Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool sluit voor liefst 41 miljoen euro akkoord

Laatste update:

Liverpool gaat zich versterken met middenvelder Roberto Firmino. Er ligt een akkoord op tafel ter waarde van 41 miljoen euro tussen the Reds en de huidige club van de Braziliaan, het Duitse TSG Hoffenheim. Firmino wordt na Andy Carroll de duurste aankoop ooit van Liverpool. Alleen de medische keuring kan op dit moment nog roet in het eten gooien.

/

Liverpool meldt woensdagochtend via de officiële kanalen dat er een akkoord ligt met Hoffenheim en dat men ook rond is met de 23-jarige Firmino zelf. Hij arriveerde in de zomer van 2010 in Europa, nadat Hoffe hem overnam van Figueirense. De middenvelder paste zich snel en gemakkelijk aan en bleek een absolute aanwinst voor de Bundesliga. In november vorig jaar liet Carlos Dunga hem debuteren als Braziliaans international.

Sindsdien speelde Firmino al negen interlands en maakte hij vier doelpunten voor o Seleção. Op dit moment verblijft hij met de nationale ploeg in Chili voor de Copa América. Na dat toernooi zal hij zich melden bij Liverpool voor een nieuw hoofdstuk in zijn loopbaan. Voor hoeveel seizoenen Firmino tekent op Anfield, is nog niet bekend. Hij wordt medisch gekeurd zodra de Copa América ten einde is gekomen voor Brazilië.

Roberto Firmino is een echte aanwinst voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Elke x van die onzekere aankopen echt jammer in potentie echt de mooiste club ter wereld

24 juni 2015 om 08:13

Steengoede voetballer dit hoor. En vreselijk jong. Wacht maar af.

24 juni 2015 om 13:41

Jaa super goeie voetballer alleen hebben ze daar al niet 2 hele goeie voetballers lopen op die plek lallana en couthino

24 juni 2015 om 19:07

Firmino kan ook spits spelen, zials hij bij Brazilie ook wel eens doen. kan volgens mij ook op de flanken

24 juni 2015 om 08:17

Onzekere aankoop? Sinds suarez/coutinho/sturridge sowieso de beste aankoop.

24 juni 2015 om 08:46

De laatste jaren zijn het of allemaal breedte aankopen of spelers die het niveau gwn niet aan kunnen

24 juni 2015 om 08:55

In kwaliteit misschien, niet in prijs

24 juni 2015 om 10:27

Andere media spreken over 28 miljoen? Dus waar haalt VZ 41 miljoen vandaag? Aanvullende clausules? Lijken me er dan wel veel.

Dit is echt een goede speler, eindelijk een goede aankoop van Liverpool en 28 miljoen is een uitstekende prijs

24 juni 2015 om 10:41

Dat zal dan wel 28 miljoen pond zijn, dat is ongeveer 40 miljoen euro

24 juni 2015 om 11:20

Die hebben het inderdaad over 28 miljoen pond.

On: Firmino is een goede speler, maar had niet verwacht dat Liverpool zoveel voor hem over zou hebben. Ben benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen!

24 juni 2015 om 08:55

Ik snap wel wat je bedoeld aangezien deze jongen nog niet echt een 'naam' heeft opgebouwd. Het feit dat bijna alle grote clubs achter deze jongen aanzaten zegt uiteraard ook wel wat. In dat geval ben ik blij dat Liverpool weer eens 1 grote klapper er tegenaan gooit om en zo de concurrentie weet af te troeven. Het is een risico maar om voor dat geld allemaal mindere spelers te kopen is ook geen daverend succes gebleken afgelopen seizoen.. en tussen de aangekochte spelers van de Suarez miljoenen heeft helaas geen exceptionele speler gezeten. Hopelijk kunnen we gaan genieten van deze speler en wordt het geen gevalletje Paulinho die als een vergelijkbaar talent werd aangetrokken door Tottenham maar er geen zak van bakt.

24 juni 2015 om 09:20

Bundesliga volgers kennen hem zeker wel goed. Ik volg de Bundesliga maar half half maar ik dacht wel dat hij sinds 2 jaar echt sterk speelt.

24 juni 2015 om 10:19

"het feit dat bijna alle grote clubs achter deze jongen aanzaten "

Als er grote clubs achter deze jongen aangezeten had hij daar wel naartoe gegaan .. Neemt niet weg dat dit een hele mooie aankoop is voor liverpool.

24 juni 2015 om 10:28

Verschil is dat Firmino het al heeft laten zien in Europa! Paulinho werd vanuit de Braziliaanse competitie aangetrokken door Tottenham.

Snap nog niet helemaal hoe Liverpool precies wilt gaan spelen nu. Coutinho speelt op precies dezelfde plek?
Ik zou misschien wel zo proberen te spelen. Met Firmino en Coutinho beiden in een vrije rol om Sturridge heen.

Mignolet
Clyne?
Skrtl
Sakho
Moreno
Henderson
Can
Lallana
Coutinho
Sturridge
Firmino
24 juni 2015 om 10:31

Ja, want Liverpool is geen grote club... Natuurlijk zal nooit duidelijk worden of daadwerkelijk andere clubs achter hem aan zaten, maar enige interesse is er echt wel geweest in deze jongen, ook van Manchester United. Mogelijk afgetroefd, mogelijk na overleg afgezien van bieden op hem. Feit is dat dit voor Liverpool een directe versterking is en een aankoop die tenminste enige vorm van ambitie laat zien bij de clubleiding.

24 juni 2015 om 10:35

Coutinho kan ook wel op de flanken, ik zou Firmino wel op 10 zetten.

24 juni 2015 om 10:51

Wat een opties heeft Liverpool straks!
Hier moet je wel wat mee kunnen halen hoor. Alleen voor de spitspositie heb je al keus uit: Sturridge, Origi, Balotelli, Ings, Lambert, Borini, Lallana, Markovic, Firmino

Mignolet/Bog
Can/Flanagan
Skrtel/Toure
Sakho/Lovren
Moreno/Enriq
Milner/Marko
Henderson/Lu
Coutinho/All
Lallana/Balo
Firmino/Albe
Stur/ings/or
24 juni 2015 om 10:55

Firmino en Coutinho spelen, as we speak zo'n beetje, samen in het Braziliaanse elftal. Coutinho op 10, want de veel betere passer, en Firminho als valse spits, want veel meer scorend vermogen en snelheid. Dus het zou moeten kunnen, maar ik heb ook mijn twijfels.

Firminho is een heel goede voetballer, daar twijfel ik niet aan, maar ik vraag me wel af of het de juiste transfer is, dus of Liverpool nou dit soort speler nodig had. Wat we in ieder geval nodig hadden was een echte spits, en dat is hij gewoon niet. En als hij ons andere pareltje Coutinho in de weg gaat lopen, dan ben je contraproductief bezig.

Vermoedelijk zien ze hem als de directe vervanging van Sterling, die ook steeds meer centraal ging spelen. Hij zou samen moeten kunnen spelen met Sturridge of Origi, maar ik hoop toch eigenlijk ook dat ze nog Bacca of liever Rondon er nog bij halen zodat we voldoende power en scorend vermogen hebben. En dan mag het seizoen (als we ook nog een rechtsback halen, Clyne vermoedelijk, maar liever Di Sciglio) van mij beginnen.

24 juni 2015 om 11:34

Mogelijk wil Rodgers net als in het successeizoen waarin men tweede werd gaan spelen. Toen speelde Liverpool met drie aanvallers, Sterling, Suarez en Sturridge en die werden niet vastgepind op één positie maar kregen juist alle ruimte om te bewegen en die dynamische aanval was dodelijk. Met Firmino heb je een speler die daarin ook kan functioneren denk ik. Een echte goalgetter zou inderdaad alsnog erg welkom zijn, maar Liverpool schijnt op zeker nog een spits te willen halen.

24 juni 2015 om 12:23

@thijs88

Je hebt inderdaad veel opties, maar geen enkele die er tussen staat is top dus dan ben je er ook niet veel mee. Ik heb liever drie toppers dan 9 spelers die eigenlijk nog niet veel laten zien hebben.

Sturridge kan fit natuurlijk wereldklasse zijn, dat heeft hij vorig jaar laten zien. Maar hij heeft zo veel blessures, dan ben je geen topper. Balo heeft een mentaliteitsprobleem. Origi is nog heel jong. Firmino topper, maar hij zou niet de eerste zijn die de stap van middenmoot naar topclub (als Liverpool dit nog echt is) moeilijk verteert. Lallana vind ik een mooie voetballer, maar hij kan soms echt héél slechte wedstrijden spelen. Markovic is (nog) geen topper, wel veel potentieel. Ings, Lambert en Borini zijn goede voetballers, maar die gaan er geen 25 inleggen. Hoewel ik Ings echt wel goede wedstrijden heb zien spelen.

24 juni 2015 om 13:30

Dat zou mooi zijn. Dan heb je Sturridge, Lallana, Firminho, Markovic, Ibe en als hij blijft Sterling voor deze voorste posities.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe het middenveld er uit zal zien. Can zal toch wel doorschuiven naar de CVM lijkt mij en Henderson krijgt een basisplek lijkt mij en Coutinho toch ook wel.

24 juni 2015 om 08:59

Heb je m ooit zien voetballen? Topaankoop dit.

24 juni 2015 om 09:42

Jij heb hem waarschijnlijk nooit zien voetballen. Geweldige aankoop die ieder team sterker maakt.

24 juni 2015 om 09:50

Onzekere aankoop? Grap van de dag. Die jonge is een geweldige voetballer en is zeker een aanwinst voor liverpool. Zeer goede transfer! En ja 40 mil is veel, maar dat is de markt tegenwoordig..

24 juni 2015 om 11:11

Onzekere aankoop? Firmino?? misschien moet jij een andere sport gaan zoeken, tennis ofzo

24 juni 2015 om 11:28

United mogelijk afgetroefd, kom op als we interesse hadden, was hij naar ons gekomen. We zijn in alle opzichten momenteel beter. Maar als jij er lekker trots op wil zijn mag dat

24 juni 2015 om 11:36

Of hij zag meer kans op een basisplek bij Liverpool, Liverpool bood meer salaris, hij achtte Liverpool beter voor zijn carrière of anderzijds United zag uiteindelijk toch geen aanwinst in hem en heeft de interesse laten varen of er was helemaal geen interesse. Er kunnen wel tig factoren van invloed zijn geweest.

Vermoeiend Mancunians die lopen te pochen dat als ze hem wilden hebben, hij op zeker was gekomen. Dat weet je namelijk niet.

24 juni 2015 om 13:25

Ik vraag me sterk af of je deze jongen wel eens in actie hebt gezien... Dit seizoen een van de pijlers onder het succes van hoffenheim, met soms onnavolgbare acties, zijn no-look goal van afgelopen jaar als absolute hoogtepunt voor mij

Ben benieuwd in welke opstelling Liverpool gaat spelen. Zij hebben nu een hele brede selectie, maar de spelers met de meeste smaak spelen op gelijkwaardige posities. Maar Firmino is een echte topper.

24 juni 2015 om 09:23

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet ken, kan je wat over hem vertellen?

24 juni 2015 om 10:32

New Trafford. Een type 'nummer 10' achter de spits. Leuke dribbel, scoort gemakkelijk en heeft perfect inzicht. Is echt een type dat een wedstrijd beslist als die op slot zit.

Wat mij betreft is het een type Coutinho 2.0 zegmaar. Meer scorend vermogen en fysiek duidelijk sterker. Misschien is Coutinho weer wat sterker qua inzicht maar dat valt wat mij betreft wel mee.

Ben zelf erg benieuwd hoe Liverpool nu gaat spelen met twee echte punt aanvallende middenvelders en daarnaast ook (voorlopig) nog Sterling en Lallana

24 juni 2015 om 10:54

Denk dat ze samen prima achter de spits kunnen in een 4-3-2-1 smullen voorin met Firmino, Coutinho en Sturridge

24 juni 2015 om 12:19

Ik zit ook al te smachten! Milner, Henderson en Hopelijk Can erachter

Heb je op de bank nog jongens als Ibe, Balotelli, Origi, Lallana, Flanagan en Lovren!

Mignolet
Clyne/?
Skrtl
Sakho
Moreno
Henderson
Can
Milner
Coutinho
Firmino
Sturridge
24 juni 2015 om 10:08

Je mag aannemen dat Coates, Borini, Balotelli, Lambert, Lucas, Sterling en Manquillo nog vertrekken. Dus het valt mee qua breedte

24 juni 2015 om 11:08

Manquillo is gehuurd voor 2 seizoenen met een aankoopoptie. Dus die vertrekt niet.
Sterling gaan ze alleen verkopen wanneer er 70 miljoen op tafel wordt gelegd. En de rest zal men waarschijnlijk wel proberen te verkopen.

24 juni 2015 om 11:18

Jawel, las gisteren in de Echo dat Rodgers genoeg gezien heeft en van de huur af wil,liverpool moet wel een bedrag betalen om de huur eerder te beëindigen. Manquillo word nu genoemd bij Benfica.

Wauw dat is echt veel geld voor zo'n speler zeg, maar volgens mij heeft het ook te maken met zo'n derde partij. Wel een hele goede aankoop voor Liverpool, zal wel op de plek van Sterling komen te spelen.

Engelse clubs betalen veel te veel. Die maken de markt kapot.
Dit kan toch geen serieus bericht zijn? Als je fan van Liverpool bent dan baal je toch als een stekker als je club elke keer de plank mis slaat?

24 juni 2015 om 08:37

Wat dacht je van PSG en Real Madrid?
Internazionale heeft van de week ook met geld gesmeten voor Kondogbia.
Dat Liverpool elke keer de plank mis slaat is natuurlijk niet waar. Kijk naar Sturridge, Coutinho, Suarez, Henderson. Vaak gaat het mis, maar van Firmino verwacht ik veel. Is altijd afwachten natuurlijk.

24 juni 2015 om 08:41

Liverpool wint er anders niks mee, met die namen. Ze zijn nooit constant genoeg omdat het altijd net geen team is.

24 juni 2015 om 09:56

vorig seizoen waren ze anders behoorlijk constant.

24 juni 2015 om 10:30

Ik vind het dus ook absurd hoe snel het kan gaan. Vorig jaar speelde liverpool mooi voetbal, met suarez aan kop natuurlijk, en werden bijna kampioen. Iedereen was echt lovend over liverpool en gunde ze het kampioenschap. Nog geen half jaar later toen 't 7e stond was het maar weer "een clubje van absolute middelmaat".

Tegenwoordig roept iedereen maar wat als het even goed of slecht gaat, het is echt ongelofelijk

24 juni 2015 om 10:35

Zul je altijd houden, feit blijft wel dat scouting erg matig is bij liverpool. Hopelijk is dit het begin van een goede reeks transfers want dat is wel even nodig.

Belachelijke bedragen tegenwoordig. Gaat werkelijk nergens meer over.

Echt een goede speler, maar 41 miljoen is achterlijk veel. Voor dat geld kun je echt wel een betere halen. Vind hem eerder 25 miljoen waard. Lijkt me wel een goede aankoop overigens. Alleen nog een topper op het middenveld en een cv.

24 juni 2015 om 08:38

Het kan oplopen tot 41 miljoen met bepaalde bonussen, VZ is weer lekker slecht geïnformeerd.
Liverpool betaald 31 miljoen.

24 juni 2015 om 09:00

Oh ok 31 miljoen is natuurlijk niks...

24 juni 2015 om 09:19

Zegt die niet, maar scheelt wel even 10 miljoen. Of is dat ook niks?

24 juni 2015 om 09:23

31 miljoen voor Firmino is gewoon redelijk.

Spits van Brazilië op dit moment en al voor het 2e jaar lekker bezig. Ik riep zijn naam vorige zomer al haha

24 juni 2015 om 09:45

Oh dat wist ik niet. 31miljoen is nogsteeds veel, maar wel wat hij waard is.

24 juni 2015 om 10:07

Op Bbc.com staat overigens ook gewoon 41 mln zonder bonussen hoor (29 mln Gbp).

24 juni 2015 om 10:11

Sky Sports is over het algemeen wat beter geinformeerd dan de bbc en die zeggen 21 miljoen pond.

24 juni 2015 om 10:23

Snap de heisa ook totaal niet, speelt 4 jaar op duitse hoogste niveau, laatste 2 jaar uitstekend gespeld en nu in het nationale elftal.. Dit is gewoon een high profile speler.. Heb (zoals ik nu kan zien uiteraard, heb geen glazen bol) liever Firmino ipv Depay..

En onze targets (als Kovacic en Clyne snel afgerond worden) midden juli al binnen,dat is ook weleens anders geweest..

24 juni 2015 om 11:29

He was toch 28 miljoen pond?

24 juni 2015 om 11:37

Het bedrag kan oplopen tot 28 miljoen pond.

24 juni 2015 om 11:38

21.3 miljoen pond volgens Sky Sports

24 juni 2015 om 11:11

@ PSVboom,is lastig om een betere te halen voor dat bedrag. Noem jij eens wat spelers die beter zijn die je tegenwoordig voor minder dan 41 miljoen kan halen

Pff weer een bak met geld, meteen lekker veel druk op Firmino, goede voetballer maar 41 miljoen? .. Nu nog 4 nieuwe verdedigers , 3 middenvelders 2 aanvallers en een keeper... Dat liverpool van nu is een schande in vergelijking met wat het was, Sterling en Sturridge heb je als lichtpuntje dat was het. spelers als Mignolet, Skrtel, Toure, Sakho, Lucas, Allen, Lambert , borini, Lallana, Balloteli , Enrique en manquillo, daar kan je de top toch niet mee bestrijden, die zijn allen liverpool onwaardig tenzij je genoegen neemt met een 5e of 6e plek .

24 juni 2015 om 08:58

weet je wel waar je het over hebt? skrtel is gewoon een goede cv net als sakho, mignolet was na de winter gewoon goed en lallana doet het ook niet zo slecht als jij beweert. En als je dan lichtpuntjes noemt en je vergeet coutinho dan neem ik je sowieso al niet serieus, o en hoezo is sturridge dan wel een "lichtpuntje" die was het hele seizoen geblesseerd ongeveer?

24 juni 2015 om 09:23

Sturridge gebasseerd op meer dan 1 seizoen, Skrtel is bikkelhard maar geen topverdediger, sakho zelfde verhaal, word je geen kampioen mee, mignolet pakt punten maar maakt teveel fouten, Coutinho ben ik idd vergeten die heeft goed gespeelt. maar als je kampioen wilt worden kan je Skrtel en Sakho afstrepen

24 juni 2015 om 10:10

ja nu heb je het opeens over kampioen worden. voor een plek in de top 4 zijn Skrtel en Sakho naar mijn mening prima verdedigers

24 juni 2015 om 10:45

de Top ? dan heb je t toch over de nummer 1 in dit geval Chelsea, die makkelijk kampioen werd, de rest is subtop , komen niet in de buurt hiervan. volgende keer wat beter lezen he...... Daarom ook de vergelijking dat het Liverpool van nu een schande is in vergelijking met wat het was, het team dat prijzen pakten, kampioenschappen en Europa Cups/champions Leagues , niet het team dat al boven zichzelf uit moet stijgen om uberhaupt CL te halen.

24 juni 2015 om 11:21

jelle1990, de kampioen is de top en alles daaronder is subtop? Dan kan je nogal lekker je gal spuwen idd. Wat een onzin en dan ook nog iemand anders betichten van slecht lezen terwijl je zelf onduidelijk bent. Je hebt het over 'de top bestrijden' en als dat niet lukt gaat het volgens jou over 'een 5e of 6e plek'. Wat bedoel je nou?

24 juni 2015 om 11:59

Chelsea top

2 t/m 4 subtop (arsenal, Manchester U en City)

krijg je een middenmoot van 5 t/m 11 (ongeveer), allemaal gelijkwaardige teams die van elkaar kunnen winnen. (spurs, Liverpool, everton , West ham, Southampton , Stoke, en Swansea.

De rest 12 t/m 20 zijn weer een niveau lager en zouden op papier allemaal kunnen degraderen , zijn allen gelijkwaardig.

Lijkt me verder gewoon duidelijk wat ik bedoelde, top bestrijden, top Is bovenaan, bovenaan is nummer 1, en dat is kampioen , lijkt me niet al te moeilijk

24 juni 2015 om 13:14

hahah jij hebt toch echt wel een probleem. 2 tem 4 is subtop hahaha! Tuurlijk dat jongetje

24 juni 2015 om 13:57

jelle1990, in jouw beredenering zijn dus alle teams die niet kampioen geworden zijn in hun competitie allemaal subtop? Ik weet niet wat ik lees joh, haha.

24 juni 2015 om 11:15

Laat ik niet teveel ingaan op je pessimisme, want je noemt namen waarvan de helft waarschijnlijk weg gaat en andere die misschien de meest spraakmakende zijn maar wel erg nuttig.

"schande in vergelijking met wat het was" wil ik vooral wat op aanmerken. Liverpool ooit een club geweest wat bomvol toppers zat in de laatste 20 jaar? zoals Arsenal's invincibles of United's topteam met Keane? Misschien moet je eens de opstelling van Liverpool bekijken in de finale van 2005. Liverpool's manier is al jaren een hard werkend team geweest rondom een topspits en in de afgelopen jaren proberen we dat een hard werkend team te maken waar de goals niet van 1 man komen, dan is Firmino een hele goede aanwinst.

Ieder zijn eigen mening, maar jou mening een heel sterke waar weinig argumenten achter schuilen

24 juni 2015 om 12:03

Firmino is zeker een aanwinst ben ik het ook zeker mee eens, maar dit team heeft geen Torres, Luis Garcia , Xabi Alonso, Hyppia, Riise, Fowler, Redknapp, Ince, Rush. Waren geen sierlijke voetballers maar gingen door het vuur voor elkaar, voor elke bal elke cm , dat mis ik als ik naar Liverpool kijk, heb Liverpool altijd gevolgd en in vergelijking wat ik zag en nu zie, is het nu gewoon teleurstellend..

24 juni 2015 om 12:21

Ik heb echt geen flauw idee waarom je sommige namen onder de niet sierlijke voetballers schaart.

Echter klopt het wel dat zeker afgelopen seizoen het ontbrak aan spelers die voor elkaar door het vuur gingen. Ze straalden veel te veel lamlendigheid uit en zeker de perikelen rondom Sterling versterkten dit nog eens op het eind van het seizoen. Spelers als Henderson, Can, Milner, Skrtel, Sakho en Mignolet bijvoorbeeld hebben wel die mentaliteit, maar er mist een speler die in zijn eentje de rest mee kan nemen in zijn fanatisme zoals Gerrard in zijn hoogtijjaren.

In het seizoen waarin men tweede werd, zorgde alleen Luis Suarez er al voor dat het hele team vocht voor elke meter. Dat miste absoluut afgelopen seizoen.

24 juni 2015 om 13:00

@jelle1990 en Lfc11

Dat kan in dit team ook, want dat kun je bereiken door een persoon a la Luiz Suarez of door een hecht team zoals jullie zelf al eigenlijk zeggen.

Ik denk dat het hechte er vanzelf gaat komen in de komende jaren, met spelers als Henderson, Sturridge, Ings, Milner, Flanagan, lallana en Clyne (misschien). Niet een team vol galatico's maar een echt team.

En Jelle, Hyppia, Alonso en Riise werden ook nooit geprezen door critici, maar wij wisten gelukkig hoe belangrijk ze waren. Alonso kreeg pas de eer die hij verdiende toen hij Real Madrid op de rit kreeg

En we lopen nogal wat vooruit met onze oordelen, want we hebben natuurlijk wel een jaar achter de rug waarin we geen echte (fitte) spits in de basis hebben kunnen zetten. Geen excuus naar de leiding toe, maar wel voor veel andere spelers.

24 juni 2015 om 16:31

ik ben gelukkig niet de enige die die jelle1990 niet begrijpt. Ik denk ook dat een gevestigde naam voorin met een vechters mentaliteit en leiderschap dit liverpool compleet maakt.

En alle namen uit het verleden die je op noemt die zijn nu natuurlijk geweldig maar je beseft misschien niet hoe jong het liverpool van nu is, en vooral de voorhoede heeft gewoon een ervaren speler nodig waar de rest van op aan kan. Ik denk dat spelers zoals Can henderson Coutinho Sakho (sturridge wanneer hij fit is) en ook deze firmino een heel leuk team kunnen vormgeven.

Paniekaankoop na paniekaankoop...

24 juni 2015 om 08:33

Wat zijn nog meer paniekaankopen dan? En waarom is dit überhaupt een paniek aankoop?

24 juni 2015 om 09:01

Omdat dit een bedrag is die al hoog is voor een speler die het al bewezen heeft op het hoogste niveau.

24 juni 2015 om 09:12

Vroeger? Ja misschien wel maar nu absoluut niet meer. En ik heb het over de 31 miljoen (VZ heeft de prijs weer aangepast)

En precies om deze reden moet PSV veel meer vragen voor Wijnaldum!
Ze weten daar in Engeland van gekkigheid niet wat ze met al dat geld moeten...
Moet eerlijk bekennen dat ik deze speler niet echt ken, 41 miljoen lijkt me wat veel.

24 juni 2015 om 08:24

Ik ken deze speler niet, vind 41 miljoen veel en daarom moet wijnaldum veel meer opleveren.

Goede spelerr dit, nu gewoon Sterling laten gaan voor die 70 miljoen van City en Lacazette erbij halen voor die 40 miljoen en ze hebben voor 15 miljoen plus Sterling twee kanjers erbij

24 juni 2015 om 08:26

Behalve dat Lacazette niet naar Liverpool wil gaan(geen CL) en Liverpool hem ook niet kan betalen(zal sowieso meer dan 50 miljoen zijn).

24 juni 2015 om 11:32

Lacazette werd een fabeltje zodra hij over die 20 goal grens ging en Lyon zo hoog eindigde. Speler hoeft niet persé weg en gaat niet naar een club die geen CL speelt.

Vorige zomer opperde ik Firmino en Lacazette en Balotelli en Lambert werden gehaald, dus nu een jaar later met Firmino eindigen kan ik mee leven haha.

Zo jammer dat de leiding van Liverpool niet naar mij luistert

Het is 22 miljoen pond, 30 miljoen euro. Het verbaast me toch altijd hoe VZ bij Liverpool de bedragen compleet verkeerd door geeft. Is dat echt alleen maar om reacties te ontlokken dat Liverpool weer veel te vee leeft betaald?

24 juni 2015 om 08:37

Waar haal je dat dan vandaan? Engelse media melden namelijk dat het 29 miljoen pond is, dat komt dus neer op 41 miljoen euro ongeveer

24 juni 2015 om 08:40

Het is 31 miljoen en kan oplopen tot 41 miljoen met bonussen.

24 juni 2015 om 08:48

Klopt zie nu ook BBC meldden dat het om 22 miljoen pond gaat wat dan nog kan oplopen tot 29.

24 juni 2015 om 09:21

Hopen dat die bonussen alleen bij winnen van prijzen wordt uitgekeerd, scheelt toch weer 10 miljoen.

24 juni 2015 om 11:33

Winnen van prijzen leverd meer op

Gelukkig heeft Firmino meer talent in zijn kleine teen dan Caroll in zijn totaliteit heeft. Het risico van de investering is dus een stuk kleiner. Toch nog een (te) flink bedrag vind ik.

Goede speler natuurlijk, die echt wel een toevoeging is voor Liverpool. Echter is 41 miljoen natuurlijk weer een belachelijk bedrag. Zoveel is hij nu ook weer niet waard. Het is niet dat je met deze speler 100% zekerheid haalt wat betreft het slagen.

Welcome to Anfield.

Dit was na lacazette mijn keus, dus ik ben tevreden.

25 mil naar Hoffenheim en de rest naar manager en speler waarschijnlijk. Neymar zal wel wat hebben toegefluisterd

Ik volg de Bundesliga niet echt, maar ik ken de beste spelers wel qua naam en dergelijke... maar deze jongen zegt me echt helemaal niks, om heel eerlijk te zijn.

24 juni 2015 om 09:22

Je kent het team van bayern en een reus?

24 juni 2015 om 12:53

Ik ben gestopt met het volgen van de Bundesliga, omdat Bayern er alleenheerser is... ik bekijk de uitslagen wel, maar bijna geen wedstrijden meer.
Dus ja, ik ken de grote teams en de bekendere spelers.

Hopelijk word 't een betere aankoop dan met Andy Caroll. New working class hero?
! zo zag ik'm en waarschijnlijk half Engeland. Jammer dat hij meer bezig was met dingen buiten't voetbal om.

Mooi bedrag voor Hoffenheim. In Engeland hebben ze geld als water, dat moet je uitbuiten.

Al die clubs houden zich enkel bezig met aanvallers, aanvallers en nog eens aanvallers. De verdediging trekt op zeer weinig bij Liverpool. Begin daar eens mee.

24 juni 2015 om 09:24

Liverpool maakte met suarez meer dan 100 goals, afgelopen seizoen ongeveer de helft. Dus je moet wel doelpunten opvangen. Uiteraard klopt het wel wat je zegt want in dat seizoen werd je geen kampioen door de verdediging.

24 juni 2015 om 11:58

Goede aankoop dit inderdaad, maar ik vind dat jij wel gelijk hebt. Achterin is gewoon de grootste nood om een goede voetballende opbouwende verdediger te halen

Depay kost ongeveer net zoveel, deze jongen is heeft naar mijn mening alleen veel meer laten zien in een 10x sterkere competitie dan Depay, dus ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen?
31 miljoen vind ik niks teveel aangezien Sterling voor 57miljoen zal vertrekken(aangezien QPR 20% vangt) dan heeft Liverpool 26 miljoen over gehouden.
Waarvan ze de transfer van Clyne kunnen bekostigen. En dan houden ze als nog 6 miljoen over.

24 juni 2015 om 11:22

Heb je gelijk, maar Firmino speelde op nr. 10, spits en aan de buitenkant. Erg multifunctioneel dus.

Probleem is dus wel dat die echte buitenspelers al peperduur zijn terwijl ze minder lang zichzelf hebben bewezen, beetje hetzelfde als met homegrown talenten in Engeland.

24 juni 2015 om 10:17

Het was natuurlijk te verwachten dat de Liverpool fans nu gaan roepen dat het een betere speler en aankoop is als Depay... Maar iedereen weet dat Depay op nummer 1 stond op het lijstje bij Liverpool en dat na het mislopen van Depay deze jongen in beeld is gekomen. Het is een goede speler maar Depay heeft meer talent. Ik volg de Bundesliga en deze jongen is een zeer gewaardeerde speler daar, maar Depay heeft iets speciaals een bepaalde flair waardoor ik denk en verwacht dat Depay een grotere speler gaat worden. Zeker onder Lvg. Maar toch gefeliciteerd LFC fans, eindelijk een fatsoenlijke aankoop.

24 juni 2015 om 11:20

Depay op nr. 1? Waar haal jij die info vandaan? Ik volg het lfc nieuws toch wel redelijk goed en Depay kwam alleen maar voor bij lijstjes van LFC fans, die weer door de media zijn opgepakt.

Firmino stond vorig jaar al nadrukkelijk in de belangstelling van de fans en club, ik roep deze naam ook al sinds vorige zomer, dus zo second choice was hij niet echt

24 juni 2015 om 14:05

Alle journalisten melden dat Depay op nummer 1 stond. Iedereen weet ook dat Depay een gesprek heeft gehad met Liverpool ook Thijs Slegers en Rik Elfrink melden dat. Die weten wat er.gaande is bij Psv en zeide allebei dat Liverpool Depay dolgraag wilde halen. Nu jij met de bronnen dat Liverpool depay niet wou?

24 juni 2015 om 15:14

Liverpool wilde Depay best hebben volgens je bronnen alleen jij maakt er nr. 1 van en noemt "dolgraag". Depay was een revelatie waar iedereen wel meer oren naar had, maar zeker niet nr. 1 voor Liverpool. Brands kon ook mooi lullen met "concrete belangstelling", maar oriënterende gesprekken wil nog niet betekenen dat je transfertarget nr. 1 bent of dat Liverpool een bod wil doen. Dat maken de media en jijzelf ervan denk ik.

Zie het als een sollicitatiegesprek, dat wil ook niet betekenen dat je de baan al hebt.

Mensen van de club roepen wel vaker wat om de prijs op te drijven en sneller klaar te zijn, Zamparini vergeten over Dybala?

24 juni 2015 om 13:36

Nee depay was 25mil met bonussen tot 32mil. Firmino is dus ongeveer 10miljoen meer

24 juni 2015 om 15:09

Depay kan United met bonussen ook bijna 40 miljoen kosten vriend.

Wat is het voor speler? Aanvallende middenvelder?

24 juni 2015 om 09:11

Ja het is een aanvallende middenvelder

24 juni 2015 om 11:23

Spits momenteel voor Brazilië, begonnen bij Hoffenheim als buitenspeler, heeft op 10 gestaan en een beetje de rol van Rooney als halve spits.

Met Coutinho in je basis elf is deze speler dan niet overbodig?

24 juni 2015 om 09:32

Mocht je 4-2-3-1 gaan spelen kan je prima met Coutinho en Firmino gaan spelen..
Zelfs met het rare 3-5-2 van Rodgers zou het nog kunnen

Geweldige aankoop van Liverpool, echt wel een goede speler. Alleen vraag ik mij af waar hij gaat spelen? Is hij de vervanger van Sterling?

Na het vertrek van Gerrard moet Liverpool wel iets doen, goede aankoop dus. Zeker als je incalculeert dat Sterling nog vertrekt deze zomer.

Het bedrag daarentegen is wel wat aan de hoge kant denk ik. voor deze prijs had je een voetballer van naam kunnen halen. Firmino is dit bedrag op dit moment nog niet waard. Hij kan gewoon weer een hele dure miskleun worden a la Andy Carroll.

Hoffenheim heeft er wel het maximale uit gehaald zeg. Keurig! En, deze jongen gaat het echt maken, let maar op.

Deze knul kan echt een fantastische speler zijn voor Liverpool. Wat een talent heeft hij zeg!

Nu hopen dat aankopen van vorig seizoen ook hun kwaliteiten laten zien dan komt het weer goed met Liverpool! Was bij benfica altijd gecharmeerd van Markovic bijvoorbeeld, die heeft het tot nu toe niet laten zien. Zelfde geldt eigenlijk beetje voor Lallana, Can en Lovren

Mignolet
Johnson
Skrtel
Lovren
Moreno
Henderson
Lallana
Markovic
Firmino
Coutinho
Sturridge
24 juni 2015 om 09:51

Can heeft bijna het hele seizoen als CB gespeeld, daar heeft hij het, ondanks zijn gebrek aan ervaring heel goed gedaan. Dus ik vind niet dat je over hem hebt kunnen zeggen dat hij het niet heeft laten zien. Later speelde hij zelfs als Rb..

24 juni 2015 om 10:45

Johnson gaat weg he.

24 juni 2015 om 11:08

Klopt,en Manquillo ook las ik gisteren, na 1 jaar te licht bevonden,en liverpool moet een bedrag aan Atletico betalen om zijn 2 jarige huur overeenkomst eerder te beëindigen.. maar Can op rechtsback is gewoon een achterlijk idee..

Geweldige aankoop!!
Zie Clyne nog graag komen en dan staat er in mijn ogen een breed en sterk elftal.
VZ wel erg jammer dat jullie een bedrag neerzetten die totaal niet klopt.
Nu krijg je hier allemaal reacties over het transferbedrag terwijl dit helemaal niet correct is.

Welkom Firmino bij de mooiste club van Engeland!!! Ynwa!!

Erg veel geld, maar wel een geweldige aankoop. Hoop voor Liverpool dat hij zich snel aanpast. Het middenveld is aanvallend gezien echt sterk nu en zeer creatiefm benieuwd hoe ze gan spelen. Deze man moet eigelijk op 10, of soort 2e spits.

En ja, het is erg veel geld maar tegenwoordig is 40mln niet eens zoveel meer lijkt het wel. Inter betaald bv ook 40 voor Kondogbia zonder problemen.

24 juni 2015 om 10:01

40 voor Kondogbia is ook veel te veel.

24 juni 2015 om 10:06

Ik denk dat je niet meer moet denken in veels te veel,maar dat het meer acceptatie is dat dit de huidige marktwerking is.. Het is natuurlijk ook een domino effect, meer TV gelden is meer inkomsten, verkopende clubs vragen de hoofdprijs (hun goed recht natuurlijk) en de kopende clubs gaan akkoord, dan komt een gemiddelde speler al gauw op 10 miljoen..

Dit is ook echt weer typisch Liverpool: een net niet speler halen voor geweldig veel geld. Het is me een ook raadsel in welke opstelling Liverpool wil gaan spelen want in aanvallend opzicht hebben ze genoeg met Coutinho, Firmino, Sterling en Sturridge. Als Liverpool weer eens mee wil doen om de titel dan zullen toch nog een centrale middenvelder, een rechtsback en een keeper moeten aantrekken denk ik.

24 juni 2015 om 09:57

Haha, Firmino een net niet speler noemen. Vorige zomer hadden ze hem eigenlijk al moeten halen, maar na weer een sterk seizoen van hem slaan ze nu eindelijk toe. Die jongen is al goed en gaat alleen maar beter worden. Natuurlijk is de selectie bij lange na nog niet kampioenswaardig en zelfs voor top 4 moet er nog aardig geïnvesteerd worden, maar Firmino is absoluut een versterking.

Het is typisch dat mensen elke aankoop van Liverpool typisch Liverpool noemen. Haalt men transfervrije spelers als breedteversterking is het niet goed. Investeert men flink in een directe versterking is het ook niet goed.

24 juni 2015 om 10:03

lfc11

Dat is helaas het gevolg van een slechte periode (en ook wel van wat er door sommige fans gezegd werd na het geweldige seizoen waarin ze 2e werden). Wenger haalt bijvoorbeeld ook alleen nog maar Franse talenten. Het duurt even voordat een club van zo'n stempel af is.

24 juni 2015 om 10:03

Een net niet speler? Jij hebt m blijkbaar nog nooit zien spelen. En van de spelers die je noemt gaat Sterling weg. Hebben we met Henderson, Can, Lucas, Allen zat middenvelders en is Mignolet een meer dan prima keeper. En oh ja, Clyne wordt nog gehaald als rechtsback.

24 juni 2015 om 10:09

Mag toch hopen dat we sowiezo Allen verkopen, liefst ook Lucas, en dan Kovacic er voor terug, er zitten een aantal goede talenten aan te komen, die geef ik liever een kans dan Allen te houden, slechter kan het niet zijn..

24 juni 2015 om 10:17

Kovacic zou ook fantastisch zijn. Volgens Italiaanse bronnen zou Liverpool nog steeds interesse hebben en niet afschrikken van het bedrag dat Inter voor hem wilt hebben. Hopelijk ook nog Clyne erbij en een scorende spits en de transferperiode is prima verlopen.

24 juni 2015 om 10:26

Inter heeft Kondogbia ook gehaald voor 40 miljoen, dus die zullen het geld voor Kovacic denk ik ook wel nodig hebben om hun selectie meer te versterken.
Absoluut, als dit rond zou komen dan heeft liverpool heel snel hun targets binnen,is ook weleens anders geweest..

We komen sterker terug dan we hadden gedacht, Hopelijk komen er nog 2/3 aankopen en we doen dan mee om de titel! #ynwa

Ik heb Firmino echt al wel zien spelen, regelmatig zelfs. Je wil me toch niet vertellen dat dit een goede aankoop is voor 41 miljoen? Die jongen heeft het laten zien bij Hoffenheim, maar het even laten zien bij Liverpool is volgens mij toch wel even wat anders.
En de andere aankopen van Liverpool zijn gewoon prima aankopen hoor, niks mis mee. Ben vooral gecharmeerd van Ings.

Wauw wat een geld. Goed gedaan door hoffenheim! Maarja voetbal is geem voetbal meer. Ben benieuwd wat hij zal laten zien in de pl. In de bundesliga deed hij het prima..

Nu nog een Rechtsback , een sterk centraal duo en een betere keeper en je selectie is compleet.

24 juni 2015 om 10:29

Denk dat Liverpool centraal achterin niemand zal kopen, Met Sakho,skrtel,lovren,toure en Illori die ook mee mag naar thailand om zich te bewijzen.. Of ze goed genoeg zijn is de vraag,maar je kan niet zomaar 2 Cv's bij gaan kopen..

Keeper zal denk ik ook niet gebeuren, Mignolet zal 1e keus blijven en Bogdan 2e. Had graag een Perrin zien komen,jonge talentvolle keeper met enorm veel potentie, maar zal wel niet gebeuren..

24 juni 2015 om 15:12

Sakho en Ilori volgend seizoen centraal lijkt mij een prima duo, Clyne en Moreno op de backs en Flanagan kan langzaam Moreno gaan vervangen.

24 juni 2015 om 15:22

Liever snel dan langzaam haha, las net ook dat we geïnteresseerd zijn in Abdennour van Monaco,ken hem verder niet goed, zal me benieuwen of er waarheid inzit

24 juni 2015 om 10:36

Nog 2 top spelers op de as en je hebt een sterk team. Maar wie haal je daarvoor? En dan moet je de rest nog wel zien te houden uiteraard.

Goede aankoop, andere jaren gingen ze te lang door zeuren en kwamen ze aanzitten met een Babel of die spits van Saints die er niks van bakt. Hiermee kan Liverpool weer omhoog kijken.

Nu zie ik waarom Liverpool Firmino binnen haalt en niet Manchester united. Hij is een geweldige voetballer en nog jong. Ik vind het alleen wel aardig wat geld en eigenlijk te veel. Had zelf tussen de 20-30 miljoen verwacht. Voor iets meer dan 41 miljoen kan je top spelers halen. Blijft het dan natuurlijk de vraag of ze dan ook echt willen komen.

Voor Hoffenheim is dit geweldig. Dit bedrag is er natuurlijk uit gekomen, omdat Liverpool tegen Manchester united op biedt. Hoffenheim is nu de lachende derde. Ze kunnen met 41 miljoen zo een vervanger halen.

24 juni 2015 om 10:42

Het is ook 31 miljoen, VZ verzint weer bedragen :D

24 juni 2015 om 10:57

Ja, nu je het zegt zie ik ook verschillende bedragen. Dit is wat ik gevonden heb.
Sky Sports News HQ understands that Liverpool will pay £21.3m now, but the fee could eventually rise to £28m.

Het bedrag dat ze hier beschrijven zal wel zijn alles aan alle extra voorwaarden wordt voldaan.
Maar iedere bron heeft het weer over een ander bedrag, dus er zijn nog onduidelijkheden. Zag namelijk ook £25 miljoen. In euro's gaat het in ieder geval over de 30 miljoen.

24 juni 2015 om 10:50

Het bedrag is 31 miljoen+variabelen wat kan oplopen tot 41 miljoen,skysports heeft het over 21.3 miljoen pond.

De vraag is of man utd überhaupt wel heeft geboden, de pers kwam met het verhaal,heb niemand van de club zelf gehoord dat ze hem wilden

24 juni 2015 om 11:03

Maar ja, kunnen ze bij Manchester united zelf nog bijhouden op wie ze allemaal bieden. Althans met wie ze allemaal gelinkt worden.

Als Manchester united niet geboden heeft, vind ik wel dat er slecht onderhandelt is vanuit Liverpools kant. Zoals ik al zei vind ik het nogal veel geld. Voor iets meer kan je top spelers halen. Niet dat ik het niet verwacht van Firmino.

24 juni 2015 om 11:14

De markt is nu gewoon zo dat de prijzen norm opgeschroefd worden, kondogbia 40 miljoen bijvoorbeeld. Charlie Austin waar QPR 21 miljoen voor vraagt, zelfs Sterling 70 miljoen als dat doorgaat. Er gaat gewoon steeds meer geld in om door de nieuwe tv gelden, en verkopende clubs schroeven hun vraagprijs gewoon verder op...

Als je naar een reus zou kijken zou je 20 miljoen meer kwijt zijn..

ik ben voor 30 miljoen tevreden met Firmino, kijk veel bundesliga en hij heeft echt nog veel meer potentie dan hij heeft laten zien.. Het is alleen niet een echte doelpunten maker,maar dat is Sterling ook niet.
Las net dat Firmino vorig seizoen 7x gescoord heeft in 94 doelpogingen en Sterling 7x in 85 doelpogingen

24 juni 2015 om 11:25

Ja, je hebt gelijk. De bedragen zijn buiten proporties geworden. Nu hopen dat hij ook over weg kan met alle systemen die Rodgers verzint.

24 juni 2015 om 11:27

Ik verwacht dat Liverpool meteen een hoog bedrag heeft geboden om andere clubs voor te zijn. Voodat je weer een gevalletje Willian of Salah krijgt. Ik ken Firminho nauwelijks maar zoals ik het lees lijkt het me een goede aankoop voor LFC. Hopen dat ie het goed gaat doen.

Kortom: geweldig onderhandeld door Hoffenheim. Absoluut het onderste uit de kan gehaald. Ben benieuwd of deze jongen het kan gaan maken in Engeland!

24 juni 2015 om 11:27

Denk dat Hoffenheim 25 miljoen krijgt (afkoopsom) en dan die 6 miljoen voor de manager en Firmino (tekengeld etc.) zijn en die 10 miljoen variabele voor Hoffenheim.

Goede deal voor beide partijen lijkt me

Het is geen 41 miljoen maar 22-29 met bonussen maar los van dat, fantastische aanwinst!!! Heerlijk, weer een kwaliteitsinjectie. Zag Firmino nog liever komen dan Kovacic. Met een Clyne, Bentaleb, Bacca/Rondon en Kovacic doen we gewoon weer dik mee om te top 4 hoor.

24 juni 2015 om 11:10

Het verschil met 22-29 en 41 is de valuta. De een is in pond en de andere in Euro's. Als je het omrekent komt het aardig overeen. Alleen laat Voetbalzone weg dat de 41 miljoen euro met de extra's is.

Ik hoop dat je gelijk hebt en we al die spelers kunnen halen. Dan staan we er weer sterk voor.

24 juni 2015 om 11:15

Dan nog steeds, is 22 miljoen pond 25 miljoen euro. Je hoeft me niet het verschil tussen euros en ponden uit te leggen hoor hahaha! Ik had het verkeerd gelezen maar kan op mn telefoon niks aanpassen...

Als die spelers komen ga ik volgend seizoen sowieso naar een wedstrijd van Liverpool.

Ynwa bro

24 juni 2015 om 11:31

Tovenaer, wat dacht je van 22 pond is 31 euro? Wisselkoers van 1,41 vandaag de dag.

24 juni 2015 om 13:43

Is de euro nog maar zo weinig waard tegenwoordig? Bedankt voor de correctie!

Firmino en Bacca voor 60 mil binnenhalen, en sterling voor 70 mil wegdoen, Vervolgens Balotelli, Lambert & Borini samen voor +-25 mil wegdoen, en Clyne & Kovacic kopen

Mignolet
Clyne
Skrtel
Sakho
Moreno
Can/Lucas
Coutinho
Henderson
Firmino
Sturridge
Bacca

41 miljoen, jezus man. Heb deze man nu op de Coppa zien spelen, maar ben er totaal niet van onder de indruk. Verder speelt hij in de spits, of is het wel degelijk een middenvelder?

24 juni 2015 om 11:16

Ik heb überhaupt nog niemand op de Copa gezien waar ik van onder de indruk ben,dus dat neem ik niet als graadmeter,na een Wk,lang seizoen en nu Copa

24 juni 2015 om 11:29

Ik volgde hem de afgelopen 2 jaar in de bundesliga en ik ben wel onder de indruk

Goed gedaan door Liverpool. Eindelijk een topaankoop daar, Firmino is echt een topper. Dit mag ook wel na zoveel middelmaat gekocht te hebben.

Firmino is beter dan sterling.

24 juni 2015 om 12:30

zeker niet sterling gaat echt elk jaar beter worden bij firmino moet ik het nog zien of hij zich kan aanpassen aan het fysieke van de premier league.

24 juni 2015 om 15:14

Ja want gelukkig is de duitse middenmoot/kelder geen fysiek? Alleen de duitse (sub)top speelt verzorgd voetbal, en paar clubs die het proberen, voor de rest is het net zoals in engeland puur op fysiek en wilskracht

24 juni 2015 om 15:32

ik bedoel in duitsland spelen bijna alle ploegen aanvallen in england ga je 8/10 wedstrijden tegen reuzen van 2 meter moeten opbeuken zonder ruimte dat is echt groot verschil met duitsland waar je ruimte krijgt

Ik heb geen flauw idee hoe Liverpool gaat spelen. Ben wel erg benieuwd en kijk uit naar de voorbereiding!

Er zijn al veel aankopen gedaan en vooral in de voorhoede. Ik hoop nog op een goede rechtsback,
Clyne zou daar geweldig zijn. Misschien ook een CV erbij maar ik heb ook vertrouwen in Llori.

Verder ben ik benieuwd wie Rodgers op de vleugels gaat zetten. Met Firmino, Coutinho, Lallana en Milner heb je genoeg opties maar het lijken mij allemaal spelers voor het middenveld.

24 juni 2015 om 15:19

Ik hoop als volgt:
Mignolet op doel achter in van R naar L: Clyne, Ilori, Sakho, Moreno(mss Digne?) Middenveld: Can in de as met Henderson en Milner ervoor.
Voorin: Coutinho en Firmino achter de spits.
En als spits: tot nu toe Ings en als Bacca gekocht wordt kan Bacca er spelen.

24 juni 2015 om 15:23

Geen Sturridge? of ga je er vanuit dat hij weer veel geblesseerd zal zijn?

24 juni 2015 om 15:52

Hij zal pas tegen November zijn rentree kunnen maken daarom zeg ik voorlopig Ings of Bacca. als het dan goed draait moet Sturridge zich maar weer terug vechten in de basis

24 juni 2015 om 16:11

Denk je dat Bacca zal komen, bedoel, 30 miljoen,28 jaar, niet echt de juiste pasvorm volgens FSG met z'n jonge talenten kopen, zal me benieuwen.
Rondo van Zenit word ook genoemd, is geloof ik 25 jaar..

24 juni 2015 om 18:59

Met alleen jonge spelers red je het niet, Bacca kan nog makkelijk 4 jaar mee. tegen die tijd zal Sinclair en/of Yesil het over kunnen/moeten nemen

Goede aankoop voor Liverpool, dit is een kwaliteitsinjectie voor het team. Hopelijk gaat hij het daar net zo goed doen als dit jaar. Nu nog Sterling verkopen en twee kwaliteitsvolle spelers ervoor terughalen, dan heb je goed gehandeld deze zomer.

Voor dit bedrag kon united mata halen die toch wel wat beter is. Hij is wel goed hoor. Maar op de copa valt ie me zwaar tegen. Hij is dus wel goed, maar er is teveel voor betaald.

24 juni 2015 om 15:05

Voor dit geld haalde United ook Fellaini.

24 juni 2015 om 15:24

Er is geen een speler die er uitspringt op de copa, dus als at je graadmeter is..

Dat Liverpool doet ook altijd maar wat, halen de vreemdste spelers binnen, altijd teveel voor bepaalde posities en voor andere te weinig. Een beetje het Inter van Engeland zeg maar.

Topaankoop, kan het niet anders zeggen. Dit geeft aan dat met een beetje ambitie en daadkracht echt wel felbegeerde spelers kunnen komen. Heb Firmino niet vaak zien spelen, maar wat ik wel gezien heb is echt indrukwekkend. Bedrag dat VZ noemt is overigens fout, is al een stuk minder.

Brengt me wel tot het volgende punt: Als je deze zomer afsluit met Milner, Clyne, Bacca, Firmino en misschien zelfs nog Kovacic, waar sloeg dan in godensnaam vorige zomer op?

24 juni 2015 om 15:26

Misschien is er verandering geweest in de transfercommissie die er was, en was de kwaliteit die er achter bleef afgelopen jaar na het vertrek van Suarez overschat.. Maar ben het met je eens dat het raar blijft..

Goede aankoop, veel scorend vermogen maar ook veel assists.
Waarschijnlijk rond de 30 miljoen wat kan oplopen tot 40. Marquee signing die we nodig hadden.
Nu nog een echte topspits (nog een klasse hoger dan Bacca of Rondon), Clyne halen, en sterling weg en je hebt een goed elftal, waarbij je zelfs nog een vervanger voor Sterling kan halen, al lijkt me dat niet noodzakelijk.
Met dit team moet top 4 zeker haalbaar zijn.

Mignolet
Clyne
Skrtel
Sakho
Moreno
Henderson
Can
Lallana
Firmino
Coutinho
Studge/kopen
24 juni 2015 om 15:52

Zie het liefst ook nog een goede CB komen en als het ff kan nog een Lb.

Milner zal in 1e instantie een basisplaats hebben ipv Lallana, denk dat Rodgers 4-3-2-1 gaat spelen

Hele goede aankoop. Wellicht dat de top 4 er komend seizoen in gaat zitten. Straks doet Sturridge ook weer mee. Het is nu alleen afwachten hoe het met Sterling gaat aflopen.

Wordt een erg leuk seizoen! Veel formaties mogelijk waarvan dit me toch de sterkste lijkt (op papier):

Mignolet
Clyne
Skrtel
Sakho
Enrique/More
Can/Kovacic
Henderson
Lallana/Miln
Firmino
Coutinho
Bacca/Sturri
24 juni 2015 om 19:05

Ben het niet mee eens hoe je het neer zet, zo maak je geen goed gebruik van Coutinho.
En Enrique zal sowieso niet meer gaan spelen(hoop ik) ik denk dat Liverpool Digne nog gaat aantrekken.

ik zie liverpool het liefst spelen zoals in mijn opstelling met Can in een verdedigende rol en Milner en Henderson er voor..

Mignolet
Clyne
Illori
Sakho
Digne
Henderson
Can
Milner
Coutinho
Firmino
Bac/Ings/Stu
24 juni 2015 om 20:57

Maar Coutinho speelde vorig seizoen ook meer dan de helft op de linkerflank joh... Ik zie liever Enrique dan Moreno op het moment, Moreno heeft ons in 1 jaar meer punten gekost dan Enrique in 3 jaar dus dat zegt voor mij genoeg. Als hij zijn niveau weer haalt is hij zeker geen misselijke back. Al zie ik inderdaad liever Digne komen.

24 juni 2015 om 20:58

p.s. jij hebt liever dat Ilori nu al Skrtel gaat vervangen? Zou liever Skrtel nog even laten showen dat hij onze beste verdediger is, sowieso speelt hij nu het langst bij de club en is een echte Liverpoolman...

24 juni 2015 om 23:08

Onze beste verdediger, man jij hebt echt poep in je ogen Skrtel kost ons elk seizoen 15 punten.
Is echt een waardeloze teamspeler prima voor het verdedigen maar waardeloos in positionering en coaching toch gek dat zowel Agger, Carragher, Toure en Sakho niet fatsoenlijk met hem kan/kon samen spelen.

25 juni 2015 om 12:19

Belachelijke reactie zeg, alleen omdat ik een mening heb heb ik poep in mijn ogen? Wie vind je beter dan, Sakho? Die is de helft van de tijd geblesseerd dus echt beter is hij niet. Lovren, Toure? Het duo Agger en Skrtel was een superduo, net als Carragher en Skrtel. Ilori op zn 22e beter dan onze clubshouthakker Skrtel die ons in 2013/14 gewoon 10 punten heeft opgeleverd met zn goals.

Man, ik dacht dat je een fatsoenlijk voetbalzone-lid was. Dat imago heb je bij deze mooi verknald met deze reactie.

Fantastische aankoop, zie op meerdere media dat het echter geen 41 miljoen is. Even afwachten dus, nu nog Clyne binnenhalen!

Even wachten met Wijnaldum.
Misschien komen de Engelsen nog langs.

Voor deze bedragen werden Mata, Lucas & Pastore gekocht door Man Utd & PSG en die zijn wel wat beter.

24 juni 2015 om 23:09

Ja Pastore en Lucas die waren in hun 1e seizoen bij PSG zo fantastisch dat ze alweer bijna konden vertrekken.

24 juni 2015 om 23:42

Bij hun oude club uiteraard hé.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren