Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Transfersom nóg hoger: Ayase Ueda duurste Feyenoorder aller tijden

Laatste update:

Ayase Ueda mag zich zeer spoedig speler van Feyenoord noemen, zo meldt Voetbal International. De Rotterdammers naderen een akkoord met Cercle Brugge over de transfer van de Japanse spits, die zijn zinnen heeft gezet op een avontuur in de Eredivisie. Feyenoord betaalt volgens VI acht miljoen euro, wat kan oplopen tot maximaal tien miljoen. Het Laatste Nieuws meldt vanuit België een vaste transfersom van negen miljoen euro plus één miljoen euro aan bonussen. Bij dat laatstgenoemde bedrag zou Ueda meteen de duurste Feyenoorder ooit zijn.

Ueda werd al langere tijd in verband gebracht met Feyenoord. De Japanner maakte vorig seizoen grote indruk in de Belgische Pro League, door daarin liefst 22 keer het net te vinden. 1908.nl schreef vrijdag al dat Ueda een principeakkoord had bereikt met Feyenoord over een meerjarig contract. Nu zijn ook de clubs er op een haar na uit. Feyenoord betaalt acht miljoen euro vast, wat middels bonussen kan oplopen tot tien miljoen.

Ueda had over belangstelling zeker niet te klagen. De 24-jarige Aziaat had ook kunnen opteren voor een transfer naar Sporting Portugal of Sevilla, maar heeft die clubs afgezegd omdat hij naar Feyenoord wilde. Technisch directeur Carlos Aviña van Cercle was eerder stellig over Ueda. De bestuurder zette in op een transfersom van 10 miljoen euro voor de 15-voudig international. "Feyenoord kent ons standpunt. Ze weten dat er boter bij de vis moet komen én hoeveel. Wij zijn niet gehaast." Aviña krijgt dankzij de bonusregeling met Feyenoord mogelijk volledig zijn zin.

Ueda is de opvolger van Danilo, die deze week opteerde voor een transfer naar de Schotse topclub Rangers. Daar gaat de Braziliaan de concurrentiestrijd aan met onder meer Sam Lammers en voormalig Feyenoorder Cyriel Dessers. Ueda gaat in Rotterdam-Zuid een plek in de spits proberen te bemachtigen, al lijkt dat door de aanwezigheid van Santiago Giménez nog een hels karwei te worden. De kans lijkt wel aanzienlijk dat trainer Arne Slot in de eerste twee wedstrijden van de Champions League gaat kiezen voor Ueda. Giménez moet die wedstrijden laten schieten wegens een schorsing, die hij afgelopen seizoen opliep in het verloren Europa League-duel met AS Roma (4-1).

Recordaankoop voor Feyenoord
Feyenoord staat op het punt om zijn transferrecord opnieuw te breken. De duurste aanwinst is nu nog Dávid Hancko, voor wie de Rotterdammers vorig seizoen inclusief bonussen 8,3 miljoen euro overmaakten aan Sparta Praag. Quinten Timber (7,4 miljoen euro van FC Utrecht) en Ramiz Zerrouki (7,2 miljoen euro van FC Twente) maken de top drie compleet.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Ja is hij nu echt binnen ?

29 juli 2023 om 20:29

Ja hij is binnen

29 juli 2023 om 21:26

Als ik psv zie die eerst moet verkopen om een paar miljoen extra te hebben voor een aankoop en als ik zie hoe ze in de arena moeten horen dat versterkingen moeilijk zijn dan zie ik dit Feyenoord met de kerst al kampioen zijn .

29 juli 2023 om 21:42

Niet zo overdrijven he
Er zijn andere clubs die meedoen ,Ajax onder andere
Deze speler is niet zo goed als men denkt hoor
Beetje dromen mag altijd

29 juli 2023 om 21:59

Ik herinner me dat men dat in 2017 ook zei. Het is afwachten. Had niet verwacht dat Feyenoord zo'n goed seizoen zou draaien vorig jaar, dus wie weet kunnen Ajax en PSV dat nu tegen de verwachtingen in ook

29 juli 2023 om 22:09

Ik maakte maar een geintje. maar als hij nu niet zo goed is word hij dat waarschijnlijk wel onder slot

29 juli 2023 om 22:10

Voor de kerst is idd wel overdreven, maar als ik op dit moment een inschatting mag maken, staat Feyenoord er op dit moment echt wel beter voor dan Ajax. Zelfs PSV schat ik op het moment hoger in dan Ajax. Ik snap dat het gevoelig ligt, maar bij Ajax gaat er voorzover weinig goed, binnen alle gelederen. Zelfs AZ en FC Twente staan er beter voor op dit moment.

29 juli 2023 om 23:39

Alleen telt dit moment helemaal niet. Verleden jaar stond Ajax er op dit moment geweldig voor. Sterker nog, toen de competitie begonnen was, waren de voorspellingen duidelijk, Ajax ging op zijn sloffen kampioen worden.

Daarna werd op het laatste moment Anthony verkocht, werd Ocampos gehaald en werd het seizoen ineens een groot drama.

Het is maar afwachten wat voor een Feyenoord er einde deze maand staat. Hancko en Geertruida zijn gewilde spelers. Als er straks ineens mega biedingen binnenkomen, we gaan zien wat er dan gebeurt.

30 juli 2023 om 00:26

Nou vorig jaar rond deze tijd vond ik psv en Ajax al niet zo geweldig en zag ik de kans op een kampioenschap voor alle 3 topclubs even hoog

30 juli 2023 om 00:33

Voorspellingen van wie, Speedy AFC, van de zogenaamde kenners? Ga mij nou niet vertellen dat het allemaal heeft gelegen aan de verkoop van Anthony, dan ben je zeer kortzichtig. Er was al het 1 en ander aan de hand binnen Ajax. Het spelers materiaal was al niet zo geweldig, als dat de zogenaamde kenners wilden doen geloven..Slot en Te Kloese hebben gewoon een goed raamwerk neergezet van voor velen onbekende spelers, maar die bleken toch beter te kunnen voetballen, dan door velen gedacht. Nu borduren zij daar heel goed op voort, dus heb ik nou niet het idee dat Ajax dat in een maand tijd even gaat evenaren, gezien alle perikelen rond de club, en dat er voor Feyenoord nog veel gaat veranderen. Maar goed, we zullen het iig wel zien hoe het uitpakt.

30 juli 2023 om 09:16

@sebastiaanspijker: het scheelt dat Ajax ook lang niet zo goed is als jij denkt.

30 juli 2023 om 10:37

Haha frustrerend dat feyenoord straks 2 top spitsen rond heeft lopen en dat jullie maar aan blijven modderen met een veel te dure brobbey?

30 juli 2023 om 11:01

Zelfs PSV, zelfs Az, Zelfs Twente …. Bij Psv dacht ik oke maar je overdrijft steeds erger …. zelfs Heerenveen??

30 juli 2023 om 12:50

Voorlopig nog even niet, maar ik wacht af

Hoppaa...
Nu ivanusec nog snel binnen hengelen

29 juli 2023 om 21:11

Ik denk dat die kroat na die voorronde cl kom

29 juli 2023 om 23:53

Hoop wel na deze ronde dan en niet na de laatste voorronde dan zou hij pas eind augustus komen

30 juli 2023 om 11:04

Pff kan niet wachten op het nieuwe seizoen. Hoop dat Feyenoord meteen een gat maakt in de eerste 4-5 wedstrijden. Arne Slot zijn aantrekkingskracht is niet normaal. Er zijn spelers die zo graag onder hem willen spelen en zeker nu met de champions league. Ben echt trots dat het momenteel goed gaat bij Feyenoord en hopelijk verdedigen we onze titel.

OMG 8mil voor een reserve spits?
Of zou Gimenez toch gaan??

29 juli 2023 om 20:28

Je moet toch een 2e spits hebben met wat kwaliteit... Gimi eerste twee wedstrijden absent in de CL... En deze jongen heeft andere kwaliteiten dan Gimi... En soms zal een wedstrijd dat ook nodig hebben

29 juli 2023 om 20:29

De reserve spits zal de eerste potjes in de basis moeten staan tijdens de Champions League vanwege de schorsing van Santi. Plus Santi zal volgend jaar vertrekken en deze spits heeft de potentie om zijn plek over te nemen.

29 juli 2023 om 20:30

Gimenez gaat hoe dan ook na komend seizoen weg. Dan heb je de opvolger alvast binnen. Daarna spelen we op 3 fronten dn is Gimenez sowieso de eerste 2 CL-wedstrijden geschorst.

29 juli 2023 om 20:30

Nee dit is (logischerwijs) de vervanger voor Danilo. Maar Gimenez zal volgend jaar waarschijnlijk wel gaan vertrekken als ie zo door ontwikkelt, dan kan deze jongen misschien wel eerste spits worden.

29 juli 2023 om 20:31

Nee, natuurlijk niet.

29 juli 2023 om 20:31

Investering van 2 miljoen voor een speler met meer potentie dan Danilo. Goede manier van doorselecteren

29 juli 2023 om 22:45

@FR010RDAM - zo werkt dat niet. Je betaalt 8-10m aan de club en de speler krijgt tekengeld. Ondertussen verkoop je Danilo voor 6 en daar draag je ook nog gelden af. Per saldo is het gat groter dan 2m.

30 juli 2023 om 09:31

Is tekengeld niet alleen bij transfervrije spelers?

30 juli 2023 om 09:45

Nee, tekengeld is gewoon een bedrag dat je als 'bonus' krijgt voor het tekenen van een contract. Is vaak wel een stuk hoger bij een transfervrije speler omdat de club geen transfersom hoeft te betalen. Is trouwens ook niet zo dat er bij elk contract een tekenbonus zit, dat is gewoon een keuze.

30 juli 2023 om 11:14

In de voetbalwereld is het normaal en je hoort het in de zakenwereld ook veel vaker. De kans dat Ueda geen tekenend heeft ontvangen is nihil.

Bassey als voorbeeld: 23 betaald, nu 22,5 ontvangen. Simpel rekensommetje is een half miljoen verlies. Op transfers, ja, maar de totale som is hoger. Bassey kreeg wellicht tekengeld van 3-4 miljoen. Ook krijgt hij een premie die uitgesmeerd wordt over zijn contract. In dit geval krijgt hij maar 1/X ervan omdat hij naar 1 jaar weg is.

Zie het bij een huis kopen een beetje als k.k. (kosten koper). Je koopt een huis maar hebt allemaal extra kosten wat je huis indirect duurder maakt, maar niet meer waard.

29 juli 2023 om 20:33

Ze waren op zoek naar een reserve spits die zich kan door ontwikkelen en volgend seizoen Gimenez kan opvolgen als 1e spits.

Of Ueda hier geschikt voor is, betwijfel ik zeer

29 juli 2023 om 20:41

Waar liggen jouw twijfels? Wist gewoon 22 keer te scoren in een redelijke competitie voor een relatief kleine club. Van wat ik van hem heb gezien is ook echt goed, technisch goed en een zeer snel goed schot waar hij weinig tijd voor nodig heeft. Ook nog eens een redelijke kopper, gewoon een topaankoop.

29 juli 2023 om 20:53

Ik zal het je vertellen Consy, dat is Raubaht zijn persoonlijkheid. Altijd alles is negatief bij hem, hij zou het beter doen dan Slot. Ueda is echt een geweldige tweede spits, echt hele goede afronder.

29 juli 2023 om 21:01

Jorgensen schoot er ook 25 in maar was desondanks een eendagsvlieg.

Ik laat me graag verrassen en uiteraard hoop ik dat die slaagt maar mijn gevoel zegt anders.
Heeft misschien ook met zijn afkomst te maken, Japan levert over het algemeen geen toppers af en zeker geen spitsen.
Maar eens moet de eerste keer zijn zou je denken.

Persoonlijk zag ik meer heil in Pepi

29 juli 2023 om 21:05

Consy, een maat van mij kijkt de Belgische competitie voor werk en geeft ook aan dat deze jongen helemaal niet zo goed is als vooral vele Feyenoorders nu doen geloven.

Ik weet dat er weinigen hem hier hebben zien spelen en puur kijken naar zijn doelpunten afgelopen seizoen.

We gaan het uiteindelijk zien, maar ik vertrouw eerder zijn expertise dan randoms op VZ die hem nooit hebben zien voetballen.

29 juli 2023 om 21:17

Nou Riddle, die maat van jou die zegt weer heel want anders dan de meeste Belgen hier die geven aan dat hij qua meevoetballen zeker beter is dan Danilo en daarnaast kun je aan al zn goals zien dat hij zeer goed is in afronden.

29 juli 2023 om 21:28

Kortom het zijn allemaal aannames die helemaal nergens op zijn gebaseerd los van zogenaamd het verleden. Dat jij meer heil ziet in Pepi is al helemaal lachwekkend aangezien die nog minder wist te scoren in een iets betere competitie. Jorgensen heeft overigens een cruciaal aandeel gehad in het kampioenschap van 2017 dus een compleet bizarre vergelijking.

29 juli 2023 om 21:29

Nu is Danilo ook natuurlijk niet weer een ster of een toekomstig 1e spits, wat deze Japanner bij jullie wel moet worden. Maat van mij vond het ook wel veel geld.

Aan de andere kant heb je leuk gecasht voor Danilo en je mist Giminez de eerste duels in de CL. En Danilo vonden de meesten ook wel een rare aankoop. We zullen het gaan zien.

29 juli 2023 om 21:29

Echter heb ik hem wel zien spelen Riddle, wellicht is die maat van je gewoon een supporter van Club Brugge?

29 juli 2023 om 21:39

Aan Pepi zie je dat het een veel meer complete spits is.

Dat Jorgensen een cruciaal aandeel had in het kampioenschap neemt niet weg dat het een eendagsvlieg was.

Ipv naar het aantal doelpunten te kijken kan je beter naar het totaalplaatje kijken.
Afonso Alves schoot er in één seizoen ook iets van 45 in, is desondanks ook een eendagsvlieg en persoonlijk denk ik dat deze Japanner ook een eendagsvlieg is

29 juli 2023 om 21:54

Dat niet, consy, maar hij heeft er wel kijk op. Nieuws vanuit België en Denemarken krijg ik vanuit hem en hij zit er even vaak naast als dat Aad de Mos het juist heeft.

29 juli 2023 om 22:04

Haha weer dat gezeik over Jørgensen. Die heeft gewoon bizarre pech gehad na zijn eerste seizoen. Eendagsvliegen zijn Bjorn Johnsen en Björn Vleminckx. Die schieten er per ongeluk een seizoen veel in. Jørgensen was voetballend uitstekend en is dat gebleven, maar door blessures en gebrek aan ritme kon hij dat nooit structureel laten zien. Hij heeft echter elk seizoen wel wedstrijden gespeeld waarin hij liet zien hoe goed hij was. Vraag dat maar aan fans van PSV

29 juli 2023 om 22:49

Dat ene seizoen bij Feyenoord was zijn eerste en enige seizoen dat die meer dan 10 doelpunten maakte, dus wel degelijk een eendagsvlieg

29 juli 2023 om 23:17

Die randoms baseren zich natuurlijk ook op de scouting van Feyenoord en de mening van Slot. We gaan het zien in ieder geval. Aangezien hij 2e spits is, hoeft het ook niet een enorme klasbak te zijn. Als het verval maar niet te groot is wanneer Gimenez een keer niet mee doet.

29 juli 2023 om 23:19

Raubaht, dat is dus al gewoon onzin. Je statistieken kloppen niet eens

30 juli 2023 om 00:13

@Riddle: Deze man schoot er in de Japanse competitie ook 38 van de 83 wedstrijden in. Daarnaast is hij Japans international en heb ik wel degelijk gezien dat dit een echte spits is. Snel en heel doelgericht. Hij schijnt daarnaast ook als spits de op 3 na meeste balveroveringen hebben van alle spitsen in België, dus kan goed on het plaatje van Slot passen. Zal dus heus wel wat kunnen en lijkt hij mij voorzover een goede vervanger voor Danilo. Waarschijnlijk ben jij geen Feyenoord supporter en zou jij het graag anders zien.

30 juli 2023 om 00:50

@Universum - en jij waarschijnlijk wel, want jij, met vele Feyenoord supporters, bent tevreden met de aankoop.

30 juli 2023 om 09:12

l@Riddle; Klopt, daarom heb ik waarschijnlijk ook wat meer research gedaan naar deze speler dan jij,,waardoor ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Uiteraard moet blijken of hij dit bij Feyenoord ook kan laten zien, maar denk persoonlijk dat hij prima bij Feyenoord past. Ook op het gebied van merchandise is hij heel interessant, aangezien het een Japanse speler is, dus ik verwacht dat het wel eens een hele goede aankoop zou kunnen zijn.

30 juli 2023 om 09:19

Riddle, vorige keer zat je ook alles te bagatelliseren. Ik snap niet zo goed waarom eigenlijk? Het lijkt me nogal logisch dat Feyenoord supporters tevreden zijn met de aankoop van Ueda. Omdat hij bewezen heeft makkelijk te scoren in België. Jij denkt dat hij slechter is dan veel Feyenoorders doen geloven, zegt dat de meeste hem nooit hebben zien spelen. Terwijl je hem zelf ook nooit heb gezien en compleet vaart op de expertise van een vriend. Nee, nu maak je wel een sterk punt hoor! Dus hij is helemaal niet zo goed? Het is een slechte aankoop. Want een vriend van Riddle zegt dat. En dan verontwaardigd zijn dat Feyenoorders blij zijn. Vooral dat zit je heel erg dwars, heel bijzonder allemaal. Wat moet Feyenoord dan kopen? De topscorer van Italië, Spanje, Frankrijk of Engeland? Hou toch eens op joh.

30 juli 2023 om 09:22

@raubaht: Alves is compleet verkeerd gebruikt bij Middlesbrough. Dat was absoluut geen eendagsvlieg en echt 1 van de allerbeste spitsen in Nederland de afgelopen 30 jaar

30 juli 2023 om 09:26

Haha mooi altijd, die reacties: "ik heb een vriend" of "Ik heb een collega", die het zogenaamd allemaal beter weten dan hele scoutingssystemen. Waarom werken ze dan niet als scout zou je bijna zeggen?

Maar goed, even Riddle kort samengevat:

We mogen als Feyenoorders niet blij zijn met deze aankoop omdat een "maat van Riddle" zegt dat "Hij helemaal niet zo goed is". Gelijk terug sturen die Ueda, want het orakel heeft gesproken. En waag het niet blij te zijn met deze aankoop, want dan wordt Riddle gefrustreerd!

30 juli 2023 om 11:21

Is dit iets dat bijna elke Feyenoorder verplicht erbij krijgt of voor moet tekenen, dat verongelijkte? De beste man schrijft neer op een voetbalforum dat hij, via iemand die deze speler meer volgt dan anderen, niet zo goed is als beweerd wordt. Poe poe, het is wat. De frustratie zit hem meer bij jou en sommige anderen hier, alsof je alleen maar lyrisch mag zijn? Top dat jij er blij mee bent, gun het je van harte maar dat hoeft toch niet voor iedereen zo te zijn? Vreemde reactie, er is niks mis met kritisch kijken maar jij maakt hem dan maar meteen belachelijk en zijn source is blijkbaar onzin? Want er bestaan scouts? Ooit van de naam Marin gehoord? Ik vind het overigens ook veel geld maar slechter dan Danilo kan het niet, dus doorselecterend gezien slim. Nu afwachten.

30 juli 2023 om 11:27

Laatste keer dat ik checkte staan de comments open voor discussie. Iemand die deze speler niet goed vindt krijgt meteen de Feyenoord-politie in de nek. Beseffen jullie dat jullie doen waar jullie Ajacieden al jaren voor uitmaken?

Tuurlijk mag je blij zijn met deze aankoop. Maar om deze aankoop in alle euforie als een pasgeboren Simba op te tillen als de verlosser, dat gaat wel ver.

En KAWS, die maat van mij is scout van beroep bij een club groter dan Feyenoord. Jouw research bestaat uit YouTube filmpjes en transfermarkt statistieken.

Soms is het niveau hier vergelijkbaar met FR12, minus het gescheld.

30 juli 2023 om 11:31

Hij mag zeker kritisch zijn, dat is geenzins het probleem. Echter wordt dat vaak zonder onderbouwing(zo nu ook) gedaan. De enige onderbouwing die hij geeft is dat "een maat van hem zegt" dat hij helemaal niet zo fantastisch is. Dan kun je vrij sceptische reacties, want zo was mijn reactie bedoeld, verwachten.

Slechter dan Danilo kan niet? Heeft toch een bijdrage geleverd aan het kampioenschap, is voor niks binnen gekomen en 6 miljoen opgeleverd waarvoor nog dank aan Ajax. Zo slecht valt dus allemaal wel mee in mijn optiek.

30 juli 2023 om 11:39

Wat is er slecht aan zijn onderbouwing? Als die ‘maat’ hem vaker heeft zien spelen dan jij, kan Riddle het dus beter onderbouwen. Jouw onderbouwing is namelijk “er bestaan scouts”. Halleluja! Als ik ergens sceptisch over ben is het dat wel, zie Ajax. Geef gewoon toe dat je reactie flauw en kleinzerig was, het schijnt er toch wel in door. En doe er de volgende keer iets mee, dit geldt overigens niet alleen voor jou.

30 juli 2023 om 11:47

Sceptisch of kinderachtige reacties, Gluubster? Hele paragraaf wijden aan "het orakel". Ik ken de speler zelf beperkt en heb informatie ingewonnen bij een vriend die scout is bij een club van grotere statuur dan Feyenoord. Doe ik wel eens vaker, zo ook met Ivanusec, Sutalo, Vranckx. Maar de FM'ers op VZ die een mooie highlight video op YouTube hebben gezien, die weten het uiteraard beter.

Jizzzy heeft gelijk, dat verongelijkte is echt een dingetje van de laatste jaren bij jullie. Als iemand er niet eens mee is dat zit het die persoon dwars, is gefrustreerd, jaloers of - een modern woord voor de jeugd - een hater.

30 juli 2023 om 11:51

Haha, jij bent degene die een verongelijkte toon aanslaat Jizzy, niet ik. Met je "hallelujah" En "poe poe". Stukje projectie heet dat.

Als die maat hem zo vaak heeft zien spelen zullen ze vast ook wel gesproken hebben wat er dan niet goed is aan deze speler, dan lijkt het mij niet meer dan logisch om op een voetbalforum te delen. Dan kan er tenminste een beetje voetbalinhoudelijk geluld worden ipv dit puberale terecht wijzen over en weer.

Doe er wat mee de volgende keer als je reageert😜.

30 juli 2023 om 11:54

@Riddle: deel dan eens die ingewonnen informatie of blijft dat bij louter "niet fantastisch". Want dan weet de gemiddeld(e) youtubefilmpje en FM'er inderdaad meer.

30 juli 2023 om 12:25

@Gluubster - als dat je eerste bericht had geweest i.p.v. de kinderachtige reactie waar je mee begon. Vervelend doen en alsnog krijgen wat men wil, dat krijgt alleen mijn vrouw bij mij voor elkaar.

30 juli 2023 om 12:44

Ah duidelijk, je gaat het dus gewoon niet onderbouwen😉. Fijne toevoeging aan een voetbalforum op deze manier! Ga zo door👍.

30 juli 2023 om 13:58

Klopt, het staat eenieder vrij om te discussiëren alleen ben jij een ontzettende negatieve blaag die alles loopt te bagatelliseren. En zoals Gluubster ook al zei, je onderbouwd het verder niet. Leuk dat je maat scout is bij een grote club. Die zal dan ook scouten voor die club en niet voor een club als Feyenoord, dat betekend niet direct dat het voor Feyenoord geen fantastische speler is.... Mijn research? Welke research? Wat heb ik gezegd over zijn specifieke kwaliteiten o.i.d.? Ik blijf oppervlakkig, ik oordeel liever als ik hem in een Feyenoord shirt heb zien spelen. Leuke aanname verder dat "mijn research" volgens jou bestaat uit het bovenstaande, terwijl jij mij niet kent noch mijn "research".

Je bent negatief en overdrijft. Je vind het leuk om te discussiëren. Prima, maar dan moet je ook zelf tegen kritiek kunnen maar dat is jou totaal vreemd!

30 juli 2023 om 15:48

je weet dat deze jongen ongeveer 1 op 2 loopt he bij alle clubs samen.

31 juli 2023 om 23:43

In Japan scoorde die echter niet zoveel als in Belgie.

Ik ken de speler voor de rest niet maar mag hopen dat ze, zeker voor dit recordbedrag, verder hebben gekeken dan die 22 goals. Danilo scoorde er immers op jongere leeftijd toch al 17 in bij Twente.

29 juli 2023 om 20:39

Danilo heeft vorig seizoen meer dan 2000 minuten gemaakt. Dat moet je toch zien te vervangen, ik verwacht dat Ueda zo’n zelfde rol gaat krijgen.

Owh wat lekker nu nog Ivanusec en dan zijn we klaar voor het begin van de competitie... Denk dat wij het meest slagvaardig zijn geweest tot dusverre op de transfermarkt

29 juli 2023 om 21:03

Ja noem mij maar een FM manager of een fifa manager en ik snap dat het in realiteit toch wat minder makkelijk is om met miljoenen te gooien maar gooi die euro's erboven op en haal Ivanusec binnen

29 juli 2023 om 21:25

Ik hoop met je mee hoor... Denk dat het zich ook echt wel terug verdient... En belangrijk je slaat geen modderfiguur op het hoogste Europese niveau

29 juli 2023 om 23:19

Aangezien ze nu zo makkelijk met €'s smijten voor wat mindere spelers (vind ik) wat ook een sentiment schept naar andere clubs (zagreb ziet dat ook), lijkt mij dat ze het al rond hebben.

29 juli 2023 om 23:32

Of het minder is moeten we zien... Wie had verwacht dat Hancko Wieffer Paixao en Gimi zo zouden draaien...

30 juli 2023 om 09:27

The Twister: Wat mindere spelers, waar baseer je dat op dan? Dat zeiden ze vorig seizoen ook over de spelers die Feyenoord toen haalde, maar bleken bijna allemaal een schot in de roos te zijn en zijn binnen een jaar behoorlijk gestegen in waarde. Waarschijnlijk bedoel jij voor jou minder bekende spelers, maar dat is heel wat anders. Alle Nederlandse.clubs moeten uit een bepaalde vijver vissen en dat zijn niet de spelers van hele grote clubs. Dan is het zaak dat je creatief moet scouten en goed moet onderhandelen, dat doet Feyenoord gewoon op dit moment.

30 juli 2023 om 09:58

Iedereen roept dat het na Ivanusec klaar is maar ik zou toch echt graag nog een 10 zien komen en een RB.

Momenteel alleen Stengs voor op 10 en Ivanusec zou je op links willen houden, ook als Stengs gewisseld wordt. Daarnaast gaat Luts denk ik nog wel weg, en zo niet zou ik alsnog graag een andere RB zien dan Pedersen.

30 juli 2023 om 15:21

Denk niet dat er meer bij komt Ivanusec kan op 10 Paixao op links en dan bv Ali op rechts.. Zou ook nog wel een RB willen zien maar denk dat 't momenteel weinig prio heeft

Laat te Kloese maar schuiven! Van wat ik van hem heb gezien/gehoord/gelezen ben ik erg enthousiast in elk geval. Erg handig, veel gevoel voor ruimte, overtuigend afronden. Ideaal voor Slol.

Hoppa, nu Ivanusec nog en we zijn rond.

Vervanging van Danilo is snel gegaan maar was ook nodig aangezien we zonder spits speelde (vanwege Giminez nog in vakantie modus)

Geweldig, nu nog Ivanusec. Als luxe Isaksen zou geweldig zijn.

29 juli 2023 om 20:34

Denk en hoop dat we na Ivanusec klaar zijn, zowel inkomende als uitgaande. Je hebt met Paixao, Ivanusec, Sauer, Minteh, Dilsorun, Alireza en Walemark 7 opties, dan ook nog Isaksen zou wel wat veel zijn?

29 juli 2023 om 20:40

Ik ben het met je eens hoor. In principe heb je met Ivanusec goed elftal staan.

Al denk ik dat Walemark verhuurd wordt (dat zal hem echt wel goed doen). En misschien is het wel goed om juist talent door te schuiven zoals Sauer en Minteh.

Isaksen komt ook pas in the picture als Alireza vertrekt. Laatst genoemde wilt niet weg, persoonlijk zou ik het ook niet willen. Dilrosun vond ik in het start echt wel goed alleen daarna was er niks van overgebleven.

Ik zou ook dan met Ivanusec - Giminez - Paixao starten.

29 juli 2023 om 20:41

Ik streep dan dilro en walemark echt even weg... Dilrosun is mijn inziens een paard met oogkleppen op en walemark is of geblesseerd of ongeïnteresseerd...
In Sauer Paixao heb ik wel een goed gevoel.. Minteh is afwachten evenals Ivanusec "als ie komt" en ja voor Ali heb ik een zwak... Deze jongen zorgt voor zo een goede dynamiek in 't team

29 juli 2023 om 20:42

Walemark zou op huurbasis naar PEC vertrekken van wat ik heb begrepen, geen idee hoeveel schot er in die zaak zit. Zou er zelf persoonlijk wel blij mee zijn.

29 juli 2023 om 20:45

En dan kan stengs ook nog van rechts spelen. Mochten ali en walemark nog vertrekken mag er wel iemand bij.

29 juli 2023 om 20:53

Consy ik denk voor Walemark en zijn ontwikkeling en weerstand dit zeker goed zou zijn... Voor Pec een supertransfer

29 juli 2023 om 20:54

Vorig seizoen wou Walemark al niet weg op advies van Slot. Ben bang dat het dit seizoen weer niet zal gebeuren.

Je hebt zoals Tarik zegt ook nog Stengs.
Wel heel veel keuzes om nog een recordbedrag uit te geven.

29 juli 2023 om 20:59

Klopt Sergio... Maar als je reëel kijkt wat echt kwalitatief is... Kom je uit bij Paixao.. Sauer en Minteh even afwachten.. En als Ali een goede dag heeft is het ook top... Maar dan houd't ook wel op... Denk dat je stengs op 10 moet houden omdat er niemand anders is die die rol creatief in kan vullen

29 juli 2023 om 21:00

Volgens 1908 wil Walemark zelf niet naar Pec Zwolle, althans hij doet stug.

29 juli 2023 om 21:05

En dit is juist wat walemark tegen heeft... Terwijl ballen bij Pec echt niet verkeerd is voor je ontwikkeling... Deze jongen gelooft 't allemaal wel... En zie je helaas vaak terug in 't veld

29 juli 2023 om 23:20

Dat zou mooi zijn, Consy. Ben zo benieuwd naar wat Walemark met vertrouwen kan brengen. Heeft veel lef en kan zo makkelijk passeren. Goede trap ook

30 juli 2023 om 01:22

Ik denk dat Isaksen juist wel erbij moet!

Je kan niet alles van Ivanusec laten komen.

Kokcu, szymanski en idrissi waren goed voor zo’n 21 doelpunten volgens mij. Dat gaan zeroukki en stengs niet opvangen. En je kan niet van Ivanusec verwachten dat die er gelijk 14 inschiet.

Alireza mag weg. walemark mag verhuurd worden. Minteh is een huurspeler.

En van wat ik gezien heb brengt Isaksen alles met zich mee wat feyenoord juist nodig heeft.

Ik hoop op Ivanusec en Isaksen basis. Kort daarachter paixao. En dan als overige opties dilrosun, minteh en Sauer.

Zal wel een stunt zijn.

Fijn dat we alvast voorsorteren op het vertrek van Gimenez deze winter of volgende zomer.

Kijk is aan, goed bezig! Hiermee haal je de ideale back up binnen en heb je meteen een vervanger voor Gimenez voor volgend seizoen. Ervan uitgaande dat die het goed doet natuurlijk! Nu Ivanusec en de voorhoede in de basis is compleet! Dan Walemark, Dilrosun en misschien alireza nog die gaan vertrekken? Dan kun je nog is een poging doen voor Isaksen.

29 juli 2023 om 20:31

Mwa, zo'n Alireza is natuurlijk geen niveau voor de basis, maar een immer hardwerkende speler die ook nog best een redelijk rendement heeft zou ik er altijd bij houden.

29 juli 2023 om 20:33

Tja als je op die plek Isaksen kan halen? Dan heb je veel meer kwaliteit. Alireza is een hardwerkende speler maar is geen basismateriaal en pakt veel salaris.

30 juli 2023 om 10:36

Isaksen gaat niet komen als we ook Ivanusec binnen halen, daar is geen budget voor. Hij gaat echt niet minder krijgen dan Alireza. Die is in deze rol echt superbelangrijk voor de ploeg dat moet je niet onderschatten. .

29 juli 2023 om 20:50

Je krijgt niks voor Alireza en bespaard misschien 1,5 miljoen voor een jaar.
Persoonlijk denk ik dat wat hij brengt dat wel waard is.
Afgelopen jaar 2x een puntje gered o.a. door 2 goals tegen PSV en 3 punten gepakt door de beslissende treffer tegen AZ. Dat zijn toch goede tegenstanders en 6 punten wedstrijden.
Neem zijn invloed op de rest mee en ik zeg dat je hem beter kunt houden voor dat geld.
Als een club echter miljoenen gaat bieden is het een ander verhaal.

29 juli 2023 om 21:31

Een speler als Isaksen zal meer brengen, ook qua waarde op het veld. Alireza zal nooit goed genoeg worden voor de basis.

29 juli 2023 om 23:18

Ja eens, als Isaksen niet gehaald kan worden vanwege Alireza moet je natuurlijk daarop handelen. Maar dat lijkt me niet perse het geval.

Sorry hoor, maar is deze speler echt zoveel beter als tweede spits dan Danilo? In mijn ogen gaat Feyenoord er sportief niet op vooruit, maar is het nu wel een paar miljoen meer kwijt dan er binnen is gekomen voor Danilo.

29 juli 2023 om 20:30

Deze jongen is lichtvoetig en technisch aardig onderlegd... Danilo deed het in het eerste gedeelte van de competitie aardig... Erna was het helaas niet veel meer

29 juli 2023 om 20:31

Deze jongen moet over 12 maanden waarschijnlijk eerste spits worden... Dat had Dani waarschijnlijk niet gelukt. Of deze jongen dat wel gaat lukken zal de tijd leren.

29 juli 2023 om 20:33

Is veel meer een klinische afmaker. Echt een goede spits. Baseer me daarbij wel op YouTube filmpjes en zijn stats maar toch, de Belgische competitie lijkt me een redelijk betrouwbare graadmeter. Danilo was ook prima, maar zeker geen potentiële eerste spits.

29 juli 2023 om 20:34

Je kent hem niet, maar toch gaan we er in jouw ogen op achteruit? Danilo wilde zelf ook gewoon vertrekken.

30 juli 2023 om 01:04

Tsja dat is meneer De Toekomst die heeft nergens kijk op.

29 juli 2023 om 20:35

Aaahh je hebt deze speler goed geanalyseerd voor ons? Nog beter dan de staf van Feyenoord.

29 juli 2023 om 20:42

Geen idee, dat zal de toekomst uitwijzen. Voor Danilo was er niet heel veel interesse, behalve Glascow (een club waar zelfs het uitgeranceerde Ajax met 2 vingers in de neus van won). In het begin van het seizoen en later als 2e spits heeft Danilo het goed gedaan. Tis niet dat Feyenoord de hoofdprijs vroeg, maar Danilo de transfer gunde daar hij transfervrij was gekomen en Feyenoord al achter de schermen bezig was met deze Japanner.

29 juli 2023 om 20:43

Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van Ayase?

29 juli 2023 om 20:47

Hij is jonger dan Danilo en veel meer potentie en dat voor 2 of 3mj meer en als Feyenoord er voor kiest om in een wedstrijd terug te zakken weet hij er wel raad mee. Hierdoor kan je dus veel meer variatie in je spel hebben. Ook je tegenstander zal goed moeten zijn om de risico te nemen ver voor de goal te spelen.

31 juli 2023 om 23:47

Hij is helemaal niet jonger dan Danilo!

Geboortedatum Ueda: 28 augustus 1998
Geboortedatum Danilo: 7 april 1999

29 juli 2023 om 20:53

Huhhh....inderdaad afwachten. Maar minder dan Danilo? Mist wel veel kansen op beslissende momenten af gelopen seizoen

29 juli 2023 om 21:15

Dat verdienen ze wel terug met merchandise etc in Japan

Geen flauw idee als deze jongen een topper in wording is ... maar wel veel goals gemaakt vorig seizoen bij een laagvlieger een beetje een pepi transfer .. maar veel s6 feyenoord

De eerste optie en direct binnen een paar dagen binnen. Het kan snel gaan. Nu nog een linksbuiten en de selectie is rond!

29 juli 2023 om 20:31

I see what u did there

29 juli 2023 om 20:50

Haha moest hier wel even om lachen.
We gaan aan het eind van het seizoen zien of de spits die Ajax gaat kopen het wachten waard was. Tot die tijd is het leuk voor Feyenoord dat ze hun eerste optie 1 dag of 1 maand eerder hebben.

Het gaat uiteindelijk om kwaliteit maar als ik de verhalen over deze Japanner lees lijkt dat wel goed te zitten. Nu nog waarmaken.

29 juli 2023 om 20:58

Met welke spits is Ajax eigenlijk bezig? Hoor alleen de centrale verdediger maar verder geruchten over Donny vd Beek maar verder eigenlijk weinig? Je hebt nog een linksback, reserve linkerverdediger, een rechterverdediger en een rechtsback is ook geen overbodige luxe. En dan nog een spits. Aardig wat met nog een maand te gaan.

29 juli 2023 om 21:04

Vandeweek waren ze concreet voor die spits van Stuttgart.

29 juli 2023 om 21:18

Geen idee. Ik lees/hoor dat ze dichtbij het aantrekken van 2/3 spelers zijn. Ik ga er vanuit dat daar een spits tussen zit. Na de voorbereiding van Brobbey tot nu toe is dat ook geen overbodige luxe.

Het verontrustende is dat als ze al een week dichtbij zijn dat de betreffende club of speler wellicht op iets beters wacht en de zaak zomaar kan klappen. Zoals Antwerp met Stengs had.

Ik wacht in ieder geval met oordelen tot het einde van de transfermarkt en met mijn definitieve oordeel tot het einde van het seizoen.
Als je ineens een Hancko of Simons binnehaalt dan is het in mijn ogen het wachten waard.

Grote klasse hoe deze club doorpakt. Waar ze na het eerste kampioenschap zichzelf met matige aankopen weer tot een subtopper terug lieten vallen willen ze nu duidelijk definitief Ajax en PSV achterhalen. Met afstand titelfavoriet. Erg frustrerend als Ajacied maar ik kan niet anders dan er bewondering voor hebben.

29 juli 2023 om 21:16

Overmars moet snel terugkomen. Waarom kan hij in België gewoon goed werk afleveren en niet in Nederland? Goed management is een kunde. Te Kloese laat het zien, Overmars deed het, en nu moet hij snel terugkomen, anders is het niet eerlijk….

29 juli 2023 om 23:22

Omdat hij bij Ajax werknemers getraumatiseerd heeft. Lijkt me een prima reden om hem niet terug te nemen

Mooie deal, Danilo verkopen en deze jongen binnengehaald. Mocht Gimenez vertrekken in 2024 lijkt mij dit geen directe opvolger. Ligt er ook aan waar Feyenoord dan staat, nog keer CL spelen en Gimenez voor mooi bedrag weg. Dan kijk je toch in een andere vijver

29 juli 2023 om 20:44

Huh hoezo niet? Lijkt me toch wel dat hij Gimenez op zal volgen en volgens mij heeft hij het beoogde niveau wel degelijk.
Daarnaast kun je met een goede marketing miljoenen terugverdienen in de Japanse markt!

29 juli 2023 om 21:01

Goede speler hoor begrijp me niet verkeerd, maar indien Feyenoord weer CL speelt volgende seizoen zal er toch wel meer mogelijk zijn. Misschien gaat de opvolger van Slot wel met 2 spitsen spelen. Voor nu is dit een geweldige versterking

30 juli 2023 om 09:42

@scirea: als iemand met 2 spitsen wil spelen gaat ie geen opvolger van Slot worden

8/10 miljoen neerleggen voor een reserve speler die er 22 in heeft liggen en tevens international is... tijden veranderen wat heerlijk is dit. we zijn weer olifant in plaats van muis

29 juli 2023 om 20:56

Pas je PF aan haha... Als ik dit zie mis ik hem zo enorm hé... En dan zien we hem zondag in een heel ander shirt...
Soms kan't wel pijn doen een transfer

Lekker nieuws! Het is altijd maar afwachten wat er waar is en of het haalbaar is.
Ziet er goed uit voor Feyenoord dit seizoen. Een inzinking onder Slot is wel het laatste waar wie dan ook aan denkt. Fijne tijden om Feyenoorder te zijn. Is de slapende reus dan eindelijk wakker aan het worden?

Ik begin er bijna trots op te worden..
Gaat toppie tot nu toe.
Nu Ivanusec nog en de selectie is compleet.

Als dit rond komt en er wordt ook een akkoord bereikt met Dinamo Zagreb over Ivanusec ben ik dik tevreden over deze transferwindow. Een mooie mix van spelers die in wat kleinere competities uitstekend hebben gepresteerd, een speler die heeft aangetoond in de eredivisie er bovenuit te kunnen steken en een paar talentvolle Nederlandse gokje uit de KKD. Daar komt bij dat we nog niemand kwijt zijn geraakt van wie we dat hadden verwacht. Nog een maand afwachten tot de selectie definitief is, maar de voortekenen zien er goed uit.

Hahaha Feyenoord joh wat een 180 graden draai sinds Slot en Te Kloese er zitten zeg. Koester de tijden Feyenoord supporters, voor je het weet is het voorbij

29 juli 2023 om 22:31

Het is momenteel geen straf om Feyenoorder te zijn. Jij ook succes komende tijd, wie weet duurt het langer dan je lief is😉

Knap hoe Feyenoord door pakt, en door kan pakken.
Dat maakt de competitie alleen maar leuker en sterker. Zo zie je maar, dat een kampioenschap én dus de champions league (inkomen) je vleugels heeft.

29 juli 2023 om 23:12

Nog een jaar Slot helpt ook mee 😉

Er is maar 1 club die goed voorsorteert op de toekomst!

Ivanusec er deze week bij, en Feyenoord is op volle oorlogssterkte voor 2023/2024, goed bezig!

Lekker man! Feyenoord is goed bezig, alvast spits voor toekomst vastgelegd en directe vervanger voor Danilo. 2 makkelijk scorende spitsen in selectie, wat een weelde!

Ik ben onder de indruk van het handelen van Feyenoord op de transfermarkt. Ze weten belangrijke spelers aardig aan boord te houden terwijl voor de spelers die wel vertrokken zijn er een adequate vervanging aangetrokken wordt.

Ivanusec speelt zo met Zagreb, hoop niet dat ie er weer twee of die in legt, hij wordt met de week duurder anders, en slapende honden moet je lekker laten slapen.

Zeer content met het beleid dusver deze zomer. Ivanusec komt na woensdag en dan is het rond. Eventueel vertrekt Geertruida of Hancko nog, maar beiden lijken voor nog een seizoen Feyenoord te willen gaan. Wat vooral bijzonder en fijn is, is dat spelers die in de belangstelling van meerdere clubs staan voor Feyenoord kiezen. Slot-effect, in combinatie met CL? Ongekende luxe voor ons Feyenoorders in elk geval.

Dit zijn mooie berichten. Nu Uede en Ivanusec officieel binnen halen en we zijn klaar voor het aankomende seizoen.

Al denk ik dat we aan het einde van de markt nog toe gaan slaan met Isaksen!

29 juli 2023 om 22:53

Dat vermoed ik ook. Vorig jaar werd de hele tranferwindow periode benut door TK. Eerder gaat hij niet op vakantie

Feijenoord is knap bezig! Ben benieuwd of ze kunnen gaan stunten in de CL en weer kampioen worden in de eredivisie.

Leuk voor Feyenoord maar dat hij kon kiezen tussen die clubs zoals Sevilla, daar geloof ik juist geen fluit van

Definitief akkoord met Cercle inmiddels ook bereikt. Alleen nog medische keuring

Ook binnen lekker! Lijkt er allemaal goed uit te zien voor komend seizoen. Wat zou het toch mooi zijn als we weer mee zouden kunnen doen voor de titel

Wie weet gaat Feyenoord nu weer een periode tegemoet zoals de roemruchte jaren 61 t/m 74? Structureel meerdere jaren het kampioenschap binnenslepen en bijbehorende CL voetbal? De slapende reus lijkt nu eindelijk ontwaakt te zijn. Arnesen heeft het zetje gegeven door samen met alle geledingen binnen de club en het inzetten van een Amerikaans bureau een voetbalvisie ontwikkelen waardoor u12 dezelfde speelstijl en type spelers heeft als het eerste elftal. De scouting eindelijk op orde is en andere randzaken. De Kuip blijft wel een hoofdpijndossier. Hopelijk kan Feyenoord bvo snel het stadion in eigenbeheer krijgen om zo deze te moderniseren.

30 juli 2023 om 10:19

Als ze dit seizoen weer kampioen worden gaat dat wel gebeuren. Nu is het afgelopen kampioenschap vooralsnog een incident, zoals dat al decennia lang af en toe zo was. Verschil is wel dat er nu echt beleid wordt gevoerd, waar dat heel lang wel anders was. Als ze verstandig blijven omgaan met de miljoenen die mogelijk gaan komen, heb ik goede hoop. Maar even beide benen op de grond. Alleen Ueda lijkt tot nu toe een topaankoop. Ivanusec is er nog niet en van Stengs moeten we maar afwachten wat hij laat zien.

Goals zijn veel waard. Deze jongen loopt in zijn 4 seizoenen als prof 1 op 2. 146 wedstrijden 70 goals. Hij heeft tot nu toe bewezen om goals te kunnen maken.

3 seizoenen bij een subtopploeg in de J-League. Daarna maakt hij de stap naar Europa. Naar een middenmoter in Belgie. Daar laat hij het afgelopen jaar zien ook op een hoger niveau goals te kunnen maken. 42 wedstrijden 23 goals. Vaak hebben Japanners heimwee, en kunnen ze soms niet aarden in Europa. Hij heeft zich moeiteloos aangepast.

Als je zijn goals gaat kijken zijn het echte spitsengoals. Hij is wendbaar, zeer doelgericht en snel. Ook is hij groter dan je zou verwachten. 1.82m. Was veruit de beste en meest waardevolle speler van Cercle. Zijn voor zijn komst nooit zo hoog geëindigd in de competitie. Dank zij hem 8e geworden en voor het eerst meegedaan om Europa League playoff spot. Daarom dat de club hem ook absoluut niet kwijt wou. Vandaar ook de prijs.

Hopelijk kan hij het ook op het niveau wat Feyenoord nastreeft laten zien. Als vervanger van Danilo doe je gewoon goede zaken.

30 juli 2023 om 03:08

Ik heb inmiddels wat filmpjes gezien en natuurlijk zie ik niet de gehele context, maar ik ben toch best onder de indruk. Hij heeft een snel gedekt schot die ook redelijk accuraat kan zijn (91 schoten, waarvan 46 op doel, hieruit 22 goals). Ik ben benieuwd hoe hij deze kwaliteit bij Feyenoord verder kan ontwikkelen in een team wat voor het leeuwendeel op de helft van de tegenstander zal spelen.

Het nieuwe normaal, Feyenoord heeft de selectie op orde voor de 1e competitie wedstrijd ✅

Ik gun het Feyenoord zeker, maar is het niet een gok? Deze jongen heeft pas een Europees jaar erop zitten (waarin hij goed presteerde). En om er dan 10 miljoen voor te betalen, ik zou daar onrustig van worden.

30 juli 2023 om 07:52

Het is altijd een gok, maar voor een spits die zich langer heeft laten zien in Europa betaal je tegenwoordig het dubbele. Dit zijn verantwoorde investeringen, met de CL-inkomsten en vooral het kapitaal dat nu nog op het vele staat. Dat is het grote verschil met de periode na het kampioenschap in 2017: met Geertruida, Hancko, Gimenez , Paixao, Wieffer en Hartman staat er nu veel meer transferwaarde op het veld.

Hier koop je echt super mooi in. Danilo gratis binnen en voor 6 mail weg, heeft het geweldig gedaan maar denk dat we nu een completere spits binnen halen. Heeft de lengte mee, is ondanks die lengte atletisch en beweeglijk en zeer explosief. Stel Santi raakt geblesseerd.. hij zal klaar gestoomd worden voor ook komend seizoen om Santi te gaan vervangen want die zal dan echt niet meer te houden gaan zijn vrees ik..

Santiago gat weg !! Zijn veel spitsen blijkbaar weet men iets

En daar gaan de complimenten weer , topspeler , wordt met winst verkocht enz enz. Als dit echt zo’n goede speler is gaat hij niet voor 10 miljoen naar Feyenoord maar haalt een City , PSG, Man United of een andere Engelse club hem wel want voor hen is dat kleingeld. Zal best een goede spits zijn maar echt geen wereld klasse zoals sommige hier denken.

30 juli 2023 om 10:23

Hahahaha categorie lezen wat je wil lezen, dit.

30 juli 2023 om 10:25

Wie denkt dat dan? Volgens mij is iedereen gewoon blij dat we er een spits bij hebben Di zeker aan het Eredivisie niveau voldoet en daarnaast Europees mee kan. Niemand zegt dat Ueda de Gouden Bal gaat winnen hoor. Santi is ook opgepikt voor een schijntje en speelt straks misschien bij een club van het kaliber Tottenham. Dat is het mooie van voetbal, de bal is rond.

Dit zou voor die prijs toch ook een goede aankoop voor Ajax zijn? Wacht even, die zijn bijna failliet, dus kunnen ze spelers in die prijsklasse niet meer halen;-)). On: Feijenoord doet uitstekende zaken in deze transferzomer. Zo ga je de voorsprong op de concurrentie uitbreiden. Met minimale middelen maximale resultaten!

Portugese sport media melden massaal dat de transfer naar feyenoord niet door zal gaan. Betreffende speler heeft feyenoord in de wacht gezet om naar Sporting Lissabon te gaan.

Portugese sport media melden massaal dat de transfer naar feyenoord niet zal doorgaan. Dit op verzoek van hem hij wil wachten op Sporting Lissabon.

Even uitzoomen: In 3 jaar van een uitgeputte Jorgensen en 'talent' Bozenik, via gehuurde Dessers en harde werker Linssen, naar ruwe diament Gimenez en frivole Danilo, om dit seizoen in te gaan met de ontwikkelde Giminez en deze Ueda. Ongelovelijke ontwikkeling. Hoop vooral dat Feyenoord duurzaam bezig blijft, maar bij Ajax zien we hoe snel zaken kunnen ontsporen...

Voor een reserve spits......

kan ie mooi zijn opwachting maken in de eerste 3 potten van de CL, aangezien Santi geschorst is

Waar is Feijenoord-Bernfica te zien om 4 uur?

Veel te veel geld lijkt me.
Men kijkt teveel naar gespeelde wedstrijd i.p.v. minuten

Statistiek Ueda:
3211 minuten / 22 goals, 2 assists
1 goals/assist per 134 minuten

Statistiek Danilo
1329 minuten / 10 goals, 3 assist
1 goal/assist per 102 minuten

Laatstgenoemde is jonger en wordt voor forst minder verkocht dan wat je nu aan Cercle moet betalen.
Ik vind het nogal een verschil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren