Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Maaskant baalt na afgelasting: 'Het is pure competitievervalsing'

Laatste update:

Het was de bedoeling dat alle wedstrijden in de Eredivisie zondagmiddag om 14.30 uur zouden beginnen, maar door aangekondigde politieacties is de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse verplaatst naar maandag 11 mei om 20.00 uur. Robert Maaskant, coach van NAC Breda, baalt daar behoorlijk van: de oefenmeester neemt zelfs het woord 'competitievervalsing' in zijn mond.

/

Feyenoord en Vitesse strijden om de derde plaats in de Eredivisie en ook AZ hoopt nog achter PSV en Ajax te kunnen eindigen. De Alkmaarders hebben momenteel drie punten minder dan Feyenoord en spelen aankomende zondag tegen NAC. Hoewel AZ sowieso moet winnen van NAC om uitzicht te houden op de derde plek, vindt Maaskant het oneerlijk dat Feyenoord en Vitesse niet tegelijk spelen.

"Het is in mijn ogen pure competitievervalsing. Dat zeg ik op persoonlijke titel", zegt Maaskant tegen BN De Stem. "AZ moet absoluut winnen om in de race te blijven voor de derde plaats. Als er gelijktijdig wordt gespeeld en Feyenoord staat met 3-0 voor, dan is de motivatie bij AZ anders. Dat is voor ons belangrijk, omdat wij volop zijn verwikkeld in een gevecht om de nacompetitie te ontlopen." NAC heeft gevraagd om ook het duel met AZ uit te stellen, maar daar wil de KNVB niet aan.

Maaskant zegt de problematiek wel te begrijpen: "Maar wij worden nu benadeeld, door externe factoren, waarop NAC geen enkele invloed heeft. Dat is vervelend en niet correct."

Robert Maaskant heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeikerd. Zoals er in het stukje al staat, AZ moet sowieso winnen voor plek 3, ongeacht wat de uitslag van Feyenoord - Vitesse zou worden.

8 mei 2015 om 12:30

Zeikerd? Hij geeft gewoon zijn mening toch, volgens mij ben jij de grootste zeikerd. Verder heeft hij gewoon gelijk. Feijenoord zal de uitslag al weten, dus zullen ze geen druk hebben. Stel dat Az al verloren heeft. Het is toch anders, dat je dat een dag van te voren al weet, dan als je op het veld staat. Maaskant heeft dus gelijk.

8 mei 2015 om 12:36

Gentlemen. Maaskant betrekt het hier naar Nac. Dat de verplaatsing van de wedstrijd ook voor Nac nadelig zou zijn. Echter, Nac heeft natuurlijk helemaal niks met dit hele verhaal te maken. Hoe kan de verplaatsing van feyenoord-vitesse nou nadelig zijn voor Nac? Az moet sowieso winnen om kans te maken op de 3e plek, of Feyenoord nou tegelijk speelt of niet ze zullen altijd van Nac willen winnen.

8 mei 2015 om 12:46

@InkeMontana hij legt het wel uit, de motivatie van AZ kan er anders door worden als ze horen dat feyenoord met bijvoorbeeld 3-0 voor staat zegt hij, staat in de tekst.

8 mei 2015 om 12:47

Als je het stuk zou lezen zou je weten waarom dit nadelig is voor nac. Maaskant legt het namelijk uit. Maarja zoals gewoonlijk wordt er hier gereageerd zonder het artikel zelf te lezen.

8 mei 2015 om 12:55

Als Als Als, niet zeiken en voetballen, lekkere instelling hebben ze dan. Altijd knallen voor de 100%.

8 mei 2015 om 13:02

Feyenoord zal altijd druk hebben al verlies het van Vitesse komt die ook weer kijken .
Az moet sowieso winnen en die gaan onder de wedstrijd echt banier horen of Feyenoord had voorgestaan.
Dit is gewoon indekken van Maaskant .

Jammer trouwens dat we afhankelijk van de politie zijn om een wedstrijd te spelen..

8 mei 2015 om 13:02

In dat geval kunnen ze ook voordeel hebben. Een 0-2 stand in de kuip zou super motiverend kunnen zijn voor az en daarmee in het nadeel van nac. Daar hoeft maaskant zich dan weer geen zorgen over te maken...

8 mei 2015 om 12:52

Maaskant heeft gewoon een groot punt. De motivatie van AZ zal tijdens de wedstrijd beinvloed worden door de tussenstand in de Kuip. Een 2-0, 0-0 of 0-2 tussenstand zal een ander AZ in het veld veroorzaken. Wat Maaskant zegt, een 3-0 stand zal een berustend AZ maken wat zich op gaat maken voor de nacompetitie, Geen kaarten of blessures wordt dan hun devies en niet een winst.

8 mei 2015 om 13:03

Als niemand d'r stand door geef onder de wedstrijd is dat ook kolder .
En de kans dat Feyenoord binnen een uur met 3-0 voorkomt is ook niet erg groot.
Voor mij puur indekken.

8 mei 2015 om 13:17

Waarom zou AZ de tussenstand niet willen weten? Die zitten niet op een blessure te wachten of kaarten als ze de nacompetitie in gaan. Dan verliest AZ liever.
Het NAC publiek zal voor Feyenoord juichen om AZ te demoraliseren. Winst voor Feyenoord maakt winst voor AZ zinloos

Dat is dus nu niet het geval. AZ zal voor de winst moeten gaan, zelfs al kost het hun een rode kaart in de laatste minuut.

8 mei 2015 om 13:07

Toen het NAC betrof, door scheuren in het stadion, werd ook geroepen dat het competitievervalsing was als de wedstrijd niet gespeeld werd. Nu kaatst hij de bal terug en is het een zeikerd. De jacht op Maaskant en z'n woorden draaft een beetje door bij sommigen hier op VZ.

8 mei 2015 om 14:26

Gelukkig heb ik toen niks geroepen .

Maar ik vind het competitievervalsing echt te ver gaan. Net of de spelers op het veld bezig zijn met juichende supporters ze kunnen wel overal in juichen.
Daarbij komt nog eens dat hij van zijn eigen kracht moet uitgaan.
Hij pakt nog 4 punten roept hij dus zal wek goed komen.

9 mei 2015 om 12:48

Ik noem het ook nergens competitievervalsing. Ik zeg alleen dat menig supporter dit riep toen NAC - Heracles op losse schroeven stond. Mij zul je niet horen over competitievervalsing, want als het goed is wil een ploeg altijd winnen. Althans, dat is de intentie. Ongeacht wanneer een andere ploeg speelt of wat dan ook!

8 mei 2015 om 14:50

Als Maaskant een zeikerd is, is de Knvb dat door alle wedstrijden tegelijk te willen laten spelen.
Wat heeft dit voor zin als het toch niet uitmaakt?
En of het nu specifiek voor- of nadelen geeft.
Je kiest voor tegelijk spelen of niet.
Beter was dus eigenlijk geweest als alle wedstrijden maandagavond gespeeld zouden worden.
Alle bezwaren van Feyenoord zijn ook flauwekul volgens velen. Nou dat geldt dan ook voor alle andere clubs.
Er wordt al opgeroepen om in Rotterdam op het Stadhuisplein een feestje te gaan bouwen. Kan nog leuk worden!

8 mei 2015 om 18:53

Klopt op Facebook zijn er volop uitnodigingen verstuurd voor project stadhuisplein zondag om half 1z
Ben benieuwd of de politie klaar staat of dat ze eventueel de stad leeg laten plunderen als het zover zou komen?

dit is wel erg vergezocht. Word sowieso een beetje moe dat bij elke verplaatsing/wijziging het woord competitievervalsing in de mond wordt genomen. Dit soort dingen hebben echt geen invloed op de wedstrijd tussen AZ en Nac.

Snap niet waarom hij moet reageren. Alsof NAC vitesse nog zal inhalen? Beste Maaskant maak je liever druk om de nacompetitie.

8 mei 2015 om 12:31

Gefeliciteerd met de domste reactie van de dag! Probeer even iets verder te denken..

8 mei 2015 om 12:47

Ronal-DOH, gelukkig heeft hij het ook over de nacompetitie he. 😉

8 mei 2015 om 12:48

Echt waar jongen Ik hoop dat dit sarcasme is hahahah

8 mei 2015 om 12:56

Anders lees je voortaan even het hele artikel voor je zoiets onzinnigs plaatst...

Kan meneer Maaskant mij uitleggen waarom deze afgelasting nadelig is voor Nac? Hij is toch in geen mogelijkheid afhankelijk van het reslutaat van Feyenoord-Vitesse

8 mei 2015 om 12:31

Ach hij wilt gewoon meepraten om zo dr aandacht af te leiden van zijn falen. Az moet sowieso winnen dus ik snap niet waarom deze man zit te zeuren.

8 mei 2015 om 12:43

Staat gewoon in de tekst.
Hij zeg al als Feyenoord er goed voor zou staan ga de motivatie uit het team van Az.
Niet dat het zo zou zijn maar het kan gebeuren.
Dat is de rede waarom hij het zeg.

8 mei 2015 om 13:11

Volgens mij is ''begrijpend lezen'' de hoofdmoot van de verkeerde interpretatie van menig voetbalzone bezoeker en dat is niet gemeen of verkeerd bedoeld. Dat is één van de grootste oorzaken van menig communicatie verschil. Dhr. Maaskant geeft hier in zijn verhaal een duidelijke verklaring, dat dit wel degelijk van invloed is op de wedstrijd van NAC.

8 mei 2015 om 14:53

Maakt niet uit of hij gelijk heeft. De Knvb vindt het belangrijk dat alle wedstrijden tegelijk gespeeld worden. En dat gebeurt nu niet.
Dus in de optiek van de Knvb zouden alle wedstrijden uitgesteld dienen te worden.

Hoezo zou dit competitievervalsing voor NAC zijn? Zowel AZ als NAC moeten gewoon keihard hun best doen om te winnen. Of Feyenoord - Vitesse nou zaterdag, zondag of maandag spelen.

8 mei 2015 om 13:01

Misschien moet je eerst de tekst lezen voor je reageert.

8 mei 2015 om 17:16

De tekst is later nog aangepast. Maar het is en blijft onzin. Alsof AZ minder gaat voetballen? Elke sportman wil elke wedstrijd winnen. Kul argument.

8 mei 2015 om 21:23

Oh sorry, mijn excuses. Maar als je aan het spelen bent en in de rust krijg je te horen dat Feyenoord voor staat wat betekent dat het vrijwel onmogelijk is om het nog te halen, dan ga je met een ander gevoel de tweede helft in, sportman of geen sportman.

Ergens snap ik het wel, als je zegt dat de laatste (beslissende) wedstrijden gelijk gespeeld moeten worden, kan het niet opeens zo zijn dat zij 1 dag later spelen.
Alleen het probleem voor Nac zie ik niet zo, AZ moet zelf winnen ongeacht de andere wedstrijd.

Ik heb het gevoel dat Robert Maaskant het allemaal niet zo goed heeft begrepen. AZ moet sowieso winnen en de Knvb is door de staking nu eenmaal genoodzaakt om de wedstrijd te verplaatsen. 1 wedstrijd verplaatsen is al onwenselijk, laat staan twee.

Laat hem lekker praten. Had NAC ook niet een gevalletje competitie vervalsing? Spelers kopen van het sponsorgeld terwijl er eerst schulden afbetaald moesten worden. Of zit ik hier fout?

8 mei 2015 om 12:46

Dat geld is vrij gekomen en met overleg met de Knvb is dit goed gekeurd.
Dus je zit fout.
NAC mocht het en hebben er gebruik van gemaakt dat is hun goed recht.
Ze krijgen niet voor niks goedkeuring van de Knvb toch.

8 mei 2015 om 13:00

Daarom vroeg ik ook of ik fout zat, dankjewel!

8 mei 2015 om 13:22

Geen dank daar is het voor toch.

Hoe kan dit nou nadelig zijn voor nac? Az moet sowieso winnen, dus nac wordt hier helemaal niet benadeeld.

8 mei 2015 om 12:49

De motivatie kan anders zijn zodra AZ te horen krijgt dat Feyenoord met 3-0 voorstaat, zegt Maaskant. Als Feyenoord ruim voorstaat heeft AZ geen 3e plaats meer te halen en misschien gaan ze dan makkelijker over de wedstrijd nadenken terwijl NAC nog alles moet geven.

8 mei 2015 om 14:28

Ja en als AZ 0-0 staat en Fey 0-1 achter gaat AZ juist weer extra zijn best doen volgens deze theorie en zou het dus nadelig voor Maaskant zijn.

Het is competitievervalsing als het bewust wordt gedaan, dit is gewoon iets waar de Knvb weinig aan kan doen.

Ik snap Maaskant niet, NAC heeft hier toch geen last van?
AZ heeft hier juist wel last van want Vitesse kan hun inhalen als AZ verliest.

Om een of andere reden denkt Maaskant dat AZ minder hun best gaan doen als ze weten dat ze toch kansloos zijn voor de 3e plaats. Maar dat snap dus niemand, want AZ moet sowieso winnen om uberhaupt kans te maken op plaats 3. Ach ja die Maaskant lult ook maar onzin.

Hier valt de Knvb gewoon niets te verwijten. Het is niet de Knvb die Feyenoord-Vitesse afgelaste, maar Aboutaleb (vanwege politiestaking). De wedstrijd tussen AZ en NAC Breda staat daar volledig los van (op de belangen van AZ na, maar zij moeten sowieso winnen).

Het is competitie vervalsing. Beiden teams kunnen er niks aan doen en ook de KNVB niet. Maar de laatste wedstrijden moeten altijd tegelijkertijd afgespeeld worden dat is al jaren zo om competitie vervalsing te voorkomen.

Wat een huilebalk die Maaskant. Alsof dit voor zijn wedstrijd enige invloed heeft. AZ zal die wedstrijd ook gewoon willen winnen als Feyenoord in de rust met 3-0 voor staat. Zorg dat je team eens gaat voetballen en hou je daar mee bezig ipv weer afgeven op onbelangrijke dingen. Heeft die in ieder geval een goed excuus als die met NAC weer klop krijgt...

Hoewel de rol van NAC in dit geheel minimaal is, ben ik het toch eens met Maaskant.
Om 'competitievervalsing' tegen te gaan is er besloten om de laatste wedstrijden tegelijk te laten spelen. Als 1 wedstrijd dan een dag later plaatsvindt kan dit wel degelijk invloed hebben op de speelwijze van de teams.

Stel dat NAC wint van AZ of ze spelen gelijk, dan weet Feyenoord dat het aan een gelijkspel tegen Vitesse voldoende heeft om zich te plaatsen voor Europees voetbal.
Wanneer de wedstrijden tegelijk gespeeld wordt, zou Feyenoord niet de zekerheid hebben dat zij aan een punt voldoende hebben dus meer risico nemen.

8 mei 2015 om 13:05

Maar wat heeft Maaskant te maken met Feyenoord? Dat boeit hem toch niets dat Feyenoord dan een dag later met de handrem op kan spelen?

Laat NAC eerst zelf maar eens zien te winnen, hebben ze al moeite genoeg mee.

8 mei 2015 om 14:08

Maaskant hoopt op het scenario in de rust van: AZ 1/0-0 Nac en Feyenoord 2-0 Vitesse. AZ-spelers horen die tussenstand in de rust en raken gedemotiveerd om de 3de plek. AZ 1-2 Nac Feyenoord 3-1 Vitesse. Tadaaa Excelsior wordt ingehaald

8 mei 2015 om 15:01

@kohaku

Daarom geef ik ook aan dat de rol van NAC minimaal is. Maar zoals kharika zegt, wanneer Feyenoord op een ruime voorsprong staat weet AZ dat zij nergens meer voor spelen. De kans dat er hierdoor (onbewust) slechter gespeeld wordt door AZ is zeker aanwezig, waardoor NAC misschien kan profiteren.

Door de wedstrijd van Feyenoord uit te stellen, zal AZ kosten wat het kosten moeten winnen om de druk op Feyenoord te zetten.

Naar mijn mening is competitievervalsing erg overdreven, zowel Feyenoord, Vitesse als de KNVB kan er vrij weinig aan doen dat de politie gaat staken en de burgemeester het daarom niet door wilt laten gaan. Veiligheid boven alles toch?

8 mei 2015 om 14:31

idd heel erg overdreven.
dit gebeurt gewoon altijd eind vd competitie.
ploegen die nergens meer om spelen zijn minder gemotiveerd dan ploegen die wel ergens om spelen.

De wedstrijd NAC-AZ kan hier wel degelijk door worden beïnvloed. De voorsprong van Feyenoord op AZ bedraagt 3 punten met nog 2 wedstrijden te gaan. Daarnaast heeft Feyenoord een veel beter doelsaldo (ongeveer een verschil van 20). Wanneer Feyenoord dus bij rust met 3-0 voorstaat tegen Vitesse is het dus voor AZ onmogelijk om nog 3e te worden. Als je dit tijdens je eigen wedstrijd te horen krijgt speel je dus nergens meer voor. Logich gevolg is dus dat het gas eraf gaat en dat NAC op die manier eventueel een grotere kans heeft om de wedstrijd tegen AZ te winnen.

8 mei 2015 om 14:11

Vooral als je weet dat Vitesse de ploeg achter je is en die dus net ook heeft verloren. Zolang Nac een goed niveau haalt zal je wel zien dat als Feyenoord voor minuut 60-70 met 2/3 goals verschil voorstaat dat Nac niet gaat verliezen van AZ. Is gewoon menselijk

8 mei 2015 om 14:22

Ja, maar dan ga je er dus niet vanuit dat AZ moet winnen, dus met de rust ook al op 3-0 wil voorstaan? Stomme redenatie dus van Maaskant. Zodra AZ hoort dat het bijvoorbeeld 3-0 bij Feyenoord staat, dan wil het zelf ook al comfortabel voor staan.

En wat door niemand meegenomen is: AZ moet zo hoog mogelijk eindigen ivm tv gelden. tussen de 4e en 5e plaats scheelt het 3ton had ik begrepen (ranking over meerdere jaren). Genoeg motivatie dus voor AZ om te winnen!

Hij heeft wel een punt, maar dit had hij nooit gezegd, als ze niet tegen AZ hoefden. Het is nou eenmaal zou Maaskant.

Grappig ik heb hem niet gehoord over mogelijke competitievervalsing toen mogelijk de wedstrijd tussen NAC en Heracles niet door zou gaan vanwege problemen met hun eigen stadion. Wat dat betreft zijn ze binnen het voetbal (en niet alleen Maaskant nu) vreselijke oppurtinisten en rekenen ze alleen maar naar hun zelf toe als ze het zelf uitkomt.... Verongelijkte kleine stelletje kinderen zijn het.... Vind de competitievervalsing hier wel erg ver gezocht.....

Wat hij zegt is gewoon waar en of je nu voor welke club dan ook bent deze wedstrijden moeten gelijk gespeeld worden. Zo niet moet er een puntenstraf staan voor de club die hieraan niet voldoet. Aboutaleb is een slimme meneer en zit met zijn Feijenoordsjaaltje elke week in het stadion en weet ook dat hij hiermede voordeel haalt.

8 mei 2015 om 13:39

Het is niet waar, het is zeuren om het zeuren.

Of Feyenoord nou 10-0 wint of niet, AZ zal moeten blijven winnen.... Of om Feyenoord te blijven achtervolgen.... Of om Vitesse voor te blijven.

AZ mikt realistisch gezien op plek 4... Dus moet AZ winnen om boven Vitesse te blijven.

Plek 3 gaat Feyenoord echt niet weggeven dus niet realistisch om op te mikken.

8 mei 2015 om 16:44

Waar staat dat Feijenoord dat zo maar eventjes redt ze verliezen zelfs thuis van de een na slechtste ploeg van de eredivisie dus Vitesse thuis en Pec Zwolle uit kan ook 0,0 punten opleveren hoor. Maar nu is er competitievervalsing zoals aangegeven want de wedstrijden worden niet tegelijkertijd gespeeld en geloof mij Aboutaleb is echt slim.

Wat een jankerd die Maaskant!

Ongeacht het resultaat tussen Feyenoord en Vitesse moet AZ blijven winnen!

Al staat Feyenoord 7-0 voor met rust dan moet AZ alsnog winnen om aan het einde van de competitie boven Vitesse te eindigen en 4de te worden.

4de speelt tegen de nummer 7 (of 8 wanneer Groningen in de reguliere competitie 7de wordt)

Dus nogmaals, wat een jankerd Maaskant! Met Tighadouini, Ligeon, de Zeeuw, marcellis etc heb je veel meer kwaliteit dan andere play-off tegenstanders.... Mocht NAC überhaupt play-offs gaan spelen...

Wel erg ver gezocht.

8 mei 2015 om 18:47

Inderdaad,

Klinkt meer als een falende coach of een coach in paniek die welke reden dan ook gebruikt om zijn straatje schoon te vegen...

Vind het wel beetje ver gezocht hier kon de Knvb en feyenoord en vitesse niks aan doen. Het is vervelend maar dit gaat om de 3 plaats. Hij zelf moet zich met nac bezig houden. Maar nu heeft hij weer een goede reden om uit dugout te slopen

Hij geeft dus eigenlijk indirect al aan dat hij niet meer gelooft in een goede afloop voor zijn team tenzij andere clubs ineens rare dingen gaan doen. Maar wat wil je met zo'n waardeloos team en nog mindere trainer. Heeft hij in ieder geval toch nog iets goed gezien.

Hahahaha je zou denken dat AZ professioneel genoeg is om te doen wat Nac doet. Maar nee, Maaskant kijkt voor zijn ploeg 4 stappen vooruit waar die domme Stewart nog geen 1 stap doet, respect voor Maaskant. Die doet alles om NAC erin te houden. Hij heeft gelijk dat als Feyenoord binnen 25 min. 2-0 voor staat dat AZ nergens meer om speelt(nr 5 Vitesse verliest, nr 3 Feyenoord is niet meer in te halen)

8 mei 2015 om 14:17

Al verliest Vitesse van Feyenoord dan heeft AZ nog minimaal 2 punten nodig om de 4e plaats veilig te stellen, dat betekent dat ze willen winnen van NAC zodat ze de laatste wedstrijd spelers rust kunnen geven ivm de play-offs.

Als je AZ-Nac uitstelt dan moet je vervolgens ook de wedstrijden van GAE & Excelsior uit gaan stellen. Want die hebben weer met NAC te maken.

Nu is het maar 1 wedstrijd en anders worden het er 4. Nu gok ik zomaar dat ze niet allemaal ook maandag avond kunnen spelen (geen politie beschikbaar) & kom je met het hele programma in de knoop.

Niet meer dan logisch dus dat de Knvb dit niet toestaat.

Wat een onzin om dit als competitie vervalsing te noemen.

"az moet absoluut winnen om in de race te blijven voor de derde plaats. Als er gelijktijdig wordt gespeeld en Feyenoord staat met 3-0 voor, dan is de motivatie bij AZ anders."

Wat dan meneer Maaskant als het bij AZ NAC 0-0 staat en Feyenoord staat 0-1 achter?
Dan zijn ze juist weer extra gemotiveerd om alsnog te winnen.

NAC had gewoon zelf meer punten moeten halen ipv naar andere ploegen te wijzen.
Je kan alles wel comp vervalsing noemen.
Voor AZ is het ook comp vervalsing dat ze tegen NAC moeten. NAC speelt nog ergens voor terwijl ze tegen Heraclas minder tegenstand gehad zouden hebben want die zijn alveilig.

Als hij ergens anders in de competitie meer punten had gehaald dan zat hij nu niet in de situatie waarin hij nu zit...dit is zeuren om het zeuren.

Hij denkt dat wanneer Feyenoord met 3-0 voorstaat (hoogst onwaarschijnlijk), en zodra AZ dit hoort, AZ stil blijft staan en NAC laat winnen?? Wat een ontzettend geneuzel van een in mijn ogen hele nare man!

AZ gaat er toch sowieso vol voor die laten zich tijdens de wedstrijd echt niet beinvloeden door standen op andere velden.

Als ik al deze reacties lees, is het dus onzin om de laatste 2 speelronden de wedstrijden tegelijkertijd te laten spelen?
Dan kan de Knvb volgend seizoen hier maar beter vanaf zien. Had in dit geval de wedstrijd van Feyenoord naar de zaterdag kunnen gaan.
Ik snap trouwens niet waarom de politiebond selectief te werk gaat en niet ondersteuning bij alle wedstrijden stopzet.
Of anders had ik zeker geen subtoppers gekozen maar het grote Ajax.

Ben het normaliter weinig eens met wat er uit Robert Maaskant komt, maar deze mening deel ik met hem.
vooral het gedeelte van dat als Feyeniord bijvoorbeeld rondom de rust dik voor staat, is de wedstrijd instelling heel anders in Alkmaar en valt er voor Nac misschien meer te halen dan tegen een Az dat er vol voor gaat.

Snap ook niet dat de afgelastte wedstrijd niet nasr voren is gehaald.
Vanavond of Zaterdag was toch ook een prima, veel betere, oplossing geweest.

Helemaal met hem eens

8 mei 2015 om 18:59

Was nac ook niet wat blij dat na het opstellen van een niet gerechte speler dat leiden tot geen punten aftrek terwijl er legio voorbeelden daar lagen van andere clubs lijkt mij deze uitspraak zeer kinderachtig, gewoon nederig je mond houden en bij behoudt je handen dicht knijpen....

Dat ze de politie een punt wilt maken en gaat staken snap ik wel, maar waarom juist deze wedstrijd?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren