Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Groningen sprak met Ajax: 'Maar niet aan mij om te zeggen over wie'

Laatste update:

Richairo Zivkovic van FC Groningen verhuist na het seizoen naar Ajax en tijdens de onderhandelingen kwam ook een verhuur van een Ajacied aan FC Groningen ter sprake. Volgens technisch manager Henk Veldmate van de noorderlingen is er met Ajax gesproken over een speler, al wil hij niet zeggen over wie er is gepraat.

/

“Het moet niet als afgesproken onderdeel van de transfer van Zivkovic worden gezien. Het is een mogelijkheid die ter sprake is gekomen”, laat Veldmate optekenen. De bestuurder zegt dat hij met Ajax de situatie van een specifieke speler heeft besproken. “Maar om wie het gaat, vind ik nu niet gepast om bekend te maken. Dat is niet aan mij.”

Veldmate zegt rustig af te wachten hoe de zaken zich de komende periode ontwikkelen. Veldmate zelf gaat zich bezighouden met de contracten van de huidige selectiespelers van FC Groningen. Zo zijn Lorenzo Burnet, Johan Kappelhof, Maikel Kieftenbeld, Andraz Kirm en Yoëll van Nieff in het bezit van een aflopende verbintenis.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kishna waarschijnlijk. Zou die jongen waarschijnlijk wel goed doen.

20 maart 2014 om 16:56

Zouden ze willen. Die blijft nog wel even bij Ajax.
Voor Sana zou Groningen wel een leuke club zijn.

20 maart 2014 om 16:57

Denk eerder bazoer.

20 maart 2014 om 17:04

Ik denk inderdaad sana

20 maart 2014 om 17:09

Denk dat het gaat om Nordin Wooter, Kiki Musampa & Ferdi Vierklau

20 maart 2014 om 19:29

Ik denk eerder De Sa!

20 maart 2014 om 16:56

Sana misschien?

20 maart 2014 om 18:34

Denk eens na en lees de tekst. Een speler die Groningen ter sprake heeft gebracht. Voor de flank posities hebben we Kostic, Bos, vd Velden, Chery, verkapte Adorjan, Oldenburger en Kirm die waarschijnlijk verlengt. De kans dat het om een buitenspeler gaat is minimaal. De kans is groot dat Kieftenbeld vertrekt uit Groningen, deze mooiboy met zijn Zivkoivc trekjes denkt dat die een belachelijk salaris kan verdienen bij een provincieclub dus de gesprekken zijn gestaakt, Lindren is helaas al versleten waardoor, van Nieff, Saban, Hiariej en Lindgren dus moeten strijden om 2 plekken, dit is een te kleine en te matige bezetting voor de ambities van FC Groningen. De overige posities zijn dubbel bezet met genoeg kwaliteit al dan niet beter kwaliteit dan de opties die in Amsterdam zijn. In de tekst staat dat Kappelhof contract afloopt maar die is vorige maand verlengd. Waardoor je dus de volgende 2 Groningen teams hebt, het is dus eenvoudig te zien waar kwaliteit en kwantiteit staan

Basisteam: Bizot, Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet, van Nieff, Lindgren, vd Velden, Chery, Kostic, de Leeuiw
Reserve team: vd Lei, Magnasco, Bakker, Ekong, Wijnaldum, Hiariej, Saban, Kirm, Adorjan, Bos, Zeefuik.

Met het oog op the next generation in Groningen heeft het de volgende grote talenten
Sietsema (doelman)
Payne (back)
Cicek back)
veendop (centrale verdediger) Grootste talent van allemaal met Bacuna overigens
Bacuna ('10' slaat al selecties over
Oldenburger (buitenspeler)
Hagenauw (spitta)
Arias (spitta)

Misschien dat ik het en der 1 vergeten ben, maar het is in mijn ogen zo simpel als maar kan dat Groningen komende zomer een nummer 9 haalt (hoessen) of een balafpakker (bazoer) Of in ieder geval iets in die richting. voor idere andere situatie worden beide clubs niet beter, want Groningen zit met een hoge salaris voor mogelijk een bankzitter en Ajax zit met een speler die een jaar stil zit

20 maart 2014 om 19:40

Ik denk ook een spits of DM, hoop een spits met een beetje scorend vermogen, groningen supporters zijn al sinds Marcus Berg niet meer gewent aan een scorende spits..

20 maart 2014 om 21:11

Matavz?

21 maart 2014 om 08:45

Grappig dat bij kieftenbelt als een mooiboy ziet. Ik zie het eerder als een boer. Als je nou bij pelle zegt mooiboy dan begrijp ik je nog maar kieftenbelt? Net of je zegt dat Vd struijk een mooiboy is

20 maart 2014 om 16:56

Dat denk ik niet, is denk ik een basisspeler volgend seizoen.

20 maart 2014 om 16:57

Ik denk dat die al te goed is om te verhuren, kan al van waarde zijn voor Ajax 1. Ik denk zelf meer aan een Andersen, Ligeon en de Sa. Spelers die een beetje tussen Jong Ajax en Ajax 1 inzitten.

20 maart 2014 om 17:04

Dat denk ik ook, Andersen heeft met Serero en Duarte goede concurrenten en maakt dus weinig kans op een basisplaats oid. Tete gaat Ligeon waarschijnlijk voorbij streven en De Sa en Sana komen eigenlijk tekort. Al hebben ze goede periodes.

20 maart 2014 om 16:57

Haha, stoker. Die jongen krijgt volgend seizoen genoeg kansn in Ajax 1. Wie zijn nou z'n concurrenten op de linkerflank? Alleen Fischer volgens mij.

20 maart 2014 om 17:06

Sana xd

20 maart 2014 om 16:59

Kishna kan je vergeten, die zal zolang hij fit blijft dit seizoen basisspeler blijven en alleen nog maar beter worden. Daarnaast gaat hij volgend seizoen echt wel zijn minuten maken. Ze hebben met een reden geen nieuwe buitenspeler gehaald in de winterstop, omdat hij zich zo goed ontwikkelde na zijn blessures. Het zou raar zijn om dat in de zomer dan ineens wel te doen en hem bij bijvoorbeeld Groningen te stallen.

Je moet eerder denken aan spelers als Sana, de Sa, Lukoki en spelers van jong Ajax die misschien de jupiler league ontgroeit zijn maar nog niet goed genoeg zijn voor Ajax 1

20 maart 2014 om 17:24

Kishna niet denk ik, denk eerder aan Andersen of inderdaad Sana.

Hoessen mischien? of anders zou fischer wel een goede voor verhuur zijn.

20 maart 2014 om 17:08

Ik gok op hoesen, Sana of Andersen. Ik hoop Andersen eigenlijk. Fischer gaat nooit verhuurt worden en is daar ook niet aan toen. Hij zit gewoon in mindere periode en komt dat wel uit..net als elke jonge speler.

20 maart 2014 om 17:14

Lijkt mij echt niet verkeerd om Fischer gewoon een heel jaar bij groningen te laten spelen. Dan snapt hij ook gelijk weer dat hij er nog lang niet is. Verder zou Andersen wel een goede zijn, echter lijkt het mij beter als hij een jaartje de sportschool in gaat Sana lijkt mij gewoon uitstel van excecutie. Die heeft en haalt nooit het niveau van Ajax. Dan kan je hem beter bij jong ajax mee laten doen.mischien wel meleg? of Riedewald, ligeon?

20 maart 2014 om 17:17

**v**
Fischer noem je neem ik aan omdat je thuis de grappigste uit de familie?

Er is 0,0% kans dat Fischer verhuurt wordt door Ajax. Daar durf ik een zeer hoog bedrag op te wedden. Een van onze grootste talenten, die dit jaar gewoon een vorm dip ondergaat. Als hij nog zo'n seizoen zou draaien, dan kan ik het misschien inzien, maar bij Ajax vertrouwen ze er op dat hij volgend jaar gewoon weer de "oude" Fischer kan zijn.

20 maart 2014 om 17:24

In een reacie op Martijn12 leg ik uit waarom ik dat zeg. Mocht jouw aanname over mijn humor en familie kloppen, zou er weinig te lachen zijn thuis.

20 maart 2014 om 17:32

**v**
Had die reaktie nog niet gelezen.
Verder niet teveel tillen aan mijn eerste zin. Kan niet zo slecht zijn trouwens want ik kreeg wel een glimlach op mijn gezicht door jouw reaktie.

20 maart 2014 om 17:51

I had al verwacht dat je hem nog niet had gelezen. En mij reactie is met een knipoog geschreven!

21 maart 2014 om 04:44

@ **v**

Fischer ?? Nee man, die heeft zijn waarde al bewezen voor het eerste elftal vorig seizoen. Die jongen is een volwaardig lid van de A-selectie, dat zouden ze in Groningen wel willen. Nee Fischer gaat helemaal nergens heen, die jongen heeft nu de welbekende dip waar alles jonkies last van krijgen.

Dacht dat Menig( spits) bij de besprekingen ter sprake is gekomen, zou dan eventueel een jaar gratis gehuurd kunnen worden.

Lucas Andersen? Meleg? maar die lijkt me sterk.

20 maart 2014 om 19:35

Tim,

We zullen het gaan zien.

Denk dat het gaat om jongens die tegen de basis van Ajax aanzitten; Stefano Denswil of Lerin Duarte zouden logische opties zijn. Die laatste natuurlijk wel pas op het moment dat Ajax Ziyech weet aan te trekken. Dejan Meleg en Lucas Andersen zouden ook leuke opties zijn, maar denk niet dat Groningen hun 'buitenkans' voor dergelijke spelers zou willen benutten.

20 maart 2014 om 17:01

''jongens die tegen de basis zitten'' wil je er juist toch bijhouden, zodat ze meteen kunnen inspringen mocht zich iets voordoen? Je verhuurt meestal spelers die getalenteerd zijn, maar op de korte termijn geen perspectief hebben.

20 maart 2014 om 17:02

Ajax gaat duarte of denswil echt niet verhuren, anders hebben ze een te smalle selectie met het oog op volgend seizoen. Ik denk eerder aan lukoki, de sa of andersen. Jongens die nog veel te bewijzen hebben ipv mannen die al op de deur kloppen

20 maart 2014 om 17:03

Nee joh, die zijn te goed. En dat zijn bankzitters. Ik denk dat je eerder moet denken aan spelers die tegen de selectie aanzitten. El Ghazi, Meleg, Menig, Andersen, Sana of de Sa.

20 maart 2014 om 17:19

Duarte zal niet al na een jaar een stap terug doen. Denswil lijkt me ook geen optie aangezien Ajax dan nog maar 3 centrale verdedigers overhoudt. Waarvan Moisander zelfs nog open staat voor een vertrek naar het buitenland. De jongens die jij later noemt lijken mij wel reeler. Dit zijn grote talenten die als zij hun potentie waarmaken voor Groningen een meerwaarde zijn. De Sa zou een andere optie zijn.
Jongens als Lukoki en Sana zal Ajax eerder proberen te verkopen, omdat ze na volgend seizoen contract vrij zijn.

20 maart 2014 om 17:25

Denswil gaat het niet worden lijkt mij. Hij is de vaste invaller voor Moisander. Ik geloof niet dat Ajax weer in een situatie terecht wil komen zoals linksachter dit seizoen. Trouwens, het is nog maar de vraag of Nicholas volgend jaar nog bij ons speelt. Mijn gevoel zegt dat hij degene is die de meeste kans maakt om aangetrokken te worden door een club uit een van de grotere competities. Dan is Denswil hoogst waarschijnlijk de vervanger. Moisander speelt heel solide en is het grootste gedeelte van dit jaar aanvoerder bij Ajax. Hij verdedigt nu ook goed zonder kaartenverzamelaar te zijn. Maakt lekkere aanvallende rushes. Scoort niet zoals Verthongen, maar dat was natuurlijk uniek wat Jantje twee jaar geleden deed.
Hoop dat Denswil en Veltman er klaar voor zullen zijn om Ajax dan te dragen in het centrum van de verdediging. Op den duur heb ik daar geen twijfel over, maar het zou wel erg jong en onervaren zijn in het begin.

Ik denk dat het om kostic gaat prima voetballer voor ajax

20 maart 2014 om 17:05

Ze hebben afgesproken dat Groningen een speler van Ajax kan huren.

Ik denk dat groningen kan rekenen op spelers zoals, de Sa, Sana, Hendriks en Hoesen. Dat zijn allemaal nog twijfelgevallen die mischien nooit een vaste waarde in ajax1 zullen worden.

we moeten geen spelers van ajax gaan huren, We hebben zat talenten die goed genoeg zijn voor Groningen! we hebben op dit moment spelers nodig met ervaring die de jochies goed sturen. Dat is het probleem op dit moment bij de FC

20 maart 2014 om 17:09

Zou het niks zijn om Poulsen een contract aan te bieden. Kan goed gebruikt worden op het middeveld.

20 maart 2014 om 17:16

nee. we hebben meer een speler nodig met handelingssnelheid zoals die psv'er die aan rrkc verhuurt is. verder moet er een ervaren linksback komen ala stenman en een nieuwe spits ala nevland om de belevering terug te brengen bij de fc

20 maart 2014 om 17:41

Welke Psv'er die aan RKC is verhuurd? Denk dat je Cambuur bedoelt. Ik zie ook heel graag Ritzmaier komen

20 maart 2014 om 17:47

klopt. excuses verkeerde team idd. bedoelde ritzmaier

21 maart 2014 om 04:56

@ grunnpride

Eerst zeg je dat jullie een ervaren speler nodig hebt die de jonkies kan bijsturen, maar als de naam Poulsen genoemd word moet het opeens weer een speler met handelingssnelheid zijn ??? Of wil je die kwaliteit er ook nog bovenop ? Niet om lullig te doen maar zo´n speler zal Groningen niet kunnen aantrekken omdat die teveel kost.

Poulsen is echt niet zo slecht zoals iedereen denkt, in de Europese wedstrijden heeft hij zijn waarde wel bewezen. Maar ook in top wedstrijden in Nederland, bijvoorbeeld vorig (maar ook in het huidige) seizoen tegen PSV dat hij er meteen in kleunde (volgens mij bij van Bommel of Strootman om PSV te waarschuwen dat ook Ajax mee zou gaan in fysiek/gemeen (binnen de perken) spel. Daarnaast hoor je van vele jonge spelers bij Ajax dat hij goed in de groep legt en men graag zaken van hem aanneemt.

Al hoop ik eerlijk gezegd dat hij nog een jaar bij Ajax zal blijven, het is verdomde moeilijk tegenwoordig om een betaalbare oudere speler met ervaring te vinden die ook nog eens het niet erg vind om jonge gasten te ondersteunen. Mocht hij toch bij Ajax vertrekken denk ik dat hij voor veel Nederlandse clubs wel een extra wapen kan zijn.

Ik vind het merkwaardig dat je Ritzmaier noemt, niet dat die komt maar dat is toch geen ervaren speler ?

Denk misschien riedewald

Voetbalzone, check eens de feiten! Yoell van Nieff heeft een contract tot 2015 en Kappelhof heeft zijn contract laatst met drie jaar verlengd

Snap niet dat ze een speler van ajax willen hebben je kiest toch voor je eigen jeugd?
Nu laat je hun ook alleen maar denken dat ze echt vet goed zijn omdat ze blij zijn met een speler van ajax 2.

20 maart 2014 om 17:21

Haha, ja daar zal een directeur van een miljoenen bedrijf echt rekening mee gaan houden.

20 maart 2014 om 18:48

moet die jeugd wel beschikbaar zijn en het gewenste niveau hebben.
Jeugd brengen omdat het jeugd is slaat nergens op namelijk, ben je niet professioneel met je vak bezig.

Dit gaat over Andersen. Ajax twijfelt, hij kan zich volgend seizoen misschien in de basis spelen maar er is nog wat twijfel, en een jaar altijd spelen op middenmoot/subtop Eredvisieniveau is goed voor zijn ontwikkeling.

Zo, het speculeren is zo te zien begonnen. Tsjonge jonge. Wacht nou maar gewoon af

Sana verhuren aan Groningen? Als Ajacied vind ik dat te min voor Groningen..

Laat het aub iemand zijn, die doelpunten kan maken. Zou Hoesen wel eens bij Groningen in de spits willen zien.

20 maart 2014 om 17:27

Hoesen zou goed bij Groningen passen en die is op het moment zelfs iets verder dan zivkkovic.

20 maart 2014 om 17:42

Denk ook, maar denk hij dan voor Poak kiest, EL enzovoorts.

alleen van Nieff houden rest weg. Wordt toch niet meer beter. Kijk waar je staat en met welke spelers...? Tijd voor een nieuwe start. Kieftenbelt die meer salaris wil...man man....is geen club in de eredivisie die dr belangstelling voor heeft....mag blij zijn als die naar de promovendus kan.

20 maart 2014 om 17:26

ga lekker buiten fietsen man! hoezo alleen van nieff? je hebt bijv bizot,kostic en adorjan. Allen toppers voor de nederlandse competitie. verder als je 4 maand geleden keek voetbalden we als 1 van de mooiste van de competitie en nu het minder gaat dan kan niemand er meer wat van? hou toch op man

20 maart 2014 om 17:36

sjaak....ik reageer op basis van de spelers die weg mogen in bovenstaand stuk......

20 maart 2014 om 17:37

t is wel mooi weer om te fietsen trouwens

20 maart 2014 om 17:39

Maar daarna zeg je. Kijk waar je staat en met welke spelers? Daar doel je toch op de gehele selectie lijkt mij?

20 maart 2014 om 18:48

Deels wel jah. uitspraak "rest mag weg" was op basis van spelers in dit stukje. Bottegin is een topper, adorjan heeft potentie maar is nog niet klaar voor. Mag iig wel wat bij.

Groningen heeft geen leider, geen spits die garant staat voor doelpunten, we missen creativiteit (chery speelt een 7 eens in de 4/5 wedstrijden...) we hebben geen hadenbinder(s) alla Danny Buijs. Dr is zoveel mis met deze selectie....totaal uit balans!

20 maart 2014 om 17:27

Mike van der Hoorn wellicht?

20 maart 2014 om 17:33

Daar dacht ik ook aan, denk niet dat 't em nog wordt met die jongen. Voetballend ook te beperkt.

20 maart 2014 om 17:35

Als die zn vorm van utreg weet te hervinden....ook maar de vraag of Bottegin blijft; verrweg de beste bij de fc. althans vind ik....

VZ, blijf eens bij de feiten, Kappelhof heeft net bijgetekend voor drie jaar.. die heeft geen aflopende verbintenis meer en van Nief heeft een optie in zijn contract, de rest mag van mij gewoon weg. welke Ajax speler er gehuurd moet worden..niemand !! we kunnen onze eigen spelers wel opleiden en daar hebben we niemand voor nodig uit Amsterdam laat ze die zelf maar opleiden maar dan spreek ik op persoonlijke titel.

20 maart 2014 om 17:31

@ Fcgrunn10

Een beetje een naïeve reactie. Als ik kijk naar het elftal van Groningen dan kan ik me voorstellen dat ze een speler die bij Ajax buiten de boot valt willen huren.

20 maart 2014 om 17:36

Ik zeg toch ook ik spreek op persoonlijke titel... Maar ben wel van mening dat je het liefst geen spelers huurt tenzij het niet anders kan. Huren is alleen korte termijn gedachte en je hebt er als club op de lange termijn niks aan.

20 maart 2014 om 17:47

Eerlijk is eerlijk, het team dat er nu staat kan best wat extra kwaliteit gebruiken. Dat dan dan van Ajax moet komen ligt misschien gevoelig maar ook begrijpelijk. Zij hebben nu eenmaal betere spelers.

20 maart 2014 om 17:51

Ik ben het wel met Fcgrunn10 eens hoor, FC Groningen kan beter iemand uit eigen jeugd basis zetten dan een speler van Ajax. Uiteindelijk heeft alleen Ajax daar wat aan, ze mogen een speler maar voor 1 seizoen huren.

Huren is niet de oplossing als je als doelstelling play-offs hebt elk jaar weer.

Verwacht dat het over Lucas Andersen gaat. Momenteel overbodig bij Ajax en ik denk ook wel een meerwaarde voor Groningen. Anders misschien De Sa of Lukoki. Maar dat lijkt mij voor Groningen geen meerwaarde.

Kappelhof heeft inmiddels verlengd Voetbalzone. Daar hebben jullie zelfs nog een artikel over geschreven

On: Kishna zie ik graag komen maar dat zal hem wel niet worden. Die jongen krijgt vast veel speeltijd in Ajax 1 volgend seizoen. Ik heb te weinig kennis van Ajax' andere talenten om iemand te noemen die van toegevoegde waarde is bij ons.

"veldmate zelf gaat zich bezighouden met de contracten van de huidige selectiespelers van FC Groningen"

dat is toch zo klaar? je enkel een standaard formuliertje uit te draaien dat het contract niet verlengd word en klaar ben je.

en wie we nodig hebben van Ajax? eigenlijk niemand, er lopen bij Ajax ook geen spelers rond met lengte en kracht voor op het middenveld.

Spelers als Sana, Andersen en Meleg zouden kunnen. Ik hoop dat het gaat om zo'n speler die iets kan toevoegen, niet een die bankzitter wordt. Daar hebben alle drie partijen eigenlijk niks aan.

De boer laat Kishna echt niet gaan eerder de sa Andersen bazoer meleg en dat soort spelers geen 1e elftal basis spelers zoals Kishna de afgelopen 3 wedstrijden is. En Fischer gaat het nog knap lastig krijgen om Kishna uit de basis te spelen.

Vind ik ook helemaal niet erg Nederlandse jongens gaan bij voor met oog op oranje

Dit gaat denk ik over Andersen. Zou wat mij betreft ideaal zijn voor alle 3 de partijen.

Andersen, Bazoer, Meleg, Sana, Tete.... zoek maar uit...
Zijn alleen spelers die wel verhuurd kunnen worden

Ik verwacht dat het over talenten als Meleg, Andersen, Sana, Ligeon, Sporkslede, De Sa of Dijks gaat; talenten die qua leeftijd al langzaam door hadden moeten breken, maar waar de ontwikkeling nog achterwege blijft. Zij zijn geschikt voor het niveau van Groningen.. Ik verwacht niet dat Groningen iets heeft aan jongere talenten en ik verwacht ook niet dat Ajax grotere talenten/betere spelers gaat verhuren.

Ik dacht bij het lezen van het artikel gelijk aan Mike van der Hoorn.

21 maart 2014 om 00:48

Die hebben we zelf nodig; Frank wil iedere positie dubbel bezet hebben.

Ongetwijfeld Sana..kan bij Groningen elke week ballen.

20 maart 2014 om 21:12

Sana of lukoki

20 maart 2014 om 23:39

Lukoki doet het bij Cambuur niet eens goed. Wat moet hij dan bij ons? Die man heeft alleen snelheid en is verder eigenlijk nergens echt goed in.

Kieftenbeld en van Nieff mogen blijven. De rest kan vertrekken imo.

20 maart 2014 om 21:08

Dan doe je toch echt een aantal spelers te kort mee.. Hateboer, Bizot, Kostic, Boteghine en zo slecht doen VD Velden, kappelhof ook weer niet. Nu zal ik er zelf ook nog wel een paar vergeten maar dit mag allemaal ook wel blijven.

20 maart 2014 om 23:41

Ypuh bedoelt dat van de spelers wiens contracten aflopen Kieftenbeld en Van Nieff mogen blijven. De spelers die jij noemt hebben allemaal nog een contract voor langere tijd. Een vertrek is niet ter sprake.

21 maart 2014 om 19:47

Dan heb ik je verkeerd begrepen.

Dan heb je nog wel spelers als Nick Bakker die mag ook wel blijven.

Kanshebbers hiervoor: Sana, Lukoki, Andersen, De Sa, De Kamps. Eén of twee uit dit rijtje is oké !

Andersen wordt verhuurd.

Ajax moet Dennis Praet en Massimo Bruno oppikken bij Anderlecht

Botteghin valt niet op maar vond ik bij NAC wekelijks de uitblinker die in de lucht alles won tegen wie dan ook. Weet niet precies hoe hij nu presteert, maar ik gun hem het allerbeste!

Per ongeluk gereageerd onder het verkeerde nieuwsbericht. Excuses...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren