Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Brands vertrekt naar Everton en wil Ziyech en Lozano meenemen’

Laatste update:

Marcel Brands gaat PSV verlaten voor Everton. De technisch manager van de Eindhovenaren gaat in dezelfde functie aan de slag bij the Toffees. Brands werd de afgelopen weken al vaker gelinkt aan een overstap naar de club uit de Premier League en heeft nu de knoop doorgehakt, meldt de Daily Mirror zondag. Volgens de Engelse tabloid wil Brands twee spelers uit de Eredivisie meenemen naar Engeland: Hirving Lozano en Hakim Ziyech.

Het was al lang geen geheim meer dat Everton interesse had in Brands. Algemeen directeur Toon Gerbrands bevestigde twee weken geleden al dat de Engelsen zich bij Brands hadden gemeld. Na het behaalde kampioenschap beloofde de technisch manager snel duidelijkheid. Hoewel hij en PSV het nieuws nog niet hebben bevestigd, wijst alles naar een overstap naar de nummer negen van de Premier League.

Brands zou Ziyech en Lozano naar Goodison Park willen halen. Laatstgenoemde wist Brands in de zomer van vorig jaar naar het Philips Stadion te halen en een zesjarig contract te laten tekenen. De Mexicaan kwam tot dusver in zijn eerste seizoen tot zestien doelpunten en acht assists. De 25-jarige Ziyech heeft bij Ajax een contract tot medio 2021, maar heeft naar verluidt binnen de club al aangedrongen op een vertrek.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat Lozano aub nog een jaar in NL, die is echt nog niet toe aan een stap. En, zoals hij zelf heeft aangegeven, hij heeft niet voor niets voor 6 jaar getekend.

22 april 2018 om 11:27

PSV wist al dat er grotere clubs achter Lozano aan zaten.
En die 6 jaar is meer zodat de club daar een hoger bedrag voor kan vangen, want dat zullen ze echt wel van tevoren afgesproken hebben met Lozano en diens zaakwaarnemer.
Anders had hij allang in Engeland gezeten, maar het zal wel met zijn visum te maken gehad hebben dat hij eerst naar Nederland ging.

22 april 2018 om 11:42

Brands riep dat zelf als argument om hem liefst komende zomer nog niet te laten gaan. Dat het is om flink te kunnen cashen begrijp ik. Maargoed, misschien is er van het hele verhaal sowieso wel niks waar.

22 april 2018 om 13:08

Dan kan Ziyech geen vleugelmiddenvelder zijn.
Die speelde bij Heerenveen, Twente en bij Ajax ook vooral op een 3-mansmiddenveld.
Ziyech is van origine toch gewoon een nummer 10. Daar begon het over.

22 april 2018 om 11:39

Wat is een vleugelmiddenvelder? Kun je nog andere spelers noemen die je als zodanig bestempelt?

Daily Mirror, beetje dubieus. Dat een subtopper/middenmotor in Engeland gelinkt wordt aan de beste/betere spelers in de Eredivisie lijkt me niet vreemd.

22 april 2018 om 12:02

Vaak middenvelders in een 442 opstelling denk ik. Vaak de aanvallende middenvelders, die niet op 10 spelen. Die worden wat meer vanaf de zijkant opgesteld. Coutinho, eriksen, turan, bernardo silva hebben vaak in zo’n rol gespeeld. Beetje dat soort spelers denk ik?

22 april 2018 om 12:29

Precies. Het woord zegt het al toch? Middenvelders die aan de buitenkant spelen op een middenveld met meer dan 3 spelers. 442 of 451 of 352.

Daily Mirror is een zeer dubieuze bron. Niet serieus te nemen dit.

22 april 2018 om 11:28

Eens, maar zou me niks verbazen als ze het dit keer gewoon juist hebben. Na zoveel jaren in de Eredivisie wil Brands natuurlijk ook een keer een stap maken in het buitenland. Plus de genoemde spelers (ziyech en Lozano) zijn logische keuzes voor een club als Everton.

22 april 2018 om 11:29

Ik ben toch bang van wel. De geruchten zijn me iets te hardnekkig

Ziyech in de Premier League hmm... vind veel andere competities beter bij hem passen qua speelstijl. PL is misschien iets te fysiek, maar Afrikaanse landen ook en Ziyech speelt daartegen ook prima. Het is afwachten.

22 april 2018 om 11:29

Die twijfel had men ook over Eriksen en die is nu een van de toppers in Engeland.
Dus Ziyech zou dat dan ook moeten kunnen, toch.

22 april 2018 om 11:43

Je mag Eriksen niet vergelijken met Ziyech. Eriksen was op zijn 18e beter dan Ziyech nu op 25 jarige leeftijd.

22 april 2018 om 11:57

Het gaat om type speler. Beter ok, meer speelminuten in de benen nee. Dus whats met die leeftijd?

22 april 2018 om 11:58

Edge,

Eriksen speelde al veel degelijker en volwassener dan Ziyech nu. Had veel minder balverlies bovendien. Ik moet wel zeggen dat ik niet verwacht had dat Christian zo goed uit de verf zou komen in Engeland, maar hij doet het absoluut fantastisch daar.
Ziyech mist zoveel om een echte topper te kunnen worden. En het ergste is nog dat hij ergens in zijn ontwikkeling blijft hangen. Daar waar hij juist een groei zou moeten maken op deze leeftijd.

22 april 2018 om 12:35

Ik heb bij Zyiech het idee dat hij er helemaal geen zin in heeft. Hij heeft bij Twente problemen gehad en stond daar ook te ballen met zo'n gezicht. Maar toen dacht ik dat hij misschien niet op zijn plek was. Bij Ajax heeft ie precies zo'n zelfde gezicht dus dat is het hem dan misschien niet. Maar toch zou het nog kunnen dat die man op een hoger niveau beter tot zijn recht komt.

On:
Als Brands deze spelers wil halen snap ik dat. Voor het Nederlandse voetbal zou het een uitstekende zaak zijn als er een club zit die de kas van de Nederlandse clubs kan spekken. Maar hij moet er mee oppassen want het kan ook grandioos tegen je werken. Lozano lijkt me er nog niet aan toe, eerst maar eens een heel seizoen goed spelen en wat minder explosief zijn in je karakter. Maar een goed wk kan gekke dingen teweegbrengen.

Voor Marcel Brands vind ik het een leuke transfer die ik hem gun. Heeft bij PSV echt een goede organisatie neergezet waar een nieuwkomer makkelijk op dezelfde voet verder kan gaan. Vroeger had PSV die functie niet eens en heeft echt goed werk verricht. Al was ik in het verleden altijd kritisch op hem en nog steeds hij heeft zeker goed werk gedaan. En daar mogen we blij mee zijn. Als dit in de toekomst betekent dat we een vaste afnemer van onze spelers gaan hebben dan is dat ook alleen maar mooi.

24 april 2018 om 10:14

Nou nee, eriksen was op zijn 18e echt niet beter dan ziyech nu. Ik ben zelfs van mening dat ziyech de ideale vervanger is voor eriksen is als hij naar madrid of barca vertrekt. Anders zie ik hem graag bij een Liverpool of Dortmund. Everton is niet echt een club voor Ziyech. Klaassen had er ook nooit naartoe moeten gaan gezien hij als een diepe 10 speelt. Lozano zie ik beter passen bij een Valencia, Athletico, Sevilla misschien wel op den duur bij een Bayern.

24 april 2018 om 10:25

Eriksen speelde in een veel beter Ajax dat al op zijn terug gang was. Laten we eerlijk zijn. Eredivisie stelt nu niks voor. Ziyech haalt elke wedstrijd een hoog niveau. Hij kan er weinig aan doen dat hij met een veltman speelt. In mijn ogen de zwakste schakel. Dan nog een Wöber, Siem de jong etc... Daar moet Ajax echt wat aan doen. Lozano steekt bij psv ook boven de rest uit. Groot aandeel dit jaar en de reden van PSV haar kampioenschap.

Ajax heeft nu een lichting waarop het zou moeten bouwen. Ziyech binnenboord houden. Zwakkere spelers vervangen. Vooral De Ligt, Onana, De Jong, Donny, Kluivert, Neres en Dolberg aan hun contract houden. Gelukkig is Tagliafico er pas net... Wat een verademing is dat. Ziyech, hate him or love him. Hij is wel de creatieve schakel datajax mistte en zal gaan missen!

Het zijn beide zeer technisch begaade voetballers, maar bij beide spelers vraag ik mij af of ze het fysieke geweld van de Premier League aan kunnen. Als dit verhaal de waarheid is neemt Brands gelijk een behoorlijk risico bij zn nieuwe baan!

22 april 2018 om 12:46

Dan heb jij zeker nog nooit de Mexicaanse competitie gezien? Die is fysieker dan de Engelse. Daarnaast zijn de beste spelers van Engeland de kleinere, lichte spelers. Salah-Hazard-Silva-Agüero. Alleen Kane is groter dan 1.75.

22 april 2018 om 13:57

De spelers die jij nu opnoemt moet je fysiek echt niet onderschatten. Zij zijn fysiek echt wel verder dan Ziyech en Lozano. De Mexicaanse competitie ken ik verder niet inderdaad, maar wat ik van Lozano hier in NL moet tie nog wel stappen maken vind ik!

Voor PSV een flinke aderlating als hij zou gaan. Maar mocht hij die beslissing nemen, dan het liefst zo snel mogelijk. Dan kan er snel een nieuwe TD aangesteld worden, die zich met de selectie van volgend seizoen kan bezig houden. Die heeft namelijk ook tijd nodig om zich te oriënteren, lijstjes te maken etc.

Voor Brands een mooie en zeker verdiende stap. Heeft zich rustig omhoog gewerkt als TD binnen Nederland en nu een mooie uitdaging in het buitenland bij een prachtige club. Ziyech lijkt me een prima speler voor Everton. Wel hoop ik dat hij Lozano nog even een jaartje met rust laat, tenzij hij als dienst een mega bedrag op tafel wil leggen.
Mocht hij echt naar Everton gaan, dan konden er de komende jaren nog wel eens een hoop spelers vanuit de Eredivisie die kant op gaan. Hij kent de markt, spelers en clubs hier als geen ander natuurlijk.

Hij wilt Ziyech en Lozano meenemen? Of hij onderschat het niveau van de PL of hij overschat de kwaliteit van deze 2 jongens. De 1 (chucky) komt echt (nog) te kort voor het niveau en de ander (zuurpruim Ziyech) past de PL niet bij zijn speelstijl/fysieke gesteldheid

22 april 2018 om 11:49

Waarom zou Ziyech niet passen in de PL. Hij maakt de meeste meters bij Ajax, is conditioneel een van de betere (kijk de statistieken erop na) en is technisch heel goed. Dat past toch in elke competitie? Met iets meer kwaliteit om zich heen is Ziyech nog beter. Ajax gaat hem zo missen

22 april 2018 om 12:07

Sparta,

Hij lijdt zo verschrikkelijk veel balverlies, in Engeland wordt dat op zijn positie keihard afgestraft. Zelfs simpele passes over een paar meter mislukken meer dan eens bij hem. Zijn ondergrens is echt heel laag ook. Ik vind het een zwaar overschatte speler. Ik denk dat een Frenkie de Jong het voor Ajax ook gewoon kan op die positie volgend seizoen.

22 april 2018 om 15:31

De Bruyne heeft de meeste balverlies geleden van alle spelers in de top 5 competities in Europa. Neemt niet weg dat hij 1 van de beste middenvelders ter wereld is. Balverlies hoort gewoon bij die positie en het spelletje. Maar omdat we zo veel op statistieken letten tegenwoordig, wordt er meer een issue van gemaakt. Al helemaal als het je goed uitkomt en je een speler niet mag.

https://twitter.com/ Whoscored/status/ 977921798686826501

22 april 2018 om 17:11

Met alleen meters maken kom je er niet

22 april 2018 om 12:53

Het is natuurlijk koffiedik kijken of een speler het in een andere competitie gaat redden. Depay, Klaassen, Blind, Wijnaldum, Janssen waren allemaal spelers die de wenkbrauwen deden fronsen zowel positief als negatief maakte ze een indruk die niemand had verwacht.

We gaan t zien hoe de spelers het gaan doen en ik gun het ze van harte !

22 april 2018 om 13:13

@elmundo,

Je weet dat Chucky de bijnaam van Lozano is? Niks negatiefs aan die benaming.

Het mooie is, Lozano wordt gehaald door hem. Hij laat Lozano 6 jaren tekenen. Wat voor een PSV hart heb je als je dit doet

22 april 2018 om 11:30

Hoezo? Als hij TD van Everton is, heeft hij de belangen van Everton te vertegenwoordigen. Zou erg onprofessioneel zijn om dan van spelers van PSV af te blijven. Wat hij wel kan doen is als coulance een flinke zak geld op tafel leggen. Maar ook dat hoeft hij natuurlijk niet te doen.

22 april 2018 om 11:43

Maar hij is nu nog TD van PSV en een plan bedenken om een van hun meestbelovende spelers mee te nemen, zou weer onprofessioneel zijn ten opzichte van PSV.

22 april 2018 om 11:45

En PSV hoeft het niet te accepteren.
Contract van 6 jaar.

22 april 2018 om 11:49

Waarom? Daar ontkom je toch niet aan? Als hij van zins is om op de aanbieding in te gaan, dan ga je toch automatisch al nadenken over de mogelijke spelers die je mee gaat nemen? Dat de Daily Mirror op de hoogte is van de namen die Brands in zijn hoofd heeft lijkt me onwaarschijnlijk, maar het zijn wel logische namen.
Zou niet weten wat er onprofessioneel aan is om, als je van plan bent om de aanbieding te accepteren, over spelers van je huidige club na te denken. Dat kun je ook niet voorkomen oid.

22 april 2018 om 11:58

Mooi financieel kado zou ik zeggen

Ik zou niet naar Everton gaan Ziyech, daar hebben ze al genoeg aanvallende middenvelders. Spanje of Italie lijkt me ook geschikter voor zijn speelstijl.

22 april 2018 om 12:00

Ja, geschikter voor Everton is een totaal andere type. Een Klaassen bijvoorbeeld.

22 april 2018 om 12:59

Klaassen is als speler helemaal niet ongeschikt voor Everton, hij heeft gewoon een mentale tik gekregen als je te horen krijgt dat je als een speler voor het eerste elftal word gehaald en Everton daarna nog 2 spelers aantrekt voor diezelfde positie die kwalitatief beter zijn. Ziyech gaat ook geen voorkeur krijgen boven Rooney, de grote man van Everton die daar is opgeleid en uit respect word opgesteld of Siggurdson de duurste aankoop uit de geschiedenis van Everton en daarom verplicht erin moet staan.

Heel veel succes bij Everton en bedankt voor alle jaren. Veel succes gehad onder Brands. Ziyech en Lozano meenemen lijkt me dan minder handig want die gaan het denk ik nog niet redden in de Premier League. Zou zonde zijn dat het een Kluivert scenario wordt en je volgend seizoen alweer thuis zit.

22 april 2018 om 12:25

Huh? Iemand die jarenlang zichElf bewezen heeft als TD en kanpuoenschappwn op zijn naam heeft staan vergelijken met iemand die puur op basis van zijn naam geld mag gaan uitgeven aan spelers??
Ik heb alle vertrouwen in Brands bij Everton.

Heel erg jammer dit, maar wel begrijpelijk. Mocht het kloppen, dan wens ik Brands het allerbeste en bedankt voor de bewezen diensten! Hopelijk niet Lozano mee, maar nadeel is dat hij zijn contract kent.

Is het nieuws al officieel dan? Ik hoop echt dat Stan Valckx of Arnesen zijn vervanger wordt. John de Jong heeft echt weinig ervaring. Mocht hij Lozano willen meenemen dan lijkt mij een forse transfersom wel op zijn plaats.

22 april 2018 om 12:32

Lijkt erop dat Voetbalzone tegenwoordig nieuws van de Daily Mirror als feit doorgeeft. Beetje jammer, want dat is zo’n beetje de slechtste tabloid in Engeland.

Ik mag hopen dat dit niet klopt. Heerlijke spelers, maar niet gemaakt voor het spel in Engeland. Als die Allardyce daar trainer blijft kunnen Lozano en Ziyech de bank of tribune gaan warm houden. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Brands zo dom zou zijn. Lijkt me een enorm intelligente man namelijk.

Ik zie een Vilhena nog wel slagen in Engeland, die schuwt een duel niet. Lozano en Ziyech kunnen veel beter naar Spanje, daar zie ik ze echt floreren met het spel dat daar wordt gespeeld.

22 april 2018 om 11:45

Als Brands naar Everton gaat, ben ik ervan overtuigd dat dat meteen einde oefening voor Allardyce is. Moet me sowieso heel sterk vergissen moch Allardyce volgend jaar nog trainer zijn bij The Toffees. Weerstand bij Everton fans tegenover Allardyce is ontzettend groot.

Mooie stap voor Brands. Voor Ziyech en Lozano zal ie minimaal 70 miljoen nodig hebben en het is niet zo dat Everton dan al een goed elftal heeft staan dat in balans is en kan meedoen in de top 6.

Dat Ziyech niet zou slagen in de PL door zijn fysiek, zoals hierboven veel wordt genoemd, lijkt me onzin. Zoiets kun je van te voren niet bepalen. Kijk hoeveel kleinere en smallere spelers er daar wekelijk het laten zien, fysiek is niet alles. Pröpper is ook geen klerenkast, maar komt daar ook gewoon mee bij een ploeg die niet bekend staat om het fluwelen voetbal. Eriksen is één van de beste spelers van de PL, ook geen Goliath. Gaat maar net om je positionering, intelligentie en timing. Duels aangaan is niet Ziyechs sterkste punt, maar ook daar kan op getraind worden. Je moet van Ziyech geen bodybuilder maken, dan haal je direct zijn elegantie eruit.

Geen moeite mee als Brands vertrekt. Heeft in al die jaren maar 2 teams samengesteld die écht kampioenswaardig waren. Hijs is wel goed in verkopen, de meest bizarre bedragen. Dat gaan we wel missen.

Bij alle genoemde mogelijke vervangers vind ik geen één geschikte zitten. Hopelijk komt er nog een andere naam.

22 april 2018 om 11:50

Verkopen vond ik uiteindelijk ook wel meevallen. Als ik zie met welk gemak Ajax 35mln kreeg voor Milik. Dat zeg ik met een PSV bril op en vind zijn aankopen vaak juist wel goed en doordacht. Zeker onze Mexicaanse vrienden hebben PSV veel gebracht, enkel de verkoopsommen waren te matig. Al had dat waarschijnlijk met het aankopen en bijbehorende afspraken te maken. Nee van mij mag Brands heel graag blijven. Samen met Cocu en Verbrande waren ze heel sterk bezig.

22 april 2018 om 12:10

@the_jump , het ligt heel erg hoe ze spelen op het WK, Milik scoorde 2 x voor Polen op het EK destijds en gaf 1 assist in het EK campagne van Polen, waarop hij voor 32 miljoen vertrok, waanzinnig bedrag inderdaad.

Ziyech en Lozano spelen op het WK, scoren ze daar, of geven ze assists, zal een bedrag voor 50 miljoen voor Lozano in ieder geval een logische zijn, waar Ziyech door alle heisa binnen Ajax, max 35-40 miljoen zal opleveren verwacht ik, maar ik gok dat ze beide wel minimaal 30 miljoen + moeten betalen.

Wat ik vreemd vind is dat mensen denken dat kleine tengere voetballers niet geschikt zijn voor engels voetbal.

Vaak zijn het juist zij die de duels aangaan en verdedigend hun mannetje staan. Kijk naar modric, voetballend de beste bij real en destijds bij tottenham maar verdedigend de beste. Waar Casemiro en destijds Khedira als een dwaas de duels in gaan, is het Modric die altijd de ballen onderschept op t middenveld op vaak een keurige manier. En zo heb je meerdere kleinere in de Premier League die degene zijn die de ballen veroveren.

Zo was het ook vooral in de Europa League vorig jaar dat Ziyech de duels slim won terwijl de andere middenvelders alleen maar achter uit lopen, zogenaamd Zone Dekking.

Nee, ziyech past perfect in de premier league kwa voetbal en kwa duellering.

Dat is wel een grote aderlating voor Psv. En als je dan toch gaat Brands en Ziyech meeneemt, niet vergeten een hele grote zak met geld te laten betalen he?

Dan kan Ajax weer verder sparen en er weinig mee doen...
Voor Lozano is het wel heel snel de overstap, maar wat goed is komt snel, kijk maar naar Sanchez.

Ook Eriksen houdt zich goed in Engeland, en heeft niet het fysiek wat men vaak ziet daar.
Ik ben benieuwd of het echt doorgaat, laat Hakim eerst wel even ver komen met de nationale ploeg van hem, dan krijgen we meer geld. Lozano ligt nog zo lang vast, daar kan PSV ook heel veel geld voor vragen!

22 april 2018 om 12:27

Ajax verder sparen en er weinig mee doen? Volgens mij geeft Ajax nu juist heel wat geld uit (Cassiera, Sanchez, Kristensen, Oreulja (of zoiets), Neres, Wober, die linksback etc.

22 april 2018 om 18:58

Klopt wel, maar vergeet niet dat Ajax weinig risico neemt met grotere aankopen. Dat zou men best mogen doen.

Ziyech moet naar Spanje, past perfect bij hem. 1 en al voetbal. Clubs als Villareal, Celta, Sociedad zijn hele mooie clubs, misschien dat ie zelfs nog wel Valencia aan kan, maar dat is wel weer een stapje hoger dan eerder genoemde clubs. Lozano moet nog lekker bij PSV blijven, heeft nog genoeg te leren bij PSV, een stap zou nu te vroeg zijn voor hem.

22 april 2018 om 13:36

Dat kun je wel zeggen maar dat is niet echt realistisch. Clubs in Spanje, Duitsland en Italie zijn toch minder snel geneigd zo veel te betalen. Clubs als Sevilla en Villareal bijvoorbeeld hebben nog nooit een transfer van boven de 22 miljoen gedaan bijvoorbeeld. Ik denk dat Ajax wel wat meer wil vangen dus dat wordt gewoon een lastig verhaal. Daarom zie je de laatste tijd ook steeds meer dat spelers naar Engeland gaan in plaats van de bundesliga of de Spaanse competitie.

22 april 2018 om 13:46

Ziyech is hard op weg zich onmogelijk te maken bij club en supporters. Als hij zijn zinnen op een club zet de max 20 miljoen wil betalen gaat Ajax vroeg of laat deze zomer wel akkoord

22 april 2018 om 14:08

Als Ziyech perse weg wil, wat ie ook al redelijk bekend heeft gemaakt, dan zal Ajax echt niet zoveel kunnen vragen voor hem.

Zou een flinke aderlating zijn voor PSV omdat hij de afgelopen jaren een fantastisch netwerk heeft opgebouwd, waar Everton nu de vruchten van gaat plukken en daarmee niet alleen een concurrent wordt voor Psv, maar ook nog eens over veel meer middelen beschikt. Ik hoor de naam Valcks vallen als zijn opvolger, maar die is naar mijn weten nog nooit in verband gebracht met sensationele transfers zoals Brands die heeft weten te bewerkstelligen en ik daarom grote twijfels over zijn geschiktheid als kandidaat. Arnesen lijkt me vanwege zijn ervaring op dat gebied, in dat opzicht veel geschikter.

Als Brands daadwerkelijk vertrekt, uiteraard.

22 april 2018 om 12:02

Die gast heeft een netwerk.

Hakim Ziyech heeft in 15 interlands voor Marokko 8 goals gemaakt, daarnaast staat hij bovenaan de gouden schoen klassement dit jaar (beste speler Eredivisie ) wat hij waarschijnlijk ook gaat worden.
Daarnaast is hij wel weg gepest door de supporters, indien hij een goed WK zou spelen zou het richting de 50 miljoen kunnen gaan, nu denk ik max 35-40 miljoen euro.
Hirving Lozano, ligt nog 5 jaar vast, topscoorder van PSV daarnaast ook Mexicaans International, in 26 interlands maakte hij 7 doelpunten voor Mexico, waarvan 2 tegen Belgie waar hij zich op de kaart had gespeeld, ik gok dat dit de jackpot van de Eredivisie zal worden , 50 miljoen euro.
Voor minder zullen beide spelers gok ik niet gaan, maar we gaan het zien.

Ik vind ziyech klaar voor stap naar buitenland en stap hogerop maar geen pl ik zie hem het liefst in de duitste conpetitie of Italiaanse waar een speler als ziyech beter tot zijn recht komt.
Lozano moet minimaal nog een jaar blijven hij is nog niet constant genoeg en in de wedstrijden tegen de beste teams stond hij er niet en buiten dat speelde psv ondanks kampioenschap toch wel vrij matig en dat had te maken met de vorm van de spelers ook lozano

Hoort dit niet in 'in de wandelgangen'? Ik kan dit nieuws nergens vinden, behalve in de Engelse roddelpers.

Gelukkig hebben ze bij Everton al erg goed ingekocht afgelopen jaar; met Klaassen, Rooney en Siggurdsson heb je al 3 aanvallende middenvelders met Ziyech komt er dan nog een bij. Al zal het voor Klaassen toch wel een exit worden.

Ben ik de enige of vind ik Lozano echt niet zo goed als hij wordt beschreven in de media. Zeker het laatste half jaar zie ik geen 'geweldige' speler spelen. En dan zeg ik dit als PSV-Supporter.

22 april 2018 om 14:07

Dat komt omdat zijn rendement lager is dan in zijn eerste maanden, maar hij is gewoon nog steeds dreigend en vond hem de laatste duels juist weer steeds beter spelen met o.a. zijn goal tegen AZ, wat toch ook wel typerend is voor zijn karakter, een echte strijder die nimmer opgeeft, ondanks zijn fysiek is hij juist iemand die lastig van de bal te krijgen is en elk duel alles geeft. Met zijn snelheid en doelgerichtheid kan hij zeker van waarde zijn voor Everton.

Heeft Everton zoveel geld dan?
Met een goede 20 miljoen voor Lozano en een goede 30 miljoen voor Ziyech, zou everton voor die twee samen 50-60 miljoen kwijt zijn. Wel twee leuke creatieve spelers. Maar je kan je ook afvragen of 'schwalbe'- lozano genoeg kwaliteit heeft voor de premier league en of 'ik schiet altijd op doel terwijl ik geen goed shot heb'- Ziyech genoeg fysiek heeft voor de engelse competitie. Ruiz heeft daar ook geen potten gebroken terwijl die voetbal technisch gezien uitstekend was.

22 april 2018 om 12:48

Ja, tv geld en rijke eigenaar

22 april 2018 om 14:09

20 is toch echt te weinig voor Lozano, als hij straks een goed WK speelt moet PSV minimaal 40 miljoen vragen. Verder heeft hij laten zien dat het gewoon een talentvolle speler is. Met zijn snelheid, acties en doelgerichtheid kan hij zeker wat toevoegen aan Everton.

Neeeeeee dan gaat huiberts van AZ naar PSV! Zou slecht voor AZ zijn.... na brands, gerbrands, Dennis haar en zelfs de fysiotherapeut de zoveelste technisch medewerker die gaat...

De situatie rond Ziyech zorgt voor een slechte onderhandelingspositie voor Ajax. Als de supporters van Ajax slim zijn sluiten ze Hakim de laatste 3 wedstrijden in het hart, dat zal goed zijn voor het eventuele transferbedrag.

Het is verstandig om eventuele onderhandelingen na het WK te doen.
Voor Lozano en Hakim daar kunnen ze op een hoog nivo laten zien dat ze een hoger nivo zeker aankunnen.

22 april 2018 om 12:59

Hakim heeft nog een 3 jaar contract + gaat naar het WK, als hij op het WK gaat shinen komen er meerdere clubs en zal er een bidding war ontstaan, geld overigens ook voor Lozano natuurlijk

Lastig om hè referentiekader te veranderen van NL scouting naar PL scouting. Onvergelijkbaar. Ziyech en Lozano zijn no where near PL niveau. Zie Lookman bijv
Harde werkers als Propper houden net hoofd boven water maar das weer niet het niveau voor net onder top6 in PL laat staan als je daar tussen wil komen.
Je moet wellicht veel meer kijken naar toppers die net in eerste jaren niveau niet halen zoals met Salah en DeBruyne gebeurd is.
Zelfs dat is enorm lastig zoals Crystal Palace laat zien met oa Zaha, Loftus cheek, Fosu Mensah.. ook al omdat dit scenario met Benteke volledig mislukt. Spitspositie is cruciaal: alleen met een goalgetter maak je progressie maar haal die maar eens.
Als Brands nu al met Ziyech en Lozano aan komt wordt t een Koeman scenario

Dezestap lijkt mij voor Ziyech perfect. Everton is een club die perfect aansluit bij zijn niveau een de premier League past wel bij hem. Spaanse competitie lijkt mij bijvoorbeeld te hoog gegrepen voor Ziyech, zeker de betere elftallen. Prijs zal geen enkel probleen zijn voor Everton. Zal bijvoorbeeld stuk lager zijn dan die van Klaassen aangezien Ziyech helemaal klaar is met ajax en hij een Marokkaans international is en dus om het jaar anderhalve maand afwezig is wegens Afrikacup.

Lozano is nog niet aan een nieuwe stap toe en past daarnaast niet zo goed in de PL. Daarnaast is hij te licht gebouwd voor het fysieke spel in de PL en spreekt hij nauwelijks Engels. Over een jaar vertrekken naar Spaanse of Italiaanse competitie. Lozano is met een vijfjarig contract nu ook nog wat aan de dure kant.

Brands moet zijn hart volgen. Misschien kan hij bij een betere club dan Everton als technische man aan de slag.

Hoop ik voor beide spelers dat Brands ook een andere trainer aanstelt ipv allerdyce. Wordt anders mooie kick and rush waar ze beide moeizaam aan de bak gaan kunnen komen. Misschien dat Lozano als tweede spits daar nog wel wat van kan maken

Heeft Everton een Ziyech nodig? Ik dacht dat ze daar ruim in de middenvelders zitten. Lozano tja het zal moeilijk worden om het te behouden als PSV zijnde. Alleen zijn hun 2 al rijp voor de stap naar de Premier League? Dat vraag ik me nog wel eens af het zijn beiden geen fysieke spelers, maar zo zijn er nog meer die in PL spelen.

Ziyech, Klaassen, Lozano bij everton.. Hmm iets zegt me dat Brands ook Bosz naar Everton gaat halen!

Als dat zo is gewoon absurde bedragen eisen, minimaal 40 mil

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren