Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Oud-international weet het zeker: ‘Dit gaat het jaar van Arsenal worden’

Laatste update:

Arsenal doet al jaren mee in de bovenste regionen van de Premier League, maar aan het einde van de rit komen the Gunners telkens net wat tekort. Komend voetbaljaar gaat de ploeg van manager Arsène Wenger serieus meedoen om de hoofdprijzen, denkt oud-verdediger Sol Campbell.

/

“Dit gaat het jaar van Arsenal worden”, voorspelt Campbell. “In de tweede helft van vorig seizoen speelde Arsenal fantastisch. Ik denk dat ze die vorm gaan meenemen naar het nieuwe voetbaljaar. Normaal gesproken komt Arsenal moeilijk op gang en begint het pas in december te draaien. Ik denk dat ze zich nu beseffen dat het zo niet kan”, aldus Campbell in gesprek met ESPN.

“Arsenal heeft een sterke en uitgebalanceerde selectie. Er is en uitstekend teamgevoel en manager Wenger heeft de zaken prima op orde. Hij heeft van alle topclubs misschien wel de beste aankoop gedaan: Petr Cech. Hij is een fantastische aanwinst voor Arsenal, precies de speler die de club nodig heeft.”

Arsenal pakt de titel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet zeker dat Arsenal het dit jaar heel goed gaat doen, de vraag is alleen of de concurrentie het misschien nog beter gaan doen.

30 juli 2015 om 15:09

Dat is eigenlijk al jarenlang voor Arsenal. Goed voetbal, goed team. Wat ontbreekt is de branie om het kampioenschap op te eisen. Wat ontbreekt is die speler die 20-25 doelpunten meebrengt.
Özil en Sanchez brachten die niet mee. Jammer dat Van Persie niet naar Arsenal teruggegaan is.... Ik denk dat zal gaan tussen Van Gaal en Mourinho.
De Meester en de leerling head-to-head om de titel

30 juli 2015 om 16:26

Sanchez heeft vorig seizoen in 52 wedstrijden, 25x gescoord en 12 assists gegeven. Hoe bedoel je, hij brengt het niet met zich mee? Je kan er donder op zeggen dat hij volgend seizoen in de Premier League alleen al 20 doelpunten minimaal zal maken.

30 juli 2015 om 16:58

20 doelpunten minimaal? Ik ben bereid je aan deze uitspraak te herinneren gaandeweg het seizoen.

30 juli 2015 om 17:05

Hij heeft afgelopen seizoen 16x gescoord in de Premier League en hij draaide een matige 2e seizoenshelft, 1e helft was hij echt fantastisch. Als dit het welbekende acclimatiserende jaar was, ben ik benieuwd tot welke hoogtes hij kan stijgen aankomend jaar. 4 doelpunten meer dan afgelopen jaar, dat is absoluut geen rare gedachte in zijn 2e seizoen.

30 juli 2015 om 17:15

Je weet echt maar nooit hoe een seizoen zal verlopen en dan laat ik de eventuele blessures buiten beschouwing. Verdedigers gaan het hem ook lastiger maken dan vorig seizoen.

30 juli 2015 om 17:34

Ik bedoel hiermee een spits die scoort op momenten waarop het spel dood is en die 3 punten veilig stelt. Diego Costa, Drogba en Aguero zijn zulke spelers.
Sanchez zal komend seizoen zeker van waarde zijn voor Arsenal, maar ik begrijp dat Arsenal nog probeert om zich aanvallend te versterken.
Geld is naar verluid niet het probleem, maar de vraag wie??

30 juli 2015 om 22:40

Ik heb blessures, uiteraard, daar niet in meegenomen. Daar moet je nooit van uit gaan met zulke schattingen. Ik zie niet in waarom verdedigers het hem nu lastiger zullen maken. Iedereen kende hem al, daar is niets aan veranderd. Slechts dat ze een enkele keer tegen hem hebben gespeeld, meer ook niet. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat hij zijn teamgenoten beter zou kennen en het dus makkelijker spelen wordt, dat kan je weer tegen elkaar afstrepen naar mijn idee.

30 juli 2015 om 22:41

Er is bijna geen enkele spits beschikbaar op het moment. Alleen Lacazette maar die gaat niet vertrekken bij Lyon. Het is dus hopen op een buitenkansje á la Ozil, maar daar ziet het er op het moment niet naar uit.

30 juli 2015 om 23:02

Desalniettemin is Arsenal toch zeker titelkandidaat, zoals het eigenlijk ieder jaar wel is. Maar United, City en Chelsea zijn geduchte concurrenten. Met Liverpool als outsider is de titelstrijd in de PL geopend!

30 juli 2015 om 15:36

Arsenal heeft een mooie ploeg met mooie spelers en het speelt goed voetbal.
MU haalt de titel weg bij Chelsea .

30 juli 2015 om 17:08

Tot United een goede verdediger en Pedro haalt (als Di Naria vertrekt) is dat juist de ploeg waar ik persoonlijk het minst bang voor ben van de top 4 van afgelopen seizoen eigenlijk..

30 juli 2015 om 17:18

United? Nee kwaliteit te kort op de broodnodige plekken plus een aantal nieuwe gezichten die zich eerst nog moeten aanpassen. Chelsea en Arsenal zie ik erom strijden. Alhoewel de verdediging van Arsenal nou ook weer niet imponerend. Ik verwacht Chelsea.

30 juli 2015 om 23:37

Gorton
Verdedigen doe je als team, die achterste linie heeft niet de allergrootste namen maar Arsenal stond vorig jaar vrij stabiel. En nu nog Cech erbij.

1 echte topper achter in, plus een echte topper ipv Giroud en ik ga er ook in geloven.

Nu ben ik bang dat het weer een net niet jaar wordt voor ze

30 juli 2015 om 14:46

Kosc is die echte topper achterin.

30 juli 2015 om 14:55

Hij bedoeld erbij

30 juli 2015 om 15:07

Benzema erbij en dan is Arsenal zogoed als kampioen

30 juli 2015 om 15:10

Benzema komt niet, geen schijn van kans dat hij daar uit Madrid weg wilt.

30 juli 2015 om 15:22

Dat wordt geroepen door mensen die bang zijn dat hij weg gaat (realfans) en/of die zien dat hij voor Arsenal 1 vd laatste puzzelstukjes is. Zeg nooit nooit, Sanchez en Ozil zouden ook niet weg gaan en/of naar Arsenal gaan om dezelfde (uitgekauwde) redenen, namelijk stap omlaag, geen ambitie, gebrek aan prijzen etc.

30 juli 2015 om 17:10

Ik zou niet rekenen op benzema wel op een andere topspits ik zie lewan eerder komen of cavani

30 juli 2015 om 15:09

En een verdedigende middenvelder.

Jammer genoeg heeft Arsenal meerdere spelers 'precies nodig' om echt vol mee te kunnen doen. Het hangt nog teveel af van de vorm, want Giroud moet fit blijven en zijn topvorm halen en we zijn teveel afhankelijk van het fit blijven van Coquelin. Verder is alles prima in orde, ook in de diepte.

30 juli 2015 om 14:52

Benzema en Schneiderlin en Arsenal was kampioenkandidaat no 1 geweest. Ik blijf optimistisch. Nu er een keeper staat die ook daadwerkelijk punten ''pakt'' voor de ploeg kunnen ze een keer echt doorstoten.

30 juli 2015 om 14:54

Klopt. De selectie is veel smaller dan die van Chelsea en City. Als daar iemand wegvalt stellen ze een ander op die erg dicht tegen het niveau aan zit. Bij Arsenal is dit minder. Extra hinderlijk is dit gezien de blessure geschiedenis van sommige spelers.

30 juli 2015 om 15:03

Nou daar is discussie over mogelijk de basis 11 bij City zijn overduidelijk sterker dan de bank. Ik denk dat Arsenal en Chelsea qua breedte en niveau van de bank de beste selecties hebben.

30 juli 2015 om 16:22

Bank bij Arsenal: Ospina, Debuchy, Chambers, Gabriel, Gibbs, Wilshere, Cazorla, Flamini, Arteta, Rosicky, Walcott, Welbeck, en dan nog spelers als Campbell, Gnabry en Zelalem.
Bank bij Chelsea: Begovic, Zouma, Ramires, Mikel, Falcao, Remy, Cuadrado, en dan nog spelers als Oriol, Marin en Salah die waarschijnlijk niet bij de club blijven, en een redelijk aantal jeugdspelers zoals Loftus-Cheek, Ake en Traore.
Bank bij City: Willy, Mangala, Sagna, Kolarov, Fernando, Delph, Nasri, Navas, Dzeko. En dan vertrekt Dzeko waarschijnlijk ook nog. En dan hebben ze nog jeugdspelers als Roberts, Denayer en Lopes.

Ik kan niet zeggen dat de bank van Arsenal minder is. Basis op sommige posities een ander verhaal, vooral de spitspositie, Costa en vooral Aguero zijn nogal wat beter dan Giroud.

30 juli 2015 om 18:54

Nou ik denk dat spelers als Zouma, Cuardado, Falcao (in vorm), Nasri, Kolarov, Dzeko toch echt allen in de basis zouden staan bij Arsenal hoor. Ik snap al dat schreeuwen om een andere spits ook nooit zo. Giroud is inderdaad geen wereldtopper en niet goed genoeg denk ik om kampioen mee te worden. Maar dat is helaas 3/4 van het gehele elftal van Arsenal niet.

30 juli 2015 om 19:30

Cuardado? Nee. Nasri zou ook niet basis staan en Zouma is een twijfelgeval. Kolarov wss wel ja, net zoals Dzeko.

Arsenal heeft enorm veel kwaliteit, alleen missen ze een topspits en ja dat scheelt veel. Als Giroud een super jaar heeft, dan kan het misschien wel.. Enige gevaarlijke is dat er maar één cvm van niveau is, dus daar moet er gewoon een bij. Achterin is het sterk genoeg, al kan het natuurlijk wel sterker. Maar ja, United is achterin een stuk zwakker en die worden wel als titelkandidaat/favoriet genoemd.

We kunnen ook wel over spelers blijven praten en zeggen welke we beter vinden dan de ander en blablba, maar het gaat er ook om hoe een team voetbalt, hoe een team samen is. De spelers van Arsenal spelen al jaren samen (de meeste) en het is een enorm hechte groep, dat scheelt al wat. Daarnaast is Arsenal voetballend sterker dan Chelsea, City, United etc. Dat compenseert bv weer de iets mindere verdediging t.o.v. Chelsea.

30 juli 2015 om 14:54

Ja klopt, je zegt het al. "Als giroud fit blijft en zijn topniveau haalt". Hier valt echter geen pijl op te trekken dus een topspits lijkt me echt nog wel een vereiste. Cdm en cb zouden ook welkom zijn, maar voor mij niet zo belangrijk als een topspits voor Arsenal.

30 juli 2015 om 15:05

Ik heb liever een concurrent voor Coq omdat het sinds zijn komst veel beter ging. Als hij een periode eruit ligt is dat veel erger dan bij Giroud.

CB nodig want met enkel Kosc red je het niet. CDM nodig want Coquelin is de enige CDM in je squad. Spits nodig want Giroud red je ook niet, hij is te afhankelijk en door hem is er ook geen diepte in het spel. Iedereen komt naar de bal toe.

30 juli 2015 om 14:54

Wallcott en Chamberlain kunnen prima in de diepte spelen.

30 juli 2015 om 15:05

Dat zou je denken maar die dieptegang hebben ze niet. Iedereen denkt dat een snelle speler ook dieptegang heeft maar zo is dat niet. Walcott en The Ox zijn beide spelers die het spel willen bepalen en het spel willen spelen, zij komen liever naar de bal toe dan lopen. Je hebt met Ozil en Cazorla al genoeg spelers die naar de bal komen maar tel daarbij op dat Giroud, Walcott, Ox, Ramsey en Wilshere ook naar de bal komen, wie heb je over? Sanchez. Denk je dat je met Sanchez als enige speler met dieptegang wat kan winnen?

Die Mourinho lulde laats dat Arsenal veel geld spendeert maar ik zie het niet. Ze heben enkel Cech gekocht dit seizoen en ze moeten nog een paar goeie versterkingen halen willen ze een goeie selectie samenstellen a-la City en Chelsea. Pas dan kunnen ze een poging doen. Met de huidige selectie komen ze niet verder dan #3 en ze blijven daar ook wel haken want de rest is minder dan de top 2 en Arsenal als 3e.

30 juli 2015 om 15:11

Je ziet het verkeerd. Sanchez komt juist vaak naar de bal toe en wil een actie maken, Ox en Walcott hebben die diepgang wel. Walcott is een beperkte voetballer qua techniek, dus die wil liever de bal in de ruimte hebben. Ox is vergelijkbaar maar kan ook een mannetje uitspelen.

30 juli 2015 om 15:18

Daar heb je gelijk in dat snelle spelers niet per definitie de diepte zoeken. Het spel van Arsenal geeft daar ook niet echt veel ruimte toe.
Vaak op de helft van de tegenstander, en dan is het extra lastig om in de diepte aangespeeld te worden.

Ik vind dat Ramsey het ook wel in zich heeft om de diepte te zoeken (veel positioneren in de 16). Daar maakt hij ook veel goals.

Ik denk dat de grootste winst voor de Arsenal selectie is dat niemand is vertrokken. Langzaam 1/2 spelers per jaar erbij en je kan binnen no-time een topteam neerzetten. Nadeel is dat de concurrentie dit natuurlijk ook doet.

Ik wil nog wel zien of Chelsea/city dit jaar beter zijn. Het verschil met City was afgelopen jaar ook maar 4 punten. Chelsea was echt ongenaakbaar, maar zo stabiel als zij waren is denk ik lastig om twee seizoenen op rij vast te houden.

30 juli 2015 om 15:18

Met Walcott in de spits heb je zeker wel dieptegang, hij aast op de lange bal erover of de steekpass. Je kan duidelijk zien dat hij het veld zo groot maakt dat spelers als Ozil en Cazorla meer ruimte krijgen. in het geval van de Ox ben ik het met je eens hij wil de bal graag aan de voet hebben. Met zijn dribbels etc. is hij de ideale linksvoor.

Het belangrijkste is nu dat er een verdedigende middenvelder komt als concurrent van Coquelin. Ik hoop op Wanyama hij brengt iets wat Coq niet heeft, lengte en kracht dan kan er misschien een kopduel gewonnen worden op het middenveld. Met Walcott, Giroud, Welbeck en Akpom heb je genoeg spitsen ze zijn geen topspitsen, maar het hele team scoort best veel dus dat is geen prioriteit.

30 juli 2015 om 15:41

inderdaad er moet nog een sterke verdedigende middenvelder
komen zeker nu Flamini op het punt staat te vertrekken Wenger
heeft genoeg opties om uit te kiezen: Camacho, Song, krychowiak,
Luiz Gustavo, Wanyama. Coquelin zorgt voor de balans in het team
als hij eruit ligt moet er een waardige vervanger voor hem in de
plaats kunnen komen. Arteta is te oud en niet goed genoeg om
Coquelin te verangen. En in mijn opinie moet er nog een topspits
komen Giroud is nog een redelijke spits maar Welbeck Walcott
en Akpom zijn gewoon niet genoeg wil je de titel pakken. Wenger
moet is een wereldspits halen van het kaliber Benzema, Lewandowski
of Cavani dan zie ik ons echt meedoen tot het eind.

Het spel is zo veel minder als Sanchez op links staat, dan is het allemaal op een kluitje en loopt hij zich 7 van de 10 keren vast.
Sanchez rechts en The Ox/Cazorla/Walcott links is beter.

Gaap, alweer de 295687409872ste persoon die ook maar iets met Arsenal gemeen heeft hetzelfde heeft te zeggen over hun titelkansen komend seizoen.

30 juli 2015 om 15:25

Net zo vermoeiend als dat jij de zoveelste persoon bent die hetzelfde hierover zegt. Je hoeft het niet te lezen en als je het al leest hoef je niet per se te reageren.

30 juli 2015 om 16:21

Maar het is wel waar. #chelseachampions2016

Ik denk wel dat Arsenal het beter gaat doen dan de afgelopen 10 jaar. Ze kunnen 2e worden en met geluk 1e. Maar als arsenal weer geen kampioen wordt dit jaar, met dit sterk elftal, worden ze nooit meer kampioen (bij wijze van).

Het is dus "Do or die" voor Arsenal.

30 juli 2015 om 15:24

Want na dit seizoen eindigt de PL of houdt Arsenal op te bestaan?

Ik verwacht Manchester United, City en Chelsea en Arsenal voor plaats 4.
Arsenal wordt geen kampioen.

Als de blessures een keer meevallen is de kans al een stuk groter. Maar daarnaast.moet er gewoon een cvm bij, want alleen Coquelin is te weinig. En ja, een spits. Maar wie? Benzema komt toch niet, dus doe maar Lacazette.

30 juli 2015 om 18:50

What about linksback? Monreal en Ginbbs zijn beide middelmaat? Voor de rest is het wel echt goed daar bij Arsenal.

30 juli 2015 om 19:32

Monreal heeft echt een goed seizoen gehad, dus die hoeft niet vervangen te worden denk ik. Gibbs is home grown en goed genoeg als back-up.
Weet ook niet echt wie je als linksback kan halen die beduidend beter is dan Monreal? Cvm is gewoon de topprioriteit. Daarnaast is het hopen dat Giroud een topjaar draait dus.

30 juli 2015 om 23:41

Gaya van Valencia naar het schijnt een supertalent. Zelf ken ik hem niet goed. Of natuurlijk Coentrao als die een basisplek wil ipv back-up voor Marcelo.

Of Arsenal fan Alaba

31 juli 2015 om 11:03

@gooner4

Monreal heeft zo nu en dan periode gekend waar in hij wat piekte vorig seizoen maar je komt mij niet vertellen dat hij kampioen-waardig materiaal is.

Linksbacks zoals Digne, Rodriguez, Coentrao en Alex Sandro om mee te beginnen zijn makkelijk beter.

Ze missen nog een Topspits en een Controleur verder is de selectie vrij compleet 2 of 3 echte versterkingen erbij en ze kunnen echt meedoen.

Arsenal supporters / spelers / trainer en oud spelers roepen dit elk jaar. Alhoewel ze elk jaar een teleurstellende periode doormaken, word deze periode steeds korter. Dus ik zeg nooit nooit.

Maar ik heb dit gevoel van Sol eerder bij United dan Arsenal komend jaar...

Ik ben het helemaal eens met Campbell hier. Ben misschien wat bevooroordeeld omdat ik Arsenal de mooiste club van Engeland vind maar feit blijft wel dat er vergeleken met vorig seizoen bijna geen mutaties zijn. Mensen kunnen dit afdoen alszijnde 'maakt niet uit want Chelsea/ Utd versterken zich' maar een goed draaiend team intact houden is misschien wel belangrijker dan een heel goede aankoop.

Ik ben het eens met Adiltaarabt m.b.t. een topspits. Als deze zich prima weet te in te passen in het team (zie b.v. mijn opstelling) kan het weleens een heel mooi seizoen gaan worden.

Cech
Debuchy
Gabriel
Koscielny
Gibbs
Coquelin
Ozil
Ramsey
Alexis
Walcott/Aank
Cazorla
30 juli 2015 om 16:46

Edit: Mensen, niet vergeten dat Arsenal met Cazorla ook een prima hangende linksbuiten heeft (zoals Sinkgraven gisteren bij Ajax speelde).

De concurrentie is zwaar. Ik moet het eerst nog gezien. Het kampioenschap zal uiteindelijk bepaald worden door verschillende factoren. Alles moet kloppen, tenzij alle concurrenten een off-season hebben. Maar dat zie ik niet weer gebeuren.

Het gaat trouwens niet alleen om de spelers die je hebt (logisch). Ik denk dat Arsenal een streepje voor heeft als het gaat om de hechtheid van de groep. Veel jongens zijn al jaren samen en kennen Arsenal van binnen en buiten. Ook is Arsenal voetballend sterker dan de rest, wat misschien ook weer wat compenseert.

31 juli 2015 om 11:01

Dat voetballend sterker maakt niet zo veel uit als je in de cruciale fases er geen punten aan over houdt, volgens mij hebben de vorige jaren/seizoenen dat toch echt duidelijk gemaakt. En zoveel sterker is Arsenal voetballend niet in tegenstelling tot Chelsea bijv., meer een kwestie van Mourinho die het na laat terwijl City voetballend ook gewoon sterker.

31 juli 2015 om 12:41

Nee, maar het zijn wel kleine dingen die in het voordeel spreken. Ik bedoelde hier ook mee dat het misschien iets compenseert, bv dat Arsenal iets minder kwaliteit heeft dan Chelsea.

Arsenal is voetballend wel een stuk sterker dan Chelsea. Mourinho is waardeloos in aanvallend veldspel en hoopt gewoon op bevliegingen van de toppers.

Dit is het eerste jaar dat ik ook echt hoop heb op een titel, vorige jaren hadden we simpelweg een mindere selectie, nu kunnen we ons meten met Utd City en Chelsea en is onze selectie ook nog eens een stuk ouder.

Een spits en een vedediger van wereldklasse

Cech
Bellerin
T.Silva
Koss
Monreal
Ramsey
Coquelin
Alexis
Ozil
Cazorla
Benzema

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren