Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Antonio Conte landt in Londen na ontslag van Nuno Espírito Santo

Laatste update:

Tottenham Hotspur heeft Nuno Espírito Santo ontslagen, zo meldt de club maandag. Na de 0-3 nederlaag tegen Manchester United van afgelopen zaterdag kwam de clubleiding zondag bij elkaar om over de positie van de trainer te praten. Na het overleg is besloten om de Portugees op straat te zetten en op zoek te gaan naar een nieuwe trainer. Zodoende komt er al na vier maanden een einde aan zijn dienstverband in Londen. Antonio Conte is de beoogde opvolger van Espírito Santo, en transfermarktexpert Fabrizio Romano meldt bovendien dat Tottenham al zo goed als rond met de Italiaan. Naar verluidt gaat Conte zijn handtekening zetten onder een contract tot 2023.

Door tegenvallende prestaties stond Espírito Santo al enige tijd onder druk bij the Spurs. Zaterdag bleek Manchester United met 0-3 te sterk door doelpunten van Cristiano Ronaldo, Edinson Cavani en Marcus Rashford. De afgetekende nederlaag zorgde voor grote ontevredenheid bij het thuispubliek. Als gevolg van de nederlaag riepen voorzitter Daniel Levy en technisch directeur Fabio Paratici het bestuur bijeen om te praten over het al dan niet ontslaan van de trainer, meldden Engelse media zondag. De knoop is inmiddels doorgehakt, zo blijkt uit het persbericht dat de club maandagochtend verstuurde.

Diverse Engelse media bevestigen dat Conte hard op weg is om de nieuwe trainer van Tottenham te worden. Goal-journalist Romeo Agresti schrijft dat het slechts een kwestie van tijd is voordat de ex-trainer van onder meer Chelsea wordt aangesteld in Noord-Londen. Romano liett op Twitter eerder al weten dat de clubleiding van Tottenham ‘veel vertrouwen’ heeft in de komst van Conte. De gesprekken zijn gaande en volgens de laatste informatie kan de trainer een contract tekenen tot medio 2023.

“De club maakt vandaag bekend dat Nuno Espírito Santo en zijn technische staf, bestaande uit Ian Cathro, Rui Barbosa en Antonio Dias zijn ontheven van hun functies”, zo klinkt het. “Ik weet hoe graag Nuno en zijn staf succes wilde hebben en het spijt me dat we deze beslissing hebben moeten nemen”, aldus managing director Fabio Paratici. “Nuno is een echte gentleman en blijft hier altijd welkom. We bedanken hem en zijn staf en wensen hem het beste voor in de toekomst.” De clubleiding laat via de officiele kanalen weten dat er binnenkort een update volgt over de in te vullen vacature.

Espírito Santo werd pas afgelopen zomer aangesteld nadat hij overkwam van Wolverhampton Wanderers. In de Premier League staat de Engelse topclub onder zijn leiding op een teleurstellende achtste plaats met vijftien punten uit tien wedstrijden. De achterstand op koploper Chelsea is na de nederlaag van zaterdag opgelopen tot tien punten. In de groepsfase van de Conference League staat de ploeg uit Noord-Londen op de derde plaats met vier punten. Anderhalve week geleden was Vitesse nog met 1-0 te sterk. Komende donderdag gaan de Arnhemmers op bezoek in Londen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het kan snel verkeren. Van manager van de maand naar mogelijk ontslag in iets meer dan een maand.

31 oktober 2021 om 17:26

Na 3 potjes met 1-0 gewonnen te hebben waren ze luidruchtig in het witte deel van Noord-Londen, vooral omdat Arsenal stijf onderaan stond. Nu de stand een beter beeld geeft van de vorm van de teams staat Arsenal weer boven de Spurs en is het aardig stil geworden.

31 oktober 2021 om 17:42

We staan welgeteld 2 punten boven Spurs na een ellendige periode en deze beeld geeft een beter beeld van de vorm van de teams? Het zal niet lang duren voordat Arteta Xhaka er weer in brengt en dan mag je hart vasthouden voor wat er komen gaat en hoewel ik gek ben op Ramsdale, wil ik hem niet elke wedstrijd als motm. We hebben meer goals nodig uit open spel, dat is altijd al de struggle van Arteta geweest en tot hij dat fixt is top 4 heel ver weg.

31 oktober 2021 om 17:52

Nou hoeft voor mij niet per se uit open spel eigenlijk toch? Een goal is een goal. Laatste 6 wedstrijden elke wedstrijd minimaal 2 goals per wedstrijd. Niks te klagen vind ik? En bijna allemaal de 0 gehouden.

31 oktober 2021 om 17:53

Xhaka is tot eind januari out dacht ik, maar dat jij hem nog noemt om duidelijk te maken dat we punten zullen verliezen geeft al aan hoe goed je op de hoogte bent... Anyway, niet meteen zoveel waarde hangen aan wat ik zeg, want voor je het weet zou ik weer doen alsof top 4 een zekerheidje is en krijg ik dat weer opgespeld

31 oktober 2021 om 18:10

Je weet dat Partey en Elneny niet beschikbaar zullen zijn in Januari door de Africa Cup? Xhaka zal tegen die tijd zeker terug zijn. Je hangt altijd de betweter uit en als je wil dat mensen niet teveel waarde hechten aan wat je zegt moet je ook niet hyper ambitieuze of positieve onzin over Arsenal of Arteta roepen.

31 oktober 2021 om 18:17

Hahaha, je maakt het toch altijd zo mooi he. Ik hang de betweter uit... Ik ga er niet eens meer tijd aan spenderen maatje, doe lekker wat je wilt

31 oktober 2021 om 18:19

@ArsenalFanehv We zijn Arsenal, aanvallend voetbal en goals uit open spel is onderdeel van de filosofie van de club geworden, bovendien is het ook een teken van hoe goed de team ingespeeld is op elkaar. Soms is het de overanalyse van Arteta die de creativiteit uit je beste spelers haalt... als we goed hebben gepresteerd, komt dat grotendeels omdat we veel van de negatieve invloeden hebben verwijderd die rechtstreeks aan onze manager werden toegeschreven

31 oktober 2021 om 18:23

@Samcro het is geen persoonlijke aanval, eerder een analyse, en wnr je in de verdediging schiet vermoord je de hele discussie want je bent te ‘goed’ om er verder op in te gaan. Ja ik ben een gefrustreerde Arsenal fan maar na zoveel highs en lows word je gwn meer realistisch.

31 oktober 2021 om 19:30

Je word vaak aangevallen op voetbalzone omdat je zo pro Arsenal bent. Maar de laatste tijd geef je men weer alle reden om zo te doen. Telkens maar weer die stiekeme sneren uitdelen en tof doen omdat Arsenal momenteel in een flow zit. Waar is dat voor nodig? Arsenal was een topclub en is nu een leuke club. Maar op moment dat de prijzen verdeeld worden zullen ze weer hooguit eindigen op de 5-6de plek. Schijnt de zon dan nog steeds zo volop? Wees zoals een Gooner4. Altijd chill en realistisch.

31 oktober 2021 om 20:06

Als je serieus die 2 punten nu als uitgangspunt gaat nemen dan volg je met alle respect het voetbal niet. Arsenal stond na 3 wedstrijden met 0 punten onderaan terwijl Spurs bovenaan stond met 9. Nu 7 wedstrijden later staat Arsenal weer erboven met 5 overwinningen en 2 gelijke spelen. Spurs daarentegen 2 overwinningen en 5 keer verloren in die 7 erna. Zegt dat je meer over de huidige vorm dan? Arsenal in die 7, 12 goals voor en 4 tegen. Spurs 6 goals voor en 16 tegen. Arsenal is gewoon in een geweldige vorm en het verschil is momenteel alleen zo klein door de drama start van Arsenal. En Xhaka zou deze basiself gewoon versterken want is gewoon beter dan Lokonga..

31 oktober 2021 om 20:19

Ach laat ons ook een keer blij zijn als we eindelijk in een flow zitten. De toekomst zit er gewoon rooskleurig uit voor Arsenal. Een van de jongste selecties van Europa met enorm veel potentie. Als je ziet hoe goed de verdediging + keeper het nu doen met allemaal spelers onder de 23 dan moet je je voorstellen hoe dit team speelt als ze allemaal in hun prime zitten. ESR en Saka horen bij de grootste talenten in de competitie, als je dat nog aan kan vullen met enkele ervaren topspelers a la Partey en Aubameyang dan ziet de toekomst er gewoon erg zonnig uit. En om eerlijk te zijn is dat ook precies wat wij Arsenal fans verdienen. Enorme fanbase met veel passie die onze club ondanks de 15 mindere jaren altijd zijn blijven supporten en nog steeds trouwens.

31 oktober 2021 om 20:22

Storing, ik word aangevallen omdat ik zo pro-Arsenal doe. Zie je zelf niet hoe lachwekkend dat is? Ik hou me zelfs nog enorm in want ik heb heeeeel veel mensen hier gezien die Arsenal tot de grond toe afbraken na het begin vd competitie terwijl ik positief bleef. Nu blijkt dat ik aardig in de goede richting zat met mijn voorspelling dat de window geslaagd was en de nieuwe spelers het juiste profiel hadden om te slagen bij de club ben ik vogelvrij? Hou toch op man, het heeft er meer van weg dat mensen er niet tegen kunnen dat Arsenal het nu weer lekker doet en ze dus niet meer ongeremd kunnen bashen.

31 oktober 2021 om 20:31

@Samcro 👍👊

31 oktober 2021 om 22:46

Waar lees je dat? Kan zelf niks vinden..

1 november 2021 om 11:08

hahahaa ze winnen een keer met alle geluk van de wereld van leicester en gelijk praatjes. Spurs heeft nog steeds een veel betere selectie hoor. als dat weer beetje gaat lopen gaat dat wel duidelijk worden.

1 november 2021 om 11:18

Dat hoor ik graag

1 november 2021 om 11:19

Laatste 7 wedstrijden, 5 gewonnen, 2 gelijk. Dus niks met alle geluk. Ga jij nou maar proberen je potjes van Vallecano en Alaves te winnen.

1 november 2021 om 11:21

Dat het stil is geworden klopt. Zo gaat het altijd; waan v/d dag heerst altijd in het voetbal. Deel alleen jouw positiviteit rondom Arsenal nog niet. Prima reeks, maar ik blijf het spel zorgwekkend vinden.

Verder is dit natuurlijk wel een Spurs topic en daar moeten we het ook bij houden. Die club is toch echt wel weer een beetje aan het afzakken. Slechte aankopen, geen beleid rondom trainers etc. Benieuwd of ze weer de weg omhoog kunnen inzetten.

1 november 2021 om 11:25

blaugrana11, oprechte vraag: waarom heb jij een hekel aan Arsenal?

1 november 2021 om 11:29

Gooner4, dat mag uiteraard, vind ik ook prima want ik heb respect voor andermans mening maar ik ben er wel een btje klaar mee dat ik van alles over me heen krijg en zelf niets zou mogen zeggen. Ik ga ook niet hoog vd toren blazen, maar als je tegenwoordig positief bent over onze club heb je meteen een bord voor je kop en doe je alsof ze kampioen gaan worden. Ik ben blij dat het langzaam beter gaat en dat we zo'n wedstrijd als dit weekend winnen, die we eerdere jaren sowieso verloren hadden. 1 vd jongste selecties vd PL, 1 vd jongste basiself vd PL en 1 vd jongste coaches vd PL ...het komt wel goed op termijn.

Verder heb je gelijk dat dit een Spurs topic is, dus ik hou er verder over op.

1 november 2021 om 11:37

Aycaramba, geen persoonlijke aanval zeg je. Misschien moet je het nog eens lezen ''je hangt altijd de betweter uit en als je wil dat mensen niet teveel waarde hechten aan wat je zegt moet je ook niet hyper ambitieuze of positieve onzin over Arsenal of Arteta roepen.''

'je hangt de betweter uit' ... 'je moet geen onzin roepen'

Nee idd, niets persoonlijks hoor. Je had net zo goed 'met alle respect' erbij kunnen zetten

1 november 2021 om 12:15

Haha. Afgelopen 4 seizoenen ofzo steevast boven Arsenal geeindigd. Staan ze na 2 maanden in het nieuwe seizoen 2 punten boven Spurs en meneer komt zeggen dat hij al die tijd gelijk had. Arsenal fans zijn zonder twijfel de meest hilarische figuren van vz haha.
Ubrthaupt snap ik niet wrm je in zo n topic even moet verkondigen dat Arsenal er beter voor staat. Nogal armoedig dit, als je hieruit voldoening moet halen haha

1 november 2021 om 13:01

Diego, dit is precies wat ik bedoel met die kortzichtige mensen hier. Al die tijd? Waar haal je dat vandaan?

1 november 2021 om 13:38

haha, betere selectie laat me niet lachen aub

1 november 2021 om 16:21

Nee? VOnd arsenal vroeger echt geweldig zelfs met dat topteam. Ging mij meer om dat provoceren van jou de hele tijd richting spurs.

1 november 2021 om 16:22

Wat schiet jij in defensie zeg. Doe even normaal. Spuds zien er absoluut niet goed uit momenteel, accepteer het gewoon.
Vergeet niet dat Spuds geen enkele prijs heeft gewonnen. Ze waren dicht bij een prijs maar ze ontslaan Mourinho 1 week voor de finale, zegt alles over Levy en rest van bestuur

1 november 2021 om 17:11

blaugrana11, waarom dan ook in andere topics zo negatief over Arsenal als het je om mij gaat en niet om de club?

1 november 2021 om 18:39

Mooi om te zien dat steeds meer mensen zijn ware gedaante zien. Nu ook weer steken uitdelen aan Spurs en eerder aan Ole en United, maar als iemand hem er dan nu op aanspreekt snel weer in de verdediging schieten. Wel kunnen uitdelen en niet kunnen incasseren, vervelende eigenschap. Storing verdient een groen randje en de enorme hoeveelheid likes laten blijkbaar zien dat men een beetje klaar is met zijn gedrag. On topic: dik terecht ontslag en goed dat de Spurs geen tijd verspillen. Het liep niet en er was geen enkele indicatie dat het beter zou gaan, nu is het tijd voor een toptrainer zoals Conte.

31 oktober 2021 om 17:35

Zelfde verhaal als met Koeman en zoveel andere coaches. De verwachtingen matchen niet met de kwaliteit van het spelersmateriaal

31 oktober 2021 om 17:40

Het is gewoon een matige ploeg.heb gisteren zitten kijken alles draait om Son dat is het.zit totaal geen Idea achter.

31 oktober 2021 om 17:48

Dit zijn nog slechts de overblijfselen van Pochettino's team. Zes van de XI die hier begonnen waren ‘top spelers’ onder hem. Het grappige is dat Poch om nieuwe spelers vroeg en aan een nieuwe team wilde bouwen maar nul op rekest kreeg van Levy. Nu zie je ook waarom zoveel trainers Spurs niet wilde managen.

31 oktober 2021 om 18:12

Als het spelers matertiaal bekijkt mag je het geen matige ploeg noemen met spelers als Kane, Son, Romero, Ndombele, Emerson Royal, Lloris, Hojberg heb je een degelijke basis. In mijn ogen gaat het hier om de juiste keuzes maken en daarbij je filosofie hanteren. Het probleem is echter dat spurs geen eigen identiteit meer heeft na het vertrek van Pochetino. En ten tweede hebben ze een verschrikkelijk grote fout gemaakt door Kane niet te verkopen voor 150+ miljoen. De arrogantie van Levi word hem nu fataal. Met dat bedrag had hij makkelijk een vervanger kunnen vinden in de vorm van Isak, Matheus Cunha, Watkins

31 oktober 2021 om 18:24

Levy weigert de portemonnee open te doen om spurs van kwaliteit injectie te voorzien Japie.

31 oktober 2021 om 19:00

De portemonnee wordt vaak genoeg getrokken. Er is welgeteld één window zonder aankopen geweest. En dat was omdat Levy én Poch het eens waren dat er niks beschikbaar was dat het team beter zou maken.

31 oktober 2021 om 19:07

@Aqua1 dat zou zeker kunnen maar juist dan maak je het vaak enorm lastig voor een coach van een team waar hoge verwachtingen zijn. Je moet dan toch investeren in kwaliteitsinjecties af en toe

1 november 2021 om 11:16

@young_boss - Eigenlijk zijn alleen Son en Kane echt onderscheidend. Voor de rest lopen er niet veel spelers rond die 50 procent van de Premier League ook niet heeft lopen, kwalitatief gezien.

Ik dacht dat er bij Barca wanbeleid was, maar we zijn niet de enige. Spurs voert ook al jaren wanbeleid sinds Pochettino weg is.

31 oktober 2021 om 17:24

Bij Spurs is het minder verrassend dan bij Barca, Spurs heeft de afgelopen jaren flink boven haar stand geleefd en heeft nu een gigantisch stadion dat ze niet vol gaan krijgen omdat er geen aansprekende namen spelen en ze niet meedoen om de prijzen. Enige manier om dit stadion vol te krijgen is met andere evenementen en dat is net ook de reden dat het bestuur dit stadion heeft laten bouwen. Maar die megaschuld gaat niet snel afgelost worden als ze geen CL halen....dat kan nog leuk worden.

31 oktober 2021 om 17:38

Son, Kane?

31 oktober 2021 om 17:43

Dat geld van Kane hadden ze gewoon moeten pakken en in het elftal steken dan had er een betere ploeg gestaan nu.

31 oktober 2021 om 17:54

Ja Son is ook vrij ambitieloos om z’n contract zo lang te verlengen bij Spurs. Lekker heel je carrière niks winnen..

31 oktober 2021 om 17:57

Ajaxcunian, die 2 waren vorig seizoen erg goed idd, maar lijken het dit seizoen niet voor elkaar te krijgen en dan zie je meteen hoe erg de ploeg op die 2 leunde. Al die babbels over Dybala en Skriniar die wel even gehaald zouden worden... Spurs is geen aansprekende ploeg voor gearriveerde spelers, dus kunnen ze geen stappen vooruit zetten en dat zie ik niet snel veranderen eigenlijk. Maar ik wil het ook niet jinxen uiteraard!

1 november 2021 om 16:26

Of hij is loyaal en toont juist ambitie omdat hij misschien met Spurs de top wil behalen en daar een groot aandeel in wil hebben. Het is maar hoe je het bekijkt.

1 november 2021 om 15:28

Spurs voerde jaren wanbeleid door Pochettino in dienst te hebben, Baracafan1002. Die man leeft in zijn eigen aparte wereld, waarin hij elke competitiestart breeduit bekendmaakte in alle media hoe zijn ploeg alles zou winnen en dat Kane de beste van de wereld was, om vervolgens nog voor de winter of net na de winter af te haken voor de belangrijkste prijzen en posities op de ranglijst.

Morgen wordt het vertrouwen in Nuno uitgesproken en dat hij de komende wedstrijden de tijd krijgt, maar dat zeggen ze dan alleen omdat ze nog geen vervanger gevonden hebben. Zou wel hilarisch zijn als ze Conte aanstellen zodat die niet naar Utd kan gaan nadat ze Ole eruit geknikkerd hebben.

edit: hmm, dat had ik niet verwacht dat ze zo zouden handelen. Toch een soort oude schoenen weg doen voordat je nieuwe hebt. Heel benieuwd wie ze nu kunnen krijgen.

31 oktober 2021 om 18:32

Ole zit helaas veilig Fernandes en Ronaldo hebben weer zijn hagje gered, als je dieper kijkt moet de resultaat tegen ene spurs niet meer toe doen, dan ontsla je zo een Ole gewoon.

31 oktober 2021 om 20:26

Helaas? Beste nieuws van de week!

1 november 2021 om 11:15

In retroperspectief heeft Mourinho het nog goed gedaan. Die kreeg Kane en Son tenminste aan het voetballen. Maar Spurs heeft een dramatische laatste linie en een redelijk matige keeper en missen creativiteit op het middenveld. Je stelt Nuno aan die in de basis eigenlijk een soortgelijke opvatting heeft als Mourinho waarschijnlijk een stuk goedkoper.

1 november 2021 om 11:27

I hate to say ‘I told you so’…

1 november 2021 om 11:35

Pas maar op Yoeri, voordat je het weet word je met naam en toenaam genoemd in topics waar je niet eens op gereageerd hebt

1 november 2021 om 11:36

Ik zei het al, je had Mourinho gewoon moeten houden en hem moeten door laten selecteren. Hij zag bijvoorbeeld gelijk dat spelers als Alli en Doherty (en ga zo maar door) moesten wieberen. En een trainer ontslaan net voor een cup finale is sws al schandalig.

1 november 2021 om 11:39

Mo, ik las dat ze Mou ontslagen hadden omdat ze hem anders een extra zakcentje moesten geven. Kan me niet voorstellen dat het waar is, maar heb jij daar iets van gelezen? Begreep er destijds al helemaal niets van, de eerste kans op een prijs in jaren en dan een notoire prijzenpakker eruit zetten net voor de finale.

1 november 2021 om 12:52

Nee weet daar voor de rest niet meer over dan dat gerucht maar moet eerlijk zeggen dat het mij echt niets zou verbazen met die gier van een Levy.

Tottenham is geen topclub (in de BPL) dus wat verwachten ze nou helemaal? Wanbeleid om hem te ontslaan.

31 oktober 2021 om 17:40

Twee kansen per wedstrijd zou een leuk begin zijn.

31 oktober 2021 om 18:29

Levy wilt en geen toppers halen en weigert Harry weg te doen, met dat geld had je ware toppers mee kunnen halen. Harry je ziet gewoon dat hij er geen zin meer in heeft en daar met tegenzin zit.

31 oktober 2021 om 18:59

Ik denk dat Tottenham helemaal geen aantrekkelijke club meer is voor topspelers, als je ziet hoe koppig Levy kan zijn op het moment dat je als sterspeler van die club wilt vertrekken. Eriksen en Kane kunnen erover meepraten.

31 oktober 2021 om 19:26

Levy wil wel toppers halen, maar de toppers willen niet naar Spurs. Genoeg andere opties in Engeland die beter presteren. Daarnaast is Levy heel lastig, je weet dat wanneer je bij Spurs tekent je niet weg mag tenzij er bizarre woekerprijzen worden betaald. Geen fijne club.

1 november 2021 om 12:25

Kane koos er zelf voor om te verlengen tegen een salarisverhoging. Om het nu in de schoenen van Levy te schuiven dat hij niet wegkomt...

1 november 2021 om 11:33

Je hoeft geen topclub te zijn om degelijk voetbal te verwachten voor de duurste tickets van de PL

Nu al? Van de laatste 4 wedstrijden (inclusief Europees) heeft Tottenham Hotspur er 3 verloren, maar daarvoor wonnen ze 3 wedstrijden op rij en ze wisselen een aantal overwinningen op rij dit seizoen telkens af met een reeks zonder zeges en zou het wel apart vinden als Tottenham Nuno nu al zou ontslaan.

Natuurlijk is het nog wisselvallig, maar veel beter dan dit zal Tottenham waarschijnlijk niet presteren. Ze hebben de ambities om mee te spelen voor de titel in de Premier League, maar buiten Son en Kane (die ook nog eens zwaar uit vorm is dit seizoen) is het niet veel bij Tottenham, want daarnaast zijn enkel Reguillón, Højbjerg, Romero (kan nog veel beter worden), Lo Celso en Ndombélé spelers die nog degelijk zijn en nog wel iets van potentie hebben om een goed niveau aan te tikken en bijvoorbeeld Gil en Emerson hebben dat ook nog wel.

Maar spelers als Doherty, Sánchez, Winks, Rodon, Dier, Alli (staat al een paar jaar stil in zijn ontwikkeling), Bergwijn, Lucas, Davies, etc. zijn gewoon allemaal matig als je mee wilt spelen voor de titel in de Premier League.

Schijnbaar zal Conte weer benaderd worden, net als afgelopen zomer. Ben benieuwd of hij nu wel wilt instappen, maar als Conte instapt moet er behoorlijk doorgeselecteerd worden maar dan moet Levy tegen zijn principes in ook wel bereidt zijn om fors te investeren.

Maar ik denk dat dat nog best wel een lastige combo zal worden tussen Levy en Conte, want Mourinho was ook een coach die het liefst forse investeringen wilde hebben (niet alleen bij Tottenham, bij al zijn clubs) en dat viel voor Mourinho toch ook wel mee want volgens mij was Bergwijn 1 van de 3 duurste aankopen die in het tijdperk van Mourinho zijn aangetrokken.

En Conte is een fantastische coach, maar eigenlijk ook wel een coach met een houdbaarheidsdatum (zoals Mourinho eigenlijk ook heeft). Na plusminus 3-jaar is het wel uitgewerkt voor hem omdat hij dan in de clinch ligt met het bestuur om sportieve redenen of om beslissingen rondom transfers en gaat hij toch met redelijk wat commotie weg.

1 november 2021 om 07:49

Als de komst van Conte er voor zorgt dat er eindelijk eens fatsoenlijk door wordt geselecteerd dan juich ik het alleen maar toe.

Nuno is een beste man, maar is gewoon echt niet op zijn plek bij Spurs. Hij krijgt het aanvallend niet op orde doordat er veel te veel verdedigende middenvelders staan opgesteld en er sinds het vertrek van Eriksen geen creatieve middenvelder is aangetrokken.

Ik ben benieuwd wat de aankomende 24 uur gaan brengen, maar het lijkt me niet dat Nuno dit overleeft.

1 november 2021 om 11:21

@ Slaapje
Wat een onzin dat er na Eriksen geen creatieve speler is aangetrokken. Lo Celso en Ndombele zijn prima vervangers, maar komen simpelweg nog niet goed genoeg uit de verf. Deels ook te maken dat Mourinho Ndombele niet aan de praat kreeg en Nuno geen logische keuzes maakte.

1 november 2021 om 11:31

Mourinho kreeg van iedereen Ndombele nog het meeste consistent aan de praat hoor. Hij brak er zelfs covid regels voor om met hem te gaan trainen 😂

1 november 2021 om 14:12

@mason38 - Lo Celso en Ndombele zijn ten eerste wisselvallig en ten tweede niet extreem creatief. Op zich wel aardige spelers hoor, maar de potentie bij beide heren vertaalt zich nog niet helemaal in kwaliteit. Het zijn in ieder geval vooralsnog geen spelers die echt het tempo dicteren.

1 november 2021 om 20:21

Kom nou, Ndombele is een fantastische voetballer, maar zeer inconsistent en niet een al te beste passer. Lo Celso heeft t gewoon net niet. Eriksen in hoogtijdagen was gewoon erg goed met zijn overzicht en steekpasses. Dat mist wat mij betreft echt op het moment. Er is geen verbinding tussen de verdediging en aanval en dat is te zien.

1 november 2021 om 12:41

Iedere wedstrijd spelen ze zo passief. Krijgen het niet voor mekaar om een handvol kansen bij elkaar te spelen. Hopelijk kan Conte hier wel iets van maken..

Tja, denk dat je gewoon afscheid had moeten nemen van Kane en die 150 mil in de ploeg zou moeten hebben gestopt voor Nuno. Die heeft ook echt bagger materiaal ter beschikking + een Kane die schijt heeft. Die Levy is en blijft het probleem daar.Moet wel zeggen, heb niet echt veel met Engels voetbal maar Spurs zien worstelen/falen vind ik altijd wel lachen!

1 november 2021 om 18:06

150mil wouden ze city ging dat bedrag nooit betalen. Hoogste bod was 100mil£.

Die Levy zal wel weer iemand ontslaan zodat hij zelf vrijuit gaan. Hij is juist het gezwel binnen die club..

31 oktober 2021 om 18:26

Hij is de oorzaak, hij vertikt het om de selectie te versterken... en iets hoge verwachting, dat match eenmaal niet.

31 oktober 2021 om 19:20

Mee eens. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten is niet erg. Bayern is daarin fenomenaal, maar dan moet je wel weten wat je doet. Levy heeft de club het een en ander gebracht, maar kan niet mee in het koopgeweld van de Premier League. Z'n beleid brengt ze tot de top 4, maar niet verder.

1 november 2021 om 11:06

Klopt vond dat nuno niks aan kon doen want zulke slechte aankopen

1 november 2021 om 14:41

En dit is precies het hele ding inderdaad. Hij en de andere eigenaren zijn het probleem op het sportieve vlak.

Dat nuno het niet ging worden met zijn speelstijl zag het gros denk ik wel aankomen. Er werd aanvallend vloeiend voetbal beloofd door notabene Levy, wat krijgen we; 2 ultra defensieve coaches waarvan de laatste geen clue heeft wat die is aan het doen. Er is maar 1 de schuldige en dat is Levy en de board die structureel op voetbalgebied de foute keuzes maken. Niet businesswise; dat kan die wel. Het steeds weer mislopen van juiste spelers door een paar miljoen minder te bieden, bruno fernandes, jack grealish bijv. Beide spelers kunnen net dat beetje extra geven waardoor een team gaat draaien. De manager ontslaan voor een cupfinale?? Wat zijn dat voor vreemde keuzes. Het probleem zit veel dieper dan de coach en dat projecteerd zich op het veld

1 november 2021 om 12:28

@ Coys2016
AU! dat weer zeer om terug te lezen. Levy had inderdaad de mogelijkheid om Grealish en later Bruno Fernandes binnen te halen, mits hij wat extra miljoenen zou overmaken. Hoe het is afgelopen is bekend.

1 november 2021 om 14:15

Tottenham heeft natuurlijk niet de aantrekkingskracht van Manchester United en Manchester City. Zelfs als ze bereid waren te betalen, betwijfel ik ten zeerste of die spelers Tottenham zouden overwegen ten opzichte van de clubs uit Manchester.

Ik zei het al tijdens live-meepraten van Spurs - United. Het ontslag nadert. Het materiaal is ondermaats, maar Nuno bakt er ook gewoon weinig van. Lijkt me echter niet dat Conte dit moet willen.

Ik heb nooit een hoge pet op gehad van Nuno, buiten zijn eerste twee PL jaren met Wolves is het echt niet heel bijzonder geweest wat die liet zien. Hij heeft tactisch nooit uitgeblonken en eerder al in de top gefaald bij Porto (top dan in het land waar het team speelt). Vorig seizoen was het al belabberd met een 13de plek en voetbal dat alleen maar gericht is op reactie. Dat werkte 2 jaar met een elftal waar veel in werd geïnvesteerd en alles ook wel mee zat.

Afgelopen zomer heeft die ook mogen investeren met Romero, Gollini, Emerson en Gil maar nog steeds hebben ze geen vervanger gehaald voor Eriksen, een speler die vanuit het middenveld de lijnen uit zet. Iedereen kan toch zien dat zo'n speler mist en daarnaast heb je in de breedte te veel spelers die net niet zijn.
Als Spurs niet wil investeren in de juiste spelers dan moeten ze een coach halen die tactisch sterk is en daardoor winst kan boeken met een team maar dan heb je met Nuno de verkeerde. Ik zou als Spurs zijnde eens informeren bij de buurman en Moyes halen. Die heeft echt wel bewezen een team te kunnen bouwen bij West Ham en natuurlijk eerder bij Everton. Dat die gefaald heeft bij United is niet gek, niemand heeft het daar gered na Ferugson.

1 november 2021 om 10:56

Moyes? Denk je serieus dat Moyes überhaupt maar 1 seconde zou overwegen om West Ham te verlaten voor Spurs. Ze zijn nu al beter en meer ambitieus.

1 november 2021 om 12:17

@V-Wachter
Hoezo geen vervanger voor Eriksen? Ndombele en Lo Celso zijn meer dan prima aanvallende middenvelders die vanuit het middenveld de lijnen kunnen uitzetten.

Off:
Helaas merk ik vaker dat mensen in een soort van roes leven en puur op basis van namen spelers roemen. Eriksen, Vertonghen, Eriksen etc maar volgens mij zelden tot nooit een wedstrijd van Spurs kijken. Eriksen was in zijn laatste periode echt alles behalve goed en beslissend.

haha wat een wanbeleid. Wat verwachten ze daar dan? Zonder Son en Kane speel je serieus gewoon tegen degradatie. Zijn ze vergeten dat 4 maanden geleden zowat iedere trainer nee zei?

Zal een forse zak geld meekrijgen. Het is zo'n onmogelijke baan bij Tottenham. Je hebt nu een selectie die op Kane en Son eigenlijk niet beter is dan Leicester of Everton, maar de verwachtingen zijn dat je gegarandeerd de CL haalt, mooi voetbal laat zien en geen grote uitgaven van de club verwacht. Tsja, dat is de realiteit bij veel van dit soort type clubs in hun respectievelijke competities. Denk aan Lyon, Marseille, Roma, Lazio of een stuk of vijf Duitse clubs. Ze verwachten zo veel met zo weinig.

Ze konden heel de zomer al geen manager vinden die wilde komen dus kwamen ze bij Nuno uit en nu gaan ze hem de schuld maar geven van het wanbeleid van de club. Spurs doet altijd alsof ze zo’n enorme topclub zijn met veel aantrekkingskracht maar misschien moeten ze gewoon eens accepteren dat ze hooguit een subtopper zijn die voor plek 6 tm 8 spelen. Zou me enorm verbazen als een topper als Conte in dit zooitje zou willen instappen. De enige manager die iets presteerde werd er ook uit gegooid zonder een beetje respect. Mourinho deed het niet heel slecht en stond in een finale en werd er uit gegooid. Nu Nuno die amper de tijd heeft gekregen. Waarom zou je in godsnaam hierin willen stappen? En Levy gaat zoals gewoonlijk weer vrijuit..

1 november 2021 om 11:15

Bla bla bla, er is wel aantrekkingskracht qua club en geld bekijk het gewoon even objectief want ik zie je overal hetzelfde herhalen maar het is een beetje gekleurd door de club die je aanhangt heb ik het idee. Als je een beetje visie hebt en geld dan komen trainers echt wel naar Tottenham. Trainers komen niet door deze leiding en een verstandige trainer zou dat dan ook niet doen.

1 november 2021 om 11:20

Dat gaat toch hand in hand? Het ziet er niet naar uit dat Levy op korte termijn zal gaan vertrekken. Is het niet waar dan dat afgelopen zomer een lastige zoektocht was naar een manager? En met alle respect, Spurs is toch ook geen topclub en ook nooit geweest?

1 november 2021 om 11:30

Tottenham is ook geen topclub, die stap is naar mijn mening nooit gemaakt. (Vooral door de keuzes van de leiding) En ja ik ben het volledig met je eens dat die zoektocht zo lachwekkend was door Levy want die wilt alles in zijn controle hebben of het nou goed is voor de club of niet.

1 november 2021 om 11:37

Precies, zolang Levy er zit wordt het gewoon enorm lastig om die stap te maken. Daarnaast is recruitment gewoon niet al te best de laatste jaren..

1 november 2021 om 12:33

@ Tilburg013
Naar mijn idee praat de buitenwereld vooral dat Spurs een topclub is, maar ik denk dat elke Spurs-supporter hier al blij is al plek 4, dus Champions League voetbal wordt gehaald. Wordt dat niet gehaald, is dat geen ramp. Spurs kan namelijk niet met miljoenen smijten, maar de filosofie is om talenten aan te trekken en die te laten doorgroeien tot toppers ( Modric, Bale en Son zijn mooie voorbeelden, terwijl Lloris 9 jaar geleden voor destijds voor 13 miljoen ook een uitmuntende aankoop bleek te zijn ).

Echter de buitenwereld meent dat Spurs een Europese topclub is, maar ik snap niet waarop dat gebaseerd is. Ja, ze hebben de CL-finale gehaald, maar toen hadden ze ook een super seizoen onder Poch.

Levy je mag ook mee. Wat kon nuno hieraan doen dit is zo.m matig team hier kan klopp ook niks mee hoor. Gewoon te slecht team

1 november 2021 om 11:16



Ik vind de basiself van Spurs echt niet matig. Dan staat er een prima team ( Lloris, Reguilon, Rodon, Romero, Emerson; Skipp, Hojbjerg; Son, Ndombele, Moura; Kane ). De bank is gewoon de zwak ( Davies, Winks, Dele ). Nu afwachten wie uberhaupt trainer van Spurs wil worden. Ondanks dat hij nog niet zoveel status heeft, hoop ik op Scott Parker. Hij heeft al PL-ervaring, maar ook een divisie lager en kent de club. Mason acht ik nog te jong om dit Spurs te hervormen.

1 november 2021 om 11:27

Vind het best meevallen qua basiself maar daar heeft iedereen een eigen mening over. Wat wel vaststaat is dat zij veel beter horen te voetballen dan dit, ook qua selectie.

1 november 2021 om 11:33

De basiself is gewoon Everton als ze een goed jaar hebben. Kane raakt steeds meer uitgeblust en Son heeft ook niet het eeuwige leven. Grootste fout was om Kane niet voor een godsvermogen te verkopen en de hele ploeg te hervormen en wat diepte te krijgen in de ploeg.

1 november 2021 om 11:57



@bongiorno
Dat is makkelijk om achteraf te roepen dat het de grootste fout is gewest dat Kane verkocht moest worden voor een godsvermogen. Op dit moment, in een slecht draaiend elftal en met slechts 9 doelpunten zegt het voldoende dat de aanvallers niet veel kansen krijgen.
Kane verkopen betekent dat je 167 Premier League doelpunten weg doet, terwijl Spurs niet eens een reservespits heeft. Vorig jaar stond bovenaan bij de topscoorders- en assistlijst.


1 november 2021 om 12:55

Kane is niet uitgeblust, hij heeft gewoon geen zin/motivatie. Je gaat niet zomaar van topscorer en assister naar geen pepernoot raken meer 😂 hij is nog steeds een topspeler maar wilt gewoon niet in deze situatie zijn i guess. Ook was er geen officieel hoog bod he, het was een lowball bod van City om zo te kunnen onderhandelen. Ik zou het juiste bod ook wel geaccepteerd hebben denk ik maar was later ook wel tegen omdat Pep in de media over hem zat te praten en deed alsof zij recht hadden op hem 😂

Niet echt verwacht eigenlijk maar als je boooo’s hoort en vooral fans hoort roepen “Levy out! ENIC out!!” dan wordt die Levy wel boos (en bang) en het blijkt dat hij dan snel is met ontslaan om zijn hachje te redden lol. Ik vind het niet fijn voor Nuno gezien ook de spelers schuld hebben aan de lamlendige inzet en de uitvoering maar dit was blijkbaar niet te houden.

Het ga je goed Nuno. Maar wie moet het overnemen 😂😂

Totaal geen verrassing dat Nuno is ontslagen, want hij was 9e keuze. Ondanks zijn sterke start lijkt hij simpelweg niet de juiste trainer voor Spurs. 9 doelpunten in 10 wedstrijden is totaal niet wat de filosofie is bij Spurs en met 16 tegendoelpunten klopt het systeem van Nuno niet. Helemaal niet als er met 2 defensieve middenvelders wordt gespeeld ( Skipp - Hojbjerg ). De basiself van Spurs is echt prima ( Lloris - Reguilon, Rodon, Romero, Emerson - Skipp, Hojbjerg - Son, Ndombele, Moura - Kane ). De reservebank is wel erg summier, waarbij Lo Celso, Gil, Dier wel tegen de basiself aanzitten. De rest is simpelweg te jong of niet goed genoeg ( Winks, Davies, Doberty, Dele ).

In de wandelgangen wordt Conte genoemd. Duidelijk is dat Mason het - wederom - zal overnemen, maar ik hoop niet dat hij zijn oud-teamgenoten enkel opstelt, maar deze ook passeert op basis van kwaliteit.

1 november 2021 om 11:18

Mason is net zo inspiratieloos en verwacht dan maar een team vol vriendjes. Winks, Dier, Doherty en Davies incoming 😂

1 november 2021 om 11:23

@mothespurs
Helaas inderdaad ook inspiratieloos en een team vol vrienden. Hopelijk komt er snel een trainer die de spelers kan laten spelen met mooi, aanvullend voetbal.

Nou dat ging snel. Hadden beter meteen Fonseca of Conte gehaald. Zonde, want deed het aardig bij Wolves.

1 november 2021 om 11:23

Die hele trainers zoektocht was lachwekkend man, die Fonseca was zo goed als rond en moest nog even komen tekenen en dan switchen zij toch even weer naar Nuno. Als ik hem was zou ik nooit meer ingaan op een aanbieding van Spurs tenzij Levy er niet meer is. Conte had het blijkbaar afgewezen omdat het niet ambitieus genoeg was en hij mocht niet al zijn staff mee 3of4 van de 7 😂 het is toch huilen dit.

1 november 2021 om 14:24

Het grote probleem is het verwachtingspatroon bij de voorzitter. Als je wilt presteren, moet je investeren. In plaats daarvan legt Levy de schuld bij de trainer, terwijl er simpelweg niet zoveel meer uit te halen is. Die hele ploeg is afhankelijk van de grillen van Kane en Son. Nu ben ik nog wel redelijk gecharmeerd van Hojbjerg, maar spelers als Bergwijn, Skipp, Ndombele, Lo Celso, Dier en noem ze allemaal maar op zijn of veel te wisselvallig, of simpelweg niet in staat om kwalitatief echt onderscheidend te zijn. Het zijn veelal spelers die bij veel andere ploegen ook wel lopen. Ook is er niet echt een balans in die selectie te bespeuren. Het oogt als een bij elkaar gekocht 'zooitje'.

Lekker trainerskerkhof daar bij Spurs.

1 november 2021 om 11:25

Was ik al bang voor, zo wil je ook niet te boek staan als club. Foute keuzes op foute keuzes eigenlijk al jaren.

Het gaat niet uitmaken wie je voor die groep zet, Tottenham heeft gewoon te veel middelmatige spelers. Ze hebben van de zomer geen aankopen gedaan en dat is ze nu duur komen te staan. Beetje hetzelfde probleem Als Barca. Nieuwe spelers kopen dat is de oplossing.

1 november 2021 om 11:24

Geen zomeraankopen? Gil, Emerson, Romero en reservekeeper Gollini. Enkel Gil is een reserve, maar Romero en Emerson zijn basisspelers. Daarnaast is Sarr gekocht en weer verhuurd aan FC Metz.

1 november 2021 om 11:35

Joh, Romero en Emerson. Dat zijn op papier slechts iets betere opties als hun voorgangers. Gil leek me een uitstekende aankoop, en een reservekeeper zou je niet eens hoeven noemen.

Tottenham heeft het geld, maar het moet rollen als je aansluiting wil vinden bij de top. Dat is de realiteit.

1 november 2021 om 11:43

@bongiorno
Sorry, maar toen je aangaf dat Romero en Emerson op papier slechts iets beter zijn dan hun voorgangers kon ik je niet meer serieus nemen.

Doherty zijn goede wedstrijden zijn op één hand te tellen, terwijl zowel Dier en Sanchez zo labiel als wat zijn. Deze twee kwamen niet in aanmerking om verdediger van het jaar te worden. Dat is tegenstelling tot Romero die dat werd in de Serie A.

1 november 2021 om 13:01

Romero is echt veel beter dan wie dan ook in de verdediging en het was dan ook een verassing dat de serie A verdediger van het jaar naar ons kwam. Emerson is tot nu toe oke maar ik durf daar nog niets over te zeggen. Dus ja nog niet alle goede aankopen maar dat kan ook niet.

Ooh ooh Antonio, wat doe je jezelf aan? Dan vertrek je bij het ambitieuze Inter waar de portemonnee gewoon flink geleegd zijn om bij het ambitieloze, slecht geleide, waar je nog geen rode cent krijgt om je kont mee te krabben, in-niets-een-potentiële-topclub Tottenham te tekenen! Vreselijk dat zij ook weer een van onze meest geliefde ex-trainers moeten hebben..

1 november 2021 om 13:02

Het stadion is top 🤷🏻‍♂️ Haha

1 november 2021 om 13:24

Bizar he, ik denk dat hij de uitdaging gewoon niet aandurfde zonder Lukaku en Hakimi of andere basispelers (want het was toen nog niet bekend wie weg ging). Op je hoogtepunt stoppen bij de club zullen we maar zeggen.

Conte gaat toch nooit middelmaat als Tottenham trainen. De selectie is te zwak, zeker in verdedigend opzicht. Vertonghen en Alderwereld hebben veel verbloemd daar achterin, en nu weg zijn valt het op hoe zwak Tottenham verdedigend wel niet is

1 ding weet ik wel. Donderdag staat er een ander team tegen Vitesse dan afgelopen keer. Welke trainer er ook zit. Die moet nu zorgen dat hij wint. Ben benieuwd met welk team ze gaan spelen tegen Vites. Of gaan ze het weer onderschatten?

Als ik Conte was zou ik nog paar weken geduld hebben. Solksjear wordt er vermoedelijk toch nog wel voor de kerst uitgemikt en dan heb een club met meer potentie en geld dan Spurs

1 november 2021 om 13:04

Maar Conte wordt niet door United gehaald. Er zijn te veel twijfels of hij de juiste man is en het gaat te veel kosten om aan al zijn eisen te voldoen (salaris, staf samenstelling en Spelers die hij aan wilt kopen)

Trainers krijgen niet al te veel tijd. Spurs speelde matig, maar de tijd om iets opnte bouwen is er tegenwoordig niet meer.

Dit is wel heel snel, Tottenham is gewoon niet meer zo sterk. Het is niet dat die heel ver achter de top 4 staat

1 november 2021 om 13:04

Klopt, geen top4 club meer (al een paar jaar) maar het ging meer om de manier van spelen. Geen idee of richting maar dat kan ik eigenlijk ook zeggen over het gehele sportieve beleid.

1 november 2021 om 14:56

Zou wel vet zijn mocht Conte coach worden. Zie nu net een bericht dat die in London geland is !

1 november 2021 om 16:18

Goed voor de mentaliteit en om een hoop slapzakken te verkopen maar al zou hij aangesteld worden dan is hij binnenkort weer weg als hij merkt dat hij niet de backing krijgt die beloofd is. Conte laat zich niet in de maling nemen en zegt gewoon “aju!” als het hem niet zint of als afspraken niet nagekomen worden hoor.

Blijft toch altijd een "net niet" club dat Tottenham.

1 november 2021 om 13:57

Het laat ook vooral zien hoe breed de top in Engeland is en dat je geen moment kan verslappen

Koeman schijnt beschikbaar te zijn.. Zou hij het weer willen doen?

1 november 2021 om 14:10

Waarom niet, hij heeft de capaciteiten wel.
Als er goed materiaal is om mee te presteren dan zie ik het wel zitten in hem

Misschien is Koeman een optie? hahaha

Ik begin zo langzaamaan wel had overzicht te verliezen in wie waar allemaal trainer is.
Trainers vliegen binnen, vliegen uit, vliegen elders binnen, vliegen dan weer uit.

Santo is een goede trainer lijkt me, heeft het goed gedaan bij Wolves. Komt bij Spurs, als 2e of 3e keuze, hoort meteen van zijn sterspeler dat ie naar City wilt. Die blijft dan met tegenzin en raakt geen knikker meer. Dat is niet lekker beginnen. De resultaten waren in het begin behoorlijk, maar wel met een minimaal aantal goals. Thuis tegen United was het wel heel slecht, besluiteloosheid ten top.

1 november 2021 om 14:46

8ste of 9de keus*

De resultaten waren niet goed voor Nuno, maar kan je dat Nuno verwijten met een team waarin Dier PL waardig is, Kane die niet wilde blijven en Son hopeloos uit vorm.

Het gaat je goed Nuno! Hoop dat Conte misschien iets eruit kan halen maar top 4 voor Spurs gaat niet lukken.

And another one.... wat verwachten al die bestuurders nou van trainers?? Geef ze tenminste de tijd of doe anders je huiswerk beter voordat je iemand aantrek

Moet wel zeggen dat Conte veel eist van zijn team en bestuurders, ik had hem liever bij United gezien. Ze hebben de wedstrijd wel gewonnen maar dit voelt voor mij meer aan als een verlies omdat Ole zo door mag blijven sukkelen

1 november 2021 om 16:30

Daarom geloof ik het ook niet en als het wel zou gebeuren dan is hij zo weer weg als hij merkt dat afspraken niet nagekomen worden, commercie voor sportief succes komt en veel spelers passagiers blijken te zijn.

Kane doet al wedstrijden weinig, Levi spijt niet verkocht denk ik, niet gemotiveerd.

Wat een beleid weer, eerst perse zo'n vrij onbekende naam willen hebben, die ergens leuk voetbal heeft laten zien en vervolgens een dure Italiaan nemen die korte termijn en anti-voetbal gaat laten zien.

Kan iemand mij uitleggen wat het concept is om een manager zo snel te ontslaan als het duidelijk aan het spelersmateriaal ligt en niet aan de trainer zelf? Het ontslag van koeman was al bijzonder maar dit slaat echt nergens op, Trainers krijgen tegenwoordig niet eens meer een kans. Kijk even hoe slim Arsenal is geweest met Arteta, geef hem wat tijd en Arsenal speelt gewoon attractief topvoetbal. Ik kan me niet voorstellen dat Conte het een haar beter gaat doen dan Nuno.

1 november 2021 om 18:19

Ik denk dat Conte er met een 352 wel een aardig team van kan maken. Met een goede cv en cm erbij staat er echt niet zon verkeerd team. Wat ik niet snap aan Nuno is het feit dat hij 352 speelde met Wolves of 343 en dat gewoon erg goed werkte. Vervolgens komt hij bij Spurs en wil hij opeens 4231 spelen. Reguilon en Emerson zijn aanvallend allebei best prima maar verdedigend niet sterk. Dus ideaal voor een 352 als wingbacks. Kane en Son voorin. Ndombele op 10 met Hojberg en een andere speler erachter. Dan Romero, Sanchez en een eventueel aankoop op cv en er staat toch gewoon een prima 11?

1 november 2021 om 18:40

ik vind ook dat het makkelijk op de selectie wordt afgescoven. het is echt niet minder dan een Leicester, Arsenal (laat staan west ham of brighton), maar ook niet veel meer. Je zou rond p6 horen te staan; daar staan ze ook niet zo ver af.

Ik zou ook in jouw formatie spelen, maar Dombole is niet echt een 10 dus die zou ik naar CM halen en dan Lo Celso op 10. De extra verdediger is wsl Tanganga, maar daar mag je nog wel wat bijhalen ja.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren