Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Willem II ondanks klinkende zege gedegradeerd; Heracles speelt play-offs

Laatste update:

Willem II is zondagmiddag gedegradeerd naar de Keuken Kampioen Divisie. De ploeg van trainer Kevin Hofland boekte in eigen huis een klinkende 3-0 zege op FC Utrecht, maar zag alle concurrenten ook punten pakken. Daardoor spelen de Tilburgers vanaf volgend seizoen voor het eerst sinds 2014 weer op een niveau lager. Heracles Almelo eindigt als nummer zestien en is veroordeeld tot het spelen van Keuken Kampioen Play-Offs. De Almeloërs verloren thuis met 1-3 van Sparta Rotterdam en zagen Fortuna Sittard met 0-1 winnen bij NEC.

Willem II - FC Utrecht 3-0
Willem II was de enige van de onderste ploegen die het zondagmiddag niet in eigen hand had. Het elftal van trainer Kevin Hofland móést winnen van FC Utrecht en was dan alsnog afhankelijk van de resultaten op de andere velden. De Tilburgers gingen voortvarend van start, daar al na acht minuten spelen de leiding werd gegrepen. Een schot uit de tweede lijn kon niet goed worden verwerkt door reservedoelman Eric Oelschlägel, waarna Jizz Hornkamp er als de kippen bij was om de rebound binnen te werken. Willem II raakte het initiatief halverwege de eeste helft kwijt, maar kwam amper in de problemen. Zelf werd het nog gevaarlijk via Max Svensson, die op aangeven van Daniel Crowley van dichtbij over schoot.

Ook in het tweede bedrijf speelde Willem II met het hart op de juiste plaats. Vijf minuten na rust werd de score verdubbeld. Uit een corner had Oelschlägel nog een goede reactie in huis op een kopbal van Freek Heerkens, maar was het Dries Saddiki die in de rebound onberispelijk raak schoot: 2-0. Aan de overkant had Timon Wellenreuther een onwaarschijnlijke save in huis op een inzet van dichtbij van Anastasios Douvikas. Willem II deed wat het moest doen en kwam een kwartier voor tijd zelfs op 3-0, toen een ongelooflijk misverstand tussen Oelschlägel en Joris van Overeem leidde tot een eigen doelpunt van laatstgenoemde. Het bleek niet genoeg om lijfsbehoud af te dwingen. Willem II degradeert naar de Keuken Kampioen Divisie.

Heracles Almelo - Sparta Rotterdam 1-3
Heracles had voldoende aan een punt tegen Sparta, maar ging het duel vanzelfsprekend in met de intentie om te winnen. De ploeg van Frank Wormuth had in de beginfase het betere van het spel, maar wist het veldoverwicht niet uit te drukken in grote kansen. De beste mogelijkheid kwam halverwege de eerste helft van Vito van Crooij, die een teenlengte tekort kwam om een voorzet van Aaron Meijers binnen te werken. Namens Heracles schoot Anas Ouahim op de onderkant van de lat en werd een kopbal van Sinan Bakis knap gepakt door Maduka Okoye. Toen een schot van Younes Namli vervolgens werd gepakt door Koen Bucker, greep Sparta in de slotfase van de eerste helft alsnog de leiding. Op aangeven van Namli stiftte Arno Verschueren de bal langs de uitkomende Bucker: 0-1.

Na de thee leek de thuisploeg al snel te mogen aanleggen vanaf elf meter, toen de bal op de arm kwam bij Meijers. Danny Makkelie besloot na tussenkomst van de VAR echter anders en liet doorspelen. De scheidsrechter voelde zich niet veel later genoodzaakt het duel kortstondig stil te leggen vanwege rookbommen op de tribunes en zag hoe Sparta de marge vervolgens naar twee tilde. Opnieuw kwam het voorbereidende werk van Namli, die de niet te missen kans bood aan Lennart Thy om in een leeg doel af te ronden: 0-2. Heracles creëerde na rust nagenoeg niks en werd naarmate de tweede helft vorderde afhankelijk van de tussenstand bij NEC - Fortuna, waar het lange tijd 0-1 bleef in het voordeel van de Limburgers.

Toen de Almeloërs in de slotfase steeds meer ruimte weggaven viel via Mario Engels ook nog de 0-3. De spits kon van dichtbij afronden. Ook Heracles zou nog op het scorebord verschijnen. Het voorbereidende werk kwam van Luca de la Torre, waarna Baki de eretreffer voor zijn rekening nam. Het bleek niet voldoende voor de ploeg van Wormuth, dat zich met 34 punten dus moet opmaken voor de Keuken Kampioen Play-Offs. Daarin is Excelsior de eerste tegenstander. Het eerste duel in Kralingen is woensdag, zaterdag volgt de return op Erve Asito. De andere halve finale in de nacompetitie gaat tussen FC Eindhoven en ADO Den Haag.

NEC - Fortuna Sittard 0-1
De thuisploeg speelde voor plaatsing voor de play-offs om Europees voetbal, terwijl Fortuna punten wilde pakken om zich direct veilig te spelen. De bezoekers kwamen op voorsprong in Nijmegen. Paul Gladon legde met de hak de bal panklaar voor Zian Flemming, die de bal langs Mattijs Branderhorst binnenschoof. Johnathan Okita maakte met een volley vervolgens bijna de gelijkmaker, maar doelman Yannick van Osch stond op zijn post en hield zijn doel schoon.

Na een klein uur leek Flemming na een uitstekende dribbel mede door miscommunicatie in de Nijmeegse verdediging alleen af te lopen op Branderhorst, maar de aanvallende middenvelder van Fortuna miste met zijn schot richting. Aan de andere kant werd een vrije trap van Lasse Schöne door Rodrigo Guth panklaar gelegd voor invaller Javier Vet, die echter over de bal heen maaide. Ook Okita kreeg de bal in de herkansing niet in het doel. In de blessuretijd greep Flemming andermaal een hoofdrol, door de bal met het hoofd van de lijn te halen na een schot vanaf een meter of twintig. Een halve minuut later ontsnapten de Limburgers opnieuw. Het bleek voldoende voor lijfsbehoud.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1PSV3127318684
2Feyenoord3123625675
3FC Twente3119662863
4AZ3016772455
5Ajax3113108749
6NEC30121171547
7FC Utrecht301299245
8Go Ahead Eagles3111911342
9Sparta Rotterdam3011712240
10sc Heerenveen3110615-1436
11Fortuna Sittard309813-1835
12Almere City FC3171212-2033
13PEC Zwolle308814-1832
14Heracles Almelo309516-2232
15Excelsior3151115-2026
16RKC Waalwijk306618-2124
17FC Volendam304719-4419
18Vitesse304521-46-1

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben ik een keer voor NEC.. Jammer Willem II. Hopelijk volgend jaar terug.

15 mei 2022 om 16:41

Ik ben 10x gestorven. Heb na de goal van Alvarez niets meer van Ajax gezien, alleen nog maar naar Fortuna gekeken. 2x van de lijn gehaald in de blessuretijd, wat een bizar geluk voor Fortuna. Fantastisch, topmiddag!

15 mei 2022 om 16:49

Ik heb vanuit het stadion ook veel op mijn telefoon zitten kijken. Woon zelf erg dichtbij het Willem II stadion. Vind het echt jammer.

15 mei 2022 om 16:52

Ik vind Willem II ook een prachtige club, maar geen Limburg in de eredivisie kan gewoon niet ;-)

15 mei 2022 om 16:53

Ik niet haha als je jaren op randje balanceert kan keer fout gaan. Miss dat ze nu goed beleid gaan neer zette

15 mei 2022 om 16:55

@Jizzy Daar had ik nog niet eens aan gedacht dat als Fortuna zou degraderen dat Limburg dan geen ED club meer zou hebben, je hebt gelijk dat kan niet.

15 mei 2022 om 16:59

tja zit in de naam.....

Hopelijk vliegt Heracles eruit en komt er een club met normaal gras voor terug.

15 mei 2022 om 16:31

Hopelijk gaat Heracles eruit in de nacompetitie, liggen al jaren dwars om het kunstgras uit de Eredivisie te krijgen. Wegwezen met dat gevaarlijke veld van ze.

16 mei 2022 om 10:56

Ligt al jaren dwars? Er is in de hele kunstgras discussie maar 1 partij die het niet goed aangepakt heeft en dat is de Knvb.
Heracles heeft dit destijds aangevraagd en dat is goedgekeurd door de Knvb.
Dit heeft Heracles een gratis veld opgeleverd en voor hun doen een topcontract met een kunstgrasproducent.
De KNVB wil dit nu afkopen voor een appel en een ei. Heracles zou wel achterlijk zijn als ze zouden zeggen; owh doe maar, geen probleem.
Het is niet zo dat Heracles het echte gras niet kan betalen of iets dergelijk.
De kosten zullen stijgen en er neemt hoogstwaarschijnlijk een grote sponsor afscheid van een paar miljoen.
Wat had je zelf gedaan? Paar miljoen laten varen voor een compensatie van een ton?

p.s. ik ben geen liefhebber van kunstgras maar een beetje reëele kijk erop is soms wel handig.

15 mei 2022 om 16:32

Ik hoop met je mee. Een hele matige ploeg dat Heracles. Die gaan het heel moeilijk krijgen tegen Excelsior.

15 mei 2022 om 16:32

Sterker nog, alleen heracles is tegen een kunstgrasverbod in de eredivisie. Als ze er uit zijn kunnen we snel dat verbod invoeren

15 mei 2022 om 16:33

Sterker nog. Als zij eruit zijn moet je direct opnieuw gaan stemmen voor een kunstgrasverbod.

15 mei 2022 om 16:50

11 clubs in de KKD hebben een kunstgrasveld, dus komt vast wel weer een kunstgrasveld voor terug.

15 mei 2022 om 17:02

Die kunnen dan niet promoveren tenzij ze een echt grasveld aanleggen. Simpel toch.

15 mei 2022 om 17:09

Zelfs Eredivisie clubs hebben gedeeltes kunstgras in hun natuurgrasvelden, dus dan moet iedereen zijn velden opnieuw aanleggen. Ik denk dat je dan de helft van de KKD wel kan opdoeken, want veel clubs hebben amper geld.

15 mei 2022 om 17:24

Heel goed dat ze clubs die geen geld hebben opdoeken. Als je al geen echt grasveld kunt permitteren waarom wil je dan zo graag profvoetbal spelen? Doe dan bij de amateurs mee

15 mei 2022 om 17:26

Dat heet dan hybride, dat schijnt alweer een stuk minder erg te zijn dan volledig kunstgras.

15 mei 2022 om 17:40

Minder erg, maar nog steeds slecht voor het milieu. Als je echt kunstgrasvelden wil verbieden, dan moet je ook consequent zijn en ook stoppen met hybridevelden.

@mrboity, dan blijft er dus weinig over in Nederland. Zolang er geen verbod is, kun je hoog of laag springen, maar zullen clubs gewoon lekker op kunstgras blijven spelen. Gewoon haat om niks.

15 mei 2022 om 18:06

Het argument is nooit "slecht voor het milieu" geweest. Het gaat er meer omdat het spelletje op kunstgras totaal anders gespeeld wordt.

15 mei 2022 om 18:13

Vanuit de aanvoerders misschien niet nee, maar vanuit milietechnisch oogpunt wel degelijk. Competitievervalsing is het in ieder geval niet.

15 mei 2022 om 23:04

Het gaat helemaal niet om milieu, de bal rolt langzamer vanwege meer weerstand en stuitert anders.. dat is de enige reden voor een verbod..

Wat denk je wat het onderhouden van een grasmat met grote warmte lichten kost aan energie, ik kan je garanderen dat een normaal stuk gras milieu belastender is dan kunstgras.

Het gaat echt puur om blessure gevoeligheid en balgedrag op kunstgras.

Oussama Assaidi bijvoorbeeld wou na zijn blessures niet meer opgesteld worden als er op kunstgras gespeeld werd

16 mei 2022 om 00:02

@helderziend,

Dat kan best volgens Asssaidi, maar het heeft er puur mee te maken dat je als speler moet wennen aan een ander soort veld. De blesuuregevoeligheid en balgedrag is nooit bewezen volgens een onderzoek.
Bovendien hebben we vandaag gezien wat voor ontzettend voordeel het is om op kunstgras te spelen. r-1 winst voor Sparta die zelf op natuurgras spelen. Wat een voordeel zeg.

Zolang je groene energie voor die lampen gebruikt, is het vele malen minder schadelijk dan een plastic grasmat. Geef mij maar gewoon een natuurlijke grasmat.

15 mei 2022 om 16:33

Zou toch prachtig zijn als ze eruit vliegen. Vervelende club met dat achterlijke kunstof veld.

15 mei 2022 om 16:35

Inderdaad, dat we daar een keer af zijn. Hoort niet bij een eredivisie club. Zal juichen als ze eruit liggen.

15 mei 2022 om 16:36

Mits Excelsior niet met kunstgras er voor terug komt he

15 mei 2022 om 16:40

Zover is het nog niet

15 mei 2022 om 16:51

Dan hebben heel veel clubs niks te zoeken in de Eredivisie, inclusief de Nederlandse topclubs. Iedereen heeft kunstgrasvelden

15 mei 2022 om 16:56

Een hybride veld is niet hetzelfde als kunstgras. De PL ligt vol met hybride velden. Zorg maar dat Heracles overstapt op gewoon gras anders blijft het overgrote deel van de overige supporters hopen dat Heracles degradeert.

15 mei 2022 om 16:56

Om op te trainen ja

15 mei 2022 om 17:04

@sterke Jelle Er is geen enkele topclub die op kunstgras speelt. Volgens mij speelt zelfs het hele linkerrijtje niet op kunstgras.

15 mei 2022 om 17:11

Hybride veld is wat ik zeg. Als je kunstgras volledig wil verbannen, vind ik dat je daar dan ook mee moet stoppen. Een topclub met een kunstgrasveld is bv het jeugdcomplex van AZ.

15 mei 2022 om 18:23

Kan ons het jeugdcomplex van AZ nou verrotten??? Het gaat erom waar het eerste z'n wedstrijden op speelt.

15 mei 2022 om 16:37

Sterker nog. Heracles is altijd de enigste club die tegen stemt voor het verbieden van kunstgras. Als Heracles degradeert, gelijk een verbod op kunstgras.

15 mei 2022 om 16:51

En als Eindhoven promoveert, heb je er weer eentje terug.

15 mei 2022 om 17:23

Grote broer betaalt wel mee aan fatsoenlijk gras hoor

15 mei 2022 om 17:38

Wie weet, maar dan moet Fc Eindhoven dat eerst zelf nog zien zitten.

16 mei 2022 om 00:12

Ik dacht dit artikel over de degradatie van WII ging? En ineens gaat het over kunstgras, Heracles, Eindhoven en Excelsior?

15 mei 2022 om 16:40

In de finale zal Heracles tegen ADO moeten, dat verliest Heracles dus volgend seizoen een club met echt gras erbij en eindelijk weer Ajax - Den Haag

15 mei 2022 om 17:04

Waarom tegen ado? Waarom niet eindhoven

15 mei 2022 om 17:06

Eindhoven heeft ook kunstgras, dus dan verandert er weinig.

15 mei 2022 om 16:56

Emmen komt al terug…

15 mei 2022 om 18:06

Wat betreft veld ben ik het met je eens, rukveld. Maar ik hoop dat ze erin blijven. De derby vind ik altijd mooi en daarbij hebben ze de laatste jaren goed beleid gehad wat ook te prijzen valt.

15 mei 2022 om 23:08

Die derby leeft voornamelijk aan de Almelose kant, en heracles heeft na de degradatie van twente zijn echte kleuren laten zien.

De laatste wedstrijd her-twe ook schandalig gedrag van de fans..

Mooi degraderen, jeugd samenwerking opzeggen geen cent meer naar Almelo.
Van de zotte dat ze dadelijk mee profiteren als er 1 bij twente Europees door breekt terwijl heracles in de KKD speelt

Fraser ontslaan heeft Sparta gered. Steijn heeft het briljant gedaan. Van 18 naar 14!!!

15 mei 2022 om 16:34

En dit is een trainer(fraser) die Utrecht volgend jaar verder moet helpen.

pff wat een armoe

15 mei 2022 om 16:36

Fraser heeft zelf het schip verlaten. Achteraf is dat voor Sparta misschien wel de redding geweest. Steijn is echt een toptrainer voor ploegen die tegen degradatie voetballen. Dat heeft hij voorheen ook al bij VVV bewezen. Echt mooi dat Sparta het gered heeft!

15 mei 2022 om 16:57

Steijn had natuurlijk stuk minder druk en kon aanvallend spelen. Als ie eruit lag was toch niet zijn schuld

15 mei 2022 om 17:11

Dat vind ik wel heel makkelijk hoor Rkc82. Die man heeft in 4 wedstrijden 10 punten gehaald. Dat zijn de meeste punten van alle eredivisie ploegen in de laatste 4 wedstrijden. Daarnaast speelden ze tegen Heracles niet bepaald aanvallend voetbal, maar meer op de lange bal met een counter.

Ik vind echt dat je veel credits aan Steijn kan geven.

15 mei 2022 om 17:51

Fraser vond ik zo'n inwisselbare trainer die niets toevoegt. Sparta heeft geluk dat hij weg is.

15 mei 2022 om 16:43

Zijn jullie soms vergeten dat hij met Sparta dat seizoen ervoor wel 8e/9e was geëindigd en zelfs play-offs inging??We zijn blijkbaar ook vergeten dat Sparta toen ook al hun sterkhouders kwijt waren en daar niks voor terug kregen.

Weer een geweldige club die naar de KKD gaat.. zo zonde, maar met deze selecties echt een geweldige wanprestatie geleverd..

15 mei 2022 om 16:37

Ja balen dat Willem ll degradeert. Mooie club, hoort in de ED thuis. Hopelijk komen ze snel weer terug.

En als clubs moeten degraderen dan liever clubs die op kunstgras spelen.

15 mei 2022 om 16:53

Veel plezier met het promoveren van Volendam en Emmen volgend jaar en wellicht Eindhoven ook nog.

Blij dat Fortuna en Sparta het wel hebben gered en het plastic gras mag gaan vechten voor een plek. Hopelijk word dit uiteindelijk gewonnen door ADO. Vind het overigens wel jammer voor Willem2, ze waren echt zo dichtbij.

15 mei 2022 om 16:35

Dat wel op het einde fortuna 2x de bal vN de lijn was wel lekker spannendt

15 mei 2022 om 16:41

Grote kans dat er een kunstgrasclub voor terugkomt toch met eindhoven en excelsior?

15 mei 2022 om 16:52

Kans is groot inderdaad. Excelsior zit echt goed voetbal in, ADO en Eindhoven loeren meer echt op momenten en zijn voetballend minder in mijn ogen. Maarja, ik zal voor ADO juichen puur om het gras.

15 mei 2022 om 16:53

Je krijgt er toch al twee voor terug met Volendam en Emmen?

15 mei 2022 om 16:59

Volendam wel, Emmen ging toch naar natuurgras hoorde ik?

15 mei 2022 om 17:12

Volendam wilde ook ja. Maar ben benieuwd of dat rondkomt deze zomer.

Zelf er alles aan gedaan, maar ze hadden het helaas niet meer in eigen hand. Zonde dat NEC in de slotfase niet nét iets gelukkiger was, want er waren kansen genoeg, maar Willem II zal weer moeten proberen om terug te keren naar de Ed.

Vind ik jammer. Sfeer vandaag was ook weer prachtig. Resultaat goed, maar het mocht niet baten.

Flemming verdient wel echt een standbeeld. Zeg maar maatje Kim Jong-Un 12 meter hoog. Houd Fortuna er eigenhandig in met die goal en bal van de lijn. Geen wonder dat hij uit de Ajax jeugd komt.

15 mei 2022 om 20:12

Ja dat leer je echt bij Ajax, ballen van de lijn koppen.

Maar serieus, die redding van Flemming op dat schot van wie het ook was, echt magistraal.

Wat een ongekende slotfase bij NEC-Fortuna. Flemming de absolute held van Fortuna met die kopbal van de lijn. Het is ze gegund!

15 mei 2022 om 17:01

Als die erin vloog lag Fortuna eruit, zal wel een lekker feestje worden in Sittard

Wederom jammer dat er zo een leuke en mooie club als Willem II degradeert. Hoop ze snel terug te zien in de eredivisie. Had met alle respect toch liever Fortuna/Heracles zien degraderen. Al met al was het een spannende afsluiting van het seizoen. Hopelijk tot snel

Club met de beste supportes van de eredivisie helaas, ongekend hoeveel geluk fortuna ook heeft op het eind.

15 mei 2022 om 20:32

Ik denk dat je daarmee Twente iets te kort doet. Wel zonde natuurlijk!

Wat een ontknoping zeg! Was enorm spannend, Verwndere constant wie er play offs moest spelen en wie zou degraderen. Heracles play offs had ik niet verwacht !

Zonde van Willem II, maar misschien wel goed na dit seizoen. Lekker opnieuw bouwen. Knap van Sparta overigens.

Fc Utrecht heeft er alles aan gedaan om Willem II te helpen. Mag helaas niet baten in dit geval. Hopeloos ploeg dat Utrecht. Play offs niet waard…

15 mei 2022 om 16:36

Doe je de groeten aan Breda?

Hopelijk krijgt Heracles het moeilijk in de play-offs. Een club die kunstgras geïntroduceerd heeft in ons betaald voetbal. Daarnaast blijft het waardeloos hoe Heracles dit seizoen gehandeld heeft in de zaak Vloet. Ik gun de fans geen degradatie maar het clubpersoneel wel degelijk

Fc Utrecht heeft voor de zoveelste x zijn fans belachelijk gemaakt.
Wanneer snapt Frans het een x door de juiste mensen eruit te schoppen.

Ben blij dat Willem 2 eruit ligt maar het had de ploeg gesierd om het zelf te doen maar voor de zoveelste keer dit seizoen kunnen ze niet winnen van een heel laag geklasseerde tegenstander.

Wat een grote afgang dit, Utrecht bedankt.

maar goed dat is mijn mening

15 mei 2022 om 16:39

Het is het hele seizoen een drama, gelukkig nog 2 wedstrijden en dan zijn we af van Maher em Gustafson. Timber voor paar miljoen weg en bouwen aan een nieuw elftal. Een keer een effectieve buitenspeler, een klootzak op het middenveld en een beer van een verdediger zou het elftal goed doen.

15 mei 2022 om 16:52

Nou die Utrecht Fans kunnen dat heel goed zelf. Met 3-0 verliezen van een degradant en een ware volksfeest in het uitvak omdat sparta en fortuna wonnen. Ik zou me kapot schamen als Willem II supporters dat andersom zouden doen.

15 mei 2022 om 17:00

Inderdaad. Wat een sukkels..

15 mei 2022 om 17:10

Ik heb er geen moment lol in gehad ook niet in jullie degradatie dus denk niet dat alle Utrecht fans zo zijn. Ik wens jullie succes en hopelijk worden jullie volgend seizoen gewoon kampioen in de KKD.

15 mei 2022 om 17:12

Ook zeker niet de bedoeling om te generaliseren. Doel op de Utrecht fans in het uitvak. Zit ook nog beetje frustratie en teleurstelling bij natuurlijk..

15 mei 2022 om 18:03

Is ook ken een aantal Utrecht supporters en die hadden hier ook geen lol aan. Maar zag wel dat het gehele uitvak. Toch 600man daar hun grootste plezier uit haalde. En dat vind ik echt bizar na zo'n pot. Had echt een fluitconcert voor de spelers verwacht maar gewoon dik applaus en met zn alle springen en juichen. Laatste keer dat we degradeerde was dat bij Twente. Wat een verschil met het publiek daar joh.

15 mei 2022 om 21:43



Nou(robby) erg schamen zal je ook niet hebben gedaan toen de knvb Utrecht benadeelde(2x) en bv Willem 2 Europese ticket gaf. Wat een volksfeest en liederen toen in Tilburg, vooral de hatelijke berichten/liederen richting de Utrecht fans deden zeer daar.
Koert Westerman haalde dit vanmiddag nog aan.

Dus ja ondanks deze blamage zijn heel veel Utrecht supporters een beetje blij dat Willem 2 degradeert.
Het had alleen een groot iets geweest als die klote voetballers zelf iets hadden gedaan om Willem 2 te laten degraderen. want zelfs tegen de nummer 17 kunnen ze zich niet opladen.

Ik hoop dat het stadion donderdag voor minder dan de helft vol zit. Misschien(al denk ik het niet) snappen de spelers dan hoe erg ze hun eigen supporters voor schut hebben gezet.

Maar goed dat is mijn mening.


15 mei 2022 om 22:56

Is het zo gek dat een club een feestje viert als ze europees halen? Zeker als dit 14jaar geleden was? Zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen daarvoor. Er is toen helemaal niets gezongen over FC Utrecht tijdens dat feestje op de heuvel of bij spelers thuis, dat is pas na de vernielingen van jullie op het trainingscomplex geweest. Dus ja beetje zelf uitlokt niet gek staan kijken als Vitesse jullie uitschakeld er een reactie vanuit deze kant komt.

16 mei 2022 om 21:18

Halen/krijgen, het is maar hoe je het zelf invult. Als ik jou was zal ik maar beginnen met die reacties want dit Utrecht wint in mijn ogen echt niet van Vitesse.

Maar goed dat is mijn mening.

Heerlijk dit. Heracles na dat slechte optreden met Vloet, altijd verdedigd en geholpen vanuit KNVB (hoogma, Smit) om lekker op kunstgras te kunnen blijven spelen .lekker de nacompetitie in.

Hoop dat Heracles eruit vliegt met dat dramatische kunstgras.
En hoop niet dat wij Ado er voor terug krijgen, ook kunstgras.

15 mei 2022 om 16:36

ADO speelt op NATUURgras.. ken je feiten!

15 mei 2022 om 16:39

He niet zo vijandig gelijk, ik dacht kunst.
Dan mogen zij van mij promoveren👍

15 mei 2022 om 16:40

Het is niet vijandelijk bedoeld : ) Alleen is het een cruciaal onderdeel voor je argument waarom ADO niet zou moeten promoveren 👍 Fijne dag verder.

15 mei 2022 om 16:42

Ja dat is waar, dacht toch echt kunst.
Van hetzelfde 👍

15 mei 2022 om 18:16

Sterker nog, A L de andere clubs in de play-offs spelen op kunstgras. Ongelooflijk de trend die er om ADO heen hangt.

15 mei 2022 om 16:55

Eindhoven, Emmen en Volendam hebben ook kunstgras, net zoals jullie componentenveld in de Arena.

15 mei 2022 om 17:05

@SterkeJerke Emmen is wel bezig om echt gras te plaatsen.
En de arena is mee te leven, 10 % is kunstgras in verwerkt.
Alles beter dan compleet 100% waar jij je benen mee open haalt en je voeten weg branden na een half uur spelen

15 mei 2022 om 17:15

Heb je daar directe onderzoeken voor dat je 100% meer blessures krijgt op kunstgrasvelden? Vind dit een nogal bijzondere uitspraak.

En als je van kunstgras af wilt, vind ik dat je ook moet stoppen met hybride velden. Dat is wellicht minder erg zoals je zelf suggereert, maar dat zou voor clubs met kunstgrasveld een goed argument kunnen zijn om kunstgrasvelden niet volledig af te schaffen.

15 mei 2022 om 17:23

Het is toch allang bewezen dat kunstgras ivm echt gras voor veel meer blessures veroorzaakt, hybride is maar een klein procent wat erin verwerkt is.
In mijn jongere jaren op kunstgras gespeeld, je voeten na de wedstrijd branden als de hel, nee dat is lekker.

15 mei 2022 om 17:26

Veel spelers voetballen liever niet op kunstgras omdat ze er sneller blessures van oplopen. De ondergrond is vaak wat aan de harde kant en het veld is vaak stroef. Een zeer goede reden dus om gewoon weer op natuurgras te gaan spelen.
De bal die abnormaal hoog stuiterd en kunstgras is slecht voor het mileu

15 mei 2022 om 17:33

Het is allang bewezen dat het geen competitievervalsing is. Feit is wel dat het slecht voor het milieu is, maar dan moeten we ook stoppen met hybridevelden. Anders verban je het nooit uit de voetbalwereld, aangezien het schadelijk is voor het milieu.

Feit is ook dat alle aanvoerders, behalve die van Heracles, tegen kunstgrasvelden zijn, dus dat is ook een duidelijk statement.

Ik ben pro natuurgras, maar dan graag ook 100% natuurgras en niet 0,1 tot 50% kunstgras tussen het natuurgras.

15 mei 2022 om 17:38

Weet je, echt gras is gewoon veel natuurlijker.
Gewoon lekker glijden, vieze broekjes en een bal die normaal rolt of stuiterd

15 mei 2022 om 17:45

Helemaal met je eens, dat vind ik ook prachtig, maar sinds men erachter is gekomen dat je een grasmat beter kan onderhouden met kunstgras ertussen of volledig kunstgras. Ik baal er nog steeds erg van, maar snap alle haat ertegen niet zo. Kunstgras heeft zo zijn voor en nadelen, maar dat heeft natuurgras ook.

15 mei 2022 om 17:49

Maar waarom ben je dan zo tegen hybride? Want ik zie, merk en wist niet eens dat het er lag, bij kunstgras merk je het direct.
Geef mij maar hybride, als dat kleine beetje kunstgras tussen het natuurgras ervoor zorgt dat de velden een stuk beter bespeelbaar zijn.
Ik zie niet waarom, bij verbod van kunstgras, dan ook perse die hybride eruit moet (waar echt niemand last van heeft)

15 mei 2022 om 17:55

Vanuit het milieuoogpunt heb je er nog steeds last van, het is plastic wat je neerlegt, niet bepaald goed voor het milieu ofzo. Een hybride veld geeft nog een poot om op te staan voor een club als Heracles, mocht er een verbod komen op kunstgrasvelden.

Verbied het allemaal of verbied het niet. Ik geloof niet zo in de tussenvorm. Prachtig voor een grasmat om de structuur te behouden wellicht, maar vanuit milieuoogpunt net zo schadelijk.

15 mei 2022 om 19:23

Ik had er mijn profielwerkstuk over gedaan vroeger haha. Elk onderzoek wees uit dat kunstgras zelf geen blessures opwekt, maar er waren wel onderzoeken die aanwezen dat "het andere type veld" (dan je eigen thuisploeg) over het algemeen 'gevaarlijker' was dan je eigen, omdat iets met gewenning ofzo.

Dus als je 28 duels in een jaar op natuurgras speelt zijn die paar wedstrijden op kunstgras wel gevaarlijker, en andersom ook

15 mei 2022 om 20:57

Haha interessant. Ja een ander type veld, daar moet je inderdaad aan wennen. Daar kan ik me heel wat bij voorstellen.

15 mei 2022 om 17:18

Lekker verhaal weer, nota bene de enige club in de play offs met echt gras. Het erge is dat dit argument voor bijna iedereen hier een argument is, en vervolgens allemaal duimen ze ervoor dat ADO niet promoveert, zeg dan gewoon eerlijk waarom je ADO niet wilt.

15 mei 2022 om 17:27

Ik heb toch gereageerd met dat ik er naast zat want ik dacht dat Ado kunstgras had, dus niet dus laat ze maar promoveren.

15 mei 2022 om 18:14

Het is gewoon typisch, letterlijk alle clubs overgebleven in de play-offs spelen op kunstgras op ADO Den Haag na. Toch is het de trend om in algemene zin promotie bij ADO te misgunnen, terwijl anderzijds iedereen loopt te huilen over kunstgras, terwijl we met FC Emmen en FC Volendam ook al twee extra kunstgrasvelden erbij krijgen (ja ook Emmen, die spelen volgend jaar nog op kunstgras ondanks dat de wens en de plannen er zijn echt gras aan te leggen).

Sorry dat ik dan nu tegen je uitval, maar je bent echt al de zoveelste die met dit argument het ADO niet gunt. Excuus verder van mijn calimero gedrag.

15 mei 2022 om 18:22

Hey maak mij niet druk hoor en je valt niet tegen mij uit.
Fijn weekend nog

Willem II zal sterker dan ooit terugkeren. Wat een geweldige club en supporters. Zij horen in de eredivisie!

Jammer, hopelijk zijn ze snel terug in de Eredivisie.

Zonde voor Willem II. Ongelooflijk wat voor schade die Van Geel kan aanbrengen bij een club. In 2 seizoenen van 5e naar degradatie...

15 mei 2022 om 17:55

De schuld ligt o.a. bij Mathijssen. Hij heeft een wanprestatie geleverd.

We flikken het gewoon! Wat een thriller! Alle mede Limburgers hier en iedereen die ons een warm hart toedraagt, proficiat!

15 mei 2022 om 16:45

Enjoy man, ik ben dolblij!!

15 mei 2022 om 17:00

Gefeliciteerd! Mooi dat Limburg vertegenwoordigd blijft op het hoogste niveau.

15 mei 2022 om 17:18

Sportieve reactie, tot een mooie (zonder gekkigheid) derby in de eredivisie 2023/2024

Het zou wel smullen zijn als Heracles met zijn kunstgras en slechte houding rondom Rai Vloet gaat degraderen.

Wel sneu voor Willem 2 dan eindig je het seizoen zo goed en ga je alsnog naar de Keuken kampioen divisie.

Mooi voor Sparta. Steijn is toch wel echt een toptrainer voor een ploeg die tegen degradatie strijdt. Hij deed het bij VVV ook al voortreffelijk en nu red hij Sparta ook uit een heel benauwde situatie. Echt credits naar deze man.

Heracles play offs, dat is toch wel de grote verassing. Heracles heeft zichzelf niet populair gemaakt dit seizoen met de situatie Vloet, het niet toelaten van uitpubliek en het kunstgras. Dus ja misschien kan je spreken van een beetje karma. Ik ben benieuwd hoe die het in de play offs gaan doen. De sfeer daar is nu wel heel slecht.

Mooi voor Fortuna, en Flemming is toch wel echt de held daar. Goal maken en een redding op de lijn. Die man verdiend een stambeeld!

Groningen ook maar 2 punten boven de degradatie streep. Daar moet ook wat gebeuren volgend seizoen. Het is dat ze genoeg punten hebben gehaald in het begin en midden van het seizoen. Alleen het verval was wel erg groot. Ze verliezen zelfs thuis tegen Cambuur en Heracles dat zijn 2 ploegen die ook niks hebben gepresteerd de 2e seizoenshelft.

Yesssss Fortuna!!!!! Niet goed voor m’n hart maar wat een ongekende prestatie om het weer te redden.

Fijne avond ook ElFenomeno!

15 mei 2022 om 16:38

Gefeliciteerd met het lijfsbehoud en een fijne avond toegewenst.

15 mei 2022 om 16:41

Fijne avond, het ga je goed. We are staying up!

15 mei 2022 om 16:46

Gefeliciteerd Fortuna fans ik hoop dat Utrecht zich vandaag nog meld voor Flemming wat een goede speler is dat.

15 mei 2022 om 16:55

Echt niet, hou op zeg. of is dat weer een buitenkansje van die Zuidam?

15 mei 2022 om 16:58

Jij ook jongen!

15 mei 2022 om 17:45

Doet je pijn he

15 mei 2022 om 19:09

Lekker boys Geniet van de avond

Zonde man. Begin en einde van het seizoen van Willem II was goed maar blijkbaar al die maanden tussenin niet. Wel een eredivisie waardige club imo en denk dat ze na 1 jaartje terug zijn.. Hopelijk met Hofland als coach. Kan het fout gezien hebben maar hij heeft er 10 punten uit 6 wedstrijden uitgesleept.

de KKD is interessanter met al die tradionsvereinen zouden de duitsers zeggen dan de eredivisie , daar gaat het 9 van de 10 keer tussen ajax en psv.

Ik ben wel blij dat Sparta erin blijft en kan er geen moeite mee hebben als Heracles er uiteindelijk uit vliegt. Doe dan ADO maar weer terug of zo...

Kunstgras, Vloet, spelers slaan.. doei Heracles

15 mei 2022 om 17:07

Oh ja hoe ist met bakstenen en vuurwerk gooien??

Hoe dicht staat het ook bij elkaar!? Voor speelronde 33 werd RKC gezien als een degradatiekandidaat en nu zijn ze gewoon als 10e geëindigd...

Vond het beeld in Tilburg erg mooi. Gewoon samen verdriet hebben. Hoop dat ze snel weer terugkomen in de eredivisie. Zian Flemming was echt Dé man voor Fortuna. Wat een drama ook in Nijmegen. Wat betreft Heracles, die gaan de nacompetitie in met een flinke dreun. Niet alleen verliezen, maar dan ook onderuit gaan in een wedstrijd waarin je minuten lang beter bent. Sparta heeft het heel effectief binnen weten te slepen, maar in voetbal krijg je geen punten voor mooi spel.

Heracles degradatie zou wel echt fantastisch zijn. Eindelijk geen grasweigeraars meer. Met de rest valt wel te praten.

Willem 2, tja.. Het heeft zijn eigen graf gegraven door Van Geel binnen te halen.

Sindsdien ging het in snelvaart bergafwaarts in Tilburg. Die maakt er overal een ontiegelijke puinhoop van, in welke functie dan ook.

15 mei 2022 om 18:35

Hoop dat Van Geel nog heel lang bij ons blijft. Levert fantastische werk. Jammer dat veel niet Willem IIers niet snappen wat een TD doet en wat een Algemeen Directeur doet. Twee totaal verschillende functies maar dat snappen veel niet helaas.

15 mei 2022 om 18:59

Fantastisch werk? Bij welke club heeft van Geel fantastisch werk verricht?

Van Geel is algemeen directeur maar dat belet hem niet om op de stoel van de TD of welke functie dan ook te gaan zitten.

Ik ga geen heel verhaal ophangen in deze hitte maar het is geen toeval dat Willem 2 snel bergafwaarts is gegaan sinds van Geel er zit.
Zo doen ze mee voor Europees voetbal en wordt Joris Mathijsen overal bejubeld voor zijn werk en zo ligt Mathijsen eruit en is Willem 2 gedegradeerd.
Een groot verschil zonder en met van Geel.

Van Geel is een kwaadaardig gezwel, daar moet je niet te soft mee omspringen

15 mei 2022 om 22:51

Van Geel heeft in zn eerste periode hier geweldig werk verricht later bij AZ en Roda. Jij hebt duidelijk geen idee hoe de organisatie in elkaar zit want dan had je dit niet neer gezet.Wellicht dan ook maar beter niet op reageren als je er niets vanaf weet.

Weet je wat grappig is jij en Martin hebben iets gemeen....jullie hadden allebei net zoveel te vertellen over het technisch vlak bij Willem II toen Joris er nog zat...

Na Europees is Joris met zn oom zn eigen weg gaan varen. Alleen zij bepalen wie er gehaald wordt. Niemand kon daar iets tegen doen omdat er niemand boven Joris zat. Ja de RvC en die hebben in maart ingegrepen. Te laat en daarom zijn zij mede schuldig aan deze degradatie. Vorig jaar liep het net goed af maar had er al ingegrepen moeten worden toen het voltallige scoutingsapparaat vertrok. En van Geel...die kreeg telkens te horen dat ie zich er niet mee mocht bemoeien. Zorg jij er maar voor dat we financieel gezond blijven werd er tegen hem gezegd en dat heeft ie goed gedaan. Iemand ontslaan omdat er op technisch vlak faliekant misgaat terwijl hij daar niets over te zeggen heeft lijkt me niet juist. Sterker nog daar zou iedereen arbeidsrecht advocaat van smullen. Schot voor open doel heet dat in voetbaltermen.

Nogmaals verdiep je eerst eens in de organisatie voor je iemands naam door de slijk haalt.

Wat hoop ik zo erg dat Heracles eruit vliegt. Weigeren om het kunstgras te vervangen. Dan mag je van mij KKD.

Bedenk me nu wat het ergste is aan die klote spelers van onze fc, Ze hoopten dat Ajax wel hun sportieve plicht wilden doen.
Dat hebben ze gedeeltelijk gedaan maar zelf waren ze te beroerd het te doen.

Misschien zou een paar honderd supporters op de training ze wakker schudden?

Maar goed dat is mijn mening.

Blij als Heracles eruit vliegt, saaie club die nooit zal afstappen van kunstgras daarmee win je geen sympathie.

Het ene kunstgrasveld eruit voor het andere, zou wel grappig zijn. Iedereen die hier constant maar zit te zeuren over kunstgras, terwijl het tot op heden nog geen enkele club kampioen heeft gemaakt. Wat is dan het extra voordeel voor dat soort clubs?
Echt een heisa om niks wat mij betreft. Bovendien heeft tegenwoordig bijna elk voetbalveld een gedeelte van kunstgras erin zitten. Hou toch op te zeuren en ga lekker voetballen. In Rusland en Scandinavië spelen ze ook allemaal op kunstgras vanwege de kou in de winter en daar werkt het ook gewoon.

15 mei 2022 om 17:26

De haat naar kunstgras is naar mijn mening ook wel wat overdreven. Maar ik vind als je een serieuze competitie wilt hebben dat kunstgras daar simpelweg niet behoort. Dat scandinaviche teams op kunstgras spelen heeft met klimaat te maken. Dat is in Nederland totaal niet aan de orde. Verder wil je toch ook niet de Nederlandse competitie gaan vergelijken met competities als Noorwegen, Zweden etc? Ik weet niet welke Russische clubs op kunstgras spelen, maar weet wel dat de Russische topclubs dat in elk geval niet hebben (zenit, Krasnodar en de clubs in Moskou).

Daarnaast gaat het ook erom hoe die kunstgrasvelden er bij liggen. Als je dat veld bijvoorbeeld kijkt dat VVV venlo altijd had. Dat was echt vreselijk. En ik denk dat VVV daar wel degelijk voordeel van had. Want zij wonnen evident veel meer thuiswedstrijden dan uitwedstrijden. Toen het veld werd vervangen door normaal gras degradeerde VVV. Wellicht heeft dat invloed gehad. Zelfde is met Zwolle die volgens mij nu ook voor het eerst weer op normaal gras spelen. Die zijn ook direct gedegradeerd naar het vervangen van kunstgras naar normaal gras. Ik denk echt dat de clubs op kunstgras wel echt een voordeel hebben.

Maar competitie vervalsing vind ik niet het niet want elke club speelt op dezelfde velden (zowel Ajax als PSV spelen elk 1x bij Heracles bijv.). En zolang kunstgras toegestaan is dan kan je het nooit competitie vervalsing noemen.

15 mei 2022 om 17:36

Ben ik met je eens Hein, de haat is overdreven. En als je echt als voetbalbond kunstgras wil verbannen uit je competities, dan moet je ook stoppen met hybridevelden. Kunstgras is schadelijk voor het milieu en daar horen dan ook geen hybridevelden tussen naar mijn idee.

Maar zolang er geen verbod op zit, vind ik het prima zo. We wachten nog steeds op de eerste kampioen in Nederland op kunstgras die met een straatlengte voorsprong de Eredivisie wint. Dan zou ik pas denken over competitievervalsing, niet eerder.

Utrecht supporters echt meest trieste publiek van Nederland. 3-0 verliezen, hele wedstrijd niet gehoord en dan beetje stoer gaan doen als wij degraderen. Publiek verdient dit absoluut niet, zijn weinig betere supportersgroepen dan ons. 90 minuten staan schreeuwen maar helaas. Het is niet anders, met 33 punten ben je normaal dik veilig.. Neem de ploeg niks kwalijk.

15 mei 2022 om 17:18

Totaal met je eens. Utrecht heeft een ontzettende groep kids die nu als 'ultras' fungeren. Totaal sfeerloze bedoeling daar. Spijtig dat jullie het niet gered hebben, qua sfeer absoluut een toevoeging voor de Eredivisie. Hopelijk volgend jaar weer terug kerel. Kop op!

15 mei 2022 om 17:37

🤝💪. Goed om te horen van een Twente supporter. In mijn ogen beste support van Nederland!

15 mei 2022 om 18:37

Denk dat het komt door het provoceren van een aantal willem II supporters toen utrecht net geen europees voetbal haalde in het corona jaar.
Die gasten zien dit als payback denk ik.
Vind het persoonlijk jammer dat jullie degraderen.
Hopen dat jullie hetzelfde pad als Emmen bewandelen.

15 mei 2022 om 19:38

Ach. Dan nog verlies je 3-0.. ze deden net of ze de CL hadden gewonnen en heb 90 min niks gehoord.

15 mei 2022 om 21:58

Haha welkom terug de derby. Nac supporter vind het wel leuk. Maar eerlijk had liever fortina

Even off topic Ik hoop voor de club nac dat vandaag de ogen geopend zijn en men weet voor de verkeerde te hebben gekozen! Steyn is gewoon een prima coach en bewijst dat met deze comeback!! De van Hooidonkjes en de monsoetjes mogen echt zwijgen en de problemen die ze hebben bij die veredelde supporter dhr lokhof zoeken on topic: wat geweldig dat het mooie sparta handhaaft!! En nu wel hopelijk doorpakt komend seizoen!!

Genaaid door de Var!
Nou Zwollenaren, tot volgend jaar.

15 mei 2022 om 17:09

Ach hou toch op! Totaal geen degradatiestrijd te bekennen bij Heracles. Karma voor alle competitievervalsing. Kunstgras, geen uitsupporters. Doorgesnoven "supporters". Doodleuk een moordenaar opstellen. Hopelijk komt Ado terug en blijven jullie jarenlang in de KKD

15 mei 2022 om 17:18

Competitievervalsing? Hahah, de grootste grap die ook ooit heb gehoord. Uit onderzoek is meermaals gebleken dat het geen competitievervalsing is. En kijk wat clubs met kunstgras nu ooit hebben bereikt. Nog geen enkele club is daardoor kampioen van de Eredivisie geworden.

Jammer van Willem II geweldige aanhang hopelijk volgend jaar gewoon weer kampioen!

Jammer van Willem II maar wat gun ik dit Heracles. Had als Twente fan altijd ook wel symphatie voor Heracles maar dat is de laatste jaren flink verminderd. En gedurende dit seizoen hebben ze alle krediet bij mij verspeeld. Ik hoop echt dat ze eruit vliegen. Per slot van rekening kunnen we best een jaartje zonder Heracles (vrij vertaald naar Jan Smit (die van Heracles)).

Wat hoop ik dat Heracles er uit joekeld in de playoffs. Totale karma voor de club en het publiek daar. Jaartje of 5 afkoelen in de KKD, en dan zit er geen hond meer net zoals vroeger.

Heerlijk, volgend jaar gewoon weer naar het kasteel voor eredivisie voetbal. Ook mooi dat er volgend seizoen weer echt gras gaat liggen in het kasteel, dat kunstgras moeten ze gelijk in de prullenbak doen.

Als rotterdammer lekker dit zeg voor Sparta nu nog hopen dat Exelsior Heracles de das omdoet en hebben we 3 teams in de eredivisie , over Frasier valt eigenlijk weinig te zeggen behalve dat zodra een trainer ergens anders al een contract heeft getekend meteen de deur wijzen en succes wensen was al super slecht bezig toen die halve werk leverde als assistent van vangaal waar de rest van de teams gewoon met hun manager aanbeet werk zijn tijdens interlands is meneer fraser bezig met het inpakkers van depay en Wijnaldum totaal geen voorstander van dubbele functies je bent of trainer van Sparta of assistent van nl elftal en niet en/en ..

Doodzonde dat Willem II eruit is. Al vind ik Tilburg niet zo'n plezierige stad, De club Willem II, met de trouwe aanhang, de prachtige shirts en de Brabantse gemoedelijkheid moet gewoon ED spelen. Altijd een vol uitvak bovendien. Zonde, zonde.

Vanzelfsprekend ben ik mega blij met de handhaving van Fortuna. Wat hebben we het onszelf toch moeilijk gemaakt door te starten aan het seizoen met een elftal in disbalans. Zonder echte spits, met veel blessures en een Flemming uit vorm. Vervolgens zat het heel vaak tegen met cruciale beslissingen en VAR momenten en viel het balletje net verkeerd. Cruciale wedstrijden waren Eagles en Cambuur uit en PEC en Heracles thuis die we allemaal verloren door uiteenlopende oorzaken.

Dat de ploeg het uiteindelijk toch red is echt puur op karakter. Klasse dat Sjors dit nog met de ploeg heeft weten neer te zetten. Vanaf het moment dat Rienstra eruit ging (door blessureleed) en Tekie ging spelen mét Gladon in de ploeg, ging het beter lopen en konden we uit ook ineens weer wat doen. Twente en NEC uit waren échte degradatieduels die we puur op karakter hebben gepakt. Jongens als Pinto, Samaris en Siovas waren mega belangrijk, om maar te zwijgen naar de heldenstatus die Flemming vandaG gekregen heeft.

Er is bovendien veel opgebouwd de laatste jaren en gelukkig kunnen we dit proberen door te trekken komend seizoen want er is nog een hoop werk te verzetten bij mijn club.

Heel heel zuur dit voor Willem2,ik hoop voor de club dat ze slechts 1 seizoen in de eerste divisie verblijven,willem 2 hoort in de eredivisie,sneu dit.
Dan Heracles, oeps, dat gaat nog lastig worden tegen Exelsior (thijs Dallinga)
Ik ben benieuwd of ze dat redden.
Dit seizoen 4 eerste elftal spelers kwijt , reden bekend,het zit ze ook niet mee.

De complimenten gaan natuurlijk uit naar de staf van Sparta. Ze hebben ingegrepen en zie daar, het afbraakvoetbal van Fraser dat de laatste plaats opleverde werd verlaten en onder de nieuwe trainer werd de opmars ingezet. Heel knap
Maar ook wat Tobiassen heeft gepresteerd met zijn team
Jammer voor Willem 2

10 jaar ouder geworden en mijn pensioen bijna al aan moeten breken, maar het is gelukt!! Mijn toekomstige kind gaat Zian heten!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren