Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Man United brengt bod van honderd miljoen euro uit’

Laatste update:

Manchester United nam Bastian Schweinsteiger over van Bayern München en zou nu een tweede speler weg willen halen uit Beieren, zo meldt SPORT1. De club van manager Louis van Gaal zou een Mega-Angebot van liefst honderd miljoen euro op Thomas Müller aan het voorbereiden zijn.

/

De 25-jarige middenvelder annex aanvaller kan naar verluidt een contract voor vijf seizoenen tekenen op Old Trafford. Het zou niet eens als een verrassing komen als United zich met een voorstel bij Bayern meldt, want Müller wordt al maanden in verband gebracht met een transfer naar de Premier League en boulevardkrant BILD schreef drie weken geleden al dat United 160 miljoen (transfersom plus salaris) zou willen reserveren voor de wereldkampioen.

SPORT1 haakte op die berichtgeving in en meldde op 7 juli dat United tot 82 miljoen zou willen gaan, maar datzelfde medium gaat nu dus uit van een bod van honderd miljoen. Hoe het ook zij: United zal diep in de buidel moeten tasten om het tot medio 2019 doorlopende contract van Müller af te kopen. De 62-voudig international brak onder Van Gaal overigens door in het eerste elftal van Bayern.


Denk jij dat Manchester United echt honderd miljoen euro wil betalen voor Thomas Müller?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Onmogelijk, slechts een gerucht.

20 juli 2015 om 19:36

Ik denk echt wel dat United 80 tot 90 miljoen wilt betalen voor Muller. Zeker wel, aangezien hij broodnodig is bij ManU.

20 juli 2015 om 19:43

Dit moet v Gaal toch niet goedkeuren? Plak je meteen het label 'duurste speler aller tijden' op een jongen als Müller. Die haalt daar toch niet zijn motivatie vandaan, terwijl hij ineens wel met een immense druk te kampen heeft.

20 juli 2015 om 19:47

Muller lijkt mij echter niet iemand die daar heel erg veel om geeft.

20 juli 2015 om 19:48

Müller heeft juist geen last van die druk. Nooit gehad en zal hij ook nooit hebben. Niet dat het uitmaakt want hij gaat toch niet weg.

20 juli 2015 om 19:53

Müller zou dan als spits gaan spelen verwacht ik, of anders hangend op rechts, want op het middenveld is voor hem geen plaats neem ik aan ... Schweinsteiger, Schneiderlin en Mata of wellicht zelfs Rooney zullen het middenveld gaan vormen in dat geval. Depay of Young op links en zolang Di Maria er nog bij is zal hij wel op rechts gaan spelen. Dan blijft enkel de positie van spits over. € 100.000.000,- is m.i. wel erg veel geld voor een relatief beperkte voetballer als Müller en als pure spits kunnen ze beter Higuain of Benzema halen, die hebben in voetballend opzicht veel meer in huis.

20 juli 2015 om 20:01

Maar van Gaal wel, die is überhaupt niet te spreken van de transfersom van Di Maria, moet je nagaan als daar nog eens 25 miljoen (waarvoor je naar mijn mening al héél wat redelijke spelers zou kunnen halen) bovenop komt!

20 juli 2015 om 20:01

Müller is voor Bayern en Duitsland belangrijker dan dat Higuain en Benzema dat voor Real waren. Müller wordt door veel mensen zwaar onderschat, maar voor mij is hij misschien wel de beste speler van Bayern.

20 juli 2015 om 20:02

Higuain sowieso niet, want die is overrated. Ik denk dat met al die voetballende en technische types om zich heen, Muller juist heel erg goed uit de verf zou komen. Om vanuit elk hoek een goal te maken

20 juli 2015 om 20:03

Na Robben inderdaad, als Thiago en Götze hun topvorm vinden dit seizoen zijn die mijns inziens ook beter.

20 juli 2015 om 20:24

Gotze en Thiago ? Ja op technisch vlak zijn ze beter, maar dan houdt het ook op. Muller is fysiek sterker, kan kopen, goals maken, heeft een betere drive en blijft 90 minuten lang gaan als een banaan. Nee dan geef mij Muller maar, 90 miljoen zou een prima bedrag zijn voor hem.

20 juli 2015 om 20:46

Aan het einde van vorig seizoen zat Götze op de bank omdat Müller beter presteerde. Götze kan daar nog veel leren.

20 juli 2015 om 21:01

Relatief beperkt?

Dat lijkt maar zo. Die jongen beheerst bijna alles. Ziet er alleen niet goed uit

20 juli 2015 om 21:06

Meest beperkt? Een van de meest functionele ter wereld, mi.

20 juli 2015 om 21:33

Zijn passing is niet erg goed en zijn technische vaardigheden zijn ook vrij beperkt, hoewel zijn functionele techniek an sich natuurlijk prima is. Als spits vind ik hem vrij aardig, maar als middenveld kan hij me niet bekoren. (kwestie van smaak)
Qua loopvermogen, fysieke kracht, neusje voor de goal en inzet zit hij bij hem wel goed. Tel daarbij op dat Van Gaal een van zijn grootste fans is en een transfer lijkt niet zo onwaarschijnlijk. Misschien wordt het een ruil met gesloten beurzen : Di Maria voor Müller. Wie weet ...

21 juli 2015 om 00:06

Jij hebt er duidelijk vrij weinig kijk op. Mueller is op Robben na de belangrijkste speler van Bayern.

20 juli 2015 om 23:08

Sport is heel betrouwbaar

Haha wat een onzin, Rummenigge zei al dat Bayern geen spelers meer gaat verkopen aan Manchester United en dat Manchester United ook niet gevraagd heeft naar Muller en als dat wel het geval was: ze verkopen hem toch niet. Een week later brengt United een bod uit op Muller? Right.

20 juli 2015 om 19:38

Dat kan Rummenigge wel zeggen, maar als er daadwerkelijk 100 miljoen geboden wordt dan legt hij echt wel een grote strik om Muller en brengt hem hoogstpersoonlijk naar Manchester......maar zo ver gaat dit natuurlijk echt niet komen. Absurd gerucht.

20 juli 2015 om 19:41

Nee dat gaat Rummenigge niet doen tenzij hij alleen maar boze fans wil en zijn eigen club schade aan wil brengen. Muller is een kind van de club net als Schweinsteiger dat was/is. Er was al ophef over Schweinsteiger toen hij verkocht werd, Rummenigge wil dat echt niet nogmaals meemaken met Muller en dan zal het nog 100x erger worden.

20 juli 2015 om 19:50

Müller is een te grote naam. Hem verkopen terwijl ze geen geld nodig hebben zou er niet ingaan. Müller is hard op weg een van de grootste Bayern spelers te worden en zowel het bestuur als de fans weten dit. Schweinsteiger zei altijd al eens in het buitenland te willen spelen dus de fans zagen dat aankomen en zelfs dat viel bij sommige niet goed. Müller wegdoen zou een pr ramp zijn.

20 juli 2015 om 19:51

Ik wel net zeggen. Bayern-fans en iconen zullen uitzinnig worden als de club een van haar beste spelers en jeugdproducten verkoopt. Maakt niet uit voor welke som geld dat is, zulke zaken zijn onbetaalbaar.

Achterlijke bedragen ook. Pff ik vind Müller ook helemaal niet passen bij United. Laat hem lekker blijven bij Beieren.

20 juli 2015 om 20:22

Helemaal mee eens vind ook dat Müller moet blijven bij Beieren .
Nu je dit bericht leest hoeveel mag Van Gaal ik denk dat van Van Gaal,
hier buiten staat .wat zijn de plannen van United om van die mega bedragen uit te geven.

Veels te veel muller is 60 mil waard

20 juli 2015 om 20:22

Als Bale 90 is, en di maria 70 (ofzo), dan is muller makkelijk 100 waard.

Pomp 100 miljoen in die verdediging en je wordt kampioen imo.

Schandalig bedrag voor deze overschatte en bovendien irritante speler.

20 juli 2015 om 19:42

Schandalig bedrag is het zeker maar muller is geen overschatte speler. Ik vind hem eerder wat ondergewaardeerd, hij scoort veel en op belangrijke momenten en is enorm belangrijk voor bayern en duitsland

20 juli 2015 om 19:47

Waarom is Müller volgens jou overschat? Ik zou dan graag weten wat je overschat aan hem vindt.

20 juli 2015 om 19:57

Omdat hij vrijwel alleen intikkertjes scoort mischien.

20 juli 2015 om 20:02

Zijn inzicht is zijn kracht en iets waar hij al jaren om geroemd wordt.

20 juli 2015 om 20:23

Sorry hoor, je noemt meteen de grootste kwaliteit die heeft en misschien wel bij de beste 3 ter wereld hoort. Of denk je dat Ronaldo Braziliaan altijd wonderschone doelpunten maakte? Nee denk dat 80 a 90% intikkertjes waren en dat is in mijn ogen de meest complete spits die er geweest is. Kun je ook nog nagaan dat Muller een aanvallende middenvelder van origine is.

20 juli 2015 om 20:24

Bij de meningen over muller onderscheiden zich altijd de mensen met voetbalinzicht en de mensen die dat niet hebben. Muller zou letterlijk bij elk team in de basis staan.

20 juli 2015 om 20:26

Kijk maar op het Youtube account van de Bundesliga met de compilatie van Mullers top 5 goals, als dat intikkers zijn.

20 juli 2015 om 20:36

Eerst wordt Rooney de eerste spits en nu brengen ze een bod uit op muller voor 100 miljoen

20 juli 2015 om 21:03

Muller kan prima achter Rooney spelen. Ik zie de wisselwerking tussen hen wel zitten.

20 juli 2015 om 21:43

Ik zie liever Rooney achter Müller, of nog liever ; Rooney achter Benzema ...

20 juli 2015 om 21:03

Müller overschat? Misschien wel de meest onderschatte topvoetballer van zijn generatie. In ieder geval buiten Duitsland.

20 juli 2015 om 23:07

Inderdaad zeg geen flitsende speler. Maar oh zo doeltreffend en belangrijk in de eindfase. Verzuimd zelden en verder gewoon enorm compleet. Weinig van dit soort spelers bestaan.
Kopsterk, doelgericht, fysiek sterk, aanjager, loopvermogen, verdedigend staat hij ook z'n mannetje en misschien wel zijn grootste pluspunt het vermogen om in de eindfase beslissend te zijn. Waar velen in de eindfase de verkeerde pass of niet de juiste ruimte creëeren voor een schot is Muller een uitblinker.

Vrijwel iedere seizoen dubbele cijfers in zowel doelpunten als assists. Klasbak!

Krijg je daar gratis Lewandoski bij ofzo? 100 miljoen voor Muller is natuurlijk onzin

20 juli 2015 om 20:25

Met de prijzen van tegenwoordig is 100 miljoen niet zo gek. Muller is nog een klasse beter dan di maria of bale.

20 juli 2015 om 20:50

In die perspectief zou je het zeker wel terecht kunnen noemen. Ik ze ook beter dan die twee al moet ik wel zeggen dat Di Maria twee jaar terug bij Real Madrid wel enorm goed was en op basis van de transfermarkt tegenwoordig dat wel waard was.

100 miljoen voor Müller? haha wat een grap zeg..Gelukkig is het maar een gerucht.

Hahahahha 100 Miljoen.... laat me niet lachen... kom op man

Nee. Dit lijkt me onzin. Bayern laat hem niet gaan en bij Man United hebben ze al ongelofelijk veel spelers voor zijn posities. Ik denk dat dit onzin en slechts een gerucht is.

Totaal onnodig op het al drukke middenveld, mag toch hopen dat het een onzin gerucht is.

20 juli 2015 om 19:46

Hij kan ook goed voorin uit de voeten, zowel hangend op rechts als in de spits. Maar dit is echt waanzinnig veel geld voor een relatief beperkte speler als Müller, ook al is hij Duits international en heeft hij scorend vermogen. Los van de (hoge) transfersom verrast het bericht mij niet. Van Gaal heeft altijd duidelijk laten blijken een enorme fan van Müller te zijn. Zou ook een prima tandem met Rooney kunnen vormen.

20 juli 2015 om 20:26

Muller is echt niet beperkt hoor. Een van de beste spelers van het moment.

20 juli 2015 om 20:40

Technisch zeer beperkte voetballer. € 100.000.000,- is een belachelijk hoog bedrag voor zo'n speler. Het is wel een type die alles eruit haalt wat erin zit. Een echte ouderwetse Duitse voetballer. Een doorzetter met een goed gevoel voor het benutten van open ruimtes. Kan een goal maken op alle mogelijke manieren en heeft een uitstekend loopvermogen. Kan ook redelijk koppen. Dan heb ik meteen al zijn sterke punten ook opgenoemd. Is wel zeer afhankelijk van de aanvoer en kan niet op eigen kracht een opening forceren. Met Depay op links zullen er weinig voorzetten komen. Al heeft Bayern hetzelfde probleem natuurlijk met Robben en Ribery. Het afgelopen seizoen heeft Müller weinig gespeeld bij Bayern, dus wie weet komt er een transfer aan.

20 juli 2015 om 20:48

Raad je aan wat meer wedstrijden te kijken, technisch misschien niet de sterkste maar zeker niet zwak. En weinig wedstrijden? 48 wedstrijden dus met gemiddeld 74 min per wedstrijd.

20 juli 2015 om 20:53

Het klinkt misschien heel gek wat ik nu zeg, zou hij niet ooit op de positie van Xavi of Modric kunnen spelen met zo een inzicht? Hij is niet technisch nee, maar als je zo een speler kunt transformeren zoals Wenger dat het Henry deed zou dat niet positief kunnen uitpakken?

20 juli 2015 om 20:58

@afcajax83 Je doet alsof je muller veel ziet spelen, maar je zegt wel dat hij weinig gespeeld heeft. Terwijl hij na Neuer, Bernat en Lewan de meeste minuten gemaakt heeft in de BL dit seizoen.

20 juli 2015 om 21:04

@kerry Dixon : Klinkt inderdaad gek. Denk niet dat hij op die positie goed uit de verf zou komen. Ik vind Müller persoonlijk het beste als (valse) spits. Als aanvallende middenvelder vind ik hem al een klasse minder. Hij mist de passing voor die positie. Bovendien haal je dan zijn belangrijkste kwaliteiten weg : diepgang / loopvermogen en zijn neusje voor de goal. Het inzicht voor ruimte in aanvallend opzicht (het benutten van ruimte) is iets anders dan inzicht bij het geven van bijvoorbeeld een steekpass.een Modric kan een dergelijke controlerende rol als (ex-)aanvallende middenvelder wél goed aan, aangezien hij beschikt over meerdere kwaliteiten, zoals passing en inzicht. Daarnaast is Modric in technisch opzicht ook superieur aan Müller. (dat is toch meer een loper)

20 juli 2015 om 21:27

@gefegeld : Het klopt dat ik vrijwel uitsluitend oordeel o.b.v. Champions League wedstrijden en interlands, want van Bayern zie ik slechts af en toe wedstrijden uit de Bundesliga. (vaak samenvattingen)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het verkeerde been ben gezet door de Nederlandse Wikipedia-pagina over Müller ...
Die is kennelijk niet recent bijgewerkt. Er staat dat hij in 2014/2015 slechts 10 wedstrijden speelde, terwijl ik op de Engelse Wikipedia-pagina zie dat het er een stuk meer zijn geweest. Wat betreft speelminuten dit seizoen zat ik dus helemaal fout. Ik blijf wel bij mijn mening dat hij aan de bal niet veel toevoegt. Technisch is hij beperkt, hoewel hij een redelijke functionele techniek heeft.

M.i. is Müller het meest waardevol als (valse) spits. Als flankspeler of aanvallende middenvelder vind ik hem absoluut ongeschikt voor de absolute top. Dat is althans mijn mening. Het is wel een harde werker die alles uit zijn mogelijkheden haalt. Als middenvelder ben ik zeker geen fan van hem, als spits is hij wel degelijk een topspeler, al vind ik een Benzema meer geschikt als spits voor United. (blijft natuurlijk een kwestie van smaak)

Wat een astronomisch bedrag, als ze dat nou gaan investeren in de verdediging speelt United gegarandeerd voor het kampioenschap. Hoe dan ook, denk dat dit bericht maar een gerucht is.

Wat een bod zeg. MU heeft vast niks te doen. Muller mag niet weg zo ja kan de kritiek op Pep alvast komen

20 juli 2015 om 19:44

@ Bellamyll

Voor 100 miljoen zou ik Muller lekker laten gaan. Het is een prima voetballer, maar 100 miljoen is een krankzinnig hoog bedrag. Overigens zou het een onbegrijpelijke aankoop zijn. Hij kan op de positie van Rooney en Mata, maar dat zijn al twee toppers.

20 juli 2015 om 19:56

Sinds xijn doorbraak 6 jaar geleden heeft hij slechts 3/4 wedstrijden gemist vanwege blessures en in 5 van de 6 seizoenen was hij de speler met de meeste doelpunten/assists, is een van de beste en meeste constante spelers. Plus een jongen die sinds zijn 12e bij de club zit en een van de meest populairste spelers is, zowel bij de fans als marketing gezien. En nog geen 26 jaar. Voor 100m krijg je geen vervanger. Zat geld in de kas ook.

20 juli 2015 om 19:58

Maar je verliest een persoonlijkheid. Bayern gaat veranderen als Muller weggaat en hij is een van de weinige die de team draagt wanneer het niet lukt

20 juli 2015 om 19:59

Bayern heeft helemaal geen geld nodig, bovendien kan Muller een van de beste spelers van de wereld worden of misschien is dat dat al, en ingaand op jou laatste opmerking kan Muller ook prima hangend op rechts spelen waar MU niet meer heeft dan Valencia (en Di Maria kan daar ook maar die gaat denk ik weg en anders speelt die op het middenveld)

20 juli 2015 om 20:36

Jammer is wel natuurlijk dat Guardioala hem eruit haalt als hij het team gaat dragen.

Haal dan Lewandowski voor €60mio.

Lijkt me een waanzinnig bedrag voor een relatief beperkte voetballer. Qua mentaliteit, fysieke kracht en loopvermogen zou hij wel goed in de Premier League passen. Heeft ook een neusje voor de goal en past goed in het keurslijf van Van Gaal. Maar zoals ik zal zei ; € 100.000.000,- is m.i. te veel geld en bovendien betwijfel ik of hij Bayern wil verlaten. Zou wel een onbetwiste basisspeler zijn bij United en bij Bayern schommelt hij altijd tussen middenveld, aanval en bank.

De Gea
Darmian
Smalling
Blind
Shaw
Schweini
Schneiderlin
Rooney
Mata
Muller
Depay

Knatergek!

Muller is een goede speler, maar geen speler om 100 miljoen euro voor neer te tellen. Het wordt steeds lachwekkender. Overigens zou Man Utd meer gebaat zijn bij Bale. Muller is een speler die in de as moet spelen en daar staan Rooney en Mata al. Voor op de vleugels kan er wel wat bij, want Di Maria gaat waarschijnlijk vertrekken.

20 juli 2015 om 19:48

Bale zou inderdaad een goede aankoop zijn. Kan op meerdere posities uit de voeten. Het is dus een polyvalente speler om in Van Gaal-termen te blijven ... ;-)

Muller is inderdaad ook een goede speler, maar het is een relatief beperkte voetballer die zeker geen € 100.000.000,- waard is in mijn ogen.

20 juli 2015 om 19:50

@ Afcajax83

Ja, overigens vind ik Bale net zo goed geen 100 miljoen euro waard, maar goed de bedragen worden met het seizoen krankzinniger.

20 juli 2015 om 19:55

Ja, inderdaad. Daarbij komt natuurlijk wel dat Real Madrid ook geen misselijk bedrag heeft betaald aan Tottenham Hotspur voor Bale. (al blijft het belachelijk)

Schandalig, wat een decadentie! En wat verloochent Van Gaal zich zeg! Met Oranje zat er weinig op dan zijn aanvallende principes te laten varen, maar inmiddels is van de opleidende visionair met oog voor de lange termijn ook niets meer over. Laat staan van wat United nog een beetje mooi maakte: inmiddels is het net zo'n poenerige koopclub als Chelsea, Liverpool en stadsgenoot Manchester City...

20 juli 2015 om 19:53

Jouw club doet in Nederland niet anders !!

23 juli 2015 om 23:36

Wat een gelul! PSV laat juist zien dat het steeds meer en opleidingsclub wordt. Het is eenilusie te denken dat je je hele team kunt baseren op eigen jeugd en daarom koopt PSV voor de kern directe versterkingen. Neemt niet weg dat de Herdgang vorig jaar met Zoet, Brenet, Hendrickx, Willems, Depay en Locadia sterk vertegenwoordigd was in de selectie, terwijl Brands deze zomer een heel elftal eigen talent beloonde met hun eerste langlopende profcontract, waaronder toptalent als Paal, Bergwijn en Alberto. Dat laat langetermijnvisie en ambitie zien en heeft niets te maken met Van Gaals blinde koopzucht.

20 juli 2015 om 20:05

Eindelijk iemand die het zegt, na meer dan 30 reacties hierboven die het er niet over hebben.

United is ook gewoon een gore koopclub, niks anders dan City, Psg en ga zo maar door.
Alle United fans hebben nu niks te zeggen over City!

21 juli 2015 om 00:09

Het verschil is echter wij zijn groot geworden met relatief weinig geld en hebben het op normale manieren gekregen(merchandising en Adidas-contract) Bij City komt het van olie-geld en bij Chelsea, geen idee waar die Rus het vandaan haalt.

20 juli 2015 om 20:07

@ Gomes1psv.

Mcnair, Wilson, Pereira en Blackett? Zijn even snel vier namen die bij hem zeer zeker een kans gaan krijgen! Daarnaast is het nu gewoon zo dat deze man komend seizoen Moet presteren, dan kan hij idd maar even zijn budget opgaan maken. Hij is dus zeker nog een opleidende visionair mer oog voor de lange termijn, maar behoudt zijn zicht niet alleen in de verte, maar ook dichtbij. Niet zo gek lijkt mij.

Overigens moet je dit bericht met een korrel zout nemen, alsof Bayern Muller laat gaan. Die man is huge in Bayern en Duitsland en Rumminge heeft al een icoon laten vertrekken, wanneer hij er nog 1 laat vertrekken, kan hij ook vertrekken.

20 juli 2015 om 21:50

Ik als United fan vind het ook zeer afschuwelijk. Alleen is er een grote maar. SAF kocht middelmaat of talenten zoals Anderson, Smalling en Jones die hun talent niet of nog niet waar maakte.

Het elftal dat hij Moyes achter liet was compleet uit balans, jeugd kreeg nauwelijks de kans of was niet goed genoeg meer (toch is United grootste opleider voor Pl). Dat er een inhaalslag moest worden gemaakt is duidelijk maar ik had ook liever gezien dat spelers zoals Pogba en Morrison hun kansen hadden gehad/gepakt. Dat jeugd team was echt heel sterk. Macheda/petrucci/pogba/morrison gebr Keane en Thorpe leken echt klaar voor het eerste elftal. Allemaal zijn ze inmiddels vertrokken of weg gegaan. Ik vraag me af of er binnen United over gesproken is.

Ik roep sinds de aankoop van Fellaini en Mata al dat de identiteit is verdwenen en ben bang dat het even duurt. Het enige wat ik hoop is dat men nu zo erg achter talenten als Goss, Hardop, Wilson, Tuanzebe, Rashford en Mensah gaat staan dat die jongens ook opvolgers van Carrick, Valencia en Schweinsteiger worden. Dat er weer een normale flow in het spelers verloop komt zodat we de busby mentaliteit weer terug krijgen.

Ergens heb ik ook wel het gevoel dat dit weer een beetje hersteld wordt.

Als iemand 100 miljoen waard is op Messi en Ronaldo na is t muller misschien wel, zo Duits as you gonna get en een echte teamspeler, dat is toch waar van gaal naar zoekt getuige darmian, schweini, schneiderlin en Herrera

20 juli 2015 om 20:29

100% mee eens. Als er iemand zoveel waard is, is het muller wel.

Ik mag toch hopen van niet Schweinsteiger deed al pijn.......als Müller ook nog gaat wordt t rellen op de Südkurve

Dat zou ook kunnen betekenen dat er een Di Maria-swap komt, met enkele tientallen miljoenen geld erbij. Dan zou deze figure kunnen kloppen.

20 juli 2015 om 20:54

Dat zou een mooie deal zijn, maar volgens mij was Di Maria rond met Psg.

21 juli 2015 om 16:22

PSG heeft interesse in hem, maar geeft zelf al aan dat het erg lastig wordt. Ik denk dat United hem alleen weg doet als ze er een heel goede vervanger voor terug krijgen, in geval van een swap zou dit dan ook gebeuren. Persoonlijk zie ik Di Maria liever niet weggaan, die kwaliteit die is er nog wel, kan er elk moment weer uitkomen.

Belachelijk bedrag en vooral onnodig. Muller is een ongeloofelijk goede speler en een type waarvan er maar weinig te vinden zijn maar United heeft hem niet nodig. Hij speelt als 2e spits of daar net achter, eigenlijk overal waar Rooney ook kan staan met uitzondering dat Muller ook nog wel eens op de rechter vleugel wil verschijnen.

Maar als je al Mata, Di Maria, Depay, Rooney, Fellaini & Young hebt voor al die posities dan is zijn aankoop niet te begrijpen. Dit zijn er al 6 voor 3 posities terwijl je ook nog jongens als Herrera kan doorschijven naar "10".

Hoewel ik Muller een ontzettend onderschatte voetballer vind, is 100 miljoen wel heel erg overdreven veel geld. Maar ja, je doet er niks tegen, Dit is nu eenmaal de trend die de laatste jaren is ontstaan.

ik zie hier wel een dealtje met Di Maria uit rollen..
geen gekke opstelling als je t mij vraagt

DDG
Darmian
otamendi
Rojo
Shaw
ander/carric
Muller
basti/morgan
mata
Rooney
memphis
20 juli 2015 om 20:08

Dan zal ik als ik jou was wel Mata en Muller laten wisselen van plek
Kan Mata zijn steekpasjes geven en kan de gehele voorhoede op deze manier veel van positie wisselen, zodat er altijd iemand in de 16 opduikt, want afmaken kunnen ze alle 3.

20 juli 2015 om 20:15

Waarom Muller op het middenvled en mata op rechts? het is toch veel beter als je die twee omwisselt.

20 juli 2015 om 20:19

ik weet niet waar iedereen vandaan haalt dat Mata een 10 is, op rechts heeft ie zn beste wedstrijden gespeeld
Kijk bijvoorbeeld zijn combinaties met Herrera tegen Spurs en Liverpool

20 juli 2015 om 20:46

Mata is een echte ''10'''. Bij Valencia speelde hij vaak vanaf de linkervleugel en vorig seizoen heeft hij de meeste wedstrijden onder Van Gaal inderdaad op de rechtervleugel gespeeld en daar zaten uiteraard ook goede wedstrijden bij. Zijn ''beste'' positie blijft die van Cam. Een speler als Müller is een loper met veel scorend vermogen en zeker geen spelverdeler in mijn ogen. Daarom zou ik het persoonlijk anders neerzetten, namelijk zó ! (zie opstelling)

De Gea
Darmian
Smalling
Blind
Shaw
Schweini
Schneiderlin
Mata
Rooney
Depay
Müller
20 juli 2015 om 22:26

Waar haal je vandaan dat mata een echte 10 is? Omdat hij toevallig op FIFA cam is? Bij al zijn clubs heeft hij de meeste wedstrijden op de vleugel gespeeld, de managers zullen dr vast wel een goeie reden voor gehad hebben nietwaar?

20 juli 2015 om 22:41

Nee, natuurlijk niet. Volgens Fifa is ook Di Maria een Cam, terwijl die juist beter tot zijn recht komt als linkshalf of als vleugelspeler. Mata heeft zelf aangegeven dat zijn beste positie die van aanvallende middenvelder is. Zijn kwaliteiten (steekpass, inzicht) komen daar ook het beste tot hun recht naar mijn mening. Op de vleugel kan hij ook prima spelen, de reden dat zijn managers hem daar meestal posteerden, was omdat er andere spelers centraal speelden en Mata de rol op de vleugels ook aardig invult. Als Rooney op ''10'' komt te staan zal Mata zonder mokken als RAM of LAM spelen.

Is Muller zo broodnodig bij Manchester United dan? Ik dacht dat ze juist nog een centrale verdediger en misschien een spits zochten, al lijkt Rooney wel vertrouwen te krijgen voor de spitspositie. Muller is wel een goede speler maar 100 miljoen is toch wel erg veel en ik heb niet het idee dat hij heel erg nodig is.

20 juli 2015 om 20:51

Di Maria en Müller zou een ruildeal kunnen worden. Müller staat niet altijd in de basis bij Bayern, kan zich althans niet richten op één positie (wordt afwisselend als middenvelder of spits gebruikt) en Di Maria is niet gelukkig onder Van Gaal in Engeland. 1 en 1 is 2. Di Maria kan als Lcam spelen bij Bayern en Müller zou een uitstekende spits zijn voor United, al blijf ik de transfersom hoog vinden voor een technisch gemankeerde speler als Müller. Rooney kan centraal op het middenveld spelen of als ''10'' en Mata kan vanaf rechts spelen, net als vorig seizoen. Müller achter Rooney zie ik minder zitten. Rooney is namelijk technisch meer onderlegd en kan Müller prima wegsturen de diepte in. Andersom zie ik dat minder snel gebeuren. Rooney boet in aan snelheid.

De Gea
Darmian
Smalling
Rojo/ Blind
Shaw/ Blind
Schweini
Schneiderlin
Rooney
Mata
Müller ?!?
Depay/ Young

Dikke doei. Muller gaat gewoon niet weg. Zelfs niet voor dat bedrag.

Waar gaat het heen met de voetbalwereld?

Als dit waar is (wat ik overigens betwijfel) dan geeft United In 12 maanden bijna een half MILJARD uit en zijn ze met stip City en Chelsea voorbij als KOOPclub nummer 1 van de PL. En laat ze dan ophouden met roepen dat ze achterstallig onderhoud aan de selectie repareren, want zo begonnen die andere destijds ook. Hiervoor werd ook altijd grof betaald, Mata, Felaini, vPersie, en iets langer geleden Berbatov. Rooney etc. En maar bashen richting City over dat dat een koop lub is.

20 juli 2015 om 20:23

Een miljard, lol, ik mag hopen dat je geen boekhouder bent.

20 juli 2015 om 20:29

Half miljard, Lezen!

20 juli 2015 om 21:17

Is ook onzin, komt nog niet eens tot de helft.

21 juli 2015 om 08:37

DiMaria 75, Schneiderlin 35, Shaw 37, Herrers 36, Depau 27, Rojo 20, Darmian 18, Schweinsteiger 18, Blind 17,5 en Falcao 7,5 loan fee.
Tel daar 100 van Muller op en Louis v Gaal spendeert 390 miljoen in 12 Maanden. Dus hij komt aardig in de buurt toch? Muller zal echt Louitjes laatste niet zijn hoor.
Als United kampioen wordt dan komt dat natuurlijk door de vakman vGaal, en als ze geen kampioen worden dan is dat ook logisch omdat v Gaal als opbouw trainer tijd gegund moet worden, yeah. Voorlopig is hij sneller met geld uitgeven dan met resultaten halen.

21 juli 2015 om 16:24

Jij vult in dat Muller komt voor dat bedrag, maar zo ver is het nog niet, daarnaast haal je er niet de bedragen af van de 17 (!) spelers die verkocht zijn.

21 juli 2015 om 16:30

Oh, en wat ook een gegeven is is dat de andere clubs, hoewel niet zoveel, ook flink wat uitgegeven hebben. Liverpool bijvoorbeeld zo'n honderd miljoen, Chelsea en City zullen er niet veel vanaf zitten. Om echt het verschil tussen de clubs te kunnen bepalen dien je eerst te moeten kijken naar wat het gemiddelde bedrag is wat er zoal uitgegeven wordt en dan te kijken hoeveel United erboven zit.

Kijk ook eens naar het gegeven hoe klein Chelsea en City waren, en hoe ze van de 1 op andere dag er hele nieuwe teams hebben neergezet, de bedragen die geïnvesteerd waren, bedragen niet bekostigd door de club zelf, waren astronomisch en niet zelf 'verdiend'.

20 juli 2015 om 21:00

Vreemd genoeg hoor je geen United fan daarover, terwijl zij de afgelopen jaren heel hard blaften over Chelsea en Man City dat ze nooit voor zo een club kunnen zijn die alleen maar koopt en koopt. Dat selectie ''repareren'' vind ik ook altijd zo een slap excuus.

Ik geloof het wel, als je ziet dat ze ook gewoon 75 miljoen hebben betaald voor Di Maria.

Man utd moet niks zeggen van chelsea en van hun buren man city.
want zelf smijten ze ook met het geld.

Is miss nog wel erger dan city.

Vieze club dat utd alleen maar kopen kopen kopen.

Ze hebben niet eens een speler rondlopen wat ze zelf hebben opgeleid vanaf de jeugd.

Waardeloze club.
Lekker 100mil
en voeig jaar 80 mil voor di maria.

En in griekeland zijn ze aan het huilen om iedere euro.

Van mij mag utd ook wel eens een transfer verbod krijgen want hun maken echt misbruik van het geld.
maken ze van muller meteen duurste aankoop aller tijde terwijl ik bale ronaldo en messi en ibrahimovic en zelfst een henry meer waard vind dan 100 mil voor een middelmatige voetballer als muller.

Ja muller is een vechter en een werker.
maar heeft 0 techniek en bepaald snel is hij ook niet.

Is mser type kuyt wat maar blijft gaan maar om daar 100 mil voor te trekken.

Dan zie je dat geld in het voetbal gezien word als een doos met legoblokjes ....

20 juli 2015 om 20:19

Niet bepaald snel zeg je dan, door dat te zeggen laat je gelijk zien dat je nooit wedstrijden van hem ziet. Is juist 1 van de snellere spelers van Bayern. Een type Kuyt zou niet zon prijzenkast krijgen die Müller heeft. En bij alle prijzen speelde Müller een grote rol.

20 juli 2015 om 20:30

Ah, geloof jij graag alle geruchten? Of heb je inmiddels niet door dat Manchester United altijd gebruikt wordt door de media in transfergeruchten?

Geen enkele speler rondlopen uit de jeugd? Pereira, Mcnair, Blackett, Lingard, Thorpe hebben allemaal vorig jaar hun debuut mogen maken. Januzaj en Wilson het jaar daarvoor en zitten erg vaak bij de selectie en mogen ook af en toe meespelen bij het eerste elftal. Manchester United's U21 team is kampioen geworden. Vraagje: hoe zit het met de jeugd van Arsenal? Het laatste wat ik daar over gehoord heb is dat ze opnieuw gedegradeerd zijn... moet je je niet daar meer zorgen over maken?

En Muller 0 techniek, niet snel + een type Kuyt? Wauw, je beledigt nu zo'n speler wel heel erg. Doe je dat omdat je dat echt denkt over Muller of omdat hij met United gelinkt wordt en meteen gelooft dat ze 100 miljoen voor hem over hebben?

20 juli 2015 om 20:35

Lekker, Griekenland erbij halen. Grieken hebben zelf ook boter op hun hoofd hoor, en geld hebben ze wel, alleen bij de verkeerde mensen. Koop jij je mobieltje een jaartje later omdat ze elders in de wereld niet te eten hebben?

United is nu aan het doen wat het al die jaren niet gedaan heeft. Alles in 1 keer, maar de bedragen die City en Chelsea er al die jaren ingepompt hebben zijn nog steeds aanzienlijker hoger hoor. Daarnaast heeft United ook veel spelers verkocht.

20 juli 2015 om 20:41

Haha wat een simpele reactie zeg...

Als je zelf je geld verdient, mag je zelf weten wat je er mee doet. Zie niet in waarom dit niet voor United geld. Duidelijk anders dan City, Chelsea of Psg.

Of het slim of verstandig is, is vraag 2.

Wat mij betreft breekt van Gaal met de traditie. Jonge spelers halen en daar toppers van maken. Daarnaast mogen er wat mij betreft ook wel wat meer Engelsen in.

Maar de pers verzint weer een mooi verhaal. Elk jaar hetzelfde. Normaal is het Ronaldo of vorig jaar Bale. Dit gaat zeker niet gebeuren.

Schrijf maar op: zonder goede verdediging en met teveel goede aanvallers? Van Gaal zit voor de kerst lekker thuis in Holland en ManU zit met de ellende.

Fantastische speler. Mooi ook om te zien dat Manu zich niet alleen richt op topspelers, maar ook echt op diegene die qua mentaliteit wat extra's doen om te winnen. Schweinsteiger, Depay en nu Muller.

Ik vraag me alleen af hoe ze dan gaan speler. Ziet van Gaal in Muller een 10, buitenspeler of spits?

Overigens vind ik het mooiste aan Muller nog z'n manier van juichen. Waar iedere speler naar de cornervlag rent om een feestje te vieren met medespelers of de fans, blijft Muller altijd doodleuk staan in de 16 van de tegenstander. Mooier kan je de tegenstander niet laten voelen dat je beter bent. Prachtig.

20 juli 2015 om 20:22

Ach, een kinderhand is gauw gevuld.

20 juli 2015 om 21:07

Zeker :-)

(ik heb echt geen flauw idee waar je op doelt)

Zeer goede speler, maar zo te lezen hiero enorm ondergewaardeerd! Hopelijk komt hij. De creativiteit @ United zal meteen een flinke boost krijgen.
Nog alleen Cr7 en United is er helemaal klaar voor.

100 mln kan ik mij bijna niet voorstellen. Maar Muller is wel een geweldenaar hoor.
Tjonge en als Ramos dan nog naar United gaat... woww

Van Gaal heeft na het vertrek van Falcao en van Persie broodnodig een spits nodig. Bayern zal gek zijn als ze niet het onderste uit de kan halen. Met alleen Rooney en Chicharito gaat hij het niet redden. Muller zou een ideale goalgetter zijn voor United en van Gaal moet met zijn uitgave patroon wel iemand hebben waarop hij kan bouwen. De druk wordt steeds hoger en een miskoop van 80 miljoen kan hem het kampioenschap en zijn baan kosten.

Wat een onzin. Zeer, zeer goede voetballer maar met herrera/mata/perreira en evt di maria is muller niet nodig

Denk niet dat het waar is. Maar mocht het wel gebeuren dan zit de hele identiteit van Bayern in Manchester. Kan je aps Bayern fan nog beter Manchester gaan supporteren.

Mag toch hopen dat Bayern Müller niet laat gaan. Dat zou een gigantische flater zijn. Fantastische speler die perfect bij Bayern past en nog jong is.

Muller is een geweldige speler. Hij kan scoren hij kan werken hij is een betere versie van Dirk Kuyt. Alleen hij is geen 100 miljoen waard. 65 70 dat is zijn waarde. Maar Muller wil eigenlijk helemaal niet weg bij Bayern. En Bayern wil Muller ook helemaal niet weg hebben. Deze jongen is bijna onhaalbaar voor Van Gaal. Het voordeel is natuurlijk wel dat Van Gaal Muller goed kent. Onder Van Gaal is Muller groot geworden en volgens mij heeft Muller zelfs zijn debuut onder Van Gaal gemaakt.

Een bod doen op Müller is overduidelijk een wanhoopspoging. Alle topclubs zullen stoten op een njet.
Bayern is namelijk niet aangewezen op geld uit spelersverkopen.

Achterlijke bedragen, niet normaal als dit waar blijkt te zijn. Ik dacht altijd dat clubs als Arsenal en United niet aan dit soort praktijken meededen, maar ze zullen wel moeten blijkbaar om mee te kunnen met Chelsea en City. Wie heeft United nogmaar allemaal voor dit nieuwe seizoen aangetrokken, naast Schweinsteiger, en voor hoeveel?

Ik begrijp dat Manchester United geïnteresseerd is in Muller, erg goede speler, maar ik kan me haast niet voorstellen dat Bayern hem laat gaan. Hij is te waardevol voor Bayern en de fans zullen woest worden als, na Schweinsteiger, er nog een Duitse clubheld weggaat uit München.

Ik zie Di Maria wel gaan. Met het geld daarvan, plus nog wat bijleggen, zie ik het wel gebeuren. Hoop alleen niet 100 miljoen. Belachelijk.

Van gaal blijft maar kopen een goed draaiend elftal kan je niet kopen

Als United toch giga bedragen wilt neerleggen kunnen ze beter Cristiano Ronaldo terughalen. Die is niet bepaald happy meer bij Real. Dan moet Memphis Depay maar rechtsbuiten spelen.

Wat een onzin we hebben muller niet eens zo hard nodig.
We hebben al hernandez als backup voor rooney en dat is gwn een uitstekende backup.
Muller is veel te goed als backup en op het middenveld zitten we goed.

Mensen roepen hier dat Muller geen 100mil. waard is, maar als een Bale 100mil. heeft gekost dan kan men rustig zeggen dat Muller zelfs veel meer waard is. Kwalitatief is hij gewoon veel beter daar hoef men niet eens over te dicussieren.

De onderschattig is hier echt enorm en natuurlijk gaat Bayern hem onder geen enkele omstandigheden verkopen.

21 juli 2015 om 01:41

Bale kreeg die waardering na een jaar als Poty in de Premier League. Muller stond terecht niet eens in de top 3 spitsen in Duitsland, laat staan voetballer van het jaar.

''kwalitatief is hij gewoon veel beter daar hoef men niet eens over te dicussieren.''
Onzin van het jaar, gefeliciteerd.

De bedragen stijgen echt wel de pan uit, maar als er dan 1 speler in de buurt moet komen van 100 mil dan is het wel muller

Wat zijn dat toch voor bedragen tegenwoordig
Naast dat is het wel een speler voor Manu die met rooney kan rouleren voor de spits positie en achter de spits spelen zou wel zijn komst aanmoedigen alleen de bedrag is te overdreven veel

Die Engelse markt verneukt de hele transfermarkt. Gaat toch nergens meer om man. Die sterling bv. Is die echt zo goed? Al die tientallen miljoenen euro's waard? En dan die benteke van villa. Ook al zo'n belachelijk bedrag. Het zal allemaal wel. Maar Engeland bepaalt de prijzen. Is geen speler meer te halen straks door onze vaderlandse clubs

Omdat het daar om binnenlandse transfers ging wilden ze er goed geld voor vangen. Das t enige wat nog lijkt te tellen in de huidige tijd.

Louis dit moet je niet doen man. Haal eerst maar eens een goede verdediger. En een goede aanvaller kan je ook wel voor de helft van dat bedrag kopen hoor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren