Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘De Bruyne is niet van wereldklasse, dat moet hij eerst nog bewijzen’

Laatste update:

Kevin De Bruyne heeft een waanzinnig seizoen achter de rug bij VfL Wolfsburg en de 23-jarige middenvelder wordt in verband gebracht met grootmachten als Bayern München en Manchester City. Volgens voetbalicoon Andreas Möller is De Bruyne echter nog niet toe aan een stap hogerop: Möller vindt De Bruyne niet van wereldklasse.

/

De Bruyne werd verkozen tot Beste Speler van het Jaar in de Bundesliga, hij bleef Arjen Robben voor, maar dat zegt volgens Möller niet veel. “Om gezien te worden als een speler van wereldklasse, zal hij het eerst moeten laten zien op internationaal topniveau. In de Champions League bijvoorbeeld”, laat Möller optekenen in Kicker.

“Dat neemt niet weg dat hij een van de beste aanvallende middenvelders in de Bundesliga is. Hij heeft veel kwaliteiten, hij kan scoren en hij geeft veel assists”, besluit Möller. De Bruyne werd in januari 2014 door VfL Wolfsburg overgenomen van Chelsea; de Duitse club betaalde 21,5 miljoen euro.

Is Kevin De Bruyne van wereldklasse?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze jongen is echt niet heel veel minder dan de zogenaamde wereld-top middenvelders, noem mij een speler met zijn loopvermogen/assist/scorend-vermogen?

Hij is echt een complete middenvelder, ik zie in hem misschien wel een nieuwe Yaya, die heeft dat ook.

22 juni 2015 om 13:37

Zeker waar,
Voor een middenvelder heeft hij alles wat nodig is , beetje Götze achtig.

22 juni 2015 om 13:40

Nee Gotze is De Bruyne achtig.

22 juni 2015 om 13:51

Götze is veel beter dan De Bruyne en zelfs hij staat op de bank. Hij komt niet in de buurt van topmiddenvelders zoals Kroos, Toure, Di Maria, James, Iniesta, Modric.

Ben benieuwd hoever hij het gaat schoppen. Stond bij Chelsea ook niet in de basis 11. Als hij top was geweest had hij dat waarschijnlijk wel gestaan

22 juni 2015 om 13:51

psvchelseaboy, behalve dat Gotze o.a. een CL en wereldcup op zak heeft.

22 juni 2015 om 13:55

Objectief7

2 jaar geleden was hij nautuurlijk nog niet zo goed als nu, of kan een speler zich niet ontwikkelen denk je?
Als hij dit niveau had 2 jaar geleden, had hij zeker basis gestaan bij Chelsea.

@ Samcro

Wat simpel redeneren. Khedira heeft ook een CL en een wereldcup op zak, maakt dat hem beter dan Yaya Toure in zijn hoogtijdagen? Hij heeft geen van beiden..

22 juni 2015 om 13:57

Ja en die bekers heeft hij helemaal op zichzelf behaald. Hilarisch!

Goetze mag KDB zijn schoenen poetsen.

22 juni 2015 om 14:01

Yaya heeft wel een CL.

22 juni 2015 om 14:14

Excuses! Je hebt gelijk!

Maargoed, hij heeft geen WK gewonnen, dus is hij sowieso niet beter dan Khedira als we Samcro moeten geloven!

22 juni 2015 om 14:18

Hij heeft geen CL winst op zak he. Toen Bayern hem won zat hij nog bij BvB.

22 juni 2015 om 14:19

Isco, als je KDB beter noemt dan Gotze is er sowieso al iets aan de hand. In jouw geval gok ik dat het met je nationaliteit te maken heeft.

Om het dan wat specifieker te maken, Gotze heeft de winnende goal in de finale van een WK gemaakt, iets waar KDB voorlopig (en waarschijnlijk voor altijd) van mag dromen. Dat heeft ook met nationaliteit te maken natuurlijk.

Kort gezegd, ik ben het met deze man eens. KDB is niet van wereldklasse, misschien kan hij dat wel worden, maar op dit moment heeft hij nog wel wat te bewijzen.

22 juni 2015 om 14:20

@Objectief

Dat De Bruyne niet basis stond bij Chelsea ligt meer aan de speelstijl van de club dan aan De Bruyne. Hij is gewoon een aanvallende speler, iets waar Mourinho het niet zo van moet hebben. Hij heeft liever een werkpaard als Oscar op zijn positie.

22 juni 2015 om 14:41

Samcro

Als jij in mijn reacties kan lezen dat ik 1 van de 2 beter vindt wil ik je vragen op welke universiteit jij hebt gezeten. Ik heb in mijn reacties namelijk nergens KDB beter genoemd?
Sorry als je vindt dat ik je belachelijk maak, maar je reactie sloeg ook echt nergens op. Een Titel pakken doe je met een heel team. Als jij toevallig in een team zit wat beter is dan de rest, heb je veel meer kans op een titel. Maargoed, jij ziet dat blijkbaar anders.

Wat betreft nationaliteit.. Waar heb je het over?! Hahaha ik ben een Nederlander, heb niks met Belgen en ben vaker naar Duitsland geweest dan België. Maar jij denkt mij al te kennen.
Nogmaals, welke universiteit heb jij gezeten want jij bent echt hoogbegaafd door conclusies te kunnen trekken voor mij die ik zelf nog niet eens heb kunnen maken. Petje af!

22 juni 2015 om 14:46

Isco, denk je dat het gaan naar een universiteit ervoor zorgt dat je hoger begaafd wordt? Of lees ik het weer verkeerd? Sorry, ik ben door wolven grootgebracht, dus misschien ontgaat mij iets.

22 juni 2015 om 14:59

Waarom reageer je niet inhoudelijk op mijn reactie?
Maargoed, als het dan toch moet.. Nee, een universiteit zorgt er niet voor dat je hoogbegaafd wordt.
Echter, hoogbegaafdheid zorgt er wel voor dat je naar een universiteit gaat..

22 juni 2015 om 15:02

@ Objectief7

Gotzë is echt één van de meest overrated speler op dit moment! zoveel beter is hij zeker niet als je het mij vraagt

22 juni 2015 om 15:25

Samcro,

Dus als je de winnende goal maakt tijdens een WK-finale (een jaar geleden) jaar wil dat zeggen dat je beter bent dan degene die dit jaar de prijs krijgt voor beste bundesliga speler?

Dat is best een vreemde redenatie. Juist omdat het maken van goal helemaal niet per se zegt dat je een hele goede voetballer bent. Is slechts een momentopname..

Ik vind Gotze persoonlijk ook beter, maar je redenatie slaat nergens op.

22 juni 2015 om 15:50

Gotze heeft net dat magie wat de bruyne niet heeft hy heeft gewoon iets extra's de bruyne daar in tegen is een heeeleeee harde werker

22 juni 2015 om 15:52

Objectief7.

Onzin.
Waarom stond Kevin niet in de basis bij Chelsea?
Omdat Kevin niet op zijn mond gevallen is en dat viel niet in goede aarde bij Mourinho.
" Staat het u niet aan,meneer de trainer,ok,zet mij dan onmiddellijk op de transferd"
De Bruyne zal nooit een blad voor de mond nemen en zeker niet slaafs overkomen,nooit.

Gotze is bij Bayern een gewone bankzitter,niet meer of niet minder.
Hij heeft hoogdagen gekend bij Dortmund maar......affelay heeft ook hoogdagen gekend . En nu?

22 juni 2015 om 16:05

De matchen dat hij speelde bij Chelsea was hij zeker niet slecht. Mourinho gaf hem geen kans

22 juni 2015 om 19:22

Dan kramer* khedira is wel een beest

22 juni 2015 om 19:56

Samcro
Kijk. De Bruyne heeft dit seizoen het all-time (!!) assistrecord van de Bundesliga geëvenaard. Die statistiek zegt gewoon alles, denk je niet?

En dat met Dost voor hem, stel je voor dat ze Dzeko ofzo terughalen. Dan verpulvert hij dat record.

22 juni 2015 om 23:51

Hij heeft het niet geëvenaard, hij heeft het verbroken.

22 juni 2015 om 13:39

2 benig, afstandschot, goede passing en goed overzicht

Als hij zo veel assisten kan geven bij wolfsburg met aanvallers als dost en lord dan kan hij nig veel meer assists geven op een lewandowski of een ronaldo of agureo

22 juni 2015 om 13:50

Toch snap ik zijn punt heel goed. Heeft het bij Chelsea eerst niet gered en presteert nu voor het eerst goed. Laat het volgend jaar opnieuw zien en wees bepalend in de CL, dan kan niemand meer om je heen. Spelen voor Europese subtop als Wolfsburg is anders dan spelen voor de Europese elite.

22 juni 2015 om 14:09

Klopt, maar speelde bij chelsea altijd goed tot tegen united, vloog eruit en kreeg geen kansen meer.
Jose heeft er ook gewoon.genoeg

22 juni 2015 om 14:48

Ik snap niet dat mensen tegenwoordig al zo snel het stempel wereldklasse op zich gedrukt krijgen. Natuurlijk weten wat hij kan in potentie,maar laat hem eerst maar eens 1 of 2 seizoenen meer achter elkaar die constante factor zijn. Ik heb geen haast hem dat stempel wel of niet op te drukken, maar de rest van de wereld zo ongeveer wel?

22 juni 2015 om 17:42

Bij Genk en Werder Bremen was hij ook heel goed hoor.
Maar een absolute topclub is zoals je zegt nog iets anders dan een subtopper.
Mooi nog een jaartje Wolfsburg , en dan als echte topper die droomstransfer maken.

Een echte topspeler van absolute wereldklasse is hij nog niet, en dat is niet erg. Dat hoef je niet te zijn om van waarde te zijn voor je club. Hij heeft enorm goed gepresteerd, op een maar minpunten na is het gewoon een fantastische voetballer.

22 juni 2015 om 13:51

Dan vraag ik je om 5 spelers op te noemen die op zijn positie beter zijn.. Zoals Zlatanisme al aangeeft, er zijn weinig spelers op zijn positite die zo compleet zijn.

22 juni 2015 om 14:02

Op zijn leeftijd? Weinig. Het gaat hier ook niet om wie beter is dan De Bruyne, maar hoe goed hij eigenlijk kan worden. Hij heeft nog veel potentieel, dat zeker.

Hij heeft hier wel gelijk, laten we niet vergeten dat het slechts om één seizoen gaat. Als hij het een paar seizoen vol weet te houden dan uiteraard wel. Al zijn, zijn stats echt verbluffend voor zo'n jong iemand. Ik gun het hem van harte en dat hij veel goals tegen Chelsea mag maken mocht hij terugkeren naar Engeland.

22 juni 2015 om 13:56

Zijn seizoen bij Bremen was nochtans ook top.

22 juni 2015 om 14:01

Top, maar niet wereldtop

Hij moet dit niveau nog bij een absolute topclub laten zien uiteraard, maar dit seizoen was hij bij vlagen echt weergaloos. Dan kan je roepen, hij moet naar een echte topclub, maar misschien is het ook leuk om lekker bij Wolfsburg te blijven en er voor zorgen dat er een topclub bij komt. Hij hoeft van mij niet zo nodig naar een top drie club. Die hebben al zoveel sterren, wordt een beetje saai.

Ja ik zeg dat als Bayern-fan, sue me

22 juni 2015 om 16:51

Je hebt gelijk over het feit dat ie niet naar een absolute topclub moet. Blijf toch lekker bij Wolfsburg en presteer zoals je altijd doet. Op je 27e kan je dan nog altijd ergens terecht.

Hetgeen wat ik het meest respecteer aan De Bruyne is zijn team-first instelling. Elke trainer moet toch blij zijn met zo'n goede voetballer die het teambelang boven alles stelt. Van alle assists die hij dit jaar heeft gegeven, kon hij 33% ook zelf schieten, dat waren gewoon 1-op-1 mogelijkheden. Waar veel spelers voor eigen succes kiezen, blijft De Bruyne bescheiden en stelt het teambelang voor. Daarnaast werkt hij echt keihard en is technisch erg sterk. Kijk even naar zijn tweede goal tegen Bayern dit jaar, wat 'n goal.

Persoonlijk vind ik hem wel van wereldniveau. Denk dat dit nog niet wordt gezien, omdat hij geen sterallures heeft en ook niet de manse uitstraling. Een bescheiden jongen dus. De kwaliteit is wel degelijk aanwezig, anders geef/maak je niet zo veel assists en goals.

https://www.youtube.com/watch?v=ykqklewfrog

De Bruyne geeft altijd alles en heeft de technische bagage om uit te groeien tot 1 van de beste van Europa, maar op dit moment is hij dat nog niet. ik zie hem toch gegeregeld een match spelen waar hij kansen mist, slechte passes geeft en bovendien af en toe de bal verliest. Voor elke slechte match speelt hij er ook wel 4 goede, maar er zeker nog groeimarge.

Dan ben ik ook niet van wereldklasse, ook. Al ben ik 2 benig ! Ik heb helaas geen CL gewonnen ! En daarbij op een been is het verrekte lastig rennen

Je kunt onmogelijk een topper zijn wanneer je niet bij een topclub speelt. Hooguit een topper is spé.

22 juni 2015 om 17:22

Napoli was ook geen topclub toen Maradona naar daar ging.

Ik denk dat deze man gelijk heeft. Hij zit qua potentieel zeker tegen de top aan, maar laat het ook nog wel eens wedstrijden niet helemaal zien (hoewel andere top nummer 10's dat soms ook hebben natuurlijk). Daarnaast is het natuurlijk wel een puntje dat je bij Wolfsburg je klasse laat zien. Dat is zeker geen slechte club, gewoon tweede in Duitsland, maar het is niet de absolute top. Ik ben het er wel mee eens dat je pas kan zeggen dat je absolute top bent als je bij een topclub je over langere periode bewijst en dat is nu simpel zat niet het geval.

22 juni 2015 om 15:29

Eens, maar wat Montania zegt klopt ook niet helemaal. Kijk bijv. naar Eriksen voetbalt ook niet bij een echte top club maar vind ik zelf zeker een topper.

22 juni 2015 om 16:08

Larsafca10.

In feite ben ik het niet eens .
Kijk,wanneer een speler een transfer doet naar bvb de PL dan ben je uitgeleerd in Nederland,komt ge dan om Eriksen te nemen als voorbeeld bij Tottenham terecht is dat een mooie springplank naar de absolute top.
De topclubs United,chelsea,enz kopen u daar direct weg na maximum 1a2 jaar.
Is dat niet het geval,blijft ge aanmodderen onder de top en ook nog goed uw salaris verdienen.
Eriksen zie ik echt niet hoger op gaan,hij blijft een goede speler maar geen top,of........ Van Gaal moet hem aan boord halen.

22 juni 2015 om 16:15

Zapperboy,

Snap wat je bedoelt, maar ik denk dat Eriksen binnen 2 jaar de Spurs verlaat
Voor een topclub, hij heeft alles wat nodig is om het te bereiken plus is hij nog maar 23-24 jaar oud.

De Bruyne is zeker een hele goede speler, en heeft een topseizoen gehad. Echter stond hij er niet op het WK, en is Wolfsburg nog niet te vergelijken met de echte top. Speelt hij aankomend seizoen weer top,en hij neemt Belgie bii de hand op het EK dan ben je voor mij een wereldtopper. Je moet er namelijk ook staan als het er ergens om gaat Hazard staat er bv nooit in de topwedstrijden. Wel een hele goede speler, en de potentie een wereldtopper te worden, maar jog geen Robben,Messi, Ronaldo. Spelers die wedstrijden in hun eentje beslissen door belangrijke doelpunten te maken. Dat heb ik ook met de Bruyne, potentie een wereldtopper te worden /zijn, maar noet het nog wel bewijzen op een groot toernooi. CL/EK/WK. Bas Dost heeft ook een goed jaar gehad,maar het is zeker weten geen topper. Dat moet hij eerst bewijzen in de CL .

22 juni 2015 om 18:37

Klopt niet. De Bruyne was 1 van de enige Belgen die op niveau presteerde op het WK. Had een voet in een aantal belangrijke doelpunten en scoorde de 1-0 tegen Usa. Had daarvoor in de kwalificatie al gezorgd dat België er na 12 jaar nog eens bij was op een groot tornooi door zowat in elke kwalificatiewedstrijd uit te blinken en beslissend te zijn, iets waar Hazard bv nog nooit in geslaagd is tot nu toe. Degene die De Bruyne kan losweken bij Wolfsburg kan er zeker van zijn dat hij een toekomstige wereldtopper aankoopt. Dit is een zekerheidje.

22 juni 2015 om 23:49

Ja, De Bruyne, Courtois, Van Buyten en Origi waren de beste Belgen op het WK idd. Die kregen gerust alle vier een 8 op 10 of hoger van mij. arnhemmer praat onzin.

Als de definitie van wereldklasse speler is dat je ook moet excelleren in de champions league, dan is hij geen wereldklasse inderdaad. Maar hij is wel verdomde hard op weg, als hij blijft en nog 1 seizoen draait zoals dit seizoen, dus bij de beste spelers hoort van de Bundesliga, zal hij zeker bij een topclub terecht komen. Ben er vrij zeker van dat hij dan ook zal excelleren in de CL

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren