Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

BILD pakt uit: 'United biedt 85 miljoen euro op Müller'

Laatste update:

Louis van Gaal krijgt Thomas Müller maar niet uit zijn hoofd. De aanvaller van Bayern München wordt eigenlijk al de gehele zomer in verband gebracht met Manchester United, ook al heeft zijn huidige werkgever aangegeven dat het Müller absoluut niet wil verkopen. Volgens BILD heeft United nu toch een officiële poging gedaan om Bayern op andere gedachten te brengen.

/

De grootste krant van Duitsland, normaal gesproken toch goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurt bij der Rekordmeister, pakt woensdagochtend uit met het bericht dat United 85 miljoen euro zou hebben geboden op Müller. Mocht Bayern dit bod accepteren, dan breekt de Duits international meerdere records: hij wordt dan de duurste aankoop ooit in Engeland, de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis van United en de duurst verkochte speler van Bayern.

Bayern heeft het geld van een transfer echter niet nodig: de Duitse kampioen is een van de rijkste clubs ter wereld en zou het bod van United, hoe hoog deze ook is, dus kunnen afslaan. De verwachting van BILD is dat dit ook zal gaan gebeuren. De 25-jarige Müller beleefde onder Van Gaal zijn doorbraak bij Bayern en speelde tot dusver 198 competitiewedstrijden voor de club. Zijn contract in de Allianz Arena loopt nog tot de zomer van 2019 door.

Begrijp jij waarom Louis van Gaal Thomas Müller zo graag zou willen hebben?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het wordt steeds gekker met die bedragen. Plus deze Müller is geen echte diepe spits. Koop nou eens een puntspits Louis. Je hebt al genoeg valse spitsen en wingers.

19 augustus 2015 om 10:37

Klopt hij zal meer op de plaats van rooney spelen eigenlijk...is inderdaad geen spits maar dat kan rooney wel zijn..en hij kan goed vanaf rechts spelen...
Zou wel eerder hem kopen dan pedro, ook al betaal je dan 50 miljoen meer

19 augustus 2015 om 10:42

Inderdaad! Gister werd er bij de nabeschouwing gezegd door Gullit, dat Rooney geen goede spits is. Hij heeft voordat RVP kwam toch gewoon in de spits gespeeld? En op een prima niveau?

19 augustus 2015 om 11:02

Rooney kende zijn beste seizoenen in de spits bij United. Was dan altijd goed voor 20-30 goals, maar wordt daar gewoon te weinig opgesteld. Hij zal eerst weer moeten wennen aan het feit dat hij spits is denk ik.

19 augustus 2015 om 11:06

Misschien wil van Gaal wel expres zonder spits voetballen. Dat kunnen de grote Engelse verdedigers niet tegen als ze geen man hebben

19 augustus 2015 om 11:11

Ik denk dat jij net als ik gisteren hebt kunnen zien dat Rooney in de spits in het systeem van Van Gaal geen goede combinatie is. Het is voor United zaak om een balvaste diepe spits te kopen. Daarnaast moet deze spits niet afhankelijk zijn van voorzetten, aangezien Memphis en Mata op de flanken spelen. Ik denk dat Cavani een geweldige versterking zou zijn voor dit team. Met Rooney erachter is er dan genoeg dreiging vanuit de as. Daarnaast zou ik Pedro kopen voor rechtsvoor, waardoor je met Memphis en Pedro genoeg snelheid vanaf de flanken hebt.

De Gea
Darmian
Smalling
Blind/Laport
Shaw
Schweini
Schneiderlin
Pedro
Rooney
Memphis
Cavani
19 augustus 2015 om 11:13

Ja niet naar luisteren, volgens mij volgen zij de PL helemaal niet zo goed, anders kun je dat niet zeggen. Toen Van Gaal Rooney vorig jaar eindelijk in de spits zette scoorde hij ook gelijk z'n goals en werd hij topscorer van United. Je kon vorig seizoen dus goed de middenvelder Rooney en spits Rooney vergelijken en je haalt dus toch meer uit de spits Rooney. Bovendien maakte hij in de seizoenen dat hij spits stond 26 en 27 goals in de PL (beide 34 alle comp.). Omdat hij nu in het begin 3 wedstrijdjes niet scoort betekent niet dat ie opeens geen spits meer is, in Engeland hoor je dan ook hele andere geluiden.

19 augustus 2015 om 11:24

Ik vind Rooney ook een veel mindere speler geworden dan in 2011-2012.

19 augustus 2015 om 11:03

Ik heb het bij zn aantreden al gezegd en ik zeg het nog eens: Louis van Gaal is een drama met aankopen. Hij kan er helemaal niks van. Toen Ajax einde zijn succesperiode wat geld had kocht hij al miskopen als Gabrich en Marcio Santos. Bij Barcelona bleek hij bijna alleen maar spelers te kopen die hij al kon, tot aan boudewijn zenden en Ruud Hesp toe en bij Man Utd vind ik het ook dramatisch hoor.
Van Gaal is een koning in jonge spelers laten debuteren en tot de top brengen. Hij is tactisch hoogbegaafd. Maar hij is in aankoopbeleid even dramatisch als in zn mediabeleid. Kan hij gewoon niks van.

19 augustus 2015 om 11:21

Klopt dat vorig jaar z'n aankopen niet goed waren, maar dit jaar zou ik nog niet zo voorbarig zijn. Darmian en Schneiderlin lijken me toch zekerheidjes dat die het goed gaan doen, Schweinsteiger is afwachten, en zoals je zegt, hij is goed met jonge spelers dus ik denk dat hij de aangewezen man is om Memphis naar de top te brengen. Alles is nu dubbelbezet behalve de rechtsbuiten positie, dus wordt Muller, en als hij niet haalbaar is Pedro gehaald en volgens mij is hij ook druk bezig een centrale verdediger te halen, alleen hij krijgt veel afwijzingen tot nu toe.

19 augustus 2015 om 11:51

Mooie omschrijving van wat hij nu heeft gehaald, dank voor dat.
Maar wat onze Louiske nodig had ditseizoen, more than anything, was een diepe spits ter compensatie van v Persie en Falcao en een centrale verdediger omdat het centrum van Man Utd al sinds het vertrek van Rio Ferdinand niet staat.
Wat zit je dan op Pedro en Mueller te geilen?

19 augustus 2015 om 11:59

Omdat ik vind dat je als topclub alles dubbelbezet moet hebben, en nu heb je op rechtsbuiten alleen Mata. En natuurlijk is die centrale verdediger keihard nodig, maar een nieuwe spits, dat betwijfel ik. Ik vind niet dat Rooney opeens van hero naar zero kan gaan omdat hij 3 wedstrijdjes niet heeft gescoord, hij heeft vorig jaar en eerder bewezen dat je op hem kunt vertrouwen als spits. En denk je niet dat Chicharito een prima back-up is?

19 augustus 2015 om 12:14

Dan ligt je ook wel precies alle miskopen er uit zeg. Je kan ook een rijtje maken met kanu, cocu (en sowieso half barcelona in die tijd) en robben.

Dit klinkt misschien heel raar maar ik vind 85 mil in deze tijd geen eens zo heel gek voor muller. Is nog vrij jong en top tien speler van de wereld. Ook echt een speler die iedereen in zn team wil hebben met zijn scorend vermogen en inzet.

19 augustus 2015 om 12:43

@clarkkent2

van Gaal wou inderdaad een Cv.. maar ook niet elke willekeurige CV. Hij heeft achter een aantal goeie Cv's gezeten.. maar die hebben allemaal bijgetekend bij hun club.

Hoe kun je van Gaal dat dan kwalijk nemen? Spelers moeten uiteindelijk ook willen.

Klinkt meer dat hij moet kopen om het kopen zoals jij het verwoord.

19 augustus 2015 om 11:05

85 miljoen voor Muller vindt ik nog helemaal niet zo gek als je hem vergelijkt met Sterling voor 70 miljoen of Bale voor 100 miljoen.

19 augustus 2015 om 12:54

Inderdaad. Je moet de prijzen ook niet meer gaan vergelijken met jaren geleden, omdat ze nu eenmaal erg snel stijgen per jaar. Niet gek ook, de TV-gelden in de PL zijn veel hoger, dus het gezeur dat spelers voor belachelijke prijzen worden verkocht snap ik niet helemaal.
Natuurlijk zijn de prijzen belachelijk als je over het getal nadenkt en vergelijkt met andere sporten, maar binnen het voetbal worden ze steeds normaler.

19 augustus 2015 om 11:16

Als ze slim zijn zorgen ze voor een ruil deal met de Gea en Benzema heb je gelijk een spits. Dan koop je nog een keeper. Cillesen of lloris. Dit voor max 30 mil heb je een spits en prima keeper. Dan toch vind ik het team niet af. Mata is namelijk geen echte rechtsbuiten zoals depay dat wel op links is. Dus volgende transfer periode moet je daar nog zoeken. Middenveld is goed met de nieuwe aankopen. En dan moet je naast smalling toch nog een verdediger Ookal doet blind het voor alsnog uitstekend.

19 augustus 2015 om 13:33

Ik denk dat ze inzake de soap rond de Gea al van alles geprobeerd hebben, tot ruildeals met Ramos, Benzema en Isco aan toe.

19 augustus 2015 om 11:54

Ik ben het niet met je eens, want Thomas Muller kan prima op de aanval spelen, al is het spits. Het punt is bij Manchester United dat ze iemand nog hebben die gewoon van pasen, voorzetten kan scoren. Memphis zelf speelt al een soort linker spits, dus inprincipe heb je gewoon iemand nodig die memphis helpt in de spits, maar dan denk ik zelf alsnog niet dat Muller de perfecte opvolger is. Hij past nog beter bij Bayern Munchen, dus ik vraag me uberhaupt af, of dit wel werkelijkheid wordt.

Muller is echt een geweldige speler en zou uitstekend bij United in de spits kunnen spelen met Rooney daarachter. Echter denk ik dat hij geen trek heeft in Engeland en dat Bayren hem ook niet wil laten gaan.

19 augustus 2015 om 10:20

Ik denk dat Rooney een prima duo zou kunnen vormen met Fellaini. Dan kunnen ze switchen wie waar staat, heb je iemand die kop duels kan winnen en zeker scorend vermogen heeft!

19 augustus 2015 om 10:24

Feleini staat er puur in af en toe voor gebrek aan beter. Daar ga je de PL niet mee halen.

19 augustus 2015 om 11:13

Zeker niet! Dan krijg je het zelfde bij Feyenoord met die Immers. Neen Mata hoort op de Cam.

19 augustus 2015 om 12:02

Fellaini is in mijn ogen leuk voor van de bank te komen maar daar houdt het ook op. Je zag gisteren van zodra hij erop staat we geen voetbal meer spelen.

Onze Muller gaat nergens naar toe United

Ik ben geen fan van Muller, maar ik snap zijn meerwaarde. En toch: is er voor 85 miljoen niks te koop waar United beter van zou worden? Bijvoorbeeld Thiago Silva + Lucas Moura tezamen?

19 augustus 2015 om 10:46

Muller wordt United beter van, ze hebben geen echte spits.

19 augustus 2015 om 10:59

Muller is niet echt een spits

19 augustus 2015 om 11:22

Zlatan dan...

19 augustus 2015 om 12:04

Haha wat is muller toch zo onderschat. Scoort aan de lopende band, is multifunctioneel en had op zen 24 al 10 wk goals.

19 augustus 2015 om 12:27

Zlatan en van Gaal. Doe maar niet..

Het is een hele hoop geld en vraag me af of het rond gaat komen. Maar hoe dan ook een mooie aankoop mocht dit allemaal waar blijken.

Koop dan Lewa van Bayern! Ik denk zelf dat ze voor 85 miljoen Cavani en een Otamendi ofzo kunnen kopen deed ik dat toch eerder.

Het immer betrouwbare BILD zeitung, ot: voor 80 mil kun je toch ook hummels en otamendi halen, spelers waar ManUtd nu meer aan heeft lijkt me....

19 augustus 2015 om 10:30

Nee hoor alleen Otamendi kost al 50 miljoen en Hummels mag niet weg.

Ga er maar van uit dat dit gewoon onzin is. Manu kan dit best betalen maar muller laten ze echt niet gaan bij bayern. bayern is een gezonde club en heeft dat geld niet nodig.

19 augustus 2015 om 10:26

het feit dat bayern muller waarschijnlijk niet laat gaan, sluit een bod niet uit.

19 augustus 2015 om 10:43

Ze kunnen best een bod hebben gedaan hoor. maar 85 miljoen lijkt me niet en hoop dat ze daar ook weten dat hij onhaalbaar is.
Laat me duidelijk zijn ik zou graag zien dat hij komt hoor hele goede speler. maar ik denk niet dat het aan de orde is.

Het is natuurlijk ook de vraag wat Müller wil. Ik kan me voorstellen dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, en zodoende lijkt het mij ook niet vreemd als hij zou zeggen: "jongens, ik wil graag dat jullie dit bod accepteren. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en voor jullie is dit een heel mooi bedrag".

19 augustus 2015 om 10:41

Ja zeker als je een oorlog wilt voeren binnen het bedrijf moet je Muller zeker laten gaan.

19 augustus 2015 om 11:48

Hoezo oorlog? Een ontevreden speler zorgt alleen maar voor problemen, dus als hij bij een officiëel bod van een waanzinnig bedrag van 85 miljoen euro wilt vertrekken, kun je hem gewoon beter laten gaan als club zijnde. Daarnaast kun je met 85 miljoen hele leuke vervangende spelers kopen

19 augustus 2015 om 12:11

Dat je Muller laat vertrekken betekent gewoon dat je maling hebt aan de cultuur die er altijd is/was. Als Muller ontevreden is moet je er alles aan doen om hem tevreden te maken en houden. Muller zelf heeft ook al aangegeven dat Bayern zijn thuis is. Als dat veranderd ligt het toch echt aan het bestuur

Jaaaa.... Dat is wat ze nog missen. Muller, Robben, Ronaldo of Bale. Hopelijk komt Muller naar Old Trafford. En zo niet dan hoop ik op 1 van de andere 3.

19 augustus 2015 om 10:59

Dan zou ik voor robben gaan

19 augustus 2015 om 11:51

Robben kun je beter niet doen. Die zal te duur zijn voor wat hij je nog gaat opleveren. In zijn huidige vorm is Robben makkelijk 50 miljoen waard, maar om dat soort bedragen uit te geven aan iemand die de dertig gepasseerd is en ook nog eens vaak geblesseerd is is ronduit zonde van je geld. Dan kunnen ze het betere in Müller of Bale investeren, die zijn een stuk jonger en gaan dus ook nog wat langer mee

19 augustus 2015 om 11:14

Bale op rechts zou wel een droom zijn, ik zie het alleen niet gebeuren ivm met die Perez.

Müller is echt een geweldige allround-speler. Maar of hij nou de ideale spits is, dat weet ik niet.

Ik krijg onderhand een beetje het gevoel zoals bij de transferperiode van Moyes.

Te lang achter hoogstwaarschijnlijk onhaalbare doelwitten aanzitten. Spelers als Ramos en Müller ga je toch niet losweken lijkt me.

Straks vis je overal achter het net en zijn de plannetjes B inmiddels ook al door een andere club aangetrokken. Straks worden Otamendi en Pedro door City opgepikt en dan hang je. Waar haal je dan nog fatsoenlijke versterkingen voor die posities vandaan?

19 augustus 2015 om 10:59

United heeft inmiddels toch wel de beste aankopen gedaan van alle clubs in Engeland deze zomer... Otamendi lijkt inderdaad naar City te gaan, maar als de geruchten kloppen en United zou voor Laporte gaan, zou dat ook fantastisch zijn.

Ik hoop echt dat United nog een topspits haalt (ben erg gecharmeerd van Muller, maar vind hem geen 85 mln waard) en dat er nog een keeper en een centrale verdediger worden gehaald.

19 augustus 2015 om 11:15

Ik moet het nog maar zien met Manu. De aankopen vallen voorlopig wel mee, maar zoals ze nu staan gaan ze de BPL niet winnen. Iemand als Pedro kunnen ze toch echt wel gebruiken zag je gisteren. Waarom zo moeilijk blijven doen over die prijs. Betaal of betaal niet.
Ik betwijfel of Laporte naar Manu gaat gaan. Otamendi waarschijnlijk niet. Die keeper blijft ook uit en een echte spits hebben ze niet.

En wij zijn al blij met Kramer voor €2,5 mio.
Dit soort bedragen zijn toch buiten proportie?
Scoort Muller ook 30 x meer goals dan Kramer zou kunnen?
Geeft wel aan waar de term Mickey Mouse competitie vandaan komt. Als je al die verschillende transfers een beetje volgt, dan bewegen de NL clubs zich ergens onderin de Europese middenmoot.
Is helaas ook terug te zien in de resultaten van de afgelopen 10 jaar.
Zal dit ooit veranderen?

19 augustus 2015 om 10:52

Nee. De Nederlandse markt en competities zijn simpelweg te klein om op commercieel vlak te kunnen concurreren met de grotere competities.

Stukje simpele marktwerking. De FFP heeft daar, ondanks dat veel mensen hier dat denken, verder ook weinig mee te maken. Nederland is simpelweg te klein.

Dit is wel een heel hoog bedrag voor Muller.
Zelf vind ik het wel waard.
Speler die united echt wel nodig heeft.

Z'n leeftijd te zien. Dus kan nog jaren mee. En zijn manier van spelen past echt in de Engelse competitie. Kan aan de zijkant. Achter de spits en zelfs in de spits zoals hij vak bij Duitsland speelt.
Het zou Bayern aan het denken kunnen zetten. Voor dat geld zouden ze evt de Bruyne kunnen halen of evt gotze een kans geven.
Muller had volgens mij hier en daar aangegeven graag de overstap naar united te willen maken. Wil weer eens wat anders. Een andere competitie bij een andere grote club. Schweinsteiger speelt er al. Waar hij een goeie relatie mee had/heeft. Aangezien z'n verhouding met LVG ook goed is. En z'n relatie met Pep zou niet heel soepeltjes lopen. Zijn er toch genoeg punten dat dit toch nog kan gaan gebeuren.

19 augustus 2015 om 11:44

Ik heb mijn twijfels bij deze aankoop in spé. Mijn bescheiden 'roze anti-Muller bril' draagt aan dit beeld natuurlijk ook niet bij maar ik zie het liefst een typische nummer 9 als versterking. De punten die jij opnoemt zijn feiten dus daar kan ik niet omheen draaien maar hoe zou bijvoorbeeld een Lewandowski renderen in de Premier League? Als je dan toch Bayern Munich gaat leegkopen, haha.

20 augustus 2015 om 12:41

Lewandowski zou ik ook zeker toejuichen. Vind ik spots van wereld klasse.
Maar denk niet dat Bayern die laat gaan.
En aangezien ik dan denk dat ze met Muller iets meer kans hebben met de aangegeven punten die ik hierboven heb op genoemd.
Muller kan dan evt ook aan de zijkant spelen en dan Rooney in de spits.
Lewandowski is dan alleen voor 1 positie.
Zelf zou ik dan voor Muller kiezen.
Zlatan zou evt ook kunnen. Maar daar heb ik zelf m'n teugels of dit gaat lopen en of werken.
LVG is meer een trainer van het creëeren van een hecht goed spelend team. Dan met spelers die er boven uit willen steken.

20 augustus 2015 om 14:26

Ik heb juist het idee dat Guardiola eerder Lewandowski laat gaan dan Muller. Ik ben ook echt benieuwd waarom dit uberhaupt in de media wordt gezegd. Niet heel lang geleden had Muller nog aangegeven zijn hele leven bij Bayern te willen spelen.

Om even terug te komen op de toepasbaarheid van de spelers. Ik denk dat tijdens Manchester United - Club Brugge heel duidelijk te zien is dat Rooney op 9 niet rendeert in dit elftal. Toen Chicarito erin kwam zag je dat Rooney opeens ook een stuk beter ging spelen. Het lijkt mij dus juist zo dat er enkel op de nummer 9 een directe versterking moet komen. Op de flanken heeft van Gaal tenslotte genoeg keuze.

We gaan zien hoe dit gaat aflopen. Mocht Ibrahimovic komen dan zou dat in ieder geval leuk zijn voor jouw profielnaam.

19 augustus 2015 om 11:51

Ik denk dat ze gwn zlatan moeten halen. Ik denk dat met van gaal en nog 1 of 2 aankopen een cl titel er de komende 2 jaar wel inzit en ik gun zlatan ook die cl titel. Bij psg gaat hij hem niet krijgen en bij elke andere club waar hij heen zou kunnen en goed zou functioneren gaat hij hem ook niet winnen.

Prachtig om Muller weer te zien bij LVG. Bij Guardiola komt hij toch niet helemaal uit de verf.

19 augustus 2015 om 11:06

Hoe bedoel je? Onder Pep heeft Muller zijn beste seizoen gedraaid

19 augustus 2015 om 11:39

Muller was beter in 12/13.

Ik ben wel een fan van Muller en hoop dat die komt. Hij is een zekerheid in je elftal, geeft vertrouwen, kan scoren, is fel, kan goed pasen.

Maar hij blijft bij Bayern....hij is te belangrijk voor hun.

Muller.... Als je toch dit geld te besteden hebt zou ik voor Lewandowski, Benzema, Lukaku, Cavani gaan.

Pedro is ook geen diepe spits en een 12 in een dozijn aanvaller, niet doen Louis.

Als ze dat geld nou is investeren in een goede cv en niet naar dit soort spelers , je hebt Rooney en evt Mata al voor deze plek, en als ze nog een echte spits willen, haal dan Cavani ofzo

Zij kunnen hem niet verkopen, want dan verliest de club zijn identiteit.

Rummelfliege riep eergisteren nog dat Müller, als opvolger van Schweini, de (!) nieuwe identificatie figuur van Bayern is,

Koop Isco voor 40m!
45m over voor een ander vedette eventueel.

Muller is de beste aankoop voor Van Gaal.

Hij is relatief jong (25), kan nog minimaal zes jaar mee en voert zijn taken uit. Hij verzaakt nooit.
Daarnaast is zijn mentaliteit ontzettend goed in het veld en heeft hij, ondanks dat het geen spits is, scorend vermogen als aanvallende middenvelder. Hij frommelt ze er gewoon in.

Als je kijkt naar het spel van Manchester dan zie je dat Van Gaal erg aanvallend spel wil spelen op basis van goed positiespel. Dat kan alleen als je op elke positie spelers hebt die hun taak uitvoeren (ook de keeper, vandaar de keuze voor Romero). Muller is het type dat hij zoekt.

Met Muller sta je alleen al op basis van uitstraling altijd met 1-0 voor.

19 augustus 2015 om 11:56

Ja maar hij past totaal niet in dit team. Het type spel is sws al anders dan in de Bundesliga. Bij Schweinsteiger merk je dat ook. Bij Bayern Munchen paasde hij prima enz, maar deels omdat het niveau anders ligt in de premier league komt Schweinsteiger ook niet lekker weg. Ik denk zelf dan dus dat Muller al helemaal niet moet verkassen, hij kan nog mooie jaren maken bij bayern.

19 augustus 2015 om 12:00

Schweinsteiger heeft net 2/3 invalbeurten gehad, waarvan er een tegen Brugge erg ongelukkig was.jij weet niet al dat hij niet lekker mee kan? Hij moet zich ook even aanpassen wss, maar is wel een erg voorbarige conclusie.

Zouden ze niet gewoon eens een ijzersterke verdediger halen?? Je hebt nu Blind en Smalling. Gister ijzersterk maar hier ga je de oorlog niet mee winnen. En ja Muller. Eveneens als Pedro. Wat moet je er mee op dit moment....

19 augustus 2015 om 11:58

Ja, maar goeie verdedigers zijn moeilijk te halen. Ze zouden gwn Stefan De Vrij en Van Dijk moeten kopen, althans dat zijn verdedigers die ik vind passen bij een club als mcu

Snap niet waar die dan weer moet spelen, want naast Rooney, Fellaini is Muller ook op zijn best achter een spits. Wat United veel mer nodig heeft is een spits die ballen kan vasthouden en oorlog kan maken in het strafschopgebied zodat Depay, Rooney en Mata daarvan kunnen profiteren.

Buiten het vele balverlies gisteren is het grote makke van united dat ze weinig technische baggge hebben. Het allemaal rechttoe rechtaan

Veel Nederlandse voetbal supporters zijn van mening dat als zo'n bedrag genoemd wordt, dat men als Bayern zijnde meteen toe happen moet.

Niets is minder waar, omdat a) Bayern ongelooflijk rijk is, plaats 3 in de financiele ranglijst, en b) qua kwaliteit is Müller ook niet niemand op aarde te vervangen, middenvelder een scorer in eens.

Papy Mison Djilobodji, die moet Manchester U kopen!

Te weinig voor hem hij is meer dan 135 miljoen waard

85 miljoen?

Voor dat geld kun je net zo goed een Benzema halen die ( denk ik ) van meer waarde zal zijn voor United.

Denk niet dat Real hem ooit zal laten gaan maar 85 miljoen ..

Waarom koopt succescoach van Gaal niet gewoon Arjen Robben, met hem heeft hij immers een geweldige band en komen beide tot grote hoogte. Schijnbaar hebben ze bij United geld zat dus met Robben koop je het kampioenschap want een betere speler naast Messi is er in mijn ogen bijna niet.
Een bayern zonder Robben is een barcelona zonder Messi.

150 miljoen of wegwezen. Bayern heeft het geld niet nodig en Muller wil niet per se weg.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren