Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

AZ'er Maher bezig met 'mooie club': 'Het kan snel gaan'

Laatste update:

Adam Maher maakt in de zomer mogelijk de overstap naar een grotere club. De achttienjarige middenvelder brak afgelopen seizoen door bij AZ, debuteerde in Jong Oranje en werd bij de selectie van het Nederlands elftal gehaald. Zijn snelle ontwikkeling is in binnen- en buitenland niet onopgemerkt gebleven en mogelijk krijgt Maher nu de beloning in de vorm van een transfer.

/

De middenvelder sprak dinsdag na afloop van de eerste AZ-training met NUsport over 'een mooie stap' die hij graag wil zetten. “Het kan snel gaan, ik laat het aan mijn zaakwaarnemer”, aldus de jonge middenvelder van de Alkmaarders. Zeggen of het om een Eredivisieclub of buitenlandse vereniging gaat, wilde Maher niet aangeven. Navraag van het magazine bij hoofdtrainer Gertjan Verbeek leverde ook geen resultaat op.

Ajax gaat hem niet halen en PSV kan hem niet betalen. Dat zijn bovendien concurrenten van ons en die zullen diep in de buidel moeten tasten”, maakte Verbeek duidelijk. AZ zal niet happig zijn op een vertrek van haar groeibriljant, die nog tot medio 2015 vastligt in Noord-Holland. Het raakte Brett Holman reeds transfervrij kwijt aan Aston Villa en verliest ook Simon Poulsen, wiens contract eind deze week afloopt.

Daarnaast staat Niklas Moisander al geruime tijd in de belangstelling van Ajax, terwijl ook PSV even aan hem gelinkt werd. Rasmus Elm tenslotte zou ook voor een zomers vertrek uit de kaasstad staan. AZ speelde al enigszins in op verwachte transfers: het haalde Viktor Elm (sc Heerenveen), Mikhail Rosheuvel (Almere City FC) en Steven Berghuis (FC Twente) al.

Denk je dat Adam Maher een transfer gaat meemaken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben heel erg benieuwd om welke club het gaat, maar ik denk sowieso buitenland. Het niveau van Ajax/psv kan hij makkelijk aan en kan een hogere stap maken misschien is het nog te vroeg. Ik hoop op een Europese subtopper waar hij door kan groeien.

Denk dat het gaat om clubs als Barcelona, Manchester City, Arsenal of Newcastle denk dat de laatste een goede oplossing zal zijn maar deze clubs hebben dit jaar nog interesse in hem getoond.

26 juni 2012 om 16:48

Enige verstandige van je rijtje zou Arsenal zijn, omdat die nog wel bekend staan om hun jeugdbeleid. Barca natuurlijk ook, maar de kans dat hij daar boven komt drijven... Ibi is zelfs niet zeker van een plaatsje

26 juni 2012 om 16:53

Denk dat verstandigste is om gewoon nog een jaartje of 2 in Nederland te blijven spelen. Weet hij in ieder geval zeker dat hij elke week in de basis staat en aan voetballen toe komt. En salaris is ook ver boven het gemiddelede loon op die leeftijd

26 juni 2012 om 16:56

Hier blijven is sowieso het verstandigste ja, dat is overduidelijk...

26 juni 2012 om 16:58

ja om hun jeugdbeleid
maar niet hun eerste elftal
dat bestaat voornamelijk uit gekochte spelers

26 juni 2012 om 17:14

ehm, ik heb toch sterk het idee dat Djourou, Gibbs, Oxlade-chamberlain, Diaby, Ramsey, Song, Wilshere en Walcott jong gekocht zijn en via een uitgekiend stappenplan zijn klaargestoomd voor het grote werk. Ook Van Persie is jong gekocht en rustig gebracht. Met jeugdbeleid bedoel ik niet alleen maar: op hun 9e binnengekomen en hele opleiding doorlopen. Engels clubs kopen nu eenmaal alles wat net 16 is geworden. Tuurlijk koopt een club daarnaast ook gevestigde spelers. Zoals Sir Alex al zei: Can't win anything with (just) kids...

26 juni 2012 om 17:40

Toizzzzz: Maher is in potentie een betere voetballer dan Afellay met veel meer overzicht en rust. Maher zou zich staande kunnen houden in het centrum van het veld terwijl Afellay op de vleugels moet staan omdat die alleen maar rushes maakt met zijn hoofd naar beneden. Uiteraard is Maher natuurlijk nog absoluut niet toe aan een basisplek bij Barcelona, zo bedoelde ik het niet.

Bij Barcelona en Arsenal kan hij nog rustig gebracht worden, een koopzieke club als City heeft daar het geduld niet voor.

26 juni 2012 om 17:48

oh absoluut met je eens, vind Maher helemaal te gek. Maar Affelay kwam bij Barca binnen als min of meer gearriveerde speler met 159 wedstrijden voor een club met internationale bekendheid, inclusief 35 goals en een berg assists (en een noemenswaardige glansrol in de 4-1 NL elftal tegen Zweden). Dat is toch anders binnenkomen.

En City zou idd echt de domste move zijn..

26 juni 2012 om 18:46

Toizzzzz, Frimpong speelt vanaf zijn 9e bij Arsenal, net als Afobe, Aneke, Lansbury, Yennaris en Wilshere. Gibbs speelt er ook al vanaf zijn 14e. Djourou vanaf dat hij 15 was, Szczesny vanaf zijn 15e. Nou wil ik niet heel lullig doen hoor, maar volgens mij zijn dit dan toch echt jeugd spelers. Chamberlain, Diaby, Ramsey, Song en Walcott zijn inderdaad geen jeugdproducten. Maar je kan ook overdrijven.

26 juni 2012 om 19:23

Ehm ja maar dat zei ik toch ook? Het punt ging over welke club het meest 'jonge spelers minded' is, in dit geval met betrekking tot wat wij dachten dat een goede club voor Maher zou zijn, als reactie op @m.d.psv

Waarop ik aangaf dat dit naar mijn mening Arsenal zou zijn. @m.d.psv gaf aan dat het eerste elftal van Arsenal voornamelijk uit gekochte spelers bestond, wat ik weerlegde met het genoemde rijtje.

Dat ik niet precies wist op welke leeftijd ze binnenkomen heb je inderdaad op me voor, hulde voor je kennis hoor, maar aan je pictogram te zien is daar ook een goede reden voor

26 juni 2012 om 19:33

Het blijkt nu dat Maher graag naar PSV wilt, kijk maar op de site van Vi.

Het zou natuurlijk een zeer goede aankoop zijn voor Psv, maar ik vraag me af wat ze dan gaan doen met Wijnaldum. Die zal niet blij zijn met een reserveplaats.

26 juni 2012 om 20:01

mwa, als Ola vertrekt dan kun je beide spelers goed gebruiken

27 juni 2012 om 18:17

''djourou, Gibbs, Oxlade-chamberlain, Diaby, Ramsey, Song, Wilshere en Walcott jong gekocht zijn''
Hier insinueer je juist dat ze op 16 á 18 jarige leeftijd zijn binnen gehaald en geclaimd wordt alsof ze uit eigen opleiding komen. Probeer alleen aan te geven dat er dus wel degelijk spelers zijn op jongere leeftijd (9 jaar) bij Arsenal kwamen, volledig zijn opgeleid en in het 1e zijn doorgegroeid. En niet allemaal zijn geïmporteerd en ingekocht.

En bedankt, ik zie 't maar als een compliment

26 juni 2012 om 16:51

Als het zou gaan om zulke grote clubs, zou het mij verbazen.. In mijn ogen kunnen die clubs beter een Eriksen halen. Ik weet dat velen denken dat Maher niet onder doet aan Eriksen, maar voor mij geldt dat ik een paar jeugd spelers spreek en die beweren dat Eriksen op hun meer indruk heeft gemaakt dan Maher..

Anyway, jammer als hij weggaat.. Ik zie hem liever elke zondag avond 9 veldspelers + half stadion uitkappen...

26 juni 2012 om 16:56

" maar voor mij geldt dat ik een paar jeugd spelers spreek en die beweren dat Eriksen op hun meer indruk heeft gemaakt dan Maher"

Uhh ja, dus? Is Maher daarom minder? Snap niet echt wat je wilt zeggen.

Voor mij is Maher namelijk niet minder. Eriksen wordt namelijk meer gehyped dan Maher, komt ook vooral doordat ie bij Ajax speelt. Beide ontwikkelen zich goed, en ik vind ze aan mekaar gewaagd.

En clubs kunnen beter Maher halen. Waarom? Ik vind ze niet veel van makkr verschillen, en Ajax zal waarschijnlijk een onrealistisch bedrag gaan vragen voor Eriksen, terwijl je voor een miljoentje of 10-15 bijna dezelfde kwaliteit binnen hebt. Vind ik dan

26 juni 2012 om 16:59

ha, maar ajax wil nu al 50 miljoen (dacht ik) voor eriksen hebben
daarvoor kan je beter Neymar of zo halen

26 juni 2012 om 17:04

50? ...... ok, dat is wel heel veel.
dan kunnen de clubs idd beter een zomer wachten.. Eriksen gaf ook aan niet weg te hoeven.

26 juni 2012 om 17:08

Waarom ga jij zo verdedigen? Het zijn toch jongens die bij een BVO spelen en hun ervaringen delen / deelden? Als je wilt gaan janken, doe je dat lekker bij mensen die Eriksen hypen in jouw ogen.

Kan jij aantonen dat ik heb gezegd dat Maher minder is? Ik heb alleen gezegd 'wat voor mij geldt'..
Al zou ik Eriksen beter vinden, wat dan nog? Ik kan het mss nog wel onderbouwen ook.. Daarnaast, stel ik geef Eriksen een cijfer 9+ en Maher een 8,5 dan is Maher mss wel minder in mijn ogen, maar dan wel een 8,5.. niet bepaald verkeerd toch?

Oftewel, leer eerst lezen en sluitend redeneren voordat je je kaakspieren en vingerspieren aan het werk zet. Tip: gebruik je hersenen.

26 juni 2012 om 17:12

En het feit dat jij een Ajax-fan bent beïnvloed die mening op geen enkele wijze denk je?

26 juni 2012 om 17:25

Doe eens ff normaal joh,mij van alles gaan beschuldigen terwijl je zelf onduidelijk bent

En als jij zegt dat jij eerder Eriksen dan Maher zou halen,komt dat bij mij over als dat je Eriksen beter vindt.

En wat je met dat verhaal over die jeugdspelers probeert te zeggen is mij een beetje onduidelijk.

En de enige die hier aan het janken is ben jij. Waarschijnlijk kan je er niet tegen dat ik een van de " Godenzonen " van Ajax niet beter vind dan iemand van AZ. Ik sta hier volledig neutraal in,als Maher bij Ajax speelde en Eriksen bij AZ had ik Eriksen nog steeds niet beter gevonden. Das gewoon mijn mening en als je daar niet tegen kunt moet je het niet persoonlijk gaan maken. Komt niet echt snugger over

26 juni 2012 om 18:03

@ Catch,

Nou spreek ik wel eens trainers en die beweren dat Maher een betere voetballer is dan Eriksen.

Het is niet wat ik zeg he?! Het is wat ik hoor...

28 juni 2012 om 21:59

Oh ja ?
Noem eens 2 trainers dan?

26 juni 2012 om 16:56

om clubs ALS barcelona en newcastle....daar zit nogal wat verschil tussen...
dus dan kun je de hele top 8 uit spanje, engeland, italie en duitsland mee rekenen??

je bent dus maar gewoon wat aan het gokken.

26 juni 2012 om 16:56

Mooie ruil toch? Maher voor Berghuis? ^^

26 juni 2012 om 18:48

Het moet wel een goeie stap omhoog zijn natuurlijk Ajax en Feyenoord zullen hem niet halen dus zal hij voor een stap omhoog naar het buitenland moeten.

26 juni 2012 om 18:59

Als hij daadwerkelijk zelf een stap omhoog wil dan gaat hij sowieso naar het buitenland, ik snap dan ook niet waarom je Ajax en Feyenoord hierbij betrekt.

26 juni 2012 om 17:00

Arsenal lijkt me ook een geweldige stap voor deze jongen, Al gaat het nog wel even duren voordat hij daar echt een basis speler is, Maar aan speculeren hebben we niks want het kan echt letterlijk elke club zijn.

Ik persoonlijk vind het erg jammer dat spelers als John & Maher op het begin van het seizoen als schooljochie's voor de camera's staan & echt symphatiek overkomen, Een klein jaar later denken deze jongens de hele wereld aan te kunnen en zeggen ze toe te zijn aan een stap hogerop, Zowel Maher als John hebben dit jaar geroepen nog te willen blijven bij hun clubs maar zodra de veren in de reet zitten gaan deze jongens zweven heel jammer.

John & Maher zijn gewoon spelers die nog minimaal 2 jaar moeten blijven.

( persoonlijk zie ik hem als de ideale opvolger van eriksen volgend seizoen )

26 juni 2012 om 17:28

Een beetje tegen de draad in, hè? Hopen dat het een Europesee subtopper is, maar denken dat het om Barça, City, of Arsenal gaat.

Hoe dan ook, zou toch zonde zijn als hij óók al besluit om na iets minder dan een jaar in het eerste alweer te vertrekken. Ken wel een paar Az-fans die hem dat niet in dank af zouden nemen. Laat hem nog maar een jaar of 2 daar spelen inderdaad. Dat is het beste.

26 juni 2012 om 17:42

Hoezo, er zit toch een verschil tussen "hopen" en "denken", en daarbij snap ik zijn redenering wel. Voor Maher is het belangrijk om veel te spelen, en die kans is bij een Europese subtopper groter dan bij een absolute topclub

26 juni 2012 om 17:44

Aparte in dit stukje is trouwens dat Rosheuvel, Viktor Elm en Berghuis helemaal niet zijn gehaald om het vertrek van Rasmus Elm, Maher of Moisander op te vangen. Viktor Elm is gekomen als vervanger van Wernbloom, Rosheuvel voor Lewis en extra backup achter Beerens, en Berghuis voor Holman om daar te strijden voor een plek met Gudmundsson.

26 juni 2012 om 18:27

Denk dat al die duimpjes het mis hebben. Maher wil volgens mij naar een club waar die een redelijke zekerheid heeft om te spelen.

26 juni 2012 om 19:32

Niveau Ajax en Psv kan hij makkelijk aan? AZ zit ook op dat niveau en zelfs vorig jaar beter niveua!
Vorige maand heeft Real al geinformeerd in Alkmaar voor een eventuele transfer, denk zelf dat hij niet naar Real moet gaan maar eerst naar een subtopper in spanje of engeland.

26 juni 2012 om 19:41

Ik snap hier niks van. Hij heeft het een paar wedstrijden leuk gedaan bij AZ. Ik vond hem zeker niet 1 van de uitblinkers. Laat hem eerst nu maar 3 jaar wat bewijzen in de NL competitie.

Mag ik eerlijk zeggen: dom, dom, dom... We hoeven het rijtje niet op te sommen van spelers die te vroeg gingen. Beste jongen, blijf nou nog even bij je club, speel een volledig seizoen. Scoor 10 goals en evenveel assists en kom bij een andere club binnen als een grotere jongen dan je nu bent...

26 juni 2012 om 16:48

Helemaal gelijk, het lijstje van spelers die het niet halen is een stuk groter dan spelers die het wel halen.
Maar goed, wanneer leren de jongens nou dat het verstandiger is om te blijven ipv het kiezen van het grote geld?

26 juni 2012 om 16:58

Niet. Want iedereen droomt, en iedereen mag ook zeker dromen. Maar zaakwaarnemers maken die gasten de kop gek, willen cashen cashen. En maar roepen dat ze het beste voor hebben voor hun cliënten

26 juni 2012 om 16:59

Het is moeilijk om het grote geld te kunnen weerstaan, daar moeten spelers in bescherming van worden genomen, en dat horen zaakwaarnemers te doen, maar nee die proberen je aan te smeren bij grote clubs om nog meer geld te verdienen aan je, en vervolgens je als een keiharde baksteen laten vallen.

26 juni 2012 om 17:19

sommige spelers kiezen daarom voor bijvoorbeeld vader of broer als zaakwaarnemer, maar ja als jij gewend bent aan een modaal inkomen en in een keer tonnen kunt binnen halen (als zaakwaarnemer dan), je kunt ze niet eens verwijten dat de verleiding toch groot is

26 juni 2012 om 18:05

Ik denk dat je verkeerd zit dat die kids kiezen voor het geld. Ik denk die kinderen kiezen voor de droom van jong doorbreken bij een aansprekende club. Denk dat geld in veel gevallen niet hun eerste doel is.

26 juni 2012 om 18:10

Als de zaakwaarnemer niet met ze aan het leuren gaat bij tal van clubs, is zogenaamde 'interesse' voorlopig niet ter sprake. Denk inderdaad dat voor de spelers zelf geld vaak niet de drijfveer zal zijn. Heb ook nergens gezegd dat de 'kids kiezen voor geld'.

Maar zaakwaarnemer kiest 90% van de gevallen voor: commissie op bankrekening en in 10% voor: beste speler, ik denk toch dat het verstandiger is eerst verder te rijpen, je bent nog jong, die interesse is er over 2 jaar nog steeds

26 juni 2012 om 17:25

Helaas heeft bijna iedereen tegenwoordig het gevoel dat ze na 10 leuke wedstrijden en bij de beste van de wereld horen.

26 juni 2012 om 17:53

Ben het helemaal met je eens toizzzz, 18 jaar en het buitenland, we hebben het voorbeeld van ene Castaignos nog op onze netvliezen staan. Stom stom stom.. iets anders kan ik het ook niet vinden.

zou een mooie stunt zijn als het feyenoord was.. Omdat el Ahmadi weggaat.. Zal helaas wel niet

OT: Jammer dat zulke jongens oz snel naar het buitenland gaan.. hopen dat het niet zo gaat als bij castagnios.

26 juni 2012 om 16:50

Alleen in de hoofden van Feyenoord supporters is dat een vooruitgang ten opzichte van AZ.

26 juni 2012 om 16:51

klopt.. al blijft AZ een klein provincie clubje.. Net als heerenveen en groningen
Schat ze al lager in dan FC Twente

26 juni 2012 om 16:53

Feyenoord is een grotere club dan Az , qua supporters, historie, stadion en afgelopen seizoen zijn ze ook hoger geeindigd. Neemt niet weg dat volgens mij Feyenoord Maher niet kan betalen

26 juni 2012 om 16:57

Maar AZ heeft een sterkere selectie, daar gaat het vooral om. AZ heeft de laatste jaren al wat meer ervaring in grote Europese wedstrijden dan Feyenoord !!!!
Maher zou denk ik eerder naar Ajax gaan da Feyenoord.
Hij is vlak bij de Arena opgegroeid.

26 juni 2012 om 16:58

Daarbij verwacht ik niet dat het niveau bij Feyenoord komend seizoen hoger gaat liggen dan bij AZ. Beide zullen zeer waarschijnlijk Europa League gaan spelen, en Feyenoord verliest belangrijke spelers. AZ tot nu toe nog niet.

26 juni 2012 om 17:30

Als je Europa als graadmeter neemt staat Az toch veel hoger aangeschreven. Waar Az in de top 50 staat, komt Feyenoord (uit m'n hoofd) pas rond plaats 90 te voorschijn.

Feyenoord speelt dit seizoen ook pas sinds tijden weer eens Europees, dus moet nog maar zien hoe dat uitpakt (EL en eredivisie). Neemt overigens niet weg dat Feyenoord voor de rest wbt naam en sfeer en historie groter is.

26 juni 2012 om 17:48

az tot nu toe nog niet? Uhhm wat waren Holman en Poulsen dan?

26 juni 2012 om 17:53

Waarschijnlijk zijn ze dit seizoen ook alle drie de middenvelders kwijt aan andere clubs. (maher, Rasmus Elm, Martens)

26 juni 2012 om 17:56

Sommige van die "kleine provincie clubjes" zijn toch pas geleden kampioen geworden.. Man man man dat achterlijke arrogantie van sommige mensen, om te kotsen.

27 juni 2012 om 10:53

heeft helemaal niets met arrogantie te maken. Groningen, heerenveen en az zijn provincieclubs, met een veel kleinere achterban dan bijvoorbeeld ajax en feyenoord. Dit maakt het des te knapper dat ze kampioen zijn geworden, maar veranderd niets aan het feit dat het provincie clubjes zijn.

Toen ik in Mexico op vakantie was, had mijn gids een armband om van feyenoord, die was al sinds de jaren 80 feyenoord fan. Dit zal je niet snel tegenkomen bij Groningen of AZ. Of wel?

Moet je je niet gelijk beledigd voelen, want het is nou eenmaal zo

26 juni 2012 om 16:55

Naar feyenoord gaan is een stap achteruit, en dat weet jij ook.
Maher moet lekker bij AZ blijven of Twente, PSV en Ajax is nog een optie, maar het beste is gewoon lekker bij AZ blijven. een goed seizoen draaien en je bent meer waard en je komt als een grotere speler binnen bij een buitenlandse club.
het liefst blijft hij nog 3 jaar maar daar zou hij vast het geduld niet voor hebben als hij nu al plannen heeft. Adam je loopt te hard van stapel.
Een verkeerde keuze en je ontwikkeling gaat achteruit en dan zou Bert van Marwijk (als die er nog is) je ook niet meer snel oproepen.

26 juni 2012 om 18:19

Waarom is Feyenoord een stap achteruit?
Ik snap best dat mensen denken dat Feyenoord boven hun kunnen hebben gespeeld, maar Feyenoord heeft geen greintje geluk gehad. We hebben louter pech gehad met blessures en onterechte kaarten. We hebben geen enkele overwinning "gestolen" in de laatste minuten en we hebben er wel paar tegen gekregen.

Daarentegen is AZ helemaal geen stap vooruit als Holman, Poulssen en nog 1 of 2 weggaan.

Ik snap werkelijk niet dat mensen Feyenoord een stap achteruit vinden. Geen stap omhoog, kan ik goed begrijpen, maar een stap achteruit?!

26 juni 2012 om 18:33

kx22, voor de onterechte pingel van Feyenoord tegen Ajax .. was Ajax de betere ploeg.

26 juni 2012 om 21:33

Gast kijk onze selectie en wie we gekocht hebben dan zie je dat wij veel meer kwaliteit hebben nu god Guidetti weg is bij jullie.
maar ik spreek je over elke maanden wel als AZ van Feyenoord wint ;
En dan scoort Maher ; want Maher blijft toch wel bij AZ, omdat PSV hem niet kan betalen en hij nog niet naar buitenland wilt.

26 juni 2012 om 19:35

Feyenoord je maakt jezelf belachelijk, een zware degradatie zal dat zijn en feyenoord heeft geen cent te besteden. AZ is inmiddels al een aantal jaren een hoger niveau als die rotterdammers.

Jezus weer zo eentje. Ga eerst eens een heel seizoen knap spelen bij je club en doorgroeien en sterker worden. Bankie warmhouden bij die zogenaamde club??

26 juni 2012 om 16:50

Hij heeft al een heel seizoen gespeelt, op 1e paar wedstrijden na dan. Ik denk dat het ook beter is dat hij langer blijft.

Zou echt jammer zijn als hij weggaat uit Alkmaar, ik denk dat hij nog erg veel kan leren in de eredivisie. Het zou zonde zijn als hij nu ergens op de bank landt bij een topclub.

Niet slim dit... Moet zich gewoon ontwikkelen in Nederland. Nu gaat zelfs hij waarschijnlijk floppen, al hoop ik van niet.

26 juni 2012 om 17:11

Wie zegt dat hij vertrekt uit Nederland? Hij kan ook gekocht worden door een buitenlandse club en voor 1 of 2 seizoenen verhuurd worden aan AZ.

We kunnen wel met z'n allen speculeren maar dat heeft weinig zin.

26 juni 2012 om 17:39

Dat staat nergens in de tekst.. Maar als dat dan gebeurt zou het wel mooi zijn.

Ik hoop echt dat het Arsenal is. Binnen 3 jaar is dit een hele grote voetballer. Dit wordt de Nederlandse Gotze.

Bizar. Hoop toch dat deze jongen nog even in Nederland blijft. Voor zijn ontwikkeling en voor onze competitie. Wat zou het anders kunnen zijn? Duitsland, Italië, of een Spaanse subtopper?

Laten we in ieder geval hopen dat het niet weer een groot talent wordt dat naar Portugal verkast. Daar ben ik wel klaar mee.

26 juni 2012 om 16:52

hoezo van john vind ik het een redelijke goede stap hij kan daar in de basis spelen in een betere competitie

26 juni 2012 om 19:52

Ik hoop dat John inderdaad in de basis kan spelen. Maar die clubs lijken geld zat te hebben en kopen bij ontevredenheid zo weer een ander talent ergens vandaan. Van Labyad vind ik het bijvoorbeeld ook zo'n zonde: waarom willen die jongens niet gewoon vechten voor een kans bij de club waar ze zijn gegroeid?

We leiden toch geen spelers op tot Europees niveau om ze vervolgens kwijt te raken aan onze concurrentie in Europa voordat ze iets voor ons hebben kunnen betekenen? Is gewoon zonde. Sneijder, Van Nistelrooij, Van Bommel, Cocu, Van der Vaart, Van der Wiel, Stekelenburg, Kuijt,... Al die jongens hadden nog wel de mentaliteit.

Maar goed, gezien de berichten van zojuist lijkt het er op dat Maher gelukkig ook die mentaliteit heeft en in Nederland blijft.

doe het niet en ontwikkel je nog zeker een jaar bij az. Kan de rol van eriksen overnemen mocht die volgend jaar bij ajax weg gaan. Niet nu naar het buitenland, dat is dodelijk voor je carriere daar je nergens als middenvelder in die rol veel zult spelen en je dat op deze leeftijd juist nodig hebt.

Hoop dat ie blijft bij AZ, daar is hij eigenlijk gegarandeerd van een basisplaats en kan hij zich dus goed ontwikkelen. Ook speelt hij weer Europees. Ook blijft hij in beeld voor Oranje. Ik ben wel benieuwd welke club hem dan gaat halen, hopelijk is het niet te vroeg want dat zou zonde zijn van het talent. Hij moet gewoon wekelijks spelen!

Feyenoord, als vervanger voor el ahmadi. Dan kan je me opvegen, maar zal wel bij fantaseren blijven haha

Als het een eredivisie club zou zijn lijkt FC Twente de enige gegadigde. Waarschijnlijk zal hij dan ook naar het buitenland vertrekken. Tenzij Twente en AZ wellicht afspraken hebben gemaakt tijdens de Berghuis transfer,

Hmm. Ik zal niet gaan zeggen dat ie er niet klaar voor is, omdat ik ook niet weet welke club belangstelling heeft. Maar ik vind dit wel heel vroeg. Het is wel een beetje ondankbaar richting AZ. Maar goed.. mocht ie vertrekken, dan liever nu dan vlak voor het verstrijken van de transferperiode. Nu kunnen we nog een vervanger halen.

26 juni 2012 om 16:50

Is ook onbegrijpelijk van hem eigenlijk. Hij kan nog genoeg leren in de eredivisie. Bij AZ is hij zeker van een basisplaats en als hij nog een seizoen blijft is hij straks nog steeds maar 20 jaar... Die jongen heeft alle tijd van de wereld. Ik zou het betreuren als hij de eredivisie nu al achter zich zou laten.

26 juni 2012 om 16:53

Met wie denk jij hem te vervangen? Hij is wel een uitzonderlijk talent en als Rasmus dan ook nog vertrekt zijn we 'fucked'.

Ik hoop zo dat AZ eindelijk is veel vraagt voor zijn spelers ook al weet ik dat de economische positie van AZ nog steeds niet perfect is. Je kan nou eenmaal meer geld voor Maher krijgen als hij nog 1 jaar in de basis speelt.

26 juni 2012 om 17:05

Ik heb geen idee. Ik heb ook veel liever dat ie blijft. Ze moeten gewoon vijftien miljoen vragen. Poot stijf houden. Hij is gewoon een toptalent. Hij maakt doelpunten, verzorgd assists, heeft altijd de juiste oplossing en heeft altijd een goeie aanname.
Hij heeft nog een tweejarig contract, kan op meerdere posities uit de voeten en won de Cruijff-award. Tsja.. nu moet je hem echt niet zomaar laten gaan. De club die interesse heeft die mag daar weleens naar gaan kijken, naar contract duur, meerdere posities inzetbaar, grootste talent, enzovoort.

26 juni 2012 om 17:29

Ondankbaar zou ik het vinden als hij het doet zoals Labyad,maar als AZ er een recordbedrag aan overhoudt(kans lijkt me toch aanwezig) dan lijkt het mij prima. Kan AZ ook weer verder om naar een opvolger te zoeken

26 juni 2012 om 17:32

Ja, dat is waar. Maar AZ is daar niet zo goed in, hoge bedragen vragen.

26 juni 2012 om 17:35

Gewoon minimaal een miljoentje of 12 voor deze toekomstige topper moet er toch gewoon uit te halen zijn? Misschien wel meer, maar AZ moet echt de hoofdprijs gaan vragen.

Ik zou als AZ zijnde gewoon belachelijk bedragen vragen, want je weet dat hij volgend jaar alleen maar meer waard is geworden. Ik denk trouwens dat hij niet zou falen in het buitenland, want hij heeft zoveel talent en techniek dat hij het wel aankan.

Ik hoop zo dat hij nog minimaal 1 jaartje blijft, maar ik ben bang dat hij al flink aan het geld geroken heeft. AZ 20+ miljoen vragen kan geen kwaad (denk aan de fans).

26 juni 2012 om 16:57

20+ is wel erg veel geld. Maar ik denk dat we wel richting de 15 miljoen mogen vragen. Want ja.. als hij bij Ajax gespeeld had, was het een wereldtalent geweest en ging hij voor minder dan vijftien miljoen de deur niet uit, maar ik zie de bui al weer hangen.

De naam AZ zegt niemand iets in europa, dus clubs durven niet in de buidel te tasten. En Stewart zal wel weer wat water bij de wijn doen (deed ie ook bij transfer van Wernbloom) en hopsakee.. 'maher voor 8 miljoen naar Arsenal'.

Als we nu cashen (maar liever volgend jaar) dan hebben we eindelijk weer een aardig spaarpotje. Al moet je niet te vaak dat spaarpotje op de kop gooien, want onze creatieve manier van scouten heeft ons alleen maar goeds gebracht. Als je dan ineens geld hebt, ga je ineens spelers kopen omdat het kan en niet meer omdat ze zo goed in het systeem passen.

26 juni 2012 om 17:02

Dit is precies hoe ik ernaar kijk. Ik denk ook dat AZ Wernbloom voor meer had kunnen verkopen. Ik denk alleen dat AZ vaak belooft mee te willen werken bij transfers. Dit trekt namelijk ook spelers aan die AZ echt als tussenstap zien.

Zou mij niets verbazen als het Arsenal is: een van de weinige clubs nog met geld, op zoek naar een creatieve middenvelder en ze zijn niet bang om jeugd in te zetten.

Zou het geen slechte aankoop vinden, een ongelofelijk getalenteerde jongen.

26 juni 2012 om 16:54

Maar ook een jongen die nog lang niet toe is aan de faam en het verwachtingspatroon bij een club als Arsenal. Bovendien komt de hele PL nog veel te vroeg voor hem. Hij mag dan wel topfit zijn en een heel seizoen redelijk constant gepresteerd hebben, het is en blijft nog maar een ventje van 18 die nog zeker 2 seizoenen vol zou moeten meedraaien in de Eredivisie.

26 juni 2012 om 17:16

Het lijkt me sterk dat Arsenal Maher haalt want hij is een speler die nog moet rijpen. Op dit moment heeft Arsenal spelers nodig die er gelijk staan. Het alternatief is dat Maher gekocht word door Arsenal maar voor een aantal seizoenen verhuurd word aan bijv. Az.

26 juni 2012 om 17:32

Mij zou het eigenlijk niet verbazen als het Arsenal is. Nu kunnen ze hem voor een aanvaardbaar bedrag nog inlijven,straks is ie onbetaalbaar. Dan haalt Arsenal er gewoon een wereldtopper in spe bij, en bij Arsenal weten ze daar denk ik wel raad mee

26 juni 2012 om 17:26

Jammer dat we twee jaar geleden Pirlo niet hebben opgehaald toen Fabregas vertrok. Wat was dat geweldig geweest.

Wat Maher betreft, ik hoop echt dat hij komt. Nu is hij nog te betalen. Dan huur je hem 2 jaar uit aan AZ of een andere Nederlandse topper. Hij speelt met zo veel volwassenheid, doet me denken aan Fabregas op zijn 16e.

26 juni 2012 om 19:20

Zou fantastisch zijn helemaal omdat hij relatief goedkoop is (12 tot 15 miljoen schat ik). Een soort Oxlade-chamberlain transfer zou dat zijn. Past ook perfect in ons doel.

Zal wel arsenal zijn, denk dat wenger in hem de opvolger van Fabregas ziet. Zou wel een goede stap zijn ook voor het nederlands elftal.

26 juni 2012 om 18:30

Of Tottenham of Liverpool. De jongen is met zijn loopvermogen en techniek gemaakt voor het nieuwe Engelse voetbal. Die gaat het sowieso redden bij alle 3.

26 juni 2012 om 18:57

Tottenham wilt liever een gevestigde naam, denk niet dat ze 10 miljoen willen investeren in Maher kijkend naar taarabt in het verleden.

Liverpool heeft een zeer slechte scouting, denk niet dat ze hem volgen. Al heeft rodgers wel goede contacten in de eredivisie.

Hij zal perfect bij arsenal passen en als wenger nog m'villa haalt dan heeft arsenal voor de toekomst een middenveld waar weinig aan zullen tippen.

Was ook al 'te moe' om mee te gaan met Jong Oranje nadat hij afviel bij het grote Oranje en nu vindt hij zich alweer klaar voor het buitenland heb ik het idee... Speelt over 3 jaar ergens in de Serie B of de Championship.

En de Winter haalde ze ook voetbalzone !!

Zou niet verstandig zijn als hij nu al vertrekt. één of twee seizoenen erbij zou alleen maar beter zijn voor zijn ontwikkeling. hier is hij al verzekerd van een basisplaats. Bij een grotere club niet.
heel veel grote talenten mislukken als ze op jonge leeftijd al voor het geld kiezen.
zelfs Wesley Sneijder ging pas op zijn 23ste weg bij Ajax.
hij moet minimaal 21 zijn als hij naar het buitenland wilt. anders red hij het niet daar.
kom op Maher blijf nou gewoon, AZ heeft ook weer grote ambities, je speelt Europees en misschien zelfs weer om de titel. Maher loopt steeds te hard van stapel.
Ajax en PSV kunnen hem niet betalen dus dan blijft alleen het buitenland over, en dat lijkt me niet verstandig. als je bij AZ goed speelt blijf je meer in beeld bij Oranje.

26 juni 2012 om 16:53

Het is toch ook wat met die talenten van tegenwoordig. Na één goed seizoen denken ze uitgeleerd te zijn in de eredivisie. Terwijl nog een aantal seizoenen eredivisie heel goed voor zijn ontwikkeling zouden zijn, hetzelfde geld bijvoorbeeld voor Ola John die ook meteen de stap maakte.

26 juni 2012 om 17:00

Tja ze vinden zich zelf al snel te groot voor de eredivisie. te wel ze net komen kijken.
Maher mag al blij wezen dat hij op die jonge leeftijd verzekerd is van een basisplaats bij Az.
Die John had ook nog makkelijk 2 jaar bij Twente kunnen blijven.
Als Adam naar buitenland gaat kan hij ze interland carriere verlopig wel vergeten.
Ik zou het is tegen hem zeggen op facebook

26 juni 2012 om 17:06

Klopt helemaal wat je zegt, alhoewel hij die interland carriere natuurlijk niet per se meteen hoeft te vergeten. Dat hangt er dan vanaf welke stap hij zet, mocht hij ook naar bijvoorbeeld Benfica gaan, zou hij daar best wel veel aan spelen toe kunnen komen natuurlijk.
Succes met dat bericht op facebook, hopelijk blijft hij voor de eredivisie behouden!

Al dat te jong. Van Persie ging geloof ik op zijn 18e naar arsenal en Fabregas op zijn 16e.

26 juni 2012 om 16:55

uitzondering bevestigd de regel, de meeste jonge spelers komen niet verder dan de bank bij het 1ste en verkassen uiteindelijk naar mindere clubs

26 juni 2012 om 16:56

van Persie was 21. En toen werd hij nog heel langzaam gebracht. Het is toch veel beter om hier goed te worden en gelijk als een basisspeler bij een buitenlandse club binnen te komen?

26 juni 2012 om 18:08

Maar misschien wil Arsenal dat wel doen met Maher. Zeggen ze tegen Robin: Rob, wat Denis bij jou gedaan heeft mag jij bij Adam doen. We hebben vertrouwen in je.

Zolang hij zijn keuze maar heel goed overweegt. Hij moet echt naar een club waar ie veel speeltijd krijgt en zich doorontwikkeld. Heel misschien zou Arsenal ook een goede optie zijn, omdat jong talent daar onder Wenger altijd een kans krijgt, maar zelfs daar twijfel ik aan.

Ik verwacht Maher zeer snel in Oranje. Misschien zelfs nu al als opvolger van Van Bommel.

Pfff wat moet dat mannetje nou nu al in het buitenland? Blijf toch je lekker een paar jaar ontwikkelen hier in Nederland voordat je hem peert man. Die club komt heus wel hoor.

Tja AZ, gewoon de hoofdprijs vragen (20+ miljoen). Het is misschien onrealistisch, maar dan krijg je ofwel een idioot hoge transfersom of je houd je beste talent binnen. De jongen heeft gewoon een contract t/m 2015 en daar mag je hem aan houden

26 juni 2012 om 17:03

Precies hij heeft helemaal niets te zeggen. AZ bepaalt, ze kunnen zo 14 miljoen voor hem vragen. dan blijven ze wel van hem af, of iemand moet met geld smijten maar dan is AZ ook weer een stuk rijker. kan je weer een stuk of 5 talenten van halen.
zo gaat dat hé. opleiden en cashen. AZ is laatste jaren goed bezig daarin
Maar het liefst wil ik dat hij nog 3 jaar blijft ;

26 juni 2012 om 17:03

Vind ik ook, gewoon veel vragen want Maher hoeft niet per se weg. Ben benieuwd welke club het is.

26 juni 2012 om 17:46

Ik zou het heel logisch vinden als het om Arsenal gaat. Die kunnen nu een potentiële wereldtopper binnenhalen,want zodadelijk is ie onhaalbaar voor Arsenal. En ik denk dat ze met Maher wel raad weten bij Arsenal

hopelijk gaat hij naar een topclub in Nederland , maar die zullen wel niet het geld hebben jammer genoeg ik zou nog niet naar het buitenland gaan want als je daar mislukt dan kan je carriere erg bergafwaars gaan , wees slim Adam en blijf nog een paar jaartjes in nederland

Als het een 'kleine' club is in het buitenland genre Werder Bremen zie ik geen enkel probleem. Wanneer het bv. Barcelona is zal hij enkel in hun reserveteam mogen spelen. Zelfde scenario bij de Engelse clubs.

Hij gaat naar PSV als vervanger voor Toivonen, daar krijgen ze 10 miljoen voor kunnen ze Maher mee betalen.

26 juni 2012 om 17:06

Nee want de vervanger van Toivonen is Wijnaldum al en daar achter hebben we met Mertens,depay en waarschijnlijk ook Henriksen genoeg middenvelders.

Ik denk dat hij naar Arsenal of Benfica gaat. Arsenal omdat zij een '10' nodig hebben en al eerder interesse in hem hadden. Ik denk dat Benfica een paar jonge spelers uit de Eredivisie gaat halen want nu hebben ze al Jhon en willen ze De Jong dus zal er niet van opkijken als hij naar Benfica gaat. Maar hoop niet dat hij weg gaat die krijgen nu een leegloop maar daar halen ze wel altijd slim goeie spelers voor terug. Tja Ajax kan Maher niet te halen en PSV ook niet. verder heeft Ajax met Eriksen,janssen,schone en S. De jong al 4 goede aanvallende middenvelders en PSV met Wijnaldum en Toivonen ook gewoon goede aanvallende middenvelders.

Gewoon nog een jaartje blijven bij AZ zodat je er zeker van bent dat je de Eredivisie bent ontgroeid. Deze jongen zou als hij nog wat beter presteert dan dit seizoen (toen heeft hij ook geweldig gepresteerd) kandidaat zijn om Speler van het jaar te worden in de Eredivisie, en hem ook te winnen. Dan is hij er tenminste zeker van dat hij is afgeleerd en kan en heeft hij meer kans op een basisplek bij een topclub als arsenal of desnoods Newcastle United die t ook erg goed doet.

Die jongen moet tot ze 22 bij AZ spelen, En weggaan als hij 130 wedstrijden gespeeld heb. Word een gevalletje castaignos, Horen we nooit meer wat van. Dag carriere.

26 juni 2012 om 18:10

Juist...of deze jongen is gewoon heel goed en blijkt een enorm grote speler te worden. Robin van Persie, Wayne Rooney, Ronaldo, C. Ronaldo, Kaka is het ook gelukt. Wie ben jij om te zeggen dat deze jongen niet hetzelfde kan? De vergelijking met een veel minder getalenteerde Castaignos gaat niet op denk ik.

26 juni 2012 om 19:02

Nou we vonden dat Castaignos toch ook een aardig balletje kon trappen? En jij noemt die namen, Maar dat zijn wel de beste van de beste. En om dan te zeggen dat maher misschien van dat kaliber zou zijn, Is een beetje overtrokken. Die jongen wil vroeg geld verdienen (En daar is niks mis mee) Maar als hij een serieuze carrière wilt hebben, Met een plek in het nederlands elftal. Moet hij gewoon volwassen worden in nederland, En dan pas de stap maken.

27 juni 2012 om 14:35

hoe weet jij nou of hij jong geld wil verdienen? hij leert toch veel meer dagelijkst te spelen met Mata en tegen Terry dan met alle respect Donny Gorter en noem nog eens zo'n middelmaat speler. De faciliteiten en trainers bij grote clubs zijn allemaal beter.

En daarnaast, waarom zou ik hem niet in dit rijtje noemen? met de juiste begeleiding kan hij net zo goed worden.

Het is toch een hele vervelende trend aan het worden dat spelers zo snel mogelijk de Eredivisie willen verlaten. Een paar jaar geleden bleven de meeste toppers nog wel een paar seizoenen bij hun club en vertrokken ze op hun 22e of 23e als een topspeler uit de Eredivisie. Nu vertrekken ze direct als de kans daar is en komen ze aan als een nobody bij een grote competitie. Om vervolgens het seizoen vanaf de tribune te mogen bekijken.

Zonde!

Arsenal zal wel een mooie club voor hem zijn. Als ik Arsenal was zou ik hem gewoon halen maar dan hem gelijk weer uitlenen aan AZ. Laat die jongen iedere wedstrijd spelen en als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan kun je hem terug halen na 1 jaar. Gewoon voor goedkoop uitlenen aan AZ, die jongen speelt prima daar.

Arsenal heeft altijd een oogje op talenten en Maher is echt een hele grote. Vind hem eerlijk gezegd beter dan Eriksen die niet zo opvalt, in mijn optiek.

26 juni 2012 om 17:30

Dat zou wel ideaal zijn. 13 miljoen betalen en dan nog een jaar voor AZ laten spelen, daar zou ik me wel in kunnen vinden.

Of hij moet vertrekken hangt helemaal van de club af die hem wil halen. Is het bijv. PSV of Arsenal: gaan. Is het Benfica of Barcelona: niet gaan. Je moet zorgen dat je bij een club komt die het aandurft om je op te stellen en vertrouwen in je heeft.

Als het maar geen Twente wordt. Die hebben wel geld door verkopen, maar Mclaren zal elke creativiteit uit deze jongen persen.

Jammer dat hij niet gewoon nog drie jaar in Nederland blijft. 18 jaar... had nog zoveel beter kunnen worden hier.

26 juni 2012 om 17:17

Waarom zou Mcclaren "elke creativiteit uit deze jongen persen"? Omdat hij dit bij Elia, Arnautovic, Stoch, Ruiz etc ook gedaan heeft?

Gertjan heeft gezegd dat er geen club uit het buitenland zich gemeld heeft. Het bod was gedaan en is niet serieus te nemen door naar alle waarschijnlijkheid PSV (het bod was veel te laag).
Maher heeft verder aangegeven toe te zijn aan een volgende stap.
Bron Telesport

Ik verder op meerdere sites gelezen dat er interesse is vanuit het buitenland in Benschop.

Maher gaat niet weg tenzij er een bedrag op tafel wordt gelegd van 15-20mil.
Als spelers als Sneijder, Van Persie, Robben en dergelijken je veel prijzen en vele goede worden over hebben voor die jongen en als je kijkt naar zijn leeftijd dan zou het op theorie reeel zijn.
Als je kijkt na hoelang hij al mee gaat dan zou de prijs wat te hoog liggen.
Maar als je een speler hebt als Maher die nog een aantal jaar vast ligt in huis en bepalend zijn dan heb je het recht op zoveel te vragen of misschien wel meer. Je wilt hem namelijk niet kwijt ;

Als het een Nederlandse club is dan denk ik toch dat het wel eens om FC Twente kan gaan.

26 juni 2012 om 17:23

Is amper een stap omhoog, sorry hoor. Qua salaris kan hij er amper op voorop gaan.

En sportief maakt het ook weinig verschil ? Vind AZ eerder beter.... en Twente kan echt nooit 10 miljoen euro of meer betalen.

26 juni 2012 om 17:41

Ik ben het gedeeltelijk met je eens jan1980. Het zou geen logische stap zijn voor Adam Maher. Maar qua salaris zou hij er wel degelijk op vooruit gaan, Twente werkt met een begroting van 46 miljoen, AZ zit geloof ik rond de 25. En Twente kan zeker die 10 miljoen wel betalen, dat gaan ze alleen niet doen. Maar zou AZ makkelijk nee zeggen tegen pak 'm beet 7 miljoen met wat interessante clausules?

Bertgeitz heeft gewoon gelijk dat als Maher een transfer maakt en toch in de eredivisie blijft, zijn nieuwe club hoogstwaarschijnlijk FC Twente is. Dit wordt versterkt in het artikel door Verbeek die zegt: "ajax gaat hem niet halen en PSV kan hem niet betalen." Dus als deze twee clubs al afvallen is FC Twente de enige Nederlandse club die je als vooruitgang op AZ zou kunnen zien, die hem zou kunnen betalen en wellicht zou willen halen.

Zou best eens Twente kunnen zijn. Die hebben de financiële middelen en zou me niet verbazen dat dit meegesproken is met de Berghuis transfer.

Ik snap de meeste reacties niet, onder welke steen hebben jullie de laatste jaren gelegen? Het gaat niet meer om een paar jaar bij een club door te groeien, wat een onzin! het gaat om geld, geld, en nog eens geld. natuurlijk betreur ik het ook dat jonge talentvolle spelers veel te vroeg weg gaan, maar geef ze eens ongelijk als ze nu al elders het 10voudige kunnen verdienen. Stel dat ze het niet doen en ze worden het komend seizoen met een overtreding zwaar de vernieling in getrapt, gaan jullie dan hun salaris betalen. Accepteer dat de tijd van rozengeur en manenschijn al lang achter ons ligt.

AZ moet er in ieder geval voor zorgen dat Moisander, Maher en Elm niet alle drie vertrekken. Dan hou je weinig sterkhouders over. Dan heb je straks een team met Berghuis, Gudmundsson, Victor Elm, Thomas Lam.. dat mag niet gebeuren!

26 juni 2012 om 17:41

Dan gaat Az wel een probleem krijgen ja... ik denk overigens dat Az hem alleen laat vertrekken als ze er een behoorlijk bedrag voor kunnen vangen. En met z'n contract tot 2015! zit dat er wel dik in. Misschien laten ze hem ook wel gaan omdat Martens en Elm waarschijnlijk blijven..

Overigens heeft Az heel wat goede jeugdspelers die op het middenveld kunnen spelen; Messaoud, Lam, Haye. Dus er valt wel wat op te vangen. Alleen moet je oppassen dat het team niet uit balans raakt. Want Az houdt straks alleen maar jonge spelers over.
Nee, van het rijtje Moisander, Elm en Martens mag er echt nog maar 1 vertrekken.

Van harte gefeliciteerd jongen!
Voor 5 jaar tekenen voor 4a5 miljoen per jaar...
Laat de rest maar lullen jij ben top je 20ste millionair

26 juni 2012 om 17:36

Zo ist! Denk dat als je de gemiddelde werknemer hier een aanbod doet waarbij hij elders het veelvoudige kan verdienen, dat er niemand zegt dat hij niet zal gaan omdat hij zich bij zijn huidige werkgever nog door moet ontwikkelen.

26 juni 2012 om 17:43

4 a 5 miljoen per jaar gaat hij op zeker niet verdienen na een eerste transfer. Die 4 a 5 miljoen zou hij dan wel weer aan het einde van zijn contract verdiend kunnen hebben, dat dan weer wel.

Maher moet nog niet weggaan. Jonge talentvolle spelers moeten zorgen dat ze eerst een paar jaar een bepalende speler zijn voor hun club. Als ze dan 24-55 zijn kunnen ze alsnog naar een grote club.

Psv, ze zoeken nog een extra middevelder.

En nogmaals verliest de Eredivisie een geweldig talent aan de grotere competities. Vind het echt verschrikkelijk om te zien dat zoveel jonge spelers zo vroeg zulke stappen maken. Waarom zijn spelers zich niet bewust van hun ontwikkeling, en wat voor invloed een te vroege stap hierop kan hebben?

Ik hoop dat het een club is waar hij zich extra kan ontwikkelen! Met de juiste begeleiding kan dit een echte topspeler worden voor het nederlandselftal!

Het blijkt volgens de telegraaf een bod te zijn wat door az niet serieus genomen is en het is zoiezo niet het buitenland stond er op de site

Chelsea natuurlijk, die kopen iedereen die tegen een bal kan trappen

als het maar niet te snel gaat hoor want laten we wel wezen, zo lang speelt hij nog niet geweldig en bij oranje zag je ook dat hij nog kan leren, ook hier in de eredivisie.
die jongen heeft amper een heel seizoen goed gespeeld joh, zo zonde dat hij nu al bezig is met een stap verder.
laten we hopen dat het een niet al te grote club is want dan komt hij nooit aan spelen toe, zolang het goed is voor zijn ontwikkeling vind ik alles prima maar ik vrees een beetje het ergste...

Hij gaat naar Udinese. Goede club, altijd geinteresseerd in talenten en hij maakt zeker kans op een basisplaats. Tis alleen f afwachten hoe hij zich gaat aanpassen in italie.

26 juni 2012 om 19:02

Ucla,

Denk je dat, weet je dat of hoop je dat hij naar Udinese vertrekt?

Het nadeel van een inferieure competitie. Als een speler zich nog écht écht écht wil verbeteren en verder wil komen moet hij naar het buitenland. Deze jongen heeft er niks aan om "voor de ervaring" 130 wedstrijden eredivisie te spelen. Keihard naar het buitenland gaan en daar goed gecoacht worden, begeleid door een topspeler. Rustig gebracht in de bekercompetities en af en toe een wedstrijdje in het eerste. Niet nu al die roofbouw op dat jonge lichaampje in de groei door hem 50 wedstrijden per seizoen te laten spelen.

Ik mag toch hopen dat hij gewoon nog wel een jaar in Nederland blijft spelen? Veel te vroeg om nu al weg te gaan.

Ik schat de kans heel reëel dat de club waar hier over gesproken wordt Benfica is. Benfica heeft Ola John al gehaald en zit ook achter de Jong aan. Zou mij dus niet verbazen als ze ook bezig zijn met Maher. Dit zou ik overigens wel zonde vinden, dat zo'n talent nu al naar het buitenland vertrekt.

AZ laat hem gelukkig niet zomaar gaan en als het goed is vragen ze minimaal 10 miljoen. Met het eerste bod was AZ zo klaar.
.http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/0...

Persoonlijk lijkt het me erg sterk dat het om een binnenlandse club gaat na deze uitspraak van Mager. Het kan snel gaan en mooie club vind ik persoonlijk geen indicaties voor een club als Psv. Niet omdat ik PSV geen mooie club vind, maar Maher praat altijd met veel ambitie over zijn carrière en die uitspraken passen niet in zijn denkwijze volgens mij als dit een binnenlandse transfer zou zijn. Buitenland lijkt me logischer, Arsenal zou goed kunnen, Van Persie kan 'm aangekaart hebben, was pas ook al lovend na dat trainingskamp.

AZ verliest veel spelers, Holman en Poulsen zijn al weg (hun contracten lopen af).
Daarnaast mis je nog zo goed als zeker Elm (een van de beste spelers in de selectie) en nu gaat Maher ook al weg (kennelijk).

Het team is dan ernstig verzwakt en de vervangers zijn allesbehalve beter dan de spelers die ze zullen (proberen) te vervangen.

Ook maakt Maher een grote fout, hij is pas 18-jaar en wil nu al vertrekken naar het buitenland.
Naar een mooie club (zoals hij dat zegt) en daar zal hij zeker niet (direct) een onomstreden basisspeler zijn.

Tja dom, blijf nog lekker een jaartje of 4 in Nederland en dan pas die stap maken. Als je echt het talent bent dan dat je nu wilt tonen, zou je ook moeten kunnen tonen in Nederland. Hij heeft een goed seizoen achter de rug, maar het kan veel beter denk ik...

Dat zal PSV zijn. Het bod zal wel omhoog gaan als ze spelers (bijv. Toivonen) verkocht hebben. Als Maher erbij komt en een verdediger heeft PSV een geweldig team. Misschien kan Dikkie het geld even voorschieten.

Wat grappig, allemaal psv/twente/ajax supporters die denken dat t om hun club gaat. Mooi compliment voor Maher hoor.. maar dit moet dan wel het buitenland zijn want in NL kan alleen Ajax 'm betalen w.s. en als die 't niet is.. Verbeek zie ik niet liegen eerlijk gezegd.. Engeland, Duitsland of toch Portugal...?

26 juni 2012 om 19:24

Hhahah wat een opmerking haha,

Maher moet idd nog een jaar in nederland blijven, maar na net de berichtgevingen op twitter te hebben gevolgd heb ik het gevoel dat psv volgend seizoen een onverslaanbaar team heeft voor eredivisie begrippen ! ze gaan toivonen verkopen, oude rotten weg doen en narsingh, henriksen & maher halen, als dat lukt + een goede rechtsback worden ze kampioen, geen discussie wat mij betreft.

Mertens - Matavz - Narsingh
Strootman - Maher - Bommel
Willems - Pieters - Zanka - Goede rechtsback
Tyton

Kan beter nog even bij az blijven daar een paar jaar vlammen en dan die stap maken

Kans is anders erg groot op PSV hoor. Slegers meldt het op twitter zojuist, en zometeen op VI voor een update.

Hahahah het is nóóit psv maar wat voor team zou dat zijn voor nederlandse begrippen! + een goede breedte.

Dries Mertens - TIM Matavz - Luciano Narsingh

Kevin Strootman - Adam Maher - Mark VAN Bommel

Jetro Willems - Erik Pieters - M. Zanka J. - Gianni Zuiverloon

Przemyslaw Tyton

--------------------------------------------------...
Memphis Depay - Jurgen Locadia - Jeremain Lens

Atiba Hutchinson - Marcus Henriksen - Georginio Wijnaldum

Abel Tamata - Timothy Derijck - Marcelo - Joshua Brenet

BOY Waterman

--------------------------------------------------...
Daarachter nog

Zakarya Bakkali
Wilfred Bouma
Menno Koch
Ruud Swinkels
Marcel Ritzmaier
Tristan Berghuis
Riechedly Bazoer
Jorrit Hendrix

Die jongere spelers heb je dan toch niet nodig en kan je dan zeer rustig brengen, maar daar zitten eht een paar extreme parels tussen echt waar vooral bakkali en bazoer worden naar mijn mening wereldtop.

Dit alles met Dick Advocaat op de bank, dit elftal moet toch kampioen worden?!

26 juni 2012 om 19:28

Nooit Psv? Kijk maar op de Telegraaf. Nieuws is net bekend dat PSV ervoor gaat en Maher zelf ook wil. Zometeen ook op VI.

26 juni 2012 om 19:36

Audilambo,

Ik wordt ook doodgegooid met maher-naar-psv-nieuws op alle voetbalsites die ik zie, ik zou er echt niet rouwig om zijn hoor!

alleen maar voordelen

maher zijn ontwikkeling is goed, omdat hij nog lekker 2/3 jaar in nederland blijft

az kan 10 miljoen =/- bijschrijven

het geld blijft in de eredivisie en zo kan az het ook weer uitgeven

ik zou het geweldig vinden!

26 juni 2012 om 19:41

Geweldige selectie zou dat zijn toch? Ik denk trouwens dat Lens eerder vervanger zou zijn van Matavz dan Locadia maar het kan alle kanten op. Alleen Zuiverloon ben ik geen aanhanger van, heeft bij Mallorca niets laten zien en bij Heerenveen vond ik hem ook al niet de beste. Ik zit stiekem te hopen op Arias van Sporting.

26 juni 2012 om 23:26

Je kan niet verwachten dat henriksen komt als maher komt dat is erg onrealistisch.

Maher dus naar PSV volgens Sleegers, zag dit niet aankomen, balen...

26 juni 2012 om 19:28

alexander-r,

is zéééker nog niet officieel, echt niet, alles behalve.

Maar zou wel een behoorlijke transfer zijn zeg! dan haal je wat mij betreft als psv zijnde gewoon één v/d grootste talenten in de wereld op en dat is al een tijdje geleden geweest

met dit team zou je zelfs behoorlijke potten gaan breken in de cl

mertens - matavz - narsingh
strootman - maher - van bommel
willems - pieters - zanka - aankoop
tyton

26 juni 2012 om 19:34

Als AZ fan zie ik hem liever naar het buitenland vertrekken, het liefst Arsenal haha. Hij geeft zelf aan ook te willen, alleen biedt PSV te weinig. Er is nog hoop!

26 juni 2012 om 19:39

psv denkt idd aan een miljoen of 6/7 terwijl volgens vi, en ook terecht az niet wilt onderhandelen onder de 11/12 miljoen euro voor een toekomstig basis-oranje international.

26 juni 2012 om 19:50

Dat zegt hij dus niet he.. Hij zegt dat PSV geinformeerd heeft, maar zeker nog niet een bod heeft geplaatst.

PSV heeft zich gemeld

zojuist op twitter:

thijsslegers‏@thijsslegers

#psv heeft zich gemeld voor #maher. Indicatie afgegeven van wat ze willen betalen, maar nog geen bod gedaan. Details: http://www.vi.nl

Er is nog niets officieel maar zou wel een behoorlijk grote vis zijn voor dit psv!

Ik lees net ook op de VI, Dat PSV de club is die zich gemeld heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren