Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Messi zit alleen aan tafel, maar De Bruyne zit ernaast’

Laatste update:

Josep Guardiola werkte als trainer van Barcelona en Bayern München al met een aantal van de beste spelers ter wereld en ook bij Manchester City kan de oefenmeester weer genieten. De trainer spreekt vol lof over Kevin De Bruyne, die volgens hem een van de beste spelers is die hij ooit onder zijn hoede heeft gehad. De Bruyne scoorde en gaf een assist in het duel met Bournemouth (4-0).

/

Alleen Lionel Messi is veel beter dan De Bruyne, vindt Guardiola. “Messi zit alleen aan een tafeltje zitten, daar mag niemand bij. Aan het tafeltje ernaast mag Kevin zitten, daar is geen twijfel over mogelijk”, tekent ESPN op uit de mond van de Spanjaard. “Hij is een speciale speler, een geweldige speler.”

“Zonder de bal is hij een vechter, aan de bal ziet hij alles. Iedere keer maakt hij weer de juiste keuze. Soms moet je snel kaatsen, soms moet je de bal vasthouden, soms moet je de bal aanvallen: Kevin doet het altijd goed. Hopelijk kan hij ons blijven verwennen met goed voetbal, hij is een van de beste spelers die ik ooit onder mijn hoede heb gehad.”

Kevin De Bruyne is na Lionel Messi de beste van de wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat is het toch genieten om naar deze jongen te kijken, echt een lust voor het oog. Hij kan de rust behouden geeft de meest geweldige passes en weet altijd waar hij op het veld moet zijn, zowel met als zonder bal. Geweldig om naar te kijken!!

17 september 2016 om 22:05

Het verbaasd me echt dat Pep niks over Sterling zegt. Die jongen is zo opgeleefd onder Pep, elke match wel een goal of een assist en soms allebei.

18 september 2016 om 10:41

Komt vast nog wel. De Bruyne was toch wel de uitblinker, dus is op zich wel logisch dat Pep even Bruyne als onderwerp neemt.

18 september 2016 om 22:48

Jawel, alleen dat wordt niet belicht in de media.

Hij valt wel steeds in herhaling. Hij zei in deze persconferentie dat hij alleen Sterling tactisch helpt. Een voorbeeld benoemt hij, wanneer Kolarov naar binnen snijdt dat hij de flank zo breed mogelijk moet maken. De rest doet hij zelf.

De Bruyne beter dan Ronaldo? Beter dan Suarez? Beter dan Neymar? Beter dan Modric? Echt niet. Ik snap ook niet dat 25 procent hier überhaupt op eens durft te klikken...

17 september 2016 om 22:10

Ach in de vorige wedstrijd keepte Bravo 1 van de beste wedstrijden volgens Guardiola, die vent is niet meer serieus te nemen. En mensen hier reageren met de waan van de dag.

17 september 2016 om 23:50

Nou is de bruyne wel echt heel goed de laatste tijd

18 september 2016 om 02:14

Karsten is gewoon weer zo'n stereotiepe denker die denkt dat je enkel bij de beste kan horen als je bij Real of Barcelona speelt. Natuurlijk doet De Bruyne geen enkel procent onder voor Suarez, Modric of Neymar, net als Aguero overigens. Wat een onzin om gelijk welke speler van Barca of Real weer boven de rest te moeten plaatsen puur gebaseerd op de ploeg die ze voor spelen.

Ramos en Piqué zijn niet de beste verdedigers wereldwijd, maar begin zoiets maar eens uit te leggen aan die simpele geesten.

18 september 2016 om 02:34

Wat een rare reactie, hij geeft zijn mening en meteen heb jij het over stereotypes en clubs, hij noemde gewoon een paar spelers die naar zijn mening beter zijn dan De Bruyne, ik denk dat dat niks te maken heeft met de club waar ze spelen, misschien is Karsten La Liga fan en noemt hun zo op omdat hij er redelijk verstand van zou hebben.

Over welke simpele geesten heb je het?
Ik zie namelijk wel dat Pique en Ramos niet de 2 beste verdedigers in de wereld zijn en aan m'n plaatje kun je wel m'n voorkeur zien. Ik neem maar aan dat je met simpele zielen de fans van Real en Barca bedoelt.

18 september 2016 om 02:42

@Fiodor

Niet onder voor Suarez, Modric, Neymar? De Bruyne? Omdat hij nu voor het eerst in zijn carriére een aantal wedstrijden enigzins op dat niveau speelt? De Bruyne zou bij Real niet eens in de basis staan en ook bij Barcelona niet. Als je denkt van wel ben je serieus naïef.

18 september 2016 om 05:09

@rhynocerys

Nee hoor, ik bedoel mensen die in die stereotypen denken. Dat is veel ruimer dan de fans van die clubs. En aangezien je beseft dat die 2 niet de beste verdedigers zijn op de wereld, hoor je niet bij die ruime groep. Goed dat jij wel een open geest hebt en zin voor realiteit.

18 september 2016 om 05:10

@drose1

Ja, dat was de eerste leuke wedstrijd die hij speelde in zijn carrière. Ga toch wat bloemen gaan plukken met je flutargumenten.

18 september 2016 om 09:13

Het kab toch dat de beste spelers bij real, barca en atleti spelen? Niemabd heeft het hier ook over ramos en pique

18 september 2016 om 09:27

@fiodor

Niet zo arrogant zeg. Bah. Je bent zelf degene die behoorlijk stereotiep denkt door kartsten fc in te delen bij een groep Barca en Real supporters, die blind elke speler van één van die twee clubs automatisch beter zou vinden, dan elke willekeurige speler van een andere club.

Het is het slechts jouw conclusie trekking, geënt op een aanname en te tweede heeft hij met zijn opsomming gewoon een punt.

Het is zeker betwistbaar of De Bruyne al in het rijtje mag staan met Ronaldo, Suarez, Neymar, Modric. Allemaal spelers, die al veel verder zijn dan de Belg en een veel grotere staat van dienst hebben. En niet toevallig bij die grote clubs.

Ja, ze spelen in La Liga bij die twee clubs, de Spaanse competitie blijkt in de Europese toernooien ook sterker dan de Engelse als je de resultaten naast elkaar neer legt. Dat komt mede juist door de aanwezigheid van die spelers.

Vervolgens tover je Piqué en Ramos uit de hoge hoed om je punt te maken, dat Karsten fc ook nog eens te scharen valt onder een groep simpele zielen, omdat hij volgens jou tot de groep blinde Barca of Real fans zou horen en daarom deze spelers opsomt. Ten eerste is dat een aanname, en nergens op gebaseerd en ten tweede is het behoorlijk uit de hoogte. Best triest.

Daarna bepaal jij ook nog eens, dat drose 1 'beter bloemen kan gaan plukken', omdat hij in jouw ogen 'flutargumentatie' heeft. Met andere woorden neem je hem ook weer niet serieus omdat hij van mening verschilt. Vanwaar die arrogantie?

De Bruyne staat inderdaad zoals drose al zegt, pas aan het begin van zijn loopbaan, speelde bij Wolfsburg met relatief weinig druk, doet het bij City momenteel aardig goed, maar moet zijn status als constant presterende wereltopper nog volop bewijzen. Het zeker de vraag of hij bij Barca of Real in de basisis zou staan met zoveel meer gelijkwaardige en betere concurrenten voor zijn positie.

Dat Guardiola hem ophemelt en hem onder Messi nu op eenzame hoogte plaats in de hiërarchie der wereldtop, is begrijpelijk. Het is een psychologisch truukje om hem te motiveren en hem te laten geloven dat het ook zo is, daarmee tracht de coach profijt te trekken.

De Belg is in potentie zijn spelmaker waar hij zijn elftal rondom kan bouwen. Guardiola is gebaat bij een De Bruyne met zelfvertrouwen en hoop hem zo te laten groeien. Natuurlijk vindt hij niet dat De Bruyne beter of verder is dan Suarez, Neymar, Ronaldo of Modric, hij is ook niet blind of dom.

Guardiola bespeelt de speler. En en passant gebruikt hij ook nog eens de Britse media om de supporters, die graag horen, dat de nationale League de beste ter wereld is, te laten glunderen dat een topcoach bevestigd dat de competitie de echte sterren huisvest.

Je zal misschien concluderen, dat ik beter bloemen kan gaan plukken, omdat je vindt dat ik misschien flutargumenten heb en welicht denken: laat maar lullen die simpele ziel. Zal allemaal wel.

Het lijkt met in ieder geval dat je jezelf wat minder arrogant mag profileren in het vervolg. Als je discussies aan wilt gaan, zal je andere meningen van mensen, en mensen überhaupt, wat serieuzer mogen nemen, je in wat minder laatdunkende benamingen en termologie kunnen uitlaten en je wat minder verheven gedragen.

18 september 2016 om 12:51

@fiodor

Nergens zeg ik dat het zijn eerste 'leuke' wedstrijd is. Ik zeg alleen dat 95% van zijn wedstrijden voor dit jaar goed waren maar verreweg niet van het niveau van deze spelers. Als de Bruyne dit niveau doortrekt kunnen we het daarover hebben. Nu is het simpelweg naïef en uit sympathie voor de Bruyne. De Bruyne is niet eens onbetwist de beste in de PL waar Modric en Suarez dat al waren op hun positie voor ze vertrokken en nog beter werden.

18 september 2016 om 22:27

Eerste keer dat ik zo'n lange reactie lees en denk: hier valt geen spelt tussen te krijgen.

17 september 2016 om 22:11

Die spelers die jij op noemt daarmee heeft hij niet gewerkt

17 september 2016 om 22:27

Maar wel met Ronaldinho, Iniesta, Xavi, Lewandowski en ook Ribery en Robben waren in hun topjaren beter dan de Bruyne

17 september 2016 om 22:51

Nee precies, daar baseert Pep zich dan ook op. De spelers waar hij mee werkt of heeft gewerkt zijn de besten ter wereld

17 september 2016 om 23:06

Wat heeft dat te maken met het spel van nu?

17 september 2016 om 23:54

Hij heeft het ook over de poll, niet over het artikel zelf.

18 september 2016 om 01:15

Heeft hij die spelers dan ooit onder zijn hoede gehad. Nee dus misschien is dat wel de reden dat hij dit zegt. Af en toe is logisch denken ook moeilijk maar probeer het zo nu en dan

18 september 2016 om 02:02

Gaat over de poll, met je denk logisch na

18 september 2016 om 02:12

De betere voetballer ja...beter als neymar zeker. Puur als spits is suarez de beste imo. Ronaldo vund im op het moment aan hetzelfde tafeltje zitten als de bruyne.

18 september 2016 om 02:20

Ik ben het met je eens.supporters en ook media kunnen iets van individuele spelers vinden. Als trainer van een teamsport moet je uiterst voorzichtig zijn Vergelijken in een teamsport kan niet zomaar en is ook niet wenselijk. Voorbeelden: Couthino is misschien nog balvaardiger dan Neymar. Echter de totale impact van Neymar is in het Braziliaans team vele malen groter. Hij trekt vaak 3 spelers aan waardoor anderen vrij komen te staan. Dus ook spelers als de Bruyne kunnen slechts uitblinken door de aanwezigheid van andere spelers zoals David Silva die regelmatig met splijtende passes strooit. Trainers moeten dus kunnen relativeren zeker Pep Quardiola Supporters mogen idolen hebben.

18 september 2016 om 08:50

Dat zegt hij toch ook niet? Hij zegt dat Messi ongeëvenaard is. Van de spelers daaronder is De Bruyne er een. Precies zoals het is.

18 september 2016 om 14:44

Hij zegt toch die hij onder zijn hoede heeft gehad. Read.

Ik hoop dat hij niet bedoelt dat Kevin na Messi de beste ter wereld is, maar de beste speler die Guardiola ooit heeft gecoacht. En zelfs dat lijkt me heel sterk, aangezien hij grootheden als Xavi, Iniesta, Robben, Ronaldinho (uit vorm) en Ribery onder zijn hoede heeft gehad.

17 september 2016 om 22:13

Aan dat tafeltje naast Messi zit de Bruyne, maar dat betekent niet dat hij daar alleen zit. Xavi, Iniesta, Robben, Ronaldinho, Müller, Lewandowski, Lahm, die zitten daar ook allemaal gezellig.
Die geven de zout aan elkaar door. Maar Messi heeft z'n eigen zoutvaatje. Van die korrels Mediterraans zeezout, niet van dat fijne poederachtige tafelzout.

17 september 2016 om 23:06

Wow, heftig. Ik had Mitchell Dijks ook opgenomen in dat rijtje voetballers dat aan de tafel naast Messi zit, omdat Dijks een van mijn favoriete voetballers is. Maar die is verwijderd door Voetbalzone. Blijkbaar bestaat er bij de redactie van Voetbalzone al een hiërarchie van goede voetballers en mag je daar niet van afwijken in je commentaar (waarin je toch je eigen opinie hoort te geven, een niet die van de redactie?).

tuurlijk is Kevin een geweldige voetballer, maar Messi en C.Ronaldo zitten met Z'n 2e aan die tafel. daarnaast zit niemand en daarnaast ook niet. pas 3 tafels verder zitten weer een paar gasten.

17 september 2016 om 22:41

Ronaldo is bij lange na niet van messi s niveau. Accepteer dat nou eens.

17 september 2016 om 23:51

Mick, is welk opzicht is Messi veel beter dan Ronaldo?? En Volgens mij winnen zij allebei de ballon d'or telkens weer?? Dus kom niet zeggen dan Messi alleen zit aan die tafel! ze zitten er allebei of jij dat nou wil of niet!

18 september 2016 om 00:06

Eens kijken, welk opzicht.. passing, voetbalgogme, techniek in de kleine ruimte, dribbel, spelaandeel in t algemeen als je t zo bekijkt..? Het enige waar ronaldo zich met messi kan meten is doelpuntenmoyenne. Thats it. Ronaldo is een levensgevaarlijke aanvaller, maar messi is meer dan dat (en dus uniek want dat is niemand). Leer er mee leven.

18 september 2016 om 00:34

Grappig.. dat ronaldo dit jaar beter heeft gepresteerd betere cijfers heeft gescoord dan messi... ze zijn beide evengoed.. dat moet je accepteren..

18 september 2016 om 00:42

Mick, accepteer nou eens dat Messi gewoon afwisselend met Ronaldo de beste is. Zo kunnen wij het ook.
Messi zit vol talent, Ronaldo heeft z'n hele leven keihard getraind. Ze zijn gewoon van hetzelfde niveau. Wie het beste seizoen heeft wint de ballon d'or. Dat lijkt me na 8 jaar wel duidelijk.

18 september 2016 om 02:04

Geen opzicht voor nodig. Ieder enigszins objectief persoon kan gewoon zien dat Messi beter kan voetballen dan Ronaldo. Heb je geen statistieken voor nodig. Vroeger op het schoolplein was er ook eentje beter dan de rest. Dat was gewoon zo, ook alsie een keer minder goals maakte. Messi is gewoon de beste.

18 september 2016 om 02:52

@migi

'Ieder enigzins objectief persoon kan gewoon zien dat Messi beter kan voetballen dan Ronaldo.' Ten eerste wat in godsnaam houdt 'beter kunnen voetballen' in? Als ke serieus denkt dat 'beter kunnen voetballen' inhoudt dat je beter dan de ander kan dribbelen, passen en beter bent in de kleine ruimte beledig je serieus de sport voetbal en de spelers die de sport beoefenen. Dat je serieus het vergelijkt met een schoolplen s des te lachwekkender. Ik vraag me daadwerkelijk af op wat voor niveau je zelf hebt gespeeld dat je dit soort uitspraken maakt. Hoe komisch is het ook dat je men objectief vindt die jouw mening deelt terwijl jouw oordeel duidelijk net als de meesten op sympathie van onderdelen van voetbal is gebaseerd en niet wat het voetbal daadwerkelijk inhoudt. Maar zal ik je is wachr zeggen, Messi vind ik ook beter, maar zie je het kleine verschil? 'Vind'. Niemand is objectief, niemand. Wees alsjeblieft niet zo arrogant door te denken dat jij dat wel bent

18 september 2016 om 03:02

Iedereen heeft zo zijn eigen spel waar hij of zij van houdt. En zo dus ook een bepaalde voorkeur voor Messi of Ronaldo. Mijn voorkeur gaat naar Ronaldo omdat die jongen er alles aan heeft gedaan om te zijn waar die nu is. En tuurlijk Messi heeft er ook hard voor gewerkt. Maar ik vind het allebei heel leuk om te kijken naar de ziekste aanvallen en geweldige passes van allebei! En omdat ik een Ronaldo fan ben, wil niet zeggen dat ik automatisch Messi niks gun!! Ik gun die jongen ook alles. Het zijn allebei gewoon mensen!!!!!!

17 september 2016 om 23:12

Guardiola heeft het dan ook over de spelers waar hij mee gewerkt heeft. Daar hoort Ronaldo niet bij.

Het bekende charme-offensief van Guardiola. Toen hij net bij Bayern zat was Lahm opeens de meest intelligente speler waar hij ooit mee samengewerkt had...

Neemt overigens niet weg dat Kevin een heerlijke speler is.

17 september 2016 om 22:26

Toegegeven, lahm is een erg intelligente speler en kdb is een verdomd goede speler. Voor de rest heb je gelijk, het charme offensief naar beide zijden start altijd. Altijd iets met dat de spelers meer of eindelijk plezier hebben, betere tactiek oid en andersom natuurlijk dingen als dat sommige spelers extreem goed zijn

18 september 2016 om 02:32

Juiste opmerking over Pep Guardiola.. Echter zijn waardering over een van de grootste spelers ter wereld wijlen Johan Cruyff is volgens mij wel oprecht!

18 september 2016 om 10:18

Dat is zeker oprecht.
Heel zijn voetbalfilosofie is gebaseerd op die van Cruijf
hij heeft ook altijd gezegd dat Cruyff zijn mentor is.

Toen Pep trainer van Barca was ging hij regelmatig op bezoek bij of uit eten met Cruyff
om zijn mening te vragen en te discussieren over tactieken.

In bv de Cruyff documentaire The Last Match kun je ook zien dat het oprecht is

De Bruyne is als hij zijn dag heeft een geweldige voetballer . Probleem is dat hij Veel te wisselvalig is . Zelfde geldt voor Hazard .

17 september 2016 om 22:44

Vind de bruyne absoluut niet te wisselvallig. Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd. Zelfs messi en Ronaldo.
Speelt in grote lijnen fantastisch, dus ik ben benieuwd waarop jjj je comment baseerd.

17 september 2016 om 23:04

Waarop ik dat baseer ?? Messi en Ronaldo winnen in hun eentje wedstrijden voor hun club . De Bruyne heb ik dat zelden zien doen . Om nog maar te zwijgen over Hazard . De beste Belgische voetballer sinds de jaren 80 is Luc Nilis .

17 september 2016 om 23:49

De Bruyne is veel beter dan Hazard.

17 september 2016 om 23:51

Met respect. Nilis was geweldig,maar heeft nooit in de europese top gespeeld
De Bruyne beslist vaak zat de wedstrijd. Ik zou je adviseren om de bpl te volgen. Haal de statistieken er maar bij.
Hazard heeft trouwens op vorig jaar na altijd een heel goed seizoen gespeeld. Ook die statistieken mag je controleren.

18 september 2016 om 02:35

Oneens, vergelijking zinloos Zie eerdere reactie

18 september 2016 om 00:55

De Bruyne wisselvallig... sorry maar dan kan ik niets anders concluderen dan dat je hem nauwelijks tot nooit ziet spelen als je dat serieus denkt.

18 september 2016 om 02:54

Wel bij België, en dat was/is toch regelmatig zeer matig als je ziet wat hij daadwerkelijk kan.

Guardiola is gewoon niet serieus te nemen. Je hebt imo Messi en Cristiano aan tafeltje en naast dat tafeltje heb je spelers als Iniesta, Suarez, Neymar, Pogba, Griezmann enz enz en daarnaast heb je een tafeltje met De Bruyne.

17 september 2016 om 22:39

Volgens mij heeft hij met uitzondering van Iniesta voor de rest met niemand gewerkt van diegene die jij opnoemt

17 september 2016 om 22:41

Ja rafaello pogba noemen en geen kroos,modric Ozil Bale. Jij bent net als guardiola niet serieus te nemen

17 september 2016 om 22:44

De Bruyne zit volgens jou dus aan het derde tafeltje? Als je Griezmann aan tafel 2 zet dan hoort De Bruyne daar al sowieso bij. Anders ben je niet serieus te nemen en ik ben allesbehalve een fanboy van eender wie.

17 september 2016 om 22:49

Griezmann tot daar aan toe, maar Pogba hoger dan Kdb?

18 september 2016 om 00:07

Kdb?

18 september 2016 om 01:02

Kevin de Bruyne.

17 september 2016 om 22:49

Ik zou nog eerder de Bruyne aan dat tafeltje zetten dan Pogba.

17 september 2016 om 23:04

Nee Pogba speelt lekker nu, gaat erom hoe mensen nu spelen.

17 september 2016 om 23:08

Met alle respect, pogba en iniesta samen zetten, dan doe je iniesta echt veelse veel te kort. Echt te veel. Pogba mag zijn schoenen poetsen

18 september 2016 om 03:04

Pogba presteert nu niet nee, dat doen voetballers weleens. Als men hem bij Juventus heeft gevolgd, dan weet men dat hij duidelijk al een topspeler is, maar nog altijd jong. Hij legt enorm veel risico in zijn spel(normaal gesproken) en maakt door zijn leeftijd weleens verkeerde keuzes. Bij Juventus was dit ook zo, maar was hij duidelijk op zijn plaats en dat voelde iedereen. Je kan het aan elke Juventus fanaat vragen, de dominantie waarmee hij speelde werd direct vergeleken met Zidane en enigizins terecht ook. Het spel verliep letterlijk volledig via hem, van achter naar links, rechts en naar voren en liep hij tussendoor a la Ronaldinho te jongleren over spelers. Men moet niet afschrikken van zulke spelers en denken dat ze simpelweg gehyped worden(vooral door hun prijs, wat werkelijk waar niks met de kwaliteit te maken heeft)maar erkennen wat de speler brengt of kan brengen. Spelers worden niet zomaar gehyped, daarom gebeurt het maar eens in de zoveel tijd bij een enkeling spelers van dermate hoog niveau. De laatsten waren, Suarez, Neymar, Bale en nu ook Higuain. Volgens mij zijn de eerste 3 vooral sinds de laatste 2 jaar niet te houden met ijzersterke prestaties tijdens optredens en gaat Higuain er waarschijnlijk gewoon weer 30 scoren.

17 september 2016 om 23:57

Moet hij serieus een heel lijstje gaan noemen elke keer als hij een vergelijking maakt? Hij zegt ook nergens dat De Bruyne alleen aan tafel zit.

En nee Cristiano zit niet aan hetzelfde tafel als Messi maar is wel te goed voor de tweede tafel. Lastig allemaal. Misschien dat Cristiano gewoon thuis blijft en aan thuisbezorgd gaat.

18 september 2016 om 10:16

Jij bent niet serieus te nemen, vermits je informatie niet goed kunt interpreteren, zoals vaker.

Hij noemt De Bruyne simpelweg een van de beste spelers waarmee hij heeft gewerkt.

Dit soort uitspraken van pep zijn natuurlijk niet serieus te nemen. Als hij bij Arsenal zat was hij nu Ozil's achterste vol veren aan het steken, of Hazard als hij bij Chelsea had getekend. We weten hoe hij is

17 september 2016 om 23:24

Precies dit dus. Ik vind hem een geweldig coach en geniet ook echt van zijn werk, maar sommige uitspraken blijven bizar, maar het blijft zijn mening en die moeten we maar accepteren denk ik =). Er zijn zat andere gekke meningen van spelers en coaches die nog belachelijker zijn, dus dit valt nog mee xD.

18 september 2016 om 10:13

De Bruyne is volgens jou dus niet een van de beste spelers waarmee hij heeft gewerkt.

Ozil en Hazard zouden dat ook zijn. Je post raakt dus kant noch wal.

18 september 2016 om 11:58

Natuurlijk wel. Maar hij heeft het niet alleen over de spelers waar hij mee heeft gewerkt. Hij heeft het over alle spelers ter wereld. Het is dus eerder jouw post die een plonsje maakt

Pep hemelt altijd de spelers op waar ie mee samenwerkt, dat is alles wat ik probeer te zeggen

18 september 2016 om 13:26

Nee.

Het gaat om de spelers waarmee hij heeft gewerkt. Lezen. Of luisteren, want je kunt het gewoon opzoeken.

Hij is serieus niet verkeerd bezig die gast en je ziet hem elke wedstrijd groeien!!. Mooi voetballertje om naar te kijken!!

Wat een reacties haha.. Wat hij wil zeggen is dat kevin ontzettend belangerijk is, als je ziet wat hij al betekende.. begrijpend lezen?

Is dit sluik reclame voor Ikea of zo ik zie iedereen hier praten over stoeltjes en tafeltjes ik zag zelfs iemand net kwaliteits zout beschrijven hieronder.

Maar Pep is gewoon slim bezig KdB is misschien zo'n speler die je vaak moet aaien. Bij Chelsea was het misschien destijds te zakelijk en dat kan voor een gevoels mens lastig zijn. Ik zie in de Bruyne wel een potentieele wereldtopper.

De Bruyne...zelfs Arjen Robben is veel beter dan hem.Guardiola met zijn Barca bril en MC bril...rare jongen

18 september 2016 om 00:41

Of jij met je Oranje bril ^^

18 september 2016 om 01:05

Laten we eerlijk zijn Robben op z'n top is natuurlijk veel beter dan De Bruyne

18 september 2016 om 03:25

Beter dan een De Bruyne op z'n top die dan elke wedstrijd een doelpunt maakt en een assist geeft vanop het middenveld? Daar ben ik het niet mee eens, maar goed dat zal dan aan smaak en persoonlijke voorkeur liggen

18 september 2016 om 09:04

En je duivelse brilletje :-)

Ik snap niet waarom mensen Ronaldo er weer bij moeten halen, of Pogba, of Modric, of Griezmann. Die gasten zijn volstrekt irrelevant. Geweldige voetballers, maar volstrekt irrelevant. Guardiola heeft het over de spelers die hij onder zijn hoede heeft gehad, en dat is bij die jongens absoluut niet het geval.

Zo'n genot om hem te zien spelen met of zonder de bal, en dan met name hoe intelligent hij z'n looplijnen uitzette bij de tweede goal op de counter waardoor Sterling en Ilheanacho makkelijker die verdedigers naar hen konden toetrekken.

Bij verre de beste speler in de PL tot nu toe vind ik en sowiezo een van de kandidaten voor Poty als hij zo door gaat ondanks dat we nog vroeg in het seizoen zitten.

Ik snap niet wrm mensen zeggen dat kevin de bruyne niet beter is dan neymar ronaldo suarez iniesta, het genoemde spelers spelen allemaal op een andere positie dan de bruyne. Kevin is in werkelijk aanvallende middenvelder dus nummer 10 positie !! Dus als je een vergelijking wil maken doe dan ook goed, zoals : ozil,messi,james,isco,silva...enz

ik vind persoonlijk dat kevin de bruyne op dit moment beste aanvallende middenvelder van de wereld is.

18 september 2016 om 03:19

Messi eigenlijk niet want hij speelt meestal rechtsbuiten en zo niet dan is kevin de bruyne 2 de beste aanvallende middenvelder

Iniesta, xavi, zlatan, robben, lahm is pep zeker vergeten dan

1 tegen 1 toernooitje, zonder gekke trucjes. Gewoon 2 kleine doeltjes, omrand door boarding dat je kan kaatsen en je kan achter het goal langs lopen. Je moet dan aanvallen en verdedigen, Alle grote topspelers aanvallers, middenvelders en verdedigers doen mee. Wie wint denk je?

Voor alle barka fans en fans van man city die ronaldo opeens nu op et zelfde niveau zetten als kevin de bruine alstjeblieft ze zitten niet aan et zelfde tafel ronaldo zit bij et vip gedeelte alstjeblieft als mensen messi zo goed vinden en ronaldo zo niet op et messi niveau dan had messi 10 ballon dor's
en niet 5 ronaldo heeft er 3 en gaat nu voor zijn 4 de messi is de enige speler op de wereld die er meer heeft dan hem dus voortaan als jullie ronaldo alleen willen zien als een doelpunten maker en niks anders lees dit weer en realiseer dat je niet goed bij je hoofd bent

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren