Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Neymar: 'Onze aanval is beter dan de aanval van Real'

Laatste update:
/

In het seizoen 2008/09 won Barcelona alles wat er te winnen viel. Onder begeleiding van Josep Guardiola legden de Catalanen beslag op de landstitel, de beker en de Champions League. Ook dit jaar zit dat erin: los Azulgrana staan één punt boven Real Madrid in La Liga, bereikten vorige week de finale van de Copa del Rey en verdedigen volgende week een 2-1 voorsprong tegen Manchester City in de kwartfinales van de Champions League.

Neymar denkt dat het superseizoen van zes jaar terug kan worden geëvenaard. "Ik denk dat we met dit elftal mogen denken aan de treble", zegt de Braziliaanse aanvaller. "We gaan er alles aan doen. Als ik moest kiezen tussen een van die prijzen? Nee, dat wil ik niet. Ik wil ze allemaal winnen." Dat zal niet eenvoudig zijn, maar over een kleine twee weken kan Barcelona alvast een forse stap zetten naar de landstitel. Dan wacht in het eigen Camp Nou een verbeteren strijd met rivaal Real Madrid.

"Een finale", vindt Neymar. "Zo gaan we ons er in ieder geval op voorbereiden. Real is een lastige ploeg om tegen te spelen, maar wij denken alleen maar aan de winst." Een zege betekent dat Barcelona, mits de clubs komend weekend geen punten verspelen, een voorsprong neemt van vier punten. Een mooie marge, maar niet beslissend, denkt Neymar. "De competitie duurt nog even en er staan daarna nog heel wat wedstrijden op het programma."

In de Spaanse media is op dit moment echter alles gericht op de titanenstrijd van zondag de 22e. Met name de twee illustere aanvalslinies (Neymar, Lionel Messi en Luis Suárez tegenover Cristiano Ronaldo, Karim Benzema en Gareth Bale) zijn een populair onderwerp van gesprek. "Ik denk het wel", reageert Neymar op de vraag of de aanval van zijn club beter is dan die van de aartsrivaal. "Maar wij concentreren ons op onszelf. Niet op de tegenstander."

Welke aanval vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En gelijk heeft ie ? Wat moet hij dan zeggen nee wij zijn slechter als die vraag hem wordt gestelt?

Msn is op dit moment beter dan bbc en dat komt mede door de verschillende vormen waarin real en barca zich bevinden.

11 maart 2015 om 17:03

msn is de beste aanval ooit

11 maart 2015 om 17:07

Zekers, nou laat me het zo zeggen, beste die ik ooit heb meegemaakt. We mogen blij zijn dat we deze wereldtoppers in deze vorm bij elkaar mogen aanschouwen.

11 maart 2015 om 17:14

Overdrijven is ook een vak.
De beste aanval ooit moet Real makkelijk kunnen uitschakelen als ze in topvorm zijn en niet als ze uit vorm zijn.
Laatst had hij een pak slaag gekregen van BC en daarvoor van Bale maar toen hoorde je heel toevallig Neymar niet.

11 maart 2015 om 17:17

Als als als , maar dat zijn ze niet. Barca was de vorige el classico ook niet in vorm en je zag wat er toen gebeurde. ( als ik het zo mag stellen)

11 maart 2015 om 17:17

neymar werd een vraag gesteld logisch toch dat hij dit antwoord geeft en vorig jaar was Luis erook nog niet

11 maart 2015 om 17:22

Dit zul je nooit uit de mond van Enrique Iniesta of Puyol horen. Neymar had anders moeten reageren hierop. Ook al weet de hele wereld dit en zegt hij de waarheid.

11 maart 2015 om 17:24

Bosquets.
Ik zou maar jou clubje beter volgen.
Voor die nederlaag tegen Real stond Barca 1ste met heel weinig tegen doelpunten.
Daarna verloor het van Real de wedstrijd erna van Celta.
Toen waren ze uitvorm ja.

11 maart 2015 om 17:25

Neymar reageerd hier sws op daarvoor stellen ze de vraag ok aan hen

11 maart 2015 om 17:29

Dat komt ook omdat neymar nog zo jong is he, jongemannen zeggen zo'n dingen! Trouwens hij heeft ook gewn gelijk

11 maart 2015 om 17:36

Niet in vorm de vorige classico? Als ik me niet vergis stond Barca ongeslagen bovenaan met 8/9 gewonnen wedstrijden zonder tegen doelpunt? Ik vond ze juist wel in vorm maar goed neemt niet weg dat huidige barca ietsje beter is dan barca van eerste seizoenshelft.

11 maart 2015 om 17:36

ja weet ik en de journalisten doen het ook slim want zo antwoord krijg je niet van bijv Messi of Iniesta

11 maart 2015 om 17:37

Praten we hier over stats of over de namen? Want anders heeft Real de beste aanval ooit. En op dit moment United. Gebasseert op namen. Real met Ronaldo en Raùl, Man U met Rooney Falcao en RvP.

11 maart 2015 om 17:41

Ja, haha ik wist dat jullie met dit zouden komen.

Nou laat ik het uitleggen. Je zag aan alles dat Barca destijds niet ecbt getest werd en geen moeilijke tegenstanders heeft gehad. De verdeding ondanks de 0 tegen doelpunten zag er zeeer zwak uit.

11 maart 2015 om 17:52

rooney falcao vpersie beter dan Neymar Suarez Messi hahah

11 maart 2015 om 17:53

Jeonowit dus jij wilt zeggen dat een aanval falcao, Rooney en rvp beter zijn als messi,suarez en neymar

11 maart 2015 om 17:57

jongen
het feit alleen dat ze elkaar gunnen ja zijn ze al 10 x beter dan bbc

11 maart 2015 om 18:19

@komdan kan je er niet tegen als iemand zegt dat ze beter zijn dan jou club?? En Neymar heeft hier gelijk ook nog

11 maart 2015 om 18:21

Op naam wel ja. Natuurlijk is Messi beter dan die 3 samen. Maar Rooney, RvP en Falcao zouden normaal gezien beter horen te zijn dan Suarez en Neymar. Qua naam en stats gebasseerd.

11 maart 2015 om 18:23

Het was ook omdat lucho het nodig vond om met matthieu en xavi te spelen dit was best een blunder van hem. Maar barcelona heeft zeker kans gehad om die wetstrijd te winnen.

11 maart 2015 om 18:36

Barca niet in vorm?! Die barca fans liepen anders wel de hele tijd lijp te doen van alles gewonnen, nul tegen goals, en eerste plaats, en jij noemt dat achteraf 'niet in vorm zijn'

11 maart 2015 om 18:41

In een clasico maakt vorm niets uit. Als je jouw club zou volgen zou je dat weten.

11 maart 2015 om 19:37

Als je jong ben dan kun je dat wel zeggen.
Als ik moest kiezen tussen een van die prijzen?
Nee, dat wil ik niet. Ik wil ze allemaal winnen mooi om dat te horen
maar het is niet eenvoudig .

11 maart 2015 om 19:38

Ronaldinho Etoo Messi was beter.

11 maart 2015 om 20:21

doe even normaal joh. Ronaldinho Messi eto'0 dat waren monsters samen

11 maart 2015 om 21:23

Thierry henry en bergkamp?

11 maart 2015 om 21:23

Of henry zlatan messi eto'o

11 maart 2015 om 22:15

Ooit nog zelfs?! Haha

11 maart 2015 om 22:59

Lol. Man unt? Messi neymar en suarez zijn echt wel bekender dan een of andere rvp en rooney

12 maart 2015 om 07:18

Het is niet logisch om zo te reageren, eerder dom. Natuurlijk vind Neymar dit, maar door het te zeggen speel je de tegenstander psychologisch in de kaart. Uitspraak kan alleen maar tegen je werken.

12 maart 2015 om 12:35

Hahaha pak slaag? Jullie renpaard bale rende bartra met een blessure voorbij. Nou wat een prestatie. Wees maar trots jongen.

11 maart 2015 om 17:17

Toch is het niet des Barcelona om hier over te praten.

11 maart 2015 om 18:25

Hieroover praten is de normaalste zaak, zeker in Spanje. Maar de media weet het natuurlijk weer leuker te brengen. De kop suggereert dat Neymar bepaalde woorden heeft gesproken, maar hij antwoord alleen "ik denk het." De aanval van Barcelona is op dit moment geweldig aan het presteren, waar bij Real er sinds heel dit kalenderjaar het niveau van eerder dit seizoen niet meer wordt behaald. Neymar verteld naar mijn mening gewoon de waarheid...

Gelukkig is elke classico een wedstrijd op zich, ik zie genoeg kansen voor Real Madrid om Barcelona te verslaan, zeker als Ramos en Modric weer fit zijn.

11 maart 2015 om 18:15

Hahaha mooie afkorting "bbc" big black cock. Lol

11 maart 2015 om 18:17

Cbb lijkt me beter.

11 maart 2015 om 18:26

Msn dan Money for Socking Dick

11 maart 2015 om 18:42

Waar zie je de f in msn? Fail.

11 maart 2015 om 18:47

Fail

11 maart 2015 om 19:37

Fail

11 maart 2015 om 20:07

Sucking*. dubble fail

11 maart 2015 om 21:34

Geen fail? In de Engelse taal worden de letters F, van for, en O, van of, niet meegenomen in de afkorting.. Kijk maar naar Usa, united states OF america.

11 maart 2015 om 23:28

-_-'. Ok.

12 maart 2015 om 02:16

Haha

12 maart 2015 om 02:42

Maar nog steeds fail.. Msn heeft geen d van dick erin lol

11 maart 2015 om 19:44

De aanval is beter dan die van real maar de verdediging niet echt!

11 maart 2015 om 19:46

Betere aanval dan die van real dat klopt, maar ja de verdediging is niet echt beter.

11 maart 2015 om 23:11

Van.nistelrooy moet terug

Eens.

Messi is beter dan ronaldo
Suarez is beter dan benzema
Neymar is beter dan bale

ps: ik ga niet in discussie met real en barca fanboys.

11 maart 2015 om 17:07

Oneens als beide aanvallen in vorm zijn is:

Ronaldo beter dan messi
Benzema beter dan suarez
Bale beter dan Neymar

11 maart 2015 om 17:12

En waar baseer je dat op als ik vragen mag? Of is dit gewoon een subjectief antwoord?
Want als je de behaalde resulaten van elke speler individueel neemt en die tegen elkaar opzet kom je tot de conlcusie dat voorhoeden van Fc Barcelona veel meer heeft bereikt.

11 maart 2015 om 17:13

Ik denk dat je dan de suarez van vorig seizoen hebt en die is denk ik wat btr dan benzema

11 maart 2015 om 17:13

Een Suarez in vorm trapte er in Engeland in een seizoen 30 in, Benzema trapte er in de competitie in geen enkel jaar 30 in. Suarez in vorm is beter dan Benzema.
Bale heeft een gigantisch laag rendement bij Real Madrid, daarnaast sleept een Neymar in vorm Brazilie een paar ronden door op het WK, ik vind Neymar beter.
En Ronaldo vs. Messi kan je over blijven praten.....

11 maart 2015 om 17:14

Ligt er denk ik meer aan van welk type spelers je houdt, die van Barcelona zijn vooral technisch, wendbaar, snel, etc. Maar fysiek minder sterk. Ze vermaken het publiek meer dan bijvoorbeeld Bale (vind ik). Ik hou wel van een panna hier en daar.

11 maart 2015 om 17:15

Bale kwam op links in Engeland misschien wel in de buurt van Neymar, maar op rechts is ie niks.

11 maart 2015 om 17:49

Ja een suarez van engeland ga dan ook de bale van engeland nemen dan heeft real een betere aanval moet ik toegeven maar op dit moment draait barca gelukkig beter maar als real weer in vorm komt ....

11 maart 2015 om 18:06

Als je Ronaldo in topvorm beter vindt dan Messi in topvorm heb je het gewoon echt mis. Dat is niet eens kwestie van smaak, dat is zo duidelijk als een olifant in een porseleinkast.

Nee die vergelijking slaat nergens op dat weet ik.

11 maart 2015 om 18:35

@fcb_catalunya, in 2011/2012 schoot Benzema 31 goals erin in de Primera Division, één meer dan in zijn laatste seizoen in de ligue. Ik zie niet hoe je de Benzema van Real überhaupt met de Suarez van Liverpool kunt vergelijken. Suarez moet nu bij Barcelona spelen zoals Benzema dat moet bij Real. In deze rol is Benzema beter naar mijn mening. Wat betreft de wingers Neymar en Bale, hierover kunnen we geen eens discussiëren, Neymar speelt geweldig en Bale doet zijn best, maar blijft hopeloos falen lijkt het. Ronaldo vs. Messi, op dit moment Messi en een andere keer zal Ronaldo weer zijn team loodsen. Zulke periodieke veranderingen kan je over blijven praten inderdaad.

11 maart 2015 om 18:44

Dat is niet waar! 31 goals hahaha. Hoe verzin je dat? Zoek het even op voordat je zomaar cijvertjes begint te noemen.

11 maart 2015 om 19:39

Boyvona wtff als jij cr7 in vorm beter vind dan messi dan uuhh ben je gestoord en benzema beter dan suarez in whahahahahauw en bale beter dan neymar datzou kunnen mja

11 maart 2015 om 20:11

Houceima niet eens in de buurt man :'. Benzema heeft in dat seizoen (zn beste ooit) 21 competitiedoelpunten gemaakt.

11 maart 2015 om 17:08

Ja, als je het zo beredeneert wel ja, maar het zijn natuurlijk stuk voor stuk wereldspelers en het ligt ook dan vooral aan de vorm waarin de spelers zich bevinden. Vorig jaar vonden vele de aanval van Real beter en nu van Barca.

11 maart 2015 om 17:24

Nee ik denk dat mits beide aanvallen in vorm zijn dit het is
Messi=Ronaldo
SuarezBenzema
BaleNeymar

11 maart 2015 om 17:26

Edit: voetbalzone snapt de pijltjes niet maar het was Suarez beter dan Benzema en bale beter dan Neymar

11 maart 2015 om 17:39

denk dat Neymar beter is dan de Gillende Keukenmeid en dat Suarez gelijk opgaat met Benzema

11 maart 2015 om 17:58

Die gillende keukenmeid liet Barcelona anders wel goed huilen, door in de 85ste minuut een wereld goal te maken en de beker mee te nemen naar Madrid.

11 maart 2015 om 19:43

Komdan

Die gillende keukenemed kan de laatste wedstrijden een lege goal nieteenss scoren

11 maart 2015 om 18:29

Bro ronaldo is gewoon beter dan messi om dat hij afgelopen 3 jaren ietsjebeter heeft gepresenteerd, benzema is beter dan suarez omdat hij luis zijn scoringsvermogen niet wilt opofferen voor de duidelijke 2 sterren van het team, zoals cruijff al zei 2 sterren in een team kan niet laat staan 3. neymar is naar mijn mening beter dan bale op dit moment, er kunnen wat momenten komen waar het gwisseld zal zijn.

11 maart 2015 om 18:51

Zoveel onzin in 1 post. Suarez heeft meer assists dan benz maar hij wilt zich niet opoffeten? Snoepieeeee

11 maart 2015 om 23:02

en en Messi is weer de beste sinds het Jaar 2015

Eerlijk is eerlijk, hier heeft hij gelijk in. Onze aanval draait voor geen meter. Benzema doet het aardig, Ronaldo staat ook z'n mannetje. Mevrouw Bale bakt er helaas vrij weinig van.

11 maart 2015 om 17:13

Real is ook de verkeerde club voor Gareth.
a) Als je Bale koopt moet je het elftal in zijn dienst laten spelen in een vrije rol, hij heeft ruimte nodig en is niet goed in de kleine ruimte.
b) en als je hem geen zwervende rol geeft moet je hem op links buiten zetten en daar ligt nu het grote probleem, maar is dat Bale's probleem?
Ik heb 5 jaar genoten van deze held dus ik denk dat ik wel weet waarover ik het heb Coys

11 maart 2015 om 17:18

Wat betreft a) geef ik je helemaal gelijk. Het Spaanse voetbal ligt hem niet echt. Je b) is niet echt solide. Ookal zou hij op links spelen, dan nog heb je het ruimte-probleem van a)

11 maart 2015 om 19:27

Hij is stijf links, dus op links kan hij nog wel zijn tegenstander voorbij en de achterlijn halen om een voorzet te geven dat heeft hij bij ons maar 100000000 keer gedaan ook tegen United en Chelsea. Maar wat wil jij nou zeggen dat Bale niets kan? Waarom is hij dan gekocht voor 100m. Jullie zetten Modric toch ook niet rechtsbuiten? En waarom probeert die trainer dan niet CR rechtsbuiten te zetten, kijken of hij dan ook nog zo goed blijft.

11 maart 2015 om 17:20

gelukkig een real supporter die niet door een real bril kijkt

11 maart 2015 om 17:23

Vergelijk de BBC van 2014 met de MSN van nu. De aanval van Madrid toen was wel beter.

11 maart 2015 om 17:25

Over de kwaliteiten van BBC valt niet te twisten. Dat hebben we idd vorig jaar gezien. Als ze in vorm zijn, dan heb je ook een van de beste, zo niet de beste aanval. Alleen is het op dit moment geen schim meer van wat het vorig jaar was.

Typisch om dat ook te zeggen op het moment dat bbc uit vorm is en barca in vorm. Zijn allebei goed. Maar denk toch bbc beter als ze in vorm zijn.

11 maart 2015 om 17:05

En waarom denk je dat als ik vragen mag? Ondersteun je mening met argumenten en misschien zal het dan duidelijker voor me worden. Want hier wordt ik niet wijzer van.

Messi is beter dan Ronaldo. Zelfde geldt voor suarez benzema
En uiteraad neymar boven bale any day. Suarez heeft zich al bewezen in Engeland, neymar bewijst zich dit jaar dat het een wereldtopper is .
Messi? Daar ga ik niet eens over beginnen...

11 maart 2015 om 17:10

Alsof Bale zich niet heeft bewezen in Engeland, en Benzema heeft ook veel laten zien. En ja CR7 hoef je ook niet over te beginnen. Als Real in vorm was en Barca uit vorm had Neymar dit natuurlijk nooit gezegd.

11 maart 2015 om 17:14

Maar durf je met droge ogen te beweren dat benzema een betere speler is dan suarez? En tja ronaldo zijn beste jaar (2014) en messi zijn beste jaar 2012 dat is gewoon een belediging voor messi.

11 maart 2015 om 17:16

@bossquets

Onze aanval draait anders dan die van jullie. Bij jullie is het Messi met zijn gouden linker die met een splijtende pass de flanken vrijspeelt en/of zelf schiet.

Bij ons is het meer counteren en/of combinerend aanvallen waarin Benzema een cruciale rol speelt.

Het vergelijken van de spelers heeft dan ook weinig nut, omdat de complete uitvoering van beide aanvallen anders is. Wel kun je zeggen dat de aanval van Barça op dit moment draait en die van ons niet.

11 maart 2015 om 17:49

Nee, individueel gezien geef ik je een punt. Stel dat alle 6 spelers in hun beste vorm zijn vind ik Messi toch net wat beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Bale of Neymar is erg moeilijk om in te schatten. Maar dat komt zo weinig voor dat het gewoon erg moeilijk in te schatten is wat nou de betere aanval is.
Maar zoals Cr7.rm al zegt, de systemen van Real en Barca zijn niet hetzelfde dus is het moeilijk te vergelijken.

11 maart 2015 om 18:24

Aanval met Messi in vorm beats iedere andere aanval.

11 maart 2015 om 20:03

Kunnen we gewoon niet zeggen dat vorig jaar de BBC beter waren, en de MSN op dit moment beter is?

Wat wordt dat toch weer overdreven in de titel zeg. Hij zegt dit niet eens uit eigen initiatief maar beantwoordt de gestelde vraag gewoon met ja. Het komt zo arrogant a.k.a. Ibra style over hoe het beschreven staat, terwijl hij eigenlijk alleen maar een vraag beantwoordt (wat zijn goed recht is). Verder heeft hij met zijn ja momenteel wel gewoon gelijk, maar hij weet net zo goed als iedereen anders dat de Clasico altijd alle kanten op kan.

Ik vind de aanval van barca op dit moment echt heerlijk! Ik zou ook niet weten wie ik zou nemen ipv Suarez bijvoorbeeld. Miss een Augero ofzo maar toch vind ik Suarez beter erbij passen. Omdat je anders echt 3 van die kleine mannetjes hebt. Met Suarez heb je toch wel een bikkeltje voorin die heel fel is. Wat heb ik van die man genoten in zijn Ajax tijd. Toen was het letterlijk wachtten op een opvlieging van hem. Vaak genoeg deed die het dan ook. Ik ben ervan overtuigd dat die gaat slagen. Dat zeg ik vanaf het begin en nu begint die ook te scoren, want assists geven deed die al geruime tijd!

Tja, Clasico wordt dan misschien gewonnen door Barca. Als ze dan de week daarop verliezen tegen een laaggeklasseerde ploeg (zou niet voor het eerst zijn) dan staan ze weer maar 1 punt voor als Real wint. De Clasico is wederom niet beslissend in de titelstrijd.

11 maart 2015 om 17:17

Wederom niet? Heb jij onder een steen geleefd? Er kwam laatst nog een artikel hoe sinds het seizoen 08-09 de clasico beslissend eas in de titelstrijd. Erop of eronder. Dus wederom is het wel beslissend

Momenteel helemaal mee eens maar dat komt dan ook door de vorm van Bale en de kansloze Benzema in de spits. Neemt niet weg dat de aanvallers niet tegen over elkaar staan maar de verdediging tegen de aanval en het middenveld tegenover elkaar. Daarin vraag ik me af wie sterker is.

Tuurlijk is de aanval beter dan Madrid. Als je individueel kijkt is Suarez veel beter dan Benzema, Messi veel beter dan Ronaldo en Neymar veel beter dan Bale.

Op deze voet krijgt Real Madrid een pak slaag van Barcelona. De kansen die Villareal creëerde twee weken geleden en gisteren Schalke moet je niet bij die drie doen. Dat word een festijn voor Barcelona.
Bilbao had dan niet zoveel kansen, maar Real creëerde echt geen donder. Tegen Atletico overlopen en geen kans gehad. Valencia ook overdonderd. Tegen Espanyol dan redelijk gewonnen maar niet met super spel. In beide wedstrijden Bale met de oogkleppen. Schalke uit was dan van een redelijk niveau.

Geen schim meer van voor de winterstop en ik zie het zo even niet beter worden. Eerst maar Levante thuis en een keer de nul houden. Ik heb trouwens een vraag aan de mensen hier die Real intensief volgen. Zonder Ronaldo lag Schalke eruit dat weten we, maar ligt Ronaldo totaal niet meer goed in de groep?

11 maart 2015 om 18:12

Je laatste zin zou best kunnen kloppen. Na zijn eerste doelpunt juichte alleen Coentrao met hem en de frustratie op zijn gezicht spatte ervan af. Zou best kunnen dat de sfeer niet echt goed zit in de groep. Alleen blessures zijn niet genoeg om de uitstekende vorm van 2014 in 2015 helemaal teniet te doen.

11 maart 2015 om 19:08

Dude Benzema is minstens een klasse beter dan Suarez, Benzema is rust en techniek Suarez is een vallende grabbelaar, voor de rest zijn Messi en Neymar indd de betere.

Tuurlijk ligt Ronaldo niet goed in de groep, als jij een collega op werk zou hebben die je telkens de les leest met spastische handgebaartjes, die zou denk ik ook niet bij jou favorieten zitten.

sws van Barca RM heeft ook een topaanval alleen functioneerd hij niet zo goed als die van Barca.

Viscaaaaaabarca

Wordt een lastige classico voor Real, BBC die totaal niet draait tegen een ontketende messi, neymar, suarez. Beide ploegen hebben wel gewoon een slechte defensie dus zou zomaar eens een hele leuke wedstrijd kunnen worden.

11 maart 2015 om 17:23

nouja slecht Ramos Mascherano Carvajal zijn niet slecht maar over de rest ben ik het met je eens bijv Alves kan echt niet meer Alba gewoon een leuke speler meer niet Pique hetzelfde Marcelo te aanvallend ingesteld en Pepe een echte vechter komt wel te kort waar ik weet niet of Ramos speelt zoniet dan wint barca waarschijnlijk

Nu is die aanval van barca beter omdat het slecht gaaat met real madrid maar wanneer het weer goed gaat met real madrid dan is die aanval van real tog beter

12 maart 2015 om 00:33

Nee.

De voorhoede van Barca is op dit moment ongeëvenaard. Zeker nu ze elkaar steeds beter beginnen te vinden zal het echt een ''nachtmerrie'' zijn voor iedere verdediging om hier tegen te spelen. Ook ligt het creatief vermogen van deze drie gewoon hoger dan bij Bbc. BBC is wel weer explosiever dan het Barca trio.

Persoonlijk ben ik fan van Madrid wat Spanje betreft maar Neymar heeft hier gewoon gelijk.

Het is gewoon dat jullie messi hebben want dat is barca.

11 maart 2015 om 17:42

het is dat jullie Ronaldo hebben anders lagen jullie gister uit de CL en had je 4de gestaan met 15 punten achterstand op de koploper

11 maart 2015 om 22:26

Ferencratkai het zelfde geld voor jullie met messi anders zouden jullie ook veel lager staan

11 maart 2015 om 22:31

ja klopt dat zag je ook de vorige jaren bij ons

11 maart 2015 om 17:45

beetje hypocriet aangezien Ronaldo net zoveel gescoord heeft als Messi

BBC heeft de laatste 2 onderlinge duels gewonnen.
Maar Neymar is weer als de kippen er bij om Real naar beneden te halen.
Alleen nu heeft hij wel gelijk want BBC is totaal uitvorm.
Maar hij heeft echt een harde vernedering nodig altijd maar letten op Real en haar spelers.
Daarvoor ook al met Ronaldo.
Let op jou zelf joh.

11 maart 2015 om 17:18

Lees jij de tekst wel nerdje? Er word neymar gevraagd welke aanval hij beter vind.. wat moet hij dan, niks zeggen? Niks met zwart maken te doen. Hij zegt er verder zelfs bij dat ze op hun eigen team moeten focussen. Maar alleen de titel lezen is blijkbaar voldoende voor veel mensen hier.

11 maart 2015 om 20:05

Maar hij heeft het wel vaak over real vorige keer zei hij nog dat ronaldo gestraft moet worden omdat hij die andere speler had geschopt.

Ja natuurlijk. Messi is gewoon abnormaal goed, al is Ronaldo dat ook. Neymar is beter dan Bale en ik schat Suarez individueel net iets hoger in dan Benzema. Het is wel zo dat Benzema beter bij Ronaldo en Bale past, hij voetbalt voor het team, niet voor zichzelf.
Eigenlijk vind ik Bale de zwakste schakel, waardoor de aanval van Barca vooral beter is.

11 maart 2015 om 17:19

Benzema past beter bij Ronaldo en andersom. Die twee vinden elkaar wel makkelijk. Ik krijg zelf het idee dat Bale er totaal niet tussen past. Gisteren was er een actie dat Ronaldo op rechts de bal passte naar Bale en Ronaldo wou naar binnen trekken. Bale had de ruimte om met zijn linker gelijk terug te geven naar Ronaldo. Kapt Bale alsnog naar buiten om zijn man voorbij te rennen en probeert dan een pass te geven met zijn rechter die de keeper makkelijk kan oppakken(geen vaart) Benzema en Ronaldo proberen dan positie te kiezen maar de pass is niet goed vanwege de actie. In plaats dat je gewoon vrij naar Ronaldo passt met je linker ga je eerst nog proberen om Fuchs voorbij te rennen.

Bale kan je momenteel niks mee. Het is net als Ronaldo geen combinatie speler maar ook niet sterk in duels en verliest heel vaak de bal.

11 maart 2015 om 17:29

Ronaldo is ook geen geweldige combinatie speler, maar past idd goed bij Benzema en andersom. Bale is gewoon niks. Kan rennen en schieten, maar past er niet bij. Het is een speler die puur op de counter moet spelen of met ruimte voor zich en dan vooral zelf moet gaan.

twee zeer aan elkaar gewaagde voorhoede, maar ik geef toch de voorkeur aan MSN als alle spelers in vorm zijn. Messi in vorm is de allerbeste speler ooit, Ronaldo is ook echt heel erg goed, maar Messi is echt beter. Suarez is over all beter dan Benzema en Neymar vs Bale is gelijkwaardig als ze allebei in vorm zijn... Dan wint dus MSN

Beter, momenteel zeker weten. Beter in vorm dan welteverstaan. Als beide aanvallen in vorm zijn zou ik nog voor Neymar, Messi en Suarez gaan, maar de verschillen zijn dan stukken kleiner dan ze nu zijn in ieder geval.

11 maart 2015 om 17:40

Wat de BBC vorig jaar deed was beter dan wat de MSN nu doet. Mijn mening...

Ik heb liever alleen Messi dan alle 3 spitsen van Real.
Ik vind wel Ronaldo beter dan Neymar en Suarez
Bale vind ik ook veel beter dan Neymar en Suarez.
Benzema is ook niet slecht speelde vorige seizoen echt heel goed maar vond hem al die voorgaande jaren teleurstellend. Ik vind Suarez wel veel beter dan Benzema, Suarez kan een team dragen dat kan Benzema en Neymar niet.

11 maart 2015 om 17:24

Neymar droeg het Braziliaanse elftal nog afgelopen zomer...

11 maart 2015 om 17:27

Droeg op wat voor manier?
Brazilië was dramatisch tijdens het Wk.
Ze werden weggespeeld door Kroatië,Mexico en Colombia.
Ik weet bijna zeker dat de scheidsrechters niet bepaald tegen Brazilië floot, als je begrijpt wat ik bedoel.

11 maart 2015 om 17:31

De Braziliaanse elftal is eerder nooit zo slecht geweest, wat hij doet kan je niet dragen noemen. Die elftal presteert haast niks, hij is wel ongetwijveld de beste van Brazilie maar of je dat dragend kan noemen weet ik ook eigenlijk niet. Hij heeft geen geweldige prestaties neergezet met Brazilie. Hij speelt wel 10 keer sterker bij Brazilie dan bij Barca maar Brazilie is ook niet meer wat het was.

11 maart 2015 om 17:43

Zonder Neymar zou Brazilië er misschien al in de groepsronde uit zijn gegaan. Misschien bedoelt hij dat wel.

11 maart 2015 om 17:52

Als Neymar niet had gespeeld dan hadden ze de groep alsnog gehaald want tegen Kroatie en Mexico werden ze ook gewoon ingemaakt met Neymar erbij zoals mijn voorganger(komdan) al zei met behulp van de scheidsrechter hebben ze die wedstrijden gewonnen. Tegen Columbia was helemaal onverdiend.

11 maart 2015 om 18:08

Neymar had na één wedstrijd rood moeten krijgen, maar dat terzijde.

11 maart 2015 om 20:40

Jij je zin, het droeg Santos toen ze de Copa Libertadores wonnen.

11 maart 2015 om 17:32

Bale beter dan Neymar en Suarez? die gast speelt echt drama de laatste weken. zelfs in goede vorm heeft hij nog niet de statistieken van Neymar gehaald

11 maart 2015 om 17:42

Huh?! Vergelijk hun stats van vorig jaar en je zult zien Bale steekt er met kop en schouder bovenuit.

11 maart 2015 om 17:44

Ik heb de begin van Suarez's carierre gezien en ook het begin van Bale.
Pas toen hij Ajax begon te dragen vond ik Suarez echt een goeie voetballer aan het worden maar Bale is al sinds dag 1 in mijn ogen goeie voetballer en geloof me hij zal op een dag die ballon dor pakken.

12 maart 2015 om 01:24

Ga nou niet over stats praten dan is bale kansloos ten opzichte van neymar. Mensen beseffen het niet maar neymar heeft met 23 jaar meer goals in z'n carrière dan ronaldo had op die leeftijd of messi. Nu bij barcelona scoort hij er ook weet lustig op los en bij de nationale ploeg helemaal. En jij hebt het over stats van vorig jaar? Toen hij net van Santos kwam en moest wennen aan Europa? Buiten dat om draait het bij bale letterlijk om goals en snelheid neymar voegt veel meer toe, bale is goed in de tegenaanval maar komt zwaar inzicht en techniek te kort om bij de echte legendes te horen. Neymar heeft die potentie wel maar je moet hem goed volgen en voetbal snappen om dat te zien.

Wat schattig we gaan weer "nee barca is beter, nee real is beter" spelen. Favoriet spel van menig voetbalzone-lid

11 maart 2015 om 17:27

Ja echt he, ik heb t artikel niet eens gelezen. Kwam alleen ff de meest kinderachtige discussie van vandaag lezen...

12 maart 2015 om 00:17

Er is nog nooit een discussie gewonnen op het internet. Sommige mensen snappen dat blijkbaar niet

12 maart 2015 om 01:23

En jij gaat weer de speciale voetbalzone lid spelen met je Magikarp.. Wat wil je nou? Dat we lachen? Haha . Voila, ga nu door met je leven.

12 maart 2015 om 13:53

U mad?

Mooi om te zien dat er zo'n 2/3 Barca fan is hier op VZ en dan een wellus nietus argumentatie stortvloed van mensen die het gaan proberen te bewijzen.

Als je het mij vraagt maakt het geen reet uit en is het voorkeur.

Mijn voorkeur gaat uit naar Bale, Ronaldo en Benzema, omdat ik de werklust, professionaliteit en mentaliteit gewoonweg beter vind van die spelers......

11 maart 2015 om 19:33

En juist om de professionaliteit en mentaliteit vind in MSN beter dan Bbc, haha.

12 maart 2015 om 00:41

Alleen Messi in vorm zegt al veel, laat staan neymar en suarez. MSN all the way.

12 maart 2015 om 11:03

Hebben we gezien vorig jaar, toen Messi als een klein dik mannetje op het veld stond, Neymar druk was met schoenen poetsen en mensen beledigen en Suarez voor de 3e keer iemand beet.

Professionaliteit en mentaliteit all the way

12 maart 2015 om 21:09

En het gedrag van Ronaldo is zo professioneel?

Als messi in vorm is komt niemand zelf dichtbij hem! Zelf ronaldo niet in zijn beste vorm? Dat is toch duidelijk? Hoe messi actie per actie doet en uit het niets een hele verdediging openbreekt en zijn ploeg op sleeptouw neemt dat kan ronaldo toch niet? Dat is toch duidelijk? Kijk gewoon nr zijn records dat zegt genoeg

12 maart 2015 om 00:44

Bij sommigen komt dat hard aan, maar er is geen ontkenning aan dat een Messi in vorm ongeévenaard is.

Ronaldo had vorig jaar zijn beste jaar en messi zijn slechtste en nog verschilt hun doelpuntaantal maar op een stuk of 5! Dat zegt toch genoeg?

11 maart 2015 om 17:53

MSN is zeker beter nu maar als ze Di Maria nog hadden dan was het zeker andersom. Met Di Maria speelde RM veel beter dan met Bale.

Ik kan niet wachten op die wedstrijd tussen Barca en RM. Ik hoop dat beide elftal alle basis spelers mee doen

11 maart 2015 om 17:56

Dat zegt niks want Messi speelde een stuk of 10 wedstrijden meer dan Ronaldo, die veel last had van blessures. Als je dan bedenkt dat Ronaldo in zijn periode bij Real gemiddeld meer dan 1 doelpunt maakt per wedstrijd, en je trekt dat gemiddelde door, dan zou Ronaldo ongeveer 15 doelpunten meer hebben gemaakt dan Messi, wat toch vrij veel is.

11 maart 2015 om 19:53

Ejexcr7 als je zo begint te doen kan je ook zeggen dat cr7 al 30 jaar is en veel meer westrijden heeft gespeeld dan messi

12 maart 2015 om 00:47

Altijd die 'als' 'als'...als Messi niet in een vormdip was, had ronaldo geen ballon gewonnen of prijzen etc etc.

Een draaiend BBC maakt Msn kapot
Oke Messi is gaande maar dat is CR7 ook op zyn manier.
Neymar is technisch maar valt te vaak is te licht en stelt zich meer aan dan dat hy scoort.
Bale daarentegen is gewoon meer explosive is sterk in de lucht heeft snelheid en een goed schot maar brengt veel te weinig laatste tyd.
Benzi en suarez zyn bijna van het zelfde caliber maar tog zie ik benzi liever hou niet van oren bijters.
Wat gaat deze dunne tak van een neymar aanvalshoede vergelijken met die van Real nu.
Het valt me op dat spelers van Barca vaak kyken naar de spelers van Real net als stelletje wijven en opmerkingen overmaken, hou de eer aan jezelf en let op jezelf uitgerekend nu deze uitspraak doet omdat het niet loopt by Real.
Wrom zei hy dat niet een paar mnd geleden toen BBC gaande was en lopende band scoorden.
Beetje achteraf komen praten nu zielige ventje die Neymar ik walg van hem.
Hij zal nooit shine als een Cr7 of Messi laat dat ff duidelijk zyn.
El Clasico is tog een wedstrijd op zich die zo bepalend en belangrijk is dat iedereen by Real gebrand is om te winnen.
Het zal me niet verbazen dat 3 punten gepakt worden door Real ondanks de slechte vorm.
Wat ik wel merk omdat barca nu 1e staat sins een paar dagen veel babbels hebben.
Ik zeg calma calma net zoals Cr7 zegt.

11 maart 2015 om 18:18

Hb je het artikel gelezen stomme ezel?? Wat je nou weer zegt is pure onzin

12 maart 2015 om 00:48

Ik stopte ongeveer helft van zijn 'essay'

12 maart 2015 om 00:48

Met lezen*

Lol, VZ krijgt precies waar het naar op zoek was. Als of de uitlokkende Messi vs Ronaldo topics al niet genoeg waren. Laten we gelijk de hele voorhoede vergelijken met elkaar. hahaha. Zo jammer dit weer, vooral omdat Neymar een normale antwoord geeft op een gestelde vraag, maar goed. Gaan jullie maar lekker uitvechten ik trap er niet in dit keer.

Neymar moet gewoon zijn smoel houden! Messi doet alle werk daar voorin !

@henti10 en de rest:

Die tyd van Messi is voorbij hy zal nooit meer de oude worden, ik zie geen pieken meer by hem.
De laatste record die hy verbroken had was die van Raul in de champions L komt mede door die periode voorheen toen hy zo goed was heeft niks te maken met zyn periode nu, hy stond 3/4 doelpunten los van van Raul terwijl Cr7 evenveel goals in heeft zitten.
Cr7 in tegen deel legt de lat steeds hoger word ouder maar breek tog records Messi staat stil heeft 2x op rij niet de gouden bal kunnen winnen mensen die zeggen dat Messi de beter is kyken alleen wat die voorheen heeft gepresteerd maar als je nu goed kykt laatste tyd begint Messi nu pas weer wat beter te spelen maar is geen schim meer van wat die was.
Ik zeg Cr7 in de vorm van paar mnd terug overklast de Messi van paar jr geleden tot nu.
Cr7is een ecte winnaar en hij ademt voetbal. zijn hele leven staat in het teken van beter worden,winnen en alles geven voor het voetbal.

11 maart 2015 om 18:21

Jezus wat praat jij stom echt waar.. Btw messi is 27 Ronaldo 30 dus heeft dat er mischien iets mee tte maken?

12 maart 2015 om 00:51

Ademt voetbal...gel op zijn haar is wat ie ruikt.
Ronaldo is een goeie afmaker en klaar.
Messi in vorm wil je niet tegen spelen.

Ik vind dat Neymar gelijk heeft. Bij de spitsen van Barca zit er meer voetbal in (zeker bij Neymar en Messi), terwijl dat bij Real er niet zozeer inzit. Misschien alleen Ronaldo, maar tjah. Ze moeten het dan laten zien in de Classico die binnenkort word gespeeld. Wens ze alleszins veel geluk toe, want dat zullen ze nodig hebben.

11 maart 2015 om 18:21

Ja dat hebben we in het begin van het seizoen gezien!

11 maart 2015 om 19:16

Voel je niet zo aangevallen, man. Is gewoon mijn mening, en die dien je te respecteren. En sorry hoor, maar dat was gewoon in het begin van het seizoen en Barca domineerde de partij in de beginfase van de wedstrijd. Als Messi die kans maakte voor doel stond het 0-2 en dan was de wedstrijd gespeeld. Dat was de kantelpunt (toen hij die kans miste).

Achtste finale van de champions league niet de kwartfinale

Barca heeft een beter aanval alhoewel ronaldo even goed is als messi

Messi 30 ronaldo 30

Suarez 7 benzem 13 maar dat klinkt logisch want suarez heeft minder wedstrijden gespeeld wegens schorsing

Neymar 17 bale 10

Als beide teams in vorm zijn vind ik bbc completer dan msn omdat je daar 3 verschillende spelers hebt en bij msn zijn neymar en messi hetzelfde type speler die erg technisch zijn.

Wie er beter is durf ik niet te zeggen maar neymar vind ik wel het leukste om naar te kijken met die trucjes enzo

Is wel makkelijk praten nu als de andere ploeg compleet uit vorm is. Enkele maanden was het volgens mij toch andere koek in het Bernabeu . Toen was het letterlijk en figuurlijk van het kastje naar de muur. Nu ze in Catalonië betere papieren hebben komen ze ineens weer af...laf! Maar ja same old story i guess

11 maart 2015 om 19:14

Indd. De aanval is voor Barca, maar het middenveld voor Real, James word ook gewoon zwaar gemist, een rasvoetballer. Speel je met Isco James Kroos Modric en Benz, maak je even kans zo niet meer

11 maart 2015 om 20:43

Ik vind het sowieso onzinnig om spelers of linies van verschillende teams te vergelijken. Dat kan namelijk niet. Dat kan enkel als je diezelfde spelers in één team zet op dezelfde positie met dezelfde rol. Dan kun je ze vergelijken en degenen die beter gedijen zijn nog niet per definitie de betere. Enkel de betere in die rol in het team.

Je zou gehele teams moeten vergelijken. Verdedigend vind ik Barcelona beter en aanvallend ook - over het algemeen. In een onderlinge wedstrijd kan er echter van alles gebeuren.

Kan hem geen ongelijk geven. Suaréz is op het moment minder dan Benzema maar Ronaldo en Bale zijn op dit moment weer minder dan Messi en Neymar. neemt niet weg dat Real nog steeds de beste selectie heeft. Want dat is gewoon belachelijk welke spelers hun hebben.

Een aanval waarvan Messi deel uitmaakt, dan is het al bijna een uitgemaakte zaak dat die aanval beter is dan gelijk welke.

Als Messi dan ook nog eens het niveau haalt dat hij nu al weer ruim twee maanden laat zien, dan is er eigenlijk geen basis voor discussie.

Overigens lijkt het me dat Neymar dit zomaar tussendoor stelde en dat aan deze uitspraak door de vermelding in de titel een te hoog soortelijk gewicht wordt gegeven.

Belangrijker lijkt me dat prijzen halen met het team inderdaad redelijk tot de mogelijkheid behoort.

Ik vind de aanval van Barça altijd soepeler lopen dan die van Real. Maar vooral Ronaldo maakt 't verschil bij Real, als hij uitvorm is, gaat de aanval nog stroever

Als real fan moet ik helaas zeggen dat dit zeer zeker waar is, veek stabieler en alle drie samen hebben een hoger rendement. Bale is niet efficient, benz af en toe en het draair alleen om cr7

Neymar heeft gelijk

Ja natuurlijk heeft Neymar gelijk. Maar zet volgend seizoen Benzema met Cavani, Lavezzi of Falcao in de aanval en dan Ronaldo d'r achter en kijk dan maar naar de vergelijking. Die Gareth Bale is zijn abnormale aankoopbedrag van 100 miljoen echt niet waard. Tenminste nog niet. Ik weet niet of dat ooit gaat veranderen. Hij past niet in dit plaatje hij moet weer terug keren naar de Premier League. Er zijn daar genoeg club die hem met op armen ontvangen.

In 2015 mogen we zeker zeggen dat de aanval van Barca beter is, want Bale raakt echt geen pepernoot dit seizoen. Ik heb gisteren Real-Schalke op de Spaanse tv gekeken, en even gelet op hem. Hij heeft echt helemaal niks gedaan, op een paar balletjes breed na dan. Ik denk nog steeds dat hij beter als linksback (opkomend) of linksmidden kan spelen, en dan het gat dat Ronaldo maakt, als die naar binnen gaat, opvullen. Hij is niet behendig genoeg voor een rechtsvoor-positie.
Bovendien komt er een plek op rechtsbuiten vrij voor een aankoop, of een speler uit eigen jeugd.

Deze opstelling is wel erg aanvallend, maar als je 3 topverdedigers hebt, lukt dit wel. Bovendien zijn Kroos en Modric allebei spelers die ook defensief denken, en dus veel mee terug komen. Met deze opstelling gaat Real elke wedstrijd minstens 2 keer scoren, en is het alleen de vraag hoeveel het er tegenkrijgt.

Navas
Varane
Ramos
Pepe
James/Isco
Modric
Kroos
Bale
Reus/Hazard
Benzema
CR7

Mensen hierzo doen alsof de wedstrijden Barca-Real alleen gespeeld wordt door de aanvallers.. "bbc won anders wel de laatste wedstrijd van Msn", komop, meen je dit nou? Het zijn 11 spelers die tegenover elkaar staan. Niet 3 tegen 3 hoor.. Een ploeg wint als collectief, niet als individuen, maar zul te zien weet nog niet iedereen hier dat..

Je kunt niemand vergelijk want neymar speelt links en ronaldo en natuurlijk is ronaldo beter en suarez en bale is bale natuurlijk beter en benzema en messi is messi beter is geen vergelijkingen met de posities waar ze spelen

Zulke artikelen zijn van die makkelijke artikelen om te scoren. Tis gewoon een interview, Benzema had bij die vraag waarschijnlijk geantwoord dat zij beter waren. So what. We zien het over twee weken wel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren