Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Hanegem waarschuwt Feyenoord: ‘Anders missen ze ook dit jaar de titel’

Laatste update:

Feyenoord deed zondag wat het moest doen op bezoek bij ADO Den Haag en won in het Kyocera Stadion met 0-1. Overtuigend was het echter allerminst wat de Rotterdammers lieten zien. Volgens Willem van Hanegem moet de koploper van de Eredivisie beter gaan spelen om eerste plek te behouden.

“Vergeet niet: Feyenoord speelde gisteren tegen de nummer achttien van de eredivisie”, schrijft Van Hanegem in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. “De nummer achttien! Niet de nummer drie of vier hè? Zo'n beperkte ploeg als ADO Den Haag hoor je, als je echt kampioen wilt worden, met je hele ziel en zaligheid ondersteboven spelen. Maar dat gebeurde dus niet.”

“Daarom blijf ik Feyenoord waarschuwen, zoals ik al vaker op deze plek heb gedaan: het veldspel moet echt beter. Anders mist Feyenoord ook dit jaar de landstitel en loopt het seizoen alsnog uit op een teleurstelling, voor mij en voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt”, stelt de oud-international, die Feyenoord moeizaam vond spelen in Den Haag. “Feyenoord maakte gisteren in Den Haag uiteindelijk zijn supporters toch nog blij, maar tijdens de wedstrijd hadden diezelfde fans het gevoel dat ze langs een afgrond gingen. Ikzelf kreeg ook steeds een beroerte als die gasten van ADO de bal naar voren schoten. Hij kon namelijk best een keer goed vallen.”

Denk jij dat Feyenoord kampioen gaat worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Juist deze overwinningen maken je vaak kampioen, als het niet loopt en dan toch weer die 3 punten over de streep trekken. De tegenstand in de Eredivisie is gewoon minimaal. Je hoeft als top 3 zijnde niet eens iedere week 100% top te zijn.

20 februari 2017 om 10:25

@ Diego_forlan

Je hoeft niet elke week 100 procent te zijn in de eredivisie. Maar wanneer je alleen maar in de eredivisie speelt en dus 1x per week volle bak hoeft te gaan, dan moet je dat ook. Het was gisteren echt werkelijk waar niet om aan te zien. Willem beschrijft hier precies de valkuil waar Feyenoord in kan vallen.

Juist in de eerste seizoenshelft speelde Feyenoord gewoon goed voetbal, en wanneer het daar op niet lukte werden de mouwen opgestroopt en over een andere boeg gegooid. En op basis daarvan werd de wedstrijd dan juist nog over de streep getrokken. Feyenoord profiteerde van het feit dat ze beide mogelijkheden hadden.

Terwijl de laatste paar weken, naar mijn mening, het veldspel veel minder is en het continue op kracht voetbal word gewonnen. En dan loop je op den duur een keer tegen een dure misser aan. En die had gisteren zomaar kunnen vallen.

20 februari 2017 om 10:55

@ D-Bergkamp

Gisteren was het voetballend erg broos. Combinatie van zondag 16.45, kunstgras, een extreem defensieve opponent en gewoon een historische angstgegner zorgde ervoor dat ik al een slecht gevoel had bij deze pot.

Je kan echter moeilijk beweren dat het thuis tegen FC Groningen voetballend veel minder was dan in de eerste seizoenshelft. Dat was een van de sterkste potten die ik dit seizoen gezien heb, en ondanks dat het maar 2-0 werd was Feyenoord die gehele wedstrijd heer en meester.

20 februari 2017 om 11:20

Dat wilde ik ook zeggen inderdaad. Feyenoord speelt sinds de winterstop wel moeizaam tegen clubs die in de degradatiezone hangen, maar die spelen ook een soort antivoetbal wat het gewoon erg lastig maakt om in je spel te komen. Desondanks geven we ook heel weinig kansen weg en creã«eren we wel ruim voldoende kansen. Vaak breekt een tegenstander dan alsnog tussen de 70e en 90e minuut.

Tegen Groningen speelden we inderdaad gewoon een goede wedstrijd.

20 februari 2017 om 12:11

@orgullo

Je benoemt precies hetgeen waar volgens Willem de grootste valkuil is voor dit Feyenoord. Tegen Groningen speel je een hele goede pot en maak je eigenlijk te weinig doelpunten. Maar je moet tegen een ploeg als Ado Den Haag minimaal hetzelfde niveau behalen en zulke wedstrijden met 2-3 nul winnen.

Feyenoord speelt geen europees en geen beker meer. Hebben elke keer een week vrij tussen wedstrijden en een selectie die vrijwel geheel fit is. Dan moeten tegenstanders zoals Ado Den Haag gewoon opgerold worden door goed voetbal en kwaliteit verschil. Niet op werklust en opgestroopte mouwen en eigenlijk een gelukkig vallende bal voor Karim.

Ik ben het echt volledig eens met Willem. De meeste Feyenoord supporters hier zijn al verliefd op de coolsingel en het staat al gepland in hun agenda. Vrije dagen zijn aangevraagd op het werk en alles staat in het teken van het kampioenschap.

Ajax wint van Vitesse maar niet vergeten ze hebben ook donderdag nog tegen Legia gespeeld.
Feyenoord wint van ADO maar het was wel heel erg moeizaam en ADO staat laatste van de Eredivisie en de goal die werd gescoord kwam ook per ongeluk net bij Karim aan.

PSV wint ze wedstrijd gewoon tegen NEC en dat was ook niet veel bijzonders maar wel 3 punten voor de race.

Feyenoord moet echt beter gaan voetballen. Volgens mij nog 11 wedstrijden te spelen of meer zelfs. Maar ze staan al 5 punten voor dus nog in principe 10 wedstrijden te winnen.

20 februari 2017 om 08:56

Ik ben ook een Feyenoord supporter maar er is echt helemaal niemand, die al vrije dagen heeft gepland en er al zeker van is dat wij kampioen worden. Meer het verlangen dat erg groot is

20 februari 2017 om 09:01

Ik vind niet dat een PSV of Ajax beter speelt dan Feyenoord. Ook qua prestaties lopen ze gewoon gelijk sinds de winterstop, al staat de verdediging in Rotterdam en Amsterdam beter dan in Eindhoven. Er is momenteel geen enkele reden voor Feyenoord om zich zorgen te maken. Het staat goed achterin, er wordt bijna niks weggegeven en voorin wordt er altijd wel een doelpuntje gemaakt.

Leuk dat Ajax wint van Vitesse, maar toen ze de afgelopen weken geen midweeks programma hadden speelden ze ook niet overtuigender dan Feyenoord. Sowieso vind ik Ajax niet overtuigend spelen sinds november. Feyenoord heeft ook veel van dat soort wedstrijden er tussen, maar heeft er ook wat meer overtuigendere wedstrijden tussen zitten, waardoor ze zo ruim voorstaan in doelpunten.

Zolang het gat 5 punten is op Ajax komt Feyenoord niet in de problemen. De wetenschap dat ze tenminste 1 wedstrijd mogen verliezen neemt toch wat druk van het moeten weg. De druk ligt bij de concurrentie PSV en Ajax die zich gezien de ontwikkelingen geen puntverlies kunnen veroorloven in de komende 11 wedstrijden.

20 februari 2017 om 09:40

@master D Ajax speelt wel degelijk beter voetbal dan Feyenoord! de piek bij de Amsterdammers ligt veel hoger en ze hebben en betere brede selectie.

Hardstikke leuk dat ze nu nog 5 punten voorstaan maar laten we even de komende 6 wedstrijden afwachten.

Tevens zijn voor Ajax de uitwedstrijden tegen Utrecht en Vitesse traditioneelg gezien bijna een garantie voor puntverlies..ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord had moeten hopen op puntverlies van ajax in die wedstrijden om kampioen te worden.

20 februari 2017 om 09:43

Hoezo ligt de piek bij Ajax hoger?

Ajax wint niet veel wedstrijden met hoge cijfers, Feyenoord juist wel (afgezien van de laatste wedstrijden)

En Ajax speelt nou ook niet zo van je het.

20 februari 2017 om 09:58

de laatste 4 jaar heeft feyenoord 3 vd 4 keer verloren in Den Haag. DUs Ado is voor feyenoord ook een zware tegenstander. Het was logisch en goed te verklaren waarom het gister niet lekker liep. Maar tegen groningen en twente legde Feyenoord zeer goed voetbal op de mat.

20 februari 2017 om 11:28

@ricardo: Je denkt als ik het maar vaak genoeg blijf zeggen gaan vanzelf mensen het geloven?

Feyenoord sinds dag 1 op de eerste plaats
13 doelpuntenmeer
2 minder tegen
Sinds de winter even veel punten
En zelfs 1 doelpunt uitgelopen.

Waa zit dan die hogere piek van Ajax? Waarom als die beter is zijn al de statistieken minder? Tevens is de bank van Ajax ook niet zo heel breed meer, met het vertrek van vee spelers. Voorin kan ajax zelfs helemaal niks forceren(met wissels) en is zelfs de basis al niet zo geweldig.

20 februari 2017 om 12:07

@ Capis

Ricardo maakt zich wel erg graag wijs dat Ajax zoveel beter zou voetballen. En omdat geen enkele statistiek dat uitwijst, baseert hij zich nu op 'een hogere piek'. Leuk gevonden, maar niet zo heel veel waard als die piek heel het seizoen nog niet gezien is.

20 februari 2017 om 09:28

Het zijn de Ajacieden die dit ervan maken; niet de Feyenoorders zelf. Nergens zie je reacties als 'het kampioenschap is al binnen' of iets in die geest. Iedere Feyenoorder verlangt er naar en ziet dat het dit jaar absoluut moet gebeuren, maar iedereen blijft er heel erg nuchter onder. Ik weet niet waar jij je fabeltjes elke keer vandaan haalt, maar volgens mij raak je met de week gefrustreerder omdat het gat nog steeds 5 punten bedraagt en Ajax zelf ook maar moeizaam wint.

20 februari 2017 om 09:43

@smk88 Natuurlijk....het zijn in jullie ogen Altijd de ajax supporters die overal schuld aan hebben...

Wacht maar rustig af hoe de komende 4 weken gaan verlopen voor Feyenoord, ik voorzie minimaal in 2 wedstrijden puntverlies en ajax zie ik die wedstrijden winnen...dan is het verschil voor de wedstrijd in Amsterdam dus 1 punt..

20 februari 2017 om 09:46

Het zijn ook daadwerkelijk de supporters van andere clubs en de media. Bij Feyenoord hoor je er Niemand over, de supporters niet, het bestuur niet, de spelers niet.

Jullie zeggen al sinds de winterstop: 'ja, wacht maar af, krijgen nog een lastige periode, verliezen nog wel punten, etc etc.' Maar Feyenoord blijft winnen.

Hoezo zou Feyenoord in een keer in 2 wedstrijden punten verspelen?

20 februari 2017 om 09:57

'hoezo zou Feyenoord in een keer in 2 wedstrijden punten verspelen?"

Nou ja dat gebeurde in de eerste helft van het seizoen ook.
Alles kan nog gebeuren. Ik juich pas als het kampioenschap echt binnen is.

20 februari 2017 om 10:24

@ricardo77, blijf maar hopen. Ik hoor al het hele jaar dat Feyenoord een week later punten gaat laten liggen... Als jij gelooft dat Ajax geen punten meer laat liggen zou ik snel je wekker aan zetten... Ajax wint zelf ook moeizaam, maar Ajax speelt altijd beter voetbal dan Barcelona in de ogen van de Ajax supporters...

20 februari 2017 om 11:25

@ricardo:

Jij bewijst och ook keer opkeer dat dit de Ajax supporters zijn haha!
Het is niet overal schuld aan hebben nee het is aan dits oort onzin verkopen dat Feyenoorders al denken dat ze kampioen zijn en vrij nemen!

Echt letterlijk niet 1 Rotterdammer of feyenoorder heeft dan al vrij of gaa er vanuit dat ze er zijn. Alleen jij als Ajacied gaat daa dus wel vanuit. En heeft SMK dus gewoon gelijk..

21 februari 2017 om 11:50

wat een nonsense zeg. daarom zie je bij iedere poll dat ajax nog stesds grootste kanshebber is. dat zijn juist voornamelijk de ajacieden die dat klikken.

20 februari 2017 om 09:34

Complete onzin. Er zijn heel weinig Feyenoorders die er zo over denken.

Kom maar eens langs in de Kuip. Niemand, maar dan ook niemand heeft het over de Coolsingel. Onderling maken supporters nog gewoon grappen van: als we het nu maar niet verkloten.

De media maakt het ervan. Niet de Feyenoord-supporters.

20 februari 2017 om 10:09

Ik weet niet voor jou maar ik woon in Rotterdam en ik heb bijna niemand horen praten over het kampioensschap of dat mensen nu al vrije dagen hebben gepland. Dat is meer jouw gevoel denk ik. De meeste mensen zeggen ook dat het seizoen nog lang duurt, of dat het volgende week echt begint tegen PSV.

20 februari 2017 om 11:02

Er wordt wel gesproken over de Coolsingel, maar meer in de trant van: 'wat zou het toch mooi zijn als' dan in de trant van 'heb jij de dag erna al vrij genomen?'. Als je na 23 wedstrijden koploper je helemaal niet bezig bent met het kampioenschap zou ook weer een beetje overdreven nederigheid zijn. Feyenoord is voor het eerst sinds jaren een echte kampioenskandidaat, en daar hoort een beetje dromen bij. Maar alles wetende dat er nog 11 loodzware potjes gespeeld moeten worden.

20 februari 2017 om 11:42

PSV wint, was niet veel bijzonders maar toch 3 punten, maar wanneer Feyenoord het doet is het slecht enzo? Het is ook niet heel gek wanneer je tegen de nummer laatst speelt, ze vol op de verdediging gaan. Als het doelpunt dan diep in de 2e helft valt krijg je nog een (klein) slot offensief. Wanneer het doelpunt in de eerste 20 minuten valt ga je er met 3/4-0 overheen.

Precies het is al weken slecht wat ze laten zien maar op een of andere manier winnen ze hun wedstrijden. Vind het meer geluk dan wijsheid maar goed geluk heb je ook nodig. Wedstrijden die ze spelen zijn over het algemeen niet om aan te zien maar ja. Soms begrijp ik niet hoe ze winnen maar ze winnen wel.

Maar goed heb het volste vertrouwen in dat we volgend week zullen winnen tenzij Feyenoord opeens wel goed gaat voetballen.

Ik geef wel tie dat psv ook slecht bezig was maar het gaat steeds beter. En vind psv wel beter spelen dan Feyenoord momenteel. Hun geluk moet wel een keer op zijn en hoop dat het zondag is.

20 februari 2017 om 09:30

Precies om dezelfde reden als Feyenoord; niet dus. Als je zoveel wedstrijden op deze manier wint, dan is het geen geluk meer; het is een kwaliteit. Feyenoord raakt niet in paniek en weet dat het toch wel gaat scoren. Dit gebeurde ook gister weer, ondanks twee a drie zeer gevaarlijke momenten van ADO.

20 februari 2017 om 11:05

Smk88,

Feijenoord draait een sterk seizoen en ze houden het nu al langer vol dan vorig seizoen.

Komende vijf wedstrijden waar ze zich goed kunnen bewijzen uit bij Heerenveen en Ajax en thuis tegen PSV en Az.( ook Sparta)

Als jullie deze vijf wedstrijden goed doorkomen, ben je wat mij betreft de kampioen.

20 februari 2017 om 11:26

Er komt nu inderdaad een zware reeks aan waarin het echt om gaat spannen. Ajax mag nu gaan hopen op puntverlies bij Feyenoord. Echter, zie ik die wedstrijden op zich wel met vertrouwen tegemoet. Verdedigend staat het gewoon sterk en ook aanvallend en op het middenveld hebben we voldoende kwaliteit om van elke tegenstander te winnen.

20 februari 2017 om 08:58

Thuiswedstrijden tegen Groningen, NEC en Willem II waren anders gewoon dikke prima hoor. Misschien niet altijd in monsterscores uitgedrukt maar Feyenoord speelde in die wedstrijden aanzienlijk beter dan PSV tegen NEC.

20 februari 2017 om 09:06

Feyenoord speelt 1 wedstrijd wat minder, tegen een zeer stug ADO(hebben het goed dichtgegooid)en het gezeur dat we al weken slecht begint :s. Feyenoord is gewoon goed bezig, de afgelopen jaren werden zulke potten gelijk gespeeld of verloren nu is dit niet meer het geval. Er zit een duidelijke lijn in het spel en het paniekerig voetbal is eruit. En wat volgend jaar komt, ach daar kunnen we alleen maar naar gaan gissen.

20 februari 2017 om 09:06

Dat heb ik met alle topclubs. Ik vond die overwinningen van PSV op Heerenveen, FC Utrecht, Heracles en afgelopen weekend NEC ook totaal niet overtuigend. Ze winnen die wedstrijden met nog meer moeite dan Feyenoord en Ajax in dezelfde periode nodig hadden voor hun wedstrijd. Nu is Ajax ook niet overtuigend qua spel, evenals Feyenoord. Maar hier even komen beweren dat PSV beter speelt dan Feyenoord en dat het geluk in Rotterdam weleens op moet zijn is ook lachwekkend. Wat was er dan zo overtuigend tegen NEC dit weekend of die blessuretijd overwinning tegen Heerenveen. Of die overwinning tegen Heracles 3 minuten voor tijd door een van richting verandert schot?

20 februari 2017 om 09:32

Niet te vergeten de overwinning op Utrecht; waar PSV gewoon op achterstand had moeten staan. Niemand weet hoe daar op gereageerd zou zijn, aangezien Utrecht dan juist in haar spel kon komen.

20 februari 2017 om 10:04

Je praat als een gefrustreerde supporter die de feiten niet op een rijtje heeft. Feyenoord speelt over het algemeen dit seizoen zeer degelijk en aanvallend, kijk de statistieken er maar eens op na. Feyenoord heeft bijna elk wedstrijd veruit het meeste balbezit en de meeste kansen, zeker in de Kuip. Tegen Groningen vorige week had Feyenoord 69% balbezit, 69%! Het was eenrichtingverkeer in de Kuip. De wedstrijd ervoor uit bij Twente 55% balbezit, de verhouding schoten op doel 6-1 voor Feyenoord. En zo is het bijna elke wedstrijd. Tegen ADO was het niet zo best, die wedstrijden zitten er wel eens tussen, maar ook gisteren weer 62% balbezit en 11 kansen voor Feyenoord en 6 voor Ado. Dus zo gek is het niet dat Feyenoord elke keer wint en van 'geluk' is al helemaal geen sprake. Psv kan zijn borst natmaken komend weekend, ik geef ze weinig kans.

20 februari 2017 om 10:26

Als er een club is die veel geluk heeft dan is het PSV wel... PSV heeft geen een keer overtuigend gewonnen na de winterstop...

Er valt momenteel eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen. Feyenoord zit in een dipje en moeten zoals de Kromme al aangeeft echt wat beter gaan spelen willen ze geen punten gaan verspelen. Echter, hoeveel kansen heeft Ado nou eigenlijk gehad? De verdediging van de Rotterdammers staat als een huis. Daarnaast staat Psv ver achter en heeft Ajax het na de winterstop ook nog niet vaak echt makkelijk gehad. De wedstrijd tegen Psv zal een hoop veroorzaken, vooral in het moraal van Ajax en Feyenoord. Feyenoord heeft al vaak laten zien maar moeilijk overeind te kunnen krabbelen wanneer het tegen zit.

20 februari 2017 om 08:58

Een dipje ? Op basis van wat ? Alleen maar gewonnen en 6x de 0 gehouden. Laat me niet lachen met een dipje, ADO uit is altijd een lastige pot, zeker op kunstgras en 11 man op eigen helft.

20 februari 2017 om 09:19

hahahah echt he... een dipje. ze winnen gvd 6x zonder 1 goal weg te geven en nog is er sprake van een dipje..waarom? omdat er niet attactief wordt gespeeld? hallo met mooi spelen bereik je niks..oh jawel geen directe plaatsing voor CL.

20 februari 2017 om 11:42

Qua spel vind ik ze minder dan voor de winterstop. En dat mag wat mij betreft gerust een dipje genoemd worden. Dat ze alsnog winnen is een enorme kwaliteit en benoemd ik ook. Maar als ze wat minder spelen mag toch ook benoemd worden? Dat is juist wat van Hanegem hier ook doet, en naar mijn idee geheel terecht. Echter vraag ik me af, waar de kromme heel stellig in is, of ajax goed genoeg is om aanspraak te maken op te titel

20 februari 2017 om 09:12

Van een dipje is in mijn ogen geen sprake. Zes wedstrijd na de winterstop geen doelpunt tegen en alles gewonnen. Er zijn veel teams die heel graag zo'n dipje zouden willen hebben.

Het tempo moet gewoon omhoog. Gisteren stond Feyenoord zover vooruit te spelen met zo'n laag tempo dat ze geen kansen kregen. Waardoor ze bijna een counter tegen kregen. Het tempo omhoog en je speelt Ado van de mat!

20 februari 2017 om 12:10

Gisteren was dat inderdaad het geval, tegen Roda overigens ook, maar verder vind ik Feyenoord vaak wel in een aardig tempo spelen hoor. Geen structureel probleem dus.

20 februari 2017 om 17:57

Nee maar tegen de lagere clubs die compact staan moet jet tempo hoog blijven. Tegen de hogere teams, toppers en subtoppers die willen voetballen. Die geven doordat ze vooruit willen meer ruimte weg.

Gelukkig weten de spelers dit zelf ook, en zal er tegen PSV een heel ander Feyenoord staan. Feyenoord speelt gelukkig thuis en tegen een topploeg spelen ze vaak beter, omdat de motivatie toch anders is. En kunnen ze PSV afschudden in de race.

Het veldspel is inderdaad niet om over naar huis te schrijven maar dat is het veldspel van Ajax en PSV ook niet. Ik ben bang dat Willem nog een beetje in het verleden is blijven hangen ook de top drie van Nederland speelt een laagvlieger zelden nog helemaal onderste boven, de kwaliteit daarvoor is gewoonweg niet meer aanwezig.

Het probleem van Feyenoord is dat ze zwaar fysiek spelen. Niet dat dat verkeerd is, maar je moet het wel vol kunnen houden. Van Bronckhorst had Vilhena bijvoorbeeld gespaard. Ook Kuyt krijgt er meer moeite mee. Dat is dus een teken dat zij vermoeid beginnen te raken. Normaal gesproken wordt Feyenoord kampioen. Ik verwacht ook wel dat ze van PSV zullen winnen. Maar om kampioen te worden moeten ze wel iedereen fit zien te houden.

20 februari 2017 om 09:32

Vilhena werd bespaard omdat ie op scherp stond. Kuyt wordt uit maar doet niet aan opgeven. Verder is iedereen topfit nog steeds en is het moraal erg hoog wat sowieso een extra boost geeft!

20 februari 2017 om 09:32

Kuyt wordt oud*

Het is duidelijk te merken dat de zenuwen op beginnen te spelen bij Willem. Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijn bij een zeer groot deel van de aanhang die alleen gerust gesteld kan worden door een subliem spelend Feyenoord dat met het grootste gemak de punten pakt. En daar vraagt Van Hanegem hier ook om.

Het is voor Feyenoord te hopen dat die zenuwachtigheid er lang over doet om over te slaan op de spelersgroep. Dat zal ongetwijfeld een keer gaan gebeuren, maar als dat nu al gebeurt is de kans dat het alsnog mis gaat erg groot.

Dus Willem, als je Feyenoord een plezier wil doen, blijf kalmte en overtuiging uitstralen en probeer de woorden "titel" en "missen" niet in een zin uit te spreken.

Gefeliciteerd Willem!
Ik ben van mening dat Willem heel vaak onzinnige dingen zegt (zeker als het niet over Feyenoord gaat), maar ik hoop van harte dat dit Feyenoord/nederlands voetbal-icoon nog lang mag leven en zijn kritiek uiten!

Deze wedstrijd zegt helemaal niks, waarschijnlijk zaten ze met hun hoofd voor een deel al bij het aankomende duel met Psv, Vilhena werd zelfs gespaard voor deze wedstrijd. Gewoon weer de nul gehouden en 3 punten gepakt. Komend weekend gaan ze er weer vol tegenaan in de Kuip.

20 februari 2017 om 11:49

Vilhena werd alleen gespaart omdat hij op scherp stond. In de tweede helft was hij aan het warmlopen tot aan de 1-0, toen nam hij weer plek in op de bank. Maar verder ben ik het wel met je eens

20 februari 2017 om 11:56

Ja, dat zegt aapie toch ook? Vilhena werd enkel op de bank gezet omdat er rekening werd gehouden met een eventuele schorsing tegen PSV.

Juist zo'n wedstrijd laat zien dat je kampioenswaardig bent. ADO had de bus geparkeerd en stond gewoon goed. Uiteindelijk heeft een Chelsea ook al een paar van dit soort wedstrijden gehad dit seizoen, maar die gaan gewoon die titel pakken.

Al sinds speelronde 1 (!!) aan kop, verreweg de meeste doelpunten gescoord én de minste doelpunten tegen. Nog zijn er dan mensen die beweren dat het meer geluk dan wijsheid is, dat Feyenoord nog aan kop staat. Eens, niet iedere wedstrijd is fantastisch; maar dat geldt ook voor Ajax en Psv.

Ben het vaak eens met Willem. En hij laat ook nu zijn Feyenoord -hart spreken met deze waarschuwing.
Maar tegen PSV en Ajax heb je als team een heel ander instelling. Dat hebben ze laten zien in Eindhoven, waar ze PSV , hun Enige nederlaag hebben bezorgd.
En hebben Ajax en PSV tegen kleintjes geen punten verspeeld?

Dit hoor ik Willen al weken zeggen maar er blijft gewoon gewonnen worden.
Ben het natuurlijk wel met hem eens.

Wat een onzin. Het is juist knap om wedstrijden te winnen als je minder speelt.

Deze kritiek kreeg Twente ook in hun kampioensjaar. Zij speelden degelijk en wisten wedstrijden uiteindelijk met goed resultaat af te sluiten. Ik zie veel overeenkomsten tussen dit Feyenoord en het Twente van 2010.

Nog 11 finale's te gaan! Zo speel je niet goed uit bij ADO die 18de staat. Maar zo win je dit seizoen wel van AZ uit met 0-5 of 0-4 die toen 4de stonden.

En toch is de wedstrijd van nummer laatst tegen de nummer 1 altijd een wedstrijd op zich. Ik had bij voorbaat voor een 0-1 getekend. Het resultaat is binnen, nog geen steekjes laten vallen. Nu moeten ze het volgende week weer opnieuw laten zien, ditmaal tegen PSV. Het zal een mooie en spannende wedstrijd worden!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren