Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als zij degraderen, wordt aantal spelers van hen interessant voor ons’

Laatste update:

NAC Breda heeft meer dan gemiddelde interesse in een aantal spelers van Go Ahead Eagles. Saillant: de ploeg van trainer Robert Maaskant speelt zaterdagavond tegen de club uit Deventer. Beide clubs strijden tegen degradatie uit de Eredivisie.

/

“We zijn actief bezig en zitten niet stil”, erkent Maaskant, die tevens technisch directeur is, in gesprek met BN De Stem. “We kijken ook naar spelers van Go Ahead Eagles. Mede daarom is die wedstrijd zaterdag zo belangrijk. Als zij degraderen, wordt een aantal spelers van hen interessant voor ons. Zeker diegenen met een aflopend contract.”

Volgens het dagblad komen Job van der Linden, Mawouna Amevor en Xandro Schenk, allen verdedigers, in aanmerking voor een contract bij NAC. Het trio heeft een aflopend contract. Wesley Verhoek, die wordt gehuurd van Feyenoord, zou eveneens in Breda in beeld zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zouden ook redelijke versterkingen zijn voor NEC als die promoveren.

10 maart 2015 om 10:01

Van der Linden vind ik wel oké, die andere twee vind ik wat minder.

10 maart 2015 om 10:04

Als amevor in vorm is dan is hij een zeer goede back voor de eredivisie. Maar ik vind dit nogal smakeloze uitspraken van maaskant. Die gozer staat er nota bene slechter voor.

10 maart 2015 om 10:04

Klopt, vreemd dat turuc er niet tussen staat.

10 maart 2015 om 10:10

Idd staat er zelf slechter voor en dan zulke praat?? Altijd al een enge trainer gevonden

10 maart 2015 om 10:30

Turuc bakt er niets meer van. Dus niet zo vreemd.

10 maart 2015 om 11:06

Van der Linden staat ook concreet in belangrstelling Nec.

10 maart 2015 om 12:53

Qweras74 ik weet niet wat je zegt? Hij speelt hele seizoen al redelijk. Alleen niet zo opvallend met zijn assist en doelpunten als vorige jaar.

10 maart 2015 om 17:54

Ik vind die Vriends ook een prima verdediger. En handig als de navigatie in de bus het begeeft!

10 maart 2015 om 19:39

Turuc is niet te betalen voor NAC

Nou. Ik mag hopen dat deze uitspraken hem duur komen te staan Zaterdag. Dat verdiend Hij nu wel.

10 maart 2015 om 10:13

Inderdaad. En het allermooiste is natuurlijk als NAC dan degradeert en er een aantal spelers van NAC heel interessant worden voor de Eagles.

Ik heb NAC echt altijd al een vervelende club gevonden. On-Brabants arrogant en Maaskant is daar de verpersoonlijking van. Degradatie is misschien wel eens goed voor ze, laat ze maar eens een paar jaar door het slijk gaan.

10 maart 2015 om 10:37

Je mag vinden wat je vindt, waarom vind je NAC een vervelende club? Jaloezie.... ik vind NAC, Feyenoord, ADO Den Haag en FC Groningen mooie volksclubs.

10 maart 2015 om 10:39

Top reactie! Ben het helemaal met je eens.

10 maart 2015 om 11:02

Hij zegt toch waarom; on-brabants arrogant!
Waar dit weer een mooi staaltje van is. Spelers overnemen van een club
die boven je staat.

Overigens hoop ik dat NAC erin blijft, zijn toch de leukere wedstrijden
voor Willem ll.

Qua supporters hoort NAC in de Ere, qua wanbeleid uiteraard niet.
Er zijn in totaal wel 25 clubs die in de Eredivisie kunnen spelen, degene met het beste beleid zullen dat zijn.

10 maart 2015 om 11:14

@ Clark Kent
NAC is absoluut geen volksclub. Willem II, dat is een volksclub. NAC voelt zich veel te goed om een volksclub te zijn.

Zeker in de laatste jaren is NAC echt ver van het Bredase volk af komen te staan. Al is het arrogante van de club ook wel weer iets wat je bij veel Bredanaars terugziet, die vinden zichzelf ook inwoners van een wereldstad.

10 maart 2015 om 11:58

Je eerste reactie moest ik al smakelijk om lachen, maar je tweede reactie is helemaal om te lachen. Als NAC iets juist wel is, dan is het een volksclub. Als NAC juist iets niet is, dan is het arrogant. En dan met het belachelijke voorbeeld komen van Willem II, waar ze vanaf dag een al arroganter en minder volks zijn dan alle Brabantse clubs samen. Ik hoef je profiel niet te openen om te zien voor welke club je bent en tegen welke club je een afkeer hebt. NAC wordt niet zomaar 'Feyenoord in het klein' genoemd, terwijl Willem II door menig supportersgroep wordt gezien als de Ajax van het Zuiden. Maar bedankt, ik heb heerlijk kunnen lachen om je.

Overigens is het volkomen logisch dat je verder kijkt en dan met name hoger aangeschreven clubs, je wil toch beter worden..

10 maart 2015 om 12:06

Nee, ik ben geen supporter van Willem II. Want dat zul je wel gedacht hebben. Ik heb ook helemaal niets met 'volksclubs', daar zit het 9 van de 10x helemaal vol met paupers die te dom zijn om te poepen.

10 maart 2015 om 12:13

Hahahahaha.

Willem II een volksclub, zonder volk.

10 maart 2015 om 12:18

Ik ben wel voor Willem II en vind nac zeker een volksclub iets wat Willem II inderdaad niet is. Nac en hun supporters zijn daarentegen dan wel weer heel arrogant en daar staan ze ook al heel lang om bekend. Hoogmoed komt voor de val blijkt wel weer. Hopelijk komen ze er wel weer bovenop want omdat deze 2 clubs zo verschillend zijn blijft het een mooie derby.

10 maart 2015 om 12:30

Dan moet ik dat deel terugnemen, dat is inderdaad wat ik dacht. Ieder het zijne, ik vind volksclubs persoonlijk juist prachtig. Daar zit vaak veel meer beleving, passie en emotie in (op de tribunes) dan bij de andere type clubs.

Als Go Ahead degradeert zegt dit ook wel wat over de kwaliteit van deze spelers. Daarbij is de kans even groot dat NAC degradeert.

NAC staat toch voorlaatste, 4 punten achter de Trots aan de Ijssel?
En NAC riskeert dan nog wat puntenaftrek.

Beetje hoogmoedig om dan te snoeven dat je wel wat spelers wil wanneer je concurrent zou degraderen.

Mompel iets over vel, beer, verkopen, alvorens en geschoten.

10 maart 2015 om 10:01

NAC heeft slechts een kleine boete gekregen...

10 maart 2015 om 10:05

Klopt. Van de Knvb.

Maar de Sectie Betaald Voetbal moet toch nog zijn licht laten schijnen over deze zaak?

10 maart 2015 om 10:18

raphael,

En wat was dan hun conclusie?

Nu het tuchtrechtelijke traject is afgerond, neemt het bestuur betaald voetbal binnen afzienbare tijd een beslissing over het gevolg voor de wedstrijden van NAC tegen Psv, Excelsior en Willem Ii.

voetbalzone.nl/doc.asp?uid=238181

10 maart 2015 om 13:08

Dat is alleen een beslissing of de wedstrijden wel of niet worden overgespeeld. Als NAC puntenaftrek zou krijgen dan was het al gebeurd bij die boete.

Met een hoofdletter Hij ? Is het God ofzo ?

Wat een uitspraak. NAC staat zelf op de rand van de afgrond, dan ga je zulke dingen toch niet zeggen ook al is het best logisch. Nu komt het gewoon fout over.

Ik vind het erg onprofessioneel van Maaskant om hier op namen van de komende concurrent in te gaan. Denigrerend tov Go Ahead en onnodig olie op het vuur. Go Ahead laat dit jaar zien niet minder dan NAC te zijn, dus waarom zouden deze spelers uberhaupt naar Breda willen?

Niet echt een slimme uitspraak van Maaskant aangezien Go Ahead de eerstvolgende tegenstander is. De kans is groot dat hij met deze uitspraak Go Ahead nóg scherper maakt.

10 maart 2015 om 10:15

Dat dacht ik ook, beter kan je ze niet motiveren. (tenzij ze het idee hebben dat ze bij NAC veel meer kunnen verdienen waardoor verliezen een optie wordt)

10 maart 2015 om 10:30

@nrvier. Bij nac verdienen ze indd veel meer. Beetje domme uitspraak verder. Eigenlijk zegt hij nu dat zijn eigen achterhoede slecht is en die van de tegenstander goed. Lekker voor je teamvertrouwen. Beetje bangmakerij in de hoop onrust te veroorzaken omdat er binnen gae al veel onrust heerst.

10 maart 2015 om 12:47

Daarom zit NAC ook in de financiële problemen en go ahead niet... Te hoge salarissen dus...

Goedkoop psychologisch spelletje van Maaskant. Net alsof deze spelers in Jupiler League met NAC willen spelen.

Ja joh, NAC heeft in de winter nog niet genoeg spelers gehaald. Probeer er eerst maar eens in te blijven Maaskant!

Maaskant sneu figuur dat je bent, heb nieuws voor je!
Mocht nac degraderen, zijn er ook een paar spelers intressant voor ons!
Door maaskant hoop ik dat nac gewoon op zn bek gaat er uit flikkert!

Ps word zaterdag avond 1-3 trouwens
Zorg maar dat je met die grote bek de nacompetitie overleeft want daar kunnen jullie je op gaan richten na zaterdag
Kusje uit deventer

Lijkt me leuk na deze uitspraak dat als gae er nu in blijft en nak degradeerd en dan bijv die buitenspeler adje overneemt voor 2 tientjes omdat nak in de schulden zit

Wat een domme en respectloze uitspraken weer van dhr Maaskant, nu hoop ik echt dat GAE scherp als een mes is en NAC aan alle kanten afjaagt en wint in Breda, dus Foeke, ophangen die uitspraak!

Als het aan mij zou liggen gaan NAC en go ahead er allebei uit samen met dordt. Ik zie graag NEC, Eindhoven en roda (liever Sparta) terugkomen

10 maart 2015 om 10:17

Van mij mag Eindhoven ook wel promoveren. Dan hoeft niemand zich druk te maken over directe degradatie volgend seizoen.

10 maart 2015 om 11:16

Ik denk dat je de beweging bij Eindhoven die momenteel in gang is ernstig onderschat. Een topclub zal het niet snel worden, maar op dit moment liggen alle kaarten goed om te promoveren en om onderin de middenmoot mee te draaien.

De club heeft de financiën op orde en redelijk spelersmateriaal. Met een 3-tal gerichte versterkingen hoeven zijn niet bang te zijn voor degradatie. Niet banger in elk geval als welke andere promovendus dan ook.

10 maart 2015 om 11:30

Op zich geloof ik dat ze bij Eindhoven goed aan de slag zijn, maar hebben ze de pech dat ze in het overvolle Brabant in dezelfde sponservijver moeten vissen. Met een stadioncapaciteit van 4600 man zal er toch op een andere manier geld binnen moeten komen.

10 maart 2015 om 12:16

Eindhoven heeft een heel ander profiel dan Psv. Ze hebben op het gebied van sponsoring vooral 'last' van Helmond Sport en Vvv, maar dat probleem lost zichzelf snel op als ze promoveren naar de Eredivisie.

Daarbij zijn er slimme financiële mensen bij Eindhoven, iets wat er de afgelopen decennia echt aan ontbrak.

10 maart 2015 om 12:22

We gaan het zien. Ze kunnen het financieel iig niet slechter doen dan NAC

10 maart 2015 om 12:47

Nee, inderdaad. Wat ook helpt is dat ze gewoon weten dat ze altijd de tweede club van Eindhoven zullen blijven. Dat houdt ze altijd wat bescheiden, zit ook in de clubcultuur.

Echt een belachelijke uitspraak... Staat nota bene onder GAE en moet eerst nog maar eens zien dat ze er zelf in blijven. Een beetje branie mag, maar dit is echt overmatig arrogant. Gun het Maaskant eigenlijk wel om goed ingemaakt te worden dit weekend.

Moet NAC niet eerst proberen om zelf in de Eredivisie te blijven.

zo dan, hopelijk vind go ahead eagles dan maar!!

Lekker slimme uitspraak, staan nog steeds onder Go Ahead, daar moeten ze eerst nog eens voorbij. NAC zou ook best een kunnen degraderen en zo motiveer je de tegenstander alleen maar.
Lach me kapot als Go Ahead dit weekend van NAC wint.
Echt stom om dit soort dingen te gaan roepen, zeker als je er zelf zo slecht voor staat.
Verwacht dat Dord er direct uit vliegt, maar NAC is niet zomaar van die nacompetitie plaatsen af.

NAC komt met demy de zeeuw en tighadouni wel uit de nacompetitie want ik vind dit jaar Roda JC echt geen partij voor NAC in dit seizoen heeft geen 1 Jupiler team kans tegen een Eredivisieclub maar NAC speelt al jaren slecht dus het is wel gerechtigheid als ze degraderen.

10 maart 2015 om 10:35

dat dachten we vorig jaar ook.

Laat Maaskant er maar eerst eens voor zorgen dat ze in de Eredivisie blijven. Maar door dit soort uitspraken zou ik er niet mee zitten om ze te zien degraderen.

Het liefst zie ik dat GAE in de Eredivisie blijft, persoonlijk vind ik dat een leukere club dan NAC Breda.

10 maart 2015 om 12:51

NAC heeft een degradatie misschien wel nodig, dan kunnen de dure jongens weg. Wordt er weer een nieuw beleid uitgestippeld en kunnen ze weer op 0 beginnen. Ik moet er wel bij zeggend dat men dan binnen een jaar weer terug moet komen, anders wordt het steeds lastiger.

Waarschijnlijk weet je het al, maar ik neem hier bij als voorbeeld Nec.

Tuurlijk staat NAC onder Go Ahead, maar het is ook een machtspel van Maaskant, hierbij probeert hij die spelers uit hun concentratie te halen, maar ze zijn profs dus gaat hem toch niet lukken

iets met boemerang en karma... bye bye zwaai zwaai ex-koning van het trainersgilde!

Ik vind deze uitspraken nou niet zo heel netjes. Zelfs een beetje raar. Zou ze zelf nooit gedaan hebben in zijn positie.

Zorg eerst maar eens dat je jezelf veilig speelt? Volgens mij hebben ze daar nu hun handen vol genoeg aan.

Dit komt over alsof Dhr. Maaskant niet helemaal door heeft dat hij er nog beroerder voor staat dan zijn eerstvolgende opponent. Op mij komt deze opmerking enigzins denigrerend over en ben zelf van mening dat GAE meer een team is dan NAC en wat mij betreft ook grotere kansen heeft om in de eredivisie te blijven. Bij Nac heb ik een beetje hetzelfde gevoel als bij NEC vorig jaar. Onsamenhangend en wars van enige verbondenheid met de stad waarmee ze verbonden zouden moeten zijn. (en op geen enkele manier de kernwaarden van de club uitdragen)

Ik vind dat er erg overdreven wordt gereageerd op de uitspraken van Maaskant. In het artikel in Bn/destem geeft hij aan dat NAC zich aan het oriënteren is op de spelersmarkt. Dat is op zich niet vreemd, omdat een groot aantal spelers over een aflopend (huur)contract beschikt. Denk daarbij aan onder andere Marcellis, Koch, Ligeon, De Zeeuw en Fernandez. Die eerste drie spelen in de verdediging en krijgen vaak de voorkeur ten opzichte van Amieux, Van de Weg, Drost, Van Bezooijen en De Roover. Dan is het toch niet gek dat je om je heen kijkt? Natuurlijk beseft Maaskant zich wel dat NAC zich eerst zelf veilig moet spelen.

Dat een eventuele degradatie van Go Ahead Eagles (het wordt nog een spannende strijd om degradatie/nacompetitie met FC Dordrecht, Heracles Almelo, ADO Den Haag, Go Ahead en Nac) NAC dan in de kaart speelt is toch logisch. Stel dat beide clubs in de Eredivisie blijven, dan zijn er toch minder redenen om als speler van Go Ahead voor NAC te kiezen. Ze zijn immers beiden niet aan een bijster goed seizoen bezig. Spelers van beide clubs zullen bij een degradatie toch echt liever in de Eredivisie uitkomen. En inderdaad, bij een degradatie van NAC wordt Go Ahead weer interessant voor spelers van Nac.

Het moment dat dit naar buiten komt is wellicht niet zo handig met de thuiswedstrijd tegen Go Ahead voor de deur. Zo zet Maaskant de spelers van Go Ahead misschien wel op scherp. Aan de andere kant is dit nieuws voor de spelers van NAC met een aflopend contract ook wel een signaal om alles op alles te zetten en eventueel nog een contract voor komend seizoen af te dwingen.

We zullen het zaterdag zien. Verlies van NAC zal wellicht leiden tot de nacompetitie of misschien wel directe degradatie. Al hoop ik op winst natuurlijk ;-)

Toch denk ik dat go ahead wint van NAC, dus worden de spelers van NAC een optie voor de Eagles.

Schenk en Amevor zouden inderdaad wel naar NAC kunnen gaan, maar Vd Linden gaat echt niet naar Nac. Vd Linden kan wel een stap omhoog en naar NAC is momenteel hooguit een stap opzij. Overigens moet ik ook nog maar zien of NAC gaat winnen van Go Ahead. De rust is aardig teruggekeerd naar de terugkomst van Maaskant, maar NAC is de minst presterende ploeg van 2015. Kortom Maaskant doet het slechter dan zijn voorganger, met meer kwaliteit.

Beetje vreemde uitspraak. Ik had het eerder andersom verwacht. GAE staat op een veilige positie, voor NAC is nacompetitie zeer lastig om te ontlopen. Als ik 1 club zie degraderen van deze twee clubs dan is het Nac.

Wel aardig van Maaskant om zulke uitspraken te doen. Dit zijn typische uitspraken die een trainer van de tegenpartij uitprint en ophangt in de kleedkamer ter motivatie.

Vreemde uitspraak als je tegenstander verder van de degradatiestreep staat dan jezelf.

Tja, dit is psychologie van de koude grond zoals Johan D zou zeggen.. Zelf is dit niet mijn manier van prikkelen en snap de opmerkingen hierboven ook zeker!

Als NAC niet wint van GAE dan mag er best om gelachen worden. En dan geef ik mensen niet eens ongelijk!

Overigens is NAC zeker een volksclub. De 5e club qua aantal afgenomen SCC en nu nog altijd 17.000 a 18.000 man in het stadion. Dat bewijst te meer dat NAC zeker een volksclub is. Echter is dat mijn mening en mogen mensen van mij best zeggen dat ze NAC geen volksclub vinden

Laat die engerd maar oppassen dat hij zelf niet degradeerd.....wat hoop ik dat en dan alleen maar voor Maaskant....NAC geweldig mooie club

nac moet eerst maar zorgen dat ze zelf niet degraderen, dan pas kun je eens verder kijken naar volgend seizeon wat voor aankopen je wil doen, (als daar het geld voor is)

Kijk, kijk, de jacht is al begonnen voordat het jachtseizoen geopend is. Laat NAC eerst maar eens zorgen in de Eredivisie te blijven. Dat zal met de huidige trainer en het huidige spelersmateriaal nog moeite genoeg kosten. Overigens vind ik persoonlijk NAC wél een club die qua stadion en publieke belangstelling op het hoogste voetbalniveau hoort te spelen. En dat kun je, met alle respect voor die clubs, niet bepaald zeggen van FC Dordrecht en Excelsior

Heerlijke opmerkingen van Maaskant.

Zaterdag komt er een fraai avondje NAC .

10 maart 2015 om 12:28

Nu moet hij het natuurlijk wel waar maken. Beetje olie op het vuur, heerlijk!

Wat een kansloze uitspraak van Maaskant. Eerste prioriteit is om in de Eredivisie te blijven. Zet dat maar eens voorop. Dan kun je je daarna bezighouden met aankopen.

Laat van der Linden maar terug komen naar Vitesse. Kan hij mooi Accenteh vervangen. Die gaat steeds onder de bal door.

Maar hopen dat de Eagles Tighadiouini, De Zeeuw(ex-club!) en Falkenburg overneemt bij degradatie van NAC

10x liever naar deventer volgend seizoen dan naar dat oersaaie breda.
maaskant is altijd al een luchtfietser geweest de zogenaamde kroonprins van de voetbal trainers. Maar tot nog toe is hij niet verder gekomen dan een rol in de marge van het betaalde voetbal.
nac heeft deze positie aan zichzelf te danken en wanbeleid lijdt vanzelf naar degradatie. Zie naar roda jc en sparta. Mijn club cambuur is ook jaren gestraft voor het gevoerde beleid maar sinds er transparantie in de club is zijn we op miraculeuze wijze in de eredivisie belandt en het gaat nog goed ook evenals go ahead eagles. Daarom eerst de boel maar op orde bij nac en dan een grote mond.

Ik lag me kapot als de eagles winnen wat een gek die maaskant met zijn uitspraken!!!

Een betere motivatie heb je als de eagles niet nodig come on gae

10 maart 2015 om 16:36

Lach!!!

Wat een enge man, als NAC degradeerd is ie weer heel snel vertrokken in breda

Nac moet beter uitkijken dat ze zelf niet een divisie lager spelen volgend seizoen..

Vd Linden komt waarschijnlijk naar Leeuwarden

Dat er nog aandacht wordt besteed aan deze gestoorde trainer! Die vent kan er geen kloten van en heeft een muil als die van Morinho. NAC verdient alleen al op basis van financial frairplay te degraderen en kan een voorbeeld nemen aan Go Ahead. Verder moet de Knvb eens gaan optreden, ze hebben enkele wedstrijden met een niet speelgerechtigde speler gespeeld en daar is maar één regel voor, boete EN Punten IN Mindering!! Als ze dat krijgen gaat Dordt ze voorbij dan wordt de nacompetitie tenminste met clubs gespeeld die geen financiële idiote dingen doen. Dan is financial frairplay in de eredivisie tenminste zuiver. Maar wie wil die zwakke broeders van NAC trouwens hebben als de degraderen.......niemand! En die trainer, die is nog niet goed genoeg voor Ijsselmeervogels.

Dit is geen nieuws. Het zou nieuws zijn als NAC een speler niet wil kopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren