Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV-fans schreeuwen om vertrek van Cocu: ‘Ik begrijp dat ze boos zijn’

Laatste update:

De naar Den Haag meegereisde fans van PSV uitten zaterdag hun teleurstelling over het resultaat in de Hofstad. De regerend landskampioen liet vlak voor tijd een 0-1 overwinning op ADO Den Haag uit zijn handen glippen: 1-1. De supporters zongen luidkeels 'Phillip, rot op' en 'Schaam je kapot'.

"Dit is echt een mokerslag inderdaad. Een enorme teleurstelling voor de fans en voor ons. Ik begrijp volkomen dat ze boos zijn", zo vertelde Marco van Ginkel in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Joshua Brenet snapte niet hoe PSV alsnog de zege kon weggeven. "Er was na afloop woede en frustratie in de kleedkamer. Er werd ook met iets gegooid. We hebben ons in slaap laten sussen, maar hadden het nooit zover moeten laten komen", benadrukte de verdediger aan Omroep Brabant.

Jürgen Locadia snapt de woede bij de meegereisde PSV-fans. "De fans hebben al het recht om boos te zijn en ik snap dat zij teleurgesteld zijn in ons. Ook in de kleedkamer ging het er aan toe. Wat er precies gezegd is hou ik voor me, maar het was niet positief. Ik denk dat het seizoen voor ons nu klaar is."

Phillip Cocu is een geschikte trainer voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Haha, 2 keer kampioen goed gedaan in de CL en omdat het een jaartje minder gaat met een PSV met toch wel een minder team dan Ajax en Feyenoord schreeuwen om vertrek apart.

16 april 2017 om 00:33

Inderdaad, schandalig van de fans vind ik dat. Cocu heeft het voortreffelijk gedaan, al is dit seizoen wel minder. Helpt niet dat Guardado en de Jong zo hopeloos uit vorm zijn.

16 april 2017 om 17:50

Wat heeft Cocu nu precies goed gedaan? Het is nou niet bepaald zo dat hij een speler beter heeft gemaakt sinds hij hoofdtrainer van PSV is en tactisch is het ook lang niet altijd goed. Ik denk alleen vooral dat PSV de boot heeft gemist op de transfermarkt de afgelopen zomer en dat kan je Cocu niet echt verwijten. Dat is ook het risico als je een 'club-icoon' voor de groep zet. Als het goed uitpakt, heb je een boegbeeld. Pakt het slecht uit, verliest de betreffende persoon veel respect bij de achterban.

16 april 2017 om 00:46

Idd. Typische gloryhunters uitspraken zijn dit. Cocu, een PSV-er in hart en nieren, die alles voor de club over heeft en echjt niet zijn eigen carriere om zeep wilt helpen, wordt hier afgemaakt.

Terwijl er 11 koekenbakkers op het veld rondlopen.
Doet me denken aan Graafschap - Ajax vorig jaar. Er is niks meer dan schaamte voor je club, en de enige die je het echt kwalijk kan nemen zijn die 11 koekenbakkers die een vermogen verdienen maar niet eens de peper uit hun reet kunnen lopen.

16 april 2017 om 07:54

Wat een onzin. Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst en 1 van die 2 kampioenschappen pakten ze met alle geluk van de wereld. Dit jaar waardeloos in CL, beker en competitie. Rare wissels, geen enkele speler die beter is geworden of in vorm is..

16 april 2017 om 10:06

Ga huilen.. Cocu en psv hebben een geen topjaar gehad, get over it! Volgend jaar beter, en kampioen wordt je niet per ongeluk. Dat wordt je omdat je de meeste punten hebt. PSV heeft het niet nu verspeeld, maar al in het begin van het seizoen. Dus hou op met je te gedragen als een peuter die geen koekje krijgt en steun je club!

16 april 2017 om 10:50

Precies, tegen Heerenveen hadden ze alle geluk van de wereld door in de laatste minuten nog twee goals te maken en te winnen. Gisteren hadden ze helaas pech. Zo gaat dat.

16 april 2017 om 11:54

Ik word zo moe van de uitspraak; PSV heeft geluk gehad bij het kampioenschap vorig jaar'. Doelent op het verlies van Ajax tegen de Graafschap? Wat voor een gruwelijke plaat heb je dan voor je kop? Als je zo gaat beredeneren kijk dan ook naar de voorlaatste speelronde?? Je bent verdiend kampioen als je bovenaan staat na de laatste speelronde. Hypocriete gedoe altijd

16 april 2017 om 12:06

Het is toch ook gewoob geluk dat psv kampioen werd? Ze hadden het niet in eigen hand. Dat ajax dan dramatisch speelt is gewoon geluk hebben.

17 april 2017 om 00:10

Kevin, dan kan je wel gefrustreerd lopen doen. Maar door het falen van Ajax, is Psv kampioen geworden dat vind ik echt. Ajax hoort altijd van de Graafschap te winnen!

16 april 2017 om 08:14

Minder team is natuurlijk niet waar. Dat is nu zo omdat spelers hun niveau niet halen. De Jong, Guardado, Propper en Willems zijn echt 3 klasses minder dan de twee jaar hiervoor.

Dat ligt natuurlijk niet alleen aan Cocu, maar de chemie met deze groep lijkt wel een stuk minder.

16 april 2017 om 13:32

Idd minder klopt gewoon niet. Misschien wel de beste selectie maar niet op de juiste plek. Als je 8 gelijkwaardige middenvelders hebt en een spits heb die biet functioneert en geen buitenspelers hebt, dan wordt het idd lastig. Dit is overigens ook Brands aan te rekenen.

16 april 2017 om 08:32

Ik denk dat dat vooral het probleem is: op papier hebben ze helemaal geen mindere selectie dan Ajax en Feyenoord. Misschien zelfs iets sterker. Geen wonder dat de fans teleurgesteld zijn over dit zeer, zeer matige seizoen.
Ongelooflijk hoe zwak De Jong, Guardado, Willems en Propper spelen grote delen van het seizoen. En ligt dat dan aan Cocu? Tja, zeg het maar...

16 april 2017 om 08:39

Je slaat de spijker op z'n kop! En aan dat rijtje spelers kan je nog wel twee namen toevoegen. Dat is meer dan een half elftal dat om een of andere reden geen potten kan breken. Dit kan je Cocu in ieder geval niet aanrekenen.

16 april 2017 om 10:36

Op papier hebben we zeker wel een mindere selectie. De verdediging met Isimat is zwak en instabiel, het middenveld is even goed als bij Ajax en Feyenoord. Ajax en Feyenoord hebben echter 2 goede vleugelspelers met dreiging, waarbij PSV met verkapte vleugelspelers spelen. Traore en Jørgensen zijn op dit moment ook stukken beter dan de Jong, omdat de Jong alleen kan fungeren in een systeem met vleugelspelers.
En dat gezeik op Willems... Willems speelt echt een goede 2e seizoenshelft hoor. Gister speelde hij niet eens mee...

16 april 2017 om 09:15

Dat is toch anders. Het 1e jaar is dat het elftal gewoon in vorm waren. Het jaar erna met veel geluk kampioen geworden na enorme blunder van Frank de Boer (Graafschap). Verder heeft Cocu niemand beter gemaakt? Ook is het voetbal dat PSV speelt onherkenbaar. Ook zie ik steeds meer ongemotiveerde spelers staan, gebrek aan vertrouwen kun je zeggen.

16 april 2017 om 10:39

Niemand beter gemaakt haha. Depay, Wijnaldum en Bruma hebben toch voortreffelijke transfers gemaakt. Willems is zeker gegroeid, Aria's zeker(speelde gister als enige naar behoren). Hendrix is ook gegroeid, van Ginkel, Locadia, en Zoet is stabieler geworden. Altijd zo'n onzin om te stellen dat een trainer niemand beter maakt.

16 april 2017 om 10:40

Dat ze ongemotiveerd zijn lijkt echter inderdaad zeker het geval.

16 april 2017 om 11:07

Depay was al goed op dreef voor Cocu kwam. Wijnaldum ook. Hij is bij Feyenoord al aardig op dreef. Bruma ben ik niet gecharmeerd van. Hemdrix zit op de bank, Locadia zie ik niet naar grote club gaan.

16 april 2017 om 12:04

@ petervermeulen, ik maakte de reactie net ook al op een andere comment over 'geluk' dat PSV vorig jaar had met het kampioenschap. Ik ben erg benieuwd waarom volgens jou? Benieuwd naar je beredenering. Volgens mij ben je kampioen als je bovenaan staat na de laatste speelronde. Dat Ajax als natte kranten speelde tegen de graafschap is geen geluk voor PSV maar onkunde van Ajax. Ik ben er benieuwd hoe jij dan kijkt naar de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht met 2 foutieve beslissingen van de scheids, dan kan meer van geluk spreken omdat je daar als speler niets aan kunt doen? Beetje hypocriet is het niet?

16 april 2017 om 12:11

Je bent ook kampioen als je aan het einde bovenaan staat. Niemand twijfelt daar aan. Wanneer je het niet in eigen hand hebt en een ajax verliest van een degredatie kandidaat mag je toch wel van geluk spreken. Betekent niet dat ajax het meer verdiende ofzo dan psv. Stel psv had die laatstr wedstrijd verloren en ajax ook dan mag ajax ook van geluk spreken.

16 april 2017 om 10:19

Hoelang kan je blijven teren op een paar gelukkige gelijkspelletjes in de CL? Cocu heeft een goed seizoen gehad, verleden jaar was het al niet best. Dit seizoen is eigenlijk een groot tactisch drama.

16 april 2017 om 11:40

paar gelijkspelletjes? volgens mij won die elk thuisduel hoor dat jaar iet wat Europees belangrijk is en uit pakte die 1 punt wat dus betekent dat je door bent en dan 2 gelijke spelen waar jij als enige op doelt tegen atletico wil ik nog wel is iemand anders zien doen

Ik krijg hier een gevoel van schaamte door. De man met een hart voor de club, de man met veel doorzettingsvermogen en vooral de man die ons 2 titels op een rij bezorgd heeft, met daarbij nog het o zo zoete toetje dat de knock-out fase van de CL heet. Hoe kan je die man nou weg willen? Vanwege die spelers die bizar veel kansen om zeep helpen? Vanwege de technisch directeur die teveel middenvelders haalt ipv 3-4 fatsoenlijke buitenspelers beschikbaar stelt voor onze coach? Philip Cocu treft geen blaam voor dit seizoen, misschien alleenvoor de bekerblamage want dat was een gebrek aan motivatie. De selectie heeft een hoop verfrissing nodig, maar aub geen '2013 verfrissing' met 8 nieuwe basisspelers in vergelijking met het seizoen ervoor. Het raamwerk staat er, Brands: doe je best!

16 april 2017 om 00:46

Veel te voorbarig inderdaad. Ik hoop dat de trainers en het bestuur wel goed gaan evalueren om een sof als deze in de toekomst niet gauw weer te laten gebeuren. Want niet per se de eindrangschikking stelt teleur, misschien nog wel meer het vertoonde spel. Ondanks alles eindigt PSV waarschijnlijk rond de 75 punten, dat is onvoldoende maar alsnog ruim meer dan in de meeste Rutten-seizoenen.

Helemaal met je eens dat de goede seizoenen nu veel te snel vergeten worden. En dat Cocu ook nog eens in en in clubman is. Twee kampioenschappen na zeven jaar droogte is gewoon knap, al kwam er vorig jaar natuurlijk wel wat geluk bij kijken. Volgend seizoen weer een kans, wat mij betreft nog steeds met Cocu als hoofdcoach. Ik mag hopen dat er dan wel capabele vleugelspelers in de selectie terecht zullen komen, en dat de speelwijze weer attractiever wordt.

16 april 2017 om 01:02

Met het huidige bestuur zit die ecaluatie wel snor. Volgend jaar moet Brands zijn werk gewoon beter doen. Wat betreft je opmerking over de attractiviteit: die gaat automatisch omhoog als we gewoon onze kansen afmaken. Dat moet volgend jaar wel lukken met nieuwe buitenspelers.

16 april 2017 om 10:55

Jime ,

Er werd toch al eerder getwijfeld aan cocu alleen kreeg hij toen hulp van Hiddink?

Met alle respect voor Cocu en zeker voor de prijzen die hij pakte en het goede voetbal in de cl . Misschien is Cocu niet de goede trainer. Ik vind persoonlijk dat hij dit jaar bijzondere keuzes heeft gemaakt. Waarvan ik denk volgens mij moet je eens veranderen.
Het probleem is bij psv al loopt het niet is er op dit moment niemand die het in het veld kan veranderen. Gaurdado kon dat andere jaren prima maar heeft het dit jaar ook niet.

De selectie was in het begin niet veel anders dan de 2 jaren hiervoor dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik weet niet voor mijgevoel is cocu nie de juiste trainer voor psv.

16 april 2017 om 13:39

Maar was het echt een groot deel van de uitsupporters die dit riepen, of was het een groepje van 30-40 man (die bij elkaar ook al een hoop lawaai kunnen maken)?

16 april 2017 om 13:47

Gilau als ik de beelden nu even snel terugkijk schat ik dat ongeveer 20-25% vh uitvak schreeuwde 'Philip rot op'. Het aantal mensen dat meeging naar Den Haag is mij niet bekend dus een concreet aantal kan ik je niet geven. Maar er waren dus gelukkig ook 75-80% van de supporters die niets riepen over Cocu.

17 april 2017 om 14:08

Dat is goed om te horen, dit gun ik Cocu namelijk niet. Ik zie hem volgens jaar weer graag bij Psv, met een wat opgefriste selectie.

Cocu heeft het uitstekend gedaan. Dit seizoen is de selectie gewoon minder dan die van Ajax en Feyenoord . Beetje sneue figuren dus, die psv supporters:

16 april 2017 om 01:10

Mindere selectie? Exact dezelfde selectie (op bruma na) die vorig jaar overwinterde in de CL en 20 punten boven feyenoord eindigde (en die hebben alleen jorgensson en berghuis nieuw). De selectie is gewoon verzadigd, want slechter materiaal hebben ze niet.

16 april 2017 om 02:41

Ik als Ajacied vind ook dat Cocu het goed gedaan heeft. Die mag zo wel jaren blijven....
Hoezo selectie minder... ? Vlgs velen had Cocu de beste selectie... alleen Cocu heeft een uitstraling van een pinguin. Heeft geen lef en weinig tactisch niveau.

16 april 2017 om 07:48

Maar psv heeft echt niet de beste selectie. Bij guardado zag je vorig seizoen al slijtage en nu is hij echt gewoon van een normaal niveau. Terwijl hij echt heel erg goed was. Propper en luuk presteren ook bagger evenals jetro en arias. Naast moreno is er geen enkele cv die altijd ready is. Zoet doet het aardig, maar ook niet meer dan dat en men heeft middenvelders op de flanken. Beste selectie yeah right.

16 april 2017 om 08:21

Volgens velen? Wellicht volgens scorebord journalisten . De selectie van PSV is niet zo sterk en als belangrijke pionnen als Luuk de Jong en Guardado beduidend minder zijn dan vorig jaar terwijl bij concurrenten spelers als Jorgensen, Van der Heijden, Dolberg beter blijken dan verwacht ...dan heeft PSV gewoon veruit de minste selectie van de drie. Qua puur voetbal en ook qua gretigheid en vooral qua creativiteit. Echt alle linies zijn zwakker dan de concurrenten ...de keeper, het middenveld, de aanval...alleen de verdediging is nog wel OK: alleen Ti Ta Tovenaar was met deze suffe selectie kampioen geworden

16 april 2017 om 07:39

Aan het begin werd nog geroepen hier door iedere PSV gan day ze beste selectie van Nederland hebben....

16 april 2017 om 09:17

Ga de archieven er nog maar eens op naslaan. Na 3 wedstrijden had PSV volgens velen de beste selectie en zouden met 2 vingers in de neus kampioen worden. Ajax moest nog alle zeilen bijzetten om 3e te worden.

16 april 2017 om 10:06

Wie is velen? Niet volgens mij in ieder geval. Daarnaast hebben enkele spelers bij zowel Ajax als Feyenoord zich inderdaad beter getoond dan vooraf gedacht was, terwijl bij PSV enkele spelers juist minder spelen dan verwacht. Wat "velen" vooraf dachten is niet relevant, de werkelijke selectie van PSV bleek aanzienlijk minder dan die van Feyenoord en Ajax .

16 april 2017 om 12:03

Ajax kocht laat in de transferperiode nog goede spelers, Sanchez kende niemand nog en speelde de eerste wedstrijden niet mee. Niemand wist dat Onana zo goed zou zijn, enz.
Niemand kende Jorgensen nog. Dat Jones een fantastische keeper was wist ook nog niemand.
Maar verder keek niemand kritisch naar Psv. Luuk de Jong is altijd een beperkte spits geweest en kon hooguit 2 jaar mee. Iismat was altijd al matig. Arias kan nog steeds niet verdedigen. Moreno wordt overschat. Zoet is een degelijke maar niet meer keeper die zelden een bal klemvast heeft dus zoals gisteren ook weer bleek. Zo kan ik wel doorgaan.
Laat ik volsta met de opmerking dat de sterkte van een selectie tijdens de competitie pas blijkt.

Cocu moet na dit seizoen vertrekken anders krijg je volgend een seizoen a la De Boer. Chemie is gewoon uitgewerkt. Ik heb begin van het seizoen gezegd dat Cocu dit niet meer op de rails krijgt. PSV heeft een trainer nodig a la Bosz die wel zijn spelers weet te motiveren zowel in de competitie als de EL.

16 april 2017 om 10:41

Onzin, chemie was niet weg tussen de boer en de selectie, hij miste gewoon bepaald soort spelers. Hij had een spits die fantastisch kon afmaken, maar totaal niet kon voetballen, hij had eigenlijk geen enkele creatieve middenvelders en te weinig vleugelspelers. Na de klapper van Milik werd dat rechtgetrokken. Ook een beetje geluk met de scouting en nog een kleine correctie in de winterstop.

Datzelfde probleem heeft PSV nu.

het is mooi dat cocu een echte clubman is maar hij is op dit moment de trainer. En zijn team functioneert niet. Ligt dat aan de spelers? of aan de trainer? of aan de wisselwerking? Brands heeft al meerdere keren gezegd dat de selectie goed genoeg is. Als dat zo is ligt het probleem bij de trainer. Dan is de vraag of de trainer de situatie kan veranderen. Als het antwoord daarop negatief is, kan de enige conclusie zijn dat er een andere trainer voor de groep moet komen. Het heeft helemaal niets met clubliefde te maken, het moet gewoon een zakelijke beslissing zijn.

Cocu heeft op mij nooit zo'n goede indruk gemaakt als trainer. Ook niet in het jaar dat psv gedragen werd door depay, guardado, wijnaldum en de jong. Dit jaar heeft hij opzichtig gefaald, door te lang aan spelers vast te houden die niet presteerde en door slechte (en vaak laffe) tactiek.

16 april 2017 om 02:23

Maar de selectie is toch nauwelijks goed genoeg geweest na de winterstop? Je hebt geen vleugelspelers, en als klap op de vuurpijl doen guardado en de jong het niet geweldig, vorig jaar 2 van je groothouders. Vond het goed dat hij in zijn eerste jaar hulp durfde in te schakelen in de vorm van een ervaren coach. Vorig jaar deed hij het met een op voorhand verzwakt elftal voortreffelijk in Europa en werd hij kampioen. Nu een jaar matig (maar ook wel een erg goed Feyenoord en Ajax) en hij moet meteen weg. Wel cru.

16 april 2017 om 08:39

De gemiste kansen aan het begin vh seizoen breken PSV nu wel erg op. Dat kun je Cocu echter moeilijk verwijten. Dat spelers hun niveau niet halen is echter wel iets wat de trainer/coach aangaat. Ook het aantal successen die op conto van Cocu staan is beperkt. Eigenlijk alleen het 1e seizoen en vorig jaar in Europa. Over het kampioenschap van vorige seizoen kun hem namelijk net zo negatief als positief beoordelen.
En hart voor de club....als je iemand daarom moet laten zitten dan zat Blibd nu nog bij Ajax. En dat was voor iedereen leuk geweest behalve voor de Ajacieden!

16 april 2017 om 08:35

Een matige keeper, creativeloze middenvelders, zeer slechte buitenspelers en een houten Klaas in de spits...daar kun je echt nooit kampioen mee worden tenzij enkele van deze spelers zeer boven zichzelf uitstijgen en de concurrentie zwak is, zoals vorig jaar het geval was. Dit jaar hadden de concurrenten gewoon een stuk betere spelers, zo simpel is het.

Ik snap de frustratie van de fans, alleen vind ik wel dat spelers als Luuk de Jong, Willems en Guardado net zo schuldig zijn als Cocu. Op het moment dat vorig jaar in Doetinchem het eindsignaal klonk gebeurde er waarschijnlijk iets goed voor Ajax en niet voor PSV. Wat zou er gebeuren als Ajax wel had gescoord? Ik heb zo een vermoeden dat juist wij nu met de gebakken peren hadden gezeten. Zou me niet verbazen als de Boer dan nog de trainer van Ajax had geweest en dat men in Eindhoven een selectie had gevormd met meer honger. Nu lijkt het er op dat er een grote schoonmaak er aan gaat komen...

Ik vind dat je Cocu hier niets in kan verwijten. De selectie is prima alleen hij is niet in balans. 2 vleugelaanvallers zijn in januari verkocht maar daar is niks voor teruggekomen. En toen vorig seizoen Lestienne vertrok kwam er ook niemand voor terug. Dat is de zwakte van PSV. De flanken. En de pech dat de spits niet scoort op dit moment.

Het probleem is dat PSV vorig jaar het te gemakkelijk heeft gehad. Het had een teken aan de wand moeten zijn dat ze kampioen werden door het falen van Ajax. Ze hadden moeten weten dat ze gewoon geen tweede keer zo veel geluk zouden hebben. Geldt trouwens ook voor de Champions League. Ook daar hadden ze vorig jaar een gunstige loting.
Ze hadden Luuk de Jong en Willems niet bij moeten laten tekenen. Nu zal het moeilijk worden van hen af te komen terwijl hun waarde gewoon gedaald is. De een wordt niet beter terwijl iedereen in Nederland nu wel weet hoe je hem moet afstoppen en de ander is met zijn hoofd al bij een andere club. Er zijn ook wel wat blessures geweest, maar dat hoort er gewoon bij. Daar heeft elke club wel eens last van.
Ondertussen hebben Ajax en Feyenoord zich wel versterkt en allebei een betere selectie dan Psv.
Hoewel Cocu ook niet altijd alles super gedaan heeft is Marcel Brands de hoofdschuldige. Hij heeft de selectie niet versterkt en is er van uit gegaan dat het wel goed zou komen. Nee dus!

PSV heeft echt de meest verwende supporters die er zijn. Spreken meteen van een crisis en alles als ze een keer niet kampioen worden. Moet je eens nagaan hoe Feyenoord supporters zich wel niet moeten voelen. Dit seizoen heeft Cocu het hele jaar geen enkele pure buitenspeler tot zijn beschikking gehad en moest die het doen met een spits die tekortkomingen heeft, naast Moreno geen noemenswaardige cv en back die niet brengen wat ze moeten brengen. Ook is de bank niet zo sterk, dit is eigenlijk meer de schuld van Brands.

16 april 2017 om 08:19

De bank ik wel sterk, hij is alleen niet in de balans. De hele selectie is niet in balans. Dit kun je Brands inderdaad verwijten, maar ik vind dat hij het, uitgezonderd vorige zomer, goed heeft gedaan. Het is nu tijd om te verversen. Een jaar geen kampioen is niet erg, je moet nu wel flink aan de slag.

Haha stelletje verwaande gloryhunters zijn het. En dan ook nog betweterig doen door te stellen dat er te lang vastgehouden wordt aan een Luuk de Jong, Guardado en Willems... Ja joh, het is super logisch om je sleutelspelers gelijk weg te doen in het seizoen dat je kampioen bent geworden.... Lekker makkelijk dat achteraf lullen

Psv heeft gewoon een minder seizoen. volgend seizoen met Locadia in de spits knallen!

16 april 2017 om 08:16

Helemaal mee eens. PSV is gewoon een jaar te laat met het verversen van de selectie. Hendrix in de basis, Ramselaar en Locadia. En hopen dat je Van Ginkel nog een jaar kunt huren. Voor de eerst mag iedereen vertrekken van mij.

Ik denk dat de PSV supporters beter kunnen schreeuwen om het vertrek van Brands. Twee titels sinds zijn aanstelling in 2010 is toch wat magertjes. Waarbij de tweede titel ook nog eens een kadootje van Ajax was.

Dit heeft allemaal niks met Cocu te maken! Als Psv meerendeels van de kansen had gescoord was er niks aan de hand!(heb ik het niet over vandaag maar over de afgelopen 31 wedstrijden) We hebben gewoon pech dat onze spits en tegelijk onze aanvoerder niet zijn niveau haalt van de afgelopen twee seizoenen! We hebben de pech dat onze Mexicaan Guardado zijn niveau niet haalt dit seizoen. En dan hebben we na de winterstop het geluk dat Van Ginkel regelmatig een belangrijke doelpunt maakt tegen een club wat niet eens meedoet in de top 10!!! Is het makkelijk om de trainer de schuld te geven maar misschien moeten we eerst kijken naar de spelers die ondermaats presteren.

16 april 2017 om 08:16

Maar Cocu kun je wel verwijten dat hij te lang heeft vast gehouden aan bepaalde spelers. Waarom bijv Guardado elke keer opstellen en Hendrix laten banken ? Bij De Jong en Willems idem dito. En verder mis ik visie en leiderschap bij Cocu. Cocu is sympathiek, maar iets meer ballen tonen mag best. Maar als Ajacied vind ik het prima zo onder Cocu... :;

16 april 2017 om 09:03

Omdat beste Bogarde, Hendrix pas net terug is van een blessure en Locadia, vervanger de Jong, hijvoorbeeld zo'n zeven maanden out is geweest. Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te reageren, zonder feitenkennis, maar je argumenten zijn daarmee wel heel makkelijk onderuit te halen.

16 april 2017 om 10:18

Ik zou het als Ajacied niet prima vinden zo eigenlijk, want die pinguin van een Cocu zonder enige tactische visie heeft PSV toch maar mooi 2 titels in 3 jaar bezorgt (dat eerste jaar tel ik niet mee, geen goede selectie, onrust etc.). Maar als jij lekker blijft volhouden dat je het prima zo vindt, houd dat vol! Heerlijk deze domme uitspraken.

16 april 2017 om 10:21

Bezorgt moet bezorgd zijn, maar ik mag m'n reactie niet aanpassen om de een of andere reden.

16 april 2017 om 11:28

'dat eerste jaar tel ik niet mee, want toen lukte het niet en anders lijken mijn stats beduidend minder goed'

16 april 2017 om 12:52

Hahahaha inderdaad Sander. "Ajax heeft na de winterstop alles nog gewonnen. excelsior en groningen uit tel ik niet, omdat ze slap speelde."

Ondankbare mensen. Je kunt niet altijd kampioen worden. Cocu presteerde geweldig in de CL en zijn eerste kampioenschap was ontzettend dominant behaald. Nu gaat het minder, maar de spelers hebben geen honger meer en kwalitatief zijn ze echt niet significant beter of gelijkwaardig aan de selecties van Ajax en Feyenoord.

16 april 2017 om 08:11

Nou psv presteerde goed, maar wel in een beduidend mindere poule. ManU en Wolfsburg waren vorig seizoen erg zoekende. Dit seizoen waren ze figurant in een CL-waardige poule. Slechte zaak dat de selectie minder hongerig was. Cocu is een doorsnee trainer gebleken, die spelers niet op scherp kreeg. Cocu durft ook geen harde noten te kraken. En Brands mag je verwijten dat hij geen goede selectie heeft samengesteld. Het feit al dat je 3 aanvallende middenvelders moet huren is waanzin ! Benieuwd hoe er aankomende zomer gereageerd wordt. En of Psv financieel sterk genoeg is....

16 april 2017 om 09:09

Honderd procent eens. Voor mij zijn dit geen supporters, maar verwende kinderen die hun zin niet krijgen. Cocu heeft PSV zoveel gebracht, waaronder een puike CL overwintering en ook dit seizoen prima CL optredens, maar dat wordt allemaal vergeten als het even minder gaat, want ja je hoort toch gewoon elk seizoen kampioen te spelen hã©. Ja als je Bayern heet misschien, maar in Nlis dat een utopie.

Als ze dadelijk met +- 75 punten finishen, is dat een heel stuk beter dan alle andere seizoenen waar ze net geen kampioen werden. Kijk daar maar naar eens na, of naar de blessuregevallen van belangrijke spelers, waar je als coach geen invloed op hebt. Guardado, Hendrix, Locadia, allen voor langere tijd geblesseerd geweest. Deze "supporters" die in de waan van de dag reageren. Ik heb er geen goed woord voor over. Om nog maar niet te beginnen over het totale rampseizoen van de Jong, Willems. Dat is overigens geen pech, maar ook wel weer te begrijpen, dat je zoiets niet kunt zien aankomen.

Het is een ongelooflijk laffe coach. Altijd temporiseren, onnodig en defensief wisselen in plaats van een wedstrijd vroeg te beslissen. Hij heeft het slecht gedaan dit seizoen.

16 april 2017 om 10:23

Wat is er mis met een verdediger inbrengen om zodoende de voorsprong vast te houden en de winst veilig te stellen? Dit lukte in 9 vd 10 gevallen dit seizoen, om daarom Cocu laf te noemen, vind ik zeer laf.

16 april 2017 om 10:48

Het is inderdaad een laffe coach want ik weet niet of je de wedstrijd tegen Feyenoord uit hebt gezien toen speelde PSV om niet te verliezen ipv te spelen om te winnen terwijl je toen 5 punten achter stond Cocu is een behoudende trainer net als Frank de Boer , altijd dat gezever achteraf zo van we hadden 90 minuten de controle maar we hebben niet gewonnen , wij spelen onder Bosz ook veel beter voetbal worden waarschijnlijk geen kampioen maar het kijkspel is wel vele malen beter en daar ga ik voor naar het voetbal kijken en als je er kampioen mee wordt is het prachtig en zo niet dan is dat jammer , je kunt niet ieder jaar kampioen word maar ik wil wel vermaakt worden en niet kijken naar al die breedte pasjes en dat terugspelen .

De selectie is gewoon niet in balans. Doelpunten maken is het grootste manco. Ik mis snelheid voorin. Je kunt zeggen van Narsingh, Jozefzoon en Lestienne wat je wil, maar die waren in ieder geval snel. Een tegenstander houdt hier al rekening mee. Daarbij is Isimat niet het niveau dat je in de basis wil hebben en is Brenet geen waardige linksachter als Willems vertrekt. Komende zomer een grote schoonmaak en werken aan een nieuw team met snelheid en wat meer karakter. Cocu mag dan blijven, met dat laffe heb ik geen moeite. Het pakt nu alleen niet goed uit.

Ik begin hier toch mij kapot aan te ergeren. Cocu heeft ze 2x op rij het kampioenschap bezorgt en nu willen ze hem al weer weg hebben? Wat een grote grap ben je als supporter als je zo bent.

Alsof een vertrek van Cocu de problemen bij PSV op zal gaan lossen! Zowat de helft van het elftal ontbreekt het aan inzet / motivatie, daar kan geen een trainer de oorlog mee winnen. Dit seizoen is een kansloos seizoen geweest waar PSV eigenlijk in geen een competitie ooit een rol heeft kunnen spelen. Voor mij zit daar hoofdzakelijk de pijn. Die derde plaats is ook het maximale dat dit PSV nu verdiend. Brands moet die selectie goed saneren en de dikkoppen die menen beter te kunnen de laan uit sturen. Zij zijn namelijk de schuldige aan dit teleurstellende seizoen en niet Cocu.

Vind dat altijd zo makkelijk de trainer de schuld te geven. Maar denk wel dat het beter is dat hij vertrekt.

Ik vind het raar dat ze hun woede afreageren op Cocu, die beste man heeft ze notabene 2 kampioenschappen en CL-overwintering bezorgd. Dat er nu een zeperd aan zat te komen naar veel overwinningen op rij was ook wel te verwachten (Regressie naar het gemiddelde).

Als ze voorin maar staan te wachten Luuk de jong dan word het nooit wat en maar staan te wijzen naar een ander cocu moet blijfen en ga achter die man staan mensen word eens wakker dit verdiend hij niet schop die spelers eens onder de rest die laten je niks zien

Vreemd dat een echte Psvâ´er die zowel als speler en als trainer succes heeft gevierd bij de club zo snel al door zijn krediet heen is. Het is geen toevallige passant die een keer een minder seizoen heeft, het is een clublegende.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren