Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente neemt eerste bod van Ajax niet serieus

Laatste update:

Ajax heeft zich gemeld bij FC Twente voor de diensten van Hakim Ziyech, zo weet FOX Sports te melden. Zaterdagochtend werd al naar buiten gebracht dat de Amsterdammers de middenvelder graag wilden hebben en nu is er dus officieel contact gelegd tussen beide clubs.

/

Marc Overmars liet vorige week nog weten dat er geen plek was voor Ziyech in de Amsterdam ArenA: “Dat houdt de ontwikkeling van eigen spelers tegen”, meldde hij toen op het televisiekanaal van Ajax. De slechte resultaten van de afgelopen weken en het mogelijke vertrek van middenvelders als Riechedly Bazoer, Lasse Schöne en Daley Sinkgraven lijkt nu echter voor een koerswijziging te zorgen.

Ziyech gaf in een eerder stadium al aan wel oren te hebben naar een transfer naar Amsterdam. Ajax zal naar verluidt een som van twaalf miljoen euro op tafel moeten leggen om de middenvelder binnen te halen. Zijn huidige club FC Twente wil nog niet ingaan op de geruchten: “Wij reageren nu niet op de berichten. Pas ná de wedstrijd van zaterdagavond zullen we mededelingen over Ziyech doen”, meldt een woordvoerder van de club aan de NOS.

FOX Sports meldt hoe dan ook dat het eerste door Ajax uitgebrachte bod op Ziyech niet serieus wordt genomen door FC Twente. De club uit Enschede zou het bod dusdanig laag vinden dat het amper als serieuze belangstelling kan worden beschouwd. Volgens De Telegraaf gaat het om een openingsbod van acht miljoen euro.

Denk jij dat Hakim Ziyech naar Ajax komt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hèhè dat werd tijd zeg dat Overmars zich meld voor Ziyech!! Beter te laat dan nooit zeg ik maar. Al hadden ze hem natuurlijk al een paar weken geleden moeten binnenhalen. Desondanks zou ik erg blij zijn als hij komt. Dit is de creatieve aanvallende middenvelder die Ajax al jaren mist en die in potentie een goudmijn voor Ajax kan worden.
Als Ziyech slaagt bij Ajax dan verkoop je hem over twee-drie jaar zo voor minimaal 30 miljoen door.

27 augustus 2016 om 19:03

Hahaha bod van 8 mlljn hahaha marc netto maak gewoon 12 mljn over aub

27 augustus 2016 om 19:07

Paniek aankoop!

27 augustus 2016 om 19:16

Als je hem echt wil knal dan meteen het juiste bedrag op tafel. Zul je zien dat het straks te lang duurt en hij bij Fenerbahçe tekent.

27 augustus 2016 om 19:24

Broodnodige paniekaankoop waar ik blij mee zal zijn

27 augustus 2016 om 19:24

Blijft toch een grappig verschijnsel: in de laatste week van de transferwindow worden er door vele clubs onderhandelingen gestart die daarvoor niet verwacht of zelfs ontkend worden, ook om een tactisch goede onderhandelingspositie te verkrijgen. In de laatste dagen worden er daarom veel transfers afgerond en beklonken. Echter als Ajax het op die manier doet dan heten het paniekaankopen te zijn.

Er werd ook inderdaad door Ajax geroepen dat er genoeg middenvelders zijn met 8 man. Maar nu Ajax mogelijk zelf één of twee van die spelers kwijt raakt, dan komt er uiteraard plek vacant in de selectie. Dat is niet meer dan logisch lijkt me.

27 augustus 2016 om 19:25

Bobje,

Zou niet de 1e keer zijn voor Overmars, iets zegt mij dat hij naar Turkije gaat, Ajax handelt te traag.

27 augustus 2016 om 19:41

Juiste bedrag is er niet...als Ajax een bod doet komt er een tegenbod

27 augustus 2016 om 19:49

Kogel is dus alsnog door de kerk, het tegen kamp is alsnog overstag gegaan.

Ziyech en Ajax komen er wel uit, ook met Twente zal er geen probleem zijn.

Zoals al eerder aangegeven bij voetbalzone wil Twente 12 miljoen, wat met een vast bedrag en inclusief bonussen en doorverkooppercentage kan oplopen tot 12 miljoen euro.

Moet wel een constructie voor gevonden kunnen worden.

Nu nog graag een buitenspeler en een verdediger en dan maar heel snel aan speelwijze van Bosz wennen.

Kunnen de belangrijke EL punten toch nog gehaald worden, competitie zal wel een moeilijker verhaal worden want ik ben bang dat we de laatste verliespunten nog niet verspeelt hebben.

27 augustus 2016 om 19:53

@kenny

Wie zegt dat hij naar de Europesche top wil? Er zijn zat voorbeelden van spelers die hun carrière verpieteren in die competitie voor geld, en Ziyech vindt ik nou typisch zon speler. Als hij echt om zijn carrière had gegeven had hij ook wel op oranje gewacht kijkt me.

Ik hoop van harte dat hij naar Ajax gaat want dat zou goed zijn voor het voetbal maar als ik jou was zou ik maar even afwachten, ik denk dat Ajax en Twente er voorlopig nog niet uit zijn en wellicht komen er nog andere last minute aanbiedingen waar Fenerbahçe ook wellicht tussen zit.

27 augustus 2016 om 19:56

Twente wil 12 Mio dat kan oplopen tot 12 Mio? Ik volg je niet.. Als Ajax serieus een eerste bod van 8 heeft gedaan voorzie ik nog groeve onderhandelingen. Twente wil onder de streep 15 overhouden aan deze transfer, en terecht. Bovendien zou ik vinden dat wanneer je een speler aan een binnenlandse 'concurrent' verkoopt, je strakker in de onderhandelingen moet zitten. Dan moet je gewoon meer vragen dan je vraagt van bijvoorbeeld Fenerbahçe.

27 augustus 2016 om 20:47

lavi,

Twente heeft al eerder aangegeven dat ze 12 miljoen willen vangen, dit is inclusief bonussen en een doorverkooppercentage.

Had het wat moeilijk beschreven, maar totaal 12 miljoen zal het wel bij in de buurt komen.

Vooral omdat Ziyech zelf liever naar Ajax gaat i.p.v. naar Fener.

Trouwens Twente zou na de door hun gespeelde wedstrijd, meer mededelingen doen aangaande de komende transfer van Ziyech.

27 augustus 2016 om 20:58

@ Panerai,
Geloof het of niet, maar mijn broertje is een goeie vriend van Ziyech en hij zei me dat Ziyech naar Ajax wilt gaan. Hij verkiest Fener niet boven Ajax. Daarnaast biedt Ajax logischerwijs laag en Twente wilt veel meer. Uiteindelijk vinden ze mekaar denk ik rond 11 a 12 miljoen euro ipv 8 en 15 miljoen euro. Je weet toch hoe het gaat.

27 augustus 2016 om 21:26

Laten we t hopen. Had m graag bij PSV op rechtsbuiten gezien..

28 augustus 2016 om 00:12

Toevallig die Bazoer waar ze tig miljoen voor konden krijgen maar toen niet weg mocht? En die mag nu ineens verkocht worden? En dan Ziyech halen? Gezien deze feiten en de belabberde start van Ajax is dit dus inderdaad een paniekaankoop. Anders zou je vertrouwen houden in je eigen jeugd (Bazoer) en aangekocht talent (Sinkgraven van 6,5 miljoen).

28 augustus 2016 om 07:09

haha Overmars probeert met een bod de achterban rustig te houden, maar 8 miljoen kun je niet serieus nemen

28 augustus 2016 om 19:02

Anelka, Gomez, Santos, Teles om er een paar te noemen.

28 augustus 2016 om 19:10

Liever naar Ajax dan Fener? Ben jij zijn advocaat? Is hij daarom al een week rond met Fener? Denk dat hij zich eerder niet serieus genomen vindt bij Ajax met domme uitspraken van Overmars. Ajax had hem 2 dagen geleden toch niet nodig en genoeg middenvelders had? Er lopen bij Ajax toch echte nr 10's? Haha. Ziyech gaat naar Fener let maar op. Die FFP regels daar vinden ze wel iets op om te omzeilen no problem. Laat Overmars de supporters maar aan het lijntje houden zodat hij straks kan zeggen dat Ziyech te duur was haha.

27 augustus 2016 om 19:07

Dat laatste weet ik niet zeker.
Grote clubs kijken vooral hoe Nederlandse spelers in het nationale team presteren. Een goed Ek/wk = kassa. Of zelfs een reeks goede friendlies (zie Jansen). Dat Ziyech voor Marokko heeft gekozen, is wat dat betreft een nadeel. Tenzij ze goed presteren in Afrika Cup natuurlijk.

27 augustus 2016 om 19:07

Hoe zou die onderhandeling lopen?
Overmars: "8". Twente: "12+bonussen"
Overmars: "9". Twente: "12+bonussen"
Overmars: "10". Twente: "12+bonussen"
Overmars: "11. Twente: "12+bonussen"
Overmars: "12. Twente: "12+bonussen"
Overmars: Ok

27 augustus 2016 om 19:13

Hahaha, lijkt me ook een beetje afhankelijk van hoe ver Fenerbahçe wilt gaan. Dat hele verhaal dat ze 8 miljoen niet nodig hebben geloof ik niet volledig. Twente zit nu wel erg hoog in de boom...

27 augustus 2016 om 19:37

En dan zegt Twente jammer is net verkocht aan Fener

27 augustus 2016 om 19:53

floconeve,

Ziyech heeft al aangegeven dat hij liever naar Ajax gaat, denk dat Fener niet meer meespeelt in dit geheel.

Hooguit een beetje prijsopdrijvend tot de max 12 miljoen.

27 augustus 2016 om 20:43

@leeuw087
Denk als Fener 3 miljoen salaris biedt, dat Ziyech niet naar Ajax zal gaan.

27 augustus 2016 om 21:42

nee speelt niet meer mee zyech is er al uit met fener maar het speelt totaal niet meer mee

27 augustus 2016 om 22:41

En Ziyech, die zegt, ik wil naar Ajax, zorg maar dat je er uit komt. Of heeft de speler zelf niks meer te vertellen? Al bied Fener 100 miljoen, als hij daar niet heen wil gaat ie niet.

27 augustus 2016 om 23:22

Hahaha, jij beschrijft precies mijn gedachten. Ineens is Ajax de club in nood en heeft Twente de troef in handen.

Als ze nou gewoon 3 maanden eerder waren geweest waren de rollen volledig omgedraaid en was Twente wel akkoord gegaan met 10m.

28 augustus 2016 om 00:57

@gedachtenloos

Zo eenvoudig is het niet voor Fener om eventjes 12 miljoen over te maken aan Twente. Als Fener hem echt koopt, dan zal het voor Twente nog wel even duren voordat ze het geld echt hebben.

Met een verkoop aan Ajax hebben ze die probplemen niet, dan wordt er gewoon direct betaalt.

27 augustus 2016 om 19:23

Stylo, volgens mij staat er dat het bod geweigerd is en niet dat het bod geaccepteerd is. Als ik jou was zou ik niet te vroeg juichen, Advocaat kent Ziyech goed en ze hebben geld zat daar, ik denk dat ie meer kan verdienen in Turkije en Ajax loopt niet lekker dus ik zou er niet van staan te kijken als Twente alsnog rond komt met Fenerbahçe en hij voor Turkije kiest.

27 augustus 2016 om 19:52

Las ergens dat fener alleen mag huren en niet kopen ivm ffp dus als twente direct geld wil staat ajax sterker.

27 augustus 2016 om 20:46

Kopen kunnen ze alleen kost dat een boete van 3 mln, maar dat is voor Fener niks hoor.

28 augustus 2016 om 01:03

Ja als je denkt zoals Munsterman. Echter ze hebben al een boete te pakken en een restrictie voor het Europees voetbal. Wederom een overtreding kan zomaar tot zwaardere sancties leiden.

Niet voor niets gaat het gerucht dat Fener hem dit jaar wil huren en dan pas volgend jaar wil kopen.

Gezien de tijdsdruk en de onzekerheid zal Twente hem echt gewoon liever aan Ajax verkopen. die betalen gewoon direct zonder toekomstig gezeur,

27 augustus 2016 om 19:53

Ik hoop dat Ziyech het gaat redden in Amsterdam (mocht het lukken hem binnen te hengelen). Als hij het niet redt zie ik nu al de beschuldigende vingertjes van de Ajacieden hier richting Overmars wijzen dat hij Ziyech nooit had moeten kopen. Ik ben benieuwd...

27 augustus 2016 om 20:59

Ik denk dat de kritiek dan meer gericht zal zijn op de te jonge selectie die Overmars heeft samengesteld dan op de aankoop Ziyech (mocht hij daadwerkelijk gehaald worden).

Hebben ze nu opeens geen 8 middenvelders die goed genoeg zijn?

27 augustus 2016 om 18:18

Er is interesse in 3 middenvelders.... grote kans dat er minimaal 1 weg gaat. Sinkgraven bazoer of gudelj volgens mij

27 augustus 2016 om 18:22

Zou Bazoer doen als je een goede prijs ervoor krijg (25 was het gerucht vorig jaar)
Lijkt weinig van over de laatste tijd, blinkt in bijna niks uit, en zijn dip duurt nu even lang als zijn goede periode, zegt misschien ook wel wat.

27 augustus 2016 om 18:30

Zijn dip is voornamelijk dit seizoen! Vorig seizoen had hij in mindere periode maar scoorde hierin wel een voldoende. Hoop ook echt niet dat hij weg gaat, talent heeft hij zat! Hoop dat Klaassen, sinkgraven en Gudelj vertrekken

27 augustus 2016 om 18:33

Hmm ik weet niet, vorig jaar kwam zelfs Serero weer terug in de basis omdat hij echt veel minder speelde.
Als je er 20 mil voor kan krijgen zou ik het zeker doen, wie weet is dit zijn niveau.

27 augustus 2016 om 18:46

Er zou interesse in Schone, Sinkgraven en Bazoer. Ook Serero zal vertrekken, ofja, is bedoeling.

27 augustus 2016 om 18:57

Bazoer zou echt dom zijn! een dipje oké, maar hij is normaal sterkhouder! Een middenveld met Bazoer, Klaassen en Ziyech is beterr!

27 augustus 2016 om 18:58

Sinkgraven bazoer of schone

27 augustus 2016 om 19:02

@avey

Aangezien je al 2 duimpjes omhoog gekregen heb vraag ik me af hoe bekrompen we zijn. Je kan toch niet van een 19-jarige zeggen dat dit misschien zijn niveau zal zijn? Fantastisch hoe we allemaal elkaar naroepen in de waan van de dag.

Ik ben zeker ook niet te spreken over Bazoer en als ze daadwerkelijk 25 a 30 miljoen gaan bieden zou ik hem ook laten. Bazoer is sinds vorige seizoen winterstop tot nu toe gewoon hopeloos uit vorm, zelfde verschijnsel zie je trouwens bij El Ghazi en Veltman. Klaassen vind ik behalve zijn doelpunten momenteel ook niet zoveel bijzonders, en wij maar een 19-jarige joch blamen voor het Ajax van nu terwijl jongens als Cillessen, Veltman, Klaassen etc. Ajax moeten dragen in deze zware tijd maar die lieten het totaal afweten.

27 augustus 2016 om 19:09

Dit zei je waarschijnlijk ook toen El Ghazi uit vorm was toch?
Je kon hem voor veel verkopen, denk dat je nu in je handen mag knijpen met 10 mil.
Verder is er niks ergs aan zeggen dat dit Misschien zijn niveau is, tenzij jij kan bewijzen dat dat absoluut niet zo is.
Ik geef Bazoer niet de schuld van het falen van Ajax, nooit gezegd.

27 augustus 2016 om 19:09

Dus je gaat 2 aankopen van 6 miljoen en 8 miljoen op de bank houden? Gudelj en sinkgraven bedoel ik dan. Verder heeft bosz natuurlijk gelijk ze hebben zat middenvelders bij Ajax, alleen niet eentje die creatief is. Maar om dan +/- 15 miljoen te gaan uitgeven voor Ziyech is ook een hele erge paniekaankoop.

27 augustus 2016 om 19:10

Dan nog. Overmars heeft letterlijk met een stalen gezicht gezegd: "wij gaan hem niet halen." Het is sowieso een beetje paniekvoetbal nu bij Ajax. En terecht . Maar dit geeft wel aan hoe Ajax werkt. Het was zelfs "overbezet"!

Los daarvan. Schreeuwen ze bij Ajax al jaren om een "echte" aankoop die een directe versterking is. In mijn hogen zou Ziyech de eerste kunnen zijn die direct een meerwaarde kan zijn in plaats van een breedte aankoop. Zelfs Gudelj die de hemel in werd geprezen vind ik te kort komen voor het niveau dat Ajax wil nastreven.. Naast Younes die potentie heeft, maar niet stabiel genoeg is.

27 augustus 2016 om 20:35

Minnetje

27 augustus 2016 om 18:19

Probleem is dat die nu waarschijnlijk denkt daaaahaaag ik ga wel miljoenen verdienen ga niet aan boord van een zinkend schip.

27 augustus 2016 om 19:25

Hij zit al aan boord van een zinkend schip

27 augustus 2016 om 19:34

Het zinken is verholpen, water is weg gepompt. Nu de machine nog weer aan het draaien krijgen 😉

28 augustus 2016 om 01:06

Bij Ajax is het juist een uitstekend instap moment, de verwachtingen zij nu extreem laag terwijl er zit genoeg potentie in de selectie. Als hij de boel op sleeptouw neemt, kan hij zeer snel razend populair worden.

27 augustus 2016 om 18:22

Haha echt hè. Het antwoordt is natuurlijk nee, maar na de statements van Bosz en Overmars wordt het wel een beetje pijnlijk als hij nu wordt aangetrokken. Ben benieuwd hoe ze zich daaruit gaan lullen.

27 augustus 2016 om 18:30

Ziyech kan ook rechtsvoor spelen? Dus dat gezeik over die middenvelders mag wel klaar zijn. En dan nog, De Jong en Nouri zijn er niet klaar voor, Klaassen is niet creatief genoeg en derest presteert niet. Ideale oplossing: Ziyech.

27 augustus 2016 om 18:36

Helemaal met je eens. Desnoods een keer een ander systeem proberen. Ziyech kan als schaduwspits prima fungeren, als 10 en in een vrije rol vanaf de zijkant. Echter heb je wel weinig diepgang aan de rechterkant als je hem op rechtsbuiten zet en Tete erachter als RB.

27 augustus 2016 om 18:22

Jongens besef nou eens dat Ziyech zo belangrijk gaat zijn.
Die gaat jullie alleen maar punten opleveren, als een wedstrijd op slot zit pf het loopt moeizaam bij Ajax maakt hij het verschil.
Wat dacht je van het duo Traore en Ziyech, die zijn beide goed voor minimaal 25 treffers dit seizoen!
Ziyech gaat beter worden bij Ajax, vooral ook omdat hij Europa in gaat, waar hij ook belangrijk gaat zijn voor de club.
Ziyech verkoop je over 2 jaar voor minimaal 30 miljoen, vooral met die prijzen van nu!

Veel te laat, ik hoor al maanden dat we acht middenvelders hebben. Maar geen hebben de kwaliteiten van Ziyech, behalve Nouri maar die is er blijkbaar nog altijd niet klaar voor. Sinkgraven kan het niveau niet aan, Gudelj speelt verstoppertje op het middenveld. En Bazoer is ook niet in goede doen.

27 augustus 2016 om 19:36

Noem het de erfenis van De Boer. Sinkgraven en Gudelj waren overbodige aankopen (Jonk was er bijvoorbeeld fel op tegen), toen al en nu nog steeds. Overigens zie ik liever dat Ajax geld uitgeeft voor een fatsoenlijke linksback en een klasse linker CV. Daar ligt het grootste probleem van Ajax. Riedewald naar het middenveld samen met Klaassen of Bazoer en Nouri of Sinkgraven. Dan kan je pas gaan voetballen.

27 augustus 2016 om 22:22

Hoe weet je dat Jonk Gudelj en Sinkgraven niet hoefte. Meer dan terecht overigens. Dijks is ook een zwakke schakel idd.

27 augustus 2016 om 22:43

http://www.vi.nl/web/nieuws/jonk-ik-heb-mn-mening-gegeven-over-sinkgraven-en-gudelj.htm?channel=phone

http://m.soccernews.nl/news/334504/Jonk_walgt_van_aankoopbeleid_Ajax:_Dat_was_nooit_de_bedoeling

En zo zijn er nog meer artikelen/interviews te vinden.

28 augustus 2016 om 00:20

Okay, thanks man!

Paniekaankoop, maar wel eentje waar dit Ajax zeker baat bij zou hebben. Met de huidige selectie in de huidige vorm zijn ze zowel in de competitie als in de EL kansloos.

27 augustus 2016 om 21:18

Het is een paniekaankoop, omdat ze er op het allerlaatst nog even mee komen. Maar dit had al veel eerder gemoeten.

Ik moest wel grinniken toen ik de kop zag. Ajax heeft veel baat bij zijn komst, er is minder dan een week te gaan in de transferperiode, er is interesse van anderen en Twente heeft al eerder aangegeven wat ze tenminste voor Ziyech willen hebben. Dus wat doet Marc, alsnog zo laag mogelijk inzetten. Wat een armoede.

Het toonbeeld van een incompetente ' inkoper' als Overmars die door middel van een stuiptrekking de achterban tevreden wilt houden. Dit komt gewoon veelste laat. Ziyech had tegen Rostov echt het verschil kunnen maken.

Desalniettemin zal deze transfer het seizoen nog enigzins redden voor Ajax.

27 augustus 2016 om 18:18

Te laat of niet uitgeven dat geld

27 augustus 2016 om 19:23

@Dani, waarom incompetent? Laten we eerst eens uitgaan dat de berichten kloppen. Bazoer weg, Schone en of Sinkgraven dan moet hij toch reageren? Anders komen mensen zoals jij weer met het incompetente verhaal en dat hij niet goed reageert op last minute verkopen. Ga nu niet je eigen waarheid verkondigen. Mocht Bazoer echt reëel weggaan en schone en/of Sinkgraven dan is dit het enige juiste moment.

27 augustus 2016 om 21:23

Thamike

Jij vindt Overmars het goed doen? Ik heb het vermoeden dat jij vindt dat Overmars de juiste TD voor Ajax is. Als je nastreeft wat Ajax na zou moeten streven, dan moet je als allereerste Overmars vervangen.

27 augustus 2016 om 21:24

Het is incompetent, omdat de selectie simpelweg niet goed in elkaar zit, en al helemaal niet voor het spel dat Bosz wil spelen. Dat is al weken duidelijk, gezien de slechte voorbereiding en de (direct) slechte seizoensstart.
Het is dus behoorlijk incompetent dat er een dramatisch slechte uitschakeling voor de CL aan te pas moet komen om enig inzicht te kweken. En als het waar is dat er interesse in middenvelders van Ajax is, dan is het nog triester. Dat betekent namelijk dat als die interesse er niet was geweest, dat er over deze transfer niet zou zijn nagedacht en de heren zouden hebben gedacht dat het middenveld geen verandering behoefde.

Is het verlies tegen Rostov nog ergens goed voor geweest...

27 augustus 2016 om 18:29

hadden ze voor rostov moeten doen. wat een prutser die overmars, las hier ergens dat ajax eerst moest verkopen maar ze hadden toen cilessen en milik ook al verkocht, dus dat was ook onzin.

27 augustus 2016 om 18:46

Ook met Ziyech heeft dit Ajax niets te zoeken in de CL.

27 augustus 2016 om 18:49

dat kan zijn maar het komt nu heel dom over. Als je ziyech echt had gewild dan had je hem gelijk in de zomer moeten halen, dan had hij v cl en competitie gelijk mee kunnen doen. 2 keer achter elkaar verliezen en nu opeens moet het gebeuren, dan is dit gewoon een paniekaankoop.

27 augustus 2016 om 20:13

Daar ben ik het ook zeker mee eens. Willen ze hem echt, of is het de druk van de publieke opinie?

27 augustus 2016 om 23:18

druk en paniek tegelijk. de resultaten zijn zo slecht met nog een week transferperiode te gaan en gemor van het publiek. Zoals gezegd als ze hem echt hadden gewild dan hadden ze gelijk moeten halen, hebben met milik weken terug al genoeg verdient dus onderhandelingstaktiek is onzin omdat ze uiteindelijk meer hadden verdiend als ze met hem cl hadden gehaald.

27 augustus 2016 om 18:58

Ligt eraan wie er vertrekt! Bazoer moet je binnenboord houden!

27 augustus 2016 om 20:02

Ik hoop dat hij vertrekt, hij staat bij Ajax stil in zijn ontwikkeling.

27 augustus 2016 om 20:10

Dus dan maar meteen laten gaan? Hij is nog steeds het grootste talent op het middenveld!

Na alles wat erover Ziyech vanuit Ajax-kamp gezegd is is dit toch wel een ouderwetse paniekaankoop.

27 augustus 2016 om 18:20

Paniekaankoop of niet, ik zal blij zijn als hij komt. Veel betere speler dan Sinkgraven en Schone.

27 augustus 2016 om 19:52

2 maand geleden zou het een topaankoop zijn. Nu is het een paniekaankoop. Maar een paniekaankoop kan ook een topaankoop zijn. Beter dan kop in het zand

Hehe!! Zou echt heel mooi zijn

Ziyech is inmiddels 23 toch? Wil die niet nog wachten op een buitenlandse club?

27 augustus 2016 om 18:35

Het zijn voornamelijk clubs van het niveau Sampdoria en Hoffenheim die zich vanuit het buitenland hadden aangemeld voor hem. Maar Ziyech wilt liever naar een grotere buitenlandse clubs en die stap is makkelijker te maken vanuit Amsterdam dan Twente.

27 augustus 2016 om 23:35

vanuit Amsterdam dan Enschede of vanuit Noord-Holland dan Overijssel of vanuit hoe het stukje rond Amsterdam ook moge heten dan Twente of vanuit Ajax dan Twente. Niet vanuit Amsterdam dan Twente.

Verstandige kerel die Ziyech, bij Ajax kan die alleen maar beter worden en dan een mooie club uit het buitenland. Gun het hem van harte. Wat een voetballer is het zeg. Zo iemand wil je zien. Jammer dat hij weg gaat, maar nogmaal het is hem gegund.

27 augustus 2016 om 18:36

Nog langer??

Ik hoop dat ie naar Ajax komt maar ik vrees dat Dickie eel eens met hem aan de haal kan gaan. Hoe het ook zij, het blijft een vreselijk knullige actie van Ajax. Het aankoopbeleid ziet er net zo uit als op het veld ... paniekvoetbal.

27 augustus 2016 om 18:29

gaat niet naar fener, die kunnen niet veel betalen door de ffp en willen met vage huur/koopconstructies werken.

27 augustus 2016 om 19:05

Okay, dat wist ik nog niet. Dan hou ik nog hoop dat we 'm kunnen binnenhalen. Het eerste bod lijkt echter nergens naar als klopt wat ik in de update lees maar het spel is in elk geval op de wagen.

27 augustus 2016 om 19:06

openingsbod, dat zal vast hoger worden. Afhankelijk van de resultaten dit weekend hoeveel hoger ajax wil gaan

27 augustus 2016 om 19:32

Dat zal zeker hoger worden, tenminste als het ze serieus is.

Prima. Beter laat dan nooit. Vrije rol op rechts ipv El Ghazi wat mij betreft. Met opkomende Veltman als back.

Dat wordt hard werken voor Klaassen dan, die kan de hele wedstrijd gaten gaan dichtlopen. Nu hebben de fans waar ze al maanden om lopen te zeuren, ik ben benieuwd of het wat wordt. Ik denk persoonlijk dat Ajax de verdedigende middenvelders niet heeft om Ziyech te compenseren en dat ze ook niet hun hele spel om hem gaan laten draaien maar ik laat me graag verrassen.

27 augustus 2016 om 18:21

Klaassen en Gudelj in een verdedigende/controlerende rol laten spelen.

27 augustus 2016 om 18:30

Dat doen ze al en over beiden zijn niet voor niets klachten uit verschillende hoeken, maar nogmaals we gaan het zien.

27 augustus 2016 om 18:37

Klaassen speelt nu op een andere positie.

27 augustus 2016 om 18:44

Gudelj kan dat niet aan. De helft van de tijd laat hij zijn man lopen. Bazoer ook nog niet.

27 augustus 2016 om 18:41

ziyech heeft nog (lang) niet bij ajax getekend hoor

27 augustus 2016 om 18:49

Dat klopt, maar gezien het tijdstip van de transfer en de toch wel redelijke paniek die hier achter zit denk ik dat ze het aankoopbedrag wel op tafel gaan leggen, nog iets waarbij ik mijn twijfels heb. 12-15 miljoen zal het waarschijnlijk zijn en dat vind ik toch behoorlijk veel geld voor een Nederlandse club die volgens afcanats al moeite had om in de huidige situatie de begroting rond te krijgen vanwege de lopende afschrijvingen.

27 augustus 2016 om 19:40

@fl0r1d43, ik vermoed eerlijk gezegd dat het een zoethoudertje is, maar dat Ziyech uiteindelijk niet gaat komen. Net als Eto'o, Bailey etc. Het eerste bod is ook dusdanig laag, dat er geen sprake kan zijn van serieuze interesse. Ik hoop echt dat het technisch hart ook doorheeft dat Ziyech geen prioriteit is en dat het elftal op andere plekken versterkt moet worden.

27 augustus 2016 om 19:47

Dat zou inderdaad ook kunnen, zou wel belachelijk zijn natuurlijk. Mij lijkt een buitenspeler wel handig aangezien ik de hele rechterkant van Ajax niks vind aanvallend gezien en misschien een reserve linksback? Juist de creativiteit loopt bij Jong Ajax rond alleen mag die niet debuteren.

27 augustus 2016 om 22:45

Cerny? En wat mij betreft kan Traore ook gewoon rechtbuiten. Alles is beter dan El Ghazi, vind ik.

Dan zullen ze al met ziyech gesproken zelf gesproken hebben anders melden ze zich niet bij Twente.nou benieuwd wat ze na de wedstrijd zeggen

27 augustus 2016 om 20:24

Na de wedstrijd van Twente is het rond..

Zou een hele goeie aankoop zijn voor Ajax. Een flinke kwaliteitsimpuls op het middenveld. Of hij noodzakelijk is weet ik niet, maar Ziyech is er bij is altijd mooi. Je hebt nu wel veel middenvelders die basiswaardig zijn. Gudelj, Bazoer, Ziyech, Klaassen.. Ben benieuw hoe Bosz dit gaat invullen.

Fox zegt dat Ajax een laag bod heeft gedaan op Ziyech. En denkt ook dat ajax Ziyech helemaal niet wil hebben maar de kritiek op ajax probeert weg te houden.

27 augustus 2016 om 18:29

Zou wel redelijk stom zijn. Helemaal na de miljoenen van Milik die zijn binnengekomen. De supporters gaan zich toch wel roeren als ze horen dat Ajax geen 12 miljoen wil neertikken voor Ziyech, wat toch een redelijk koopje is. Kan je een bod doen van 8-9 miljoen of whatever, de kritiek komt alsnog.

27 augustus 2016 om 18:50

Kritiek zal aanblijven. Overmars heeft zich nu in een onmogelijke situatie geplaatst. Als hij Ziyech nu haalt, krijgt hij terecht kritiek waarom hij dit niet eerder had gedaan. Doet hij het niet mist hij creativiteit in zijn elftal.

27 augustus 2016 om 19:04

Fox zegt.... Zegt toch al genoeg of niet. Kijkcijfers trekken met populaire opmerkingen.

Ik weet dat hij de missing link is, maar gaat ziyech wel waarmaken bij ajax? Want sinkgraven slaagde niet bij ajax.

27 augustus 2016 om 18:42

Beetje een scheve vergelijking. Sinkgraven was een talent dat een half jaartje goed speelde, Ziyech laat echter al een aantal seizoenen zien dat hij en geweldige voetballer ism

Beetje tegenstrijdig want na het debacle tegen rostov kan het ineens wel want hebben nog steeds 8 middenvelders.
Bazoer, sinkgraven en schone? Ook raar want bazoer zou niet weg gaan althans zijn woorden en van schone begrijp ik het wel en sinkgraven kunnen ze beter verhuren zodat hij wat ervaring en kracht opdoet

Ha Ha wat een kortzichtigheid. Gaat het niet worden. Mentaal geen strijder. Ajax heeft echte mannen nodig die de club helpen en de supporter blij maken de Jaap Stams enzo voorop voor de club en niet kijk mij eens speel wel bij Ajax hoor. Jong ver bovengemiddeld salaris en mooie auto's. Maar hun naam schrijven lukt ze niet. Simpele mannetjes zijn het en de toeschouwer maar betalen.

Wellicht besluit Ajax vanaf nu alleen maar kwaliteit te kopen. Want via opleiden mislukt het doel: CL halen en presteren. Dus opleiden om te verkopen en kopen om te presteren met dat geld.

Ziyech is voor eredivisie begrippen een prima speler, maar ik heb juist het gevoel dat Ajax beter een vleugelaanvaller en verdediger kan halen ipv Ziyech. Lijkt me dus meer een paniekaankoop, alhoewel hij wel direct de beste middenvelder zal zijn.

27 augustus 2016 om 18:50

Ziyech speelt als hangende rechtsbuiten, dat komt dan goed uit

Wat een bizarre ontwikkeling. Dan weet je het echt niet meer...

27 augustus 2016 om 18:41

Dit lees ik hier veel maar ik denk dat jij ook vooraan staat om te roepen hadden ze hem maar gehaald als het te laat is.
Beter laat dan ooit, al weet je nooit zeker of deze jongen de remedie is voor het slechte spel.

27 augustus 2016 om 21:21

Nee hoor, vind hem een directe versterking voor Ajax dus als PSV supporter hoor je mij dat niet roepen. Dit druist in tegen alles wat Ajax de afgelopen 2 weken heeft geroepen; vandaar mijn oprechte verbazing. Het beleid raakt kant nog wal daar in Amsterdam.

Het heeft er alle schijn van dat het een paniek aankoop is. Ik zelf ben van mening dat Ziyech niet goed genoeg is om een club als Ajax op sleeptouw te nemen. Overmars zou voor Henriksen van AZ moeten gaan, goedkoper en sterker en de techniek hebben ze allebei. Maar we zullen het allemaal wel zien.

Hakim moet niet naar Ajax gaan, het is daar zo onrustig en chaotisch en men zal te veel van hem verwachten terwijl er meer problemen zijn vooral verdedigend gezien.

27 augustus 2016 om 18:47

Ik denk dat hij qua onrust en chaos wel wat gewend is bij Twente!

27 augustus 2016 om 21:46

Ja bij Fenerbahçe is het lekker rustig altijd .turkije sowieso lekker rustig lol

Paniekvoetbal in Amsterdam. Ik neem aan dat die 12 miljoen een minimaal bedrag is en dat er nog bonussen en een doorverkooppercentage bijkomt. Zo kort voor de sluiting van de transfermarkt zal Twente de absolute hoofdprijs willen. Daarbij zijn er ook meerdere clubs geïnteresseerd. Dat maakt de transfersom alleen maar hoger.

Ga nou niet liggen klote Marc Overmars.
Je weet wat Fc Twente wil hebben voor Ziyech.....doe dan ook een fatsoenlijk bod.
Anders loop je weer een versterking mis......

Altijd weer te laag bied gewoon normaal.

27 augustus 2016 om 18:45

"volgens De Telegraaf gaat het om een openingsbod van acht miljoen euro.'
Lijkt me een reeël openingsbod aangezien de concurrenten niet in de rij staan

27 augustus 2016 om 18:51

Schijnt al 1 club bereid te zijn 15 mln neer te leggen

27 augustus 2016 om 19:15

Schijnt. Lekker vaag. Is dat een van die talloze clubs waar ziyech aan verkocht zou worden aan het begin van de transfer periode

28 augustus 2016 om 01:10

@nietsnut

Welnee, er zijn geen clubs die dergelijke bedragen even direct overmaken. Er zijn clubs met mooie verhalen die later echt heel veel geld willen betalen maar nu graag hem willen huren. Hoe vaak hebben we in het verleden geen drama;s gezien met Nederlandse clubs die konden fluiten naar hun geld?

Huh? Bosz had toch al middenvelders genoeg? Prachtig hoe ze in Amsterdam ineens in paniek zijn geraakt na Willem 2 en Rostov.
Hakim heeft al erg vaak laten merken de Eredivisie beu te zijn dus ben benieuwd of hij dit zelf ook wilt. En ook bij Ajax spelen natuurlijk want we zullen dat filmpje van begin mei toen hij juigde dat PSV kampioen was geworden maar even vergeten dan....

Goede speler, even de miljoenen omhoog schroeven en Twente accepteert wel.

ajax wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij gaan zitten, nou daar trappen we mooi niet in hier in twente, dag dag overmars!

27 augustus 2016 om 18:44

Echt he... Gaan ze 8 miljoen bieden 😂👊 Met 12 miljoen heb je al een top aankoop! 50% doorverkoop percentage zou geweldig zijn! 😉

27 augustus 2016 om 18:49

50 procent doorverkooppercentage? Denk niet dat Ajax daar akkoord mee zou gaan. Nee, 15m plus 20 procent doorverkooppercentage en wij in Twente zijn dik tevreden!

27 augustus 2016 om 18:53

Ja 20% zou mooi zijn! Ziyech in Nederland houden zou ook geweldig zijn! Wat een geniale voetballer!

27 augustus 2016 om 18:46

Lijkt me een reeël openingsbod aangezien de concurrenten niet in de rij staan..

1 speler gaat het dramatische spel niet omhoog krikken. misschien worden er nationaal wat meer punten gepakt,maar in de el liggen ze er niet wakker van. Voetbal speel je met 11 gemotiveerde spelers en niet met 1 topper.

27 augustus 2016 om 18:47

Ziyech zelf is al voor ruim 50 procent het huidige FC Twente als je zo naar de selectie kijkt van de Tukkers dus 1 speler kan wel dergelijk een verschil maken, je hebt wel gelijk wat betreft de laatste zin...

27 augustus 2016 om 18:52

Vorig seizoen waren wij gedegradeerd als Hakim niet voor ons gespeeld had! Dit seizoen ligt dat anders, aangezien de selectie beter is dan die van het vorige seizoen. Desondanks is hij natuurlijk nog steeds van groot belang, en zal hij zeker wat toevoegen aan Ajax. Er zal vaak gestoord worden aan hem door de fans, maar nog vaker zal men op de banken staan wanneer ze hem zien spelen. Hij kan echt geweldige dingen, die Ajax beter gaan maken.

27 augustus 2016 om 19:10

Er mankeerde iets aan mijn toetsenbord en hij sloeg het bericht al op waarop me computer zich vervolgens raar voordeed en het tijdelijk niet kon veranderen maar je hebt inderdaad gelijk, desondanks zou ik zeggen dat hij de helft van Twente is zoals al aangepast in bovenstaand bericht... Hopelijk gooit Ajax gewoon die 12 miljoen over de toonbank want het is een speler die echt nodig is. Gebeurt dit niet, dan vrees ik dat het game over is voor Overmars...

27 augustus 2016 om 18:50

Klopt, al kan een speler een groot verschil maken denk aan: Cruijff Platini ea

27 augustus 2016 om 19:16

Ik denk dat Ziyech een enorm verschil zou maken. Kan met zijn individuele actie's een wedstrijd zomaar openbreken en is ook eindelijk een middenvelder die een goede (steek)bal kan geven om Traoré in scoringspositie te brengen. Ziyech is vele malen beter dan alle middenvelders die nu op het veld staan.

Met Krul, hopelijk Ziyech, nog een goede rechtsbuiten en misschien nog een links back zie ik het komende seizoen al een stuk rooskleuriger in.

27 augustus 2016 om 23:42

Dit is niet zomaar 1 speler. Het is iemand die heeft laten zien wel degelijk een elftal op sleep touw te kunnen nemen. Zie Twente vorig seizoen. Bij Ajax zal dat nog meer effect hebben door de kwaliteit om hem heen. Ik zie hem het liefst nog effe blijven,maar tsjaa....

Wat een paniekaankoop dit, Ziyech was overbodig maar nu Ajax slecht is gestart moet hij toch komen? Wat een wanbeleid.

Weer zo'n ielig jongetje, wanneer halen ze bij Ajax eens echte strijders, echte kerels?

Als het klopt leg dan die ongeveer 33 procent er lekker bij en dan heb je hem binnen, Overmars heeft wel wat goed te maken door hem binnen te halen...

Paniekaankoop van Ajax, ze moeten iets en anders word het een verloren seizoen. Twente moet vasthouden aan hun bod, de tijd dringt en Ajax heeft het geld.

27 augustus 2016 om 21:41

Geen paniek aankoop maar wel de manier waarop. Ze hadden hem in juni al moeten halen

Twente moet de poot stijf houden. Betalen wat Twente wenst en geen cent minder.

27 augustus 2016 om 18:52

Wat heeft Overmars nou weer verkeerd gedaan behalve onderhandelen?

27 augustus 2016 om 18:56

Een bod van 8 miljoen voor Ziyech is schaamteloos, ook al betreft het een openingsbod.

27 augustus 2016 om 19:00

Hij mag ieder bod brengen dat die wilt, dat heet onderhandelen.

27 augustus 2016 om 19:06

Jij begrijpt het niet. Onderhandelen prima, maar dan wel serieus. Dit zou wel eens kwaad bloed kunnen zetten bij Twente waardoor Ziyech alsnog naar Fener gaat.

27 augustus 2016 om 19:49

Dat hij te laat is begonnen mag je hem zeer zeker kwalijk nemen.

27 augustus 2016 om 23:47

Ik snap je maar het is iets gecompliceerder. Het is een typisch irritant Ajax bod. Speler wil volgens mij en Ajax graag. Dus doen ze een bod, dat als het 8 mln is, natuurlijk belachelijk laag is, maar het stookt wel het vuurtje op in Eanske. Het is onderhandelen, maar op een vieze maniier. Een beetje zoals de grote supermarkten met boeren onderhandelen.

Twente wil ook graag verkopen, dus is het een vie spelletje. Je hebt wel gelijk in gewoon voet bij stuk houden. Komen ze wel terug in de winterstop en kunnen wijmnog even genieten en de al gehaalde vervangers klaarstomen.

28 augustus 2016 om 01:15

@master 1

Je kent het openingsbod van Ajax geeneens. Normaliter is het een vast bedrag plus een variabel gedeelte. Als het acht miljoen vast is plus vier miljoen variabel, is het geen slecht openingsbod. Het is in ieder geval een bod zonder wanbetalingsrisico.

Maar als je liever een huur-toekomstige koop constructie aangaat met Fener, prima hoor. In de toekomst gaan ze vast wel alsnog al die miljoenen overmaken. Ongeacht de onstabiele situatie in het land zal dat vast geen enkel risico met zich mee brengen.

27 augustus 2016 om 18:53

Doet me denken aan het bieden op Bart Ramselaar..

27 augustus 2016 om 18:54

Iedere club, net als wij, doen toch precies het zelfde? Laag inzetten en onderhandelen maar. Niks nieuws. Al hoop ik natuurlijk wel dat wij instaat zijn om die 15m binnen te halen!

27 augustus 2016 om 18:56

Hoe groot is het deel dat naar Twente gaat en welk deel gaat er naar die investeerder?

27 augustus 2016 om 19:05

40% gaat dacht ik naar overige lui, waaronder heerenveen zaakwaarnemer en ziyech zelf.

27 augustus 2016 om 19:07

Ziyech is bij mijn weten 100% eigendom van Twente. 15% gaat naar zijn vorige werkgever Heerenveen. Er was sprake van dat sowieso 4,6m gelijk afgelost moest worden. Of dat nog zo is, nu de garantstellingen rond zijn, weet ik niet.

10 mil
Doorverkoop van 5%
En Nouri een jaar huren...

Dan is het voor iedereen geweldig

27 augustus 2016 om 18:59

Nee, niet. 1. 10 miljoen is te weinig. Sowieso boven de 12m. 2. De door jouw genoemde doorverkooppercentage is gewoon te laag.. Eerder 20 % wanneer wij 'maar' 12m krijgen. En 3. Nouri? Wat moeten wij daarmee? Fysiek komt ie te kort word gezegt, dus vandaar nog geen minuten in Ajax 1. Bij ons zal ie alleen maar fysiek moeten spelen, en wij hebben niet de ruimte om hem die ontwikkeling te laten doormaken. Hij zou er direct moeten staan. En daarbij, hebben wij met Yeboah, eventueel Klich en vooral Celina al 3 spelers die op de 10 kunnen. En Celina is momenteel echt een stuk verder dan Nouri, en voetballend gewoon beter.

27 augustus 2016 om 19:04

liever dat ze schone in de deal betrekken

27 augustus 2016 om 19:10

Van mij hoeft het eerlijk gezegt niet, plus dat ik denk dat hijzelf dat ook niet ziet zitten. Wij mogen 3 jaar europa niet in, dus strijden wij voor niks. Hoogstens de beker... Ik heb liever dat wij de komende 3 jaar de boel financieel op orde krijgen, en het salarisbudget laag kunnen houden door huurspelers. Dan dat wij grote salarisen moeten gaan betalen voor spelers die ons toch niet in Europa kunnen brengen. Spelers als Unal en Celina, doormiddel van huur, is uitstekend lijkt mij! Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te verwoorden.

27 augustus 2016 om 20:26

Jopie,

Met nog een goede week te gaan.
Alleen interesse in een huur geweest voor Ziyech al Twente echt wel iets moeten.

Dat maakt de onderhandeling voor een club sterker.
Je kunt dan zeggen dat je Ziyech houdt, maar je ziet overduidelijk dat hij 0,0 zin meer heeft.
Zo nu en dan kan hij nog even genieten als hij die Unal bezig ziet.

Bij Ajax, zal hij als grote jongen binnenkomen en ook direct als grote jongen behandeld worden.

10 mil, met 5% is meer dan genoeg.
Tja en anders hou je hem toch tot de winter.
Wordt hij alleen maar minder waard

Twente heeft geld nodig Ajax geloofwaardigheid. Twente zal het onderste uit de kan willen hebben en Ajax kan nu eigenlijk niet meer terug dat zou een enorme flater zijn. Ajax mist een speler als Ziyech het is te veel, lopen en draven zonder vernuft, voetbal intelligentie is wat Ziyech kan brengen en wat Ajax nodig heeft.
Ziyech beland voor een top bedrag bij Ajax.

Het hele elftal zakt door de ondergrens, merendeel onervaren jonkies.
Sorry, maar dan kom je alleen met Ziyech niet heel veel verder.

Een paar fraaie goals, dat koop je met die miljoenen. Niet meer, niet minder.

27 augustus 2016 om 18:59

Wat dat aan gaat word de situatie voor Ziyech niet anders, bij Twente was dat ook zo.

Overmars zei een week gelden nog dat hij Ziyech niet gaat halen. En nu is hij blijkbaar van gedachten veranderd. Heel optimistisch allemaal. Ajax mist gewoon creativiteit op het middenveld, dat kon iedereen zien. Maar Overmars was het daar niet mee eens. Een nieuwe speler op het middenveld zal andere spelers de ontwikkeling belemmeren. Als je hierin gelooft, moet je niet na een slechte start in de competitie afwijken van je visie.

27 augustus 2016 om 18:59

voortschrijdend inzicht?

27 augustus 2016 om 19:12

Haha, hij zei het een week geleden. Als hij het zei voordat de competitie was begonnen had je een punt.

Ajax en Overmars zijnin totale paniek dus FC Twente kan ajax het velover de neus halen.
Een bedrag van 15 miljoen plus een doorverkooppercentage van 25% lijkt me prima. Als ajax dat teveel vindt kan de transfersom nog wat verder omlaag maar wel in combinatie met een hoger dooverkooppercentage bijv 25% van de totale toekomstige transfersom ipv alleen over de transferwinst.
Die deal gaat rondkomen, Twente moet alleen niet teveel toegeven.

28 augustus 2016 om 01:18

Een deal met dergelijke bedragen gaat zeker niet rondkomen. Twente hoeft inderdaad niets toe te geven maar wees wel gewoon eerlijk, het openingsbod van Ajax is wel het beste bod tot nu toe.

8 miljoen is te weinig,dat weet meneer Overmars zelf ook wel.
Ze zullen echt meer geld moeten bieden,want anders gaat er niks veranderen.
Twente heeft het geld hard nodig,en houdt (terecht) zijn poot stijf. Ajax heeft creativiteit nodig voor het middenveld,en Ziyech kan dat bieden. Ze hebben zoveel geld ontvangen met alle transfers,dat zullen ze ook moeten (her)investeren als ze mee willen doen om het kampioenschap.

27 augustus 2016 om 19:03

denk als ziyech vnv bij twente goede dingen laat zien en ajax morgen weer verliest dan gaat het sws rondkomen. Voor nu is het ook nog maar het openingsbod, word altijd hoger.

Snel gewoon de vraagprijs betalen en binnen halen. Er is een injectie nodig voor de selectie!

Dit is het type speler dat Ajax de laatste paar jaar mist, een speler die iemand uit kan spelen, een middenvelder die iemand voor de keeper kan zetten ik zeg halen overmers!

8 mio bieden op de beste voetballer in de eredivisie.lijkt wel een grap

27 augustus 2016 om 19:04

Je doet net of er zoveel betere biedingen zijn..

27 augustus 2016 om 19:07

AS Roma is voor meer al de deur gewezen.

Ja hoor........Ajax denk Ziyech weer voor een appel en een ei weg te halen bij Twente.
Nee Overmars, je zult dieper in de buidel moeten tasten als je het belabberde spel van Ajax een boost wilt geven met een technisch en tactische middenvelder. €14.000.000 en doorverkoop percentage en je hebt hem binnen.

27 augustus 2016 om 19:26

Daarom wil Twente ook meer vangen dan 8 miljoen. Met 13 miljoen kan Twente sneller herstellen...

Ajax gaat dat oplossen door
1-3-5-2 te spelen alla Jufentus. Krul
Tete
Sanchez
Veldman
Klaassen
Bazoer
Ziyech
Riedewald
Cassierra
Dolberg
Troaré

Gudelj,schone mogen van mij weg

Ach ja dat wisten de slimme supporters al! Bod is voor de show! Niemand praat meer over champions league of over Bosz' of overmars aankomende week.en daarna kan hij zeggen we hebben toch bod gegaan maar Twente kon meer krijgen .

Vage leiding daar in Amsterdam

Met ziyech haal je een goede voetballer in huis. Het probleem is echter dat Ziyech op mentaal vlak ook een halve tamme is, net zoals de rest van de Ajax selectie. (Ik doel daarin op zjjn tergende egoïstische houding toen duidelijk werd dat hij de verkeerde keuze had gemaakt door naar twente te gaan)

Ze hebben een spelverdeler nodig met ballen. Een spelverdeler met Internationale ervaring.

15 miljoen in Nederland uitgeven is echt zwaar weggegooid geld.

27 augustus 2016 om 19:28

Ik ben het helemaal met je eens.

Ziyech is een fantastische voetballer alleen hij heeft wat nare trekjes.

Ik vind het veel geld voor deze speler, zeker als je bedenkt dat je Nouri (met dezelfde capaciteiten) in je opleiding hebt lopen. Geef die eens de kans op 10 en je zal smullen van zijn acties, inzicht, steekpasses en goals !
Dit is wat ook Wim Jonk bedoelde !

Geen 8 miljoen take it or leave it? Haha, volgens velen hier zou hij voor dit bod (of veel lager zelfs) al lang weg zijn...

27 augustus 2016 om 19:12

Jullie doen net of er zoveel bieders zijn, volgens mij niet.
En het lijkt me leuk als hij naar Amsterdam komt, maar of hij de messias word..
Dus de prijs lijkt aan de hoge kant.

27 augustus 2016 om 19:17

Aan de hoge kant omdat je overtuigd bent dat Twente hem moet verkopen? Dan was hij al eerder voor meer naar Roma gegaan...

27 augustus 2016 om 19:36

Nee aan de hoge kant omdat het een gok blijft hoe dit uitpakt.
Al is het wel zo dat er ook geld binnen gekomen is wil dat niet zeggen dat het maar over de balk moet.
Helemaal als je al zoveel middenvelders heb.
Ik hoop trouwens wel dat hij komt want het slechte spel duurt al te lang..

Nou Overmars 8 miljoen gaat hem niet worden want anders gaat hij naar Fenerbahce. Je zult met iets beters moeten komen. Aan de andere kant zou Twente een bod van 10 miljoen misschien niet kunnen weigeren. Als Ajax afhaakt loopt Twente het risico dat er helemaal geen club meer komt met een beter bod.

13 Miljoen!!!! Of is dat teveel?

8 miljoen, en de vraagprijs is 12 miljoen. Dan is 8 miljoen zeker een serieus bod hoor?.beetje aanstelleritus van fc twente..

Bedoel een goede onderhandelaar bied niet meteen in de buurt van de vraagprijs..

Iedereen Brands de hemel in prijzen maar overmars verricht ook echt goed werk! Krul voor cilissen, master move. Hier gaat Ajax er gewoon op vooruit. Nu nog Ziyech er bij en een paar overbodige middenvelders ruimen (verhuren of verkopen) en er staat gewoon een veel sterker Ajax dan vorig seizoen. Traore ook echt een aanwinst en dan een frisse wind met Bosz ipv Frank de Boer. Ik vraag me af wie of wat Ajax gaat stoppen dit seizoen, ze kunnen alleen van zich zelf verliezen.

27 augustus 2016 om 19:15

Brands bood ook niet meteen de vraagprijs voor Bart Ramselaar..

27 augustus 2016 om 19:24

Alleen Overmars start altijd een beetje laat.
We liggen uit de CL en hebben in de competitie na 3 wedstrijden al 5 punten achterstand (met een gemakkelijk programma)

Bied gewoon 10 miljoen met Serero erbij en de huur van Sinkgraven voor een jaar gratis. Daar zal Twente ook wel mee akkoord gaan dan hebben ze hun selectie ook weer prima op orde na het vertrek van Ziyech en Ajax heeft voor 10 miljoen Ziyech.

27 augustus 2016 om 19:23

De vraagprijs is 12.
Dan is 10 miljoen + Serero + verhuur Sinkgraven een beetje too much !

27 augustus 2016 om 19:29

Acht miljoen + 10 procent doorverkoop + Serero lijkt me perfect!

27 augustus 2016 om 20:23

Maar aan middenvelders heeft Twente zoveel. Met Celina is de beoogde opvolger van Ziyech voor aankomend jaar al binnen. We hebben meer aan Boer en een linksback.

15 miljoen en geen cent minder. Twente moet zijn poot stijf houden. Schatkist van Overmars is vol genoeg.

27 augustus 2016 om 19:22

Vraagprijs is 12 hoor ! Dus dan kun je die 15 wel vergeten !

27 augustus 2016 om 20:07

Inclusief bonussen en een procent aan doorverkoop rechten, volgens mij zit je dan al gauw in de buurt van het bedrag wat Marthijn opnoemt...

Met nog 1 week te gaan gaat Overmars zijn handelsgeest eens laten zien....

Vraagprijs 12 en hij gaat 8 bieden, wetende dat de deadline nadert en ook Fenerbahce aan het onderhandelen is.

Anderzijds zou ik het aandurven om Nouri voor de leeuwen te gooien. Met zijn surplus aan techniek en inzicht moet hij op 10 kunnen excelleren met acties, goals en steekpasses. Dus wat mij betreft blijft het bij dit openingsbod van 8 miljoen

27 augustus 2016 om 19:24

Waarom heeft Bosz Nouri dan niet gebruikt in de CL? Als hij toch niet gebruikt wordt kun je beter Ziyech halen.

27 augustus 2016 om 19:29

Weet ik ook niet ? Onbekend en onervaren. Maar voor velen geldt dat laatste...

27 augustus 2016 om 19:34

Het lijkt me dat Bosz niet zoveel vertrouwen heeft in de talenten van Ajax. Hij gooit Tete op de bank, Muric mag verhuurd worden, Zivkovic mag verhuurd worden, Cerny komt nog niet aan spelen toe, Nouri idem dito. En Dolberg moet nu ook weer op de bank plaats nemen.

27 augustus 2016 om 19:38

Als hij dat niet probeert kan hem dat weer kwalijk worden genomen.

27 augustus 2016 om 20:10

Een Nouri kan toch nog nooit een seizoen lang een dragende kracht zijn. Haal Ziyech, laat Nouri af en toe 20min voor hem invallen en hier en daar wedstrijd meepakken

Kom op ajax... geef het geld wat nodig is en haal hem binnen!!

Stuur een Serero of Sinkgraven, waarvan Sinkgraven met terugkoopactie á la Dijks die kant op, desnoods Van De Beek of Nouri als huur.
Dat scheelt je weer een paar miljoen.

Lekker die paniek aankopen.

27 augustus 2016 om 19:39

Het feit dat hij eerst minder bied toont aan dat hij niet in paniek is.

27 augustus 2016 om 19:47

Dat kun je nu wel weergeven in je reactie.
Maar dit spelletje tussen Ajax en Ziyech [ Twente ] duur al even.

Kan het mis hebben dan heb de media [ Kranten ] het ook mis.

27 augustus 2016 om 20:30

Nee, Ajax heeft tot vandaag juist gezegd geen interesse te hebben.
Welke krant of beweert anders dan?

27 augustus 2016 om 19:42

Ben ik helemaal met j eens.
Inderdaad nu moet Ziyech in eens wel komen als het lukt.
Nog minder als een week dan sluit de transfermarkt.
Middenvelders genoeg toch! nu wat je weergeeft , Dirk paniek aankoop.

12 mil is er weinig als milik al 30 opbrengt moet ziyeck zeker 40 a50 miljoen kosten?

28 augustus 2016 om 01:22

Dat gaat dus never nooit gebeuren, tot op heden heeft geen enkele club de vraagprijs van 12 miljoen direct in cash geboden.

Gewoon die poot stijf houden Twente, men is bij Ajax zwaar in paniek en zal uiteindelijk gewoon de jackpot gaan betalen. Echt weer een meesterzet van Overmars!

Wat zijn we weer gierig bij ons aller Ajax.. En ik zie Ajax niet de sterren van de hemel spelen mocht Ziyech komen. Er zal wat meer moeten gebeuren 🙂.

Nog geen twee weken geleden.
Overmars:
“daley Sinkgraven heeft creativiteit, Frenkie de Jong heeft dat, Abdelhak Nouri heeft dat… Die zijn er nu misschien nog niet, maar als je een speler als Ziyech haalt, dan leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je twee jongens kunt afschrijven.”

“dat is ook het moeilijk in het vak en voor een trainer, want we moeten nu presteren”, vervolgde Overmars. “maar wij kiezen voor beleid. Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen.”

Bosz:
“hij is een middenvelder en op dit moment heb ik acht middenvelders. Dat zijn er al te veel”

“hij hoort op 10. Hij is een creatieve jongen die niet op de vleugel hoort. Ik heb Davy Klaassen al op die positie, die het uitstekend doet. Daar achter heb ik ook nog Lasse Schöne en Donny van de Beek”, aldus Bosz.

Het kan snel gaan na twee nederlagen op rij. Wel mooi voor Twente, die zo mooi de prijs kan opdrijven. Ajax is niet de enige geïnteresseerde club.

Zelfs fc twente zegt nu dat overmars het bod alleen doet om de Ajax supporters tevreden te houden.afleidings manoeuvre is wel geslaagd !! Niemand praat meer over Rostov competitie enz.over 2 dagen horen we is voor hoger bod weggegaan we hebben best gedaan

27 augustus 2016 om 20:30

Ik zag via de berichten op Google dat dat een gevoel is bij Twente, of dat zo is of niet is nog niet zeker maar mocht het wel zo zijn dan is het ziek en begrijp ik niet waarom er zoiets gedaan wordt...

27 augustus 2016 om 21:45

Omdat door dit er niet meer gesproken word over ontslag Bosz' of over overmars of over uitschakeling door Rostov en zelfs niet over competitie .gaat alleen over ziyech dus slimme afleiding van overmars en lekker laag bieden en als hij na een club gaat die meer betaald kan hij zeggen we hebben het echt geprobeerd .als ze zyech echt wilden hadden ze hem al! Denkt toch niet dat echt clubs voor bazoer en Singraven in de rij staan he

27 augustus 2016 om 22:12

We wachten het wel af, ik ga niet van iets uit als het niet zeker is!

Ik snap niet dat ze vol voor Ziyech gaan, als ze daar bij Ajax slim waren dan zouden ze vol voor Sneijder gaan. Geef die jongen 1,5 miljoen salaris per jaar en 5 miljoen tekengeld, ik zeg niet dat het ze lukt maar als je hem zou kunnen krijgen haal je iemand in huis met klasse, de juiste mentaliteit en iemand die prima met de druk weet om te gaan. Ik hoop dat Feyenoord dit over 1 of 2 jaar durft te proberen met RVP dat zou voor de competitie ook een mooie boost zijn om zulke goede voetballers hier nog te kunnen zien spelen.

Er is geen tijd meer om te onderhandelen. Het is 5 voor 12. Zorg voor goals. Zorg voor aanvoer. No matter what Marc Netto Overmars.

Paniek!

Denk wel dat het goed is voor ajax. De RVC en Overmars maken zichzelf hiermee belachelijk en geliefd tegelijk. Belachelijk, omdat de komst van Ziyech vorige week letterlijk nog als overbodig werd bestempeld. Men heeft immers genoeg middenvelders in huis en ook de nodige met creativiteit. Het vastleggen van Ziyech zou doorstroming van de eigen jeugd belemmeren en dus kiest men voor 'beleid' en zegt men nee tegen Ziyech. Geliefd maken ze zich, omdat de supporters van ajax hunkeren naar een ' type Ziyech'. Het huidige middenveld wordt vaak omschreven als 'betonmiddenveld'. Ziyech past met zijn arrogantr houding samen met Krul er wel tussen. De strijd om de titel ligt hiermee weer volledig open.

het is alleen maar kijken kijken en niet kopen

Brands....gewoon die kleuter dissen en nu 14 bieden en morgen opstellen tegen Grunn
.......dat zou pas een goeie bak zijn.....en niet eens onnodig...want we zetten die gast of op 10 in een 4-4-2....of rechts voor in een 4-3-3 of 3-5-2......en dan verkoop je Narsingh, Mager en Josefzoon

Als Ajacied in hart en nieren wil ik natuurlijk dat Ajax er weer helemaal boven op komt. Maar als een stelletje dwazen achter spelers aanrennen lijkt me niet de juiste manier. Soms, heel soms heb ik het idee dat we gewoon even niets moeten kopen, accepteren dat we een tijdje desnoods 8e worden. Maar die tijd wel gebruiken om eens echt iets goeds neer te zetten bij de jeugd, misschien wat betere leiding en aankoop. Daar moet volgens mij echt iets veranderen. En een goeie coach. Louis terug voor paar jaar?

De aanschaf van Ziyech lijkt een paniekaankoop. Maar ja, we weten niet wat er allemaal speelt. In hoeverre hebben Bazoer en Daley er zelf nog zin in? Bazoer begint steeds ongeinteresseerder te ogen. Daley krijgt weinig kansen, werkt ook niet echt inspirerend voor die jongen. Het zou dus kunnen dat er stevige ruzie is in de tent. En ja, dan verandert je mening over Ziyech heel rap....:-)

Stel het lukt, het aankopen van Ziyech. Is Ajax dan gered? Of hebben we een Sulajmani (of hoe je dat ook al weer schreef).? De tijd zal het leren.

27 augustus 2016 om 20:42

Nou nou, achste worden is echt niet nodig, zelfs niet met deze selectie die in mijn ogen de slechtse ooit is van Ajax.

De aankoop van Ziyech kan ik ook alleen maar beoordelen als een paniekaankoop inderdaad, want je gaat mij niet vertellen dat dit een onderhandelingstactiek was (hij had namelijk ruim en breed verkocht kunnen zijn door Twente). En als Ajax de eerste wedstrijden gewonnen had, hadden ze dan ook voor Ziyech gegaan? Mijn gevoel zegt van niet.

PSV nu Ziyech gaan kopen.

Daarnaast Maher & Locadia verkopen/verhuren en Ziyech hangend op links zetten. Ideaal.

30 vangen voor matige Milic en maar 8 willen betalen voor de beste voetballer uit de eredivisie. Typisch ajax gedrag.

27 augustus 2016 om 21:04

Wie zegt dat dit het maximum bedrag is wat Overmars bereid is voor Ziyech te betalen?

28 augustus 2016 om 01:26

Afgeven op een openingsbod van twee derde van de vraagprijs, typisch hoor. Half jaartje geleden:

'feyenoord zou een eerste bod hebben gedaan van 1,7 miljoen euro. Dit is in de ogen van FC Twente een veel te laag bod. Door de problemen in Enschede lijkt Feyenoord voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten.'

Had je toen ook kritiek op je eigen club ? Of noemde je het toen slim zaken doen, de alom geroemde Rotterdamse haven mentaliteit ?

Het is zowiezo lachwekkend doordat ze eerst gezegd hebben dat hij niet nodig is omdat hij andere ontwikkelingen in de weg zou lopen.
Hopen dat ze de hoofdprijs moeten betalen.

Ajax heeft Zyiech allang willen hebben. Alleen tot het einde gewacht. In overleg met zaakwaarnemer van Ziyech. Zo werkt het toch. Dat weten de kenners onder jullie toch ook wel?

Goal van Ziyech. Weer een miljoenje erbij voor Twente

27 augustus 2016 om 21:11

En ook een goede overzichtelijke goal van Ziyech, zonder deze man gaat Twente nog flink de boot in dit seizoen mocht ie al een transfer maken...

27 augustus 2016 om 21:25

Ik vraag het me af. De 3 City huurlingen barsten van het talent.

27 augustus 2016 om 21:27

In de zin van dat het beduidend minder wordt als Ziyech weg is.

27 augustus 2016 om 22:40

Dat sowieso. Ziyech is natuurlijk de absolute uitblinker. Zo ook vanavond weer.

En dan zegt Overmars, we gaan niet verder dan 8 miljoen.
Uitslag bekend, en verder wordt er dan niets gehaald.
Die kleine duivel heeft dan weer zijn zin: lekker dikke bonus!

Als het klopt dat Ajax een eerste bod van € 8 miljoen op Hakim Ziyech heeft uitgebracht dan zou dat thuishoren in de categorie jodenfooi. Oftewel een bod dat inderdaad totaal niet serieus te nemen valt. Als ik FC Twente was zou ik het bestuur van Ajax berichten dat er voor de godenzonen een vraagprijskaartje van € 20 miljoen om de hals van de sterkhouder van de Eredivisie hangt. Inclusief Daley Sinkgraven. Plus een doorverkooppercentage van 25%. Als je je als club echt wil versterken, en de noodzaak daartoe heeft elke voetballiefhebber afgelopen week gezien, dan zullen de Amsterdammers eindelijk eens de uitpuilende bankrekening moeten aanspreken. Tenzij je natuurlijk op de oude voet wilt doorgaan. Waarmee je wel het lachertje van Nederland en, nog erger, van Europa blijft.

28 augustus 2016 om 01:32

En weer eentje die het normaal vind om anti-semitsch taalgebruik te uiten. Ik doe geeneens moeite meer om je te rapporteren, de moderators zien het deze keer zelf wel.

Een openingsbod op twee derde van de vraagprijs is vrij normaal in het voetbal. Zeker als het een gegarandeerd bod is zonder betalingsrisico's.

Tuurlijk mag Twente haar vraagprijs met acht miljoen verhogen en er ook nog een speler bij vragen. Weet je zeker dat het niet gaat gebeuren.

Lachtertje van Nederland valt wel mee, zeker nu Krul als vervanger van Cilessen is aangetrokken zal het lek echt vrij snel weer boven zijn.

28 augustus 2016 om 08:02

@speedyafc, met alle respect, dan heb je er wat de term 'jodenfooi' betreft weinig van begrepen. Het is een algemeen in de Nederlandse taal ingeburgerd begrip. Waarmee o.a. bedoeld wordt dat je te weinig geld krijgt voor een grote klus. Google maar eens even op het begrip 'jodenfooi'. De term is zeker niet alleen Ajax-gerelateerd, en kun je ook gebruiken voor ondermaatse biedingen van andere clubs op een meer dan geweldige voetbalspeler. Zelf gebruik ik de term regelmatig voor te lage biedingen op producten die ik te koop aanbied op Marktplaats. Wat jou betreft is het gebruik van de naam 'jodenkoek' dus ook anti-semitisch?

28 augustus 2016 om 11:37

NRC stijlboek zegt het volgende, betekenis: onbenullige fooi, gemene streek. Dit soort woorden vermijden.

Het woord jood staat in deze context dus voor een gemene streek. Voor iemand van Joodse afkomst wordt dat als zeer beledigend ervaren.

Het lijkt me dat je zelf wel het verschil tussen het wordt jood in deze context en een aanduiding van een type koek echt wel begrijpt.

28 augustus 2016 om 20:31

@speedyafc, jij geeft een andere uitleg van het begrip 'jodenfooi' dan vele andere fora. En ook een totaal andere en veel negatievere dan ik bedoelde. Kortom: wij zullen het op dit onderdeel niet met elkaar eens worden.
ON: Ik hoop dat een oogstrelende voetballer als Hakim Ziyech behouden blijft voor de Eredivisie. Omdat het een speler is waar je als voetballiefhebber nog graag voor naar het stadion komt of voor de tv gaat zitten. Al was ik gisteren als aanhanger van Sparta wat minder blij met zijn inbreng

Goal nummer 2 van Ziyech, are you watching this Overmars!?

Weer wanbeleid van ajax. Een paar maanden geleden had hij voor de helft gehaald kunnen worden. En siem de jong had gratis gehuurd kunnen worden en bood zich notabene zelf aan.

Ziyech zou zelf niet naar Ajax moeten willen gaan.

Ten eerste vond Overmars het wel goed genoeg. Hij vond zijn middenvelders in de kwaliteit en kwantiteit voldoende.

Ten tweede zal alles wat Ziyech doet overdreven onder een vergrootglas worden gelegd. Gaat het een periode niet goed? Dan zullen zij hem kapot maken met onevenredige kritiek. Het Ajax publiek is behoorlijk kritisch, de Telegraaf zal hem slopen (al helemaal omdat hij een Nederlandse Marokkaan is die voor Marokko uitkomt) en figuren zoals Johan Derksen zullen ervan smullen om hun haat erop los te gooien. Al helemaal wanneer Ziyech zichzelf mondig verdedigt. Dan zullen zij iedere scheet naar boven brengen om zijn reputatie te schaden.

Dus Ziyech kan Ajax beter overslaan. Het gebeurt bij iedere club in Nederland, alle spelers die even niet presteren krijgen overdreven veel kritiek. Kritiek hoort er ook bij (in Nederland overdrijven wij er alleen in) Daarnaast is het bij Ajax een fractie erger. Ajax gaat ook een moeilijk seizoen tegemoet met Peter Bosz die het liefst 0 verdedigers opstelt en helemaal doorslaat met de ''hollandse school''.

PSV is geen optie dus blijf bij Twente voor nog een jaar of ga naar Fenerbache, neem de gok, hoop dat Advocaat het een seizoen daar volhoudt en maak daarna een transfer naar een stabiele ploeg in Engeland, Frankrijk, Spanje of Duitsland. Edit: als er nu nog een goede ploeg uit het buitenland komt (naast Fenerbache) dan moet hij daar natuurlijk voor gaan.
Heb helemaal niets tegen Ajax of Ajacieden. Ik vind het alleen niet de beste optie voor Ziyech. Er zijn betere clubs tegenwoordig om je te ontwikkelen. Ajax is niet meer wat het was.

Komt er eindelijk wat kwaliteit bij AJAX. Ziyech, Traore, Klaassen. Dat is het eigenlijk wel. Dus nog magertjes. In ieder geval moet er nog vleugelaanvaller komen en een Centrale verdediger (Vlaar)

Als ajacied hoop ik dat overmars inderdaad dat bord voor zijn kop weghaalt, en deze speler gewoon koopt.

Wel, het zogenaamd het keurige Nederlandse spelertje (sinkgraven) halen, die nog geen deuk in een pakje boter trapt.
Maar iemand met een eigen mening en daadwerkelijk toegevoegde kwaliteit komt er maar niet van.

PS. zet meteen nog even El Ghazi op de transferlijst (slechter dan hem presteren doen er maar weinig). Dat is een serieus gevalletje talent in de weg staan. Laat Cerny maar rijpen en ervaring op doen.

Middenvelder genoeg, dat kan wel zijn maar als ze er niet nu al staan gaat het je kosten. Bod van 8 miljoen is natuurlijk niet serieus te nemen, als het al duidelijk is dat Twente op zijn minst 12 miljoen wil vangen. 14mil met bonussen of zo, dus is dit een bod om de achterban een beetje in rust te brengen? Want denk eerder dat de achterban gaat denken dat Overmars nu compleet de weg kwijt is.

Vast houden bij "genoeg middenvelders" en een dag later is er een bod van 8 miljoen op Ziyech. Geloof dat er al een erg lange tijd gevraagd wordt om Ziyech door een groot gedeelte van de achterban.

Hoop dat Ziyech in Nederland blijft. Zie hem graag voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren