Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Over die irritatie heb ik met Robben gesproken, dat is uitgepraat’

Laatste update:

Memphis Depay liet afgelopen zondag in het oefenduel met Ivoorkust publiekelijk zijn onvrede blijken nadat hij een bal van Arjen Robben niet zo kreeg als hij zelf wilde. Dit kwam hem na afloop in de kleedkamer van het Nederlands elftal op een publieke reprimande van de aanvoerder te staan en wat Depay betreft is de kous daarmee af.

“Het was in het veld een miscommunicatie. Over de irritatie hebben we gesproken. Dat is uitgepraat”, doet hij uit de doeken tegenover De Telegraaf. Depay komt bij Olympique Lyon weer aan voetballen toe en dat leidt weer tot extra vertrouwen in het shirt van het Nederlands elftal. Bondscoach Dick Advocaat waakt er echter voor dat zijn aanvaller zich niet te veel mee laat voeren in frivoliteiten: “Ruud Gullit heeft er met hem over gesproken en ik heb het hem gezegd. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.”

Depay zelf is er blij mee dat hij de laatste tijd veel heeft gespeeld bij les Gones en dat vertrouwen ook mee kan nemen naar Oranje. Hij is echter van mening dat hij nog niet aan zijn top zit: “Over de laatste twee oefenduels ben ik nog niet helemaal tevreden, omdat er een aantal dingen nog beter kan. Maar dat ik bij goals betrokken was en dreiging had, is goed.”

Dick Advocaat zit vrijdagavond tegen Luxemburg voor de eerste keer op de bank bij OnsOranje en kiest volgens AD.nl voor deze elf namen. Ben jij het eens met deze opstelling? ????

Geplaatst door voetbalzone op donderdag 8 juni 2017

Vind jij dat Memphis Depay een basisplaats moet krijgen tegen Luxemburg?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Memphis moet sowieso een basisplaats krijgen, wie moet er anders op linksbuiten?

9 juni 2017 om 08:44

Wat dacht je van Promes of Robben? Depay speelt bij vlagen goed en speelt nog niet constant.

9 juni 2017 om 08:44

Promes of je moest babel oproepen want die heeft het toch goed gedaan bij besiktas

Niks aan de hand, zulke dingen gebeuren in het voetbal. Natuurlijk moet je respect hebben voor de oude garde, maar we moeten het niet groter maken dan het is.

Memphis wordt een probleem. Hij gaat zich belangrijker voelen dan zijn medespelers en heeft vedetteneigingen. Jammer heeft veel potentie maar is te veel in zichzelf gaan geloven...

9 juni 2017 om 08:46

Ik denk dat dit ook de reden is waarom hij het niet gered heeft bij Manu. Dat gevoel heb ik niet bij Rashford bijvoorbeeld.

9 juni 2017 om 09:07

Inderdaad toen met Huntelaar en van Persie was er al onrust. Maar dat waren 2 spelers van de zelfde leeftijd en vergelijkbare status.

Maar deze Depay voelt zich nu al groter en belangrijker dan jongens als Robben en van Persie. Lekker thuis laten dit soort figuren die nog niks hebben ewezen en zich zelf geweldig vinden.

Te gek voor woorden, je mag best voor jezelf opkomen, maar je behoort wel respect te hebben oor de gevestigde spelers.

9 juni 2017 om 11:53

Capis

Huntelaar en RVP van een vergelijkbare status? Van Persie heeft alles bereikt wat Huntelaar niet heeft bereikt. Van Persie is altijd de grotere spits geweest en is een echte legende!

9 juni 2017 om 09:50

Daarom is het goed dat de ervaren spelers weer belangrijk worden gemaakt en er een hiërarchie komt. Onder Blind kon hij dit misschien maken, maar niet onder Advocaat. Daarnaast heeft Memphis buiten Nederland nog niets gepresteerd. Een Sneijder, Robben en straks misschien van Persie wél, dus die mogen praatjes hebben. Niet iemand die hopeloos is mislukt bij United

9 juni 2017 om 09:51

Wij willen in Nederland alleen maar ideale schoonzonen op het veld zien, en zeggen er dan bij dat iedereen die niet aan dat beeld voldoet "een probleem" is.

Volstrekte onzin, wat mij betreft. Natuurlijk is Depay een apart type, en natuurlijk beschikt hij over voldoende zelfvertrouwen. Maar voor topsport is het helemaal geen probleem. Echte topteams knallen regelmatig met de koppen tegen elkaar. Daar word je beter van. Bovendien hebben bijna alle topsporters een groot ego (anders kom je niet aan de top), alleen laten ze het niet allemaal zien voor de camera zoals Depay dat doet.

Je moet niet een team vol Depays hebben, maar je moet er wel een paar hebben. Teams met makke lammetjes hebben we genoeg gehad.

9 juni 2017 om 10:20

Wat een volstrekte onzin. Wij willen helemaal geen ideale schoonzonen zien, V. Bommel, Strootman (soms), Nigel de Jong, Jaap Stam vonden we heerlijk. Maar op het moment dat iemand niks presteert dan moet hij zich normaal gaan gedragen en vooral tegen onze grootste, meest belangrijke veddete; Arjen Robben.

Ik heb niks tegen Depay en van mij mag hij ook dragen wat hij wilt. Heb hem een keer ontmoet en vond hem wel een chille gozer. Maarrrr hij moet nu toch echt een keer gaan presteren.. Het zag er allemaal leuk uit bij Lyon afgelopen half jaar maar nu moet hij het daar komend seizoen echt gaan bewijzen. Niet alleen maar dreigend zijn maar er toch wel minimaal 15-20 in gaan schieten.

9 juni 2017 om 10:29

Edo, noem mij eens eens 5 wedstrijden op topniveau waar Memphis het echte verschil maakte en zo het respect heeft afgedwongen waar hij zelf zijn mond zo vol van heeft? Respect krijg je als je het terugbetaald, niet door bijdehand te doen zoals deze gast.

9 juni 2017 om 10:33

@edo:

Ja hoor komt die onzin weer we willende perfecte schoonzonen! We willen lieverdjes..

Onzin. respect is iets anders dan de perfecte schoonzoon. Bij de grootste criminelen is er nog respect naar de mensen die hooger staan.

Het gaat er om dat je je plek moet weten!

En het gaat hier geloof ik niet om iets wat hij voor de camera doet of wel?

En geloof me Nederland valt nog alles mee. Zowel kwa voetbal als in de zaken wereld, zou eens bij onze buurlanden gaan kijken wat er gebeurd als je je zo gedraagd.

9 juni 2017 om 10:36

EDO heeft gewoon gelijk hoor. Wat we zijn echt doorgeschoten in NL met onze liefde voor Dirk Kuijtjes.
Zolang Depay zn duidelijke arrogantie (of zelfbewustheid) koppelt aan prestaties is er helemaal geen probleem. Tuurlijk wortd hij ook kapot gemaakt als ie nik presteert, maar dat is een riusico dat hij zelf neemt.
Op dit moment gaat het goed, en het zou mij niet verbazen als hij echt nog een veel hoger niveau gaat behalen, bij oranje én lyon.
En dan boeit het mij niet dat hij een grote bek heeft.
Jullie wel, en daar doelt Edo op.

@capis: waar doel jij nou op, duistland, belgie? waar de hierarchie op leeftijd nog veel groter is? So what. In Amerika eensportland pur sang, gaat het niet om leeftijd maar om prestatie en talent. Ik zou eerder dat willen volgen ipv starre hierarchische structuren op leeftijd.

9 juni 2017 om 10:41

Haha, Van Bommel is zelfs in de meest letterlijke zin de ideale schoonzoon. Namelijk die van de toenmalige bondscoach. Van Bommel was op het veld hooguit wat irritant voor de tegenstander. Maar verder een brave huisvader die in ABN de pers te woord stond en nooit rare dingen deed.

Nigel de Jong is in Nederland afgefikt: want we willen een ideale schoonzoon.

Strootman is in helemaal niks een vervelende jongen. Raar voorbeeld dus.

Jaap Stam is hard. Op het veld. Verder doet/deed hij ook niks raars.

Er is geen enkele speler in Nederland die het gedrag van Depay vertoont, en die daar Niet op afgerekend is. Geen een. Buitenlandse spelers wel, dat vinden we allemaal mooi. Maar als het een Nederlander is, dan willen we het niet.

9 juni 2017 om 10:46

@capis, elke speler die een vaste plek in oranje heeft, moet inderdaad zijn plek weten: die van volwaardige speler. En dat betekent niet onderdanig doen aan Arjen Robben, maar een topniveau halen. En dat betekent ook tegen Arjen Robben zeggen als hij een verkeerde pass geeft.

ja, het gaat hier wel over iets voor de camera. We zagen allemaal op het veld hoe ze op elkaar reageerden. Daarom zijn er ook vragen over gesteld.

In onze buurlanden: in de echte topcompetities komt het ook gewoon voor hoor, dat spelers geirriteerd reageren op een slechte pass of iets dergelijks. Want het punt is nou juist: dat hoort bij topsport! We hebben jarenlang naar lamgeslagen Nederlandse voetballers gekeken, die niet vooruit te branden leken. Nou, ik zie graag meer van dit soort acties. Pook elkaar maar op. En niet alleen Robben en Sneijder, maar allemaal. Nederigheid binnen teams zie je vaak in Azie bijvoorbeeld, dat moeten we hier echt niet hebben. Daar word je echt niet beter van.

9 juni 2017 om 11:00

"geen een. Buitenlandse spelers wel, dat vinden we allemaal mooi. Maar als het een Nederlander is, dan willen we het niet."

Er zijn legio voorbeelden die dit onderstrepen, maar oppassen met wat je hier zegt, want je haalt het bloed bij sommige leden onder hun nagels vandaan. Dan druk je jezelf weer in het slachtofferrolhoekje en doe je zielig...

9 juni 2017 om 11:06

@clarkkent:
Nou dan zou ik eens goed gaan kijken naar de US. Daar leeft hierarchie ook gewoon heel erg! En het gaat niet om leeftijd, het gaat om je plek weten.

Depay komt net kijken en is niet beter dan een Robben of dergelijke. als je dan slim bent dan luister je en leer je van zulke mensen. Maar meneer vind zich zelf geweldig en dan kom je nooit een stap verder

9 juni 2017 om 11:49

@apocalyps, excuus, ik doelde niet op allochtone spelers (wat jij kennelijk leest in "buitenlands", maar op spelers van andere landen. Een allochtoon met NL nationaliteit is voor mij gewoon een Nederlander. Ik heb het ook niet over iemand als Ziyech ofzo.

Ik doel dus op echte buitenlanders, categorie Zlatan, dat vinden we allemaal geweldig. En vroeger Romario. Als die zei dat hij een beetje moe was, dan lagen we dubbel, en juichten we extra hard. Maar een nederlands elftal speler moet dat niet wagen.

9 juni 2017 om 12:12

Je doet nu net alsof het slecht is om in het veld hard te zijn en daarbuiten welbespraakt en respectvol.

Ik wil graag mensen die zich normaal gedragen buiten het veld. Is dat erg? Ik gedraag mezelf ook gewoon netjes.

9 juni 2017 om 13:18

Huh maar we hebben het toch ook over niet de ideale schoonzoon zijn op het veld? Als je daarbuiten bedoeld dan kan je toch ook niet zeggen dat we dat per se allemaal willen? Genoeg voetballers die zich wél gedragen binnen de lijnen maar daarbuiten niet vinden we toch ook mooi? De gebroeders De Boer, Gullit zijn toch ook niet de braafste? Gijp was toch ook verre van de ideale schoonzoon, die man die we nu zo massaal omarmen? Robben heeft ook maniertjes. Dat met die massagetafel, gebaartjes in het veld. Niemand valt erover... omdat hij presteert.

Het komt er gewoon op neer dat als je niet presteert en vooral als je ook nog nooit wat gepresteerd hebt, je niet zo kan doen tegen internationals met meer dan 100 caps. Een Zlatan of Ronaldo in NL zouden wij ook dol op zijn maar wij hebben gewoon niet zo'n karakter die tegelijkertijd presteert.

9 juni 2017 om 14:48

Zlatan en Romario. Dat zijn niet zomaar de eerste de beste hè. Of schaar je Depay ook in dat rijtje Edo? O ja en een ideale schoonzoon in de media betekent niet automatisch een ideale schoonzoon in de kleermaker. Blijkbaar heb jij liever iemand met een grote bek in de media, want dat is zo lekker authentiek...

9 juni 2017 om 15:00

Wow, lekker uit zijn verband gerukt allemaal. Ik reageer ergens op, lees dat ook eerst.

Het punt met die bekende sterren is dat die nog geen grote ster waren, toen ze ook al een grote mond hadden. Die zijn niet weggestuurd, en terecht. We moeten ze namelijk afrekenen op hun prestaties. Niet op grote mond, hoedjes, of andere randzaken.

En tja, prima als jullie liever iemand hebben die zich netjes gedraagt. Maar trek dan wel 1 lijn: als Depay iets doet dat gewoon past bij topsport, zoals het aanspreken van een teamgenoot, ga daar dan niet over lopen zeuren. Het hoort er namelijk gewoon bij. Depay heeft evenveel recht om zijn mond open te doen als alle anderen, ondanks dat mensen zijn hoedje niet mooi vinden of vinden dat hij arrogant uit zijn ogen kijkt.

9 juni 2017 om 15:11

Er zijn niet veel spelers met een grote bek omdat die het gewoon niet redden in de top. Je moet naar jezelf kijken, dan redt je het. Depay doet dat op zich. Ik vind hem ook niet asociaal eigenlijk. Depay is een ideale schoonzoon.

Robben zal omgekeerd ook 'verdrietig' zijn als hij de bal op een mooi moment ook niet goed krijgt. Maar er moet iets geschreven worden.

9 juni 2017 om 09:52

Precies. En dat gooi je er dan uit, en dan is het klaar. Zo hoort het in de topsport. We moeten niet toe naar een situatie waarin alleen Robben en Sneijder hun mond open mogen doen. Het is juist goed dat Depay dat doet. Soms brandt hij dan zijn vingers, maar dat is niet erg. Een beetje vuurwerk hoort erbij.

9 juni 2017 om 09:58

Precies dit.

Ze willen allemaal die kans om een goal te maken. De media en voetbalzone is weer lekker bezig met het kapot schrijven van Depay. Dat bericht over Van Persie bijvoorbeeld, is inmiddels ook weer veelste lang geleden en totaal geen nieuwswaarde meer.

Drama verkoopt maar waarom moeten spelers altijd zo afgeschreven worden? Ik lees veel liever dat de sfeer in Oranje goed zit en dat er de volste vertrouwen is in de 3 punten (wat waarschijnlijk het dichts bij de waarheid ligt).

9 juni 2017 om 10:01

Robben deed alleen niet bijdehand tegen Van Nistelrooy of Seedorf toen hij nog niet bij Oranje had laten zien. Robben is de grootste Nlse speler van dit moment, Depay mag zijn veters niet eens strikken.

9 juni 2017 om 15:38

Is natuurlijk gezwets. Als Robben iets verkeerds doet, mag het gewoon gezegd worden. Maakt niet uit goe groot de speler is. Irritaties komen gewoon voor in teamsporten en daar is niks mis mee. Dat jij vind dat Memphis niks mag zeggen slaat nergens op.

9 juni 2017 om 10:50

Die bal was gewoon goed hoor.Memphis stopte gewoon met rennen.

9 juni 2017 om 15:03

Memphis lag in volle sprint, en toen kwam die bal niet. Dan is de sprint voorbij, onder andere omdat je anders buitenspel staat. En toen kwam de pass pas, gewoon te laat dus.

maar het doet er weinig toe, dit soort dingen gebeuren op het veld, en dan spreken ze elkaar aan. Zo hoort het ook. Dat doet Robben zelf ook, en terecht. Dan spreek je het uit, en klaar. Het is dit soort media-achteraf-gezaag aan de poten van Depay wat het probleem is, niet wat de spelers in kwestie hebben gedaan of gezegd.

9 juni 2017 om 14:15

Precies, ik heb robben vaak genoeg een "c ronaldotje" zien doen als hij een bal niet goed of helemaal niet kreeg... het blijft in mijn ogen een beetje een hypocriete vent.

hij moet gewoon altijd spelen. Ze moeten in Nederland is beter leren omgaan met speler en hun karakter Als je niet naar hun maatstaven gedraagt ben je gelijk een probleem. Depay moet altijd spelen.

9 juni 2017 om 09:15

@messiaans: haha ze moeten in Nederland eens beter leren omgaan met spelers en hun karakters. Zal het niet zo zijn dat die spelers lekker hun gedrag aanpassen aan de groep!

Gaan toch niet ons aanpassen aan een Depay die nog nooit iets heeft bereikt. Depay behoort geen ruzie te zoken met de gevestigde namen.

Denk je dat een Dybala een grote bek open trekt tegen Messi? In andere landen is er nog veelmeer dicipline juist dan binnen Nederland. Als je dit in Duitsland of Italiã« flikt zullen een Lahm of de Rossi je direct aanpakken.

9 juni 2017 om 09:36

@capis: Dus een voetballer mag geen emotie tonen omdat hij dus niet bereikt heeft wat een onzin zeg .

haha...dan ken jij de karakter van andere voetballers totaal niet
heb je wel eens naar Suares gekeken als hij een bal niet krijgt?

Ten 2e als iemand snel huilt als hij een bal niet krijgt is het wel Robben( ben je vergeten dat Ribbery heb een blauw oog sloeg)

Hier in dit land ben je al heel snel een vervelend als jij je niet gedraagt zo als zij vinden dat het moet, dus de voorbeelden wat jij geeft gaan nergens over.

9 juni 2017 om 09:48

wat een bullshit, je bent in geen land zo vrij om te.zijn wie of wat je bent. En als je dat niet gelooft staat het je vrij om dat in de buitenlanden uit te proberen..
Dat er een bepaalde sociale cohesie bestaat is normaal.

Wat jij bedoelt Is dat mensen zonder controle, die heel hard roepen dat ze geen respect krijgen, heel vaak geen respect tonen voor anderen.
Ga dezelfde vrijheid in gedrag maar eens proberen te bereiken in Noord Afrika, midden Afrika of het midden-oosten. Heb het vermoeden dat je daarna de vrijheid van gedrag in Nederland bejubelen zal.

9 juni 2017 om 09:53

weet niet waar jij het over hebt of voor wie dit bedoel is maar het staat niet bij de naam die je hebt!

9 juni 2017 om 09:58

Brightone, jij hebt het op jouw beurt weer over formele vrijheid, zoals de (juridische) vrijheid van meningsuiting. Daar heb je gelijk.

In de voetballerij zijn we in Nederland enorm conformistisch. Dat heeft niks met formele vrijheid te maken, maar met calvinisme. "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg". Een voetballer in Zuid Amerika of Afrika zou nooit, maar dan ook nooit zo afgefikt zijn omdat hij een gek hoedje draagt. Maar hier in Nederland, oh oh oh, als je een hoedje draagt, dan ben je een soort duivel hoor. Daar zijn we in Nederland wel degelijk veel beknepener in dan in de meeste andere landen.

We willen in Nederland ideale schoonzonen zien, die braaf in de pas lopen met de Grote Meneren die een Grote Carriere gehad hebben. Maar het leuke is nou juist dat je pas echt een grote meneer wordt, als je lak hebt aan dat soort flauwekul, en je puur ontwikkelt op het bereiken van je sportieve top. En dat betekent niet disrespectvol zijn, maar het betekent wel de koppen tegen elkaar als er op het veld iets niet goed gaat. En dat is precies wat Depay hier gedaan heeft.

9 juni 2017 om 10:13

Capis,

Hij had commentaar op Robben, omdat hij een bal niet goed kreeg ingespeeld. Daar mag en moet Depay iets van zeggen. Over de manier waarop kunnen de meningen verschillen, maar als je zelf op hoog niveau hebt gesport, dan weet je dat
men elkaar weleens in het heetst van de strijd 'uitfoetert'. Dat is m.i. geen ruzie zoeken wat hij met Robben deed.

En Depay heeft genoeg 'berijkt'. In ieder geval heel wat meer, dan de alwetende leunstoelanalisten hier die zelf nooit fatsoenlijk tegen een bal hebben getrapt... Maar zoals vaker het geval is spreken bepaalde mensen vanuit hun onderbuik.

9 juni 2017 om 10:16

@Messiaans,

Haha maar Suarez presteert toch. Kijk maar met wat hij wegkomt. Van het herhaaldelijk bijten tot aan het racistisch bejegenen van zijn tegenstanders. Als je presteert, dan knijpen mensen selectief hun ogen dicht. Doe je dit niet, dan zoeken ze allerlei stokken om mee te slaan, zoals een hoedje, outfit of auto van 600.000+ pond.

9 juni 2017 om 10:22

@messiaan:
Zelfs een Suarez stelt zich nederig op naar een Messi! enbalen mag als je eenbal niet krijgt maar gaat opde manier waar op. en we gaan Depay tochniet vergelijken met een Suarez dieop dit moment misschien wel de beste spits ter wereld is...

En weet je dan hoe het in andere landen gaat? Joh zou eens om je heengaan kijken in Duitsland, Engeland, Spanje of Italië. Daar drukken ze dit ook direct de kop in. sterker daar word hetniet eens geprobeerd door d ejonge gasten.

Dus doe nu niet of het iets Nederlands is. En blijf niet hangen in Frank de Boer want daar doel je op die niet met "lastige" jongens om kon gaan. Dat is niet de norm voor Nederland heh.

9 juni 2017 om 10:24

@appocalyps:

zo mooie dood doener; zoals zo vaak spreken mensen uit hun onderbuik..

Kan je al geen discusie mee voeren dan, want is een non argument.

Zelfde als de onzin dat Depay verder is gekomen dan de mensen hier op VZ. Geloof dat dat er geen ruk mee te maken heeft gezien wij niet in dat veld staan!

9 juni 2017 om 12:16

Nogmaals waarom is het erg dat we in Nederland van beschaafde mensen houden die zich goed gedragen? Zouden ze in die andere landen ook eens moeten doen, we hebben het in Nederland namelijk best goed hoor met ons belegen gedrag.

Van arrogante blaagjes als memphis houden kan natuurlijk ook, daar ben je ook vrij in in ons tuttige landje

9 juni 2017 om 15:10

Migi, het gaat er niet om dat ik van dat gedrag hou. Ik vind het ook irritant, soms althans.

Het gaat erom dat er allemaal conclusies aan verbonden worden door mensen, die gewoon onterecht zijn.

Memphis draagt hoedje, dus is een slechte prof.

Memphis is arrogant, dus hij leeft niet voor zijn sport en zal nooit een topper worden.

Memphis heeft een grote bek, dus hij moet niet meer opgeroepen worden.

Dat soort moraliserend gedoe is de bijl aan de wortel van de topsport. Topsporters zijn geen aardige mensen waar je mee moet samen wonen. Topsporters moeten bijzondere prestaties leveren, en hun storende karaktertrekken moet je managen in plaats van cold turkey veroordelen omdat we liever comfortabele interviews zien vanuit onze luie stoel.

9 juni 2017 om 09:33

Als we ons gaan aanpassen aan onze Koninklijke Hoogheid Depay dan weet je zeker dat we nooit meer wat gaan presteren. Deze jongen zal het nooit leren. Wat mij betreft selecteren ze deze arrogante kwal nooit meer. Ik heb liever gasten die trots zijn om voor Oranje uit te komen dan dit soort egotrippers.

9 juni 2017 om 10:01

De meeste topvoetballers uit het verleden waren veel vervelender. Dan kan je op je strepen gaan staan en ze wegsturen, dat is een optie. Tevens de weg van de minste weerstand.

Of, optie 2, je leert er mee om te gaan, probeert ze op hun beurt een beetje normaal te laten doen, en dan kan je hun kwaliteiten gebruiken. Dat is meer werk, maar levert ook meer op. En daar wordt de bondscoach voor betaalt. Depay heeft nog helemaal niets gedaan wat in de buurt komt van iets dat genoeg is om hem weg te zenden.

9 juni 2017 om 10:19

Jongens als Van Persie en Robben zijn wel welkom? Die waren of zijn totaal niet arrogant?

9 juni 2017 om 10:35

Ik hou persoonlijk gewoon niet van gastjes die niks gepresteerd hebben en een houding aannemen van heb ik jouw daar. Ik weet bijna zeker dat het hem totaal niet interesseert in welk team hij voetbalt, het draait toch alleen maar om hem. Kijk naar die 2 doelpunten uit tegen Luxemburg. Zijn manier van juichen....bah. Voor Oranje spelen doe je niet voor jezelf. Dat doe je voor het hele land! Ik weet zeker dat deze jongen de absolute top nooit gaat halen vanwege die nare ongeïnteresseerde houding!

9 juni 2017 om 10:54

@geertje, je geeft goed weer hoe het volgens mij gaat.

1) je houdt niet van dat soort gastjes
2) je koppelt er de conclusie aan dat het hem niks scheelt en dat hij de top niet gaat halen

Maar je moet die dingen juist los zien van elkaar. De grootste topvoetballers zijn vaak volstrekt onuitstaanbaar. Kijk naar Ronaldo, een grotere kwal is er niet te vinden. Vreselijk. Maar wat een ongelooflijke topvoetballer is die jongen.

Zelfde met Zlatan. Die was als tiener al onuitstaanbaar. Dan kan je hem overal wegsturen, maar ja, da's niet slim he? Die heeft dus wel de absolute top gehaald, en die is ook gewoon een huursoldaat. Presteert altijd en overal.

We weten niet hoe ver Depay gaat komen. We weten wel dat je alleen de volle potentie uit hem haalt, door hem te laten voetballen. En dat is wat de trainer doet. Al die Hollandsche calvinisten hebben liever een ideale schoonzoon op het veld staan. Maar daarom zijn zij geen bondscoach, en Advocaat wel. Die kijkt naar kwaliteit.

9 juni 2017 om 11:10

@edo:

Ronaldo bij Man U luisterde wel naar de toen gevestigde namen. En was daar ook niet zo arrogant als Depay. Zelfs al had hij 10x meer talent.
Zlatan net zo, die had toen hij bij Juve kwam echt niet zo'n grote bek tegen de grote jongens daar toen al.

Dat kwam later pas toen ze zelf gevestuigde namen waren! Maar altijd met respect om gegaan met hun teamgenoten. Mooi dat je het zelf aanhaalt.

9 juni 2017 om 11:58

Zlatan toen hij pakweg 16 - 17 was heeft Arsenal afgewezen met als citaat "zlatan doesn't do trials". Dan zeg je wel een hoop hoor, over jezelf. Niet in het gezicht van een medespeler, maar toch.

verder doe je de aanname dat Depay het respectloos doet richting teamgenoten. Maar daar is volgens mij helemaal geen sprake van, dat weten alleen die jongens zelf.

En of Ronaldo "luisterde", betwijfel ik. Die liep de hele tijd te pingelen in het begin hoor. Hij is pas later effectief geworden. Over die arrogantie zou je gelijk kunnen hebben, dat weet ik niet. Maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd, dat is iets wat voor ons totaal niet uit zou moeten maken. Als een ploeggenoot daar wat van vindt, moet die het vooral zeggen.

Ronaldo is vaak richting supporters weer niet respectvol geweest (overigens was dat helaas wederzijds). Nou maak ik me sowieso niet druk om voetballers, maar dat is iets wat je je als supporter kan aantrekken. Maar de omgang tussen spelers is iets dat tussen hen speelt, daar hebben wij niks mee te maken.

Memphis denk sinds Manchester waar die volledig geflopt is , dat meneer de dienst uit kan lopen maken in het nationaal elftal.
Deze trekjes heeft hij niet bij Lyon , omdat hij daar meteen de kop word gedrukt.

Even met beide beentjes op de grond knul voetballen ken je wel 100%

9 juni 2017 om 08:54

Waar heb jij het over ?
Dus als je een bal niet goed ingespeeld krijgt waar zelfs een doelkans uit kan komen mag je niks zeggen omdat een ander meer gepresteerd heeft ? grootste onzin

Verder staat er ook dat het netjes is uitgepraat, dus waarom dit artikel nog geschreven moet worden snap ik ook niet

9 juni 2017 om 09:07

Eindelijk voelt Depay zelf hoe het voelt als je voor eigen successen gaat i.p.v. oog te hebben voor je medespelers. Depay speelt vaak met een oogklep en ziet vaak zijn medespelers niet staan.

9 juni 2017 om 09:18

Verkeerd gespeeld hij stopte met lopen op een bal daarna lopen zeiken omdat hij vind dat de bal te laat kwam. Wereld van verschil.

9 juni 2017 om 09:32

Eindelijk voetl depay ? haha dan mag robben nooit meer klagen als hij geen bal krijgt

9 juni 2017 om 09:05

Onzin deze post, iedereen bij Man u is geflopt maar hij is kind van de rekening zo gaat dat.
Eerlijk gezegd is hij in NL Elftal de beste voorin al wedstrijden lang. al die zeg maar oude vedettes laten niets zien. Een beetje respect voor Memphis mag ook wel!

9 juni 2017 om 09:18

@messiaans: Al wedstrijden lang?

hij is nognooit de beste geweest voorin. En Laat ook 3x niks zien voorin, 1 lucky assist omdat die speler uitgleed. Maar verder laat hij niks zien.

robben en Sneijder zijn nog steeds 10x zo belangrijk als deze Depay. Zet er Lens of Promes neer en je gaat er niks op achteruit.

9 juni 2017 om 09:35

@capis

Niet met je eens, depay laat gewoon zien als hij speelt dat er eindelijk wat creativiteit is, soms draaft hij het door, maar er gebeurd eindelijk weer wat.. Robben blijft uiteraard de beste voorin. Maar depay is toch wel zeker zo belangrijk.

Sneijder is allang niet meer de oude.

9 juni 2017 om 09:49

@capis Lucky assist gaan we nu dit soort dingen roepen joh.

we zullen vandaag wel zien wie het creatiefst is. Depay is zeker één van de beste in dit team.

9 juni 2017 om 10:29

@messiaand:
Ja die man valttoch gewoon, niet door een actie van depay ofzo. Verder heb je hem niet gezien. Ziet er luek uit wat hij doet maar 0,0 effectief.

Depay behoort niet eens tot 1 van de 5 beste als iedereen fit is.

9 juni 2017 om 10:36

@capis: uit eindelijk vandaag weer gaan we verwachtingen van de verkeerde hebben en wie scoort en beslist het Depay.

9 juni 2017 om 11:10

@ Messiaans
waarom zou je vermelden dat je zelf in het buitenland een balletje heb getrapt ? vind ik persoonlijk een beetje #off

verder ben ik benieuwd hoe vanavond naar depay gekeken word.
ik denk zelf dat hij met 2 assist gaat komen en misschien wel een goaltje !
met alle respect maar dat mag je toch wel verwachten tegen Luxemburg !

Goed dat de hiërarchie wordt hersteld. Mooiste scenario is dat RvP terugkomt en in de punt staat met Robben, Sneijder en Promes erachter. Depay lekker banken. En dat uitgerekend RvP ervoor zorgt dat we ons kwalificeren.

9 juni 2017 om 08:56

Wijnaldum en Strootman als greppel erachter.

9 juni 2017 om 10:05

Ja hoor, en dan Elia terug, en Nigel, en Van der Wiel, want die deden het vroeger allemaal zo goed.

We moeten vooruit gaan denken, in plaats van terug in de tijd gaan. Van Persie is voorbij. Sneijder is bijna voorbij, en Robben gaat ook een keer voorbij zijn. Zolang ze nog goed genoeg zijn kun je ze opstellen, zeker als je geen punten meer mag verliezen. Maar Van Persie is echt niet meer beter dan de anderen.

9 juni 2017 om 10:27

@edo:

Nee want Janssen en Luuk de jong en Siem de Jong zijn zo veel beter dan van Persie en hebben de toekomst.......

Beste behoren bij Oranje te zitten en dat is van Persie nog steeds.

9 juni 2017 om 12:01

Tja, daar heb je een punt. Luuk en Siem horen er absoluut niet bij wat mij betreft.

Janssen wel, slecht bij Tottenham, goed bij oranje. En dan vind ik Dost een betere invaller dan Van Persie. Maar het houdt niet over.

Probleem met Van Persie is alleen dat hij zelf in oranje vaak en lang slecht gespeeld heeft. Bij zijn clubs ook lange periodes slecht gespeeld. Zijn naam is groot, en soms was dat terecht, maar vaak ook niet. Hij is wat mij betreft dus echt niet onomstreden zo'n grote naam die je er dan bij moet houden, zoals Robben en Sneijder dat wel zijn.

Nou als er iemand vaak met een azijngezicht mede spelers staat uit te foeteren omdat hij een bal niet zo krijgt als hij wil, is het robben wel..

9 juni 2017 om 09:13

Die heeft ook wat gepresteerd

9 juni 2017 om 11:36

Al was het Lionel Messi.. dat maakt geen enkel verschil. Je medespelers uitfoeteren op het veld als een klein kind hoort niet. Helemaal niet als je een speler bent die erom bekend staat vaker voor eigen succes te gaan dan een bal af te spelen...

Memphis moet zich gaan richten op het teambelang. Zoals hij het nu doet wekt hij irritatie. Hoop dat hij in positive zin veranderd en anders mag Promes zijn plekje wel overnemen.

Ga eens een wedstrijd van real madrid of barcelona kijken .. er is zovaak onvrede , bij bv Suarez of Ronaldo die een bal niet krijgen of niet goed krijgen.
Daar worden toch ook geen hele artikelen over geschreven, gaat helemaal nergens over dit.
Media moet memphis wel echt duidelijk hebben merk ik, dit is al de 2e artikel vandaag die ik tegen kom over hem.

9 juni 2017 om 12:03

Ploegen worden ook juist beter van dat soort confrontaties. Niet voor niks dat dit bij de topploegen veel voorkomt, dus.

Depay heeft iemand nodig die hem begeleid. Tevens moet de media hem met rust laten, verwacht dan een hele andere Depay te zien

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren