Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Frank de Boer: ‘Hij deed vaak alsof hij beter was dan de anderen’

Laatste update:

Kenny Tete, Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer werden een paar jaar geleden een grote toekomst voorspeld, maar de voormalig spelers van Ajax hebben hun belofte niet helemaal waargemaakt, constateert ook Frank de Boer. De voormalig trainer van Ajax, die het trio liet debuteren bij de Amsterdammers, genoot van het talent van het drietal.

"Iedereen die bij Ajax trainde, kan beamen: van één-tegen-één tegen Kenny werd je niet blij. In het debuutseizoen is hij volgens mij niet één keer uitgespeeld door een tegenstander", laat de huidige trainer van Atlanta United weten in gesprek met Voetbal International over de verdediger van Olympique Lyon. De Boer noemt Riedewald een 'natuurtalent'.

"Hij kan verschrikkelijk goed voetballen, is snel en wendbaar. Alleen op mentaal gebied is hij misschien ietsje minder”, stelt De Boer over de stopper van Crystal Palace. “Als hij in zijn comfort zone zat, was het een genot om naar te kijken. Maar hij kan aan zichzelf gaan twijfelen, dat heeft hij te snel. Iets wat helemaal niet nodig is gezien zijn kwaliteiten."

De Boer kon ook genieten van de 'slimme' Bazoer. "Fysiek is hij heel sterk en hij maakt vaak de juiste keuzes onder druk”, aldus de trainer over de middenvelder van FC Porto. "Hij deed vaak alsof hij beter was dan de anderen. Ik heb het gevoel dat hij nooit op zijn tenen heeft gelopen. Als je de top wil bereiken, moet je vallen. Je moet er keihard voor werken."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja het moet toch te denken geven dat eigenlijk Denswil het vooralsnog beter heeft gedaan dan deze talenten. Terwijl Denswil misschien wel het minste talent had van deze spelers.
Mentaal zit het niet helemaal goed bij deze talenten.

25 december 2018 om 12:15

Vergis je niet. Denswil kon uistekende vrije trappen nemen. Beter dan de rest.

25 december 2018 om 12:19

Denswil is van de generatie Klaassen/Veltman. Bazoer, Tete en Riedewald zijn 3 jaar jonger.

25 december 2018 om 12:36

Inderdaad, Denswil was 3 seizoen geleden niet eens verzekerd van een basisplaats bij Club Brugge. Dan doet een Tete het zeker wel beter hoor

25 december 2018 om 14:35

Bruma en Denswil had ik dan gezegd. Uiteindelijk zijn die 2 geen wereldtop geworden.

25 december 2018 om 15:05

Bruma en Martins Indi had ik dan gezegd, en die zijn ook geen wereldtop geworden. Uit dat hele rijtje is het alleen van Dijk geworden, en dat heeft bijna niemand voorspelt. Enkel slimme scouts bij Celtic.

De Boer heeft overigens wel gelijk, om te groeien moet je vallen. Dat geld niet alleen in sport maar ook in het leven.

25 december 2018 om 15:22

Veel FC Groningen volgers zagen al dat Van Dijk een toptalent was. Was toen op zeer jonge leeftijd geweldig. Alleen Ajax zag het niet, die gingen liever voor Vd Hoorn.

25 december 2018 om 15:33

Nou iedereen zag er een dusdanig toptalent in dat hij bij celtic terecht kwam. Daar vond alles en iedereen hem zo goed, dat hij het bij South Hampton mocht proberen. Nou poeh, poeh. Duidelijk het pad van een speler die als toptalent werd bestempeld en iedereen dat zag. Van Dijk was duidelijk geen toptalent, zou het eerder een laatbloeier willen noemen. Was ontzettend veel twijfel bij van Dijk. Niet alleen door Ajax, door alle grotere clubs in Europa en ook bij voldoende bondscoaches. Een toptalent vind ik de Ligt. Die is op zeer jonge leeftijd geweldig en zijn keuze is reuze wat betreft zijn vervolgstap. Dat worden geen clubs van de categorie South Hampton of Celtic.

25 december 2018 om 16:45

@hangover96

van Dijk heb ik altijd een groot talent gevonden, Veltman en Vd Hoorn echt totaal niet. van Bruma en BMI had ik idd verwacht dat ze het verder zouden schoppen als het niveau waarop ze nu spelen

Frank de Boer slaat hier de spijker op de kop. Het ontbrak deze spelers aan de juiste mentaliteit, iets wat net zo belangrijk is als talent.

25 december 2018 om 12:18

Ik kan me vergissen, maar dat zegt hij toch helemaal niet? Wellicht bij Bazoer, dat hij niet het maximale eruit probeerde te halen. Maar over de andere 2 zegt hij niks qua mentaliteit

25 december 2018 om 12:21

Wat is er mis met de mentaliteit van Tete of Riedewald? Die jongens kwamen ernaast te staan omdat ze onder Bosz geen kansen kregen en hebben hun heil ergens anders gezocht. Dat lijkt mij geen mentaliteitskwestie hoor.

25 december 2018 om 12:27

Mij ook niet, alleen bij Bazoer heb ik weleens zoiets gehoord.

daar heeft Frank met regelmaat zelf ook last van als je ziet hoeveel spelers er al zijn afgeknapt op zijn autoritaire werkwijze. bij Inter had hij binnen 2 weken problemen met 4 spelers

wat Bazoer betreft, die jongen was een veelbelovend talent maar helaas lag het plafond van zijn potentie waarschijnlijk niet zo hoog als iedereen had gedacht. zijn handelingssnelheid bv is nooit echt heel veel beter geworden

25 december 2018 om 12:38

Maar waarom doet iedereen alsof deze gasten zojuist afscheid hebben genomen van het voetbal op hun 33e? Ja, die jongens hebben niet in een paar jaar tijd hun potentie om direct door te stoten naar de wereldtop waargemaakt. Maar ze zijn nog altijd maar 21/22. Frenkie de Jong is nota bene nu pas echt doorgebroken en die is 21. Veel mensen praten onder dit artikel in de verleden tijd: wat hadden die jongens een toekomst voor zich en wat jammer dat dit er niet van gekomen is. Terwijl zo veel jongens op hun leeftijd nog niet eens doorbreken bij het kaliber clubs waar ze spelen. Misschien komt het er inderdaad nooit meer van. Maar laten we die gasten nu niet ineens afschrijven omdat ze op hun 22e nog niet bij Barcelona spelen. Ik weet nog waar Memphis was met 21/22 jaar. Die heeft toch ook een omslag gemaakt en is nu weer onderweg naar de top? Waarom zou een Bazoer niet ineens nog het licht kunnen zien?

25 december 2018 om 12:57

Omdat het op deze manier allemaal prima is. Die jongen heeft meer geld op zijn rekening dan 99,9% van zijn matties.

25 december 2018 om 13:35

Het verschil is wel dat er bij Memphis nooit getwijfeld werd over zijn talent. Bazoer leek ook een groot talent te zijn, maar viel al heel snel terug naar een matig niveau en kwam uiteindelijk op de bank terecht. Tete en Riedewald zijn leuke spelers, maar absoluut geen potentiele wereldtop. Daarvoor hebben ze te veel tekortkomingen.

Het gaat erom dat Bazoer zich nooit ontwikkeld heeft. Hij is misschien momenteel nog wel slechter dan toen hij 18 was en een hoger niveau dat destijds heeft hij nooit gehad. Dat niveau was al niet eens goed genoeg voor de Europese subtop. In Oranje had Bazoer het ook ontzettend moeilijk.

Allemaal leuke woorden van Frank de Boer, maar hij was ook gek van Davy Klaassen en dat is ook duidelijk geen geweldige speler. In Nederland lijken jonge speler al snel erg goed, maar bijna altijd vallen ze door de mand en blijken het toch maar hele matige spelers te zijn.

25 december 2018 om 13:37

Erger nog, de Boer zag in Queensy Menig de nieuwe Kluivert

25 december 2018 om 14:15

@Sirius naar mijn weten is er ook nooit echt getwijfeld aan het talent van Bazoer. In vorm liet hij echt belachelijk goede dingen zien op zo een jonge leeftijd. Alleen zijn instelling speelde hem parten, waardoor hij 1) ging geloven dat hij de allerbeste was en daardoor voor postbode ging spelen en 2) dat hij niet met de kritiek om kon gaan en steeds slechter speelde. Ik zeg niet dat hij alsnog een absolute topper wordt. Maar als hij net als Memphis rust in zijn kop vindt en volle bak gaat werken (waar het bij Memphis overigens nooit aan heeft gelegen), dan denk ik dat Bazoer nog een meer dan goede speler kan worden. En daar heeft hij ook tijd zat voor, gezien zijn leeftijd.

25 december 2018 om 23:10

Primetime: Is niet eens erg, kan de beste overkomen om talent iets te hoog in te schatten...

In Boilessen je aanvoerder zien. Dan begin je de dag ongetwijfeld met een omeletje met magic mushrooms. Ja, dan kan inderdaad ineens iedereen erg goed foebele...

Het is wederom gebleken dat je er met talent alleen niet komt. Van Persie, Robben en Sneijder hebben laten zien hoe je het talent en doorzettingsvermogen dient te gebruiken om echt te slagen. Falen, leren, nederig zijn, heel hard trainen en vooral niet te snel denken dat je er al bent. Alleen dan kan je denk ik tot de grote der aarde behoren. Dit waren drie talenten die er tot op heden toe niet uitgehaald hebben wat er in zit. Bazoer heeft wat dat betreft heel hard gefaald. Jammer!

25 december 2018 om 13:38

Sneijder en Van Persie hebben ook hun hele carriere vertrouwd op hun talent. Het verval van Van Persie begon ook al op z'n 31ste, terwijl Sneijder al bijna uitgeblust was op zijn 29ste. Toen Sneijder hard begon te werken (destijds toen Louis van Gaal bondscoach was en zei dat hij veel fitter moest worden) was het eigenlijk al te laat en is het vuur blussen met bekers in plaats van emmers.

25 december 2018 om 13:50

Die gasten hebben keihard gewerkt man. En met daarnaast het talent hebben ze de absolute top gehaald. Sneijder is record international en Van Persie topscorer. Van Persie heeft bij Arsenal moeten bikkelen om zo belangrijk te worden en Sneijder was bij Ajax al goed, bij Real prima en bij Inter waanzinnig goed. Het klopt inderdaad dat in 2014 het bij Sneijder minder was, maar hij ging er nog 1x voor, waar heel veel toch afhaken. Dat noem je mentaliteit. Dat is onwijs knap. Dat het verval snel komt, dat is niet anders, maar de jaren daarvoor waren deze jongens toppers!!

25 december 2018 om 13:51

Zit je nu Van Persie en Sneijder te vergelijken in hun verval? Van Persie heeft ene blessure na de andere gehad. Dat heeft er bij hem ingehakt. Aan de professionaliteit en toewijding naar het voetbal heeft het er bij RvP nooit aan gelegen. Dit is heel anders dan bin Sneijder. Die sinds de finale van 2010 in een subtopcompetitie was gaan uitbuiken. Sneijder heeft een paar jaar geknald, en daar deed hij het goed, maar meer ook niet. Van Persie heeft 10 jaar in de fysiek zwaarste van de wereld gevoetbald en is een van de meest gewaardeerde voetballers in de geschiedenis vd PL.

25 december 2018 om 14:22

Je kan ook overdrijven hoor over Van Persie. De spits heeft slechts drie seizoenen meer dan 13 goals gescoord. Twee bij Arsenal en een bij United. Hij is bij lange na niet een van de meest gewaardeerde voetballers in de geschiedenis van de PL. Wat objectiviteit is op zijn plaats. Zo goed was hij niet.

Arsenal:

2004/05 5 goals
2005/06 5 goals
2006/07 11 goals
2007/08 7 goals
2008/09 11 goals
2009/10 9 goals
2010/11 18 goals
2011/12 30 goals

United:

2012/13 26 goals
2013/14 12 goals
2014/15 10 goals

25 december 2018 om 17:22

Je vergeet dan even dat Van Persie pas in zijn laatste twee seizoenen bij Arsenal als spits ging spelen. Klein detail. Gezien je leeftijd heb je de geweldige periode van Van Persie als rechtsbuiten bij Arsenal niet echt heel erg bewust meegemaakt.

25 december 2018 om 17:56

Ik wist dat Van Persie flankspeler was in zijn eerste jaren hoor. Dacht persoonlijk dat hij linksvoor speelde. Maar goed. Kan het mis hebben.

Maar inderdaad, heb die jaren niet bewust meegemaakt. Maar Van Persie was slechts twee, misschien drie seizoenen wereldtop in de PL. Hij was een geweldige voetballer op zijn hoogtepunt, maar een van de meest gewaardeerde voetballers in de geschiedenis van de PL? Zeker niet. En daar ging mijn reactie om.

25 december 2018 om 17:24

Bij Van Persie kwam die wijsheid pas op vrij late leeftijd hoor.

Bij Feyenoord eiste hij na zijn debuut al een Mercedes van de club en leefde hij in Rotterdam als een arrogante vedette die met de meest merkwaardige incidenten weg kwam.

Bazoer, Tete en Riedewald vond ik zowieso nooit een verademing om naar te kijken. Heel Nederland liep de polonaise, maar qua handelingssnelheid, snelheid, techniek en inzicht is om te janken man. Tete kon goed verdedigen, maar aanvallend was het erg magertjes. Bazoer kon ballen van afstand erin knallen, maar echt het was vaak gatenkaas wanneer de tegenstander ging counteren. Riedewald deed het soms erg goed, maar ook vaak zakte hij lelijk door het ijs. Frenkie, Kluivert, De Ligt en Donny zijn veel meer down-to-earth en nu al zijn ze verder dan hun voorgangers. Zij hebben tenminste nog kwart- halve en sommige zelfs finale gespeeld van de UEFA-cup. Ik vind dat Ajax zowieso nadat Bergkamp de laan uit is gestuurd ook veel betere beslissingen is gaan maken. Elke keer komt er een betere lichting spelers aan die het mentaal beter kan opbrengen om te knokken tot aan de 95e minuut. Verder moet ik zowieso keihard zijn richting Frank de Boer, want die heeft onderdeel uitgemaakt van hun ontwikkeling de afgelopen jaren toen zij bij Ajax spelen. Onder de hoede van Frank die iedereen te vriend wilde houden, zijn deze spelers niet eens goed ontwikkeld. Dus steek ook vooral hand in eigen boezem Frank! De nieuwe spelers leren veel sneller en meer in kortere tijd, bovendien hebben zij ook betere conditie en kunnen zij snel herstellen na een klap (wellicht dat ongeluk van Nouri hun mentaal zo sterk hebben gemaakt, dat zij zich boven zichzelf zijn gaan stijgen).

25 december 2018 om 13:09

Geef je deels gelijk. Alleen vind ik dat de Boer deze jongens voldoende kansen heeft gegeven. Zeker van Bazoer had ik hele hoge verwachtingen. Tete en Riedewald zijn beide niet compleet genoeg, beetje gehypt toen. Maar het feit dat ze het alledrie nu ook in het buitenland totaal niet redden bewijst wat mij betreft dat de Boer niet zo veel te verwijten valt in deze. Blijkbaar zijn ze niet goed genoeg of doen ze er te weinig voor. Kanttekening, ze zijn nog steeds erg jong. Wie weet treffen ze ergens de juiste club of trainer dan is een hele mooie carrière zeker nog mogelijk.

25 december 2018 om 13:19

Tete doet het best goed hoor, gek genoeg op de rechtshalf positie. Zijn stats zijn ook best goed. Dit seizoen 3 assist. Vorig seizoen 1 goal en 5 assist.

25 december 2018 om 13:56

@Primetime
Iedereen blijft maar zagen op dat Tete niet kan voetballen, terwijl hij het bijna iedere keer heel goed doet, als die bij Lyon speelt. Zowel voetballend als verdedigend. De enige reden dat Tete niet op een hoger niheau speelt is omdat men bij Ajax te lang men heeft gegokt op het gebrekkige talent van Veltman.

25 december 2018 om 14:54

Heb je Tete de afgelopen weken bij Lyon gezien? Een wereldtopper zie ik er ook niet in, maar hij pakt echt zijn kans nu hij die krijgt. Was een beest tegen Shaktar en doet het in de competitie ook goed, met laatst nog twee assists en in de wedstrijd erna weer een assist. Dat die jongen niet kan aanvallen is onzin. Bij Lyon blinkt hij daar juist in uit.

25 december 2018 om 17:28

Eigenlijk was Veltman niet eens echt beter. Veltman kwam in de basis omdat hij beter kon passen.

Die berichten kwamen toen al naar buiten en het zou mij niet verbazen dat FdB dit overgebracht heeft naar Bosz. Deze 3 verpeste de sfeer binnen de ploeg omdat \ze naast hun schoenen gingen lopen en dan ligt er maar 1 optie open, verkopen.

25 december 2018 om 13:23

Wat een onzin... als Bosz het gevoel zou hebben gehad dat hij van 1 van deze spelers beter was geworden zou hij ze echt niet hebben laten gaan. Een trainer wil niets anders dan zijn beste 11 op kunnen stellen... en mochten ze vervelend zijn, dan probeer je ze te kneden.

Keizer bleef Ziyech ook opstellen terwijl je in zijn periode niets met hem kon.
Mahi blijft bij Groningen ook altijd staan.
Ronaldo is bij Real ook momenten onuitstaanbaar geweest
Enz.

25 december 2018 om 13:41

Precies. Achteraf bleken dit simpelweg niet zulke grote talenten. Ik vind het veel te makkelijk van Frank de Boer om te zeggen dat het alleen aan de mentaliteit ligt, want alle drie laten ze ook voetbaltechnisch zien dat ze het ontzettend moeilijk hebben bij de clubs waar ze spelen. Davy Klaassen is beter dan die drie en dat is ook maar een hele middelmatige speler.

25 december 2018 om 13:49

Sirius

Riedewald was voetballend wel echt een talent hoor! Technisch, snel, sterk, wendbaar. In aanleg is hij in alles beter dan Blind. Ik zou het niet anders kunnen verklaren dan een mentaal probleem.

Tete en Bazoer ben ik mee eens dat die gewoon niet zulke talenten waren als verwacht. Al denk ik dat Tete in Italie (waar wegpoeieren van een bal topsport is) in een 3 mans verdediging nog steeds een hele grote kan worden!

25 december 2018 om 14:01

Het gaat om affiniteit. Het moet je als trainer geen moeite kosten om energie in het talent van een speler te willen steken. En trainers zoeken het vaak makkelijker op. Bosz had meer affiniteit met een Veltman. Dan kun je nog zo veel berer zijn, als de trainer bij jou alleen de fouten ziet en bij Joel alleen de pluspunten, dan is het kansloos. Het is echt ongelofelijk wat Veltman allemaal mag doen, zonder dat er op zijn fouten wordt ingezoomd.

25 december 2018 om 14:22

Diegopeladona

De Boer koos voor Veltman, Bosz koos voor Veltman, Keizer koos voor Veltman en ook Ten Hag koos voor Veltman.... Ben jij trainer van Real Madrid of gewoon iemand die met de menigte mee lult.

Afgelopen seizoen is er geen linksbuiten die gescoord heeft tegen Ajax. M.a.w. geen directe tegenstander van Veltman heeft het net gevonden.

In de eerste les van een trainerscursus leer je dat de eerste en belangrijkste taak ven een verdediger, verdedigen is! Wellicht hebben bovengenoemde trainers deze cursus ooit gevolgd.

25 december 2018 om 14:45

En toch ziet blijkbaar geen een trainer in het buitenland het zitten in Veltman. Moet toch wel iets zeggen. Een frank de boer en bosz zijn ook gewoon mislukt in het buitenland, keizer bij ajax al. Ten hag heeft toch niks meer te kiezen? Tete was al weg. Ja die koos een paar x voor kristensen en mazrauoui. Dat trainers die wel iets hebben gepresteerd in het buitenland zoals Koeman en Advocaat niet voor hem kiezen hecht ik meer waarde aan.

25 december 2018 om 14:46

@hangover96, advocaat stelde nog liever een 19 jarige met amper 20 wedstrijden op dan hij de ervaren Veltman gebruikte

25 december 2018 om 16:28

Voordat hij zijn kruisbanden scheurde heeft hij meer dan 150 wedstrijden voor ajax gespeeld hoor. Normaal komt de ene club na de andere club met interesse als een ajaxspeler 10 wedstrijden leuk speelt.

25 december 2018 om 16:57

Ik geloof dat Keizer het nu prima doet in het buitenland. Jij gaat niet eens in op de stelling dat geen enkele van zijn directe tegenstanders kon scoren bij hem. Dat lukt wel bij Mazraoui. De Ligt moet hem heel regelmatig helpen. Lozano zat vorig seizoen in de broekzak van Veltman. Je weet wel, Lozano die zo snel is en bijna altijd scoort.

25 december 2018 om 16:58

Ik zou zeggen, zoek zijn statistieken en cijfers maar eens op. Hij stond bovenaan in de lijst.

25 december 2018 om 17:56

Kylee, alsof linksbuitens aan de lopende band in de Nederlandse competitie scoren. En tegen Lozano? Heeft die wel tegen Lozano gespeeld? Er was geen enkele noemenswaardige buitenspeler. En als die een keer tegen een buitenspeler stond die kan passeren, in Europa, is Veltman eruit gestuurd. Kom op man..

25 december 2018 om 17:58

Ten Hag had weinig te kiezen en De Boer en Bosz vinden hem meer bij hun persoonlijkheid passen. Bovendien was de keuze voor Veltman eerst logisch. Hij is ouder dan Tete en kwam van het centrum. Veltman is gewoon b-garnituur. Hij heeft zoveel mogen opdraven, heel Ajax zet hem continu in de etalage als geweldenaar en geen enkele buitenlandse club van enige statuur hapte.

25 december 2018 om 19:49

De grootste kwaliteit van laat je nu onderbelicht, en tegelijkertijd het minpunt van Riedewald.. namelijk het ‘lezen’ van het spel.. tactisch inzicht, steeds op de juiste plek staan, een paar stappen voor uit denken..

Nou Tete is nog diegene die eigenlijk wel iets aan het doen is.
Bazoer vond ik een jongen die te gemakkelijk is en geen pijn kan lijden.
Riedewald is gewoon goed alleen heeft met Palace een foute keuze gemaakt. Zonde.
Als FdB zegt dat Riedewald snel aan zichzelf twijfelt dan neem ik dat maar aan.

Riedewald vond ik het grootste talent. En als je zijn natuurlijke eigenschappen er bij pakt is hij eigenlijk in alles beter dan Daley Blind op die leeftijd.
-Voetballend
-Lichaamsbouw
-Snelheid

Zoveel jongeren willen profvoetballer worden, als je er dan zo mee omgaat is eigenlijk schandalig.

Bazoer heb ik altijd overschat gevonden. Is in de media weinig besproken, maar het viel mij op dat zijn directe tegenstander relatief veel goals maakte. Laat altijd zijn man lopen, is verdedigend ontzettend zwak. In de kleine ruimte kan hij goed voetballen, maar een bal over 40 meter wordt al weer lastiger.

Tete is een centrale verdediger met de lengte/ lichaamsbouw en snelheid van een back. In mijn ogen is Tete in een 3 mans verdediging (zoals ze in Italie veel spelen) aan de rechterkant éã©n van de beste in de wereld die je kan hebben.... Als hedendaagse back is hij voetballend veel te zwak.

El Ghazi niet te vergeten was gewoon te wisselvallig. Dat hij tegenwoordig bij andere trainers ook is mislukt zegt genoeg over hem, en niets over de Boer en Bosz.

25 december 2018 om 14:03

Waarom blijft men herhalen dat Tete voetballend te zwak is. Verwachten wij Dani Alvesjes??

25 december 2018 om 14:23

Nee, maar wel types als Mazraoui en Tagliafico.

En het kan een verschil van mening zijn, maar ik zie Tete nog niet zo gauw de aanvoerders band dragen van een team van niveau Argentinie!

25 december 2018 om 15:03

Tete is in anderhalf seizoen bij Lyon, waar die niet altijd speelt, betrokken bij 10 gescoorde goals. Vind je dat matig?

25 december 2018 om 15:05

Je bedoelt de b-garnituur van Argentinie. Vind Nico een topper, maar geen wereldtop. Argentinie heeft btw de slechtste lichting verdedigers in zo een 40 jaar.

25 december 2018 om 17:00

Zelfs bij een B-team zou Tete geen captain zijn. En zullen we eerst eens afwachten waar Nico's top ligt? Hij speelt pas een jaar bij Ajax.

25 december 2018 om 18:36

@kule66
Een captain word je vanwege je persoonlijkheid, niet vanwege je voetballende kwaliteiten.

Als je toevallig trainers hebt die een zwak voor je persoonlijkheid hebben, zoals een Veltman, dan kun je prutsen bij het leven en toch captain worden.

Het probleem van Frank de Boer is simpel, welke spelers heeft hij beter gemaakt? Hij gebruikt de kwaliteit van de spelers niet waardoor ze minder goed presteren. Hij stelt ook regelmatig de spelers op een andere positie.

Eriksen, ja... maar hoe lang mocht hij laten staan? Op het moment dat hij goed was, weg is ie.

Het periode dat Eriksen speelde heb ik het idee dat hij er was om te "leren", daardoor heb ik me enorm geïrriteerd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren