Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Aanvoerder De Jong verlengt verbintenis in Eindhoven

Laatste update:

Aanvoerder Luuk de Jong van PSV heeft zijn contract in Eindhoven verlengd tot medio 2020. De spits lag vast tot medio 2019 en daar heeft de 25-jarige aanvaller dus een jaar aan toegevoegd, zo communiceert PSV via de officiële kanalen.

/

De Jong brak in het profvoetbal door bij De Graafschap en met zijn goede spel verdiende hij een transfer naar FC Twente. In Enschede scoorde hij aan de lopende band, maar avonturen bij Borussia Mönchengladbach en als huurling bij Newcastle United werden niet het succes waar hij op gehoopt had.

De spits keerde terug in Nederland, maar zat niet bij de pakken neer. Met 58 doelpunten in alle competities, waarvan 46 in de Eredivisie, is De Jong, nu dus zelfs aanvoerder, een uitermate waardevolle kracht voor trainer Phillip Cocu.

Het is verstandig dat Luuk de Jong in Nederland blijft

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal je zien dat Balotelli naar Ajax komt en deze man niet meer zo goed word genoemd als eerst..:

30 juli 2016 om 13:12

Balotelli wilt alleen naar een club die CL speelt, eerlijk gezegd zie ik Ajax de poulefase niet bereiken al hoop ik natuurlijk van wel.

30 juli 2016 om 13:22

Volgens mij gaat dit artikel over De Jong en PSV. En is het voir het Nederlandse voetbal een goede zaak dat hij bijtekent. Daar mag over gediscussieerd worden in dit artikel.

30 juli 2016 om 13:42

Als Balotelli alleen naar Ajax wilt als ze CL halen dan hoop ik dat Ajax het niet haalt. Zo'n speler wil je er niet bij hebben.

30 juli 2016 om 13:22

Zou De Jong echt niet willen ruilen voor Balotelli. Geloof best dat hij Ajax naar een hoger plan kan helpen, maar wat ben ik blij dat we in ieder geval nog een jaartje doormogen met Luuk. Een topspits, nauwelijks geblesseerd, een boegbeeld voor de club en een echte vechter.

30 juli 2016 om 13:39

Absoluut. Een van de gouden grepen van Brands. En daar heb je echt wel meer aan dan aan die clown die overigens toch niet naar Ajax gaat

30 juli 2016 om 14:26

Ook niet te vergeten dat De Jong in het buitenland al gefaald heeft en in de CL zijn stempel niet kon drukken. Wat als effect heeft dat hij niet al te graag weg hoeft. Daardoor kan PSV op hem bouwen en voor de Eredivisie is het een fatsoenlijke spits die altijd wel 15 tot 20 goals maakt.

30 juli 2016 om 15:00

Surreal, dat vind ik ook. Siem de Jong is een eredivisie topper, Europees nationaal oranje en de CL ongeschikt.

30 juli 2016 om 13:58

Zie eerder Gomez komen dan Balotelli, Is ook al gezien in Amsterdam schijnbaar. Maar scoort meer en zeker in een competitie als de eredivisie zou dat geen probleem moeten zijn. Balo vraagt veel geld en is maar de vraag of die wat nuttigs doet.

30 juli 2016 om 14:17

2015:

De topvijf van de meest waardevolle spelers in de Eredivisie:

1. Luuk de Jong (psv): 20 doelpunten, 10 assists=30
2. Hakim Ziyech (SC Heerenveen/fc Twente): 13 doelpunten, 16 assists=29
3. Memphis Depay (psv): 22 doelpunten, 5 assists=27
4. Mark Uth (SC Heerenveen): 15 doelpunten, 10 assists=25
5. Tjaronn Chery (FC Groningen): 15 doelpunten, 6 assists=21

2016 meest waardevolle spits van Nederland

1. Luuk de Jong
Met 26 doelpunten en acht assists komt Luuk de Jong uit op een totaalscore van 34 punten. Luuk de Jong is daarmee de meest waardevolle speler van het Eredivisieseizoen waarin hij op de valreep voor de tweede maal op rij kampioen van Nederland werd. Hij zette daarmee een indrukwekkende reeks voort: al zeven seizoenen op rij is één van de gebroeders De Jong kampioen Nederlands kampioen voetbal. Komt er volgend seizoen een achtste titel op rij bij? Als Luuk de Jong bij PSV blijft mogelijk wel, maar met zijn cijfers over de afgelopen twee seizoenen (46 competitietreffers) zal er deze zomer misschien toch wel wat interesse uit het buitenland komen, ook al liepen eerdere avonturen bij Borussia Mönchengladbach en Newcastle United dan op teleurstellingen uit.

30 juli 2016 om 14:25

Spelen met statistieken kan iedereen wel. Je gebruikt niet eens 2x dezelfde statistiek... Luuk is top in de Eredivisie, daar is iedereen het wel over eens

30 juli 2016 om 14:37

Ja vz verwijder nu eens een bericht die hier niet thuis hoort (balloteli gerucht met ajax) ... als ik dit doe bij een ajax gerelateerd bericht zijn jullie er als de kippen bij!

30 juli 2016 om 15:22

Mensen onderschatten inderdaad hoe goed Van Ginkel was thehangover. Het zal heel lastig zijn hem te vervangen. Waarschijnlijk Pereiro of Hendrix maar als je Pereiro daar gebruikt wordt de spoeling dun op de flanken en Hendrix brengt aanvallend veel minder. Tijdje geleden ging het gerucht dat PSV informeerde bij Ziyech en dat lijkt mij heel logisch. Ze kunnen moeilijk Lestienne en Van Ginkel verliezen zonder een goede vervanging te halen.

Goed nieuws voor Psv maar ik denk dat hij geen assists meer gaat krijgen van Willems. Ik denk dat Willems de volgende zal zijn die bij Psv verkocht wordt.

30 juli 2016 om 13:15

Mwa Willems is volgens mij best kieskeurig qua clubkeuze. Misschien snapt hij ook wel dat als nu een goed seizoen speelt er waarschijnlijk volgend jaar meer interesse is. Heeft zich afgelopen seizoen natuurlijk toch nauwelijks kunnen laten zien.

30 juli 2016 om 13:21

Volgens mij is Willems dan volgend seizoen transfervrij als hij niet verlengd.

30 juli 2016 om 13:45

Heeft aangegeven dat als hij niet verkocht word hij wil verlengen

30 juli 2016 om 14:03

Dat heeft hij nergens gezegd. Snap dat je dat hoopt, maar realiteit is dat dat voor hem niet verstandig is

30 juli 2016 om 13:18

Afgelopen seizoen heeft hij ook niet veel assists van willems gehad. Dit door de blessure van willems.

30 juli 2016 om 13:44

@fcunie:

Willems is het merendeel van het afgelopen seizoen geblesseerd geweest (maar 15 wedstrijden gespeeld en slechts 4 assists gegeven). Toch heeft De Jong afgelopen seizoen vaker gescoord (26 keer) dan in het seizoen daarvoor (20 keer). Dus het is nou ook weer niet zo dat De Jong heel erg afhankelijk is van Willems.

Het gedoe eromheen beetje overdreven, Maar ben er wel blij mee. Ligt nu in elk geval vast tot 2020.

30 juli 2016 om 13:16

Gedoe er om heen? Heb ik wat gemist?

30 juli 2016 om 13:23

Op twitter deden ze heel geheimzinnig. Persconferentie was ok live te zien. En lieten foto zien met shirt 2 erop en een 0 8 of 6 dat kon je niet zien. Ze posten is het tot 2020 2021 2022.

30 juli 2016 om 13:23

Via Twitter werd het grootst aangekondigd. Snap wel dat iemand dat overdreven vindt. De Jong verdient dat wel, vind ik.

30 juli 2016 om 13:47

Een paar tweets en een ultrakorte live-stream op Facebook. Het is maar wat je overdreven gedoe noemt.

30 juli 2016 om 14:06

Ach. Hij lag nog 3 jaar vast en zal volgend seizoen toch wel vertrekken. en voor een speler die dan een tweejarig of driejarig contract heeft krijg je evenveel. Het wordt pas minder als het om een eenjarig contract gaat. Voor nu zal dit (waarschijnlijk) alleen maar extra salaris kosten en heb je er niet heel veel aan behalve een iets tevredener spits. Snap dus ook al die heisa niet...

30 juli 2016 om 13:24

Goed werk Marcel!

Ik zal weleens willen weten wat de Jong nu gaat verdienen. Het was geen geheim dat die al boven het zogenoemde salarisplafon bij Psv zat, Krijg die er nu nog een paar ton bij of strijkt die tekengeld op?
Het lijkt me namelijk niet dat de Jong dit voor niks doet.

30 juli 2016 om 13:45

Ik denk dat De Jong ook realistisch is. Hij komt te kort voor subtop Duitsland en Engeland en functioneert alleen als bij de dominante ploeg zit door gebrek aan voetenwerk en snelheid.

In de CL zag je goed zijn beperkingen. Goede spits voor Eredivisie niveau, denkt dat hij dat ook inziet.

30 juli 2016 om 15:04

Hangover, nee hoor zodra Psv Europees speelde. Kwam hij ernstig te kort in de CL, in de eredivisie is hij wel de beste.

Heel belangrijk voor de club! Luuk is gewoon een échte spits die we jarenlang niet hebben gehad. Scoort ieder seizoen minimaal 20goals! Goed gedaan!

30 juli 2016 om 13:33

In de 16 meter een prima afmaker. Buiten de strafschop gebied een matige spits die veel balverlies lijdt en niet eens de tegenstander kan uitspelen.

30 juli 2016 om 13:51

De Jong is veel meer dan alleen een afmaker. Hij is een ijzersterk aanspeelpunt: een speler die zelfs met twee verdedigers in z'n nek een moeilijke bal aan kan nemen, die vast kan houden en vervolgens een vleugelspits weg kan sturen. Een centrumspits die in twee seizoenen niet alleen tot 46 goals maar ook tot 22 assists komt, dat is best uitzonderlijk.

30 juli 2016 om 13:57

Het is geen Pelle maar zeker meer dan alleen een doelpuntenmaker. Hij kan een bal vasthouden zodat het team kan aansluiten ook verdedigend bij hoekschoppen is hij van groot belang. Prima eredivisie spits.

30 juli 2016 om 14:09

Je kan veel over de Jong zeggen, maar niet dat hij voetballend sterk is. Een echt goed aanspeelpunt is hij daarom niet. Hij is een echte afmaker en is vooral extreem goed met zijn hoofd

30 juli 2016 om 14:30

Is niet erg zolang hij zijn doelpunten maakt, Klose en van Nistelrooy waren ook alleen spelers die erg goed waren binnen de 16. Ze maakten hun doelpunten en waren keer op keer belangrijk zoals de Jong dat nu is voor PSV, daarnaast als PSV op een manier speelt waarbij de Jong perfect bij past zou ik niets aanpassen

30 juli 2016 om 14:36

In dat geval kun je 2 dingen doen. Andere spits zoeken of je aanpassen op de spits die je hebt.

30 juli 2016 om 14:36

In dat geval kun je 2 dingen doen. Andere spits zoeken of je aanpassen op de spits die je hebt.

Goede zet van beide kanten, prima speler voor Psv, maar hoger gaat m niet worden denk ik.
Maar dan nog, prima carrière voor een volgens mij prima kerel.

Goed nieuws, maar wat een poppenkast maakte PSV er weer van op Twitter. Daardoor toch een beetje een anticlimax.

Wat is het daadwerkelijke voordeel voor PSV? Zijn transferwaarde zal niet bijzonder veel omhoog gaan, verwacht dat hij bij een bod van 15-20 sowieso mocht en nog steeds mag vertrekken.

Verder denk ik dat de kans dat hij er in 2019 nog bij is zeer klein is dus kost dit PSV alleen maar meer geld.

30 juli 2016 om 13:55

Als Ajax 30-35 miljoen vangt voor Milik (32 goals in 2 jaar), denk je dan echt dat PSV genoegen neemt met 15-20 miljoen voor een nog vier jaar vastliggende De Jong (46 goals in 2 jaar)?

30 juli 2016 om 14:05

Denk het wel. De Jong heeft tot op heden in het buitenland gefaald, clubs weten dat. Milik is nog een ongeschreven blad in het buitenland dus zijn clubs eerder bereid het risico te nemen. Daarnaast is een mogelijke prijs van 30-35 miljoen natuurlijk absurd en komt alleen voort uit het domino effect van dat belachelijk hoge bedrag voor Higuain. Zonder dat zou Ajax ook niet zoveel krijgen (als hij wordt verkocht) voor Milik.
Mili heeft 14 goals minder, maar hoeveel minder wedstrijden heeft hij gespeeld? Was onder de boer niet de vaste spits.

30 juli 2016 om 14:09

Gezien zijn leeftijd en potentie en daarbij opgeteld het verschil in aanzicht nog steeds tussen ajax en psv? Ja dat denk ik wel.

30 juli 2016 om 14:12

Dat er voor Milik teveel wordt betaald, betekent niet dat dat ook voor de Jong gebeurt. Zeer onwaarschijnlijk omdat hij al ouder is en bovendien al een keer geflopt in het buitenland. Daarbij heeft hij per speelminuut denk ik niet (significant) meer gescoord. Snap dat je het graag wil maar zeer onrealistisch

30 juli 2016 om 14:13

@ronzie:

Je zegt het zelf al: Milik was bij Ajax niet eens basisspeler. Waarom zou PSV dan z'n aanvoerder en een van z'n sterspelers verkopen voor 15-20 miljoen als Ajax tegenwoordig al 30-35 miljoen krijgt voor een parttime bankzitter?

30 juli 2016 om 14:20

@kalou2005:

Ajax staat alleen wat het verleden betreft hoger in aanzien dan Psv. Op basis van recente prestaties zeker niet. En ik denk niet dat een speler automatisch meer waard is omdat zijn club toevallig 21 jaar geleden de Champions League won.

Verder is De Jong ook pas 25, die kan makkelijk nog een jaar of zeven mee op niveau, dus je argument over leeftijd en potentie is ook vergezocht.

30 juli 2016 om 14:23

Milik heeft dan ook meer talent in zijn kleine teen dan Luuk de Jong in zijn hele lijf en heeft bovendien aangetoond bij niet eens heel hoog aangeschreven ploegen in het buitenland totaal door de mand te vallen

30 juli 2016 om 14:24

Omdat Milik jong is en het ook liet zien bij Polen. De Jong is bijna 26 en heeft al gefaald in het buitenland. Dat is het grote verschil. Waarom zou hij nu wel de stap kunnen maken? Bij Twente scoorde hij er ook 25. Om daarna in het buitenland 6 treffers te maken in 48 wedstrijden.

Clubs gaan dat risico niet meer nemen. Milik is nog jong en clubs nemen dat het risico om te kijken of hij het wel red in het buitenland. Natuurlijk is 35 miljoen te veel maar zou een buitenlandse club 20 miljoen neerleggen voor een spits van bijna 26 jaar die al aangetoond heeft het niveau in Duitsland en Engeland niet aan te kunnen?

En 25 goals maken in de Eredivisie is niks bijzonders natuurlijk. Spelers als Malki, Bulykin en Vleminckx haalde dat ook.

30 juli 2016 om 14:27

In een tijd waarin 30 miljoen voor Wijnaldum, 35 miljoen voor Milik en 34 miljoen voor Depay betaald wordt, lijkt 25 miljoen me een zeer zeker geen onrealistische prijs voor De Jong. En zoals ik al zei, de leeftijd van De Jong speelt nog geen rol, die is pas 25 en kan makkelijk nog 6-7 jaar mee.

30 juli 2016 om 14:38

Hij kan inderdaad nog jaren mee @cabinessence maar hij heeft al aangetoond te kort te komen. Dus daarom zijn clubs huiverig. Hij verliet Twente na 25 goals gemaakt te hebben om vervolgens 6 te scoren in 48. Waarom zou hij het nu wel gaan redden? Je vergelijkt met spelers die jong zijn of een goed seizoen gedraaid hebben. Die hebben potentie om nog verder door te groeien. De Jong gaat niet veel beter worden dus ik snap dat clubs De Jong lekker in Nederland laten.

PSV heeft een absolute topspits voor Eredivisie begrippen en wees blij, Ajax moet nu weer gaan zoeken naar een nieuwe spits. Terwijl PSV ervan uit kunt gaan dat De Jong waarschijnlijk niet aantrekkelijk is voor buitenlandse clubs.

30 juli 2016 om 14:46

@jhil:

De Jong was pas 21 toen hij naar Duitsland ging. In anderhalf jaar heeft hij daar maar 17 keer in de basis mogen starten, dan mag je je afvragen of hij wel een serieuze kans gehad heeft. En bij de Newcastle werd hij gebruikt als nummer 10, wat hij niet is. En inderdaad, dan is het niet zo raar dat je faalt in het buitenland.

Elke club die zich daar door af laat schrikken is een beetje kortzichtig. Want de feiten zijn ook dat hij vandaag de dag aanvoerder is van de club die de afgelopen twee jaar kampioen van Nederland is geworden en overwinterde in de Champions League. En dat hij in die twee seizoenen 46 keer scoorde.

Wat kan Milik daar tegenover zetten? Ja, hij scoort ook makkelijk en is een paar jaar jonger dan De Jong. Maar hij is niet eens een vaste basisspeler bij Ajax en hij heeft het ook nog nooit laten zien buiten Nederland...

*edit* Uiteraard Newcastle i.p.v. Spurs, zoals Jhil aangaf.

30 juli 2016 om 14:52

@jhil:
"hij verliet Twente na 25 goals gemaakt te hebben om vervolgens 6 te scoren in 48"
Vermeld er dan ook even bij dat een heel groot deel van die 48 wedstrijden invalbeurtjes van een paar minuten waren. In de 13 wedstrijden die De Jong in 2013-2014 speelde in Duitsland kwam hij totaal 72 minuten in actie.

30 juli 2016 om 14:58

Spurs? Hij speelde voor Newcastle.

Milik was de laatste periode een vaste basiskracht en was bij Augsburg 19 jaar en mocht daar 600 minuten spelen. De Jong werd gehaald voor de grootste transfersom aller tijden voor Gladbach dus kansen heeft hij genoeg gehad. Als je na een optreden of 35 niet hebben laten zien dat je het niveau aankan moet je afscheid nemen. Je kan hem moeilijk 3 seizoenen laten staan.

Zoals ik al zei doelpunten maken in de Eredivisie stelt niks voor. Ik gaf voorbeelden als Malki. Dat zegt alles over het niveau in Nederland.

Wat Milik daarover gaat zetten? Hij is veel jonger en meer talent. Kan koppen, afwerken binnen de zestien en buiten de zestien. De Jong is toch meer een spits die je puur moet bedienen in de zestien. En hij is een vaste basisspeler bij Ajax, speelde 2500 minuten en De Jong 2900.

Er is gewoon 10-15 miljoen te veel betaald voor Milik, wat een prestatie is van Overmars. Maar omdat Napoli te veel betaald hoeft niet te betekenen dat een club als HSV of Mainz ook teveel gaan betalen.

En Milik was erg overtuigend in de EK kwalificatie en speelde een degelijk EK. Daar is zijn prijs ook door omhoog gegaan.

30 juli 2016 om 14:59

@cabinessence Ajax heeft niet alleen meer aanzien in het verleden. De druk om te presteren is bij Ajax simpelweg groter dan bij Psv, ook dat telt mee in een transfer. Bij PSV is het toch wat gemoedelijker dan bij Ajax.

Je kan PSV en de eredivisie simpelweg niet vergelijken met buitenlandse topclubs. Wat dat betreft maakt het niet uit dat hij aanvoerder van zijn club is. Wijnaldum ging voor zo'n bedrag weg bij een binnenlandse transfer in England, had het daar dus al bewezen wat zijn waarde verhoogd.

Milik heeft tegenover de Jong al een EK gedraaid en ook in de champions league en europa league gevoetbald. Hij stond het meest in de spits van alle spelers alleen de Boer was geen fan van hem waardoor hij niet onomstreden was.

Ik zeg overigens nergens dat Milik op moment beter is dan De Jong. Maar hij is jonger, is nog een ongeschreven blad in het buitenland, en zijn transfer komt voort uit een domino effect. Dat alles zorgt voor het transfer bedrag. Ik denk dat De Jong dicht tegen zijn plafond aanzit. En PSV heeft daar best geluk mee want die hebben gewoon een topspits voor de eredivisie.

30 juli 2016 om 15:07

Cabi, denk dat je dan blij mag zijn. Luuk de Jong is niet genoeg voor het buitenland, en ook voor de CL niet. Clubs zullen sowieso huiverig zijn, hij kan beter bij Psv blijven dat is zijn niveau.

30 juli 2016 om 15:11

Dat de Jong nog zeven jaar mee kan, is natte vinger werk. Het kan zomaar zijn, dat zo een jongen op een zijn dertigste uitgespeeld is. Bovendien zullen heel weinig clubs, bereid zijn om miljoenen te betalen voor een spits die in twee landen mislukt is. En in de CL teleurstelt, en het niet kan bijbenen.

30 juli 2016 om 15:28

@ronzie:

"de druk om te presteren is bij Ajax simpelweg groter dan bij Psv, ook dat telt mee in een transfer. Bij PSV is het toch wat gemoedelijker dan bij Ajax."
Dat is onzin. PSV is op sociaal vlak gemoedelijker dan Ajax, maar dat wil toch niet zeggen dat er minder eisen gesteld worden op sportief gebied? Absoluut niet.

"milik heeft tegenover de Jong al een EK gedraaid en ook in de champions league en europa league gevoetbald"
Milik staat op 7x Champions League en 13x Europa League. De Jong op 18x Champions League en 37x Europa League. En de reden waarom De Jong geen EK heeft gespeeld lijkt me vrij helder...

30 juli 2016 om 15:45

Maar Milik is 4 jaar jonger dan De Jong. Dus logisch dat hij dan minder wedstrijden in Europa heeft gespeeld.

En Luuk de Jong heeft Huntelaar, Janssen en Dost voor zich. Dus al had Nederland op een EK gespeeld dan was De Jong gewoon thuis gebleven.

Milik en De Jong doen op dit moment niet voor elkaar onder. En dan nagaan dat Milik 4 jaar jonger is en beter voetenwerk heeft plus kan een goal maken buiten de zestien wat De Jong niet beheerst.

30 juli 2016 om 20:28

Ajax heeft ook gewoon meer spelers die naar de buitenlandse (sub)top zijn gegaan en daar zeer gewaardeerd worden. Zlatan, Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Blind, Suarez, Maxwell, Sneijder en Huntelaar hebben het gered en zijn nog altijd actief. PSV's grootste verkoop van de laatste pasr jaar is geflopt.
Vandaar dat PSV in Europa misschien meer aanzien als tegenstander heeft maar Ajax wordt gezien als talentenfabriek en daar wordt meer voor betaald.

Mooi voor de PSV-supporters en de club. Dat geeft het team ook zekerheden in het spel. De Jong heeft zich goed ontwikkeld de laatste seizoenen bij PSV als dragende kracht en speler die belangrijke doelpunten maakte voor de club. Toen hij kwam had ik mijn twijfels na de mislukte avonturen in Engeland en Duitsland, maar hij is met vlag en wimpel geslaagd als practisch onmisbare spits.

Ongelofelijk hoe snel de Ajax fans weer het gesprek op hun cluppie brengen Niet alleen bij dit topic welke totaal niets met Ajax te maken heeft maar het gebeurd bij heel veel topics op VZ die niets met Ajax te maken hebben Wellicht wat compensatie gedrag tov de slechte laatste 2 jaar zonder prijzen?

WEL ON TOPIC

Prima beslissing van De Jong, hij speelt bij kampioenskandidaat nummer 1 en natuurlijk CL Tevens wordt hij volop gewaardeerd en presteerde hij uitstekend bij PSV

30 juli 2016 om 14:36

@gungho

Volgens mij is het totaal niet duidelijk of de topic-starter Chevan een Ajax-fan is, ik maak het er niet uit op in ieder geval. Dé Ajax-supporters is überhaupt generaliserend.

Verder is het PSV-er cabinesscence, die over Milik start. Daar gaan zowel Ajacieden, Feyenoorders èn PSV-ers op in. Ik krijg niet het idee dat er specifiek Ajacieden zijn, die het gesprek een Ajax-wending geven. Lees maar eens terug.

Ik vind je theorie over compensatiegedrag, omdat er twee jaar geen titel is behaald, ook nergens op slaan. Of had je dat gedrag toen de Amsterdammers vier jaar op rij kampioen werden (als mogelijke PSV-er) zelf zo ervaren?

30 juli 2016 om 15:16

Buitenspelval, scherpe reactie! Die sneer was nergens voor nodig, en idd Feyenoorders en Ajacieden mengden zich in de discussie.

30 juli 2016 om 16:12

Grootste club van NL, meeste media aandacht, dat hoort er gewoon bij.

Hele goede Eredivisie spits, uitstekende speler voor Psv, voegt enkel op een hoger niveau vrijwel niets toe door zijn grote gebrek aan handelingssnelheid.

De Jong voelt en beseft dit zelf natuurlijk ook. In dat kader een goede zaak dat hij nog wat seizoenen bij Psv blijft. Over enkele jaren nog even goed cashen in de zandbak of in Amerika en klaar is Luuk. De PL of de Bundesliga zit er gewoon niet in.

30 juli 2016 om 15:17

Ben ik het helemaal mee eens, dat is het beste wat hij kan doen.

Mooi nieuws voor PSV en de eredivisie. Mooie basisplaats bij een club die elk jaar meedoet om de titel en weer meedoet in de CL.
Bovendien ontvangt hij volgens mij een vorstelijk salaris bij PSV dus hij heeft absoluut geen reden om weg te gaan en dat doet hij ook niet

Goed nieuws voor zowel PSV als De Jong. Zeer stabiel beleid in Eindhoven de laatste 3 tot 4 jaar.

Er is een goede mix van talent en ervaring. Belangrijke spelers die blijven en bijtekenen en er wordt ook snel geanticipeerd wanneer een speler verkocht wordt. Hier kan Ajax zich in verbeteren, al zit er voor mij gevoel meer puur talent bij Ajax.

PSV is absoluut titelkandidaat nummer 1 op dit moment voor 2016/2017. Al hoop ik dat, naast Ajax, ook Feyenoord (lang) kan aanhaken om het kampioenschap. Ondanks dat het morgen ' slechts' de JC schaal is, heb ik zin in het de onofficiele start van dit seizoen!

Kunnen die 020 fans niet een keer hun bakkes houden onder topics die niet over 020 gaan? of gewoon over het topic zelf praten... ik zie onderhand onder elk topic op vz wel een comment/reactie met daarin dat 020 beter is of iets anders gerelateerd aan dat clubje..

Meer mensen die zich hier aan irriteren?

30 juli 2016 om 15:01

Volgens mij ben jij degene die het er over heeft Dus je irriteert je aan jezelf, best knap.

30 juli 2016 om 15:09

Uhmm ik zie hier boven een aantal reacties waar er over Milik gepraat word.. En ja ik heb het er over omdat ik een probleem aankaart ;p.. prima dat je 020 supporter bent maar een artikel over Luuk de Jong (de beste spits van de eredivisie naar mijn mening) hoort over Luuk de Jong te gaan en niet over een eventuele transfer van Balotelli of Milik.. dat is namelijk een ander onderwerp.

30 juli 2016 om 15:19

Reiniertje, ben je ook 13? Zo kinderachtig, dat 020 geroep. Milik werd erbij gehaald, door een mede Psv fan van jou. Toen het over ttansfersommen ging, en het buitenland.

30 juli 2016 om 15:26

Beste Sulejmanii, Ik ben geen 13 jaar, die 13 kan meerdere betekenissen hebben (in mijn geval is het mijn geluksgetal), daarnaast zeg ik 020 omdat ik de naam van zowel de stad als club niet uit wil spreken.. Daarnaast maak je een fout door te zeggen dat ik PSV fan ben want dat ben ik niet echter vind ik het wel een mooie club. Daarnaast heb ik het niet alleen over dit topic maar ook over vrijwel alle andere topics (de nederlandse voetbal gerelateerde topics in iedergeval)

En tot slot zijn er inmiddels 6 andere mensen die het met mij eens zijn, zullen er vast meer volgen (groene duimpjes)

30 juli 2016 om 16:11

@reiniertje13

Dat vind ik nogal zielig, het verklaart een hoop waarom je meteen al zo geirriteerd bent als die stad voorbij komt, ajax supporters zijn nou eenmaal in de meerderheid, is de grootste club van NL en heeft daarmee de meeste media aandacht, deal with it!

30 juli 2016 om 16:16

Omdat het de grootste club is (zeker niet de beste) hoeft er niet in elk topic over 020 gepraat te worden, dat verziekt de website en dat vinden meerdere mensen dat weet ik zeker! maar zoals @godspeed1979 al zei de moderators zijn 020-fans en ook het kantoor staat in 020 dus is er geen neutraliteit maar een zekere voorkeur voor 020.

En waaruit kun je opmaken dat ik me meteen irriteer wanneer ik de stad voorbij zie komen?

Daarnaast welke prijzen heeft 020 de laatste 2 jaar gewonnen? En welke topclub verliest als het er op aankomt van een 17e plaats.. Wat heeft 020 de laatste 2 jaar gepresteerd? een grote club hoort te presteren toch? ik denk dat het enkel een kwestie van tijd is voor PSV 020 voorbij gaat als ze dat nu al niet zijn kwa niveau.

Als iedereen nou gewoon post wat er bij het topic hoort en niet afwijkt naar een onderwerp wat meestal 020 inhoud bevat dan ontstaan dit soort discussies ook niet..

30 juli 2016 om 16:30

@reiniertje

Dat gebeurd ook niet en verder is er geen enkele onderbouwing voor je insinuaties dat de mods pro ajax zijn, phillips hoofdkantoor staat ook in Amsterdam....

Oh ik heb geen moeite met de discussies, maar de grootte van de club meet ik af aan het aantal supporters, dat is Ajax Amsterdam met grote voorsprong binnen NL.

30 juli 2016 om 16:40

De mods zijn zeker wel pro-020 mijn comments onder een topic van 020 over PSV zijn namelijk verwijderd.. terwijl ik daar gewoon net taalgebruik hanteerde, daarnaast irriteer ik me gewoon aan het feit dat onder elk topic wel iets over 020 terug te vinden is (in de reacties) ook bij topics die 0,0% aan 020 gerelateerd zijn. Dat is wat mij en veel meer dwarszit...

30 juli 2016 om 17:00

@reiniertje

Daar zullen ze vast een reden voor hebben, gezien jouw ongekende haat (wat een eer) voor alles wat Ajax en Amsterdam is, sta ik er in ieder geval niet van te kijken. Ik zie geen bewijs voor fan zijn van Ajax?

30 juli 2016 om 17:09

Meestal gaan alle comments over 020 of iets dat er aan gerelateerd is.. daarnaast ga je mij niet vertellen dat je niet ziet dat moderators hier bijna allemaal voor 020 zijn.

Maar omdat ik 020 haat word mijn comment/mening verwijderd?

30 juli 2016 om 19:37

En wat als ik je dat wel ga vertellen? Ga je dan eindelijk inzien dat je met jouw gedachten over de mods, er wel eens naast kunt zitten? Haat leidt vaak tot ongewenst gedrag, liefde is in ieder geval vaak niet de kern

30 juli 2016 om 15:14

Ja, maar de mods zijn ajaxaanhangers, er is geen neutraliteit. De server vd site staat bovendien in amsterdam net als het kantoor.

30 juli 2016 om 15:20

Ah vandaar ! Dat er geen neutraliteit hier is had ik inmiddels al een hele lange tijd door, buiten dat irriteer ik me er erg aan dat er steeds in elk topic maar iets van 020 bij betrokken word.

Lekker! Echt goed nieuws. Ik dacht dat hij het wel voor gezien zou houden na 2 jaar Eredivisie. Mooi dat hij blijft. Psv is perfect voor hem. Hij is een net niet spits voor de subtop in Europa maar in Nederland is het zeker een topper. Nu nog hopen dat Willems bijtekent. :D

30 juli 2016 om 15:01

PSV is een subtopper in Europa (gezien de CL resultaten) dus een subtopper kan de Jong wel aan ;d

30 juli 2016 om 16:07

Ik denk dat hij een subtopper bedoeld zoals Porto, Zenith, Shakhtar enzo. Clubs die al jaren door de poulefase heen komen en zelfs verder. PSV heeft buiten vorig jaar in de laatste ~6 jaar niks gepresteerd in Europa. Zoals elke club in Nederland komen we gewoon te kort en moet je hopen op goede loting. En De Jong was alles behalve overtuigend in de CL.

30 juli 2016 om 16:22

Ja, oke daar heb je gelijk in maar ik denk dat de komende jaren PSV zeker wel goed mee kan gaat draaien in de subtop van Europa.

30 juli 2016 om 16:35

Dat betwijfel ik dus. Als je één poule komt met bijvoorbeeld Barca, Dortmund en AS Roma dan ga je het heel moeilijk krijgen. Nederland kan door beperkte financiële middelen niet in de CL presteren als er geen gelukkige loting is met andere subtoppers.

Gat gaat alleen maar groter worden. EL is zelfs al te hoog gegrepen. En zelfs daar is presteren moeilijk. PSV kwam drie jaar geleden de poule fase niet door met Ludogorets, Odessa en Dinamo Zagreb. Ajax faalde ook erg in de EL nadat ze in de CL in een poule kwamen met Barcelona en Psg.

Ik zie niet een reden waarom het nu wel goed zal gaan met Nederlandse clubs in Europa. Doordat PSV de poule doorkwam met de nummer 5 uit Engeland, 8 uit Duitsland en de nummer 3 uit Rusland. Goed gedaan natuurlijk, maar die waren vorig seizoen allemaal EL materiaal.

Het is gewoon zonde dat het steeds meer om geld gaat.

30 juli 2016 om 16:45

Ja en zelfs als ze met Barca in een poule komen, dan nog is er zeker wel een kans om van ze te winnen, als 020 het kan, dan kan PSV het al helemaal.

Daarnaast was vorig seizoen de CL wel echt een goed seizoen van Psv.

30 juli 2016 om 16:54

Noem je Ajax echt 020, wat zielig.

30 juli 2016 om 16:56

Ja ik noem ''ze'' 020 ik wil geen woorden vuil maken aan die naam dus dan maar cijfers

30 juli 2016 om 16:58

Oke, dan weet ik genoeg. Met zo'n klein iemand ga ik geen discussie aan

30 juli 2016 om 17:01

Ik vind 020 gewoon geen mooie club + stad buiten dat lopen er wel een aantal goeie spelers rond maar hier waar ik woon houden de meeste het bij 020 (den Haag)

30 juli 2016 om 17:01

@jhil

Haha, juist Onze neuzen staan dezelfde kant op.

30 juli 2016 om 17:08

Dus omdat je Ajax geen mooie club vind kan je ze niet bij hun naam noemen? Bedenk zelf hoe kinderachtig dat is. En wat boeit het dat je omgeving 020 zegt, dat hun een chromosoom missen hoeft niet te betekenen dat je zelf ook zo moet gaan gedragen..

30 juli 2016 om 17:13

Niets kinderachtigs aan tegenwoordig is het een hype als je je netnummer achter je naam zet dus waarom dan geen netnummer gebruiken inplaats van de naam van de club.. Maar volgens mij ben jij degene die de chromosoom mist alleen al om het feit dat je 020 support. Amen

@ Buitenspelval Correct, dat het Ajax fans zijn die gelijk hun club er bij halen bij een topic die totaal NIET over hun club gaan kan en zal ik nooit kunnen bewijzen Verder is het mijns inzien redundant om te stellen dat ik hier niet zit te epibreren en terwijl ik dit in typ besef ik dat die een paradoxale uitspraak is want als het redundant is waarom vermeld ik het dan? Ergo: Mea Culpa Maar laat ik nu ff als Feijenoordfan totaal Off Topic bij een artikel over Barca beginnen over Feijenoord Of over iedere speler die ook maar met welke club dan ook wordt in verband gebracht de vraag stellen of hij misschien iets is voor Feijenoord Verder zie ik alleen dar de 1e reactie op deze post gelijk begint over Balottelli en Ajax begint en ik vraag me af wat beiden met PSV en De Jong hebben te maken Het enige verschil is dat de laatste 2 de laatste jaren zeer succesvol zijn en de eerste 2 de laatste jaren absoluut niet Fijne avond

@Buitenspelval 2 Excuus voor de schrijffouten welke door te sneltypen zijn ontstaan Dit in de categorie....gras voor voeten maaien

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren