Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nieuwe kaskraker lijkt aanstaande voor Feyenoord: PL-club aast op Giménez

Laatste update:

West Ham United is bij de zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen bij Santiago Giménez, zo verzekert 1908.nl. De Londenaren lieten Gianluca Scamacca deze zomer naar Atalanta verhuizen en dreigen ook Michail Antonio kwijt te raken. Giménez wordt gezien als serieuze optie om het spitsenbestand weer op orde te krijgen, al zijn the Hammers nog niet concreet geworden.

Wel is er al contact gelegd met Feyenoord én het management van Giménez. De Rotterdammers staan echter stevig in de schoenen, daar de club onlangs het contract van de Mexicaan wist open te breken en te verlengen. Giménez ligt daardoor nog tot medio 2027 vast in De Kuip. Transfermarkt schat de waarde van de spits momenteel op 25 miljoen euro, maar verwacht wordt dat Feyenoord hoger inzet.

In Portugal, waar Giménez nog altijd op het lijstje prijkt van Benfica, gaat men uit van een minimale vraagprijs van 50 miljoen euro voor Giménez. De Rotterdammers hopen de smaakmaker nog één seizoen te behouden, maar weten ook dat een vertrek van de doelpuntenmaker onvermijdelijk is. Bij Benfica wordt Giménez gezien als opvolger van Gonçalo Ramos, die deze zomer de gang maakte naar Paris Saint-Germain.

Giménez kan bij West Ham United met Edson Álvarez een gewaardeerde landgenoot treffen. De middenvelder kwam onlangs voor 38 miljoen euro over van Ajax en speelt bij de nationale ploeg van Mexico samen met de Feyenoorder. Eerder was er vanuit de Premier League al voorzichtige interesse van Tottenham Hotspur voor Giménez. De Noord-Londenaren zouden al contact hebben gehad met zijn entourage, maar concreet werd dat tot dusver nog niet.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is (nog) geen 50 waard, maar voor daaronder moet je hem echt niet laten gaan.

15 augustus 2023 om 08:20

Gewoon Anthony achtige prijs vragen. Al krijg je het er niet voor, dan kom je in ieder geval hoog uit.

15 augustus 2023 om 08:24

Precies dat. Je hoeft alleen maar te kijken wat de gek er voor over heeft. Want is het bedrag dat geboden wordt niet gek genoeg, houd je hem gewoon lekker in de Kuip.

15 augustus 2023 om 08:50

50 Miljoen is wel veel geld voor een spits die niet de eerste spits is van Mexico en nog nauwelijks wat heeft laten zien in Europa. Ook spelen er andere zaken mee, bij Ajax is al bekend dat het een springplank is, gaat Feyenoord nu moeilijk doen dan belemmerd dat misschien ook spelers in de toekomst om de stap naar Feyenoord te maken. Ik ga altijd goed op Feyenoord supporters, vind het misschien wel de meest onrealistische fans qua clubliefde van spelers. Voor een speler is het namelijk gewoon balen als zo een transfer van Geertruida en deze van Giminez niet door zouden gaan. Ook willen de spelers van Feyenoord net als de spelers van Ajax de stap naar de Europese top zo snel mogelijk maken, maakt niet uit waar je geboren bent, die clubliefde bestaat onder spelers (bijna) niet meer. Tevens begint er een soort PSV complex te ontstaan richting Ajax qua transfers. Zo moet je helemaal niet kijken, je moet het zo zien, je transfers gaan langzaam omhoog, van 10 naar 20 miljoen en dit seizoen naar 30-40 en misschien 50 miljoen, dat betekend dat je volgend seizoen als je Europees presteert 70 miljoen kan vragen voor spelers uit je selectie.

15 augustus 2023 om 09:01

Idd suc6,
Als ze komen informeren , dan gewoon aangeven dat je rond de 90mln wilt hebben.
Dan beginnen ze met een openingsbod van 45-50mln, en kok je uiteindelijk uit op 60-65mln + bonussen. Een club als Westham betaald dat wel, bovendien hebben ze straks 200mln+ aan transferinkomsten, dus je mag wat hoger in de boom zitten.
West Ham lijkt daarnaast ook best wanhopig, daar ze het vorig seizoen niet goed deden en dit seizoen slecht zijn begonnen.

Met Ueda hebben we al een vervanger binnen, dus voor dat geld zou ik hem zeker laten gaan.

15 augustus 2023 om 09:08

Dat klinkt wel heel makkelijk. Clubs gaan niet op elk bod in he. Als je met 90 begint lachen ze je uit en kijken ze lekker verder.

15 augustus 2023 om 09:20

Saksenros65: Haha, idd. Ik zou dan gewoon met 300 miljoen beginnen en dan krijg je er volgens de theorie van Vegitosan ruim 100 miljoen voor.
On: Gimenez is vorig jaar echt gegroeid in het afmaken. Typische spits. Niet de beste meevoetballer, maar wel dus een goalgetter. Kan WHU wel gebruiken. Maar kan me niet voorstellen dat hij weg gaat voor 50 miljoen.

15 augustus 2023 om 09:30

@kouweArie, eens. En men vergeet het nadeel wat er bij komt kijken.Ajax verkoopt voor hele hoge bedragen, maar kan daardoor ook geen Lang voor 15m halen of Hancko voor 8. Iedereen weet dat Ajax casht, dus als Ajax zich meldt voor een Bassey, is t gelijk 23m aub.Daardoor heb je direct giga afschrijvingen, en worden de financiele risico's ook direct veel groter. Als Ajax-fan zou ik liever terug willen naar de helft. Koop een Sutalo voor 10+2,5m ipv 20+5. En dan dus ook Alvarez voor 20m verkopen ipv 41m. Nu begrijp ik dat t allemaal niet letterlijk zo werkt, Sutalo gaat naar geen enkele club voor 10+2,5m; maar verkoop en inkoop is wel degelijk aan elkaar gekoppeld.En duurdere spelers halen die je direct beter maken en in de ED willen spelen, is echt heel moeilijk.

15 augustus 2023 om 09:30

@saksenros65 En dan lacht Feyenoord vriendelijk terug en blijft hij lekker in Rotterdam. Want ze hoeven niet te verkopen. Buiten dat heeft hij net bijgetekend en de winnende gemaakt in de Gold Cup dus staat hij op heel veel lijstjes.

15 augustus 2023 om 09:31

Saksenros,
Ja, en we willen ook helemaal niet verkopen, dus ook prima.
Dat is dus de hele bedoeling, dat hij enkel weg mag als er een belachelijk bedrag betaald wordt.

15 augustus 2023 om 10:56

Feyenoord wil niet verkopen…maar kunnen en willen zij het zich veroorloven om een echt goed bod te weigeren? Met alle respect maar rond de 50 milj. weigeren is onverantwoord. Natuurlijk zijn er vele wijzen te bedenken dat hij (of door hem) Feyenoord meer oplevert maar er zijn ook vele mogelijkheden dat hij minder oplevert. Vraag is dus of Feyenoord het risico kan/mag/durft te nemen. Vergeet niet dat het begin van het seizoen geen enkele aanleiding biedt om te denken dat Feyenoord wel ff zal overwinteren in de CL en het verleden wijst uit dat het niet vaak is voortgekomen dat Feyenoord 2x achter elkaar kampioen is geworden… Wat als de directe toekomst sportief niet zo rooskleurig is als vele zouden willen….zou je dan niet die €50 milj willen hebben om door te kunnen groeien?

15 augustus 2023 om 12:09

Tiptop,
Ja maar die indruk hoef je de geinteresseerde club natuurlijk niet te geven. Dat hebben we min of meer bij Geertruida ook niet gedaan, waar we het (schijnbaar) niet eens konden worden over slechts 2.5mln, en daardoor 32mln zijn misgelopen.
Wij moeten meeliften op de fundatie die Ajax heeft gezet, en in mindere mate ook Az.
Maak gebruik van de wanhopigheid van West Ham, en toon ballen, ik durf te wedden dat ze 50mln zullen betalen als Feyenoord haar poot stijf houdt.
Was het een Serie A club of Bundesliga club, oke... maar het is een PL club waar we het over hebben, dan moet je standaard al minimaal 2x meer vragen dan waar je op gerekend had.

15 augustus 2023 om 12:38

@vegitosan mee eens. West Ham heeft flink gecashed, nu voelen ze de druk om de vervangers te halen binnen korte tijd. Die gaan wel flink betalen. Maar met 50 miljoen zal elke Feyenoord supporter blij zijn. De vervanger is als het goed is al binnen met die Japanner.

15 augustus 2023 om 08:20

Ze zullen bij Feyenoord wellicht bang zijn voor een Jørgensen-scenario. Misschien dat ze dit geld nooit meer krijgen. Niet vergeten dat Feyenoord nog steeds niet heel stevig in de slappe was zit he.

15 augustus 2023 om 08:22

Dat Jorgensen scenario is nu inmiddels ook wel een beetje een dooddoener geworden toch haha. Elke club probeert op het goede moment te verkopen. Soms lukt dat, soms niet. Vind Gimenez in alles een betere spits dan Jorgensen trouwens, ook in zijn goede periode.

15 augustus 2023 om 08:35

Jorgensen scenario ?

Gaaaapppp

15 augustus 2023 om 08:40

Verschil met destijds is dat Feyenoord nu meer spelers met waarde heeft wat bij Jorgensen niet het geval was. Om die reden was het heel riskant wat Feyenoord deed destijds en eigenlijk onverantwoord.

Nu kunnen ze Gimenez weigeren omdat ze het geld niet direct nodig hebt en als je niet bij de eerste twee eindigt dit seizoen dan heb je met Bijlow, Geertruida, Hancko, Wieffer, Hartman nog wel voor tientallen miljoenen op het veld staan.

15 augustus 2023 om 08:47

We gaan dit keer voor een Haaland-scenario. Gimenez die veel goals gaat maken.

15 augustus 2023 om 08:52

Los daarvan was Feyenoord toen toch veel zwakker dan nu. Leuk dat ze kampioen werden, maar konden bijvoorbeeld Europees geen potten breken en nu wel.

15 augustus 2023 om 09:02

Zo heel raar is dat in deze niet toch? Uiteindelijk pas na de winterstop basisspeler geworden, weliswaar een heel goed seizoen gedraaid. Wel een seizoen waarin alles meezat. Nu zijn de verwachtingen van de buitenwacht hoger dus laat het nu nog maar eens zien. Persoonlijk vind ik hem prima maar heb nog mijn twijfels. Zelfde met Wieffer, dat is in mijn ogen geen bijzondere spelers. Heeft ook een handjevol wedstrijden in de basis gestaan. We hemelen in mijn ogen spelers waar nog geen verwachtingspatroon is te snel op.

15 augustus 2023 om 09:04

Geertruida en Hancko zijn toppers, echt de beste spelers bij dit Feyenoord. Bijlow verwacht ik niet veel van qua transfer opbrengst en van Wieffer ook niet. Wieffer en Gimenez waren spelers waar niemand echt verwachtingen bij had, tegenstanders kende ze niet. Nu zijn er verwachtingen en kijken mensen kritischer. Laat het maar zien nu.

15 augustus 2023 om 09:20

Nooit verkopen. Ik ga uit van een Haaland scenario waar hij elk seizoen twee keer zoveel waard wordt.

15 augustus 2023 om 09:23

FCVoetbal: Sluit me bij je aan. Vind Trauner ook echt belangrijk. Ik denk dat Gimenez een spits is die goed rendeert bij t voetbal onder Slot. Hoge druk, snel balveroveren en met veel spelers en wisselingen aanvallen. Dat doen weinig clubs. Dus is hij gebaat bij een trainer als Slot. Bij een verdedigende manier van spelen worden zijn tekortkomingen snel duidelijk.

15 augustus 2023 om 09:24

Klopt dat Wieffer en Ginenez het nu ook dit seizoen moeten laten zien maar het zijn wel twee spelers met in potentie hoge waardes. Ook als het dit seizoen tegenvalt krijg je er nog wel redelijk wat voor. Al denk je dan niet meer aan de bedragen die nu genoemd worden.

15 augustus 2023 om 09:35

De enigen die bang zijn voor een Jorgensen scenario zijn niet-Feyenoorders die juist hopen op een Jorgensen scenario.

Als je tot in de eeuwigheid blijft handelen naar een wat-als, dan gaat je bedrijfsvoering nooit wat worden. Als Jorgensen dat jaar had geschitterd op het EK en voor 50 miljoen was vetrokken, hadden we het dan nu ook over een Jorgensen scenario?

15 augustus 2023 om 09:35

Scummyman: Zal echt uitmaken of Feyenoord zich kan laten zien in de CL. Dat schroeft de waarden vd spelers in no time keihard op.

15 augustus 2023 om 09:38

Daar zijn ze bij Feyenoord niet bang voor want dat zogenaamde bod uit Engeland heeft nooit plaatsgevonden

15 augustus 2023 om 09:44

Gimenez heeft toch al wel wat meer laten zien dan Wieffer? Natuurlijk heeft laatstgenoemde potentie, omdat hij nog zo jong is. Echter zie ik in hem geen hele bijzondere voetballer, die ongelofelijk veel geld gaat opbrengen in de toekomst. Ik verwacht dat hij dit seizoen niet de stap kan maken, zonder een type als Kokcu naast zich. Het is zelfs nog maar de vraag of hij zn basisplek gaat behouden of dat Feyenoord kiest voor hem óf Zerrouki op die plek.

15 augustus 2023 om 11:35

Gimenez kan je toch niet vergelijken met een verdedigende middenvelder? Gimenez laat zich al zien als hij heel de wedstrijd 1 doelpunt maakt. Bij een verdedigende middenvelder kan je soms zelfs betwijfelen of hij heeft meegedaan. 'maar moet je eens zonder proberen'.

15 augustus 2023 om 08:59

@NJ - twee weken terug was het nog 70-80 miljoen? Gaat hard.

Ik denk dat je 50 niet kan weigeren en 40 ook niet.

15 augustus 2023 om 09:07

Dat was bij wijze van ... selectief geheugen ...

15 augustus 2023 om 09:42

Of meer de euforie van zijn contractverlenging.

Zal ongetwijfeld een clausule in staan, maar zou wel dom zijn als deze nu al in zou kunnen gaan.

15 augustus 2023 om 09:46

Ik had het toendertijd over een (fictieve) vraagprijs om kopers af te schrikken.
Hier heb ik het over een (arbitraire) waarde van een speler.

Laten we zeggen dat hij ergens tussen 25 (staat in tekst) en 40m (dikke duim) waard is, zelfs dan hoef je hem niet voor een dergelijk bedrag te verkopen.

Zo duidelijker?

15 augustus 2023 om 09:14

Sowieso van belang om hoog in te zetten, want dacht dat Feyenoord niet 100% eigenaar is toch?

15 augustus 2023 om 09:17

90% heeft Feyenoord inmiddels

15 augustus 2023 om 09:46

Dan verkopen ze toch de 90% van zn rechten? (Kan dat eigenlijk?)

15 augustus 2023 om 16:30

Dan doen ze dan toch ! 90% voor hun. En 10% voor de ander. Met 10% kun een verkoop niet tegenhouden en ook niet doorzetten. Je wacht dan geduldig af wat jouw investering waard wordt.

15 augustus 2023 om 10:41

We moeten niet doorslaan, met 20 miljoen mag je ook redelijk blij zijn. West ham gaat echt niet veel meer bieden verwacht ik.

15 augustus 2023 om 11:26

Haha ik snap dat supporters van andere clubs daar blij mee zijn...maaar Feyenoord niet hoor

15 augustus 2023 om 11:27

Ligt er maar net aan wat hij momenteel waard is voor Feyenoord. Met het aantrekken van die Japanner heb je natuurlijk al wel een soort van voorgesorteerd op een vertrek. Maar denk dat de noodzaak van West Ham om een spits te halen groter is dan de noodzaak van Feyenoord om hem te verkopen. Dat alleen al boost je transferprijs. Transferwindow is nog 'maar' 2,5 weken open. Elke dag dat die deadline dichterbij komt schroeft ook gewoon de prijs op.

Vraag - aanbod

15 augustus 2023 om 11:25

Ligt er ook maar net aan hoe wanhopig de Hammers gaan worden natuurlijk. Naarmate we dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen, hoe hoger je als verkopende club in de boom kan gaan zitten. Denk dat er maar weinig clubs zijn die bij het sluiten van de markt nog iets van de hand willen doen. Zeker niet de eerste spits. Dan kom je, als vermogend West Ham, natuurlijk al sneller op bedragen 'die het niet waard zijn'.

15 augustus 2023 om 14:53

50 miljoen voor een speler die als 2e spits fungeerde achter ene Henry Martin is wat overdreven hoor.

West Ham heeft Rice verkocht voor 120 miljoen, en gaan Paqueta verkopen voor 100 miljoen. Daar moet Feyenoord zijn poot stijf houden. Ik zou niet minder dan 45 miljoen accepteren.

15 augustus 2023 om 08:25

Gaat City echt Paqueta halen?

15 augustus 2023 om 09:00

Waarschijnlijk wel. Kunnen hem ook prima gebruiken. Paqueta heeft talent om te excelleren in systeem van Pep.

15 augustus 2023 om 09:46

Ik ben niet echt een fan van hem. Ik vind hem lui en traag overkomen. Sowieso is 100 miljoen veel te veel geld.

15 augustus 2023 om 11:28

Met de bedragen die tegenwoordig om de oren vliegen is 100 miljoen niet eens meer een bijzonderheid.

Haha West Ham zoekt een heel nieuw elftal of niet ? Weten ze niet wat ze met de centjes van Rice moeten ? De volgende spelers zouden al in meer of mindere mate naar Wham gaan: McTominay, Maguire, Kudus, Gimenez en dan mis ik er vast nog wat.

15 augustus 2023 om 08:24

Maar uiteindelijk heeft West Ham nog niemand aangetrokken. Logisch dat ze een vervanger voor Rice en Smaccaca zoeken toch?

15 augustus 2023 om 09:36

Hoho, ze hebben Alvarez hè.

15 augustus 2023 om 09:07

West Ham United heeft tot dusver pas twee aankopen gedaan (namelijk Alvarez en Ward-Prowse) terwijl er al meer mensen vertrokken zijn. Als ze dan met Rice, Scamacca en Paqueta ook nog heel veel kwaliteit vertrekt en bovendien bizar veel geld binnenkomt zou je gek zijn als je je selectie niet flink zou versterken, toch? Ze kunnen het ook wel goed gebruiken want vorig seizoen waren de resultaten in de Premier League niet om over naar huis te schrijven.

Bij 50 miljoen zal Feyenoord echt wel luisteren maar de noodzaak om te verkopen is verdwenen. Dit jaar bij de eerste 2 eindigen en zo'n bedrag is ook verdiend

West ham heeft goed geboerd en gimenez,ligt vast tot 2027 toch? Zou zeggen zon 45 miljoen sowieso..

Hoppaa engelse club.
Kommaar op met die 70 miljoentjes.
Gimenez is nu kampioen en gold cup winnaar waar die ook nog eens de winnende maakte.

15 augustus 2023 om 08:44

70 ga je er natuurlijk nooit voor krijgen en dat zal Feyenoord ook echt niet vragen. Ik verwacht dat Feyenoord wel dusdanig hoog gaat zitten dat WHU afhaakt.

15 augustus 2023 om 08:44

Je kan het vragen.... hahahaha 😂
Met 50 zal feyenoord vast ook prima tevreden zijn hoor, een verdubbeling van je transferrecord. Ajacieden overdrijven vaak met de prijzen voor talentjes die een handvol leuke wedstrijden hebben gespeeld, maar jullie beginnen dit aardig van ze over te nemen

15 augustus 2023 om 08:54

Hij is wel eredivisie kampioen en Gold Cup winnaar waar hij als invaller de winnende tegen Panama maakte. Denk dat de waarde voornamelijk in zijn contractduur en het feit dat Feyenoord niet hoeft te verkopen zit. En zijn kwaliteit natuurlijk.

15 augustus 2023 om 09:08

Ik snap nooit zo goed waarom supporters blij zijn met een smak geld. Als het niet te voorkomen is oké, graag het maximale, maar als Feyenoord supporter wordt je hier toch niet blij van? Lekker houden en volgend seizoen een mooi bedrag vangen.

15 augustus 2023 om 09:28

Omdat je ook op lange termijn kan denken. Geld maakt geld als je het goed doet. En er zullen altijd uitzonderingen zijn maar over het algemeen eindigen de clubs met de grootste begrotingen bovenin.
Het feit dat Feyenoord het uberhaupt heeft over dit soort bedragen laat zien dat ze gegroeid zijn. Natuurlijk behoudt je je topscorer het liefst maar dit is iets zeer positiefs voor Feyenoord.

15 augustus 2023 om 09:39

Sinds wanneer is de Gold Cup winnen een noemenswaardige prijs? Mexico heeft 9 van de 17 edities gewonnen, Amerika 7 en Canada 1. Voor de rest hebben het over Saint Kitts, Trinidad en Tobago, Martinique en nog een paar van dit soort toppers. Nee, dat vind ik geen argument. De winnende maken in de finale is wel leuk, al is het de winnende tegen nog steeds een matig land.

70 mil ook ontzettend overdreven, maar je kan het altijd vragen als teken dat je hem gewoon niet kwijt wil dit seizoen.

15 augustus 2023 om 16:33

Jij zegt het, ik dacht het….

15 augustus 2023 om 10:47

No Mikey no, that is so not right. Je leeft in je eigen wereld.

Eerst roepen dat Feyenoord in de Kuip vaak wordt benadeeld en nu 70m voor Gimenez denken te krijgen.

Dit zijn de nadelen van kampioen worden, dan staan ineens al je basisspelers op de radar van meer vermogende clubs waardoor een wezenlijk risico ontstaat dat je wordt leeggekocht. Dit zou wel een aderlating zijn voor Feyenoord

15 augustus 2023 om 10:37

Je krijgt er ook weer een hoop geld voor. Als je dit kunstje een aantal seizoenen achter elkaar flikt dan heb je geen financiële risico’s meer en kun je meer risico nemen zoals Ajax bijvoorbeeld. Naar mijn mening heeft Feyenoord zich goed versterkt, alleen in de afgelopen 2 wedstrijden zag ik wel dat ze de creativiteit van Kokcu mistte.

15 augustus 2023 om 10:50

Kokcu wordt zeker gemist, leuk bedrag gekregen maar je kan voor het bedrag dat je hebt gekregen geen speler terugkopen van dezelfde kwaliteit. Netto ga je er dus op achteruit. Ajax is al jaren zo bezig en dan bouw je iets op en kan je risico’s nemen. Maar je ziet ook dat er bij Ajax vorige zomer door onkunde een hoop van wat opgebouwd is teniet is gegaan

Als Gimenez weggaat is het trouwens wel over met Feyenoord voor dit seizoen.
Of ze moeten ineens 5 spelers halen en inpassen. Maar dat lijkt me sterk.

15 augustus 2023 om 08:31

In principe heb je de vervanger al in huis, moet je alleen nog een tweede spits halen. Verder zullen er nog wel wat spelers komen, vermoedelijk nog een linksbuiten en een 10. Misschien nog een buitenkansje ergens. 1908 schermt nog steeds met een grote naam die ze nog niet bekend kunnen maken.

15 augustus 2023 om 08:58

Achterin en daarmee de organisatie staat goed en is sterk. Als je dat bij elkaar houdt dan is het een kwestie van individuele klasse voorin terughalen. Als je 50 miljoen voor Gimenez krijgt, en je kunt dat stoppen in 3 spelers van 10/15 miljoen hoef je er niet eens op achteruit te gaan. Zeker aangezien je de vervanger al hebt.

15 augustus 2023 om 10:08

Dus wanneer je spits vertrekt, moet je 5 spelers halen om het gat van je spits voldoende op te vullen? Wat een over dramatisering weer zeg.

In Ueda hebben ze al een vervanger klaar staan. Mocht Santi helaas echt vetrekken voor een miljoen of (0, kun je altijd nog een prima back-up halen. Als zie ik liever dat hij blijft.

15 augustus 2023 om 14:31

Voor een miljoen of 0 haal je niet veel hoor.

15 augustus 2023 om 16:29

Misschien wil Johnny van de Burgerking gratis uit zijn pensioen komen?

Miljoen op 50 bedoelde ik.

Als west ham interesse heeft moet je gewoon 60 miljoen vragen. Die hebben zoveel geld verdiend en gaan nog veel geld pakken op Paqueta.

inzetten op 75M en een tegenbod doen vanaf 50M, alle andere biedingen afwijzen.

Zou het snel doen. Gimenez lijkt een ‘one season star’ te zijn. Is lang niet zo scherp als vorig jaar. Nu cashen

15 augustus 2023 om 08:36

En dat zie je al na een wedstrijd in het nieuwe seizoen..wauw..

15 augustus 2023 om 08:42

Echt, wat een boel stront wordt er tegenwoordig onder artikelen geplaatst. Ik weet dat hij aan het trollen is, maar ik snap niet dat je daar zo'n plezier uit haalt. Goed.. misschien is het voor pubers wel vermakelijk om te doen.

15 augustus 2023 om 09:27

Wat natuurlijk wel tegen kan werken dit jaar is het feit dat hij nauwelijks vakantie heeft gehad. Die heeft deze zomer doorgespeeld en erg fit ziet hij er momenteel niet uit. Slot gebruikt juist de voorbereiding om spelers op te trainen voor de rest vh jaar want tijdens het seizoen is daar nauwelijks tijd voor. Ik hoop dat ik me vergis, maar het zou best eens een pittig jaar kunnen worden voor Gimenez. Aangezien er al een vervanger in huis is, zou verkoop voor een absoluut recordbedrag niet iets slechts hoeven te zijn.

15 augustus 2023 om 10:30

Valt mij sowieso op dat troll gedrag van een aantal reageerders altijd blijft staan terwijl er bij anderen bij het minste geringste een reactie wordt verwijderd.

15 augustus 2023 om 11:16

Dat heeft voornamelijk te maken bij welke club dat wordt gedaan.

15 augustus 2023 om 08:43

Was bij mexico ook reserve maar hij scoorde tegen lazio..wat in europa niet of nauwelijks presteert in tegenstelling tot roma bijv

15 augustus 2023 om 08:55

Gast, ben je serieus?

15 augustus 2023 om 09:34

Ik vind hem de laatste 2 wedstrijden niet fit ogen. Zet ook niet zoveel arbeid.

Ik zou het gelijk doen als ik Feyenoord was. Dit gaat namelijk een gevalletje Jorgenson worden. Zie hem dit seizoen niet meer dan 15 doelpunten maken.

Jorgensen-scenario reacties in 3, 2, 1...

West Ham... Een kerkhof voor spitsen

Nog even en Feyenoord kan dat nieuwe stadion uit eigen zak betalen!

15 augustus 2023 om 08:54

Is wel nodig ook zeg. Zat nog te denken wat is nou het idee? Om de rest van de tijd met die netten te spelen? Kan toch niet. Het publiek en de sfeer zal toch niet veranderen zo. Er is gewoon een flinke verbouwing nodig of nieuw stadion.

15 augustus 2023 om 09:35

Wat hebben die netten met een nieuw stadion te maken? Bij een nieuw stadion zal de gedachte ook weer zijn: kort op het veld

Mooie uitdaging voor Slot, met een uitgekleed team weer voor het kampioenschap gaan. Als Ajacied benieuwd hoe hij gaat hakken met dit bijltje. Top speler die Gimenez.

Zie hem liever nog blijven bij ons maar mocht WHU echt 50 miljoen willen betalen moet je hem natuurlijk verkopen mits hij zelf ook weg wilt.

Jonathan David zou een veel betere WHU versterking zijn. In het voetbal van Moyes moet je vooral snelheid hebben en balvast zijn als spits. David heeft dan en Gimenez is toch minder balvast. Heeft wel snelheid. Verder is Jonathan David in z'n algeheel beter. Voor Feyenoord slim om nu 50 miljoen te accepteren. Ze hebben die Japanner gehaald als vervanger en je wilt geen Jorgensen 2.0 geval krijgen.

15 augustus 2023 om 09:29

Nou heb je zo'n leuke onderbouwing en dan sluit je af met zo'n versleten en achterhaalde dooddoener

15 augustus 2023 om 09:43

@ijsmuts
Ik snap niet zo goed waarom veel Feyenoorders zo allergisch reageren op het Jorgensen verhaal.
Het vergelijk is logisch. Een spits die 1 seizoen goed gepresteerd heeft en nu geld op kan leveren. Of het risico dat het nu minder wordt.
Ik zou hem ook niet verkopen, omdat je anders wel het weinig continuïteit hebt in je voorhoede. Bovendien zijn er nog andere spelers in je selectie die een zaak geld kunnen opleveren, dus wat dat betreft is je risico wat beter gedekt.

15 augustus 2023 om 10:04

Omdat je dan je hele business case gaat baseren op 1 fout uit het verleden. Daar wordt de naam Jorgensen aan gekoppeld. Dan ga je dus verkopen uit angst. Dat is een slechte raadgever. Beter kun je het economisch bekijken. Spelers verkopen op de toppen van hun kunnen.

15 augustus 2023 om 10:56

Het blijft natuurlijk de vraag of zijn to niet al bereikt is. Maar met de huidige staat van de selectie, qua waarde, is het mijn inziens wel waard om te zien of er nog meer in zit.
Wanneer hij dan weg gaat voor een mooi bedrag aan het einde van het seizoen ben je ook direct van dat Jorgensen stempel af.

15 augustus 2023 om 11:29

De verkoop van Sinisterra bewijst het tegendeel.

€34 Miljoen meer niet. Is nu niet super in vorm en door zijn jonge leeftijd kan hij ook zomaar een terugval hebben waardoor je met alle risico zit. It's now or never.

15 augustus 2023 om 09:17

Niet in vorm? We hebben 1 speelronde gehad..

Stiekem ben ik als Ajacied blij als hij vertrekt bij de concurrent. Denk wel dat als Feyenoord sterk onderhandeld dat die 50M wel haalbaar moet zijn. Zoveel potentie en die gold cup kan ook nog even wat extra waarde toevoegen aan z’n CV

Voor 50 of meer moet je hem laten gaan, anders niet. Hij heeft nog hoop te leren, niet voor niks reserve bij Mexico. Maar ik denk dat hij zelf graag nog minimaal jaartje in NL blijft.
Het zou voor hem goed zijn om 2 weken nog ff vakantie te pakken, want ik ben bang dat die Gold Cup hem nog parten gaat spelen deze weken...

Beter verkopen jullie hem want dit jaar gaat hij niks doen zonder Kokcu en Symanski zie k hem niet veel scoren! Niet voor 50m max 35m

15 augustus 2023 om 09:34

Vooruit, dan doen we 49m

De kunst van het verkopen is ook om een speler op het juiste moment te verkopen. Als Feyenoord Gimenez dit seizoen niet verkoopt, zie ik ze nooit meer zoveel geld op vangen Gimenez. Echter de transfermarkt is nog 2 weken open, dus met een beetje blufpoker valt er nog wat meer geld te vangen bij die gekke Britten met teveel geld. Feyenoord had vorig seizoen een seizoen waarin bijna alles meezat, de kans dat dit nog een keer gebeurt is gewoon wat minder groot. Dat gaat onherroepelijk impact hebben op de transferwaarde van spelers. Kijk naar Ajax, waarin de transferwaardes zijn verdampt na het afgelopen dramaseizoen. Het is niet alsof die voetballers na 1 iets minder jaar er plots niks meer van kunnen. Dat afbraakrisico loopt iedere ploeg, maar een ploeg wat overpresteert gewoon een stuk meer.

15 augustus 2023 om 10:59

Precies! Dit is het moment om te verkopen.. We gaan echt niet meer nog zo’n seizoen draaien na het verlies van Kökcü en Szymanski.

150 miljoen vragen en in het midden uitkomen. Dan toont Feyenoord dat er mogelijkheden zijn voor alle personen, maar dat kopen van de kampioen flink betalen betekent.

Mocht er een bod komen in de buurt van de 50 miljoen zou ik het gelijk doen. Mocht je je dan niet kwalificeren voor de CL is er geen man overboord. Mijn gevoel zegt (gebaseerd op de selectie die er nu staat, zonder Kokcü en Szymanski) dat het lastig gaat worden voor de eerste 2 plekken. Dus gebruik dit moment en verkoop Gimenez en eigenlijk hadden ze ook Geertruida moeten verkopen.. in de CL hebben we echt niks te zoeken.. Dus om daarom de spelers te behouden zou alleen maar kapitaal vernietiging zijn. Gebruik je eigen jeugd (er lopen goede spelers bij de selectie) en bouw kapitaal op en investeer in nieuwe groeibriljantjes..

Volgens mij hebben ze bij West Ham de Eredivisie ontdekt. Alvarez is al bij Ajax opgepikt. Gimenez wordt nu gelinkt aan die club en gisteren stond op de socials van Fabrizio Romano dat ze bij een verkoop van Paqueta aan City voor Mohammed Kudus gaan.

15 augustus 2023 om 12:04

Van het geld van Paqueta kunnen ze Kudus en ook Gimenez halen. Ik ben er daarom niet zeker van dat Gimenez dit seizoen nog bij Feyenoord blijft. West Ham kan zomaar 40-50 miljoen neerleggen en dan is hij weg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren