Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Mijn zaakwaarnemer heeft vertrouwen in een transfer'

Laatste update:

Samuel Armenteros hoopt dat de oefenwedstrijd tegen Osasuna, die zaterdag met 0-1 werd verloren, zijn laatste duel in het shirt van Heracles Almelo was. De aanvaller staat in de belangstelling van Ajax, dat deze week zonder succes een bod uitbracht op de Zweed. Heracles deed een tegenbod en Armenteros heeft goede hoop dat zijn transfer naar de landskampioen gerealiseerd wordt.

/

De 22-jarige aanvaller had voor de camera van Eredivisie Live niet veel nieuws. "Ik weet net zoveel als jullie en wacht het af", zei Armenteros, die tot dusver vijftien keer scoorde in 79 competitiewedstrijden voor Heracles. "Ik heb zelf ook nog niet met Ajax gesproken, zo ver zijn we nog niet. Maar mijn zaakwaarnemer heeft vertrouwen in een transfer."

Armenteros richt zich voorlopig op Heracles. "Of dat moeilijk is? Je moet mentaal nu sterk in je schoenen staan. Je bent er onbewust toch mee bezig. Iedereen vraagt er naar en je krijgt veel berichtjes, maar ik moet mentaal sterk zijn nu." Het is niet bekend wat Heracles wil hebben voor Armenteros, die nog een contract tot medio 2013 heeft.

Samuel Armenteros is een aanwinst voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goeie speler maar NOG niet klaar voor de basiself, een prima invaller noem je dat

4 augustus 2012 om 20:03

NOG niet klaar? Ik snap eerlijk gezegd helemaal niks van deze interesse. Is dit nu het niveau speler waar we als Ajax achteraan gaan? Matige speler die het niet gaat redden in de top van de Eredivisie.

4 augustus 2012 om 20:24

Dat dacht ik eerst ook. Snapte echt niet wat Ajax met deze speler moest.

Vond het bij Heracles altijd wel een goede speler. Maar dacht dat hij al veel ouder was. Gezien zijn leeftijd en prijs is het wel een aanwinst. Een goede back up.

Maar waarom gaat Ajax niet gewoon met Jong als tweede spits de competitie in? Deed het daar toch goed.

4 augustus 2012 om 20:34

Helemaal geen goede back up voor sightorson juist. Het is een redelijke spits maar niet het niveau ajax deze jongen rendeert ook niet met voorzetten van de flanken maar met naar binnentrekkende buitenspelers. Ook kan je hem niet gebruiken als pinchitter, fysiek heeft ie ook niet echt mee en ik vind dat hij teveel kansen nodig heeft. Ik denk dat bulykin behouden een veel beter plan wad geweest.

4 augustus 2012 om 20:54

idd,ik baalde vorig jaar al van de interesse van Psv,blij dat hij niet gekomen is.

4 augustus 2012 om 20:55

@ Braampie

Omdat Siem de aanvoerder is en dus sowieso een basisplaats heeft. En aangezien we Sigthorsson hebben, kunnen we er van uitgaan dat De Jong op het middenveld speelt. De aanvoerder moet een vaste waarde in het team worden, niet iemand die als er iemand geblesseerd is op een andere positie gaat spelen. In ieder geval, dat is wat ik denk dat FdB denkt. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik het ermee eens ben.

Ik vind trouwens wel dat Armenteros een goede backup kan zijn, maar hij moet dan wel tevreden zijn met een plek op de bank. Mocht dat het geval zijn, vind ik hem een vrij goede optie voor die prijs en leeftijd.

4 augustus 2012 om 22:17

Als hij voor 200.000 euro gehqaald kan worden is het wel een bruikbare back-up waar nog wel een hoop groei inzit als ie op hoog niveau traint. Siem steeds in de spits als Kolbi niet fit is, is niet altijd ideaal. Hij is hard nodig in het middenrif.

4 augustus 2012 om 22:24

Ja echt onwijs hard nodig want in middenvelders zitten we niet echt ruim helaas :

5 augustus 2012 om 00:40

Als je een beetje naar het Ajax van vroeger kijkt deed Ajax dat juist vaker. Spelers waarvanje ddenkt dat ze niet goed genoeg zijn maar opeens blijkt t tegendeel. Een beetje wat az en twente de laatste jaren doet. Al heb ik best het idee dat hij over veel talent beschikt, het moet alleen nog gesmeed worden.

5 augustus 2012 om 12:11

@aroe: Ik weet niet over welk vroeger je het hebt, maar scouten in de Eredivisie en het oppikken van op papier matige talenten is nou niet iets wat ik me zo 1,2,3 kan herinneren. Als Ajax in de Eredivisie shopt dan is het toch 99% van de keren een bepalende speler van een top- of subtopclub.

Tja nu iedereen bij Ajax zich achter het nieuwe beleid heeft geschaard (jeugd inpassen en hand op de knip), ook de fans, moeten zich realiseren dat je dan dus een Sana (wie?) koopt en een Armenteros i.p.v. bijvoorbeeld een te dure, zeg maar iemand, Narsingh.

4 augustus 2012 om 20:03

Die Sana schijnt op de training in ieder geval al indruk te maken. Dus dat is nog afwachten. Maar op deze Armenteros zitten wij echt niet te wachten.

4 augustus 2012 om 20:07

Wij? Ik als Ajacied ben op de een of andere manier gecharmeerd van de speler Armenteros en hoop dus ook dat hij komt!

4 augustus 2012 om 20:14

Als Ajax in staat is assaidi armenteros en een goede verdediger te halen, doen ze helemaal mee.

4 augustus 2012 om 20:18

Je schrijft ajax toch niet af voor de titel?
Je hebt toch wel iets geleerd de afgelopen jaren.
Ajax doet altijd mee ook met dit team.

4 augustus 2012 om 20:19

Zonder assaidi ook..

4 augustus 2012 om 20:21

Sorry Ajaxdude maar je spreekt ook niet namens mij als je het over "wij" hebt.

Zolang Ajax er niet teveel voor betaalt ben ik geneigd vertrouwen te hebben in het technisch hart . Ik kan me nog herinneren dat de aankopen van bijvoorbeeld Blind, Wouters, Scholten en Robbie van Alphen ook niet met gejuich werden onthaald maar (niettegenstaande de spijtige blessure van Van Alphen) dit uiteindelijk toch prima aankopen bleken te zijn.

Ik heb liever dat Ajax een dergelijk gok neemt dan dat bijvoorbeeld gebeurde met Sulejmani. De bomen groeien gelukkig niet meer tot aan de hemel. Het nieuwe realisme heeft de plaats ingenomen van "het kapitaal moet op het veld staan". Nogmaals, als de beleidsverantwoordelijken bij Ajax hem de moeite waard vinden, ben ik geneigd hen en Armenteros het voordeel van de twijfel te geven. Dat zou eigenlijk iedere supporter moeten doen. Het negativisme is nu wel eens klaar.

4 augustus 2012 om 21:30

het Robbie van Alfen maar je hebt inderdaad gelijk.. Hetzelfde geldt voor aankopen zoals Overmars, van den Brom en Bogarde

4 augustus 2012 om 21:32

Ik vind armenteros een goedespeler. maar als tweede spits zou ik liever een sterke balvaste kopsterke spits zien. Armenteros is weer een kleintje van wie ik bijna twijfel of hij als aanvallende middenvelder niet het beste tot zijn recht komt.

ik hoop dat hij niet komt maar een andere spits.

4 augustus 2012 om 22:11

Klopt onelovechris. Bedacht me later dat ik Van den Brom inderdaad vergeten was. En Overmars en Bogarde passen uitstekend in mijn / ons betoog. En dan gaan we het niet eens hebben over buitenlandse onbekende aankopen als Ray Clark, Henning Jensen, Jesper Olsen en Dan Pedersen (en binnenlandse aankopen als Schoenaker, Schrijvers, Boeve). Soms moet je vertrouwen hebben in de beslissing van de club en er blind vertrouwen in hebben. Tot het tegendeel is bewezen.

4 augustus 2012 om 22:26

Ook als we alleen een goede Vervanger voor Vertonghen halen doen we helemaal mee hoor .
Een goeie back-up voor Kolbein zou ideaal zijn uiteraard maar dan het liefst 1 die veel potentie heeft en Kolbein in de toekomst kan vervanger en daar acht ik deze Armenterios niet goed genoeg voor en al zeker niet met het systeem dat we spelen.

4 augustus 2012 om 23:47

Ik zou eigenlijk wel op deze Armenteros zitten wachten, 22 jaar pas, dus er zit wellicht nog wat rek in en hij speelde afgelopen seizoen toch een paar geweldige potjes, waaronder tegen Feyenoord waar Ron Vlaar helemaal gek van hem werdt.

Maar op basis waarvan wil jij hem niet bij Ajax zien dan?

4 augustus 2012 om 20:07

Over Sana kan je nog weinig zeggen, ik vind het niet erg als er spelers uit het buitenland worden gescout, zeker niet als het op aanraden van Petersson gebeurd.

Sowieso heeft Sana op de eerste paar trainingen al een goede indruk achter gelaten op zijn teamgenoten.

Ben heel erg nieuwsgierig wat die jongen kan. Maxwell. Chivu, Ibrahimovic, Trabelsi, Escude, Grygera waren ook allemaal onbekend toen ze bij Ajax kwamen.

4 augustus 2012 om 22:28

Juist en daar kunnen we ook een flinke lijst uit de jeugd aan toevoegen die toen nog als onbekende kwamen en weet jij toevallig nog wat dat team presteerde

4 augustus 2012 om 22:31

Ach Ajax haalde ook de onbekende Zlatan en kijk wat dat is geworden.
Misschien is het soms wel beter om zo'n onbekende jongen te halen en een gok te wagen dan elke keer veel betalen voor een speler die ook nog niet verder dan de Nederlandse competitie iets gepresteerd heeft.

Ik wil Sana eerst eens zien voordat ik er iets over zeg wie weet gaat hij dit seizoen wel verbazen.

Ontopic: Als Armenteros zou komen lijkt het me niet eens zo'n slechte zet, vond hem bij Heracles wel altijd opvallend spelen en zo nu en dan toch erg goed spelen. Al zie ik nog wel liever Assaidi komen zeker omdat Boerrigter echt heel veel blessures heeft (en Sulejmani ook) dus een vleugel speler erbij kan geen kwaad. Maar Armenteros als backup van Sigthorsson lijkt me niet verkeerd.

5 augustus 2012 om 00:45

Ja precies dat moet nog blijken. Alleen denk ik dat de technische kant van Ajax wel wat meer van die spelers dan jij. Als jij sana niet kent waar haal jij dan je oordeel vandaan. Als straks blijkt dat Sana en Armenteros superaankopen zijn geweest, hoor ik je graag weer. Weinig risico en kwaliteit hebben we toch al wel.

Als een zaakwaarnemer vertrouwen heeft in een transfer zegt dat in elk geval dat de clubs er over de bedragen wel uit gaan komen. Vervolgens moet hij er zelf nog met Ajax uitgaan komen.. dus er is nog lang geen sprake van een transfer.

4 augustus 2012 om 20:16

Als de clubs er al bijna uit zijn is een transfer juist dichtbij, want denk jij dat Armenteros voor Ajax begrippen heel veel salaris gaat vragen?

4 augustus 2012 om 20:21

Nee, maar er is ook nog een zaakwaarnemer in het spel he, de laatste tijd komen die nou niet echt bepaald positief in het nieuws.

4 augustus 2012 om 20:52

Ja, sommige zaakwaarnemers maken er een spelletje van als ze ergens anders meer geld aan denken te kunnen verdienen, maar dit is echt al een grote stap voor Armenteros. Een betere club waar hij meer kan verdienen zal zich niet snel melden, dus die zaakwaarnemer kan niks tegen elkaar uitspelen.

Wat moeten hier nou mee. Die heeft het niveau helemaal niet. de Boer vind toch te vaak middelmatige spelers goed. Mag toch hopen dat Ajax niet bezig is met deze jongen. Dacht dat ze omhoog wilden kijken....dan moeten ze geen spelers van dit niveau aan willen trekken.

4 augustus 2012 om 20:22

// Mag toch hopen dat Ajax niet bezig is met deze jongen\\

Heb jij het artikel wel gelezen?

4 augustus 2012 om 20:28

De Boer vind te vaak middelmatige spelers goed? Hij wilde Narsingh en Moisander halen.. Het bestuur vond dat te duur en nu hebben we Sana en misschien Armenteros in plaats van Narsingh.

Ik snap ook niet waarom ze Armenteros halen. Sana in principe ook niet, maar die geef ik het voordeel van de twijfel omdat ik hem niet ken.

Het nieuwe beleid is goed. Niet te veel uitgeven aan spelers is goed. Maar te zuinig zijn kan ook. 4,1miljoen voor Narsingh vind ik niet veel. Dan koop je ook kwaliteit in. Kwaliteit mag best wat kosten en het is geen abnormaal bedrag..

Voor wat Vertonghen opgebracht heeft had je Moisander en Narsingh kunnen kopen en weet je zeker dat je collectief sterker word..

4 augustus 2012 om 22:36

@De Toekomst: "4,1miljoen voor Narsingh vind ik niet veel. Dan koop je ook kwaliteit in"

Hoe weet je dat je kwaliteit koopt? Narsingh heeft bij Heerenveen goed gepresteerd maar ook niet in de topduels en bij Heerenveen spelen ze met meer ruimte dan bv. bij Psv of Ajax die gewoon meer tegen de 16 van de tegenstander aan spelen en dus de ruimte beperkt zou zijn. Ik wil het nog wel eens zien of Narsingh bij Psv hetzelfde gaat doen als bij Heerenveen.

En 4,1 miljoen voor iemand met nog een jaarcontract die een seizoen bij Heerenveen leuk gespeeld heeft maar geen ervaring op een hoger niveau heeft vindt ik nog best wel veel eerlijk gezegd.

En Moisander zie ik sowieso al niet zo graag komen omdat ik hem teveel onnodige overtredingen vind maken en zo heel ervaren kracht is dat nu ook weer niet.

En het verschil Narsingh - Sana zullen we dit seizoen wel zien wie er een beter seizoen zal gaan draaien en of Ajax een goede keus heeft gemaakt of niet.

4 augustus 2012 om 23:05

Sana traint nu met met het tweede en is gehaald voor de toekomst. Die zit, tenzij het het heel goed doet bij het tweede, voorlopig nog niet bij de eerste 11.

Daarbij overdrijf je wel erg met het verschil tussen Ajax en Heerenveen. Boerrigter kwam nota bene over van RKC Waalwijk en is ook een speler die het van zijn snelheid moet hebben.. Hij presteert, mitst fit, ook altijd goed,

In Nederland willen alle ploegen voetballen en komt er vanzelf ruimte voor snelle buitenspelers als Narsingh. Hij kan het niveau ook zeker aan, want vorig seizoen speelde hij ook al redelijk constant voor zijn leeftijd.

Je weet in ieder geval beter wat je inkoopt dan in het geval van Sana, want Narsingh heeft het al laten zien in de eredivisie. Wat die 4,1 miljoen betreft: voor een buitenspeler die nog zo jong is en al één internationaal toernooi op zijn cv heeft staan. Hij mag wel wat kosten.

4 augustus 2012 om 20:30

Veel minder dan Sulejmani kan hij in ieder geval niet zijn. Mocht Armenteros dus daadwerkelijk naar Ajax komen, dan zal hij hooguit potjes gaan spelen tegen Rkc, Zwolle, Nec, Nac, Psv, en andere clubs waar Ajax simpel van zou moeten winnen na een CL duel.

Maar om eerlijk te zijn, vind ik toch dat Ajax beter dan jeugdspelers een kans kan geven. Ik snap Ajax aan de ene kant wel, maar zie het liever anders.

4 augustus 2012 om 22:30

Moet je nog ff wachten een jaar of 2 er komen 2 hele leuke spitsen aan, maar daar is het nu nog te vroeg voor.

Toch blijf ik het huidige beleid steunen. Ik werd gek van die bedragen die Ajax maar betaalde aan clubs als Heerenveen. 16M voor Sulejmani, wat heeft het ons nou opgeleverd?

4 augustus 2012 om 20:10

Dat Ajax geen stronomische bedragen betaalt, steun ik van harte.
Maar om nou spelers als Armenteros bij Heracles op te halen, vind ik weer het andere uiterste.

Geef dan het vertrouwen aan een eigen (jeugd)speler

4 augustus 2012 om 20:27

Armenteros heeft het bij Heracles toch heel goed gedaan. Denk dat het een goede optie is voor tweede spits. Als je op veel fronten mee wilt spelen moet je ook in de breedte een sterke selectie hebben.

4 augustus 2012 om 22:33

Ja hij heeft het bij Heracles goed gedaan maar nee hij heeft nooit laten zijn in het systeem bij Ajax te kunnen spelen met buitenspelers voorzetten afmaken. Of vasthouden en terugkaatse.
Wat uiteraard niet wil zegge of hij het kan of nieet hoor, maar hij bij Heracles laten zien dat ie goed rendeert met buitenspelers die naar binnen trekken ( wat wij dus niet willen).

4 augustus 2012 om 22:38

@patroclstern: Je zou de vleugels dan toch ook kunnen omwisselen als Armenteros zou moeten spelen na een blessure van Sightorsson?
En Sulejmani speelt al op rechtsvoor waar hij steeds naar binnen komt dus lijkt me op zich niet verkeerd om dan een speler te hebben die daar goed mee om kan gaan.

Daarnaast kan Ajax het zich ook niet veroorloven om een absolute topper ook als backup op de bank te zetten voor de spits positie en in de jeugd vallen de spitsen nogal tegen dus dan zou zo'n jongen wanneer de prijs goed is niet eens zo heel slecht zijn.

Met Armenteros wordt je geen kampioen het is een middelmatige spits die het goed doet bij Heracles, maar daar blijft het blij zal geen toegevoegde waarde zijn voor de eerste elftal. Heracles is wel slim als ze hem naar Ajax verkopen voor een mooie bedrag gezien zij al Geoffrey Castillion hebben gehuurd en geen vervanger nodig hebben.

4 augustus 2012 om 20:07

Armenteros hoeft ook alleen maar in te vallen en is een pure breedte versterking. Prima voor de wedstrijdjes tegen Rkc, Zwolle, VVV na een zware CL pot. En hij is misschien wel de technisch meest begaafde spits in de Eredivisie, als de spitsen trainers hem leren afmaken heb je een prima speler voor weinig geld, die de doorstroming van jeugd niet in de weg zal staan.

Mijn wenkbrouwen gingen omhoog toen ik las van de interesse van Ajax in Armenteros. Eerder Armentierig.

Er zal dan in de A1 of jong Ajax toch wel een speler zijn die minstens dezelfde kwaliteiten heeft??

4 augustus 2012 om 20:15

Wie dan?

4 augustus 2012 om 20:26

Er valt een gat. Rowendey Schoop is niet goed genoeg en al vertrokken (spits van de A1 in het afgelopen jaar), Jip Bartels is na blessureleed teruggeworpen (en speelt nu bij Jong FC Utrecht) en Queensy Menig is weliswaar heel talentvol, maar moet nog groeien (ook fysiek) en begint dit jaar in de A1. Klaassen en Fischer zijn geen centrumspitsen. Gino van Kessel is volgens mij ook gehaald als opvulling (nu spits van Jong Ajax en teveel een counterspeler)

Deze jongen is een echte nummer 9, betaalbaar, er zit rek in zijn ontwikkeling en kan desnoods ook aan de buitenkant spelen. Het is een prima versterking voor de breedte, maar er zal op 4 en op 7/11 ook nog een versterking in de diepte bij moeten komen (wat mij betreft Dragovic en Assaidi)

Lukoki op huurbasis die kant op, Ebecilio mogen ze zo wel hebben

4 augustus 2012 om 22:40

En hoe zit het dan met Denzel Gravenberch? Die spits waarin Man United geïnteresseerd zou zijn?

4 augustus 2012 om 23:02

Vooral heel groot, aardige speler, meer niet (zal de Eredivisie wel halen, maar ik denk niet de top ervan)

4 augustus 2012 om 20:41

Hij is echt wel een goede spits hoor. Waarschijnlijk volg je hem niet of zie je hem alleen tegen ajax spelen. Maar hij is erg sterk aan de bal, technisch goed, redelijk snel en kan goed koppen. het enige waar het vaak aan ontbreekt is het scorend vermogen. Zijn statistieken zijn niet denderend maar wanneer hij aan het scoren komt is het een erg goede spits.

En wanneer hij als back up word gehaald, is hij ook nog eens goedkoop. Hij heeft nog maar een eenjarig contract

5 augustus 2012 om 07:06

Het enige wat ontbreekt is scorend vermogen ... Lijkt me vrij essentieel voor een spits.

Lijkt me op het moment niet echt een noodzakelijke versterking.
Ajax heeft in mijn ogen eerst een goeie CV nodig. Voor de spits zou hij dus tweede man achter Sigthórsson worden, maar hier hebben we ook altijd De Jong nog als alternatief en ik denk niet dat Heracles hem goedkoop zal laten gaan.

Kan hij trouwens ook op links of rechts buiten spelen?

4 augustus 2012 om 20:18

Hij zal juist gehaald worden omdat hij ook op links en rechts kan spelen, zijn grote kwaliteit is wel dat hij op alle posities in de aanval uit de voeten kan. Ik denk overigens dat dit een prima back-up zou zijn voor Sighthorsson, en eventueel ook een goede wissel voor de vleugels. Een goede versterking in de breedte

ik denk toch dat deze jongen potentie heeft en komt ook weer zonder hoge verwachtingen binnen, iets wat er prettig is binnen een club als ajax

Ik als heraclied vind het totaal niet erg dat mister twitterking (drukker met twitter dan met een wedstrijd) weg zou gaan totaal overhyped geen afmaker en alles maar mooi willen doen ... hij kan wel voetballen maar moet makkelijker denkenbr Hopen dat lukoki erbij komt br Voorhoede lukoki gouriye everton/pedrobr

4 augustus 2012 om 20:28

Waarom? Als je hem voor weinig kan aantrekken, waarom niet? Hij is beter dan Ozbiliz en Ebecilio. En achter Kolbein hebben we niemand. Hij kan voorin overal spelen en dat is waarschijnlijk ook hetgeen waarom Ajax hem wil

ik vindt armenteros altijd een speler om voor op te passen als we tegen heracles voetballen met ajax.
of hij echt het niveau heeft weet ik niet maar in de wetenschap dat scandinaviers altijd goed aarden bij ajax en de al getoonde kwaliteiten bij met alle respect Heracles moeten we ons scoutingsapparaat maar geloven dat dit een goede optie is en hij nu zijn laatste stappen gaat maken!

Laat maar komen slechter worden we er niet van

(ik ben kennedy niet vergeten maar dat is dan de uitzondering op der egel... hoop ik)

Wat moeten we hier nou mee? Als hij transfervij was kon ik er nog mee leven, maar ik zie deze speler echt niet de Europese subtop aankunnen, waar hij toch moet komen uiteindelijk. Ga eerst nou maar een verdediger halen...

Ik hoop wel dat deze transfer rond komt, want zo'n multifunctionele speler als Samuel Armenteros is altijd fijn om in de selectie te hebben. Want hij kan als rechtsbuiten, diepe spits en linksbuiten spelen en zo'n speler is altijd fijn om in je selectie te hebben.

Ik ben verder ook heel erg benieuwd wat de tegenvoorstel van Heracles Almelo was. Waarschijnlijk inruil voor een speler. Heracles Almelo heeft Geoffrey Castilion al, ik zou verder Jody Lukoki verhuren aan Heracles Almelo, want 'n opvolger heb je toch al, aangezien Armenteros multifunctioneel is in de aanval.

4 augustus 2012 om 20:40

Wispelturig?

Gisteren wou je het nog liever niet...

4 augustus 2012 om 20:45

Ja, maar als je m'n reacties door had gelezen, dan had je gelezen dat ik had geschreven 'aan de ene kant', dus ik hoop aan de ene kant wel dat hij komt en aan de andere kant niet.

Maar als Ajax toch iemand koopt, dan hoop ik op Samuel Armenteros. Hij heeft Eredivisie ervaring en als stand-in kan hij dan het een en ander bij leren. Zo ontwikkeld hij zich ook weer en wie weet is hij over 'n paar jaar Ajax-waardig.

Hij is niet eens goed genoeg voor Heracles man.

Wat een matige voorbereiding speelde hij, en vooral vorig seizoen was het niks.
Wat hoop ik dat hij Ajax versterkt, heb liever Tom van Weert daar.

4 augustus 2012 om 20:49

Ja, maar denk je nou echt dat Tom Van Weert het niveau van Ajax aankan?

FC Den Bosch is toch wel van 'n heel ander niveau dan Ajax. Dat is gewoon minstens twee tot drie stappen omhoog. Van Weert is denk ik 'n uitstekende spits voor clubs als FC Groningen, Roda JC, Nec, RKC Waalwijk, VVV Venlo, etc, maar voor Ajax komt hij duidelijk tekort.

Het liefst heb ik dat Davy Klaassen de stand-in van Kolbeinn Sigþórsson wordt, maar als Ajax iemand koopt en als ik dan zou moeten kiezen tussen Tom Van Weert of Samuel Armenteros, dan zou ik voor Armenteros kiezen.

Aangezien hij meer ervaring heeft in de Eredivisie dan Van Weert.

4 augustus 2012 om 20:58

Ik bedoel Tom van Weert zie ik liever bij Heracles dan Armenteros..

Wat moet hij ongeveer kosten? Wat is een realistische prijs voor hem? 1,5 of 2 miljoen misschien.

4 augustus 2012 om 20:57

ik denk ongeveer 900.000 ofzo + eventuele bonussen, met nog 1 jaar contract lijkt me dat een prima bedrag.

4 augustus 2012 om 21:39

ik zou never meer dan 500 000 voor armenteros betalen met 1 jaar contract. dat misschien met een bonus mocht ajax CL bereiken krijgen ze nog eens 250.000.

Maar goed wie ben ik :P

4 augustus 2012 om 22:25

@thetruth
Ik ben het met je eens hoor. Waarom zou je meer dan een miljoen aan hem uitgeven terwijl hij ook nog eens maar 1 jaar contract heeft. Ik zou de Jong gewoon stand-in maken... dan kan je ook rouleren op het middenveld. Je hebt namelijk Serero, Schone en Janssen nog. Volgend jaar kan je hem transfervrij oppikken. Dan is Janssen weg, Eriksen verkocht(denk ik) en kan de Jong gewoon op het middenveld. Dan heb je op het middenveld (aanvallend): Schone, de Jong, Serero, Klaassen, + Fischer kan daar ook nog spelen. Maar van het geld van Eriksen kan je wel iemand anders kopen...

Armenteros is gewoon een hele goede technische voetballer die op meerdere posities uit de voeten kan. Ik vind hem gewoon een goede 12de man , net als Schone. Ik denk dat Ajax prima bezig is en deze jongen gaat heel veel mensen verassen hoe goed hij is.

Ik ben meer bezorgd over Blind ipv verthongen dan over Armenteros. Als er geen vervanger voor Verthongen komt dan zie ik Ajax niet kampioen worden.

die jongen heeft wel potentie en bepaalde kwaliteiten, was als jeugdinternational behoorlijk succesvol, misschien is ajax wel een goede stap voor die jongen

Nog twee jaar is Ajax af van het opgeblazen salarishuis. Lodeiro, Assaiti, Sulimani,...dure spelers voor wat ze hebben gebracht. Al heeft Assaitti wel bijgedragen aan het kampioenschap 2012.

Hij kan goed voetballen en is zeer technisch, maar kansen afmaken is toch echt drama bij Armenteros. Ik gun hem wel een overstap naar Ajax, maar twijfel of de stap niet te groot voor hem is.

Blijf lekker Bij Heracles Bij Ajax kan je niet meekomen net als plet bij Twente

Met hem erbij heeft Ajax 9 aanvallers ofzo, dan zou ik Sulejmani proberen te verkopen voor zo'n 10 miljoen, Lukoki verhuren en Ebecilio verkopen

4 augustus 2012 om 23:27

Ha ha ha, wie wil er 10 miljoen betalen voor Sulejmani?!??

4 augustus 2012 om 21:34

Ik denk dat ze veel vertrouwen hebben in Sightorsson maar Ajax heeft in de aanval redelijk wat blessure gevoelige spelers met Boerrigter, Sightorsson en Sulejmani. Armenteros zou een slimme aankoop zijn aangezien ie op alle posities uit de voeten kan.

4 augustus 2012 om 22:38

Heb het idee dat daar nog wel een verrassing uit komt rollen, en ze zijn achter de schermen echt wel druk met een verdediger hoor.
Maar is wel een moeilijke positie waar Ajax inzit,
we willen een waardig vervanger die linksbenig is.
We willen het liefst een speler die nederlands spreekt
We willen niet teveel betalen.
We willen niet dat hij de ontwikkeling van Denswill in de weg gaat zitten.

4 augustus 2012 om 22:24

Sigi blijft sowieso de vaste spits. Fdeboer wilt een backup spits die het liefst ook op andere posities in de aanval uit de voeten kan, ivm blessuregevallen.

Zelf twijfel ik wel, het is zeker geen slechte speler alleen het is moeilijk inschatten of hij het niveau van Ajax aankan. Wel is hij een slimme speler en heb ik hem bij Heracles hele technische dingen zien doen.

Armenteros is totaal geen aanwinst voor Ajax als ik zo naar zijn statistieken kijk. Dan kan De Boer net zo goed Castillion de kans geven als 2e spits. Ajax moet dus op zoek naar een beter alternatief voor Sightorsson, anders lekker Castillion als 2e spits laten fungeren. De potentie is er zeker, hoop dat hij het dit seizoen echter ook laat zien.

kan iemand me precies vertellen wat dit toevoegd tot ajax? Eerder verdediger zoeken dán armenteros

Samuel Armenteros heeft weinig bij Ajax te zoeken. Men rept over nieuwe beleid, maar dit wordt een regelrechte miskoop. Hij beschikt nauwelijks over bijzondere kwaliteiten en weet zich Weet zich tussen middelmatige aanvallers als Everton amper te onderscheiden....marc Overmars en het TH, kom aub tot inkeer!

Misschien iets voor Heerenveen?

Hier zou ik als Ajax zijnde geen geld aan uitgeven. In ieder geval niet veel.

4 augustus 2012 om 22:39

Veel geld uitgeven doen we zoiezo niet meer.

4 augustus 2012 om 23:16

Als je 10 spelers voor 5 ton haalt en die voegen allemaal niks toe aan Ajax is het alsnog veel geld. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.

Armenteros wordt maar tweede spits hoor, waar maakt iedereen zo'n drama van. Dit is niet de speler die Ajax in de CL voorbij teams als Bayern München en Real Madrid zal moeten loodsen, maar wel zal moeten opdraven tegen clubs als Rkc, Nac, Zwolle, etc. om Sigthorsson te laten rusten. Opvolger voor Bulykin.

Daarbij is hij nog erg jong en je weet nooit wat die jongen echt allemaal in zich heeft.

4 augustus 2012 om 22:40

Ben het deels met je eens en misschien heeft hij ook nog wel flinke potentie.
Echter als 2de spits kan je ontzettend belangrijk zijn kijk naar afgelopen seizoen, uiteraard hebben we ook nog Siem de Jong achter de hand. Maar het kan altijd gebeuren dat Sigi er weer langdurig uitligt.

4 augustus 2012 om 23:17

Mocht Sigi weer geblesseerd raken dan verwacht ik dat De Jong eerste spits word. Armenteros is dan wel handig om nog achter de hand te hebben en kan de kleinere wedstrijden gewoon spelen.

PSV had ook interesse destijds...bij Hyeracles een ster, benieuwd of hij het bij een club waar een grote druk ligt ook kan aarden/schitteren.

5 augustus 2012 om 05:10

@ yahweh

Klopt! PSV heeft vorig seizoen ook interesse gehad.

Ik heb hem gisteren nog eens even bekeken tegen Osasuna, maar dit is gewoon een hele goede speler. Fysiek sterk, uitstekende techniek en kan fantastisch dribbelen. Bovendien kan hij zowel op lnks en rechts spelen en eventueel ook in de spits. ik vind het alleen geen echte afmaker.

Het is dan ook gek dat veel mensen hier op voetbalzone hier zo negatief reageren. Misschien omdat het geen grote naam is, maar deze jongen kan echt fantastisch voetballen.

een goede jongen voor de breedte van het elftal. denk niet dat hij bij ajax kan doorbreken. heereveen of az zal een goede stap zijn. iets hoger niveau en denk meer speelminuten dan dat hij bij ajax zal krijgen

5 augustus 2012 om 08:20

Bij Heerenveen was hij al niet goed genoeg bevonden en toen heeft Heracles hem gratis opgehaald

Het zou niet de eerste naam zijn die bij mij op was gekomen als mogelijke versterking. Vond Armenteros niet dermate opvallen dat ik het als een directe versterking zie. Ik hoop dat het geen wanhoopsactie is. Laat ik er maar gewoon op vertrouwen dat de technische staf er meer verstand van heeft dan ik.

Als je naar zijn prestaties nu kijkt in de Eredivisie zijn alle reacties hier logisch. Als je echter verder kijkt, hoe het beleid bij Ajax nu is, kopen ze niet een speler die er meteen staat. Ze gaan voor ruwe diamanten om die zelf te polijsten.

Armenteros heeft een goede techniek en specifieke kwaliteiten in de kleine ruimte. Als deze jongen begeleidt wordt door meneer Bergkamp kan hij in een jaar tijd zomaar uitgroeien tot een hele degelijke spits.

Kijk verder dan jullie neus lang is jongens, ik zelf als Ajax fan ben ook eigenlijk wel sceptisch soms.. maar als het beleid wordt uitgestippeld door De Boer, Bergkamp, Overmars, Cruijf en allemaal andere grote voetballers als adviseur.. wie zijn wij dan om ze geen vertrouwen te geven? Betere mensen aan het roer dan nu gaan we niet krijgen!!

Ik vind het opzich wel een goede speler! Ik denk dat Ajax gewoon een brede selectie wil omdat ze ook weer is echt mee willen doen in de CL! Als je kijkt naar bijvoorbeeld Barca, Real en andere CL teams, die hebben ook allemaal brede selecties en ik denk ook dat Ajax nu beter voorbereid wil zijn op een eventueele blessure golf! Armenteros kan bijvoorbeeld wedstrijden spelen tegen de graafschap thuis of als wissel ingebracht worden zodat Sigthorsson rust kan nemen en dat is zeker nodig na bijvoorbeeld een zware CL wedstrijd of op voorbereiding van een CL wedstrijd. En een goede speler kan je niet zo maar halen om op de bank te zetten! Ik heb het idee dat veel mensen hier verwachten dat er echt een top speler word gehaald die genoegen gaat nemen met een plaats op de bank!

s Deze jongen heeft Bijna alles wat een voetballer nodig heeft fysiek, techniek, overzicht. ik zeg daarom ook Bijna alles... want voor een nr 9 scoort hij gewoon te weinig. Ik vind dit meer een speler voor een 2 spitsen systeem met een diepe spits en Armenteros er een beetje omheen. Ben benieuwd wat Jan Smit voor hem vraagt? Laten we het 800.000 houden met een paar clausules zodat het kan oplopen naar een Miljoen. Heracles blij en Ajax blij

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren