Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rutten meldt ontslag bij Feyenoord: 'Zij wilden niet door'

Laatste update:
/

Fred Rutten gaat niet de play-offs in met Feyenoord. In een verklaring aan de NOS laat de oefenmeester weten dat hij door de club uit zijn functie is gezet. Dat besluit volgt op de desastreuze vertoning bij PEC Zwolle (3-0) van zondagmiddag. De Rotterdammers liepen daardoor de derde plek mis en moeten nu via de nacompetitie een Europees ticket zien te bemachtigen.

Dat gebeurt dus niet met Rutten, die al meteen na de wedstrijd zijn twijfels uitsprak. "Martin van Geelen ik gaan vanavond bij elkaar zitten", zei hij. "We moeten de koppen bij elkaar steken en dit heel lang gaan analyseren. Ik ben verantwoordelijk en daar loop ik niet voor weg." Waarschijnlijk nemen zijn assistenten, Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel, de honneurs vanaf nu waar.

Feyenoord heeft het nieuws nog niet officieel bevestigd. Het is hoe dan ook zaak voor de topclub om de zaken snel op orde te krijgen. Aankomende donderdag wacht al de eerste play-off-confrontatie met sc Heerenveen, in Friesland. Drie dagen later volgt de return in De Kuip.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Paar weken te laat maar fijn dat deze flapdrol eindelijk weg is. Al ze we de play offs er niet door gaan winnen, kansloze missie wordt dat helaas.

17 mei 2015 om 21:10

Dat klopt helemaal hij kon beter al veel eerder opstappen want nu gaat het sowieso niet goed komen ik schat vitesse hoger in en die zullen dan de play offs winnen. Rutten kan nu naar zijn baantje bij twente.

En Gio zal het zwaar krijgen, want hij zal dit zooitje echt niet meer aan de praat krijgen.

17 mei 2015 om 21:44

Ik hoop ook dat Vitesse de play offs wint, die kunnen denk ik het beste presteren in europa.

17 mei 2015 om 21:48

Best presteren? Als ze diezelfde huurspelers krijgen wel ja. Zo niet dan is Vitesse met alle respect toch matig.

17 mei 2015 om 21:50

Klopt maar spelers als Labyad en Trapre zullen waarschijnlijk weer terugkeren naar hun eigen club, en Proper zal naar psv gaan dus het zal lastig worden voor vitesse om te overwinteren

17 mei 2015 om 21:52

Ja, maar er zal ook wederom geld komen voor versterkingen.
Vitesse moet proberen Necid ofzo te halen voor de Europa League.
Zullen voor Propper toch ook rond de 4 a 5 miljoen ontvangen.

17 mei 2015 om 22:05

@labyad

Tsja, bij Feyenoord vertrekt Clasie en dan staat er toch ook een vrij middelmatig elftal. Bij AZ vertrekken Poulsen, Hoedt, Gudelj en Berghuis & Esteban waarschijnlijk. Wat dat aangaat is het een pot nat wie er wel of niet Europa in gaan.

17 mei 2015 om 22:24

Zoveel huurspelers heeft Vitesse niet. De enigen die laatste tijd geregeld spelen zijn Labyad en Traore. Labyad ben ik niet zo enthousiast over (te egoïstisch), terwijl Traore natuurlijk wel een belangrijke is. Traore proberen ze geloof ik weer een jaartje te huren (mag immers nog niet in Engeland spelen). Daar staat natuurlijk tegenover dat Vitesse in de eerste seizoenshelft ook al zeer goed voetbal speelde (punten bleven nog wel regelmatig achterwege) en toen speelde Traore nog niet of zeer slecht. Dus ook zonder Traore zou Vitesse nog wel goed voetbal kunnen laten zijn. Dat ze zonder hem dus matig zijn ben ik het allerminst mee eens.

Maar voor elke club geldt dat er belangrijke spelers hoogstwaarschijnlijk zullen verdwijnen. Ook voor Feyenoord, PEC en Heerenveen.

17 mei 2015 om 21:20

Iets meer respect voor Fred Rutten aub. Hij is toch niet degene die de ballen er in moet schoppen. Wat hij anders kunnen doen dan. Hij heeft nu eenmaal geen middenvelder die een doelpunt kan maken. En heeft ook geen luuk de jong of depay in de aanval lopen. Het is gewoon een heel matige team. Alleen thuis kunnen ze altijd iets extras geven.

17 mei 2015 om 21:23

Ritten had kunnen beginnen met een groot aantal spelers op hun eigen plek zettem en niet zo'n eindeloos vertrouwen in immers te hebben, die toch echt gewoon vaak door de mand valt tegenwoordig

17 mei 2015 om 21:34

Dat het rendement zo laag is ligt toch echt aan de behoudende opstellingen en speelwijze van Rutten zelf.
Bijna alle spelers presteerde onder Koeman duidelijk beter, dit team boekt na de winterstop geen enkele progressie, spelers worden op posities gezet wat gewoon niet werkt en daarbij is zijn wisselbeleid werkelijk dramatisch.
Rutten is gewoon een zeer matige trainer die veel's te lang mocht blijven zitten.

17 mei 2015 om 21:35

Vooralsnog heeft hij weinig talent beter gemaakt en een dramatische tweede seizoenshelft neergezet. Het elftal speelt zoals hij voor de camera is: onzeker, stamelend en op zoek naar wat het nou eigenlijk wil.

Hij heeft niet alleen slechte dingen gedaan en dit Feijenoord is geen kampioenskandidaat, 4e is op zich ook niet eens zo slecht. Maar de manier waarop is wel erg matig. Het voetbal is verdwenen, talenten als Boetius en Vilhena zijn er niet op vooruit gegaan en het zelfvertrouwen is volledig verdwenen. Als je geen scorende middenvelder hebt kun je het ook eens met iemand anders proberen dan Immers, je kunt Toornstra een keer op zijn eigen positie neerzetten, je kunt een jeugdspeler als Karsdorp ook laten spelen op een plek die hij meer gewend is. Hij heeft op te weinig momenten het beste uit dit elftal gehaald, teveel twijfel gezaaid en te weinig laten zien dat hij er überhaubt zelf van overtuigd is dat hij bij Feijenoord past.

17 mei 2015 om 21:38

Feijenoord heeft in haar hele historie nog nooit zo'n zwakke spelersgroep gehad.
Er is er niet eentje die ze bij PSV willen hebben.

17 mei 2015 om 21:46

Die zelfde groep won uit van AZ en thuis tegen PSV (die opstelling had niet moet worden gewijzigd, never change a winning team). Wellicht de lastigste wedstrijden van de laatste reeks. Dezelfde groep ging door in Europa en wist lange tijd in uitduels de nul te houden,

Daarnaast konden ze thuis niet altijd iets extra's geven getuige de wedstrijden tegen GAE en Vitesse.

17 mei 2015 om 21:46

Nou ja... Vermeer en Clasie vast wel..

17 mei 2015 om 21:58

Wellicht clasie en Vermeer maar verder niet denk ik ook. Zelfde geldt trouwens ook voor mijn cluppie.
Maar toch vraag ik me af of dit zin heeft om Rutten weg te sturen. Net of een andere trainer dit beter kan laten draaien in drie dagen. Bronkhorst en Gastel hebben ook geen toverstok om dit in een paar dagen op de rit te krijgen

17 mei 2015 om 22:01

@ruudos

Ja maar die wedstrijd tegen AZ was voor de toespraak van Kazim die AZ in de kleedkamer heeft duidelijk gemaakt dat ze het samen moeten doen en dat ze hun collega verdediger in de steek gelaten hadden. Sindsdien doet AZ het als team een stuk beter met de derde plek tot gevolg. Nu zou Feyenoord het een stuk lastiger tegen AZ hebben.

17 mei 2015 om 22:01

Inderdaad. De manier waarop hij door een deel van de Feyenoord-aanhang wordt bejegend is beneden alle peil. Het is haast een onmogelijk klus trainer te zijn van een club die zich op hetzelfde niveau waant als Ajax en PSV maar ten opzichte van deze clubs de laatste 40 jaar op tal van punten helaas schromelijk tekort schiet.

17 mei 2015 om 22:01

Liever Guardado dan Clasie en liever Zoet dan Vermeer. Maakt elk jaar 5/6 blunders. Wat dat betreft is Zoet zekerder. Misschien niet zo'n spectaculaire keeper. Maar hij heeft meer succesvolle reddingen verricht dan Vermeer zag ik onlangs in een stuk van, naar ik meen, de Opta.

Zeg niet dat ik Zoet top vind, maar dat is Vermeer ook zeker niet. Hahn gaat vermeer eruit spelen denk ik.

17 mei 2015 om 22:07

@quickboyz

Je kan Vermeer toch niets verwijten? hij maakt elk seizoen een paar blunders, daarom was hij tweede keeper geworden bij Ajax. maar hij pakt meer punten voor Feyenoord dan Mulder.

Hahn wordt de laatste dagen veel te veel gehyped. Voor een volle Kuip spelen is qua druk heel anders dan bij PEC ballen tegenhouden. Zo makkelijk is de stap van PEC naar het eerste van Feyenoord niet.

17 mei 2015 om 22:14

Clasie , Vermeer , Van Beek , Kongolo en Achahbar.

17 mei 2015 om 22:16

@speedy, ik verwijt Vermeer niets. Alleen hierboven werd gezegd dat deze jongens bij PSV in de basis zouden staan. Ik ging daar op in.

Hahn wordt echt niet gehyped. Dat is echt een heel goede keeper. EN heel compleet ook. Natuurlijk is de druk groter bij Feyenoord maar je krijgt van dezelfde teams ballen op je af hoor.

17 mei 2015 om 22:44

Daar ben ik het niet mee eens. Ik schat Guardado hoger in dan Clasie. Hij past ook beter in het elftal in combinatie met Willems (zoals Blind en Boilesen toen deden). Gaat Willems naar voren, zakt Guardado terug. Vermeer is een goede keeper, maar hij maakt genoeg blunders, Zoet heeft daar ook last van, maar dat is nog een jonge speler, die kan nog veel beter worden. En hij komt natuurlijk uit de jeugd van PSV. Iemand die waarschijnlijk wel in de basis zou staan, is Van Beek. Die vind ik toch veel beter en vooral overtuigender verdedigen dan Bruma. Kongolo en Rekik zijn beide leuke talenten, maar Kongolo zit in een dip en daar moet hij eerst maar eens uit komen, voordat ik hem hoger inschat dan Karim Rekik (of moet ik zeggen Karim Rekikik).

18 mei 2015 om 10:08

Quickboys, wat een onzin. Zoet is helemaal niet zekerder dan Vermeer, ondanks die blunders is Vermeer alsnog een paar klasses beter. Zoet is de onzekerheid zelve in het doel.

17 mei 2015 om 21:36

Nou flapdrol...je mag de spelers ook wel iets verwijten. Kom op.

17 mei 2015 om 22:35

Inderdaad ik heb genoeg wedstrijden gezien waarin Feyenoord makkelijk punten had kunnen halen. Tegen Ajax hebben ze 2x alles gemist tegen PSV verloren ze stom een punt, thuis Ga, Utr, Wil 2 die wedstrijden verlies je gewoon door de spelers zelfs. Feyenoord heeft dit seizoen veel te veel verloren tegen kleine clubs. Te weinig scorend vermogen en spelers zoals Karsdorp, Nelom, Kazim, Boetieus en Immers die echt niet beter zijn als spelers van bijvoorbeeld een club van het kaliber FC Groningen. Feyenoord heeft ook maar 1 speler die 100% zeker bij PSV en Ajax zou spelen en dat is Clasie. Het zegt eigenlijk ook al genoeg dat Feyenoord niet een goede aanvaller heeft. Ruttens ontslag slaat nergens op!

17 mei 2015 om 22:49

Ik vind Guardado beter dan Clasie. En hij zou bij Ajax op dit moment wel in de basis staan, maar Bazoer heeft veel meer potentie. En Ajax heeft naast Bazoer geen enkele echte cvm. De Boer probeert van Bazoer ook een cm/cam te maken, dus in dat opzicht is het eigenlijk wel makkelijk gezegd dat Clasie in de basis zou staan.

17 mei 2015 om 21:42

Als het Fred was gelukt,was jij met een opmerking als deze de flapdrol geweest.......
Rutten is geen slechte trainer,hij heeft een toekomstvisie in een positief perspectief.
Feyenoord wil/kan hem daarin niet tegemoet komen,met alle respect helaas.
Daarom vind ik het een realistische beslissing dat Rutten in een vroegtijdig stadium heeft besloten,en openbaar heeft gemaakt onder dergelijke omstandigheden niet verder wil gaan met Feyenoord.
Natuurlijk kun je het afvragen of het niet verstandiger was geweest van Fred om hiermee te wachten tot de laatste wedstrijd,maar dat is weer een ander verhaal.
Hoe dan ook,succes Feyenoord!

17 mei 2015 om 21:55

Volgens mij zie je het niet helemaal goed, van Geel maakt de selectie en Rutten moet het ermee doen. Van Geel heeft van het zomer fouten gemaakt. Rutten wou Cherry, wat ik toen al logisch vond. Rutten moet ook spelers kunnen aantrekken en dat mocht die niet, daar is van Geel verantwoordelijk voor. Het aantrekken van de juiste spelers is niet gelukt. Ik hoor bijna geen enkele Feyenoorder die van Geel eens op zijn punten pakt. Pelle weg en dan haal je Kazim, terwijl je voor die tijd wel een bedrag wist wat je minimaal wou hebben voor Pelle, dus anticipeer je op een bedrag, maar nee van Geel slaagt daar niet in. Komt aanzetten met Boularouz, terwijl je ook gewoon leuk bedragje had kunnen uitgeven. Ik hoor en lees alleen maar hulde voor van Geel Kuyt terug, 2 puntjes, eerste, was die wel terug gekomen zonder van Geel en ten 2e laten we maar eerst zien wat die brengt. Van geel is de hoofd dader daarna pas Rutten, alleen een TD kan zichzelf moeilijk ontslaan.

Het probleem is niet zozeer Rutten. Word tijd dat de directie eens de schuld op zich neemt.
Die voeren wanbeleid.
Die wilde Rutten nog een jaar langer vast leggen .
Die kosten nu al veel miljoenen door geen beslissing te nemen betreft het stadion. En ga zo maar door.
Wil je verder moet de directie weg.

17 mei 2015 om 21:13

Jho geloof me, dat dwaasgebouw blijft bezet door dwazen.....we zijn gewoon weer terug bij af maar dan zonder financiële crisis

17 mei 2015 om 21:35

allemaal drama daaro ongelooflijk

17 mei 2015 om 21:40

Hij heeft niet eens zelf ontslag genomen maar moest weg lees ik net mmmm

17 mei 2015 om 21:47

Ja dan zeggen ze dus eigenlijk dat ze zelf gefaald hebben.

Snap het wel. Jammer voor Rutten. Tuurlijk krijgt hij de schuld als eindverantwoordelijke. Maar als hij zo slecht was dan had Feyenoord ook geen goede wedstrijden kunnen spelen. En dat de statistieken een herkenning in negatieve zin ontdekken, tja daar kan hij niks aan doen. Hij wordt toch zelf aangesteld door heren directie.. Stappen zij ook op?

Daarnaast heeft deze spelersgroep het zelf verkloot. Rutten had jp, vilhena meer vertrouwen moeten geven. Maar de rest die wel mocht spelen en het vertrouwen kreeg, die hebben het zelf verpest. Slap zooitje.

Deze spelersgroep verneukt het niet alleen voor zichzelf, rutten en het legioen, maar ook voor Gio. Hij krijgt een valse start en een klote moment van instappen. Bedankt spelersgroep! Bedankt voor het verpesten voor iedereen

17 mei 2015 om 21:48

Rutten is ook niet altijd slecht maar als het einde van de competitie nadert dan gaat het bijna altijd fout. Dat is niet alleen bij Feyenoord nu maar ook bij zijn vorige clubs gebeurd.

17 mei 2015 om 21:52

Maar hij heeft zichzelf toch niet aangesteld? Dat heeft de directie gedaan, terwijl iedereen al wist wat de statistieken waren. Rutten had groot gelijk toen hij akkoord ging. Wellicht dacht hij niet meer aan de bak te komen en als opeens Feyenoord zich meldt, ja dan ga je. De directie had hem nooit moeten aanstellen. Dit is ook hun falen. Zij hebben hem eruit geknikkerd, maar ook degenen die hem hebben aangesteld moeten hun verantwoordelijkheid nemen en hun conclusies trekken.

17 mei 2015 om 21:57

Dat is lekker makkelijk de verantwoording afschuiven van je eigen functioneren.

Zeg je dat ook tegen je baas als je een grote fout maakt op je werk. "ja mara ik heb mezelf niet aangesteld dat deed jij".

17 mei 2015 om 22:03

Alleen bij Twente niet, beker winst.

17 mei 2015 om 22:18

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.

Een grote fout zou Vermeer op 10 zetten en Immers op doel. Dan zou je op je vingers getikt worden, maar het hoeft niet te leiden tot ontslag. Je hoeft dan ook niet te zeggen van: ' hoho jij hebt mij aangesteld dus het is ook jouw fout'.

Er wordt, ook door jou, gerept dat Rutten overal faalt op het einde. De directie wist ook van tevoren dat dat het manko is van Rutten. Desondanks hebben ze hem toch aangesteld. Terwijl iedereen al wist dat het geen succesvol huwelijk zou zijn. Daarbij heeft Rutten een einddoel meegekregen, daar is niet aan voldaan. Dat was gezien zijn eerdere prestaties al te verwachten.

Dezelfde directie die toen heilig in hem geloofde, ontslaat hem nu. Omdat hij het toch niet kan, hij blijkt toch niet de juiste man te zijn. Dan heeft de directie ook gefaald.

Als ik geen enkel project tot een goede einde heb gebracht en ik word door een nieuw bedrijf aangesteld als projectleider(terwijl ze mijn staat van dienst konden opzoeken), maar aan het einde van de rit blijkt dat ik toch niet capabel genoeg was voor het project, omdat ik het gewoonweg niet in me heb/niet pas binnen de bedrijfscultuur en niet geliefd ben bij de directe buitenwacht, dan is ook de directie die mij heeft aangesteld schuldig.

Ik deed simpelweg hetzelfde als bij eerder mislukte projecten.

17 mei 2015 om 22:57

Draj, ik ben het helemaal met je eens. Ook vind ik dat spelers in sommige wedstrijden ook hebben gefaald.

Nu de rest nog, vreemd dat bestuurders hem wouden houden in de winterstop en zelfs hoopte dat hij volgend jaar ook zou aanblijven. Nu maar weer onze onvoorwaardelijk steun aan Gio en het team geven, op naar plee offs dan maar, het leven van feyenoord supporter is niet makkelijk.

17 mei 2015 om 21:20

Ik denk dat je het bestuur kan verwijten dat ze een coach hebben uitgezocht die niet bij het beleid past en niet bij deze spelersgroep past. Ze hadden deze man niet voor de groep moeten zetten. Rutten wil aankopen doen en is geen opbouwtrainer. Hij maakt weinig spelers echt beter in mijn ogen....

17 mei 2015 om 21:26

Rutten had ook alle steun moeten krijgen en van Geel had weg gemoeten en Rutten meer mogen beslissen in aankopen. Daar is hij het beste in. Ik snap uberhaupt eigenlijk niet waarom er een TD is bij clubs. Kijk naar Engeland heb je ze niet. Trainers / Managers Wenger en Alex Ferguson renderen veel beter als ze meer macht hebben. Ik weet zeker als Chery was gekomen bij Feyenoord, waren ze gewoon derde geweest en misschien wel 2e. Waar Rutten de kans kreeg, bij Twente, zette hij gewoon een leuke ploeg neer en had die de tijd. Spelers als Kennedy Bakkal, Aissati speelden onder hem het best. Ik blijf het ook vreemd vinden dat mensen zoals Brands van Geel en ga maar ff verder gewoon op hun plek kunnen blijven zitten, aangezien hun verantwoordelijk zijn voor de selectie en de trainer alleen neemt de trainer na aanstelling die taak over. Maar als je echt serieus kijkt na van Geel heeft die dik gefaald afgelopen zomer.

Fred zal best een goede trainer zijn, maar als ik zie hoe ie zich presenteert in de media, dat kan echt niet! Deze man moet een functie achter de schermen krijgen. Daar ligt zijn kracht volgens mij!

Martin v geel ook opzouten ! zodra die geld heeft kan die niks!. Beenhakker terug aub.

17 mei 2015 om 21:22

Deze reacties vind ik getuigen van opportunisme. Van Geel heeft (samen met de vrienden van Feyenoord) Feyenoord bij de financiele afgrond weggesleept. Hij heeft dat fantastisch gedaan binnen de omstandigheden die hij had. Hij had alleen nooit Rutten niet moeten aanstellen. Past niet bij de club, beleid en spelersgroep.

17 mei 2015 om 22:23

Van geel is troep, pele guidetti mazzel. Janmaat vermeer toornstra zijn prima en de verkopen van fer etc. Heeft die goed gedaan. Zet ernaast een singh, bilal, immers, verhoek en nog zat andere en het slechte overweegt zwaar het goede. Deze man had ziyech moeten halen met het geld van bilal. Nee van Geel moet opzouten die is enkel goed in 1 ding zijn eigen zakken vullen als er een Russisch contract binnenkomt, walgelijk.

En ja er was geen geld, maar nu er wat geld is zie je nergens vooruitgan, nee een kazim die dramatisch is waar al tijden bekend was dat pelle wegging, drama td.

17 mei 2015 om 22:26

Het heeft niks met opportunisme te maken. V. Geel en ook Gudde verdienen alle complimenten als het gaat om bezuinigen en Feyenoord weer financieel gezond maken. Dan heb ik het niet zozeer over het verkopen van bijv. Fer en Wijnaldum voor 5 miljoen (1-jarig contract) want dat had iedere redelijke onderhandelaar kunnen realiseren. Ik heb het meer over de hand op de knip houden, ook toen de prestaties slecht waren en de supporters riepen om versterkingen. Om dan standvastig te blijven en totaal geen euro teveel uitgeven is erg moeilijk. Daar verdienen de mannen alle complimenten voor.

Als we het dan gaan hebben over het transferbeleid en dan heb ik het vooral over dit seizoen waarbij er dus wel een zakje geld aanwezig was om aankopen te doen, dan moet je gewoon concluderen dat het bar en bar slecht is. De selectie die Feyenoord nu heeft is subtop materiaal. De scouting van Feyenoord is al jaar en dag dramatisch en lijkt vooral gericht te zijn op spelers met een 'feyenoord mentaliteit' oftewel harde werkers die niet zo goed kunnen voetballen. Technische spelers worden niet gewaardeerd.

Ziyech is het juiste voorbeeld om aan te geven wat voor wanhopig beleid er gevoerd wordt. De beste nummer 10 van de eredivisie is te koop voor een redelijk bedrag. Een type speler die Feyenoord absoluut mist aangezien er amper creativiteit in de voorhoede te vinden is. Daarnaast heb je ook nog het geluk dat Ajax en PSV geen interesse hebben omdat zij al genoeg keus op het middenveld hebben. Feyenoord is bereid om het gevraagde bedrag van Heerenveen te betalen, is bereid om een heel goed contract aan te bieden maar weigeren Ziyech om de garanties te geven om hem op nummer 10 te laten spelen. Dan te bedenken dat je op dat moment ene Immers op 10 heb lopen die 30 km per wedstrijd rent maar voor geen meter kan voetballen, elke topwedstrijd verstoppertje speelt en totaal niks toevoegt aan het veldspel van Feyenoord, dan weet je wat voor beleid er wordt gevoerd en wat voor visie v. Geel voor ogen heeft.

Naast het Ziyech voorbeeld zijn er natuurlijk nog meer voorbeelden die benadrukken dat het beleid wat nu gevoerd wordt ontzettend slecht is. Dan hebben we het nog niet eens over het nieuwe stadion gehad, wat een soap is geworden waar maar geen einde aan komt.

Nee, v. Geel verdient zijn complimenten voor het bezuinigen. Maar het beleid wat nu gevoerd wordt is gewoon dramatisch. Een selectie samenstellen die mee kan strijden om een kampioenschap kan die gewoon niet, dat moet nu toch wel duidelijk zijn.

Wanneer je na de verkoop van Pelle, de Vrij en BMI etc. en de mindere spelers die ervoor terug zijn gehaald gaat roepen dat het team mee moet doen voor het kampioenshap, weet je toch dat die geen idee heeft wat die aan het doen is? Het is de hoogste tijd dat Feyenoord een ander beleid gaat volgen met andere bestuurders.

18 mei 2015 om 03:29

Mvg heeft geen verstand van voetbal technische aspecten!. Toch wel een vereiste voor TD of niet?. Zodra deze man geld te besteden heeft kan die niets!. Pelé, Guidetti kende hij niet eens. door andere mensen getipt en een lucky strike gehad!. Kazim ook door iemand anders getipt. Deze man is sinds zijn Zwolle tijd al een gladjanus & nietsnut qua spelersbeleid . Feyenoord moet een goede td hebben iemand die weet wat een voetbal is lucht of zand?. De scouting van Feyenoord faalt ook al 100 jaar! Zitten er daar een paar downies aan het bewind? & waar scouten zij ? Downiestan ofzo?

17 mei 2015 om 22:01

Beenhakker? Die TD was toen we 10e werden en met 10-0 in Eindhoven verloren. Die met hetzelfde budget als Van Geel kwam aanzetten met Babovic, Smolov en Ignjatovic terwijl Van Geel Guidetti, Bakkal en Pelle haalde.. Tsja dat zegt heel veel over jouw denkvermogen en niets over Van Geel.

17 mei 2015 om 22:25

Guidetti en pelle waren echt 100% mazzeltjes dus die tel ik niet eens, van Geel is drama.

18 mei 2015 om 03:28


Mvg heeft geen verstand van voetbal technische aspecten!. Toch wel een vereiste voor TD of niet?. Zodra deze man geld te besteden heeft kan die niets!. Pelé, Guidetti kende hij niet eens. door andere mensen getipt en een lucky strike gehad!. Kazim ook door iemand anders getipt. Deze man is sinds zijn Zwolle tijd al een gladjanus & nietsnut qua spelersbeleid . Feyenoord moet een goede td hebben iemand die weet wat een voetbal is lucht of zand?. De scouting van Feyenoord faalt ook al 100 jaar! Zitten er daar een paar downies aan het bewind? & waar scouten zij ? Downiestan ofzo?

Van Geel haalde Rutten terwijl iedereen zijn bedenkingen had. Ik kan me nog de reacties herinneren dat Rutten helemaal niet bij Feyenoord past. Achteraf gezien klopt dat. Van Geel heeft dus een grote fout gemaakt en dat is niet zijn eerste.

Van Geel is ook nog eens liefhebber van middelmaat. Immers kreeg een contractverlenging, Kazim wordt gecontracteerd en ondertussen heeft Feyenoord interesse in Dijks. Ik vraag me serieus af of Van Geel Feyenoord verder kan helpen. Ik denk het niet. Volgens mij staat Van Geel bekend om zijn slechte inkoopbeleid.

17 mei 2015 om 21:25

Dat klopt, rbn_

Van Geel heeft bij Ajax ook een hoop rotzooi achtergelaten toen hij vertrok. Net als bij ons werden daar nietsnutten dure, langlopende contracten gegeven. Ze hebben er tijden voor moeten bloeden.

17 mei 2015 om 21:27

Als we Achabar meer kansen hadden gegeven, was Kazim geen 1e spits. Ook Toornstra op de flank snap ik niet helemaal... 2 wedstrijden goed gegaan. Van Aken halen voor de linksback, een Ayoub voor Clasie.

17 mei 2015 om 21:40

Je moet niet meteen iemand de zwarte Piet geven.
Zoek eens naar oplossingen voor de toekomst anders kan Van Bronckhorst toch ook niet verder.

17 mei 2015 om 21:52

Mijn oplossing is om Van Geel te ontslaan en een goede technisch directeur te zoeken die een goed aankoopbeleid heeft. Want ik zie het met Van Geel somber in. Hij houdt teveel van middelmaat en daar moeten wij juist van af.

17 mei 2015 om 21:40

Kazim transfervrij overnemen was het domste wat ze hadden kunnen doen. Laat liever Manu met Makaay trainen op afwerken. Dan heb je Annas, Dirkie en Manu als diepe spitsen. Deze clown weigert te rennen en te sleuren nu hij een contract heeft.

Rutten is echt zo´n rare snuiter, ik kan me niet voorstellen dat er nog een club is die erin trapt. Vertrekt altijd vroegtijdig, zegt nooit wat zinnigs en z´n teams storten altijd in na de winterstop.

Zet de Kromme de komende wedstrijden ervoor. Gio is geen goed idee, een eventuele valse start gun ik hem niet.

17 mei 2015 om 21:52

De Kromme met Boskamp erbij. Even de jongens laten lachen en motiveren. Wat kun je anders nog deze paar weken? Kans dat Feyenoord het haalt is sowieso klein en Gio gunt niemand een valse start volgens mij.

Ik vond het wel meevallen met Rutten. Zo'n goed team had Feyenoord niet dit seizoen, relatief met bijvoorbeeld Vitesse of AZ. Je speelt met een spits die eigenlijk gewoon niet kan voetballen. Lex Immers is nou ook niet echt topniveau. Dan heb je nog Manu die 6 kansen nodig heeft om te scoren en zonder idee gaat rennen om vervolgens de bal te verliezen. Een Boetius uit vorm. Nelom en Kongolo die uiteindelijk verzaken. Niet alleen Rutten is verantwoordelijk voor dit drama, want dat is het, maar ook de spelers. Laten we hopen dat volgend seizoen beter wordt en dat Gio de groep aan de praat krijgt, dan gaan we hopelijk Europa in.

Verbaasd dat alleen Rutten de schuld krijgt, hij had twee veelbelovende assistenten? Wat hebben die zitten doen dan? Uit hun neus peuteren?

17 mei 2015 om 21:20

Die hebben weinig gedaan aangezien Rutten een controlfreak is en hij nog een jaknikker als assistent had. Weet zijn naam niet eens.

17 mei 2015 om 21:26

Grevenaar idd....nee Gio en JP nemen we niets kwalijk die hebben al een heel jaar zich lopen irriteren heb ik wel eens het idee.

17 mei 2015 om 21:28

Greveraars. Ik weet zijn naam ook alleen omdat ik net las dat hij ook opstapt.

17 mei 2015 om 21:49

Greveraars idd haha...nooit gesnapt wat hij nou bij Feyenoord deed.

17 mei 2015 om 21:56

Oh ok, dat wist ik niet, tja dan is er inderdaad wat voor te zeggen

Paar maanden te laat natuurlijk. Hopelijk kunnen gio en v gastel het seizoen nog redden. Moeten beginnen met Woudenberg ipv Nelom en Toornstra op de 10. El ahmadi of immers naast Clasie. Voorin dan maar Boetius achahbar en manu voorin,

De kapitein verlaat voortijdig het schip.

Was te verwachten na zijn persconferentie van 33 sec. Waarin hij het al min of meer aangaf.

Laf hoor, eerst de club de afgrond in helpen om vervolgens de puinhoop op Gio af te schuiven. Hoop dat de selectie Gio niet laat vallen en dat dit in zijn voordeel werkt. Mocht hij falen in de play-offs begint hij komend seizoen met een valse start.

17 mei 2015 om 21:58

Afgrond? Je moet ook niet overdrijven. Een mooie vierde plaats is toch niet zo slecht voor Feyenoord?

17 mei 2015 om 23:55

Europees voetbal had gewoon nu binnen moeten zijn. Onze topaankoop Bilal is nog geen steek verder gekomen onder Fred, het voetbal is dramatisch de laatste tijd en tot slot hebben Vilhena en Boetius geen zin meer om bij Feyenoord te spelen/contract te verlengen. Niet alles is direct zijn schuld, maar hij is nu eenmaal eindverantwoordelijke.

Gio moet het nog niet doen. Die moet in de zomer gewoon een frisse start gaan maken.

Zet er nu iemand voor die of de rust kan behouden of een resultaat trainer. Maar die zijn niet makkelijk te vinden. Ik dacht aan van Marwijk maar die zou wel niet willen denk ik

17 mei 2015 om 21:28

De Kromme lijkt mij de beste keuze.

17 mei 2015 om 21:53

Gio is al aangesteld voor de play offs

Nou Rutten hoeft nu niet ineens weg, maar lijkt zo wel de gemakkelijkste weg. Feyenoord heeft prima gepresteerd dit seizoen, maar de spelers laten het afweten nu er druk op hun staat. Het is een jong team die dit nog niet aan kan. Geeft niet, maar Rutten hoeft nu niet de schuld te krijgen......

17 mei 2015 om 21:50

Er was helemaal geen druk om 3e te worden na de overwinning uit bij AZ. Het is een schande dat ze zich een maand geleden al niet veilig hadden gespeeld.

De Rutten verlaten het zinkende schip. Veel en veels te laat. Hij had moeten gaan toen hij met de directie overhoop lag over Chery of eigenlijk over de verschillende visies. Nu is het klaar. Feyenoord ligt in stukken en dat gaan ze nooit lijmen voor donderdag en/of zondag. Rutten bedankt!

17 mei 2015 om 21:39

Hij is ontslagen meldt de NOS.

Rutten bewijst met z'n laatste daad als trainer wederom dat hij geen goede trainer is en dat ook nooit zal worden: hij is verantwoordelijk voor het probleem maar ipv het zelf op te lossen loopt hij weg en laat hij van Bronckhorst aan zijn lot over. Ik kon niet wachten tot Rutten wegging maar hij had gewoon z'n eigen zooi moeten proberen op te ruimen.

17 mei 2015 om 21:48

Zolang dit bestuur met zijn falende aankoopbeleid blijft zitten zal Feyenoord never bij de eerste 3 komen. En nu de schuld alleen op Rutten toe te schrijven gaat wel heel erg ver.

17 mei 2015 om 22:03

Afgelopen drie jaar was Feyenoord bij de eerste drie dus je lult.

Ach ja zo erg is het niet dat hij nu weg gaat. Hij was toch weg gegaan. Ben benieuwd of ze bij Feyenoord nu ook zo'n opleving krijgen.

17 mei 2015 om 22:02

Is wel erg, de assistenten hebben nauwelijks tijd om het na hun hand te zetten en kunnen daardoor een valse start maken. Dat was destijds bij PSV met Cocu ook zo en heeft lange tijd een negatieve invloed gehad.

en nu snel naar huis fred! terug naar ons mooie twente

Jammer,ik dacht dat Fred de klus af zou maken,nu hoop ik dat de nieuwe trainers alvast een positief voorschot op het nieuwe seizoen kunnen pakken.
Stel voor dat zij ernaast grijpen,dan beginnen ze niet gezellig aan de competitieouverture.
Ik wens Rotterdam erg veel succes.
Hoe dan ook,voor de neutrale voetballiefhebber,nog een interessant competitietoetje met een paar leuke wedstrijdaffiches,ik ben zeer benieuwd.

Jammer voor Rutten, hij verdient een beter lot, en zeker een beter bestuur. Hij zat opgezadeld met een hele matige selectie. Daar is toch echt Van Geel verantwoordelijk voor. Met jongens als Immers, Kazim, Nelom, Manu, Achahbar en Boëtius speel je voor de 4e plek. En dan moet het niet tegenzitten.

Koeman heeft het uiterste uit zijn groep gehaald, maar werd ook geen kampioen. Maar hij had toch echt een veel betere selectie.

Feyenoord pakt thuis veel punten door de sfeer die er heerst in de Kuip, dat verdoezeld het nodige. Uit stelt het op een uitzondering na een stuk minder voor.

Komend seizoen vrees ik het ergste voor Van Bronckhorst. Van Geel schreeuwt van de daken na de open dag dat Feyenoord weer om de titel moet gaan strijden. En dat zonder Clasie.

Overigens is Feyenoord de afgelopen 50 jaar 7 keer kampioen geworden. Dat zijn nou niet bepaald statistieken een topclub waardig.

Rutten is de kop van jut, maar de echte schuldige is het bestuur die Van Geel de éne na de andere miskoop haalt, en vrolijk de schuld legt bij de trainer en lekker blijft zitten waar die zit. Zit zijn vrouw soms ook in het bestuur?

Dat zat er aan te komen.
Rutten was zo aangeslagen na de nederlaag.
Die wist amper wat hij zei
Een zielig hoopje mens.
Ik zou nog geen trainer willen zijn.....voor geen goud.

NOS meldt dat hij zelfs ontslagen is. Rutten is het verdronken kalf en het bestuur dempt de put te laat.

Hij is niet opgestapt, hij is eruit geknald. En terecht, hij had echt veel teveel pretenties. Mooi gebaar van Feyenoord

17 mei 2015 om 21:41

En heb je dan wel vertrouwen in Gio en Van Gastel?????

Als hij zelf is opgestapt,is het een grote flapdrol.
Had nog onlangs over,loop niet voor mijn verantwoordelijkheid weg.
Zie daar.

Roodgroen. Helemaal met je eens. Als het kon kreeg je van mij 10 duimen.en nu de grootste verantwoordelijke van dit debacle nog: Martin van Geel . Trekt deze man ook zijn conclusies na dit armzalige aankoopbeleid???? Dat zal wel niet.

De trainers carrière van Rutten is alles behalve glorieus. Nagenoeg niks winnen is een ding, maar van de 5 (ofzo) clubs die heeft heeft getraind is hij er bij 3 gedurende het eerste seizoen mee gestopt of ontslagen. Dat is een zeer mager moyenne.

17 mei 2015 om 21:52

Fred heeft allang een voorcontract bij Red Bull Leipzig.

Ligt niet zo aan Rutten vind ik.

Ze halen de play-offs sowieso niet, want na Heerenveen moeten ze tegen Pec/vitesse en we hebben vandaag en afgelopen maandag gezien hoe dat ging.

17 mei 2015 om 21:56

En nu mag Gio de klappen opvangen voor Fred. Had al eerder er uit gemoeten of helemaal niet.

Ze hadden Rutten al direct moeten wegsturen bij het eerste teken van opstand tegen het bestuur, toen hij na de wedstrijd tegen Groningen begon te zeuren over Chery. Geen enkele club die nog ergens om speelt is er bij gebaat dat de trainer degene is die voor wrijving zorgt binnen de club. Daarna nog die uitspraken over dat Boetius maar naar een andere club zou moeten gaan kijken voor volgend seizoen toen al bekend was dat Fred daar zelf al niet meer bij zou zijn. Grote bek van een trainer binnen de organisatie is wat mij betreft gelijk ontslaan. Weg met zo'n onruststoker die roept wat ie wil omdat hij zelf toch geen echt belang meer heeft bij goede prestaties. Goed dat hij opstapt/weggestuurd is.

Ze hadden Rutten al direct moeten wegsturen bij het eerste teken van opstand tegen het bestuur, toen hij na de wedstrijd tegen Groningen begon te zeuren over Chery. Geen enkele club die nog ergens om speelt is er bij gebaat dat de trainer degene is die voor wrijving zorgt binnen de club. Daarna nog die uitspraken over dat Boetius maar naar een andere club zou moeten gaan kijken voor volgend seizoen toen al bekend was dat Fred daar zelf al niet meer bij zou zijn. Grote bek van een trainer binnen de organisatie is wat mij betreft gelijk ontslaan. Weg met zo'n onruststoker die roept wat ie wil omdat hij zelf toch geen echt belang meer heeft bij goede prestaties. Goed dat hij opstapt/weggestuurd is.

Het probleem bij Feyenoord is dat ze ieder jaar in augustus al roepen dat ze kampioen worden. Weinig zelfkennis lijkt me, dus niet serieus te nemen.

Van Geel heeft Feyenoord aardig uit het slop getrokken, snap al die kritieken niet. Wel erg makkelijk hoor, dit. Die kerel moet met praktisch nul budget werken en zit met een achterban die aan het eind van de zomer het woord Coolsingel weer begint te prevelen. Ook al weet eenieder met enig gezond verstand dat die Coolsingel heel ver weg is.

Net of hij zelf wel door wil. Had altijd best wel sempatie voor hem. Maar hoe hij nu ook met feyenoord te werk is gegaan eerst zeuren om spelers en nu vaag doen bij de interviews en persconferentie beetje jammer. Gewoon met Gio verder gun feyenoord het beste.

Dit seizoen zijn er ook zat wedstrijden geweest dat ze goed voetbalden en beter waren dan psv en Ajax. Tegen standard, sevilla en roma ook goed gespeeld.
Potentie is er dus wel. Nu een goede trainer en paar gerichte aankopen

18 mei 2015 om 07:54

Dat is juist het gekke idd, precies dezelfde selectie heeft hele goede wedstrijden gespeeld met missxbien wel het beste voetbal van de afgelopen 4 jaar.

Buiten dat het geen echt topselectie is met weinig scorend vermogen, moet het toch ook vooral met instelling en vertrouwen te maken hebben.

Tegen vitesse en pec verliezen kan, maar go ahead thuis was toch het toppunt.

Mes moet erin. Van geel weg is verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie.
Immers Vermeer clasie vilhena ahmadi kazim Nelom verkopen.
Hoogste prioriteit is om zyech alsnog naar Rotterdam te halen. Kan de voorhoede voeden.
Een rechtsback halen zal ook niet verkeerd zijn. Hateboer, verhaegh lijken mij goede kandidaten.
De Zeeuw en schenkeveld transfervrij halen voor d'r bank.

17 mei 2015 om 22:06

hou jij nog wel verdedigende middenvelders over.

Het probleem ligt voorin.

Zag het al na de wedstrijd. Toen werd Van Geel door "vriend" Blokland ingefluisterd dat Rutten moest vertrekken. Live te zien op FOX. Mislukken de Play offs dan kan je Van Bronckhorst ook gelijk afschrijven.

Feyenoord heeft een matige selectie, heeft niets met Rutten te maken. Natuurlijk kunnen ze ook goed voetballen, maar ze zijn te wisselvallig. De voetballers moeten het uiteindelijk doen. Gio gaat het nog erg lastig krijgen vrees ik.

Ik wil absoluut geen zout in de wonden gooien van de Feyenoorders, maar dit had je vorig seizoen al kunnen zien aankomen. Ik denk dat Rutten absoluut een goede (veld)trainer is. Maar hij is geen goede hoofdverantwoordelijke. Overigens vind ik het nog knap dat Feyenoord vierde is geworden. Een bijna geheel nieuwe achterhoede; deels een nieuw middenveld en deels een nieuwe voorhoede. Eigenlijk ben ik van mening dat men het nog boven verwachting heeft gedaan. Er zit ook nog heel veel groei in. Dat kan je zien aan de wedstrijden als tegen Sevilla en PSV (en tbh ook tegen Ajax), waarin ze een hoge bovengrens (hoger dan Ajax iig) tonen. Ze hebben alleen ook een zeer lage ondergrens (net als Ajax). Wat ik wel raar vind is dat Rutten jongens als Vilhena en Boëtius te weinig vertrouwen heeft gegeven. Dat waren toch jongens die Feyenoord onder Koeman swung gaven. Vraag is of het volgend seizoen en ook de seizoenen daarop beter gaat worden. Clasie vertrekt en als die ontevreden jongens ook vertrekken; dan vraag ik het mij af. Dan komt Kuyt wel terug en dat zal zeker helpen, maar voor hoe lang? Geen idee of er wat achter zit, maar als ik de jongens zie die nu op hun plaats spelen dan vrees ik met vrezen voor de Feyenoordfans. Verwacht eigenlijk ook niet dat men het in de play-offs het recht zet. Zelfvertrouwen lijkt mij compleet weg. Als Gio het toch voor elkaar weet te boksen dan is het iig van mijn kant petje af.

Edit: Overigens zou ik Rutten als tweede of derde man onder De boer wel weer bij Ajax zien; dat terzijde.

Het probleem ligt voorin.
Als je heel het seizoen moeilijk scoort en 34 wedstrijden 90 minuten moeten knokken voor de punten dan ga je dit krijgen.
Maar hij heeft geen 1 buitenspeler beter gemaakt.
Dit vind ik wel opvallend

Ajaxmind heeft volkomen gelijk. Goed verwoord.

17 mei 2015 om 23:30

Oh dank je

Ik vraag me af of het alleen aan Rutten lag. Als je ziet hoeveel spelers weg zijn gegaan en wat er voor in de plaats terug zijn gekomen, is huilen met de pet op. Mocht Clasie ook weggaan, dan zakt het helemaal in elkaar. Ik heb geen hoge pet op van Gio als hoofdtrainer.

Lullig voor gio dat hij het nu moet oplossen in deze moeilijke situatie

Pfff, wat is deze trainer me tegengevallen zeg, had er toch iets meer van verwacht. Toch weer zoals altijd dalende prestaties tegen het eind van het seizoen. Het is onzin dat het allemaal zijn schuld niet is en dat de selectie gewoon niet goed genoeg is. Genoeg kwaliteit aanwezig plus een aantal talenten die zich onder Rutten totaal niet hebben doorontwikkeld (vooral Boetius en Vilhena), integendeel zelfs. Tactisch onbenul. Met deze selectie en betere tactiek had je uit de afgelopen 6 wedstrijden zeker meer dan 2 punten moeten kunnen halen. Kom op zeg, thuis verliezen van de nr. 17? En dat ligt aan de selectie? Schei toch uit. Rutten heeft definitief het bewijs geleverd dat zijn prestaties destijds met FC Twente meer geluk dan wijsheid waren. Verder heeft hij niets gepresteerd.

Ik denk dat Rutten beter assistent kan worden onder een grotere trainer. Daar lijkt hij me perfect voor. De manier waarop hij met spelers omgaat wordt alom geroemd en hij kan erg goed omgaan met probleemgevallen. Maar als hoofdtrainer is zijn staat van dienst ronduit treurig. Hij heeft in 2001 de Knvb Beker gewonnen met Twente en daarna helemaal niets meer. De afgelopen zes jaar is hij drie keer ontslagen en één keer zelf opgestapt. Met zo'n cv zullen ze niet in de rij staan voor hem.

17 mei 2015 om 23:53

Precies, helemaal mee eens. Willem Visser zei net aan tafel bij Studio Voetbal dat Rutten al 10 jaar de eerste helft van het seizoen redelijk doorkomt, maar blijkbaar de energie niet kan opbrengen om de tweede helft door te pakken. Tijd dus om een stapje terug te doen en de rol van assistent op zich te nemen, ik ben alleen bang dat hij zichzelf daar te ervaren voor vindt.

Alsof Gio die net pas komt kijken de oplossing is. Nu krijgt die onnodig veel druk op zijn schouders, terwijl hij eigenlijk met een schone lij hoort te beginnen. Ze hadden beter gewoon Rutten het kunnen laten afmaken. Als het verkeerd afloopt kon je Rutten die toch al gaat vertrekken als zondebok aanwijzen. Gio moet nog door na dit seizoen, en dat zit toch niet lekker als ze straks falen om zich te plaatsen voor EL. En die kans zit er ook gewoon dik in.

Gewoon zo spelen en die zooi genaamd kazim en immers lekker eruit gooien, dan kom je nog eens ergens. Om te janken dat die kazim nog over genomen is ook. Laat maar weer zien dat feyenoord allang geen topclub meer is :'

vermeer
karsdorp
van beek
kongolo
woudenberg
clasie
toornstra
el ahmadi
boetius
achahbar
manu

Ik vind het toch jammer dat mensen Rutten nu onwijs afvallen. Sommige van jullie(feyenoordsupporters) zagen het bij voorbaat al niet zitten andere gaven hem wel een kans. Maar wie hadden ze dan moeten aanstellen? Van Bronckhorst/van Gastel? En als die hetzelfde resultaat zouden halen, hadden jullie dan ook zo afgegeven? Je kunt zeggen dat Rutten gefaald heeft, maar ik vind dat het materiaal wat hij onder zn hoede had ook niet echt top was. Clasie of el Ahmadi bijvoorbeeld hadden met name in de grote wedstrijden op moeten staan als leider. Ik vind dat ze dat te weinig hebben gedaan.

Ik hoor mensen nu ook klagen over Immers. Terwijl begon van het seizoen de meeste zeiden dat hij o zo belangrijk was en dat zonder hem Feyenoord een stuk minder speelt. Nu wil iedereen hem ineens weg hebben. Pelle is vertrokken, bijna de hele achterhoede en er word matig ingekocht. Dan is dit toch een logisch gevolg?

Van Geel heeft meer schuld aan dit alles dan Rutten mi. Van Geel heeft de verkeerde spelers gehaald, Boulahrouz halen voor RB terwijl je daar ook Karsdorp en Wilshere hebt staan. Een halve spits(kazim) halen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vind dat Rutten teveel shit over zich heen krijgt en het niet verdiend.

Ik vind het toch jammer dat mensen Rutten nu onwijs afvallen. Sommige van jullie(feyenoordsupporters) zagen het bij voorbaat al niet zitten andere gaven hem wel een kans. Maar wie hadden ze dan moeten aanstellen? Van Bronckhorst/van Gastel? En als die hetzelfde resultaat zouden halen, hadden jullie dan ook zo afgegeven? Je kunt zeggen dat Rutten gefaald heeft, maar ik vind dat het materiaal wat hij onder zn hoede had ook niet echt top was. Clasie of el Ahmadi bijvoorbeeld hadden met name in de grote wedstrijden op moeten staan als leider. Ik vind dat ze dat te weinig hebben gedaan.

Ik hoor mensen nu ook klagen over Immers. Terwijl begon van het seizoen de meeste zeiden dat hij o zo belangrijk was en dat zonder hem Feyenoord een stuk minder speelt. Nu wil iedereen hem ineens weg hebben. Pelle is vertrokken, bijna de hele achterhoede en er word matig ingekocht. Dan is dit toch een logisch gevolg?

Van Geel heeft meer schuld aan dit alles dan Rutten mi. Van Geel heeft de verkeerde spelers gehaald, Boulahrouz halen voor RB terwijl je daar ook Karsdorp en Wilshere hebt staan. Een halve spits(kazim) halen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vind dat Rutten teveel shit over zich heen krijgt en het niet verdiend.

Zei hij van Geelen? Of is dit een VZ veaudtje?

De geloofwaardigheid van een trainer gaat altijd weg wanneer hij aankondigt dat hij weg gaat. Zes jaar geleden ging het ook zo met NEC. Ze draaiden een fantastische 1e seizoenshelft en toen meldde Been dat hij naar 'zijn club' Feyenoord ging en het elftal zakte als een kaartenhuis in elkaar. Nu is precies hetzelfde gebeurt met Rutten en Feyenoord.

In mijn ogen een paar weken te laat. Nadat hij gemeld had te vertrekken na dit seizoen ging het alleen maar bergafwaarts met Feyenoord. Bewijst toch keer op keer tegen het einde van het seizoen te falen, erg jammer eigenlijk. Hij heeft zeker de potentie van een goede trainer gehad, maar waarom gaat het toch steeds mis?
Vond het nog steeds laf dat hij niet als een vent die persconferentie had uitgezeten, laat zich wel kennen zo, erg jammer!
Heeft ook goede dingen gedaan, zoals overwinteren in Europa, dat is knap, maar voor de rest helaas maar een paar goede wedstrijden onder Rutten, maar goed misschien is het spelersmateriaal ook niet goed genoeg, al zaten er wel een paar hele goede wedstrijden tussen, dus het zou wel moeten kunnen.
Kunnen Gio nu niets verwijten, want wordt erg lastig de playoffs te winnen...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren