Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Younes wekt onbegrip bij Ten Hag: ‘Het gaat niet alleen om wat je zegt’

Laatste update:

Erik ten Hag heeft vrijdagmiddag op de persconferentie van Ajax aangegeven het nog altijd onbegrijpelijk te vinden dat Amin Younes niet wilde invallen tegen sc Heerenveen. Afgelopen maandag bood de Duitse buitenspeler nog wel zijn excuses aan, maar dat weerhield Ten Hag er niet van om hem voor twee weken uit de selectie te zetten.

“Je wilt graag onderdeel van het team uitmaken of niet. Ik denk dat dat het verhaal is”, zei Ten Hag vrijdag in aanloop naar het duel met Sparta Rotterdam. “Hij toonde niet dat hij dat wilde. Wat de reden ook is, hij zegt dat hij alles voor Ajax wil geven. Dan moet je dat ook laten zien in zijn handelen. Of het iets met Napoli te maken heeft? Dat is een persoonlijke zaak.”

Met een ruime voorsprong en nog een paar minuten op de klok vroeg Ten Hag afgelopen zondag Younes zich klaar te maken voor een invalbeurt. Daar had de aanvaller geen trek ini. Na afloop zei Ten Hag dat hij Younes wilde belonen door hem kort in te laten vallen. "Ik vind het vreemd als je onderdeel van het team wil uitmaken, zeker in de week waarin het draaide om mentaliteit en teamspirit. Hij heeft daar heel hard aan meegewerkt. Wat is dan mooier dan een overwinning op je tegenstander op het veld samen vieren en samen beleven?"

Maandag volgde een gesprek tussen Ten Hag en Younes. De Ajacied bood zijn excuses aan, maar dat was voor de trainer niet genoeg. "Het gaat niet alleen om wat je zegt, maar ook om je daden. Handelen. Iedere dag, iedere training, iedere wedstrijd." Vrijdag werd overigens bekend dat Younes niet is opgenomen in de selectie van de nationale ploeg van Duitsland.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een nep mannetje is dit ook he, na de wedstrijd zei die tegen Jan-Joost zoiets van agh hij mag zelf bepalen of die wil invallen of niet, en pas toen JJ er wat van zei van jij bent toch de trainer, en jij bepaalt dat toch en niet hij. En toen zag je hem 2 tellen nadenken en denken ow ja natuurlijk dit is niet normaal nu moet ik even streng gaan doen en even laten zien dat ik ook zo denk hoor.

16 maart 2018 om 14:24

Zo is het helemaal niet gegaan.
Hij heeft gezegd: toen heb ik het gelaten zo. Ik zal dit zeker nog met hem bespreken.
Beetje jammer dat je zo reageert op Ten Hag nu hij eindelijk een keer iets logisch heeft gedaan.

16 maart 2018 om 14:32

Zo was het precies wel zo gegaan. Hij draaide in het gesprek als een blad aan een boom en ook op de beelden was duidelijk een andere reactie te zien.

16 maart 2018 om 14:42

Man hou op als je het blijkbaar niet eens gezien hebt, ervoor deed die alsof het doodnormaal was en zei die zelfs dat Younes dat zelf mag bepalen, pas toen Jan Joost er wat van zei was het nee nee niet normaal we gaan dit bespreken.

Tjah, als je als coach dat niet begrijpt, heb je geen voeling met je spelers. Zo simpel is het. Een speler een minuutje belonen. Heel leuk ja.

16 maart 2018 om 14:25

Had hij niks gedaan "dan laat hij over zich heen lopen" volgens de kenners hier. Er is hier maar 1 iemand fout dat is Younes.

16 maart 2018 om 14:36

Was hij niet met zo een rare wissel aangekomen dan was er helemaal geen probleem.

16 maart 2018 om 14:42

Hoezo een rare wissel? Als je iemand er in wil wisselen in de 89ste minuut dan kan dat gewoon. Het is toch gewoon werk voor Younes waar hij mega veel voor betaald krijgt. Dan hoort hij gewoon in te vallen als zijn werkgever dat wil.

16 maart 2018 om 14:51

Volgens sommigen is het teveel gevraagd voor een voetballer om vlak voor tijd in te vallen. Twee minuten voetballen tegen Heerenveen is dan ook wel vergelijkbaar met naakt op de middenstip 'hand in hand' moeten zingen. Want sommigen reageren namelijk op de wissel alsof dat het geval was.. Het was een doodnormale wissel, die je nagenoeg elke speelronde wel in een stuk of 4/5 wedstrijden voor ziet komen. Pas nadertijd, toen ten Hag het wilde uitleggen als beloning. Ja, toen werd het ook voor ten Hag erg beschamend (neemt niet weg dat Younes dat op voorhand niet wist en gewoon in moest vallen).

16 maart 2018 om 16:06

Je bent altijd met twee zeg ik. Dit is gewoon treiteren, laten zien wie de baas aan het Ajax publiek. Heel flauw en typisch voorbeeld van een coach die denkt dat ie wat teweeg kan brengen bij de mensen.

16 maart 2018 om 16:09

Ach, ten Hag en zijn wisselbeleid gaan nergens over. Staan ze met 4-1 voor dan wil meneer in de slotminuten gaan wisselen en staan ze gelijk tegen Utrecht dan wisselt ie helemaal niet omdat het toch geen verschil maakt.

16 maart 2018 om 15:36

Dan zet je je trots even opzij en laat je ballen zien door die paar minuten even vol te maken. Na de wedstrijd ga je naar je trainer en zeg je "trainer, je bent een aardige gozer en ik wil alles geven voor dit team maar dit voelt niet als een beloning, zo hoeft het voor mij niet en ik wil dit met je bespreken."

Je weigert de opdracht van een trainer niet, zo simpel is het echt. Dan ga je daarna maar je punt duidelijk maken, zeker niet na dat hele gezeik met Napoli. En dan had -ie nog gelijk gehad ook. Maar niet op deze manier.

16 maart 2018 om 16:08

Younes deed het op zijn manier, en volgende keer zal Ten Hag het niet meer proberen. Het feit dat mensen weer willen zeggen hoe Younes het moet doen, toont al aan hoeveel mensen proberen hun gedachten op te leggen aan iemand. Hij heeft het gewoon prima gedaan op een nette, rustige manier. Prima.

16 maart 2018 om 16:28

Ja goed, hij had ook z'n broek kunnen laten zakken en z'n achterwerk kunnen laten zien, dan was dat ook zijn manier geweest.

Prima dat jij er zo over denkt, dat is je goed recht. Ik zeg niet dat 'mijn' manier de enige manier is, maar het had 'm wel twee weken schorsing bij het eerste gescheeld. Ik zeg niet dat hij het zo móet doen, maar je kan niet ontkennen dat de wijze die ik schets voor minder ophef had gezorgd. Hij zit nu niet echt in de beste positie om aanwijzingen van een trainer niet op te volgen. Daarnaast vind ik het weigeren van een invalbeurt per definitie niet net, mijn aangegeven manier daarentegen wel. En daar mogen we best van mening over verschillen, maar dan gaan we het niet met elkaar eens worden .

Als je iemand bij een 4 1 voorsprong 30 sec wil laten invallen die basisspeler was ..gaat het nergens over wat ten hag zegt. Als het nou 2 1 was om tijdrekken had ik er nog begrip voor gehad.

16 maart 2018 om 15:27

Ja inderdaad. Het is iets om je voor te schamen, tonnen/miljoenen verdienen, nee ik bedoel krijgen, een zee van vrije tijd hebben en dan maar 30 seconden mogen invallen.

Younes, veel plezier met je napolistische spelletjes

16 maart 2018 om 19:46

Ik zie dat jij nooit gevoetbald heb dan zou je begrijpen wat ik bedoelde.en die miljoenen krijgen daar heeft younees zelf keihard voor gewerkt. Dus dat erbij halen gaat nergens over er zijn die dingen die niet over geld gaan.

17 maart 2018 om 02:47

Uh,

als voetbal je hobby is dan betaal je contributie. Logisch dat je speeltijd wilt en niet nog even 30 sec gaat invallen.

Als profvoetballer is het je baan.
Zijn genoeg klote banen waar vervelende taken uitgedeeld worden hoor. En voor heel veel minder geld.

16 maart 2018 om 19:27

Eens !
Maar als jouw baas je zegt om om 1 voor 5 nog even die e-mail te sturen, doe je het ook. Waarschijnlijk wel met wat gezucht en gesteun, maar die email gaat de deur uit...

16 maart 2018 om 19:46

Voetbal is geen normale bedrijfstak dat vergelijken sla je plank volledig mis.

De speler heeft zijn excuses aangeboden en de straf is uitgedeeld, wat is het nut om hier wederom over te beginnen. Geen idee wat Ten Hag hiermee wil bereiken.

16 maart 2018 om 14:22

Misschien wordt hij er wel naar gevraagd? Zou het?

16 maart 2018 om 14:32

Natuurlijk wordt er naar gevraagd. Maar een coach moet dan gewoon zijn mond dicht houden en zeggen dat hij het er niet over wil hebben.

16 maart 2018 om 15:22

@louis el Pisto
Zou je denken? Hij kan toch ook aangeven dat excuses zijn aangeboden en de straf is uitgedeeld en dat het daarmee klaar is of kun je niet lezen?

16 maart 2018 om 15:42

Ik zie toch echt staan 'wat is het nut hier weer over te beginnen'. Hij begint er helemaal niet over, want er wordt gewoon om gevraagd. Ik snap je punt dat hij er niet zo uitgebreid op in hoeft te gaan wel hoor, maar zeg dat dan gelijk. Als jij over mijn leeskwaliteiten gaat beginnen dan trek ik hierbij jouw schrijfkwaliteiten in twijfel..

16 maart 2018 om 16:10

@Louis el Pisto
Als hij de vraag krijgt hoeft hij er toch helemaal niet over te beginnen, hij kan toch ook zeggen oud nieuws of volgende vraag, is toch geen rocket science?

16 maart 2018 om 14:30

Ja uiteraard begint ten Hag daar helemaal zelf over. De pers zal daar natuurlijk geen enkele vraag over stellen. Ik vermoed dat het vragenuurtje ongeveer zo zal zijn gegaan.

Pers: "wat is de tactiek voor komende zondag tegen Sparta?"
Eth: "nou we gaan iig zonder Younes spelen!"
Pers: "nee dat vragen we niet, ga je weer met de Ligt spelen als aanvoerder."
Eth: "dat ga je zondag wel zien, maar Younes zal iig geen aanvoerder zijn!"
Pers: "waarom begin je de hele tijd over Younes?"
Eth: "ik begin zondag helemaal niet met Younes! Als hij z'n best doet op de trainingen mag hij binnenkort een minuutje invallen bij jong Ajax als beloning..."

16 maart 2018 om 14:36

Hij had ook gewoon kunnen zeggen: "dat boek is gesloten, hij zit zijn straf uit bij het tweede en daarna mag hij zich weer bewijzen net als ieder ander"

16 maart 2018 om 14:40

Als hij niks zegt dan wil men tekst en uitleg omdat hij nu geschorst is terwijl ten Hag hem zondag nog beschermde. Nou geeft ie uitleg en dan praat ie weer te veel over Younes. Het is ook nooit goed.
Ik vind het wel zinnig wat ie zegt over mentaliteit en teamspirit. Geeft ook iets aan met welke processen hij bezig is bij Ajax.

Zo speel je opzich best lekker op de confederations cup, europa league finale, transfer napoli en zo heb je helemaal niks
Geen wk, geen basisplek, geen transfer..

Als je niet snapt dat een voormalige basisspeler in de laatste minuut niet wil invallen, terwijl de wedstrijd al gewonnen is. Dan ben je echt een slechte coach en people manager.

16 maart 2018 om 14:55

Nee gewoon over je heen laten lopen door een speler die 1 miljoen verdient door tegen een balletje te trappen is acceptabel wil je zeggen. Het is zijn werk. Dus gewoon doen waar je dik voor betaald wordt.

16 maart 2018 om 15:18

of je nou een euro verdient of een miljoen , je hoort gewoon normaal behandelt te worden , en misschien heeft younes het helemaal verkeerd aangepakt maar dat heeft ten hag zeker ook , younes voelde zich op dat moment in de zeik gezet en ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik het gevoel heb dat ik in de zeik word genomen dan kunnen ze gewoon lekker het klapzuur krijgen , ik denk dat ze achteraf allebei ook wel gedacht hebben dat ze het anders aan hadden moeten pakken

16 maart 2018 om 15:38

Tuurlijk heeft Ten Hag dit niet handig gedaan, alleen door de actie van Younes kon hij ook niet anders meer dan ingrijpen.
Nu is het maar de vraag hoe de selectie ermee omgaat, voor hetzelfde geld laten zij Ten Hag keihard vallen.

16 maart 2018 om 15:46

dat zou ik dan echt schandalig vinden , ze moeten eerst eens even naar zichzelf kijken , het feit dat ze met dit materiaal tweede staan ligt niet alleen aan de trainers , maar ben het wel met je eens dat ten hag geen punten heeft gescoord met deze actie maar laten we het maar als een leerproces zien voor ten hag en denk ook niet dat dit nog een keer gebeurt

16 maart 2018 om 16:26

Denk je nou werkelijk dat Ronaldo of Messi er wel in waren gekomen een minuut voor tijd?

16 maart 2018 om 16:39

Zn situatie mag je niet creëren als een trainer. Dan praat niemand over het gevolgen.

Wat een onzin. Samen vieren en beleven.. Als de fluit klinkt is het 10 meter lopen naar je ploeggenoten. Wie wil er nou 1 minuut invallen?

Als je 2-1 voor staat en tijd moet rekken had Younes echt wel van de bank genomen hoor. Het stond 4-1.

Ga gewoon eens normaal wisselen Ten Hag en leer hier van dat spelers niet vernederd willen worden door hun trainer.

Belonen, my ass. Ja Younes had moeten luisteren en na de wedstrijd zijn mening een op een moeten geven. Maar zijn mening was gewoon terecht.

16 maart 2018 om 17:35

Is toch mooi om even in te vallen. Het ajax publiek je naam even te laten scanderen lijkt me niks mooiers. die profvoetballers hebben tegenwoordig bijna allemaal een veel te groot ego. en als ik die reacties zo lees vind het publiek dat nog terecht ook. te snel op zijn pikkie getrapt. oké Hoe groot die ego's zijn voelde ten hag niet goed aan maar moet je daarin meegaan? lijkt me niet. Het is een eer om voor ajax te spelen elke minuut en het is niet andersom. Wel zonde want als Kluivert nou weer een offday heeft is het wel lekker youness op de bank te hebben.

16 maart 2018 om 20:22

Het is ook prachtig om erin te komen en je naam te horen. Om dan vervolgens te spelen ja. Niet erin en dan na 20 seconden weer douchen.

Als ik het niet eens ben met mijn manager en vind dat hij iets niet goed doet zeg ik dat ook gewoon.

Younes had het voor na de wedstrijd moeten bewaren en het dan moeten aankaarten. Maar als trainer meegaan in de ego's heeft hier niks mee te maken. Wie laat nou iemand voor 20 seconden invallen terwijl het 4-1 staat? Dan snap je er toch niks van?

Huntelaar en Kluivert speelden gewoon een slechte wedstrijd, Als Younes dan zo goed getraind heeft dan kan hij er toch gewoon in de 80e minuut in?

Er zijn een aantal redenen om te wisselen. Een tactische omzetting, niet functionerende spelers, vermoeidheid, blessures, tijd rekken, iemand die kans geven zich te laten zien.

Wat is een goede reden om iemand 20 seconden in te laten vallen bij 4-1. Vertel me dat eens?

Als mijn baas me om 5 voor 5 belt of ik nog even kan komen werken terwijl er genoeg personeel aanwezig is en de zaak om 5 uur dicht gaat, Dan ga ik ook niet. Ben ik dan een ego?

Haha. Elk persoon met een beetje persoonlijkheid had hetzelfde gedaan. Dikke doei met je 1 minuut.
Ga er lekker zelf in. Om die 60 seconden te spelen hoef je geen volledig prof (meer te zijn).

'belonen met een wissel'

Donderstraal een eind op joh, met 1 minuut spelen 'belonen'. Als je dat doet bij iemand die net komt kijken, oke. Maar youness staat al jaar en dag in de basis, zelfs toen ie nog geen lantaarnpaal voorbij kwam en voor open goal nog zou naast schieten bleef hij staan.

Het moge wel duidelijk zijn dat Ten Hag een spelletje aan het spelen is.

Ten Hag heeft gewoon nul inlevingsvermogen. Had hem gewoon minimaal vijf minuten eerder laten invallen. Nu had hij 20 seconden in het veld gestaan en was de wedstrijd afgelopen. Daar maak je niemand blij mee. Hij moet ook stoppen met spelers de hele tweede helft te laten warmlopen, zonder ze te laten invallen. Bij het laatste fluitsignaal waren er nog spelers aan het warmlopen, als ze er toch niet in komen waarom lopen ze er dan nog?

16 maart 2018 om 14:27

Inderdaad. Zo verneder je je wissels gewoon. En wat nog erger is, is dat hij ook zo laat wisselde in wedstrijden waar we nog gelijk of achter stonden. Dan wil je toch iets veranderen, en dan niet 5 min voor tijd.

Hij moet echt iets doen aan zijn wisselbeleid want het zorgt nu al voor 2 incidenten:

Publiek dat niet een verdediger voor een verdediger wilde zien toen hij eindelijk wisselde, wat volgens mij de echte reden was dat er gefloten werd. (Nu denkt iedereen dat Veltman uitgefloten werd)

En dan dit met Younes. Kan nooit lang goed gaan zou je zeggen..

16 maart 2018 om 18:29

Ja precies, ik had ook niet het gevoel dat Veltman werd uitgefloten, maar de wissel. Helemaal omdat Huntelaar en Kluivert al een tijdje klaar waren om gewisseld te worden

16 maart 2018 om 20:28

Precies dit. Huntelaar speelde zijn slechtste wedstrijd ooit en Kluivert was al 3 wedstrijden uit vorm. Als Younes dan zo goed getraind heeft en Cassiera vorige week zo goed inviel, zet die gasten er gewoon in.

Het publiek is echt niet blij met dit wisselbeleid..

Wat een weerzinwekkend seizoen voor ajax zeg. Echt geen woorden voor. Ze hebben het leukste elftal van de eredivisie en dan draai je zo'n jaar. Fiasco

16 maart 2018 om 14:54

Ik vind het als fan eigenlijk niet zo'n verrassing. Sterkhouders als Sanchez, Tete, Klaassen en Traore waren vertrokken. Ook werd de selectie een stuk smaller nadat Riedewald en Bazoer vertrokken. Daarna wordt de voorbereiding verstoord door het drama met Nouri. Wober, Huntelaar en Siem worden aangetrokken maar je weet eigenlijk al dat je er kwalitatief op achteruit gaat tov de vertrokken spelers. Gaandeweg het seizoen raken spelers als Sinkgraven, Viergever, Dolberg en ook Cerny zwaar geblesseerd.
Daarnaast heeft het dit in veel wedstrijden ook totaal niet meegezeten. Als je de wedstrijden tegen Ado bijvoorbeeld terug kijkt is het een wonder dat we daar niet meer punten tegen hebben gehaald. En als je hetzelfde doet bij sommige wedstrijden van PSV is het een wonder dat zij bijvoorbeeld tegen PEC en Twente wel punten hebben gehaald.
Het hele seizoen is een aaneenschakeling van teleurstellingen en ook veel pech. Maar met ten Hag hebben we weer een goeie coach erbij en ook Tagliafico blijkt een goede aankoop te zijn. Hopelijk kan Ajax komende zomer de Ligt behouden en een goede vervanger vinden voor Ziyech. Dan heb ik er meer vertrouwen in dan in dit seizoen.

16 maart 2018 om 16:45

Wel grappig dat je Traore nu als sterkhouder benoemt, ik kan me nog goed herinneren dat hij steeds werd uitgefloten door Ajax supporters.. :D

16 maart 2018 om 17:17

Wel grappig dat je elke Ajax supporter ziet als een Traore uitfluiter, denk als 50.000 man zou gaan fluiten naar Traore het een iets ander geluid zou brengen, maar goed, in jouw beleving is het fluitende groepje waar de harde kern niks mee heeft de gehele Ajax support

Je kunt ondertussen wel stellen dat deze situatie alleen maar verliezers kent. Uiterst onhandig hoe alles is verlopen en gecommuniceerd van alle kanten.

16 maart 2018 om 14:33

Mee eens dit is voor niemand goed...

Ten Hag is een b-acteur die een "grote" trainer wil spelen.
Maar hij doet bijna alles fout en heeft zijn norse karakter en onverstaanbare spraak ook niet mee.
Ik begrijp niet dat Overmars hier is ingetrapt. Maar goed, het is hem (overmars) voor deze keer vergeven.
Maar Ajax-ten Hag is niks en wordt niks.

Ten Hag moest wel een sanctie opleggen om zijn gezag en geloofwaardigheid in stand te houden, maar ik vind hem wel hoofdschuldige aan de hele situatie. Nog een paar van die misperen en je hebt echt stront aan de knikker.

Ten hag werkt met zijn vaste 11 basis spelers, de wisselspelers maken geen deel uit van het team of krijgen het gevoel dat ze erbij horen. Hierdoor kan je nooit prijzen winnen

Op zich heeft Ten Hag natuurlijk gelijk dat je als speler onderdeel bent van een team en dat weigeren in te vallen daar niet echt binnen past. Maar Ten Hag is zelf ook voetballer geweest en moet toch ook beseffen dat je een speler als Younes niet beloont met een invalbeurt bij die stand en met nog zo weinig tijd op de klok. Dat soort dingen doe je misschien bij een speler die terugkomt van een hele zware blessure of bij een jong talent dat je zijn debuut gunt maar zelfs dan kun je je afvragen wie je voor de gek houdt.

16 maart 2018 om 15:05

Maar is de chronologie dan juist niet omgekeerd? Ten Hag wil Younes laten invallen (ja, te laat), Amin zegt nee en lijkt met zijn ogen richting scorebord te wenken (dus naar de tijd te verwijzen). Nadertijd volgt er een zeer stroef interview met Fox. Ze hebben de beelden van een weigerende Younes gezien, ruiken bloed en gaan recht op ten Hag af. Ten Hag, die zelf er duidelijk niet van onder de indruk was, voelt de drang zich wat stoer te moeten gedragen. Zijn lichaamstaal slaat om en de gemoedelijke houding neemt plaats voor iemand die autoriteit uit wil stralen. Je ziet hem denken: "shit, nou kan ik niet uitleggen dat ik een laffe, te late wissel wilde doen. Hoe kan ik de wissel dan verklaren en meteen Younes een beetje beschermen ten opzichte van de pers? Ah, ik weet het: belonen!" Grote fout, iedereen ziet een zwakke ten Hag, iedereen ziet hoe onwillig Younes was (die elke minuut momenteel gigantisch hard nodig heeft!), en niemand zag een sterk optreden van trainer of speler. Alleen verliezers.

Wat voor mij alles zegt eigenlijk, los van het veelbesproken duo: De reactie van Wöber op het moment dat Younes nee zegt. Hij kijkt direct om, verbaasd. Want wie zegt er in godsnaam "nee" als je trainer zegt warmlopen? Dat is toch geen Duitse mentaliteit?

16 maart 2018 om 15:15

Natuurlijk zijn er alleen maar verliezers en is het in essentie een zeer slechte houding om te weigeren warm te lopen en in te vallen. Maar een of ander verhaal over belonen ophouden slaat ook nergens op en je kan je ook afvragen wat er door het hoofd van Ten Hag heen ging toen hij Younes wilde brengen. Het komt op mij over als een soort machtsspel waarin Ten Hag even wilde laten zien wie er de baas is want eigenlijk is het niets anders dan het kleineren van Younes.

16 maart 2018 om 15:30

Als dat daadwerkelijk het geval is (en laten we eerlijk zijn, klinkt relatief aannemelijk), dan vrees ik dat ten Hag het niet bijzonder lang in Amsterdam uit gaat houden. Krijg nu toch vaak het gevoel dat ten Hag vooral vindt dat hij een bepaald iets uit moet stralen. Zo kende ik hem bij Bayern (jeugd) en Utrecht in ieder geval niet.

16 maart 2018 om 20:34

Knap dat jij weet wat wober dacht toen hij omkeek..

En jij doet ook altijd maar braaf wat je manager je opdraagt? Als mijn manager iets verkeerd doet krijgt hij toch ook gewoon te horen. (wel face to face en niet zoals younes nu deed, voor iedereen)

Stel jouw manager belt je om 5 voor 5 of je nog even wil komen werken en jij vraagt zijn er dan te weinig mensen? Nee. En de zaak gaat toch om 5 uur dicht? Ja.

Zou jij dan nog gaan?

16 maart 2018 om 23:08

Louis, dat stukje niet te serieus nemen. Ik schets een beeld, wat gezien de lichaamstaal van de betrokkenen voor mij logisch past. Ik stel ook absoluut niet dat het een absolute waarheid is hoor, wees gerust Wat betreft de vergelijking met de manager, die is niet helemaal 1-op-1 in mijn ogen. In feite was Younes al op kantoor, had hij de laptop afgesloten en in zijn tas gedaan, laatste kopje koffie weggeslurkt en de jas aangedaan. Zijn manager vraagt de laptop heel even weer aan te zetten om een pdf uit te printen die hij nog voor het weekend nodig acht (al weten we allemaal dat hij het voor maandag toch niet gaat gebruiken). Dan kun je gaan zitten morren en hem voor het oog van je collega’s te kak zetten (wat hij ergens ook wel verdient). Of je print het uit, en legt daarna rustig aan hem uit dat je het in jouw ogen ook maandag gerust had kunnen leveren. Ten Hag vraagt niet iets heel onredelijks, al lijkt er een motief achter te zitten dat niet echt sympathiek kan worden bevonden (zachtjes uitgedrukt). Ten Hag had hem iets van 5 minuten eerder het veld in moeten sturen, dan was Amin gewoon gaan voetballen denk ik. Maar meneer Younes moet ook realiseren dat hij al niet positief naar voren komt de laatste maanden, en dit de werksituatie nimmer beter zal maken.

Deze man is zo niet goed snik en wereld vreemd,ik wil het niet goed pratem voor Younes maar de uitleg van Ten Hag ging nergens over.
Als beloning 3 minuten mogen opdraven bij iemand die voor ze blessure steevast basiskracht was...te idioot voor woorden natuurlijk en legt ook zijn onkunde in de omgang met mensen bloot.
Hoop dat deze man gauw weer vertrekt want met hem aan het roer gaan we echt nergens heen.

16 maart 2018 om 15:49

Basisspeler was hij, maar enkel onder Keizer. Volgens de statistieken slechts 13 duels in de eredivisie gespeeld, 9 als basis (allen onder Keizer), waarvan 8 keer de volledige 90 minuten gespeeld. Tegen Feyenoord (uit) gewisseld na 80 minuten spelen. Daarna kwam de blessure, en: ten Hag. Die liet hem banken tegen Feyenoord en NAC (tussendoor tegen Utrecht kreeg hij vrij), en moest hij tegen Roda en ons genoegen nemen met respectievelijk 6 en 8 minuten. Tegen PEC kwam hij niet in actie, om vervolgens tegen ADO (5 minuten) en Vitesse (halfuur) weer op te mogen draven. Alle andere duels die niet uitgelicht zijn: geblesseerd of klachten. Kortom, onder Keizer basisspeler (mits fit), maar in de plannen van ten Hag is hij nooit serieus voorgekomen. Aan de andere kant ook wel logisch, want vanaf komende zomer wil Ajax verder met zijn vervanger, die zeker niet onder doet: Kluivert. De wissel tegen Heerenveen is op zijn zachtst gezegd onkunde van ten Hag, de uitleg van beloning volstrekt idioot. Maar ten Hag staat voor Younes als serieuze optie eigenlijk vanaf dag 1 niet open. Ik vrees dat het ook komt door de zaak Napoli, en het feit dat Younes niet onbesproken meer toe kan voegen dan Kluivert (oftewel verder kijken dan dit seizoen).

ten hag heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt met zijn beloning , ben ook benieuwt hoe hij zijn kinderen beloont bij een goed rapport , younes heeft in mijn ogen terecht niet over zich heen laten lopen en daar dan ook een terechte straf voor gekregen
die jongen is uit de selectie gezet maar het is nu toch ook gewoon klaar dan voor allebei , zondag is er een wedstrijd tegen sparta zonder younes dus dan hoef je ook niet over younes te praten
al blijft die younes soap voor mij als eindhovenaar natuurlijk wel leuk om te zien

Als Ten Hag wilde wisselen had die gewoon 10 minuten voor tijd Noa Lang in moeten brengen, leuk voor die jongen om ze debuut te maken. Maar dan ga je je wisselmogelijkheid toch niet verspillen aan Younes in de 89e minuut?!

Ag het is allemaal mooi lullen maar verantwoording ligt bij vdsar en co.
Keizer ontslaan was gewoon zeer dom de lijn om hoog was dudelijk te zien maar men wachte op een verlies partij..

Nu ten Hag tjaa ik vind ht laf en super lelijk voetbal om te zien!!!

van Bosz naar Keizer moest ik al wennen qua voetbal maar wat we nu zien is om te janken!!

en een speler die al een tijd in de basis heeft gestaan bij de club belonen met 1 minuut invallen.. sjonge jonge dat is gewoon en speler vernederen dat ten Hag het een beloning noemt wat een niveau man.

een wedstrijd loopt voor geen meter maar ten Hag wisselt gewoon pas in de 80 minuut,,,

het is gewoon om te janken momenteel bij Ajax en het bestuur heeft het zelf gedaan door ten Hag aan te stellen, vies smerig lelijk staties voetbal!! 0 beleving. weet niet wat erger is het voetbal onder de boer of ten Hag.

Deze man is totaal niet geschikt voor Ajax. Dit is gewoon een hele domme fout die je als trainer maakt. Een wissel toepassen om tijd te rekken als je met één doelpunt voorstaat of een talent een paar minuten geven is prima, maar iemand ''belonen'' die drie seizoenen basisspeler was en zelfs bij het Duits nationaal elftal heeft gezeten is echt een vernedering en dat Ten Hag dat zelf niet doorheeft is iets waar ik me als ik Ajacied zou zijn ernstig zorgen om zal maken. Ik vond de aanstelling van Keizer en nu Ten Hag onbegrijpelijk voor een club als Ajax.

16 maart 2018 om 15:33

Ach dat is koppigheid. Per se een Nederlandse trainer willen terwijl er niet 1 topper meer tussen zit. Paar redelijke trainers en de rest is middelmaat. Zal me niks verbazen dat we na Ten Hag een Vant Schip of Van den Brom als trainer krijge om daarna de supporters weer in de maling te nemen door een bijvoorbeeld een Streppel hoofdcoach te maken met als reden dat hij een gigantsiche groei heeft doorgemaakt in het trainersvak.. nee het blijft maar aanmodderen. Tijd dat we Duitsers gaan aanstellen.

16 maart 2018 om 23:10

Zong van der Brom niet ooit iets over Jodenjacht met een zekere heer Immers? Weet niet of je dat kan verkopen naar je achterban eerlijk gezegd. Maar hey, met een beetje geluk is Verbeek beschikbaar

Kijk maar younes moet nu opdraaien voor een ongepaste actie van ten hag. Dit is een ego kwestie, want ten hag is bang dat als hij hieraan toegeeft, minder serieus genomen word Door de spelers? Dus of ten hag heeft het bewust gedaan of hij heeft het onbewust gedaan. Zou zeggen praat het uit met een kop thee en een koffiekoekje erbij,

Als ik een minuut voor tijd moest invallen als beloning voor mijn harde arbeid op de training zou dat mij ook onbegrip wekken.

meest treiste vind ik nog wel dat ie zn excuses aanbiedt. Is maar die fout zit....

Zowel Younes als ten Hag, wieberen en Bosz terug halen..

Ten Hag laat eens te meer zien dat hij onbekwaam is als coach voor een ploeg van de traditionele top 3.. Jammer dat hij niet op de vingers werd getikt voor zijn vreemde actie.
Wat mij betreft scheiden de wegen van Ajax en ten Hag aan het eind van het seizoen

16 maart 2018 om 23:14

Om een wissel? Het is Advocaat niet.. Ten Hag zat zeker fout, maar het valt me toch echt op dat er verdacht weinig mensen de vinger durven wijzen naar de middelmatige voetballer die zich kennelijk een maatje te groot voelt voor een club die hij al voor 5 miljoen (ruim) heeft genaaid.

17 maart 2018 om 10:20

Niet alleen de situatie rondom younes ging die onbekwame coach de fout in. Ook zijn vreemde wissbeleid tijdens utrecht-ajax door geen wissels toe te passen. Of de wedstrijd tegen vitesse..
En beperkt voetballertje? Daar zijn de meningen over verdeeld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren