Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Donkerrode kaart Alli leidt Europese uitschakeling van Tottenham in

Laatste update:

Tottenham Hotspur heeft zich donderdagavond niet voor de achtste finales van de Europa League geplaatst. Ook op een uitverkocht Wembley slaagde het team van manager Mauricio Pochettino er niet in om AA Gent te verslaan. Een week na de 1-0 nederlaag in België kwamen de Londenaren niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen de Belgen, die zich zodoende bij de laatste zestien scharen.

Het zag er reeds na tien minuten veelbelovend uit voor Tottenham. Liefst drie spelers van AA Gent verkeken zich op een lange bal, waarna Christian Eriksen na een sprint het leer in de korte hoek mikte: 1-0. Het team van Pochettino kreeg vervolgens echter twee grote dompers te verwerken. Tien minuten na de openingstreffer kopte Harry Kane na een corner de bal achter zijn eigen doelman en zes minuten voor rust stonden de Londenaren met tien man op het veld. Dele Alli werd terecht bestraft voor een zware overtreding op Brecht Dejaegere.

Ondanks de ondertalsituatie, probeerde Tottenham terug in de wedstrijd te komen en dat lukte na iets meer dan een uur spelen. Na een combinatie tussen Kyle Walker en Eriksen zorgde Wanyama net binnen het strafschopgebied voor de 2-1. De tussenstand zorgde ervoor dat de wedstrijd op en neer ging, met kansen over en weer. Acht minuten voor tijd deelde AA Gent de genadeklap uit. Eric Dier blokkeerde een voorzet van Kalifa Coulibaly, waarna de bal perfect voor de voeten van Jérémy Perbet viel. De maker van het enige doelpunt in het heenduel zorgde met een rake volley voor de 2-2.

AA Gent is terecht door

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker, 3 Belgische ploegen door.

24 februari 2017 om 09:29

Knap hoor! Ajax moet in NL weer alleen de kar trekken, helaas.

Pfff wat speelde die eriksen een heerlijke pot

Geweldig Gent! Na het interlandvoetbal is nu ook het clubvoetbal van België zes klasses beter dan wij Hollanders! Gent, Genk en Anderlecht proficiat!

23 februari 2017 om 23:27

Tottenham pakt onnodig rood, komt met tien man nog op voorsprong maar op het einde profiteert Gent.

Genk speelde tegen Astra Giurgiu. Wie? ja inderdaad, nog nooit van gehoord. Ze winnen 1-0.

Anderlecht heeft negentig minuten lang geen enkel schot op doel gehad, kansloos gewoon. Dan in de allerlaatste minuut de eerste kans van anderlecht en jawel goal, ze zijn door.

En nu zijn ze ineens zes klasses beter dan onze clubs inclusief Ajax. Tuurlijk joh.

23 februari 2017 om 23:39

Uhm, België presteert al vijf jaar veel beter dan Nederland in Europa! Ken je feiten. Dit jaar zijn ze ook veel sterker.

23 februari 2017 om 23:45

Er is geen club in Belgie die hoger staat op de Uefa lijst dan Ajax. Ik ken mijn feiten.

Daarna komt Anderlecht gevolg door Psv. Ja inderdaad, de Nederlandse top doet het afgelopen vijf jaar gewoon beter dan de Belgische top.

Echter de Knvb is dol op extra ploegen inschrijven via fair play, zoals Go Ahead. Daardoor werden jarenlang de Nederlandse punten door zeven gedeeld. En de Belgische punten werden maar door zes gedeeld dus scoren ze uiteindelijk hoger. Heeft echter niets met voetbal te maken, gewoon onkundige bestuurders bij de Knvb.

23 februari 2017 om 23:52

We moeten ook de play-offs invoeren! Of de competitie door de helft doen en met het linkerrijtje verder gaan na de winterstop! Dan bereik je wat.

23 februari 2017 om 23:55

Vorige week waren er ook matchen en toen waren zowel Gent als Anderlecht de beste ploeg. Kwalificatie gaat over 2 wedstrijden. Wees eens wat minder kortzichtig aub. Ajax wint over 2 wedstrijden van Legia met 1-0. Dat is toch ook niet bijster goed maar daar hoor ik je niet over. Wees gewoon eens blij voor ons Belgen, zeurpiet.

23 februari 2017 om 23:57

Astra Giurgiu is de ploeg die West ham uitschakelde. Het overleefde ook een groep met AS Roma, Viktoria Plzen en Austria Wenen. Zeer knap dus, zware poule.

Ik was de eerste om de prestaties van de Belgische clubs te relativeren, Gent en Anderlecht hadden namelijk flink kunnen verliezen en Giurgiu is inderdaad geen Barcelona, maar jij bagatelliseert hun prestaties dan weer.

Waarom zou Genk bijvoorbeeld 110 procent geven, en pakweg 3-0 winnen terwijl ze aan een gelijkspel genoeg hadden, met het oog op de levensbelangrijke topper in Anderlecht zondag?

Zenit en Tottenham zijn gewoon zeer goede ploegen. Anderlecht en Gent hebben met veel geluk overleefd maar wonnen thuis wel op knappe wijze.

24 februari 2017 om 00:00

@imponeria

Waarom? Onze topclubs presteren al vijf jaar beter dan die van Belgie.

Ploegen als Pec, Utrecht en Go Ahead gaan echt niet ineens punten pakken in Europa door een andere competitie opzet.

@bon Jovi

West Ham is de nummer tien van Engeland (de nummer 109 van Europa) . Ze hebben nog nooit iets gepresteerd in Europa. Ik gun het de Belgische ploegen van harte maar laten we niet gaan doen of ze daar ineens de ballen van het dak spelen.

24 februari 2017 om 00:05

@speedy
Nee, jullie clubs hebben de laatste 5 jaar elk jaar minder punten gehaald in Europa dan de Belgische. Dat is een feit. Wat jij vertelt is complete onzin enkel op leugens gebaseerd.

24 februari 2017 om 00:18

@fiodor

Feit 1: De Uefa ranking gaat over de laatste vijf jaar en niet zeven
Feit 2: Ajax staat hoger dan alle Belgische clubs op plek 31 met 55,7
Feit 3: Anderlecht staat op plek 36 (dus achter Ajax) met 51,8
Feit 4: PSV op plek 42 met 45,7
Feit 5: Brugge op plek 50 met 38,8
Feit 6: Genk op plek 51 met 37,8
Feit 7: Gent op 60 met 32,8
Feit 8 AZ op 63 met 32,7

Kortom, de Nederlandse top scoort meer punten. Zijn gewoon de feiten. Het zijn de extra Uefa plaatsen die opgevuld worden door de clubs Go Ahead (plek 230), PEC (plek 193), Utrecht (plek 218), Groningen (plek 177) en Vitesse (plek 170) die Nederland uiteindelijk de das om doen. En veel van die ploegen mochten meedoen omdat Nederland elk jaar de fair play won, op basis van zelf gegeven punten. De punten van alle deelnemers worden per jaar opgeteld en gedeeld door het aantal deelnemers.

24 februari 2017 om 01:36

Wat ben je met al je punten als je 7-1 op je donder krijgt van Lyon? Geef mij dan maar een leuke 2-2 op Wembley ipv al die kommagetallen, of draait voetbal tegenwoordig om kommagetallen? In dat geval: wauw Nederland is de beste!!!

24 februari 2017 om 01:48

Zinloze discussie toch weer. We hebben naast onze top drie gewoon ff niets te zoeken in Europa. Jammer dat Feyenoord en zware poule had en je toch vijf teams moet inschrijven, want de rest deed het waardeloos en moet je toch je behaalde punten over verdelen.

Belgen gefeliciteerd met deze prestatie.

24 februari 2017 om 01:51

Het gaat er toch niet over welke competitie de club heeft met de meeste punten? Door hun verleden is dat nog altijd Ajax, ja. Maar de laatste jaren heeft Ajax zwaar gefaald in Europa.

Het gaat erover welke competitie het best scoort. En dan hebben de Belgische ploegen al 5 jaar aan een stuk elk seizoen beter gedaan dan de Nederlandse ploegen. Objectief, statistisch en puur gebaseerd op feiten heeft de Belgische competitie de Nederlandse voorbij gestoken.

24 februari 2017 om 02:11

Bij Belgiã£â£ã¢â« spelen de Charleroi's, Zulte Waregems en Lokeren ook af en toe Europees . En die hebben een kleinere begroting dan een Vitesse of Groningen. Dus om het enkel aan de kleinere clubs te wijten is een drogredenering.

Twee Nederlandse ploegen scoren meer ja. Maar de Belgisch top is momenteel dus ruimer en haalt op zich dus meer punten op. En dat vertaalde zich de voorbije jaren in een hogere ranking en volgend jaar zakt Nederland een aantal plaatsten terwijl Belgie blijft staan. Beetje raar om te concluderen dat de Nederlandse top meer punten haalt. Uit wat bestaat de Nederlandse top dan? 2 ploegen?

Langs de andere kant is dat extra ticket natuurlijk ook een manier om je overlevingskansen van NL ploegen te vergroten en te compenseren voor het verlies van punten.

@fiodor,

Op de uefaranking zie je duidelijk dat Ajax en PSV wel nog meer puntjes halen dan de voorgenoemde Belgische clubs, maar het gat tussen deze twee clubs en de rest van de competitie is de oorzaak van de val van het algemeen Nederlands coefficient. Bij de Belgen zie je net een verruiming van de top. Moest Standard ook weer op niveau komen dan zou Belgie nog meer kunnen opschieten.

24 februari 2017 om 04:22

Speedyafc

Als je als Gent (staan momenteel 8ste in de competitie) over twee wedstrijden van Totteham wint is dat gewoon een uitstekende prestatie.
Als je als Anderlecht over twee wedstrijden Zenit klopt (die normaal de groepsfase van de CL best kunnen overleven) is dat gewoon een uitstekende prestatie.
Als je als Genk (staan zevende in de competitie) Astra Giurgiu klopt, die daar vanavond toch stonden met een reden, is dat ook gewoon uitstekend.

Ja goed, Gent en Genk zetten alles op de competitie om toch maar play-off 1 te spelen, maar gaan tussendoor wel goede Europese prestaties neerzetten. Anderlecht heeft meer ademruimte in de competitie, maar won thuis met een veredeld B-elftal van het steenrijke Zenit.
Wat maakt het dan uit dan het geen champagnevoetbal is? Over twee wedstrijden moet je toch wel iets gepresteerd hebben? Of telt het tegenwoordig enkel als je Real of Bayern met oogstrelend voetbal van de mat speelt?

24 februari 2017 om 04:38

Speedy, Speedy, Speedy.. Nou heb je enorme lappen tekst getypt - waarin je met name Ajax ophemelt en meermaals even benadrukt hoe hoog ze wel niet staan - en mis je volledig Imponeria zijn punt. Hij had het namelijk over alle ploegen die Europees deelnemen; niet over de topclubs. Daarnaast staan Anderlecht en Brugge kort achter Ajax en PSV, terwijl de andere Belgische clubs toch flink voor de rest van Nederland staan. Nou is het leuk en aardig dat je de KNVB de schuld geeft van het toevoegen van teams via Fair-Play, maar kijk nou eens naar dat fantastische Ajax van je - daar praat je graag over heb ik gemerkt - en je kan me niet serieus vertellen dat je daadwerkelijk onder de indruk bent van de Europese prestaties. Ik kan me tijden herinneren dat Feyenoord belachelijk werd gemaakt na de uitschakeling tegen Dynamo Kiev, maar werden jullie niet uitgeschakeld tegen Rostov? Eindelijk was daar de kans om weer eens met twee ploegen in de CL te komen dankzij de geplaatste status van Ajax, maar op het moment dat het echt erom ging, liet Ajax het keihard afweten tegen een niet al te spectaculaire tegenstander. Nu gaat het tegen Legia ook allemaal weer met hangen en wurgen, want 1-0 over twee wedstrijden is gewoon enorm mager. Ik hoop voor Ajax dat ze ver kunnen komen - dat levert alleen maar doordeweekse wedstrijden op voor ze - maar wat zou ik ervan genieten als Ajax nu keihard af zou gaan tegen een van de Belgische ploegen. Stiekem hoop ik er zelfs op; alleen maar om jou dan te zien verdwijnen totdat iedereen weer vergeten is wat er gebeurd is. Ben benieuwd hoe lang je je dan hier niet durft te vertonen

24 februari 2017 om 07:31

België staat nu 9de en Nederland 13de. Dankzij Ajax kan Nederland nog naar plek 11 einde van het jaar. Beschamend is de huidige situatie zeker, maar Belgische clubs zijn onderling tegen Nederlandse clubs zelden de betere.

24 februari 2017 om 09:21

Speedyafc

Belgiã« presteert al meerdere jaren beter in Europa dan Nederland, haal je statistieken erbij. Gent ging vorig jaar door in een poule met Lyon. AZ kreeg een pak voor de broek gisteren. Je minimaliseert het allemaal, maar zonder rancune geniet ik er des te meer van nu.

24 februari 2017 om 09:35

@driesdemey

Ik ben blij voor jullie, maar vind het jammer imponeria meteen zo provocerend naar Nlse clubs en fans moet doen en denk meer met mij, haalt ook meteen de prestaties van de belgische clubs omlaag, ipv. Het daar over te hebben gaat het over het NL voetbal.. Knap gedaan vooral het uitschakelen van Tottenham en Zenit, erg knap!

24 februari 2017 om 15:21

De Nederlandse topclubs presteren vergelijkbaar goed als de Belgische. Alleen heeft Nederland maar 2 echte topclubs, terwijl Belgie er 4 à 5 heeft: Anderlecht, Brugge, Gent, Genk en momenteel in mindere mate Standard. Dat is de kracht van het Belgische voetbal, een bredere top. Dat zie je ook als je competities bekijkt. Gent en Genk moeten echt knokken om bovenin te eindigen, Europese wedstrijden zijn welhaast makkelijker te noemen dan de competitiewedstrijden. Terwijl er in Nederland een kloof van zo'n 20 punten is tussen de top en de rest.

24 februari 2017 om 07:33

In de onderlinge duels weten de Belgen alleen nooit te winnen. Hopelijk in de volgende ronde Ajax tegen een Belgische ploeg.

24 februari 2017 om 09:19

Wij Hollanders... je praat al als een echte Belg. Je weet dat er 2 Hollandse clubs de Nederlandse eer nog hoog hielden? Wat zegt dat over de clubs buiten de provincies Holland?
6 klasses beter dan AZ misschien maar laat die 3 clubs 10 keer tegen Ajax spelen (dus 30 in totaal) en Ajax wint er 25

24 februari 2017 om 09:31

Ik vind het ook geweldig en knap, alleen jammer dat men meteen een sneer moet uitdelen aan NL. Ik beperk mij tot het feliciteren van de belgen met hun goede prestatie, verder is het ook wel een beetje raar, Ajax zit er nog gewoon in hoor en staat boven alle Belgische clubs in de ranking. Het Nationale elftal heeft er alle helemaal niks mee te maken.

Prachtige prestatie van Gent, en beschamend van Tottenham. Vooral Alli heeft zijn team echt in de steek gelaten vandaag met die walgelijke overtreding, kben benieuwd wat de Uefa daar tegen gaat doen. Zal wel weer een standaard schorsingkje worden van 2 a 3 wedstrijdjes zoals gewoonlijk.

Alli, wat een vieze overtreding. Grote oorzaak van de uitschakeling van Spurs, maar nog erger zijn misschien de gevolgen voor de speler van Gent.

Voor de rest.. Tja. Spurs presteren bizar zwak in Europa en daar snap ik niets van. De Engelse ploegen zijn sws al bedroevend bezig, maar in de Europa League hoor je met 2/3 ploegen in de halve finale te komen. Dit kost weer lekker punten en dadelijk wordt het plek 4 en is plek 2 helemaal verdwenen. Ik snap dat de competitie belangrijker is, maar je moet dit makkelijk kunnen combineren.

Wel geweldig voor Belgie dit natuurlijk. 3 clubs door, waarvan er twee gewoon Zenit en Spurs uitschakelen. Ongelooflijk knap.

23 februari 2017 om 23:13

van de belgen is het idd erg knap. Verder is het toch al jaren zo dat engelse clubs er niks van maken in europa? Denk dat de sterkere competitie(in de breedte, mindere top, betere middenmoot en kleintjes als in spanje bijv.) en geen winterstop engeland niet meehelpen

23 februari 2017 om 23:21

Vroeger was de indeling hetzelfde, en hadden ze een even zwaar programma. Toen konden ze wel ver komen in Europa. Dat is dus geen goed excuus

23 februari 2017 om 23:47

Geen winterstop zal ook wel een oorzaak zijn, maar er zijn wel meerdere factoren waardoor het tegenvalt.

23 februari 2017 om 23:48

Klopt, maar dat is niet te vergelijken. Het onderlinge verschil in de Pl is een stuk kleiner geworden en dit zorgt ervoor dat ze fysiek veel meer moeten leveren. Elke wedstrijd moet zowat op 100%, vroeger was dit niet.

23 februari 2017 om 23:55

Ik durf bijna niet op je te reageren, maar dat is al jaren hetzelfde liedje. De Spurs staan momenteel tweede in de EPL en gingen in een makkelijke CL poule ook al niet door. Ten eerste denk ik dat de EPL teams niet zo goed zijn als men denkt, ten tweede hebben ze het altijd lastig tegen Zuid-Europese teams, ten derde missen die teams vaak creativiteit en voetballend vermogen en ten vierde zijn de EPL plus de bekerwedstrijden behoorlijk zwaar en in combinatie met geen winterstop ook aardig slopend.

23 februari 2017 om 23:59

In het voetbal kan geen enkele wedstrijd op minder dan 100%, je ziet in alle competities dat wanneer dit gebeurt de kleintjes gewoon de grote jongens verslaan. Zie bijvoorbeeld valencia real madrid of juventus tegen genoa.a

24 februari 2017 om 01:42

Is voor mij ook een raadsel waarom waarom de Engelse ploegen blijven falen op Europees niveau. Okã© Barcelona, Real en Bayern hebben gewoon vã©ã©l meer kwaliteit. Maar ploegen als Atletico, Juventus en PSG zijn zo veel beter als de Engelse top. Terwijl als je kijkt wie daar soms mee doet: Khedira, Gameiro, Lichtensteiner, Trapp, Draxler, Motta, Meunier,... Begrijp me niet verkeerd, goede spelers maar veel van hun zouden op de bank zitten bij bijvoorbeeld Spurs, Liverpool of United. Maar toch presteren ze beter.

24 februari 2017 om 09:35

daar heb je trouwens wel een punt ja, jaren terug won chelsea nog de cl

23 februari 2017 om 23:32

Als je naar de uitslagen kijkt, ja dan is het knap. Maar als je ziet dat Anderlecht in negentig minuten nul keer op goal schiet en dan in de extra tijd de eerste kans verzivert, tja wat moet ik er verder van zeggen?

Hetzelfde geldt voor Genk. Speelde tegen Astra Giurgiu. Die hebben een stadion met een capaciteit van 8500 man. Genk wint met 1-0. is dat echt nou zo knap?

23 februari 2017 om 23:44

Genk verloor wel hun 2 sterspelers in januari en hun topschutter scheurde zijn kruisbanden. In de groepsfase kreeg Bilbao nog een verdiende nederlaag aangesmeerd en ja dat is best knap. Mogen we ook eens blij zijn in België?

23 februari 2017 om 23:48

Dat Genk wint vind ik niet zo bijzonder, maar die andere twee wel. Natuurlijk is het veel geluk van Anderlecht met het doelpunt, maar ze winnen thuis wel eerst met 2-0.

23 februari 2017 om 23:57

Ik denk dat als Zenit nog gewoon competitievoetbal zou spelen op dit moment ze het wel hadden gewonnen. Lijkt me lastig om zulke wedstrijden te spelen zonder ritme.

24 februari 2017 om 01:15

@ El Fenomeno
Op vergelijkbare wijze werden ze direct na de winterstop ook al een keer uitgeschakeld door Twente.

24 februari 2017 om 04:43

Wat heeft de grote van een stadion in godsnaam te maken met hoe goed een team is? Wat een non-argument. Heb je nu zelf niet door dat je jezelf echt voor de volle 100% inzet om het Belgische voetbal af te kraken?

24 februari 2017 om 11:25

Monaco speelt in een stadion van 18500 man.

Matig ploegje - kunnen we dus (blijkbaar) afleiden. Feyenoord moet hen dus in een volle Kuip met 5-0 terug naar huis kunnen sturen.

Pochetti heeft ook wel trekjes van enrique... je beste man eruit halen voor winks. En jansen laat inbrengen terwijl dier al veel eerder uit had gemoeten. Ik herinner me nog dat ik iets las van hem dat ze zich al kunne meten met de top clubs. Hilarisch voor woorden als je word uitgeschakeld door een gent. Btw want een schandalige takel van ali nergens voor nodig voor iemand met zoveel talent.

Onze zuiderburen gaan hard: hofleverancier van de achtste finales met 3 ploegen! Indrukwekkend, hoor...

23 februari 2017 om 23:21

Overdrijven kan jij ook eh dat het een schandalige takel is is wel bekend. Maar Delle is zeker geen overschatte speler zoals vele andere spelers. Is gewoon een van de grootste talenten. En zijn statistieken spreken voor zich. Maar ik blijf er wel bij dat hij zeker hard gestraft moet worden voor die tackel omdat hij die beste man zijn carrière zomaar kon beëindigen.

23 februari 2017 om 23:24

Deze uitschakeling is puur karma. Als het bij Spurs niet loopt als gewenst is het zo'n ontzettend irritant zooitje over het paard getilde pseudo-vedettes... Dele Alli ging een paar weken terug bij Liverpool ook al zo over de schreef. En hij niet als enige. Wegwezen met die hap.

24 februari 2017 om 08:00

Volledig mee eens! Als het bij de Spurs niet loopt begint het echt te irriteren bij ze en wordt het vaak een ordinaire schop partij, valt mij ook altijd al op!
Mooi dat de Belgen door zijn!
Was vorig jaar richting het kampioenschap van Leicester ook al, van die stomme opmerkingen in de pers en je zag dat ze iedere wedstrijd irritant bezig waren.
Rode kaart meer dan terecht!

24 februari 2017 om 02:03

Voor zo een overtreding moet de grootst mogelijk straf staan. Je kan iemand zijn loopbaan daarmee beã«indigen. Direct voor minimaal 10 wedstrijden schorsen. Zo leert hij het wel.

Niet echt verdiend te noemen dit. De scheidsrechter was net als bij Ajax vs Legia dramatisch maar daar mag je als Alli zijnde je nooit door laten leiden. En ook met 10 man had je hier met 4-1 kunnen winnen maar helaas. Dat Gent de 2-2 scoort is niet meer dan logisch als je met zijn tienen zo veel energie in een wedstrijd stopt en moet gaan aanvallen.

Goedeavond heren,ik heb een hele slechte avond,niet boos ,wel teleurgesteld.

Zelden zo'n vieze tackle gezien. Zo'n tackle beã«indigd normaal gesproken een voetbalcarriã¨re. Hij zal wel iets van vier wedstrijden krijgen, maar dit is echt wel twaalf wedstrijden waard, op zijn minst.

Mooie prestaties voor het BE voetbal. De subtoppers(gent en Genk) in Belgiã« had je vroeger niet. In het verleden had je enkel Brugge, Anderlecht of Standard dat tot deze fase geraakte. En dat is dankzij de play-offs, het huidige trainerstalent en het aanzien van de Rode Duivels.

Jammer dat er toch jaloerse mensen zijn. De kwalificaties zijn verdiend als je het over 2 wedstrijden gaat bekijken. Vergeet niet dat Anderlecht en Gent hun bepalende spelers misten of geblesseerd raakten tijdens de match. Het is meer dan normaal dat je dan een mindere wedstrijd krijgt als je een voorsprong verdedigt in een uitmatch.

24 februari 2017 om 01:12

De meeste Nederlanders gunnen het de Belgen juist. Weet nog goed dat tijdens het WK 1986 iedereen ongeveer voor Belgiã« was met de prachtige commentaren van Rik de Saedelier.

24 februari 2017 om 04:15

Wat zou ik graag nog eens naar een match kijken met commentaar van De Saedeleir. Dat was wat anders dan waarmee we het nu moeten stellen.

Mooi voor het Belgische voetbal. Maar opnieuw een enorm demasquã© van die geweldige Premier League. Vind de Britten een mooi volk maar ze moeten niet denken dat ze zonder opleiding en beleid louter met geld de top kunnen bereiken.

24 februari 2017 om 09:09

Klopt. Alleen beschouw ik Bilbao als een incident en Vilarreal kan van Roma best een keer verliezen toch? Gladbach en Schalke zijn gewoon door en Rostov ook. Bij de Engelse clubs kun je inmiddels gerust van een patroon spreken.

Deze had ik toch niet zien aankomen! Mooi dat de Belgen door zijn!
Meer dan terechte rode kaart, wat een achterlijke actie was dat, pure frustratie zo leek het, wat me vaker opvalt bij de Spurs als het niet goed loopt. Maar van deze speler had ik dat zo snel niet verwacht.
Prima speler, maar dit soort acties moeten zwaar beboet worden, dit is een actie om iemand bewust de wedstrijd uit te schoppen.
Leuk dat er zoveel Belgische clubs door zijn! Lijken echt een mooie groei door te maken.

Ajax vs Anderlecht lijkt mij een mooie wedstrijd. Kunnen we de verhoudingen eens echt goed bekijken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren