Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Willem II wil kampioensfeest Ajax verstieren met ‘sneaky’ overwinning

Laatste update:

Het contrast kan groot zijn, zondag in Amsterdam. Als Ajax van Willem II wint vieren de hoofdstedelingen het kampioenschap, terwijl de bezoekers in dat geval degraderen naar de Jupiler League. Willem II-aanvoerder Philipp Haastrup weet dat het een lastig verhaal gaat worden, maar zolang degradatie nog niet definitief is gaat hij er met zijn ploeg alles aan doen om het af te wenden.

/

“Tegen Ajax is op honderd procent spelen niet genoeg”, zegt de Duitse verdediger tegen persbureau ANP. “We zullen op meer dan dat moeten spelen, maar als we zo voetballen zoals in de tweede helft tegen Vitesse, hebben we een kans”, aldus Haastrup. Zondag verloor Willem II met 3-1 van Vitesse, maar in de tweede helft lieten de Tilburgers zien wel degelijk te kunnen voetballen.

Trainer Jurgen Streppel denkt er hetzelfde over. “Met dezelfde instelling kunnen we misschien wel met een sneaky 0-1 overwinning naar huis.”, aldus de oefenmeester, die ook bij degradatie hoofdcoach van de Tricolores blijft. Met nog twee wedstrijden te spelen is de achterstand op VVV-Venlo vier punten.

Denk je dat Willem II kan stunten in de Amsterdam ArenA?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe graag ik het ook zou willen, de kans dat dit gebeurt is 0,00000000001%.

1 mei 2013 om 15:26

Altijd fijn zulke uitspraken vooraf. Hoe vaak hebben we dit niet gezien dit seizoen. Elke keer werd diegene zijn mond gesnoerd. Zulke dingen kun je volgens mij juist beter niet vooraf aankondigen. Nu komt het niet meer als een verrassing. Oppassen voor een counter dus.

Edit: Was niet de bedoeling om op Wilshere te reageren :S

1 mei 2013 om 15:27

De kans is gewoon 50%. de bal is rond.

1 mei 2013 om 15:30

haha dan wil ik met jou wel een weddeschapje afsluiten tegen gelijke odds goed?

1 mei 2013 om 15:41

De kans is nooit 50% , kwaliteitsverschil is veels te groot tussen beide ploegen en Ajax gaat echt niet de titel uit handen geven in haar eigen Arena.

1 mei 2013 om 15:42

Dat is natuurlijk onzin

1 mei 2013 om 15:43

Dus bij jou kan Ajax alleen winnen of Willem2 winnen? Wist je al dat je bij voetbal ook gelijkspel hebt? Dan is het dus 33,3 procent met die redenatie van jou.

1 mei 2013 om 15:43

Mcclaren

Nee echt zou graag willen zin dat de spanning er in blijft tot de laatste speel ronde. Maar ik denk dat er een kleine 20% kans is voor een stunt. en een gelijk spel is al een stunt. Winst zal wel nog kleiner zijn ^^.

1 mei 2013 om 16:10

hoezo gewoon 50%?

Zelfs als je je opmerking alleen baseert op de mogelijke resultaten, dan is het nog altijd 1/3. Immers er kan ook nog gelijk gespeeld worden.....

Echter, in de praktijk is de kans dat Willem II hier wint, natuurlijk net iets meer dan 0%.

Het is maar goed dat jij niet de payout ratios vaststelt bij de grote wedkantoren. Dan zouden deze geen lang bestaan hebben.

1 mei 2013 om 17:00

Het voetbal van 11 tegen 11 op een grasveld waarvan bekend is dat de een er handiger mee is dan de ander, de een wordt aangemoedigd door 50.000..

Het is iets anders dan een muntje opgooien en kop of munt roepen..

2 mei 2013 om 09:45

Ja ik zou ook zoiets zeggen als Streppel zijnde. Kan moeilijk zeggen ik verwacht een flink pak op de broek zondag.

En Willem II mag je best het Ajax van Brabant noemen. Beetje 'Holland' scanderen daar. Bovendien werd er via de speakers geprobeerd sfeer te maken.

1 mei 2013 om 16:06

beetje ajax haat? net als jij en de rest van nederland drie keer kampioen moet vast pijn bij jou...

1 mei 2013 om 17:09

Je bent wel lekker bezig he. Beetje opfokken op een internetforum. Dat voegt toch helemaal niks toe?

En wat heeft wens van Wilshire nou weer te maken met ajax-haat? Hij ziet blijkbaar (net zoals wel meer mensen) liever zijn eigen club kampioen worden. Feyenoord met een gelukje, of Psv. Lijkt me raar dat je, als PSV fan zijnde, gaat hopen op een overwinning/ kampioenschap van Ajax.

'net als jij en de rest van Nederland drie keer kampioen moet vast pijn doen'
Bedoel je daarmee dat jij de enige Ajacied bent? Ik mag toch hopen dat het niveau van de gemiddelde ajacied wat hoger ligt....

1 mei 2013 om 19:28

Wilshere is altijd aan het zuigen over Ajax, dus ik kan het mij wel voorstellen

Het kan een hele leuke wedstrijd worden, aangezien Willem 2 2x moet winnen. Kunnen ze misschien gewoon vol op de aanval gaan, je hebt toch niks te verliezen.

1 mei 2013 om 15:19

Als ze vol op de aanval gaan dan gaan ze helemaal naar de slachtbank.

1 mei 2013 om 15:20

Dan loop je in het mes van Ajax. Willem2 gaat de goal dicht spijkeren en proberen de rust in te gaan met een 0-0 stand. In de tweede kans hopen op dat eene kansje.

1 mei 2013 om 15:20

Ze moeten wel, anders is degradatie soiewso een feit.

1 mei 2013 om 22:29

Er bestaat ook nog zo iets als pot dicht houden en gelukkig zijn met een counter

1 mei 2013 om 15:21

Ja ze gaan ff lekker aanvallen in de Arena. Dan word je met 7-0 weer naar huis gestuurd, misschien 7-1 voor de moeite

1 mei 2013 om 19:18

Leuke praatjes gloryhunter

1 mei 2013 om 19:49

Wil je zeggen van niet dan..?? Leuk en aardig maar na zondag ben je gedegradeerd hoor en zeker als je op de aanval gaat spelen tegen Ajax

Ik denk dat als Ajax hier niet weet te winnen dat het nog een heet wedstrijdje gaat worden uit bij Groningen.. Maar als ik realistisch ben denk ik dat Ajax opnieuw kampioen wordt..

1 mei 2013 om 15:19

Hier? Ajax speelt thuis, en heet wedstrijd in Groningen Lol.

1 mei 2013 om 15:55

Hij zegt toch als ze niet winnen van Willem II? Dan moeten ze uit tegen Groningen. Wat is er zo vreemd aan wat hij zegt?

On: Ajax moet redelijk eenvoudig kunnen winnen en dan zijn ze kampioen.

Ja het kan nog mannen

Gaat nooit gebeuren. Ze hebben al iets van 3 jaar geen uit overwinning gehad en dan nog tegen Ajax die voor eigen publiek kampioen kan worden.. Kan me nog herinneren dat ze 0-2 voorstonden tegen PSV en alsnog verloren met 3-2 volgens mij..

Word een 4-0 voor Ajax.
Het zal uitverkocht zijn en er zal een goede sfeer heersen, met het publiek erachter is dit Ajax niet te verslaan voor Willem 2.

1 mei 2013 om 15:27

De kaartjes waren binnen een paar uur al uitverkocht. Dit gaat een mooi feestje worden zondag!

1 mei 2013 om 19:16

wow mag het het is de kampioenswedstrijd ik mag hopen dat het dan meteen is uitverkocht. Ik ga er ook heen en als er maar een 020 supporter in het uitvak zit dan schuppen we hem er uit

1 mei 2013 om 19:30

Ach jullie doen helemaal niks ma, met je praatjes. Een beetje boos kijken, that's it. Ik hoop wel dat jullie volgend seizoen weer promoveren. Echt genoten van jullie instelling, spelers en supporters.

1 mei 2013 om 20:29

Wat ben jij een held zeg iemand eruit gaan schoppen omdat die voor een andere club is. Zou het eerlijk gezegd nog wel grappig vinden ook als ik in het uitvak zit en er zit een supporter van Ajax. Hoop allen wel dat het Mike Tyson is verkleed als Ajax supporter dan wil ik zien hoe jij hem eruit gaat schoppen

1 mei 2013 om 21:48

Zelfs in de Champions League tegen Real Madrid was het niet uitverkocht Achjaa we weten inmiddels wel dat het alleen vol zit als er iets te vieren valt

2 mei 2013 om 08:20

@aswinkels, Vind je dat gek wanneer de goedkoopste kaartjes rond de 100 euro liggen. Ik heb voor zondag ook een kaartje: 55 euro. Gaat helemaal nergens meer over.

1 mei 2013 om 15:56

Precies. Ik ga niet zeggen dat de Arena net zo gaat kolken als op 15 mei 2011, maar het zal erbij in de buurt komen. Dit feestje gaat Willem II never-nooit-niet versjteren. 23 procent van de stemmers stemt tegen beter weten in, omdat zij hopen dat Ajax verliest Ze geloven het echt niet.

Onmogelijk, geen enkele kans dat Willem II ook maar een punt pakt, daar is Ajax gewoon te goed voor. Het enthousiasme waarmee die ploeg speelt valt te prijzen, maar om het maar ff kort samen te vatten: voetballend gezien kunnen ze er vrij weinig/eigenlijk helemaal niks van. Nogmaals, geen enkele kans dat de ploeg van Streppel ook maar een punt pakt tegen het uitgebalanceerde Ajax.

Zoals de rest hier al zegt, gaan zij vol in de aanval dan heeft Ajax maar een paar kansen nodig en scoren ze via de omschakelingen. Dat tempo kan Willem 2 ook niet volhouden.

Ik ben er nu redelijk zeker van dat Ajax Willem 2 letterlijk en figuurlijk naar huis gaat spelen. Thuis, tegen de ploeg die laatste staat, etc.

1 mei 2013 om 21:50

Ja dat dachten ze in Eindhoven ook en toen stond het met rust toch echt 0-2!

Hoewel ik zeker een overwinning verwacht voor Ajax, snap ik niet hoe mensen zeggen dat het 5-0 of 6-0 gaat worden. Hoeveel doelpuntrijke overwinningen heeft Ajax nou eigelijk geboekt dit jaar? Bijna altijd met maximaal twee a drie doelpunten verschil.

1 mei 2013 om 21:51

En hoevaak is Willem II dit seizoen nou écht weggespeeld? Alleen tegen Twente en Utrecht

Ik hoop alleen maar dat de Ajax-spelers er zin in hebben. Ik erger me nog steeds veels te vaak aan de mentaliteit van een hoop spelers. Dat ze denken dat ze zulke sterren zijn dat ze het alleen maar op techniek afkunnen. Nou druk maar op de grote rode buzzerknop want dat is dus niet zo.

1 mei 2013 om 19:31

Vorig seizoen speelde Ajax ook prima tegen Vvv. Alleen wilde de bal er niet vaker in.

Tegen een middenmotor kan Willem misschien uit eens een punt pakken, maar tegen Ajax zie ik dat echt niet gebeuren.

Ik snap dat die jongens van Willem II dit zeggen om zichzelf moed in te praten, maar Ajax is gewoon veel beter en gaat minstens met 3 doelpunten verschil winnen. Ze hadden hun kans moeten pakken tegen andere clubs, maar eigenlijk ben ik ook wel blij dat ze eruit vliegen. Willem II is namelijk belachelijk slecht en eredivisie onwaardig.

Ik heb Willem II mogen aanschouwen in het Gelredome afgelopen weekend. Dramatische ploeg, het was dat Vitesse het na de 3-0 welletjes vond, anders was het gewoon 5-0 of 6-0 geworden. Ajax moet Willem II minstens met dit soort cijfers kunnen verslaan.

1 mei 2013 om 21:52

Vitesse vond het niet welletjes, de 2e helft speelde Willem II met veel meer druk naar voren en Vitesse kreeg het al snel moeilijk en heeft na de gelukkig 3-0 geen kans meer gehad. Er was een stuntje in de maak, maar Willem II wist haar kansen niet te maken

Haha, en dat voelt dan na 10 minuten als een enorme deceptie voor de Tilburgers, wanneer ze tegen een 3-0 achterstand aankijken..

Hopen mag altijd, maar Ajax gaat hier hoogstwaarschijnlijk gewoon de titel binnenhalen.

Ik verwacht ook niks anders dan een mooie pot met hopelijk een mooi resultaat voor ons Amsterdammers! Willem II moet winnen, Ajax moet winnen. Nou is het verschil op de ranglijst maximaal, maar we hebben inderdaad tegen Vitesse gezien dat Willem II erg goed kan voetballen.

Ik gun ze de degradatie niet, maar helaas dient Ajax zondag het vonnis te voltrekken. Ik vind Willem II een zeer sympathieke en mooie club, die overigens een zeer rijke historie heeft. Helaas zijn de laatste prijzen steeds de promotie naar de Eredivisie, in plaats van winst hiervan. Toch is het wel een prijs en kijk ik altijd graag een wedstrijd van ze.

Wel leuk altijd. In de laatste wedstrijden van het seizoen lijkt het alsof spelers zich pas echt gaan inzetten. Je moet toch elke wedstrijd met 120% in gaan?

1 mei 2013 om 19:17

als je wel eens een wedstrijd kijkt van Willem II dan zie je dat ze elke wedstrijd de volle 120 % inzet tonen daar zit het wel goed mee het is puur een gebrek aan kwaliteit.

Grappig dat nog wel bijna 80 mensen denken dat er een stunt inzit voor Willem 2

Mag natuurlijk nooit meer fout gaan dit. Zal wel een zaakelijke overwinning worden net zoals vorig jaar tegen VVV maar het feesie zal er niet minder om zijn

Kan me nog goed herrineren het kampioensfeestje vorig jaar tegen Vvv-venlo. Nee sorry Willem ll dit gaat Ajax echt niet uit handen meer geven. Op naar weer een mooie dag in de Arena!

Dus iets wat ze het hele voetbaljaar nog geen enkele keer gelukt is (een uit-overwinning behalen) zal net nu, tegen Ajax in de kampioenswedstrijd in de Arena wél gebeuren?

Die kans lijkt me heel klein.

@voetbalzone Haastrup komt uit Nigeria geloof het ofniet, maar het is een nigeriaan.

1 mei 2013 om 16:26

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt maar Haastrup is gewoon een Duitser.

1 mei 2013 om 16:36

Ow zie net op wikipedia een duitse moeder en nigeriaanse vader dus ook een nigeriaan niet praten, terwijl je niet weet, dus ook tis ook een Nigeriaan.

1 mei 2013 om 21:54

Hij is geboren in Duitsland, maar zijn vader komt oorspronkelijk uit Nigeria. Hij is dus gewoon een Duitser met Nigeriaanse roots

1 mei 2013 om 16:34

Haastrup is zeker geen Nigeriaan.

Hij heeft inderdaad een Nigeriaanse vader en een Duitse moeder, maar is geboren in Duitsland en heeft gewoon de Duitse nationaliteit.

1 mei 2013 om 16:37

Op de fifa site staat, dat het een nigeriaan is.

1 mei 2013 om 18:44

Als hij de Nigeriaanse nationaliteit had, zou Willem II hem echt in nog geen 100 jaar kunnen betalen. Ga er dus maar vanuit dat het een Duitser is.

Ach ja het is voor Willem II hopen tegen beter weten in. Net als voor die 22 hier op Voetbalzone die denken dat ze voor een stunt kunnen zorgen. Dat is echt te lachwekkend voor woorden. Iedereen die Willem II dit seizoen heeft zien voetballen kan concluderen dat ze kwaliteit tekort komen voor de Eredivisie. En dan zou Ajax, die in eigen huis nooit problemen heeft met Willem II zijn kampioenswedstrijd gaan verspelen? Met alle respect voor Willem II, maar ik acht ze kansloos aankomende zondag.

Ach ja.. Je weet het nooit...

Paar jaar geleden speelde Willem II in de halve finale tegen Ajax in de beker. Ajax miste de ene na de andere kans, en op de één of andere manier stond er na afloop 1-0 op het score bord... Het kan dus altijd

Zou het wel mooi vinden als Willem II wint. Maar de kans is natuurlijk heel klein. Ajax wordt zondag gewoon kampioen.

wat bedoelt hij met sneaky,komt Ajax niet opdagen of zo

1 mei 2013 om 18:01

Scoren tijdens de huldiging en hopen dat de goals dan nog tellen misschien?

Ajax wordt zondag gewoon kampioen, en denk niet dat het een monster uitslag wordt want dat is bij ajax zelfde gebeurd dit seizoen.. #32!

Lijkt me een utopie.

Willem II heeft in nog geen één uitwedstrijd een vuist kunnen maken. Zelfs bij een voorsprong bij PSV met 0-2 was het de tweede helft open huis bij de Tilburgers.

Ik denk dat het niveauverschil ook zondag veel te groot zal zijn om Ajax van de titel af te houden. Een vroeg doelpunt voor Ajax kan overigens zomaar in een monsterscore resulteren.

1 mei 2013 om 21:58

Willem II heeft nog geen een uitwedstrijd een vuist kunnen maken? Er zijn al genoeg uitwedstrijden geweest waar Willem II de 3 punten verdiende, bijvoorbeeld in Eindhoven!

2 mei 2013 om 09:48

@ Aswinkels

Onzin, Willem II werd de gehele tweede helft overlopen in Eindhoven en als PSV de kansen eerder had afgemaakt dan was het 6-2 geworden. Willem II is echt de zwakste gebleken. Het was ook niet voor niets dat ze vorig seizoen de nacompetitie nodig hadden om te promoveren want ze stonden slechts 6de? in de competitie.

Er zit te weinig voetbal in, hoewel de ploeg er wel voor geknokt heeft. Het is zaak voor Willem II om rustig verder te bouwen aan een eredivisiewaardige ploeg. Zwolle kan een mooi voorbeeld voor Willem II zijn. Die hebben misschien nog wel minder geld te besteden, maar hebben met positief en regelmatig aanvallend voetbal zich dik verdiend weten te handhaven.

4 mei 2013 om 13:50

Willem II had dit seizoen het minste te besteden, ook al was de begroting wel iets hoger.

Willem II heeft relatief hele hoge kosten en had dit seizoen nog minder spelersbudget dan Zwolle en Rkc.

Vorig jaar zijn we idd vrij gelukkig gepromoveerd, maar Willem II was de laatste 10 wedstrijden wel ongeslagen en op moment van de play offs wel de beste ploeg van de JL.

Je ziet de druk toenemen bij Ajax, dus het zou zomaar kunnen.

1 mei 2013 om 18:31

Vertel! waaraan kan je zien dat bij Ajax de druk toeneemt. Zit het in de ontspannen houding van de Boer en zijn selectie op weg naar zondag, of het optimisme onder de supporters?

Ze zouden zo kunnen gaan spelen als Roda de wedstrijd in de Arena heeft gespeeld, met 11 man, inclusief scheidsrechter, achter de bal.

Ik verwacht wel gewoon dat we de 3 punten pakken. Ajax is, waarschijnlijk, meer gedreven dan tijdens een normale wedstrijd. Bovendien helpt het enorm dat de Arena zondag stampvol zit.

Alles is mogelijk in de voetballerij, wanneer de belangen groot zijn.

Grappige titel van dit bericht. Ze kaken br van het lachen

Ik ga er niet van uit dat Willem ll ook maar eens kans maakt op de overwinning.
Ja ze moeten winnen om directe degradatie te voorkomen, maar Ajax kan daarentegen kampioen worden en zal met dezelfde, wellicht nog wel betere mentaliteit komen opdagen. Daarnaast voetbalt Ajax al het gehele seizoen redelijk constant en met een gedachte achter hun strijdplan, en heeft ook dermate veel meer kwaliteit heeft om makkelijk te gaan winnen van Willem ll, wat het gehele seizoen al zwak en slecht speelt.

Ik gok op een 4-0 overwinning.

Ach, ze mogen in Tilburg zeggen wat ze willen. Het kwaliteitsverschil is duidelijk. Ajax hoort gewoon te gaan winnen. De sleutel voor een 32ste titel is een vroeg doelpunt alhoewel een 0-0 misschien ook voor Willem ll fataal zal zijn. Hoe meer Willem ll naar voren gaat hoe beter dat is voor Ajax.

Hoe dan ook moet Ajax met steun van de fans Willem ll gewoon weten te verslaan. Met of zonder moeite, ik verwacht een kampioensfeestje op de dag dat wij onze vrijheid vieren. Dubbel plezier!

Het is niet aannemelijk, maar Ajax moet gewoon aan de bak.
Overal staat al te lezen over het voorschot op de titel.... maar ja, we kunnen pas feesten als het daadwerkelijk zover is.

Ik heb er al vertrouwen in, dat we aankomend weekend het kampioenschap kunnen vieren na een goede overwinning op Willem II. Jammer voor de Tilburgers, dat zij naar de Jupiler moeten, maar dat is niet anders. Ik vind Willem II wel een sympathieke club, niet voor niets het Ajax van Brabant ...

1 mei 2013 om 22:00

Neem die woorden even heel snel terug, wij hoeven niks, maar dan ook echt niks met Ajax te maken hebben!

Willem II is Willem II en heeft zondag maar weer eens laten zien dat ze qua supporters in de top van Nederland thuishoren!

Ongeacht de stand de trots van het voetballand!

Is het trouwens al eerder gebeurd dat in een rechtstreeks duel, het ene team kampioen wordt en het andere team definitief degradeert?

1 mei 2013 om 22:01

Nee is nog nooit gebeurt! Net zoals Willem II nog nooit in de Arena heeft gewonnen

2 mei 2013 om 02:28

Nee. Niet-kampioen en niet-degradatie komt statisties vaker voor ,
Niet-kampioen en wel degradatie kan ook nog he: het tranendal compleet!
Nb. Wat is trouwens 'definitief' degraderen?...dat W2 elk jaar maar weer degradeert, tot de vijfde klasse amateurs aan toe? Maar gelukkig dat het dan niet 'definitief' kampioen worden is, aszondag.

2 mei 2013 om 09:32

Net zo definitief als het kampioenschap. Nu kan Willem II nog eventueel de nacompetitie bereiken. Bij verlies niet meer.

Kansloos voor W2, ik heb ze zondag gezien bij Vitesse en de reden dat ze de tweede helft aardig "leken" te voetballen kwam puur omdat Vitesse schandalig nonchalant ging voetballen na de 3-0, en toen had het ook al 8-0 kunnen staan, als Ajax wel tot het eind geconcentreerd blijft word het een kampioensfeestje met een monsteruitslag.

Tuurlijk gaan we er vol in en tuurlijk krijgen we een enorm pak slaag, maar tegen het eigen doel aan gaan hangen en vervolgens met 1 of 2-0 naar de Juup gaan....neuhh

Gewoon gaan ballen. Probeer een leuke pot er van te maken en met opgeheven hoofd naar huis. Geen betonvoetbal, wel vechtvoetbal. Heel het seizoen achter de club gestaan, volgend seizoen gewoon weer erbij. Willem II zal altijd voortbestaan!!!!!!!!!!!!!!

Kleine kans, maar het balletje is rond.. haha

Er is maar 1 mogelijkheid dat er uberhaupt een kans is dat W2 met 1 punt naar huis gaat. En dat is wanneer het doelpunt van Ajax maar uitblijft en uitblijft.....terwijl de concurrentie (psv) voor staat.
A zal dan toch ridico's gaan nemen, moeten nemen tegen het door W2 dichtgespijkerde doel dat waarschijnlijk miraculeus steeds doorboring ontloopt.....
En dan.....bij 0-0...in de 81e minuut een uitval, xowaar....vermeer aarzelt, het is zijn eerste bal vandaag, hoe voelt dat ook weer, een bal?....zo klein?..stuiterend verdwijnt de bal door de o-benen van de goalie het doel in......eindstand: 1-1....de gelijkmaker via een aan A geschonken pingel, als compensatie verordonneerd door Zeist, voor al de niet-gegeven strafschoppen....
(wordt vervolgd in Groningen...)

Van Bommel heeft wel een punt, maar dat geldt ook voor Feyenoord en Vitesse. Die hebben ook simpele punten laten liggen. Ajax echter ook tegen Heracles, Roda, Heerenveen , Vitesse. Het hoort gewoon bij de competitie. Ajax staat nu bovenaan en heeft in de wedstrijden tegen Psv aangetoond meer kwaliteit te bezitten. Ze worden zeer terecht kampioen. Verdiend

Op moment dat spelers en trainer gaan zeggen dat ze kansloos zijn eis ik als supporters dat ze thuis blijven. Je moet elke wedstrijd 200% geven en je huid duur verkopen. Tuurlijk iedereen weet dat ajax zondag kampioen wordt en dat we kansloos zijn net als tegen Vitesse maar dat wil niet zeggen dat het een walk over is en dat je niet moet proberen om een goed resultaat neer te zetten.

Met die instelling gingen we naar eindhoven en stonden we zowaar 0-2 voor. Tegen de verhouding in maar bij PSV wou hij er in de eerste helft er niet in. Misschien heeft Ajax die pech ook en waarom zou je daar als willem II niet van kunnen profiteren? Wij als supporters willen net als elke andere wedstrijd 200% inzet. 90 min vechten voor de club zodat je straks met opgeheven hoofd naar de jupiler league kunnen. Willem II hoeft zich niet te schamen en iedereen prijst de inzet en het karakter dat ze dit seizoen hebben getoont. Als ze dat blijven doen aankomende 2 wedstrijden blijven wij als supporters 100% voor onze club staan. Dat is de afgelopen 32 duel zo geweest en de aankomende 2 duels maken we er ook een feest van. Ajax wordt dit jaar kampioen, volgend jaar wij.....welliswaar een niveau lager ;-)

Ja ik zou ook zoiets zeggen als Streppel zijnde. Kan moeilijk zeggen ik verwacht een flink pak op de broek zondag.

En Willem II mag je best het Ajax van Brabant noemen. Beetje 'Holland' scanderen daar. Bovendien werd er via de speakers geprobeerd sfeer te maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren