Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Beckenbauer schoffeert Robben: 'Is die wet in Nederland onbekend?'

Laatste update:
/

Franz Beckenbauer baalt van de verloren topper van Bayern München tegen Borussia Dortmund. Bayern ging woensdagavond met 1-0 onderuit in het Signal Iduna Park, door een treffer van Robert Lewandowski. Arjen Robben kreeg nog dé kans om voor 1-1 te zorgen, maar miste een strafschop die hij zelf had versierd. Beckenbauer snapt niet waarom Robben überhaupt achter de bal ging staan.

“Als ik de trainer was geweest, had Robben hem niet mogen nemen”, sprak Der Kaiser na de wedstrijd aan het Duitse Sky. “Het is een wet in de voetballerij dat degene die gevloerd werd de strafschop niet mag nemen, maar misschien is die wet in Nederland aangepast of daar nog niet eens doorgedrongen”, aldus Beckenbauer. “Met Toni Kroos en Bastian Schweinsteiger heeft Bayern genoeg andere spelers die een strafschop kunnen nemen.”

Robben loste een te zwakke inzet, vond Roman Weidenfeller op zijn pad en liet zo de kans liggen om Bayern nog een pleister op de wond te geven. De laatste zes wedstrijden was de vleugelaanvaller juist zeer goed in vorm en scoorde hij zes keer. Door het verlies bij Dortmund staat die ploeg echter nog ruimer bovenaan; met nog vier speelronden voor de boeg is het gat naar Bayern nu zes punten.

Bekijk hier de beelden:

De speler die de penalty krijgt, moet die nooit zelf nemen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
12 april 2012 om 10:06

Cruijff praat anders nooit negatief over individuele momentopnames van spelers, ga maar na. Dit is gewoon een (onzinnige) emotionele reactie die geen vertrouwen uitspreekt naar één van je topspelers.

Je moet ook nagaan dat dit soort artikels komen uit een paar losse woorden die iemand uitspreekt in de wandelgangen, het is niet zo dat ze voor een camera gaan zitten en een officiele reactie geven ofzo. Daarnaast wordt de berichtgeving vaak nog eens lekker aangedikt om weer een mooie titel te scoren.

En dan komen hier reacties van "" ze moeten zich overal mee bemoeien"". Deze mensen hebben voetbal, de sport zelf, grootgemaakt. Iets meer respect is op z'n plaats.

Als Messi 55 jaar is wil ik ook graag zijn reacties horen op het huidige voetbal. Waarschijnlijk zijn er dan ook mensen (jongelingen) die roepen "wie is Messi, laat 'm lekker zijn mond houden''

12 april 2012 om 13:30

Met jou ben ik het volledig eens !

Ik had vorige week een uitspraak over dat beckenbauer altijd positief over robben is als hij de winnende maakt maar zodra het een keer niet loopt gaat meneer de fossiel weer janken. Als hij wil bijtekenen en aan de lopende band scoort zegt hij : Hij is super belangrijk en ik hoop dat hij bijtekent.

En als ik zoiets aangeef komen diverse bayern & duitsland ''kenners'' hier persoonlijk een jank betoog geven !

Ja ja ja, en als hij had geraakt was er helemaal niks aan de hand en zou hij niet zeggen dat iemand anders hem had moeten nemen. Iedereen kan wel eens een penalty missen. Het is jammer voor Bayern, maar zoiets kan gebeuren.

12 april 2012 om 08:54

Beckenbauer heeft nooit wat die klagen als Robben goed speelt. Hij maakte Bayern 2 jaar geleden ook nog eens persoonlijk kampioen. Misschien moet die eens wat kritischer zijn op ze landgenoten zoals Muller!

12 april 2012 om 09:24

Ach, zoals het een keizer betaamt kan hij slecht tegen zijn verlies. En dan willen oude fossiele keizers nog wel eens onzin uitkramen..

12 april 2012 om 10:07

Robben moet lekker vertrekken naar een club waar hij wel gewaardeerd word.

Die regel is onzinnig.

12 april 2012 om 10:58

@ Izzinho

Dus omdat een bobo van Bayern wat zegt, wordt Robben meteen niet gewaardeerd bij de club? Wat een onzin.

Het is gewoon zo dat de bestuurders daar leven in de waan van de dag. Als Bayern fantastisch speelt delen ze elke speler complimentjes uit via de media. Als het even tegenzin wordt een speler, zoals in dit geval Robben, met de grond gelijk gemaakt.

12 april 2012 om 11:11

Een bobo van Bayern die toevallig wel erevoorzitter is van de club en die hem openlijk in de media (voor de 2e keer) bekritiseert. Terwijl onder andere Robben de afgelopen weken deels verantwoordelijk was voor de overwinningen. Terwijl Robben 2 jaar geleden Bayern bijna hoogstpersoonlijk naar de titel en CL finale schoot.

De laatste 3 pingels heeft Robben feilloos binnen geschoten. Beckenbauer is gewoon aan het zeuren.

12 april 2012 om 11:12

Ook de media heeft het de laatste tijd niet zo op Robben gehad. Daarkomen nog wel wat andere dingen bij hoor:

- de bestuurders die op de ene dag vol lof zijn en op de andere dag korte netten met je maken.
- elk uit publiek dat je uitfluit.

12 april 2012 om 14:08

Beckenbauer is een ouwe gek, zonder Robben waren ze gisteren al niet meer in de race geweest.
Alle belangrijke goals zijn de laatste weken door Robben gemaakt.
Bayern is zo wie zo een waardeloze club om voor te spelen als buitenlander, die irritante zakken zoals Beckenbauer Rummenige en Hoeness hebben altijd wat te zeiken.

12 april 2012 om 14:58

Die Beckenbauer is echt gewoon een idioot!
Hij moet altijd uithalen(naar Robben) en als Robben de sterren van de hemel speelt hoor je weer niets.
Waar slaat zo'n idiote reactie nou weer op?

Ik zou als speler niet eens bij zo'n vreselijke club met zo'n vreselijke kerel willen spelen.

Rare uitspraak van Beckenbauer. De meeste clubs hebben een vaste strafschoppennemer die achter de balg aan staan ongeacht wie gevloerd wordt. Robben is dat bij Bsyern. Bij de strafschoppen die Robben binnenschoot na zelf te zijn gevloerd hebben we Franz ook niet gehoord.

Vroeger in de jeugd was het bij ons altijd degene die gevloerd werd, eiste de bal gewoon op in de D''etjes.

Beckenbauer zoekt gewoon een excuus om zijn teleurstelling te verbergen, want wat zou hij hebben gezegd als Robben wel had gescoord? Of als iemand anders had gemist?

Hij moet zijn mening voor zichzelf houden, want blij is hij nooit, altijd negatief commentaar.

12 april 2012 om 10:16

Precies. Dat zie je tegenwoordig zo veel gebeuren.
Als hij hem er gewoon in had geschoten, hadden we deze betweter niet gehoord.
Hij kan blijkbaar niet met de emoties om gaan, en uit het op deze manier in de media. Dan kun je nog zo'n grote legende zijn, maar ben je in mijn ogen ook behoorlijk zielig. Iedereen mist wel eens een penalty en als het dan nu net gebeurd tegen Dortmund is voor Bayern klote.

Wat een onzin!..........hij versiert geen strafschop maar hij wordt teval gebracht wat hij namelijk zelf afdwingd. Als hij hem er wel in had geschoten was hij de held geweest bij Bayern.
Als ik het me goed herrinner is dit de eerste van 10 strafschoppen die Robben mist!.

Is dit de wet van Nederland, jullie Bayern nemen Robben op als een god die alles mag.

Wat een onzin weer van Beckenbauer en lekker denigrerend ook richting Nederlanders.

12 april 2012 om 08:12

Inderdaad, hij deelt ook wel degelijk een sneer uit richting Nederland.
Het kan zijn dat hij het ironisch heeft bedoeld maar daar doe ik geen uitspraak over, blijft een beetje vreemd om dit te zeggen aangezien Robben maar relatief weinig in Nederland heeft gespeeld. :P

Vind ik altijd zo kansloos bijgeloof, zulke dingen. Robben is gewoon eerste penalty-nemer bij Bayern dus moet hij die bal toch gewoon opeisen. Als hij hem erin schiet is er helemaal niks aan de hand.

Rare uitspraak van De Kaiser, feit is wel dat Nederlandse spelers en strafschoppen vaak geen succes is.

12 april 2012 om 08:49

Dat valt nog wel mee, Nederland beschikt juist over veel spelers die zelden missen. Dit had iedereen kunnen overkomen, slap gelul van De Kaiser. Van Persie scoorde gister nog magistraal van 11 meter. Het zegt dus niets.

Beckenbauer moet eens lekker lang met vakantie gaan en niet meer terugkomen, heb altijd wat te zeiken over alles en iedereen... -___-"

zonder robben is bayern 30% minder! Beckenbauer is prima kerel, maar moet niet tof lopen doen over robben, da gaat nergens over! Overigens had ik die subotic een volle kopstoot gegeven...dat ie einde seizoen nie meer spelen kon, wat een dramatisch irritant ventje!

Lijkt me dat Subotic daar een kaart voor heeft gekregen...

Zonder Robben hadden jullie niet eens zoveel punten gehad man. Die man heeft zoveel klasse dat Bayern hem eerder moet bedanken dan steeds in de media moeten af te zeiken.

12 april 2012 om 08:40

Had eerst ook het gevoel dat ze hem wouden prikkelen, maar dit gaat wel heel lang door.
Lijkt mij verstandig dat Robben daar aan het einde van het seizoen z'n koffers pakt en richting Engeland vertrekt. Lekker naar City toe!

Die man hoor je ook alleen als ze een keer niet hebben gewonnen! Walg van die man! Ga lekker op een eilandje zitten met wat paradijsvogeltjes en ga genieten van het leven...

Ik had echt het gevoel van ...
als ik daar stond had ik subotic klap voor zn bek gegeven pff met zn paarden hoofd

Beckenbauer moet eens ophouden te denken dat hij god is. Hij heeft regelmatig van die typische duitse uitspraken richting het nederlandse voetbal. Het begint gewoon een demente oude man te worden die de werkelijkheid regelmatig uit het oog verliest. Robben mist nu een penalty, maar hoeveel punten heeft hij al niet gewonnen voor Bayern! Dus "kaiser Franz" gewoonje grote bek dicht houden
jou tijd is al ruim voorbij!!!

Robben die moet echt goed gaan nadenken en die gaat wel inzien dat hij daar nooit krediet gaat krijgen wanneer iets niet goed gaat, die jongen speelt geweldig laatste wedstrijden en zonder hem is Bayern veel en veel minder.

Om dan te gaan klagen over een gemiste penalty is belachelijk.

Beckenbauer moet eens kappen met dat gezever.
Wanneer het goed gaat hoor je hem niet, maar wanner het even minder gaat en iemand juist een oppepper nodig heeft trapt beckenbauer die geen de grond in. Misschien is tijd om Beckenbauer een lesje media training te geven?

Hahaha een wet?! wat loopt hij nou weer te ijlen. Ik vind het eerder sneu voor Robben, want je weet gelijk dat hij weer kritiek krijgt. Als club zijnde moet je hem dan opvangen en niet afvallen zoals Beckenbauer dus doet.

“het is een wet in de voetballerij dat degene die gevloerd werd de strafschop niet mag nemen, maar misschien is die wet in Nederland aangepast of daar nog niet eens doorgedrongen”

Volgens mij is dat eerder een wet van hemzelf en ik heb het gevoel dat hij hier een sneer naar Nederland uitbrengt.

Ik hoop dat Robben vertrekt bij Bayern. Beter gaat hij naar Chelsea of zo. Ik denk dat hij daar wel meer gewaardeerd zal worden. Het is natuurlijk een stapje terug, maar toch het is beter dan in Bayern, waar hij constant onder vuur wordt genomen wanneer hij iets niet goed doet.

Robben is toch de vaste penaltynemer? wat loopt die Beckenbauer toch te zeiken.

Robben moet lekker weggaan bij Bayern, als je niet gewaardeerd wordt, nou dan toedeloe

Waar slaat dat op om gelijk over zijn nationaliteit te beginnen. Hij mist een penalty kan gebeuren. Is idd niet slim om hem zelf te nemen maja om dan gelijk af te vragen of die ''wet '' hier wel bekend is slaat nergens op. Hij heeft altijd wel wat te zeiken op robben

Ik wist dat er zo'n reactie zou komen, Robben krijgt nu zo goed als de schuld voor de nederlaag. Maar als je verliest dan verlies je als team toch?

Overigens vind ik het heel goed van Robben dat hij zich niet laat provoceren door Subotic! Laat niet met zich sollen en weet dat er nog een kans zou komen, jammer dat hij deze ook miste.. Maarja we blijven allemaal mensen..

12 april 2012 om 08:30

Vind ik ook goed van hem. Wat een misselijke vent, die Subotic!

12 april 2012 om 08:44

Wat Beckenbauer doet is natuurlijk ook niet goed, die jongen mist een penalty en voelt zich daar heel rot. En dan moet hij z'n speler nog ff dieper de grond in trappen, zo ga je toch niet met mensen om?

12 april 2012 om 10:45

Tja, nu blijkt wel weer dat het voor mensen met een grote naam heel moeilijk is om professioneel gedrag te tonen.

Die Beckenbauer moet oppassen dat ie Robben niet wegjaagt bij Bayern, kijken of hij nog zoveel te klagen heeft volgend seizoen zonder Robben.

Het lijkt meer een wet te zijn dat Beckenbauer uit z'n hol komt gekropen om Robben af te kraken als hij na een erg succesvolle periode (waar je hem overigens niet over hoort) opeens iets fout doet. Kom op zeg, het is wel duidelijk dat ie wat heeft tegen Nederlanders en dan met name tegen Robben. Word er een beetje moe van...

Beckenbauer moet eens ophouden met steeds afgeven op robben. Tuurlijk kan robben wel eens een irritante speler zijn, maar toen bayern de championsleague finalr bereikte kwam dat grote deels dankzij robben. Afgelopen weken toen robben weer top speelde hoorde je beckenbauer .opeens niet meer en als hij die penalty had gemaakt had je hem ook niet gehoord

Beckenbauer is nu gewoon gefrustreerd en een slechte verliezer, daarom moet Robben en blijkbaar Nederland het maar even ontgelden. Wat zijn dit nou voor wetten? Als je topscoorder gevloerd wordt en een penaltykiller is, neemt hij gewoon de penalty hoor.

gelukkig mist robben want er was maar 1 ploeg die verdiende te winnen en dat was dortmund !!!

Hier zou je niks van gehoord hebben als Robben die bal even erin ramde en Bayern op gelijk zette. Nu hij heeft gemist komt Beckenbauer ook weer uit zijn kast met zijn gezeur, waar slaat het eigenlijk op om het Nederlandse voetbal te betrekken ermee?!

Wat een zeikerd, die Beckenbauer.. Iedereen mist wel eens een penalty.

Beckenbauer is gewoon een zwijn.... 2 maanden geleden super veel kritiek op Robben maar wanneer hij de weken erna top speelt en de punten pakt hoor je hem niet.

Nu deze rare uitspraak weer. Ik snap best dat je kritiek geeft maar waarom op deze beperkte manier.

Wacht maar Franz op woensdag 13 juni 2012 kijken we wel hoe de voetbal wetten in elkaar zitten.

12 april 2012 om 10:28

Ik hoop dat Robben tijdens het ek de Duitse verdediging kapot speelt en een penalty versierd en vervolgens hem feilloos in de kruising ramt, dan kan hij ook een sneer uitdelen aan die ouwe knakker.

Ach, ist der Kaiser ein bisschen frustriert, weil es nicht gut gehen wird mit seinem Verein?

Als hij erin had gezeten dan was het allemaal prima geweest, er zijn ook zo veel spelers die de pingel zelf nemen.

Tuurlijk Beckenbauer.
Het is een wet in de voetballerij dat degene waar de overtreding op gemaakt is de strafschop niet neemt.

Hou toch op.
Heb vaak genoeg Messi, Ronaldo, Rooney etc. de penalties zien nemen waarbij zij degene zijn geweest die gevloerd werden.

Arjen wordt daar de ene keer opgehemeld, de andere keer wordt hij weer naar beneden gehaald.
Kijken of die Beckenbauer nog steeds negatief kan zijn over Robben als hij Bayern persoonlijk langs Real Madrid en de CL finale schiet.

Als ik Robben was zou ik deze kritiek meenemen naar het Ek.
Extra motivatie om die Duitsers een nederlaag toe te dienen.

Wat een misselijke vent diw beckenbouwer. Alleen maar meer reden voor robben om weg te gaan daar. Doet hij het goed hoor je niks. Speelt hij eens minder gaan er zich direct mensen mee bemoeien. Als ik robben was zorgde ik dar bayern de cl wint en dan wegwezen daar. Zullen ze direct zien dat ze onder robben niet zoveel meer voorstellen.

Kan deze gast niet een keer zijn bek houden als het over Robben gaat. Bijna elk verhaal gaat wel over Robben.

Wat een emotioneel wrak die Beckenbauer zeg. Als Bayern succes heeft loopt hij met een rode neus voorop in de polonaise en als het even misgaat loopt ie te tieren en om zich heen te schoppen. Hij wordt weleens de Cruijff van Duitsland genoemd. Nou, Cruijff weet in elk geval een realistische, nuchtere analyse van het voetbal te geven. Franzie is toch niet serieus te nemen zeg. Wat als Robben hem er gewoon netjes in had geschoten? Clown.

Volgens mij is dit nog een wet uit de tijd dat ie zelf nog voetbalde, want tegenwoordig doen we daar niet meer aan.
Iedere ploeg heeft ene vast strafschopnemer en die neemt hem, of ie nou gevloerd wordt of niet. Als Messi of Ronaldo gevloerd worden gaan ze echt wel zelf achter de bal staan

12 april 2012 om 08:54

Precies. En dan scoren ze ook.

Het gaat vaak genoeg wel goed. Mensen willen altijd theoriën ergens op los laten en conclusies ergens uit trekken. Het kan ook gewoon los van elkaar staan als je een strafschop mee krijgt en vervolgens hem zelf neemt en mist.

Wat is die vent een zeikerd.

Robben kan het beste gewoon melden dat hij vertrekt. Dan zal der 'kaiser' gauw bijdraaien. Of zou hij vergeten zijn dat Bayern voornamelijk afhankelijk is van deze A. Robben.

Weet je ik kan het begrijpen als supporters na zoiets gelijk gaan klagen en rare dingen zeggen, maar Beckenbauer is zelf voetballer geweest. Hij zal toch moeten begrijpen dat hij alleen maar speler kapot probeert te maken/maakt.

Mooi. Weer een reden voor Robben om zijn contract niet te verlengen. Ik denk dat deze uitspraken Arjen goed van pas komen in zijn uiteindelijke beslissing om niet bij te tekenen. Waar zou hij dan naar toe gaan? Manc?

Die Franz Beckenbauer is zo'n goede president voor Bayern, vooral als je ziet hoe goed hij het wel niet opneemt voor zijn spelers!

12 april 2012 om 10:56

Als je al wat kwijt wil.. oftewel met de rest mee wil praten moet je wel het volgende weten..

Beckenbauer is geen president van Bayern.... dat is Hoeness..

Maar is niet erg gezien het feit dat 9/10 mensen die hier wat komen roepen het ook niet eens weten.. Maakt ook niks uit want ookal weet men niet waar men het over heeft een negative reactie over Beckenbauer is hier toch altijd een + puntje..

scoor je altijd mee

12 april 2012 om 11:42

@acolinho

"als je al wat kwijt wil.. oftewel met de rest mee wil praten moet je wel het volgende weten.."
Dus als ik dezelfde mening als de rest heb loop ik mee?

"beckenbauer is geen president van Bayern.... dat is Hoeness.."
Volgens Wikipedia wel, dus daar ben ik vanuit gegaan. Maar Hoeneß is inderdaad de voorzitter, daar heb je gelijk in.

"maar is niet erg gezien het feit dat 9/10 mensen die hier wat komen roepen het ook niet eens weten.. Maakt ook niks uit want ookal weet men niet waar men het over heeft een negative reactie over Beckenbauer is hier toch altijd een + puntje.."
Nogmaals, sorry dat ik dezelfde mening als de rest op vz heb.

"scoor je altijd mee"
Jij snapt het!

12 april 2012 om 12:56

"scoor je altijd mee"

Als Robben dat geweten had...

12 april 2012 om 13:08

@ tom12

Luister ik zie hier +/- 5 mensen reageren die zich echt in het verhaal verdiepen voordat ze zomaar wat komen zeggen..

De rest volgt de trend... Als 99 mensen alleen maar negatief reageren op de uitspraken van Beckenbauer.. dan denkt de 100ste ook van "laat ik maar ook wat negatiefs zeggen".... Zal toch vast wel goed zijn omdat de rest dat ook doet..

Beckenbauer zegt hier ook helemaal niet dat Robben schuld is aan de nederlaag.. nog klaagt hij over de misser van Robben.. Hij is van mening dat de gene die een strafshop veroorzaakt hem niet moet nemen.. En dat wordt ook door vele anderen team/landen zo gedaan..

Dat zei hij ook over Gomez.. Toen hij ze altijd nam..

Lees het bericht van Isimic maar hier onder.. 1 van de 5 personen waar ik het hier ook over had..

Zoals hij ook zegt.. Beckenbauer zei dat Robben een Wereldklasse speler is en het juist daardoor zal kunnen verwerken.. Want voor Robben is dit ook een behoorlijk klap.. Je mist een Penalty.. en een kans van 2 meter voor een leeg doe.. twee 100% kansen.. En het is niet zo dat het in deze wedstrijd nergens om ging.. Beetje het WK Finale scenario.. in club verband..

Mensen willen Beckenbauer graag de grond in boren.. Maar als er 1 iemand is die helemaal weg is van het spel van Robben dan is het Beckenbauer wel.. Hij was en is altijd positief over het spel van Robben..

Die Beckenbauer moet lekker zijn mond houden. Hi is z'n zelfde mannetje als Crijff uit dezelfde tijd. Altijd grote mond. Maar achteraf praten is altijd zo makkelijk.

Heren en dames, ik dank jullie voor alle heerlijke reacties, wat een eenheid hier op voetbalzone. Bijna ongekend! Beckenbauer is zoals de meeste oude voetballers, een zuurpruim, een azijnpisser.

Beckenbauer praat even de frustraties van zich af.
Niets menselijks is hem vreemd.
Wat hij zegt over het nemen van de strafschop is overigens een ongeschreven wet.

Robben zat duidelijk niet in de wedstrijd, dan moet hij zelf zo verstandig zijn om de penalty door een ander te laten nemen. Niet vaak gezien dat iemand in zo'n kort tijdsbestek zoveel cruciale fouten maakt als Robben gisteren.
Eerst de tegengoal veroorzaken door achter te blijven hangen dan een bal die van de lat komt over peren penalty missen en vervolgens nog een grote kans om zeep helpen.
Daar had de kaiser wat van mogen zeggen maar dat andere is een grote fabel.

Ik vind Robben overigens een geweldige speler en hij verdient wat meer respect van der Kaiser. Lekker verstandig ook van der Kaiser nu Robben loopt te twijfelen om zijn contract te verlengen.

Ongelofelijk dat een man met zo veel ervaring zich elke keer weer laat gaan na een Nederlaag, persoonlijk vind ik dat hij na een verliespartij (bij winst hoor je hem zelden) nog meer onzin uitkraamt dan Cruijff en Pelé.

En Beckenbauertje moet niet zo minachtend doen richting Nederland anders kan hij op het EK een fikse pak billenkoek verwachten!

Robben word de afgelopen weken weer helemaal de hemel ingeprezen vanwege zn goede prestaties bij Bayern door de Bayern grootheden, maar als Robben een penalty mist is iedereen weer aan het zeiken..

Een penalty kan nou eenmaal gestopt worden, je moet kiezen uit een paar hoeken en als de keeper toevallig dezelfde hoek kiest, ja dan zit die niet, kan iedereen overkomen....

12 april 2012 om 13:00

"een penalty kan nou eenmaal gestopt worden"

Behalve als-ie goed wordt genomen. En deze was veeeel te zacht. Erg slordig, en het kan Bayern de titel kosten. Dus dat Beckenbauer chagrijnig is snap ik wel. Da's alleen nog geen reden om onzin te verkondigen.

12 april 2012 om 13:55

Dat is natuurlijk zo, geen twijfel, hij had beter op goal gemoeten en dat je dan teleurgesteld of geirriteerd bent als clubman is natuurlijk te begrijpen.

Maar de selectieve verontwaardiging van de Bayern-iconen, daar is geen pijl meer op te trekken, dat was vooral het punt wat ik probeerde te maken.
En al helemaal om dit via de media naar buiten te brengen, je helpt Bayern er niet mee, Robben al helemaal niet.

Ik denk dat Robben nog maar eens goed moet nadenken of hij uberhaupt bij Bayern wil blijven want zolang hij daar onder contract staat zal elke fout die hij maakt, groot of klein zo worden uitvergroot. Zo zie je maar toen hij even niet in vorm was, dan is het echt een hel om bij Bayern te spelen.

Denk dat Robben gewoon lekker moet vertrekken daar.
Zitten die oudjes als een stelletje muppets elke keer te zeiken op die hoofdtribune als het een keertje tegen zit.
Word je moe van als die rollatorbrigade elke keer loopt te huilebalken als een stelletje kinderen meimerend over hun vroege verleden.
Lekker nog naar engeland gaan of spanje.

12 april 2012 om 09:22

idd , je word er gewoon zat van die ouwe lijken van bayern op de tribune , als ze winnen prijzen ze Robben de hemel in , verliezen ze trappen ze hem als eerste de grond in . Ik zeg Arjen weg wezen daar bij die schijt moffen .

Beckenbauer gooit nu eenmaal graag olie op het vuur. Net als Hoeness trouwens. Maar dat doen ze ook soms omgekeerd ten opzichte van de publieke opinie. Dan kan er ineens onverwacht steun uiitgesproken worden. Die psychologische oorlogvoering heeft Bayern altijd gehad, ook al in de tijden van Lattek. Bij spelers als Kahn, Effenberg, Matthaus en Basler werkte dat in het verleden goed. Weet alleen niet of dat op termijn goed gaat met een gevoelig karakter als Robben. Zoiets kan ook gaan knagen, maar vind dat hij er tot nu toe iedere keer een fantastisch antwoord op heeft gegeven.

Even duidelijk: Beckenbauer heeft geen functie meer bij Bayern, of anders geformuleerd: Hij is voor niets verantwoordelijk. Zijn commentaren geeft die als TV Expert op de betaalzenders.

Desondanks begrijp ik de ophef niet. Robben had die penalty BVB geforceerd. Helaas, heeft de scheids geen andere kans dan ervoor de fluiten. Gelukkig scoorde Robben niet. De emotionele reactie was niet goed maar voor iedereen die zelf voetballer was begrijpelijk. Bovendien zijn onze jongens nog heel jong en spelen dit soort toppers eerst in de laatste 2 jaren.

Door de NL bril bekeken vind ik wel dat Robben (fantastische voetballer, niets op af te dingen) op belangrijke momenten faalt, zie ook WK Finale

12 april 2012 om 10:18

Ik begrijp Subotic wel hoor. In Engeland zie je dit ook weleens. Robben heeft nou eenmaal zijn reputatie tegen.

Btw, het verbaast me dat niemand het zegt maar is jullie nou niet opgevallen dat Robben er echt zelden staat in grote wedstrijden? Vind dat we hem hier in Nederland maar overschatten.

12 april 2012 om 10:21

Eh, toen in de CL tegen Fiorentina, Man united en Lyon. De solo van eigen helft in de halve finale van de beker tegen Schalke? De winnende goal in de 8ste en halve finale op het WK? You serious???

12 april 2012 om 10:27

Dan is inmiddels 2 jaar geleden dus beetje onzin om dat erbij te halen.

@ Persiangooner,

Dat komt vooral omdat hij in de afgelopen 2jaar zoveel wedstrijden heeft gemist of uit vorm was dat hij niet zo bepalend was. Begin dit jaar was zijn eerste wedstrjid tegen Dortmund en miste hij zeer veel wedstrijdritme. Speelde dus zeer slecht maar toch ergens te begrijpen. Nu had hij gewoon een slechte wedstrijd terwijl hij vorige weken er toch in belangrijke wedstrijden stond. Hij kan dus wel bepalend zijn al had hij de pech dat hij dat in de afgelopen jaar niet kon laten zien omdat hij of geblesseerd was of niet topfit.

12 april 2012 om 10:36

Daarvan is alleen Man Utd een grote club toch? Ik verwoord het verkeerd, ik bedoel tegen de grote ploegen.

Tijdens 3 seizoenen PL heeft hij enkel 1 maal tegen Arsenal gescoord. Niet tegen Liverpool, niet tegen Man Utd. In zijn 2 seizoenen in Spanje alleen 1x tegen Barcelona (bij een 4-1 overwinning), niet tegen Valencia of Sevilla (toen goed). En nu tegen de enige echte concurrent in Duitsland faalt hij ook.

In de CL finale was hij nergens, WK finale was hij slecht, op het EK tegen Portugal was hij er bijvoorbeeld niet.

Vind het allemaal maar magertjes.

12 april 2012 om 10:37

Dat hij er zelde staat en wij hem over het algemeen overschatten duidt naar mijn mening op een trend in zijn carriere niet alleen dit jaar. Daarm lijkt het me zeer zeker relevant, maar whatever

12 april 2012 om 10:38

@pg

Oke als je het zo stelt heb je wel een punt

12 april 2012 om 10:40

@ isimic

Ja dat is ook zijn grootste mankement. Niet alleen omdat hij dan wedstrijden mist, maar ook omdat hij zoveel trainingen mist. Training maakt je gewoon 10-20 procent beter.

In de eerste helft gister was er een moment dat Ribery de korte combinatie wilde opzetten maar Robben gewoon niet doorliep. Dat zijn van die dingen die ik altijd heb gemist bij Robben. Hij denkt te vaak alleen met de bal aan zijn voet. Ook als hij de bal ontvangt zie je hem eerst zoeken naar een optie, dan zijn alle gaten al dichtgelopen.

Het is een fantastische speler, en zulke spelers maken je kampioen omdat je moet scoren tegen de kleintjes... maar ik vind het geen big-game player. Op de eindtoernooien is hij meestal ook maar 1 of 2 wedstrijden goed.

12 april 2012 om 16:09

De volley vergeten tegen Man United was lul je uit je nek man ..

Wat is dat trouwens voor halve gare droplul die als een klein kind voor Robben komt staan brullen nadat hij mist? Heb Dortmund hoog zitten, maar als je dit zo ziet wil je hem toch heel graag wijzen op hoeveel groter Bayern dan Dortmund nog steeds is en waarschijnlijk ook altijd zal blijven.
Verder prima overwinning en het kampioenschap is ze gegund daarzo!

12 april 2012 om 11:56

Dat heeft denk ik een beetje te maken met de manier waarop onze grote vriend Robben z'n penalty "versierde".

12 april 2012 om 12:02

Dat zal vast. Maar maakt het dat minder kinderachtig? Kom op man, dit zijn volwassen mensen.

12 april 2012 om 12:04

Toen Van Nistelrooy het deed bij een speler van San Marino vond iedereen in Nederland het nog geweldig. Nu gebeurt het een keer bij Robben, na z'n zoveelste gretige valpartij en het mag ineens niet?

13 april 2012 om 00:46

Was het niet tegen Andorra of Armenie? 1 van de twee in ieder geval.

Goed bezig voetbalzone, geef er gewoon je eigen draai er. Fantastisch stukje hoor.

Wat ik vooral mooi vind van voetbalzone is dat ze het stukje waarin Beckenbauer dit zegt :

Robben is een speler van Wereldklasse en hij komt hier wel overheen.

Gewwoon weglaten. Ja want als je dat erbij zet dan is het deels positief, en dat kan natuurlijk niet. Komt niet uit want dan klopt het beeld dat Robben geschoffeert is namelijk niet meer helemaal.

Geweldig hoe er ook een negatieve draai aan wordt gegeven terwijl die er helemaal niet aan zat. Beckenbauer zegt alleen dat hij een regel hanteert (die overigens heel veel clubs en landen hanteren) dat de speler die de overtreding tegenkrijgt de strafschop niet neemt. Als Ribery gevallen was en hij had genomen dan had hij hetzelfde gezegd. Maar goed, kennelijk is dit beleid van Voetbalzone. In het verleden heeft Beckenbauer zich vaker uitgelaten over Robben en dan werd er altijd een negatieve draai aan gegeven of als Beckenbauer echt positief was dan werd het gewoon niet geplaatst.

Wel komisch, want Bild heeft dezelfde negatieve draai eraan gegeven. Had alleen net zo goed een negatief bericht kunnen zijn over Heynckes.

Ga toch weg uit dat Duitsland Arjen, 1 misser en oppergod Franz trekt z'n verrimpelde muil weer open.

OT: Zo'n onzin die wet, Robben mist Nooit, logisch dat hij hem neemt.

12 april 2012 om 13:08

Spelers die nooit missen bestaan niet. Als je ze continu maakt wordt je specialist en mag je ze allemaal nemen, en daarna is het een kwestie van tijd tot het een keer misgaat. Bijvoorbeeld op een woensdagavond in Dortmund.
Arjen speelt nou eenmaal bij een club met continu gezeik, daarover klagen is net zoiets als naar Ierland op vakantie geen en dan klagen dat het regent. Je weet het van tevoren. Tief turchatmen en gewoon weer verder.

12 april 2012 om 13:40

Nee duidelijk dat iedereen wel eens mist. Ik doelde op het feit dat dit bij mijn weten Robben's eerste niet gescoorde penalty uit zijn loopbaan is.

Ik mag deze vent sowieso niet voor het feit dat hij in '74 het WK door onze neus boorde, maar wat hij met Robben doet maakt het niet veel beter. Dan is hij weer een idioot en schlemiel, maar als hij veel scoort is hij een held en moet hij kostte wat kost behouden worden. Vervolgens mist hij een penalty en is hij weer een slachtoffer van onze Duitse vriend. Een vervelend mannetje, die Beckenbauer.

Beckenbauer is gewoon een oude seniel die ze niet meer alle 100 op een rijtje heeft. Robben is de grote ster uit de ploeg en dan ga je dit roepen. Daarbij is het ook nog eens grote onzin, er is namelijk al een keer onderzoek naar gedaan en daaruit is gekomen dat een speler die zelf gevloerd is en de penalty neemt evenvaak mist als iemand anders die de penalty neemt. Is dus complete wartaal die hij weer uitkraamt. Als ik Robben was zou ik ze bij Bayern voor de keuze stellen: Beckenbauer eruit of ik ben weg. Dan is het voor iedereen duidelijk dat het de schuld van Beckenbauer is dat hun grote sterspeler gratis de deur uitloopt. Eens kijken hoeveel kritiek die oude man dan over zich heen krijgt als Bayern dan met een kansloze achterstand geen kampioen wordt.

12 april 2012 om 10:24

Waar moet Beckenbauer precies uit? Uit de functie bij Bayern die hij al jaren niet meer heeft? Wie is er ook alweer seniel en wie heeft alles niet 100% op een rijtje?

Waar geeft Beckenbauer Robben precies de schuld? Hij zegt alleen dat als hij trainer was geweest ( hier geeft hij trouwens meer de schuld aan Heynckes dan aan Robben) dat Robben de strafschop niet had genomen. Hij veroordeeld Robben helemaal nergens over de gemiste strafschop, of het feit dat Robben de buitenspel ophief bij het doelpunt of nog voor open doel over schoot.

12 april 2012 om 10:25

Hahaha kerel, ten eerste is Beckenbauer niet in dienst bij Bayern. En ten tweede wie is Robben en opzichte van Beckenbauer? Dat zou pas van zelfoverschatting getuigen, als Robben zoiets zou doen haha.

12 april 2012 om 10:42

Deze reactie is wel komisch, Robben die Beckenbauer de laan uit stuurt, zie je het al voor je?
Wat isimic zegt klopt volgens mij wel, Beckenbauer is ook positief geweest over Robben en voetbalzone brengt dit bericht op een wat andere manier.

Overigens is Bayern nou ook weer niet zó afhankelijk van Robben, ze hebben nog meer topspelers. En mocht Robben weggaan dan halen ze heus wel weer een goede speler terug, voor zover die er nog niet is (shaqiri). Robben is van wereldklasse maar dat vind ik ook van Ribery en Gomez.

Ik vind wel dat deze mensen zich niet zo vaak moeten uitlaten over wat er gebeurt bij Bayern, hou dit gewoon intern. Het is nergens voor nodig en heeft ook gewoon heel weinig zin. Hetzelfde gebeurt nogal eens bij PSV door 2 clubiconen, ook zo vervelend en nutteloos.

12 april 2012 om 11:17

Beckenbauer is erevoorzitter van Bayern en zit in de raad van commissarissen, dus heeft wel degelijk een functie bij Bayern. Daarnaast roept hij te pas en te onpas dingen die de club meer schaden dan goed doen! Zou dus eens tijd worden dat iemand hem zijn plek wijst. Natuurlijk weet iedereen dat Bayern dan voor Beckenbauer kiest, ik ben ook niet gek, maar het geeft natuurlijk wel scheurtjes in de acceptatie tegenover Kaiser Franz.

En isimic, ga zijn uitspraak maar eens terugkijken op youtube, dan zie je dat hij niks over de trainer zegt, maar het gewoon rechtstreeks de speler kwalijk neemt. "weten ze in Nederland niet dat het een voetbalwet is, Robben had nooit achter de bal moeten gaan staan". Daarbij moet je je misschien iets beter gaan inlezen bij de clubrollen van Bayern, dan had je ook niet zo'n onzinnige uitspraak gedaan over niet alle 100 op een rijtje. Daarbij leer je spreekwoorden eens kennen!

Daarnaast denk ik niet dat Bayern een speler kan halen met de kwaliteiten van een Robben in vorm. In zijn huidige vorm is hij bij Bayern niet te vervangen en doet hij ook Ribery verbleken. Op dit moment de absolute ster en Bayern wordt zeker 10% zwakker zonder hem. Ik weet niet of jullie wel eens Duits voetbal kijken en/of Duitse statistieken volgen, maar Robben heeft in dit seizoen toch alweer 4x het beslissende doelpunt gemaakt en 2x de beslissende assist gegeven. Dat zijn 18 punten! Een andere speler had dit misschien de helft gedaan en dan heeft Robben toch nog 9 punten gepakt en hadden ze om de 4e plek moeten spelen.

12 april 2012 om 11:56

Het is hetzelfde als wat Johan Cruijff jarenlang bij Barca was. Hij is enkel ere-voorzitter en meer niet. Heeft niets te bepalen en is een functie van lucht die hij enkel heeft gekregen voor alles wat hij voor Bayern heeft gedaan. Maar het is geen echte functie te noemen.

Ik heb even precies geteld hoe vaak Robben echt beslissend is geweest. Ik zie alleen het doelpunt tegen Nurnberg (0-1) en werder (4-1, 2 strafschoppen) als beslissend. Bij Leverkussen en HSV maakt hij een doelpunt op het moment dat de wedstrijd al gespeeld is en laat in de wedstrijd. Ook tegen Wolfsburg zaten ze al in de blessuretijd en was de wedstrijd al voorbij.ook de doelpunten tegen Hoffenheim en Hertha waren verre van beslissend. Zijn assist tegen Augsburg was idd beslissend. maar zijn assist vs Hannover niet, want de beslissende werd door Kroos gegeven. Zijn misschien 9 punten en dan negeer ik de prestaties van de andere spelers want als je zegt dat Robben met een assist voor 3 punten heeft gezorgd kan je ook zeggen dat het bij doelpunten van Robben de man van de assist voor 3 punten heeft gezorgd.. Nu moet je het zeggen als je ook de CL wedstrijden bedoeld want dan zou het eventueel wel zo kunnen zijn. Dit vind ik trouwens normale cijfers voor een speler als Robben die dit seizoen 21 wedstrijden in de bundesliga heeft meegedaan.

Als je op basis van assists gaat kijken hoeveel punten Ribery heeft gepakt dan heeft hij behoorlijk wat meer punten gepakt als Robben. Zoals ik tel kom ik uit op 18 punten in de bundesliga, en dan was hij betrokken bij op het laatste en beslissende doelpunt, of was hij betrokken bij alle doelpunten. Zijn 2 doelpunten plus 1 assist in de wedstrijden tegen Bremen (4-1) tel ik niet mee omdat het Robben was met de beslissende strafschop.

Hij zegt dat Robben onder hem niet de strafschop genomen had. Hiermee geeft hij indirect toch ook de schuld aan de trainer, die Robben volgens hem niet de strafschop had mogen laten nemen. Hij noemt weliswaar de naam niet maar als je vind dat hij zo Robben schoffeert dan kan je ook zeggen dat hij hetzelfde doet over Heynckes. Ook mis ik zijn uitspraken hier waarin hij Robben prijst over de moed dat hij toch op dit moment gewoon de bal pakte en besloot te schieten, dat dat zeer sterk van Robben was.

@remcob

Even voor de duidelijkheid: Beckenbauer is al lang eruit. Geen functie meer bij Bayern, ook niet als adviseur. Hij werkt als tv analist en geeft commentaar. Lees ook voor verdere inlichting even de bericht van isimic hier boven.

Wel hypocriet, als Robben hem had gescoord zou die dit niet zeggen.
Maar toch heeft die een punt, kan wel begrijpen dat iemand anders de vaste strafschop nemer is bij Bayern en dat diegene de starfschop neemt en niet de persoon die valt.

Beckenbauer vind ik echt schijtirritant. Zeur toch eens niet zo op Robben elke keer. Robben is een van de allerbelangrijkste spelers van Bayern. Als hij die penalty had gescoord dan had je Beckenbauer nooit over die 'wet' horen zeuren. Die wet slaat sowieso nergens op, omdat je vaak zat ziet -overal ter wereld- dat degene die de penalty versiert ook de penalty wil nemen.

stom bijgeloof van beckenbauer, dit zegt ie door de emotie, kan ie beter niet doen.

Erg zwakke reactie.

Robben heeft Bayern tot nu toe meer opgeleverd dan welke speler dan ook. Hij was gisterenavond de schlemiel, maar deze kritiek is onzin.

Een reactie van een gefrustreerde 'supporter' zullen we maar zeggen!

Beckenbauer zeikt op z'n favoriete speler omdat hij inziet dat de titel verloren is. Nog 4 speeldagen te gaan en Dortmund staat zes punten (twee overwinningen) los. Anders zouden ze gelijk gestaan hebben. Wat Beckenbauer vertelt is echt belachelijk. Hazard en Messi doen dat ook gewoon. Zelf penalty meekrijgen en dan zelf trappen.

Haha, wat een chauvinisten hier, zeg.

Wat zouden jullie er van vinden als Robben zelf een strafschop versiert voor Nederland bij bijv. een wedstrijd waardoor ze uitgeschakeld kunnen worden in de poule of door zouden gaan, en hij staat er op dat ie 'm zelf neemt en hij mist?

Vergeet niet dat Robben door deze bal te missen er indirect voor zorgt dat Dortmund kampioen is.

12 april 2012 om 22:33

Hou op man, Nederlanders maken hun eigen spelers jaren belachelijk als ze penalties missen (seedorf). Beckenbauer doet het nu één keer en iedereen wordt gek? Erg overdreven en bevooroordeeld.

Waar ik vandaan kom is er een fatsoensregel dat je niet publiekelijk je eigen spelers afbrandt, als ze een keer een fout maken. Die fatsoensregel is kennelijk vergeten door de heren bestuurders van Bayern Munchen, want ze zondigen er wel erg vaak en snel tegen.

kan gebeuren dat een penalty wordt gemist!
robben zal weggaan denk ik...aangezien de fans gisteren riepen Robben GA Naar Chelsea!

moest robben weggaan dan moet bayern ayew of valbuena halen!

beckenbauer moet beter zijn emoties in bedwang houden, want dit is echt zwak van hem. had robben de penalty gescoord dan had hij ook zijn smoel gehouden van wie het genomen had moeten. en al helemaal als hij gelijk een sneer naar nederland gooit met te zeggen dat het onbekend is in nederland

Robben voetbalt al jaren niet meer in Nederland.. Wat een blaaskaak!

Voorspelling : Nederland - Duitsland E.K 2012 , 37 min Robben word neergehaald door Lahm in strafschopgebied , ,,,,penalty , Robben neemt hem Boemmmm 1-0 , steek maar in je zak Beckenbauer .,

er zijn veel te veel mensen die continu wat te zeuren hebben als het mis gaat bij bayern.
beckenbauer is de voorzitter van die club zuurpruimen die geen moment onbenut laat om met vuur te spuwen maar als er gewonnen wordt hoor je ze niet.
helemaal ergelijk vind ik dat deze man die nog in functie is bij de club publiekelijk de spelers loopt te schofferen.

hmm, beckenbauer, de man die alles weet...

Er is een tijd geleden een onderzoek geweest dat statistisch gezien een penalty vaker wordt benut als de veroorzaker hem zelf neemt, dan wanneer een ander hem neemt..

Bij Ad.nl hebben ze een nog mooiere titel :

"beckenbauer woest op Robben: Snappen ze het in Nederland dan niet?"

Een foto van een boze beckenbauer erbij en de toon is gezet. Men heeft altijd kritiek op de duitse en engelse media maar de nederlandse is net zo erg. Hoezo was de titel niet :

"robben is een wereldklasse speler en komt er wel overheen."

Dit heeft Beckenbauer namelijk ook gezegd. En dan verder in het artikel had je het kunnen hebben over dat Beckenbauer het niet verstandig vind dat de speler waarop de overtreding is gemaakt ook de strafschop neemt. En dan het artikel eindigen met een quote van Beckenbauer waarin hij Robben prijst vanwege de moed van Robben dat hij toch gewoon de bal pakt en de strafschop neemt. Heeft Beckenbauer ook namelijk gezegd. Alle positieve dingen die Beckenbauer zegt worden weggelaten en de negatieve dingen worden uitvergroot en daarvan wordt gemaakt dat Beckenbauer Robben persoonlijk aanvalt op het nemen van de strafschop terwijl hij Robben net zo goed prijst voor het nemen van de strafschop.

Maar de media laat zich weer goed kennen. Negeer de positieve dingen, Vergroot de negatieve dingen tot iets wat het niet is, verzin een sensationele titel waarin je zwaar overdrijft (goedzo voetbalzone en ad) en je hebt een mooi artikel.

Zonder Robben stelt Bayern niet veel voor hoor. Hij is in goede vorm nu, en alleen maar omdat hij een penalty heeft gemist word hij plots bekritiseerd. Kom op man!

Echt zielig van beckenbauer om dit te zeggen.

Vind die reactie van die dortmundspeler eigenlijk nog triester.

Laat die Beckenbauer zijn mond gewoon houden. Zeg dan iets van ja je kan een penalty scoren of missen, nu ging die mis, jammer...in plaats daarvan brandt ie zijn beste speler af. Die is volgend jaar weg dat weet ik nu al, na al dat gezeik van die ondankbare honden.

Robben moet weg daar.

Wat een stel omhoog getilde duitsers zeg. Toen robben bayern na de titel knalde in zijn eerste seizoen wisten ze niet hoe vaak ze hem moesten ophemelen. Na dat het wat minder ging begonnen ze al aan de stoelpoten te zagen. Vervolgens ging het weer beter en wouden ze weer verlengen. Nu mist hij een Pingel, wat gewoon kan gebeuren, en dan komt deze Beckenbauer weer met zijn kritiek. Het is echt onvoorstelbaar. Let maar op. als Arjen de aankomende wedstrijden weer 1 of 2 x matig speelt dan is ie weer nergens goed voor.

Arjen, pak je zooitje en vertrek uit dat ondankbare München. Want zodra Franz de pik op je hebt wordt het wel heel erg heet onder de voeten.

Door dit soort uitspraken van oud spelers waarvan er mijn inziens te veel rond lopen bij BM zal Robben weg gaan bij die club.
Als iedereen binnen de club zich gaat bemoeien met het eerste elftal word het eerder slechter als beter

12 april 2012 om 13:22

Gast..

De laatste reden dat Robben weg zou gaan is door wat kritiek.. Robben is een prof en geen kind dat hier op VZ zit te huilen om kritiek..

Als prof weet je dat als je het slecht doet je kritiek kunt ontvangen en er ook mee om moet kunnen gaan anders ben je toch wel heel zwak.. Robben weet ook heel goed dat hij gisteren (waarschijnlijk) hoogst persoonlijk verantwoordelijk is voor het mislopen van het kampioenschap..

Hij mist de penalty.. en even later een kans van 2 meter voor leeg doel schiet hij 30m over..

Dan kun je toch niet verwachten dat men daar niks over zegt..

En bovendien zegt Beckenbauer niks slechts nog legt hij de schuld bij Robben neer..

Ookk heel kinderachtig van meneer subotic

Subotic zag de bui al hangen en ging gewoon uit emotie zou lachen in het gezicht van Robben, natuurlijk niet goed wat Subotic deed maar voetbal is emotie.
Beckenbauer kan het na de wedstrijd wel gemakkelijk zeggen, wanneer Robben hem had gemaakt had je hem niet gehoord. Dan was het normaal geweest dat Robben hem had genomen...
Beckenbauer en Bayern Munchen moeten er dit seizoen maar mee leven dat Borussia Dortmund kampioen gaat worden!

Het gebeurt juist vaker dat degene die onderuit word gehaald de penalty zelf neemt dan dat iemand anders hem neemt. Tenminste als het dan de vaste strafschoppenemer is en dat is Robben toch ook bij Bayern.

en der kaiser heeft er ook nog nooit van gehaard dat nederlanders geen penelties kunnen nemen ...

Ik vindt het eigenlijk wel lekker dat Robben de penalty misste, een schwalbe hoort niet bekroond te worden..
Beckenbauer is er gelijk bij als Robben eens een mindere wedstrijd heeft, bij zijn goede wedstrijden laat hij niks van zich weten..

Lekker voor je Robben echt schandalig zo zie je maar weer hoe grote clubs overal weer geholpen worden .

Dat ie lekker vernederd wordt door Subotic is gewoon terecht kunnen ze niet eerlijk winnen gaan we maar schwalbe's maken.

Ik het niks tegen Robben ben groot fan van hem ,maar als ie zo doet gun ik hem echt niks alhoewel
tijdens het Ek gun hem alles.

Off: Ik ga echt een Subotic fan club oprichten wat een held is dat zeg!!!!!!!!!!!
Subotic ow ow subotic ow ow

Wel sterk dat Robben zo rustig kan blijven terwijl die subotic lijk een achterlijke op hem af komt

Als ik Robben was zou ik nooit bijtekenen bij Bayern. Ik begin me steeds meer te ergeren aan die club, als het goed gaat hoor je niks (nooit is een compliment naar spelers) als het niet goed gaat is het meteen gezeik.

On: Robben is de vaste nemer geloof ik, dus ik snap dat hij hem gewoon neemt. Als hij hem gescoord had, was er niks gezegt. Hij heeft dit seizoen al meer strafschoppen gekregen en zelf benut!!

Haha die Beckenbauer kan je toch helemaal niet meer serieus nemen, altijd dat geklaag van hem...

Waar is deze man toch mee bezig zeg, alleen maar haat tegen Robben terwijl die man 2 jaar geleden Bayern kampioen maakte en stonden ze door hem in de CL finale. Beckenbauer moet gewoon zijn mond dicht houden tegen over Robben. En ja Robben zonder zijn blessure had sowieso een betere voetballer geweest dan Franz en in zijn tijd was het allemaal slomer en nu is het spel harder en snellen.

12 april 2012 om 18:58

Ja je zegt het goed.. 2 jaar geleden jaa...

2 jaar geleden was een Olic ook de man bij Bayern had samen met Robben de grootste aandeel in het behalen van de CL Finale.. en nu zit hij op de bank.. ik bedoel hoe durven ze....

Gast wat is dat voor een belachelijk argument.. 2 jaar gelden dit 2 jaar geleden dat... Dat is toch al geschiedenis.. of mag men vanwegen die prestatie van 2 jaar gedelen niets slechts meer zeggen over Robben? (bovendien zeg ook niemand iets slechts.. zelfs Beckenbauer niet)..

En wat the fuck is die vergelijking tussen Robben en Beckenbauer voor een onzin??

Beckenbauer is een voetbal legende.. een grootheid.. Dat wordt Robben nooit in zijn leven ook niet zonder blessures.. Die man is niet voor niets verkozen tot speler van de beste 11 die er ooit was.. Dus ik weet niet wat voor onzin jij allemaal uit zit te kramen..

Het is al genoeg dat je zegt ik mag hem niet.. Dat maakt jou mening ook meteen duidelijk maar maak jezelf verder aub niet belachelijk...

En zeg niet dat Robben ook een beter voetbaler was geweest.. dan Maradona.. Cruijff.. Pele.. want hun zijn ook van het Beckenbauer tijdperk..

Het is hoe dan ook een feit dat Robben never nooit dat voor het voetbal zal beteken wat een Beckenbauer heeft betekend..

Wat een onzin zeg..
Robben heeft al vaker de penalty genomen terwijl hij hem zelf versierde, het verschil was alleen dat hij ze toen scoorden en nu niet.
Iedereen mist wel eens een penalty, die Beckenbauer kan Robben beter eens steunen dan hem telkens onderuit te halen, is beter voor zijn vertrouwen.

Wat een onzin, ik zie vaak zat spelers penalty's nemen die ze zelf verzilverd hebben. Als Robben gewoon de vaste penaltynemer is moet hij ze gewoon hoe dan ook nemen wanneer die in het veld staat, of de penalty nu dankzij hem komt of door Lahm om maar even iemand te noemen.

Beckenbauer moet echt een keer leren zijn mond te houden, wat een ongelooflijke droeftoeter is dat toch altijd. Altijd jengelen over Robben, alleen omdat het geen Duitser is krijgt hij van Beckenbauer alle kritiek over zich heen als het niet top is wat Bayern/robben doet.

Penalty was gewoon slecht genomen. Beckenbauer heeft gewoon gelijk. Al die hypocrieten hier. Geen haar beter als Beckenbauer. Een tijdje geleden liepen jullie allemaal Robben af te zeiken en nu nemen jullie het is ineens voor hem op. Omdat een Duiters een niet te slimme opemerking maakt over NL.

@periquito

U heeft het hele verhaal perfect verwoord! Mijn complimenten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren