Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Trainer Mourinho is boos, manager Mourinho niet

Laatste update:

José Mourinho maakte zich tegen het einde van het seizoen steeds vaker sterk voor een langer verblijf van Zlatan Ibrahimovic bij Internazionale, maar de Portugees wist zijn sterspeler niet te behouden. De Zweed staat op het punt om een contract te tekenen bij Barcelona en Mourinho heeft zich reeds neergelegd bij het vertrek van Ibracadabra: “Het was zijn wens om verder te kijken en die is nu uitgekomen.”

Ibrahimovic kwam zaterdag aan in Spanje en zal naar verwachting maandag medisch gekeurd worden bij Barcelona. Wanneer hij de tests doorkomt, zullen Inter en Barcelona melding maken van een spectaculaire ruildeal. Ibrahimovic vervolgt zijn loopbaan in het Camp Nou, terwijl Samuel Eto’o en Aleksander Hleb (laatstgenoemde op huurbasis) verder gaan in Milaan. Inter ontvangt bovendien nog ruim veertig miljoen euro.

“Als supporter en trainer ben ik boos en teleurgesteld, aangezien ik Zlatan niet wilde laten gaan”, vertelde Mourinho. “Maar als manager ben ik tevreden, aangezien Inter een zeer goede deal heeft gemaakt. We verliezen een geweldige speler, maar krijgen daar ook weer een geweldige speler voor terug. Inter maakt enorm veel winst op deze transfer en daarom begrijp ik de clubleiding. Dit is een goede deal.”

Het afscheid was emotioneel, biecht Mourinho op. “Hij zei me dat hij me zou missen en ik vertelde hem hetzelfde. Hij gaat naar een fantastische club waar ik vier jaar lang met heel veel plezier heb gewerkt. Ik wens hem het beste.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Deze reactie van Mourinho staat toch haaks op zijn eerdere uitspraken ??? (niet verliefd op Zlatan en klaar om verliefd te worden op Eto'o)

25 juli 2009 om 23:20

Slap lullen hoort er nou eenmaal bij. Mourinho kan dat als geen ander.

25 juli 2009 om 23:48

Volgens mij vergeten veel mensen, dat de pers ook veel dingen verdraait.

Dit is toch wel een geweldige deal voor Inter zeg:
Topspits weg --> topspits terug
+ een goede middenvelder erbij en maar liefst 45 miljoen.

Maar krijgen Eto ó en Hleb hier niet een minderwaardigheidscomplex van? Ze zijn "maar"de twee spelers die betrokken worden in een ruil voor een speler, en dan komt er ook nog eens 45 miljoen bij. Net alsof ze niet belangrijk voor Barca waren.

25 juli 2009 om 23:52

eto'o had nog maar een jaar een contract, dus dan ben je minder waard. Hleb speelde niet veel afgelopen seizoen dus dan ben je automatisch ook minder waard. en bovendien is hij er slechts op huurbasis.

ik ben erg benieuwd hoe zlatan het gaat doen bij barca. natuurlijk is het een groot verlies voor inter, maar dat hoort bij voetbal. spelers zijn gewoon niet meer zo loyaal als vroeger vaak wel het geval was. wel is het mooi dat hij salaris inleefd voor deze overstap, dat betekent dat hij het echt doet voor de club en het imago.

Mourinho gewerkt bij barca? Dacht dat hij altijd haat aan die club had..

25 juli 2009 om 23:35

Volgens mij begonnen als tolk onder Robson en later als assistent van onder andere van Gaal.

25 juli 2009 om 23:39

Nee joh dat komt denk ik door Chelsea-barca, Mourinho is altijd zichzelf, als trainer van Chelsea speelde hij dan ook niet mooi weer. In ieder geval hij was de tolk van Robson bij Sporting, is met hem meegegaan naar Barca als 'tolk' nog steeds. Toen van Gaal het overnam werd hij zelfs assistent trainer en coach van Barca B..

Vreemde deal van Barcelona, ik moet het nog zien of Imbrahimovic daar gaat slagen. Eto'o was toch een zeer goede spits. Krijgen ze 45 miljoen cadeau (alsof het niets is?!) en dan ook nog een prima middenvelder erbij met Hleb.

25 juli 2009 om 23:42

Tja Hleb is op huurbasis, en als Eto'o was gebleven hadden ze volgend jaar niks voor hem ontvangen. Dan had Barca alsnog een nieuwe spits moeten kopen, en dan zou Zlatan hun 70 miljoen kosten ofzo. Nu betalen ze 45 miljoen + Hleb, maar in mijn ogen is dat beter als Eto'o de deur uit te laten lopen voor niks..

26 juli 2009 om 09:40

Daarnaast is naar mijn mening Ibrahimovic een stuk beter dan Eto'o. Ik ben er van overtuigd dat Zlatan er vorig seizoen meer dan 40 gescoord zou hebben als hij voor Barca speelde. Misschien wel 45

25 juli 2009 om 23:58

Ik denk dat ze er wel goed aan hebben gedaan om Eto'o 'mee te geven'. Hij wilde transfervrij de deur uitlopen, terwijl Guardiola niet nog een jaar met hem samen wilde werken. Dan is dit toch een goede oplossing? Ibrahimovic is naar mijn mening wel 50 mil. waard.
Eto'o zou je verkopen voor ± 8miljoen en Hleb komt toch niet in de basis voor, dus is verhuur voor hem een goede optie. Barça doet op deze manier alsof het veel overheeft voor Ibrahimovic maar profiteert zelf ook :
-transfersom lager
- ze zijn van Eto'o ''af'' (guardiola iig)
-hleb kan ervaring opdoen en beter terugkomen.

Dus kvind dit wel reëele deal.

26 juli 2009 om 00:01

ik vind eto'o toch wel meer waard dan 8 miljoen!

26 juli 2009 om 00:03

Met een 1- jarig contract??, misschien 10 miljoen maar niet veel meer denk ik..

26 juli 2009 om 00:22

nou, vorig seizoen had 'ie er 30+ in liggen, dus zeker meer dan 10 mil. waard lijkt mij. gewoon een top deal voor inter, zelfs als je hleb er niet bij betrekt

26 juli 2009 om 00:49

Het is geen aanvaller die het aardig doet in de Eredivisie en daar nog even 10 miljoen oplevert. Wanneer een club Eto'o wil overnemen, zou het zeker 30 miljoen op tafel moeten leggen.

26 juli 2009 om 16:22

30 miljoen? Zeker niet, dan wachten ze liever een jaartje, zodat Eto'o transfervrij is. Geen enkele club zal voor hem nu 30 miljoen op tafel leggen, zeker niet in deze tijden van crisis

Chrispsv@ Dit is ook gewoon belachelijk dit.

ik bedoel Eto'o en hleb + 45 miljoen euro belachelijk gewoon schandalig.
ik bedoel dan wat zou Ibra normaal dan hebben gekost.
zeker ook wel 60 miljoen euro ofzo zonder Hleb en Eto'o in de deal.
kan maar 1 ding zegen inter boert goed.

25 juli 2009 om 23:41

nou ik denk eerder dat ze Lucio in zette ivp matterazi of cordoba en ik denk Obinna vervangen moet worden door Queresma als die in vorm is

wel een beetje teveel voor inter etoó en hleb en ruim 40 miljoen is teveel voor ibracadabra
etoó is even goed als ibra ik moet nog maar zien dat ibra er dit seizoen 30 in schopt
bij barca want etoó is een fantastische spits

vergeet niet dat eto'o eeen eenjarig contract had, en hij moeilijk deed over en langere verbintenis.
Nu loopt eto'o teminste niet gratis de deur uit, en heeft barca en goede spits ervoor terug.
Al vind ik het ook aardig wat met hleb erbij etc, maar vraag me af hoeveel eto'o nu waard zou zijn met een eenjarig contract dan kun je pas echt vergelijken hoeveel je nou werkelijk voor zlatan hebt betaald.

26 juli 2009 om 12:06

En vergeet jij niet dat ze etoo geen salaris verhoging wilde geven (ong 8 miljoen per jaar) en dat ibra 12 miljoen per jaar verdient en er financieel zeker niet op achteruit zal gaan.

Etoo verdient t om 1 van de best betaalde spelers in de wereld te zijn maar barca wil hem dat niet geven en ibra willen ze dat blijkbaar wel geven.

Mourinho en Guardiola die zijn gewoon goed met omgang spelers algemeen en individiueel..

en oa. guus hiddink..

ik hoop voor allebei de clubs de beste

Kan alleen maar concluderen dat Inter hele goede zaken heeft gedaan.
Als team gaan ze erop vooruit en 40 miljoen als toetje.
Centrale vraag is of Zlatan bij Barcelona past en aan de verwachtingen kan voldoen.
Bij Zlatan heb ik vaak het idee/gevoel dat zijn geniale momenten door de factor geluk bepaald worden.

Toch een wonderlijke man.
Door de media gehaat en bij elke speler die onder hem gewerkt heeft lovend.

Goede deal van Barca vooral, Eto'o zou volgend jaar gratis de deur uit lopen. nu heb je omgerekend denk toch nog een miljoentje of 20 aan hem verdient. ( Zlatan had anders wel 50 miljoen gekost)

26 juli 2009 om 00:10

Yeah right, goede deal... dan kost Eto'o maar 10m. Zoals jij zegt, want Barca doet er 40/45m bij.. dus Inter sluit een goede deal, niet Barca.

26 juli 2009 om 01:11

inderdaad, ze hebben nu een superspits die geen eigen kansen maakt, daarvoor hebben ze 40 miljoen om creatieve spelers te kopen, dan kopen zeer een voor 45 miljoen en dan zegt iedereen wanbeleid, moord, brand $#@ dat wat ze nu bij real zeggen, terwijl het echte wanbeleid in barcelona ligt

26 juli 2009 om 01:29

@halarmfc94

Wanbeleid bij Barca?
Lol, meen je dat serious?
Barca had afgelopen seizoen 3 van de 3 titels..

26 juli 2009 om 02:16

ja,

eerst moet je kijken wat ik in deze situatie onder wanbeleid zie: het kopen van een speler voor een positie waarop je al genoeg goede spelers hebt.

zlatan kwam voor eto'o en aardig wat geld over, voor de spirt hebben ze al: eto'o(zlatan nu dus), henry, messi, bojan, kareisson ofzoiets en al die jeugdspelertjes.

als ze dus eto'o en 40 mil geven, en inter daar een speler voor koopt die mensen minder waard vinden, gaan ze netzoals bij real nu zeggen dat er een wanbeleid heerst, maar nee, ze hebben het geld eenmaal, en door wie, juist door barcelona.

dat is mijn idee van wanbeleid, mijn idee van wanbeleid heeft niks met sportieve prestaties te maken, daar is barca namelijk op dit moment heer en meester in.

hala madrid

- eto'o zou volgend seizoen vertrekken dus wetende dat ze op hem niet voort kunnen bouwen, was de aankoop van een nieuwe spits noodzakelijk
- eto'o vroeg een belachelijk hoog salaris, zelfs man city wou aan deze eisen niet voldoen, en de enige andere kandidaat overnemer van eto'o was manchester united, die ook geen interesse meer hadden
- na zoveel prijzen is het soms nodig dat je een nieuwe uitdaging aangaat wegens mogelijk mindere motivatie + guardiola had graag een ander type dan eto'o
--> als gevolg van deze 3 punten was het dus nodig dat eto'o zou vertrekken
en dan een bedrag van 40 a 50 miljoen voor ibrahimovic is een te begrijpen bod voor een speler met zoveel kwaliteiten. dus wetende dat men van eto'o vanaf moest was het slim deze aan inter aan te bieden als deel van de ruil. eto'o had barca anders nog zijn salaris van het laatste jaar gekost voor wss weinig speelminuten. plus op deze manier biedt je inter een goedkope maar wel vervanging van wereldklasse aan wat de deal voor hen zeer interessant maakt terwijl het bijgeven van eto'o voor barca geen verschil maakte.
en de verhuur van hlleb maakt deel uit van de transfer van maxwell naar barcelona, niet van de ibrahimovic deal

26 juli 2009 om 00:55

- Etoó wilde niet naar Man City. Niet om zijn salaris eisen. Hij gaat nu ruim minder verdienen bij Inter dan dat hij kon bij Man City.
- Motivatie is inderdaad zijn probleem. Waarom? Omdat Barca hem wèl moet verkopen. Daar wordt je zelf niet vrolijk van. Zelfs niet als je zou willen blijven.

2 argumenten, 3 punten weg.

De transfer kost Barca veel te veel!

Eto'o 307 gespeeld 165 doelpunten = 0.53
Ibra 272 gespeeld 131 doelpunten = 0.48

26 juli 2009 om 01:08

en wat wil je hier mee zeggen? dat eto'o meer scoort per wedstrijd? heb je meegerekend dat eto'o in een perfect ingespeeld barca zat en meelifte op het succes van het dou xavi-iniesta en de genialiteit van messi? heb je meegerekend dat ibra zelf zijn kansen moet maken? volgende keer zou je er wel iets bij mogen vertellen.

on: goede reactie van jose, hij verwoord het als iedere trainer het zou moeten verwoorden, dus mooi geacteerd van jose.

wat verliest barca hier aan zeg, puur wanbeleid in mijn ogen als je de topscoorder vervangt door een andere speler en daar nog fors bijbetaald.

26 juli 2009 om 01:15

Dus jij zegt eigenlijk, dat Ibra hetzelfde gaat doen, omdat hij in dat team komt?

26 juli 2009 om 09:45

In Spanje spelen ze aanvallender dan in Italië en hebben aanvallers meer kans er meer te scoren. In Italië spelen ze defensiever en worden er veel minder doelpunten gemaakt. Die 0,48 van Zlatan is dus indrukwekkender dan die 0,53 van Auto'o

26 juli 2009 om 11:59

In de serie A word meer gescoord dan de primera Division. in de laatste 5 jaar werd in italie ook het meest gescoord van heel europa.

26 juli 2009 om 02:18

nee, ik verwacht dat ibra het beter gaat doen dan eto'o als ze na een maandje of 2/3 aan hem gewend zijn, ik doel eigenlijk sarcastisch op mijn uitleg van mijn idee van wanbeleid hierboven ergens.

samenvatting van verhaaltje hierboven: ik vind eto'o plus 45 mil teveel voor ibra, mijn mening is dat, of 45 mil en eto'o teveel is weten we over iets minder dan 1 jaar.

hala madrid

- Etoó wilde niet naar Man City. Niet om zijn salaris eisen. Hij gaat nu ruim minder verdienen bij Inter dan dat hij kon bij Man City.
==> eto'o vroeg idd meer salaris aan man city omdat ze sportief minder zijn, maar het is niet eto'o dat deze transfer heeft doen stranden maar man city. en er waren geen andere ploegen die bereid waren om om en bij de 20m euro te betalen voor hem , alsook waren er geen ploegen bereid zijn salaris te betalen, of combinatie van beide. dit punt gaat dus wel op

- Motivatie is inderdaad zijn probleem. Waarom? Omdat Barca hem wèl moet verkopen. Daar wordt je zelf niet vrolijk van. Zelfs niet als je zou willen blijven.
==> zijn motivatie heeft niets met dit te maken. het gaat erop dat hij bij barca el veel gewonnen heeft en er dus gevaar bestaat dat hij minder gemotiveerd is + zijn moeilijke karakter waar guardiola blijkbaar niet makkelijk mee kan werken, maken het dat deze positie in aanmerking komt voor vervanging ondanks dat hij een geweldige spits is.
maar barca was ook niet bereid aan zijn enorme salariseisen te voldoen waardoor hij volgend jaar toch zou vertrekken als gratis speler, dus is het zeker een te verdedigen keuze hem in de transfer te betrekken.
mss hadden ze hem voor 10m nog wel kunnen verkopen, maar voor meer echt niet, zeker gezien de weinige ploegen die zijn salaris kunne betalen.
dus ik vind dit punt zeker geldig, zie maar hoe het vorige keer is afgelopen na het winnen van de cl, en dan uit ik geen kritiek op eto'o aangezien hij toen ook lange tijd out is geweest maar soms moet je gewoon spelers vervangen ookal zijn ze van wereldklasse en blijft het een gok.
hij is al langer bij barca dan de meeste anderen , de jeugdproducten niet meegerekend, want van deze kan je toch wel een hoge dosis clubliefde verwachten waardoor ze gemotiveerd blijven.


persoonlijk moet eto'o lekker bij Barcelona blijven, hij is toch ook het succes geweest van the triple dit jaar en de successen van voorgaande jaren.

Al heeft hij een minder seizoen gedraaid bij Barca, hij blijft bij mij toch een fan van kaliber. In de italiaanse competitie komt hij niet tot zijn recht en denk echter dat hij er minder van wordt.

Verder is het een fantastische voetballer.

Mourinho heeft mix gevoelings aan deze transfer, maar ik vind het echt een mooie deal
Ik hoop dat ze nog wat moois halen voor de 45 miljoen.

Hleb hoort niet echt bij de deal, hij is op huur basis.
Ik weet niet of dat ze ook de 1ste kans hebben om hem te kopen, dan zeker wel.
Maar Eto'o + 45 miljoen.. nice deal!
Vervanger hoef je niet te zoeken

Slim Gedaan Van Barca...
eto o zou transfer vrijweg gegaan zijn.. hij wilde dat graag zodat zijn club hem meer salaris kan betalen omdat ze hem niet overkopen...
nu gaat ie naar inter samen met hleb(dietotaal niks gepresteert heeft)
eto o heeft 30 goals gescoort in de competitie.. dat is zeer goed.. maar hhij had er 50 in moeten schieten zonder te overdrijven.. hij heeft zoveel kansen gemist.. alleen door messi iniesta en xavi heeft ie die 30 doelpunten kunnen scoren..
en ik zeg je ibra scoort in 2009 2010 meer als 30 doelpunten...
inter wordt geen kampioen... want de voorzet van maicon(enigste goede speler daar) zijn niet goed besteed aan eto o

26 juli 2009 om 12:04

Beetje te makkelijk gezegt dat er bij inter alleen word gescoord word uit voorzetten van Maicon. Spelers als Milito,quaresma, Cambiasso, Julio Cesar in vorm zijn ook de absolute top dus om te zeggen dat Maicon de enige goede speler is bij Inter is natuurlijk waanzin.

26 juli 2009 om 20:46

Juventino, quaresma is geen schim van de speler die hij was bij porto..
Julio caesar heb ik nog noit een voorzet zien geven..
wat betreft cambiasso en milito..milito is een goede en slimme aankoop.. maar ik heb hem nog nooit zien voetballe in de absolute top en cambiasso is ook nog wel een goede speler die was ik vergeten..maar goed k ga ervan uit dat de italiaanse competitie het zwakst is van de top 3(spanje engeland italie) dus t kan zjn dat er een veraasende kampioen komt volgend jaar als as roma

Voor de slechte denkers:

Als eto'o 10m waard is, heeft Zlatan 55m gekost, daarbij wordt Hleb een jaar gehuurd die toch al veel te weinig speelde voor zijn leeftijd.
Zlatan is zeker niet minder waard dan Kaka dus is 55m toch prima? En de domme redenering dat je 2 gelijkwaardige spelers nu ongelijkwaardig ruilt is kromme-mans logica. Zoals velen al eerder zeiden heeft Eto'o nog maar een jaar contract. Over een jaar loopt hij Gratis weg naar een Top-4 club van Europa. Daarbij is dan nog maar de vraag of je een spits van het kaliber Eto'o/zlatan voor 45/55 miljoen kunt kopen. Het Wk'10 is dan en geen enkele top transfer vindt plaats voor het einde van een eindtoernooi. Elke top transfer ná een eindtoernooi is minimaal even belachelijk als de 45/55 m van Barça voor Zlatan.

Dus: waarom over een jaar russisch roulette spelen, terwijl je nu voor zeker kunt gaan?

Slaap lekker slimme voetbal kenners hier...

Als je naar de foto kijkt van Ibrahimovic en Mourinho...lijken ze net vader en zoon.

ik weigerde eerst om het te geloven... maar ik leg me er nu bij neer... ibrahimovic gaat naar barca... vanaf maandag raak ik een voetbalidool kwijt...
ik denk personelijk dat barca hier een topdeal heeft gemaakt... eto'o is niet eens de halve voetballer van ibrahimovic... nu heeft barcelona een kans om te concureren met real...
ik ben wel benieuwd wat cruiyff te zeggen heeft over het bedrag dat barca bestaalde... het zal wel hetzelfde verhaal zijn als wat elke barca-fan verteld... hij haar maar een 1-jarig contact!!!!! het schijnt dus dat je spelers met een 1-jarig contract gratris kunt krijgen want ze beweren met z'n allen dat eto'o niks waard is... ik deel die mening niet maargoed.... in elk geval ik kan niet wachten op de eerstvolgende colum van johan cruiyff... die vent staat gewoon voor lul... maar het wordt wel een leuk pro-barca verhaal... zoals de vorige colum: "het is wel duidelijk wie in spanje de ploeg is die miljoenaankopen nodig heeft" .... nou dat blijkt weer eens...

ik vind het zelf een matige deal ondanks zlatan tuurlijk gewoon dodelijk is.

1. eto'o scoorde ong 30 goals afgelopen seizoen, dus als zlatan er minder maakt zou je al kunnen zeggen dat het een slechte deal is,( begrijp dat eto'o nog maar 1 jaar had te gaan en niet wilde verlengen ).
2. Vdv was voor 15 mil naar madrid verhuist met nog maar 1 jaar ook te gaan, nou dan is eto'o zeker 20 á 25 mil. waard.
3. kom je op neer dat: 45 + 20 á 25 + hleb ( op huurbasis ) = rond 70 miljoen euro.
4. dan gaat laporta ook nog eens zeuren op madrid over die te hoge transferbedragen, kijk wat hij zelf doet, en dan nog ook zeggen dat het gewoon een top deal is.

Mijn mening

26 juli 2009 om 08:35

ik denk met je rekensommetje bij punt 3 dat eto 20 a 25 mil waard is met een 1 jarig contract dat bedrag is rond de 10 miljoen begrijp je tog ook wel dus het bedrag is veel lager en om een zlatan te kunnen halen met een meerder jarig contract kost het wel wat centjes en dit met laporta is tog wel anders dit is een transfer met 3 spelers waar 55 miljoen mee betrokken is en real madrid sorry al 200 miljoen uitgegeven aan 5 spelers dit is tog totaal anders

sociofan 1 @ eto'o scoorde meer door ze medespeler we zullen zien hoeveel dit seizoen maakt

Eto'o scoorde in zn beste seizoen bij Mallorca 17 goals, een aantal dat dit Zlatan dit seizoen voor het eerst in zn carriere overtroffen heeft. Dus ik snap niet waarom iederen hier elkaar blijft napraten met

"eto'o heeft betere teamgenoten etc etc".

Als 1 hier zou de roepen dat de aarde plat was en een paar andere roepen mee, zou het me niet verbazen als dat een algemene bewerign werd hier, zegt veel over het het eigen denkvermogen hier.

Zlatan heeft in zn 12 seizoen slechts 5 ervan in een topcompetitie gespeeld.
Eto'o heeft heel zn carriere 13!! seizoen in een topcompetite gespeeld!

En toch is het gemiddelde van Eto'o nog hoger dan die van Zlatan. In Nederland had Zlatan de beste medespelers van de Eredivisie en daar heeft hij nooit de 20 gehaald, niet eens de 15, man!!

Zlatan staat op 0,49 goals/wed.
Eto'o op 0,53 goals/wed.

Dus hoe je ook went of keert: Zlatan is niet de killer die Eto'o is.
Hij is wel veel technischer, maar als er 1 club is dat al vol zit met techniek........

Kan men dan nu eindelijk eens stoppen met het napraten van elkaar wbt Zlatan?!?!

mourinho heeft de beste deal gemaakt. Inter zal de Serie A wederom veroveren en met Eto'o heb je je kansen op de Cl zowat verdubbeld. Iemand die ze er op de lopende band inlegt is altijd handig toch?

Eto met een 1 jarige contact is denk rond de 10 mil waard omdat de contractduur die je moet overkopen klein is namelijk 1 jaar en omdat hij na 1 seizoen wachten "gratis" kan komen snapen mensen nu wrm hij rond de 10 miljoen waard is waarsschijnlijk zelfs minder en van zlatan weet ik niet hoe lang zijn contract nog doorliep maar dat zal geschat wel 4 jaar zijn denk ik en ook een top spits en de sterspeler van inter dus ongeveer een waarde can 45 miljoen en om inter over de lijn te halen hleb konden ze huren die nu in barca geen speelminuten maakt heeft barca heeft helemaal niet zo'n slechte deal gemaakt ze moesten wel ivm eto die gratis uit de deur kon lopen

Nog 1 vraag ff hier.

Mss een beetje offtopic maar dit bericht komt wel het dichtsbij mn vraag:

Hiernaast zie ik net een poll met de stelling dat Laporta hypocriet heeft gehandeld.
42 % is het daar niet mee eens, mag ik dan ff wat er anders is aan deze miljoenentransfer?

Wat jullei ook beweren en bedenken Eto is minstens 15 mil. waard. en Hleb kosteloos kunnen huren is ook een kleine 5 mil. waard.

Dan praat je over 65 miljoen, 3 minder dan die Kaka.

Of is 65 mil. de grens tussen verantwoord en zielig??......

Vdv ( Vandervaart ) van Hsv naar Real Madrid 15 miljoen verkocht.
en komen jullie zeggen dat eto'o maar 10 miljoen waard is of zelfs nog minder, Ongelofelijk. !allebei hadden zij nog maar 1 jaar te gaan.!

dus is eto'o echt wel rond 20 miljoen waard !!!!!!!!!

lul uitspraak

ik vind etoo wel net zo goed als ibrahimovic en etoo scoord ook vrij gemakkelijk zowel in de competitie beker of cl!

met balotteli, etoo en milito heb je echt wel voldoende aanvallers om ibrahimovic doen te vergeten verder hebben ze ook nog hleb, motta erbij voor het middenrif

ik zou zo mijn opstelling maken met hleb op nummer 10 wat hij ook vaak bij arsenal speelde

Julio Cesar
Maicon
Lucio
Chivu
Santon
Stankovic
Cambiasso
Muntari
Hleb
Balotelli
Eto`o
26 juli 2009 om 12:46

Stanko moet op 10 !!
jeweetzelluf zijn afstand schoten

voor inter is het zeker een goed deal , ze krijge een spits voor een ander , een heel goeie middenvelder op huur basis en nogeens 40 + miljoen .
voor barca is het een beetje anders : als ibra 65+ of 60+ waard zou zijn dan doet barca ook goeie zaken , aangezien etoo nog maar een jaartje contract had en max 20 miljoen had kunne kosten en voor hleb een jaartje te huren schat ik op 4miljoen of zo iets , alleen betwijfel ik dat ibra zoveel kost , ik schat die ongeveer 45 miljoen waard (gezien de transfers van de laatste tijd ) dus persoonlijk vind ik het wel een goeie zaak voor inter, maar er zijn mensen die denken dat ibra 70 miljoen moet koste , in dat geval heeft barca goeie zaken gedaan .

Eerst een domme uitspraak doen ennu ineenkeer weer zo praten. Ik zal deze man nooit kunnen inschatten

'super deal voor inter als inter hem nu wil verkopen betaald city zekker wel 40 50 miljoen ervoor dan hebben ze 90, maar ze moeten hem niet verkopen ik denk neit dat ze een betere spits kenne regelen dat eto

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren