Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hiddink spreekt supporters van Oranje bestraffend toe: ‘Diep schamen’

Laatste update:

Guus Hiddink heeft een deel van het Oranjelegioen dinsdagavond bestraffend toegesproken. De bondscoach van het Nederlands elftal vond het schaamteloos dat invaller Andrés Iniesta telkens werd uitgefloten zodra hij aan de bal was. De middenvelder maakte in de finale van het WK van 2010 het winnende doelpunt en dat zijn sommige Oranje-fans nog niet vergeten.

“Als zo'n speler van wereldklasse wordt uitgefloten, moet je je diep schamen als publiek”, zo oordeelde Hiddink. “Een deel van het publiek dan. Ik vroeg op de bank waarom ze dat deden, ik begreep het niet.” Iniesta kwam een kwartier voor tijd in het veld, als vervanger van Santo Cazorla.

“Iniesta is ten eerste een fantastische voetballer en daarnaast ook een 'grande persona'. Ik vond deze reactie zeer ongepast en schaamteloos”, zo benadrukte de bondscoach.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 april 2015 om 00:19

Toen vond ik het jammer, maar achteraf was spanje de terechte kampioen.

1 april 2015 om 07:34

Nouja. Nederland speelde een prima WK. Redelijk in de groepsfase en 2 absolute krakers gespeeld in de knock-out fase. Zo wonnen ze van Brazilie en Uruguay met 2-1 & 3-2. Zo verdiend was het niet hoor.

1 april 2015 om 00:21

ik vond het niet logisch. hij doet toch gewoon zijn plicht voor zijn team om die bal erin te schieten? had hij hem expres naast moeten schieten ofzo?

1 april 2015 om 00:30

Het had een hoop gescheeld!

1 april 2015 om 00:34

Deze reactie slaat nergens op. Tuurlijk weet iedereen dat hij zn plicht doet. Alleen heb er zo veel pijn van gehad dat het wel leuk was om nu even uit te fluiten, wordt iets te zwaar aan getild. Dit was even ons moment om de frustratie te uiten

1 april 2015 om 01:59

Frustratie van 5 jaar geleden?

1 april 2015 om 16:23

Als hij nou vals gespeeld had dmv een swalbe ofzo..

1 april 2015 om 00:25

Hij heeft toch niemand gesloopt a la de Jong ? Maar een doelpuntje gemaakt.

Robben wordt toch ook niet uitgefloten die 2 kansen mistte.

1 april 2015 om 00:31

Hij had ook met rood van het veld gestuurd moeten zijn, maar dat blijkt niemand meer te weten.

1 april 2015 om 02:52

Niet zo zeuren joh, als Robben zijn kansen benutte was er niks aan de hand, Iniesta uitfluiten is gewoon diep triest, hij toont altijd wel respect en dan ga je triest doen tegen zo een grote speler.

1 april 2015 om 03:16

Ja...en Nederland mocht toen eigenlijk maar met 8 de wedstrijd uitspelen als de ref consequent was geweest...blijkbaar ben jij DAT vergeten!!

1 april 2015 om 02:50

wat een overdreven reactie van Hiddink, natuurlijk moet je zo'n iemand niet uitfluiten maar zo gek is het ook niet om je er voor te schamen. Publiek mag tegenwoordig alleen maar klappen van onze verwende voetballertjes en voor de rest veel geld betalen.

1 april 2015 om 07:12

Mag ik je er op wijzen dat dit 5 jaar na dato is?? Echt te gênant voor woorden! Naast deze goal in de finale heeft Iniesta laten zien waarom hij zoveel prijzen heeft gewonnen. De enige Nederlandse speler die in de buurt komt van zijn prestaties is Seedorf,......... en ach,....... die werd ook vaker uitgefloten dan toegejuicht!

1 april 2015 om 10:40

Iniesta uitfluiten in een oefenwedstrijd die nergens over gaat. Kinderachtig en respectloos. Iniesta is een van de beste middenvelders van de afgelopen tien jaar. 99% van de mensen die zaten te fluiten zouden stiekem allemaal heel graag met Iniesta op de foto gaan of met hem een balletje trappen, gewoon omdat hij een grootheid is. Maar in een wedstrijdje om des keizers baard gaan ze hem uitfluiten voor iets wat hij 5 jaar geleden heeft gedaan. En wat nota bene hem moeilijk kwalijk te nemen is.

100% mee eens, echt bizar en kinderachtig.

1 april 2015 om 01:23

Tja, Iniesta is een verstandige man. Hij zal het wel als compliment opvatten, dat een publiek 5 jaar na dato nog steeds niet over een doelpunt van hem is gekomen.

1 april 2015 om 02:23

Wel grappig, want toen hij trainer van Turkije was hoorde je hem nooit erover. Turkse publiek staat er bekend om de tegenstanders uitfluiten. Niet respectloos bedoeld tegenover de spelers, maar meer om de concentratie eruit te halen.

Prachtig shirt heeft oranje trouwens.

1 april 2015 om 03:24

je zegt het zelf emre de turken deden het bij alle tegenstanders en het was voor de concentratie. Bij iniesta is het gewoon gericht als haat, terwijl Die Magican gewoon zijn ding had gedaan

Haha, Iniesta scoorde het doelpunt waardoor Nederland de WK-finale verloor en Hiddink is verontwaardigd dat mensen hem uitfluiten. Moet dat serieus uitgelegd worden?

1 april 2015 om 01:45

Dan nog had oranje het WK van 2010 niet gewonnen, ze hadden namelijk zelf niet gescoord. Hoogstwaarschijnlijk was het dan op penalty's uitgelopen en zelfs dan had oranje maar 50 kans.

Dus ik snap het ook niet helemaal

1 april 2015 om 12:41

Dat kan jij nooit zeker weten, maar zelfs als je gelijk zou hebben, dan maakt dat ook niet uit. Je verliest door 1 doelpunt van Iniesta, dus die is dan de pisang. Volgens mij deed het publiek dit dan ook als een halve lolletje, hiervoor heb ik nooit iemand slecht horen praten over Iniesta, dus om dit serieus te nemen, lijkt mij een verspilling van tijd en energie. Alsof hier ook echt serieuze haat achter zat....

En om als Hiddink zijnde hier even boos over te gaan doen, dat vind ik helemaal belachelijk.

Mee eens. iniesta is een geweldige voetballer idem dito persoon. Had hij soms die kans moeten missen tegen ons in de finale??? Kom nou zeg

1 april 2015 om 00:27

Nee, maar wel al met rood van het veld gestuurd moeten zijn. (Trap De Jong heeft hier nu even niets mee te maken).

1 april 2015 om 01:22

Waar haal jij een rode kaart vandaan??? Ik heb die pot op dvd en heb hem minstens 5 keer gezien. Iniesta heeft niet één overtreding gemaakt die een kaart waard was (behalve zijn eerbetoon aan zijn vriend Dani Jarque waarvoor hij geel kreeg).
En jij hebt zijn benen niet gezien na de aanslagen van Mark van Boemel? Die had rood moeten krijgen, net als de Jong, Heitinga en van der Wiel.
Houd je wel bij de feiten aub...

1 april 2015 om 05:41

Schwalbe bij Van Der Wiel. Toch maar je dvd terugkijken.

1 april 2015 om 07:55

We gaan speciaal voor jou de voetbalregels aanpassen... Schwalbe bestraffen met rood en doodschoppen gewoon door laten spelen! Als het jou maar uitkomt, he? Wees gewoon eerlijk en geef toe dat Spanje terecht wereldkampioen werd, net zoals Nederland terecht Spanje op het afgelopen WK afdroogde. Eerlijk en objectief zijn mag wel na vier jaar.

1 april 2015 om 09:30

Een schwalbe is geel. 2x geel is rood. Doei.

1 april 2015 om 00:31

Het had een hoop gescheeld!

Mwja ik vind het ook altijd zo overdreven en nergens voor nodig.

Snap dat het altijd een vervelend moment blijft in de geschiedenis van Nederlands voetbal, maar dan nog verdient Iniesta het niet om te worden uitgefloten.

Then again, hoort dit er denk ik maar bij.

Je hebt gelijk, ze hadden eigenlijk jou moeten uitsluiten. Een coach van niks.

1 april 2015 om 00:21

Uitfluiten*

1 april 2015 om 00:28

Met uitsluiten kan ik ook leven

Ik vindt het brilliant geweldig zelfs

1 april 2015 om 13:35

Briljanter dan zijn 'tactiek' is het zeker. Zou Guus door hebben dat wij niet zo tevreden zijn met een 1-1 tegen Turkije?

Hiddink begint dement te worden. Hij is nu al vergeten wat er op 11 juli 2010 is gebeurd.

1 april 2015 om 00:25

Dat is een reden om hem uit te fluiten? Het was geen schwalbe ofzo!

1 april 2015 om 00:25

Er gebeurde niet zo heel veel, een gozer deed waarvoor hij opgeroepen was, een bal in het goede doel schoppen.

Ik baalde er ook van dat Nederland die finale niet wist te winnen maar kom op zeg, kinderachtig gedoe.

1 april 2015 om 14:12

Als er toen niet zoveel gebeurde en een gozer "gewoon" deed waarvoor hij is opgeroepen, moeten mensen niet zoveel zeiken om zoiets onbenulligs. Die fans deden gisteren gewoon waarvoor ze een kaartje gekocht hebben, hun land aanmoedigen en de wedstrijd in alle emoties ervaren (daar hoort een speler uitfluiten om welke reden dan ook dus ook bij). Klaag over supportersgeweld een hooligans die vuurwerk afsteken, oke, maar fluitconcerten horen bij het voetbal.

De "fans" die 2010 niet zo'n big deal vinden moeten gewoon niet zo zeuren. Je hoeft het niet goed te keuren, maar ga niet net doen alsof het een nationale schande is. Vergeet niet dat Iniesta in 2010 nog steeds 1000 keer meer emotionele schade heeft veroorzaakt bij miljoenen Nederlanders dan dat 'groepje' toeschouwers dat hem gisteren uitfloot. Daar ligt ie niet wakker van, hoor, geloof mij.

1 april 2015 om 14:59

Ik vind het gewoon sneu om jezelf als zo'n slechte verliezer op te stellen. Het was gewoon een pot voetbal, er verliest er altijd een en de ander wint. Ik vind het erg droevig dat je je als verliezer dan 5 jaar later nog zo keert tegen iemand die niets verkeerd heeft gedaan. Neem je verlies als een man, ga niet als een peuter iemand uitfluiten. Hij heeft niemand iets afgenomen of aangedaan, hij heeft die bal er ingeschoten om zelf te winnen, niet om Nederland te laten verliezen.

En het kromme argument over "emotionele schade" slaat helemaal nergens op. Dan had Nederland niet eens mogen winnen, de emotionele schade van 17 miljoen Nederlanders valt in het niet bij de emotionele schade van 47 miljoen spanjaarden als je zo gaat redeneren.

Anti Iniesta en al helemaal anti dat corrupte failliete door nederlandse banken in stand gehouden spaanse voetbal

1 april 2015 om 00:32

Klopt, zonder de Nederlandse banken zou er geen Spaans elftal zijn. Tevens gaat ook de volledige opbrengst van deze wedstrijd (kaartverkoop en TV-geld) naar de Spaanse bond. Eigenlijk is Spanje ook wereldkampioen geworden door ons, of nee, JOUW belastinggeld.

1 april 2015 om 01:30

Helemaal gelijk bolleboos! Want de groengele bank van ome Gerrit is ook vrij van corruptie en hetzelfde geldt voor de Nederlandse boerenbank...
En de bank van Gerrit Graaigraag, de Oranje leeuw bank, de museum bank uit Alkmaar en tal van verzekeraars zijn ook niet overeind gehouden door de staat?
Ga jij je maar eerder druk maken over de zaken die ook in Nederland slecht, onrechtvaardig en corrupt zijn dan over een finale die terecht door Spanje werd gewonnen.

1 april 2015 om 12:11

Barcelona203
Niet zo hoog van de toren alsjeblieft, gast. Want hoe waar jou stellingen ook zijn, de Euro's om al die corruptie zaken weer recht te trekken komen niet uit spanje maar gewoon van de belastingbetalende nederlander. Terwijl de euro's om jullie corruptie zaken recht te trekken komen niet van spanjaarden maar allemaal van noord europeanen.

Hoort er een beetje bij vind ik. Zijn naam is toch meer als die van de andere Spaanse spelers verbonden aan die WK finale. Ik neem Iniesta niks kwalijk maar vandaag is er ook niks ergs gebeurd.

Ik snap het volkomen. Deze man is verantwoordelijk voor het trauma van deze generatie. Dat wrijft de misser van Robben er extra in. Ik snap het wel. Ik kan nig steeds die wedstrijd niet terug zien. Als mannen janken is het een zwaar moment

1 april 2015 om 00:30

Precies, alsof Iniesta ook maar 1 seconde hierover heeft gebaald dat ie is uitgefloten.

In Spanje een held en over voor hem geklapt, hier wordt hij dan een enkele keer uitgefloten. Niet heel vreemd als je het mij vraagt.

1 april 2015 om 00:31

Ik snap de pijn en die deel ik ook. Ik heb nog steeds die wedstrijd nooit teruggezien, omdat het nog steeds pijn doet.
Ik begrijp echter niet dat je daarom een speler gaat uitfluiten. Als hij nou een penalty had versierd door een schwalbe of gescoord met een handsbal, dan had ik het begrepen, maar ik vind het nu vrij kinderachtig.

1 april 2015 om 00:48

Fluit dan Robben uit die de kans miste of Heitinga die rood kreeg. Wat heeft het voor zin om tegenstander uit te fluiten die gewoon zijn plicht deed? Lekker aan de wereld laten zien hoe zielig je bent.

1 april 2015 om 01:02

Ik snap het niet, het was toevallig Iniesta die op de juiste plaats stond in de finale. Waarom 1 speler van Spanje eruit pikken? Daarnaast staat hij ook niet bekend om smerig spel. Ik vond de fluiters maar slechte verliezers.

1 april 2015 om 01:07

Verandwoordelijk voor een trauma van een generatie. A- Ik weet niet wat voor generatie jij dan wel niet bedoelt en B - Iniesta heeft een wk finale gemist, niet half holland vermoord. Kom op zeg.

Het Duitse publiek zie je bijv Torres tijdens een interland (Dui-Spa) ook niet uitfluiten na hun verloren EK Finale....
carnavalspubliek! Gelukkig begint het clubvoetbal weer van het weekend..gelukkig weer een tijdje zonder interlands!

bahaboy 00.20 uur , Hiddink begint helemaal niet dement teworden , maar hij heeft gereageerd zoals een echte sportman beaambt . Hij is niet vergeten wat er op 11 Juli 2010 is gebeurd , hij heeft n.l gezien dat de beste Wereld Kampioen werd hoe spijtig dat ook was voor ons , schandelijk en ongepast voor zo'n wereldvoetballer die uitgefloten word door het Nederlndse publiek !!!!!!

Ach we hoeven toch niet allemaal ideale schoonzonen te zijn in dit land? Ik vind dit er persoonlijk bij horen, hij heeft ons toch een moou moment afgenomen. Daarbij zal het hem echt niet deren en zal die er misschien zelfs wel een vorm van strijdlust uithalen. Hoort toch gewoon bij het spel.

1 april 2015 om 00:38

Precies. Ik denk dat Iniesta hierdoor bij zichzelf eerder gedacht hebben van, wauw het zit wel erg diep bij deze mensen hier. Sorry dat ik scoorde hoor

Het is gewoon kinderachtig om deze mooie voetballer uit te fluiten. En daarbij ligt Iniesta er ook geen seconde wakker van. Verspilde moeite dus...

Tja was niet nodig .
Maar dat schoolmeester gedrag hoeft ook weer niet . Stel je niet aan zeg .

Ieder ander land fluit tegenstanders of volkslied uit of schijnt met laserpennen en Holland moet weer het brave jongetje van de klas zijn .
Niet zo aanstellen

1 april 2015 om 09:01

Precies, hier kan ik me helemaal in vinden. Dit onderschrijft maar weer eens de betutteling in het Nederlandse voetbal. Nee, eigenlijk had het hele stadion na afloop even het veld op moeten lopen om Iniesta een handje te geven, want het was toch wel heel knap hoe hij die bal na 116 minuten toch nog tegen het netjes wist te krijgen.

Respectloos om een fantastische en sympathieke speler zo uit te fluiten. Zegt genoeg over het niveau van de gemiddelde bezoeker van deze wedstrijd. De oh zo "fantastische" Oranjesupporters waarvan 70% alleen voetbal kijkt als Nederland speelt, maar een Eredivisie wedstrijd nog nooit live hebben meegemaakt. Drukker met Oranje smink, polonaises en de wave en het kijk mij eens gek doen. Groot gelijk van Hiddink.

1 april 2015 om 00:49

Zijn ze een keer ondeugend is het weer niet goed .
Ga eens als uit supporter naar Feyenoord .
Dat is pas een gekkenhuis word wel meer gedaan dan uitfluiten .... En dan is het sfeer en wel goed ????

1 april 2015 om 00:57

Dan liever op Webb .
Die durfde niet te fluiten voor een overtreding op Elia omdat Ramos al geel had .
30 seconden later scoorde Iniesta .
Dat was pas vreemd .... Is alleen iedereen vergeten

1 april 2015 om 01:33

Ben jij de overtredingen van Van Bommel vergeten? Je weet wel, met geel op zak een sliding van achteren op de tegenstander maken. Wat dus eigenlijk direct rood is. En over De Jong zullen we het maar niet hebben. Webber is een onwijs slechte scheids, maar jij bent wel erg selectief met je geheugen. Spanje heeft terecht gewonnen. En Nederland heeft gelukkig laten zien dat we niet altijd maar mooi hoeven te voetballen. We hebben laten zien dat wij het resultaat belangrijker vinden. Alle landen zijn nu weer een stukje banger van ons.

1 april 2015 om 08:12

Nee niet vergeten
Dat Puyol rood had kunnen hebben weet ik ook nog , maar dat noem ik toch ook niet .

Webb leek op het laatst in paniek .
Floot alles op het eind tegen NL .
Geen corner voor Sneijder en geen overtreding op Elia .
Dat viel wel op .
Ik zeg niet dat Ramos een kaart had moeten hebben
Maar een overtreding was het zeker toch ?
Vreemd dat hij niet floot , in de daarop volgende aanval scoorde Iniesta

1 april 2015 om 12:17

Helemaal mee eens Yello!

Onzinnig gefluit en boe-geroep. Ik zat in de arena, en heb als reactie op het gefluit e.d. maar geapplaudisseerd voor Iniesta (als supporter van NL en Barca). Ik geef Guus de laatste tijd niet vaak gelijk, maar hier ben ik het met hem eens. Het gefluit was schaamteloos en ging nergens over.

Laten we dan ook voortaan Casillas uitfluiten omdat hij de bal van Robben tegenhield en niet te Fabregas die de pass op Iniesta gaf. Wat een vervelende gasten zeg, beetje hun best doen tegen Nederland in een WK finale.

Ik heb me in het stadion kapot zitten schamen. De mooiste voetballer sinds Zidane zo behandelen. Gelukkig waren er rond mij nog een paar mensen die juist klapte toen hij erin kwam.

Iniesta werd niet alleen uitgefloten door de goal die hij maakte in dr WK-finale. Mensen die floten zijn niet vergeten dat hij Heitinga in de WK finale een rode kaart aan naaide en hoe hij (samen met Xavi, Xabi Alonso, Puyol, Pedro en later Busquets en bij Barca met Messi) constant om de scheidsrechter heen staat bij een overtreding om de overtreder een kaart aan te naaien. Ik vind Iniesta een geweldige speler, maar ook bloedirritant. Ik denk dat Iniesta onder een (groot) aantal Nederlandse voetbalsupporters dezelfde behandeling krijgt als diverse Duitsers (Mattheus, Moller, Kohler en Voller) in het verleden gehad hebben. Goede voetballers, maar ook matennaaiers pur sang.

1 april 2015 om 01:46

Spijt me zeer maar dan ben je toch echt de enige.. hoe blind kan je zijn? Iniesta werd uitgefloten om zijn goal en geen andere reden. Overigens schaamteloos om hem uit te fluiten. Een keer voor de lol even fluiten ala, leuk, maar niet bij elk balcontact. Iniesta is nu de lul terwijl Robben het zelf verpest heeft, samen met Heitinga, van Bommel en De Jong. Robben geniet (terecht) heel wat respect in Nederland, maar Iniesta 20 minuten uitfluiten doen we wel.. als je Robben niet pakt moet je Iniesta helemaal met rust laten, wat is dat een heerlijke speler.

1 april 2015 om 16:36

Hoe kan je Robben nog uitfluiten na alles wat hij afgelopen zomer heeft gepresteerd

Ieder mens zou blij moeten zijn om deze fantastische voetballer te kunnen zien in zijn eigen land. Je betaald een kaartje van 20-40 euro p/kaart. En je ziet 1 van de meest legendarische Spaanse voetballers ooit 2 EK's 1WK.

Levende legende.
Blij dat ik hem heb kunnen zien.

Ach hypocriet van de meeste mensen hier. Dit gebeurt in het clubvoetbal zo vaak dat er mensen worden uitgefloten en dat nu een speler als Iniesta wordt uitgefloten ligt echt niet aan zijn kwaliteiten maar aan die ene goal. Iniesta werd in Spanje toegejuicht in ieder stadion hier uitgefloten so what? Hoort er wel een beetje bij. Anders moeten we maar gaan korfballen.

Ik was erbij net, vond het zeer triest... Gelukkig waren er ook vele met mij die hem applaus gaven, zoals het hoort. Ook al had ik in 2010 niet gedacht dat ik dat zou doen.. maar hij verdiend het!

Hierboven staat er een 5,5 achter iniesta. Het enige wat ik weet is dat nadat iniesta in het veld kwam, telkens als er werd gefloten in het stadion ik naar heerlijk voetbal zat te kijken.

beetje overdreven allemaal dat 'diep schamen'. Ik zou Iniesta zelf nooit hebben uitgefloten, en hij heeft t ook helemaal niet verdiend hoor maar ik vind dat er wel erg veel ophef wordt gemaakt

Ik zeg direct dat ik het er niet mee eens ben dat het gebeurde. Maar heeft Hiddink serieus op de bank gevraagd 'waarom ze dat deden'?? Als hij daarmee echt bedoelt dat hij niet wist waar het vandaan kwam dan is dat toch om te janken? Wat hebben we nou voor coach aan het roer op dit moment.. Sorry hoor, maar dit is toch niet te geloven?

Ik ben het met Hiddink eens. Alhoewel ik snap dat sommige mensen het nodig vinden om een Iniesta, 4 jaar na dato, nog uit te fluiten, maar het slaat gewoon nergens op eigenlijk. Het is niet alsof hij iemands carriere vernield heeft, of alsof hij iemand door midden heeft getrapt. Was dat het geval dan had ik het meer op z'n plaats gevonden.

Uitfluiten was niet meer nodig. Deze señors zijn al genoeg uitgefloten door het fluitje van de scheidsrechter na elk doelpunt van Nederland in de 2 wedstrijden na de WK-finale

Ach ja, wat ontzettend erg dat die paar mensen gaan fluiten. In sommige landen fluiten ze de hele wedstrijd lang. In nog andere landen blazen ze de hele wedstrijd op toeters. Iniesta is een geweldige en sympathieke speler, maar om het nou beschamend te noemen. Beetje overdreven.

Wel mooi stukje politieke correctheid van Hiddink. Hij hoopt vast dat de internationale pers het opschrijft.

Als hij nou zorgt voor goede resultaten dan hoeven we niet op m te zeiken, hoeft ie ook niet terug te zeiken.. k*t psv-er, ineens loopt heel pzv erin, met affelay die 3 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, straks roept ie zoet en locadia ook nog op

Ach gut, het makke carnavalspubliek maakte fluitende geluidjes? Iniesta weet toch ook wel beter? Meer dan de helft van dit publiek kent de buitenspelregel niet. De enige fans van Guus zitten om die reden in Eindhoven en in dat achterlijke 'oranjelegioen'. Wees dus maar lief tegen ze Guusje.

Het was ook Nederland op z'n smalst. Wat kinderachtig, 5 jaar na dato.... Zo-n wereldvoetballer verdient dat ook niet. Maar goed, Iniesta is wel ergere dingen gewend.

Zitten er eens een paar fanatiek fans bij is t weer niet goed. Nee allemaal braaf op t stoeltje zitten en zo gek mogelijk aankleden. Dan ben je een ekte!!

Hiddink heeft op dit punt natuurlijk gelijk

Echter, door het feit DAT hij dit zo uitlicht, krijg ik wel t idee dat Hiddink ineens op Jan en alleman zijn gram wil halen nu hij n keer heeft gewonnen

Ach, als ze nou iets hadden geroepen over het beroep van z'n moeder, of als ze met enge ziektes waren gaan schelden, of als ze met bier of muntjes waren gaan gooien, dàn hadden de supporters zich moeten schamen, ja. Maar juichen voor je eigen team en het andere team uitfluiten hoort er gewoon bij.

En Iniesta zal er vast ook niet wakker van hebben gelegen. Die werd er bij elk balcontact aan herinnerd dat hij vijf jaar geleden de WK-finale beslist heeft. Lijkt me best lekker, eigenlijk.

Ergens kan ik het natuurlijk begrijpen, dat ze iniesta uitfluiten. Het doet nog altijd pijn die goal van hem en terwijl deze afgekeurd had moeten worden. maar ondanks dat, vindt ik het wel onterecht dat ze hem uitfluiten, het is een geweldige speler, die maar af en toe eens in ons land is en dan uitfluiten.

Lekker belangrijk ook. Het is nooit netjes om iemand uit te fluiten of het nou het beperkte rechtsbackje van bal in de sloot 4 is of een wereld topper.
Hiddink kan zich beter druk maken om z'n eigen opzichtige falen van afgelopen weekend. Het is wel duidelijk geworden dat Afellay en de Jong het spel van Oranje enorm vertragen en geen meer waarde zijn. Ook het weer opstellen van Narsing is getuigt van blinde onkunde Narsing raakt al anderhalf jaar werkelijk niets , dus niet meer oproepen die Narsing.
Guus moet zich druk maken over de prestaties op het veld en niet over een paar gefrustreerde supporters die Iniesta uitfluiten. Ik geloof nooit dat Iniesta daar ook maar 1 moment van wakker ligt.

Hiddink gebruikt de oude technieken. Verdeel en heers. Leid de aandacht van het team af op randzaken zodat we jouw falen niet zien?
Ook dit rumoer over het fluiten geeft wel aan dat hij de touch met de dagelijkse realiteit ook een beetje kwijt is. Durf te wedden dat v persie ook regelmatig wordt uit gefloten...durf te wedden dat ze in mexico robben uitfluiten en zo zijn er nog wel wat personen.
Een voe5balliefhebbef moet to h wel buiten commentar bij vz de mogelijkheid hebben zijn onvrede te tonen?
Nou dan liever door een beetje te fluiten dan alle andere manieren die ik zo zou kunnen bedenken.
Overigens ben ik zelf best fan van de speler iniesta. Dat hij een groot personna is zoals hiddink aangeeft kan ik niet beoordelen daar ik hem uiteraard niet persoonlijk.
ken.

Overigens vind ik het publiek tijdens een interland niet representatief voor het nederlandse voetbalpubliek. Iedereen weet dat daar hoofdzakelijk gezinnen met kinderen of mensen die gebruikelijk geen seizoenskaart hebben zitten.

Laat die mensen lekker fluiten, dat Hiddink nou zijn hart verpand aan Australie, Zuid Korea, Rusland en Turkije en daarom geen gevoel meer heeft voor NL, betekent niet dat supporters geen gevoel hebben. Dat gevoel is bij velen gewoon nog zuur. Waar hij in Spanje bejubeld wordt, krijgt hij in NL een fluitconcert.

Ik vond het ook ongepast dat hij werd uitgefloten. Voor deze man kun je volgens mij echt alleen maar respect hebben, ondanks dat hij in die finale tegen NL die goal maakte. Wereld speler en volgens mij ook gewoon een top gozer!

Doe niet zo moeilijk, die man kreeg alleen een fluitconcert omdat hij de winnende maakte tegen Nederland... Dat is alles. Niks achter zoeken verder. Er gaan er een paar fluiten, de rest volgt. Kuddevolk.

Als je zo'n speler uitfluit ben je niet goed wijs en hou je niet van voetbal. Dat klopt ook wel want er zitten enkel mensen bij NL die een feestje gaan vieren met belachelijke outfits. Ik schaam mij diep. Die mensen moeten eens kijken naar de ontvangst die Torres laats kreeg op Anfield.

Zie je maar weer dat Hiddink heel ver van het voetbal gevoel af staat.

1 april 2015 om 09:51

Dus jij bent ook zo'n jankerd die gaat fluiten als Iniesta aan de bal zou zijn. Ga toch weg man.
Iniesta kreeg zelfs bij Real Madrid een staande ovatie omdat hij Spanje kampioen had gemaakt.

Voetbal is emotie Guus, dit hoort erbij. Ik zou zelf niet fluiten, maar heb er geen bezwaar tegen dat anderen dat doen.

Het was vooral heel gênant. Elke keer als ie de bal aanraakte zo'n zacht fluitconcertje. Als een speler ooit iets vreselijks heeft gedaan qua gedrag of tackle kan ik het soms nog wel begrijpen, maar omdat hij een goal heeft gescoord? Kom op, zeg.

Fantastische middenvelder waar je alleen maar respect voor kan hebben.
Dat er dan weer mensen zijn die hem uitfluiten, veelzeggend

Ik zat ook in het stadion en schaamde me kapot.. Andres Iniesta is een levende legende en echt een geweldige voetballer. Daarnaast ook een fantastische jongen buiten het veld.. praat altijd met respect naar de tegenstanders toe en heeft nog nooit ruzie met iemand gehad.

De meeste mensen in het stadion zullen zo'n speler nooit meer live zien en dan ga je hem uitfluiten.. triest.. dat maakt je naar mijn mening ook geen voetballiefhebber

Dit is dan ook typisch het "oranje" legioen.
Stelletje wannabee supporters die verder de ballen verstand van voetbal hebben.

Scheelt dan weer dat onze bondscoach zijn optredens vrijwel zonder uitzondering beschamend zijn.

Vond het wel grappig.. Snap niet dat er zo zwaar aan word getild.

Ook logische reactie van moraalridder Hiddink. Hij heeft bij mij al z'n krediet verspeeld na de dramatische keuzes van de afgelopen tijd bij het Nederlands elftal. Al stond hij er al niet best op bij mij sinds 2008, toen die met Rusland Oranje uitschakelde en stond te juichen alsof die de wereldbeker had gewonnen. DAT was pas respectloos Guus!

Ach kom nou Guusje, je bent toch niet achterlijk??
Dit was niet tegen de voetballer of persoon Iniesta gericht, maar puur om het feit dat hij ons in 2010 de WK-titel ontnomen heeft, meer niet. Dat is toch niet zo gek? Het land heeft er weer een trauma bij en daar is hij direct voor verantwoordelijk. Niet dat hij wat anders had moeten doen, integendeel, maar dit hoort er een beetje bij.
Bovendien, hij is niet beledigd, bedreigd, verrot gescholden, kapot getrapt. Nee, hij is uitgefloten. Boehoe! ;

Dat is ook met een klein knipoog. De supporters hebben echt niets tegen de geweldige voetballer Iniesta, alleen heeft hij nu eenmaal die winnende gemaakt in die finale van 2010. Ik kan er wel om lachen en ik denk Iniesta zelf ook wel, hij trekt toch de langste neus want zij hebben die beker.

Dit gaat toch helemaal nergens over... Del Bosque heeft het goed verwoord en Hiddink was weer het mannetje. Ik vond het bijna Pechtoldiaans...

Iniesta prima voetballer volgende keer fluiten we hem niet meer uit. Het was maar een kwartiertje zelfmedelijden.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren