Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Antoine Griezmann baalt van onhandige actie van Frans medium op de training van Frankrijk: ‘Nou, geweldig!’

Laatste update:

Topspelers, maar ook clubs uit binnen- en buitenland geven (bijna) dagelijks via Instagram, X of andere internetkanalen een inkijkje in het reilen en zeilen van de voetbalwereld. In deze editie van VZ Social aandacht voor Antoine Griezmann, die baalt van een tweet van RMC Sport.

Het Franse medium heeft beelden naar buiten gebracht van internationals van les Bleus die op de training oefenen op penalty’s. De tweet leidt tot veel negatieve reacties van Franse supporters. Ook Griezmann is niet te spreken over de actie van RMC Sport.

“Nou, geweldig! Bedankt voor de informatie!”, schrijft de ster van Atlético Madrid. RMC Sport is zich echter van geen kwaad bewust, zo laat het medium weten op X. “De beelden zijn opgenomen tijdens een openbare training voor de media (ook voor Spaanse media). Het was geen besloten training.”

Spanje en Frankrijk treffen elkaar dinsdagavond om 21.00 uur in München om uit te vechten wie zich mag gaan melden in de finale van zondag. De winnaar van het onderlinge duel neemt het in Berlijn op tegen Nederland of Engeland.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Iedereen kan bedenken dat ze op penals oefenen, das de enige manier waarop ze kunnen winnen. Echt een schandalige vertoning vooralsnog van ze, echt heel erg slecht. Sterker nog ik vind Frankrijk de flop van het toernooi, nog erger dan Engeland. Zoveel kwaliteit en dan zo voor de dag komen, ik vind het genant.

8 juli 2024 om 12:24

Zal je net zien dat je een bevlieging krijgen tegen Spanje, want ook Spanje was niet sterk tegen Duitsland en staan ze straks in de finale… Raar EK dit keer met zeer weinig spel van hoog niveau!

8 juli 2024 om 12:47

Zolang je wedstrijden kan winnen zonder te scoren zal dit blijven. Je ziet ook vaak dat ploegen 1-0 maken en dan alleen nog maar gaan verdedigen en de tijd doden. Er moet iets veranderd worden want het wordt alleen maar erger op eindtoernooien.

8 juli 2024 om 13:15

Hoe zie je dat voor je? Dat ze verplichten dat je met minimaal 2 doelpunten verschil moet winnen?
Er is, als ik er zo over nadenk, geen manier om dit te kunnen veranderen..
Jammer, maar helaas. De voetballers denken niet meer aan het entertainen van het publiek, alleen aan het winnen van prijzen. Aangezien als ze verliezen krijgen ze zo’n bak met ellende van hetzelfde publiek over zich heen.

8 juli 2024 om 13:43

@bolinkmarkelo, als je echt zou willen, dan zou je genoeg regels kunnen invoeren voor meer goals. Een max aantal tijd bal op eigen helft, beperkingen opleggen hoe lang spelers in het strafschopgebied mogen staan

8 juli 2024 om 14:11

De meest aanvallende ploeg gaat door. Geen penalty's meer

8 juli 2024 om 13:26

Je mist 1 ding, ze hebben nog geen goal tegen gekregen. Dat is juist erg knap. En Frankrijk onder Deschamps heeft niet anders gespeeld de afgelopen 12 jaar. Het is best effectief van ze, hoe lelijk ik het ook vind.

8 juli 2024 om 13:28

Dat zal allemaal best 4ever maar ik vind het niet om aan te zien. Ik kijk voetbal voor mijn vermaak niet voor een defensieve masterclass. Leuk hoor dat ze verdedigend zo goed zijn maar ik vind het echt belachelijk slecht om met zo'n instelling te voetballen. Het gaat om de prijzen, maar wat mij betreft is het voetbal op deze manier niet echt leuk meer. Ik sla zelfs wedstrijden over tegenwoordig op het EK, iets wat ik 10 jaar geleden nooit had kunnen voorstellen. Frankrijk-Portugal bijvoorbeeld na 15 minuten afgezet, Engeland kijk ik niet meer.

8 juli 2024 om 15:00

@4ever Laat het Lewandowski niet lezen, ook al was het een penalty. Maar het is verder anti voetbal, leunend op niet verliezen. Met de kwaliteiten van Frankrijk kom je daar een heel eind mee, maar het is tergend saai om naar te kijken.

8 juli 2024 om 13:27

Die Fransen hebben tot nu toe nog maar één doelpunt gemaakt.
Oos - Fra: 0-1 eigen goal Wöber.
Ned - Fra: 0-0
Pol - Fra: 0-1 .. penalty mbappe.
Bel - Fra: 0-1 .. eigen goal Vertonghen
Por - Fra: 0-0 .. fra wint na strafschoppen.

Ongelooflijk dat die Fransen na zo slecht spelen maar door blijven gaan, daarom hoop ik ook dat het voetbal wint en dat is Spanje.
Dat is mooi om naar te kijken, met fantastische spelers zoals Williams, Rodri, Olmo, Jamel.

8 juli 2024 om 18:41

De enige manier waarop ze kunnen winnen? Draai het eens om; er is nog geen team dat van Frankrijk heeft kunnen winnen, zelfs niet met penalty’s

Wat een doorzichtig stukje toneel. Welke idioot gaat er nou penalties oefenen op een besloten training, je kunt er vanuit gaan dat daar scouts staan + media van je volgende tegenstander.

8 juli 2024 om 13:34

Het was een openbare training Aadje! Maar idd heel onhandig om daarop te oefenen als iedereen de training zou kunnen bijwonen

8 juli 2024 om 14:14

Of je traint op penalty's hoe je ze niet gaat nemen en doe je of je het erg vind. Dus meer zand in de gooien

8 juli 2024 om 14:30

Ik verschrijf me ook nog eens een keer, ik bedoel idd juist op een openbare training. Op een besloten training zou dit juist wel een logisch verhaal zijn geweest

8 juli 2024 om 18:43

Ik kan niet wachten tot je je nog eens verschrijft Aad

puu om spanje zand in de ogen te strooien natuurlik, en ook het bericht van Griezmann is in scene gezet hiervoor. dit oefen je toch niet op een openbare training, kom op, zo doorzichtig

8 juli 2024 om 13:17

Wat gaan ze dan doen Sherlock, de bal bewust in de andere hoek schieten? De keeper bewust andere kant laten opduiken? En als ze dit “in scene” hebben gezet, weten de Spanjaarden dat toch ook. Dan weet de Spaanse scout ook dat ze bewust een andere hoek kiezen. Of zullen de Franssen weten dat de Spanjaarden weten dat ze bewust in de verkeerde hoek schieten, waardoor ze toch in de goede hoek schieten want de Spanjaarden denken dat ze in de foute hoek schieten?…

8 juli 2024 om 13:55

nou watson, wie weet hebben ze allemaal wel de opdracht gehad om hun minst favoriete kant te proberen
elke coach weet dat je dit soort dingen echt niet op een openbare training gaat oefenen.
maar shohbsie zou hier vol op ingaan blijkbaar

8 juli 2024 om 14:27

Dan weet de Spaanse media dat ze de opdracht hebben gekregen de minst favoriete kant te kiezen, zouden ze misschien dan toch wél de favoriete kant kiezen? Wie zal het zeggen, wie denkt wie te slim af te zijn, blijf kijken, wordt vervolgd!

Oke, dus eigenlijk een nieuwsbericht om te melden dat nieuws geen nieuws was. De krant moet toch vol natuurlijk.

Reageer