Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal en Man United meest waarschijnlijke kandidaten voor Wijnaldum’

Laatste update:

De toekomst van Georginio Wijnaldum ligt mogelijk in de Premier League. De 23-jarige middenvelder van PSV is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhoven, nadat hij al vijf jaar uitkwam voor Feyenoord. Afgelopen zomer wees zijn club een fors buitenlands bod op zijn aanvoerder af en wist het zijn contract te verlengen. Na dit seizoen wil Wijnaldum echter wel hogerop en twee Engelse clubs lijken hem daarbij goed in de gaten te houden.

/

De Daily Express stelt donderdag dat Arsenal en Manchester United kandidaten zijn om Wijnaldum over te nemen van PSV. Zijn contract loopt nog tot de zomer van 2018 en enkele maanden geleden kreeg de Oranje-international een financiële opwaardering. Arsenal en Manchester United zullen dus met een sterk bod moeten komen, om PSV ervan te overtuigen dat Wijnaldum mag vertrekken.

De Britse tabloid claimt dat Manchester United meer kans maakt op Wijnaldum dan Arsenal, vanwege de aanwezigheid van Louis van Gaal. Hij besloot de middenvelder mee te nemen naar het WK 2014, waar Wijnaldum eerst invaller was tegen Spanje en Australië. Vervolgens mocht hij in de basis beginnen tegen Chili, Mexico, Costa Rica en Argentinië: hij miste geen minuut tegen die vier landen.

Woensdag zei Wijnaldum zelf nog dat het niet meer dan logisch is, dat hij na dit seizoen om zich heen gaat kijken. Hij speelde al 196 wedstrijden in de Eredivisie en ook de nodige duels in Europa. “PSV weet ook wel dat ik zo goed als toe ben aan een nieuwe stap. Ik heb de leeftijd ervoor. Ik wil niet te oud naar het buitenland, want ik wil daar ook een paar jaar spelen”, zei de middenvelder in De Telegraaf.

Zou Georginio Wijnaldum meekunnen bij Arsenal of Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Topspeler! Qua gedrag, uitstraling en talent. Hiermee bedoel ik niet dat hij al tot de wereldtop behoort natuurlijk, maar ik ben fan van hem.

30 oktober 2014 om 10:05

Ho ho ho, rustig aan met je enthousiasme. Kijk is naar de bron Daily Express en iedereen weet dat dit een onzin krant is. Wijnaldum is trouwens niet eens klaar voor de top van Engeland, niet de speler die die ploegen kan leiden op het middenveld en kan uitgroeien tot een van de basisspelers. Herrera, Mata en dan wat moet je met Wijnaldum? Wilshere Ramsey Cazorla, dus wat moet je met Wijnaldum? Onzin bericht wat in de wandelgangen hoort. Dit gerucht is de wereld ingeblazen omdat van Gaal hem liet spelen op een WK waar gaat dit over jongens.. Zelfs de Vrij Bruno en Clasie werden hierdoor gelinkt aan United.

30 oktober 2014 om 10:11

@lanvin

Waarom is hij niet klaar voor de top van Engeland? Als Blind,eriksen en Pelle zich zo moeiteloos kunnen aanpassen daar waarom Wijnaldum niet.. ik zou het niet zo gek vinden, alleen is idd de vraag of er wel plaats voor hem is daar, dan zie ik hem liever op het middenveld bij Liverpool.

30 oktober 2014 om 10:11

Eredivisie spelers zijn hot Lanvin, kijk naar Tadic, Blind en Pelle die doen het uitstekend. Samen met Portugal is dit de kweekvijver en ook Wijnaldum zal slagen in Engeland.

30 oktober 2014 om 10:14

Hy zegt niks in zn reactiebover een eventuele transfer. Hy roemt wijnaldum alleen om zn instelling en kwaliteiten. Dus ho ho ho jijzelf..

Wijnaldum is een goeie speler ennte denken dat hy al 7 seizoenen al speelt in de eredivisie. Hij is pas 23 jaar!

30 oktober 2014 om 10:14

Eriksen en Pelle spelen niet in de top van Engeland, en we weten allemaal dat Blind bij United speelt vanwege van Gaal, anders speelde hij gewoon bij Ajax niet doen alsof er zoveel interesse was voor hem..

30 oktober 2014 om 10:15

Eriksen, Pelle en Tadic doen het heel goed maar die spelen alledrie in de subtop. Blind doet het opzich ook wel goed, maar ik twijfel aan hoeveel hij daadwerkelijk toevoegd aan United.

Alle vier die spelers waren verder toen ze uit de Eredivisie gingen dan Wijnaldum nu is.

30 oktober 2014 om 10:20

Jij kijkt alleen maar naar namen, gelukkig doen de toptrainers dat niet. Anders zou er bar weinig talent doorbreken, en spelen de toppers door tot hun 50ste levensjaar.

30 oktober 2014 om 11:09

Southampton zou je inmiddels kunnen scharen onder de topclubs

30 oktober 2014 om 11:27

Alle 4 verder dan waar Wijnaldum? Je onderschat hem nu echt. Ik vind Wijnaldum minstens zo goed als Pelle en Blind, ookal spelen ze op andere posities. Wijnaldum heeft zich ook nog eens bewezen op het WK dat hij een constante kracht kan zijn.

30 oktober 2014 om 11:58


Veste

Hoezo is Southampton nou weer een topclub? Omdat ze lekker meedraaien? Je verwacht toch niet dat ze na de winterstop nog zo hoog staan he? Dan konden we vorig jaar Everton ook maar een topclub noemen.

30 oktober 2014 om 12:59

Zet hem bij real en hij doet gewoon mee

Ik twijfel heel erg of Wijnaldum het niveau nu al aan kan van de Engelse top. Misschien een goede speler voor een club als Southampton, of misschien wel Everton.

30 oktober 2014 om 10:13

Dachten we allemaal ook bij blind, pelle enz. Als hij dit seizoen een beetje een constant niveau haalt moet het kunnen. Wel zou ik united een rare keus vinden aangezien het daar bulkt van de aanvallende middenvelders. Kunnen ze beter clasie halen.

30 oktober 2014 om 10:17

Waarom Clasie? Die zou het niveau al helemaal niet aankunnen, je ziet duidelijk dat hij de Eredivisie nog lang niet is ontgroeit. Als United een goede controlerende middenvelder wil moeten ze voor Vidal of Strootman(mits hij goed terugkomt van zijn blessure) gaan.

30 oktober 2014 om 16:19

Deze redenen had ik in gedachte
-Ik vindt clasie en wijnaldum ongeveer even ver in hun ontwikkeling. Ik zei niet dat hij het niveau aan kan, maar als united wijnaldum goed genoeg vindt dan clasie ook.
-Clasie is juist een controlerende middenvelder, die ze nodig hebben imo
-Vidal en Strootman zijn juist géén controlerende maar box-box middenvelders.

Iedereen haalt die termen door elkaar, maar controlerende/verdedigende/holding middenvelders gaan niet al te veel in de aanval maar hebben als prioriteit de verdedigende organisatie. Vidan en strootman komen overal. Ze scoren, assisten, passen, tackelen enz. Dat is een box to box speler.

Ik vind wel dat ze een strootman nodig hebben maar dan náást een mid die achterblijft.

30 oktober 2014 om 10:37

Tja, als Blind naar United kan zal Wijnaldum daar zeker ook niet misstaan. Vind Wijnaldum als middenvelder een stuk completer.

30 oktober 2014 om 11:29

Wijnaldum is wel een stuk minder dan Mata, Herrera en Rooney (die ook op CAM kan spelen). Blind heeft het geluk dat de Carrick's en de Fletcher's eigenlijk ook tekort komen. Wijnaldum is ook gewoon een heel ander type dan Blind. Denk overigens dat Wijnaldum beter naar, iemand zei het al eerder, Everton of Southampton ofzo kan gaan. Daar zou hij perfect passen qua niveau verwacht ik.

30 oktober 2014 om 12:54

Wijnaldum, een gast waar nog nooit iemand van gehoord heeft in Engeland, zal zeker wel misstaan naast Rooney, Mata en Di Maria!

31 oktober 2014 om 10:55

Gelukkig hadden ze allemaal al gehoord van Tadic en Pelle in Engeland. Wat een non-argument.

31 oktober 2014 om 14:50

Ik vind Herrera niet veel beter dan Wijnaldum eerlijk gezegd.
Heeft mij ook niet echt overtuigd bij Manu.
Mata speelt de laatste tijd ook niet geweldig. Hij is een schim van de Mata die ik bij Chelsea heb zien spelen.
Ik denk wel dat Wijnaldum wel kans maak op speeltijd als ik het zo afweeg. Je moet niet vergeten dat Manu nog niet een type middenvelder als Wijnaldum heeft.

Met de nodige concurrentie die hij bij beide clubs heeft zie ik hem eerder bij een Tottenham of iets dergelijks ervaring op doen.. Of misschien zou Southampton wel iets voor hem zijn? Deze jongen komt er in elk geval wel!

30 oktober 2014 om 12:01

Ja maar bij southampton zou die tadic eruit moeten spelen..zie ik niet zo snel gebeuren als je kijkt wat tadic daar nu aan het doen is.

30 oktober 2014 om 13:11

Onzin. Bij Soton speelt Tadic op de LW. Hij zou Schneiderlin eruit moeten spelen, en dat is gewoon onmogelijk.

Bij Arsenal trouwens ook, daar heb je Wilshere, Ramsey, Ozil en Cazorla. Bij United heb je Herrera, Fellaini en Mata, dus daar gaat ie ook niet veel spelen.

Mijn gevoel zegt dat hij het niet gaat redden. Op het wk vond ik hem bijvoorbeeld vrij matig en hij presteert nou niet al jaren fantastisch in nederland.

30 oktober 2014 om 12:50

Op het wk speelde hij ook niet op zijn favoriete positie waar hij goed speelt. Wijnaldum moet je op tien zetten. In de oefenwedstrijd tegen ecaudor geloof ik speelde hij daar en deed hij het prima. Man utd is te hoog gegrepen, daar spelen mata en di maria gewoon prima. Maar bij arsenal kan hij wel mee, of bij een club als everton, southampton of newcastle.

31 oktober 2014 om 14:52

Sneijder was op het WK niet veel beter..... dus dat zegt niet veel.

Ga toch weg. Ik wil spelers zien van het kaliber Viera, Bergkamp, Henry, Pires, Campbell, Lehmann en Ljungberg. Dat is Arsenal en dat moet het streven zijn. Met alle respect naar Wijnaldum, maar laat die jongen lekker voor Everton spelen.

30 oktober 2014 om 10:09

Everton streeft inderdaad naar een hoger niveau, a la Dortmund, dan Arsenal dat doet. Misschien zit een Wijnaldum wel beter op zijn plek daar.

31 oktober 2014 om 13:50

Ach, prima als je wat wilt provoceren. Zal mij een zorg wezen. Niks ten nadele van Everton, prachtige club. Ik ga er maar van uit dat je zelf ook inziet dat je onzin verkondigt.

31 oktober 2014 om 16:10

Je kan het onzin vinden

Laatste overwinning van Arsenal was 3 jaar geleden op Everton?

Denigrerend doen over een team waarvan je hoort te weten dat die zich vaak met de beste van Engeland kan meten en dus stappen heeft gemaakt qua spel, spelers, beleid en trainer. Ze streven dus op een consistente manier naar de top en een ideale (tussen)stap voor iemand die naar de top wil.

Arsenal daarentegen staat al jaren met lege handen en moeten nu al 4 jaar een goede dmf hebben, wat voor mij een blijk is dat ze niet echt naar de top streven.

Verwachte tegenargumenten; "fa cup" en "kijk naar Liverpool".
Kan ik alvast kort op reageren: ik bedoel landstitels en CL finales en we hebben het niet over Liverpool maar Everton en Arsenal

30 oktober 2014 om 10:09

die tijden zijn voorbij bij Arsenal, de beste spelers gaan nu toch naar andere clubs, en de grote spelers die komen, moest eerst een flinke zak geld tegenover staan.

30 oktober 2014 om 13:14

Voor alle topspelers betaal je veel salaris. En Sanchez, onze grootverdiener, verdient bij Arsenal welgeteld 130.000 euro per jaar meer dan dat hij bij Barcelona kreeg. Dus ja, hij komt naar Arsenal voor het geld.

En iedere topspeler wil gewoon een fatsoenlijk salaris. Arsenal kan, als het dat wil, salarissen van boven de 250.000 pond per week geven. Maar dat wil het niet, en terecht ook.

30 oktober 2014 om 13:46

niet elke topspeler hoor, kijk naar Totti, Pirlo,pogba,de Rossi, Vidal,buffon El sharaawy. allemaal toppers maar konden ergens ander veel meer verdienen.

30 oktober 2014 om 14:25

@maurootje

Niet te vroeg beginnen met namen zoals Pogba, Vidal en El Sharaawy zou ik adviseren. Totti, De Rossi, Pirlo en Buffon hebben het wel bewezen.

Vidal en vooral een Pogba is een kwestie van tijd voordat ze weg gekocht worden.

30 oktober 2014 om 14:55

maar goed, genoeg goede spelers die niet voor het grote geld spelen gelukkig

30 oktober 2014 om 10:11

Je leeft teveel in het verleden, spelers van dat caliber komen niet zo makkelijk meer naar Arsenal en zijn bovendien erg schaars. Bovendien zal Wijnaldum echt niet gelijk gehaald worden als basisspeler, maar bijvoorbeeld als vervanger van Rosicky die toch wel erg oud aan het worden is.

30 oktober 2014 om 10:29

Sanchez?

30 oktober 2014 om 10:29

Tevens hebben wij Wijnaldum totaal niet nodig. Genoeg spelers en ook nog genoeg talenten.

30 oktober 2014 om 10:51

Uitzondering uiteraard

30 oktober 2014 om 13:18

Sorry, waarom Wijnaldum halen als vervanger voor Rosicky als je ziet wat er op die positie in de jeugd rondloopt, en trouwens ook nog bij Arsenal zelf

Voor de 6 posities op het middenveld en in de aanval hebben we Wilshere, Ramsey, Arteta, Diaby, Coquelin, Flamini, Ozil, Sanchez, Walcott, Oxlade, Podolski, Campbell, Giroud, Welbeck, Cazorla, en dan in de jeugd nog spelers als Gnabry, Willock, Crowley, Akpom, Zelalem, Nelsson, Donavon en Sheaf. Ja, talenten, maar een Wijnaldum is gewoon niet nodig. Een DMF wel, maar dat is Wijnaldum niet.

30 oktober 2014 om 17:20

Die is wel goed, maar lang niet zo goed als henry of bergkamp waren.

Lijkt mij dat die clubs nog iets te hoog gegrepen zijn op dit moment. Wellicht is het beter bij een subtopper (ok arsenal en manu zijn nu qua positie ook wel subtoppers maar normaal gesproken niet) te beginnen, daar ook langzaam boven de rest uit stijgen en dan een volgende stap maken. Wijnaldum heeft zich geweldig ontwikkeld, maar dit is in vergelijking met andere talenten niet heel snel gegaan. Is verder ook niet erg natuurlijk, misschien wel beter zelfs, maar een heeel grote stap is wellicht wat te veel in een keer.

De Spurs zal zijn niveau zijn. Komende zomer voor 15 miljoen verkopen.

30 oktober 2014 om 10:12

Lijkt me ook een goede prijs. Hopelijk haalt PSV er minstens 15 miljoen uit, liever meer natuurlijk.

wij overschatten de premier league enorm, onze beste spelers doen het echt fantastisch in het buitenland de laatste jaren, we moeten de prijzen opkrikken

30 oktober 2014 om 10:12

Of is het voetbal in de premier leauge gewoon iets wat de spelers uit Nederland goed ligt? Prijzen opkrikken ben ik het met je eens, maar je moet niet gaan denken dat de top van Nederland het goed zou doen in de premier league.

30 oktober 2014 om 10:24

Ik denk dat de top 3 van NL (Ajax, Feyenoord, PSV) best mee kan doen om de top 7 in Engeland en uiteindelijk misschien wel meer (als ze dezelfde inkomsten krijgen als ploegen uit de BPL). Dan kunnen ze op de zwakkere plaatsen ook is een vervanger halen.

30 oktober 2014 om 10:32

Sorry maar op een normale competitie dag maakt de gehele top 7 gehakt van de top 3 van Nederland. Ajax op een CL avond is geen Ajax op een competitiedag

Everton, Tottenham, United, City, Liverpool, Arsenal, Chelsea met daarachter goede teams zoals Southampton en Swansea. Maak je borst maar nat .

30 oktober 2014 om 11:21

Wat Schop zegt!

30 oktober 2014 om 11:26

Alleen op fysiek al zouden Nederlandse clubs al afgeslacht worden.
Kijk voor de gein is rond wat er in Engeland op het middenveld staat. Capoue, Wanyama, Sandro, Fer, Touré, Sissoko etc etc etc. Beesten van 188+

Komen onze Eredivisie ploegen aan met Clasie's, Serero's en Hendrixen op het middenveld. En dan hebben we het nog niet eens over voetbaltechnisch....

Nederlanders topclubs zouden ergens onder in het rechterrijtje van de PL bungelen.

30 oktober 2014 om 11:33

Over de fysiek heb je zeker gelijk, maar voetbaltechnisch?? Los van Chelsea, Manc, Manu, Arsenal en Tottenham zijn op technische gebied misschien verder, maar een QPR of Sunderland of zelfs de subtop zijn op technisch gebied mischien zelfs slechter dan de 3 Nederlandse topclubs.

30 oktober 2014 om 11:34

Nederlandse clubs en spelers zijn tactisch desalniettemin wél sterk. Qua fysieke kwaliteiten komen ze wel tekort, zeker. Maar zeggen dat Ajax, PSV en Feyenoord ergens onder in het rechterrijtje van de PL zouden bungelen vind ik lachwekkend. Burnley, Qpr, Leicester, Sunderland, Crystal Palace, Wba.. zijn echt niet beter.

30 oktober 2014 om 11:59

Denk dat ze onder de top 7 zouden komen.. zou wel goed zijn.. zouden de jongetjes mannen worden

30 oktober 2014 om 13:21

Ajax zou zo net top 10 halen, Feyenoord en PSV niet. Fysiek leggen ze het gewoon af, en het voetbal in Engeland gaat ook gewoon een stuk sneller. En ook niet alle spelers die vanuit Nederland naar Engeland vertrekken redden het. Afonso Alves bijvoorbeeld, topscorer in Nederland, in Engeland een totale flop.

30 oktober 2014 om 18:49

Huh he? Huh? Waarom jezelf tegenspreken. Wij hebben Bruma, Locadia, Depay, Willems en Wijnaldum fysiek allemaal echt sterk. Ajax heeft Sigi.. ?

30 oktober 2014 om 10:36

Het is ook weer niet dat de Nederlandse spelers direct bij de Engelse topclubs komen, meestal gaan ze gewoon naar de middenmoot. Behalve Blind dit seizoen.

Denk dat Wijnaldum wel kans op een basisplek maakt in het huidige Arsenal als hij zijn ontwikkeling sinds het WK voort weet te zetten. Man Utd is beter ivm Louiske, maar daar is de concurrentie nog groter.

Overigens denk ik niet dat dit waar is, want de zomer duurt nog lang en eerder zie ik hem niet weggaan. En men kan ook lekker aan het speculeren, nadat PSV te kennen heeft gegeven dat ze biedingen hadden ontvangen voor hun spelers. 1 1=2

30 oktober 2014 om 13:22

Schop, schat jij Wijnaldum beter in dan Wilshere, Ramsey, Ozil en Cazorla? Ik niet. En hij is absoluut geen DM, dus hij is niet nodig.

30 oktober 2014 om 14:17

In een 4-2-3-1 opstelling, wat ik het beste vind voor Arsenal en hoe ze ook tegen Sunderland speelde, met Flamini en Arteta op de 2 meer verdedigende plekken, vind ik Wijnaldum wel kans maken.

Ik zei alleen wel als hij zijn goede ontwikkeling voort zet.

Sowieso moeten ze vervangers halen op die DM plekken, want Arteta en Flamini schieten te kort en Ramsey, Cazorla en Wilshere horen gewoon meer naar voren te staan. Je kunt ze wel op 1 van die 2 plekken zetten, maar dan is het niet in balans en benut je hun kwaliteiten niet optimaal. Hetzelfde als je Ozil op de zijkant zet.

Maar dat is misschien mijn mening, want ik vind dat Arsenal teveel spelers voor de binnenste aanvallend posities heeft. Cazorla, Ramsey, Ozil, Wilshere komen voor mij het beste tot hun recht op de 10 positie of daar in de buurt.

Je kunt wel 4-1-4-1 spelen, dus met 2 aanvallende middenvelders op die middelste plaatsen, maar dan heb je echte wingers nodig op de zijkanten en een echte stofzuiger op de DM positie en dat heeft Arsenal niet. Sowieso vind ik het dan wel uit balans.

De opstelling laat voor mijn inziens zien hoe ze het meeste in balans zijn op dit moment en een Wilshere die verdedigende taken voorop stelt en dus eigenlijk zijn kwaliteiten vergooit. En minimaal 1 echte winger (sanchez) die het veld zo breed mogelijk probeert te houden want 2 eigenlijk centrale middenvelders op de flanken is vragen om problemen.

Hoop dat je me begrijpt

keeper
Verdediger
Verdediger
Verdediger
Verdediger
Wilshere
Flamini
Sanchez
Ozil
Ramsey
Welbeck
30 oktober 2014 om 18:50

Hier heb je wel deels gelijk in vind ik. Maar dan nog zou Wijnaldum er nooit passen. Bovendien heb je over Ramsey geen gelijk want dat is een b2b speler die ontzettend veel meters maakt, en absoluut geen 10. In die 4231 opstelling hoef je wat mij betreft ook zeer zeker geen 2 dmf's (alleen in top wedstrijden kan dat handig zijn), maar 1 b2b en 1 dmf. Voor de b2b positie komen Ramsey en Wilshere in aanmerking, en voor de dmf moeten 2 spelers worden aangetrokken. Dan is er naar mijn mening zeker balans in het elftal. Cazorla is absoluut een 10, die redelijk op de wings kan. Ik zie dan ook liever Cazorla als back-up van Ozil en een winger links en rechts ipv een middenvelder daar.

31 oktober 2014 om 10:30

Ja dat bedoel ik dus, want dan zouden eigenlijk Ozil en Cazorla moeten strijden voor die plek op 10 en Ramsey en Wilshere voor de plek B2b naast de dmf.

Dus voor het mooie heb je dan een linker buitenspeler nodig, dus geen draxler, waar Wenger raar genoeg van gecharmeerd is, en een dmf waar flamini en arteta niet aan kunnen voldoen.

Wenger is eigenwijs en wil Ramsey, Wilshere, Cazorla en Ozil in 1 team passen maar dat gaat gewoon niet.

2 spitsen systeem zit er al helemaal niet in bij d'n proffeseur

Niet nodig bij Arsenal waar ze al genoeg spelers op zijn positie hebben.

ik denk dan dat Manu het beste voor hem is. zker met een nederlander aan het roer. Manu is sws al een rare weg ingeslagen met spelers zoals Blind,fellani,smalling,young,anderson, en straks misschien ook Wijnaldum, allemaal "leuke" spelers, maar dit is toch niet het niveau waar ze naar streven of wel?

30 oktober 2014 om 10:40

Over welke weg heb je het? Young, Smalling, Anderson van Ferguson, Fellaini van Moyes of Blind, Falcao, Di Maria, Rojo, Herrera van Louiske? Allemaal leuk en aardig lukraak spelers opnoemen, maar er zit niet echt een gedachte achter.

Fellaini afgelopen 2 weken indruk gemaakt, Blind doet dat sowieso al heel het seizoen, Smalling is jeugdspeler en met het vertrouwen van Louiske een stuk sterken en Young en Anderson zijn allang vervangen en on hun way out.

Afgezien van een paar plekjes in de verdediging, staat er toch wel een topteam in wording. Zie opstelling. Dan heb je Mata en Falcao nog op de bank.......

Met 2 top aankopen zie ik ze meestrijden om het kampioenschap (volgend jaar) en meer dan redelijk mee doen in Europa. City en Chelsea kunnen hun borst nat maken in de tweede seizoenshelft denk ik.

De Gea
aankoop
Aankoop
Jones
Shaw
Herrera
Blind
Di Maria
Rooney
Januzaj
Van Persie
30 oktober 2014 om 10:59

Blind en Herrera zijn ook van een te laag niveau. Herrera is zeker een goede voetballer, maar moet echt wel wat beter naast zich hebben dan Blind. Fysiek worden ze afgeslacht en ze worden overlopen door de topteams op het middenveld.

30 oktober 2014 om 11:17

Smalling is wel degelijk gekocht hoor. Wat mij betreft ook gewoon een solide verdediger waar nog rek in zit. Centraal vind ik hem niet slecht. Vorig seizoen veel misbruikt op rechtsback en daar bakte hij er weinig van.

In Smalling zie ik zeker nog wel toekomst, al zal het geen absolute wereldtop worden.

30 oktober 2014 om 11:18

Blind goed? balletje breed en naar goede kleur spelen is dat wat Manu nu van spelers vraagt? dan worden het nog magertjes de aankomende jaren..

en felliani 2 weken goede indruk? ik ken ene Bakkali die ook 2 weken leuk indruk maakte, sindsdien niks meer van gehoord.. voor alle duidelijkheid: laat hem maar eerst een tijdje langer indruk maken.

en Smalling is misschien wel een jeugdspeler maar man man wat is hij matig koop dan gewoon een goede Cv.

en het zegt genoeg dat jij het slecht "meer dan redelijk"wil doen, er waren tijden dat Manu gewoon voor de CL moest en wilden gaan.
Manu is niet meer het Manu die het ooit was.

30 oktober 2014 om 13:25

Aldus een fan van Milan.

Blind is geen hele goede speler, maar wel een nuttige. Geen fysiek sterke breker, een voetballende breker.

30 oktober 2014 om 13:50

@maurootje

Je vergeet te zeggen dat jou eerste punt kant nog wal raakte, want je kunt een aankoopbeleid van 3 verschillende trainers niet over 1 kam scheren.

Blind goed? Ja zeer goed en groeit enorm in zijn spel. Geen mooie speler, maar wel een nuttige en daar kan ik ook van genieten, jij niet zoals ik dat lees. Louis heeft hem niet voor niets gekocht en opgesteld.

Fellaini, veel blessures en weinig kansen gehad en liep hand in hand met de kritiek op Moyes, dus afschrijven vind ik te vroeg inderdaad. Bakkali heeft daar weinig mee te maken haha.

Smalling dus geen jeugdspeler, maar zoals Sammerens zegt; "er zit nog rek in" met een trainer als Louis van Gaal.

Meer dan redelijk (dubbele aanhalingstekens gebruik je trouwens als je iets citeert) ? Je schijnt te vergeten dat Man Utd in een overgangsfase zit na het tijdperk Ferguson en een zooi met united routiniers die ermee stopte. Je kunt dan niet ineens een heel team kopen dat CL waardig is. Dat is een illusie die veel mensen hebben. Voetbal is geen spelletje Fifa.

Die tijden komen wel weer, want zo te merken is het geld er, wat belangrijk is om spelers te kunnen houden en aankopen te doen als dit nodig is. Maar er is ook een trainer er, die het toch nog redelijk op de Man utd manier probeert te doen. Jongens laten debuteren vanuit de jeugd en een echte kans geven.

Team kun je bouwen en er jaren plezier van hebben of door te kopen,kopen, kopen en het jaar erna weer te kopen, kopen, kopen a la City.

@gooner4

Man, bij die opstelling likt een Arsenal en Liverpool fan op het moment ook zijn vingers af hoor

Mocht dit op waarheid berusten (wat ik betwijfel) dan lijkt me United de beste optie, alleen maar omdat van Gaal daar zit. Voor beide teams komt ie tekort en is de concurrentie moordend. Zeker op het middenveld van Arsenal gaat ie vrij weinig spelen. United zou zich overigens meer moeten richten op topspelers als ze al iemand halen.

Ik denk dat hij dan beter naar United kan gaan. In combinatie met Louis en het gebrek aan zijn type speller op het middenveld. Bij Arsenal lopen er al meerdere spelers zoals Wijnaldum rond die daarnaast vrijwel allemaal Brits zijn waardoor het moeilijk wordt een basisplaats te veroveren.

Hoe dan ook denk ik dat het beter is voor Wijnaldum om eerst te wennen aan het buitenland bij een iets lagere club, zoals Tottenham of in Spanje bijvoorbeeld Sevilla. Dan is de druk om meteen te presteren lager. Daarnaast heeft Wijnaldum vroeger aangegeven snel te kampen met heimwee en het moeilijk vind om naar het buitenland te verhuizen, dus dan kan wat minder prestatiedruk goed voor hem zijn.

30 oktober 2014 om 15:38

@ruuudd
Middenveld van Arsenal allemaal Brits? Alleen Wilshere en Ramsey zijn Brits. Verder op het middenveld heb je Ozil, Cazorla, Arteta, Flamini, Rosicky en Diaby.

30 oktober 2014 om 15:59

Onder spelers zoals Wijnaldum schaar ik dan ook Wilshere en Ramsey en in mindere mate The Ox, voila allemaal Brits.

Özil en Cazorla zie ik meer als echte nummer 10, waar ik Wijnaldum meer als een verbindende middenvelder zie.

Vind hem niet echt gemaakt voor Engeland zie hem liever eerst bij Valencia Sevilla of atletico Madrid

Waarom zegt iedereen dat hij het beste bij United past? We hebben al genoeg (aanvallende) middenvelders, in de basis zou hij dus toch niet kunnen spelen. Dat is gewoon zonde voor zijn carriere, hij kan beter naar een subtop gaan waar hij wel aan speeltijd toekomt.

Goede speler. Probleem voor hem is dat er een overload is aan creatieve, aanvallende middenvelders. Daarnaast zijn het vaak spelers die ook op de zijkant kunnen spelen, gedurende een wedstrijd of een gedeelte van de wedstrijd. Zie Silva, Santi, Mata, Iniesta, Oscar etc.

Wijnaldum kan niet dezelfde invulling geven aan die positie als bovenstaande namen. Basis spelen bij een topclub zou daarom een lastig verhaal worden, denk ik.

30 oktober 2014 om 11:57

Wijnaldum is nog jong en heeft veel kwaliteiten. hij is geen technicus als Silva,
Santi, Mata en Iniesta. Maar desondanks zie ik hem het niveau van Arsenal
wel makkelijk halen. Hij zou een prima vervanger zijn voor Rosicky die ondertussen
al 34 jaar is.

30 oktober 2014 om 12:04

Precies: Op de bank dus. Dat moet je niet willen, kies dan een club als Everton of Southampton.

30 oktober 2014 om 13:29

Alsof Ozil alle 60 wedstrijden per seizoen speelt. Als Wijnaldum komt
zal hij heus wel zijn kansen krijgen en als Ozil dan nog steeds als
een natte krant door blijft spelen kan Wijnaldum Ozil makkelijk uit
de basis spelen.

30 oktober 2014 om 18:55

Jij vergeet voor het gemak even dat Cazorla de back-up van Ozil op 10 is? Verder heb je nog Rosicky en Wilshere die daar kunnen spelen. En als Wenger nog meer grapjes blijft uithalen dan staat Sanchez daar ook als het moet (zoals afgelopen zaterdag, terwijl Cazorla dan LAM staat.....). Daar zie ik Wijnaldum niet veel kansen krijgen en dat is zeer zonde. Ik zie hem liever bij een Everton of Southampton waar hij veel speeltijd kan krijgen

Zou bij allebei op de bank komen.. hij kan beter naar everton ofzo

Wijnaldum is jong en een goede speler maar het probleem is kan hij de druk van een grote club aan en is hij überhaupt wel goed genoeg om voor United te gaan spelen ik denk het niet eerlijk gezegd. Bij United komt hij waarschijnlijk op de bank terecht want die hebben al genoeg kwaliteit op het middenveld en in de aanval. United kan beter een goede verdediging aanschaffen!

Wijnaldum had nooit moeten overstappen van Feyenoord naar PSV. Als hij de afgelopen 3 jaar bij Feyenoord was gebleven had hij zich onder Koeman prima verder kunnen ontwikkelen, persoonlijk maar ook sportief, PSV heeft het immers al die jaren belabberd gedaan. Nu heeft hij eigenlijk 3 jaar stil gestaan, gekozen voor het geld van PSV, wat hij nu moet bezuren.

Wijnaldum kan dat makkelijk aan ben ik van overtuigd, hoe hij zich heeft ontwikkeld bij PSV is echt niet normaal! En alle talenten moeten een voorbeeld nemen aan Wijnaldum, eerst jaren voetballen in de eredivsie en hier een bepalende speler worden. Nu is het zeker tijd voor de stap.
Eigenlijk was deze zomer het al tijd voor Wijnaldum, hij debuteerde al op 16 jarige leeftijd in de kuip en is nu 23. 7 jaar eredivisie ervaring.

30 oktober 2014 om 13:09

Ontwikkeld bij PSV?? Wat een onzin. Het 1e jaar matig gevoetbald, 2e jaar continue geblesseerd, net als nu in zijn 3e jaar. Had nooit naar PSV moeten gaan.

30 oktober 2014 om 13:58

Toen die bij Feyenoord wegging vond ik dat echt niet erg, want Wijnaldum speelde dat laatste seizoen erg slecht. Alleen heeft Wijnaldum bij PSV toch echt weer laten zien wat voor een talent hij bezit hoor, heeft zich echt wel goed ontwikkeld.
En dit is zijn vierde jaar trouwens bij Psv. De eerste twee jaren speelde die gewoon erg goed en vorig jaar was die geblesseerd mede daarom was PSV ook zo matig.

Teams als Chelsea en Atletico Madrid passen beter bij Wijnaldum.
Wijnaldum is een fysiek sterk, heeft loopvermogen en kan erg goed voetballen. Maar het belangrijkst, hij heeft een hele gedisciplineerde wedstrijdinstelling. Bij teams als Chelsea en Atletico Madrid hebben ze dat soort spelers graag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren