Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV mag zich gelukkig prijzen dat Feyenoord zondag op visite komt’

Laatste update:

PSV leek na een indrukwekkende inhaalrace hard op weg naar de tweede plaats in de Eredivisie, maar inmiddels is die plek stevig in handen van Feyenoord. De Rotterdammers pakten uit de laatste vijf wedstrijden alle vijftien punten en nemen het zondag in Eindhoven op tegen nummer vijf PSV.

/

De Brabanders gingen de afgelopen weken onderuit tegen FC Groningen en sc Heerenveen, terwijl Feyenoord weer helemaal in vorm lijkt. Toch zijn de gebroeders Van de Kerkhof ervan overtuigd dat het elftal van de tijdelijke eindverantwoordelijke Ernest Faber het getroffen heeft met het bezoek van trainer Ronald Koeman en zijn ploeg. “PSV mag zich gelukkig prijzen”, vertelt de oud-international aan Omroep Brabant.

“Er had geen betere ploeg dan deze tegenstander uit de topdrie op visite kunnen komen”, vervolgt Van den Kerkhof, die uitlegt waarom de ontmoeting met Feyenoord zulk goed nieuws is. “Iedereen zal geweldig gemotiveerd zijn en PSV kan goede zaken doen. Dit is de laatste kans die ze nog hebben.” PSV zal FC Twente of Vitesse moeten achterhalen om aan de play-offs voor een ticket voor Europees voetbal te ontkomen.

Denk je dat PSV gaat winnen van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je graag ziet dat Psv verliest dan moet je blij zijn dat Feyenoord op bezoek komt inderdaad.

7 april 2014 om 09:45

Denk dat psv wint .en wij van ado dan zijn wij weer kampioen .dus ik denk en ga voor 3. 1 psv en dat zeg ik omdat wanneer feijenoord moet winnen dan winnen ze juist nooit vandaar dat ik winst psv denk

7 april 2014 om 09:50

Ik denk ook dat Feyenoord verliest van PSV en dat Ajax zondag kampioen wordt. Het is heel leuk om een serie overwinningen neer te zetten tegen de wat zwakkere broeders van de competitie maar wanneer het er echt om gaat laten ze het bij Feyenoord wel heel vaak liggen. Daarnaast vind ik nog steeds dat PSV simpelweg beter spelersmateriaal heeft dan Feyenoord. Een overwinning voor PSV lijkt mij dus heel logisch.

7 april 2014 om 10:04

Ik verwacht een gelijkspel in Eindhoven, en Ajax-winst in Amsterdam.

7 april 2014 om 10:37

zwakkere broeders???

Heerenveen en Groningen en dat zonder Pelle.. Die zelfde teams waar Psvvan verloor de afgelopen 2 weken. PSV een btere selectie? Waar als ik vragen mag?

Feyenoord is gewoon beter en zie ik ook gewoon winnen van Psv.

PSV heeft wel 8x gewonnen maar nooit weten te oevrtuigen daar in. Dat zie je nu de afgelopen 2 weken dus ook weer.

7 april 2014 om 10:40

maar nu de druk bij psv is toegenomen hebben ze ook 2x op rij verloren he,
een overwinning van psv is dus niet heel logisch want voor psv staat er meer op het spel dan voor feyenoord want die hebben een voorsprong opgebouwd dat ze nog mogen verliezen....

7 april 2014 om 11:22

@eerlijk010

Ik vind dat je wat neerbuigend bent naar andere.

Zo “gewoon” is het namelijk niet dat feyenoord wint in Eindhoven.
Feyenoord is een ploeg die elke wedstrijd kan verliezen.
Nog niet zo gek lang geleden werd er nog dik verloren van psv. Nu weet ik wel dat er andere ploegen op het veld staan, maar zo neerbuigend doen naar de op een na succesvolste club van Nederland vind ik echt niet netjes.

Daarbij is feyenoord naar mijn idee zonder die vervelende man veel beter.
Het is in mijn ogen ook niet toevallig dat alle wedstrijden zonder die leipo vlekkeloos en moeiteloos verlopen zijn voor feyenoord.

Koeman zou er slim aan doen wanneer hij deze jongen thuis laat dit weekeinde

7 april 2014 om 11:32

Afca ga jij even appels met peren vergelijken anders en haal het resultaat van een paar jaar geleden erbij, alsof dat nu nog relevant is.

Het voordeel voor Feyenoord is dat ze zondag dramatisch hebben gespeeld maar wel 3 punten gepakt hebben. De wedstrijd voor ajax speelde ze geweldig en iedereen bij Feyenoord weet dat het een week daarna misgaat. De kans is dus wat groter dat ze tegen psv wel een goede wedstrijd spelen. En buiten die desastreuze uitslag heeft Feyenoord tegen psv altijd betere resultaten gehaald dan tegen ajax.

7 april 2014 om 11:34

Nee, jij wil graag dat Koeman Pellè thuis laat. De afgelopen weken is gebleken dat Te Vrede bij lange na niet zo goed is als Pellè.

Ze hebben weliswaar gewonnen zonder Pellè, maar die wedstrijden hadden ze met Pellè ook gewonnen. Misschien zelfs ruimer gewonnen.

7 april 2014 om 11:48

@afca020

Grappig hoe letterlijk elke ajacied 2 seizoenen lang heeft volgehouden dat Feyenoord niks voorstelt zonder Pelle.

Toevallig is Feyenoord nu (heel toevallig nu meerdere mensen in de media zeggen dat Feyenoord beter is zonder Pelle) naar jou idee beter zonder Pelle?

Ga je mond spoelen als je alleen maar met de massa meepraat.

7 april 2014 om 11:50

@duurtlang

Waarom zou ik dat graag willen? Die logica ontgaat mij een beetje?
Welk belang heb ik erbij van hoe feyenoord presteert?

Het liefste heb ik dat feyenoord wint, zodat Ajax in een uitwedstrijd kampioen kan worden. Verder maakt het me allemaal echt geen fluit uit wat andere doen.
In tegenstelling tot vele andere mensen hier kijk ik namelijk liever naar de prestaties van me eigen club in plaats van naar andere.

Zeker als het om Ajax gaat is de haat groter dan de liefde voor de eigen club.
Zag je gister ook bij Vitesse, juichen omdat feyenoord voorstond?! Hoezo dan dat is alleen maar nadelig?!

Of 4 jaar terug dat de fans van feyenoord de eigen spelers gingen bedreigen dat ze niet mochten winnen van Twente omdat anders Ajax kampioen zou worden?!
Het moet allemaal niet veel gekker worden denk ik dan.

Maar voor jou is het misschien heeeeel moeilijk te begrijpen maar ik hou van me eigen cluppie, hou me daar mee bezig en wat andere doen? Ach ze zien maar. Dus nee ik hoop niets, ik adviseer alleen. Koeman moet lekker doen wat hem het beste lijkt, boeit me geen fluit wie 2e of 18e wordt echt niet.

Sowieso kijk ik alleen naar mezelf of naar boven, nooit naar onder

7 april 2014 om 11:53

@tombundy

Ik zeg juist dat ze onder pelle Niet beter zijn.

En ik verander ook niet van mening, heb hem altijd al een flapdrol gevonden en een nare man.
Als je nog nooit wat bereikt heb in je teleurstellende carrière maar je hebt wel zo'n attitude, daar hou ik niet van.

Ik heb deze man nooit wat gevonden, dus check je feiten

7 april 2014 om 12:22

Feyenoord moest de laatste 5 wedstrijden winnen en dat hebben ze ook gedaan, dus wat jij zegt dat klopt niet (meer).

Dat het een moeilijke pot zal worden is duidelijk, zoals PSV speelt de laatste tijd zal aankomende wedstrijd niets van te zien zijn, een top wedstrijd spelen is toch wat anders, spelers van PSV zullen beseffen dat ze het nu echt gewoon moeten laten zien, daar in tegen zal Feyenoord ook die 2de plek stevig in handen willen houden.

Ik zie Pelle nog wel wat leuke duels uitvechten met Rekik waar ook nog wel wat kaarten uit kunnen vallen. Rekik maakt naar mijn mening te vaak onnodige overtredingen en tegen Pelle zal hij zijn handen vol hebben.

7 april 2014 om 12:48

Rekik is geschorst

7 april 2014 om 13:02

ahh dat wist ik niet, eigenlijk wel jammer ik die duels graag gezien. Wie komt er op de plaats van Rekik?

7 april 2014 om 13:26

Het moest zonder Pelle zijn, was een typfoutje.

Voorderest zal ik hier niet meer over discussiëren aangezien ik merk dat dat geen nut heeft.

49 goals uit 54 wedstrijden in dienst van Feyenoord vind ik nou niet echt teleurstellend.

7 april 2014 om 13:39

psv kan betere spelers hebben op sommige posities maar is geen team en dat is feyenoord wel

7 april 2014 om 13:48

@tombundy

Maar wat heeft hij dan bereikt behalve anderhalf seizoen aardig presteren in een mini competitie?

Hij zit nu bij een club uit een mini competitie, die nooit een prijs wint, die nooit Europees speelt en waar het seizoen geslaagd is als je top 5 eindigt.

Dat hij als spits hier aardig presteert (puur qua goals verder is het verschrikkelijk met kopstoten en ander buitensporig gedrag) zegt meer over de comp en de verloedering dan over zijn geweldige topniveau.

Nee graziano pelle is alles behalve een geweldige voetballer. Ik zou uit teambelang deze rotte appel dan ook niet opstellen.
Dat andere ventje doet het hartstikke leuk. En Pelle vertrekt toch van de zomer als er iemand zo gek is om 3-5 mln te betalen.
Dat betwijfel ik of iemand zo'n bedrag zou willen betalen, al weet je het nooit bij die sjeiks uit qatar. Misschien dat er daar iemand zit die het aandurft. Maar zodra dat gebeurt is pelle weg.

Nogmaals ik zou uit teambelang (gedrag en slechte sfeer) kiezen voor dat andere ventje, maar ook met het oog op volgend jaar.

Ik hoop dat Feyenoord de volgende stap kan zetten en volgend jaar mee kan spelen om de titel.
Meen ik echt. Ik wil Feyenoord terug, en de stevige concurrentie. Nu is het al jaren niet meer leuk

7 april 2014 om 14:57

Afca020 blijf nou eens bij die Ajaxtopics. Je bent veel meer met Feyenoord bezig dan met je eigen club en ook nog eens slecht geïnformeerd. Er is al een bod van 10 miljoen geweest door een Sjeik maar Feyenoord heeft hem niet laten gaan. Ajax zou dolblij zijn met een spits als Pelle.

7 april 2014 om 15:15

@pedro1908

Ten eerste vind ik dat iedereen vrij is om te bepalen wat hij/zij leest en waar hij/zij op reageert.
Ten tweede ben ik niet slecht geinformeerd, maar met een speler die weg wil, een speler die een rotte plek is en een speler die zich voornamelijk van zijn slechte kant heeft laten verwacht ik niet dat je de hoofdprijs kunt vragen (5 mln plus).
Ten derde vind ik niet dat jij mag bepalen of Ajax ergens wel of niet dolblij mee is.

Ik denk dat Ajax blijer is dat er vele talenten zijn, dat er velen een doelpunt kunnen maken en dat jaarlijks de prijzen worden binnengehengeld en natuurlijk ook elk jaar Champions League. Denk dat men daar blij mee is, men zou niet blij worden van pelle. Is niet ons type voetballer

7 april 2014 om 15:34

Hoho, je draaft enorm door. Een paar dingen in eerdere betogen van je op dit artikel stoten mij aardig tegen het voorhoofd. Pelle geen goede voetballer? Omdat ie bij een club speelt dat blij is als het in de top 5 eindigt en ook nog in een mini-competitie? Dus Finnbogason is ook geen goede voetballer? Ik bedoel... die heeft er dan wel 3 meer gescoord maar jeetje, dat is pas een club die blij is als het in de top 5 eindigt. Die presteert dus ook niks naar jouw maatstaven.









Pelle een rotte appel? Door 'zijn ellebogen en ander buitensporig gedrag'. De beste man heeft in 3 weken tijd heel wat dingen fout gedaan, en dat is zeker af te keuren. Maar hij heeft het anderhalve jaar
daarvoor nooit iets fout gedaan behalve gezeur op zijn medespelers. Hoe is dat in godsnaam een rotte appel?

Hij is juist, samen met Immers, de motivator. Helaas zul jij dat nooit zien doordat je andere clubkleuren draagt, misschien geldt dat andersom ook. Suarez, bijvoorbeeld. Dat was een rotte appel. Zul jijin die tijd nooit zo gezien hebben. Pelle is de beste speler in de eredivisie en by far de beste spits.

7 april 2014 om 16:57

Afca020 is inderdaad alleen met Feyenoord bezig.Zogenaamd over Feyenoord meepraten maar dat wel met cynische ondertoon en denegerend,er zit hem duidelijk iets dwars.

8 april 2014 om 09:08

@redrev

Verklaar je nader? Ik ben het namelijk niet eens met je stelling of ik snap hem niet.
Kom even met goede voorbeelden aub, dan kan ik je van repliek dienen.

8 april 2014 om 09:30

@powned_nl

Ik vind Finnbogason een goede speler, echter zie ik hem nog niet top worden zoals Suarez wel is bijvoorbeeld.
Maar goed hij is nog jong in tegenstelling tot pelle die al vrij oud is.
Daarbij is het knap dat je bij Heerenveen zoveel scoort, feyenoord pretendeert een topclub te zijn dus dat zit toch anders.
Daarbij rolt pelle van schandaal in schandaal en zijn medespelers zijn hem beu. Dat komt mede omdat hij nog nooit ook maar iets bereikt heeft in zijn carrière. Geen topscorer, geen prijzen ja bij az waar hij vooral reserve was en een mini aandeel had qua goals. In zijn eigen voetbalgekke land kennen ze hem niet eens, hij is nog niet eens International.
Nee pelle doet het eindelijk een keer aardig in zijn carrière na verder alleen maar teleurstellingen (heel leuk voor hem) maar we moeten wel het perspectief blijven zien. Hij speelt maar 1 wedstrijdje per week op een bagger niveau en het volledige spel wordt op die ene spits afgestemd. Als je er dan niet een paar scoort kan je helemaal niets.

Nee pelle doet het leuk maar is in mijn ogen echt niet "by far de beste speler in de eredivisie".
En hoezo was Suarez volgens jou een rotte appel? Iedereen liep met hem weg, van medespelers tot trainers en van fans tot de kantinejuffrouw.
Zijn tomeloze inzet en kwaliteit spatte er van af. Hij was gewoon een van de beste spelers in de voetballerij en dat bewijst hij nu nog.

Pelle daarentegen: op een wegsoppende puber meid en een hersenloze supporter na kotst iedereen hem uit.
De trainer, zijn medespelers, de pers en eigenlijk alle overige mensen.
Daar zie ik een wezenlijk verschil.

7 april 2014 om 11:25

Precies! Ze hadden beter vitesse of tweente kunnen hebben, Feyenoord gaan ze niet meer inhalen. Wat een onzinpraat!!!!

7 april 2014 om 14:42

Want Feyenoord wint elke wedstrijd tegen een topclub? Ik zou zeggen, zoek de cijfers eens op van de afgelopen jaren van de wedstrijden tegen Psv, Vitesse, Ajax en Twente. Dan zou je niet zo zeker van zijn dat Feyenoord gaat winnen van Psv. Tegen Rkc, Gae, Heracles kunnen ze wel winnen, maar met een beetje weerstand vallen de spelers stuk voor stuk door het ijs.

Kan een aardige pot worden, durf geen voorspellingen te doen. Hoop natuurlijk wel dat Feyenoord punten gaat verspelen, dan kunnen wij kampioen worden aanstaande zondag

7 april 2014 om 10:06

Ik wordt liever bij Heracles kampioen.
Uitwedstrijd is toch het leukste, dan ben je met de jongens die elke week gaan.

Maar ik vrees inderdaad dat we tegen Ado al kampioen worden. Feyenoord wint namelijk niet in Eindhoven en Ajax zie ik zich niet verslikken in Ado den Haag

7 april 2014 om 10:39

Word jongen, word.

ADO is toch een raar ploegje de laatste tijd, daar kun je je lelijk in vergissen. Twente verslikte zich er bijvoorbeeld ook in, in een thuiswedstrijd nota bene.

7 april 2014 om 13:27

@ Afca020!

Ik geef dus de voorkeur om tegen clubs zoals Den-Haag, Feyenoord of Utrecht kampioen te worden vanwege de rivaliteit onder de fanatiekere supportersgroepen.

7 april 2014 om 23:13

Je weet dat er geen supporters van ADO meekomen toch?
Dus welke rivaliteit heb je het hier over? Jullie spelen thuis en er zijn uitsupporters bij. Zoals bij veel clubs in jullie geval.
Maar PSV uit is gewoon een heerlijke wedstrijd waar ik naar uitkijk. Maar natuurlijk kunnen we die ook gewoon verliezen. Maar ik ben benieuwd

8 april 2014 om 09:04

Ado neemt wel publiek mee, check je feiten....

En wat wil je nou eigenlijk zeggen met je stukje feyenoord1k2?

Weet niet waarom ze zo minachtend praten over Feyenoord? Psv is dit seizoen niet meer dan middenmoot/subtop. Pelle gaat een makkelijk middagje krijgen in Eindhoven. Hoop ook dat de Psv spelers zich deze keer wel kunnen gedragen tegen de Feyenoord spelers.

7 april 2014 om 10:02

Middenmoot/subtop met slechts 7 punten verschil met Feyenoord.

Daarnaast snap ik je punt wel, Feyenoord presteert dit seizoen gemiddeld gezien beter dan Psv. Maar Pelle gaat geen makkelijk middagje krijgen kan ik je verzekeren. PSV weet meestal tegen topploegen wel iets extra's te brengen wat tegen mindere clubs niet altijd lukt.

Daarnaast moet je je realiseren dat de gebroeders van de kerkhof niet de gehele PSV achterban vertegenwoordigen. Ik ben het vaker niet met ze eens dan wel.

7 april 2014 om 10:15

Voor de winterstop was Psv wel degelijk middenmoot. Na de winterstop zijn ze iets beter gaan spelen met als uitschieter een mooie reeks gewonnen wedstrijden.

7 april 2014 om 10:25

Dus ze zijn na de winterstop iets beter dan middenmoot? Dat betekent dus dat Feyenoord dat eigenlijk ook is, want ze hebben evenveel punten gepakt in de 2e seizoenshelft.

Verder doen ze toch helemaal niet minachtend over Feyenoord?

En dat pelle een makkelijke avond gaat krijgen tegen PSV durf ik te betwijfelen. Vorig jaar zou hij dat volgens velen ook krijgen in Eindhoven. Maar is hij er eigenlijk 2 keer bijna niet aan te pas gekomen. En toen was de verdediging nog wel slechter dan dit jaar.

7 april 2014 om 11:15

Rekik is er nu niet bij dat scheelt al een hoop. Dat is beste verdediger van psv.

7 april 2014 om 13:40

pelle scoorde in eindhoven

7 april 2014 om 14:34

Hahah nou nee. Hendrix is gewoon beter en rustiger aan de bal. Hij heeft de pech dat Man''city niet op zijn CV staat.

Het is toch ongelooflijk dat de Kerkhofjes echt geen enkele keer iets zinnigs uit weten te brengen.
Twee zwakstroompjes.

7 april 2014 om 09:42

Inderdaad... Tijdens de reeks van acht gewonnen wedstrijden durfden ze het nog te zeggen dat Psv misschien nog wel kampioen kon worden... haha!

Ze praatten zelfs over het winnen van de Champions League op korte termijn?!

7 april 2014 om 10:05

Toen PSV in die goede reeks was KON PSV technisch gezien ook nog kampioen worden, en gezien de vorm was dit helemaal geen onmogelijke opgave.

Daarnaast heb je natuurlijk helemaal gelijk dat dit niet realistisch was omdat je wist dat ze het niveau niet gingen volhouden, maar zeggen dat PSV kampioen KON worden was helemaal niet onrealistisch toen der tijd.

Daarnaast is dat Champions league verhaal natuurlijk onzin en volledig uit zijn verband gerukt.

7 april 2014 om 10:37

Psv won die wedstrijden.maar niemand was onder indruk van hun spel. Het was niet zo dat psv nou zo geweldig speelde.
Psv is dit seizoen niveau heerenveen/az.
En ze zullen volgend seizoen alle zeilen bij moeten zetten om serieus mee te doen om het kampioenschap.
Verder is het prima dat ze ajax kampioen van de armoede noemen. Dat geeft alleen al aan hoe slecht de rest is.

7 april 2014 om 11:19

Volgens mij is dat bij elke club dit seizoen het geval. Niemand is onder de indruk van elkaar omdat het niveau gewoon dramatisch is. Er wordt maar heel sporadisch een hoog niveau gehaald dit seizoen.

PSV heeft dit seizoen ook Ajax Vitesse Twente en AZ verslagen en Feyenoord kan wellicht ook nog aan dat rijtje worden toegevoegd, maar dat wil niet zeggen dat ze op een hoog niveau zitten als je dan weer wedstrijden tegen laagvliegers verliest.

Feyenoord staat wel 2e maar speelt helemaal niet zo geweldig gemiddeld gezien, het zelfde geld voor Ajax.

7 april 2014 om 11:42

Ik vindt Feyenoord en Ajax toch een stukje constanter dan Psv. Verliezen van echte laagvliegers heb ik alleen de club uit Eindhoven zien doen dit seizoen (van clubs uit de top 4).
En ja geweldig voetbal heb ik ook weinig gezien in de potjes tegen teams buiten de top 6/7. Puur omdat een groot deel van deze clubs er niet staan om geweldig te voetballen maar om minimaal een punt te behalen. Mooi voetbal is dan vaak onmogelijk.

7 april 2014 om 14:45

Het spreekwoord is: twee weten er meer dan een. Bij deze twee heb ik daar mijn twijfels over.

PSV moet winnen. Anders is die inhaalslag na de winterstop helemaal voor niks geweest. Bryan Ruiz was zo verlossend in de wedstrijden jammer dat hj het nu opeens kwijt is

7 april 2014 om 11:12

Ik denk dat Feyenoord achterover gaat leunen. Die weten dat PSV moet, ik verwacht dat Koeman zijn opstelling weer gaat aanpassen op dezelfde manier als Groningen uit. Misschien ruimt hij weer een plekje voor Vormer in.

Mulder
De Vrij
Mathijssen
Indi
Janmaat
Clasie
Vilhena
Kongolo
Immers
Pelle
Boetius

Waarom is Feyenoord juist positief om op bezoek te krijgen van de top 3.
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom Feyenoord juist positief is.

Als PSV wint en twente en Vitesse ook, staan ze nog steeds op plek vijf.
Als twente of vitesse zou komen en je wint daarvan, dan ga je er voorbij.

7 april 2014 om 09:52

Enige wat ik me nog kan indenken is de laatste strohalm voor de tweede plaats. Winnen betekent direct 3 punten dichter bij de tweede plaats. Een winst op Twente of Vitesse deed hier iets minder aan af.
Al verwacht ik absoluut niet dat PSV nog daadwerkelijk die tweede plaats kan pakken.

7 april 2014 om 10:12

Nee daarom. Het is niet dat je nog kan gaan gokken op minimaal 2 keer puntverlies van alle 3 de ploegen boven je. Je hebt nog 3 wedstrijden, dus plek 3 en 4 is maximaal.
Leuk als je van feyenoord wint, maar als je straks nog steeds 5de staat heb je er niets aan.

7 april 2014 om 10:28

Omdat PSV het in het over het algemeen thuis veel beter doet tegen Feyenoord dan tegen Twente en Vitesse. Thuis winnen van Vitesse en Twente is de laatste jaren een uitzondering terwijl Feyenoord er vaak niet aan te pas komt in de Philips-stadion.

7 april 2014 om 10:41

Over het algemeen doet psv het thuis beter tegen vitesse en twente. Alleen de afgelopen 2 jaar niet.

Het is gewoon beetje loze opmerking vind ik van de tweeling.

Natuurlijk is het fijn als er een wedstrijd komt die "op zichzelf staat". Dat is het voordeel van feyenoord thuis. Maar met het einddoel in zicht, en dat is plaatsing zonder play-off, had je beter twente of vitesse kunnen treffen dan feyenoord.

7 april 2014 om 11:00

Afgelopen 2 jaar won PSV thuis juist van twente, maar daarvoor lieten ze 6 van de 7 keer punten liggen.
Tegen vitesse hebben ze juist de afgelopen jaren moeite.

En tegen Feyenoord hebben ze sinds 2004 eigenlijk niet veel moeite gehad in thuiswedstrijden. Van die wedstrijden werd er slechts 1 gelijk gespeeld en 1 op het nippertje gewonnen(3-2 door depay in laatste minuut).

Daarom denk ik juist dat ze(de kerkhofs) liever Feyenoord zien dat Vitesse of Twente.

Maar ik denk iig dat het een leuke wedstrijd wordt, als de Knvb hem maar niet verplaats, want ik kom vanuit Denemarken en bij een half 3 wedstrijd haal ik het begin net niet.

Wij hebben het altijd lastig in Eindhoven, ik hou het voor deze keer op een gelijkspelletje!

7 april 2014 om 09:45

Vind ik een prima deal

Hoop wel dat jullie tweede worden en dan ook echt door de voorronde van de CL komen.

7 april 2014 om 10:10

Zo zeker! En dat er hopelijk weer iets gepresteerd wordt in Europa door de Nederlandse clubs! Verwacht geen halve finale CL of Europa League winst, maar doorgaan tegen clubs als Kuban Krasnodar, Differdange 04, Otelul of Chemnororets lijkt me toch wel haalbaar. Met zijn allen strijden voor elk punt wat op de lange termijn misschien weer een extra plek in Europa kan betekenen.

on: Kan me toch voorstellen dat PSV liever tegen RKC had gespeeld. Feyenoord is aan een aardige reeks bezig en Pelle is weer terug. Verwacht eigenlijk niet dat PSV gaat winnen van Feyenoord.

7 april 2014 om 10:21

Zal wel erg lastig worden, we zijn sowieso ongeplaatst en dan tref je dus een Arsenal, Bilbao, Leverkusen als je de eerste VCL doorkomt.

7 april 2014 om 14:48

Gezien de prestaties van Feyenoord in Europa de afgelopen jaren zullen ze de eerste voorronde nog niet eens doorkomen ben ik bang.

7 april 2014 om 09:50

Zal inderdaad wel eens een moeilijke wedstrijd kunnen worden, ook voor Psv.

Voor beide staat er nog steeds de 2de plek op het spel, zal voor extra druk zorgen.

Zal mij benieuwen wie daar het meest tegen bestand is, Feijenoord spelers zijn al langer samen en dus iets meer ervaring.

Dit keer zou het leuk zijn als PSV wint, kan gelijk het feest beginnen in Amsterdam.

7 april 2014 om 10:01

Moet je wel eerst het ADO van Fraser nog verslaan.

7 april 2014 om 10:01

Tweede plek staat voor PSV absoluut niet meer op het spel... Al verliest Feyenoord van zowel PSV als AZ, dan nog is een overwinning in de Kuip op Cambuur voldoende om PSV achter ons te houden...

PSV mag alleen nog hopen op het ontlopen van de playoffs voor de EL, tweede plek zal gaan tussen Feyenoord en Twente.

7 april 2014 om 10:39

gelijk spel is ook afdoende en daarnaast kan Ajax op doelsaldo nog steeds kampioen worden ook al verliezen ze van Ado.

7 april 2014 om 11:00

Maar theoretisch zijn ze dan nog niet kampioen. Wie weet verliest ajax de laatste twee wedstrijden met 10-0. Wie weet..

7 april 2014 om 11:20

Helemaal gelijk, theoretisch zou Feyenoord ook het verschil in doelsaldo kunnen inlopen, you'll nevenr know, maar ik ga er niet vanuit.
Heb overigens gehoord dat vanwege de "theoretische kansen" de schaal zondag ook niet aanwezig is in Amsterdam.

7 april 2014 om 15:04

Doelsaldo zou nog spannend kunnen worden.
2 verliespartijen voor Ajax betekent minimaal min -2 doelpunten.
3 overwinningen voor Feyenoord betekent minimaal 3 doelpunten.
Dan zit het al aardig dicht bij elkaar.
Ik verwacht alleen niet dat Ajax nog 2x verliest (of 3x gelijks speelt).

7 april 2014 om 16:21

We hebben het inderdaad wel eens meer lastig met ADO gehad.

Maar met een kampioenschap wat voor aanstaande is, zal mogelijk wel extra motiverend werken.

7 april 2014 om 11:07

Frgiooo geloof mij maar jullie winnen want 1 jullie verdediging is goed en pelle maak ze simpel

Ik zie Feyenoord daar echt niet winnen. Gelijkspelletje is heel goed mogelijk, maar meestal ontbreekt bij Feyenoord net dat laatste beetje geluk ofzo om in grote uitwedstrijden te winnen.

Je zou je toch kapot schamen voor dat gebrabbel van de heren van der Kerkhof? Je zal PSV supporter zijn en deze 2 clubiconen steeds onzin uit horen kramen, tenenkrommend gewoon.
Wat gaan ze meden als Feyenoord wint in Eindhoven?

7 april 2014 om 11:05

Idd, denk dat menig voetballiefhebber hier op vz inhoudelijk wel wat beters te melden heeft.

Dit is een uitspraak die ik niet zo goed begrijp....... Ik denk (en hoop eerlijk gezegd) dat Feyenoord echt wel gaat winnen van Psv. Feyenoord speelt gewoon lekker voetbal, zijn in goede vorm en het maakt niet uit wie er speelt, gewonnen wordt er toch wel.

PSV daarentegen zit (weer) in een dip en de spelers laten zodra het even tegenzit meteen weer de koppies hangen, het lijken wel pupillen af en toe. Er zit bij PSV gewoon totaal geen strijd en beleving in het voetbal, terwijl dat er bij Feyenoord juist wel is.

Mensen hebben blijkbaar moeite met lezen? Tuurlijk wordt Feyenoord geen makkie, dat zijn ze nooit, maar ik ben het voor de verandering wel met de broertjes eens dat Feyenoord een fijne tegenstander is om de knop even tegen om te zetten, omdat PSV nu eens niet als favoriet begint maar als gelijkwaardige. Daarnaast hoop ik dat de spelers die zure wedstrijd in Rotterdam nog niet vergeten zijn en er weer eens vol op gaan klappen. Dat doen ze thuis dit seizoen gelukkig wel goed in de toppers, dus ik heb er wel vertrouwen in ondanks de schandalige wanprestaties van de laatste twee weken. Ik zie PSV eerder bij PEC weer zwaar de boot in gaan of punten verspelen...

PSV weet nu waar het voor vecht: ontlopen van de play-offs. Maar goed, daar moeten nog bergen voor worden verzet. Je moet één punt en nog eens 4 doelpunten goedmaken op Vitesse... Enige gelukje voor PSV is dat Vitesse nog naar Leeuwarden en Utrecht moet.

7 april 2014 om 10:19

Denk niet dat mensen moeite hebben met lezen hoor. Dit staat in de tekst:

“Er had geen betere ploeg dan deze tegenstander uit de topdrie op visite kunnen komen”, vervolgt Van den Kerkhof"

Top 3 heeft niet zoveel hiermee te maken. Verder ben je bij winst op feyenoord nog steeds afhankelijk van puntverlies voor plek 3 of 4. Als vitesse of twente op bezoek was gekomen, dan was dat een wedstrijd waarmee je zelf in de hand hebt dat je op plek 4 komt te staan. Winnen van Feyenoord betekent nog helemaal niets.

Daarom is het rare opmerking. Logica snap ik wel, het is fijn een betere tegenstander te krijgen, omdat je dan (automatisch) meer gemotiveerd bent. Maar als je 1 van de 4 ploegen boven je op bezoek kan krijgen, dan liever twente of vitesse.

Er valt nog genoeg te winnen voor Psv, Feyenoord moet op de slotdag ook nog naar AZ. Het zal alleen wel een stukje beter moeten.

Als PSV zo speelt als de 2 laatste wedstrijden, dan geef ik PSV weinig kans. Jammer dat supporters van PSV niet de hele 90 minuten achter de ploeg staan. Als ik bij andere clubs zie (o.a. AZ, Twente etc.) dan is er elke wedstrijd gewoon een leuk sfeertje wat bij PSV ontbreekt.

7 april 2014 om 10:12

Als het ergens niet aan ligt, dan zijn het de fans wel zeg... Zelfs als het niet draait, hoor je ze vaak nog om de ploeg erdoorheen te slepen. Maar helaas is dit vaak wel een klein groepje, daar mag van mij nog steeds wel verandering in komen. En helaas geldt ook voor elke Eredivisieploeg (hoe jammer ook): 'sing when you're winning'. De fans schreeuwen altijd harder als het goed gaat...

7 april 2014 om 13:37

Ik weet toen PSV de tribunes hadden met staanplaatsen, dat er veel meer sfeer in zat. Nu lijkt het wel alsof er naar een stukje opera gekeken wordt met af en toe een applaus. Zie voorbeeld in Engeland en Duitsland. Ook al staat de ploeg achter en dan nog staan de supporters erachter.

7 april 2014 om 14:21

Dat is inderdaad wel helemaal waar! Naar mijn weten is de fanatieke aanhang nog steeds verspreid door het stadion; al jarenlang is er discussie of de verschillende supportersverenigingen in dezelfde hoek kunnen komen, maar op de een of andere manier gebeurt het maar niet. Zonde inderdaad. Kijk alleen al bij Ajax hoe de sfeer fantastisch is verbeterd sinds de sfeervakken meer bij elkaar staan (tenminste, wat de grote wedstrijden betreft)...

PSV word geen 2e meer. Feyenoord zal daarvoor 2 keer moeten verliezen en 1x gelijk moeten spelen. PSV zal 3x op rij moeten winnen. Dan moeten Twente en Vitesse ook nog eens punten verspelen, het zal heel erg mee moeten zitten willen ze 2e worden.

7 april 2014 om 14:39

Nee joh, 2e plek is PSV allang kansloos voor door dat gepruts van de laatste twee weken. Maar elk punt is nodig om plek 4 veilig te stellen, Vitesse is nog te achterhalen aangezien ze maar één punt (en nog eens 4 goals op doelsaldo) voorstaan maar wel een extra uitwedstrijd te spelen hebben.

Moge de beste winnen zondag...

"iedereen zal geweldig gemotiveerd zijn en PSV kan goede zaken doen"

PSV had iets meer dan een week geleden nog een grote kans om tweede te worden, was dat dan niet ook voldoende reden om ook tegen Groningen en Heerenveen tot op het bot gemotiveerd te zijn? En dan vraag ik me ook nog eens af in welk opzicht PSV dan goede zaken kan doen.

PSV moet winnen om kans te houden op directe plaatsing voor de EL, in eigen hand heeft PSV echter helemaal niets meer. Dus dat goede zaken doen waar de gebroeders het over hebben is wel wat overdreven.

7 april 2014 om 10:32

Heb ff een vraagje, is weliswaar offtopic maar goed.

Waarom speelde Maher weer eens? Nu hij speelde verliezen ze weer. Toeval of komt het echt (mede) door hem? Ben ik wel eens benieuwd naar...

Waar komt die zelfverzekerdheid vandaan? Rekik of Bruma Vs. Pelle is een makkelijke rekensom denk ik.

Maar serieus denk ik dat Feyenoord net zo (zo niet meer) gemotiveerd is als Psv. Ze kunnen de tweede plek verstevigen en zo voorronde CL veiligstellen. CL betekend een einde aan de financiële malaise en daarnaast wil elke Feyenoorder boven Psvau eindigen. Lastige wedstrijd, maar dat is voor beide partijen.

7 april 2014 om 10:18

Rekik is geschorst tegen Feyenoord.

7 april 2014 om 11:05

Ah dat wist ik niet, sorry.

Het zal een bloedstollend spannende wedstrijd worden denk ik. PSV gaat voor haar laatste kans en Feyenoord wilt de tweede plek veilig stellen. Bij Feyenoord moeten we overigens niet al te euforisch worden over de afgelopen reeks van 5 gewonnen wedstrijden. Dat waren allemaal zwakkere tegenstanders. Nu komt het er echt op aan en gaan we zien wat we waard zijn.

7 april 2014 om 10:35

Heerenveen thuis, Groningen uit en Heracles uit zijn doorgaans wedstrijden die verloren worden of waar we op zijn minst punten laten liggen. Op papier niet de beste, maar het zijn gewoon erg lastige wedstrijden. Psv kan erover meepraten.

Altijd als Feyenoord weer een reeks neerzet zijn het makkelijke ploegen.

7 april 2014 om 10:41

Groningen uit is inderdaad een tijdje een angstgegner geweest voor Feyenoord, maar die periode ligt alweer een jaar of 2 achter ons. Hetzelfde geld eigenlijk voor Heerenveen, hoewel die zeker een leuke ploeg hebben. Maar toen speelde Feyenoord thuis. Heracles uit is vaak lastig vanwege het kunstgras wat lastiger voetbald en omdat Heracles vaak een aanvallend aardige ploeg heeft staan. Of dat dit seizoen ook nog zo is valt over te discussieren.

7 april 2014 om 11:58

Denk persoonlijk dat het een makkie wordt voor Feyenoord, dus helemaal niet spannend.
PSV is in hun 2e dip beland en daar zie ik ze niet meer uitkomen, zelfs tijdens die serie van 8 gewonnen wedstrijden was het spel niet om aan te gluren. Daarentegen speelt Feyenoord (muv de wedstrijd tegen Heracles) voor NL begrippen heel behoorlijk voetbal.
Daarom verwacht ik een heel eenvoudige overwinning voor Feyenoord 0-2 of 0-3.
PSV gaat voor de play-offs spelen. Het zal mij dan ook niets verbazen als PSV volgend seizoen geen Europees speelt.

Ajax CL, Feyenoord voorronde CL dan EL, Vitesse voorronde EL Twente voorronde EL, AZ wint de play-offs en bereikt ook voorronde EL, PEC is al bekend

Verliesje voor Feyenoord en een gelijkspelletje de week erop bij AZ en Twente kan mooi als geplaatste club de voorrondes van de CL in zodat ze de toppers ontlopen. Zou het beste zijn voor iedereen.

7 april 2014 om 11:16

Zou natuurlijk niet het beste zijn voor Feyenoord. Twente zal een wat makkelijkere tegenstander krijgen inderdaad maar waarschijnlijk winnen ze geen van beide de voorronde van de CL.

7 april 2014 om 11:25

Met Twente of PSV in pot 1 kan je zomaar de nummer 2 van Denemarken of Griekenland loten. Dan maak je best een grote kans want de toppers als Arsenal en Porto enz. ontloop je allemaal en de clubs uit kleinere voetballanden moeten best te kloppen zijn.

7 april 2014 om 13:17

Mocht Feyenoord tweede worden hebben ze dat natuurlijk gewoon verdiend net zoals dat ze een zware tegenstander krijgen doordat ze jaren hebben gefaald in Europa. Het is voor Feyenoord ook beter om te zorgen dat het geld wat er eventueel verdiend kan worden in CL niet naar concurenten in Nederland gaat, reden te meer voor Feyenoord om te knokken voor de 2 plaats.

7 april 2014 om 11:21

Ik denk dat de Feyenoorders onder ons het daar niet mee eens zijn.

7 april 2014 om 14:51

Ook Twente krijgt in de laatste voorronde een moeilijke tegenstander. Komt bij dat Feyenoord een stukje verder is dan Twente. Dus Henstra, helaas voor jou maar het zou alleen voor Twente beter zijn dat FCT de voorrondes haalt. Feyenoord wordt gewoon tweede en verdient een tweede de kans om te gaan stunten in de vcl.

Zondag gaat het moeilijk worden voor Feyenoord. Feit is dat Feyenoord tegen Cambuur en AZ moet winnen en dat gaat moeilijk worden. Wint Feyenoord niet onder druk van redelijk goede tegenstanders heeft het team ook niks te zoeken in de CL.

PSV gaat geen 2e meer worden al is het alleen maar het programma van Twente. Roda thuis, NEC uit, Zwolle thuis. Geloof mij dat gaan ze niet meer verliezen. Vitesse moet komend weekend naar Cambuur en dat is voor hen lastig genoeg. Feyenoord krijgt ook Cambuur op bezoek. Maar Cambuur thuis gaan ze wel winnen. Doen ze dat niet gaan ze terecht ook de EL niet in.

Feyenoord heeft het meestal lastig in Eindhoven maar denk toch een overwinning voor ons 0-1

Als PSV op deze manier blijft verdedigen zoals de afgelopen 2 wedstrijden (6 goals tegen) dan staat er al vast wie er zondag gaat winnen.. Als ze echter een hele wedstrijd zo goed en geconcentreerd kunnen spelen als het eerste half uur tegen Heerenveen dan gaat het voor de Psv'ers nog een leuke pot worden.

Ik durf er geen geld op te zetten wie er gaat winnen.

Feyenoord maakt een goede kans om te winnen. Ik verwacht dat Koeman goed gekeken heeft naar Groningen en Heerenveen en dus ook met een opstelling komt van 10 man rond de eigen 16 en dan bij balbezit de bal achter de verdediging leggen.

7 april 2014 om 15:12

Feyenoord zal wel 3-5-2 gaan spelen met 2 backs op het middenveld.
PSV moet, Feyenoord mag dus kunnen wij lekker afwachten op ruimtes en foutjes in de PSV verdediging.

Als Feyenoord wint van Psv dan betekent dat Vitesse en Fc Twente sowieso Europees het verschil word 6 en 7 punten. Psv moet winnen van Feyenoord om uitzicht te hebben op plaats 4.

"“iedereen zal geweldig gemotiveerd "

Als je in deze fase van de competitie met alles wat er nog op het spel staat je motivatie moet halen uit de tegenstander klopt er volgens mij iets niet. Je moet zo ie zo het gras opvreten om er voor te zorgen dat je club tweede word of zich direct weet te plaatsen voor Europees voetbal. Ongeacht wie de tegenstander is moet de eind klassering en het daarbij horende Europese ticket genoeg motivatie zijn.

feyenoord doet het meestal goed in eindhoven ,dit feyenoord is een team en psv is dat niet .feyenoord zal het niet makkelijk krijgen maar is verder dan psv

de druk leg bij psv wat moet om de vierde plaats te bemachtigen ,feyenoord mag punten verspelen en dat voetbald makkelijker.de verdediging is helemaal niks bij psv

Feyenoord en Ado gaan winnen dit weekend waardoor Ajax pas de laatste wedstrijd kampioen wordt.

Thanks voor de motivatie Debiel en Seniel.

Koeman en co weten heel goed dat bij winst de tweede plek zo goed als zeker is dus ik ben benieuwd.

Kijken of ze nu wel eens dat durven wat ze thuis ook altijd doen, het vroeg druk zetten en doorjagen, daar is dit PSV op te pakken, op strijd.

Bij PSV mist Rekik, niet dat dat een hele aderlating is al is het voor Pelle fijner spelen tegen de fysiek minder sterke Hendrix of Zanka.

Ik zie onze Feyenoord winnen in Eindhoven, hoop het ook, en een goede loting en eindelijk een keertje Cl.. Dan zijn we ook meteen schuldenvrij en kan er normaal worden ingekocht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren