Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax wil alleen ‘juiste spelers’ halen: ‘Wij vinden Larsson niet goed genoeg’

Laatste update:

Marc Overmars weet dat veel fans balen van het beleid van Ajax. De club heeft veel belangrijke spelers moeten laten gaan, maar heeft nog weinig echte versterkingen gehaald. De directeur spelersbeleid zegt in gesprek met de NOS dat hij best wel geld wil uitgeven, maar dat alleen de juiste spelers in aanmerking komen en daar hoort Sam Larsson niet bij.

"Wat je leest en hoort is dat Ajax niet het geld wil uitgeven dat de club op de bank heeft. Dat is niet correct", aldus Overmars. "We willen echt wel wat uitgeven. Als het de juiste speler is, is het bedrag niet echt belangrijk. We ondervinden de naweeën van een goed seizoen, waarin we ons Europees op de kaart hebben gezet. Daar betalen we nu de tol voor." Overmars bevestigt dat Ajax bezig is met Maximilian Wöber, een verdediger van Rapid Wien.

De oud-international, die al twee maanden bezig is met de transfer, hoopt de overgang snel te kunnen afronden. Overmars krijgt ook de vraag voorgeschoteld waarom Ajax nooit werk heeft gemaakt van Sam Larsson van sc Heerenveen, die nu hoogstwaarschijnlijk naar Feyenoord gaat. "Omdat wij Sam Larsson niet goed genoeg vinden." Overmars zei eerder dat er geen uitgaande transfers meer zouden zijn deze zomer, maar lijkt tegenover de NOS niet uit te sluiten dat ook Kasper Dolberg nog vertrekt.

Sam Larsson is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Steeds weer sneertjes naar Feyenoord. Marcie wat laat je je kennen. Geen woorden maar daden! Laat maar is zien dat je kan inkopen

20 augustus 2017 om 15:20

Hoezo? Dr wordt hem gevraagd waarom die Larsson niet haalt, kan toch zijn dat ie m niet goed genoeg vind? Denk dat Marc minder met Feyenoord bezig is dan je denkt.

20 augustus 2017 om 17:21

Maar wel 15 miljoen voor Neres neertellen hahaha. Koekoek!

20 augustus 2017 om 19:52

Alamo, inderdaad! Dat zijn de prijzen die je tegenwoordig betaald, in deze ontplofte voetbal wereld. Bovendien ben ik erg blij met Neres, en ik heb al genoeg momenten gezien waar hij heeft aangetoond goed te kunnen voetballen! Het is zo grappig altijd, die jongen is in een ander land en competitie. Mag hij eventjes de tijd krijgen? Sjeetje mina zeg, ongelooflijk hoe snel spelers nationaal en internationaal worden afgeschreven! Als jij een nieuwe werkgever hebt zoals ik vaak aanhaal, dan moet jij toch ook even wennen en je plekje vinden! 🤦🏾‍♂️ Bovendien ben ik het helemaal eens met Overmars, ik vind hem ook niet goed genoeg voor Ajax. En ik moet nog maar zien of hij Feyenoord beter maakt. Boetius is nog niet helemaal fit voor 90 min, maar is het voetbal nog niet verleerd! Bovendien hoef ik een speler, met zo een negatief karakter als Larsson niet in mijn ploeg. Niet iedereen is een Suarez, en staat overal te domineren vanaf het begin alsof het niets is.. Koekoek 🙋🏾‍♂️

20 augustus 2017 om 22:35

wacht ff hahaha dus je hoeft een speler zoals Larsson niet en je noemt wel Suarez??
Misschien lees ik het verkeerd??

20 augustus 2017 om 23:27

@ Wehave, Suarez is 10 klasses beter qua voetbal. Qua inzet en persoonlijkheid ook veel beter.Enig minpuntje is dat die zich om de zoveel jaar stuk bijt op zijn tegenstander...

20 augustus 2017 om 15:22

Hoe zo sneer? Men vraagt hem gewoon waarom geen Larsson, uhmm nou omdat men hem in Mokum niet goed genoeg vindt. Ik begrijp het wel. Je concurrent haalt jpb en lozano en dan kom je als rijkste Nederlandse club aankakken met Larsson. Like whattttt!!!

20 augustus 2017 om 15:28

En nu heb je kans dat je met niemand komt aankakken. Dan tevreden? Eind augustus wordt elke speler met de minuut duurder omdat er minder tijd is om vervangingen te halen. Zie Ajax niet ineens 20 miljoen neertellen voor een speler waarvan ze zelf ook weten dat die max 10 waard is.

20 augustus 2017 om 15:30

Liever niemand dan middelmaat ja. Dan geef je de jeugd kansen.

20 augustus 2017 om 15:49

Lozano is een topper maar Jpb? Die heeft in 5 jaar nog nooit minimaal een half seizoen gepresteerd

20 augustus 2017 om 16:01

Maar wat verwacht je dan? Als Ajax geen aanpassingen in het salarishuis maakt gaat er nooit een aanzienlijk hoger niveau als Larsson in de Arena spelen. En zo aantrekkelijk is de Eredivisie nou ook weer niet dat je salaris in gaat leveren om Excelsior uit mee te mogen maken. Wellicht had die 'middelmaat' wel het verschil kunnen maken tegen Nice of de Noren, maar daar komen we natuurlijk nooit meer achter.

20 augustus 2017 om 16:14

Liever niemand dan middelmaat?
Veltman, Neres, Cerny, Dijks. Middelmaat genoeg zou ik zeggen. Ruimte genoeg om versterkingen te halen ook nog geld genoeg.
Ik heb het idee dat Overmars denk dat topspelers nog geïnteresseerd zijn in de eredivisie, toppers komen echt niet meer.
Larsson is zeker ook geen topper maar voor de eredivisie zeker bruikbaar en niet minder dan Neres wel wen stuk voordeliger.

20 augustus 2017 om 16:41

Allemaal uit de jeugd of wat tornado72??? Neres niet, maar Neres heeft amper kansen gehad. Geduld is een schone zaak. Als je dus al Neres hebt gehaald, waarom in vredesnaam Larsson erbij?

20 augustus 2017 om 17:08

Want jij hebt Lozano wel en half jaar zien presteren? Wat en onzin kraam
Jij uit. Jpb maakt een hele volwassen indruk hij heeft een mooie competitie start met 2 assist en 1 goal.

20 augustus 2017 om 17:48

Idd middelmaat genoeg tornado. Juist een goede reden om de doelstelling te hebben dat je toppers haalt. Ajax kiest voor sanchez nerez en Cassiera. Had ook voor pak M beet spelers als Larson ayoub en st juste kunnen gaan. Kan wel waarderen dat Ajax deze keuze maakt.

En met spelers als sanchez bewijs je dat er nog toppers te halen zijn. Met dat succes compenseer je potentiã«le verliezen van bijv nerez of cassiera.

20 augustus 2017 om 17:49

Dijks is teruggekocht. En geduld kan nu aardig gaan stinken bij Ajax, geen CL geen EL en al drie punten achter op de PSV en Feyenoord, net die drie punten die ze vorig jaar ook miste... soms is geduld geen schone zaak

20 augustus 2017 om 18:19

Lozano blinkt al jaren uit in een sterke competitie als de Mexicaanse. Is volwaardig international. Speelde al op de Confederations cup en ook in de Eredivisie 2 uit 2 nu. En Boetius? Teert nog steeds op die klassieker uit 2012.

20 augustus 2017 om 18:29

Ja, dan tevreden ja. Het is namelijk toch nooit goed. Iedereen sabelt bijvoorbeeld Neres nu al neer en noemt hem een miskoop van 12mln. Tegelijk roepen die zelfde mensen dat Overmars 'gewoon' moet kopen en eens bedragen boven de 10 moet neerleggen... Totdat zo'n speler net als Sulejmani weer tegenvalt en zijn wederom al die mensen ineens allemaal vergeten dat ze zelf stonden te juichen toen die speler werd gehaald. Als er nu iemand voor een paar miljoen wordt gehaald die niet goed genoeg is dan hoor je iedereen weer roepen dat het een domme aankoop was die eigen jeugd in de weg staat. Overmars doet het hartstikke goed, Sanchez is immers ook door hem gekocht... en werkt aan een Ajax voor de lange termijn en dat is jeugd, jeugd en jeugd. Andere spelers komen niet of zijn (blijkbaar) zo goed dat ze zo weer weg zijn. Cruyff zag dat ook. Alleen dan bouw je een Nlse club met internationale meerwaarde.

20 augustus 2017 om 20:14

Dijks teruggekocht? Tuurlijk joh.

20 augustus 2017 om 23:14

Min of meer. Eerst ging de beste man transfervrij naar Willem 2. Na een goed jaar daar toonde feyenoord interesse en ging serieus met hem in gesprek. Toen fietste Ajax tussendoor en besloot Dijks te kopen van Willem 2

20 augustus 2017 om 15:23

Lekker toch.

En ik denk dat hij best een punt heeft, Ajax is nog steeds de veel grotere club op alle punten behalve die van het legioen en Feyenoord moet het maar net laten zien want hun seizoen begint binnenkort pas daar waar Ajax al een tijdje bezig is.

Dat Feyenoord na zoveel jaren eindelijk eens een beker binnen hebben en landskampioen is geworden brengt ze nog niet in de schaduw van Ajax.

20 augustus 2017 om 16:42

@kevin. Je mag je gekleurde bril wel een keer afzetten hoor. Ajax is de laatste 4 jaar gewoon de minst succesvolle topclub in Nederland. Ze zijn op dit moment alleen financieel gezien het grootst. Verder moeten ze het nog maar laten zien op het veld. Die arrogantie van sommigen blijft me een beetje verbazen.

20 augustus 2017 om 16:42

@kevin. Je mag je gekleurde bril wel een keer afzetten hoor. Ajax is de laatste 4 jaar gewoon de minst succesvolle topclub in Nederland. Ze zijn op dit moment alleen financieel gezien het grootst. Verder moeten ze het nog maar laten zien op het veld. Die arrogantie van sommigen blijft me een beetje verbazen.

20 augustus 2017 om 16:45

Goede spelers willen niet naar Ajax, ze hebben CL te bieden en waarschijnlijk geen EL. Waarom zou je dan naar Ajax gaan? Vanwege de geschiedenis?

20 augustus 2017 om 17:05

EL, vorig jaar op 1 punt na kampioen, jaar daarvoor ook.

20 augustus 2017 om 19:41

Waarom zouden ze dan wel naar feyenoord gaan?

20 augustus 2017 om 19:42

Op de finale vorigjaar na moet een ieder ander nederlandse club nog maar zien te bereiken misschien??

20 augustus 2017 om 20:43

Of te wel drie keer niks!

21 augustus 2017 om 14:09

Laatste 4 jaar is Ajax 1 keer kampioen geworden en heeft het de EL finale bereikt. Helemaal niet zo slecht. Alleen PSV heeft het beter gedaan, maar Feyenoord niet. Bekerwinst neemt niemand serieus.

20 augustus 2017 om 15:24

Tuk20. Als je alles als sneertje naar Feyenoord opvat dan zijn het er veel ja. Wat moet hij dan zeggen? Het is toch duidelijk dat Ajax Larsson niet goed genoeg vond? Ajax is al een tijd op zoek naar vleugelspelers (en vooral linksbuiten), dus als ze hem wel goed genoeg vonden hadden ze toch allang bij H'veen aangeklopt?

20 augustus 2017 om 15:30

Wat moet ie zeggen dan? Larsson is niet haalbaar voor ajax? Hij gooit niet zelf een persbericht de ruimte in he

20 augustus 2017 om 15:34

Je kan ook zeggen dat je geen interesse hebt, dat hij het type niet is. Niet goed genoeg is een beetje bot.

20 augustus 2017 om 16:30

Hoezo? Dus gewoon liegen? Hij is niet goed genoeg dus halen wij hem niet. Misschien bewijst hij het ongelijk maar waarom lopen om het kopen? Omdat de verende Ajacieden dan hun zin krijgen?

20 augustus 2017 om 16:44

Je hoeft niet te liegen, gaat om woordkeuze. Maar goed, als je daar geen gevoel voor hebt ok.

Maar eens kijken wie Overmars dan wel haalt.

20 augustus 2017 om 17:01

En dan krijgt hij weer commentaar dat hij constant cliches brengt en nooit echt zijn mening geeft...

20 augustus 2017 om 18:13

Hij zegt toch dat zij hem niet goed genoeg vinden... Rotterdammers noemen zichzelf graag 'recht voor de raap' dus zouden hier geen moeite mee moeten hebben. Overigens betekent niet goed genoeg voor Ajax niet automatisch slecht. Kan ook 'niet geschikt' betekenen.

20 augustus 2017 om 15:31

Wat een onzin zeg....Heeft toch niks meer met voetbal te maken. Hij geeft idd gewoon zijn mening

20 augustus 2017 om 15:36

Onzin. Hij krijgt de vraag en geeft antwoord. Punt

20 augustus 2017 om 16:15

@tuk20. O,o wat een domme opmerking. Hoe kan je dit nou doen richting die prachtige club?
on. Natuurlijk is dit een sneer. De afgelopen week valt heel minnend Amsterdam over hem heen.
Als hij maar de helft van de negatieve berichten (van Ajacieden) hier zou hebben gelezen, kan hij zo eindelijk wat van zich afbijten.

20 augustus 2017 om 18:08

Hoezo steeds weer? Niemand heeft het bij Ajax over Feyenoord, behalve toen er werd gefeliciteerd met het kampioenschap.

20 augustus 2017 om 18:40

@tuk20

Je schrijft: "steeds weer sneertjes naar Feyenoord. Marcie wat laat je je kennen. Geen woorden maar daden! Laat maar is zien dat je kan inkopen"

Wat een lange tenen weer en wat een kinderachtige en kansloze reactie. Dit heeft helemaal niets met sneren te maken, maar met het budget dat hij bij Ajax ter beschikking heeft. 5 jaar geleden had hij net zoveel te besteden als Martin van Geel nu en moest hij derhalve in dezelfde vijver vissen. Toen had hij die uitspraak nooit gedaan, zoals hij ook nooit met Van der Hoorn zou zijn aangekomen als hij toen geld genoeg had gehad. Nu kan hij echter 3 keer zoveel uitgeven en kan hij op zoek gaan naar een speler uit een hogere categorie. Geen enkele TD neemt genoegen met Sneijder als hij genoeg middelen heeft om Messi binnen te halen. Als Van Geel net zoveel geld te besteden had gehad als Overmars, had hij Larson ook laten lopen. Dat Overmars zegt dat Larson niet goed genoeg vindt heeft te maken met het feit dat hij geld genoeg heeft om een betere te halen. Niemand die genoeg geld heeft om een villa te bekostigen, kiest ervoor om in een rijtjeshuis te gaan wonen. Nu ja, misschien een enkeling.

20 augustus 2017 om 18:59

"zoals hij ook nooit met Van der Hoorn zou zijn aangekomen"

" kan hij op zoek gaan naar een speler uit een hogere categorie"
=
Dijks ?

Een hoop mooie woorden maar er is geen enkele directe versterking gehaald. Ook Orejuela moet nog blijken een versterking te zijn. Nog 10 dagen.

20 augustus 2017 om 22:42

@scepticus Wauw wat een slechte voorbeelden. Als Overmars een goedkopere en betere speler kan halen dan L zou hij dat doen. Geld maakt hier niet uit en dat bedoel ik niet in de zin dat er genoeg geld is. Ajax vindt L niet goed genoeg in de zin dat ze hem niet geschikt achten. Punt. Feyenoord vindt Schone misschien niet goed genoeg.

En Vwb die villa's...Larsson is misschien een villa in Heerenveen, maar die villa in Heerenveen - om in jouw beeldspraak te blijven - kan niet tippen aan de waarde van een rijtjeshuis in Amsterdam/Rotterdam..

20 augustus 2017 om 23:09

Dijks is niet gehaald maar komt uit eigen jeugd en stond nog onder contract. De vergelijking met vd hoorn slaat nergens op. Als dijks bij pak em beet heerenveen onder contract stond ging ajax m echt niet halen.

21 augustus 2017 om 12:12

@njfromvol

" kan hij op zoek gaan naar een speler uit een hogere categorie" =
Dijks ?

Een dergelijke tekst noemt men ook wel populisme of volksverlakkerij. Dat is de feiten of de waarheid anders voorspiegelen dan ze zijn. Jij weet net zo goed als ik dat Dijks geen nieuwe speler is en is ook niet gehaald is, maar er al was. En het feit dat hij ondanks dat zijn contract afloopt, geen nieuwe aangeboden heeft gekregen, toont genoegzaam aan dat Dijks niet meer dan een noodoplossing betreft voor het geval men er niet meteen in slaagt om op korte termijn een definitieve te vinden. In het kader van geen oude schoenen wegwerpen voor je nieuwe hebt. En voor elke nieuwe speler geldt dat nog maar moet blijken of hij een versterking is.

Als je het nodig hebt met dit soort misleidende teksten je gelijk te halen ben je niet benijden. Ik heb er in ieder geval geen goed woord voor over.

21 augustus 2017 om 12:31

@supervo

Je schrijft: "wauw wat een slechte voorbeelden. Als Overmars een goedkopere en betere speler kan halen dan L zou hij dat doen. Geld maakt hier niet uit en dat bedoel ik niet in de zin dat er genoeg geld is.".

Wat een kinderlijke redenatietrant. Natuurlijk wil Ajax niet meer uitgeven dan nodig is, maar een speler die beter is, kost in de meeste gevallen ook meer geld en dat geld is er. Als dat geld er niet was geweest, had men het ook niet kunnen uitgeven en het met een goedkopere oplossing moeten doen en dan was men wellicht wel bij Larson uitgekomen. Kwestie van logisch denken en dat is duidelijk niet jouw sterkste kant.

Je schrijft vrvolgens: "geld maakt hier niet uit en dat bedoel ik niet in de zin dat er genoeg geld is. Ajax vindt L niet goed genoeg in de zin dat ze hem niet geschikt achten. Punt".

Dat is pure onzin en dat blijkt uit wel het feit dat Overmars, wiens bijnaam Marc Netto is, liever tot 15 miljoen op tafel wilde leggen voor Richarlison dan 4 voor Larson. Omdat die beter was en Ajax het geld had om dat te bekostigen. Of een speler wel of niet geschikt is, is in grote mate afhankelijk van de financiele middelen die beschikbaar zijn. Messi is veel geschikter voor Ajax dan Schone, maar omdat men Messi niet kan betalen, zal de club het met Schone moeten doen. Of denk je soms dat Ajax Schone evengoed had gehaald als ze Messi hadden kunnen krijgen?

Sluit niet uit dat Dolberg alsnog vertrekt? Pardon? Doe normaal!

20 augustus 2017 om 15:21

Dolberg zit nu zelfs op de bank. Ziet er niet best uit...

20 augustus 2017 om 15:24

Huntelaar scoort. Ziet er heel best uit..

20 augustus 2017 om 15:34

Niet voor Dolberg dus.

20 augustus 2017 om 16:00

Keizer heeft ook aangegeven dat Dolberg gewoon z'n eerste spits blijft. Dat 'ie op de bank zit zegt me niets.

20 augustus 2017 om 16:55

Ik zou donderdag toch met KJH starten hoor.

20 augustus 2017 om 23:10

De Dol moet donderdag nog even pas op de plaats maken maar ik maak me geen zorgen, komt wel terug. Laat KJH maar aan hem zien hoe t moet

20 augustus 2017 om 15:31

Die uitspraken dat niemand weg mag of gaat bij ajax nooit serieus nemen. Noem alleen milik en sneijder al

21 augustus 2017 om 20:42

En over Sanchez werd hetzelfde gezegd 10 dagen geleden.

Nou ben benieuwd wie komt. Ik vind hem ook niet de speler die ons naar een hogere level tilt, maar de zogenaamde toppers komen waarschijnlijk niet. Daarnaast zal je nu dik moeten betalen voor spelers.

20 augustus 2017 om 15:32

@lee hij is gewoon te laat. Hij had al spelers moeten halen toen de voorronde cl nog moest komen. Waarom zouden spelers met een meerwaarde en Ajax beter maken komen?
Die wachten eerst wel de wedstrijd voor de EL wel af. Als Ajax geen Europees speelt word het alleen maar moeilijker. Spelers komen dan alleen voor het geld.

Het aankoop beleid is gewoon traag en slecht was vorig jaar ook zo toen moest op het eind Ziyech komen terwijl ze hem eerst niet wilde. Maar de start was toen slecht en was het een paniekaankoop die goed uitpakte.

Nu heb je hetzelfde verhaal de belangrijkste 2 wedstrijden zijn gespeeld en er moeten nog spelers kopen ik vond dat echt heel matig. Spelers die komen die moeten eerst wennen. Stel ze koeten net zolang wennen als Neres heb je helemaal een groot probleem. Dan had hij beter Larrson kunnen kopen die had er wel gestaan. Neres trek je nu ook niet naar een hoger plan 12 mil.

Ik ben zeer benieuwd waar Overmars mee aankomst.

20 augustus 2017 om 15:53

Wie zegt jouw dat Larsson er zal staan? Puur speculeren wat je doet. Ajax is met alle respect geen Heerenveen. Ja Neres was duur, wie weet hebben ze hiervan wel geleerd en daarom maar geen Larsson. Voor de rest ben ik het met je eens hoor daar niet van.

20 augustus 2017 om 22:46

Idd wel speculeren maar wel meer garantie. Hij heeft er 3 jaar eredivisie opzitten en zat toch wel steeds bij de top.
Denk dat Ajax na suljemani wel geleerd heeft.
Zou je zeggen.

Maar ja ik ben benieuwd wat er komt... overmars krijg het nog druk

Aanvallend hoef je geen versterking te halen maar na de eerste helft vandaag kun je zien dat Dijks echt te kort komt als back. Kan 8 keer ongehinderd een voorzet geven en er komt er geen een aan. Ga voor een echte linksback met een goede voorzet en daar haal je voordeel uit en niet met het aantrekken van een buiten speler.

20 augustus 2017 om 15:24

Inderdaad. Zelfs Sinkgraven geeft nog betere voorzetten. Dijks is echt niveau Willem II waar hij ook eerst zat. Linksback is een must en hopen dat Orejuela verrast op rechtsback.

20 augustus 2017 om 15:24

En toch vind ik dijks helemaal niet slecht spelen. Hij zorgt er namelijk zelf voor dat hij met goede acties in de positie komt om een voorzet te geven.

20 augustus 2017 om 15:28

Maar als je in die positie komt moet je ook zorgen dat je succesvolle voorzetten aflevert. Je hoeft heus niet elke voorzet goed te geven, maar het slagingspercentage van de voorzetten van Dijks is wel heel erg laag denk ik. Verdedigend is hij al helemaal niet goed, loopt altijd achteruit zoals je zag tegen Heracles en aantal keer tegen Rosenborg.

20 augustus 2017 om 15:28

Hij doet het prima, Komt wel 1 voorzet uit 100 goed aan. Dat is de kwaliteit die Ajax nodig heeft!

20 augustus 2017 om 15:31

Disks heeft altijd veel inzet, en in de eredivisie kan hij met zijn postuur goed mee. Het is een goeie backup maar alleen tegen de kleintjes vind ik hem basis waardig.

Nuttige speler maar niet meer dan dat

20 augustus 2017 om 15:27

We hebben echt een vleugel nodig hoor. Die broekkies zijn zo wisselvallig als maar kan. Logisch gezien hun leeftijd.

20 augustus 2017 om 15:31

Ik vind dijks geweldig! Jammer van die voorzetten, maar de drang naar voren en het bikkelen wat hij heeft is top! Heeft nu al meer laten zien dan singkgraven die daar speelt omdat hij aanvallend "goed" is maar ondertussen amper de middelijn over komt omdat ie lijn onder zijn schoenen heeft..

"wat je leest en hoort is dat Ajax niet het geld wil uitgeven dat de club op de bank heeft. Dat is niet correct", aldus Overmars. "we willen echt wel wat uitgeven. Als het de juiste speler is, is het bedrag niet echt belangrijk.'

En hoe kan het dan dat onze beoogde aanvallende aanwinst nu bij Watford speelt terwijl er tussen speler en Ajax een akkoord was?

Kom op! Doorpakken!

20 augustus 2017 om 16:26

""we willen echt wel wat uitgeven. Als het de juiste speler is, is het bedrag niet echt belangrijk"

Het antwoord staat al in dat zinnetje, blijkbaar is het niet de juiste speler voor het juiste bedrag.

20 augustus 2017 om 16:32

Omdat je er meer partijen te maken hebt dan alleen de speler. JE moet ook er uit komen met de clubs die op dat moment de speler onder contract heeft. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

De allerhoogste tijd dat de juiste spelers eens gehaald worden. Waarom altijd wachten tot eind augustus terwijl je ook in juni de juiste spelers kunt halen. Larsson mag hij niet de juiste speler vinden, onze concurrent heeft de boel voor elkaar en posities dubbel bezet !

18/19 jarige spelers zijn wel goed genoeg meneer Overmars? Of spelers die slaafs doen wat jullie als technisch hart hen opdragen? Je maakt jezelf compleet belachelijk met dit soort uitspraken Overmars!!

20 augustus 2017 om 23:12

Kijk eerst het hele interview op NOS voordat je deze onzin uitkraamt

Ok ok, maar eens zien dan wie Marc wel haalt en voor hoeveel.

Natuurlijk zit Overmars aan hele andere spelers te denken. Er is alleen een klein dingetje wat meespeelt. Deze spelers willen niet in Nederland spelen omdat ze in een sterkere competitie ook kunnen spelen. En die oostenrijker die ze willen is die beter dan bijvoorbeeld st juste? Die feyenoord gehaald heeft

Heerlijke reactie en geen woord aan gelogen. Die Richarlison doet het nu al goed in de PL en die was helaas op een haar na niet gekomen, dat is het segment spelers dat Ajax wilt halen. Ze willen boven de Eredivisie uitstijgen zoals ze vorig jaar hebben gedaan. Natuurlijk loopt het nu niet goed, dat is jammer maar het beleid en de gedachte er achter is het wel. Overmars wilde dan ook eigenlijk Laudrup halen en Keizer nog laten groeien als assistent helaas zitten Bergkamp Spijkerman die zulke groei tegen houden.

20 augustus 2017 om 15:33

"boven de Eredivisie uitstijgen zoals ze vorig jaar hebben gedaan"

Alleen hebben ze die Eredivisie waar ze ver bovenuit stijgen al 3 jaar niet gewonnen Kom op jongens doe nou eens normaal joh!

20 augustus 2017 om 15:48

Boven de eredivisie uitstijgen ? 3 jaar geen prijs gewonnen en geen Champions League.

Nou, we gaan zien met welke toppers Marc op de proppen komt. En geen excuses, maar leveren, als Larsson dan niet goed genoeg is.

Larsson is niet geschikt voor Ajax en dat snap ik wel. Bij hem mis ik het werklust (zonder bal) en de snelheid.

20 augustus 2017 om 15:31

En die werklust zag je bij Ziyech wel toen hij nog bij Twente zat? Wat niet is kan nog komen he!

20 augustus 2017 om 16:34

Bij FC Twente had Ziyech de taak: vrije rol voorin. Alle aanval was hij betrokken. Dat kost ook veel energie.

Bij Ajax is de taak van Ziyech: vrije rol op het middenveld (tweede lijn) plus druk zetten.

Dat was toch duidelijk.

Het duurt wel heel erg lang voordat Overmars een keer met een juiste speler aan komt zetten...
Het is zelfs de vraag of hij die überhaupt wel haalt...

20 augustus 2017 om 17:08

Maar jij kent de namen van spelers van ajax alsl niet. Denk je dat mensen je dan nog serieus nemen?

20 augustus 2017 om 17:20

Ja joh, meer dan uitstekende aankopen op basis van wat. Die klappers die Ajax bij de Subtop heeft weggehaald bedoel je zoals Gudelje met afstand de beste van AZ, kwam zwaar te kort voor Ajax. Of supertalent Maher, grootste talent van de eredivisie, kwam te kort voor PSV. Of bedoel je van de Hoorn de nieuwe jaap Stam. Waar die branie vandaan komt met het binnen halen van subtop spelers is mij een volledig raadsel. Zowel PSV en Ajax weten dat de kans op falen groter is dan de kans op slagen bij dat laatste stapje.

Nette opmerking van hem zeg! Dat zeg je toch niet in de media? En nee ook niet als je de vraag krijgt. Fatsoen heet dat!

En hij en alle supporters kunnen wel blijven roepen dat ze een hoger niveau nastreven dan feyenoord, maar dan verwacht je toch op zn minst dat ze topspelers halen en prijzen pakken!

20 augustus 2017 om 17:14

Waarom zeg je dat niet? Hij heeft vaker vragen over larsson gekregen en beantwoord. Misschien denkt hij wel (wat vrij logisch is) dat hij op deze manier eindelijk klaar is met die constante vragen erover. zeg je dat het niet het juiste type is moet je weer gaan uitleggen wat voor type je zoekt terwijl 90% van de fans en "analisten" niet eens door hebben dat er verschillende types zijn die in verschillende systemen anders presteren. Nu heb je hooguit mensen die het niet eens zijn met het feit dat je hem niet goed genoeg vindt. Scheelt een hele hoop dom commentaar.

20 augustus 2017 om 17:33

Jaja, dus als je een hoop vragen krijgt telt fatsoen even niet

21 augustus 2017 om 20:48

Zie niet in wat dat met fatsoen te maken heeft. Niet elke speler is toch goed genoeg voor Ajax, althans in de ogen van de directie? Is toch niets mis mee? Aan Larsson om het tegendeel te bewijzen bij Feijenoord.

Larsson moet je alleen halen als je weinig vleugel spelers hebt van hetzelfde niveau of hoger. Ajax heeft genoeg aanvallers.

Marc zet zichzelf weer voor lul met zulke uitspraken. Waar blijven die echte Ajax spelers dan? Tijd voor een nieuwe TD!! Ik heb het helemaal gehad met deze prutser!!

Wel Johnsen halen, die een backup achter Larsson is. En dan Larsson niet goed genoeg vinden? Ajax is gewoon niet daadkrachtig genoeg. Ze hadden veel eerder de benodigde spelers moeten aantrekken. Dit gaat nu ten koste van europees voetbal en weer een zwakke start in de competitie.

20 augustus 2017 om 16:50

Dat is denk ik niet te vergelijken. Johnsen gaat zijn wedstrijden eerst in jong Ajax spelen en daar was Larson nooit mee akkoord gegaan. Johnson is voor de toekomst, Larson haal je voor nu.

Arrogantie ten top deze man...Wel met Younes op de proppen komen en dan durven te zeggen dat Larson niet goed genoeg is....Younes rendement nul komma nul terwijl ik juist Larson een typische Ajax speler zou vinden.

20 augustus 2017 om 17:17

Wat een arrogantie om van degene die voor vandaag de laatste assist verzorgde te zeggen dat hij nul komma nul rendement heeft... wat een arrogantie om iemand anders arrogant te noemen omdat hij een andere mening heeft...

Haha en Neres en Cassierra zijn wel goed genoeg? Beiden brandhout.

Maar ondertussen haal je wel een Braziliaan voor meer dan t dubbele van Larsson die geen knikker raakt.

Kan Larsson ook niets aan doen, hij is boven de 20.

Ruim 17 miljoen uitgegeven voor Neres en Cassiera...... Gelukkig zijn Younes en Cherny wel toppers.

Ik vind Ajax een schitterende club waar we als Nederlands voetbal veel aan te danken hebben maar serieus, de arrogantie van dit soort opmerkingen; "wij zoeken een segment hoger, wij vinden eredivisie spelers niet goed genoeg".

Feit is dat Ajax al een paar jaar niks heeft gewonnen, als het erom gaat steeds door de mand valt en veel spelers niet voor Ajax kiezen omdat het Nederlandse voetbal weinig meer voorstelt.

Hij had zijn zaken eerder op orde moeten hebben en bij het bestuur van Ajax moeten ze eens met beide beentjes op de grond gaan staan. Veel spelers in de Eredivisie voegen zeker wat toe aan Ajax.

Goede voetballers geweest maar ze denken alle wijsheid in pacht te hebben.. geen wonder dat Bosz botste met de beleidsbepalers.

20 augustus 2017 om 17:19

Maar is het wel arrogant? De meeste eredivisie aankopen van de laatste 10 jaar mislukken bij ajax. Kan het niet zo zijn dat er bij ajax meer wordt gevraagd dan bij andere clubs in de eredivisie wat die spelers niet aankunnen?

20 augustus 2017 om 20:09

Wellicht hebben ze goede redenen om het niet aan te durven met eredivisie spelers.. al ben ik er nog steeds van overtuigd dat ook eredivisie spelers een meerwaarde kunnen hebben.

Het gaat mij meer om de toon en uitstraling naar buiten toe van beleidsbepalers wat neigt naar arrogantie. Ik geloof overigens wel dat ook Ajax weer gewoon opkrabbelt omdat ze weer ontzettend veel talent hebben. Dit heeft gelukkig niks te maken met het aankoopbeleid van Marc

Mensen denken echt de transfermarkt is net zoals in FM of Fifa ofzo, heb nou eens geduld! Damn
Snappen jullie niet dat het vaak stuk loopt tijdens het onderhandelen? Vind maar eens een speler die én bij Ajax past, voor een Ajax-salaris wilt ballen en ook nog iets extra's kan toevoegen aan de selectie? En als je eindelijk die naald in de hooiberg hebt gevonden dan moet je er ook nog uitkomen met de club zelf, die van de ene op de andere dag met rare eisen blijven komen. Zoiets kost tijd en is neit in een halve middag gebeurd. Het is geen spelletje.
Ajax heeft verder ook geen bodemloze put met geld waarmee ze spelers over de streep kunnen trekken met een salaris van 400.000 per week

Larsson had eigenlijk perfect bij Ajax gepast. Dan kon je Younes verkopen voor een mooi prijsje. Maarja, gemiste kans.

Haha wat een uitspraak. Zo vonden ze ziyech ook niet goed genoeg totdat de druk te groot werd. En nu is het 1 vd besten. Marc lukt het maar niet echt om buitenlandse toppers te halen, maar dat lukt geen enkele nlse club (uitzonderingen daar gelaten). Feyenoord laat zien dat er in nl ook prima te scouten is. Cl niveau halen we niet Meer, dat is een illusie waar ze bij Ajax nog in geloven lijkt het.

Drukt zich een beetje ongelukkig uit, maar begrijp wel wat hij zegt. Nu hopen dat die dan ook met de juiste spelers komt en dat is geen jong talent uit Oostenrijk. Ik hoop dat hij een ervaren centrale verdediger haalt waar De Ligt veel van kan opsteken, een 6 het liefst Nigel de Jong, een linksback en een buitenspeler.

Goed en duidelijk antwoord toch. Niets mis mee. Ajax wil de top nastreven en hoewel Larsson een goede speler is, is het geen top.

Ben wel benieuwd welke spelers er nóg zullen komen...

20 augustus 2017 om 16:47

Als je de top wilt nastreven zou je om te beginnen toch voldoende moeten anticiperen op de transfermarkt. Met 3 jaar geen prijs ,3 jaar geen Champions League en de nu bijna vroegtijdige uitschakeling in de Europa League is die top toch mijlen ver weg.

Laat Dolberg maar vertrekken. Hij heeft toch een bepaalde motivatie nodig die ik Keizer hem niet zie kunnen geven. Nu krijg je er nog 25 miljoen voor volgend jaar is het de helft. En ik vraag me dan af wat de juiste spelers zijn? Zijn die dan zo moeilijk te vinden? Je weet na het einde van het seizoen al dat je de tol moet betalen. Hoe moeilijk is het dan om daar op de anticiperen? Van Geel kan het wel. Je kunt van de aankopen vinden wat je wilt maar de selectie is rond. Dat kunnen wij bij lange na niet zeggen. Er mogen wel 5 spelers bij wat mij betreft

20 augustus 2017 om 17:23

En hoeveel spelers heeft van geel kunnen halen die een hoger niveau aankunnen? Geen speler die ze gehaald hebben zit in een segment hoger dan larsson... en dat terwijl ze kampioen werden en cl spelen... dus dan zal het best lastig zijn lijkt me.

20 augustus 2017 om 22:48

Ik zeg ook van de aankopen kun je vinden watje wil, maar ze hebben goed geanticipeerd op vertrekkende spelers. Of en hoe ze het gaan doen op beide niveaus is toch afwachten

Ik vind Larsson echt een goede speler hoor kan nog groeien met zijn leeftijd .
Ajax middenmoot dit jaar en keizer haalt de winterstop niet denk ik.

Apart hoe veel mensen hier op hun pik zijn getrapt, als Overmars een valide reden geeft voor het niet aantrekken van Larsson. Volledig terecht overigens, is in niks beter dan dat wat we al hebben staan.

Dit is mooie brandstof voor Samba Sam om er eens even 3 in te trappen tijdens de klassieker hoop ik.

Verder dat gelul over dat Ajax een grotere club zou zijn. Dat klopt. Maar Feyenoord is niet zo heel veel kleiner. En op dit moment is Feyenoord de club die de Supercup in zijn bezit heeft, de landstitel en de laatste nederlandse club die de Europa League heeft gewonnen.

Dat steekt denk ik een beetje in Amsterdam.

Heel goed Marc! Ik vind Larsson niet beter dan dat we nu hebben, dan moet je hem niet halen want dan loopt hij jeugdspelers als Kluivert en Cerny alleen maar in de weg, we hebben 4 spelers die zeker niet minder zijn dan hem.

Je kunt Larsson niet goed genoeg vinden, dat kan en mag. Ik vind bij voorbeeld Dijks, Veltman, Younes pure middelmaat. Die zouden bij Feyenoord nog niet eens een basisplaats krijgen. Het is aan Larsson om het tegendeel te bewijzen... en aan Overmars om goed spelers voor zijn club te halen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren