Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Met combinatie Rutten en Kazim-Richards wint Feyenoord geen prijzen’

Laatste update:

Feyenoord speelt volgens velen het beste veldspel van Nederland, maar scoren gaat de Rotterdammers moeilijk af. Omdat de topwedstrijden daardoor niet gewonnen worden lijkt Feyenoord ook dit seizoen geen kampioen te worden. Volgen journalist Valentijn Driessen van De Telegraaf heeft Feyenoord een scorende spits nodig.

/

“Topwedstrijden winnen is evenals het maken van doelpunten door een spits een kwaliteit”, schrijft Driessen. “Feyenoord en Colin Kazim-Richards ontberen echter die kwaliteiten en daarom staan de Rotterdammers op plaats drie met liefst acht en veertien punten achterstand op respectievelijk Ajax en PSV.”

Volgens Driessen is het ook te wijten aan Fred Rutten. Volgens de journalist ‘mist Feyenoord iets’ en loopt het winnen van grote wedstrijden parallel met de trainingscarrière van Rutten, die weinig hoofdprijzen heeft gewonnen. “Ondanks diens koppigheid zou Rutten daarom zijn beslissing moeten heroverwegen om met Kazim-Richards te blijven spelen. Hij kan niet blijven verkopen dat er in zijn idee van spelen in de spitspositie geen alternatief is. Met de combinatie Rutten en Kazim-Richards gaat Feyenoord geen prijzen winnen.”

Feyenoord moet Mitchell te Vrede weer een kans geven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
26 januari 2015 om 14:35

Ik denk dat Kazim zeker nuttig kan zijn in dit Feyenoord. Alleen niet als spits maar als "10". Het team is namelijk Immers ontgroeid en Clasie en El Ahmadi kunnen zijn werklust opvangen. Kazim heeft bewezen dat ie een aanspeelpunt kan zijn en een meer dan redelijk schot in de benen. Daarnaast heeft hij ook een aantal assist afgegeven dus lijkt mij die positie prima voor hem. Dan nog opzoek naar een goede spits.

26 januari 2015 om 14:48

Kazim op 10 is lachwekkend. De optie hierboven geopperd is realistischer, Toornstra naar het middenveld, Kazim hangend van rechts en Te Vrede in de spits kan natuurlijk wel.

26 januari 2015 om 16:59

Lachwekkend is jouw argument waarom het niet kan. Dat is namelijk gebaseerd op niets. Voorgaande posities zeggen niet alles. Denk dat o.a. Toornstra dat meer dan duidelijk bewezen heeft.

26 januari 2015 om 13:15

Het enige wat ie goed heeft is dat kazim niet goed geneog is om feyenoord kampioen te maken (gelukkig) de rest is onzin. Van Geel heeft gefaald in het transferbeleid. Rutten was ik ook niet over te spreken(miss kijk ik door mn ajax bril) maar die heeft me goed verrast met verzorgd spel.

26 januari 2015 om 13:25

Rutten zorgt altijd voor goed voetbal bij zijn clubs. Maar heeft een vreselijke staat van dienst als het om "toppers" gaat.

26 januari 2015 om 13:35

Wat zeg jij nou weer? Kazim is een prima spits. Mist blijkbaar volgens statistieken niet eens zoveel kansen vergeleken met Pelle. Wat is het probleem? Rare feyenoord fans. Kijk is naar je scorend vermogen van het middenveld. Als je vergelijkt: wijnaldum en maher tegen el ahmadi en immers. Psv scoort op het middenveld veel meer

26 januari 2015 om 13:43

Kazim mist de meest prachtige kansen man. Werkt enorm hard en wint heel veel duels maar is voor de goal gewoon niet efficiënt genoeg en dat heeft feyenoord al veel punten gekost

26 januari 2015 om 13:48

Prima spits, hou toch die gast faal hard, voegt niets toe, kan alleen maar duwen en trekken en ruzie maken. Die gast heeft niet een 1% voetbal in zich..

26 januari 2015 om 13:53

Natuurlijk hebben Van Marwijk en Adriaanse 0% verstand van voetbal, net als Fred Rutten. Ik ben het namelijk wel met hen eens dat Kazim heel goed speelde gisteren, alleen het scoren lukte niet. Maar hij heeft juist heel veel voetbal in zich, alleen het killersinstinct ontbreekt.

26 januari 2015 om 14:19

Eens, prima voetballer. Killer is het inderdaad niet, maar om nou op te schrijven dat hij niet 1 voetbal in zich heeft, slaat natuurlijk kant nog wal...

Een spits is afhankelijk van of exceptionele kwaliteiten(acties) dat heeft hij niet of van een team dat hem in stelling brengt. Immers nee, boetius nee alleen cla doet het af en toe maar dit is te weinig. Feyenoord speelt met 5 middenvelders. En combineren mooi maar niet doelgericht naar voren. Maakt niet uit wie je daar zet.

26 januari 2015 om 13:32

Feyenoord heeft de meeste doelpogingen in de Eredivisie. Ze scoren alleen te weinig en dat is het hele elftal aan te rekenen, niet alleen de spits. Immers, Boetius en Toornstra zullen toch ook meer doelpunten moeten maken.

26 januari 2015 om 19:36

Haha die Valentijn driesen he, hoe kan je nu Rutten verwijten dat hij in grote wedstrijden niet altijd wint. Neem aan dat dat niet zijn woorden zijn. Dit seizoen heeft Feyenoord prima gespeelt in grote wedstrijden, het wordt alleen niet afgemaakt dat is te wijten aan de spelers niet aan de trainer! Telegraaf Jip en Janneke krant!

27 januari 2015 om 03:59

Wie wint wel altijd grote wedstrijden, en wat zijn grote wedstrijden. Koeman heeft geen prijs gepakt met Feyenoord en De Boer heeft zijn 2 beker finales verloren.
Je wordt toch kampioen tegen de kleintjes. PSV won in 2012 met 3-2 van Feyenoord maar verloor 2 weken later met 3-1 van Nac. Ontslag Rutten was het gevolg.

Wat zeurt iedereen op kazim? Iedereen praat elkaar weer mooi na. Naar mijn mening een prima speler voor Feyenoord.

26 januari 2015 om 13:31

Helemaal met je eens Ajax is al 4 jaar kampioen geworden zonder dat de topscoorder er meer dan 15 maakte! Maar goed objectief kijk naar voetbal is voor de telegraaf erg lastig.

26 januari 2015 om 13:41

Ja maar die Sigthorsson, maakte wel het verschil in topwedstrijden. Je had ook een Siem die veel scoorde voor een middenvelder en ook als spits zeer belangrijk. Kazim kost Feyenoord alleen maar punten houd zelf ene goal tegen. Voegt verder niets toe, gewoon een zeer matige speler.

26 januari 2015 om 13:44

Kazim is buiten dat hij weinig scoort ook te statisch en daarom staat ie vaak zodanig in de weg dat hij anderen het scoren belet

26 januari 2015 om 13:56

Josep daarom heeft hij ook de meeste assists in de EL

26 januari 2015 om 16:04

Als Kazim daar niet stond, stond Cillie daar gewoon nog, dus was nooit een goal geweest

26 januari 2015 om 14:21

Waarom is Kazim wel een prima speler en is Immers iedere x de zondebok? Volgens mij moet juist de spits doelpunten maken en daar rekent men Immers vaak op af? Leuk dat mee voetballende van Kazim, maar het belangrijkste vind ik toch wel kansen creëren én benutten en dat gaat hem zeer moeilijk af. Hij is vaker in beeld door randzaken.

pfff met wie moet hij dn gaan spelen, met Te Vrede ????

Kom op Rutten had liever ook een ander spits opgesteld die ze wel erin schiet maar die spits is er gewoonweg niet.

26 januari 2015 om 17:15

Ik vind kazim geen slechte spits want als aanspeelpunt is hij wel redelijk. Maar ook ik begin er aan te denken dat we eens een andere speler de kans moeten geven. Zon jongen als achabar in een valse spits rol zou denk ik een perfecte combi kunnen worden met immers tussen een technisch zeer hoog begaafd en scorendvermogen en een lange sterke hardwerkende speler zoals immers.

Anass moet een tandje bijgooien en dan zie ik hem wel minuten maken. Hij zit nu ook al
Op de bank en dat is een stap verder dan tribune. Ik heb het altijd inhem zien zitten zoals in de wedstrijd tegen vitessen 2 jaar terug ofso, sparta praag was die beslissend en tege zorya had die een assist. Zon jongen moet gewoon veel aan spelen toekomen. Had hem eigelijk ook veel liever dan bilal zien invallen aangezien hij het een beetje had verpest bij rutten

Ik vind het een beetje bizar om te lezen hoe iedereen het gebrek aan succes bij Feyenoord wijt aan de spits, terwijl volgens mij Ajax vorig vrolijk kampioen is geworden zonder scorende spits. Doelpunten maken doe je met zijn allen.

26 januari 2015 om 13:23

En het jaar ervoor ook en het jaar ervoor ook, trouwens.

26 januari 2015 om 14:24

Het scoren is bij alle Feyenoorders het gebrek. Dat Clasie, El Ahmadi en andere controleur Vilhena samen 3 doelpunten hebben gemaakt zegt toch ook wel iets. Bij ajax had je dat ook andere spelers doelpunten maakte. Bij Feyenoord zijn het na de spits Toornstra en Immers met 5 en 4 doelpunten nog redelijk qua scoren.

''volgen journalist Valentijn Driessen van De Telegraaf heeft Feyenoord een scorende spits nodig.''

Wow, zo had ik het nog nooit bekeken, Feyenoord mag deze man wel even bedanken, knap gezien. Dat Feyenoord te weinig goals maakt lijkt me inmiddels duidelijk, en dat Kazim geen goalgetter is ook. Maar naast Kazim maken de overige spelers natuurlijk ook te weinig doelpunten.

26 januari 2015 om 13:18

Ja journalistiek van het allerhoogste niveau!

26 januari 2015 om 15:14

Als Feyenoord wedstrijden wil winnen moeten ze gewoon vaker scoren dan de tegenstander. Ik snap niet dat niemand dat ziet. Kijk maar naar elke wedstrijd waarin ze puntenverlies leden. Ze scoorden toen niet vaker dan de tegenstander. Dat die journalist dat niet heeft ontdekt.

Misschien kazim een keer in de verdediging zetten. Dat deed hij gister niet slecht. Kan je met kazim en te vrede spelen.

Telegraaf is weer lekker propagandisch bezig deze dagen. Zoals Dick Advocaat gisteren al zei: Telegraaf en Ajax zijn gewoon één, en dat is de Ajax stijl in de media.

- Eerst Nijhuis voor de wedstrijd proberen te beïnvloeden en onder druk zetten.

- Dan Kazim naar de ruzie met Cillessen een schorsing proberen aan te praatten.
Citaat: ''de klap in het gezicht van Niklas Moisander in de eerste helft kan nog wel eens vervelende gevolgen krijgen'', ''de kans dat de aanklager aan de hand van de tv-beelden tot actie overgaat, lijkt groot.'' ''de Feyenoorder moet zijn hoop vestigen op Nijhuis, die eerder al eens aangaf liever te zeggen een actie te hebben beoordeeld dan die hele administratieve rompslomp te moeten regelen.''

- Dan Rutten en Kazim nog eens fileren uit irritatie van gisteren.

- En vervolgens de briljante opmerking maken dat Clasie de enigste speler was die een fatsoenlijk niveau heeft gehaald gisteren. Van Beek, Kongolo, Toornstra bijvoorbeeld niet zien spelen?

26 januari 2015 om 13:27

Vergeet ondertussen niet de speculatieve verdachtmakingen aan het adres van Feyenoord mbt het afgebrande supportershonk.

26 januari 2015 om 13:27

En nergens iets te vinden over maatennaaier/toneelspeler Cilissen die zich werkelink voir schut heeft gezet met zijn valpartijen maar ook met het gooien van bidons richting Kazim. Of wat te denken van Kishna die Wilkshere bij zijn keel pakt. Of de vergeten rode kaart voor van Rhijn. Geeft overigens wel aan dat Ajax andere midellen nodig heeft omdat ze met voetbal zwaar tekort komen.

26 januari 2015 om 14:22

Inderdaad, de Telegraaf is gewoon overduidelijk een ajaxkrantje. Die Driessen is totaal niet objectief ook. Cillessen was gisteren de grootste jankbal en matennaaier die ik ooit heb gezien, maar daar over schrijven? Ho maar. Rutten presteert prima met het materiaal dat hij heeft. Hij kan er ook niets aan doen dat een koekenbakker als Kazim in de spits loopt.

26 januari 2015 om 14:45

Hier ben ik mee eens. Jammer dat sites als Voetbalzone geen eigen journalisten heeft die een eigen standpunt kunnen innemen (lex reken ik daarom niet mee). Die artikelen uit krantjes als De Telegraaf kopiëren zorgt ook voor een bepaald beeld wat blijkbaar bij de lezers hier wordt gecreëerd (zie poll).

We kunnen het blijven roepen; zet er een scorende spits neer en Feyenoord was in april al kampioen geweest. Alleen die is er niet, ze moeten het doen met wat ze hebben dus de enige reële optie is om tweede te worden. Gezien de vorm, de kwaliteiten en het spel zou dat ook meer dan terecht zijn. Ik zie het zelfs nog wel gebeuren ook.

Ik vind Kazim Kazim ook een spits van niets, kan alleen maar op zijn kont vallen en duwen en trekken, verder kan hij echt niet.

Zou bij de amateurs niet eens in de basis staan, zelden zo een slechte spits gezien.. Met Fred als trainer is het algemeen bekent dat je geen prijzen wint, niets nieuws.

Ook nog over de veld lopen alsof je onze lieve heer bent, heb zelden zo een matige spits gezien... Kazim Kazim kost Feyenoord alleen maar punten.. Feyenoord heeft echt een waardeloze spits rondlopen...

26 januari 2015 om 14:28

Zou bij dw amateurs niet eens in de basis staan haha... toen ben ik gestopt met lezen.
Kazim is gewoon een aardige voetballer. Geen wereldtop idd, maar dan hij ook niet in Nederland gespeeld. Goed in de combinatie, sterk (waardoor Feyenoord juist aan voetballen toekomt), sterk in de lucht. Het killersinstinct ontbreekt, maar dat maakt hem nog niet waardeloos...

Eerder Immers - Feyenoord. Met hem op 10 gaan we nooit een goed spelende voorhoede zien icm met de aanval. Leuk voor in de kleine wedstrijden en krikt zijn gemiddelde dan ook op met wat goals, maar in de topwedstrijden is het helemaal niks. Op de vleugels moeten we flitsen en vanuit tien moeten de vleugels worden bereikt. Immers sluit alleen maar aan en gooit ze lichaam in de 16. Qua passing en creativiteit hoeven we nooit iets te verwachten.

26 januari 2015 om 13:34

Immers hoort niet eens thuis bij een topclub, maar dat terzijde.. Daarom zou ik Vilhena altijd op zijn plaats zetten, anders Toornstra..

26 januari 2015 om 13:54

Ja op dit moment Toornstra, want ik zie Vilhena niet El Ahmadi of Clasie eruitspelen. Daarentegen denk ik wel weer dat Toornstra uiteindelijk dat wel kan doen en Vilhena bijvoorbeeld op 10 kan plaatsnemen.

Bij PSV is de topscorer niet de centrumspits, misschien eens aan het scorend vermogen van het gehele team te doen.

26 januari 2015 om 13:25

Eens. Zie ook de scorers van de landskampioen de voorbije jaren. Altijd wel een aanvallende middenvelder met dubbele cijfers.

26 januari 2015 om 13:35

Ja en met immers als aanvallende middenvelder weet je al van te voren dat hij het ook niet gaat doen. Kazim en immers zijn redelijk vergelijkbaar als het op kansen missen aankomt.

26 januari 2015 om 13:38

Immers heeft de afgelopen twee seizoenen meer dan tien keer gescoord per seizoen.

Ondanks dat velen niks met de telegraaf hebben, hebben ze hiermee wel een punt. Rutten zijn carrière zit vol met verliespunten in wedstrijden waarin het er echt om gaat. En kazim wisten we eigenlijk al vanaf het begin van dat hij niet de geschikte spits is die feyenoord kampioen kan maken. Gezien zijn statistieken bij zijn vorige clubs.

26 januari 2015 om 13:31

Feyenoord speelt geweldig positiespel en heeft dit seizoen al twee keer Ajax het voetballen onmogelijk gemaakt. Dankzij Rutten.

Z'n wissels zijn niet de sterkste, daar kan je inderdaad over discussieren, maar verliespunten in wedstrijden die er toe doen? Kom op man. Feyenoord was juist niet om aan te zien in wedstrijden die 'er niet toe deden' en verliest lullig punten in de belangrijke wedstrijden. Ajax thuis, Psv uit, Ajax uit, allemaal wedstrijden waar we de betere waren. Ook dankzij Rutten.

We missen echter wél scorend vermogen, maar daar kan Rutten niks aan doen.

26 januari 2015 om 13:42

Kijk zijn trainerscarriere maar eens goed na hoeveel wedstrijden rutten heeft gewonnen toen het er echt om ging. Dus het is geen toeval dat dit ook bij feyenoord gebeurt.

26 januari 2015 om 14:09

Als Feyenoord nou significant meer wedstrijden ging verliezen zou ik daar misschien de oorzaak gaan zoeken, maar dat is het probleem niet. Ook spelen ze niet slechter. Dus wederom zoek ik daar het probleem niet.

Ene Graziano Pelle had ook een moyenne om te janken voordat ie naar Feyenoord kwam. Zegt allemaal niet zoveel eigenlijk. Iets met 'in het verleden
behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst'.

26 januari 2015 om 14:20

Kijk de resultaten van feyenoord dit seizoen maar na tegen de topteams. Tegen ajax, psv, twente, vitesse, az werden allemaal kostbare punten verspeeld. Dus er is wel degelijk een patroon te ontdekken dat er onder rutten iig niet genoeg punten wordt gewonnen wanneer het er echt om gaat.

26 januari 2015 om 14:29

Heerenveen, FC Utrecht, Twente, Willem II, Vitesse, AZ, Ajax en Psv.
Tja ... Niet echt alleen de topteams dus.

Het voordeel is dat de verdediging nu beter staat dan aan het begin van het seizoen, maar we scoren gewoon veel te weinig. We spelen prima voetbal verder.
Nogmaals, ik leg het probleem niet bij Rutten neer.

Aldus de Telegraaf ... Sorry maar als Ajax zelf geen kampioen gaat worden dan probeert de Telegraaf Ajax wel kampioen te maken. Wat een geroep en gedoe.
Beste Valentijn, Mag ik je even helpen herinneren dat Ajax de eerste helft met 11 man op eigen helft aan het hangen was en hoopte op een counter dat ze met 4 man op de lijn stonden met tijden en dat ze helemaal weg werden gespeeld en tjah als je tegen een muur staat te voetballen dan kan ik ook lastig scoren, Maar het is allemaal de schuld van Rutten die Feyenoord het beste voetbal laat spelen van de laatste 4 jaar en Kazim die pech had. Jij wel met Milik word Ajax kampioen volgens deze man ja die milik die gisteren 4 balcontacten had op de middenlijn? Kom op waar is de telegraaf mee bezig deze dagen.
BTW Ajax is al 4 jaar kampioen geworden zonder dat de spits er meer dan 15 scoorde of ligt het aan mij dat het een team prestatie is?

26 januari 2015 om 13:29

Deze dagen?, is volgens mij altijd al het geval geweest. De hetze tegen Mark van Bommel kwam bijvoorbeeld ook van de Telegraaf, en zo hebben ze de afgelopen jaren al heel wat spelers schorsingen proberen aan te praatten of scheidsrechters proberen te beïnvloeden.

26 januari 2015 om 13:34

Zeventig jaar terug steunden ze ook al de verkeerde partij, zoveel is er dus niet veranderd.

26 januari 2015 om 14:25

@baardgrasmus,

En dan nu een club steunen waarvan de fans zich Joden noemen #ironisch

Wat een flauwekul zeg. Alsof het Rutte zijn schuld is dat hij niet over een fatsoenlijke spits beschikt.

Als Feyenoorder zijnde heb ik, ondanks het gelijkspel, ontzettend genoten van het spel van Feyenoord gisteren. Ik ben ontzettend trots dat Feyenoord de enige ploeg is in heel veel jaren die daadwerkelijk 90min lang de baas was in de Arena.

Naar mijn mening doet Rutte het prima.

Dat ze bij de telegraaf überhaupt nog wat over Feyenoord schrijven is een wonder, serieus hoeven we het niet te nemen, ze weten bij die krant nog net dat Rotterdam een Nederlandse stad is, maar meer ook niet. Of zoals Deelder al zei, ze kunnen in Amsterdam geen scheet laten of heel Nederland moet 'm ruiken.

Valentijn Driessen, raar mannetje met hele rare verslagen. Alsof Ajax de laatste jaren kampioen werd met zo'n enorm goede centrumspits (sigthorsson?). Op dit moment heeft Feyenoord het beste veldspel van de eredivisie, alleen zolang je die knikker niet in het netje krijgt, heb je er niks aan..

26 januari 2015 om 13:36

Sigthorsson maakte wel het verschil in topwedstrijden dat gaf de doorslag... Kazim Kazim is een waardeloze spits zonder scorend vermogen..

26 januari 2015 om 13:37

JPB-Achabar-Bilal met daar achter Toornstra, de rest zo laten staan en je hebt een voorhoede met scorend vermogen die ook nog eens het spelletje kan spelen wat Fred wil.

26 januari 2015 om 13:56

Achachbar? Die mag lekker bij de amateurs gaan spelen, nergens iets klaargespeeld.

Ajax werd gisteren helemaal weg gespeeld. Het spel van ajax is van achter opbouwen. Daar kreeg de verdediging tegen feyenoord geen tijd voor. Omdat kazim 90 minuten bleef gaan. Hierdoor moest ajax bijna allemaal lange ballen geven. Middenveld werd dus volledig overgeslagen. En milik is geen balvaste spits. Dus ajax had zelfs in haar eigen arena minder balbezit. Zelfs tegen barcelona hadden ze meer balbezit. En dit is wel de verdienste van kazim. Dit zie ik te vrede dus nooit doen. Met te vrede zou feyenoord het ook echt veel moeilijker hebben gekregen. Als ajax van achter rustig kon opbouwen.

Lekker makkelijk achteraf. Feyenoord heeft gewoon heel goed gespeeld, helemaal niets weggeven en ten minste twee 100% kansen gemist. Dat Kazim de rust mist om te scoren ben ik met hem eens maar Rutten had het niet beter kunnen doen. Hoorde Van Halst ook al zeggen dat ze aanvallender hadden moeten gaan spelen maar de balans in het team was perfect en 9 van de 10 keer win je gewoon. Als ze aanvallender waren gaan spelen had dat Ajax mogelijk in de kaart gespeeld.

We hebben allemaal kunnen zien dat het werkelijk ongelofelijk is dat Feyenoord geen 6 punten heeft gepakt tegen Ajax. Dat heeft niets met de kwaliteiten van Rutten te maken. Feyenoord wint al meer dan 10 jaar geen wedstrijd in Amsterdam en dan komt hij met deze KUL aanzetten.

De Telegraaf heb ik nooit serieus genomen en na deze verslagleggingen rondom de wedstrijd Ajax - Feyenoord Zeker nooit of te nimmer weer!

Trouwens Feyenoord is nog geen eens een topclub. Ze kunnen niet zoals Ajax de ABN App erbij pakken en inloggen en 80-90 miljoen op hun bankrkng zien staan. Het heeft de derde begroting van Nederland dus wat doen ze zuur over Feyenoord als ze naar behoren presteren. Dat een club als Feyenoord Ajax twee keer de wil oplegt in een seizoen, ga je daar maar op concerteren.

Seizoen afmaken met kazim en zorgen dat je 3e wordt. In de zomer kuijt en uth halen voor de spitspositie

Ondanks dat ik een Ajax-fan ben kan ik me wel vinden in de meeste reacties hierboven.
Telegraaf (en meneer Driessen) zijn erg Ajax-minded. Ieder nieuwtje uit Amsterdam wordt gepresenteerd als breaking nieuws op Telegraaf.

Wat betreft Feyenoord, ze waren gister inderdaad een klasse beter.
Ondanks dat ik zeker geen fan ben van Kazim, zijn zijn statistieken wel bijna gelijkwaardig aan die van Pelle, jammer dat Valentijn dit niet meeneemt in zijn beschouwing.
Wel heb ik Rutten een stuk hoger zitten. Rutten is tactisch sterk en kan de tactiek prima afstemmen op de tegenstander.

Het begint in Rotterdam een beetje een Vitesse-verhaal te worden, prachtig voetbal week na week maar de uitslagen (in Rotterdam vooral in topwedstrijden) geven het geweldige voetbal niet weer....

Wat is de Telegraaf (en Hilversum) geschrokken van het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Feyenoord. Hert zit ze zo overduidelijk heel erg dwars.
Aandringen op een schorsing voor Kazim. En nu proberen onrust te stoken in de gelederen van Feyenoord, waar het nu heel erg rustig is.
Wat komt hier de bekende mentaliteit naar boven.

26 januari 2015 om 13:56

En toch heeft de telegraaf over al deze punten wel gelijk. Kazim verdient op basis van de beelden een schorsing en feyenoord gaat geen kampioen worden onder rutten en met kazim. De realiteit is hard.

26 januari 2015 om 14:54

Ajax gaat ondanks al het geschreeuw van De Telegraag ook geen kampioen worden met dit spel. De realiteit is inderdaad hard.

26 januari 2015 om 14:59

Na 4 keer op rij landskampioen te zijn geweest kan dat een keer gebeuren. Feyenoord voor het laatst kampioen geweest in 1999. Dit jaar in januari alweer definitief uitgeschakeld voor de titel. De realiteit is inderdaad hard.

26 januari 2015 om 15:38

September al uitgeschakeld voor de titel. Als je met 11 verliespunten begint aan een competitie tja dan weet je al genoeg.

Gewoon met achahbar gaan spelen.

Rutten heeft gewoon pech, vind het jammer dat mensen op hem afgeven, ik vind hem een fantastische trainer en een goede.peoples manager. De spelers lopen met hem.weg en hij kan zeker feyenoord kampioen maken.

Hele goeie voetballer, geen spits.

Alles wat de Telegraaf schrijft neem ik als Feyenoorder niet serieus. Zij zijn het schoothondje van Ajax. Net voor de topper hadden ze kritiek op de scheidsrechter Bas Nijhuis. Alle wedstrijden van ajax die hij gefloten had zou ajax iets meer verliezen dan bij andere scheidsrechters. Dit zag ik als een poging om hem te beïnvloeden in het voordeel van Ajax.

Kut krantje de Telegraaf.

Ik blijf het zeggen dat Feyenoord gewoon met Achahbar moet gaan spelen. Het enige wat hij mist (als je dat missen noemt), is lengte. Aangezien Feyenoord veel meer over de grond speelt, moet dat geen probleem zijn. Hij is behoorlijk sterk aan de bal en is technisch geweldig. Daarnaast is hij ook een goede afmaker. Precies wat Feyenoord op dit moment nodig heeft!

Zo slecht pakt het transferbeleid niet uit; wie verwachte dat Feyenoord kampioen zou worden na het vertrek van 4 (pelle, Janmaat, De Vrij, Bmi) dragende basisspelers, is gewoon niet wijs.

Ik vind dat Van Geel het slim gedaan heeft door veel ervaring (wilkshire, Boula, Kazim) te halen met korte en optionele contracten. Toornstra is ook een schot in de roos maar Bilal valt wat tegen. Volgend jaar hebben de belangrijkste talenten (karsdorp, Sleegers, Van Steenvoorden, Nieuwkoop) allemaal weer een stap gezet. De meeste hebben dan ook een contractverlenging gehad.

Met wsl Kuyt en bv. Cherry en Botteghin erbij staat er volgend jaar eindelijk een Feyenoord dat meestrijd voor de titel. Zelfs bij een vertrek van Clasie en/of Vilhena, aangezien vooral scorend vermogen ontbreekt. Met Toornstra op 10, Kuyt en Chery erbij lijkt me dit opgelost.

Na het vertrek van Verhoek en Schaken en straks Mulder, Graafland, Matthijsen en Boulharouz en wellicht Clasie en Vilhena is hier gewoon financiële ruimte voor.

Vermeer (hahn, ?graafland?/miazek)
?wilkshere? (?lopez Cabral?) - Van Beek (?steenvoorden/?) - Kongolo (?botteghin?) - Nelom (woudenberg)
----El Ahmadi (immers, Nieuwkoop)-------
Toornstra (karsdorp) - ?chery? (sleegers)
Kuyt (backicogrlu) - Kazim (Te Vrede/?achabar?) - Boetius (manu)

Prachtig zo'n speler als Kazim. Lekker schoffelen en beuken. De agressie van de tegenstander naar zich toetrekken. Kijk eens naar Cillessen hoe opgefokt die was. Voor hetzelfde geld laat hij zich nog verder opfokken en kan vertrekken. Alleen jammer dat het scorend vermogen er niet is bij Kazim, maar ook niet bij de overige Feyenoorders. Die moeten toch ook kunnen profiteren van het beulswerk van Kazim.

Valentijn is idioot natuurlijk. Dit is buiten het scorene vermogen om het beste Feyenoord dat ik in jaren heb gezien en dat is te danken aan Rutten. Dat ie nog nooit wat heeft gewonnen is ook wel logisch. Twente was destijds nog geen kampioensmateriaal, Vitesse al helemaal niet en bij PSV heeft ie de pech gehad dat hij zijn sterkste spelers steeds heeft moeten laten gaan halverwege het seizoen waardoor PSV in de tweede helft van het seizoen niet meer wist te presteren. Hier bij Feyenoord heeft ie ook geen kampioensmateriaal. Veel goede voetballers maar te weinig scorend vermogen. En de enige speler met scorend vermogen kan alleen koppen en is voor de rest compleet nutteloos.
Buiten dat om heeft Kazim overigens niet eens zo'n dramatisch rendement. We kunnen beter kijken naar Boëtius, Immers, El Ahmadi en Clasie die gewoon te weinig rendement hebben. Immers heeft vorig jaar een prima rendement gehad maar komt in dit systeem te weinig in positie en heeft daarbij niet het vermogen om de spitsen veel in stelling te brengen. Boëtius is hopeloos uit vorm en Ahmadi en Clasie zijn nooit een goalgetter geweest. Ondanks dat de middenvelders hartstikke goed voetballen mis je gewoon een brok rendement, wat Vilhena ook niet brengt overigens. Ze scoren te weinig en brengen de spitsen te weinig in stelling. Met het materiaal wat Rutten ter beschikking heeft presteert ie echter naar behoren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren