Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Individuele klasse Rashford bezorgt United uitstekende uitgangspositie

Laatste update:

Manchester United heeft het eerste duel met Celta de Vigo in de halve finale van de Europa League in zijn voordeel weten te beslissen. Het team van José Mourinho won door een doelpunt van Marcus Rashford met minimaal verschil in Balaídos en verschafte zichzelf daarmee een prima uitgangspositie met het oog op de return van volgende week op Old Trafford: 0-1.

Celta ontdeed zich in de vorige ronde van Racing Genk, maar gaat sindsdien door een mindere periode. De laatst drie wedstrijden in de Spaanse competitie gingen verloren, waardoor de ploeg van Eduardo Berizzo met weinig vertrouwen toewerkte naar de krachtmeting met United. Toch begon Celta vol goede moed aan het treffen en had het na tien minuten spelen de score kunnen openen toen Nemanja Radoja de bal op het hoofd van Daniel Wass legde. De poging van de Deen vloog echter rakelings voorbij het doel van Sergio Romero, die in plaats van David de Gea tussen de palen stond bij de bezoekers.

United nam na een onwennig begin het initiatief over en mocht het zichzelf uiteindelijk aanrekenen dat het bij rust nog geen afstand had genomen van de thuisploeg. Een poging van Rashford werd op acrobatische wijze onschadelijk gemaakt door doelman Sergio Álvarez, die daarna ook nog redde op schoten van Henrikh Mkhitaryan en Jesse Lingard. Celta beperkte zich in het slot van de eerste helft tot verdedigen en had grote moeite om grip te krijgen op het dynamische middenveld van de Engelsen, dat werd aangevoerd door de sterk spelende Paul Pogba.

Na de onderbreking had United meer te duchten van Celta, maar werd het uiteindelijk op sleeptouw genomen door Rashford. De negentienjarige aanvaller mocht halverwege het tweede bedrijf aanleggen voor een vrije trap op een meter of twintig van het doel van Álvarez en liet de goalie vervolgens kansloos met een tegendraads schot: 0-1. Rashford werd daarna naar de kant gehaald door Mourinho en zag vanaf de reservebank hoe United het tempo uit de wedstrijd haalde en uiteindelijk betrekkelijk eenvoudig op de been bleef tegen een aanvallend onmachtig Celta.

Wie bereikt de finale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat zou het toch heerlijk zijn als Ajax in een eventuele finale tegen Manchester United dit antivoetbal afstraft met spel zoals tegen Schalke en Lyon. Dit United verdient niet beter (hoewel ze wel credits verdienen voor de verdediging en organisatie, want dat staat echt goed).

4 mei 2017 om 23:01

Geloof me, als united in de finale staat. Dan willen ze die cup pakken ook, zou me niks verbazen als ze dan wel kunnen voetballen..

4 mei 2017 om 23:03

Zou dan wel de eerste club in de historie zijn die de finale wil winnen.

4 mei 2017 om 23:04

Mourinho onderschat Ajax sowieso, daar is die arrogant genoeg voor.

4 mei 2017 om 23:07

Johnclasie ik weet niet of jij het door hebt maar united wil die finale zwz winnen zodat ze champions lg kunnen spelen

4 mei 2017 om 23:15

@fantje91 dus Ajax gaat geen Champions league spelen als ze de finale winnen? Manmanman wat een kulargument

4 mei 2017 om 23:34

Als Ajax in de finale komt dan willen ze die cup ook winnen.

5 mei 2017 om 08:35

Bij united heb ik het idee dat ze het allemaal niks interesseert. Zonder flair spelen ze, maar als zij in de finale staan dan denk ik dat opeens wel goed kunnen voetballen. Tuurlijk wil iedere club een finale winnen, behalve bij matchfixing.

4 mei 2017 om 23:02

Ongelofelijk hé. Ajax heeft een selectie die iets van 40 miljoen heeft gekost en speelt 25x leuker voetbal in de halve finale EL dan united wat iets van 350 miljoen heeft gekost.

4 mei 2017 om 23:03

Qure,

Tot de 0-1 heeft United zeker geen anti-voetbal gespeeld.
Daarna inderdaad tijdrekken en dat was niet echt nodig. Al met al United verdiend gewonnen.
Nu afmaken op OT en naar die finale!

4 mei 2017 om 23:37

Ik hoop voor je dat ze winnen

4 mei 2017 om 23:41

Zeer verdiend, maar toch weer veel te weinig gebracht. Er is uiteraard het excuus van de geblesseerden en het zware schema, maar kom op, United moet een team als Celta toch meer in de problemen kunnen brengen. Zelfs op de bank zaten nog tal van grote namen waarmee je Celta een pak voor de broek moet geven, op dit voetbal kan je gewoon niet trots zijn, werkelijk ongelofelijk hoe ver de club is afgezakt. Altijd maar tevreden met die 0-1, ook in Anderlecht liet Mourinho het na om door te duwen waarna Anderlecht nog scoorde en ze in Manchester nog verlengingen afdwongen, ga toch gewoon voor een tweede en derde en speel niet zoals een kleine ploeg die tevreden is met een nipte zege. Het is verdorie Manchester United. Sir Alex huilt als hij dit ziet.

5 mei 2017 om 06:49

Zeer verdiend? Een beetje. Beide ploegen speelden volgens mij meer om niet te verliezen en Manu was daar wat beter in. Maar ik zou veel meer verwachten van zo een grote club als Manchester United.
Denk ook dat Ajax in deze flow daar wel raad mee weet. Als er een jaar een goede kans is om Manchester United nog een keer te pakken dan is het dit jaar wel.

4 mei 2017 om 23:17

Die finale kun je net zo min als uitwedstrijd bestempelen, als we toch op die toer gaan.

4 mei 2017 om 23:29

Het is inderdaad beschamend. United gaf honderden miljoenen uit de afgelopen jaren en speelt dan telkens zo defensief. Laatst tegen City was het zelfs nog erger. Ik mag hopen dat ze de EL niet winnen, want dit team heeft niets te zoeken in de CL.

4 mei 2017 om 23:32

Die smijten er gewoon weer 250 miljoen tegen aan aankomende zomer.

5 mei 2017 om 03:09

En omdat united zo goed staat achterin en eigenlijk als team zie ik ajax in de finale niet winnen. 1 moment van klasse en het kan gedaan zijn voor ajax. Het is wel een Mourinho team momenteel wat al meer dan 25 wedstrijden ongeslagen is. Het zou echt een mega prestatie zijn van ajax mocht dat lukken.

5 mei 2017 om 04:59

Een voordeel misschien voor Ajax is dat United niet thuis speelt, overigens Ajax ook niet. Mocht Ajax toch in Lyon het juiste resultaat behalen om finale te mogen spelen dan zie ik Ajax tegen dit United wel degelijk kans hebben. United wint niet overtuigend hun wedstrijden, het zijn de momenten waar ze van profiteren, als het op verlenging uitdraait schat ik de kansen voor United wel hoger in voor de winst. En ik denk zomaar dat United met de gedachten heen gaat die jonkies rollen we wel even op.

Mocht Ajax van United winnen best lullig in de stad stad Machester!
Eerst werd Manchester City door een relatief jong team van AS Monaco eruit gekinkelt en dan United door de jonkies van Ajax.

Halve finale onwaardig. Wat een draak van een wedstrijd. Manchester wou niet, celta kon niet.

4 mei 2017 om 23:07

Heb gister na een kwatiertje Monaco-juve de TV ook uitgezet. Dat was ook slaapverwekkend vergeleken met Ajax-lyon, maar je hebt ook zelden zo'n open wedstrijd.

4 mei 2017 om 23:11

Monaco juventus was anders wel een degelijke pot, in ieder geval 10x beter dan deze wedstrijd

Eerlijk is eerlijk op deze manier wordt ajsx nog top favoriet in de europa lg wat spelen die andere ploegen slecht zev

Indien beide teams het niet verpesten, is Ajax - United een feit. Scoren tegen dit United, zeker als De Gea er weer in komt, zal wel echt een kluif zijn. Ik ben niet weg van de aanval, echter. Eerst maar eens volgende week overleven.

4 mei 2017 om 23:04

Die romero keept toch al heel het toernooi?

4 mei 2017 om 23:06

Keept Romero niet alle Europa League wedstrijden? Of is De Gea wel geblesseerd

5 mei 2017 om 02:28

De Gea keepte in de EL, volgens mij, alleen tegen Feyenoord in de Kuip. De rest van de groepsfase weet ik niet zeker, maar in de knockouts en tegen feyenoord op Old Trafford speelde Romero

4 mei 2017 om 23:16

Romero keept in de EL. Kan me niet voorstellen dat hij dan de finale niet zou mogen keepen..

4 mei 2017 om 23:50

Ik ook niet. Al heeft mourinho wel een slag om de arm gehouden en gezegd dat hij het per wedstrijd bekijkt. Romero keept trouwens ook prima!

4 mei 2017 om 23:53

Inderdaad, finale zal Romero ook keepen als ze die halen, al is het wel zo dat hij heel de FA cup ook gespeeld heeft totdat ze tegen Chelsea kwamen; toen stond de Gea er, weet niet of Mourinho hier al iets over losgelaten heeft

5 mei 2017 om 00:28

De EL is toch ook voor MU gewoon een hoofdprijs? ou me niets verbazen als Mourinho voor het beste team (dus De Gea in de goal) zou kiezen.

5 mei 2017 om 00:30

Ik dacht er inderdaad zelf even aan dat Mourinho bij een finale wellicht koste wat het kost de sterkste 11 erin wil hebben om die prijs (en CL voetbal) over de streep te trekken. Zou me niet verbazen als dat financiã«le en sportieve plaatje even wat zwaarder weegt dan Romero zijn wedstrijd gunnen.

Precies zoals de titel zegt beslist door individuele kwaliteit, verder een hele saaie wedstrijd.

United speelt echt slecht voetbal. Ik schat de kans niet klein in dat Ajax de Europa League wint!

Was dit het United? Wat saai en inspiratieloos. Totaal geen identiteit meer zoals zo veel Engelse clubs. Beiden teams niet (halve) finale waardig.

Beide ploegen hebben vanavond weer laten zien waarom ze 5de en 11de staan in de competie. Wat een waardeloze pot.

Wat een vreselijke ploeg is dat United zeg. Er staan letterlijk alleen maar zakken geld op het veld, die niet fatsoenlijk kunnen voetballen met elkaar. United zou wel een van de lelijkste EL finalisten zijn in de afgelopen jaren, qua voetbal dan. Ik hoop dat Ajax Celta loot in een eventuele finale, want Mourinho zorgt er wel voor dat het voetbal verliest met deze vreselijke ploeg.

4 mei 2017 om 23:03

Ik weet niet welke wedstrijd jij keek maar celta verdient ook helemaal niks

4 mei 2017 om 23:09

Inderdaad. Sowieso zijn de Engelse topploegen de afgelopen jaren enorm achteruit gegaan, sinds dat die bedragen zo enorm omhoog zijn gegaan en ze werkelijk drijven in het geld. Eigenlijk zijn Tottenham en Liverpool, (in mindere mate) wat gegroeid de afgelopen paar jaar.

5 mei 2017 om 01:11

Ja. Alleen ging Tottenham ook af als een gieter in de CL.

5 mei 2017 om 02:47

Die zijn gewoon waardeloos op Wembley, het lijkt of ze daar hun volledige thuisvoordeel kwijt zijn. Daarom weten veel fans ook dat als ze nog kampioen willen worden het dit seizoen moet gebeuren, want volgend jaar op Wembley zal toch wat anders lopen.

4 mei 2017 om 23:11

Ajaxleeds,

Wat verwacht je? Dit is een uitwedstrijd en dan is 0-1 gewoon een hele goede uitslag.
Alsof Ajax zulke goede uitwedstrijden heeft gespeeld.. Denk maar even aan Legia, Kopenhagen en Schalke.

United had helemaal niet de intentie om het spel te maken. Desondanks heb ik toch goede aanvallen gezien van United. De keeper heeft Celta meerdere malen gered. In de eerste helft al twee 1-op-1 kansen die hij goed pakt.

4 mei 2017 om 23:21

Waar lees jij af dat ik Ajax vergelijk met United? Jij vergeet bovendien zomaar even dat dat United van je voor een paar honderd miljoen op het veld heeft staan, en Ajax niet, als je dan toch al Ajax vergelijkt met United. Zo moeilijk is het toch niet? Bovendien heeft United dit seizoen geen enkele EL wedstrijd echt goed gespeeld, en Ajax wel. Dus ook al zou je Ajax met United vergelijken, dan spreek jij jezelf nu alsnog tegen. Misschien even je gekleurde bril af doen.

4 mei 2017 om 23:22

Dit is geen persoonlijke aanval, maar toch ben ik benieuwd hoe jij denkt over het voetbal en de prestaties van United als je kijkt naar voor hoeveel geld er op het veld staat en op de bank zit?

4 mei 2017 om 23:53

Ajaxleeds,

Dat argument van die honderden miljoenen op het veld is behoorlijk uitgekauwd.
Je kunt niet verwachten dat ze elke wedstrijd even met 5-0 gaan winnen.
Mourinho is nog steeds bezig met het bouwen van het team. En laten we eerlijk zijn, er zijn nogal wat blessures geweest die dat proces bemoeilijkt hebben.

United heeft uitstekend gespeeld tegen Feyenoord en Fenerbahce in eigen huis.
Overigens heeft United tegen Anderlecht in beide wedstrijden ook genoeg gecreã«erd, maar er werden ongelooflijk veel kansen gemist. Voor de rest vooral te makkelijke wedstrijden, zoals Saint-Etienne en Zorya Luhansk.

Jouw kreten, en ik citeer: "vreselijke ploeg", "zou een van de lelijkste EL finalisten zijn", zijn toch wel behoorlijk kansloos en wellicht is het gebaseerd op een soort angst dat Ajax het waarschijnlijk heel moeilijk zou krijgen tegen dit team. Jij hebt het over een gekleurde bril, maar ik proef toch vooral bij jou zeer weinig objectiviteit.

5 mei 2017 om 01:14

Vind het zo zielig. Feyenoorders die er tussen de regels door steeds blijk van geven Ajax niets te gunnen, terwijl dit omgekeerd totaal niet het geval is

5 mei 2017 om 06:59

Ik ben het wel.met ajax leeds eens. Sinds Mourinho bij Manchester United zit spelen ze alleen nog maar om niet te verliezen vandaar ook die 14 gelijke spelen in de competitie.
Daarnaast kun je niet ontkennen dat mourinho vaak voor afbraak voetbal staat. En ook Ik vind dat Manchester United onwaardig.
De enige speler die nog wat uitvoerder was rashford

5 mei 2017 om 10:01

Ze spelen zo vaak gelijk omdat ze zo veel kansen missen. United creeert meer kansen dan bijvoorbeeld Chelsea, dat volgens velen zo fantastisch speelt momenteel.

Menigeen lijkt vooral op sentiment en bevooroordeling een mening te formuleren en niet op de feiten. Dat gezegd hebbende is het ook zeker wel zo dat United meer dan voldoende slechte wedstrijden heeft gespeeld en in sommige wedstrijden de wedstrijden ook echt wel dood heeft gemaakt. Dat valt ook niet te ontkennen, maar het is zeker niet zo dat dit in het merendeel van de wedstrijden het geval is.

Ook gisteren had United het duel al veel eerder op slot kunnen gooien. Als je in de eerste heelft 2x alleen voor de keeper komt dan moet er gewoon minimaal 1 in.

5 mei 2017 om 07:06

Er wordt niet meer geloot. Winnaar speelt de finale ;-)
Ga er maar vanuit dat Ajax tegen Man United wordt. Wie dat gaat winnen is koffiedik kijken maar, los van het feit dat ik Ajax supporter ben, hoop ik dat Mourinho hard wordt afgestraft. Eerst anti voetbal bij Inter, toen bij Chelsea en nu bij Man United. Ongeloofelijk dat je zo'n man aantrekt, spendeerd altijd honderden miljoenen, geeft jeugd geen kans en speelt vervolgens afbraakvoetbal. Bah!!!

Wat een slechte wedstrijd pff

Mourinho heeft dit team echt perfect geindoctrineerd. Bah bah! Een doelpuntje erin prikken, en vervolgens alles doen om de wedstrijd dood te maken met smerige provocaties en dat irritante tijdrekken de hele tijd. Waar United 4 jaar geleden nog alles minder een 0-5 tegen een Spaanse middenmoter als nederlaag zou zien, zal onze grote vriend Jose zeggen dat dit een wereldprestatie is en dat hij enorm trots is op zijn jongens. Gefeliciteerd, Ed Woodward, missie voltooid! Het spel en de prestaties zijn nog even bagger als vorig seizoen, en nu hebben we er ook nog een schitterende imago bij gekregen met die clown aan het roer. Hoe onvoorspelbaar ook, he, niemand die dit zag aankomen!

4 mei 2017 om 23:15

@bahaboy

Nou ja, als jullie de Europa League winnen dan moet je toch herkennen dat de prestaties van United toch internationaal verbeterd zijn. Nationaal toch ook de League Cup en het Community Shield gewonnen.

4 mei 2017 om 23:18

bahaboy,

Ik snap niet waar jij je druk om maakt. Een aantal jaar geleden nam United de EL niet serieus en werd het weggespeeld door Athletic Bilbao, wat nou ook geen grote naam is.
Nu staat United met éã©n been in de finale van een beker die als enige nog niet in de prijzenkast van United staat en, nog veel belangrijker, directe plaatsing voor CL oplevert.

Natuurlijk was het een beetje onnodig, dat tijdrekken. Echter wil ik je wel wijzen op het feit dat United na een flink aantal jaren weer consistenter is geworden en dat is iets om trots op te zijn. En absoluut de verdienste van Mourinho!

5 mei 2017 om 00:03

Sanderwie,

Trots op de consistentie en het feit dat ze in 2017 ongeslagen zijn in de Premier League en in de Europa League. Natuurlijk valt er een hoop te verbeteren, zeker in het afmaken van de kansen.

5 mei 2017 om 07:02

Kan me echt totaal niet voorstellen waar je nog trots op kunt zijn met zo een team. De enige twee die wel wat van Konden gisteren waren rashford en blind. Verder een club geworden met irritante overtredingen het gebruikelijke tijdrekken waarmee Mourinho al zijn teams verziekt

Bijzonder dat het geen 0-3 geworden is. Wat een kansen. Rashford wat een talent.

4 mei 2017 om 23:07

Ben je serieus ?

4 mei 2017 om 23:27

Ja Rashford is een groot talent. Veel dreiging. En over de kansen. Ja united veel kansen gehad

4 mei 2017 om 23:10

Vond Rashford best matig vandaag eigenlijk. Verder natuurlijk United veel meer moeten scoren inderdaad.

4 mei 2017 om 23:53

Hij was inderdaad wat minder dan anders. Niettemin is hij altijd dreigend door zijn beweeglijkheid en onnavolgbare versnelling, echt een jachtluipaard dat op de loer ligt, en een wereld van verschil met giraf Zlatan - ja hij is de topscorer maar ik zeg al van dag 1 dat ze een nieuwe spits moeten kopen, met Zlatan voetbalt United veel te traag en voorspelbaar.

5 mei 2017 om 09:35

Met Mourinho speelt Utd vooral voorspelbaar. Ik heb de wedstrijd bewust niet gekeken, omdat je van tevoren al kon zeggen dat het een saaie pot zou worden. Zo jammer die man, altijd spelen om niet te verliezen en dan individuele klasse gebruiken om een doelpuntje te maken. Zo ging het bij Inter, zo was het bij Real en zo is het bij Utd. Bij Real had je nog wel eens leuke wedstrijden, maar dan vooral tegen teams uit de onderste regionen en dan kon je het moeilijk de verdienste van Mourinho noemen.

Mocht Ajax het dus halen zal het waarschijnlijk United als tegenstander worden, dat zou een geweldig affiche zijn. Een grote tegenstander, met heel veel individuele klasse en een goede trainer. Maar goed, Celta moet je nooit te snel afschrijven. Daar kan Shakthar over meepraten, en dat hebben we zelf ook gemerkt. Die kunnen uit het niets een goal maken met spelers als Aspas, Guidetti en Sisto.

Eigenlijk hoogtepunten de analyses tijdens de rust en na de wedstrijd. Heerlijke droge gasten.

En wat gebeurt er toch met de spelers onder Mourinho? Wat zijn ze allemaal vervelend zeg. Lingard, Pogba, Rashford, Martial, Fellaini (altijd wel), Young en Herrera

Is dit zo hoopvol dan? Zie niet in waarom Celta de Vigo niet langszij zou kunnen komen in Manchester. En wie het ook wordt, ik denk dat Ajax in deze vorm overigens sowieso de favoriet is, dat terzijde trouwens.

5 mei 2017 om 02:53

United is op Old Trafford al sinds ergens in 2016 ongeslagen, dat gaat een Spaans middenmotertje niet zomaar veranderen ben ik bang. Mocht Ajax Lyon overleven dan wacht United gewoon, en Mourinho met al zijn ervaring (in finales) zie ik toch 'gewoon' langs Bosz komen. Maar we gaan het zien, ik ben erg benieuwd.

Slechte wedstrijd. José had opnieuw niet de intentie de neutrale kijker te vermaken, wat hem ongetwijfeld op kritiek te staan komt. Maar ja, uiteindelijk kijken zijn bazen naar de prijzen en de punten, zeker na de afgelopen zwakkere jaren. In dat kader hebben zijn team en hij vandaag wederom een prima prestatie geleverd. Vind ik.

Dat was een saaie wedstrijd zeg.
Ik zag daar de hand van een top trainer niet in.
Ook die Guidetti weinig gezien
Manchester heeft wel een paar snelle jongens die hard richting doel kunnen lopen met Pogba en Rashford (beetje de kwaliteiten van Traore)
Maar als team stelde het weinig voor.
Moet te doen zijn voor Ajax

Draak van een wedstrijd, maar ben stiekem toch blij dat United met 0-1 van het veld af is gelopen, mocht Ajax door gaan zie ik toch zeker kansen. Wat is er toch gebeurd met het grote United, werkelijk niets meer van over..

Als Ajax en Manu de finale is, dan kunnen beide teams zich opladen en zichzelf overstijgen. Manu zal echt de laatste strohalm om volgend seizoen weer CL te spelen. EL-winst lijkt de kortste weg er naar toe. Zij spelen tot en met 21 mei nog 5 partijen en 3 dagen later de finale. Ajax heeft dan 10 dagen de tijd om voor te bereiden. Dat is dus in voordeel van Ajax.

De spelers van Ajax zijn in ieder geval in vorm, maar Manu is en blijft een topteam. Kijk terug naar de CL- finale tegen Bayern... Ajax daarentegen verliest weinig Europese finales.

Wat een schande voor het voetbal, een begroting van een half miljard en dan zulk anti-voetbal spelen. Niet om aan te zien. Elke neutrale toeschouwer zal toch vurig hopen dat het Ajax is dat de eventuele finale tegen Manu wint.

4 mei 2017 om 23:59

Sanderwie,

Wow! Kandidaat voor de domste reactie ooit gelezen op vz.

Pogba een houthakker noemen en stellen dat Ajax wel even met grote cijfers (in 2017 ongeslagen in de Premier League en Europa League - na Spurs de minste tegengoals) zal winnen.
Je zal wel niet serieus zijn, al zie ik de humor er ook niet van in.

5 mei 2017 om 10:08

@sanderwie,

Grappig dat Pogba gisteren bij allerlei internationale sites en kranten de hoogst gewaardeerde speler was gisteren. Tevens behoort hij volgens o.a. Whoscored en Squawka bij de beste spelers van de Premier League dit seizoen.

Wie kijkt er dan door een gekleurde bril?

5 mei 2017 om 02:31

Je kan veel over Pogba zeggen, maar een houthakker is t niet. Ik ben verre van een Pogba-(of united)fan maar hij is op het moment wel beter en belangrijker dan Rooney. Fellaini ben ik het wel met je over eens. Ik zou veel liever Mata zien, want met fellaini breng je aanvallend niks en je hebt elke wedstrijd 50% kans op een rode kaart.

5 mei 2017 om 08:47

Zo'n matig team is alleen maar goed voor de ontwikkeling van Pogba. Als hij de leider wordt van dit Man U dan wordt hij alleen maar beter. Toch denk ik dat hij nog wel eens wakker schrikt en hoopt dat ie een Juventus shirt heeft maar dan treurig tot de conclusie komt dat hij voor Man U speelt.

Verdiende overwinning van United, het niveauverschil was toch wel te merken. Scoren blijft een moeilijk iets voor United dit seizoen. Mocht United het zichzelf niet moeilijk gaan maken dan verwacht ik een vrij gemakkelijke return voor ze.

Treurig om te zien hoe Mourinho United heeft omgetoverd tot een verschrikkelijk voetballende ploeg. En dan te bedenken dat er hier mensen zijn die beweren dat ze zo aanvallend spelen...

5 mei 2017 om 09:37

Treurig om te zien hoe je sinds het ontslag van van Gaal iedere keer maar weer probeert te bashen op Mourinho.

Je bent net een kind die boos is omdat zijn moeder (united) zijn snoep (van Gaal) af heeft gepakt.

5 mei 2017 om 19:11

Ik ben wel een beetje boos ja. Ik vind Van Gaal een hele sympathieke man en ik vind dat hij ten onrechte een gigantische hoop stront over zich heen heeft gekregen (en daar overigens heel chique mee om is gegaan).

Het beleid van United is geen touw aan vast te knopen. Ze slaan een weg in met Van Gaal en nog voordat z'n termijn voorbij is maken ze een draai van 180 graden door Mourinho te kiezen.

En dan zijn er mensen zoals jij, die eerst Van Gaal compleet afbranden, en vervolgens Mourinho de hemel prijzen terwijl hij het nota bene nauwelijks beter doet. Mag ik dan een beetje kritisch zijn?

Ik moet ook steeds aanhoren dat ze zo aanvallend spelen en fantastisch voetballen, terwijl dat ongelofelijke onzin is. Alles wordt dan ineens goed gepraat, terwijl iedereen ziet dat ze verschrikkelijk voetballen. Ik vind het ongelofelijk hypocriet. Net zoals dat je de blessures nu elke keer aanhaalt als excuus, terwijl Van Gaal daar 2 seizoenen last van heeft gehad.

6 mei 2017 om 03:40

Jij maakt een grote fout in jouw beoordeling. Ik heb van Gaal lange tijd gesteund. Je moet echter op een gegeven moment realistisch zijn en erkennen dat hij gefaald heeft. Hij heeft 2 seizoenen de kans gehad om de selectie naar zijn hand te zetten en dat is niet gelukt. Er is een hoop geld gestolen in spelers die hij aan heeft getrokken en die rendeerden grotendeels niet.

Wat jij nu doet is een opmerking dat het nu veel aantrekkelijker is beoordelen als Mourinho ophemelen. Er is nog zat aan te merken op hoe het nu gaat. Mourinho geeft nog een hoop te verbeteren en hij wordt ook echt niet overdreven opgehemeld. Het is echter wel een stuk beter dan afgelopen jaar en dat is de realiteit voor mensen die United wekelijks volgen

jammer dat het zo'n saaie wedstrijd was, maar goed mourinho heeft er een resultaat ploeg van gemaakt, en zo kom je dus wel tot in de finale.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren