Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bouma: 'Ik wil nog een jaar of twee langer door, dat is mijn doel'

Laatste update:
/

Onlangs verlengde Wilfred Bouma zijn contract bij PSV met één seizoen en het ziet ernaar uit dat de 34-jarige stopper nog lang niet klaar is. In een vragenronde op de website van zijn ex-club Aston Villa vertelt de EK-ganger nog niet aan stoppen te denken. Ook geeft hij zijn visie op de ‘Nederlandse invasie’ bij de club uit Birmingham, waar Bouma zelf tussen 2006 en 2010 onder contract stond.

Op de vraag hoe zijn toekomst eruitziet, lijkt de verdediger niet lang na te hoeven denken. “Ik wil natuurlijk nog een paar jaar door! Ik denk niet vaak aan stoppen, al zit het natuurlijk wel in je achterhoofd. Wat ik daarna ga doen? Misschien iets met de jeugd, in Nederland. Dat lijkt me wel wat. Maar mijn eerste jaar nadat ik mijn carrière heb beëindigd wil ik even helemaal niks doen en nadenken over mijn toekomst. Op dit moment gaat echter alles prima dus ik wil nog twee jaar door. Dat is mijn doel”, aldus Bouma.

De Eindhovenaar wordt ook gevraagd naar zijn mening over Ron Vlaar, die onlangs overstapte van Feyenoord naar the Villans. “Ik denk dat hij het goed gaat doen, want Ron is een goede speler”, zegt hij. Ook Brett Holman, die overkwam van AZ, kan rekenen op Bouma’s sympathie. “Ook hij is een kwaliteitsspeler. Hij keek altijd al uit naar het spelen in de Premier League en nu krijgt hij de kans. Ik hoop dat hij het goed gaat doen.” Ten slotte passeert ook Karim El Ahmadi de revue. “Hij was een van de beste spelers in de Nederlandse competitie. Hij is een heel, heel erg goede voetballer en ik verwacht dat hij het uitstekend zal doen.”

Wilfred Bouma moet altijd in de basis staan bij PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha!

Na ja, ik ga er vanuit dat dit het laatste Psv-jaar voor Wilfred is. Wel respect voor deze man, toch jaren bij onze mooie club gespeeld!

7 augustus 2012 om 16:40

Hij kan eventueel nog in een André Ooijer rol back-up zijn voor Psv. Maar denk jij dat als Pieters terugkomt dat hij dan op de plek van Bouma gaat spelen?

7 augustus 2012 om 16:50

@ Lazaros Nee, Ooijer was iemand die ook meerwaarde kon geven voor de jeugd. Een goede zet van Ajax. Dat zie ik Bouma niet doen. Ik weet niet of Pieters centraal neergezet wordt. Ik verwacht dat Advocaat het wil proberen met Zanka. Anders heeft hij nog altijd Pieters achter de hand. Zelf zie ik liever Willems op de backpositie ipv Pieters.

Naar mijn idee had Bouma het afgelopen seizoen al erg zwaar. Zal dit jaar niet beter zijn. Wel valt mij op dat alle spelers een fittere indruk achterlaten.

7 augustus 2012 om 16:51

Nee, dat denk ik niet. Het is absoluut een alternatief voor in het centrum, maar ik weet zeker dat Zanka daar komt te staan als hij wedstrijdritme heeft.

7 augustus 2012 om 17:10

Volgens mij is Pieters van oorsprong een centrale verdediger en bij Utrecht op de linksback gezet.

7 augustus 2012 om 17:37

@ Len3000eindh Je hebt zeker gelijk over Ooijer dat was een mannetje(haantjesgedrag)
Maar vind je niet dat PSV zichzelf een beetje tegen heeft gezeten ze konden een jaar geleden 7miljoen voor Pieters krijgen en bijna alle Psv-supporters zien Willems liever dan Pieters op het moment.

7 augustus 2012 om 18:17

Willems is vorig jaar gehaald als jong talent. Dat ie het al zo snel zo goed zou doen, had niemand verwacht.

Als PSV Pieters vorig jaar verkocht had, hadden ze ook een vervanger moeten halen. Je kunt niet een heel seizoen vertrouwen op een jongen die toen nog 17 jaar oud was.

7 augustus 2012 om 18:48

Ooijer is ook een heel ander persoon, Bouma is niet echt een prater dus zal inderdaad weinig los maken bij jonge spelers

7 augustus 2012 om 16:44

Deze man hadden ze nooit een nieuwe contract moeten geven, hij is te onrustig aan de bal en veroorzaakt meer chaos achterin dan rust. Op zijn plek kunnen jongens als Zanka, Pieters makkelijk spelen, daarnaast loopt er nog in de jeugd Menno Koch nog rond.

7 augustus 2012 om 16:54

Altijd fijn om een ervaren man met een winnaarsmentaliteit achter de hand te hebben, toch?

7 augustus 2012 om 17:25

Ik heb die winnaarsmentaliteit niet terug gezien afgelopen seizoen. Je zag alweer tegen Ajax dat zomaar een corner weggeeft. Hij is te onrustig aan de bal, ervaren is hij wel. Deze jongen is nooit meer hetzelfde geweest na zijn blessure bij Aston Villa.

7 augustus 2012 om 18:21

Ben ik het niet helemaal met je eens. Hij kreeg de bal zonder dat hij het wist tegen de hak aan. Zoiets kan gebeuren. Hij is vrij lastig te passeren in de kleine ruimte. Het probleem is echter dat Bouma niet 24 is maar 34. Zijn tempo is niet meer wat het was. Wanneer er voor de tegenstander ruimte onstaat dan heeft Psv niets aan Bouma omdat hij het totaal niet meer kan belopen. Des ondanks denk ik dat een ervaren rots als Bouma voor iedere eredivisie ploeg nog een aanwinst is. Dat soort spelers maken je team sterker.

7 augustus 2012 om 19:12

Hoe kun je respect hebben voor een man die week in week uit dramatisch speelt? Ik vind het een schande dat hij dit dúrft te zeggen, en dat hij zelf niet door heeft dat hij een van de matigste verdedigers van de Eredivisie is. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk weggaat of geblesseerd raakt. Hij moet zelf toch gewoon stoppen bij Psv. Hoe kan hij niet zien dat hij veruit de zwakste schakel is?

7 augustus 2012 om 19:13

Bouma is verrantwoordelijk voor de enige zwakke plek in de basis elf van de huidige psv.

Gecondoleerd PSV Supporters, ik hoop dat deze man in gaat zien dat hij betere spelers in de weg staat om door te breken, met alle respect deze man heeft zijn tijd meeeer dan gehad !

7 augustus 2012 om 16:33

Dat hij zelf twee jaar langer door wil gaan, wil niet zeggen dat de desbetreffende trainer van PSV hem ook moet opstellen....

7 augustus 2012 om 16:37

Dat is waar maar als er een blessure is, heb je nog kans dat je hem moet laten warm lopen, en het team gaat er drastisch op achteruit als hij het veld op komt

Als PSV met deze verdedigi9ng doorgaat zie ik ze echt geen kampioen worden. Al heb je Messi in je voorhoede.

Bouma is Jupiler League niveau waardig en Marcelo vind ik van het niveau PEC Zwolle,rkc en Willem ll.

7 augustus 2012 om 16:38

Marcelo van het niveau Pec, RKC en Willem II? Ga eens heel gauw je mond spoelen! Goed, tegen Ajax speelde hij niet goed, maar de tweede seizoenshelft van het afgelopen seizoen was hij heel goed hoor!

7 augustus 2012 om 16:56

Marcelo heel erg goed , ik kom bijna niet meer bij

Nee , hij is wel van een hoger niveau dan clubs uit de degradatiezone. Maar subtop is eigenlijk het maximale waar hij tot zijn recht komt. Hij is fysiek erg sterk maar voetballen kan hij amper. De eigen goal was ook een logisch gevolg van zijn gebreken , een bal uit de lucht proberen weg te schieten is misschien iets teveel gevraagd. Ik hoop dat Zanka het allemaal kan compenseren ,want vorig seizoen kon Bouma dat niet.

7 augustus 2012 om 17:04

@ Adzevedo Vreemd genoeg ben ik het grotendeels met je eens. Marcelo kan echt niet voetballen. Hij kan goed koppen, maar daar is ook veel mee gezegd. Hij vertraagd het spel enorm, kan enkel een balletje breedleggen (kan niet opbouwen) en kan niet coachen.

Bouma kan dit idd niet opvangen. De verdediging is wel sterker geworden met Willems en ook Hutchinson is een verademing boven Manolev. Hutchinson verdedigd en Manolev voegt zich bij de aanval.. Dit terwijl we een verdediger nodig hebben en geen halve rechtsbuiten.

PSV heeft de beste aanval en middenveld van de eredivisie alleen verdedigend is het echt middelmatig. Als de aanval zijn dag niet heeft en we krijgen er wel 2 om de oren zijn we terug bij af. Ik zie dit al gebeuren.

7 augustus 2012 om 17:33

@ Daniel_vb22

Ik erken ook de kwaliteiten van Marcelo maar zelfs ik denk dat dit niet het juiste moment is het voor hem op te nemen, na z'n optreden tegen Ajax Laat maar even overwaaien, als hij straks weer een paar sterke partijen speelt hebben we weer recht van spreken.

7 augustus 2012 om 16:40

Bij Willem II komt Bouma er niet in! Marcelo erg graag!

On: ik denk dat het dit jaar bij PSV al lastig wordt om speelminuten te krijgen. Het jaar erop helemaal lijkt me. En afbouwen bij een 2e rangsclub zou ik niet zo snel doen, want er zitten niet heel veel clubs op hem te wachten denk ik. Misschien dat hij een belangrijke rol in de kleedkamer speelt richting de jonkies van Psv, maar met een Van Bommel heb je volgens mij al een vaderfiguur rond lopen.

Wat is El Ahmadi nou? Bouma is al over de top, maar misschien dat hij na PSV nog ergens onderin de eredivisie kan toevoegen. En Bouma gaat natuurlijk geen negatieve dingen over Vlaar zeggen en zeggen dat Aston Villa een slechte speler heeft gehaald. Dan krijg je altijd zo''n niet-interessant antwoord.

7 augustus 2012 om 16:45

El Ahmadi was een de beste middenvelders van het afgelopen seizoen.zijn manier van druk zetten is van een absoluut hoog niveau. Hij is ook zeer technisch en kan aardig combineren in de kleine ruimtes. Hij kan heel het team op sleeptouw nemen. Conditioneel is hij ook top.

Graag gedaan Jelle

7 augustus 2012 om 16:47

Ik ken El Ahmadi wel en ben zelf wel fan van hem sinds hij bij Twente speelde, maar de laatste zin in dit artikel eindigde met 'hij is een'. De zin werd niet afgemaakt, maar het is inmiddels verbeterd.

Doe dat maar niet Wilfred...ik denk dat je na dit seizoen weinig meer toe te voegen hebt bij Psv.

Misschien dat hij op een lager niveau nog wel even door kan

7 augustus 2012 om 18:07

Op een lager niveau zeg jij dan zou hij naar ajax kunnen maar ook daar zal hij wel niet in de basis komen ze hebben daar immers Blind al staan op de plek van linker centrale verdediger.

7 augustus 2012 om 20:53

Op welke manier is Ajax volgens jou een lager niveau? Wij zijn evengoed titelkandidaat als PSV en bovendien de huidige landskampioen. Lijkt me dus niet echt een lager niveau...

Bovendien zou ik inderdaad voor Blind kiezen als het alternatief Bouma is...

7 augustus 2012 om 22:36

Whahahahaha... Blind verkiezen boven Bouma? Whahahahaha... Dank je wel...
Humor is altijd welkom...

En het waa trouwens wel,een leuke grap, lager niveau Ajax en dat je daarin hapt, zegt genoeg over jou...

Bouma is gewoon een topper... Er heerst heel wat negativiteit over Bouma. Iedereen praat elkaar na... Maar Bouma is niet zo slecht... Het is een degelijke verdediger. Het is voor PSV wel goed om zo iemand erbij te hebben en misschien niet als basisspeler, maar zeker een hele goede back up....

Some people just don't know when to quit

Misschien als we hem deze bovenstaande poll inclusief uitslag bij hem in de brievenbus duwen, dat er dan een muntje gaat vallen

Nieuwe actie van Voetbalzone denk ik.

Maak de volgende slagzin af en win kaarten voor Aston Villa - Manchester United.

“hij was een van de beste spelers in de Nederlandse competitie. Hij is een ....

on:

Bouma moet denk ik niet de ambitie hebben om nog lang bij PSV te blijven, hij kwam vorige jaar al tekort en afgelopen zondag leidde die ook al de 2-1 in door een bal zomaar over de achterlijn te knallen.

Een jaar of 2 maar niet bij Psv. Bouma is leuk om nog 1 jaartje in de breedte te hebben, maar daarna mag ie gaan aankloppen bij Fc Eindhoven.

Hi zegt toch nergens dat hij nog jaren bij PSV door wil/kan.... En PSV heeft ook een amateur tak, daar kan hij altijd nog terecht na dit seizoen. Misschien nog een come-back maken bij Fortuna Sittard?

Zo lang zijn salaris gelijk is met zijn kwaliteiten mag hij erbij blijven. Ik denk dat Bouma sowieso qua ervaring al voldoende toevoegd. Al speelt hij niet, zie ik hem alsnog als een meerwaarde

Als psv echt van plan zijn om niks meer aan de verdediging te doen worden ze voor het 5e jaar weer geen kampioen. Iedere aanvaller in de eredivisie weet dat als je even druk zet op de verdediging van psv het zo een goal oplevert. Die Zanka is een grote tegenvaller dat had de redder moeten zijn.

7 augustus 2012 om 16:59

Goed zo, in de voorbereiding al afschrijven. Ken je die Braziliaanse druiloor nog? Die 'chef-eigen-doel' deed het ineens ook verschrikkelijk goed. Schrijf niet zo snel af yo, nergens voor nodig.

Tattoe Fredje, echte Hellemonder. Laatste jaar bij PsV hoor, gaat daarna afbouwen bij Helliemond Sport.

Vraag is of de PSV fans hier wel blij mee zijn. Misschien dat hij na dit seizoen bij z'n jeugdclub of de club uit z'n geboortestad kan voetballen.

Als hij nog twee jaar door gaat kan hij zijn carriere afsluiten met het WK 2014 in Brazilie.

Ik denk dat deze speler langzamerhand steeds minder zal gaan spelen, want hij kan het eigenlijk toch niet meer bijbenen. In de Eredivisie kan hij zich tegen de kleinere clubs nog staande houden. Maar tegen de toppers en de subtop wordt hij aan alle kanten voorbij gelopen.

zolang hij het nog leuk vindt om te voetballen moet hij dat zeker doen maar ik neem toch aan dat dit zijn laatste seizoen is bij psv of wat voor profclub in de hoogste divisie dan ook.
misschien nog ergens cashen al denk ik zelfs niet eens dat hij in dat soort landen aan de bak komt.
ja misschien een land als Qatar of die gekke staat waar Gullit trainer was...

''Op dit moment gaat echter alles prima''

Oke stop deze man in een gesticht, hij ijlt. Prima? Prima? Is elke wedstrijd doorslaggevende blunders maken prima? Toen z'n contract verlengd werd moest ik al bijna huilen, maar toen kon het nog onder het mom van hij is een aardige back-up. Maar nu staat hij gewoon weer in dat centrum en meteen was het weer raak tegen Ajax. Schuldig aan de goal van Alderweireld en hij loopt weer constant enorm gevaarlijk uit te verdedigen. Viel me mee dat hij niet uitgleed, een penalty veroorzaakte of een poging tot een eigen doelpunt ondernam. Waarom martelt PSV ons fans op deze wijze, wat is dit voor wrede daad? Ik snap er echt niks meer van. De enige hoop is dat Pieters of Zanka het snel overneemt. Ook Derijck is gewoon tien keer zo goed, terwijl hij zelf niet eens zo goed is.

7 augustus 2012 om 17:49

Dick red ons door Bouma op te stellen;

Iedereen praat elkaar zo ongelooflijk erg na, vorig seizoen had hij een paar slechte momenten en verder was hij een zeer degelijke verdediger.

ik hoop het niet, snel weg met die handel .....

Dat Bouma minder aan het worden is gewoon waar. Maar om hem nu een Eindhovenaar te noemen gaat wat ver....haha. Het is een ras Hellemonder en gaat afbouwen bij ons in Helmond.

7 augustus 2012 om 18:14

Ja El Ave je hebt gelijk het is echt een helmonder kan je zien wat voor kenneis er heerst bij VZ en wat afbouwen betreft kan je ook nog wel eens gelijk in hebben nog een of twee jaar bij Helmond sport.

Bouma is nu al aan het leren voor komiek.
Het is nu al lachen geblazen met Bouma

Bouma is echt niet meer wat het geweest is! vergane glorie! Wel altijd een degelijke verdediger geweest.

34 pas, voor mijn gevoel (laatste beelden op tv) was hij al minstens 38..

Vroeger écht een topper in het hart van de PSV defensie, maar sinds zijn terug komst heeft hij mij niet meer kunnen imponeren. Een rol ala Ooijer bij Ajax kan hij zeker nog wel invullen, maar veel meer dan dat is niet PSV waardig, zeker niet met de transferwaarde op het veld.

Sorry hoor maar deze speler had beter kunnen stoppen na t EK, of beter gezegd vóór het Ek!!

Bouma alsjeblieft hou de eer aan jezelf. dit is toch nu echt je laatste jaar want hierna kan t echt nietmeer , ik hoop dat Zanka zih nog gaat ontwikkelen en tot basisklant kan spelen en dan is de rol van bouma meer een Ooijer rol. ik zou niet weten waarom je geen jeugd er zou zetten want veel langzamer als bouma zijn ze vast niet. hopen dat hij het kampioensjaar kan gaan meemaken!

Sterkte, jongens, in Eindhoven, jullie zullen het nodig hebben! Dit is toch een beetje de Daley Blind van Psv.

Aan de commentaren van hier te lezen, de meest onderschatte speler van psv. Kan volgens velen niks goed doen. Was altijd een goed verdediger voor zowel psv als aston villa als Oranje. Sinds die vreselijke blessure (waarbij zijn onderbeen diagonaal hing onder zijn bovenbeen, sick) , is het nooit meer de oude geworden. Vindt alleen dat je iemand met zijn staat van dienst en met de blessures die heeft moeten doorstaan wel anders mag benaderen. Daarnaast zal hij in de groep met zijn ervaring nog wel belangrijk zijn.

8 augustus 2012 om 09:43

Ah joh, de helft van die gastjes hier praat elkaar gewoon na en heeft hem veel te weinig zien spelen én beoordeelt hem op een paar foutjes. En de andere helft heeft zo'n gekleurde clubbril op dat ze niet met een objectieve blik naar een andere club kunnen kijken.

Inderdaad is het zonde dat zo'n zware blessure hem terug heeft geworpen in zijn prestaties. Ik vind hem geen slechte verdediger maar hij krijgt wel steeds meer ongelukkige momenten. Verder natuurlijk een prima speler om erbij te hebben; hij kan jonge jongens toch een hoop leren en kan nog prima mee op eredivisieniveau. Voor hem is het lekker dat Van Bommel bij de groep is gekomen, dan kan Bouma (nog) meer in de luwte staan (hetgeen hij graag wil).

Deze man hadden ze nooit een nieuwe contract moeten geven, hij is te onrustig aan de bal en veroorzaakt meer chaos achterin dan rust. Op zijn plek kunnen jongens als Zanka, Pieters makkelijk spelen, daarnaast loopt er nog in de jeugd Menno Koch nog rond.

Marcelo kan echt niet voetballen. Hij kan goed koppen, maar daar is ook veel mee gezegd. Hij vertraagd het spel enorm, kan enkel een balletje breedleggen (kan niet opbouwen) en kan niet coachen.

Bouma kan dit idd niet opvangen. De verdediging is wel sterker geworden met Willems en ook Hutchinson is een verademing boven Manolev. Hutchinson verdedigd en Manolev voegt zich bij de aanval.. Dit terwijl we een verdediger nodig hebben en geen halve rechtsbuiten.

PSV heeft de beste aanval en middenveld van de eredivisie alleen verdedigend is het echt middelmatig. Als de aanval zijn dag niet heeft en we krijgen er wel 2 om de oren zijn we terug bij af. Ik zie dit al gebeuren

Willems is vorig jaar gehaald als jong talent. Dat ie het al zo snel zo goed zou doen, had niemand verwacht.

Als PSV Pieters vorig jaar verkocht had, hadden ze ook een vervanger moeten halen. Je kunt niet een heel seizoen vertrouwen op een jongen die toen nog 17 jaar oud was

Bouma alsjeblieft hou de eer aan jezelf. dit is toch nu echt je laatste jaar want hierna kan t echt nietmeer , ik hoop dat Zanka zih nog gaat ontwikkelen en tot basisklant kan spelen en dan is de rol van bouma meer een Ooijer rol. ik zou niet weten waarom je geen jeugd er zou zetten want veel langzamer als bouma zijn ze vast niet. hopen dat hij het kampioensjaar kan gaan meemaken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren