Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sinkgraven wil tussenstap: ‘Ajax zou heel mooi zijn’

Laatste update:

Daley Sinkgraven sluit een overstap van sc Heerenveen naar een buitenlandse club vrijwel uit. De negentienjarige middenvelder is een van de grootste talenten in de Eredivisie en wordt met clubs als Manchester United, Liverpool, Barcelona en Ajax in verband gebracht. Sinkgraven acht een overstap binnen Nederland beter voor nog zijn prille loopbaan.

/

“Ik zie het als een compliment dat zulke grote clubs interesse hebben”, erkent Sinkgraven in gesprek met Omrop Fryslan. “Het liefst zou ik eerst in de top van Nederland spelen. Het buitenland komt nu denk ik nog te vroeg. Ajax zou een mooie stap zijn.” Sinkgraven weet niet of hij al in de komende transferperiode van club verandert. In de zomer was er al belangstelling voor de jeugdinternational, maar het kwam niet tot een transfer.

“Als een club met een plan komt en ik zie het zitten, dan weet ik niet wat er kan gebeuren”, erkent Sinkgraven, die elders echter wel een reële kans op speeltijd wil hebben. De spelmaker geeft Bilal Basacikoglu als voorbeeld. De vleugelaanvaller ging afgelopen zomer van Friesland naar Feyenoord, waar hij nu bankzitter is. “Voor Bilal is het niet ideaal. Hij had het ook graag anders gezien.”

Denk jij dat Daley Sinkgraven in januari bij sc Heerenveen vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is inmiddels een done deal. Ik verwacht dat Daley deze zomer naar Ajax vertrekt, gelukkig kan Heerenveen een beste zak centen voor hem vragen.

31 oktober 2014 om 19:13

Inderdaad en ik denk niet dat Ajax 10 miljoen betaald dus zie ik daley in de winter niet.vertrekken....

31 oktober 2014 om 19:27

10 denk ik ook niet, maar 7 a 8 zou voor zowel voor Ajax als Heerenveen te accepteren kunnen zijn..

31 oktober 2014 om 19:35

Typisch voetbalzone. Even Barcelona im dat rijtje zetten omdat dat dat er interessant uit ziet. Barcelona heeft een tranferverbod en waarschijnlijk heeft geen enkele scout daar ooit van Sinkgraven gehoord.
Wel een goede speler natuurlijk. Ajax zou een mooie stap zijn.

31 oktober 2014 om 19:37

Als je echt vertrouwen heb in zijn talent kan je best tien miljoen uitgeven.
Moet je hem daarna wel kunnen verkopen voor meer dan twintig miljoen.

31 oktober 2014 om 19:43

Ajax gaat echt geen 10mln uitgeven voor hem. Daarvoor is hij nog niet goed genoeg.

31 oktober 2014 om 19:54

Gewoon in de winter kopen en tot de zomer bij Heerenveen laten.

31 oktober 2014 om 19:58

Waarom betaal je nou als Ajax zijnde 10 miljoen voor Sinkgraven?
Suarez werd gehaald voor 9.5 miljoen en die was toch echt 3 klasse beter.
Eerlijk gezegd vind ik zelfs 8 miljoen teveel geld voor deze jongen. Laat hem eerst maar dominant worden @ heerenveen.

31 oktober 2014 om 20:23

Daley heeft als ik me niet vergis een contract tot 2017, en als Heerenveen wil verlengen, tot 2019. Financieel gezien gaat het nu goed dus er is geen druk voor Heerenveen. Ik denk dat de pijs afhangt van de middenvelder die verkocht word.

31 oktober 2014 om 20:59

Lee112 dat was al weer n tijd geleden. Real heeft voor bale en ronaldo ook even veel betaald maar die zijn toch ook niet even goed.

31 oktober 2014 om 21:00

Ajax kennende wordt hij de hele zomer genoemd als eventueel nieuw aankoop en dan wordt hij voor ons neus weggekocht door een club die wel geld durft neer te leggen.

31 oktober 2014 om 21:31

Ja maar dat is Real. Een club die dat kan permitteren

Maar ja zoals Cytral hiero al typt. Ajax zal heus wel concrete interesse tonen, maar uiteindelijk wordt hij vast niet gehaald en ik vind dat niet erg als we het hebben over meer dan 8 miljoen euro op een positie, waar we al 3 man hebben.
Dan kunnen we net zo goed die Vejinovic halen als we toch veel geld willen besteden voor de CVM positie.

31 oktober 2014 om 22:28

10 miljoen. 7 a 8 miljoen. Jongens, met oom Marc aan het roer zijn zulke bedragen niet in frage.

31 oktober 2014 om 23:47

Correct, maar je betaald voor een lopend contract, niet voor een optie in een contract van zijn huidige club.
Verlengen en meteen verkopen komt zelden voor.
Dan word het juist handjeklap tussen de verkoper en koper.

1 november 2014 om 02:46

Suarez was 7,5 miljoen. Geen 9,5

1 november 2014 om 02:55

Dat 'typisch voetbalzone' wordt wel een beetje vermoeiend man. Als je het zo vervelend vindt... Je hoeft hier natuurlijk niet je voetbalnieuws te checken he.

On: Mooi dat hij Ajax zelf al noemt, dat klinkt als een vrij duidelijke zaak. Die jongen heeft veel talent dus ik hoop dat Overmars een keer de portemonnee wil trekken. Niet weer dat afwachtende waardoor je kapers op de kust toe laat. Prima vervanger voor de andere Daley lijkt me. Nog even de sportschool in en dan is het een welkome versterking.

1 november 2014 om 11:30

Ajax gaat nooit te nimmer meer dan 5-6 miljoen voor deze speler neerleggen.

Jonge jongen, 19 jaar, heeft nog niet een heel seizoen laten zien dat hij er kan staan en zal ook bij Heerenveen misschien ook nog wel een vorm dip krijgen.

Tadic was een dragende speler voor Groningen en had ook nog een 2 jaar doorlopend contract en ging voor 5,5 miljoen naar Twente. Sinkgraven is dit nog niet dus een bedrag boven de 6 miljoen lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

3 miljoen en Lerin Duarte is misschien wel een optie.

31 oktober 2014 om 23:05

Is het een vooruitgaan om bij Ajax te tekenen en vervolgens met het tweede een jaar lang in de Jupiler league te spelen?
Als daley verstandig is blijft hij bij Herenveen zodat hij zich kan ontwikkelen van een Talent tot een volwaardige speler. Anders dreigt dezelfde scenario als met zivkovic en vd Hoorn. Ooit ook de grootste talenten van de eredivisie die nu te bewonderen zijn in de Jupiler Leaugue.

1 november 2014 om 01:05

Alleen als je Zivkovic heet en nog 17 jaar bent.
Geef je gelijk dat ie gewoon lekker moet blijven bij Heerenveen en gewoon een seizoen zichzelf moet bewijzen.

1 november 2014 om 08:50

Ja maar als je niet eerst een jaar in jong ajax speelt leer je het ajaxspelletje niet en wordt je net zo slecht als Zimling.

Ajax kan je die reele kans ook niet bieden jongen. Kijk maar naar Zivkovic. Komt bij dat Ajax goeie spelers voor die positie heeft, zowel in de huidige opstelling als in de aanstormende jeugd. Als je naar Ajax wil, zul je je eerst in Jong Ajax moeten bewijzen.

31 oktober 2014 om 19:14

Nou, Sinkgraven is toch zeker wel beter dan Andersen/serero die wekelijks spelen, Ajax heeft niet echt een creatieve middenvelder heb ik het idee. Hij is 19, dan wellicht 20 (weet ik niet precies), Zivko kwam als 17 jarig ventje op de moelijkste positie voor een jonge jongen.

31 oktober 2014 om 19:21

Sinkgraven is op dit moment ook niet veel beter dan Serero, Duarte, Klaassen of Andersen. Hij doet het bij Heerenveen leuk en laat soms zien dat hij veel potentie heeft, maar het is nog niet 100% overtuigend en het blijft bij Heerenveen. Daarbij wordt ook op jongere spelers als Cerny, Nouri en Van de Beek gedoeld..

31 oktober 2014 om 19:31

Ik denk dat het zal afhangen van de prestaties van Andersen en Duarte de rest van het seizoen of Sinnkgraven zal komen of niet.

31 oktober 2014 om 19:41

Die jongens zijn 16 en Sinkraven is 19, bij Ajax betekent dat een andere generatie omdat iemand als Sinkgraven toch niet langer dan 3 jaar blijft. Hij is in ieder geval wel een stuk beter dan Serero/duarte, niet dan Klaassen, in ieder geval die jongens op Klaassen na hebben niets meer laten zien dan Sinkgraven en hij heeft duidelijk meer potentie.

31 oktober 2014 om 20:01

Waarom vind je Sinkgraven beter dan Andersen en Serero?
Ik vind dat juist niet. Het is niet zo dat Sinkgraven per seizoen 10 goals maakt dus zo erg onderscheidt hij zich niet van bijvoorbeeld Serero.
Serero is qua positiespel namelijk uitstekend en ook Andersen wordt maar beter en beter. Wel oogt Sinkgraven rustiger in zijn spel dan Serero, maar ja hij speelt ook op een lager niveau.
Ik denk dat Sinkgraven overigens qua passing wel beter is dan Serero.
Andersen vind ik sowieso beter dan beiden. Hij wordt beter en beter en ziet openingen.

Ik durf te wedden dat wanneer een Serero of Andersen speelde @ heerenveen velen hiero hadden gezegd dat 1 van die 2 gehaald moest worden.

31 oktober 2014 om 20:19

@De toekomst

Juist, de A1 moet echt volop de ruimte krijgen, wat een talenten daar. Positie is ook prima bezet, kortom niet nodig of er moet iemand vertrekken.

@ajaxcunian

Die jongens zijn 17 en zijn grote talenten. Stuk beter dan Serero en Duarte? Daar twijfel ik ernstig aan en we hebben Andersen ook nog die zich goed ontwikkeld, die is denk ik nu al beter. Die jongens kennen de tactiek ook beter en hebben geen aanpassing meer nodig, wat Daley wel zal hebben.

31 oktober 2014 om 20:20

Eigenlijk vrij simpel, Sinkgraven is creatief, waar vooral Serero dat te vaak niet is.

31 oktober 2014 om 20:27

@keizerstad1994

Er is meer dan creativiteit he, ik denk dat de handelingsnelheid van Serero weer hoger is en dat hij het positiespel van Ajax beter onder de knie heeft. Bovendien verwacht ik dat Andersen Serero in rangorde gepasseerd is, een jongen die wel ddegelijk creativiteit heeft. En dan laat ik Abdelhak Nouri buiten beschouwing, wat een ontzettend talent is dat.

31 oktober 2014 om 21:00

Leuk als zijn handelingssnelheid hoger is, hetgeen ik sterk durf te betwijfelen, ontzettend veel heb je er niet aan als nummer 10 als je ten eerste amper goede steekpasses kan geven en ten tweede het fysiek van een tuinkabouter heeft. Serero voegt niks toe aan Ajax, terwijl iemand als Sinkgraven er echt voor kan zorgen dat Ajax weer een beetje het eigen spel kan spelen.

31 oktober 2014 om 21:35

Ooo want Sinkgraven is fysiek zo geweldig? Ik weet nagenoeg zeker dat ze fysiek niet voor mekaar onderdoen.
Wat betreft die steekpass eens, maar ja Andersen kan ook strooien met schitterende balletjes. Persoonlijk vind ik het zonde wanneer een type Andersen zal banken voor met alle respect Sinkgraven. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Sinkgraven zoveel toevoegt aan dit Ajax.
Ik vind hem overigens wel een leuke voetballer, maar niet meer dan dat.

31 oktober 2014 om 23:07

Dat je Sinkgraven überhaupt durft te vergelijken met Serero, wat een schande.
Sinkgraven is op 19 jarige leeftijd al veel beter dan Serero, kom nou.

1 november 2014 om 03:15

Net als dat duarte ook zogenaamd beter was dan serero. Inmiddels weten we wel beter. Serero wordt hiero echt onderschat. Ach ja mijn mening over hem zal toch niet veranderen.
En met alle respect, maar veel spelers die komen van middenmoot clubs falen eerder dan dat ze slagen @ een Nederlandse topclub. Het is overigens niet zo dat ik Singraven geen leuke voetballer vind, hij is zelfs 1 van mijn favoriete ED spelers, maar dan gewoon @ Heerenveen waar het mag en niet zozeer moet net als bij Ajax.

1 november 2014 om 06:39

Als je goed genoeg bent ben je ook oud genoeg, geef Zivkovic een kans hij zal het wel niet slechter doen dan Siggi.

2 november 2014 om 11:47

Precies, onbegrijpelijk dat sommige Serrero een hand boven het hoofd houden.

31 oktober 2014 om 19:15

Goede spelers op zijn positie bij ajax? Serrero en andersen wint hij wel de strijd van hoor.

31 oktober 2014 om 19:23

Valt denk nog tegen. Sinkgraven heeft veel potentie, maar ik geloof niet dat hij er nu al bovenuit zou steken. Hij laat net als Serero en Andersen af en toe wat leuks zien.

31 oktober 2014 om 19:24

Serero ja, Andersen is een ander verhaal. Begint elke week beter te spelen en het talent spat er van af. Op linksbuiten is het niet zoveel, maar op het middenveld wel. Vergeet niet dat Eriksen ook op linksbuiten begon, en pas op het middenveld goed begon te spelen. Daarbij denk ik dat Andersen bij Heerenveen ook meteen een uitblinker zou zijn, net zoals Sinkgraven nu. Niet denigrerend bedoeld, maar bij Heerenveen val je nou eenmaal eerder op dan bij Ajax

31 oktober 2014 om 21:01

Alleen Andersen laat potentie zien, dat weet Serero erg goed te verbergen. Sinkgraven is imo echt een heel stuk beter.

31 oktober 2014 om 19:15

Onzin. Deze jongen is goed genoeg om gelijk in de basis te starten binnen het huidige Ajax, dat niet zoveel voorstelt. Zivkovic ontbeerde of ontbeert veel dat een spits bij Ajax moet beheersen en is nog steeds erg jong. Tijd genoeg. Zivkovic komt er wel. Voor Sinkgraven verwacht ik een korter ontwikkelpad.

31 oktober 2014 om 20:18

Ik weet niet of er zoveel plek is bij Ajax hoor. Andersen vind ik niet slechter dan Sinkgraven, en vergeet niet dat Fischer ook weer terug gaat komen, die kan ook goed op die positie uit de voeten namelijk. Hij heeft in Ajax 1 nog niet op die plaats gespeeld, maar in de jeugd wel als ik het goed heb. Natuurlijk is het afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure, maar ik heb er vertrouwen in dat Fischer weer een basisplaats gaat veroveren. Linksbuiten of linkshalf, dat gaan we nog zien.

31 oktober 2014 om 19:24

Onzin. Zivkovic speelt binnen een half jaar minimaal 20 wedstrijden voor Ajax 1 per seizoen.

31 oktober 2014 om 19:51

steef het hangt af onder welke voorwaarde hij gehaald wordt.het verhaal rond Zivkovic begint een oud te worden. Bij het tekenen van zn contract is duidelijk besproken dat hij eerst bij jong ajax zou beginnen en na dit jaar zit hij gewoon bij het eerste team, of wellicht al eerder als sigi weg gaat. Die jongen is net 18.

31 oktober 2014 om 20:21

Sinkgraven geeft aan dat hij niet in de situatie van bijvoorbeeld Bilal bij Feyenoord wil komen. Is zo ongeveer dezelfde situatie als Zivkovic bij Ajax. Kortom deze jongen wil gelijk in het eerste spelen. Vandaar dat ik zei, dat hij dan niet naar Ajax moet gaan.

31 oktober 2014 om 20:00

Zivkovic is er net een paar maanden bij Ajax, je kunt op basis daarvan nog geen conclusies trekken hoe graag jij die ook negatief zou willen doen. Buiten dat zie ik Sinkgraven niet zitten qua prijs, veel te duur, meer dan 6-7 miljoen zou ajax niet betalen.

Behalve dat heeft ajax veel talentvolle jeugdspelers in de eigen opleiding op zijn positie en zijn de posities al goed bezet, ik zie geen Am's vertrekken en zie Serero, Andersen en Duarte dit jaar flink beter worden. Pas als er een van vertrekt ( of Klaassen) zou Sinkgraven in beeld kunnen komen.

Niet naar Ajax......... Heb liever vrat hij voor mínder geld naar het buitenland gaat dan voor miljoenen naar Ajax.

31 oktober 2014 om 19:15

Vanwaar deze antipathie?

31 oktober 2014 om 19:20

Ajax is geen directie concurrent van Heerenveen dus ik snap ook niet waarom dat erg zou moeten zijn voor jou. Zou je het bijvoorbeeld niet erg vinden als hij naar PSV vertrok?

31 oktober 2014 om 19:22

omdat ajax altijd spelers van ons gek maakt met intresse etc, daarom zullen de meeste supporters hopen dat die naar het buitenland gaat.

31 oktober 2014 om 19:30

Kan ik wel inkomen. Echter, hij wil zelf graag naar Ajax

31 oktober 2014 om 19:40

Staat tot 2019 onder contract. Voor minder dan 15 miljoen gaat ie niet weg, dus dan valt ajax af.

31 oktober 2014 om 19:49

15 miljoen kun je vergeten. Daar moet waarde tegenover staan. Die contractduur van 4 jaar in de zomer is leuk, maar de waarde van het contract en de financiële positie van Heerenveen kunnen echt geen 15 miljoen opleveren. Voor 7 a 8 miljoen gaat hij 100% weg en dat is al vrij veel. Niet dat Overmars dat neer gaat leggen trouwens.

31 oktober 2014 om 20:02

Ajax zal als ze hem al willen halen, er niet meer dan 5-7 miljoen voor betalen dus je kunt best wel eens gelijk hebben in deze. Nadeel voor Heerenveen is wel dat Sinkgraven het niet leuk zou vinden en toekomstige talenten ook niet, spelers willen als ze kunnen nou eenmaal hogerop.

31 oktober 2014 om 20:10

Ja Ajax zal vast wel de media e.d. gebruiken om dat voor elkaar te krijgen. Hij praat er nu al elke week over dat hij naar Ajax wil. In dat opzicht staat Heerenveen echter sterk vanwege de contractduur. Ik gok dat het minimum 7 miljoen is en dat Sinkgraven dan heel hard moet zeuren voordat ze toegeven, als Overmars dat al wil betalen.

31 oktober 2014 om 20:16

@ fl0r..

Dat zijn aannames en nergens op gebaseerd, ik denk in ieder geval niet dat ajax veel contacten heeft met Omroep Friesland. Hij praat erover inderdaad en Ajax heeft interesse zoals in zoveel talenten.

Ik denk dat we Sinkgraven niet nodig hebben, Duarte, Andersen (groeit hard), Klaassen en Serero spelen volgend jaar nog bij Ajax en Nouri, van de Beek en Bay komen eraan. Compleet overbodig en inderdaad erg duur.

31 oktober 2014 om 23:51

Wahaha compleet de weg kwijt jij, voor 15 miljoen heb je een speler van het kaliber Eriksen.

Denk dat Ajax en Heerenveen wel een akkoordje weten te kijgen bij 6-7 miljoen, hem dit seizoen nog laten afmaken bij Heerenveen, Heerenveen volgend seizoen een Ajax speler kunnen huren voor 0 euro.

31 oktober 2014 om 19:21

komt uit Assen, daar slapen veel kindertjes nog steeds onder Ajax dekbedjes dus vergeet het maar die gaat naar Ajax.

31 oktober 2014 om 19:37

Jou kindertjes slapen in Assen in ajax pyama's? Meest nietszeggende reactie van de dag, niet heel Nederland is ajacied Freshzone.

31 oktober 2014 om 22:03

JIj bent kennelijk nooit in Assen geweest dus maargoed ook goed.

31 oktober 2014 om 23:09

Ik woon in Assen en wat je zegt is onzin... Net zoveel Feyenoorders, Groningen en Heerenveensupporters als Ajacieden hoor. Dat overtrokken gedoe ook altijd.

1 november 2014 om 10:00

Assen?
Daar is hij alleen geboren, maar is hij gewoon in Meppel opgegroeid.
Hier in Meppel zijn meer Heerenveensupporters dan supporters van Ajax of Feyenoord. Dus kruip maar weer lekker onder je Ajax dekbedje met je Ajax pyjama en hou op met die onzin.

Zou een uitstekende versterking voor Ajax zijn. Voor Sinkgraven ook het ideale podium om een volgende stap te maken. Hij kan de concurrentie aangaan met Andersen en Klaassen, maar zie hem ook wel eens de Schone-rol vertolken.

31 oktober 2014 om 19:18

hij kan wel meer willen, eerst maar zien of ajax het transferbedrag wil betalen.
anders mooi blijven met nog een contract voor 2 jaar met 1 zijdige optie van nog eens 3 jaar

31 oktober 2014 om 19:21

Ajax is nog niet erg hijgerig geweest, althans, naar buiten toe niet. Hopelijk valt de prijs enigszins mee.

31 oktober 2014 om 19:22

zou rond de 8 liggen nu denk ik

1 november 2014 om 01:12

Gezien het middenveld zou ik hem in de zomer halen natuurlijk afgaand van het seizoen, maar ik wil niet teveel afhangen van spelers als Serero of Duarte.

Al dat geflirt over en weer.

Van mij mag hij van de winter al overkomen. Zou een mooie kwaliteitsinjectie zijn voor op het middenveld en in de strijd om de landstitel.

Sinkgraven - Klaassen - Andersen

Hij kan beter sowieso het seizoen afmaken bij Heerenveen. Dan kijken of hij aan die stap toe is. Hij is ook bij Heerenveen nog niet uitgeleerd. En bovendien krijgt hij waarschijnlijk nog wel een terugval, en dan kan je die denk ik beter bij Heerenveen hebben.

31 oktober 2014 om 19:22

Voor Heerenveen zou het vrij dodelijk zijn. Dan blijft er vrij weinig over en moet je blij zijn met het linker rijtje.

31 oktober 2014 om 19:45

Nee hoor. Op een of andere manier lukt het ons altijd weer om goede spelers te krijgen dus we redden het wel. Komt er weer een nieuw iemand uit de jeugd

31 oktober 2014 om 19:29

Hij moet idd sowieso het seizoen afmaken en eigenlijk nog een extra seizoen spelen. Dit is volgens mij zijn eerste echte seizoen bij Heerenveen dus die krijgt waarschijnlijk nog wel een terugslag. Kan hij beter bij Heerenveen krijgen dan bij Ajax, kan wel eens dodelijk zijn.

Gelukkig bestaan er nog dit soort spelers. Spelers die niet gelijk na een paar goede wedstrijden naar het buitenland vertrekken om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te schrapen. Daley, door jouw acties op het veld en door dit soort uitspraken ben je in mijn ogen een aanwinst voor de sport. En ik hoop dat je van harte welkom bent bij ajax.

Hoop dat hij wijnaldums plek komt innemen volgend seizoen.hopelijk wijnaldum verkopen rond de 12-16 mil en dan sinkgraven voor 5-6 mil binnenhalen!

31 oktober 2014 om 19:34

Goeie deal voor 5 of 6 miljoen naar PSV met een doorverkoop percentage van 50%
Lijkt me een top deal

31 oktober 2014 om 19:41

Zaten jullie niet in geldnoot denk dat ze blij mogen zijn mwt 6 miljoen meer dan wijnaldum heeft gekost..

31 oktober 2014 om 19:53

Geldproblemen?
We kunnen altijd nog 40 miljoen van de gemeente krijgen voor het parkeerterrein!!!

31 oktober 2014 om 19:58

doorverkooppercentage van 50%, dat heb ik in heel mijn leven nog nooit gezien. 20% is wat realistischer

Voor de juiste prijs wat mij betreft ophoepelen!! Wordt niet goed van dat openlijke gelik en geslijm aan het adres van Ajax.

Je staat onder contract bij Heerenveen, als ik het goed heb tot 2019!! Je hebt nog geen eens een vol seizoen eredivisie gespeeld....... Ambitie is prima, dat uitspreken mag best een keer. Maar nu weten het wel Daley. Zeker nog niet klaar voor Nederlandse top getuige bijvoorbeeld de laatste wedstrijd tegen Zwolle(afgezien van die heerlijke pass).

Overigens, het lijkt erop dat de opvolger van Sinkgraven alweer voorhanden is in de jeugd van onze mooie club. Goed bezig met de opleiding!

31 oktober 2014 om 19:38

inderdaad. nu zorgen dat de talenten wat langer blijven dan een jaar nadat ze zijn doorgebroken in het eerste elftal..

31 oktober 2014 om 19:41

Ik ben het 100% met je eens. Het moet maar eens afgelopen zijn dat onze spelers na 10 wedstrijden in het eerste elftal het hoofd helemaal op hol wordt gebracht! Leid zelf een keer normaal spelers op en kom dan niet elke keer bij ons janken. Ik zeg het al jaren onze jeugdopleiding is de allerbeste van Nederland al helemaal als je kijkt naar hoeveel mensen er eigenlijk maar in ons verzorgingsgebied wonen. En idd de opvolger staat al klaar en ik ben het met jou eens dat we zijn naam maar ff niet zeggen voordat hij straks ook al weggekocht is zonder ook maar 1 minuut in het eerste elftal te hebben gespeeld!

31 oktober 2014 om 19:50

die is nog net te jong hoor! maar als daley nou nog ff 1.5 jaar blijft staat een betere inderdaad al weer klaar hahaha

31 oktober 2014 om 20:09

Ik denk dat je een het ander door elkaar haalt, Ajax kan er weinig aan doen dat Sinkgraven graag een stap hogerop wil en deze uitspraken doet. Ajax toont interesse maar dat doen we in zoveel spelers. Dat hoofden van spelers dan op hol worden gebracht, sorry maar wat kan Ajax daar aan doen? Je moet het meer bij Sinkgraven zoeken.

Ik vind de opleiding van Heerenveen overigens erg goed en zie liever eigen talenten dan Sinkgraven bij Ajax, alhoewel ik wel snap dat Sinkgraven graag naar ajax wil.

31 oktober 2014 om 20:55

Bovenal moeten we één ding niet vergeten. Dankzij onze opleiding komt onze club door de barre tijden heen. Ziyech(mooie transfer) en Bilal(domme transfer) brengen dusdanig wat muntjes in het laatje die ons terug gaan brengen naar de subtop. Sinkgraven op termijn idem.

Ongekend hoe al die talentjes klaar gestoomd worden. Geweldig dat wij ze wel vinden en een grote club als Ajax niet. Hoe kan dat?

Feit is wel dat ongeacht hoe lang ze bij de club zitten, enig gevoel van loyaliteit ontbreekt. En maar lullen over ambitie en stappen hoger op. Zal wel horen bij de hedendaagse voetballer......!!!

31 oktober 2014 om 22:10

Bilal kwam juist van Ajax vandaan.. Dat Heerenveen zoveel talenten nu opeens heeft verbaasd me niks. Jong Heerenveen werd niet voor niks kampioen toendertijd.

31 oktober 2014 om 23:53

Dus jij wilt je hele leven voor de Albert Heijn als vakkenvuller of Teamleider blijven werken, terwijl je ook een goedbetaalde goede positie binnen Ahold Europe kan krijgen?
Tuurlijk jongen.

Cruyff had het erover om Klaassen op CM te zetten, zouden Andersen en Sinkgraven daar niet bij kunnen als een soort van xavi en iniesta? Lijkt mij een heerlijk middenveld voor iig de eredivisie.

Ligt het aan mij of worden targets van Ajax altijd eeuwen vantevoren met Ajax in verband gebracht en blij gemaakt, terwijl de seizoen net begonnen is? Hij moet nog 24 wedstrijden. Laat zo'n gassie ook in z'n waarde en focussen op SC Heerenveen.

31 oktober 2014 om 20:10

Ja, dat gebeurd in dit geval door Omroep Friesland, er speelt veel en vaak wat rondom Ajax.

1 november 2014 om 00:47

Ajax had een tijd geleden kenbaar gemaakt dat ze Sinkgraven in de gaten houden, omdat zij hem wel een interessanter speler vinden en zoals je weet blijft de media zich daarin storten.

Ben ik nou de enige die niet zo gecharmeerd is van deze jongen?

31 oktober 2014 om 20:09

Ik zeg kom maar. Vind hem wel een goede voetballer. Serero weg dan is ons middenveld beter

31 oktober 2014 om 20:09

Ik vrees van wel. Hij is echt wel goed, maar niet zo goed als de hype ons wil doen geloven.

31 oktober 2014 om 21:05

Dat dus precies inderdaad. Prima talent, maar wordt teveel gehypet.

1 november 2014 om 07:19

Beetje zoals Vanaken bij ons.

Ook een meer dan aardige voetballer, maar de hype maakt hem ook beter dan hij is.

Echt om kotsmisselijk van te worden.
Bilal, ziyech en nu dit weer. Amper wedstrijden gemaakt en meteen willen ze omhoog. Wees blij dat je kans krijgt zo jong.

Ziyech was ook snel vergeten toen Sinkgraven daar ging spelen, hopelijk gebeurt dat nu ook weer.

31 oktober 2014 om 20:23

Ik snap jouw mening erg goed, Heerenveen zou er goed aan doen financieel wat stabieler te worden zodat ze wat langer kunnen genieten van deze spelers. Uiteraard is niet alleen Heerenveen slachtoffer van snel vertrekkende spelers, Ajax heeft hier ook last van maar dan op een andere schaal.

Ajax wil denk ik salarissen gaan verhogen na jarenlang financieel goed beleid, dat zal mogelijk spelers overhalen een jaar langer te blijven, dan hoeven wij ook minder snel naar bv. Heerenveen te kijken. Ik zie overigens niet waarom wij Sinkgraven moeten halen, tenzij er iemand vertrekt.

31 oktober 2014 om 20:27

Tuurlijk iedereen heeft er last van. Maar je stopt jaren lang tijd/vertrouwen en alles in dit soort jongens. Dan vind ik het schandalig dat dit soort jongens binnen een wedstrijd of 25 hogerop willen gaan.

31 oktober 2014 om 20:31

Je zult er uiteraard behoorlijk geld voor krijgen, maar je wilt ook gewoon genieten van een speler. Ik denk dat het bij de subtop wel wat sneller gebeurd dan bij Ajax, maar ik had ook graag Blind nog een jaar op VM gezien bij Ajax.

Een middenveld met Blind, Klaassen en Andersen was heerlijk geweest.

1 november 2014 om 00:33

Hoezo wees blij dat je een kans krijgt? Als je deze kans zelf afdwingt op trainingen en in wedstrijden dan is dat toch niet dankbaar zijn?! Beide moeten elkaar dan dankbaar zijn! Als deze jongen Heerenveen 8 miljoen kan brengen, wat is er dan 'ondankbaar' aan? Wees blij dat je zulke spelers heb, die houden je club levend!

Kan beter tot de zomer in Heerenveen blijven. Lekker veel spelen en een van de belangrijkste speler zijn. Dan voorbereiding met Ajax en daar schitteren.

Jaa mooizo daley samen met klaassen en riedewald op het middenveld. Bomvol talent!

Hopelijk probeert PSV hem komende zomer naar Eindhoven te lokken. Gezien de potentie en contractduur zal Ajax wel afvallen. Meer dan vier miljoen betalen ze sinds het nieuwe beleid niet voor een speler.
Wanneer Wijnaldum vertrekt, dan is Sinkgraven de logische opvolger.

31 oktober 2014 om 20:29

Ik denk dat ze wel tot 7 miljoen zullen gaan mocht er iemand vertrekken, maar dat is ook hoogst onzeker, ik zie het niet snel gebeuren in ieder geval. Ik zie eerder Nouri en van de Beek debuteren richting het einde van dit seizoen, ik kan niet wachten.

31 oktober 2014 om 23:56

Zou me niets verbazen... Ajax die afhaakt en Overmars die dan met een of andere Q-speler aan komt zetten uit een vaag land.
Of Thommy Oar, met alle respect dat is 3x niks voor Ajax.

ik denk dat deze voetballer prima bij ajax past maar ik denk dat hij deze winter moet worden gekocht en dan tot de zomer stallen bij heerenveen

Hij heeft natuurlijk een super begin van het seizoen, maar ik vind niet dat hij een transfer moet maken in januari. Laat hem maar eens een seizoen goed spelen bij Heerenveen en dan de stap maken naar de top van Nederland.

31 oktober 2014 om 20:57

ik denk ook dat hij pas in de zomer moet gaan spelen bij de nederlandse top (ajax) maar als je de gok neemt om hem nu niet te halen en dan te verhuren kan hij na een hele goede 2e seizoenshelft misschien wel het dubbele waard zijn

31 oktober 2014 om 22:05

Onder de nederlandse top schaar jij alleen maar ajax? Oh oke daarom staan ze nu al 10 punten voor op de nummer 2 hè.

31 oktober 2014 om 23:37

Dat is zeker waar, zeker met Marc Overmars gaat het niet lukken om hem te betalen na een goed seizoen, dan wordt het al te duur. Kopen en meteen terug verhuren aan Heerenveen is inderdaad een optie.

Naar mijn mening moet Ajax deze jongen zeker halen, hoe meer talenten des te groter de kans dat er 1 echt doorbreekt en ze halen het beste in elkaar naar boven. Echter ben ik van mening dat Andersen beter is, die jongen heeft gigantisch veel potentie. Ik zou hem echter wel is samen met Klaassen en Sinkgraven op het middenveld zien.De enorme talentenpool bij Ajax wordt wel duidelijk als ik zeg dat Riedewald, Bazoer, Nouri etc al klaar staan om deze eerstgenoemde jongens al op te volgen.

In de winterstop moet hij sowieso nog bij Heerenveen blijven, liefst daarna nog een seizoen. Banken bij Ajax is nou niet bepaald goed voor zijn ontwikkeling.

Overmars zal waarschijnlijk een hartverzakking krijgen als hij bij Heerenveen gaat informeren voor de vraagprijs.
Nee, ik denk niet dat deze jongen komende zomer (en deze winter ook niet) naar Ajax vertrekt. Past niet in het nieuwe beleid. Over de vier miljoen uitgeven voor een speler doen ze in Amsterdam niet meer sinds de fluwelen revolutie.

31 oktober 2014 om 22:00

Bosche Bol, je bent slecht geïnformeerd. Ajax was bereid om voor Van Ginkel 7 miljoen € af te tikken. Waar haal jij die limiet van 4 miljoen € vandaan?

31 oktober 2014 om 22:11

Volgens geruchten was Ajax dat bereid ja. Hebben ze ook daadwerkelijk 7 miljoen euro afgetikt? En 7 miljoen voor Van Ginkel was een lachertje. Ze hadden net zo goed 25 miljoen euro op Messi kunnen bieden.

31 oktober 2014 om 22:21

Volgens de geruchten was het bod dat Ajax op Van Ginkel uitbracht hoger dan het bod van Chelsea. Van Ginkel ging voor minder dan 7 miljoen € naar Chelsea. Maak je punt even want je kraamt werkelijk de grootst mogelijk onzin uit wanneer je beweert dat Ajax niet meer dan 4 miljoen € wil betalen voor een speler.

1 november 2014 om 00:41

Volgens de geruchten??? De roddels van je buurvrouw zeker, want ik heb nooit iets gehoord van die "geruchten". Wellicht zuig je weer iets uit je duim, denk je niet?

1 november 2014 om 00:49

'Ajax bood meer voor Van Ginkel dan Chelsea' 13-09-2013, 07:55

Als een voetballer in de ogen van Ajax meerwaarde heeft, is de landskampioen nog steeds bereid vele miljoenen euro's uit te geven. ,,Dat hebben we wel bewezen met Marco van Ginkel, voor wie we meer wilden betalen dan Chelsea'', zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars vrijdag in De Telegraaf. ,,Hij wilde dolgraag naar Ajax; Chelsea was zijn eigen keuze niet'', voegt de oud-international daar aan toe.

Bron: fox sports en NuSport

1 november 2014 om 01:58

Hootch, reageer je op Bosche Bol? Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord van Bosche Bol op mijn vraag waar hij die limiet van 4 miljoen € op baseert. Bosche Bol provoceert graag maar is in geen velden of wegen te bekennen wanneer je hem een eenvoudige vraag stelt.

1 november 2014 om 09:15

Ja, ik reageerde op Bosche_bol.

Wat jij zegt over hem klopt precies. Mij was dat ook al opgevallen. Deze lid van VZ zuigt alles uit zijn duim als het over Ajax gaat en als je hem daarmee confronteert dan zwijgt ie.

2 november 2014 om 16:11

Ow, deze vraag. Lekker als je geen bericht krijgt wanneer er op je gereageerd wordt
Ik baseer het limiet van 4 miljoen euro op het feit dat Overmars niet meer dan dat bedrag heeft neergelegd voor een enkele speler.
Dan kan je met geruchten komen over Van Ginkel of een interview met Marc "leugenaar: we gaan deze zomer niet nog een bod doen op Duarte" Overmars, het feit is gewoon dat Ajax sinds de aankoop van El Hamdaoui (5 miljoen euro in de zomer van 2010) niet meer dan 4 miljoen euro voor een enkele speler heeft uitgegeven.
Ajax' goed recht daar niet van, maar spelers als Sinkgraven worden zo dan wel heel lastig om naar Ajax te krijgen. Net zoals eerder bijvoorbeeld Maher en Narsingh.

Overigens, als je mijn posts provocerend vind, dan kan je ze gewoon melden hoor. Dan kunnen de mods beslissen of ik provoceer of dat sommige mensen wel hele kleine teentjes hebben.

Wat toch een vreemd bericht is dit weer. Heel voetbalminnend Nederland weet toch inmiddels wel dat Ajax maximaal zo'n 4 miljoen voor een speler wil betalen.

De prijs, waarvoor Heerenveen hem zal wil laten gaan, zal ongeveer 3 x zo hoog liggen. Van een transfer naar Ajax zal dus nooit sprake van kunnen zijn. Daley is nog maar 19, maar dit zal hij toch ook zelf wel in de gaten hebben. En anders zal zijn vader het hem wel uitgelegd hebben.

Zojuist bij Rtl7 sprak hij zich heel anders uit. Niet dat het onmogelijk is dat hij naar Ajax gaat hoor.

Ajax moet eerst maar eens een reëel bedrag bieden, en niet zoals bij o.a. Dost en Narsingh al heel ver met de onderhandelingen met desbetreffende speler zijn en dat die denken dat ze de overstap gaan maken, en dan met een belachelijk laag bod komen,en de speler teleurgesteld is.

iet wat overschatte voetballer… bakte er tegen cambuur niet veel van iig en in andere livestream wedstrijden van heernenveen viel hij mij ook niet op. Waarom deze jongen zoveel in het nieuws is, is mij een raadsel! Is fysiek niet veel, breekt nauwelijks potten bij Heerenveen, heeft, geen track record… het is allemaal maar afwachten of het uit de verf komt!

1 november 2014 om 00:56

Kijk alleen naar de bal aannamen van deze jongen! Daaraan kan je al zien wat een fantastisch talent dit is!

Nu oppassen Ajax want Marcel Brands' zal ook vast wakker worden nu als jullie interesse tonen en je weet wat dat oplevert (maher narsing)

Tyf op man met je ajax steun heerenveen en blijf nog een jaar

Als je voor blind 17 miljoen betaalt kun je voor sinkgraven op zijn minst 8 of 9 miljoen vragen maar hij gaat naar ajax en die zijn nou eenmaal zuinig dus zal wel een transferdom van 6 of 7 miljoen worden

31 oktober 2014 om 23:40

Je vergelijkt appels met peren. Blind ging naar United en Sinkgraven wil nog niet naar het buitenland. Blind had zich al bewezen bij Ajax en Oranje, Sinkgraven komt net kijken. Van Ginkel ging naar Chelsea voor 5 miljoen € en had meer credits opgebouwd dan Sinkgraven. Gewoon een kwestie van vraag en aanbod gebaseerd op marktwerking. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

1 november 2014 om 08:50

Ik wil zeggen dat er in engeland 10x meer word uitgegeven

Van mij hoeft hij niet per se te komen. Ik denk dat Ajax over genoeg talent beschikt om het zelf op te lossen. Opstelling die ik heb gemaakt is van hoe ik de basisformatie van volgend seizoen zie. Waarbij je op de plek van Riedewald ook Bazoer neer kunt zetten.

Cilessen
V Rhijn
Veltman
Viergever
Boilessen
Klaassen
Riedewald
Fischer
El Ghazi
Zivkovic
Muric

Ajax zal hem in de winterstop halen, verhuren tot aan de zomer, en Duarte erbij betrekken! Duarte zal in de winter al naar Heerenveen vertrekken, waardoor Ajax minder zal hoeven te betalen dan de genoemde bedragen hier! Max 6 miljoen, plus de diensten van Duarte en een extra half jaar Sinkgraven!

Ajax moet die jongen gewoon halen. Ik weet niet of hij beter is als Andersen en verwacht ook niet dat hij Klaassen uit de basis speelt. Daarom zou ik hem gewoon aan Heereveen uitlenen tot hij een niveau heeft dat hij in ieder geval elke week bij de selectie zit. Dat zit hij nu misschien ook wel maar hij zal ongetwijfeld een dip krijgen en dan zal hij er misschien wel voor een tijdje buiten vallen. Dan moet die jongen in jong Ajax zijn wedstrijden spelen voor lege tribunes en dat is niet lekker voor zo een jongen. We moeten uitkijken dat het geen geval Van der Hoorn/Duarte word

Ik denk dat je niet begrijpt dat de situatie's tussen Sinkgraven en Zivkovic duidelijk verschillen

Is die jongen aan het einde van het seizoen voor 20 cent op te halen ofzo ? Anders heeft Ajax helemaal geen interesse toch ? Die gaat gewoon van de zomer de vervanger van Wijnaldum worden bij Psv. Let maar op. Ajax wou toch die Noor, Odegaard ? Die zal wel goedkoper zijn.

De redactie van VZ heeft werkelijk de hele week Sinkgraven al bij Ajax gestald met van die lullige polls en gesuggereerde berichten. En als puntje bij paaltje komt gaat hij naar Twente of Psv. Wie durft er als talent nu nog naar Ajax te gaan. Voordat je het weet sta je in het 2e ,,te wennen aan het Ajax-systeem'' of wordt je verhuurd aan middelmaat. Je moet immers wel dat ellendig trage positiespel van Ajax laten inslijten en volgens de Ajax-methode een balletje leren hooghouden. Niet doen zou ik zeggen... Bovendien, deze jongen kost een behoorlijke transfersom, daar koop Ajax liever 3 middelmatige spelers voor als Van der Hoorn, Duarte, Zimling. Transferbeleid van Ajax, tja.....

Sam en Moos lopen in de Kalverstraat, zegt Moos... ,,heb je het al gehoord van dat talent dat van Heerenveen naar Ajax gaat in januari...... Die gaat niet!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren