Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Locadia: ‘Manchester United is mijn club én mijn doel’

Laatste update:

Jürgen Locadia klopte vorig seizoen nadrukkelijk op de deur bij PSV en komt in zijn tweede seizoen bij de hoofdmacht meer en meer aan spelen toe. Phillip Cocu begon voorin afwisselend met hem en Tim Matavz in de punt, maar toen Matavz door een blessure aan de kant stond kreeg Locadia volop kansen. Hoewel de jonge spits met 13 doelpunten in 37 wedstrijden nog niet echt doorgebroken is, droomt hij al wel hardop van een prachtige carrière.

/

In een interview met Voetbal International legt Locadia uit dat hij in de toekomst dolgraag zou uitkomen voor Manchester United. De laatste twintig jaar pakte de Engelse topclub twaalf keer de landstitel en won het twee Champions Leagues. Locadia speelde op jonge leeftijd, toen hij nog deel uitmaakte van de jeugdopleiding van Willem II, eens om de Nike Premier Cup en bezocht toen de topwedstrijd Manchester United-Juventus. Daar raakte hij verknocht aan the Red Devils, zegt hij.

“Vanaf dat moment is Manchester United mijn club én mijn doel”, aldus Locadia. In de zomer diende zich de kans aan van Engeland te dromen, toen Aston Villa interesse toonde. Uiteindelijk werd de club uit Birmingham niet concreet genoeg, maar de belangstelling deed de jonge aanvaller van PSV wel goed. “Het is toch de Premier League. Je gaat je afvragen wat je moet doen als het wél tot een concreet voorstel komt. Ik had het niet gedaan. Het was niet het juiste moment, ik vond mezelf nog niet klaar voor zo’n stap”, legt hij uit.

Zijn liefde voor United deelt Locadia met Ruud van Nistelrooij, die in de zomer van 2001 rechtstreeks van PSV naar Old Trafford vertrok. Inmiddels is Van the Man spitsentrainer op De Herdgang, waar hij zijn gezicht elke veertien dagen laat zien. “Ik vind het echt geweldig en heel leerzaam om met hem te werken. Ik kijk er elke keer weer naar uit. Ik heb ontelbaar vaak op YouTube zijn doelpunten bekeken. Hoe loopt hij? Hoe komt hij vóór zijn man? Echt top!”, zegt Locadia geïmponeerd.

Denk jij dat Jürgen Locadia ooit voor een Europese topclub speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 februari 2014 om 14:20

Rechts van je: Jürgen Locadia
Psv
109 fans
Aanvaller, 20 jaar

27 februari 2014 om 14:35

Veelzeggend! Nog geeneens van vaste waarde bij PSV en begin met Man U.

Zorg dat je eerst eens slaag bij PSV en er daar minimaal 25 in een seizoen maakt.

27 februari 2014 om 14:38

Mooi toch? Ambitie tonen? Hou ik wel van.
Nu nog zorgen dat ie echt doorbreekt en dan komt de rest vanzelf. Hopelijk hebben wij dan nog 2 jaar een doorgebroken Locadia.

27 februari 2014 om 14:49

@chappie21

Zwartkijker. Hij zegt toch nergens dat hij van de zomer al naar Man U moet of wel? Er is niets mis met ambitie uitspreken (als in van "ooit"..

27 februari 2014 om 15:09

@ Badhabbit

Waarom ben ik een een zwartkijker?

Ik geef toch niet aan dat hij het nooit gaat halen of dat ik hem een prutser vind?

ik geef alleen aan dat ik het een station te ver vind voor hem. Ik mis in dit artikel de ambitie om te slagen bij PSV of PSV bijvoorbeeld kampioen te maken als topscorer.

27 februari 2014 om 15:55

Als Manchester United zo doorgaat is het straks niet eens meer een stap hogerop!

27 februari 2014 om 16:02

Als psv zo ook doorgaat, is het wel weer een stap hogerop

27 februari 2014 om 16:06

Er staat niet voor niets een doel. Doelen moet je stellen om hogerop te komen. Of ga je me vertellen dat je al je doelen op je werk of school allemaal makkelijk haalt? Zo ja, zijn je doelen te laag ingesteld

27 februari 2014 om 16:30

dat deze knaap zijn jongensdroom uitspreekt heeft toch niets te maken met zijn ambitie op korte termijn om veel voor PSV te betekenen? Mensen zijn vaak geneigd om dit soort uitspraken gelijk te bekritiseren maar hij reageerd hoogst waarschijnlijk ook alleen maar op de vraag: 'wat zijn je dromen?' Niks mis mee.

27 februari 2014 om 16:42

@dyon 93. Je bedoelt doorgaan met winnen? Want dan is je reactie erg krom

27 februari 2014 om 17:16

@chappie21

"geeneens van vaste waarde bij PSV en begin met Man U."

Precies daarom. Daarmee suggereer je al heel veel. Laat ik je helpen:

Verslaggever: Locadia, wat is je ultime droom?
Locadia: Nou, ooit bij Manchester United spelen. Dat vind ik zo'n geweldige club. Heb ooit eens een wedstrijd van ze gezien, en sindsdien van de club gaan houden.

En daarnaast zijn antwoord over de vermeende interesse van Aston Villa afgelopen zomer:

"je gaat je afvragen wat je moet doen als het wél tot een concreet voorstel komt. Ik had het niet gedaan. Het was niet het juiste moment, ik vond mezelf nog niet klaar voor zo’n stap”, legt hij uit."

Dus om jou eerste antwoord te parreren, enige zelf reflectie heeft hij dan dus ook nog wel.

Moet ik nog meer uitleggen, of snap je nu dat je reactie nergens op sloeg?

27 februari 2014 om 18:54

Hij zag het salaris van rooney en toen was het zijn favoriete club

27 februari 2014 om 19:00

sommige mensen snappen niet dat dit een klein stukje uit een interview is. voetbalzone werkt hier ook wel aan mee hoor

27 februari 2014 om 14:20

20 of 21.

27 februari 2014 om 14:22

Nah dan zie ik hem niet naar de top gaan, al gun ik het hem wel

27 februari 2014 om 14:28

Precies, als je 20 bent ben je eigenlijk al over je top heen.

27 februari 2014 om 14:31

onzin, waarom, je hebt ook laatbloeiers

27 februari 2014 om 14:34

Als spits ben je op je 24e nog niet uitgeleerd. Ik geef deze jongen een goede kans.

27 februari 2014 om 14:36

sarcasme

ik zie hem geen basisspeler worden bij een topclub

27 februari 2014 om 15:35

Bakalli of Maher wel trouwens

27 februari 2014 om 15:55

Niemand is op z'n 24e uitgeleerd. Vanaf die leeftijd worden spelers meestal pas echt goed.

27 februari 2014 om 16:29

Op je 27e zit je meestal pas op je top.

De geruchten ging dat hij in de jeugd ook voor Chelsea en Manchester United kon spelen. Toen wilde hij zich in Nederland eerst bewijzen..

27 februari 2014 om 14:55

Kan inderdaad wel kloppen. De engelse topclubs hebben interesse in elk groot talent

27 februari 2014 om 15:28

Niet alleen in grote talenten maar ook kleine talenten. In Engeland nemen ze alles en kijken ze vanuit daar wel wat er doorbreekt

Goed van hem, Altijd de lat hoger leggen dan het niveau waar je nu bent. Er zullen natuurlijk wel meer mensen zijn die nu gaan zeggen 'dat redt ie nooit', maar als je de lat niet hoog legt red je het nooit.

27 februari 2014 om 14:22

precies, het is onzinnig om jezelf limieten op te leggen, vooral qua ambitie.

27 februari 2014 om 14:29

In dit geval kan hij beter zijn mond houden, hij presteert vrij weinig.

27 februari 2014 om 14:56

Dus als VI vraagt wat zijn droom is in zijn voetbalcarrière moet hij zijn mond houden omdat hij op 20-jarige leeftijd niet 1 op 1 loopt bij Psv?

27 februari 2014 om 16:24

Laat maar Sprokkie, er lopen hier veel te veel depressieve en negatieve mensen rond. Ze lullen alles wat recht is krom, zijn altijd negatief, en als het dan een keertje uitkomt zeggen ze 'zie je wel, dat had ik al voorspeld'. Maar ik ben blij dat er mensen zijn die de lat hoog leggen, die bereiken tenminste wat.
Aim for the stars, land on the moon.

27 februari 2014 om 17:18

Het is zijn droom man. Ik droomde toen ik een jaar of 12 was ook dat ik profvoetballer zou worden. Nu speel ik nog steeds 3e klasse op zaterdag. Dromen is niks mis mee chef.

28 februari 2014 om 21:57

Tuurlijk mag ie dromen, als hij maar niet denkt dat hij dat de komende drie à vier jaar gaat halen. Dat probeerde ik te zeggen.

Hij kijkt vaak beelden en dat zie je de laatste tijd toch wel terug. Ik vind hem al een stuk volwassener ogen en hij begint steeds koelbloediger te worden. Uiteraard is hij met hoge verwachtingen begonnen na een hattrick bij VVV (als ik het goed heb), dus sindsdien verwachten we wat van die jongen. Op dit moment doet hij het gewoon aardig bij Psv.

Een club als Manchester United. Tja, op dit moment kan het niet veel slechter worden zou je zeggen. Maar voor Locadia toch echt nog te hoog gegrepen. Hij is ook zeker niet van het kaliber van Nistelrooij, dus Locadia kan beter een tussenstap maken. Dan zou een Aston Villa een mooie optie zijn, maar daar zou hij weinig aan spelen toekomen denk ik. Benteke is daar toch wel de absolute nummer één.

27 februari 2014 om 15:02

van Nistelrooij begon ook pas op zijn 22/23ste serieus te scoren, dus als je het zo bekijkt heeft Locadia nog even om hem dat na te doen.

27 februari 2014 om 15:58

Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is Locadia in deze ontwikkeling kan hoge ogen gooien. Hopen dat hij zijn hoofd erbij houdt en dat hij alsnog een mooie carrière tegemoet gaat.

Deze jongen kan over twee jaar als hij zich zo blijft ontwikkelen als nou zeker naar een topclub in een sterke competitie zoals man united vind hem trouwens nou al een van de beteren van psv

niet goed voor de absolute top punt. kan hij daar belanden tuurlijk als kuyt dat kan.
voor een paar wed. .

Deze jongen is fysiek ijzer en ijzersterk! Wint bijna ieder duel! Jammer dat hij niet genoeg ballen voor krijgt maar denk dat hij de laatste tijd wel bewezen heeft dat hij het niveau van PSV aankan.. Nog een paar seizoenen hier blijven en hij is rijp voor een stapje hogerop.

Mooi dat deze jongen zich zo opstelt. Goeie ambitie, alleen heb ik wel twijfels of hij het gaat halen. De tijd zal het leren. Wel verstandig zich eerst op NL te concentreren.

Ik zou zeggen droom maar eens eerst met psv een keer weer eens kampioen worden. en dan pas over een paarjaar naar een droom club gaan.

Toch wel jammer dat er geen spelers meer zijn die zeggen 'ik wil graag heel mijn leven voor deze club spelen' Geloof dat alleen Blind het laatst zei. Nederland heeft meer van dat soort spelers nodig.

27 februari 2014 om 17:19

Blind zei toch: Ik heb er geen problemen mee als ik mijn hele carrière voor Ajax zou spelen.

Dus het boeit hem eigenlijk niet waar zijn toekomst ligt en wat de toekomst hem brengt.

Kan het mis hebben hoor. Maar ik dacht echt dat hij dit gezegd had.

als psv volgend jaar kampioen zou worden, en hij weet er meer dan 25 in te schieten kan je tegenwoordig zomaar bij man utd belanden, of een topclub van dat niveau

hij is niet zo goed nog, maar zeker niet slecht, wel goeie uitstraling maar tikkie arrogant, had beter bij fc groningen ofzo kunnen beginnen denk ik

Goed dat hij ambities heeft en dat hij zichzelf geen beperkingen oplegt, maar ik zie dit niet gebeuren. Zou een prima spits zijn voor de Nederlandse top of misschien een club die iets beter is maar ik zie het verder niet gebeuren.

27 februari 2014 om 17:27

Zie jij uberhaupt wel een speler van PSV verder komen dan de Nederlandse top? Misschien maar je Ajax-lensen uitdoen en anti PSV pet maar even afdoen...

27 februari 2014 om 21:26

Ja hoor, ik ben zeer lovend over Depay en Narsingh bijvoorbeeld. Ook Rekik heb ik een zwak voor, zo jong en dan al zo'n beest. Wel geinig dat je met dit soort nonsens aankomt terwijl ik over het algemeen het talent van PSV zeer sterk aanschrijf, maar Locadia zie ik het niet in, dat mag toch hopelijk wel, een mening hebben knaap?

27 februari 2014 om 14:35

Je weet het nooit @feyenoord2014. Stel Psv word volgend seizoen kampioen en die jongen heeft er 25 in geschoten, dan zal er altijd interesse komen van een topclub. Niet perse van United, maar er zijn voldoende andere clubs die je onder de top kun scharen. Het is in ieder geval goed dat hij bepaalde doelen heeft, dat zou hem scherp mioeten houden.

27 februari 2014 om 14:51

Locadia is 20 he, heel wat anders dan een pelle van 28 die 2 seizoen pas scoort.

27 februari 2014 om 15:16

@feyenoord2014

Zie ze allebei geen kampioen worden,snap dat hele circus niet om Pele slechte aanvoerder iedereen doet alles fout behalve meneer zelf.is toch ook belachelijk dat die in anderhalfseizoen meer doelpunten maakt dan in zijn hele carriere bij mekaar.zoveel schelen Pele en Locadia niet vanmekaar hoogtens land van herkomst en de leeftijd.de nederlandse competitie stelt niks voor je noemt Bony al zo slecht doet die het niet in Engeland.maar als hij het al moeilijk heeft wat jij zegt hoe moeilijk zouden Pele en Finnbogason het dan hebben in Engeland.en je laatste zin slaat nergens op hoe is jou club bijna failliet gegaan door te dure spelers aan te kopen met hele hoge salarissen en niks presteren.

27 februari 2014 om 17:20

Het verschil tussen de ED en de PL is gewoon gigantisch. Daarom had Bony flink wat aanpassingsproblemen. Maar hij scoort nu regelmatig voor Swansea.

27 februari 2014 om 14:46

Ken jij de weg van van Nistelrooy? FC Den Bosch Heerenveen en toen PSV toen Man U en daarna nog een stapje hoger Real Madrid. Toen van Nistelrooy van Den Bosch naar Heerenveen ging zal iedereen ook gedacht hebben, dat hij nooit bij Man U en RM zou spelen. De kans is er altijd, al is die niet groot, maar een streven is gewoon mooi.

27 februari 2014 om 16:01

Je mag niet alles gaan spiegelen aan Van Nistelrooy. 1 van de beste spitsen die er ooit zijn geweest.

Je mag niks uitsluiten maar om iedereen aan Van Nistelrooy te spiegelen is echt onrealistisch.

Als jij Locadia ziet voetballen denk je dan, oh die gaat de top halen?
Castaignos zou dit dan net zo goed kunnen bereiken.

27 februari 2014 om 16:18

Wat ik bedoel, dat alles mogelijk is. Ik spiegel niet, tis alleen een voorbeeld

Net als bij Kishna kan ik het wel begrijpen dat hij dit zegt, gezonde ambitie voor jongens van die leeftijd die bij een topclub in Nederland voetballen.

27 februari 2014 om 16:03

Ik vind het meer een vorm van zelfoverschatting. Waarom kunnen die jongens die werkelijk waar nog geen bal hebben geraakt niet zeggen ik wil veruit de beste worden van de competitie?

27 februari 2014 om 17:22

Dromen zijn dit. Natuurlijk weet Locadia wel dat hij nog een héle lange weg te gaan heeft totdat hij op dat niveau zit. En natuurlijk moet je eerst de beste van de ED worden wil je bij United terecht komen.

Ambities hebben is een ding, het uitvoeren het ander. Maar hij is goed bezig, nog een of twee jaar bij psv en dan verder omhoog. Niet te vroeg gaan, is nooit goed, zie je wel aan buttner, hoor je niet veel van, terwijl hij hier ijzersterk was.

Goed voor middenmoot in Premier League misschien. Man United wordt het niet, hij mist snelheid en scherpte voor de goal! Mist simpele kansen. Misschien gaat dat er nog uit, misschien niet. Hij oogt lui en nonchalant. Zijn basistechniek moet ook nog verder omhoog.

Laat hem eerst maar bij PSV presteren dan kijken we over 3 jaar wel verder.

27 februari 2014 om 15:11

Dus dat..als PSV in de zomer een nwe spits haalt wat ongetwijfeld zal gebeuren, want Matvaz zal weggaan..dan zit ie alweer gauw op de bank. Groot kans dat ie dan via de achteruitgang PSV verlaat.

Locadia, hopelijk heb je door dat je nu Engelands mooiste club uitsluit?

27 februari 2014 om 14:55

Hij lijkt mij sws niets voor arsenal. Arsenal heeft al genoeg jonge spitsen.

27 februari 2014 om 17:27

Game, set and match!

Een ding staat vast, Man zal ie nooit van ze leven halen. Als ie ooit Bankziteer bij een Fulham kan worden mag ie al blij zijn.

27 februari 2014 om 17:25

Omdat?

Hij is pas 20. Hij kan nog zoveel groeien. Je weet nooit wat er gebeurd. Ik weet niet of je ooit van die Nederlandse aanvaller Quincy Owusu-Abeyie (of zoiets) hebt gehoord. Maar dat was dus het grootste Nederlandse talent een aantal jaar geleden. Hem werd een prachtige toekomst toegespeld, maar dat kwam er niet uit.

Wat ik wil zeggen, je kunt niet in de toekomst kijken.

je moet neit op deze manier solliciteren bij een club, stel je krijgt een contract bij rivaal? kan verkeerd uitpakken

Goed voor een een middenmoter in een een Engelse Competitie.
Zal nooit in de top spelen, nooit.

Een nieuwe versie van Darren Bent, word nooit zo goed als Van Nistelrooy als hij dat al dacht.

Het lijkt wel een trend te worden om te zeggen waar je wilt spelen of hoe goed je wil gaan worden.
Heb zulke uitspraken vroeger nooit gehoord.

Heb heel veel goede spitsen groot zien worden en men kon toen al zeggen dat word een hele grote speler, maar Locadia vind het nodig dat zelf te vinden.

Ben niet onder de indruk van hem.

als Man Utd zo door gaat, dan komt die club vanzelf op het niveau van locadia Xd.

maar goed, gezonde ambitie kan natuurlijk geen kwaad.
Hard werken en kijken waar je komt.

Jammer dat Matavz niet is vertrokken, dan had de weg voor een definitieve doorbraak open gelegen!
Deze jongen is pas 20 en na Luc Castaignos de beste Nederlandse CS onder de 22 die we hebben.
Veel potentie, nog veel verbeter punten maar de toekomst zal het uitwijzen! Ik zie hem wel over een jaar of 4 in de PL bij Swansea, Newcastle of Tottenham en wie weet wat er dan nog gebeurd. Eerst eens 2 seizoenen club topscoorder van PSV worden, speelminuten maken en je zwakke punten verbeteren!

Succes.

Is geen bijzondere spits. Mag wel meer zijn best doen en van zich laten gelden. Zie eerder Depay de stap maken naar het buitenland dan Locadia?

27 februari 2014 om 15:52

geen bijzondere spits vind wat hij op zijn leeftijd kan knap en hij werkt heel hard en is misschien wel beter dan depay

27 februari 2014 om 17:26

Meer zijn best doen? Deze jongen geeft iedere wedstrijd 120%! Ik denk dat je bedoelt dat zijn rendement wel wat hoger mag zijn. Mee eens, maar hij mist ook aanvoer.

Ook ik zie Depay eerder de stap maken, hij is het grootste talent van de selectie op het moment. Eigenlijk zou Maher dat moeten zijn, maar die presteert helemaal niks.

27 februari 2014 om 17:45

Depay zie ik zeker niet deze stap maken.
Depay is geen team-player als deze jongen een goede makelaar heeft kan hij een transfert maken maar zulk ingestelde spelers geraken niet van de bank laat dat wel wezen.

Manchester united heeft nu geen tijd om talenten te kopen. Ze moeten zich richten op het binnenhalen van spelers die er meteen staan.

hahaha en dan juichen als Sturridge.

Matige spits. Geen techniek, geen snelheid, niet echt balvast. Kan alleen redelijk afwerken. Niets bijzonders.

27 februari 2014 om 16:50

Je hebt er geen verstand van, zo blijkt wel ...

27 februari 2014 om 16:56

Matige spits? Locadia is fysiek erg sterk en ook balvast! Komt vaak op een eiland te staan door Depay en Ruiz, maar ondanks dat hij niet veel ballen krijgt doet hij het gewoon goed een echte killer en als Cocu hem de komende 5 wedstrijden gewoon boven Matavzs neerzet gaat hij zeker nog belangrijk zijn.

27 februari 2014 om 17:32

Je bent wel heel erg down to earth of niet?

Locadia is echt heel erg balvast en fysiek sterk. Geen snelheid kan ik me redelijk in vinden.maar hij kan echt wel een verdediger uit er uit sprinten. Technisch best sterk hoor. Soms doet hij me denken aan Rvp.

27 februari 2014 om 17:34

nou.. @psvarsenal..
Downtoearth beschrijft het misschien redelijk bot, maar het klopt wel..
Voor Locadia koop ik bij wijze van spreken geen kaartje. Heeft een paar momenten, alleen als PSV al 3-0 voorstaat.

27 februari 2014 om 18:01

Niet mee eens. Ik ga ook niet voor Locadia naar het stadion. Maar hij werkt hard voor het team. Die enkele keren dat hij een bal krijgt houdt hij hem vast en brengt hij andere spelers in stelling. Doordat hij door Depay en Ruiz op een eiland staat, zakt hij in om toch aan de bal te komen. Dus hij is wel belangrijk voor het spel.

Matavz komt net zo goed op een eiland te staan, maar hij blijft daar ook, Locadia komt er van af.

27 februari 2014 om 19:08

Tactisch is hij niet sterk. Snapt vele bedoelingen van bijvoorbeeld Ruiz niet. Kijk maar laatst waarin hij perfect in stelling wordt gebracht door een subtiel hakballetje.
Locadia is misschien wel goed, maar komt niet tot zijn recht bij Psv. Daarnaast vindt ik hem heel erg onsympathiek en arrogant overkomen. Hoewel ik wel moet bekennen dat zijn manier van juichen iets meer down to earth is geworden..

maakt hij geen vrienden mee bij psv als zn hart bij een andere club ligt

27 februari 2014 om 17:36

neejoh.
Denk jij dat als een speler zegt, dat hij liever bij een club als ajax of psv speelt dan een club als Barcelona, R madrid of united hij dat echt meent? Kom op zeg..laat die jongen dromen!

Club van zijn hart. Lekker overdreven. Die jongen heeft daar 1x op de tribune gezeten.

Wat apart dat iedereen erop reageert alsof Locadia zegt dat ie nu naar Man United wil gaan. Hij zegt dat puur en alleen dat hij Man United een erg mooie club vind en dat hij daar graag ooit wil gaan voetballen. Prachtige ambitie voor een jonge voetballer, hij zegt niets raars, ik denk dat zowat iedere voetballer wel bij Man United wil voetballen.

Maar zoals elke voetballer die ambitie uitspreekt wordt hij hier door heel wat mensen afgemaakt, laat em eerst maar bij PSV presteren, kan geen bal bij zich houden, slechte afwerking, komt nonchalant over... Ik gun hem door zijn werklust, zijn technische vaardigheden en zijn ambitie een heel mooie carrière, dit jaar voor het eerst bij PSV 1, volgend jaar vaste spits Psv, daarna 2x op rij landskampioen met Psv, daarna stap middenmoot Engeland (everton) en dan zijn ultieme stap naar Man United!

Tenminste een goed teken dat hij op Youtube naar filmpjes kijkt van spitsen. Komt tegenwoordig ook niet vaak meer voor.

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha ohhh hou op, ik kom niet meer bij. Ik zit mezelf als PSV fan iedere wedstrijd kapot te ergeren aan deze niksnut die in een leeg doel, op de lijn nog geen bal in het net schopt...
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Manchester United.... nog niet eens als ballenjongen...

27 februari 2014 om 17:10

Tja er zijn tenminste nog jongens die ambities hebben en daarvoor keihard willen werken.hij zegt nergens dat hij de vaste spits wordt van united hij zegt alleen dat hij ervan droomt om ooit bij zijn favoriete club zal spelen.

Waar droom jij van ? Om later als je groot bent ballenjongen te worden van het achste van fc haaropdendijk?
ok een mooie ambitie!

27 februari 2014 om 17:15

Nee zijn ambitie was om vakken te vullen
bij de Action, en het is hem nog gelukt ook
dat moet je hem nageven :-)

27 februari 2014 om 17:13

Valt allemaal wel mee, is een prima spits
pas 20 en heeft nog genoeg rek ... jou reactie
slaat nergens op

27 februari 2014 om 17:14

Binnen 4 jaar speelt deze jongen in een Europese topcompetitie. De kans is aanwezig dat de PL daarbij zit en het zal me niet verbazen dat hij daar ooit terecht zal komen.

Ben benieuwd wat je reactie dan zal zijn

Wat mij opvalt is dat iedereen over arrogant begint als een Kishna zijn ambitie uitspreekt, en dat dat bij Locadia vele malen minder is.

Erg jammer die selectiviteit.

Laat ik dan maar bij beide iets van dezelfde strekking noteren:

Erg goed dat je ambities hebt, een topsporter zonder ambities kan er beter mee stoppen. Met de juiste hulp en sturing kan hij best ver komen. Ik hoop voor hem dat ie het red, en dat ie de overstap maakt als ie er klaar voor is, en voor PSV nog een paar centen opleverd.

27 februari 2014 om 17:29

Die wilde toch de beste van de wereld worden?.

27 februari 2014 om 20:07

Wat wil je daar mee zeggen?

Dat je niet ambitieus mag zijn? Of dat sommige ambities haalbaar zijn is wat anders. Dat is niet arrogant, maar topsport mentaliteit.

Dat afkraken zegt wat van de mentaliteit van de afkrakers... Kunnen zelf doorgaans niks, maar gunnen het een ander ook niet.

Niks mis met z'n ambities aantonen toch? Ik vond dat hij zeker kwaliteiten heeft. Hij moet alleen scherper worden met het afmaken, voor de rest vind ik hem echt een toekomstige topper ,vooral de manier waarop hij de ruimtes induikt en telkens weet waar hij moet staan

Ik blijf het triest vinden dat mensen buitenlandse clubs blijven behagen als ze uit een sterk en voetbalminnend land komen. Ambities uitspreken is iets anders dan dit....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren