Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax moet ondanks uitgebracht statement vrezen voor vertrek Milik'

Laatste update:

Ajax maakte vorige week in een statement bekend dat met Arek Milik is afgesproken dat de spits in ieder geval nog een jaar in Amsterdam zal blijven. Niets is echter zo veranderlijk als de voetballerij en als er een niet te weigeren bod binnen komt, zal Milik ongetwijfeld alsnog vertrekken. Volgens La Gazzetta dello Sport weigert Napoli de strijd in ieder geval te staken.

/

Napoli werd in de afgelopen periode al veelvuldig met Milik in verband gebracht, maar het statement van Ajax leek een einde te maken aan alle geruchten. Napoli moet nu echter vrezen voor een vertrek van Gonzalo Higuaín, die in de nadrukkelijke belangstelling van Juventus staat. Maandag praten Napoli en Juve over de mogelijkheden van een transfer.

Aurelio De Laurentiis heeft al aangegeven dat hij niet wil onderhandelen over een transfersom en dat clubs die Higuaín willen kopen 94 miljoen euro moeten betalen. Mocht Juve dit bedrag inderdaad overmaken, dan heeft Napoli voldoende mogelijkheden om een opvolger binnen te halen. Milik schijnt nog altijd hoog op het lijstje te staan.

Volgens La Gazzetta dello Sport is Napoli bij een vertrek van Higuaín bereid om twintig miljoen euro te betalen voor Milik, die momenteel nog geniet van zijn vakantie. Hij zal de eerste Champions League-wedstrijd van Ajax tegen PAOK Saloniki daardoor sowieso missen.

Zie jij Arek Milik deze zomer nog vertrekken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaan we weer een last minute krijgen? Ik mag toch hopen van niet. De back up plannen van Overmars zijn namelijk nooit zo super overtuigend.

18 juli 2016 om 09:31

Precies! Op zich zou ik Milik laten gaan voor 25-30 miljoen. Maar zo vlak voor de CL en de geschiedenis van Overmars....dan maar niet. Als Milik een goed seizoen draait, en dat verwacht ik, dan levert hij volgende zomer ook 25 miljoen op.

18 juli 2016 om 10:22

Maakt niks uit. Het is wat een gek ervoor geeft. Ajax heeft het geld niet nodig. Hoe dichter bij het begin van de competitie hoe duurder hij gaat worden.

18 juli 2016 om 10:29

Helemaal eens, maar als ze het er voor geven moet je dan nee zeggen...!!!!

18 juli 2016 om 11:10

Ik zie dit niet gebeuren, niet vanwege overmars of Milik of geld. Maar omdat ik higuain niet zie vertrekken bij napoli

18 juli 2016 om 11:27

Het is onderhandel tactiek. Zeggen dat hij blijft en niet te koop is en uiteindelijk voor de hoofdprijs vertrekken. Kan maarzo 30miljoen worden als napoli toch cash genoeg heeft.

18 juli 2016 om 11:45

Last minute? Je weet dat de markt nog anderhalve maand open is toch? Ze moeten de periode wel inkorten vind ik. Wanneer de competitie begint dan moet de markt gewoon sluiten. De eerste maand gebeurd er nooit wat en wellicht dat het allemaal wat sneller op gang komt als ze het een aantal weken korter doen. Milik zelf zou ik gewoon verkopen als je er 25 miljoen voor kunt vangen want verwacht niet dat hij na een extra jaar Eredivisie nog meer waard zal worden. Denk dat de tegenstanders nu toch wat beter weten hoe ze zijn linkerbeen moeten afdekken en dan zie ik het toch iets lastiger worden voor hem

18 juli 2016 om 12:19

aan de hand van welke competitie moet de markt sluiten? of moeten andere landen zich schikken aan de Nederlandse competitiestart?

18 juli 2016 om 13:45

@ Whyme

Andersom kun je ook stellen waarom wij ons moeten schikken aan andere landen. Volgens mij is de Russische competitie waarvan de markt als laatste sluit, het meest eerlijke zou dan zijn dat elke markt dan sluit. Nu zijn er landen die verschillende sluiting data hebben, want kleine competities zoals de Nederlandse kunnen dit soort dingen nooit opvangen. Wat Europees voetbal betreft zou je het oneerlijke concurrentie kunnen noemen, maar dat valt dan weer niet hard te maken wanneer een club niet Europees speelt. Hoe dan ook, er moet wat gebeuren. Zoals gebruikelijk met regelgeving zijn het alleen de grote Europese competities/clubs die profiteren.

18 juli 2016 om 14:33

Op basis van welke competitie kan ik je zo niet vertellen aangezien ik me niet heb ingelezen over deadlines en begin van de competitie. Maar ik vind dat wanneer de competitie in Europa begint het niet mogelijk moet zijn om nog 2 weken door te kopen. Nu worden de eerste weken bijna niet benut omdat eerst van bovenaf de bal moet gaan rollen. Als je die deadline nou gewoon verschuift gaat die bal eerder rollen, komt de markt sneller op gang en verliest niemand meer een speler als de competitie al begonnen is. Dan hangt het echt af van de anderhalve maand transferbeleid en niet van de paniekaankopen in de laatste dagen waarmee gewoon veel verziekt wordt aangezien er vaak geen geschikte vervanger meer beschikbaar is.

19 juli 2016 om 09:23

Ik begrijp Uefa ook overigens niet. Waarom wordt bij een groot toernooi, Ek/wk de voorronde van de champions league niet gehouden aan het einde van de competitie....? speler zijn er dan nog bij en in vorm...

Misschien dat er dan eindelijk is een aankoop komt waar we direct wat aan hebben....

18 juli 2016 om 09:32

Volgens mij heeft Ajax geld zat dus als ze daadwerkelijk van plan waren om een speler te halen waar jij op hoopt dan zou dat niet afhankelijk zijn van de transferinkomsten van Milik denk je wel?

18 juli 2016 om 10:51

@ Panerai

Ajax draait dit jaar op een europa league begroting en dan houden ze een netto winst over van iets meer dan 1 miljoen euro. Oftewel ook Ajax kan niet zomaar klakkeloos 10 miljoen neer leggen voor een speler zonder daar hun liquide middelen er voor aan te spreken. Natuurlijk zou Ajax dit kunnen doen, maar in die situatie hebben we onder Jol gezeten met resultaten van 23 miljoen euro verlies in een jaar tijd. Iets waar we niet naar terug willen.

Cassiera en Sanchez zijn gehaald door de verkopen van Fisscher, Hoorn en Andersen. Wil Ajax een speler kopen zal er ook een speler moeten vertrekken. Daar zijn ze zeker wel afhankelijk van.

Persoonlijk zie ik liever (gekke gedachte) dat we proberen Bazoer voor een mooi bedrag te verkopen. Dan kan Klaassen als box to box speler fungeren en Ziyech op de 10 positie. De twee meest effectieve middenvelders van vorig jaar eredivisie op één middenveld.

18 juli 2016 om 11:09

Ik geloof er weinig van dat Ajax veel geld gaat neerleggen voor Ziyech, daarnaast denk ik dat Ajax Bazoer beter nog een jaar kan houden als ze willen cashen want zijn 2e seizoenshelft afgelopen jaar was erg slecht en dat hebben scouts ook gezien.

18 juli 2016 om 13:48

@ D-Bergkamp

Ziyech gaat niet komen, buiten de vraagprijs van FC Twente wilt hij zelf niet eens.

18 juli 2016 om 14:13

@ Panerai

Helaas geloof ik er ook niet in, maar het zou wel een goede investering zijn. Met een middenveld van Ziyech - Klaassen - Gudelj heb je alles in huis dat je wilt zien op een middenveld. Creativiteit, scorend vermogen, body, loopvermogen. Oftewel erg gebalanceerd. Daarnaast zijn ze allemaal relatief jong en toch ervaren.

18 juli 2016 om 14:21

@ Bergkamp,

Ik denk dat dat zal afhangen van zijn prijskaartje, ik verwacht dat hij niet minder dan 10 miljoen zal kosten en dan is het nog maar afwachten hoe hij het doet.

p papier lijkt het een goede versterking helemaal mee eens maar er zit altijd een risico aan. Suljemani is een goed voorbeeld daarvan.

18 juli 2016 om 14:39

@ Panerai

Persoonlijk denk ik dat je Ziyech als buitenlandse club voor een miljoen of 8 op kan halen. En in eerste instantie zal Twente meer vragne aan Ajax/psv maar hoe lang kunnen ze dat volhouden als er geen bieding oorlog ontstaat? Iedereen weet dat Twente het geld nodig heeft. Inclusief Twente, Ziyech en zijn zaakwaarnemer. Ze verkeren niet echt in de positie voor blufpoker.

Op papier lijkt het een goede versterking inderdaad. En de vergelijking met Sulejmani gaat naar mijn idee mank. Sulejmani presteerde pas een half jaar en was gebaseerd bij countervoetbal en snelheid. Oftewel een vroege gok met een talentovlle speler.

Ziyech in de eredivisie
Twente 2015/2016: 33 wedstrijden, 17 goals en 12 assists
Twente 2014-2015: 33 wedstrijden, 13 goals en 15 assists
Heereveen 2013-2014: 31 wedstrijden, 9 goals en 10 assists

Ziyech presteert al 3 jaar bij twee verschillende clubs. Is al twee jaar op rij de meest effectieve middenvelder op de Nederlandse velden. En dat bij een serieuze kampioenskandidaat die een jaar later degradatie voetbal speelt.

Laat ik het zo zeggen, als Ajax geen 8 miljoen voor Ziyech durft neer te leggen. Dan hoeven we het voor niemand meer neer te leggen. Een meer bewezen speler voor dat soort gelden is niet beschikbaar.

18 juli 2016 om 14:57

Helemaal mee eens. Ziyech heeft een paar jaar op rij aangetoond een uitstekende speler te zijn, en is dat geld gewoon waard. Plus als hij dat bij Ajax 1 seizoen in de CL of de EL laat zien, dan wordt hij alleen maar meer waard. Dus ook financieel is het hoogstwaarschijnlijk alleen maar goed.

18 juli 2016 om 15:04

D-Bergkamp.

Ik acht de kans ook klein dat hij het niet goed zal doen. Echter heb je nooit garantie op slagen. Torres was bij Liverpool zo ongeveer de beste beste spits ter wereld en bij Chelsea bakte hij er geen hout van om maar even een voorbeeld te noemen.

Vergeet niet dat er bij ziyech zijn vorige clubs geen enkele vorm van druk was, teminste, bij Ajax telt alleen de winst en het kampioenschap en alles minder dan dat is slecht, bij zijn andere clubs kon hij het nog afschuiven aan de rest van het team maar bij Ajax zal dat niet gaan. Bovendien zal het voetbal niet om hem draaien maar om meerdere spelers en daar kunnen sommige spelers lastig mee omgaan.

Maargoed ik ben het met je eens dat hij oogschijnlijk een goede versterking zal zijn voor Ajax, al denk ik niet dat Twente hem voor minder dan 10 miljoen aan Ajax verkoopt. Ik denk dat nog steeds dat Ziyech naar het buitenland vertrekt. Zoniet dan hebben alle scouts van de subtop in Duitsland etc enorm lopen slapen.

19 juli 2016 om 01:45

Roerend mee eens, Bergkamp!

18 juli 2016 om 09:32

Ziyech bijvoorbeeld? Die is namelijk nogsteeds niet weg

18 juli 2016 om 10:13

Dat is geen spits en Ajax heeft voldoende middenvelders. Ziyech zal niet naar Ajax gaan, anders hadden ze hem allang gekocht.

18 juli 2016 om 10:44

Ziyech past totaal niet bij Ajax, en zou bij Ajax niet slagen. Lijkt me een jongen die een team om hem heen gebouwd moet krijgen, waarin hij belangrijk moet zijn. Dit is in ieder geval wat hij gewend is, en dat zal hij bij Ajax niet krijgen. Sommige jongens hebben dat gewoon, net als Maher. Als je een heel elftal om hem heen bouwt, en hem de belangrijkste maakt, dan gaat het goed, maar als hij zich moet bewijzen tussen andere spelers die ook kunnen voetballen, dan lukt het niet.

18 juli 2016 om 10:53

@ Bennl

Waarom zouden we Ziyech niet belangrijk kunnen maken? Een middenveld met Gudelj (cvm), Klaassen (box to box) en Ziyech (10) zou prima werken. Het kind van de rekening word dan Bazoer in principe. Maar die loopt de laatste tijd erg nonchalant rond dus een reality check kan geen kwaad.

Klaassen en Ziyech waren vorig jaar de meest effectieve middenvelders van de eredivisie. Oftewel je gaat veel meer kansen creeeren voor de voorhoede. En tegelijkertijd bouw je meer defensieve zekerheid in omdat Klaassen (veel) meer meters loopt dan Bazoer.

18 juli 2016 om 11:09

Ik snap dat ook niet Bosz wil met een 10 spelen en zei dat we die niet hebben nou dan kom je op Ziyech uit voor 8 miljoen op te halen en met Gudelj en Klaassen erachter heb je meteen een middenveld wat top is in Nederland en zeker Europees mee moet kunnen. Als je Milik dan nog zou verkopen moet je hopen dat het schaduwlijstje klopt bij Ajax en ze direct kunnen handelen en dan hoop ik dat Ajax Traore koopt als vervanger met deze twee top aankopen voor Ajax ben je meteen met een geweldige kwaliteitsimpuls bezig in je selectie en heb je een top selectie.

18 juli 2016 om 15:02

@bennl Ziyech heeft bij Twente in een compleet disfunctioneel elftal als enige een hoog niveau gehaald. Dat team heeft dankzij hem in de loop van het afgelopen jaar de kans gekregen om op adem te komen, niet andersom. Alleen echte topspelers kunnen dat, en Ziyech was vorig jaar gewoon de beste van de eredivisie. Ziyech zou bij Ajax, waar betere spelers rond lopen, alleen maar meer de kans krijgen om uit te blinken. De tegenstander moet zich dan namelijk om meer spelers druk maken dan alleen om hem.

De enige reden die ik kan bedenken om Ziyech niet te nemen, is dat hij buiten het veld zo'n vervelende kerel was. De manier waarop hij rond de winterstop verbaal zijn team en club liet vallen was echt buitengewoon stuitend.

18 juli 2016 om 09:33

Niet als het een last-minute word

20 Miljoen is niet genoeg. Gewoon 30 vragen minimaal. Als Vincent Jansen voor 20 miljoen vertrekt is Milik mee waard. Milik heeft in de eerste seizoenshelft gewoon redelijk gespeeld. Hij was toen al de MVP bij Ajax en 2e seizoenshelft was hij fantastisch. Daarnaast heeft Arek ook een goed EK gespeeld met Polen.

18 juli 2016 om 10:05

Vandaar dat Milik op het laatste half jaar grotendeels werd uitgekotst door de aanhang en als miskoop werd gezien. Dat kwam mede door Frank de Boer die het nooit echt heeft zien zitten in Milik. Mvp? Volgens mij laat je geheugen je in de steek.

Na de winterstop was Milik zeer goed, maar als het bij ajax niet liep werd hij als 1 van de eerste geslachtofferd. Met als dieptepunt de wedstrijd tegen De Graafschap.

Milik is dus niet meer waard dan Vincent Janssen. 20 miljoen is een prima bedrag voor Milik, mochten ze dat kunnen ontvangen.

18 juli 2016 om 10:14

Milik scoort er al 2 jaar op los, speelde een redelijk EK en wordt nog steeds gezien als talent, terwijl Janssen net komt kijken en direct vertrekt voor 20M naar Spurs. Dus 25-30M voor Milik moet zeker kunnen en al helemaal als Higuain vertrekt.

18 juli 2016 om 10:15

MVP was hij zeker. Daarom begreep ik al die kritiek nooit. Hij had meeste doelpunten en assist gecombineerd in de selectie. En dat terwijl hij niet altijd speelde. Wat de "aanhang" vindt heeft 0 invloed op de transfer waarde. Daar wordt alleen maar gekeken naar zijn statistiek. En die was de eerste seizoenshelft goed. En de 2e uitstekend.

18 juli 2016 om 10:18

Zwak EK. Verprutste een paar 100% kansen en werd aan alle kanten op snelheid geklopt. Matige spits, niet meer dan dat.

18 juli 2016 om 10:25

Je bralt maar wat Milik is nooit uitgekotst. Iddereen weet zijn sterke punten en zijn zwakheden. Een Boilesen werd echt uitgekotst een Milik echt niet. Het is misschien niet een echte Ajax spits maar heel veel beter hebben we ook niet.

18 juli 2016 om 10:15

Als je bij Ajax in de spits loopt hoor je ook minimaal 25 goals te maken. Je krijgt er zat kansen voor. Zie hier bedragen van 25 miljoen voorbij komen. Dat is echt belachelijk, speelde een redelijk seizoen en een niet bijster geweldig EK. Zo goed is hij niet

18 juli 2016 om 10:39

wat is belachelijk.
94 miljoen voor higuain van 29 jaar oud is ook belachelijk. Toch wil die voorzitter dat er voor hebben.

Ajax moet gewoon 30 miljoen vragen voor Milik. In Europa wordt hij gezien als topspits voor de toekomst...dan moet je daar gebruik van maken.

Kijk naar wat er voor andere jonge spelers die nog niks hebben laten zien betaald wordt.

18 juli 2016 om 11:42

Daar komt bij dat hij het europees ook niet liet zien. Toch niet onbelangrijk bij een waardebepaling. Lekker belangrijk dat je er in de eredivisie 20 in weet te leggen. Jansenwerd gewoin gehyped en speelde 1 goeie wedstrijd in Engeland met oranje. Dat heeft gewoon de doorslag gegeven. In Engeland betaald men over het algemeen geen 20 miljoen voor een basisspeler, maar voor een speler met potentie.

18 juli 2016 om 12:40

Het gaat er helemaal niet om dat hij op het EK niet al te goed heeft gepresteerd. Het gaat er om dat Ajax hem niet kwijt wil, Milik nog een 3jarig contract heeft en dat Napoli straks behoorlijk wat cash heeft. Dan moet Ajax of de hoofdprijs ontvangen, of hij blijft lekker.

Waarde wordt bepaald door vraag en aanbod. Niet alleen door kwaliteit.

18 juli 2016 om 14:32

@ Fouder

Eredivisie 2015/2016:
31 wedstrijden, 21 goals en 8 assists. Betrokken per doelpunt in 85 minuten
Eredivisie 2014/2015:
21 wedstrijden, 11 goals en 4 assists. Betrokken per doelpunt in 84 minuten

Europa League/champions league
20 wedstrijden, 7 goals en 7 assists. Betrokken per doelpunt in 98 minuten

Interland voetbal met Pools nationaal team
31 wedstrijden, 11 goals en 4 assists. Betrokken per doelpunt in 115 minuten.

Als je dat vergelijkt met Janssen bijvoorbeeld. Die speelde 34 wedstrijden met 27 goals en 5 assist. Dus een lager gemiddelde per wedstrijd en per minuut. Is even oud maar heeft slechts 5 interlands achter zijn naam. En nog vrijwel niets op europees niveau gespeeld. Die bracht ook een fors bedrag op.

Bekijk het eens even objectief. Milik is even oud, meer ervaren, hoger niveau gespeeld, betere gemiddeldes en over een langere periode.

18 juli 2016 om 15:10

@bergkamp

Hoeveel minuten is dat dan voor Janssen? Per goal? 32 op 34 wedstrijden, zelfs als dat 34 volledige wedstrijden zijn (wat natuurlijk niet zo was) dan kom ik op pakweg 95 minuten. Dat zit keurig in het midden van wat Milik heeft gehaald. Dus hoezo betere statistieken?

Verder is het bij AZ moeilijker om dergelijke statistieken te halen dan bij een topclub. Zeker in je eerste seizoen. En daarnaast kijken scouts ook naar potentie: Als je in je eerste seizoen dit soort statistieken scoort, en je ziet op het veld gewoon ontwikkeling, dan zou je plafond zomaar hoger kunnen liggen dan bij een speler die een aantal jaar hetzelfde doet.

Dus je verhaal over betere gemiddeldes klopt niet, en ook de conclusie is niet "objectief". Dat hoort ook zo: talent zie je door naar een speler te kijken, en wat de scouts bij Janssen zien, maakt ze blij.

18 juli 2016 om 16:01

@ Edo

De cijfers van Milik in zijn eerste halve seizoen zijn net zo goed als in zijn seizoen erop waarin hij volledig aanwezig was. Oftewel hij laat het al over een langere periode zien. Daarnaast laat hij het europees zien en internationaal zien. En dat is hetgeen dat scouts blij maakt.

De gemiddeldes zijn om het even bij elkaar. En ja bij AZ is het lastiger scoren dan bij Ajax. Maar in de El/cl en in het nationale team is het weer moeilijker scoren dan bij AZ en daar presteert Milik ook.

22 jaar, 31 interlands met 11 goals en 4 assists
1,5 seizoen Ajax eredivisie, 52 wedstrijden met 32 goals en 12 assists
Europa League + CL, 20 wedstrijden met 7 goals en 7 assists

Talent zie je door naar een speler te kijken? Nee, je ziet een kwaliteitspeler aan de hand van of hij zijn talent benut. Quaresma was vroeger een groter talent dan Ronaldo. We hoeven niet te gaan kijken wie de betere voetballer is geworden neem ik aan. Als Janssen meer talent heeft dan Milik, dan is het juist des te knapper van Milik wat deze presteert.

De conclusie is dus wel degelijk objectief, zijn namelijk feiten
- zelfde leeftijd (beide 22)
- meer ervaren (bundesliga, El/cl, internationale ervaring)
- hoger niveau gespeeld (bundesliga, El/cl, internationale ervaring)
- meer interlands (31 tegenover 5)
- betere gemiddeldes over een langere periode (1,5 jaar effectiever)
Zijn allemaal stuk voor stuk feiten, dus objectief.

18 juli 2016 om 10:15

Hahaha! Milik is nog geen 10 waard! Heb je m zien schutteren op het EK? Dit seizoen ook zeer matig, verprutst gewoon veel te veel kansen en mist de balvastheid van bijv Pellè. Zonder te twijfelen zo wegdoen, zelfs geen strik er omheen! Lekker de bank verder spekken en een jeugdspeler de kans geven.

18 juli 2016 om 10:41

@fr1963 daarom zijn er ook zo veel ploegen geïnteresseerd in hem

Hij heeft bepaalde dingen laten zien die in het buitenland zeer gewaardeerd worden.

Gewoon 30 miljoen vragen en niet onderhandelen. Is hij dat waard? Nee....maar dat wordt tegenwoordig voor iedereen betaald waarvan ze in de toekomst iets verwachten.

Higuain is ook geen 94 miljoen waard, maar toch wil napoli dat voor hem hebben.

18 juli 2016 om 10:41

Alleen samenvattingen gekeken zo te lezen. Milik speelde behalve zijn kansen echt heel goed.

18 juli 2016 om 11:50

Welnee man. Ik heb alle wedstrijden gezien van Polen en hij was helemaal niet zo goed.
Snap de hype niet zo. Is een vrij beperkte voetballer die met z'n linker geweldig kan trappen maar blijkbaar geen simpele passjes mee versturen.
Lewandowski was de bliksemafleider en daardoor kreeg milik veel ruimte, maar wat heeft hij ermee gedaan of uit gecreëerd? Nagenoeg niks.
Als 20 miljoen waar is direct verkopen zou ik zeggen.

18 juli 2016 om 12:48

Ik vroeg me af waarom je Milik gaat vergelijken met Pelle. Milik is 22, heeft nog 3 jaar een contract bij Ajax en heeft nog minstens 10 jaar tijd om beter te worden. Die tijd heeft Pelle al gehad.

Maar toen zag ik je naam en bedacht ik dat je als Feyenoorder het Ajax natuurlijk niet gunt. Je wilt dat de meest scorende Ajaxspeler met potentie tot topscorer Eredivisie niet meer bij Ajax speelt. Je wilt ook nog dat dit gebeurt voor een prijsje waar je met bovenstaande info als Ajax natuurlijk keihard om gaat lachen. Ik weet dat Feyenoord Pelle voor 8miljoen verkocht, maar dat betekent niet dat Ajax voor een appel en een ei zo'n waardevolle speler laat gaan. Met een dergelijk contract en het willen presteren in Europa moeten clubs gewoon met de hoofdprijs komen. Als ze dat niet willen of kunnen betalen, waarom zou je als Ajax zijnde hem dan willen verkopen?

En dat schutteren is zo ongelooflijk niet waar. De jaloezie druipt er van af. Zielig.

18 juli 2016 om 15:13

@babymongo; qua onderhandelingstactiek vind ik dat een prima aanpak. Alleen moet je je als Ajax wel afvragen wat er gebeurt als Napoli daadwerkelijk af haakt. Dan zit je met een speler van wie je niet weet wat hij volgend jaar oplevert. Hij is een goede spits voor Ajax, maar geen geweldige spits. Slecht EK. Straks raak je hem volgend jaar niet meer kwijt. Dus die 20 miljoen moet je niet zomaar laten lopen.

Kijk naar Haller. Vorig jaar werden er enorme bedragen geboden. Een minder seizoen later is de interesse nogal bekoeld.

Interesse in Milik is er volop. In augustus worden nog genoeg topaankopen gedaan.
Dus ondanks alle mooie woorden en intenties zou een verkoop van Milik van 20-22 miljoen heel reëel kunnen zijn.

Gaat Ajax dan alsnog met Utrecht om de tafel voor Haller ? En voor Sisto of is die bij de Ajax-scouting op een zijspoor geraakt ?

Als ze nu komen, dan moeten ze door afgelopen statement en "afspraak" gewoon weer wat meer betalen. Prima gespeeld dan door Overmars en Milik. Vervelend dat je hem dan moet missen vlak voor de start, maar persoonlijk ben ik toch niet zo'n fan van hem..

Apart.. hoe weet VZ dat Milik 'ongetwijfeld alsnog zal vertrekken' in het geval van een niet te weigeren bod voor Ajax? Ik denk toch echt dat dit niet het geval is, aangezien er zo duidelijk een statement naar buiten is gebracht. Vaak zie je zo'n halve uitspraak van ik wil blijven, maar je weet het nooit, dan gaat de speler waarschijnlijk weg, nu was het wel zo stellig dat ik geloof dat hij gewoon blijft no matter what. En maar goed ook, gewoon goeie spits voor ajax.

18 juli 2016 om 09:49

Inderdaad. Zou ook een enorm gezichtsverlies voor de gehele club zijn, mocht Milik nu ineens vertrekken na zo'n statement. Denk niet dat de directie of RvC dat toe gaat staan.

18 juli 2016 om 09:55

Helemaal mee eens, je kan hem nu alleen nog verkopen voor een waanzinnig bedrag. Dus 35 miljoen vragen, waarschijnlijk druipt Napoli dan wel af, prima. En als ze toch zo gek zijn om daadwerkelijk 35 miljoen te betalen, dan kan je dat niet weigeren.

18 juli 2016 om 10:14

Zijn jullie al vergeten hoe dit destijds met Sneijder is gegaan? Die kondigde ook aan 'zeker' te blijven en vertrok kort voor de start van de competitie alsnog. Dergelijke uitspraken bieden in de voetbalwereld geen enkele garantie

18 juli 2016 om 10:29

Heeft uiteindelijk een mooi bedrag opgeleverd toch? Zo was dit ook gewoon onderhandelingstactiek van Overmars. Op deze manier is hij weer wat meer waard geworden.

18 juli 2016 om 10:57

@ Dre248

Wanneer een club een bedrag betaald dat niet te weigeren valt en de club zelf ook een bepaalde statuur heeft. Tja dan blijft er weinig over om te weigeren. Wesley Sneijder is dan ook nog steeds de duurste uitgaande transfer aller tijden van Ajax naar de grootste club ter wereld. Helaas kan je daar als Ajax zijnde geen nee tegen zeggen.

Wanneer er clubs komen die tussen de 20 en 30 miljoen euro bieden is het simpelweg niet meer te weigeren voor Ajax. Dat zijn bedragen waar je bedrijfstechnisch gewoon geen nee tegen kan en mag zeggen helaas.

18 juli 2016 om 11:10

Wat jullie zeggen is zeker waar alleen dan moet er wel iemand klaarstaan om dat op te vangen ipv een laat minute paniekaankoop te doen. Kregen we destijds niet Albert Luque als grote man die Sneijder moest doen vergeten?

18 juli 2016 om 13:52

@ Ajaxfank

Ajax heeft wel vaker op "stoere" uitspraken moeten terug komen, wat dat betreft zie ik hem nog wel vertrekken vlak voor het sluiten van de markt. Dat is helaas meer traditie bij Ajax dan dat het uitzonderingen zijn.

18 juli 2016 om 15:16

Sterker nog, dit soort uitspraken zijn gewoon integraal onderdeel van het onderhandelingsproces.

"maar beste vrienden van Napoli, wij hebben al tegen onze tifosi gezegd dat we hem niet verkopen. Dan kunnen we hem nu natuurlijk niet laten weggaan voor een magere 18 miljoen euro. Als u nou 25 biedt, dan zouden de fans het wel begrijpen..."

18 juli 2016 om 10:51

Maak je vooral geen zorgen Juventus zal beslist geen 94 miljoen gaan betalen. Dat soort bedragen zijn in Italië niet aan de orde.
Overigens is VZ een nieuwsverzamelsite, is dus geen uitspraak van VZ maar van de bron.

18 juli 2016 om 11:01

@ Araman

Nee waarschijnlijk, gelukkig, niet.

Wat betreft je opmerking over VZ, dit is zeer zeker een uitspraak van VZ. Zij schrijven artikelen zelf, hebben 'journalisten' in dienst. In de artikelen halen ze informatie vaak uit artikelen en geruchten van andere media, maar dat leiden ze in of bespreken ze zelf en hier is duidelijk te zien dat het stuk erna uit La Gazetta komt maar die eerste uitspraak echt door VZ is geschreven.

18 juli 2016 om 20:49

Ik heb zelf achter de schermen hier gezeten, geloof me maar, alleen wedstrijdverslagen en de stukjes van Dingelmans vallen onder eigen werk.

tja als er maar genoeg geld op tafel komt, dan stellen afspraken in de voetballerij weinig voor.
wat ik alleen niet begrijp is dat ajax milik vakantie geeft terwijl de belangrijkste wedstrijd van het seizoen dan al op het programma staat.
hieruit laten ze al een beetje blijken dat ze het zonder milik ook kunnen en al van een verkoop uitgaan.

18 juli 2016 om 09:57

Ajax is volgens Fifa regels verplicht hem minimaal 3 weken vakantie te geven na het EK

18 juli 2016 om 10:16

Mag toch aannnemen dat Milik zelf bij deze wedstrijd aanwezig wil zijn?

18 juli 2016 om 10:18

Vergeet niet dat Milik ook een mens is en doet aan topsport. Zn lichaam heeft ook rust nodig, zn spieren moeten ontspannen. Hij mag dan veel geld verdienen, vakantie verdient iedereen.

18 juli 2016 om 12:16

dank je, dacht dat het 2 weken was, net zoals voor de meeste werkende mensen geldt.

18 juli 2016 om 13:54

@ juweel

Het is een afspraak die Ajax en Milik vorig jaar al gemaakt hadden. Het komt alleen nu heel ongelukkig uit.

18 juli 2016 om 15:35

Als je hem nu opstelt dan mag hij niet meer voor een andere club spelen in de CL. Dus het komt Ajax denk ik helemaal niet slecht uit dat hij nu nog vakantie heeft.

En daarnaast het al genoemde argument dat vakantie gewoon nodig is. Je hebt er ook helemaal niks aan om zo'n jongen in september in de lappenmand te hebben omdat hij niet heeft kunnen rusten.

Graag nu een opvolger kopen en niet wanneer competitie gestart is. Mogen ook nog wel wat "kannonen" komen.

Ik snap de ophef over Milik eigenlijk niet zo goed. Hij was vorig jaar niet eens de onbetwiste nummer 1 in de spits en ook tijdens het EK was het geen fenomeen. Janssen (is dan al verkocht) en Luuk de Jong hebben een veel stabieler seizoen gedraaid en zijn in mijn ogen toch veel waardevoller (geweest).

18 juli 2016 om 11:08

@ Westend

Tja het is krom voor een aantal mensen. Een forse groep supporters en Frank de Boer hebben hem nooit het volledige vertrouwen gegeven helaas. Die jongen kan echt ongelofelijk goed worden en dat kan iedereen zien. Zeker aangezien hij steeds beter word. Eerst was het slechts een goalgetter en nu is het al een veel meer mee voetballende spits.

De vergelijkingen met Janssen en de Jong zijn begrijpelijk.
Van Luuk de Jong heeft iedereen kunnen zien dat de bundesliga/premier league te hoog gegrepen is. Net zoals het nederlands elftal en de champions league. In alle 4 de ploegen/competities heeft hij nooit aangetoond het niveau aan te kunnen. Hij excelleert in de eredivisie maar daarbuiten valt het weg. Daarom is de waarde van Luuk de Jong vele malen minder dan Janssen/milik.

Janssen heeft een heel goed seizoen gekend en zijn goede optredens in het NL elftal hebben ook bijgedragen. Nee hij heeft het internationaal nog niet bewezen, dat allerminst. Maar hij heeft in ieder geval nog niet gefaald op dat niveau en zijn potentie getoond. De grote voorsprong die Janssen heeft op Luuk de Jong.

Waarom is Milik meer waard dan beiden?is hij per definitie beter?nee hij is niet per definitie beter. Milik heeft een paar indirecte voordelen tov Janssen en Luuk de Jong.
- Ajax vangt (in 99% van de gevallen) altijd meer geld voor hun spelers dan Az/psv
- Milik heeft al 31 interlands gespeeld (janssen 5 en de Jong 12)
- Milik was aanwezig op het EK (jong+janssen niet)
- Gemiddeld doelpunt/assist per minuut is het hoogste van allemaal
- Geeft meer assists dan Janssen (minder dan de Jong)
- is 3 jaar jonger dan Luuk de Jong

Al met al is Milik vergelijkbaar met Janssen, zelfde leeftijd, qua doelpunten/assists vrij gelijkwaardig, net zo lang (4cm verschil) etc etc. Dus qua waarde moet Ajax minimaal hetzelfde vangen als AZ heeft gevangen. Alleen heeft Milik meer interlands en bij Ajax gevoetbald. En op basis daarvan moet hij normaliter meer op leveren dan Janssen.

18 juli 2016 om 12:07

Nou ja doe voetballende spits heb ik tot op heden ook niet echt gezien hoor. Zowel bij Polen (profiteert hij echt van Lewandowski) als bij Ajax zie ik hem niet dat vaste aanspeelpunt zijn/ iemand die een mannetje voorbij speelt. Een goalgetter, zeker weten. Maar dan wel op eredivisieniveau.

Luuk de Jong heeft het niet laten zien in het buitenland (pelle in de eerste instantie ook niet), maar dat neemt toch niet weg dat hij zich hier weer helemaal heeft laten zien? Hij speelt niet alleen in de eredivisie wekelijks (en is wekelijks een doorslaggevende factor), ook in de champions league heeft hij zich meer dan positief laten zien. Misschien niet met doelpunten, maar dan als aanspeelpunt en kaatser. Ik denk niet dat een grote club (of interesse) meteen wegvalt als je het een keer niet hebt laten zien. Hij is gegroeid....

Overigens is het ook wel weer een tijdje geleden dat Ajax echt een geweldenaar heeft verkocht. Volgens mij was Erikssen de laatste? Daarna is het slechts middelmaat geweest. Ik denk niet dat die grote talentennaam van Ajax nog wat waard is in Europa. Zeker als je nagaat dat ze voetballend gezien steeds minder laten zien (europees dan).
Dat EK valt volgens mij ook wel mee. Polen staat nou niet bekend als een geweldig voetballand. De concurrentie voor de spitsenpositie (naast Lewa) is nou niet bepaald heel druk bezet. Een champions league lijkt me dan meer waard.

En meer doelpunten per minuut is natuurlijk ook een stuk makkelijker als je geen vaste waarde bent/ vaak wordt gewisseld....

18 juli 2016 om 14:24

@ Westend

Dan heb je de tweede seizoenshelft weinig naar Milik gekeken naar mijn mening. Hij is nog niet zo goed er in bedreven als Luuk de Jong, maar hij maakt er echt wel flinke stappen in. Hij is ssteeds meer een aanspeelpunt geworden, waar hij in de eerste seizoenshelft eigelijk continu de diepte in liep.

Luuk de Jong is dit seizoen juist ongelofelijk door de mand gevallen in de champions league naar mijn mening. Met als top punt de twee wedstrijden tegen Atletico waar in hij werkelijk waar niets heeft klaar gespeeld. En als kers op de taart (als aanvoerder) jezelf 2 minuten voor de penalties laten wisselen. Nee dit seizoen champions league heeft voor PSV uitschieters gehad in de vorm van Propper. Maar Luuk de Jong heeft zichzelf juist niet positief laten zien. Tegenovergestelde naar mijn idee, hij liet juist (wederom) zien het niveau niet aan te kunnen.

En een tijdje geleden dat Ajax goed heeft verkocht? Dat komt omdat Ajax niet de beheofte heeft om te verkopen. Maar dat betekent niet dat het niet had gekund. Napoli heeft officieel 25 mil+ geboden voor Klaassenen voor Bazoer. Voor Milik zijn er officiële aanbiedingen binnen gekomen. AC Milan zichzelf gemeld voor Ghazi. Cillessen heeft fors in de belangstelling gestaan. Bankzitter Hoorn komt bij Swansea, bankzitter Kishna bij Lazio, Blind naar United, De Jong naar Newcastle. Toch wel transfers/aanbiedingen die benoemd mogen worden. Zeker als je bedenkt dat dit in slechts 2 jaar tijd plaats heeft gevonden.

En meer doelpunten per minuut gemiddelde eredivisie
Milik, 31 wedstrijden, 2473 minuten, 21 goals, 8 assists
Janssen, 34 wedstrijden, 2748 minuten, 27 goals, 5 assists
Als je zelf gaat rekenen zul je zien dat het close is. Zoveel ontloopt het allemaal niet in percentuele als in absolute cijfers.

18 juli 2016 om 15:40

Milik kwam toch van Dortmund? Daar heeft hij het ook niet gered. En Luuk de Jong heeft het ook niet gered in Duitsland.

Van beide spelers kun je volgens mij nu vaststellen dat ze een stuk beter zijn geworden. Dus dat ze in het verleden de Bundesliga niet aan konden, zegt nu niet veel meer.

Ik zou Milik trouwens eerst eens willen zien voetballen in een systeem dat beter bij hem past. Hij heeft echt hele goede goals bij Ajax gemaakt die hij bij andere ploegen misschien wel vaker zou kunnen maken. Maar dat is afwachten. In rauw talent vind ik hem minder ogen dan Janssen. In het huidige voetbal (zie Ijsland, Wales, maar ook Atletico Madrid) zie je dat vechtlust steeds belangrijker wordt. Daar past Janssen wat beter in dan Milik.

18 juli 2016 om 17:06

Hij kwam van Bayer Leverkusen.

15miljoen meer is hij niet waard. Is stijf linksbenig en zal finaal door het ijs zakken in italie

18 juli 2016 om 10:36

Higuain is ook geen 94 miljoen waard...maar dat moet je wel betalen om hem te krijgen.

Het gaat er niet om wat iemand waard is, maar hoe graag je m wilt houden en hoe graag iemand anders m wil hebben.

precies het zelfde doen als De Laurenttis.
niet onderhandelen. 30 miljoen.

Als hij 94 miljoen krijgt voor Higuain, dan wij 30 voor Milik.

18 juli 2016 om 15:45

Eens met dat Ajax een keer "nee" kan zeggen. Maar dit is volgens mij niet het moment. "nee" moet je verkopen voor je echte toptalenten, en dat zijn nu wat mij betreft Klaassen, Riedewald, Tete en Bazoer. Dan verkoop je "nee" om ze nog een of twee jaar te kunnen houden en er dan meer voor te vangen dan je nu kan vangen.

Bij Milik speelt dat wat mij betreft minder. Je hebt bij hem minder zekerheid dat je over een jaar nog steeds die 20miljoen krijgt. Dat kan je nooit bewijzen, maar je moet wel het moment goed kiezen om je poot stijf te houden. En dan bewaren we dat moment wat mij betreft voor biedingen op Tete, Bazoer en Riedewald. Klaassen doet nu een paar jaar mee en die is nu al moeilijk te houden denk ik, als er een topbod komt.

Ik zou dat niet erg vinden.

Als je 25 miljoen krijgt voor een beperkte spits als Milik mag je zeker niet klagen. Het grote probleem is altijd dat Ajax de laatste jaren haast nooit goede alternatieven op het oog heeft.

18 juli 2016 om 11:17

Dat is nou precies het probleem. Welke spits ga je ervoor terugkrijgen? Als je een spits in je team hebt die de cijfers heeft van Milik moet je die koste wat kost binnen proberen te houden.

18 juli 2016 om 11:40

@ Dre428

Absoluut niet koste wat het kost behouden. Als je een groot bedrag (25 miljoen) krijgt moet je Milik gewoon laten gaan. Het is namelijk een hele beperkte spits.
Ajax moet twee dingen doen:
1. beter scouten
2. verantwoord investeren in directe versterkingen
Het eerste heb ik geen zicht op, maar het tweede wordt ieder seizoen weer pijnlijk duidelijk. Ajax haalt zelden een speler in de leeftijdscategorie 25-30 die er direct staat. Het zijn vrijwel allemaal bankzitters. Grote investeringen zitten er wel bij, maar dat zijn dan weer de verkeerde spelers (sinkgraven voor 7 miljoen ).

18 juli 2016 om 12:04

@hennie

Het is niet zo makkelijk. Veel opties zijn al niet meer mogelijk, behalve dat zijn er weinig haalbare opties en al helemaal geen zekerheidjes

1. Daar zetten ze al op in.
2. Verantwoord betekend binnen de begroting en daar is weinig ruimte in, verantwoord is dus eerst verkopen dan kopen, krijg je 25 miljoen voor Milik dan kun je wat.
3. Wat is realitisch en haalbaar? Als ik daar goed over nadenk komt er weinig in mij op wat zou passen, behalve een zelfde gok als Milik. Spelers tussen de 25-30 die je haalt willen vaak meer verdienen dan ze bij Ajax kunnen krijgen en betalen, zeker kwalitatief goede, neem een Zahavi van Maccabi. Dan ben je al gauw veroordeeld tot goedkopere talenten die er kunnen staan, maar ook net zo goed niet.

18 juli 2016 om 12:54

@ afcanats

Als je 7 miljoen euro aan Sinkgraven besteedt dan heb je wel degelijk ruimte voor directe versterkingen, moet je alleen wel de goede spelers kopen...

18 juli 2016 om 13:00

@hennie

Dat moet je wel in perspectief plaatsen, in dat jaar waren er flink wat verkopen, ik dacht Blind en in ieder geval Siem de Jong. Ook speelden we CL en ondanks die 7 miljoen voor Sinkgraven maakten we ongeveer 20 miljoen winst. Begroting was ruim sluitend dus.

Nu is het perspectief anders, geen CL en weinig grote uitgaande transfers. Dat maakt een groot verschil en daarmee hebben we dus geen ruimte voor directe versterkingen...

18 juli 2016 om 13:15

@ afcanats

Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ajax heeft het geld wel, maar haalt telkens voor dat geld spelers van 19/20 of nog jonger. Dat zijn allemaal spelers die nog moeten wennen en die niet constant presteren. Ajax moet zorgen dat er in de basiself 2 spelers staan die in de leeftijd 25-30 vallen en wel constant zijn en meteen mee kunnen. Veel hoeft dat niet te kosten. Kijk naar Guardado en Moreno bij Psv. Het gaat echter wel om de juiste keuzes maken en dat gebeurt bij Ajax veel te eenzijdig richting jong talent.

18 juli 2016 om 15:16

@hennie

Met reden natuurlijk, dat soort spelers willen naar Ajax omdat voor hun op dat moment een goede stap is voor hun ontwikkeling, daarnaast zijn ze betaalbaar. Ik ben het wel met je eens, maar het mogen van mij ook spelers van 24 zijn die al veel wedstrijden hebben gespeeld, bovendien Veltman en Gudelj worden beide 25 en die laatste heeft al flink wat ervaring voor zijn leeftijd.

Spelers hoeven natuurlijk niet perse gehaald te worden, als spelers zoals Veltman lang genoeg blijven kunnen ze zich ook tot die categorie ontwikkelen. Er zit toch flink wat ervaring in de huidige groep, ondanks de jonge leeftijd.

18 juli 2016 om 15:49

Ik had me deze zomer kunnen voorstellen dat Ajax Milik verkoopt voor de (nu genoemde) 20 miljoen, en daarvoor Janssen had teruggehaald. Als Ajax zich begin van de zomer direct bij AZ had gemeld, was dat misschien wel gelukt. Maar dan moet je wel direct handelen. Nu is het lastiger, er is nu geen logische spelers die je voor veel geld haalt.

In algeme zin wel eens met hen_nie. Ik vond Gudelj een goede aankoop, ik had net iets meer van hem verwacht, maar het was nog steeds best prima. En een eerste seizoen is altijd wennen. Maar verder zijn het inderdaad altijd hele jonge gasten, of hele oude knarren.

18 juli 2016 om 12:00

Dat is wel vreemd te stellen, ajax de laatste jaren haast nooit goede alternatieven op het oog heeft, nadat Ajax Younes en Milik notabene vorig seizoen aantrok.

Ik denk dat we Milik makkelijk kunnen vervangen en dat is nog wel een belangrijkere voorwaarde dan het geld dat we kunnen krijgen. Siem de Jong zou ik wel blij mee zijn, maar die is nu niet inzetbaar, dus ook niet de directe versterking die we nodig hebben. Misschien Bas Dost, dat zou een waardige en misschien wel betere vervanger zijn.

18 juli 2016 om 12:48

@ afcanats

Ik vind Bas Dost geen versterking, maar we mogen toch wel aannemen dat Ajax met een scoutingsapparaat wat verder komt dan wat namen die iedere studio sport volger kan bedenken.

18 juli 2016 om 13:02

@hennie

Daarom ben ik ook maar supporter, maar Bas Dost kan ik mij bedenken. Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is met ons salarishuis, plus dat de markt al best verzadigd is, sommige opties kunnen al niet meer.

Mlik moeten ze dan ook gewoon aan zijn contract houden naar mijn mening, wat Ajax tot nu toe ook uitgesproken heeft. Tenzij er toch wat beters of gelijkswaardigs beschikbaar is en betaalbaar is.

18 juli 2016 om 13:16

@ afcanats

Als je voor Milik 25 miljoen euro of meer geboden krijgt dan hoef je hem niet aan zijn contract te houden. Dan zou ik hem direct verkopen. Zo goed is Milik niet.

18 juli 2016 om 15:13

@hennie

Zonder alternatieven klaar te hebben is dat voor mij geen optie, er moeten alternatieven zijn die je bij wijze van spreken de zelfde dag nog vastlegd.

Mocht Higuain verkocht worden voor 90 miljoen, gewoon 25-30 miljoem vragen. Mocht het lukken is prima, anders nog mooi een jaar blijven. Anders zit ajax weer zonder spits.

Laten we hopen dat hij blijft. Een vervanger vinden op korte termijn zal erg lastig zijn.
Even off - topic: ajax speelt woensdag twee wedstrijden in Béziers, weet iemand toevallig of ze daar al zijn en of er ook (open) trainingen zijn? Ik woon namelijk op een half uurtje rijden van Béziers en ik zou graag gaan kijken maar ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt voor de info!

Milik is een goede spits voor Ajax, maar bij een bod van ca. 25 miljoen moet je toch echt gaan nadenken over een verkoop. Er zijn veel betere spitsen voor het Ajax systeem. Probleem is alleen dat ik Overmars niet in staat zie die te vinden.

18 juli 2016 om 13:03

Dat is wel heel voorbarig Overmars afkraken als je vorig jaar nog Milik hebt gehaald... Bovendien heeft hij met Dolberg al een voorschot op de toekomst genomen.

Dan mag napoli wel 25-30 miljoen voor Milik neerleggen. Ze zijn nu erg aan de late kant want Ajax moet bijna voorronde CL spelen.

Ajax opereert vooral als bedrijf, daar zijn sportieve prestaties ondergeschikt
aan, mits die zwarte cijfers in de weg staan. De RVC geeft geen enkele zier
om plezier op en rond het veld. Dus als een Milik transfer meer op kan leveren
dan ingeschat, wordt deze speler keurig netjes bij de vragende partij geleverd.
En als je in Overmars niet de juiste persoon in huis hebt die de eerste selectie
van de juiste impulsen kan voorzien, is de uitkomst als de laatste seizoenen:
ondermaats en onbevredigend, maar als gezegd, de cijfers boven alles, dus
spinnende bestuursleden die weer een bonus tegemoet kunnen zien!
Net als in de verzorghuzen;-)))

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren