Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Younes transfervrij naar Wolfsburg en krijgt miljoenen euro’s tekengeld’

Laatste update:

Amin Younes heeft een overeenstemming bereikt met VfL Wolfsburg, zo meldt die Welt. De aanvaller van Ajax komt op transfervrije basis over. De Duitse club, die het gerucht nog niet heeft bevestigd, werd eerder ook al in verband gebracht met de vleugelaanvaller, maar toen ontkenden die Wölfe nog dat ze interesse hadden.

De 24-jarige aanvaller, die door Erik ten Hag verbannen is naar Jong Ajax, krijgt als tekengeld enkele miljoenen euro’s van Wolfsburg. Als Younes daadwerkelijk heeft getekend bij Wolfsburg, dan moeten er ook onderhandelingen plaatsvinden met Napoli. De Italiaanse club heeft namelijk afgelopen winter Younes officieel gestrikt, nadat hij 31 handtekeningen heeft gezet.

Om persoonlijke redenen zag Younes af van de overstap naar Napels en ontkende later dat hij een contract had getekend in Italië. Napoli heeft echter meerdere keren aangegeven dat de Duitser wel degelijk zijn krabbel heeft gezet. Napoli is echter niet happig op de komst van Younes gezien de ontwikkelingen en zou mee willen werken aan een snelle transfer.

Een goede stap voor Amin Younes?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Succes Younes, het is je gegund.

25 april 2018 om 14:17

Snap alleen niet waarom je in hemelsnaam naar wolfsburg zou gaan als je naar Napoli kon...

25 april 2018 om 14:20

Younes is een Duitser en wil in Bundesliga voetballen.

25 april 2018 om 14:20

Speeltijd, taal, vertrouwde omgeving gok ik zo. Voor het niveau had hij inderdaad beter naar Napoli kunnen gaan.

25 april 2018 om 14:20

Meer speeltijd?

25 april 2018 om 14:38

Denk je echt dat ie bij Napoli aan de bak zou komen?

25 april 2018 om 14:53

NL_modric zegt: dat voor het niveau beter kon kiezen voor napoli. En dat hij juist waarschijnlijk wolfsburg heeft gekozen voor speeltijd etc.

25 april 2018 om 19:38

Vanwege het tekengeld van enkele miljoenen misschien?

25 april 2018 om 15:43

Gegund? Heb juist een afkeer tegen hem gekregen.

25 april 2018 om 16:09

Dat kan, ik zie alleen altijd iemand die hard werkt, mee terug verdedigt en 2/3 man bezig houdt met zijn dribbels. Ik zag hem 10 x liever voetballen dan Kluivert, ook al heeft laatst genoemde meer talent. Leuk ventje ook om naar te kijken.

25 april 2018 om 16:47

Klopt, maar dat is allemaal vervaagd door z'n gedrag het afgelopen half jaar. Vooral het Napoli gebeuren vind ik schandalig. Glashard liegen is het.

25 april 2018 om 17:08

Je kunt inderdaad het gedrag van Younes bekritiseren, echter kun je ook 2 kantjes vol schrijven over de houding van Ten Hag / Ajax en de media. Mr Ajax noemde hij zichzelf vorig jaar. Dan zijn er toch wel een hoop dingen fout gegaan en dat zal echt niet alleen aan Younes hebben gelegen.

25 april 2018 om 17:24

Dat zal idd niet alleen Younes zijn nee. Dat 'belonend' wisselen bv sloeg al nergens op.

25 april 2018 om 17:40

Inderdaad, al had Younes natuurlijk wel gewoon moeten invallen. In feite is het gewoon werkweigering.

25 april 2018 om 18:58

Gegund? Meen je dat? Als beloning voor zijn handelen zeker...... Wat een komedie zeg.

Vreemde gang van zaken... moet de fifa nou niet eens een keer ingrijpen?

25 april 2018 om 14:20

Als Napoli toch zwart op wit 30+ handtekeningen van Younes heeft kunnen zij toch heel makkelijk aantonen dat hij vanaf Juli speler is van hun? Wat een enorme soap waar maar een duidelijkheid in komt. Ik hoop gewoon dat Napoli een contract openbaar maakt waarin staat dat Younes heeft getekend en dan is deze soap klaar.

25 april 2018 om 14:42

Volgens mij is een contract normaal gesproken vertrouwelijk en is het niet geheel legaal om dat contract maar gewoon online te gooien. Als het contract wel legaal is, is een transfervrije overgang hoe dan ook uitgesloten, dan moet er gewoon een transfersom betaald worden, anders gaat Younes een zware schorsing tegemoet zien, evenals Wolfsburg waarschijnlijk.

25 april 2018 om 14:46

Rombomco

Klopt. Als Napoli een getekend contract heeft, dan kunnen zij eenvoudig aantonen dat zij in principe 'eigenaar' zijn van de speler (juridisch niet de correcte omschrijving, maar vooruit maar even voor de discussie). Maar, dat laat onverlet dat Younes 'gewoon' zelf een contract kan en mag sluiten met Wolfsburg natuurlijk. Er bestaat namelijk zoiets als contractsvrijheid.

Maar, er ontstaat natuurlijk wel een probleem zodra Wolfsburg Younes zou willen overschrijven zodat hij ook echt speelgerechtigd wordt voor Wolfsburg. Napoli heeft dan, zeg maar, 'betere rechten'. Waardoor Wolfsburg dus gewoon nog even iets moet regelen met Napoli (waarschijnlijk iets van 5-10 miljoen aftikken), waarna hij gewoon kan worden overgeschreven naar Wolfsburg.

25 april 2018 om 14:47

Alsof je zo maar een contract openbaar kan maken. Het is nu vrij duidelijk wat er gewoon gaat gebeuren Younes gaat naar Wolfsburg. Daarna zal Napoli een rechtzaak tegen hem en/of Wolfsburg starten.

25 april 2018 om 14:48

lucas1234

Hoe kom jij erbij dat een contract 'normaal gesproken vertrouwelijk' is? Normaal gesproken is dat juist niet het geval. Maar, partijen kunnen onderling natuurlijk iets anders afspreken, wat dus betekent dat beide partijen het niet openbaar mogen maken, op straffe van een afgesproken boete, of iets dergelijks. Maar die bepaling bindt alleen de partijen die het contract tekenen. Iedereen die dat contract niet heeft ondertekend kan en mag dat contract gewoon openbaren natuurlijk.

25 april 2018 om 14:49

memphisdepay

Tuurlijk kan dat zomaar, tenzij partijen uitdrukkelijk geheimhouding afgesproken hebben.

25 april 2018 om 14:55

In een contract staan gewoon vertrouwelijke gegevens van Younes, en deze mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden, in Nederland hebben we de wet bescherming persoonsgegevens maar vergelijkbare wetten zijn in de hele EU actief. Napoli mag dus niet zomaar dat contract online zetten. Het mag uiteraard wel gewoon als bewijs gevoerd worden in een rechtzaak. Dus ik ben erg benieuwd wat de contracttuele situatie nu is, Napoli wil nu gewoon geld zien, want Younes zal na al deze ellende echt niet meer voor Napoli gaan spelen.

25 april 2018 om 15:03

lucas1234

"in een contract staan gewoon vertrouwelijke gegevens van Younes, en deze mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden"

Ja, dat is inderdaad waar. Daar heb je dus gelijk in!

Ik doelde zelf inderdaad vooral op de versie van 'openbaren' als bewijsvoering binnen een rechtszaak.

25 april 2018 om 15:13

@ Constant kante

In het overgrote deel van de overeenkomsten staat een geheimhoudingsclausule, dus het is inderdaad redelijk normaal dat een overeenkomst vertrouwelijk is, de persoonsgegevens inderdaad nog daargelaten. Uiteraard bindt zo'n bepaling alleen de partijen, maar hoe moet 'iedereen die dat contract niet heeft ondertekend' dan aan dat contract komen en de inhoud daarvan? Dat kan alleen als een van de partijen het contract heeft geschonden, of als het contract op een andere illegale manier is bemachtigd.

25 april 2018 om 15:17

Constant kante

Ik reageerde dan ook op de mensen die hier boven voorstelde dat Napoli dat contract maar online moest gooien om een einde te maken aan deze discussie, maar dat kan niet zomaar. Misschien dat Younes daar stiekem wel op hoopt, geeft hem wat meer macht in een rechtzaak om evt. onder het contract uit te komen als die er ligt.

25 april 2018 om 16:12

jm87

"in het overgrote deel van de overeenkomsten staat een geheimhoudingsclausule"

Dat is op zich volledig correct, al zien de meeste geheimhoudingsclausules niet zozeer op de inhoud van die overeenkomst zélf (daar hebben we het tenslotte over) maar op zaken als bedrijfsgeheimen, werkwijzen en eventueel informatie over de wijze waarop het bedrijf is ingericht. In mijn beantwoording richt ik me vooral op het gegeven dat er op zichzelf (behalve inderdaad de beperkingen op grond van de wet bescherming persoonsgegevens (en straks per half mei de nieuwe wetgeving rond Gdpr)) geen wetten zijn die aan openbaarmaking van contracten in de weg staat.

"hoe moet 'iedereen die dat contract niet heeft ondertekend' dan aan dat contract komen en de inhoud daarvan? Dat kan alleen als een van de partijen het contract heeft geschonden, of als het contract op een andere illegale manier is bemachtigd."

Exact! Maar in de praktijk komt het, in mijn ervaring, ondanks alle clausules en afspraken nog bijzonder vaak voor dat contracten of delen daarvan alsnog openbaar worden of uitlekken. En inderdaad, vaak komt die informatie dan van die betrokken partijen. Maar, toon dan als wederpartij maar eens aan dat die informatie, dus, van een van betrokken partijen komt.

En om je een idee te geven hoe dat in de praktijk werkt, het is diverse keren voorgekomen dat bepaalde informatie, die 'geheim had moeten blijven' zomaar opeens en zonder dat ik dat kon verklaren 'gewoon' ineens in mijn postvak lag. Zonder dat ik maar kon of kan vermoeden hoe die informatie daar terecht is gekomen en zonder dat iemand heeft kunnen zien of vaststellen hoe die informatie daar terecht is gekomen. En een rechter in burgerlijke zaken (anders dan in strafzaken) zal dan gewoon kennis nemen van die informatie, zonder zich te bekommeren om de herkomst van die informatie.

25 april 2018 om 16:13

lucas1234

Okay, helder!

Jammer dat het zo gegaan is, van beide kanten. Ik wens hem desalniettemin een mooi vervolg van zijn carrière. Kan zeker van waarde zijn voor Wolfsburg, deze Duitse Sjaak Swart.

Ik gun het deze jongen wel. Hij wordt op tv altijd weggezet als een zaalvoetballertje met weinig rendement. Maar deze jongen heeft veel in zich hoor. Hij komt altijd zijn directe tegenstander voorbij. Als hij wat meer traint op afwerken kan dit nog een hele goede speler worden.

25 april 2018 om 14:31

Deze jongen heeft gewoon een normale traptechniek, dus daar ligt het niet aan. Younes is mentaal niet zo sterk en beheerst enkel 1 aspect van datgene wat een aanvaller in z'n arsenaal moet hebben. Hij kan alleen dribbelen en is veel te onrustig als hij andere dingen moet doen, zoals afwerken of het leveren van een correcte pass of voorzet.

25 april 2018 om 15:23

Hij is ook nog best wel jong he. Salah mistte een paar jaar terug ook ongelooflijk veel kansen maar sinds dit seizoen ook helemaal los. Nu zeg ik niet dat Younes zo goed kan worden als Salah, want vind Younes toch wel een stuk trager dan Salah zowel in de sprint als in handelingsnelheid. Maar als die nu ook nog gaat scoren kan die best van meerwaarde zijn voor een mooie ploeg in de Europese suptop.

Gisteren werd er op italiaanse sites nog melding gemaakt van nogmaals een bevestiging van een advocaat die de transfer van Youness naar Napoli mee heeft helpen realiseren; ik kan me moeilijk voorstellen dat die jongen zo dom is om zo veel problemen te veroorzaken voor zichzelf, hier gaat Napoli niet mee lachen als ze dit ter oren krijgen. Uiterst vreemde gang van zaken als je het mij vraagt.

25 april 2018 om 14:51

Napoli gaat juist alleen maar lachen. Younes is toch niet goed genoeg voor Napoli en die gaan dalijk zonder dat hij een stap op het trainingsveld van Napoli heeft gezet een paar miljoen ontvangen van hem of van Wolfsburg. Dit is eerder bij Guidetti bijvoorbeeld ook gebeurt.

Nou ben benieuwd naar de rechtszaak van Napoli. Zou Wolsfburg dan nog het tekengeld kunnen terugvorderen als ze daadwerkelijk een transfersom aan Napoli moeten betalen.

25 april 2018 om 14:22

Misschien vroeg Younes wel tekengeld, om Napoli af te kunnen kopen.

25 april 2018 om 19:58

Dat is een duur sjaaltje geweest dan in Napels.

Dan kan hij met dat geld mooi z'n contract afkopen bij Napoli.

Maar hoe kun je transfervrij tekenen als je gewoon een contract bij Napoli hebt? Als ik Napoli was had ik hem gewoon aan zijn contract gehouden en Wolfsburg die miljoenen aan tekengeld naar Napels laten overmaken.

25 april 2018 om 14:59

Skede

Dat is echt heel erg simpel.

Er is geen enkele wet die een rechtssubject (een natuurlijk persoon bijvoorbeeld) verbiedt om ongeacht hoeveel contracten ook aan te gaan. Oftewel, je mag en kunt in principe zoveel contracten tekenen als je wilt. Binnen ons burgerlijk recht stelsel (en dat van bijna álle Westeuropese rechtsstelsels) geldt volledige contractvrijheid. Om een bizar voorbeeld te noemen, ik kan zelfs een contract sluiten met een willekeurige andere burger en daarbij jouw huis aan die burger verkopen. Die overeenkomst, op zichzelf, is gewoon geldig én legaal. Alleen, ik kom natuurlijk gigantisch in de problemen op het moment dat de burger die jouw huis kocht mij dwingt tot levering van jouw huis. Dat kan ik namelijk niet. Want ik ben niet bevoegd om over jouw huis te beschikken. Dus ik zal geen enkele notaris vinden die bereid is om het transport van het huis te doen en de eigendom over te dragen. En dus zal ik een claim aan mijn broek krijgen omdat ik wanprestatie lever (officiele term: toerekenbaar tekortschiet in de uitvoering van de overeenkomst) en schadevergoeding moeten betalen.

Dat is dus wat Napoli nu in handen heeft. Die hebben gewoon een contract met Younes met oudere rechten dan Wolfsburg. Uiteindelijk zal Younes dus iets moeten regelen met Napoli. Pas als dat is opgelost, heeft het contract met Wolfsburg enige werking. En ik ga er vanuit dat in het contract met Wolfsburg afspraken zijn gemaakt hoe te handelen en wat er gebeurd als Younes er niet met Napoli uit zou komen. Regeren is vooruitzien, zeg maar.

25 april 2018 om 15:51

@constant Kante,

Helder, duidelijke uitleg.

Echter ga ik er van uit dat het voorbeeld dat jij aanhaalt (toerekenbaar tekortschieten in de uitvoering van de overeenkomst, en dus in dit geval het spelen en trainen bij Wolfsburg) net zo min mogelijk is als het leveren van de woning uit jouw voorbeeld. Dat het Younes vrij staat om contracten te tekenen waar hij wilt, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dus nu mag spelen waar hij maar wenst. Als Younes niet aan de contractuele verplichtingen met Wolfsburg kan voldoen krijgt hij net zo goed problemen op basis van bijvoorbeeld (al dan niet bewuste) werkweigering. Dus lijkt mij dat er twee opties zijn: Of Younes regelt met Napoli dat zijn contract wordt ontbonden. Of Wolfsburg betaalt aan Napoli een transfersom om Younes speelgerechtigd te krijgen in de Bundesliga. Napoli is niks verplicht tegenover Younes met betrekking tot het opzeggen van zijn contract. Daarom zeg ik: als Napoli zijnde zou ik Younes aan zijn contract houden, en aan Wolfsburg kenbaar maken dat ze hem mogen kopen, maar dan wel voor die miljoenen aan tekengeld.

25 april 2018 om 16:04

Skede

"echter ga ik er van uit dat het voorbeeld dat jij aanhaalt (toerekenbaar tekortschieten in de uitvoering van de overeenkomst, en dus in dit geval het spelen en trainen bij Wolfsburg) net zo min mogelijk is als het leveren van de woning uit jouw voorbeeld. Dat het Younes vrij staat om contracten te tekenen waar hij wilt, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dus nu mag spelen waar hij maar wenst"

Klopt! Hij mag niet spelen waar hij wenst, Napoli heeft oudste rechten en dus kunnen die altijd het overschrijven van Younes naar Wolfsburg tegenhouden.

"of Younes regelt met Napoli dat zijn contract wordt ontbonden. Of Wolfsburg betaalt aan Napoli een transfersom om Younes speelgerechtigd te krijgen in de Bundesliga. "

Exact! Zo is het. Er zal gewoon iets geregeld moeten worden. Ik gebruik altijd dat voorbeeld van Frank Rijkaard, destijds in 1987, die eerst bij PSV een contract tekende en daarna nog eentje bij Ajax. Werd arbitragezaak. Uiteindelijk moest Ajax drie miljoen gulden aan PSV betalen, maar mocht hij wel voor Ajax blijven spelen. Zo gaat dat nu denk ik gewoon weer.

25 april 2018 om 16:15

hey constant kante, wat je zegt klopt natuurlijk niet helemaal, maar je zit dichtbij. de overeenkomst is immers niet legaal en dat komt niet enkel door de onmogelijke levering van het goed waarover je niet beschikkingsbevoegd bent. eigendom overdragen is niet mogelijk wanneer de beschikkingsbevoegdheid ontbreekt (art 3: 84 bw jo. art 3: 89 bw). dus dan is al een vereiste van de overdracht mislukt. vergeet daar niet bij dat de contractvrijheid vooral over vormvrijheid gaat, niet inhoudelijk. er schort natuurlijk, zelfs al zou een notaris de overdracht doen, genoeg aan de overeenkomst; wilsgebreke, onjuistheid van registers en er is genoeg derden-bescherming. deze wordt snel vernietigd of nietig verklaard.

25 april 2018 om 16:23

Maar dan is de vraag of Wolfsburg ook bereid is dat te doen. Want zouden zij Younes niet gecontracteerd hebben in de hoop dat hij transfervrij is? Wat nou als ze toch voor hem moeten betalen, maar ze dat niet willen? Wolfsburg kan dan toch ook niet zomaar het contract met Younes verscheuren neem ik aan.

25 april 2018 om 16:50

yeahletsgoyea

"hey constant kante, wat je zegt klopt natuurlijk niet helemaal"

Eh, okay, maar mijn stelling dat in Nederland civielrechtelijk contractsvrijheid bestaat die klopt wel degelijk nagenoeg. Ik wilde het alleen niet zó ingewikkeld maken zodat alleen rechtenstudenten en juristen het volledig snappen. Het enige punt dat ik, om volledig te zijn, had moeten aanvullen is dat die contractsvrijheid inderdaad niet betekent dat Ieder contract legaal is maar dat die is beperkt tot regels van openbare orde, goede zeden en de wet. Een contract dat ik afsluit met jou om jouw buurman te vermoorden, dat is evident niet geldig (want nietig). Maar dat is logisch.

Het voorgaande betekent echter dat het gesloten contract, in het voorbeeld van dat huis van Skede, binnen het contractenrecht, wel degelijk gewoon geldig is, aangezien het voldoet aan alle voor het sluiten van een contract gestelde vereisten. Dat die overeenkomst, zoals jij aangeeft, aantastbaar is, dat doet aan het geldige karakter van die overeenkomst namelijk niets af.

Wat fout gaat in jouw reactie is dat jij je in je notaris verhaal focust op het goederenrechtelijke deel van de totale overdracht van het huis van Skede (aan die man aan wie ik dat huis heb verkocht). En uiteraard, zoals ik ook al zelf stelde, gaat daar alles fout, aangezien ik natuurlijk helemaal geen huis kan leveren en er dus geen enkele notaris zal overdragen. Dus inderdaad, daarop kan die overeenkomst heel rap worden vernietigd of nietig verklaard. Maar dát is de praktische uitvoering van de zaak. Ik probeer hier puur te wijzen op het gegeven dat die overeenkomst, op zichzelf (en dus als er verder niets gebeurt) helemaal geldig en legaal is. Het is een overeenkomst die nooit al leiden tot een rechtsgeldige overdracht van eigendom (wat dus het zakenrechtelijke deel behelst en niet het civielrechtelijke deel van de overeenkomst tot koop/verkoop.

Sowieso, ik geef dit voorbeeld puur als reactie op de vraag van Skede 'hoe je een contract kunt tekenen trwijl je al ergens anders, .... etc. ' Juridisch kan je dus, is mijn reactie dan, in wezen helemaal legaal duizend overeenkomsten sluiten. Alleen, je komt onherroepelijk in de problemen bij de uitvoering. Zoals ook gaat gebeuren nu met Younes natuurlijk. Vandaar mijn voorbeeld en link.

25 april 2018 om 16:54

gilau

Of dat zo is, dat weet ik niet, maar ik neem voor het gemak maar even aan dat Younes in het contract met Wolfsburg allerlei verschillende clausules heeft laten opnemen over wat er met dat contract gebeurd als blijkt dat Napoli hem wel degelijk aan zijn eerder in Napels getekende contract kan houden. Zou namelijk bijzonder stompzinnig zijn als hij dat niet heeft gedaan. Bijvoorbeeld zou het niet heel raar zijn dat dit contract met Wilfsburg pas ingaat zodra Younes zich 'vrij gekocht' heeft van Napoli, of iets dergelijks. Daarmee kan dat tekengeld, inderdaad, een tegemoetkoming zijn voor het geld dat Younes nodig heeft om zijn contract in Napels af te kopen.

In dat geval zou dat dus betekenen dat Younes door dit hele akkefietje in wezen zijn transfervrije status verspeeld/vergokt heeft en die waarde dus niet meer echt kan verzilveren.

Younes en Ajax hebben wat dit betreft beide verloren. Leuk voor zijn portemonnee maar die vent heeft voor de rest van zijn carrière een label op zijn hoofd en mist het WK mag ik hopen.

Hieruit blijkt dat ze intern toch wel meer weten dan dat de media naar buiten brengt, aangezien Fifa tot op heden niet heeft ingegrepen lijkt het allemaal maar zo te mogen. Younes zal er goed aandoen om die miljoenen tekengeld nog niet te gaan geven tot het 1 september is.

25 april 2018 om 15:00

Fifa grijpt sowieso pas in zodra er verzoeken komen bij de Uefa om Younes over te schrijven. Pas dan kan de zaak echt beoordeeld worden. Fifa gaat tot die tijd echt niet uit eigen beweging in actie komen. Dat is hun taak helemaal niet, dat moeten de betrokken drie partijen (napoli, Younes, Wolfsburg) eerst zelf regelen.

wat ik alleen niet begrijp
- Youness zijn contract loopt bij Ajax tot 1 juni van dit jaar
- ajax had eenzijdige optie voor 1 jaar

In zomerperiode was overmars nog aan het onderhandelen met Napoli en wilde Napoli 5 Mio betalen dat vond Ajax te weinig. EN Nu....transfervirij dan had je toch die optie moeten lichten? Dan had je toch gewoon geld kunnen vragen...

25 april 2018 om 14:32

Maar als je de optie ligt en je verkoopt hem niet is het kapitaal vernietiging.

25 april 2018 om 14:32

Schijnbaar was die eenzijdige optie van Ajax enkel rechtsgeldig als Younes dit seizoen een bepaald aantal wedstrijden zou spelen. Een tijdje terug was al duidelijk dat hij dat aantal niet meer zou kunnen halen en dus transfervrij was.

25 april 2018 om 14:38

Klopt Ajax heeft inderdaad een eenzijdige optie voor 1 jaar. Echter moest hij daarvoor minimaal een x-aantal wedstrijden spelen en dat aantal is dit seizoen niet gehaald

Geen enkele verstandige club zou deze jongen nog speeldijd moeten gunnen. Hij heeft alles en iedereen zowel bij Ajax als Napoli in de maling genomen. Jammer, want hij kan best aardig voetballen / alhoewel hij meer een postbode was. Maar als ik een eigenaar of bestuurslid was, zou ik hem nooit als werknemer willen hebben.

Professioneel van Napoli om niet moeilijk te gaan doen. Erg on Italiaans

Hopen dat hij die miljoenen aan tekengeld mag inleveren omdat hij nog een schadevergoeding aan Napoli moet betalen wegens contractbreuk.

Ik denk dat het allemaal al bekokstoofd is. Of Younes weet zeker dat hij geen contract getekend heeft met Napoli of de bonus voor de transfervrije Younes is equivalent aan de som die Napoli vraagt.

Wel niet, wel niet, een jongen die weet wat hij wilt is het niet, hij krijgt miljoenen mee maar als ik Napoli was zou ik die miljoenen zo laten inleveren wegens contractbreuk.

Ik heb het gevoel dat er hier een zaak ligt voor Ajax en Napoli, dit zal niet zonder slag of stoot gaan en dit gedrag wil je ook niet tolereren. Misschien kunnen ze samen wel een zaak aanspannen tegen Younes.

Heel erg goed gespeeld van Younes, zo krijgt hij zijn zin én wordt hij er financieel (hopelijk niet) nog wijzer van, want op de manier waarop hij vertrekt klopt niet.

getekend bij wolfsburg,napoli,en waar nog meer ik mag hopen dat het hier bij blijft anders maakt hij aardig wat vlieguren

Zaak voor de rijdende rechter
Rare snuiter achteraf die younes

Goede wissetruc trouwens

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren