Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Martial: 'Ik ben klaar voor de druk bij Manchester United'

Laatste update:

Anthony Martial tekende eind juni een nieuw contract en kwam daardoor tot de zomer van 2019 vast te liggen bij AS Monaco. Na het ontvangen van een aanbieding van Manchester United wilde hij echter dolgraag vertrekken en de club uit de Ligue 1 kon de initiële transfersom van zestig miljoen euro ook niet afslaan.

/

“Ik voel geen druk. Ik weet wel dat er druk is, maar daar ben ik klaar voor. Ik ben erg gelukkig, want dit is een grote club in Engeland. Ik ben erg trots en blij, want hier heb ik hard voor gewerkt en mijn familie is ook heel blij voor mij”, zegt de negentienjarige aanvaller uit Frankrijk op de officiële website van zijn nieuwe werkgever.

“Ik heb met trainer Louis van Gaal gesproken en weet dat ik hard moet werken. Het is niet eenvoudig om mijzelf te omschrijven, maar ik ben wel een erg snelle speler. Ik hoop dat alles voor mij goed gaat bij deze club”, aldus Martial, die een vierjarig contract tekende met een optie op een vijfde seizoen.


Denk jij dat Anthony Martial 'snel' een vaste basisplaats krijgt bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft iemand überhaupt die wedstrijd gezien tegen Valencia?

1 september 2015 om 20:21

Ikke en hij was zeer goed en zorgde constant voor gevaar, net als tegen arsenal

1 september 2015 om 20:24

Eens, gewoon een goede spits, hij is pas 19 hij is snel, groot en technisch en explosief prima gewoon

1 september 2015 om 20:40

Louis is gewoon aardig van het padje als je het mij vraagt , Falcao kapot laten gaan op de bank en niet willen gebruiken. Maar wel ff minimaal 60 miljoen aftikken voor een 19 jarige spits die nog helemaal niks gepresteerd heeft. Gaat helemaal nergens meer over , voetbalwereld helpt zichzelf helemaal om zeep door al die achterlijke aankopen van met name Engelse clubs.

1 september 2015 om 20:53

50miljoen niet 60, scheelt toch 10miljoen

1 september 2015 om 21:13

Minimaal 60 en maximaal 80miljoen wordt het is bevestigd door monaco

1 september 2015 om 21:18

Falcao presteerde ook niks als ie van die bank kwam.

1 september 2015 om 22:58

Ja want falcÄ…o is nog goed ofwa

1 september 2015 om 21:16

Ja zekers, ook de andere wedstrijden wel.
Hij is erg goed en heeft veel potentie, maar nog is het veel te veel geld.
Dit zijn bedragen die je betaald voor echte toppers die al een aantal jaar hoog niveau spelen. Hoop voor Manchester United dat ze hem niet meer weg doen ^^.

2 september 2015 om 06:16

Daar kent vrijwel iedereen hem van natuurlijk!

Waanzin dit, je had makkelijk een veel betere speler kunnen halen als het niet 2 betere spelers zijn.

1 september 2015 om 21:57

vgaal kennende eerst in t tweede dan op de bank dan 20 min dan 30 min dan basis 60e min wissel dan 70e min wissel dan hele wedstrijd.

1 september 2015 om 22:10

Noem ze eens?

Deze jongen gaat het gewoon maken!!

1 september 2015 om 20:39

Klopt maar had je ook de helft minder voor kunnen neertellen.

1 september 2015 om 20:46

United had hem onder hun omstandigheden echt niet voor minder dan 50 miljoen kunnen halen.

1 september 2015 om 21:15

Voor een jongen van 19 die 2 leuke seizoenen geeft gespeeld moet je hem echt voor 30 mln binnen kunnen halen als United zijnde. Ik schat Depay namelijk als talent hoger in. Voor 60 a 80 miljoen hadden ze een echte topspits kunnen aantrekken.

1 september 2015 om 21:30

Ja hier op VZ staat ook een artikel over dat United Reus wou halen. Maar Dortmund vroeg 80 en United wou niet verder dan 63. En dan wel 60 tot 80 voor Martial betalen, ongelooflijk...

1 september 2015 om 21:35

@fussballjohan,

Ik geloof dat je vergeet dat de jongen net een nieuw contract had getekend bij AS Roma. Medio 2019.

Dan moet je dus een extra grote zak met geld mee brengen

En dan is 36 Miljoen Pond nog altijd 48 Miljoen Euro. Weet niet waar alle mensen 60 Miljoen Euro vandaan toveren

1 september 2015 om 21:40

Volgens mij begrijp je de situatie niet helemaal. Ik zei nog heel nadrukkelijk "onder hun omstandigheden". Je gelooft toch niet serieus dat United 50 miljoen heeft neergelegd voor Martial omdat hij simpelweg zo goed is? Dit was een paniekaankoop, puur uit wanhoop, omdat er geen andere opties meer waren en de transferwindow binnen 24 uur ging sluiten. United had Martial al een tijdje voor deadline day op het oog en deed ook een bod wat waarschijnlijk niet meer dan 30 miljoen was. Monaco is hier niet mee akkoord gegaan omdat zij weten dat ze veel meer voor Martial kunnen vangen, wellicht in de toekomst. United is toen verder gaan zoeken bij onder andere Borussia Dortmund en hadden Martial allang al achter zich gelaten. Maar omdat alle andere onderhandelingen met andere clubs in de soep waren gelopen en de tijd begon te dringen, kon United zich alleen nog richten op Martial, waarschijnlijk omdat hij de enige was die zelf graag naar United wilde. Hier maakte Monaco handig gebruik van door de vraagprijs steeds verder omhoog te schroeven totdat United wel akkoord moest gaan. Anders hadden ze namelijk helemaal geen spits gehad. Dus je hoeft niet te kijken naar zijn naam, afkomst, leeftijd en prestaties: United moest en zou dit bedrag toch wel betalen, aangezien ze geen andere keus hadden.

Stel dat dit een maand eerder was gebeurd, dan was Martial of voor max 30 miljoen vertrokken of hij was gewoon in Monaco gebleven, omdat ze het bod simpelweg hadden afgewezen. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.

2 september 2015 om 08:11

Depay schat je hoger in omdat je een nederlander bent. Ik vind zelf dat martial meer potentie heeft. Speelt op een moeilijkere positie en heeft veel minder ruimte nodig om te dribbellen dan memphis die ook van die brede grote lelijke cr7 scharen eruitgooit

2 september 2015 om 08:08

Van gaal houdt van jonge spelers van gaal houdt van technische spelers en van gaal houdt van leergierige spelers.. Geloof me hij gaat het maken.

Waarom blijfy vz 60mil zeggen als bbc en sky omroepen dat het 50 miljoen is... Toch een beetje raar, scheelt toch 10mil

1 september 2015 om 20:27

Jij bent wel overal aan het corrigeren, maar wat maakt het uit of het nou 50mil of 60mil is?

Zo'n bedragen voor deze speler zijn gewoon gekkenwerk.

1 september 2015 om 20:54

10miljoen vind ik toch wel een verschil.

1 september 2015 om 20:29

Ponden en euro's, daar zit het verschil.

1 september 2015 om 20:54

Neehoor 36mil pond en 50mil euros

Heel schattig dit van Martial. Als een absolute ster als Bale al last heeft van de druk van zijn prijskaartje, wat gaat dit jochie van 19 dan wel niet doen met een prijskaart van minimaal 60 miljoen? Helemaal niets. Het verrast me als Martial toch slaagt.

Nogmaals, dit geld had heel makkelijk een Benzema of een Lewandowski kunnen oplevere (60-80). Dan heb je, vooral met Lewandowski, een goed voetballende spits die nog minimaal 5 jaar meekan.

1 september 2015 om 20:26

martial kan 10 jaar mee

1 september 2015 om 20:29

Waarom denk je dat clubs als Bayern en Real Madrid hun beste spits willen laten gaan, laat staan dat de speler het zelf ook wil. Waar haalt een club als Bayern even een spits vandaan die even goed is als Lewandowski? En daar moet dan weer net zoveel voor betaald worden.

1 september 2015 om 20:45

Muller kan prima als spits fungeren, met Costa/ribery op links, en robben op rechts. Middenveld bestaat dan uit Vidal, Gotze/thiago en Lahm/xabi Alonso. Verdediging spreekt voor zich.

1 september 2015 om 21:14

Muller is veel beter als schaduwspits. En dan nog, je hebt gewoon een sterke bank nodig.

1 september 2015 om 20:30

Begrijp het ook niet, als ze al dit soort bedragen aan nog vrij onbekende, jonge spitsen gaan uitgeven... Als je 20 mln voor hem zou betalen, oké, maar als hij niet legendarisch wordt, maakt hij zijn verwachtingen op basis van de prijs al niet waar. Ik denk dat van Gaal voor de helft al een ervaren spits koopt die zich internationaal bewezen heeft, dus ik vind dit op een paniekaankoop lijken. We zullen zien of het wat wordt.

1 september 2015 om 20:55

Inderdaad. Qua prestaties zou hij bijna Eric Cantona moeten evenaren, want alleen dan is hij zijn prijskaart waard. En dat is voor een handvol spitsen weggelegd. Ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven. Vroeger had ik altijd enorm veel sympathie voor Manchester United. Dat is sinds eind vorig jaar compleet verdwenen.

Daarna kreeg ik het weer een klein beetje na de aankoop van Depay, maar deze transfer heeft de club Manchester United gewoon compleet belachelijk gemaakt. En dan heb ik het nog niet eens over het gedoe rond De Gea.. Ik heb het te doen met de trouwe fans, in deze periode.

1 september 2015 om 21:17

het afketsen van de transfer van De Gea is 95% zeker de schuld van Real! Man U en de FA hebben dit in andere woorden al aangegeven.
Hoe weet je dat dit een belachelijke transfer is als hij nog geen minuut heeft gespeeld, we gaan het zien.
natuurlijk is het zeer onwaarschijnlijk dat hij zomaar even de verwachtingen waarmaakt, maar laten we eerst maar eens kijken hoe hij het gaat doen bij United.

Waarom heb je eigenlijk geen sympathie meer voor United?? Omdat ze een compleet nieuw team "moesten opbouwen om ook maar kans te hebben om de wereldmacht te (blijven) zijn die het is van naam en prestaties. Natuurlijk moet je dan veel spelers kopen en topspelers zijn simpelweg niet goedkoop en dat is logisch.

1 september 2015 om 22:19

Omdat ze de laatste jaren zonder resultaat honderden miljoenen uitgeven. Je hoeft niet perse te verwachten dat ze de cl gaan winnen, maar na zo veel geld verwacht je toch wel op zijn minst dat MU de beste club van engeland is? En als je dan kijkt naar spelers als Daley Blind, Fellaini, Herrera en Depay, terwijl er spelers als Reus, Khedira, De Bruyne en Hummels te halen zijn/waren, dan zou je toch wel achter je oren moeten krabben.

1 september 2015 om 22:21

Ach man, dat is niet eens waar. Ik las ergens dat er nog maar 4 spelers uit het kampioenselftal van twee jaar geleden over zijn. De rest is dus gewoon vertrokken of weggestuurd. Ik kan het verlies van sympathie begrijpen, kijk bijvoorbeeld naar deze transferperiode. Chicarito wordt voor 12 miljoen van de hand gedaan, terwijl een jongen van 19 voor zo'n astronomisch bedrag wordt binnengehaald.
De bedragen waar we over spreken zijn, op een handjevol spelers ter wereld na, vele malen te hoog.

Dat hoop ik ook maar voor je knul, er ligt een leger aan criticasters die hun messen hebben geslepen om je het predikaat 'miskoop' op te spelden

een speler met heel veel potentieel. het is een groot bedrag wat er is betaald. kan net zo groot worden als een Henry of Kluivert. En ik denk ook gewoon dat dit echt gaat gebeuren. Van Gaal is top met jonge talenten en het bedrag van 50 miljoen halen ze er zowiezo wel uit

Depay heeft echt geluk.
Nu zullen alle ogen gericht zijn op Martial.
Dus Depay kan zich rustig ontwikkelen.

1 september 2015 om 21:15

Daar heb jij helemaal gelijk in El Casa!

1 september 2015 om 22:20

Inderdaad. Zo heb ik het zelf nog niet bekeken.

Ik hoop het echt dat hij de komende 10 jaar de topspits bij Man United zal zijn. Zou heel goed zijn voor het Franse elftal en voor Man United. Het wordt wel heel zwaar, hij was nog niet uitgespeeld in Frankrijk. Speelde goed, wel wisselvallig maar hoorde niet bij de 10 beste spelers van de Ligue 1 vorig jaar.
Met vertrouwen, en voetjes op de vloer houden kan hij hopelijk volgend jaar mee als 3e spits op het EK in eigen land.

Ik moet er toch weer even om lachen. 20 miljoen zou al teveel zijn geweest. Succes knul.

1 september 2015 om 21:09

Weet je wat pas echt grappig is? Arsenal die helemaal niemand hebben gehaald. Succes met Giroud in de spits. Lol.

1 september 2015 om 21:39

Naja het is jammer dat Arsenal niemand heeft gehaald, maar het geeft aan de andere kant ook mooi aan om niet met deze gekte mee te gaan. Arsenal kent hun grenzen en gaat echt niet veel te veel betalen voor een speler als dat gewoon niet nodig is. Dit bedrag voor Martial is gewoon ridicuul.

2 september 2015 om 21:02

Liever niemand halen dan Martial voor 60 tot 80 miljoen.

United schrok van de vraagprijs van '80 Miljoen' voor Reus' hahah, maar het legt wel 60 miljoen 20 aan bonussen neer voor Martial.. Goede transfer wel! Maar veel te veel geld, liever Reus dan!

Nou ben benieuwd. Van Monaco naar United is sws een stap vooruit en dan heb je nog die 60 mln op je hangen. Kun je wel zeggen dat je geen druk voelt, maar die voel je zeker wel.

Ben benieuwd. Wordt door sommige de hemel ingeprezen, terwijl die geen zak van deze jongen hebben gezien om die 2/3 wedstrijden na. Maar goed, denk dat dit uiteindelijk wel een zeer goede spits wordt, zo op het oog beetje type Henry.

Wat een rare vraag. Als je 70 mln waard bent sta je ook in de basis. Toch?

Had dan 20 miljoen erbij gelegd en Pogba voor 100 miljoen gekocht. Dan was het nog een beetje te begrijpen maar dit is een waanzinnig bedrag voor een 19 jarig talent dat nog lang niet heeft bewezen dat hij 60-80 miljoen waard is.

Wat gaat hij eigenlijk verdienen? Het is natuurlijk belachelijk dat hij voor zoveel geld gehaald is, maar aan de andere kant heeft hij erg veel potentie. Misschien is hij over vijf jaar wel honderd miljoen waard.

Risicovolle aankoop, maar oh wat wordt hij veel waard als hij een seizoen goed draait. Nu hoor je veel mensen roepen dat het een flut aankoop is, maar dan zijn alle meningen al weer gekeerd. Meningen van mensen zeggen weinig, want die zijn zo weer omgedraaid. Zeker die van de plastic fans!!!

Er is in de Premier League geen rechtstreekse relatie meer tussen prijsniveau en speler. Transferwaarde is een diffuus begrip. In sportieve en psychologische zin is het verschil in zogeheten 'druk' te verwaarlozen .

Bovendien is een transferbedrag een indirecte afgeleide van een complex van factoren.

1 september 2015 om 23:40

En nu even in het Nederlands!

Die zal wel weer kapot gemaakt worden door de filosofie van het orakel: tikkie breed, terug en een waardeloze trap van romero. Het is hopen op een ingeving van depay of deze jongen, want het is momenteel boring, boring, manutd. En dat zeg ik als fan.

Reus te duur vinden en dan 80 miljoen neertellen voor een nobody. Waar gaat dit over? PSV zal zich ook nog wel eens achter de oren krabben met Depay. Hadden toch minimaal 45 moeten vangen ipv 27.

Iedereen die zegt dat Martial niet zal slagen, zal over een jaar zijn ongelijk toegeven!!
Hij is een top speler, lang geleden dat er nog zon technische spits is geweest.

Als Van Gaal slim is gaat hij nu geheel ander voetbal spelen.
Met een voorhoede Depay, Martial, mata/rooney
Middeveld Rooney/herrera
schweinsteiger, swhneiderling
Verdedeging Shaw, smalling blind, Darmian

Is gewoon een elftal om kampioen mee te spelen!! Maar dan Moet Van gaal veel aanvallender spelen, meer op de combinatie en de snelheid en techniek van de voerhoede gebruiken!

Ik snap niet dat Louis voor dat geld bijvoorbeeld niet Alexandre Lacazette heeft gekocht. Heeft zich al meer bewezen dan Martial en is ook nog (relatief) jong

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren