Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Je had dingen die ‘Kluivertje’ zei, nooit meer van PSV verliezen enzo, blabla’

Laatste update:

PSV kroonde zich zondag tot landskampioen en deed dat uitgerekend door rivaal Ajax met 3-0 te verslaan. De spelers van de Amsterdammers lieten in de week voor het kampioensduel nog optekenen niet mee te willen werken aan een Eindhovens feestje, maar slaagden er in het Philips Stadion niet in om een vuist te maken tegen de ploeg van Philip Cocu. Voor Joshua Brenet maakt dat de titel extra mooi.

“Sommige spelers van Ajax hadden best wel een grote mond. Dan krijg je dit, hè? Je had natuurlijk die dingen die Kluivertje (Justin Kluivert, red.) zei. Nooit meer van PSV verliezen enzo, blabla. Dat komt dan weer naar boven”, reageerde de back tegenover Voetbal International. Brenet kreeg dit seizoen regelmatig met kritiek te maken en ook dat neemt hij mee bij deze landstitel.

“Er is ook veel over mij gezegd. Dat je dan op een andere positie kampioen kan worden... Dat is nog honderd keer lekkerder”, ging hij verder. Er was gedurende het afgelopen jaar veel commentaar op de speelstijl van de Eindhovenaren, maar Brenet zag zondag ook bij Ajax geen verzorgd voetbal: “Mooi voetbal heb ik vandaag niet gezien. Er was passie en strijd. Als dat er is, kan er bijna geen team tegen ons op.”

Vond jij de kritiek op Joshua Brenet terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Daar heb ik mij vooraf ook gigantisch aan gestoord. In plaats voor respect voor de tegenstander en de druk bij hen leggen. Neeeeee we gaan gewoon over het paard getilde opmerkingen over de tegenstander doen om ze nog even wat extra te motiveren. Ook dom van ten Hag met zijn uitspraken.

16 april 2018 om 11:27

Tja het is niet alsof PSV enig greintje respect toont met zulke teksten, gister ook al verwerpelijke opmerkingen van Hendrix en nu Brenet die denigrerend "kluivertje" zegt. Je hebt slechte verliezers en je hebt slechte winnaars en dat tweede is PSV nu terwijl Ajax alleen maar nette teksten na de wedstrijd over PSV heeft gehad.

De teksten vooraf zijn gewoon duidelijk een vorm van druk bij de tegenstander leggen wat iedere club op de tweede plaats doet in deze situatie. Het is gigantische onzin om dat te veroordelen. Als je zoiets al stoort kan je beter geen media meer lezen want zoiets hoort erbij in de topsport. Uit de Eindhovense hoek komt veel minder respect voor de tegenstander.

16 april 2018 om 11:32

Niet met jou eens surreal. Ook ik ben ajacied en ik ben van mening dat je beter je voeten kan laten spreken op het veld. Ik heb mij gigantisch gestoord aan de opmerkingen van Ten Hag afgelopen week. Psv bang voor ajax? Zoiets zeg je als je 7 punten voorstaat en kampioen kon worden gister maar niet andersom. Dit is mislaatste arrogantie en moet je niet roepen in de situatie waar we nu met ajax zitten. Ook is het achteraf lekker makkelijk scoren voor Brenet want als je dit soort teksten gaat roepen en vervolgens verlies je kansloos krijg je natuurlijk altijd de deksel op je neus.

16 april 2018 om 11:35

Het was niet handig van Klujivert en ten Hag, want daarmee hebben ze PSV op scherp gezet.

16 april 2018 om 11:47

Kijk dat denk ik ook Maya, helemaal als Ajax zo zwak begon. Na 30 minuten had psv 60/40 van de duels gewonnen. Dat soort teksten moet je alleen bezigen als je met het mes tussen de tanden speelt en ieder duel en iedere afvallige bal wilt winnen. Daar leek het totaal niet op en dan moet je dat soort uitspraken ook niet doen.

@youcantbepablo

Ten Hag moest wat, dat is gewoon de psychologische oorlogsvoering die er bij hoort. In andere landen is dit compleet normaal, en niemand kraait nu naar deze verwerpelijke en denigrerende teksten van Brenet en Hendrix maar owee als een Ajacied zoiets roept dan is het land te klein. Onzin het hoort er ook gewoon bij. Net zoals Cocu die op een correcte wijze zijn gram haalt

"we zijn natuurlijk met angst en beven aan de wedstrijd begonnen, maar gelukkig is het goed gekomen”, refereerde de lachende Cocu aan de woorden van collega Erik ten Hag, die vorige week nog had gesteld dat PSV bang zou zijn voor Ajax."

Dat is op een normale manier reageren op de woorden van Ten Hag, hij weet het op waarde in te schatten en is er duidelijk niet van onder de indruk terwijl jongens als Brenet en Hendrix duidelijk aanstoot hebben genomen. Dat word nog wat voor ze als ze in het buitenland spelen, dan moet je toch echt minder lange tenen hebben.

16 april 2018 om 12:48

Iets met een bal en kaatsen. Niet gaan huilen omdat de PSV spelers nu hun gram komen halen.

16 april 2018 om 12:52

Haha precies dat Samcro? En @surreal het eerste wat Ziyech na de wedstrijd zei is ‘ajax blijft de beste’, vind het eerlijk gezegd geen nette tekst, zeker niet als je keihard bent afgedroogd net

16 april 2018 om 13:20

Precies. De enige die geen respect had en nog heeft is ajax. Als kampioen mag je de bal terug kaatsen, vooral als de verliezaar geen respect toont of heeft getoond. PSV heeft er veen woord over gerept omdat het met zichzelf bezig was. AJAX was zo onzeker dat ze niet met zichzelf bezig waren. Hadden ze beter wel kunnen doen

16 april 2018 om 13:20

Er zit een verschil in tussen je gram halen zoals Cocu dat doet en Brenet en Hendrix dat doen. Dat zeg ik toch heel duidelijk Samcro, je punt raakt kant nog wal.

16 april 2018 om 13:58

Heb je het interview gezien? Ze vroegen aan ziyech wat voor perspectief hij in ajax ziet voor het komend seizoen, aangezien hij wss weggaat bij ajax. Ziyech reageerde hier op ''ajax blijft ajax, ajax is over het algemeen de beste club van nederland''. Zit toch wel 'n kern van waarheid in? Ajax doet in principe ieder seizoen mee voor het kampioenschap en daar komt het op neer wat hij hiermee zegt.

P.s. bij iedere thuiswedstrijd van psv ''it's simply the best" draaien (ook in de seizoenen dat ze geen kampioen zijn geworden) mag dan ineens wel ?

16 april 2018 om 14:04

Volgens mij kun je zoiets beter helemaal niet zeggen. Dat is alleen maar olie op het vuur.

16 april 2018 om 13:58

Volkomen met je eens.

Niet handig om kluivertje te zeggen. Zo denigrerend weer terwijl jij zelf alles behalve gied speelde dit seizoen (Kluivert ook niet, maar talent heeft Kluivert meer , wel beetje overhyped maar dan toch)

16 april 2018 om 11:11

Hahaha nee wat Kluivertje zei was zeker niet denigrerend?

Brenet lacht hier toch echt het laatst. Moest Kluivertje maar niet zo'n grote bek hebben.

16 april 2018 om 12:04

Wat kluivert zei was gewoon met een lach, ik snap niet dat mensen juist over deze uitspraak vallen. Iedereen en hijzelf ook snapte dat hij aan het dollen was

16 april 2018 om 12:43

@guccischoen

Denk dat Brenet dit ook met een grote lach op zn gezicht heeft gezegd.

Het is hetzelfde als met Fifa, als je praatjes hebt, moet je winnen ook.

Trash talk mag altijd, maar dan moet je het wel kunnen backen met daadkracht.

16 april 2018 om 23:02

Kluivertje js nog steeds verl respectlozer dan met een lach zeggen wij winnen vanaf nu alles van PSV en Feyenoord. Die woorden werden hem trouwens wel door de verslaggever opgedrongen hoor.

16 april 2018 om 11:13

Brenet is wel kampioen ondanks zijn "slechte" spel, dan mag ie van mij zeggen wat ie wil!

16 april 2018 om 11:36

Ja joh, is dat hoe de wereld werkt? Als je wint mag je je bek open trekken? Getuigt van vrij weinig klasse als je het mij vraagt. En nee, ik keur de uitspraken van Kluivert niet goed.

16 april 2018 om 11:47

Nou, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar zo werkt het inderdaad ja. Als je gewaagde uitspraken doet en kan onderbouwen met resultaten, dan lijkt me dat toch van meer klasse getuige dan als je iets roept waarvan je weet dat het waarschijnlijk niet reëel is. Of vind je van niet? Er is zelfs een oer-Hollands spreekwoord die luidt: Wie het laatst lacht..

16 april 2018 om 11:51

Het gaat niet om het feit dat ´als je wint je wint je je bek mag opentrekken´. Het gaat om Justin zijn uitspraken tegen over Psv. Daar reageerd Josh op..niets meer niets minder...mag jij weinig klasse vinden...is gewoon karma als je het mij vraagt. Wie het laatst lacht lacht het best..thats all..

16 april 2018 om 11:56

Hij reageert er niet alleen op hoor. Als hij had gezegd "Kluivert had het bij het verkeerde eind", dan reageer je er op. Dat hele Kluivertje is onnodig, al helemaal komende van een volwassen vent. Maar ja, al die voetballers gedragen zich alsof ze op een pleintje aan het voetballen zijn tijdens de pauze van groep 6, dus tja.

16 april 2018 om 11:56

"Of vind je van niet?" Heb je mijn laatste zin gelezen of is die je even ontschoten?

16 april 2018 om 12:00

Maar is het niet Kluivert die als laatste lacht ? Dat is degene die nog een stap hogerop zal maken, waar bij Brenet PSV het plafond is. Kluivert gaat mischien nog een rol van betekenis spelen in een knockoutfase in de CL, daar kan Brenet alleen maar van dromen. (en dan laat ik het verschil in salaris tussen beide nog even buiten beschouwing)

16 april 2018 om 12:06

Zoals die nu speelt gaat die geen stapje hoger maken hoor. Natuurlijk weet ik ook wel dat die jong is en waarschijnlijk de stap wel gaat maken, maar nu staat Brenet er met de schaal en Kluivert was net te laat thuis voor Sesamstraat.

16 april 2018 om 12:16

Het verschil is alleen dat Kluivert zijn naam mee heeft en daarbij ook de connecties. Pa Kluivert + Ajax opleiding, stel hij komt ooit zonder club te zitten dan zal er echt wel een topclub een gokje met hem willen wagen.

16 april 2018 om 12:31

Juist ja en dat is waar het bij de Ajax spelers om gaat.... Geld en stap hogerop. Geen enkel gevoel bij de club, maar wat voor plan hebben ze voor me uit gestippeld. Geven geen ruk om de club als ie maar voor 160 miljoen naar Barca kan. Wat is Ajax toch afgedaald naar een verschrikkelijke club.... Al was het de laatste club in Nederland, ging ik naar het korfbal kijken

16 april 2018 om 12:52

Wat zou het nu mooi zijn als Brenet de komende CL campagne beslissend is voor PSV in de knock-out fase

16 april 2018 om 13:07

Welke groepsfase? De kampioen gaat via de voorronde, he. Laat ze die groepsfase eerst maar eens halen.

16 april 2018 om 14:01

Onzin wat je nu zegt. Kluivertje begon er zelf mee, met zijn onzinnige opmetkingen.

Ik vind het wel opmerkelijk om te zien dat blijkbaar toch veel mensen en spelers nogal met die (en dergelijke) uitspraken zitten. Je weet inmiddels toch wel dat die hooghartigheid onderdeel is van de cultuur van die club. Maar het raakt mensen wel, anders zou men er niet constant op blijven terugkomen.

Ik zou het allemaal niet zo serieus nemen, juist door het zo serieus te nemen en een ongelijk te willen bewijzen, bewijs ook ergens de grote van Ajax als club heb ik het gevoel. Je moet daar juist boven weten te staan, meer om lachen dan het je laten tergen. PSV staat mooi met die schaal, kunnen ze in Amsterdam van alles roepen, maar dat maakt weinig goed qua prijzen.

16 april 2018 om 11:13

Het komt vooral heel hilarisch over, omdat het nergens op gebaseerd is. Ik denk dat iedereen erop terug komt, om nog 'n keer helemaal plat te gaan.

16 april 2018 om 11:20

Het is gewoon precies waarom die club zo gehaat wordt, door dat soort uitspraken en ze dan niet waar te maken. Heerlijk als je dan zo de deksel op je neus krijgt en iedereen rondom Ajax nu moord en brand aan het schreeuwen is omdat alles anders moet.

16 april 2018 om 11:37

Eerlijk gezegd haat ik PSV ook om uitspraken van die Brenet en die Hendrix. Er zijn er wel meer die zich hieraan vergrijpen. Overigens zal Kluivert in tegenstelling tot de twee genoemde spelers wel een topcarriere krijgen.

16 april 2018 om 11:43

Dat is nog maar afwachten. Tot nu toe heeft Kluivertje nog geen schaal te pakken. Kans bestaat dat hij een zelfde carriere krijgt als Fisher. Want die was ook zo geweldig. Blijkbaar snappen mensen niet dat je pas een grote bek kan hebben als je iets presteert. Als je niet eens het mooiste voetbal speelt moet je daarover niet opscheppen. En al gaat ie naar barca toe en blijven die andere bij PSV, maakt het niet uit als PSV ieder jaar kampioen wordt

16 april 2018 om 12:11

Ik hoop het voor Kluivert, maar zo zeker ben ik daar niet van. Hij heeft mij nog weinig overtuigd. Brenet en Hendrix zullen inderdaad nooit verder rijken dan de subtop/middenmoot/onderste regionene in de grote competities.

16 april 2018 om 12:24

Die Hendrix doet het gewoon heel goed en staat voor de tweede keer met die schaal boven zijn hoofd, dan heb je automatisch wat meer recht van spreken. Kluivert moet zich gewoon focussen op zijn talent, dat heeft hij genoeg, maar is er nog lang niet

16 april 2018 om 11:29

Inderdaad, het lijkt de spelers wel gewoon te raken en in bijna elk interview lees je wel een referentie naar een uitspraak van een Ajacied. Ga lekker genieten van je terechte kampioenschap, je hoeft je toch niet meer te bewijzen, dat heb je al gedaan op het veld. Kluivert zal ook vast niet echt gedacht hebben dat ze nooit meer zouden verliezen van Feyenoord of PSV zolang hij er is. Gewoon een stukje bluf, wat je ook wel kan verwachten van Kluivertje

16 april 2018 om 11:44

Dus hij mag wel bluffen maar PSVers mogen dan niet reageren? Beetje vreemd. Had ie maar zijn mond moeten houden

16 april 2018 om 11:49

Ajacieden mogen blijkbaar volgens deze meneer bluffen, maar een reactie geven nadat de bluf teniet is gedaan is blijkbaar nog done en moet je vooral je kop houden en je succes vieren. En dan raar vinden als iedereen tegen je is..

16 april 2018 om 12:25

Dat zijn we gewend toch? Iedere keer is het ‘jullie houden je meer met ons bezig dan met jezelf’. Met zulke uitspraken kun je dat verwachten. Ik kan er om gieren in ieder geval

16 april 2018 om 12:57

Tuurlijk mogen ze reageren, maar hou de eer aan jezelf en verlaag je niet tot een dergelijk niveau.

16 april 2018 om 12:45

Aan je reactie te lezen snap je het i.d.d. echt niet. Jou tekst "bewijs ook ergens de grote van ajax" heeft dat dan maar weer eens duidelijk weer.

Als meerdere spelers (schone, vd Beek, Kluivert) en de trainer van Ajax hoog van de toren blazen en in de media roepen dat PSV absoluut geen kampioen gaat worden. De trainer doet daar nog een schepje boven op door te stellen dat PSV bang voor Ajax zou.

Als vervolgens niets van deze grootspraak uitkomt kun je toch verwachten dat je wat pesterijtjes hierover terug krijgt. Lijkt mij niet dat dat iets opmerkelijks is. Zeker niet in de euforie waar ze nu in zitten.

Vind het eerder bijzonder dat nadat enkele spelers en een trainer grootspraak hadden, dat psvers daarop niet zouden mogen reageren en even een lange neus halen.

Ik citeer "er was passie en strijd. Als dat er is, kan er bijna geen team tegen ons op". En wanneer dat komt van de tegenstander (niet om een sneer uit te delen naar PSV overigens, terechte kampioen) zoals tegen Willem II, dan is PSV nergens te bekennen...

16 april 2018 om 11:28

Ach die wedstrijd is PSVs massale off-day geweest, die eigenlijk niet te verklaren is. Je gaat me niet zeggen dat die andere 28 wedstrijden passieloos waren vanuit de tegenstander?

16 april 2018 om 11:51

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik bijna het hele seizoen niet heb gekeken naar wedstrijden van Psv.
Afgegaan puur op resultaat en de statistieken (dus zonder daadwerkelijk de wedstrijd te hebben gezien) heb ik de indruk gekregen dat PSV niet zomaar over zich heen laat lopen.
Vandaar mijn reactie, miscchien op basis daarvan niet volledig correct. Maar daarvoor is het ook een mening en geen feit natuurlijk

16 april 2018 om 11:29

Ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is. Er zijn echt wel meer wedstrijden waar de tegenstander van PSV met passie en strijd speelde die toch gewonnen werden door Psv. Tegen Willem II een totale off-day gehad, maar het is niet zo dat PSV niet opgewassen is tegen strijd.

"Dan kan er bijna geen team tegen ons op". Succes in Europa volgend jaar. Met dit team ben je daar in september weer klaar. Als je in de Eredivisie al niet echt uitblinkt (meer dan terecht kampioen!) dan moet je niet te hoog van de toren blazen Brenet. De beste in NL maar dit team is veel te zwak om in Europa iets te laten zien

16 april 2018 om 11:25

Ik zie ook nergens dat hij het over Europa heeft? Logischerwijs heeft hij het over de Eredivisie en de kritiek op hun "saaie" spel, terwijl de concurrentie (Ajax in dit geval) ook zeker niet geweldig speelt. Met passie en strijd zijn ze nu terecht kampioen.

16 april 2018 om 11:26

Denk je echt dat hij het daar ook over de teams in de CL heeft? Dit gaat alleen over de Nederlandse competitie en wordt geroepen na een kampioenswedstrijd en in complete euforie.

16 april 2018 om 12:27

Die blaast echt niet hoog van een toren hier.. hij heeft gewoon gelijk, met dit team en deze team spirit kun je, ondanks een licht gebrek aan kwaliteit, echt wel wat potten breken in Europa. De wedstrijd instelling is niet te vergelijken met het begin van het seizoen

16 april 2018 om 12:27

Die blaast echt niet hoog van een toren hier.. hij heeft gewoon gelijk, met dit team en deze team spirit kun je, ondanks een licht gebrek aan kwaliteit, echt wel wat potten breken in Europa. De wedstrijd instelling is niet te vergelijken met het begin van het seizoen

Zoveel reacties op de uitspraken van een 18 jarig ventje. Triest hoor

16 april 2018 om 11:26

Haha triest? Al is hij 39, Kluivert lokt het hiermee toch zelf uit? Geef Brenet groot gelijk om het nog even aan te halen. Mooi leermoment voor 'Kluivertje'.

16 april 2018 om 11:27

Dat was natuurlijk ook gewoon een domme uitspraak logisch dat fans en spelers van de tegenpartij er mee lachen. Daarnaast zou het andersom ook gewoon gebeuren hebben we bijvoorbeeld in het verleden met Mertens wel kunnen zien.

16 april 2018 om 11:32

Met alle respect het is gewoon een strond irritant ventje met een grote waffel. Verdient eigenlijk niet meer aandacht, maar doordat die Kluivert heet krijgt hij een podium en dan krijg je dit als men hun gelijk haalt.

16 april 2018 om 11:51

Wat maakt hem nou precies een stront irritant ventje?

16 april 2018 om 17:23

Zijn houding.

Tja, chat shit get banged (vardy,2011).

Ik vind het wel mooi om een beetje lef te tonen en zoiets te zeggen, maar als je dan vervolgens zo afgaat, krijg je het op je bord.

16 april 2018 om 11:52

Precies, als je gewaagde uitspraken doet moet je stilzitten als je geschoren wordt. Maar volgens mij doet Kluivert dat ook wel, dus prima dan.

Het mooiste is nog,
Er was geen PSV spelers die voor zondag eventjes zei dat ze de nummer 2 een lesje gingen leren of even dit varkentje die 7 punten achterstaat ging wassen.
Maar wat doet de nummer 2? wij spelen beter voetbal, wij gaat ze verslaan blablabl.
En dan maakt dit soort uitspraken van brenet hen alleen maar mooier.
Wij houden ons mond, laten het zien , en dan pas mooie praatjes.
Bij ajax gebeurd het andesom..
Dat mensen dan nog kritiek durven te hebben op Brenet, ipv Kluivertje keihard uitlachen, is natuurlijk de omgekeerde wereld.

16 april 2018 om 17:17

Dat is toch logisch? Als nr 2 heb je niks te verliezen en probeer je zelfvertrouwen uit te stralen. Als koploper moet je alleen maar bezig zijn met de concentratie vasthouden die je zover gebracht heeft. Vergeet ook niet dat PSV in Amsterdam al afgedroogd was, dus er was geen enkele reden voor PSV-ers om te bluffen.

Vind het bijzonder dat Kluivert met een ludieke uitspraak zoveel mensen op de kast kan jagen en dat al als 18-jarige!

16 april 2018 om 11:50

Wat maakt zijn leeftijd uit. Hij zegt iets doms en wordt er op terug gepakt. Prima toch. Feit blijft dat hij geen prijs heeft en PSV wel. Had die maar niets moeten zeggen

16 april 2018 om 12:59

Ik vind het bijzonder dat alleen Ajacieden de uitspraken van Kluivert proberen te bagatelliseren.

16 april 2018 om 13:32

Nee hoor, doe ik als Psv'er ook. Een beetje hoogmoed en arrogantie in je trashtalk is niets mis mee. Alleen niet moeilijk gaan doen als je afgetroefd wordt en wat opmerkingen terug krijgt. Volgens mij heeft Kluivert dat ook niet gedaan.

Heel eerlijk vind ik het allemaal best lief. Van mij mogen de opmerkingen wel wat scherper.

16 april 2018 om 14:00

Ik bedoel meer dat ik nu vooral Ajacieden zie reageren alsof mensen door kluivert op de kast geklommen zijn.

16 april 2018 om 14:09

Ja, ga je commentaar nog uitleggen ook! Ten Hag moest met de staart tussen de benen terug en deed dat ook netjes. Kon hij lekker in de bus naar al die Satudarah-types bij de ingang van het stadion.... Volgens mij moet je vooral genieten. Gefeliciteerd!

met een beetje zelfvertrouwen is niks mis, alleen als je 3 of 4 jaar al geen prijs pakt en je op dat moment 7 punten achter staat op PSV dan zijn de uitspraken van Ten Hag en Kluivert natuurlijk wel een beetje misplaatst

Zozo, wat een lange tenen hier. Je zou er ook gewoon om kunnen lachen. Zou ik ook doen, zelfs als ik Kluivertje was... Had je maar geen grote mond moeten hebben.

Joh...Kluivert zei dit vorig jaar met een glimlach en Brenet reageert daar nu op, ook met een glimlach. En hij was al 3 drankjes verder en voor een topsporter is dat denk ik al genoeg om een klein beetje aangeschoten te raken icm de blijdschap. Bij Jong Oranje zullen ze elkaar weer de hand schudden en is er niks aan de hand.

Deed kluivertje gisteren eigenlijk mee
Niet gezien

Tja en weer over dat jochie lullen pfffff wat een gelul steeds kluivertje moet nog hoop leren ! Maarja dat leert ie niet van z'n pa ! 😉zet dat joch lekker jaartje terug jong Ajax kijken of ie wat minder grote mond krijgt of verkopen word moe van dat joch en voetbal niet om aan te gluren ! En word nog uitgenodigd ook Ned. Team pffffff wegdoen samen met veltman ook zo.n drama speler

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren