Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Kijk in de eigen jeugd, Bergwijn en Paal kunnen ook wat Jozefzoon deed’

Laatste update:

Door een zware blessure van Florian Jozefzoon gaat PSV mogelijk de transfermarkt op. Als het aan oud-trainer Aad de Mos ligt doen de Eindhovenaren dat niet. De Mos, die met regelmaat wedstrijden van de jeugdploegen kijkt, vindt dat trainer Phillip Cocu de jeugd een kans moet geven.

/

Bij Omroep Brabant analyseert De Mos dat Jozefzoon bij PSV meestal maar een minuut of tien mocht spelen. “Dat kunnen jeugdspelers als Steven Bergwijn en Kenneth Paal ook. Ik denk dat PSV met hen ook prima uit de voeten kan.”

Volgens de oud-coach zou dat ook goed zijn voor de jeugdopleiding van PSV. “Daar zijn ze goed mee bezig. Ik hoor daar niet veel mensen over, maar PSV mag daar trots op zijn.” Jozefzoon liep in het duel met Vitesse een zware knieblessure op; de vleugelaanvaller is zes tot negen maanden niet inzetbaar.

PSV moet in de eigen jeugd kijken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bergwijn is zeer getalenteerd dus wat Aad zegt klopt gewoon hem de kans geven. Zou echt raar zijn om nu een vervanger te halen terwijl je een talent hebt die aan de deur staat te kloppen. Hij is pas 17, maar Oul-Cikh van Twente heeft ook al minuten gemaakt. Of lopen er ook nog getalenteerde buitenspelers rond bij Jong Psv?

23 januari 2015 om 19:03

Die Paal heb ik live zien spelen, toen ik bij familie in Brabant was. Dat is ook echt een groot talent zeg..

23 januari 2015 om 19:29

Beiden zijn ze ongelooflijk goed, maar nog niet goed genoeg om een hele wedstrrijd te spelen. Aad de Mos denkt nl niet aan het geval van een blessure/schorsing. Dan moeten de invallers wel meer dan een paar minuutjes spelen.

23 januari 2015 om 19:45

Ik denk dat PSV nu kan aantonen dat het ook de jeugd de kans geeft op zulke moment en niet een koopclub is. (aangezien ze ons dat proberen wijs te maken..)

Ritzmaier kan als valse buitenspeler speler, Locadia heeft een tijdje aan de zijkant gestaan en ze hebben ook nog Boljevic. Buiten die speler zijn ook Paal en Bergwijn twee aanstormende talenten en kunnen ze in geval van nood van Overbeek, Sanoh of zelfs Bakkali laten spelen.

De speler die ze nu zullen halen zal ongetwijfeld niet gratis zijn namelijk.. Maargoed, PSV staat nu bovenaan.. dus ze zullen wel weten wat ze aan het doen zijn.

23 januari 2015 om 22:39

Hiddel

Dat is waar, of wellich zouden Paal en Bergwijn een helft kunnen spelen. Maar dan ben je ook weer twee wissels kwijt, dat is ook bijzonder nadelig.

23 januari 2015 om 19:07

Bergwijn(17 jaar), Rayhi(20 jaar en geblesseerd) en Boljevic(19 jaar). Probleem is dat je van de Knvb niet bij zowel Jong PSV als Psv1 mag spelen/banken in dezelfde speelronde. Daarbij moet je ook een afweging maken of het voor de ontwikkeling van de jeugdspelers beter is dat ze 90 minuten in de JL meedoen of 10-20 minuten in de Eredivisie.

23 januari 2015 om 19:09

Bergwijn is momenteel ook geblesseerd en bovendien zijn die jongens a-junioren.
Als er iets gebeurt met narsingh moet je iemand hebben op wie je kan bouwen als je kampioen wil worden en dat kan niet met deze jongens, hoe veel talent ze ook hebben.

23 januari 2015 om 19:09

Hij bedoeld denk ik Bergwijn en Boljevic; Paal is een nr. 10. Ik zou als ik PSV was eerder een goede backup halen voor Willems. Tamata's contract loopt aan het einde van het seizoen toch af en zo gooi je geen geld weg.

23 januari 2015 om 19:18

Paal kan anders wel op die rechtsbuiten plek spelen. Is een technische speler en in mijn ogen het grootste talent bij PSV in de jeugd.

23 januari 2015 om 19:47

Paal stond een beetje stil in de ontwikkeling , schat Bergwijn toch hoger in. Paal is een verbeterde versie van Wijnaldum met meer techniek.

Jozefzoon was anders wel beslissend tegen Ajax en Feyenoord. Ik vind dat hij echt onderschat word. Bergwijn en Paal zijn grote talenten maar beiden nog geen eens 18 jaar. Stel dat Narsingh geblesseerd raakt dan heeft PSV echt een probleem.

23 januari 2015 om 18:48

Maar hij is geen 1e keus, soms zelfs geen 2e keus.

Dus moet je voor hem echt een vervanger halen? Vooral aangezien wanneer Jozefzoon terug is je opeens weer teveel spelers hebt op de positie

23 januari 2015 om 19:01

Hij was vaak de eerste die inviel..

PSV wil ook het liefst iemand huren voor het restant van t seizoen, of iemand halen die volgend seizoen de plek van Depay over neemt.

Hahah oh ja Paal is ook echt een speler voor op de flanken ja..
Jozefzoon deed het gewoon ontzettend goed, was altijd gevaarlijk als hij inviel, word nu gedaan alsof hij er zo af en toe eens inkwam maar hij heeft behoorlijk wat minuten gemaakt waarin hij indruk gemaakt heeft.

Er is gewoon niemand in de jeugd, of Cocu moet het aandurven met Bergwijn.
Wellicht Boljevic, doet het dit seizoen goed bij jong PSV maar is een pure links buiten.

23 januari 2015 om 19:00

Sanoh is de rechtsbuiten dus hij zou in 1e instantie de speler zijn die Jozefzoon zou moeten vervangen. Moet dit seizoen nog 20 worden dus had eigenlijk eerder dan Bergwijn een kans moeten krijgen en anders misschien Rayhi nog. Genoeg keus in ieder geval.

23 januari 2015 om 19:04

Ben zelf niet z'n fan van Sanoh. Hij is snel, sterk maar dat was het, in de 16 is het enkel geklungel en zijn voorzetten zijn ook niet geweldig. Nuttige speler, komt momenteel te kort om een rol van betekenis te spelen bij een topclub, vind hem ook niet opvallen bij de beloften.

24 januari 2015 om 13:41

Als je die Sanoh ooit hebt zien spelen zou je dit echt niet zeggen. Die vent kan er werkelijk helemaal niets van, hij is alleen snel, maar daar houdt het ook wel op. Als je in de 20 bent en je zit bij Jong PSV moet je echt veruit de beste zijn in het elftal wil je nog enigszins kans maken om ooit bij de A-selectie aan te kunnen sluiten, en op het moment zijn er ook vrijwel geen spelers met dit potentieel bij Jong PSV.

Klopt bergwijn is een groot talent maar ze hebben ook nog rayhi ook al 'n talent maar pas 20 jaar zag hem van de week in n shoarmazaak, maar dan nog ze hoeven nu echt geen vervanger te halen voor hem genoeg talent bij psv.

Ik vind Paal een beetje overschat net als van der Moot... het zijn "top" talenten volgens een aantal jeugdvolgers maar ik zie het niet ik heb denk ik 10-15 wedstrijden van ze gezien. Vooral bij v/d Moot hij is " de nieuwe van Nistelrooy " Maar het is een normaal talent die blij moet zijn dat PSV hem een contract en appartement heeft gegeven. Paal is een goede voetballer maar ik zie in hem niet de nieuwe Wijnaldum op termijn kan hij een goede speler worden voor Psv.

Bergwijn & van Osch zijn met afstand de beste uit de lichting 97 van Psv, Het zou mij niet verbazen als van Osch Zoet er binnen 1-2 jaar uitspeelt.

23 januari 2015 om 18:57

Paal was samen met Bergwijn de beste speler van de A1 dit half jaar, ondanks zijn blessures.
Heeft bewezen als 6, 8 en 10 uit te voeten kunnen bij de A1.
van der Moot valt dit seizoen inderdaad tegen, maar hij heeft een aantal wedstrijd op het middenveld moeten speler door de aankoop van Cmiljanic die het goed doet vind ik, het ligt er aan van wat voor type spits je houdt. Is een soort Ibrahimovic, verdedigt niet veel mee, maar is technisch erg sterk en scoort vanuit alle hoeken.

23 januari 2015 om 19:15

Ik wil PSV B1 graag zien als ze op Varkenoord spelen. Scammaca speelt daar nu in de spits en Feyenoord heeft een sterk duo achterin ( Knoester en Sinteur). Vind jij dat Bergwijn een kans moet krijgen op rechtsbuiten positie ?? Narsingh is nog een beetje zoekende en een jonge onbevangen talent kan veel toevoegen in de Eredivisie.

23 januari 2015 om 19:23

Hmm, denk niet dat we Bergwijn te vroeg moeten brengen.
Dit seizoen af laten maken bij de beloften en volgend seizoen kijken hoe hij het doet tijdens de voorbereiding. Blijft hij het goed doen, verdient hij zeker een kans. Kan op rechts en links uit de voeten dus kan gaan concurreren voor beide positie's.

23 januari 2015 om 19:14

The-DOC, Van Osch moet dan wel groeien (letterlijk) want op het moment oogt hij nog wat klein.

Ballout, Cmiljanic zit bij Jong PSV (weliswaar vaak bankzitter) en doet soms mee met de A1, vd Moot zit vast bij de A1 en mocht pas vorige maand zijn debuut maken in het betaalde voetbal.

23 januari 2015 om 19:17

Zoet is niet veel langer en Topkeepers zoals Casillas zijn ook niet lang, van Osch heeft hele specifieke kwaliteiten die niet veel keepers in Nederland hebben

23 januari 2015 om 19:24

Klopt, maar Cmiljanic doet ook vaak mee bij de A1.
Daarom moet vd Moot vaak op de bank beginnen bij de A1 of op 10.

24 januari 2015 om 13:44

Ik dacht onlangs te hebben gehoord dat van de Moot ook op andere posities loopt buiten de spits om om een goed beeld te krijgen wat andere posities nu precies inhouden. Maar inderdaad valt van de Moot mij de laatste tijd ook een beetje tegen terwijl hij een jaar of 2 geleden geweldige dingen liet zien.

Heel leuk hoe iedereen roept dat PSV in de jeugd moet kijken maar dan moet er ook wel iemand rondlopen in de jeugd die op die positie vooruit kan.

23 januari 2015 om 19:29

Precies volgens mij wil psv gewoon iemand zoals jozefzoon niet duur,snel als de wind, redelijk niveau en neemt genoegen met een reserve rol/renpaard in de laatste minuten. Zo iemand moet toch rondlopen op de wereld.

Weer komt Aadje met scherpe inzichten. Derksen bij VI maakt hem vaak onterecht belachelijk, en de rest van Nederland papagaait Derksen na, maar die weet geen reet en ziet zelf nooit wat. Hij lult zijn (oud)redactie na, maar die mannen zijn ook niet echt op de hoogte en vooral heel gekleurd(fans van de club waar ze voor zijn). Kijk bv maar het Gillette Pro klassement van de laatste jaren en bedenk dat de clubwatchers die samenstellen.

Je kan merken dat Aadje veel jeugdwedstrijden bekijkt. PSV zou er goed aan doen een achterlijke investering als dat miljoen voor Ruiz van vorig jaar te laten en de jeugd een kans te geven. Ze zijn getalenteerd en het gaat potdomme om een backup vleugelaanvaller. Als het echt niet gaat met die talenten, kan Wijnaldum daar ook nog spelen; die heeft jaren op de vleugel gespeeld.

23 januari 2015 om 19:41

Aad word vaak belachelijk gemaakt door de media, maar Aad leeft voor en van het voetbal; die man heeft er zo ontzettend veel verstand van.
Het liefste zie ik PSV Boljevic, of Bergwijn bij de selectie halen zodat deze jongens snel gewend raken aan het tempo.

23 januari 2015 om 22:50

Inderdaad, Aad de Mos is een voetbaldier in hart en nieren met enorm veel voetbalkennis en kennis van de dingen om het voetbal heen. Hoor hem altijd graag praten.

makkelijk lullen heeft aad.het is niet zijn kop die zal rollen als het verkeerd uitpakt.
hij vergeet ook dat als depay of narsingh geblesseerd raakt dat zo.n jonge knul 90 min zal moeten maken en dat je dan alleen locadia op de bank zal hebben.dat is vragen om problemen.
als we kijken naar talenten die al meer minuten in de erdevisie hebben zoals boetius vilhena etc sommige ziitten nu op de bank hebben allemaal last gehad van een dip of blessures door te veel belasting op zo,n jonge leeftijd.maar wel verwachten dat bergwiijn daar geen last van zal hebben.om vervolgens psv af te branden als ze geen kampioen worden,met als reden dat zo,n jonge knul niet als directe versterking gezien had mogen worden en zo in het diepe had mogen worden gegooid want dan is het vragen om pronblemen. dat psv daakrachtiger had moeten zijn en iemand met kwaliteiten had moeten halen die er gelijk kon staan.
maar het maakt niet uit wat ze doen comentaar zal er altijd komen.

Ik vind het risico echt te groot om nu te gaan gokken op een paar spelers van de A1.

PSV heeft op dit moment maar vier volwaardige aanvallers in de selectie, waarvan er eigenlijk maar twee op de vleugels kunnen spelen. Als je straks tegen twee schorsingen en/of blessures oploopt, dan moet je midden in de titelrace gaan spelen met iemand als Boljevic, Bergwijn of Paal in de basis.

En wat als je daardoor punten gaat verliezen en uiteindelijk geen kampioen wordt? Je loopt weer de Champions League mis, je loopt een hoop geld mis, spelers die nu misschien twijfelen of ze nog een jaar bij PSV zullen blijven (willems, Guardado, etc.) zullen geen zin hebben in nog een jaar Europa League, voor Manchester City is het minder interessant om Rekik nog een jaar aan PSV te verhuren, spelers die PSV op het oog heeft zullen minder zin hebben om te komen...

En let maar op, dan worden Cocu, Brands en Gerbrands door alles en iedereen door het slijk gehaald omdat ze niet een paar ton uit hebben gegeven aan het huren van een vleugelaanvaller...

Psv moet deze kans juist aangrijpen met een optie tot koop. Wanneer aan het einde van het seizoen spelers vertrekken dan heeft men 1 optie erbij wanneer die op het niveau meekan. Jeugd moet je langzaam brengen. De leeftijd 18,19,20 zegt niks meer tegenwoordig. Het fysiek is dan nogsteeds bij velen onderontwikkeld, Depay is de uitzondering. Je kunt beter de jeugdspeler 2 jaar verhuren aan de middenmoters en daarnaar op hun twintigste terughalen en beginnen te gebruiken als 12,13 en 14de man.

Bergwijn en paal juist niet!!!! De twee die mee kunnen zijn juist boljevic en raiji

Ä°k heb een advies voor Psv, huur Bruma maar van Galatasaray. Enorm talent maar kan zich niet echt aanpassen in Turkije en is sinds zijn blessure nog steeds niet helemaal de oude. Hij is een ideale invaller en kan denk ik ook Narsingh uit de basis spelen wanneer zijn zelfvertrouwen omhoog gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren