Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Eindhoven schakelt De Graafschap na vermakelijke openingsfase uit in play-offs

Laatste update:

FC Eindhoven heeft De Graafschap vrijdagavond uitgeschakeld in de Keuken Kampioen Divisie Play-offs. De ploeg van trainer Rob Penders versloeg De Graafschap na een vermakelijke openingsfase met 3-1. Het was na de 1-1 in de heenwedstrijd in Doetinchem voldoende om de halve finale te bereiken. Hierin neemt FC Eindhoven het op tegen ADO Den Haag of NAC Breda.

Jan Vreeman voerde bij De Graafschap ten opzichte van het heenduel twee wijzigingen door in zijn basiselftal. Philp Brittijn en Roland Baas maakten plaats voor Johnatan Opoku en Jasper van Heertum, terwijl Justin Ogenia aan de kant van FC Eindhoven de geblesseerde Jasper Dahlhaus als linkerwingback verving. Ogenia stond bijna anderhalf jaar aan de kant vanwege een kruisbandblessure. De verdediger maakte begin dit kalenderjaar zijn langverwachte rentree bij de Eindhovenaren en uitgerekend hij wist de ban in het Jan Louwers Stadion al vroeg te breken. De back rukte op over de linkerflank en krulde vervolgens fraai met zijn rechterbeen van afstand binnen: 1-0.

Lang kon de thuisploeg echter niet van de voorsprong genieten, want in een vermakelijke openingsfase kwamen de Superboeren al snel langszij. Na een vlotlopende aanval legde Opoku de bal in het zestienmetergebied terug op Mees Kaandorp, die met een geplaatst schot de bovenhoek vond: 1-1. Voor beide ploegen gold dat de eerste serieuze kans direct raak was en FC Eindhoven toonden zich in de eerste 25 minuten nogmaals uiterst efficiënt. Eerst kon Charles-Andreas Brym volledig vrij binnenschuiven na een voorzet op maat van Collin Seedorf, waarna Joey Sleegers de marge luttele minuten verder uit wist te breiden. De buitenspeler verraste de volledige verdediger van De Graafschap met een versnelling en schoof de bal hierna simpel langs Hidde Jurjus: 3-1.

Lang leek De Graafschap niet nodig te hebben om de rug te rechten. Giovanni Korte kreeg luttele minuten na de 3-1 van Sleegers namelijk de uitgelezen kans om de aansluitingstreffer op het scorebord te zetten. De aanvaller stuitte echter op Nigel Bertrams, die zag hoe Matthias Verreth vervolgens de bal van de lijn wist te redden. Vreeman hoopte in het tweede bedrijf met Danzell Gravenberch en Elmo Lieftink zijn ploeg een nieuwe impuls te geven, maar FC Eindhoven oogde na rust verdedigend een stuk stabieler. Camiel Neghli liet in de slotfase van dichtbij na om De Graafschap terug in de wedstrijd te brengen, terwijl Sleegers aan de overkant één-op-één met Jurjus vergat het duel helemaal in het slot te gooien.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit Eindhoven gaat promoveren. Wat zou dat geweldig zijn! Een Eindhovense derby

13 mei 2022 om 22:08

We speelde vorig jaar uit bij Eindhoven voor de beker en als ik eraan terug denk krijg ik weer spontaan hoofdpijn van toeter Jan 😂 dus ik hoop toch dat Ado terug komt naar de eredivisie.

13 mei 2022 om 22:14

@fcu_030 Laat toeter Jan met rust, geweldige gozer is het. Gewoon naar de stadion komen en dan heb je er geen/minder last van🤣.

13 mei 2022 om 22:15

@Cas Meijl van, Mooiste club van Eindhoven😛, zal dan eindelijk weer op het hoogste niveau spelen. Zal wel lastig worden in die wedstrijden aangezien we het al aardig lastig hebben met Jong PSV.

13 mei 2022 om 22:20

Eens, ik denk ook dat PSV de CL groepsfase gaat halen dit jaar! (Knipoog)

On: gewoon een goede prestatie van FC Eindhoven. Heb de wedstrijd niet kunnen kijken maar ik begrijp vanuit de reacties dat het een verdiend is. Succes de volgende ronde!

13 mei 2022 om 22:21

@fceindhoven030 Haha dat dan weer net niet. Desalniettemin zou het prachtig zijn als ze promoveren. Met een paar aankopen zie ik ze best handhaven in de eredivisie.

13 mei 2022 om 22:23

@PSV_Everton Bedankt! Het was zeker een verdiende overwinning en het zal aardig lastig worden tegen ADO, maar ik hoop op het beste.

13 mei 2022 om 22:29

@Cas Meijl van Zou inderdaad prachtig zijn, maar denk dat als we promoveren er niet echt aankopen zullen plaatsvinden. Financieel heeft FC Eindhoven het gewoon niet breed. We hebben dit jaar echt ver boven verwachting gepresteerd en ik denk dan ook dat er een paar spelers zullen gaan vertrekken, waaronder Valentino.

13 mei 2022 om 22:42

Is het niet zo dat vanaf het seizoen 2024/2025 Nederland een extra ticket krijgt? In verband met het aantal deelnemende teams dat van 32 naar 36? Zou mooi voor PSV zijn!

14 mei 2022 om 00:26

Ik denk als je eredivisie gaat spelen er juist een hoop blijven!

14 mei 2022 om 07:54

Zou wat zijn, naast de enige stadsderby de afgelopen seizoenen, Feyenoord-Sparta, dat er een tweede kom, namelijk in Eindhoven. Kan mij als puber nog herinneren dat ze degradeerden uit de eredivisie, volgens mij met wijlen Bert Jacobs als trainer. Was dat in 1975?

14 mei 2022 om 10:52

"kan mij als puber nog herinneren dat ze degradeerden uit de eredivisie, volgens mij met wijlen Bert Jacobs als trainer. Was dat in 1975?"

Eindhoven is in 1977 gedegradeerd met Rinus Gosens als trainer. Bert Jacobs is nooit trainer geweest van Eindhoven.

14 mei 2022 om 12:57

Inderdaad, Rinus Goosens. Jacobs zat toen bij Vitesse.

Doodzonde dat de Graafschap het niet kon ombuigen. Zie Eindhoven het overigens ook niet redden om uiteindelijk in de ED terecht te komen. Missen kwaliteit.

13 mei 2022 om 22:03

Ja, de overige clubs stromen over van kwaliteit.. Eindhoven is erg vlakbij en heeft terecht De Graafschap uitgeschakeld.

13 mei 2022 om 22:14

Ze staan derde. Als ze niet van Jong PSV verloren hadden door bevliegingen van Bakayoko hadden ze makkelijk over Volendam kunnen gaan. Ze hebben ADO al eens alle hoeken van het veld laten zien. Denk alleen dat ze minder de favoriet zijn tegen de nummer 16 van de Eredivisie en dat ze het dan niet redden.

13 mei 2022 om 22:19

Wees gerust, die zal niet in de finale staan.

13 mei 2022 om 22:25

Ze staan derde, maar in 'eigenlijke' punten had ADO Den Haag derde gestaan, en sterker nog, was Brood niet ontslagen hadden ze naar mijn vermoeden Volendam wel achterhaald. Hoe dan ook, ik zal niet praten in maren en alsen zoals jij, maar je leugen over Eindhoven die ADO alle hoeken van het veld heeft laten zien valt wel mee. Thuis won ADO met 4-2 overtuigend en uit was Eindhoven de betere maar bleef het bij 1-1.

Los daarvan kijk ik uit naar een eerlijke strijd en had ik zelf meer gehoopt op de Graafschap omdat ik dat in alles een mooiere en grotere en meer passende club voor de Eredivisie vind, echter blijkt FC Eindhoven uit het niets ook een zeer grote fan schare te hebben.

13 mei 2022 om 22:48

Als mijn oma een lul had gehad was het mijn opa geweest. Als, als, als. ADO begon goed, maar heeft gewoon een periode gekend van veel puntverlies. FC Eindhoven heeft daarvan geprofiteerd en zijn terecht 3e geëindigd. FC Eindhoven naar de Eredivisie zou toch tof zijn? Is een keer wat anders dan de eindeloze promoties en degradatie's van NAC, PEC, FC Emmen, De Graafschap etc. FC Volendam was daarom ook mooi om te zien.

14 mei 2022 om 00:04

Tja, zo verspeelt elke ploeg weleens punten in een seizoen. Zelfs door wedstrijden die ze al dan niet dik hadden moeten winnen. Ik heb Volendam dit seizoen meerdere keren punten zien verspelen terwijl ze de bovenliggende partij waren. In dat opzicht heb je 34 wedstrijden en aan het einde van de lijn gaan de beste ploegen het eerst over de finish.

14 mei 2022 om 00:17

Grappig dat je NAC, PEC en Emmen noemt. Zijn nou net clubs die in de regel niet zo vaak zijn gepromoveerd. Zo heel gewoon is het niet voor die clubs om eredivisie te spelen. NAC is misschien een uitzondering hierop omdat deze club voorheen altijd wel in eredivisie speelde. Emmen is een paar seizoenen geleden pas voor het eerst in zijn bestaan gepromoveerd en PEC heeft er net 10 seizoenen eredivisie opzitten.

14 mei 2022 om 00:39

Ik noemde ook gewoon maar een aantal clubs op, maar je begrijpt wat ik bedoel. Daar gaat het uiteindelijk om.

Klasse Eindhoven. Zou het prachtig vinden om hun in de Eredivisie te zien.

Helaas geen promotie, maar op basis van dit seizoen verdienen we helemaal niets.
Opschonen die selectie en volgend seizoen knallen.
Ik had zoveel meer verwacht van dit seizoen...

13 mei 2022 om 22:07

Het is ook zo ongelooflijk zuur dat de Graafschap vorig seizoen het helemaal weggaf aan het einde en hoe ze het seizoen ervoor flink zijn aangenaaid door de hele corona-problematiek. Naar mijn idee een absolute aanwinst voor de eredivisie, in welke staat dan ook, puur door de prachtige clubcultuur. Hopelijk volgend jaar!

13 mei 2022 om 22:16

Ik vind dat de graafschap er niet in hoort. Heb liever Ado.

13 mei 2022 om 22:26

Niet op basis van dit seizoen, maar wie weet wat er was gebeurt als ze twee jaar geleden wel waren gepromoveerd. Hoe dan ook, ik heb ook het aller aller liefst ADO Den Haag, dus in die zin ben ik blij met Eindhoven, wat toch een club is die je naar mijn idee makkelijk kan pakken. Echter eerst nog morgen NAC zien te overleven, we zijn er nog lang niet.

14 mei 2022 om 00:08

Mua, als het op clubcultuur aankomt, hebben NAC en ADO minimaal drie streepjes voor. Als je kijkt naar de historie, spelen ze zelfs door de tijd heen vaker op het tweede niveau dan op het eerste. Dan kun je niet spreken van een aanwinst voor de Eredivisie. Ik zie clubs als NAC, ADO en Roda maar wat graag terugkeren op het hoogste niveau.

14 mei 2022 om 00:27

De Graafschap is inderdaad een typische pendelclub door de historie heen maar naar mijn inziens wel een club met een zeer heldere identiteit en een club die een competitie van veel kleur voorziet, wat ik persoonlijk vrijwel in zijn geheel mis bij een FC Eindhoven. Mijn voorkeur ligt ook bij ADO maar uit dit tweeluik in het bijzonder leek mij De Graafschap toch wel de betere kandidaat, ondanks dat het hen er sportief duidelijk minder afgaat dan FC Eindhoven.

14 mei 2022 om 02:16

“Verdienen we” helemaal niets? Je hebt een profielfoto van twee clubs die totaal niets met deze wedstrijd te maken heeft. Heb je zo overal je cluppies zitten en noem je dat dan ook nog “we”?

Ben zo trots op mijn team. Geweldige avond. Valentino vond ik sterk spelen en die kan echt wel een stap hoger, maar hopelijk blijft ie met ons in de Eredivisie want wij gaan gewoon promoveren dit jaar, ik voel het!

Mooie club hoor, de Graafschap! Maar op basis van wat ze dit seizoen hebben laten zien hebben ze naar mijn mening ook echt geen recht op promotie. Volgend jaar beter.

14 mei 2022 om 00:00

Ze hebben dit jaar echt wel goede wedstrijden gespeeld alleen geen scorend vermogen. Waren bijvoorbeeld 2x beurt dan Volendam maar beide wedstrijden onterecht verloren.

Ben toch wel verbaast. Knap van Eindhoven dat ze deze wedstrijd hebben gewonnen en waar mijn hoop maar ook mijn geloof echt bij de Graafschap lag, hebben ze het helaas uit handen gegeven. Mochten we met ADO NAC kunnen uitschakelen, dan hoop ik dat we ook opgewassen zijn tegen dit geschut uit Eindhoven, uit die ploeg ben ik in het bijzonder gecharmeerd van Valentino Vermeulen, wat een bikkel en wat een naam!

Eindhoven is dan net weer geen team dat ik in de Eredivisie hoef te zien, een team zonder uitstraling. Laat dan maar lekker een Eredivisieploeg er in blijven.

13 mei 2022 om 22:21

Daar hebben meerdere ploegen last van..

13 mei 2022 om 22:22

Wat maakt het dat ze geen uitstraling hebben? Omdat ze de tweede club van de vijfde grootste stad van Nederland zijn?

13 mei 2022 om 22:28

Omdat het totaal niet leeft. Voetbal is ook passie en clubliefde, dat heeft fc eindhoven bij lange na niet zoals andere kkd clubs.

13 mei 2022 om 22:54

Tja, dus wat maakt het uit dan? Als andere KKD clubs dat ook niet hebben? Dat maakt verder toch geen verschil?

13 mei 2022 om 22:55

Ik weet donders weinig van FC Eindhoven, maar ik kwam als Drent omdat ik niet heel ver weg woonde wel is bij FC Emmen toen ze vaste Jupiler League klant waren, en toen leefde de club echt totaal niet in Emmen. Kwam amper iemand. Nu is dat heel anders en heeft (voornamelijk) de promotie in 2018 dat totaal veranderd en vinden veel mensen Emmen een sympathieke club. Zou dat bij FC Eindhoven ook niet kunnen?

13 mei 2022 om 23:01

Clubs als ADO Den Haag, De Graafschap, NAC Breda, Roda JC zijn juist clubs die eruit springen betreft een clubcultuur, een trouwe schare fans, een karakteristieke identiteit. Echter hebben, de een meer als de ander, ze het bestuurlijk vaak wat minder goed op een rijtje en hebben ze ook sportief niet per se uitgeblonken dit seizoen.

Zolang ADO, mijn club, niet promoveert ben ik blij dat er zulke prachtige clubs in dezelfde competitie zitten, naar mijn idee is de KKD zelden gevuld met zoveel prachtclubs, wat dan helaas wel weer veel zegt over de huidige clubs in de eredivisie.

14 mei 2022 om 00:00

Youri Dat noem je dus gloryhunters

14 mei 2022 om 00:06

Wat is dat nu weer voor onzin! Eindhoven heeft natuurlijk minder supporters dan de grotere clubs, maar dat wil toch niet zeggen dat die weinige supporters geen passie en clubliefde hebben?
Sowieso is het altijd een onzin verhaal over dat de grootste clubs moeten promoveren!
Ik hoop dat Eindhoven het red! En volgend seizoen Helmond, Telstar en Dordrecht!

14 mei 2022 om 04:11

Fc eindhoven heeft veel sluimerende fans. Die komen als het goed gaat en veel psv fans hebben een warm hart voor fce (die hard fce fans hebben dat vaak niet andersom). Ben benieuwd hoeveel mensen een seizoenskaart willen als ze promoveren.

14 mei 2022 om 10:22

Ik woon zelf in de omgeving van Eindhoven en heb er zelfs over nagedacht om er een te nemen als ze promoveren puur als liefhebber van t spelletje.

14 mei 2022 om 10:31

Het zegt meer over die prachtclubs die jij noemt. Dat die in de KKD zitten. Bij al die clubs is bestuurlijk wat fout gegaan de afgelopen jaren. En bij jouw club heel veel.

14 mei 2022 om 00:10

Eindhoven is weer een keer iets nieuws. Dat is altijd wel interessant. Verder gaat mijn voorkeur overigens uit naar ADO, NAC en Roda. Dat zijn eigenlijk gewoon clubs die in de Eredivisie horen, maar door bestuurlijke blunders op het tweede niveau acteren. Eeuwig zonde!

14 mei 2022 om 00:27

Dus staan ze waar ze horen te staan. In de KKD dus. Een club fatsoenlijk besturen hoort ook bij een eredivisie club. Neem nou NAC en ADO altijd bestuurlijke wanorde en onrust. Niet bepaald een goede basis om sportief te presteren.

14 mei 2022 om 00:41

Ik doel dan ook niet op de resultaten. Het is meer m'n eigen subjectieve mening, gebaseerd op andere factoren.

14 mei 2022 om 04:15

Ik snap wat je bedoelt maar het is toch ook mooi voor clubs als fce dat ze een keer promoveren? Ik heb ook niets met bepaalde clubs die nu in de eredivisie spelen maar die afwisseling is juist leuk. Niet telkens de zelfde stadions

Enerzijds zou het een stunt zijn als FC eindhoven promoveert. Anderzijds is het stadion echt een schande voor de eredivisie.

14 mei 2022 om 04:16

Waarom een schande? Terecht in de top van de eerste divisie dit seizoen. Vandaag terecht door. Als ze promoveren hebben ze het verdiend.

15 mei 2022 om 00:25

Je wilt streven naar een topcompetitie. Het complex van FC Eindhoven lijkt bijna op die van een tweede klasser. Europa zal dan helemaal van een micky mouse competitie spreken. Alleen al het hebben van een kunstgrasveld zou al verboden moeten zijn.

Heerlijk avondje in het Jan Louwers Stadion! Hing een prachtige sfeer en ook credits naar de de Graafschap aanhang. 90 minuten hen ploeg gesteund. Op naar de 2e ronde! Forza FCE!

Weet nog wel van het vliegtuigje boven Twente,… nooit meer naar Twente,…wat dat betreft houden ze woord,…ze verdienen het ook niet dit seizoen als je met een mazzel de play off in gaat, vindt het qua supporters een eredivisie waardige club,…succes volgend seizoen, julliezijn altijd welkom in Twente

14 mei 2022 om 11:51

Het blijft pijn doen he. Heb je er al aan gedacht om naar professionele hulp te gaan ? Ik snap niet dat mensen zo lang een wrok van zulk soort dingen kunnen hebben.

13 mei 2022 om 22:28

Op basis van de eerder gespeelde wedstrijden heeft ADO thuis met 4-2 gewonnen en uit 1-1 gespeeld tegen Eindhoven. NAC heeft thuis 1-1 gespeeld en uit met 2-0 verloren van Eindhoven.
Mochten ze, wat ik hoop, ADO treffen dan hangt het alles af van wie er tegen die tijd geblesseerd is, aangezien ADO zonder Kishna en zonder Verheydt toch wel een niveautje lager is.

Lekker Eindhoven! Op naar Breda of Den Haag. Makkie!

kan er niet gewoon een eis worden ingesteld dat gepromoveerde clubs natuurgras moeten hebben? Kunstgras wordt helemaal niemand vrolijk van.

13 mei 2022 om 22:46

Dan zouden in de eerste plaats zowel Emmen als Volendam niet mogen promoveren. Lijkt mij een prachtige uitkomst voor iedereen, gezien ADO dan eerste staat op basis van 'natuurgras'.

Gezien het seizoen heeft de Graafschap niet eens de play-offs verdiend, laat staan promotie.

Vreman begon goed als interim, maar laatste weken kreeg ik ook in hem minder vertrouwen. Waar hij begon met veel jeugd en jongens die ervoor willen gaan, lijken zijn opstellingen met de week meer op die van Robbemond. Achteraf had je die dan beter kunnen laten staan.

Voordeel is dat we nu daadwerkelijk verlost zijn van Opoku, zijn contract wordt niet verlengd. Hopelijk die van van der Pavert ook niet. Hofstede voormalig TD, verantwoordelijke van dit matige elftal is al weg. Hopelijk vertrekken Kaandorp, Korte, Baas etc. ook en wordt optie om Hendriks nog een seizoen te huren niet gelicht. Zij voegen niks toe.

Buttner is al binnen, dat vind ik een goede toevoeging, Siem de Jong wordt ook genoemd. Ik heb hem de laatste jaren te weinig zien spelen om over hem te kunnen oordelen. Qua naam en ervaring wel interessant. Er komt een goede lichting eigen jeugd aan. Voor hen is het het beste om nog een jaar KKD te spelen, daar kunnen zij zich ontwikkelen. In de Eredivisie zullen zij vooralsnog verzuipen. Zijn jongens waarmee je aanvallend en attractief kunt voetballen en met ervaren jongens er tussen kan het zomaar wat worden volgend seizoen.

Verder dikke vette pluim voor de supporters van de Graafschap. Ondanks ontzettend matig seizoen nadat je 2 keer promotie nipt bent misgelopen (om verschillende redenen) toch de club onvoorwaardelijk blijven steunen en geen trammelant veroorzaakt. Dat heb ik nog nooit bij een andere club gezien.

Fc Eindhoven gefeliciteerd met terechte overwinning, succes in de verdere play-offs, al ligt mijn voorkeur nu bij NAC. Mede vanwege de band die de Graafschap met NAC heeft, maar ook omdat zij als club en supporters oorspronkelijk in de Eredivisie hoort.

13 mei 2022 om 23:49

Denk je echt dat Siem iedere dag naar Doetinchem rijdt om vrijdags voor lege tribunes te spelen? Broodje aap verhaal...

14 mei 2022 om 00:01

@voetbalfreak In Doetinchem krijgt hij allesbehalve lege tribunes te zien. Juist in Doetinchem hoor je de gehele wedstrijd lang, al staat de Graafschap achter, de supporters zingen voor hun club. Dus "lege tribunes" is echt grote onzin.

14 mei 2022 om 00:14

Waar moet hij dan naartoe? Hij is 33 jaar, komt uit de opleiding, heeft bij Heerenveen totaal niets boeiends gedaan en z'n contract loopt af. Die heeft niet meer zoveel te kiezen.

14 mei 2022 om 07:10

Geen idee of zijn ouders er nog wonen, maar Siem de Jong is letterlijk naast het stadion opgegroeid, maar dan ook echt letterlijk. Hij komt er uit de opleiding, is ook nog geregeld in Doetinchem te vinden en heel veel meer keuze heeft hij ook niet als hij nog door wil gaan denk ik.

14 mei 2022 om 00:05

Siem de Jong zet ik ook m'n vraagtekens bij, helemaal omdat we inprincipe Neghli en Haen (haen blijf ik te weinig hebben vinden voor een spits, is echt een 10 in mijn ogen) hebben voor 10. Dan zou Siem echt puur als spits moeten worden gehaald

En voor de rest totaal met je eens. Ik moet trouwens wel zeggen, die Onal heb ik nog niet veel zien spelen, maar wat een geweldige techniek heeft die jongen zeg, hopelijk word hij volgend seizoen onder Poldervaart basisspeler op rechts, voegt echt meer toe dan Opoku, Kaandorp en Korte bij elkaar.

14 mei 2022 om 07:14

Wellicht dat hij nog van toevoeging is als zogenaamde mentor, maar daar moet hij zelf maar net zin in hebben. Zal ook niet goedkoop zijn voor de Graafschap begrippen. Als hij maar niet de ontwikkeling van de jeugd in de weg staat. Anders krijg je taferelen zoals onder Robbemond. Haen vind ik ook geen diepe spits (in 4-3-3 formatie). Dan eerder op '10' of hangend op links. Onal verrast vriend en vijand, is ook Turks jeugdinternational, maar betwijfel of hij al echt geschikt is voor de basis. Hij wil wel en heeft zeker de potentie, maar je ziet ook nog echt de jeugdigheid bij hem, kan nog niet constant op hoog niveau presteren. Maar hij kan op z'n minst de plek op de bank van bijvoorbeeld Verbeek warm houden en dan geregeld invallen.

14 mei 2022 om 00:35

Hoezo vind je Butner een goede toevoeging? Heeft toch ook overal gefaald en presteert al jaren ondermaats. Sowieso heb je niet zoveel aan die geariveerde spelers die op een niveautje lager willen gaan afbouwen. Je zou toch zeggen dat de graafschap hier wel van geleerd heeft. Je hebt meer aan gretige spelers in de KKD. Spelers die willen strijden voor elke meter

14 mei 2022 om 07:17

Overal gefaald vind ik wat overdreven. Zeker bij Vitesse was hij erg goed. Uiteraard was uiteraard een stap te hoog en is hij wellicht te lang gebleven. Voor de jeugd dat er aan komt bij de Graafschap is hij met zijn ervaring al van toevoeging denk ik. Van wat ik gezien heb ik RKC dit seizoen vind ik het ook niet tegenvallen. Bij de Graafschap zal hij meer aan aanvallen toekomen en dat zal voor hem ook fijner zijn hoop ik. Ik vind hem nog gretig en hij heeft als Doetinchemmer nog nooit voor de Graafschap gespeeld. Zijn familie is groot en bekend in de streek dus zal ook getergd zijn om zich te laten zien.

Eindhoven …. Alsjeblieft … dat stadion, dat kunstgras, de supporters…. Laten we hopen dat ze niet promoveren. Niemand zit hier toch op te wachten?

14 mei 2022 om 00:08

Jawel hoor!
Wat wil jij dan?

14 mei 2022 om 00:26

eens, helemaal niemand.

Gezien het gespeelde seizoen, terecht. Niet wat ik had gehoopt, de Graafschap als altijd een aanwinst voor de ED, ongeacht de vorm

Waarom heeft Eindhoven hier zoveel de gunfactor? Vraag ik me oprecht af? Een club als Den Haag, Nac, Willem II, Pec, Roda, De Graafschap, Sparta heeft een echte achterban. Eindhoven is net als Excelsior die club achter de grote van de stad met weinig achterban. Mocht er morgen niks fouts gaan verwacht ik gewoon van Den Haag dat ze ook Eindhoven pakken. Eerst Dinsdag meteen erop knallen en in de uitwedstrijd een dode wedstrijd spelen. Ik heb er ontzettend veel vertrouwen in dat we in ieder geval de finale gaan spelen!!

14 mei 2022 om 04:24

Waarom heedt ado een gunfactor bij sommige? Met die bestuurlijke wanorde, reputatie achterban wil men die toch ook niet in de eredivise kan men zeggen. Ik snap ook niet dat sommige clubs een gun factor hebben maar dat is toc normaal dat iesereen het anders ziet?

14 mei 2022 om 07:09

Een kleine club die een keer sportief succes boekt. Dat is ook iets waar een voetbalhart iets sneller van kan gaan kloppen. Dat ze na een jaartje weer uit de eredivisie duikelen is toch allemaal prima verder.

Eindhovuh, Eindhovuh!!!!

Goed gestreden van fc eindhoven

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren