Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Management Guidetti is bezig een financieel betere deal te maken’

Laatste update:

Feyenoord heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Dirk Kuyt en de club lichtte tevens de optie in het contract van Colin Kazim-Richards. Toch blijft de naam van John Guidetti rondzingen op de burelen van De Kuip, al is het nog maar de vraag of de spits terugkeert naar Rotterdam.

/

Guidetti verwierf in het seizoen 2011/12 een heldenstatus in Rotterdam met twintig competitietreffers, waaronder drie in de thuiswedstrijd tegen aartsrivaal Ajax. Er wordt gesproken over een terugkeer van Guidetti, die momenteel op huurbasis actief is bij Celtic. Zaakwaarnemer Rob Jansen denkt niet dat de Zweed komend seizoen in De Kuip speelt.

Jansen is niet direct de zaakwaarnemer van Guidetti, maar hij maakt wel deel uit van de Wasserman Media Group, het management van de spits. “Zijn management is bezig een financieel betere deal te maken”, laat Jansen weten in het televisieprogramma Business Class. Onlangs doken er geruchten op over een transfer naar Sporting Portugal. De bijna transfervrije Guidetti zou in Lissabon een enorme som tekengeld plus een riant salaris kunnen ontvangen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou lekker naar Portugal gaan en laat het dan ook dr laatste keer zijn dat Feyenoord intetessr heeft in deze gozer.

3 mei 2015 om 11:51

Helemaal met je eens. Laat John -Feyenoord forever- Guidetti maar lekker met zijn zakken gevuld ergens anders de bank warm houden.

3 mei 2015 om 11:55

Zakkenvuller inderdaad. Ik herinner me nog paar jaar geleden dat hij naar twente zou gaan en al had getekend. Maar toen deed Man City nog een contractaanbieding en toen wou meneer toch wel blijven.

3 mei 2015 om 12:34

Mensen vergeten wel eens dat voetballers tot ongeveer hun 35e kunnen blijven voetballen, dus voor die tijd is het gewoon zo veel mogelijk verdienen.

3 mei 2015 om 12:56

Ja maar ga dan niet "im feyenoord till i die" zingen en roepen, en vervolgens voor de tweede keer feyenoord lekker maken met een terugkeer naar de kuip.. Wij hoeven hem niet, ga maar lekker ergens anders banken jochie, en neem het woord feyenoord niet meer in de mond

3 mei 2015 om 13:06

Je weet toch hoe dit werkt, lekker meebrullen voor de supporters die er dan ook nog in gaan geloven. Mocht hij straks weer eens aan de poort staan en Feyenoord kan hem halen zullen ze dit niet nalaten ondanks dit gebeuren nu.

3 mei 2015 om 13:16

@held op sokken, volgens mij zou hij bij Feyenoord zo voor 3 jaar kunnen tekenen voor laten we zeggen 700 k per jaar. Dat is 2,1 miljoen. Volgens mij vergeet jij dat er heel veel mensen zijn die dat in 40 jaar niet verdienen.

3 mei 2015 om 14:08

Hij roept zelf de hele tijd dat hij zo graag naar Feijenoord wil, hij heeft er al gezeten, kent de club en neem ik aan ook de situatie. Als hij dan ondanks al het geroep via de media toch voor een zak geld ergens anders heen gaat is het geen excuus dat hij maar tot zijn 35e kan blijven voetballen, dan is hij gewoon een zakkenvuller en moet hij niet blijven roepen hoe graag hij terug wil.

Normaal ben ik niet zo van het geschreeuw over zakkenvullen etc, maar in dit geval is hij toch echt zelf de grootste aanstichter van de verwachtingen en laat hij iedereen lekker zitten als het om een paar centen gaat.

3 mei 2015 om 14:26

Held op sokken, voetballers vergeten weleens dat ze na hun 35ste nog steeds kunnen werken. Dat ze hun zakken willen vullen is menselijk, maar stop dan gewoon met dat hypocriete gedoe als voetballer zijnde.

3 mei 2015 om 16:34

Had je anders verwacht van deze Golddigger? Hij had een contract bij Twente getekend en kreeg vervolgens te horen dat hij bij City nog meer zou verdienen. Direct gaat ie weer naar City. Een voetballer zonder eer en betrouwbaarheid, een ordinaire zakkenvuller.

3 mei 2015 om 20:19

Helemaal mee eens, lekker laten gaan persoonlijk zou ik ook daarvoor kiezen

misschien moet guidetti eens met schaars en van wolfswinkel praten hoe leuk het bij sporting is. ik heb daar et idee dat je daar toch wat minder vertrouwen zal krijgen als guidetti in de kuip zou krijgen

3 mei 2015 om 11:48

Ach zolang hij maar een fors salaris krijgt zal hij wel tevreden zijn hoor. Daar hoeven we geen medelijden mee te hebben.

3 mei 2015 om 12:08

Waarom, Schaars en v Wolfswinkel hebben het gezien hun (redelijk beperkte) capaciteiten toch behoorlijk gedaan bij Sporting. Typ dan Labyad met veel geld en bombarie binnen gehaald en met stille trom afgevoerd. Ben wel benieuwd waar die volgend seizoen speelt.

3 mei 2015 om 13:26

behoorlijk? 9 veldgoals in een seizoen is voor een spits heeeeel matig, v Wolfswinkel vertrok en Sporting kreeg een goed scorende spits en men was direct weer terug in de top 3 na de jaren middenmoot met v Wolfswinkel...

En dan volgend jaar, wanneer hij weinig speelt in Lissabon, weer tegen de media zeggen dat hij Feyenoord mist en terug wil naar Rotterdam. Classic.

3 mei 2015 om 12:01

Je moet er toch niet aan denken. Die jongen was werkelijk waar onthaald als een held van de club als hij vorig seizoen al teruggekomen was. Als hij komend seizoen komt zal hij heus nog welkom zijn, zij het met het nodige gemor van enkele fans, maar volgend jaar hoeft hij dit hele circus niet weer op te starten. Dan mag ie wegrotten op de bank bij nog een club waar hij het niet gemaakt heeft.

3 mei 2015 om 14:37

Ik wordt Nooit echt boos om iets wat met voetbal te maken heeft, maar Guidetti heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed echt te later koken. Ook namens mij mag hij helemaal wegrotten naar de 3e divisie van Zweden.

Dan moet feyenoord kramer maar halen om te concurreren met kazim. Dat zou in ieder geval een verbetering zijn ten opzichte van dit seizoen met kazim en tevrede.
Van guidetti is het begrijpelijk dat hij niet teveel salaris wilt inleveren omdat hij niet wilt onder doen voor de andere spelers bij city.

3 mei 2015 om 11:54

Dus Kramer moet concurreren voor een plek op de bank? Laat hem maar gewoon lekker in Den Haag blijven. Kuyt in de spits, Kazim als back-up en je hebt een prima voorhoede staan.

3 mei 2015 om 12:01

Is het al zeker dat kuyt de spits wordt dan? Zou ook zomaar kunnen dat gio hem als rechtsbuiten gaat gebruiken. Mocht kuyt de spits worden dan is kramer niet nodig inderdaad.

3 mei 2015 om 12:07

Ik volg het Turkse voetbal niet helemaal maar waar speelt Kuyt bij Fenerbace?? Staat hij daar in de spits of is het een winger?

3 mei 2015 om 13:18

Feyenoord speelt hopelijk toch met meer aanvallers volgend seizoen als ze voor een top 3 notering willen gaan?

3 mei 2015 om 13:24

Kramer in de spits met Kuyt prima koppel, of dacht je dat ze Guidetti of Kuyt voor de bank hadden gehaald? die hadden ook samen gespeeld hoor

3 mei 2015 om 14:14

Ik hoop niet op Kramer, vind ik een iets betere versie van te Vrede, maar zeker geen spits waar Feijenoord echt beter van wordt.

3 mei 2015 om 14:19

Hij heeft er wel 17 gemaakt bij ado. Dus iets beter dan tevrede is een belediging voor kramer.

3 mei 2015 om 15:19

Te Vrede heeft er in de weinige speeltijd ook al 8 inliggen bij Feijenoord. Ik vind Kramer geen slechte speler, een prima goalgetter, maar voor een spits van Feijenoord vind ik hem buiten de goals gewoon niet genoeg brengen. In die zin vind ik hem gewoon een iets betere versie van te Vrede. Qua minuten per doelpunt scoort te Vrede zelfs beter, dat kun je dan wat compenseren omdat Kramer bij een mindere club speelt, maar dan nog zie ik geen enorm verschil tussen de twee. Je schiet er naar mijn mening niet veel mee op door de een weg te sturen om dan de andere te halen. Ik zie veel liever een spits die zorgt dat het spel beter loopt en ook de middenvelders kan bedienen als ze aansluiten.

3 mei 2015 om 17:06

Nee als je kunt kiezen tussen een werkpaard als Kazim of een spits die 17 veld-doelpunten (dus geen penalties) maakt bij den degradatie kandidaat in de kelder van de eredivisie dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt

4 mei 2015 om 10:31

Je ziet natuurlijk al snel dat Kramer een stuk beter is dan Te Vrede. Doelpunten per minuten kijken is leuk maar op basis daarvan zou je die spits van Excelsior moeten kopen.

Guidetti is ook niet nodig. Met Achahbar, Kazim en Kuyt hebben wij al 3 spitsen. En dat geld van Guidetti kan in een andere positie/speler gestoken worden. Een verdediger of middenvelder bijvoorbeeld.

3 mei 2015 om 13:08

En dan heb je ook Te Vrede nog.

3 mei 2015 om 13:40

Ja, maar ik hoop dat hij vertrekt. Komt kwaliteit te kort.

3 mei 2015 om 13:48

Te Vrede heeft te horen gekregen dat hij voor volgend seizoen een andere vereniging moet hebben gevonden.

Of dit lukt is een tweede, maar hij zal weinig tot niets spelen.

3 mei 2015 om 16:59

Guidetti was niet nodig, is niet nodig en zal nooit nodig zijn voor Feyenoord. Het enige waar Guidetti echt goed voor was is sfeer maken en de supporters ophitsen. Daar is men in Rotterdam gek op en mede daardoor werd Guidetti tot soort van heilige verklaart. Voetballend heeft Guidetti met name roem vergaart door de prestaties tegen Ajax, een volgend groot zwak punt voor de Feyenoordaanhang. Vanaf toen is ie binnen. Guidetti speelde er handig op in door het publiek te laten horen wat ze wilden horen. Leuzen als Feyenoord till I die. Vanwege de euforie omdat het de jaren ervoor zo slecht ging liep iedereen weg met deze kleuter die maar wat riep. 4 jaar lang is men blijven hopen op een terugkeer van Rotterdams verlosser en 4 jaar lang heeft Guidetti de act volgehouden. Ik vind het sneu voor de miljoen Feyenoorders die jarenlange hoop hebben gekoesterd, maar als Guidetti liever kiest voor clubs als Sporting, Celtic en Stoke City, dan moet je concluderen dat Guidetti al gestorven is. De liefde voor Feyenoord blijkt namelijk uit niets meer.

Edit:
Ja ik chargeer het een en ander, Guidetti heeft het een periode aardig op zijn heupen gehad. Grappig is dat de transferwaarde ten tijde van zijn periode in Rotterdam het hoogste is geweest (logisch hij heeft alleen daar gepresteerd). Is ie dan een seizoen leuk en vorm geweest waar alles samenviel voor hem? Of is ie al zo lang uit vorm? Ik denk eerder het eerste (misschien ook een beetje hoop). In dat geval kan je Guidetti zijn gedrag niet eens kwalijk nemen, hij wilde zich zelf in dat ene goede jaar promoten.

3 mei 2015 om 17:07

Grote deels door de wedstrijd tegen Ajax inderdaad maar vergeet de andere hattricks niet. Hattrick tegen FC Twente was bijvoorbeeld ook geweldig.

Maar het boek is gesloten inderdaad en vind het prima zo. Ik heb liever dat Achahbar veel minuten speelt omdat ik vind dat ie potentie heeft.

3 mei 2015 om 17:18

Dat is dus precies mijn punt beste rbn_. Statistisch gezien lijkt het allemaal heel wat, 20 goals in een seizoen bij een matig opklimmend Feyenoord lijken heel wat, maar dat is voornamelijk bereikt door een klein aantal hoge pieken. De helft van z'n goals komen uit 3 wedstrijden, dat betekent dat er ook genoeg wedstrijden zonder goal zijn geweest. Niet dat je altijd moet scoren om van waarde te zijn, maar droog gezien lijken 20 doelpunten heel wat, maar als je het zo ziet is het toch wel lichtelijk afgezwakt. Genoeg wedstrijden droeg hij ook niks bij, behalve het gek maken van het publiek. Je kunt je misschien voorstellen dat ik geen fan ben van John en misschien wat bevooroordeeld ben, maar ik vond het gewoon niet een heel bijzondere speler. Op dat moment een goede speler voor Feyenoord, maar niet meer en niet minder. Als spelers dan zo'n grote waffel hebben dan heb je als niet-fan nogal eens de neiging om te kotsen. Zelfde verhaal geldt voor Suarez en Toivonen bijvoorbeeld. Ik vind het gewoon jammer voor jullie dat ie jullie zo lang aan het lijntje heeft gehouden. Zo leren we maar weer dat voetballers aan niets anders dan zichzelf denken, zelfs bij volksclub Rotterdam waar iedereen geniet van de sfeer en passie.

Laten we zeggen dat Guidetti gewoon een seizoen gepiekt heeft en daar het maximale voor zichzelf uit heeft proberen te halen door het publiek en de media te bespelen. Buiten de fans om is Guidetti zelf de grootste factor voor het creeeren van zijn hype. Ik sluit niet uit dat ie al die praatjes alleen maar heeft opgevoerd om een hoger salaris bij Feyenoord te kunnen afdwingen, of er goed op komen te staan bij andere (volks)clubs die hem dan mogelijk aan hadden willen trekken. Dit is puur speculatief hoor.

Edit:
Een vraag aan jou: denk je dat Guidetti momenteel beter is dan Kazim? Ik niet namelijk en Kazim heeft alle kwaliteiten die Guidetti destijds ook had, met betrekking tot de relatie met het publiek dan. Scorend vermogein is bij Guidetti wel wat hoger, maar verder vind ik het toch redelijk vergelijkbare spelers. Ik vind Kazim vaak ook een mafkees, maar wel een mafkees die oprecht overkomt. Als ik Feyenoorder was geweest, had ik na al die jaren liever Kazim dan Guidetti.

3 mei 2015 om 17:28

Vind het lastig omdat ik Guidetti niet echt heb gevolgd en ik vind, net als Boskamp, dat hij niet afgetraind is. Veel dikkere kop gekregen.

Toch zou ik eerder voor Guidetti gaan, puur vanwege zijn leeftijd en potentie. Kazim is 28 jaar en hij komt te kort. Het lijkt me dan sterk dat ie opeens goed genoeg is.

Kuyt en Achahbar heb ik wel vertrouwen in.

3 mei 2015 om 17:37

Ja hij is inderdaad wat dikker geworden. Persoonlijk denk ik dat Guidetti mentaal gewoon niet erg sterk is, of in ieder geval niet de prioriteit heeft om naar het hoogst mogelijke te streven. Hij kan pieken, maar is niet echt constant en lijkt (nadruk op lijkt) niet honderd procent voor de sport te leven voor zover ik dat in kan schatten.

Ik vind Guidetti en Kazim van een soortgelijk niveau. Dan moet je een keuze maken voor leeftijd zoals jij doet, maar Guidetti is sinds Feyenoord alleen maar minder geworden en er is geen reden om aan te nemen dat hij beter gaat worden. Kazim brengt daarentegen op constante basis strijd, is volwassenener en is meer een teamplayer dan Guidetti waar de rest van de selectie ook meer aan heeft. Dat zou voor mij de doorslag geven voor Kazim. Buiten dat zou ik ze als coach het liefst geen van beide nodig hebben.

Ik hoop voor jullie en Dirkie dat ie het goed gaat doen. Vraag me af of het een echte ster gaat zijn, maar hij zal hoe dan ook zijn waarde hebben voor de jonge spelers en met zijn inzet en passie gaat hij genoeg brengen. Achahbar heb ik nog niet zoveel van gezien, maar ik betwijfel of hij niet uiteindelijk toch te licht bevonden gaat worden. Zou jij met een tweespitsten-systeem gaan spelen? Kuyt in de punt en Achahbar eromheen? Ik vind Achahbar op de flanken namelijk niet veel bijzonders en de overige posities is ie ook niet bepaald eerste gegadigde.

3 mei 2015 om 18:08

Ik zou denk ik lekker veel variëren met de opstelling. Tegen de mindere zou ik met Achahbar en Kuyt in de spits spelen. Achahbar als slimme speler tussen de linies en om Kuyt heen spelend. Wij hebben dan creativiteit nodig en Achahbar heeft dat plus hij is levensgevaarlijk in de 16 meter.

Tegen de wat betere tegenstanders zou ik met Manu om Kuyt heen spelen. In een soort Baros/. Koller rol. Hij kan dan denk ik levensgevaarlijk met zijn snelheid zijn.

Hoe zou jij spelen en wie zou je evt als aankopen halen?

3 mei 2015 om 19:01

Laat ik voorop stellen dat ik geen Feyenoorder ben en er dus niet heel veel belang bij heb hoe Feyenoord speelt. Persoonlijk ben ik niet overdreven gefascineerd door Manu, leuk spelertje die met name opvalt omdat de kwaliteit in de Eredivisie zo achteruit is gegaan. Beetje wat wij destijds met Ozbiliz, Ebecilio en Lukoki hadden, al heeft Manu wel meer dreiging. Ik zou denk ik voor een 442 opteren met Boetius op links of rechts op de flank en dan verder Toornstra op de andere flank, el Ahmadi als controleur en Vilhena ernaast. Mogelijk een extra creatieveling op het middenveld als Vilhena vertrekt, dan denk ik bijvoorbeeld aan Ziyech. Voorin zou ik opteren voor Achahbar en Kuyt waarin ik dus Achahbar de Baros rol geef ipv Manu. Tegen de top (psv en Ajax) zou ik misschien Achahbar vervangen door Kazim, puur voor de power en strijdlust, al houd je dan wel weinig creativiteit in de aanval.

De verdediging staat op zich wel goed, al zou ik voor beide back posities een extra speler halen. Karsdorp begint het beter te doen op rb, maar Boulahrouz is te matig. Karsdorp als back-up voor een goede aankoop, of anders een iets mindere maar ervaren optie als back-up voor Karsdorp. Cabral schijnt eraan te komen, maar ik heb geen idee of hij er klaar voor is, mede door blessures. Links hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen. Nelom is leuk voor op de bank, als je eerste keus een keer niet mee kan doen tegen Cambuur of Nac, maar verder komt ie altijd tekort en dat al seizoenen lang. Ik heb geen idee of mijn visie haalbaar is en wat er allemaal in de jeugd klaar staat, maar dit is hoe ik het kan beoordelen als relatieve Feyenoord-leek. Verder zal het wel neerkomen op het doorschuiven van jeugd, aangezien Feyenoord nog steeds geen flinke vetpot heeft om de selectie te versterken.

Welke spelers uit de jeugd verwacht jij volgend jaar in het eerste? Zal Schuurman door gaan breken volgend jaar?

3 mei 2015 om 19:03

De 442 is overigens puur op papier, je zou het ook zo kunnen neerzetten: In de aanval 4231 en verdediging wat meer 442.

Vermeer
Karsdorp?
van Beek
Kongolo
aankoop
El Ahmadi
Vilhena
Toornstra
Achahbar
Boetius
Kuyt
3 mei 2015 om 20:24

Karsdorp zou ik rechtsback laten. Heeft zich prima ontwikkeld en ben van hem gecharmeerd. Wilkshire als back up en Lopes Cabral kan daardoor zijn minuutjes bij Jong Feyenoord maken. Ik hoop zelf op Woudenberg als linksback. Middenveld heb ik van rechts naar links ook Toornstra, El Ahmadi, Vilhena en Boetius. Voorin kan je inderdaad dat soort keuzes maken. Ik denk dat Nieuwkoop en Schuurman door zullen breken. Beide talenten trainen nu al regelmatig mee. Heb trouwens veel vertrouwen in beide talenten. Sleegers komt terug en heeft zich fantastisch ontwikkeld. Zo zie ik het niet zo somber in maar ik ben bang dat Boetius en Vilhena zullen vertrekken en dat Achahbar zich moet focussen als vleugelspeler.

4 mei 2015 om 14:26

Ik ben tijdens een jeugdtoernooi gecharmeerd geraakt van Schuurman, vormde destijds een goed middenveld met van de Beek en Nouri geloof ik. Nieuwkoop weet ik niet zoveel van. Sleegers staat al wat langer op de nominatie om door te breken, ik zie die naam in ieder geval al een paar jaar voorbij komen. Hopelijk kan hij dan nu definitief de stap maken. Ik heb Woudenberg een aantal keer in actie gezien. Leuk spelertje, maar krijg er geen wauw gevoel van. Dat hoeft natuurlijk ook niet bij elke speler op het veld zo te zijn en slechter dan Nelom zal ie het vast niet doen. Hopelijk doen jullie volgend jaar weer eens echt mee om de prijzen, tot op de laatste dag.

Als club zijnde moet je dit toch niet willen. Zo'n speler die blijft roepen dat hij terugwil, maar tegelijkertijd ook op zoek is naar een zo goed mogelijke deal. Dat is zijn goed recht, maar die dingen gaan niet altijd samen.

Toen Guidetti bij Feyenoord kwam was het een schot in de roos, maar ook een toevalstreffer. Deze jongen heeft de afgelopen jaren amper gespeeld en het is maar zeer de vraag of hij het kunstje kan herhalen. Gewoon niet doen en zeggen dat je niet geïnteresseerd bent, anders zitten we tot september met dit soort nieuws ;-)

Tsja als wij voor de keuze worden gesteld van wil je 3 miljoen in Portugal verdienen of 1 miljoen in Rotterdam dan zou 99 procent ook naar Portugal verkassen. Helemaal als je een dure vriendin hebt haha

3 mei 2015 om 12:30

Helemaal mee eens. De meesten hier reageren vanuit hun gevoel van supporter maar ieder weldenkend mens zou het zelf net zo doen als Guidetti natuurlijk. Je voetbalt een jaar of tien als betaald voetballer, vijftien wanneer je geluk hebt, maar het kan ook volgend jaar al afgelopen zijn. Wanneer je dan een klapper kunt maken dan ga je er gewoon voor.

3 mei 2015 om 13:08

Tot op zekere hoogte vind ik dit waar, ze hebben inderdaad een korte tijd om geld te verdienen en lopen het risico geblesseerd te raken en nog minder tijd hebben gehad om hun toekomst zeker te stellen. Echter zijn er tegenwoordig weinig carrière eindigende blessures dus dat laatste hoef je al niet mee te rekenen en 15 jaar waarin je 1 miljoen per jaar verdiend is gewoon 10 keer zoveel als de normaal werkende Nederlander ooit zal verdienen. Wat is het gemiddeld bruto salaris hier? Rond de 30.000 euro lijkt me, voor 1/10 van vijftien miljoen moet de gemiddelde Nederlander dus 50 jaar werken, van je 17e tot je 67ste. Dus nee je hebt niet de verplichting om voor 3 miljoen te kiezen ipv 1 want anderhalf jaar verdien je meer dan mensen hun hele leven verdienen. Zelfs als je op grote voet leeft dan is 1 miljoen per jaar meer dan je in principe kan uitgeven. Ten minste als je je niet als een imbeciel gedraagt, iets wat helaas jonge jongens van het type Guidetti nog al vaak doen.

3 mei 2015 om 13:15

Zo werkt dat niet in de voetballerij. De meeste spelers willen optimaal profiteren van het voetbalwereldje op een enkeling na die zijn eigen ontwikkeling het belangrijkste vind. Ze vergelijken met elkaar wat er verdient wordt en willen niet voor elkaar onder doen. Als de 1 een nieuwe Ferrari heeft wilt de ander dat ook, de ander zal geen genoegen nemen met een volkswagen bij wijze van spreken. Wat mensen in de maatschappij verdienen zal ze een worst wezen.

3 mei 2015 om 17:02

Natuurlijk zouden de meeste dat doen. Maar de meesten zouden dan niet gaan lopen roepen dat ze zo graag naar Feijenoord willen om vervolgens als de kans er is hem gewoon te laten lopen. Als hij zich niet zo uitgelaten had zouden er weinig iets van vinden, maar hij heeft zelf een situatie veroorzaakt waarvan iedereen dacht dat hij er met Feijenoord wel uit zou komen.

3 mei 2015 om 17:25

Dat had hij inderdaad beter niet kunnen doen, maar ook dit zie je wel vaker natuurlijk. Kuyt deed twee jaar geleden precies hetzelfde en die wordt nu door alle supporters weer in de armen gesloten. Ze beloven van alles maar wanneer het er echt op aan komt kiezen ze negen van de tien keer voor het geld.

4 mei 2015 om 10:41

Er zijn ook mensen die een miljoen genoeg vinden en ook belang hechten om n de buurt te wonen van familie en vrienden.

Nu zit Guidetti sowieso niet thuis in Zweden.

Ik zou er als Feyenoordsupporter compleet klaar mee zijn. Wat nou clubliefde? Ondanks dat Sporting een mooie club vind, vind ik het onbegrijpelijk dat hij niet voor wat minder geld wil voetballen en naar Feyenoord wil komen terwijl hij als een held wordt gezien door het legioen. En laten we eerlijk zijn, zo slecht zal hij vast niet betaald gaan worden door Feyenoord.

3 mei 2015 om 12:24

Waarvoor zou jij kiezen als je mocht kiezen tussen 3 miljoen salaris en 1 miljoen?

3 mei 2015 om 13:02

Ik wil niet zeggen dat Sporting een slechte keuze zou zijn, maar ik zou kiezen wat het beste is voor mijn ontwikkeling. Soms is het slim en een stapje terug te doen, zodat je er later twee vooruit kunt zetten. Uiteindelijk verdien je daar waarschijnlijk ook meer mee dan eenmalig een dik contract en floppen.

3 mei 2015 om 13:17

ik zou kiezen voor 3 miljoen + mooie stad Lissabon + mooi weer beter dan 1 miljoen en grauw Rotterdam en matig weer

3 mei 2015 om 15:43

Ja, ik zou ook kiezen voor het geld en de zon. Maar hij verkondigt keer op keer dat hij terug wil komen.

Ik als Ajacied irriteer me er al mateloos aan, kan me voorstellen dat een Feyenoorder echt helemaal klaar mee is. Geen woorden maar daden. Is hij, mr Guidette, groter dan Feyenoord. Graag of niet, boek dicht en nu mond houden over Feyenoord. Al is het een Van Persie kan ik me voorstellen dat je blijft hopen, maar een Guidetti, kom op man. Veel plezier in Portugal en tot nooit meer horens.

4 mei 2015 om 10:45

1 miljoen en lekker in de buurt blijven bij je maten. Geld zat om op vakantie te gaan naar de zon dan.

Als het nu gaat om 50.000 of 1 miljoen dan wordt het wat anders.

Mag een zaakwaarnemer eigenlijk zulke info naar buiten brengen? Hij zit bij hetzelfde bedrijf en brengt nu schade toe aan iemand anders zijn cliënt door zoiets naar buiten te brengen. Dit was al lang bekend maar toch, je moet op je woorden letten.

En verder is het gemiste kans voor Guidetti want als het niet goed uitpakt in Portugal dan wordt het zoeken naar de juiste club om je carrière weer leven in te blazen.

Zit Sporting niet zwaar in de financiële problemen? Hoe kunnen ze dan riante salarissen en handgelden betalen?

Ik schat de kans dat het fout loopt in Lissabon heel groot in. Wat heeft die jongen nu gepresteerd in Schotland? Werkelijk niks. En bij ploegen als Sporting moet je er ook meteen staan denk ik, want die ploegen hebben meer te verliezen. Daarom denk ik dat hij op de bank terecht gaat komen of een gevalletje Labyad.

Opgefokt fake ventje zeg. Met zijn ge-Feyenoord. Dit voelde je aankomen. Nou lekker naar Lissabon gaan. Belachelijk dat die hem zoveel willen betalen overigens. Je weet totaal niet wat je in huis haalt.

3 mei 2015 om 13:16

och Sp Lissabon kocht weleens een slechtere spits ene v Wolfswinkel die haalde de helft van het aantal goals van Guidetti niet, sinds die weg is staat Sporting weer in de top 3

voetballers zijn werknemers die voor geld werken, clubliefde is iets van supporters

Iedereen zijn goed recht natuurlijk, maar ga dan niet in een interview zeggen dat het je droom is om weer terug te keren bij Feyenoord, en geld niet het belangrijkst is. Sowieso bizar dat er zoveel wordt betaald voor een speler die nog amper iets heeft gepresteerd, en ook medisch nog steeds een vraagteken is.

En als ik Rob Jansen hoor praten, gaan mijn haren altijd rechtovereind staan, wat is de voetbalwereld toch verziekt.

3 mei 2015 om 13:44

Feyenoord moet gewoon eens een statement maken en afstand nemen van deze meneer. Daarnaast, met kuyt voor de rol van leider in en om het veld, druktemaker kazim EN Guidetti, dat gaat echt voor geen meter werken! Ik zie het al voor me bij een opstootje in de Kuip. Kazim en Guidetti, dat is leuk voor de tv en de supporters die opgefokt in t stadion zitten maar voor het resultaat hoeft Feyenoord het zeker niet te doen

Na Feyenoord hebben we weinig meer van Guidetti meer vernomen. Behalve dat hij zogenaamd graag voor Feyenoord wil spelen.

Maar zijn management is bezig een financieel betere deal te beklinken. Hetgeen prima aangeeft waar zijn voorkeur dus werkelijk ligt.....

Supporters pleasen klinkt leuk, maar voor het geld gaan is dus de echte drijfveer !

Dan kom je toch gezellig op je 36ste Guidetti. Zo wanhopig is deze club geworden. Vind je het gek dat clubs als Twente en AZ nog eerder kampioen worden. Ben het zat

Laat die jongen, gewoon het best eruit laten halen, wat er is.
Groot gelijk.
Hij is nog jong.
Heeft inmiddels in 3 landen gespeeld.
Heeft goede herinneringen aan Feyenoord, logisch lijkt me, maar hij gaat gewoon verder in zijn carriëre.
Het is hem gegund, om weer te knallen.
CV is niet slecht met de genoemde clubs, waar hij gespeeld heeft.
Mooie clubs met historie.

Eendagsvlieg. Die jongen is bankzitter bij Celtic, als je dat ook daar ook al bent. Als ik Feyenoord was zou ik hier niet al te veel moeite voor doen. Ik zou voor Necid gaan. Kost wat maar is een kanjer.

Aaah zonde man, ik had deze clown enorm graag teruggezien in Nederland. Waarom? Nou omdat ik het idee heb dat de beste man ons enorm zou teleurstellen in zijn tweede periode in Nederland. Men verwacht in Rotterdam van alles van Guidetti, terwijl Guidetti vaker aan heeft getoond de verwachtingen niet waar te kunnen maken, dan wel. Een aardig goed seizoen bij Feyenoord en verder niets anders dan een veel te grote waffel. Ik snap dat het voor vele Feyenoorders een held is, met name door zijn acties tegen Ajax, maar ik vind het gewoon een enorm grote blaaskaak. Hij heeft het wel slim gespeeld, heel Rotterdam liep jarenlang als een verliefd tienermeisje om hem te vragen. Persoonlijk had ik hem dus enorm graag op zijn bek zien gaan. Ik denk dat Feyenoorders achteraf blij mogen zijn dat deze 'feyenoord till I die' -fanaat lekker zijn centjes ergens anders gaat verdienen. Zo trouw als Guidetti zich profileerde, zo trouw is hij alleen aan zijn eigen bankrekening blijkt. Jammer dat ie de Feyenoorders zo lang liet dromen, dat verdient deze trouwe supportersschare niet.

6 mei 2015 om 23:56

Shorty1991

Bizar dat die Feyenoorders zich zo hebben laten foppen, door zo een popie jopie clown. Ik ben blij dat hij in ieder geval, nooit meer in Nederland zou voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren