Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV-fans zetten uit frustratie mobiele nummer van Bazoer online

Laatste update:
/

Riechedly Bazoer keerde zondag terug in het Philips Stadion en heeft dat geweten. De achttienjarige verdediger won met Ajax van zijn oude club PSV en gedurende de wedstrijd kreeg hij een iPhone 4 naar zich toe gegooid bij een hoekschop. Ook ’s avonds was er nog een incident.

De Telegraaf meldt maandag dat supporters van PSV enkele uren na de wedstrijd het mobiele telefoonnummer van Bazoer online zetten. De verdediger van Ajax werd daarop bestookt met allerlei berichten. Hij besloot meteen een ander nummer te nemen, om te voorkomen dat hij nog meer lastiggevallen zou worden. Wat de aard van de berichten was, geeft de krant niet aan.

Bazoer doorliep de jeugdopleiding in Eindhoven, maar koos er twee jaar geleden voor over te stappen naar Amsterdam. Hij debuteerde in december in de Eredivisie. Zondag stond hij oog in oog met zijn oude club en won Ajax met 1-3.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
2 maart 2015 om 11:27

Echt achterlijke mensen die dit doen. Mijn vraag is dan waarom is dit nodig. Gelukkig is deze jongen verstandig en gaat ie er verder niet op in.

2 maart 2015 om 11:31

Een 18 jarige jongen lastig vallen vanwege een verstandig gemaakte keuze. Een Iphone naar zijn kop gooien en een wedstrijd lang uitfluiten. Men mag trots zijn op de supporters bij Psv. Inderdaad Schan-da-lig!!!

2 maart 2015 om 11:34

'de supporters bij Psv'

Het gaat hier om dezelfde categorie debielen die je bij elke club vindt. Het is een zielige en kinderachtige actie.

2 maart 2015 om 11:35

Gewoon gebrek aan respect om een Iphone 4 te gooien. Gooi dan tenminste een Iphone 6...

2 maart 2015 om 11:36

Ik snap niet waarom je je iPhone weggooit. Kan beter iets minders kostbaars weggooien. Maar dit is niet normaal. Vooral niet met het idee dat psv waarschijnlijk toch kampioen wordt, slaat het nergens op...

2 maart 2015 om 11:36

Bazoer heeft PSV aan alle kanten genaaid. Supporters doen iets om hem terug te pakken. In mijn optiek fair play. Hij is een prof nu. Lijkt me verstandig om er gewoon niet op te reageren en een ander nummer te kiezen..

2 maart 2015 om 11:40

@ Vinkel

Kortzichtige en bekrompen reactie. Bazoer heeft 2 jaar geleden een keuze gemaakt en gekozen voor zijn eigen ontwikkeling. Voor het geld had hij wel naar city gegaan. Bij Ajax verdient hij net zoveel als iedere andere jeugd speler en dus niet uitzonderlijk. Oftewel hij heeft PSV helemaal niet genaaid.

En in jou optiek fair play. Een Iphone, Aanstekers en munten naar iemand zijn hoofd gooien is fair play? Bedreigen via telefoon is fair play? Dat is schofterig, hufterig en tenslotte illegaal gedrag. Niets fair play.

2 maart 2015 om 11:41

Fairplay? Als jij naar een groter bedrijf gaat omdat je denkt daar meer mogelijkheden hebt en misschien veel betere voorwaarden krijgt is dat toch gewoon normaal? Of is het dan ook fair play als jij auto bekrasd wordt ofzo?

Om alle PSV supporters over 1 kam te smeren vind ik onzin, dit is misschien ludiek bedoeld ofzo, maar het slaat nergens op. Gastje van 18, die met de juiste begeleiding echt wel in een Oranje shirtje komt te spelen en dan juichen we met z'n allen?!

2 maart 2015 om 11:41

Je kan niet verwachten dat gratis naar de concurrent gaan geaccepteerd wordt door de aanhang. Het is natuurlijk pijnlijk voor PSV dat ze zon groot talent opgeleid hebben voor Ajax. Dat gefluit zou bij iedere club gebeuren en daar moet de speler dan ook maar tegenkunnen, vind ik. Mobieltjes horen echter gewoon op de tribunes te blijven.

2 maart 2015 om 11:47

Net of die iphone niet was gegooid als Klaassen die corner nam...
Gezeik rondom Bazoer wordt enorm opgeblazen hier. Dat leeft echt totaal niet in Eindhoven. Het is jammer dat die weg is, maar geen een supporter laat er een traan om.

2 maart 2015 om 11:54

@ Vinkel, echt een domme reactie. Snap echt niet dat mensen dit goed gaan praten. Of was jij zelf ook zo'n 'supporter'die het nodig vond om hem terug te pakken?
Mensen die spullen naar spelers gooien en telefoonnummers uit frustratie online gooien moeten ze gewoon levenslang verbannen uit de stadions.

2 maart 2015 om 11:56

@ vinkel
Mensen zoals jij zijn nou echt het probleem in onze samenleving. Wraak nemen op een jongen van net 18 voor een keuze die hij maakte toen hij 16 was? Het is zijn vrije keuze om voor Ajax te spelen. Dit is een walgelijke actie. Helemaal niks fair play aan

2 maart 2015 om 11:58

Supporters zitten daar wel mee, anders fluiten ze hem niet uit
Cocu heeft ook aangegeven dat hij hem liever bij PSV had gehad.

2 maart 2015 om 11:59

Die PSV "supporters" kunnen beter boos zijn op hun eigen club. Als PSV gewoon een goede jeugdopleiding had en hem perspectief kon bieden was hij vast niet weggegaan.

2 maart 2015 om 12:09

Nou het tegendeel wordt bewezen doordat zijn nummer online wordt gezet Door die zelfde supporters

2 maart 2015 om 12:13

Daar zit de fout, iedereen neemt voetbal veel te serieus. Vermeer heeft Ajax genaait, Bazoer heeft PSV genaait. Spelers hebben contracten en als die aflopen mogen ze hun volgende stap zelf bepalen. Indien iemand weggaat a la Bakkali / Labyad, dan kan ik het nog begrijpen, maar sommige gevoelige transfers zijn gewoon goed uit te leggen.

2 maart 2015 om 12:14

@f.quagliarella

Heb jij gisteren de wedstrijd niet gezien? De supporters van PSV waren meer bezig met het zingen _tegen_ Bazoer dan zingen _voor_ Psv. Nee hoor, het leeft helemaal niet bij PSV ;-)

2 maart 2015 om 12:24

Vinkel serieus? Fairplay? Gewoon schandalig dat mensen dat doen. Heeft niks met te maken met terug pakken. Het is gewoon kinderlijk en vooral kansloos gedrag.

2 maart 2015 om 12:33

@ Ernesto22

Bazoer was transfervrij en had geen contract. Daarnaast heeft Ajax netjes contact gehad met Brands over Bazoer en deden ze pas een aanbieding nadat Bazoer bekend had gemaakt niet te willen bijtekenen en toen hij al bij Manchester City was wezen kijken.

Vermeer heeft Ajax gebruikt met een toezegging. Wat een grote fout was van Ajax. Haatrecht was in onderhandeling met AZ over een transfer. En toen hij vroeg aan Ajax om de toezegging van 1 miljoen op papier te zetten is hij ermee naar Fyeenoord gerend. De zaakwaarnemer van Vermeer heeft Ajax bewust niet geinformeerd over Feyenoord.

2 maart 2015 om 12:49

Nou gisteren bleek wel anders, wat een haat hoon en nijd zeg..
Trouwens, hoezo worden er in Nederland ten tijde van corners met spullen gegooid naar spelers, en net zo erg, waarom wordt het gebagatelliseerd.
Moet je in Engeland doen, ze vinden het incident terug op de video van de talloze veiligheid camera's, je wordt geïdentificeerd, je mag voorkomen voor openbare geweldpleging en je wordt geroyeerd voor deelname in het publiek voor de rest van je leven.. kijk zo hoort het..

2 maart 2015 om 14:39

@f.quagliarella,

Volgens mij zit jij er toch een beetje naast, waarom zetten ze anders zijn nummer online? En waarom wordt hij dan bestookt met berichten? Als het mij niets zou doen gebeuren dit soort dingen ook niet, hoef je hem zelfs niet uit te fluiten. Dus ga dit gedrag nou ff niet bagatelliseren, want je slaat dan de plank echt volledig mis

2 maart 2015 om 14:40

Ik heb gehoord dat het lampje van de iphone het niet meer deed.

2 maart 2015 om 15:29

Sorry, voor het gebrek aan nuance: Ik heb het ook niet over munten en aanstekers gooien. Dat is niet goed te praten. Een onschuldig anoniem belletje is niks mis mee en vind ik in mijn opinie een juiste manier om "wraak" te nemen. Ook hebben Ajax en dus ook Bazoer PSV wel "genaaid" door de transfer plaats te laten vinden, terwijl PSV en Ajax een "gentlemen's agreement" hadden om elkaars jeugd-exponenten niet over te nemen.

2 maart 2015 om 17:01

nou niet zo neerbuigend over de mensen die met iphone's gooien he. die mensen komen er ook pas net achter hoe crap apple producten wel niet zijn en ja als je dan in een stadion zit dan kun je zo'n stuk rotzooi maar 1 kant op gooien en dat is richting het veld. en eigenlijk moeten we die persoon feliciteren dat die eindelijk tot bezinning is gekomen om voor iets fatsoenlijks te gaan.

2 maart 2015 om 17:10

@ D-bergkamp zijn nummer is bekend gemaakt ( wat natuurlijk wel kinderachtig is) maar er word nergens op geen enkele site of ander medium gezegd wat er de inhoud van de berichten is, dus dat jij meteen uitgaat van bedreiging via telefoon is een beetje schandalig en van jou kant Kortzichtig en bekrompen, jij gaat meteen van het ergste uit. de berichten en telefoontjes kunnen ook een andere inhoud hebben. en ja dat er met dingen gegooid word naar spelers mag natuurlijk niet maar dat gebeurt bij elke club in de eredivisie en nu doen alle Ajacieden alsof hun publiek heilig is en nooit iets doet terwijl hun bij de ergste 3 horen in de eredivisie zelf naar eigen spelers toe. ik vind dat het ajax publiek pas weer iets mag zeggen over ander publiek in eredivisie stadion als ze vak 410 leeg geveegd hebben van de coke en pillen die daar uitgedeeld worden onder de wedstrijd, er is geen club in Nederland waar op de tribunes zo veel drugs gebruikt word als bij ajax. feyenoord zit er niet ver vanaf maar ze gebruiken daar nog niet zoveel. en ook niet zo vrij als bij ajax.

2 maart 2015 om 18:28

waarom moet hij ajax infomeren over feyenoord hij mocht weg voor 1 miljoen hele domme actie van ajax zelf

2 maart 2015 om 21:01

Een Gentlemens agreement bestaat alleen tussen Ajax en Feyenoord... en die is mondeling.

Tevens is er sowieso geen sprake daar van want Bazoer wilde zelf weg...als iemand weg wilt is iedereen vrij om met de desbetreffende speler te praten.

2 maart 2015 om 21:14

Blijkbaar wel, anders waren ze heus niet zo gefrustreerd als Bazoer de bal had.

2 maart 2015 om 21:31

Genaaid? Hij wou zelf. Sneu om Ajax erbij te betrekken.

2 maart 2015 om 22:19

Nee, gentlemen's agreement bestaat tussen Feyenoord, Ajax en Psv. Verschillende bronnen bevestigen dit na even googlen. Mondeling of schriftelijk doesn't matter ,deze overeenkomst is verbroken. Ook suggereren dezen dat Ajax truukjes heeft uitgehaald en Bazoer heeft laten praten met Ajax-coryfeeën om hem om te praten. De waarheid zal in het midden liggen, maar Ajax treft hier natuurlijk wel enige schuld, ondanks dat De Boer het destijds recht probeerde te praten. Dan kan ik toch wel stellen dat PSV "genaaid" is. als haar beste jeugdexponent van die lichting slinks wordt weggekaapt door de grootste rivaal?

2 maart 2015 om 22:36

Leeft totaal niet? Bij ieder balcontact werd die uitgefloten joh. Een en al frustratie van die debielen. Bazoer reageerde er gelukkig niet op. Geen reactie is de beste reactie.

3 maart 2015 om 00:04

Hij moet blij zijn dat het geen Nokia was. Anders was zijn carriere voorbij

3 maart 2015 om 08:01

En ook het feit dat ze je naam kunnen natrekken op je mobiel dan ben je toch helemaal dom

3 maart 2015 om 11:23

Tuurlijk niet, wie hou je voor de gek? Vandaar die overspannen en primitieve misdragingen van die Psv fans.

2 maart 2015 om 12:13

Idd gewoon een wedstrijd zonder publiek laten spelen

2 maart 2015 om 12:18

Bazoer ging in 2012 naar Ajax wat dus al 3 jaar geleden is. Hij mocht alleen in 2013 pas voor Ajax uitkomen toen PSV bezwaar maakte bij de Knvb.

2 maart 2015 om 12:53

Inderdaad schandalig en dieptriest, maar kan iemand mij uitleggen? Hoe die dwazen nummers van Frank de Boer en Bazoer kunnen achterhalen?

2 maart 2015 om 13:17

Van Frank vraag ik me het ook af, maar (vooral jonge) voetballers zijn gigantisch naief

Zo ken ik toevallig een meisje die regelmatig op haar instagram benaderd wordt door voetballers, ook van Ajax en Feyenoord via priveberichten. Toen ik een keer aan haar vroeg wat er gebeurde als ze er op in zou gaan, en jawel hoor, binnen enkele minuten gaven ze hun nummer. Zowel zij als ik hebben er geen kwade bedoelingen mee. Maar ik had het bij wijze van ook via twitter kunnen delen, en zo gaat het razend snel.

2 maart 2015 om 19:14

Diego

Thanks voor je uitleg kerel, zo kan natuurlijk dat balletje rollen. En via social media komt het bij iedereen terecht, maar is dat meisje een model ofzo. Ze moet dan wel echt beeldschool zijn..

2 maart 2015 om 16:58

Tsjaa. .. Dit krijg je als je een gevoelige transfer maakt. Wil het niet goed praten, maar zoiets kon je zien aankomen. ..

2 maart 2015 om 19:16

Montana

Je praat het wel goed, ookal maak je een transfer dat maakt het niet minder laag die actie.

Zal niet volgen uit frustratie denk ik, eerder uit een uitzonderlijk laag IQ en een gebrek aan opvoeding.

2 maart 2015 om 11:35

Dit is gewoon pure jaloezie.

Is er wereldwijd een hooligancompetitie aan de gang waar wij geen weet van hebben? Kijken wie de meeste belachelijke actie op zijn naam kan schrijven.

2 maart 2015 om 12:16

Als je soms ook de haat ziet op de tribunes. Mensen worden opgelaaid of denken dat het de bedoeling is om zichzelf op te laaien om de kleinste wissewasjes. Dit neigt naar agressie of is gewoon brute agressie. Snap niet dat mensen niet voor het voetbal komen maar voor de haat naar de tegenstander. Duidelijk wat mis als mensen dit als uitlaatklep nodig hebben.

2 maart 2015 om 14:36

Voetbalsupporters of beter gezegd hooligans zijn 1 van de gekste groepen mensen ter wereld. Het is zo ongelooflijk erg om sommige dingen te zien. In dit geval gaat het om een jongen van 18 mensen. Gister zag je het ook, Immers krijgt een schop op zijn hoofd en er zijn wat supporters die achterlijk reageren joh niet normaal, vervolgens gaat Immers door zijn enkel en iedereen juicht. Wat is er toch met die mensen aan de hand. Het gaat hier om een sport, een spel.

Hoe zielig kan je zijn

Slechte verliezers... Nergens voor nodig... Zijn toch genoeg spelers die een dergelijke overstap gemaakt hebben? Of zouden ze nu Wijnaldum ook gaan appen ga terug naarr feyenoord

2 maart 2015 om 11:25

Verschil is wel dat Feyenoord Wijnalddum vrijwillig heeft verkocht voor een aardige transfersom en dat Bazoer op zijn 16e gratis is weggelopen zonder een contract te tekenen.

2 maart 2015 om 11:31

Hij was sowieso weg gegaan heeft hij zelf al verteld de keuze ging voor hem tussen Man City en Ajax. We kennen zijn beweegredenen en dat klopt toch gewoon? Bij Ajax heeft hij de kans gekregen en gepakt en bij psv zou hij denk ik dit seizoen ook nog geen basis staan. Zie een Hendrix die er nu ook naast staat. Het hele psv middenveld staat toch vol met aangekochte spelers?

Misschien was Wijnaldum een slecht voorbeeld maar Willems? Zo gaat het gewoon in de voetballerij..

Ben verbaasd over de psv supporters trouwens.. gisteren die telefoon gooien, vuurwerk op het veld tijdens de wedstrijd en na afloop rellen met de Me... Hebben ze het gevoel zich te moeten bewijzen na alle aandacht voor de feyenoord hooligans ofzo?

2 maart 2015 om 11:32

Zie niet in waarom dat iets zou moeten uitmaken voor deze onnodige actie.

2 maart 2015 om 11:33

Ken je steven bergwijn?

2 maart 2015 om 11:34

hij is toch ook niet verplicht een contract te tekenen? Zag te weinig perspectief op dat moment bij PSV en wilde weg. Toen is Ajax in actie gekomen en daar zag hij dat perspectief wel.

2 maart 2015 om 11:35

Oke dan Zet idd maar z'n nummer online. PSV had t nooit gedurft om een jongen van 18 de kans in de basis te geven als ze in een minder periode zitten, dat doen alleen Ajax en Feyenoord. PSV wou in de winter nog een ruiz halen voor Jozefzoon die elke week 10 minuten invalt. Geef zo n talent of Locadia gewoon minuten. Dus daarom zal Bazoer ook wel naar Ajax zijn gegaan.

2 maart 2015 om 11:49

Nou Drumms ik vind dat je als talent wel een soort morele verplichting hebt om een contract te tekenen op je 16e als een club je complete jeugdopleiding heeft verzorgd. Het is ook niet dat hij in de jeugdelftallen op de bank zat ofzo. Hij was belangrijk voor die club, werd gezien als een enorm talent. Er was dus geen enkele goede reden om geen contract te tekenen bij Psv. Jonge jongens als Depay, Locadia, Hendrix en Brenet hebben ook allemaal al hun kansen bij de eerste selectie gekregen, dus ook dat argument over geen kans krijgen is onzin. Dat is gewoon een slap excuus van Bazoer en zijn zaakwaarnemer geweest.

En voor de mensen die niet kunnen lezen: dit heeft niets met zijn nummer geven te maken, maar met de reactie hierboven dat de situatie van Bazoer te vergelijken is met bijv. Wijnaldum.

2 maart 2015 om 11:59

@lovrefc, juist PSV steekt enorm veel geld en moeite in die jongen en je krijgt stank voor dank.

2 maart 2015 om 12:01

@lovrefc ik heb nog nooit zo'n onzin verhaal gehoord. Ik maak toch ook niet uit waar jij gaat werken ofzo gelukkig mogen we dat nog zelf bepalen. Gelukkig wonen we in zo'n land.
En het is gewoon een hele zielige actie om zulke dingen te doen.

2 maart 2015 om 12:03

Juist de belangrijkste reden voor hem was dat hij op het middenveld wilde spelen en dat hij bij Psv daar geen kans kreeg en bij Ajax werd hem verteld die kans wel te krijgen, DAT is de reden dat hij is gegaan en kijk eens naar de wedstrijd gister, hij stond zowaar op het middenveld! waar hij bij Psv waarschijnlijk genoegen had moeten nemen met een plek op de bank of erger nog, niet eens bij de selectie! en nee ik ben niet voor Ajax

2 maart 2015 om 12:05

Waarom is Bazoer dan volgens jou naar Ajax gegaan, LovreFC? Financieel is hij er namelijk maar weinig tot niets mee opgeschoten...

2 maart 2015 om 12:06

Zoveel kansen hebben Locadia en Hendrix ook niet gehad toch? Kan me herinneren dat Locadia goed begon en toch trokken ze andere spitsen aan. Hendrix is nu toch ook uit basis gespeeld door Guardado? Bij Ajax laten ze je staan en geven ze je dat leermoment om weer uit het dal te komen en komt er geen aankoop op je plek te staan

2 maart 2015 om 12:21

@ Lovrefc

Een morele verplichting geld beide kanten op en dat vergeet je voor het gemak. PSV was op dat moment heel erg dramatisch bezig met het laten doorstromen van jeugd. De laatste jeugdspeler die echt zijn doorbraak maakte was Afellay. Bazoer had de morele verplichting om een contract te tekenen volgens jou. Dan had PSV ook de morele verplichting om hem kansen te geven en die konden ze niet garanderen. En dat is dus een hele goede reden om niet te tekenen.

En daarna noem je een aantal namen. Depay heeft inderdaad een kans gekregen en gegrepen. Locadia kreeg een kans, scoorde 13x als debutant en er word doodleuk een nieuwe eerste spits van 5,5 miljoen aangetrokken. Dat hij dit seizoen nog maar 12x speelde waarvan veel als invaller of vleugel speler zegt genoeg. Hendrix heeft 25 wedstrijden gespeeld waarvan voornamelijk 10 minuten als invaller. Brenet speelt bijna helemaal niet en is wissel. Ruiz werd gehuurd zodat Bakkali niet speelde. Isimat en Rekik worden gehuurd zodat Koch verhuurd kan worden (waarom in godsnaam?)

Dus Depay is de enige die een serieuze kans heeft gekregen.

Oftewel totaal geen slap excuss, Bazoer had toen en nu nog steeds gelijk met zijn overstap richting Ajax. Toendertijd brak er helemaal niemand door bij PSV en de afgelopen 2 jaar is daar weinig aan veranderd. Hoe wil je anders de huur van Isimat en de verhuur van Koch in godsnaam verklaren. Hendrix was selectie speler en vervolgens probeerde PSV 8 miljoen tebetalen voor Defour. Locadia was eerste spits en er word een spits van 5,5 miljoen aangetrokken. Bakkali was een talent en Ruiz word gehuurd.

Hoe bedoel je dat PSV kansen geeft aan talenten? PSV is dorogegaan op de oude voet en koopt liever ervaren spelers. Wat hun goed recht is. Maar loop dan ook niet als een klein kind te janken als je jeugdspelers weg rennen.

PS: Scrumptiouz geeft hieronder nog extra aan hoe dom je reactie eigenlijk is.

2 maart 2015 om 12:25

Slechte voorbeelden Lovre. Locadia kwam over van Tilburg op 17 jarige leeftijd dus zelfs een jaar later dan Bazoer. Moeten ze bij Willem ll niet ook zijn telefoonnumers gaan posten op het internet? Brenet was ook 17 en speelde zelfs al seizoenen in het 1e van Zeeburgia.

Voral bezwaar maken over Bazoer, maar dan met voorbeelden komen van spelers die op nog latere leeftijd overkwamen van andere clubs.

2 maart 2015 om 13:20

Maar wat doet dat er toe dan? Als je de beste bent speel je gewoon. Bazoer durfde de concurrentie niet aan te gaan, zijn goed recht. Dit waar spelers als depay, willems etc dit wel durfde.

2 maart 2015 om 19:37

Xfactor, Hendrix is juist een mooi voorbeeld van beeldvorming. Ondanks dat Hendrix vorig jaar 20x eredivisie, 6x EL, 2x beker heeft gespeeld en dit jaar al (voor zijn lange blessure) 15x Ere, 9x EL en 2x beker heeft gespeeld ontstaat er een beeld dat Bazoer bij Ajax meer kansen heeft gekregen dan Hendrix bij Psv. Saillant detail is dat juist deze Hendrix pas in beeld kwam als runner-up van Bazoer. Dus het hád anders kunnen lopen als Bazoer nog 1 jaar extra geduld had gehad, want voorheen was PSV inderdaad niet zo van de jeugd, maar ging in het jaar dat Bazoer PSV verliet juist een hele andere wind waaien.

2 maart 2015 om 12:55

helemaal mee eens, Joh in de jaren 80 van de vorige eeuw nam PSV geregeld jeugd-exponenten van Ajax over.. en nu is de wereld te klein zeker.. haha..

Die jongen heeft zich toch helemaal niet vervelend gedragen rond of tijdens de wedstrijd?

2 maart 2015 om 11:26

Hij haalde toch heel knap een bal van de doellijn?
Waarschijnlijk zit dat ze dwars in Eindhoven

2 maart 2015 om 11:26

Nee totaal niet. De 'fans' die dit hebben gedaan zijn waarschijnlijk nog verbitterd over het feit dat hij de overstap heeft gemaakt van PSV naar Ajax, en daar nu ook nog eens geweldige wedstrijden speelt na de winterstop.

Wat die gisteren wel heeft gedaan is uitstekend optreden op de eigen doellijn, en daarmee de 2-2 voorkomen, dat zou ook nog kunnen meespelen

2 maart 2015 om 11:38

Verbitterd zijn is prima, maar jezelf op zo'n trieste wijze laten gaan, is ronduit asociaal en een zielige uiting van geestelijk onvermogen. Ook al speelt de bal van de lijn halen mee, dit soort figuren beseffen niet wat ze in een privéleven teweegbrengen.

2 maart 2015 om 11:46

Ja dat ben ik ook helemaal met je eens. Maar zoals we wel vaker hebben gezien bij deze gasten, die zichzelf supporters noemen, is dat ze nooit over deze dingen nadenken. Veel verder dan het eigen privéleven wordt niet nagedacht volgens mij.

Wat een kindjes. Gelukkig heeft PSV in het verleden nooit spelers van Ajax gehaald???

2 maart 2015 om 11:25

Ik dacht daar ook meteen aan... maar kon niet meteen namen bedenken, jij wel?
Ik volg namelijk zowel Ajax als PSV niet echt :P

2 maart 2015 om 11:34

Eind jaren 80 kochten ze bijna heel Ajax en Feyenoord leeg. En er liepen heel veel oud Ajacieden rond.

2 maart 2015 om 11:38

Dat valt reuze mee hoor, meeste spelers kwamen via een andere club. Nog los daarvan is er natuurlijk een verschil tussen spelers kopen (waarbij beide clubs akkoord gaan) en een speler uit elkaars jeugdopleiding halen.

En dan gaan mensen roepen over Bergwijn en dergelijke, maar ook dat was een hele andere situatie omdat Ajax destijds van hem af wilde en PSV het wel in hem zag zitten.

Het is toch echt Ajax geweest die de gentlemensagreement als eerste heeft gebroken. Overigens hun goed recht en ook vanuit Bazoer begrijp ik de keuze volledig.

2 maart 2015 om 11:40

jups Koeman oa. Kan speler van PSV naar Ajax Bazoer en Peter hoekstra Ooijer herinneren. Ooijer komt dan wel weer uit de jeugdopleiding van Ajax. Ook hebben er oud Ajacieden gespeeld als Kluivert Jonk Kieft van der Meijde Reiziger en nog wel wat.

2 maart 2015 om 11:43

@ Hoppa!

Er is nooit een gentlemans agreement geweest tussen Overmars en Brands.
Tevens was Bazoer transfervrij en heeft hij zelf de keuze gemaakt.
Een vreemde weerspiegeling van de feiten die je probeert neer te zetten.

Bergwijn keur je dus wel goed maar Bazoer keur je af? Ajax wilde Bergwijn namelijk ook graag behouden voor het geval je het niet wist. Of zullen we nog even een telefoonje van Marcel Brands naar een jeugdspeler van Ajax erbij halen?

Als je dan wat neerkwakt moet je het wel goed doen.

2 maart 2015 om 11:45

Melvin,
Eind jaren 80 is ook wel weer erg overdreven en niet bijster relevant...

En onderstaande voorbeelden zoals Koeman, Hoekstra etc zijn gewoon spelers die al een aantal jaar in de basis speelde en toen pas de stap maakte......terwijl Bazoer nog een jeugdspeler was..

2 maart 2015 om 12:13

Hoppa!

De afspraak was informeel tussen de heren Van Praag, Van der Herik en Van Raaij uit een grijs verleden en nooit officieel bekrachtigd noch bevestigd door de clubs Ajax, Feyenoord en Psv.
M.a.w. het was een agreement tussen de gentlemen en niet tussen de clubs onderling. Toen deze heren van het toneel verdwenen als voorzitters verviel logischerwijs ook deze informele afspraak.
Overigens probeerde PSV daarna ook al spelers als Van Rhijn uit de jeugdopleiding van Ajax weg te plukken, echter zonder succes.
Ajax was daarmee echt niet de eerste na de tijd van deze voorzitters.

2 maart 2015 om 12:25

Bazoer had eerst al zèlf besloten om weg te gaan bij PSV en was al bezig met rondkijken bij Manchester City, toe Ajax hem een aanbieding voorlegde.
Het is niet zo dat Ajax hem als eerst benaderde, terwijl hij nog geen plannen had om de jeugdopleiding van PSV te verlaten met als reden, dat hij er geen perspectief zag voor zichzelf.
Het zou vreemder zijn geweest als Ajax geen poging had gedaan om hem een toekomstplan voor te schotelen in zo'n situatie.
Het is mooi dat een talent als Bazoer behouden is voor het Nederlandse voetbal, en niet koos voor City, waar de kans op een doorbraak tussen de sterren miniem was geweest.

2 maart 2015 om 12:30

@ Buitenspelval

sterker nog, Ajax heeft zichzelf nog netjes gemeld bij Marcel Brands omtrent Bazoer voordat het Riechedly zelf benaderde. En van het agreement dat door Brands is beweerd zou gelden tussen Ajax, PSV ene Feyenoord. Maar zowel Overmars als Martin van Geel werd er verteld niets van dit agreement af te weten. Is wel handig dat als je een agreement hebt met 2 andere clubs dat die dat dan ook daadwerkelijk weten en niet alleen Psv.

2 maart 2015 om 12:35

Ajax wou helemaal niet van Bergwijn af haha. Hij was 1 van de grotere talenten. Zijn vader bracht hem naar Psv, als er 1 jeugdzaak was waarmee geld was gemoeid dan was het die wel.

Voordat Bazoer overkwam was er ook al sprake van interesse van Denswil en van Rhijn omdat ze toendertijd nog in onderhandeling waren over een contract. Daarna nog Dekker en Nouri..

En ondertussen had PSV deze zomer Pitroe vastgelegd van Feyenoord.

Hoe hypocriet kan je zijn?

2 maart 2015 om 12:35

Waarom niet relevant? Oke relevanter dan. Vorig jaar heeft PSV een talent bij Feyenoord weggekaapt. Joël Piroe. Moet die ook zometeen bekogeld worden met allerlei dingen? Pot verwijt de ketel.

2 maart 2015 om 12:48

Koeman, Kieft, Vanenburg, Arnesen en Lerby.

2 maart 2015 om 21:08

Klopt onder het oude bewind zou er een mondelinge afspraak zijn gemaakt tussen Ajax en Feyenoord, en dus niet Psv.
Maar aangezien het mondeling was/is weet niemand echt hoe het precies zit.
Elkaars jeugdspelers mogen over genomen worden... maar wel in goed overleg.

2 maart 2015 om 11:31

Er was een gentlemans agreement totdat ajax zowel Bazoer als Mink Peeters, die overigens ondertussen bij Real Madrid in de jeugd speelt, weghaalde bij psv

2 maart 2015 om 11:37

Meerdere malen bevestigd dat zo'n gentlemans agreement nergens is vastgelegd.
Bovendien is Ajax bij Bazoer pas in actie gekomen toen Bazoer al bij PSV aan had gegeven dat hij geen perspectief zag en weg wilde. Beter dat Ajax hem dan in Nederland houdt dan dat hij bij een club als Man City verpietert.
Nog steeds natuurlijk geen reden om hem dan maar te gaan bestoken, gewoon gigantisch kinderachtig.

2 maart 2015 om 11:40

Tussen door heeft PSV nog even snel Steven Bergwijn weggehaald bij Ajax

2 maart 2015 om 11:41

Uhm. Je weet dat een gentlemensagreemente per definitie nergens vastligt? Dat is inherent aan het concept 'gentlemensagreement'..... Dat het niet vastligt, maar wel onderling (mondeling) is afgesproken.

Dat overigens los van het feit dat het in dit geval een onzinnige overeenkomst is. Als een speler de overstap wil maken, moet hij dat doen. Ik ben het dan ook volledig eens met je conclusie. Ik (als PSV-supporter) zie hem liever bij Ajax spelen dan bij City op de bank. Ook als dat de directe concurrent versterkt. Wat goed is voor Ajax, is goed voor de eredivisie en uiteindelijk dus ook voor Psv.

2 maart 2015 om 11:44

PSV moet gewoon niet zeuren, hebben al talloze spelers met een Ajax achtergrond gehaald in het verleden. Dat een jeugdspeler kiest voor Ajax zegt meer over de kansen die PSV hem bood. Dus is het jammer, dat de PSV fans zich dan niet richten op het bestuur, maar op een jongen van 18, die misschien wel een verstandige keuze heeft gemaakt.

2 maart 2015 om 11:52

@ Koenbrandt

Er was geen gentlemans agreement. Dit was uit een periode van Harry van Raaij, Van der Herik en van Praag. Zowel Overmars als Martin van Geel hebben beiden openlijk verklaard in de media dat er al jarenlang niets meer bestond als een gentlemans agreement. Toch wel raar dat er volgens Brands sprake is van een agreement met 2 andere clubs. Maar dat de 2 andere clubs die zouden participeren nergens vanaf weten.

Daarnaast kwam het dat Bazoer transfervrij was en al te kennen had gegeven aan PSV niet bij te tekenen. Oftewel Ajax heeft een transfervrije speler binnen gehaald. En geen speler van Psv. Voor Mink Peeters was het verhaal dat PSV hem niet op wilde komen halen voor de trainingen en Ajax wilde dat wel.

Oftewel, net zoals Marcel B probeer je iets krom te praten wat recht is en was.

2 maart 2015 om 12:45

Brandts zat dacht ik nog niet zolang bij PSV en had wellicht ergens in de wandelgangen bij PSV de klok horen luiden, terwijl hij niet wist waar de klepel hing. Hij dacht misschien slim te zijn en gebruik te maken van deze bejaarde Gentelmen agreement om zo het falen rond de onderhandelingen van Bazoer te verbloemen naar de supporters toe.

Wat een simpele gasten zeg. Diep triest. Het zit een keertje tegen en je ziet ineens wat voor een nare mannetjes het allemaal zijn... Vond ik op het veld trouwens ook. Maar goed, daar heb ik als ajax supporter niet echt een neutraal beeld over.

2 maart 2015 om 11:28

Het zijn niet allemaal van die nare mannetjes hoor, ik distantieer me ver van zulke zaken. Elke club heeft zijn rotte appels, zo ook PSV inderdaad.

2 maart 2015 om 11:55

Klopt. Jammer genoeg zitten overal hooligans. En ze zijn weer goed bezig het imago van het voetbal te verpesten de laatste maanden. Zo jammer dat uitgerekend voetbal gebruikt wordt door dit soort mannen om hun agressie te kunnen uiten. Het is natuurlijk een volkssport, en dan krijg je ook de wat minder intelligente lagen van het volk op de tribunes. Gelukkig is deze actie niet gewelddadig, maar als Bazoer die iphone tegen zijn hoofd had gekregen, had hij wel letsel op kunnen lopen.

Misschien als tegenprestatie de mobiele nummers van deze 'fans' online zetten?

Zullen ze gelijk merken hoe ludiek en plezant hun 'actie' is.

2 maart 2015 om 11:25

Ik denk dat je dan gezeik krijgt met de privacy wetgeving.

2 maart 2015 om 11:25

Denk je nou echt dat de er mensen zo stom zijn om niet-anoniem te bellen?

Zo ja, mochten ze wel hun nummer aan hebben staan... dan moet je het juist publiceren onder de noemer ''darwin award'' :D

2 maart 2015 om 11:36

Berichten kun je niet anoniem versturen toch?

Maar wat heeft het met "darwin award" te maken? Niks....

2 maart 2015 om 14:49

jan1980,

Blijkbaar zijn er wel mensen zo dom om een telefoonnummer van een ander publiekelijk te maken, dus ga maar vanuit dat er ook domme mensen bestaan die niet-anoniem berichten versturen of gaan bellen. We hebben het hier niet over echte PSV-supporters, maar over hersenloze fans die denken dat ze hun club supporteren.

2 maart 2015 om 14:20

Tja vraag me af wie er behoefde heeft om zo'n achterlijke fan een bericht te sturen. Is zonde van je bundel en waarschijnlijk kunnen ze niet lezen.

Beetje kinderachtig dit.. Maar gooien van spullen naar spelers vind ik erger.

2 maart 2015 om 11:39

Achja vorig jaar zat ik bij Psv in de skybox tegen en er was een jongen van 9 of 10 die liep te juichen voor Ajax, die jongen kreeg allemaal snoep naar zich toegegooid en er werd van alles geroepen naar dat kleine jongetje.
Psv supporters zijn ook niet de liefste al wijzen ze wel altijd naar Ajax en Feyenoord

2 maart 2015 om 11:42

Die jongen krijgt gratis snoep en dan is het nog niet goed?

2 maart 2015 om 14:54

Flink hoor, volwassen mannen die zo'n jochie uitkafferen en heel 'ludiek' snoep gooien. Die jongen is zich waarschijnlijk een ongeluk geschrokken en heeft zich ongetwijfeld bedreigd gevoeld.
Ook heel lollig om het te af te doen met een geintje Hoppa!. Als je zelf een kind hebt van die leeftijd, dan weet je wat voor vervelende impact zo'n ervaring kan hebben op zo'n ventje.

Hoort beetje bij voetbalhumor toch? Het is vervelend, maar niet meer dan dat toch..

2 maart 2015 om 11:27

Voetbalhumor? Heeft dit iets met voetbal te maken?

2 maart 2015 om 11:31

Nee, maar ook niks met humor.

2 maart 2015 om 11:39

Als ze iets normaal zeiden misschien wel.
Maar jij weet ook wel dat sommige gezegd hebben dat ze moeder een K.... H... is.

2 maart 2015 om 11:42

Dat ze zoiets bij een trainer doe vind ik nog enigzins grappig. Die heeft een brede rug. Maar een jochie van 18...

2 maart 2015 om 11:58

Ja humor man. Zie je die berichtjes voor je? Het hele vocabulaire van de gemiddelde aso voetbalsupporter zal de revue passeren. Jij kan dat humor vinden, ik vind dat niet normaal. Nou is het gooien van een iphone wel erger, omdat dat fysiek is, maar ook dit vind ik een stap te ver.

Stoer hoor. Sjonge jonge. Ga eerst maar eens echt een beleid voeren waar jeugd in gaat stromen voordat je spelers als Bazoer gaat verwijten dat ze weg zijn gegaan.

2 maart 2015 om 11:27

Want het is verplicht om hier in Nederland een 'beleid' te voeren waarin de focus op de jeugdopleiding ligt? Leuk dat Ajax en Feyenoord dit doen maar er leiden meerdere wegen naar Rome. De hoofdtaak van een voetbalclub is het boeken van resultaten en niet het opleiden van spelers. PSV koopt liever slim en goedkoop spelers zoals Willems en Arias om ze daarna met veel winst te verkopen.

2 maart 2015 om 11:29

Nee het is niet verplicht. Helemaal niet zelfs, maar dan moet je niet zeuren of zielig doen als een van je grootste talenten vertrekt naar een concurrent waar wel toekomstperspectief is.

2 maart 2015 om 11:33

Tja, destijds stond er al een geweldig middenveld met onder andere Wijnaldum, Strootman, Van Bommel en Toivonen. Die ga je niet vervangen voor een jeugdspeler aangezien je verplicht bent om altijd met je sterkste team te spelen.

2 maart 2015 om 11:35

Verplicht om altijd met je sterkste team te spelen?

2 maart 2015 om 11:38

Bazoer was in die tijd bij PSV een centrale verdediger. Zo'n goede verdediging stond er geloof ik in die tijd niet?

2 maart 2015 om 11:39

Ik dacht dat hij bij PSV nog een centrale verdediger was? Maar maakt verder niks uit, het is gewoon zielig om het die jongen kwalijk te nemen dat hij vertrekt naar een andere club waar hij een betere toekomst kan verwachten.

2 maart 2015 om 11:43

@bootsjungen

Als dat middenveld zo goed was waren ze wel kampioen geweest dat jaar. Maar in jou ogen is wat PSV doet dat dat goed is en de rest van de Nederlandse clubs niet. Psv koopt liever slim? Vandaar dat ze de grond moeten verkopen om het hoofd boven water te houden. Nounou wat slim.

On: 1 woord voor zoiets: Zielig

2 maart 2015 om 12:26

@ Bootsjungen

Nee het is niet verplicht om een beleid te voeren omtrent jeugd. Het is een goed recht van elke club om een eigen visie te hebben en die van PSV is het kopen en verkopen van spelers. Inherent aan een bepaalde visie en wijze zitten voordelen en ook nadelen. Zo is het inherent aan de visie van Ajax dat supporters niet altijd grote aankopen moeten verwachten en dat het team wisselvallig kan zijn. Inherent aan de visie van PSV is het nadeel dat talenten soms weg willen omdat ze geen kansen krijgen.

In deze zaak had je twee partij-en. PSV met hun visie en beleid, en Bazoer met zijn eigen plan. En wanneer dat niet met elkaar strookt gaat het mis.

Trouwens, PSV koopt liever slim en goedkoop in om met veel winst te verkopen. Voorlopig is de transferbalans van Marcel Brands slechts 6 miljoen euro positief over de afgelopen 4 jaar. DUs ook dat verhaal gaat niet helemaal goed op.

2 maart 2015 om 12:29

Nee natuurlijk niet. Maar ik vind het kinderachtig om Bazoer die overstap te verwijten.

2 maart 2015 om 12:41

Beste "jungens".. ik denk niet dat deze bootsjungen nog gaat reageren nu hij op de feiten wordt gedrukt dat PSV hem als een verdediger zag.

Laten we ook niet beginnen over de financiele situatie van PSV voordat ze het grond onder hun stadion verkochten aan de gemeente.

2 maart 2015 om 14:08

Beetje kansloze provocerende reactie van je..
Ik hoef ook helemaal geen verantwoording af te leggen tegen jullie.
En ik had het inderdaad mis, Bazoer was toen inderdaad vooral actief als verdediger. Ik kan me ook eens vergissen..
Niet dat iets veranderd aan de zaak want de beste jongen was 2 jaar geleden 16 jaar, en een 16 jarige zet je niet in basis..

Die gemeentedeal heeft hier ook niets mee te maken, PSV betaald die lening ook gewoon netjes af. De financiele situatie bij PSV is nu gewoon goed, en die gaat alleen maar beter worden aangezien voor 99 zeker is dat PSV zich gaat plaatsen voor de Champions League

Edit: typo

2 maart 2015 om 14:45

Bootsjungen,

Het gaat hier niet om of het wel of niet verplicht is om een beleid te voeren voor je jeugd. Feit is dat Brands destijds al jaren riep dat PSV hun jeugd meer kansen zou gaan geven, maar ondertussen iedere seizoen alleen maar spelers kocht en de jeugd gewoon links liet liggen.

Dat Bazoer dan destijds een keuze maakte op PSV te verlaten voor Ajax was begrijpelijk. Echter PSV-supporters waren gewoon te blind om dat in te zien. En blijkbaar nu nog.

3 maart 2015 om 11:35

Bootsjungen

En nog gepikeerd zijn dat Bazoer koos voor een club, waar de jeugd WEL altijd een eerlijke kans kreeg. Lachwekkend..

3 maart 2015 om 11:48

@sulejmanii, ik ben niet gepikeerd, het zal mij aan m'n kont roesten of die jongen naar een andere club gaat; dat is z'n goed recht.

2 maart 2015 om 11:37

Jouw argument zou kloppen wanneer het bestuur van PSV het telefoonnummer van Bazoer online had gezet. Aangezien dit niet het geval is, klopt het echter van geen kant.

2 maart 2015 om 12:31

PSV supporters weten toch ook wel dat PSV geen opleid club is. Moeten ze ook niet zo kinderachtig doen als jeugdspelers naar een club vertrekken waar ze wel de kans krijgen.

Wat een idioten. Gelukkig heb je die overal, dus de mensen die het hard blazen dat dit alleen bij PSV gebeurt. (of zoals afgelopen week alleen bij feyenoord dingen op het veld worden gegooit.)

Erg triest dit...
Ik begrijp goed dat je het hem niet in dank afneemt, maar die knul is 18 en kiest gewoon voor n club maar die meer toekomst in ziet
Daar is niets mee

Hij doet niets fout, geen slecht woord over psv gerept en dan krijg je dit terug, heel erg jammer

Ach, hij heeft toch een nieuwe telefoon.

2 maart 2015 om 11:37

Klopt. Er lag er al 1 voor hem klaar op het veld!

Bij elke club heb je kansloze supporters, dus ook bij psv. Waarom zou je zoiets ook doen net alsof hij zich iets van aantrekt van ze van hem vinden. Ik vind het erger dat er een telefoon naar hem gegooid word. Snap ook niet hoe je zoiets verzint.

Natuurlijk een trieste actie, belachelijk om te doen. Zoiets hebben wij als PSV toch ook helemaal niet nodig. Tuurlijk, Ajax heeft gisteren niet verdiend gewonnen en ik ben er zelf ook wel een paar uurtjes chagrijnig van geweest, maar zulke daden zijn eigenlijk te kinderachtig voor woorden.

2 maart 2015 om 12:05

Een groot deel keurt het ook af, maar zoals elke club een paar hersenloze heeft die wel denken zoiets te moeten doen. In de Arena was Ajax beter en counterde Psv, nu was t andersom, dat kan gebeuren in voetbal. En Bazoer, toen hij weg ging was er 0 perspectief op doorbreken en nog steeds weinig, ik zie psv niet opeens een talent in het eerste zetten zoals Ajax of Fey wel doen. Dus de overstap is wel te verklaren. Daarnaast wilde hij zelf weg en zou hij kiezen voor City of Ajax. Maar goed, dat is beleid bij Psv, dat kun je Bazoer niet kwalijk nemen.

Hoe zielig kan je zijn. Dus als je eerst bij burgerking hebt gewerkt en daarna ga je naar macdonalds dan verdien je ook een telefoon tegen je kop aan? Triest gedrag.

Wat een zielige debielen daar. Als je daar mee bezig bent en niet denkt "wat ben ik toch een triest figuur met deze zielige actie" dan verdien je eigenlijk gewoon een nekschot. Toen hij een hoekschop nam zag je die idioten ook allemaal roepen en de middelvinger opsteken. Ik zou me schamen als ik zo op TV kwam maar ik ben bang dat deze figuren daar nog trots op zijn ook.

Erg knap dat de supporters van PSV het nummer van Bazoer hebben dus lijkt me meer een sensatieverhaal.

2 maart 2015 om 11:31

Feyenoord "fans" hadden toen ook het nummer van de Boer, dus lijkt me niet heel onmogelijk.

2 maart 2015 om 11:33

Dat is dan echt knap om je eigen nummer openbaar te geven dan en zeker van de Boer.

2 maart 2015 om 12:07

Misschien oud vrienden uit Eindhoven die hem gelapt hebben?

2 maart 2015 om 12:50

Dat zou nog kunnen ja!

2 maart 2015 om 14:40

Hoeft maar één fan te werken voor een telefoonmaatschappij waar Bazoer een abonnement heeft en het balletje kan al gaan rollen.

Beetje zielig dit en vooral niet origineel. Kan me iets bedenken met het nummer van fdb?

Goh de frustratie druipt ervan af zeg en dat terwijl PSV er nooit echt problemen mee heeft gehad om Ajax spelers aan te trekken.

Ach komt allemaal voor uit frustratie van enkele figuren, niet teveel aandacht aan schenken.

Iemand trouwens een idee wat er allemaal in Eindhoven heeft afgespeeld nadat de wedstrijd was afgelopen ? Ik kreeg er niks mee toen het uitvak leeg liep en tijdens de terugreis, maar las later die avond dat er gewonden (waaronder een 6 jarig jongetje) waren gevallen en arrestaties waren verricht.

2 maart 2015 om 11:44

staat iets van op nu.nl, niks van een 6 jarig jongetje trouwens. ook op omroep brabant is er wat over te vinden. Paar arrestaties van mensen die ruzie gingen maken met de politie, werd met stenen en dranghekken gegooid. Daders van leeftijd tussen 15 en 34 jaar. ME en politie te paard in actie gekomen, 3 agenten licht gewond, jongen van 15 lichtgewond na een beet van een politiehond.

Tsja beetje jammer weer van het PSV publiek. Als je afgelopen jaren kijkt is er weinig tot niks doorgekomen vanaf de eigen jeugd bij PSV. Depay, Willems en Hendrix. Dat Bazoer meer perspectief zag bij Ajax is dus een goede keuze geweest. PSV is een club dat op korte termijn succes wil boeken en als je de aankoopbeleid ziet is er geen kans voor zo een jonge jongen om te rijpen in het 1e. Ik vind dit erg treurig van het PSV publiek. Zo zie je maar dat het slechte verliezers zijn. Ze hebben nog 11 punten voorsprong dus waar maken ze zich druk om?

2 maart 2015 om 11:33

Willems speelde al een tijd in Sparta 1 toen ze hem kochten

2 maart 2015 om 11:39

Willems is toch ook helemaal niet als 'jeugdspeler' aangetrokken?

2 maart 2015 om 13:23

@bootsjungen:

Willems was 17 toen hij van Sparta kwam. Hij had daar al 16 wedstrijden in het eerste gespeeld, dus kun je inderdaad niet zeggen dat hij als jeugdspeler gehaald is.

Wel is het zo dat hij in eerste instantie gehaald is voor Jong PSV en niet voor PSV 1. Maar omdat vrijwel direct na zijn komst Pieters en Tamata allebei langdurig geblesseerd raakten werd hij veel sneller basisspeler dan eigenlijk de bedoeling was.

2 maart 2015 om 13:19

@jari_2009:

Even ter verduidelijking: dit is niet gedaan door "het PSV publiek". Net zoals bij elke andere club bestaat ook bij PSV 95% van het publiek uit normale, fatsoenlijke mensen die dit soort gefrustreerde, puberale acties afkeuren.

Ik vind het ook teleurstellend dat Bazoer voor Ajax heeft gekozen, maar ik begrijp ook heus wel dat elke speler gewoon de keuzes maakt waarvan hij denkt dat ze het beste zijn voor het verloop van zijn sportieve carrière.

Is dit het normale nummer van Bazoer of van het toestel dat de supporters van PSV hem gisteren cadeau deden?

2 maart 2015 om 11:37

Heel scherp. Zou een wonder zijn als die het nog zou doen! Het was een Iphone toch, geen Nokia 3310..

Jammer wel dat Riechedly Bazoer met behoud van zijn nummer het niet kon omvormen tot een peperdure betaallijn.

Dan had ie het vast wel niet erg gevonden.

Haha zeker eerst hypocriet doen over de feyenoord fans, en nu zichzelf zo gedragen. Geweldig publiek in Eindhoven ook. Met telefoons gooien, dan heb je echt het verstand van een stoeptegel

Waarom zet voetbalzone dit bericht op de site? Puur om reacties uit te lokken van andere fans en te provoceren. Dat is pas schandalig, bewust het vuurtje opstoken hier.

2 maart 2015 om 11:40

Oh, dus als 'fans' van andere clubs zich misdragen mag het wel hier staan, maar als PSV-fans zich misdragen moet Voetbalzone het niet plaatsen en noem je dat schandalig? Man man man

2 maart 2015 om 11:44

Ik zeg niet dat ik de acties van die idioten goedkeur, ik vind het alleen jammer dat ze hier dat gedoe rondom Bazoer zo blijven benadrukken.
Ze maken namelijk van een mug een olifant. In Eindhoven leeft de transfer van Bazoer helemaal niet zo als ze hier proberen te schetsen, in het stadion gisteren werd die kerel op een paar uitzonderingen na ook echt nauwelijks uitgefloten.

2 maart 2015 om 12:05

Ik vind dat hooliganisme iets is waar de voetbalwereld zijn ogen niet voor moet sluiten. VZ is een belangrijk onderdeel van de Nederlandse voetbalwereld, dus als er dan iets mis gaat, moet dat juist op VZ breed worden uitgemeten. We kunnen het wel doodzwijgen, maar dat vind ik ook geen oplossing. Voetbal trekt nou eenmaal veel tokkies aan en de laatste maanden worden we ons daar weer eens bewust van.

Hooliganisme is een probleem van de voetbalwereld. De voetbalwereld moet het oplossen. Je lost volgens mij een probleem niet op door het te verzwijgen. De sociale controle onder supporters kan veel beter, en misschien dat door dit soort berichten mensen weer eens tegen elkaar zeggen: gooi die aansteker nou niet jongen.

3 maart 2015 om 11:44

F

Man doe die Psv bril eens een keer af, Bazoer werd vanaf minuut 1 door 80 procent van de fans uitgefloten.

2 maart 2015 om 12:56

nou wees blij dat de rellen van na de wedstrijd er (nog) niet opstaan waarbij meerdere gewonden zijn waaronder een 6 jarige kind (gebroken been) of het gooien van spullen op het veld. Tsja het is jammer wel dat op een voetbal site dit soort dingen vermeld worden, althans vermelden is geen probleem, alleen zouden ze dan de optie om te kunnen reageren moeten uitzetten. Uiteraard zou je erover moeten kunnen praten, of eigenlijk moet je erover praten, alleen is het erg jammer dat dit met heel mensen hier op VZ niet kan, het zijn altijd direct verwijten over en weer, generaliseren, andere mening hebben wordt niet geaccepteerd en je krijgt gelijk een stempel.

2 maart 2015 om 14:36

Waarom zet een Telegraaf of een AD altijd maar negatieve berichten in hun krant? Puur om reacties uit te lokken van lezers en te provoceren. Dat is pas schandalig, bewust het vuurtje opstoken hier.

Reacties uit lokken en provoceren is al door sommige PSV-fans gedaan, dus ga het nou niet afschuiven op Voetbalzone.

Wow, nummer van iemand online zetten. In deze tijd waar bijna iedereen een openbare Facebook pagina, twitter en Instagram heeft vind ik dat nog niet zo erg. Ook het uitfluiten hoort erbij in het voetbal. Als prof-voetballer moet je ermee leven, hoe jammer dat eigenlijk ook is, dat je bijna geen privacy hebt en alles wat je doet wordt beoordeeld door anderen. Het gooien van spullen vind ik veel schandaliger, daar kan je iemand mee verwonden.

Gaan we nu ook de nummers van Narsingh, Maher en Jozefzoon platbellen? Zoveel Amsterdammers in de selectie van PSV en dan maar janken om Bazoer. Triest....... diep triest.

2 maart 2015 om 11:52

Narsingh en Jozefzoon zijn zelf weggedaan door Ajax, en Maher heeft nooit bij Ajax gespeeld. Die zijn dus niet relevant in deze kwestie. Steven Bergwijn zou je daarentegen wel kunnen noemen.

2 maart 2015 om 14:32

Maher is ooit als een klein jongetje op een talentendag geweest bij Ajax, maar werd destijds niet goed genoeg bevonden, dus hij heeft nooit bij Ajax gespeeld.

2 maart 2015 om 21:18

Hij zegt in feite niks verkeerd hoor, hij zegt alleen dat er Amsterdammers hebben gespeeld.
Nergens dat het een ajacied is.

2 maart 2015 om 21:50

En wat heeft dat dan met Bazoer te maken? Bazoer is geboren in Utrecht, dus Gabstra doelde echt wel op Ajacieden.

Wat een domme actie, dit soort domme gasten heb je bij elke club natuurlijk maar ik vraag me altijd af hoe je door voetbal zo gefrustreerd kan zijn en zaken als naar een andere club gaan persoonlijk opvat, alsof Bazoer de PSV-fans opzettelijk wilt kwetsen ofzo. Ik bedoel dat je je telefoon naar een speler gooit is niet alleen dom omdat hij serieus gewond kan raken, maar ook dom omdat je je telefoon kwijt bent haha. Anyway neem aan dat PSV een boete krijgt van de Knvb?

Gadverdamme, beschamend voor mede-supporters zoals ik! Hoop dat er nog maatregelen volgen.

Ik vind het altijd zo vreemd dat Psvfans ajax zo haten. Wederzijds is dat helemaal niet zo. De echte rivaliteit bestaat alleen tussen ajax en feyenoord.

Moeten de Feyenoord supporters zich nu ook afreageren op El Ghazi van Ajax?
Beetje simpele reacties.
Je wordt er een beetje moe van, hoe simpel mensen kunnen zijn.
Je bent niet alleen je telefoon kwijt, maar ook te vinden door de politie.
Of is de persoon zo slim, om wel zijn simkaart eruit te halen of misschien zelfs een dummy telefoon te gooien?
Het gaat om voetbal, daar kom je naar kijken, als je stoer wilt doen, zoek dan een kooi op en een tegenstander en wordt wereldkampioen K2 of id.

2 maart 2015 om 12:06

Wat heeft el ghazi met Feyenoord te maken en wat heeft Feyenoord uberhaupt met dit topic te maken? El Ghazi is overgenomen van Sparta.

2 maart 2015 om 13:32

Hij heeft ook bij Feyenoord gespeeld.

2 maart 2015 om 14:30

El Ghazi heeft maar 2 jaar bij Feyenoord gespeeld en is door Feyenoord zelf weggestuurd. Dus dat is een heel ander verhaal.

Jongen, wat zijn dat toch voor een mensen, die zoiets doen, echt zielig. Aan de andere kant, hoe komen ze aan hem zijn nummer. Als ze nu niet zo veel punten voor stonden kon ik het enigzins begrijpen, maar omdat bazoer voor ajax gekozen heeft, belagen ze hem zo.

Trieste actie, dat zeker, maar ook wel begrijpelijk dat ze gefrustreerd zijn toch?
Het is niet zomaar een net-niet talent dat is gewisseld.
Andersom was waarschijnlijk iets dergelijks ook gebeurt...

Bazoer had beter bij PSV kunnen blijven, dan was hij gelijk in zijn eerste echte jaar kampioen geworden. (ga ik maar even van uit, toch?)

2 maart 2015 om 21:42

Bazoer wilde op het middenveld, bij PSV had hij daar echt niet komen te spelen.

3 maart 2015 om 11:48

Wat een onzin, wie zegt dat hij de kans kreeg? Zelfs Hendrix speelt amper..

Dit is echt belachelijk opsporen en straffen dat volk

Bij psv was de kanst minder groot om door te breken, want daar kopen en huren ze liever alles! Bij ajax wist hij dat hij een kans zou krijgen dan zou mijn keuze ook snel zijn gemaakt ☺

Typisch geval van voetbal humor!

Ik vind ook jammer datie weg is gegaan, maar dit is nergens voor nodig.

Kansloos volk. Laffe actie. In de Arena en in de Kuip worden oud spelers (bijna) altijd met respect en applaus ontvangen. In eindhoven denkt men daar helaas altijd anders over. Feyenoord maakte de afgelopen 2 weken geen goeie beurt, maar liever dat als zo'n lage actie van een stel gefrustreerde beddepissers tegenover een 18 jarige jongen due gewoon een juiste keuze voor zijn carrière heeft gemaakt. In en in triest volk. Maar dat is nou eenmaal zo daar in eindhoven. Op de tribune vraag je je alleen maar af hoe laat de begeleiding komt om alle geestelijk beperkten inclusief slabbetjes weer terug naar de inrichting te brengen. Hopeloos, geen eer aan te behalen.

Hij heeft al weer een nieuw nummer lieve mensen.
Niks aan de hand dus.

2 maart 2015 om 12:15

Neen, nu begint het pas. Moet je iedereen nog op de hoogte brengen van je nieuw nummer. Incluis al je toeleveranciers.

Doffe ellende is dat. Kruipt uren werk in.

Maar wel humor. Hahaha. Nou, niet echt. Het is eigenlijk een vorm van vandalisme.

Hoe sneu ben je.... Je wordt toch kampioen....maak je niet zo druk...

Voorop gesteld dit hoort niet, maar jullie moeten nu niet schijnheilig lopen doen, als het anders om was gebeurd hadden jullie ook "iets" gedaan.

2 maart 2015 om 12:44

Nee hoor, zelfs geen bezwaar gemaakt bij de Knvb of gezeurt over een gentlemans agreement toen Bergwijn 2 seizoenen daarvoor vertrok.

Ach, hij heeft toch een andere telefoon gekregen van de PSV-supporters dus dat is dan wel weer aardig. Kan hij gelijk dat nummer gebruiken.

Haha kansloze figuren. Toppunt van triestheid.

Volwassen allemaal hoor. En dan te bedenken dat Psv zijn glorietijd heeft gehad met spelers van Ajax, Lerby, Arnesen en dergelijke. Wat een losers om een 18-jarige jongen die geen kansen zag bij Psv, en terecht in die tijd, en zijn heil bij Ajax zocht, zo te behandelen.

Kansloze actie van de supporters maar het viel jammer genoeg te verwachten. Hier is het nummer van Bergwijn. 0900-steven

Het zijn gevoelige overstappen voor fans van de topclubs maar dat legitimeert nog niet om spullen te gooien naar een speler of hem te bedreigen. Die moeten gewoon de cel in voor een tijdje en een stadionverbod krijgen.

Haha wat een gezeik over een iPhone!
Dus een Samsung was beter geweest?
Had de supporters van PSV wat hoger aangeschreven staan. Hoor je normaliter niet veel over.
In mijn ogen zou diezelfde supporter hun ongenoegen juist naar hun eigen club moeten uiten. Die heeft dat jochie laten vertrekken naar Amsterdam.
Bazoer heeft gewoon voor zijn carrière gekozen en dat zag hij rooskleuriger in bij Ajax dan bij PSV.
PSV heeft Bazoer niet op de juiste waarde geschat. Daarom speelt hij nu ergens anders. Life's a bitch!

Dit is ook niks nieuws, dit is toch van alletijden. Gewoon niet op reageren en verder gaat tot de orde van de dag. Als je je er veel mee bezig houd. Dan denken juist de mensen die deze acties uitvoeren dat ze nog belangrijk zijn ook nog.

Best wel kansloos. Kan iemand me vertellen waarom de sfeer gisteren zo gefrustreerd was, ondanks het feit dat dit voor de eindranglijst misschien wel een van de minst belangrijke edities van PSV - Ajax ooit was, en dat er zoveel spullen gegooid werden? Normaal treden ook de "fanatiekere" Psv'ers niet zo opvallend negatief in het daglicht...

Deze actie met Bazoer is natuurlijk ook erg kansloos. Weinig ludieks aan, iemands telefoonnummer op het net gooien (laat staan de debielen die daarop dan gaan spammen) is gewoon laag. Uitfluiten lijkt me al meer dan statement genoeg (hoewel liever gewoon vol je eigen ploeg aanmoedigen 90 minuten lang, veel constructiever).

Eert staan de droeftoeters vooraan te huilie-huilie dat er bij Feijenoord allemaal aanstekers op het veld werden gegooid... schandalig werd geroepen, wat een slechte fans werd er geroepen.....

Zelf gooien ze een I-Phone. Nog veel gevaarlijker.....

Vervolgens plegen ze inbreuk op privacy....

En als klap op de vuurpijl zijn er nog wat mensen die een IQ hebben wat lager is als hun kengetal telefonisch gaan dreigen....

Stoere jochies hoor.

Oppakken, en straffen.

2 maart 2015 om 17:43

Ze gooien een I-phone? Ze hebben hem met zijn 6en vast gehouden en hup....... over het hek gegooid!

3 maart 2015 om 07:59

Goeie inhoudelijke reactie man.....

Ja. Ze.....inderdaad.
Als er één is die een I-Phone gooit, dan is dat te overzien, maar vanuit die hoek wordt al sinds jaar en dag rotzooi gegooid, dus is het er nooit maar 1.

Het moge bekend zijn dat ook PSV dwazen en minder slimme sup. hebben.
Hoe zielig kan je zijn. Ik koop rustig een t.v. van Fhillips!

Misschien uit frustratie dat ajax op de tribunes 90 minuten lang de baas was, wat een publiek daar in Eindhoven zeg..

2 maart 2015 om 21:47

Ja het uitvak, ondanks dat we minder kaarten kregen, was echt geweldig.
Het uitvak van Ajax is echt iets om trots op te zijn.

Als 18-jarige uitgefloten worden door de 'toeschouwers' van PSV en zo kalm blijven. Niks geen provocaties of nare maniertjes. Hopelijk blijft het ook zo.

Uitfluiten tot daar aan toe, dat zijn de spelers nu al gewend....maar ook nog spullen gooien naar hem en zn nummer online zetten gaat te ver...

Maar ja ach...leg dat uit aan die mafkezen die dit soort dingen uithalen...elke supportersclub heeft zulk gespuis in huis...als je van elke club die mafkezen naast elkaar laat staan lijken ze allemaal stuk voor stuk op elkaar....lijkt wel een geboorte afwijking...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren