Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Britse tabloids maken geruchtenstroom over Eriksen nog complexer

Laatste update:

Ajax en zaakwaarnemer Martin Schoots zijn niet op de hoogte van de belangstelling van Manchester United voor Christian Eriksen, maar de Britse tabloids hebben de geruchtenstroom over de middenvelder nieuwe impulsen gegeven. Zo zou de Deen op het punt staan om aan Ajax te vragen wat hun standpunt is met betrekking tot een eventuele zomerse transfer naar de Engelse topclub.

/

De Britse tabloids schrijven dat een akkoord over een transfersom van 22 miljoen euro geen enkel probleem zou zijn. Naast Manchester United heeft ook Zenit Sint-Petersburg concrete interesse in de twintigjarige Deens international, die wil weten hoe Sir Alex Ferguson heeft gereageerd op de interesse uit Rusland. Eriksen zal een dezer dagen met Marc Overmars, directeur voetbalzaken, van gedachten wisselen.

Ajax zou een bod van 22 miljoen euro graag zijn kant zien opkomen, daar men op die manier de financiële huishouding beter op orde kan krijgen. Enkele tabloids gaan nog veel verder en schrijven dat Adam Maher achter de schermen al is gecontracteerd als vervanger van Eriksen. De Scandinaviër was een jaar geleden bij Manchester City in beeld, maar toentertijd vond hij nog te vroeg voor een buitenlandse transfer.

Eriksen, die volgens een bericht van De Telegraaf van zaterdag niets af weet van de interesse van Manchester United, heeft er nu tweeënhalf jaar in het eerste van Ajax opzitten en speelde 76 Eredivisieduels, waarin hij dertien keer scoorde. Eriksens contract loopt nog twee jaar door.

Speelt Christian Eriksen komend seizoen nog voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eriksen speelt volgend seizoen gewoon bij Ajax, hoe vaak moet hij dat nog roepen?

15 juli 2012 om 01:14

Nouja hier wordt geld als argument gegeven. Om de financiële huishuiding op orde te krijgen. Als United maar genoeg betaald gaat hij weg.

Daarnaast, hoeveel waarde hecht je nog aan de uitspraken van voetballers.

15 juli 2012 om 01:27

Hoeveel waarde moet je hechten aan tabloids?

Eriksen is een verstandige jongen, die echt wel weet dat-ie vorig seizoen niet goed genoeg was, zelfs in de Deense ploeg waar-ie zich normaal gesproken wel altijd laat zien was-ie niet best.

Daarbij heeft Ajax meer aan Eriksen, dan aan 20 miljoen op dit moment. Met Ajax kunnen ze eventueel een veelvoud van dit bedrag bij elkaar ballen in Europa.

15 juli 2012 om 02:57

Aan tabloids moet je zeker geen waarde hechten! De tabloids in Engeland hechten meer waarde aan mooie vrouwen op de voorpagina dan het belangrijkste (feitelijke) nieuws.

Ware het niet dat ik het niet helemaal met je eens ben dat Ajax niet die 22 miljoen voor Eriksen zou willen. Eriksen is nog steeds een talent en ik vind hem behoorlijk gestagneerd in deze fase (slordigheden, vaak geen overzicht etc.) waardoor Ajax op dit moment denk ik toch wel het maximale eruit willen halen.

Maher is toch een stap verder als je beide spelers vergelijkt ten opzichte van afgelopen seizoen. AZ zal hooguit 10 miljoen voor Maher vragen dus maakt ajax zeker 12 miljoen winst en heeft het Maher.

Daarbij komt dat Ajax ook een sterk bezette bank heeft met Schöne, Fischer en Klaassen!

15 juli 2012 om 08:40

Hoe komen die die tabloids erbij dat Ajax zijn financiële houding op orde moet krijgen ??? Gaat dus nergens over dit bericht dat iedere speler verkocht word als er een mooi bedrag betaald word is een feit natuurlijk.
Maar hij hoeft niet verkocht te worden om de financielle huishouding op orde te krijgen.

15 juli 2012 om 08:49

De financiele huishouding van ajax is prima op orde.
Dat weet iedereen hier.

15 juli 2012 om 09:33

Als hij nog 2 jaar een kontrakt heeft is dit wel HET moment om hem te kunnen verkopen voor veel knaken, max in de winterstop. Nu krijg je heel veel geld voor hem en als hij deze herfst niet verlengt, maakt Ajax nooit meer de voorziene klapper.

Eriksen was belangrijk afgelopen seizoen, maar nog niet cruciaal, dat kan een argument zijn te verkopen, voordat je als team te afhankelijk bent van hem.. Want weten allemaal dat deze jongen geen blijvertje wordt, daar is hij veel te goed voor in potentie.

Met 22 miljoen en een goede jeugdlichting kun je lekker doorselecteren, een gerichte aankoop doen, als dat al nodig is, en doorgaan met groeien.

15 juli 2012 om 09:37

Hij gaat gewoon nog bijtekenen let maar op.

15 juli 2012 om 09:53

wve..

Laten we het hopen. Mocht Ajax dat lukken dan gaan ze heel veel geld voor Eriksen vangen. Daarbij denk ik dat Eriksen vanaf dit seizoen echt zijn klasse gaat tonen. Hij heeft rust gehad en heeft de nodige concurentie er bij gekregen en dus ook wel moeten knallen. Mocht dit uitkomen dan kan je volgend jaar zomer gewoon 25 miljoen vragen en achterover leunen

15 juli 2012 om 11:55

@yougle

ze hebben juist meer aan 22 miljoen. als ze hem verkopen voor dat bedrag, en dan maher halen voor 10 miljoen, heb je 12 miljoen winst. dan kan je maher over een paar jaar ook voor rond de 22 miljoen verkopen, heb je weer twaalf miljoen winst op maher, en dan die opvolger heb je in Fischer, klaassen of serero al in huis, dus gaat het dan alleen maar beter.

15 juli 2012 om 12:01

@kebm

Ik zou hem als Ajax zijnde verkopen. Er zou rond de 22 miljoen mee zijn gemoeid. Vorig jaar zei iedereen hetzelfde, 'dit wordt het jaar van Eriksen'. Iedereen dacht dat hij door de routinier Janssen zou gaan uitblinken, maar tot nu toe is hij nog niet de goede voetballer gebleken waar iedereen het steeds over heeft. Maher heeft zich in de Eredivisie beter laten zijn dan Eriksen.

15 juli 2012 om 13:00

Ja waar baseer je dit eigenlijk op? Ken je hem persoonlijk? Onderschat niet de aantrekkingskracht van een europese topclub!

16 juli 2012 om 00:46

De britse tabloids ja. Als er iemand daar in Engeland even de moeite zou doen om het jaarverslag van Ajax te lezen dan zouden ze zien dat de financiele situatie bij Ajax heel goed is. Niet voor niks dat ze naar de veiligste categorie zijn gegaan. Ze kunnen zich in Manchester beter zorgen maken over hun eigen financiele huishouding ;.

Kan dit niet naar de wandelgangen verplaatst worden?
Eriksen heeft vaak genoeg aangegeven nog lang niet weg te willen bij Ajax, en hem geloof ik echt.

22 miljoen? Strik erom en verkopen. Eriksen is een leuke speler maar niet meer dan dat. Voor 22 miljoen kan je een deel investeren in een nieuwe speler en de rest in de clubkas.

15 juli 2012 om 01:31

Als eriksen zijn contract met 3 jaar verleng zodat hij zoiezo nog 5 jaar vast ligt & hij maakt dit seizoen 10 doelpunten en 20 assist en dat seizoen daarna presteert hij weer hetzelfde of beter dan ben ik ervan overtuigd dat hij meer kan opleveren.

Aan braziliaanse spelers die amper iets bewezen hebben worden toch ook absurde prijskaartjes gehangen? gewoon volhouden dit en eriksen zo snel mogelijk zijn contract laten verlengen & als hij dat niet wil zou ik IDD overwegen om hem te verkopen voor 22 miljoen wat een meer dan aardig bedrag is voor een speler die is overgekomen voor niet meer dan 1 miljoen euro, Dan lekker voor maher gaan die dicht ik evenveel potentie toen.

Ik wil vertonghen praktijken voorkomen, Alle clubs ter wereld wisten dat hij graag weg wou & iedereen wist ook dat zijn contract volgend jaar af zou lopen en dat hij deze niet zou verlengen vervolgens gaf hij aan alleen naar The Spurs te willen en dan zit je als ajax zijnde eigenlijk in een hoekje en kan je geen kant meer op.

maar die britse tabloids neem ik nooit zo serieus.

15 juli 2012 om 11:59

goed gezegt, alleen is het zeer onwaarschijnlijk. hij levert dan misschien wel 35 miljoen op, maar nog steeds heb je gelijk over die brazilianen, zoals lucas moura, prijskaartje van 40 miljoen ofzo terwijl hij niks heeft laten zien nog.

naja die tabloids zijn amper geloofwaardig te noemen.
zeker die dingen dat maher al gecontracteerd zou zijn, laat me niet lachen
eriksen heeft ook al eerder aangegeven gewoon bij ajax te willen blijven en dat hij dat beter acht voor zijn carrière.
hij zal dan ook niet vertrekken denk ik maar goed, die tabloids weten het wel altijd leuk te brengen...

22 miljoen veel te veel..
speelde in zijn tweede jaar een leuk seizoen maar dit seizoen was die niet zo goed als daarvoor!
Het is wel een groot talent maar geen 22 miljoen waard!

15 juli 2012 om 08:37

Engeland tv opbrengst is waanzinnelijk... voor het Engelse begrip is 22 miljoen euro niet veel. In mijn ogen is 22 miljoen euro niet veel voor Eriksen.

15 juli 2012 om 08:51

spelers in een ajax shirtje zijn nooit veel waard en zullen altijd door de mand gaan in een sterkere competitie. er is altijd reden om te twijfelen aan hun kwaliteiten, tot ze de stap maken. dan zijn ze nog zo'n twee maanden ex ajacied en vervolgens gewoon speler van Arsenal, Liverpool, atletico, noem maar op en blijken ze opeens heel aardig tot goed te zijn.

tja, wie de kwaliteiten van eriksen niet inziet heeft er weinig kaas van gegeten, hem weinig zien spelen, of wordt idd verblind door dat mooie shirt. natuurlijk is hij jong en leert hij nog, maar zijn talent is aangeboren en nauwelijks te leren, dat is de reden - en zijn positie - waarom hij inderdaad veel waard is. hoeveel is aan de gek en wat die ervoor over heeft.

je kunt wel stellen dat ajax nu 20 kan vragen en volgende zomer 12, dus verkopen of verlengen, liefst dat laatste van dit is nu zo'n jongen die ajax naar een hoger niveau gaat kunnen tillen.

Te veel dingen gelezen over Eriksen het is nu wel duidelijk dat hij bij ajax blijft, waarom blijven schreeuwen dat Eriksen naar manchester gaat?

Dit EK heeft wel bewezen dat hij ook in de Eredivisie nog een hele hoop kan leren maar het verleden heeft met van Persie ook bewezen dat als een speler geduld heeft en de juiste personen om zich heen dat het zeker wat kan worden.

Maar het probleem is dat de plek achter de diepe spits waar Eriksen graag speelt op dit moment word ingevuld door Rooney en die zal waarschijnlijk nooit bij United vertrekken dus dat is wel een degelijk probleem ook in de komende jaren.

Als Ajax met 22 miljoen erbij de financiele huishouding nog beter voor elkaar zou kunnen krijgen.

Wat was er dan gebeurd als Ajax niet 2x kampioen was geworden en Stekelenburg niet had verkocht?

Zouden ze dan failliet zijn gegaan?

Het is ook niet zo dat ze veel geld hebben uitgegeven.

Ik begrijp dit niet, met die 2 kampioenschappen en het geld van Vertonghen, Stekelenburg en Emanulson zou Ajax toch financieel ijzersterk moeten staan nu?

15 juli 2012 om 01:25

Vergeet Suarez niet. Die leverde nog wel het meeste geld op.

15 juli 2012 om 01:28

Wat kostte sulejmani? En El hamdaoui? Die 22 is meer dan welkom

15 juli 2012 om 11:13

ajax heeft met sulejmani een slechte investering gedaan maar niet met geleend geld ofzo. je doet net of de club daar nog krom voor moet liggen en afhankelijk is van verkopen. maar een club als ajax heeft nog wel wat andere inkomsten gelukkig.

15 juli 2012 om 03:03

ajax staat ook ijzersterk, met ''nog beter'' wordt op zich niet eens iets gesuggereerd.
ajax had (toen het met jol begon) nog een vermogen van 40 miljoen over.
naja toen kwam flop el hamdaoui en dat heeft geld gekost maar ajax heeft erg veel miljoenen bespaard de laatste jaren met het vertrek van heel erg veel spelers en daar zijn ook niet al te misselijke bedragen voor ontvangen.
als je kijkt alleen naar salaris.
spelers als el hamdaoui, stekelenburg, suarez, vertonghen, emanuelson, lodeiro, aissati, wielaert, oleguer, silva, gabri, de zeeuw, sno etc. etc.
dan bespaar je zomaar gewoon minimaal 8 miljoen op salaris... (en dan zal ik nog wel wat spelers vergeten zijn)
als je dan ook nog eens de transfersommen erbij optelt (suarez, stekelenburg en vertonghen zijn al 35 miljoen, nou de 40-45/50 moet wel gehaald kunnen worden met die andere meegerekend hè) de cl en kampioenschappen, muah, dan kan niemand concluderen dat ajax er niet goed voor zou staan financieel gezien...

enige suggestie dat ajax er niet goed voor zou staan is dan ook regelrechte onzin, financieel gezien staat ajax als een huis, geen enkel probleem meer...
(kun je ook wel zien aan de zaak el hamdaoui, als er echt een ramp zou zijn dan hadden ze zo'n speler koste wat het kost naar het 1e gehaald etc.)

15 juli 2012 om 12:04

Nee, Ajax heeft ondanks de kruiwagens geld die men dit jaar binnen heeft gehad aan transfers en CL inkomsten de transfer van Vertonghen heel hard nodig gehad om dit jaar überhaupt zwarte cijfers te kunnen schrijven. Dit komt o.a. voort uit het nog steeds veel te hoge salarishuis van rond de 45 miljoen. (ter vergelijking PSV zit rond de 30). Men probeert dit uit alle macht omlaag te krijgen, zie het afketsen van bijv. transfers van Narsingh en Poulsen, men kan gewoon niet meer geld bieden om dit soort problemen in de toekomst voor te zijn (wat goed beleid is). Bron VI, en die hebben dat gerust wel goed. Dat men door alle CL inkomsten en verkoop van o.a. Suarez in categorie 3 van de Knvb zit betekend niet dat men het geld uit transfers niet heel hard nodig heeft.
Eriksen gaat overigens volgens mij nooit en te never bijtekenen, hij zou wel gek wezen. Hij heeft net bij Vertonghen gezien in wat voor moeizame situatie je dan terecht kan komen en die lag nog maar 1 jaar vast.

15 juli 2012 om 13:23

Diablo,

Ajax heeft een hoog salarishuis, maar het is onzin om het te gaan vergelijken met Psv, want waar bij Ajax het salaris ongeveer 51% van de omzet is, is dat bij PSV bijna 60%, dus in principe heeft Ajax dat beter voor elkaar

15 juli 2012 om 14:00

@diablo73, er is een groot verschil tussen niet kunnen en niet willen!
het nieuwe beleid is duidelijk: ajax biedt wat ze willen geven voor een speler.
dan is het vervolgens take it or leave it.
niet meer die aankopen met hoge salarissen om zo toch die speler binnen te halen.
nogmaals, dat is niet willen en niet niet kunnen....

verder reageert bruijnie al op dat andere punt.

16 juli 2012 om 00:59

@ Diablo

De salarissen liggen Allang niet meer zo hoog.
In die cijfers staan nog de bedragen van Atouba (1,6 miljoen), Suarez (2 miljoen), Steek (1,75 miljoen), Mounier (1,8 miljoen) etc.

Ajax kan best meer biedenmaar het wil niet meer bieden voor een speler als Narsingh. Dat is een heel verschil. Waarom zou je een bedrag bieden als je niet vind dat die speler dat waard is!! Als Ajax zoals jij zegt het geld nodig heeft dan zouden ze wel meewerken met transfers van Vertonghen, Anita etc net zoals AZ de afgelopen 2 jaar hun spelers graag en makkelijk liet gaan omdat ze wel moesten. Gezien het feit dat Ajax dit niet hoeft zegt al genoeg.

15 juli 2012 om 04:45

Ajax is ook gezond... Ze zitten ook in cat. 3 samen met o.a FC Twente.
Maar Ajax wilt (omdat ze gezond zijn) gewoon zorgen dat het in de toekomst een tegenslag kan opvangen! En kan investeren

15 juli 2012 om 09:40

Ajax heeft het ook niet nodig.
Maar de bladen moeten vol.
Het is Engeland niet waar alles scheefgroeid.

16 juli 2012 om 00:52

@ 2045

Staan ze ook als je het jaarverslag leest. Ze zijn niet voor niks naar de veiligste categorie van de Knvb gegaan. Maar in Engeland zit blijkbaar niemand bij die tabloids die slim genoeg is om een Pdf bestandje te downloaden en dat eventjes te bekijken ;.

Eriksen gaat het niet maken op Old-traffold ik schat Kagawa hoger. En verwacht niet dat hij paar seizoenen lang wissel wil zijn.
Het is beter voor hem om stap voor stap naar de top te gaan eerst via Everton/valencia/udinese bijvoorbeeld.

ES is een toptalent maar is nog niet dominant constant genoeg .het bedrag is wel mooi maar dan maakt Ajax wel een behoorlijke stap terug. Eerst VT weg nu misschien ES weg .janssen is ook al 31 en vooral met zijn blessures ook geen zekerheidje.

Daarnaast komt een helaas oud probleem terug bij de traditionele Nederlandse top3 Ajax,fey,psv hebben er een handje van vooral de laatste 12 jaar te veel miskopen te halen .
Als ze een financiele klapper hebben gemaak.

Clubs als Twente en Sc Heerenveen scouten wel veel beter .

22 miljoen voor een jongen van 20 die totaal nog niets heeft bewzen of ook maar enigsinds een vaste lijn in zijn spel kan halen? ik vind zelf dat het veel te vroeg is voor zon stap en hij eerst maar eens ajax op sleeptouw moet kunnen nemen voor hij uberhaubt denkt om naar het buitenland te gaan want wat ik dit jaar heb gezien wordt ik nou niet echt zo vrolijk van , zn ontwikkeling gaat niet zo snel als verwacht.

Gelukkig is zijn zaakwaarnemer niet Meneer Raiola... die blijft nog wel een jaartje bij Ajax, is niet geld belust en nuchter genoeg om zich niet gek te laten maken. De situatie van Eriksen is niet/nauwelijks veranderd tov een tijdje geleden toen hij zijn standpunt duidelijk maakte. Enigste wat er is veranderd is dat Vertongen is weggegaan, maar kan me niet voorstellen dat dat zijn standpunt heeft veranderd...

haha hoeveel bullshit wil je hebben?

22 miljoen? Ze zouden wel gek zijn.
Eriksen heeft talent, maar dat heeft hij nog veel te weinig laten zien! Laat hem eerst maar eens een seizoen constant dominant spelen. Dan kijken we wel verder.

;daarom word er ook geen transfer geforceerd.

Of drogreden: Van sportieve verbetering, meer geld een jongensdroom bla bla .
Gelukkig hebben niet alle spelers Raiola ,als zaakwarnemer.

Voor 22 miljoen is eriksen sowieso weg met een grote strik erom.
Het waarheidsgehalte van dit bericht schat ik helaas niet zo hoog.
Zou het jammer, maar niet meer dan dat vinden mocht hij weggaan. Natuurlijk kan eriksen nog heel veel groeien, maar vond hem enkel bij vlagen schitteren, en dat moet beter.

Dit is waarschijnlijk weer regelrechte onzin. Eriksen heeft al meerdere malen aangegeven dat hij gewoon speelt voor Ajax komend seizoen. Naar mijn mening creëren de Engelse tabloids dit nieuws gewoon zelf, om maar wat te kunnen brengen.

Ook lijkt het me heel sterk dat Maher achter de schermen al gecontracteerd is, aangezien de redelijk hoge vraagprijs die AZ stelt aan een eventuele transfer. Daarnaast is Ajax het geld volgens mij helemaal niet nodig om de financiële huishouding beter op orde te brengen. Naar mijn weten is die al vrij goed op orde.

Iedereen hier vindt dat Eriksen een zwak seizoen heeft gedraaid maar hij had wel mooi 7 goals en 15 assists op zijn naam. Wil wel eens weten wat hij doet als hij wel een goed seizoen draait dan.

15 juli 2012 om 02:50

Precies! Een absolute wereldtopper als Xavi, speelt op dezelfde positie als Eriksen, heeft dergelijke cijfers nooit kunnen overleggen op die leeftijd. Sterker nog, Xavi heeft maar één seizoen betere stats gehaald. Natuurlijk, de Nederlandse competitie is de Spaanse niet, maar het rendement dat Eriksen haalt blijft bijzonder. Je komt dergelijk rendement echt niet vaak tegen en dat is precies waarom Eriksen oop de korrel genomen wordt door de absolute top. Dat hij flegmatiek oogt en daarom niet in de smaak valt bij leken doet daar weinig aan af. Overigens zijn deze geruchten nonsens, Eriksen blijft minstens nog een jaar bij Ajax. Die tweet was vals, dat tabloids daarmee aan de haal gaan is logisch, maar dat maakt het niet minder onzin.

15 juli 2012 om 06:26

Volgens de Engelse Wikipedia heeft hij zelfs 19 assists in de competitie.
Inderdaad niet slecht voor een zwak seizoen

Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/christian_eriksen

Voetbaltechnisch kan Eriksen ieder niveau aan.

Fysiek absoluut niet, qua conditie en kracht komt hij nog veel te kort, helemaal voor de Premiership.

De tabloids zijn niet geinteresseerd in feitelijkheden, ze verkopen zich met sexy dames en onzinverhalen, maken van een mug een olifant etc. door zelf verhalen te construeren met het door elkaar hutselen van geruchten en kleine waarheden.

Evengoed, als Man United 22 miljoen biedt, moet Ajax hem meteen verkopen. Als ze zelfs 28 miljoen bieden om een duotranfer met Fisher te bewerkstelligen, moeten ze dat ook doen !!!

Het barst van de talenten in alle linies bij Ajax, zeker op het middenveld nu Schöne een heel serieuze concurrent is geworden.

Verthongen wordt waarschijnlijk vervangen door dat 20-jarige Barcelona talent, alleen al zijn foto laat zien dat het een voetballer pur sang moet zijn, wendbaar, snel en aanvallend sterk.

Fnancieel maakt Ajax ieder jaar grote stappen voorwaarts, net weer 17 miljoen uitgestreken uit de groepsfase Championsleague, veel meer dan de winnaar van de Europaleague (12 miljoen).
Hierboven is al aangegeven welke transfersommen voor anderen zijn binnen gekomen het laatste 1.5 jaar. Suarez, De Zeeuw en Verthongen brachten alleen al 25 miljoen aan directe cashflow op.

Ook komend seizoen gaat Ajax weer 15 miljoen uit de CL ophalen......dus wie beweert dat Ajax zijn financiën op orde moet brengen, kent de feiten niet.
Nee, Cruyff c.s. willen een kapitaalskracht van rond de 100 miljoen opbouwen en zo de beurskracht van de club verder uitbouwen. Geld maakt geld namelijk.

Verwacht dat de club dat binnen 5 jaar heeft bereikt.

Enkele minuten geleden ben ik gestopt met uit mijn duim te zuigen.
Wat kwam er uit?
Eriksen is aan Manu verkocht voor de som van 40 miljoen.
Krijgt géén vaste plaats op de tribunne.maar moet het presteren 1x per week het gras af te rijden.

Ik denk dat Eriksen geen uitdaging meer ziet in de eredivisie, mede omdat hij 2 keer kampioen is geworden. Hetzelfde geldt voor VD Wiel. Daarom denk ik dat, als er een bod komt in de orde van grootte waarover wordt gesproken, Ajax meteen 'ja' moet zeggen. Mss kun je hem dan nog een jaar terughuren oid. Vervolgens moet Man U Eriksen langzaam gaan brengen. Maar dat is ons probleem dan niet meer. Maar goed, tegelijkertijd vraag ik mezelf af wat ervan waar is, je leest zoveel bullshit..

Eriksen speelt al een aantal jaar op het hoogste niveau in Nederland maar je moet niet vergeten dat hij nog maar 20 jaar is.
Ik vind dat Eriksen één jaar nog moet rijpen bij Ajax.
Maar als je er 22 miljoen voor kan krijgen moet je het gewoon doen, jammer dan maar je heb wel heel wat geld binnen voor de Ajax begrippen.
En Maher zou geen slechte vervanger zijn, maar één nadeel is dat hij ook een prijskaartje heeft van zo ongeveer 14 miljoen euro.

Waar rook is, is vuur. Dit gerucht begint zo langzaamaan toch wel redelijk hardnekkig te worden moet ik zeggen. Al een aantal keer hierboven gezegd maar het zal met name afhangen van het feit of Eriksen nog bijtekend of niet. Met nog maar 2 jaar contract kan je nooit meer lang genieten van zijn talent en de vruchten plukken van zijn ontwikkeling. Het enige wat het voor mij onlogisch maakt is dat Maher in de discussie wordt getrokken. Als (met de nadruk op als) Eriksen wordt verkocht heb je altijd nog Janssen achter de hand met daarachter nog een rijtje als Serero, Klaassen, Fisscher, Schone etc. Denk niet dat Ajax de portemonnee gaat trekken voor 10+m om Janssen op de bank te zetten.

Echt waar 22 miljoen is echt veel en veel te weinig. Ajax zou minimaal 40 miljoen moeten vragen. Spelers als Eriksen groeien niet aan de bomen. En vragen kan nooit kwaad.
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat dit grote onzin is allemaal Eriksen heeft een niet echt een constant hoog niveau laten zien.meer bij vlagen wanneer het hem uitkwam. Frank mag in mijn ogen die jongen wel eens aanpakken want zo nu en dan liep hij er de kantjes er een beetje vanaf.
Hij kan bij Ajax nog veel belangrijker worden en zal dat ook wel moeten wil hij niet op de bank belanden bij een topclub

Eriksen zou verkocht kunnen worden als hij niet verlengd, volgend jaar zit je weer met het vertonghen idee dat speler met 1 jaar contract minder waard is. Dus nu verlengen of wegwezen en als ze 20 krijgen, doen. Spelers genoeg die daar kunnen spelen.

Die is dus hardstikke weg
Mooi bedrag, goede beslissing.
En zo krijgen andere spelers op het middenveld meer de kans om te spelen

Eriksen zou denk ik bij Manchester United nu door de mand vallen en niet aan de bak komen. Tot nu toe heeft Eriksen nog niet veel laten zien, en op zn lievelings-positie achter de spits heeft hij 2 betere voetballers voor zich, Kawaga en Rooney. Die twee kan hij nu simpelweg niet uit de basis spelen.

Ik vraag me eens af of iemand eens gaat bijhouden hoeveel van deze geruchten echt en daardwerkelijk ook uitkomen? We weten toch al maanden dat Manchester United een zwak heeft voor Eriksen (en Fischer)?

Zolang dit nieuws onder 'geruchten' gaat neem ik het helemaal niet serieus. De Britse tabloids staan bekend als sensatiebladen. Morgen schrijven ze dat Eriksen al stiekem op Old Trafford aan het trainen is...

Lijkt me sterk dat een club 22 miljoen gaat bieden op hem. Speelde een redelijk seizoen, maar om meteen 22 miljoen neer te tellen? 15 miljoen snap ik opzich nog, maar 22 gaat te ver.
Ik denk ook dat dit niets meer dan een gerucht is en dat we volgend seizoen Eriksen gewoon bij Ajax gaan zien.

Lijkt me sterk dat Manchester United hem als versterking zien ik vind hem helemaal niet zo goed hoor. Leuke techniek maar echt drang naar voren toont hij niet in zijn spel het is absoluut geen type Scholes. Ze kunnen beter voor een sneijder of een hamsik gaan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren