Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Drie Duitse clubs willen profiteren van ‘Klub-Chaos’ rond Younes’

Laatste update:

De toekomst van Amin Younes ziet er ondanks weken van speculeren nog altijd niet overzichtelijker uit. De Duitser vertrekt deze zomer transfervrij bij Ajax, maar lijkt zich nadat in januari een overstap naar Napoli afketste op 1 juli toch in Italië te moeten gaan melden. I Partenopei blijven hardnekkig volhouden dat de dribbelaar een vijfjarig contract heeft getekend in het San Paolo.

BILD schrijft woensdag echter dat drie clubs uit de Bundesliga zich niet per se laten afschrikken door de onduidelijkheid rond Younes. De Duitse krant spreekt wel van een Klub-Chaos, maar meldt ook dat VfL Wolfsburg, Schalke 04 en Borussia Mönchengladbach, de club die Younes in 2015 voor 2,5 miljoen euro verkocht aan Ajax, alsnog geïnteresseerd zijn.

Van een akkoord tussen Younes en Wolfsburg, waar eerder van werd gerept, is echter nog geen sprake: “Niet waar!”, is technisch directeur Olaf Rebbe van die Wölfe duidelijk. De belangstellenden uit de Bundesliga moeten volgens BILD echter wel tot een akkoord zien te komen met Napoli, of erop hopen dat een rechter het contract tussen Younes en de Italianen ongeldig zal verklaren.

De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen maakte in een eerder stadium al duidelijk dat het onwaarschijnlijk is dat Napoli water bij de wijn zal doen: “Younes dacht dat het eerste contract van vijf jaar niet rechtsgeldig zou zijn. Daarom blies die advocaat van Napoli zo hoog van de toren. Hij heeft de handtekeningen van Younes onder een contract staan. Maar hij komt er niet onderuit. Hij moet verkocht worden door Napoli. Die gaan geld pakken natuurlijk”, vertelde hij bij FOX Sports.

Denk jij dat Amin Younes volgend seizoen in de Bundesliga speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat wordt gewoon Younes kopen van Napoli. Stom gehandeld van Younes. Hiermee maakt hij zichzelf belachelijk.

4 april 2018 om 11:30

waarom maak hij zich belachelijk ? ik denk dat niemand erbij was ,en ik denk dat niemand weet wat er in napoli gebeurde ? younes is een mooie dribbelaar en de duitse coach is niet gek,als hij hem kiest en niet duizende andere dribbelaars .

4 april 2018 om 11:39

Klopt! Younes was alleen met de directeur bij de Mac Donalds, zonder zaakwaarnemer, en na een happy meal heeft hij het contract getekend...

Schei toch uit man, als ze hun poot stijf houden in Italië dan voetbalt Younes helemaal niet meer.

4 april 2018 om 11:40

Zijn voetbalkwaliteiten hebben hier niks mee te maken, laat staan of de Duitse bondscoach gek is (Hij eet wel snot.. ;p ). Dus het grootste deel van je verhaal is niet relevant. En nee, niemand was erbij, maar er gaan de wildste verhalen over Younes en bij al die verhalen komt het erop neer dat Younes een contract getekend heeft, terwijl hij niet naar Napoli wilde. En ja, daarmee maak je je behoorlijk belachelijk in mijn ogen. Zo'n contract bestaat niet uit 1 of 2 handtekeningen, eerder 16 of zo. Als je niet weet waarvoor je tekent, moet je niet tekenen. Twijfel je, teken je niet. Er was geen enkele tijdsdruk.

4 april 2018 om 11:49

Younes doet het juist slim. Hij zorgt voor veel ophef in media en een conflict met Napoli, zodat de kans groter is dat hij z'n gewenste transfer naar Duitsland krijgt vanaf Napoli. Achteraf had hij nooit moeten tekenen voor Napoli natuurlijk. Daar zal die ook spijt van krijgen. Maar eenmaal getekend komt hij er niet meer onderuit. Daarom creeert hij ophef en een conflict om te zorgen dat Napoli hem zo snel mogelijk van de hand doet, waardoor hij z'n alsnog gewenste transfer naar Bundesliga krijgt.

4 april 2018 om 11:56

Ja, en zijn opstandige gedrag bij Ajax is ook puur en alleen om zichzelf goed in de etalage te zetten? Als Younes zo uitgekookt was, had hij nooit in deze situatie gekomen en komende zomer transfervrij naar Duitsland gegaan. Misschien had hij dan zelfs een WK meegemaakt. Younes is blijkbaar niet zo slim, want alles om hem heen stort in.. En het raarste is nog dat Swansea een bod deed van 10 miljoen, maar meneer echt en alleen naar Napoli wilde... Dus om nou te doen alsof Younes per ongeluk ongeveer 16x zijn handtekening onder verschillende contracten heeft gezet..

4 april 2018 om 12:06

@De Toekomst:

Sane, Draxler, Schurrle, Brandt, Reus, Phillip en Gnabry zijn allemaal veel betere linksbuitens dan Younes. Zelfs in topvorm bij Ajax had Younes geen kans gemaakt op een WK plek in Rusland. Daarnaast is Younes ook zeker niet slim geweest door uberhaupt te tekenen bij Napoli. Hij had beter kunnen wachten tot zomer, zodat hij gratis was en clubs voor het uitkiezen had.

4 april 2018 om 12:53

Helemaal als hij 2x een tekenbonus opstrijkt straks. Maar ja denk niet dst Younes voetballend nog de pannen van het dak gaat spelen waar dan ook...

4 april 2018 om 14:42

Vanaf Januari mogen spelers met een aflopend contract met andere clubs in gesprek.
Het enige wat Younes had kunnen doen is wachten of die bij de selectie van Duitsland zou zitten.

4 april 2018 om 11:58

enige van wie dit stom gehandeld is, is van ajax. Een gast die uitblinker was in europa en niet on vervangbaar aan zn laatste contractjaar houden. Geen vakantie gunnen en dan als ie mega moe is uitfluiten. En m dan einde seizoen gratis uit de deur laten lopen.

4 april 2018 om 12:14

Oké, een hoop verwijten in een kort stukje tekst gepropt, knap. Ajax had een bedrag in gedachte dat niemand wilde betalen, dus ja, dan blijft een speler. Younes had, als hij een x aantal wedstrijden had gespeeld ook volgend jaar onder contract gestaan bij Ajax en er was geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat aantal niet ging halen. Het gerucht gaat dat Younes echter zelf blessures heeft gefaked om daaronder uit te komen, maar of dat waar is weet ik natuurlijk niet. Over zijn korte vakantie; Younes wilde perse zelf meedoen aan een toernooi met de Duitse ploeg en eerder terugkomen voor Nouri. Eigen keuzes, moet je niet huilen als je vermoeid raakt.. En ja, spelers die niet naar behoren presteren krijgen kritiek. Poehoe, als je dat niet aan kan, moet je niet bij een topclub spelen. Dat hij nu gratis de deur uitloopt is al helemaal niet aan Ajax te wijten. Ajax wilde hem in januari verkopen en er waren clubs met wie Ajax eruit kwam. Clubs die miljoenen meer wilde betalen dan Napoli, maar meneer wilde alleen naar Napoli... Ajax, meedenkend dat ze zijn, wilde daar best in mee uit dankbaarheid voor zijn prestaties en kwamen eruit met Napoli. Een transfersom die miljoenen lager lag namen ze voor lief om Younes zijn droomtransfer te gunnen, maar Younes wilde direct na het teken van contracten juist helemaal niet naar Napoli... Wiens schuld is het nou dat het zo gelopen is? Lijkt mij zeer duidelijk bij Younes te liggen.. Ook wat er daarna gebeurde met het werkweigeren..

4 april 2018 om 12:14

Oké, een hoop verwijten in een kort stukje tekst gepropt, knap. Ajax had een bedrag in gedachte dat niemand wilde betalen, dus ja, dan blijft een speler. Younes had, als hij een x aantal wedstrijden had gespeeld ook volgend jaar onder contract gestaan bij Ajax en er was geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat aantal niet ging halen. Het gerucht gaat dat Younes echter zelf blessures heeft gefaked om daaronder uit te komen, maar of dat waar is weet ik natuurlijk niet. Over zijn korte vakantie; Younes wilde perse zelf meedoen aan een toernooi met de Duitse ploeg en eerder terugkomen voor Nouri. Eigen keuzes, moet je niet huilen als je vermoeid raakt.. En ja, spelers die niet naar behoren presteren krijgen kritiek. Poehoe, als je dat niet aan kan, moet je niet bij een topclub spelen. Dat hij nu gratis de deur uitloopt is al helemaal niet aan Ajax te wijten. Ajax wilde hem in januari verkopen en er waren clubs met wie Ajax eruit kwam. Clubs die miljoenen meer wilde betalen dan Napoli, maar meneer wilde alleen naar Napoli... Ajax, meedenkend dat ze zijn, wilde daar best in mee uit dankbaarheid voor zijn prestaties en kwamen eruit met Napoli. Een transfersom die miljoenen lager lag namen ze voor lief om Younes zijn droomtransfer te gunnen, maar Younes wilde direct na het teken van contracten juist helemaal niet naar Napoli... Wiens schuld is het nou dat het zo gelopen is? Lijkt mij zeer duidelijk bij Younes te liggen.. Ook wat er daarna gebeurde met het werkweigeren..

4 april 2018 om 12:56

heeft hij van zijn coach Ten Hag geleerd

Zou toch wat zijn als Napoli 10 miljoen vraagt voor Younes. Dan zal je toch als Overmars achter je oren krabben waarom je eind vorig seizoen niet gewoon verkocht had als je toch niet langer met hem door wilde.

Maar goed Younes kan zich beter nog goed opstellen naar Napoli want die zullen echt wel de hoofdprijs nu willen voor die jongen na dit gezeur met hem en ik geef ze gewoon gelijk.

4 april 2018 om 11:26

Misschien wilde Overmars hem nog niet kwijt omdat hij toen basisspeler was met nog een contract voor een jaar met een optie voor nog een jaar mits het aantal wedstrijden gehaald zou worden. Hij wist ook niet dat Younes een vormcrisis zou krijgen en dat Kluivert zich stormachtig zou ontwikkelen.

4 april 2018 om 11:28

Als ik Napoli was zou ik voor de gein Younes een half jaar in Napels houden. Denk dat er enkele mensen in de gemeenschap te vinden zijn die nog wel een gesprek met hem willen aanknopen na de recente berichtgeving..

4 april 2018 om 11:35

je zeg Als ik Napoli was zou ik voor de gein Younes een half jaar in Napels houden

ik snap niet wat er de gein van is ? kan je dit me uitleggen. het lijkt nou net als of je hem niet het beste toewenst. ja ik vind dit jammer !

4 april 2018 om 11:44

Waarom zou ik? Hij benadeelde niet alleen zichzelf met zijn fratsen, maar ook de club.. Swansea bood wat, 10 miljoen? Maar meneer had zijn zinnen gezet op Napoli en wilde echt alleen naar Napoli. Ajax is de moeilijkste niet en ging met veel minder akkoord, maar toen wilde Younes ineens juist helemaal niet meer naar Napoli.. Dat hij in de zomer gaat is alsnog zijn goed recht hoor, maar door zulk gedrag en het weigeren van een invalbeurt en meetrainen bij het eerste heeft hij bij mij al het krediet verspilt.

4 april 2018 om 11:39

Overmars was al rond met Swansea voor 10 miljoen. Younes wilde niet en Overmars ging akkoord met iets van 5 (+2) miljoen van Napoli. Dat Younes er dan zo'n soap van weet te maken is niet Overmars zijn fout. Daarnaast gaat Napoli er never 10 voor krijgen.

4 april 2018 om 11:43

Ajax heeft een eenzijdige optie op nog een jaar, waarom kon hij transfervrij bij Napoli tekenen? Raar verhaal.

4 april 2018 om 11:51

Optie kon alleen gelicht worden bij X aantal wedstrijden. Die haalde die niet en zodoende transfervrij.

De grote verliezer is Ajax in deze soap. Napoli zal Younes vast wel verkopen als er genoeg wordt geboden. Younes zal wel een mooie club in de Bundesliga vinden en Ajax ontvangt helemaal niets. Zonde.

4 april 2018 om 12:09

Ajax verliest hier helemaal niks. Ze hebben Younes een contract gegeven en hij heeft besloten dat contract uit te dienen. Younes kreeg salaris en Ajax een speler voor op het veld. Zo was de deal. Dat Ajax hem buiten de selectie, wat hun goed recht is en ook te begrijpen is de keuze van Ajax. Maar Ajax heeft gewoon gekregen waarvoor ze hebben getekend en betaald.

4 april 2018 om 12:20

Exact. Daarbij was Younes via een geniale constructie door Overmars bij Ajax beland. Zo ook Milik. Aan Milik heeft Ajax giga gecasht, aan Younes heeft Ajax alleen op het veld iets gehad. Het kan verkeren, ik zit er als supporter niet mee zolang het maar niet te vaak gebeurt.

Ik ben volgens mij de enige die vind dat Ajax in de hele situatie geen enkele blaam treft. Overmars had dit ook niet aan kunnen zien komen en Ten Hag heeft alles ook prima aangepakt, vooral als je erbij nadenkt dat wij echt niet alles weten over wat er zich daar heeft afgespeeld en gezegd is.

Younes lijkt bewust Ajax in het ootje te hebben genomen voor eigen (financieel) gewin. Heeft zich daarbij een contract aan laten smeren bij Napoli en heeft geen enkele duidelijkheid willen verschaffen om de naam van zijn huidige en toekomstige werkgever te zuiveren. Ik denk dat hij God/allah op zijn blote knietjes mag danken dat er nog clubs zijn die interesse tonen.

4 april 2018 om 12:11

Weet je wat je vergeet? Dat de speler in kwestie zich vaak helemaal niet mag uitspreken over zulke zaken, omdat het contractueel zo is vastgelegd. Younes zijn mening mag - in het belang van Ajax - dus niet naar buiten komen. Als hij dat wel doet, bestaat er een kans dat hij grote boetes o.i.d. krijgt.

Verder ben ik het met je eens dat de mentaliteit van Younes nog steeds belabberd is geweest en dit echt zijn eigen schuld is. Maar ik wil je er wel op wijzen dat wij echt niet het hele verhaal kennen.

4 april 2018 om 12:30

Een speler heeft echt wel enige ruimte om duidelijkheid te verschaffen en om uitspraken te doen om clubs in bescherming te nemen. Nu heeft hij de clubs juist alleen maar verder beschadigd door zijn (gebrek aan) uitspraken.

Dat we het hele verhaal niet kennen ligt ook grotendeels aan Younes doordat hij meteen een rookgordijn heeft opgetrokken en uitspraken van zijn zaakwaarnemer die achteraf niet blijken te kloppen. Dan mogen wij best een mening en een oordeel hebben. Als hij het daar niet mee eens is dan moet hij dit maar weerleggen.

4 april 2018 om 12:54

Ten Hag alles prima aangepakt ? Zeggen dat je hem wilt belonen met een paar minuten speeltijd voor zijn inzet ed is de meest belangrijke uitspraak die ik dit jaar gehoord heb.

4 april 2018 om 13:01

Ja, dat vind wel. Bij Ten Hag is iedereen op 0 gestart en hij heeft Younes de kans gegeven op nieuwe speeltijd. Dan kan je ervoor kiezen om als speler je belazerd te voelen of je kiest ervoor om de kans met beide handen aan te grijpen. Deze wedstrijd zou het misschien enkele minuten zijn, de volgende misschien wel meer. De trainer staat in zijn volste recht.

Daarnaast heb ik het gevoel dat dit vaak wordt aangehaald omdat men niet tevreden is over Ten Hag. Als Peter Bosz hetzelfde had gedaan vorig jaar aan het einde van het seizoen dan weet ik zeker dat mensen zijn actie hadden bejubeld.

4 april 2018 om 13:20

Als je als speler er niet tegen kan om een paar minuten in te vallen dan wordt het professionele voetballer zeer lastig. Maarja dat moet Amin zelf weten, door hem nog even te laten in vallen geeft Ten Hag aan dat hij hem nog wil gebruiken. Na al dat gebeuren met Napoli was dat al mooi genoeg voor Younes.

4 april 2018 om 14:02

reds1965

Ik ben het met je eens dat Ajax in dit geval echt geen blaam treft. Ook niet omdat Overmars Younes een jaar geleden niet voor die 13 miljoen (die volgens sommigen geboden zou zijn) van de hand heeft gedaan. Destijds was hij basisspeler, had een goed half jaar achter de rug en er was nog die optie die eventueel gelicht kon worden. Zou Younes in dat geval naar het WK zijn gegaan met Duitsland, had het bedrag zelfs nog hoger dan dat uit kunnen vallen. En er was geen noodzaak tot verkoop, dus helemaal geen raar besluit van Overmars.,

Vervolgens gaat Younes een contract aan voor vijf jaar bij Napoli, okay, prima. Kon Ajax, op zichzelf, ook niets meer aan doen, want die transfervrije status die was al wel ongeveer een gegeven. Daarna kwam Younes op de bank terecht en ontstond de optie voor Napoli om hem dan maar alvast in januari over te nemen. Daarvoor is zelfs overeenstemming bereikt tussen Napoli en Ajax voor een bedrag van zeven miljoen Euro. Maar, omdat Napoli dat bedrag in termijnen wilde betalen en Ajax slechte ervaringen heeft met Italiaanse clubs en het nakomen van betaalverplichtingen, heeft Overmars korting gegeven van twee miljoen maar dan wel met de restrictie dat die vijf miljoen dan wél in één keer afgetikt zou worden. Daar is Napoli mee ingestemd. Ik vind dat keurig beleid van Overmars. Beter vijf miljoen binnen dan nog jaren achter je zeven miljoen aan te moeten. Zelfs hiero ver heeft Napoli nog moeilijk gedaan trouwens, door ná het sluiten van deze deal alsnog ook die vijf miljoejn in termijnen te willen betalen. Uiteraard eas Overmars daar terecht not amused over.

Hoe dan ook, daarna heeft Younes dus de stekker overal uit gehaald, heeft hij Napels verlaten en is terug gekeerd naar Ajax, onder het motto: familie omstandigheden. Wat kon Ajax dan nog doen? Het was voor Ajax opeens een fait accompli. Zij zagen dus ook die vijf miljoen door de neus geboord worden, onder merkwaardige omstandigheden. Ajax is zelfs nog gewoon keurig bezig geweest door Younes gewoon weer in de selectie toe te laten en hem zelfs nog speeltijd te gunnen. Dankzij dat akkefietje met Ten Hag en de weigering om in te vallen, is uiteindelijk ook bij Ajax nu het doek gevallen voor Younes.

Maar, als ik het zo allemaal eens rustig bekijk zie ik in de verste verten niet wat je Ajax in dit gesternte uberhaupt zou kunnen verwijten. Die hebben ongeveer in alles coulance betracht. Maar uiteindelijk staat Ajax met lege handen.



Hier moeten Overmars en Van der Sar ook op afgerekend worden. Dit is pure verkwisting van geld. Hij had al voor 10 miljoen verkocht kunnen worden

4 april 2018 om 12:01

Niet zo schreeuwen als je er geen verstand van hebt. Swansea en Ajax hadden een akkoord voor 10 miljoen, Ajax en Napoli hadden een akkoord van 5 miljoen (+2 miljoen bonus). Dat Younes zich terug trekt uit beide deals, kan je Overmars en Van der Sar niet afrekenen. Doe even normaal.

4 april 2018 om 12:08

Ik denk toch wel dat Ajax te verwijten valt dat ze blijkbaar niet goed met Younes hebben gecommuniceerd over de beide transfers.

4 april 2018 om 15:39

Niet goed gecommuniceerd door Ajax over beide transfers? Huh??

Waar héb je het over? Younes was transfervrij, hoezo moet Ajax dan nog wat communiceren over de contracten die Younes aangaat voor de periode ná 1 juli precies? En inzake de overgang naar Napoli in januari, wat had Ajax moeten communiceren dan? Younes ging naar Napels om contracten te tekenen en hij zou niet meer terug komen bij Ajax. Opeens krijgt Ajax, zomaar, te horen dat Younes de zaak heeft afgeblazen wegens prive omstandigheden. Wat hadden ze toen ricjhting Younes moeten communiceren dan? Anders dan 'nou ja Amin, vreemd allemaal, maar het is wat het is, je blijft dus contractspeler bij ons dus dan ga je de komende maanden gewoon hier nog ballen.' ???

4 april 2018 om 12:06

Precies, Ajax laat het kaas van z'n brood eten en trad veel te soft op.
Ze hadden Younes voor 10 miljoen aan Swansea moeten verkopen, maar Younes wilde niet.
Nu eist Napoli 10 miljoen van de toekomstig Duitse werkgever van hem.

4 april 2018 om 12:42

Je kan niet iemand verkopen die zelf niet wil.

4 april 2018 om 15:44

Ajaxrene

Klopt. Ajax had hem gewoon voor tien miljoen moeten verkopen aan Swansea. Die overeenkomst was ook gewoon redchtsgeldig geweest en bindend. Maar dan alleen tussen Ajax en Swansea.

Want daarnaast is nog een contract nodig tussen Younes en Swansea. Dat contract gaat Younes in dat geval natuurlijk nooit tekenen. Dus wat is je contract voor de verkoop van Younes aan Swansea dan precies waard? Exact: nauwelijks het geld van het papier zelf.

Je kunt nog honderd keer stellen dat Ajax 'zich heeft laten piepelen', 'zich de kaas van het brood heeft laten eten' en dat ze 'te soft waren', maar de werkelijkheid is dat Ajax gewoon slachtoffer is geworden van de strapatzen van Younes, zich eigenlijk gewoon op alle vlakken keurig en chique heeft gedragen en dat ze daarnaast, al zouden ze dat gewild hebben, ook echt totaal geen middelen had om iets tegen deze gang van zaken te doen. Zo simpel liggen die dingen. Contract liep af. Optie was niet meer te lichten. Dus Ajax had geen poot om op te staan. Enige macht nog was Younes het spelen beletten in deze zes maanden en hem meteen bij terugkeer in Amsterdam naar Jong Ajax te verbannen. Zelfs dát heeft Ajax niet gedaan. Puur chique, zeg ik. Dat Younes vervolgens zijn eigen glazen ingooit door te weigeren in te vallen, ook dat is niet Ajax te verwijten. Die hebben gewoon gedaan wat een werkgever moest doen.

4 april 2018 om 12:18

Ik zal wel een positivo zijn maar volgens mij was het ook Overmars die Younes voor een prikkie wist op te pikken. Prima deal voor wat hij bij vlagen ons gebracht en getoond heeft. Ook hij had aandeel in het bereiken van een Europese finale hoor.

4 april 2018 om 12:57

Prima deal vind ik overdreven. Met younes in de basis heb je geen enkele prijs gewonnen. Maar een slechte deal ouds ook weer overdreven. Achteraf hadden ze hem vorig jaar moeten verkopen.
Maar je weet wat ze zeggen over achteraf. Achter af is het mooi wonen.

Voor mij is Younes al vertrokken. Ik ben hem dankbaar voor de soms magistrale momenten en vooral toen ik hem live mocht aanschouwen tegen Schalke thuis was Younes even getransformeerd naar Messi. Wat was hij toen goed!

Ik herinner dus liever de voetballer Younes dan dit gedoe om zakelijk gewin. Uiteindelijk zijn er nu alleen maar verliezers daar waar er vorig jaar nog gesproken werd over een Duitse Sjaak Schwartz. Wat er in tussentijd echt gebeurd is, weet denk ik niemand hier. Zoals Frank de Boer al zei: zo balsturig kennen we hem niet. Het is jammer dat het dan zo eindigt maar you win some, you lose some.

Ajax heeft prima vervangers nu op de flanken, ik gun Younes een mooie club en rust. Ik denk dat hij weet dat hij niet snel meer voor zo'n bijzondere club als Ajax gaat kunnen spelen.

4 april 2018 om 13:00

Welke vervangers ? Johnson valt na een goed begin ver terug en wat Brande straks laat zien is nog maar af wachten.
Stel dat kluivert nu geblesseerd raakt of geschorst wordt zou ik niet weten wie je daar als vervanger neer moet zetten.

4 april 2018 om 13:31

Ik heb het over de basisvervangers. Je hebt gelijk voor wat betreft daarachter, maar was het ook niet zo dat Dolberg voor de leeuwen werd gegooid toen Traore niet voldeed na vertrek van Milik. Bij Ajax komen vaak de grootste talenten tot uiting wanneer er een situatie ontstaat uit nood geboren. Die Johnsen komt er heus wel, zolang hij nog geen basis hoeft te staan.

4 april 2018 om 14:55

''bij Ajax komen vaak de grootste talenten tot uiting wanneer er een situatie ontstaat uit nood geboren''

Precies dit, zie De Ligt, Dolberg en Kluivert om als recent voorbeeld te noemen. Ajax heeft een prima jeugdopleiding waarin er veel talenten staan te popelen om te debuteren in Ajax 1, met als grootste voordeel dat ze stuk voor stuk tot het bot gemotiveerd zijn om zich in de kijker te spelen.

Elk seizoen staan er weer nieuwe talenten op en ik maak me dan ook geen zorgen over een eventuele blessure, die worden op basis van de laatste jaren vaak prima ingevuld (op de LB positie na).

Ik ben benieuwd naar dat prijskaartje wat Napoli om de nek van Younes gaat hangen. Napoli zal hoe dan ook winst maken, zonder dat zij een cent voor (en aan) hem hebben betaald. Napoli gaat, zeker als Younes minuten gaat maken op het WK, met de handen wrijvend naar de bank.

4 april 2018 om 13:17

Als je echt denkt dat Younes enige kans maakt op selectie voor het WK, dan ga je zwaar teleurgesteld worden. Sane, Brandt, Draxler, Reus, Gnabry, Bellarabi, Müller, Haverts en zelfs Schurrle maken meer kans om mee te gaan als vleugelspelers

die heeft een hele goede zaakwaarnemer want dat zijn 3 hele prachtige clubs voor een vrij beperkte voetballer die op de bank zit in de Mickey Mouse league

Ik mag hopen dat Ajax aan het einde van het seizoen hier nog een zaak van maakt, Younes lijkt de zaak te hebben besodemieterd, Ajax is een miljoen of 6 misgelopen door het laten afketsen van de deal en hij heeft een blessure gefaked.

4 april 2018 om 15:49

lausho

Er een zaak van maken? Wat voor zaak? Een meubelzaak? Een frietzaak?

Een rechtszaak zou eventueel natuurlijk kunnen, maar ik zou zo snel even niet weten wat hier de grondslag zou kunnen zijn van een mogelijke vordering voor Ajax. En als ik je bijdrage lees (younes 'besodemieterd' de boel, hij faket blessures) dan heb jij ook geen enkel idee wat de grondslag zou moeten zijn.

Want heb jij ooit wat bewijs gezien van het faken van blessures door Younes? Dat een journalist van De Telegraaf op basis van anonieme bronnen stelt dat Younes blessures gefaket heeft, dat is wat anders dan in rechte bewijzen dát Younes inderdaad blessures gefaket heeft. Óver het bewijs van het 'besodemieteren' nog maar te zwijgen.

Napoli heeft alle recht, reden en grond om een rechtszaak te beginnen, maar Ajax helaas niet vrees ik.

Younes wilde een beetje teveel..en die Italianen zijn echt niet dom en weten wel hoe een contract in elkaar zit. Maar sfeer is verpest door younes dus moet hij verkocht worden of anders minstens verhuurd.

Younes was zwaar gefrustreerd geraakt na zin blessure als invaller/reserve speler, daar kon hij niet mee omgaan.
Hij werd obstinaat en stak zijn kop in de wind en nam in een opwelling het besluit naar het zuiden te gaan viel daar met zijn neus in een Napolitaans maffia boterkuipje en werd opgeschrikt weer hardhandig wakker.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren