Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Kramer doet helemaal niets, dat vind ik triest om te zien'

Laatste update:

Willem van Hanegem vreest dat Feyenoord een verkeerde keuze heeft gemaakt met het aantrekken van Michiel Kramer. De aanvaller werd in de zomer overgenomen van ADO Den Haag en scoorde bij zijn debuut direct tegen SC Cambuur, maar in de maanden die volgden kram er veel kritiek op Kramer. Ook zondag, in de topper tegen PSV, kon hij het verschil niet maken.

/

Van Hanegem geeft toe dat hij lange tijd heeft gedacht dat Kramer een goede spits voor Feyenoord zou kunnen zijn: “Maar nee, dat is hij dus niet”, concludeert de clubicoon nu in zijn column in het Algemeen Dagblad. “Hij doet helemaal niets. Dat vind ik triest om te zien. Als je bij zo'n mooie club speelt, hoor je je drie slagen in de rondte te lopen. Ik kreeg tijdens de wedstrijd appjes van mensen die me vroegen wanneer Feyenoord weer met elf man zou gaan spelen.”

Van Hanegem is ook kritisch op een andere zomeraankoop: Marko Vejinovic zou volgens Karim El Ahmadi de ‘Sergio Busquets van Feyenoord zijn’, maar dat vindt de Kromme onzin en hij merkt op dat de enige overeenkomst tussen de middenvelders van Barcelona en Feyenoord de haarkleur is. Volgens Van Hanegem mist Feyenoord ‘intelligentie’ in het team en daardoor lijken de Rotterdammers opnieuw af te haken in de strijd om het kampioenschap.

Michiel Kramer is niet goed genoeg voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echte subtopspits. Maar goed, dat wist Feyenoord ook wel toen ze hem aantrokken.

18 januari 2016 om 10:06

Staat waarschijnlijk aan het einde van het seizoen waarschijnlijk op een mooi doelpunten gemiddelde, dat hij een luie spits was wist iedereen, om die zelfde reden zat hij ook wel eens op de bank bij Ado.

18 januari 2016 om 10:10

Precies, als club zijnde weet je wat je in huis haalt, Het zal dan voor de clubmensen geen verrassing zijn dat hij er af en toe als een dood vogeltje bij staat. Einde seizoen een goaltje of 17-18 in de tas en dan heeft hij het heel redelijk gedaan.

18 januari 2016 om 11:25

Immers en kramer terug naar ADO en dan De Guzman halen.

18 januari 2016 om 12:38

Klopt maar die had Te Vrede ook gemaakt. Die had ook een prima gemiddelde maar werd hetzelfde verweten al Kramer. Fraser zei vorig jaar ook al dat Kramer nooit meedoet aan het spel. Om die reden waren beide transfers natuurlijk lachwekkend.

18 januari 2016 om 13:48

immers en kramer terug naar ado .....en wie gaat dat betalen meneer !!!

18 januari 2016 om 10:11

Die kans die hij kreeg van Vilhena is belachelijk dat die over ging. Een beetje spits zorgt ervoor dat die bal op z'n minst op goal is. Of het erin gaat is een tweede, maar op z'n minst op de goal.

18 januari 2016 om 10:19

Jij hebt zelf denk ik nooit gevoetbald! Kramer moest de bal dropkick nemen, was net te laat voor een volley of de voorzet was te scherp, het is maar hoe je het bekijkt. Een dropkick is heel lastig en kan zomaar hoog over gaan.

18 januari 2016 om 10:23

Hoezo belachelijk? Zo makkelijk was dat niet. Hij Kon hem in mijn ogen beter aannemen, want Moreno stond op een afstand. Had genoeg ruimte om aan te nemen en dan te schieten. Maar heeft waarschijnlijk niet genoeg techniek en balbehandeling om zo een bal te controleren.

18 januari 2016 om 12:22

@KOOK
Jij bent vast geen spits. Dit zijn de ballen waar een spits als Kramer op wachten. Hij is geen bal vasthouder of een spits die zijn eigen kansen creëert, dus moeten deze grote kansen erin .
Daarbij had hij zelfs de tijd om de bal aan te kunnen nemen.

18 januari 2016 om 13:04

Haha! Nooit gevoetbald? Kerel, veel gevoetbald, aardig niveau ook en zo'n bal had ik op goal gewerkt. Ik had 'm niet kunnen plaatsen op goal waar ik wilde, maar wel op goal in ieder geval. En wat hij daar doet is gewoon slecht en nogmaals: een beetje spits zorgt ervoor dat die bal op goal komt, zoals dat van een spits wordt verwacht. Ik heb ooit Huntelaar op training gezien en elke bal, hoe die ook kwam, ging op goal. Niks over, niks naast, waarschijnlijk omdat het training was en er minder druk was. Nu snap ik ook dat Kramer geen Huntelaar is, voor diegenen die hierop willen reageren, maar wat ik probeer te zeggen is dat je als spits daarop traint. Die bal moet op goal!

18 januari 2016 om 14:44

Je hebt 100% gelijk.

18 januari 2016 om 10:16

Vind hem niet eens een subtopspits maar gewoon een spits die het goed zou doen bij een cambuur waar ook zijn grens zal liggen.

18 januari 2016 om 10:36

Dat jij dat vind zegt wel iets over jouw voetbalverstand aangezien hij het bij een club die groter is dan Cambuur al heeft laten zien. Echter is hij niet goed genoeg voor Feyenoord en is een Heerenveen/Groningen echt zijn top.

18 januari 2016 om 10:56

Precies, net als een Te Vrede. Die hadden ze mijns inziens dan ook net zo goed kunnen houden ipv Kramer aan te trekken. Lood om oud ijzer.

18 januari 2016 om 11:21

Hoezo is ADO groter dan Cambuur?

18 januari 2016 om 11:42

@izzinho Lijkt me niet zo moeilijk, groter stadion, groter budget, spelen al jaren stabiel in de eredivisie. Cambuur speelt net het 3e jaar eredivisie na ruim 10 jaar JL.

Kramer doet het maximale gezien zijn mogelijkheden.

18 januari 2016 om 09:59

Geen haar beter dan colin-kazim.

18 januari 2016 om 10:40

Kramer kan beter afwerken maar is lui en statisch en Kazim is een hard werkende spits die weer niet kan afronden.

18 januari 2016 om 10:40

Kramer kan beter afwerken maar is lui en statisch en Kazim is een hard werkende spits die weer niet kan afronden.

Feyenoord heeft ook niet bepaald goed gekeken naar wat voor spits ze willen. Als je een voetballende spits wil die meedoet, kun je nooit bij Kramer uitkomen. Je weet dat Kramer een statische spits is die niet echt kan voetballen en weinig meedoet.

Mag wel zeker gezegd worden dat Kramer meer mag doen, maar ja dat zit er gewoon niet in.

18 januari 2016 om 10:08

Ze wouden hem in eerste instantie ook niet eens hebben. Hij was al zo goed als rond met die club uit t midden-oosten. Pas toen dat afgebroken was nam feyenoord opeens actie. Hele rare gang van zaken

18 januari 2016 om 16:11

Zie je maar weer dat er teveel gebeurt zonder na te denken. Alsof ze niet eens kijken naar de kwaliteiten van de speler maar gewoon naar wat statistiekjes ofzo. Lijkt wel Engeland.

18 januari 2016 om 10:35

Laten we eerlijk zijn, het was ook gewoon een armoe troef. Het zegt toch genoeg als je pas op het eind vd transferwindow wordt aangetrokken terwijl eerder bijna niemand je wilde zien bij Feyenoord. Ik dacht dat hij de perfecte spits zou zijn, juist vanwege zijn statische spel. Ik had namelijk met Elia en Kuyt veeeeel meer voorzetten verwacht, aangezien dat beide ook geen scherpschutters waren de afgelopen jaren. Maar Kramer blijkt erg matig in positie kiezen, dat heb ik echt onderschat. Een Vilhena komt vaker in gevaarlijke posities dan Kramer. Ongelooflijk...

18 januari 2016 om 16:14

Ja klopt. Ik vind het ook onbegrijpelijk hoe ze keuzes maken.

Had er ook meer van verwacht, al wist ik bij Elia al dat het niets was. Die jongen haalt amper de achterlijn zoals ik bij Southampton al 1000x heb gezien. Kuyt is ook geen vleugelspeler en gewoon een 2e spits. Totaal niet nagedacht daar. En natuurlijk doet Kramer het zelf zeker niet goed, zoals jij al zegt.

18 januari 2016 om 12:40

Klopt. Ze hadden met Te Vrede net zo'n type als Kramer maar die moest zo nodig vertrekken.

Heb niet de hele wedstrijd gezien maar de eerste helft vond ik Kramer echt een drama. Je hebt bij die man echt het idee dat ie geen idee heeft wat ie moet doen. Door het gebrek aan voetballend vermogen kun je hem nergens bij betrekken en is het echt alleen een spits. Maar alleen Vilhena onttrok zich aan dit niveau. De rest werkt heel hard maar ontbeert vernuft.

Misschien kun je op basis van de ene wedstrijd gisteren goed beoordelen dat Kramer er nog niet klaar voor is. Maar om hem af te schrijven vind ik wat ver gaan.

off: Ik lijk tegenwoordig stukjes van Lex Muller en Willem van Hanegem aan de titel te herkennen. Ik loop alweer lang mee op VZ.

Daar heeft hij ook gelijk in. Van mij mag gewoon Kazim in de basis staan als hij stopt met zijn huidige gedrag

Kramer is gewoon een zeer matige speler.. Irritant of niet, ik had gisteren toch Kazim wel in de punt vande aanval willen zien tegen Bruma en Moreno. Ik denk dat die het een stuk moeilijker hadden gehad dan nu met Kramer..

En die Vejinovic dan?! Man je speelt gewoon met 9 man want die Kramer en hij brachten echt he-le-maal niks. Flut aankopen. Lekker het seizoen met El Ahmadi en Vilhena als CM spelen en Vejinovic banken, en laat achahbar maar lekker spelen i.p.v Kramer, kan tenminste wat als die niet tot scoren komt, die kan tenminste nog passen.

die poll is natuurlijk twijfelachtig.
Dat ligt eraan wat Feyenoord is.
Is Feyenoord een subtopper en blijven ze dat voorlopig ook dan is Kramer gewoon goed genoeg.

Als Feyenoord echt nog weer eens kampioen wil worden, dan is Kramer niet goed genoeg. Maar ik neem ook aan dat hij niet met die gedachten gehaald is, want dat was van tevoren toch al wel duidelijk.

Mooiste was weer dat interview na die tijd met Kramer die het nog steeds heeft over het kampioenschap. Feyenoord is net klaar met een hele belangrijke wedstrijd, Kramer zelf was nergens te bekennen en de super grote kans op de 1-0 voorsprong schiet hij zelf het stadion uit. Dan kun je beter gewoon even je mond houden en hopen dat je volgende week weer mag spelen.

Eerst hoor je iedereen: ow wat een geweldige spits! Ik hoop dat hij naar Feyenoord gaat...

En nu doen de meeste of ze het allang wisten, dat het geen goede spits voor feyenoord is...

En dan later zeggen: zei ik toch, heb verstand van voetbal...

18 januari 2016 om 10:45

Kramer is na Haller en de Jong gewoon 1 van de betere spitsen in de eredivisie en in dat opzicht past hij prima bij Feyenoord. Het niveau van de eredivisie is bedroevend en dan speelt een spits als Kramer dus bij Feyenoord.

18 januari 2016 om 10:49

Het klopt wel wat je zegt. Het niveau is bedroevend en dan vallen spelers als Kramer al snel op.

18 januari 2016 om 11:38

Ja klopt.hij is veel beter dan millik

18 januari 2016 om 12:04

Niet veel beter dan Milik maar ook niet veel minder. Ook Milik is gewoon een zeer matige spits. Aardig voor de eredivisie meer niet.

Feyenoord had gewoon evengoed te Vrede kunnen houden. Dit was weggegooid geld.

Valt me op dat ze dat vaker bij Feyenoord doen. Een subtopspeler ophalen en verwachten dat diegene het team van Feyenoord beter gaat maken. Hetzelfde als een van der Heijde. Die gaat Feyenoord echt niet beter maken.

18 januari 2016 om 10:43

Feyenoord kan de toppers niet betalen dan beland je al snel in de subtop. Ajax en PSV hebben een groter budget dus ook een betere selectie. Zolang Feyenoord niet naar een nieuw stadion verhuist zal dat zo blijven pas als Feyenoord een nieuw stadion heeft zou Feyenoord weer structureel mee kunnen doen om het kampioenschap.

18 januari 2016 om 11:05

Niks om het één of het ander maar stel dan gewoon jeugdspelers op. Die zijn niks minder dan die subtop aankopen. Kazim en Kramer? Doe mij een lol en stel dan gewoon te Vrede en Achabar op. Bespaar je nog geld ook.

Veijnovic? Had je gewoon Vilhena op kunnen stellen. Is nog beter ook. Ik vind het zonde dat Feyenoord weer duurbetaalde subtopspelers haalt. Stel dan jeugdspelers op. Die hebben nog hart voor de club ook.

18 januari 2016 om 11:12

Kazim is geen spits bij Feyenoord speelde hij daar vorig jaar voor het eerst. Achahbar is door verschillende trainers niet goed genoeg bevonden als eerste spits niet dat Kramer het goed doet maar Kramer schoot er vorig seizoen bij ADO 17 in dat is op zich een mooi aantal. Feyenoord kan zich nou eenmaal geen topspits veroorloven en in de jeugd loopt er schijnbaar ook geen 1.
Vejinovic is idd nog niet de speler die ik gehoopt had hoewel er wel verbetering isn z'n spel zit. Vilhena wil al maanden niet verlengen dan is het niet vreemd dat je verder kijkt en daardoor was het aantrekken van Vejinovic ook niet zo'n gekke gedachten. Daarbij was Vilhena na het vertrek van Koeman geen schim meer van de periode met Koeman en was dat nog een logische reden om een extra middenvelder te halen. Vilhena speelt de laatste weken pas weer op niveau en hoort in mijn ogen ook de voorkeur te krijgen boven Vejinovic maar ja contract niet willen verlengen wil nog wel eens tot de bank leiden.

18 januari 2016 om 12:35

@ Filip stel dan gewoon jeugd op..... Ja die moet je dan wel hebben! Weer de Nerderlandse visie zet jeugd neer. Kijk naar ajax, die zoeken ook al jaren na Saurez naar een fatsoenlijke spits. stellen ook geen jeugd op, want dat is er gewoon niet!

te Vrede was ook geen jeugd, dat te vrede en Kramer om het even is ben ik het wel mee eens. Daar zit 0,0 verschil in en is weggegooid geld zo. Beiden alleennietgoed genoeg voor Feyenoord. Op dit moment kunnen ze gewoon beter Kazim er nog in zetten.

Veijovic, is gehaald als opvolger van Clasie. Dus was er nog net zo veel concurentie voor Vilenha. Hij was alleen gewoon even veel minder, nu hij weer goed speelt, speelt hij ook gewoon! Je bent een topsporter daar hoort concurentie bij.

Jongens uit de jeugd hebben ook niet altijd hart voor de club. zo denkik dat een Immers meer hart voor de club heeft dan een Vilenha en/of boetius.

Jeugd is niet altijd het antwoord, die moet er wel zijn. En Feyenoord speelde met een hee verdediging uit eigenjeugd en dan danvielnha er ook nog voor. Is toch behoorlijk wat jeugd weer.

18 januari 2016 om 16:07

@capis;

wellicht heb je helemaal gelijk. En ik als Ajacied heb hier weinig over te vinden. ik zie alleen de aankopen van Feyenoord en vraag mij af of dit niet gewoon duurbetaalde middelmaat is. Kazim voegt niks toe. Ik kan mij niet voorstellen dat Feyenoord (als één van de beste opleiders in Nederland) niet iets gelijkwaardig in de jeugd te voetballen heeft.

Kramer is niks beter dan te Vrede. Weggegooid geld. Zo simpel is het.

Jan Arie van der Heijde (als ik het goed schrijf) sorry maar het kan niet anders dat Feyenoord iets gelijkwaardig in de jeugd heeft. Botteghin begreep ik dan nog.

Goedkoop is soms ook duurkoop. Ik hoop niet dat Feyenoord weer in oude fouten gaat trappen en duurbetaalde net niet aankopen gaat doen. Geef dan vertrouwen aan de jeugd. Ik kan mij voorstellen dat als jij aan het begin van het jaar tegen Vilhena had gezegd. We gaan voor jou. Jij bent de opvolger van Clasie dat de kans dan groter was dat hij bijgetekend had.

Maar wellicht heb jij gelijk en schat ik jeugd te positief in

Ik zag op Twitter een statistiek voorbij komen van Kramer. 4 passes in de hele tweede helft, waarvan 3 niet zijn aankomen. Die ene goede pass was de aftrap.

Ik kan hier daarom wel een heel verhaal op gaan hangen, maar zoiets zegt mij al meer dan genoeg.
Wat. een. drama.

Alleen de Jong en Haller zijn echt aanwijsbaar beter dan Kramer. Hoewel de Jong gisteren bijna nog onzichtbaarder was dan Kramer. Het niveau van de eredivisie is erg laag en dan zijn spitsen als de Jong die opzichtig falen in Duitsland en Engeland koning in de eredivisie.
Kramer is geen kilometervreter hij moet het van momenten hebben, gisteren liep hij een paar keer prima weg bij z'n directe tegenstander, 1 maal schoot hij na een voorzet van Vilhena over en in de tweede helft won hij een kopduel van Bruma en kopte hij net over met een beetje mazzel gaan deze ballen er in. Inderdaad is twee kansen in een wedstrijd niet zo veel.
Heeft van Hanegem een suggestie voor een betaalbare spits voor Feyenoord of constateert hij weer wat heel Nederland al wist dat het niveau in de eredivisie bijna lachwekkend is en dat Kramer eigenlijk niet goed genoeg is?

18 januari 2016 om 10:52

Zou wel een mooi experiment zijn om een klassieke 4-4-2 te spelen met Achahbar vrij om Kramer heen, kan volgens mij erg effectief zijn. Helaas lopen er daar iets te veel middenvelders voor bij Feij nu...

De ideale supersub voor een topclub, Vejinovic heb ik lang vertrouwen in gehad, maar is een goede vervanger van el Ahmadi, dus (tot nu toe) geen basis materiaal.

Zo heb je dat ook met Toornstra, een goede wissel, helaas meer niet, Bilal, en v.d. Heijden.

Men kan al die jongens erbij houden, maar ik zou proberen iets te cashen voor Immers, Nelom en Kazim en gaan voor een goede links- (2x) en rechtsback, een jongen als Ayoub en een extra linksbuiten achter Elia, Limbombe bijvoorbeeld.

Schuurman, Nieuwkoop en Verdonck verhuren en nog 1 ultieme poging doen bij Vilhena, anders daar een vervanger voor halen.

Vermeer, Hahn, Miazek
Karsdorp, AANKOOP
v. Beek, Botteghin
Kongolo, v.d. Heijden
2x AANKOOP
el Ahmadi, Vejinovic
Vilhena (of aankoop), Ayoub
Gustafson, Toornstra
Kuijt, Bilal, Toornstra
Kuijt, Kramer, Achabar
Elia, Limbombe

Volgend jaar is men ingespeeld, gewend, vergeet niet dat t.o.v. vorig seizoen je speelt met een rits nieuwe jongens!

Tja, vond het ook niet echt een aankoop die echt nodig was. Ik twijfel er nog steeds aan of Te Vrede het echt slechter gedaan zou hebben dan Kramer... Al met al staat er nu een aardig elftal maar het mist een paar spelers die echt wat extra's brengen.

Ik snap de ophef niet. Je weet dat je met hem een zeer luie en irritante spits in huis haalt die wel doelpunten maakt als hij de kansen krijgt. Als dit beeld bevestigd wordt moet je niet raar staan te kijken. Je zult hier als elftal rekening mee moeten houden. Wil en kan je dit niet, dan moet je hem niet opstellen.

Ik wil hem niet met Romario vergelijken, maar ook Romario was een zeer luie spits die doelpunten maakte. Door zijn doelpunten werd dit geaccepteerd. Het wordt tijd dat ze bij Feyenoord het gaan accepteren of dat ze hem wissel gaan zetten. Veranderen zal hij niet.

Je kunt je alleen afvragen of Kramer een verbetering is ten opzichte van te Vrede. Ook te Vrede maakt zijn doelpunten, maar is volgens mij minder lui.

18 januari 2016 om 11:01

Klopt, Te Vrede is wel een zeer gedreven persoonlijkheid en iemand die "er voor gaan" uitstraalt. Wel een beperkte voetballer maar kan niet zeggen dat hij niet zijn best doet. En in de 16 is ook Te Vrede uitstekend.

18 januari 2016 om 11:09

Dan moet hij wel de doelpunten gaan maken, en niet alleen tegen Roda en Excelsior. In een topwedstrijd moet je of scoren of veel doen, als je herhaaldelijk beide niet doet kom je in de problemen.

18 januari 2016 om 12:20

Feyenoord is werkvoetbal.Niets mis mee. Ik vind het leuk om naar te kijken. Dan kun je een zeer luie matige spits als Kramer aleen gebruiken wanneer hij voorzetten vanaf de zijkant krijgt, anders heb je er helemaal niksaan.Het is geen Pèlle die als kapstok fungeerde waaromheen het elftal kan voetballen. H9j is niet intelligent genoeg daarvoor.

18 januari 2016 om 12:37

Je wilt hem niet met Romario vergelijken maar doet het toch? Ik snap niet hoe Romario te sprake kan komen in een topic over Kramer!

20 januari 2016 om 11:10

@jonhboy815.

Qua kwaliteit kun je ze ook totaal niet vergelijken. Maar het zijn wel dezelfde type spelers. Het zijn luie voetballers die leven om doelpunten te maken. Als je alleen al studio sport gekeken had, dan had je geweten wat voor een spits je met Kramer in huis haalt. Ik vind het niet reeel Kramer nu af te rekenen of kwaliteiten die hij niet heeft. Het is geen speler van 15 die je nog kunt vormen.

Accepteer wat je hebt, probeer hier het beste uit te halen en als dat niet lukt dan moet je een ander soort speler halen.

Oneens. . Kramer IS het vleesgeworden niveau van Feyenoord.

Zowel met kazim als kramer gaan we de 1e plek niet eens behalen

Kwalitatief niet goed genoeg.. het is allemaal erg matig wat bij Feyenoord loopt.

Ik denk dat Feyenoord beter met Kuyt in de spits kan spelen. En dan Toornstra of Bilal op rechtsbuiten. Kan onmogelijk slechter gaan dan nu.

Wat verwacht je dan als je een spits voor 1,5 miljoen haalt .

Ik heb alle vertrouwen dat Kramer nog los komt. Hij stelt zich te nederig op in het team en ik zie aan zijn looplijnen dat hij zich helaas aan zijn oprdachten houd. Bij Ado liep hij veel vrijer en bij Feyenoord loopt hij standaard naar de eerste paal.
Achahbar moet in zijn rug spelen. Achahbar is geweldig met de bal zijn voet, kan kort draaien, heeft oog voor een steekpass en hij kan makkelijk scoren. Zie de combnaties tussen Tonny en Anass al en een diep gaande Elia. Kramer en Kuyt voor het doel en Anass op de 16. Doelpunten!!!

Vermeer
Karsdorp
Van beek
Botteghin
Kongolo
KEA
Vilhena
Kuyt
Achahbar
Elia
Kramer

Feyenoord had beter haar fout met Vincent Janssen kunnen toegeven.

AZ betaalde 3 ton voor Janssen en Feyenoord 2-2,5 miljoen voor Kramer... En dan is Janssen natuurlijk jonger, beter en completer. Laat hij dit halfjaar zien voor het eerst in de eredivisie en uiteraard in Europa league.

Kan natuurlijk ook nog dat Janssen Feyenoord zelf heeft afgezegd en liever naar AZ ging voor de EL.

Mooi om te zien dat Van Hanegem eerst om hem stond te schreeuwen en nu roept over een fout van Feyenoord. Zou de Kromme ook zo kritisch kunnen zijn dat hij zelf een grove inschattingsfout heeft gemaakt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren